Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 22. kolo

Slavia porazila oslabený Baník, i když se o vítězství vinou špatného druhého poločasu musela bát až do samotného závěru.

Zápas se pro nás přitom vyvíjel ideálně. Hned ve třetí minutě předvedl jeden ze svých zkratů Fillo a tentokrát byl za něj i po zásluze potrestán sudím Pechancem červenou kartou. Intenzita úderu sice nebyla vysoká, ale není možné se mimo hru ohnat po obličeje protihráče. Jasné vyloučení. Co víc, Slavia přesilovku brzy využila, když se krásně trefil Masopust. Po volejbalové vložce Ndefeho pak Stanciu zvýšil z penalty na 2:0 a zdálo se, že Slavia si v klidu dojde pro tři body. Baník byl totiž průběhem zápasu paralyzován a v podstatě se celý poločas nedostal za půlku. Slavia hrála s přehledem, kombinovala a vytvářela si šance.

Razantní změnu v obrazu hry však přinesla poločasová přestávka. Hosté nic nezabalili a v situaci, kdy neměli co ztratit, začali hrát bez bázně a odevzdanosti, která je provázela první půli. Naopak sešívaní od změny stran nastoupili ležérně, za což byli brzy potrestáni zbytečně inkasovanou brankou z rohu. Ač se zdálo, že je pro Baník zápas ztracený, tak byl najednou zpátky ve hře. A Slavia znervózněla, možná i kvůli vzpomínkám na ztráty bodů v Příbrami a v Teplicích. Podcenění vstupu do druhého poločasu se nám každopádně nevyplatilo a do zápasu jsme se už herně naplno nevrátili, ač tam byla zhruba desetiminutová pasáž, kdy jsme hosty zatlačili a snažili se rozhodnout. To se ale nepovedlo a s postupujícím časem se nervozita v našich řadách dala krájet. Zvlášť když naše obrana vůbec nepůsobila jako nějaké neprostupný val. Kiks Koláře naštěstí uhasil Kačaraba a Holzer pálil v zajímavé možnosti nepřesně. Pak přišla poslední akce zápasu a další málem fatální propadnutí Slavie jako v Příbrami. Tentokrát při nás naštěstí stáli všichni svatí a Tetour pálil těsně vedle.

Celkově výhru beru. I těsné upachtěné vítězství o gól se počítá za stejně bodů jako oku lahodící kanonáda. Druhý poločas byl ale velkým varováním, že se v lize nevyplatí podcenit vůbec nikoho. Baník je sice nepříjemný tým s ambicemi, na druhou stranu se mu ale v této sezóně nijak zvlášť nedaří, neprožívá dobré období a směrem dopředu patří přinejlepším k těžkému ligovému průměru. Proto je až ostudné, že jsme doma málem ztratili dvoubrankové poločasové vedení proti tomuto týmu v deseti hráčích. O opakovaně mizerně sehraných koncovkách nemluvě. Každopádně jsme to nakonec ustáli bez "ztráty kytičky" a s trochou odstupu je příjemné vidět, na jakou kvalitativní laťku se dostala Slavia, když je kritizována i za těsnou výhru.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Předvedl další ze svých nesmyslných výběhů, když se hnal proti hráči, který si to mířil k rohovému praporku a byl kontrolován dvěma našimi stopery. Kolář tam byl pozdě a z beznadějné situace pro hosty byla málem branka. Je vidět, že z Nice se nepoučil. Ostatně počet chyb na jeho kontě za tuto sezonu není malý a neměl by se přecházet s tím, že se to při jeho stylu hry občas stane. Loni se to nestávalo a s takovým přístupem a výkonností se Ondra top přesunu nemusí dočkat. Za hru nohama bych ho ale pochválil. V první půli měl skvělý moment, kde se zpracováním zbavil napadajícího protihráče a rozjel rychlý brejk, po kterém přišla gólovka Slavie. V tom je jeho síla.

Alexander Bah - 5 - Lehce nadprůměrný výkon, i když ho tentokrát zastínil Bořil na druhé straně. Jako nejzajímavější akci si u Baha vybavuji průnik po rohu po lajně, kdy ho zastavil až faul těsně před vápnem. Lepší pětka.

Taras Kačaraba - 4 - Je pravda, že Kačaraba to tu nemá úplně snadné. Je tu nový, na stoperu hraje s různými parťáky a šancí na rozehrání a sehrání se není mnoho. I tak se mi ale jeho výkony zatím nelíbí a je pro mě zklamáním. Proti Baníku si sice dobře vedl v soubojích a velmi dobře zabránil brance po kiksu Koláře, ale celkově mi přišel nejistý. Smolně si vsítil vlastní branku, kdy byl ve velmi těžké pozici. Na druhou stranu kdyby nechal míč Stronatimu, tak se dost možná mával ofsajd. Ale je mi jasné, že v té rychlosti si to neuvědomíte. Několikrát působil nejistě a Sora rychlostně nestíhal. Jednou se také zapomněl vzadu a zrušil tím vystavení do ofsajdu, naštěstí pak ale situaci uhasil. Moc se mi nelíbil ani v rozehrávce, kde míč spíš předával Delimu.

Simon Deli - 5 - O moc lépe než Kačaraba nehrál ani Deli, který zatím po svém návratu není ve zdaleka takové formě, jakou si fanoušci pamatují z jeho dřívějšího působení. Deli sice souboje vyhrával, ale hlavně v první půli měli s Kačarabou velmi snadnou úlohu, když byli na samotného Šašinku, který dostával těžké míče. Simon si několikrát vedl nejistě až riskantně a netakticky. Třeba roh, ze kterého přišlo snížení, zavinil zbytečnou chybou, když se ve vlastním vápně snažil hrát až příliš složitě a míč znovu odevzdal soupeři. Co se týče rozehrávky, tak se mi líbil jeho skvělý pas v první půli do strany za obranu na Bořila, který z první dával téměř finálku do vápna. Při kombinaci po zemi to ale bylo slabší a v tomto ohledu nám Kúdela dost chyběl.

Jan Bořil - 7 - Začátek zápasu byl z jeho strany famózní a dlouho si nepamatuji, kdy by byl na hřišti takto vidět. Nejdřív se na něm hloupě vyfauloval Fillo a volného prostoru si pak Bořil užíval, když větral Jurošku, který musel být posléze stažen. Bořila v tu dobu bylo plné hřiště. Dostával se za obranu, přihrával, dokonce i zakončoval, když ve velmi dobré šanci pálil z první těsně nad. Po jeho akci pak rukou ve vápně zahrál Ndefe. Za první půli by to byl výkon klidně na devítku, bohužel ve druhé půli už Honza zapadl do průměru našeho celkového výkonu a více vidět nebyl. I tak si zaslouží titul hráče zápasu.

Lukáš Masopust - 6 - Po delší době se objevil v základní sestavě a start mu vyšel na výbornou, když se parádní ránou prosadil hned v úvodu zápasu. Ve zbytku zápasu to už od něj bylo spíše průměrné. První půle lepší, slabší druhá. Z té Masopust odstoupil v 60. minutě, zřejmě i kvůli menším zdravotním problémům.

Lukáš Provod - 6 - Patřil k lepším hráčům, vyvážený výkon dopředu i dozadu. Ve středu zálohy ale trochu chyběl ještě jeden defenzivnější hráč. V první půli to vidět nebylo, ale ve druhé ano. Holeš se do zápasu úplně nedostal a Provod je spíš box to box záložník a vyhovuje mu, když ho ještě někdo jistí minimálně v podobné roli a ne když má hrát nejdefenzivnějšího střeďáka on. Lukáš mohl dát gól v závěru, kdy pálil relativně dobře z první na hranici vápna, Laštůvka ho ale dobrým zákrokem vychytal.

Nicolae Stanciu - 6 - V první půli hrál jako celý tým dobře a tentokrát jistě proměnil penaltu. Branka se nakonec ukázalo jako vítězná. Ve druhé půli byl ale náš střed až příliš průchozí a i Stanciův výkon šel dolů.

Ondřej Lingr - 4 - Zápas proti týmu z jeho regionu mu moc nesedl. Dopředu patřil spíše k méně viditelným hráčům, připsal si žlutou kartu a prohrál klíčový souboj se Svozilem před inkasovanou brankou. Ale tam bylo spíš na pováženou, že ho měl hlídat právě on.

Peter Olayinka - 5 - Průměrný a nepříliš výrazný výkon. Posledních pár zápasů se mu nevyvedlo úplně optimálně, tak snad to lépe klapne proti Rangers.

Jan Kuchta - 5 - I Kuchta se po skvělém startu do jara potýká s poklesem formy. Proti Baníku to od něj bylo lepší než na Slovácku a byl přeci jen víc vidět v kombinaci i zakončení. Tam se dostal do jedné šanci, když na dlouhou nohu zakončoval jen do Laštůvky. Dát se to dalo, ale snadná pozice to nebyla. Za loket pak viděl žlutou kartu. Rozdíl oproti Fillovi byl v tom, že Kuchta soupeře trefil neúmyslně.

Abdallah Sima - 5 - Ani Sima nedokázal naši uvadající hru zvednout a více se neprosadil. Slavia však nakonec vítězství uhájit zvládla.

Tomáš Holeš - 5 - Stažení Lingra a vyztužení našeho středu směrem dozadu Holešem dávalo smysl, na hřišti se ale změna příliš neprojevila. Naše záloha v několika momentech zaspala - viz závěrečná akce Tetoura - ale je jasné, že to není jen otázka jednoho hráče.

Oscar Dorley a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

22. - Neděle 07. 03. 2021 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
2 - 1
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

8. Lukáš Masopust
33. Nicolae Stanciu (pen)

FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

54. Kačaraba (vl.)

Komentáře (74)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.03.2021 17:43 |  
    0 0

    Když už jsi zmínil tu poslední akci přímo u Holeše, tak tam právě Holeš dobře odhlavičkoval balón na Stronatiho do zámezí, ale spíše bych pokáral Stanciua, který o Tetourovi věděl, že ho má zhruba pět metrů za zády, tak na vlastní polovině udělal nesmyslný pohyb na pravou stranu (z pohledu Koláře) a Tetour měl najednou před sebou hodně volného prostoru, čeho využil skoro stoprocentně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Votypkaj     před 3 lety 08.03.2021 19:00 |  
      1 0

      Je někde záznam celé té akce? Na streamu mi přišlo, že Stronati hodil míč asi o 20 metrů blíže brance Slavie, než kde opustil balon hřiště. Ale nikde se to neresilo, tak se možná mýlím.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.03.2021 19:15 |  
        1 0

        Mohl bych udělat 2 screenshoty, ale balón dopadá ve vzduchu, takže to nelze s jistotou určit, kdy už balón přešel, ale když se podívám na počet pruhů (tmavý-světlý trávník), tak bych to dle záznamu odhadl na těch pět metrů(jeden pruh).
        Ono opravit vhazování v 93. minutě, když soupeř jde do protiútoku? Já jsem to snad nikdy neviděl, ale obhájit by to samozřejmě šlo. Kdyby tam byl náš trenérský tým, a ne Smetana z Baníku, pustili by balón za sebe a akce by se výrazně zpomalila.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Votypkaj     před 3 lety 08.03.2021 19:18 |  
          0 0

          Děkuji za vyčerpávající odpověď, tím se to vysvětluje. Souhlasím potom, že těch cca 5 metru je fakt málo na přerušení akce rozhodčím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mig52     před 3 lety 09.03.2021 15:41 |  
      0 1

      Sakra, tak kde ten balón odhlavičkoval? Na Stronatiho nebo do zámezí? ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2021 16:14 |  
        0 0

        Balón letící na Stronatiho odhlavičkoval do zámezí. :-)

  2. Dvě hodnocení ?

    houston (přítel SN)     před 3 lety 08.03.2021 18:36 |  
    3 9

    Tak mě napadá, zda-li by nebylo lepší vystavit hodnocení dvě ? Poločasy byly tak rozdílné, že známky za druhou půli značně ponižují celkové známkování.

    • Re: Dvě hodnocení ?

      ColinSKS     před 3 lety 08.03.2021 23:53 |  
      4 6

      jo to je super nápad, já bych se přimlouval za hodnocení po čtvrhodinách

      • Re: Dvě hodnocení ?

        houston (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2021 10:11 |  
        5 2

        Kdo nechce pochopit, zesměšňuje. Díky, kolego slávisto !

    • Re: Dvě hodnocení ?

      fps     před 3 lety 09.03.2021 08:28 |  
      0 0

      jojo, proto jsem ani nehodnotil, byly to dva rozdílné poločasy, stejně jako na Slovácku

  3. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Ivan     před 3 lety 08.03.2021 18:41 |  
    15 1

    Standa sice hrál krátce, ale jak se v 93. minutě dostal přes 2 hráče od lajny byla lahůdka a dobře nahrál, pak kdyby (myslím) Sima nepodklouzl, mohl to být opravdu krásný gól.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Edenjejenjeden     před 3 lety 08.03.2021 18:43 |  
      3 1

      Jo to jsem koukal , jak je tam Teclík vykoupal , úplná "Copacabana" :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Ivan     před 3 lety 08.03.2021 18:48 |  
        1 1

        Asi kvůli Covidu musel dlouho trénovat sám a v malé fyzické zátěži, tak se měsíc mazlil s míčem a můžeme toto čekat častěji :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Cross     před 3 lety 08.03.2021 19:00 |  
      5 3

      Sima podklouzl, protože z 5ti metrů dostal naprosto nechytatelný míč do protipohybu...Teď nevím kdo mu to tam takhle "naservíroval", ale bylo to školácké.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      fps     před 3 lety 09.03.2021 08:27 |  
      2 0

      to co tam udělal za parádu Tecl u postranní čáry, byla velká paráda, to jsem ještě asi nevyděl

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        JS (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2021 10:30 |  
        4 1

        To jo, to jsem taky ještě nevyděl. ;) Wulfstan už brousý nože.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Martin Platil     před 3 lety 08.03.2021 18:53 |  
    14 2

    Simon nehrál v Belgii, nějaký důvod to asi mělo, takže mě jeho výkony nepřekvapují. Spíš znovu říkám, že by si měl Kolář chvilku odpočinout. Těch chyb je nyní víc, než jich bylo za celou sezónu. Návrat na zem by mu asi prospěl. Ale do týmu nevidím, jen koukám na telku.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mig52     před 3 lety 09.03.2021 06:24 |  
        3 2

        Přesně, tady zakořenila na základě několika příspevků fáma o tom, že Simon nehrál, ale kolik to bylo zápasů ? Jistě, každý to můžeme mít nastaveno jinak, za mne, když borec nehraje, tak ta pauza by mela být aspoň 3-4 měsíce, ne zápasy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mig52     před 3 lety 09.03.2021 06:04 |  
      1 1

      Martine, uvažoval jsem podobně, ale od nás odcházel v top formě, tak si říkám, že tam sakra nemohl zapomenout hrát svůj fotbal. Pochybuji, že by ho v takovém týmu nechali lajdačit, o nějakém fatálním zranění nevím, že by osobní problémy?, ty dovedou hodně ovlivnit všecko okolo, ale to je samozřejmě spekulace. O stárnutí a bytí za vrcholem nemůže být řeč, je přece v nejlepších fotbalových letech, zvláště na stoperu. A posazení na pár zápasu na lávku též nemůže být důvodem. Vždyť když hráli spolu Simon s Míšou, tak Kudy proseděl tolik času na lávce a přibližně ve stejném věku, jak má teď Simon ( dokonce byl starší) a jak začal po jejich odchodu nastupovat, hraje parádně a momentálně je nezastupitelný. Čert ví, proč zatím není Simon ve své kůži. Já bych vsadil asi na kartu, že se nesrovnal se ztrátou pozice v Brugách.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mig52     před 3 lety 09.03.2021 06:11 |  
        4 3

        Jo, a s Kolim souhlas. Ale toho se nedočkáme. Jindra, žel, jednoznačně u gólmana upřednostňuje hru nohama, a kdo ví, jak jsou na tom další naši brankáři stran chytání a ovládání vápna. Ale v lize 2 zápasy pauzy by mu pomohly, už jen proto, aby si srovnal hlavu a odpověděl si na otázku, proččč?

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        honzatribrichybrasil     před 3 lety 09.03.2021 20:09 |  
        2 0

        Můj názor je, že Simon se nevracel teď v lednu do "stejné" Slavie. Kudy tehdy nehrál a teď na něm stojí rozehrávka. Tu tehdy neměli tolik na starosti stopeři, ani Míša ani Simon, ale byl to Suk, kdo si pro ty balony sbíhal a rozehrával to. JT po jeho odchodu dost mluvil o tom, že museli změnit hru a jeho úkoly si rozebrat. Takže si myslím, že Simon se teď taky musí jistým způsobem adaptovat, hlavně když nehraje po boku Kudyho.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Cross     před 3 lety 08.03.2021 18:57 |  
    8 5

    Myslím, že ve druhé polovině zápasu všichni naši černoši (Olayinka, Oscar, Sima, Deli) zbytečně sólovali a ztráceli míče. Zároveň jsme dokázali lehkomyslně zadrbat neuvěřitelné množství rohů (v jedné chvíli jsme kopali čtyři za sebou a nebylo to vůbec k ničemu!). Po tolika rozích, když tam máme 5-6 vysokých hráčů, a nikdo se k balónu ani nedostane, to je na pováženou. A pak z téhož ještě sami inkasujeme, když se na malém vápně pohybuje pomenší Lingr. Takovou blbost neměl ze sebe. Výsledek byl podobně estetický, jako když Bóřa před časem musel hrát stopera... Když tohle člověk sleduje, říká si smířlivě, jsou to ještě děcka, chceme po nich moc. Oni mají v hlavě pěkné baby, srandu a svůj mercedes. Naštěstí tři body. Věřím trenéři je do čtvrtka zase srovnají.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 08.03.2021 19:49 |  
    3 1

    Až tak nízké hodnocení jsem nečekal, ale je to objektivní a spravedlivé. Podobně jsem včera zhodnotil výkon našeho mužstva(klasicky mínusy). Dal jsem o známku vyšší, naším oběma střelcům.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Fačín     před 3 lety 08.03.2021 21:57 |  
    3 4

    Opět se prakticky shoduji s Alanorovým hodnocením bodovým i slovním. Vyšší známku jsem dal jen Bořilovi a i Olayinka mi přišel lepší než na "pětku", ale to je detail.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Betynka58     před 3 lety 08.03.2021 22:30 |  
    5 11

    Je zajímavé, jak rozdílně jsou zákroky hráčů posuzovány, jestli z následujécího rohu padne gól. Na jedné straně je Deli kritizován, že má vinu na gólu tím, že zbytečně způsobil roh (což nerozporuji), na druhé straně je Kačaraba chválen za to, že tu slabou střelu odvrátil dle mne zcela nesmyslně na roh, místo aby to napálil někam do autu. Kdyby Slavia z následného rohu dostala taky gól, asi by ho tady za ten zákrok nikdo nechválil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      donford     před 3 lety 08.03.2021 23:23 |  
      2 1

      Vážení, když se tu také píše o rozích, vzpomněl jsem si na zajímavý karusel hráčů Karlových Varů než nám po něm dali gól. Bylo to takové trochu exotické, i když naši nevěděli, jak si počínat. Ale teď jsem se díval na WHU s Leedsem a tam skvěla nabíhali pro rohu dva hráči WHU, jeden byl vždy Suk, který odcloňoval obránce, aby ten druhý (Dawson) mohl skórovat. Také se jim jeden gól takto podařil. Myslím, že by bylo dobré, něco takového nacvičit. Máme vysoké hráče, Kúdelu, Zimu, Deliho, Provoda, Simu, nestálo by to za to, něco podobného vyzkoušet?

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.03.2021 23:29 |  
        0 2

        Kúdela vysoký není.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        mig52     před 3 lety 09.03.2021 05:48 |  
        2 4

        No, Donfi, je fakt, že tak, jak nás "Varáci" vykoupali při tom rohu, to byla paráda, se musí uznat. Takto svým způsobem zesměšnit zatím suverénně nejlepší tým ligy jak výhledově tak herně ,to si museli hoši z vřídel užít. Já bych doporučil nabiflovat i tento signál, ale k tomu asi nedojde. Dovedeš si představit reakci, zvláště od našich nepřátel z řad tisku i fans, kdybychom to prolubli , tak oni by s řvali rozkoší, že jsme klesli tak hluboko, že napodobujeme jmenovkyni z Varů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          obiwan     před 3 lety 09.03.2021 07:28 |  
          7 1

          No...já se domnívám, že ten kolotoč Varů není jejich vynález, už jsem to kdysi viděl, takže copyright na to chlapci nemají. Ale nechci dopadnout jako hradní ochmelka s Peroutkou, kde a kdo to sehrál fakt nevím:-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            mig52     před 3 lety 09.03.2021 08:35 |  
            6 1

            Tak určitě to není jejich originál, ale někde to viděli a dali do svého arzenálu. Je jasné, že jim vyjde jednou z tuctu, ale je pikantní, že jim ro vyšlo na Slavii a ve vysílání tv. Jistě si to užili a já jim to přál. Pro mnohé z nich to byl zápas života.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Karel13     před 3 lety 09.03.2021 09:18 |  
            0 0

            Už nevím kdy, ale před pár lety Příbram (možná ale Boleslav nebo Teplice) ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            padre     před 3 lety 09.03.2021 10:00 |  
            4 0

            Taky už jsem to viděl... Vlevo dole...

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      obiwan     před 3 lety 09.03.2021 07:31 |  
      15 0

      Já si myslím, že Taras nevěděl, jestli někdo za ním dobíhá, míč směřoval do brány a malý vápno je už taky pěkně rozbitý...dovedeš si představit ten lynč, kdyby si to nechal, skočilo mu to, on promách a míč se dovalil do brány? Zahrál na jistotu, vyčítat máme Kolářovi ten jeho výlet do prázdna, bez toho nesmyslu bychom Tarase vůbec neřešili...

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        popin     před 3 lety 09.03.2021 08:12 |  
        5 5

        Souhlas. Stejně tak nelze Tarasovi vyčítat toho vlastence, v tom oraništi, na dlouhou nohu, z každé strany jeden Ostravak, snažil se to nějak odpálit, holt to nevyšlo. Někdo tady nazýval Laštůvku hydrantem - při a před vlastencem ale především Kolář připomínal hydrant, malé vápno měl úplně prázdné, pro pomalý centr si mohl v pohodě dojít. To je velké slabina O.K.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 09.03.2021 07:53 |  
      9 2

      nesmyslně? zahrál to na jistotu. to vápno je tak črozbitý, míč poskakuje jako čamrda, takže toto bylo nejbezpečnější řešení kiksu Ondry K.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 08.03.2021 23:59 |  
    21 4

    jediné s čím nesouhlasím je čtverka u Tarase. Dal bych mu za pět. Ten kluk potřebuje nabrat sebevědomí, které k SKS patří a povzbudit, spíše než hanit výkon, který jistě nebyl bůhvíjaký, ale za gol nemohl, zastavil kiks Masopusta a s Delim hráli poprvé.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      obiwan     před 3 lety 09.03.2021 07:32 |  
      5 2

      Souhlasím a jdu to podepsat!

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Fačín     před 3 lety 09.03.2021 11:38 |  
      2 11

      Právě naopak, čtyřka je přesně akorát. V našem hodnocení dostal druhou nejnižší průměrnou známku (po Kolářovi) a zaslouženě. Vstřelil si vlastní gól, žádnou plusovou nadstavbu jsem nezaznamenal, takže 4 sedí. Já byl přísnější, já mu dal za 2.

      Sebevědomí nabere, až předvede nějaký kvalitní výkon, to se zatím nestalo. A do SKS zatím nepatří, je tu na hostování. I když nepochybuju, že si ho Trpišovský vyžádá i na stálo. Protože jinak by musel přiznat chybu, což on moc rád nedělá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Edenjejenjeden     před 3 lety 09.03.2021 11:49 |  
        12 1

        Trpišovský už své chyby několikrát přiznal , ovšem třeba od tebe jsem ještě jakoukoliv sebereflexi tvých "výplodů" , kterými nás tady zásobuješ ještě nezaznamenal . Akorát stesky na to , že tě nikdo nechápe , a že nikdo nemá smysl pro "fačínovský" humor.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Fačín     před 3 lety 09.03.2021 11:53 |  
          3 8

          Ty jsi vážně stalker víš to?

          Ano Trpišovský už párkrát chybu přiznal, ale nedělá to často.

          Nevím o jakejch "stescích" mluvíš, na rozdíl od tebe se tu snažím diskutovat o fotbale, ale ty to vždycky obrátíš do osobní roviny. Asi jsem ti šlápnul na kuří oko. No a vzhledem k tomu jak se chováš, tak jsem měl "přišlápnout" víc.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Edenjejenjeden     před 3 lety 09.03.2021 12:20 |  
            6 1

            Tak poněkolikáté (pro ty méně chápavé fačíne) . Jsi to především ty , kdo tady neúnavně hejtuje trenéry a některé hráče. Po tři roky nám tady tvrdíš , jak Trpišovský všechny "fotbalisty" vyhání , přivádí si své kamarádšofty , buduje tým "atletů a běžců" , kteří se nikdy , nikde neprosadí a opravdové fotbalisty vyhání pryč . Tvrdils nám tady dlouho , že Trpišovský je omyl , a že pod ním nikdy nic nevyhrajeme. A když ti ta slova připomenu , tak jsem hejtr ? Každý z nás se mýlí , ale jen hlupák na svém omylu trvá . A už tady nebudu tapetovat , jdeš do blokace , protože na tvoje cancy nemám žaludek .Sbohem !

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Fačín     před 3 lety 09.03.2021 14:09 |  
              0 4

              Hrozně lžeš.

              Do blokace mě nedáš, protože bych ti chyběl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Boo_SKS     před 3 lety 09.03.2021 12:23 |  
            8 1

            Trpisovsky casto nepriznava chyby, protoze nemusi. On je totiz moc nedela. A kdyz uz, tak nema problem je uznat at uz slovy (napr. rozestaveni na 3 stopery se Zmrhalem na wingbacku na Chelsea), tak predevsim ciny, ze je neopakuje (napr. ignorovani Ngadea ze zacatku jeho angazma ci rychly odstrel jeho oblibence z byvaleho angazma Pokorneho), cimz se lisi od ostatnich treneru. Takovy Silhavy napriklad potrebuje vzdy nekolik mesicu az pul roku, nez uzna chybu a zareguje (napr. trapeni Tecla na kridle nebo ted v repre lpeni na Dockalovi a spol), takze na Jindru si v tomhle smeru opravdu nemuzeme stezovat. Ba naopak.


            Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2021 12:25) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              Edenjejenjeden     před 3 lety 09.03.2021 12:27 |  
              3 1

              Naprostý souhlas Boo , ale já už jsem pochopil , že vlastně mluvím do zdi ....Přiznal třeba , že byl omyl přivést Pokornýho (prý až příliš důvěřovali datům) , v jednom rozhovoru jako chybu přiznal i počáteční ignorování MNN , a myslím , že by se dalo najít víc věcí ,ale hlavně jeho vystupování , jeho rozhovory které mají hlavu a patu. No myslím , že i přes některé chyby , které i on samozřejmě udělal , nám bude hodně chybět , až jednou odejde ....


              Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2021 12:32) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                wimpy     před 3 lety 09.03.2021 12:40 |  
                6 0

                Já v podstatě nechápu, když postaví střed zálohy Stanciu - Provod - Lingr a pak řekne, že problémy byly v defenzivní hře středu zálohy a proto tam dal Holeše, jestli tedy pro některé musí ještě říci, že to špatně postavil?

                • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

                  Edenjejenjeden     před 3 lety 09.03.2021 12:53 |  
                  5 1

                  Zřejmě má vzít důtky a veřejně se bičovat , hlavu si posypat popelem , a tvář pomazat sazemi . Hele nevím , ale já už jsem to s fačínem vzdal . Každopádně platí , že všechno výhry , ale i prohry jdou za všemi , trenéry i hráči . A prostě mi vadí , když někdo nedokáže ocenit , a bere jako samozřejmost , to úžasné období , ve kterém se v současnosti nacházíme a čeká na jakoukoliv malou chybičku , aby mohl veřejně vyventilovat svoje mindráky a frustrace . Ale to že já jsem prý hejtr , to pobavilo :-D


                  Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2021 12:54) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Srdcar114     před 3 lety 09.03.2021 07:40 |  
    11 0

    S hodnocením souhlasím.V posledních dvou zápasech jsme měli štěstí,což bylo hodně důležité.Naopak smůlu jsme měli v Příbrami a doma s Brnem.Tak už to někdy bývá.Na jaře dostáváme výrazně víc golů než na podzim.Důvody jsou podle mě dva.Když nehraje Holeš,tak nám výrazně chybí defenzivní záložník.Vzpomínám na Tomáše Součka.Druhým důvodem je pokles formy Koláře.Zatím se ale nic neděje.Pohled na tabuku ligy je velmi příjemný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      zeleznik2     před 3 lety 11.03.2021 17:34 |  
      0 1

      3/ haluzny soupeřů
      4/ neskutečná produktivita a potrestání téměř každé naší chyby v obraně
      5/ laxnost naší defenzívy na konci poločasů
      6/ neustálá rotace obránců
      7/ zranění

      Asi by toho bylo i více

  11. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    vršek     před 3 lety 09.03.2021 09:18 |  
    7 6

    Vím, že můj příspěvek není o hodnocení jednotlivců a nevím zda se někdo popisu hry nevěnoval v rámci hodnocení zápasu. Ale přesto si nemohu odpustit....
    Po zápase na Slovácku jsem reagoval na názor Tobra a souhlasil jsem s jeho hodnocením hry při absenci Kúdeli...
    Nedělní zápas jednoznačně potvrdil, že máme problém,
    Při neúčasti Kúdeli na hřišti se naše obranná hra stává naprosto chaotická. Není hráč, který by byl schopen reagovat a hlavně správně vyhodnotit a "dirigovat" hru obranné řady, snad i celou defenzivu týmu. No, on tam opravdu jiný hráč s těmito schopnostmi chybí. Kolář z brány...asi to není jeho "parketa"...?, Deli... ten snad za celý zápas nepromluví....? Zima,,.. takto mladý a nezkušený hráč opravdu těžko může dirigovat obranou hru týmu... doufám, že má předpoklady k tomu dospět, ale nyní,,,? Kačaraba... nový hráč v týmu,,,,? Hovorka....snad, bohužel mimo hru....na jak dlouho...?
    Již jsem to zde zmiňoval, a musím znovu. Jsem přesvědčen, že právě absence Kúdeli v sestavě dokládá, jak je důležité mít na hřišti a v týmu i kvalitní hráče zkušené a vyzrálé. Mám obavy z toho, že současný tým může mít problémy právě s ohledem na absenci herně vyzrálých hráčů. Nevolám po tom, aby tým byl sestavován na základě nějakých "věkových tabulek" či zásluh a netvrdím, že na hřišti musí být třicátníci z každou cenu, ale ona ta věková a herní vyzrálost je pro vnitřní sílu týmu velmi důležitá a jsou zápasy, které právě tato zkušenost může rozhodovat.
    Nevím, s jakými taktickými pokyny tým nastupoval do druhé půle zápasu, avšak to, že tým vlastně oproti první půli hraje stejným "otevřeným" stylem hry, ve chvíli kdy vedeme 2 : 0 a hrajeme proti deseti je naprostý nesmysl!
    Podle mého opět doklad toho, jak chyběla na hřišti taktická fotbalová vyzrálost (nechápu proč Bořil nadále hraje vlastně druhé "křídlo" a otvíráme naší obranu tak, že soupeř i v deseti během čtvrt hodiny útočí několikrát 3 na 3 ?)
    My jsme měli hrát od začátku druhé půle "zajišťovací" fotbal, držet balon, nechat soupeře v deseti běhat "ze strany na stranu" a vlastně jej přesvědčit o tom, že zápas pro ně skončil. Měli jsme zápas i na úkor "fotbalové krásy" dohrát klidně i na těch 2 : 0 a pošetřit síly i hráče. To, že jsme schopni "takový zápas" nesmyslně zdramatizovat není dobré i s ohledem na doklad naší síly a fotbalové dominance v očích soupeřů pro další zápasy.
    Chápal bych, že chceme hrát "na krásu" a bavit kombinační hrou.....avšak opravdu ne při takovém průběhu zápasu a před tak důležitým zápasem, který nás čeká ve čtvrtek. Nechápu!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      obiwan     před 3 lety 09.03.2021 21:29 |  
      2 1

      Prosím...Kúdely...

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Nosorozec     před 3 lety 10.03.2021 00:19 |  
      3 0

      Kúdela je momentálně pro naši defenzivu nepostradatelný, je to takový dirigent, bez nějž je orchestr nejistý.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      zeleznik2     před 3 lety 11.03.2021 17:35 |  
      0 1

      Souhlasím s Kudym a bez něj hrozný rozdíl, ale i Kudy dokáže překvapit viz Příbram.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 09.03.2021 09:32 |  
    23 1

    Dobré ráno přeji Vám všem ze Šumavy (spíše zataženo) a u kávy, která pořád chutná dobře:-)).
    Než začnu hodnotit naše kluky a zápas jako takový, tak si musím sám za sebe dát jeden velký mínus :-((
    Jedná se o můj výstup vůči rozhodčímu Pechancovi, kterého jsem kritizoval za jiné zápasy a tak jsem to viděl zase problémově, když byl na zápas s Ostravou nominován. Takže pan Pechanec umí pískat i slušně.
    Dokonce jsem byl překvapen, když dal Fillovi červenou. To jen, že člověk by si měl přiznat svou chybu.
    A já jsem ji udělal.
    Zápas jako asi Vy všichni hodnotím tak, že první poločas byl odehrán velmi slušně a je jen škoda, že kluci nedali ještě alespoň dva góly.
    V první půli jsme měli 19 akcí, které byly sehrány výborně a jen díky naší nepřesnosti (7 ložených gólových šancí) jsme tyto šance nevyužili. Asi se na to ten "nahoře" díval a řekl si, že nám dá trochu přes prsty.
    Ve druhé půli to bylo takové "divné". Zbytečné fauly Lingra, Bořila, Kuchty, nepřesnosti, prostě bylo toho dost blbě.
    Přitom jsme ale měli další "loženky" a šance taky. Vždyť i ve druhé půli jsme měli 4 "tutovky".
    Místo toho si hrajeme na fotbalisty a nic z toho.
    Kdo mě potěšil opravdu tak byli hráči Masopust, Provod, Bořil a Bah.
    Průměr zahráli Kuchta, Stanciu a Deli.
    Horší byli Kolář, Kačaraba, Olayinka, Lingr.
    Nejvíce jsem byl naštvaný na Ondru Koláře za to vyběhnutí. To byla ale kravina. Rozhodil svým vyběhnutím jak Kačarabu tak i Deliho a ještě že to Kačaraba zastavil.
    Tady vidím asi práci trenérů s "Kolim" velmi "potřebnou". Kolář vůbec nemá při standardkách malé vápno a vybíhání a sebrání míče jsem u něj už dlouho neviděl. Takže Ondro, zlepšit!!!!!
    Možná je velká škoda, že se nehraje před plným stadionem. Jednak má asi Kolář i větší motivaci si zachytat před diváky a hlavně, TS by kluky hnala takovým způsobem, že by si nikdo takhle hrát nedovolil (myslím způsob hry ve druhé půli).
    Když zápas skončil, tak jsem to musel ještě chvíli rozchodit a vydýchat.
    Komentáře trenéra a hráčů byly samozřejmě přísné a kritické.
    Je jen na nich samotných, aby jsme se vrátili k tomu co nás zdobí a to je hra pro tým a ne honit si "ego".
    Tak to je asi tak vše.
    Teď máme před sebou Rangers.
    Určitě to bude větší boj než s "Liškami" a asi to bude i víc bolet. Oni jsou opravdu dobří. Moc bych si přál, aby se kluci o výsledek poprali se stejným odhodláním jako minule a hlavně se vrátili ke hře, která nám přináší radost a body. To je to skoro klišé "Jeden za všechny, všichni za jednoho".
    Tak s úctou k Vám všem ze Šumavy
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2021 14:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mig52     před 3 lety 09.03.2021 09:46 |  
      4 2

      Zdravím na Šumavu, Sokrate. Kde to můžu podepsat? Snad jen trochu smutny dodatek ke Kolimu. No a jak může mít vápno velké, když se mu v poslední době nedaří ošéfovat, jak jsi správně popsal, to malé? On by měl, chce-li se posunout dál, ovládat i to velké.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        popin     před 3 lety 09.03.2021 10:36 |  
        7 1

        No, velké bych mu ani nevyčítal, takových golmanů po světě moc neběhalo, ale alespoň pár metrů od lajny to musí být jeho, i za cenu občasného střetu s útočníkem (ale i s vlastním obráncem). Všiml jsem si, že Kolář do kontaktů vůbec nechodí (viz 2. gól na Slovácku - asi by to stejně Kadlec dal, ale pořád lepší zkusit mu to sebrat z hlavy než poněkud komické zvednutí nohy !). Stejně tak při gólech na bližší tyč zůstává stát místo pokusu s rizikem vystartovat proti útočníkovi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          Karel13     před 3 lety 09.03.2021 12:44 |  
          3 0

          Ono to bude možná i v systému tréninků. Černý obrovský sympaták, na čáře témeř bezchybný, ale sbírání centrů a ovládání malého vápna mu taky moc neříkalo ...

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Martin 58     před 3 lety 09.03.2021 13:54 |  
            0 2

            Vzpomínám již matně, ale moc se mi tohle nepozdává, spíš si myslím opak. Pro to by svědčilo i to, že chytal v Anglii v době, kdy se ještě, myslím, zasypávali vápna jedním centrovaným míčem za druhým, takže pokud by Radek nedokázal a neuměl stahovat míče, pak by, podle mě, v Anglii neuspěl.

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              wimpy     před 3 lety 09.03.2021 13:57 |  
              2 0

              Uspěl tam i Čech a vybíhání na centry bylo taky jeho slabinou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 09.03.2021 11:09 |  
      0 9

      sokrate, jen dodatek. vedle souhlasu s kritikou Ondry K. se ho zas musím zastat u toho golu. balon padal zezhora, to nemohl sebrat i kdyby měřil 3 metry. zaspali jiní .....

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        popin     před 3 lety 09.03.2021 11:28 |  
        11 1

        Svozil hlavičkoval ve 3 metrech ? Hlavu dával v předklonu, kdyby si Kolář v klidu zacouval k Lingrovi, který Svozila držel na zádech (a nikdo mu v tom nebránil, ve vápně nikdo nebyl), balon si klidně stáhne a ani nemusí skákat.
        Doporučuji shlédnout video.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          ColinSKS     před 3 lety 09.03.2021 11:44 |  
          6 2

          teď jsem se na to znova kouknul, a máš pravdu. kdy šel pro míč, odstavil by svozila. koriguji svůj názor.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      Boo_SKS     před 3 lety 09.03.2021 11:12 |  
      11 0

      Ahoj Sokrate, k tomu Kolarovi - toho jeho nevybihani si take dlouhodobe vsimam a paradoxne jediny zapas, na ktery si pamatuju, ze nam timto "ve vzduchu" vyrazne pomahal, byl ten v Dansku. Tam jsem si az do te vyrovnavaci branky rikal, ze Ondru vubec nepoznavam, protoze chodil do vsech centru a neomylne je stahoval, coz i on sam po zapase priznal, ze tak chtel pomoci obrane. A krom te jedne "chybky", ktera bohuzel prispela k vyrazeni, si v tom vedl vyborne, takze bych byl rad, kdyby se o to pokousel casteji.

      A to, ze nekdy nesmyslne vybiha i do prostoru, v nemz nehrozi zadne nebezpeci, je bohuzel take caste. Tam bych apeloval za to, aby s trenery vyhodnocovali ty podobne situace a on dokazal lepe odhadnout, kdy se vyplati opustit branku a kdy naopak radeji zustat vzadu, protoze tohle hrani libera za kazdou cenu fakt neni nutne a i tady plati, ze mene je nekdy vice.

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        SKEP     před 3 lety 10.03.2021 19:55 |  
        0 1

        Nepodléhejme iluzi o morálních kvalitách našich rozhodčích. Za jejich "zlepšením" hledejme především pád jejich plzeňského Taťky. Z čistě pragmatických důvodů nyní své sympatie věnují jiným silným psům, zejména Slavii.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      mudrc     před 3 lety 09.03.2021 15:02 |  
      6 2

      Klobouk dolu Sokrate, jsem rad, ze jsi se k tomu takhle postavil a i nakonec za Ondreje Pechance, ktery nam ukazal, ze fakt neni cely svet spolcen proti Slavii. Pechanec odridil perfektne, sam mu nesaham ani po kotniky, mnohe situace jsem videl az ve zpomalenych opakovackach a on hned live na place, fakt to neni prdel, jak si tady mnohdy myslime.

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      rakusan     před 3 lety 09.03.2021 16:47 |  
      6 0

      Já toho Pechance dlouhodobě považuji za velmi dobrého rozhodčího. Sice toho Buchu tenkrát nevyloučil ač měl, tak se nyní poučil. Oni oba on a Proske byli dříve hodně pro Plzeň, ale poslední dobou jsou to naši nejlepší rozhodčí. Pískat oba umí, když chtějí. Poslední dobou mne naopak hodně zklamává Zelinka, kterého jsem dříve považoval za fér rozhodčího, nyní možná trochu krulovatí. Ale obecně se oproti těm cinklým 90.létům ti rozhodčí fakt zlepšili (:-

      • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 10.03.2021 09:23 |  
        2 1

        Dobré ráno ze Šumavy, která je tentokrát zasněžená. A kávu mám ....... :-)).
        Moc všem kluci děkuji za disputaci a za Vaše doplnění.
        Asi se také připravujete na zítřejší zápas s Rangers, co??
        Pokud kluci podají poctivý a bojovný výkon, tak to snad dopadne tak, abychom končili zápas se ctí!!!
        Stejně Vám řeknu......
        Hrajeme o čtvrtfinále Evropské ligy a budeme bojovat s budoucím mistrem Skotska.
        Velmi si vážím toho, že naši kluci bojují s předními evropskými celky:-) a mohou se s nimi i poměřovat.
        Tak zítra to bude opravdu boj......
        S úctou k Vám všem
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          rakusan     před 3 lety 10.03.2021 10:01 |  
          5 0

          Ano přesně, ještě bych doplnil, že jsme prodali 2 nejlepší hráče West Hamu, aby útočil v PL na ligu mistrů a navíc jsme bez těchto hráčů vyřadili 3.tým PL. To jsou prostě neuvěřitelné úspěchy, které nám tuto šílenou dobu aspoň takto kompenzují. Važme si toho. A fakt k smíchu je v iDnes teď nějaký nadpis o Dočkalovi, co zase překonal. I kdybychom s Rangers vypadli, tak to byla a je krásná sezóna. A já zdravím zase ze zasněžených Brd (:-


          Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2021 10:03) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 10.03.2021 10:31 |  
            1 4

            Opravdu vnímáš Coufala jako jednoho ze dvou nejlepších hráčů?

            • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

              rakusan     před 3 lety 10.03.2021 10:36 |  
              5 0

              Trochu jsem samozřejmě nadsadil, ale v době přestupu byl jedním z nejlepších.

        • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

          žbl68     před 3 lety 10.03.2021 10:51 |  
          2 1

          Tvoje příspěvky jsou, pane kolego, jak od Klostermanna - čtivé, poutavé :-) a pravdivé ...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    randy     před 3 lety 09.03.2021 16:36 |  
    6 2

    S tím Kolářem jednoznačně souhlasím,i kvůli Stejskalovi, přece nejde celý rok vůbec nechytat... vlastně ani nevíme,jaký je. A vzhledem k tomu,co říkali při poháru s KV,že býval slušný futsalový útočník,tak ani ta hra nohou asi nebude slabina.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

    zeleznik2     před 3 lety 09.03.2021 16:53 |  
    4 0

    Ševčík podepsal novou smlouvu do r.2025, ale už toho letos moc nestihne odehrát.

    Středeční pohárové utkání s Karlovými Vary nedohrála trojice Petr Ševčík, Ibrahim Traoré a Michal Beran. „Nejlíp je na tom Bery, který měl krevní výron ve svalu po koňaru. Už začal běhat, za týden snad bude připravený. U Ibry Traorého a Petra Ševčíka je to vážnější, Šéva dostal úder na koleno, to druhé, než které měl zraněné, je to na nějaké tři týdny. U Ibry Traorého je to podobné,“ přibližuje trenér Slavie.

    Hladkou výhrou 10:3 a postup do čtvrtfinále ale odnesl zraněním. „Bohužel mám zase natržený postranní vaz v koleni, tentokrát na levé noze. Ale cítím to mnohem méně, i to zranění je mnohem menší. Takže doufám, že do měsíce budu zpátky," přeje si reprezentační záložník.

    Jsme moc šťastní, že jsme se dohodli na prodloužení smlouvy. Ševa patří k pilířům dnešní Slavie. Nabídli jsme mu dlouhodobou smlouvu, protože už teď přebírá roli lídra a věříme, že bude k hlavním tahounům patřit i v budoucnu," říká sportovní ředitel Slavie Jiří Bílek.

    Ve stejném duchu hovořil i Viktor Kolář, šéf fotbalové sekce agentury SPORT INVEST, která hráče zastupuje. „Petr Ševčík během dvou let ve Slavii dokázal, jaký obrovský fotbalový potenciál se v něm skrývá. Dokázal opět výrazně posunout svoji výkonnost, v šestadvaceti letech navíc má nadále ideální fotbalový věk před sebou. Nový dlouholetý kontrakt dokazuje, jak pevnou pozici Petr ve Slavii má - zároveň je také signálem, že klub od něj v budoucnu očekává potvrzení pozice jednoho z lídrů."


    Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2021 16:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 22. kolo

      rakusan     před 3 lety 10.03.2021 10:59 |  
      0 0

      Bohužel tak, zase bude mít čas se připravit na další sezónu, nikam neodejde a měl by být jedním z tahounů.