Aktuality z médií

Komentáře (106)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    urs (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 11:16 |  
    0 0

    Tak to je průser, koho tam k Zimovi dát?? :/

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      MKCZ83     před 3 lety 06.04.2021 11:29 |  
      0 1

      Varianty nějaké jsou... buď v systému 4-5-1 dát jako stopera Holeše (ale za nás to asi nikdy nehrál), nebo udělat nějaký experiment typu Ibra, Provod, Bah. Anebo změnit rozestavení na 3-6-1 nebo 3-5-1-1 nebo 3-5-2 s tím, že obranná trojka bude buď Bořil - Zima - Bah nebo Bořil - Zima - Holeš. Tak jako tak je to dost divoký míchání se sestavou, protože jakékoli nahrazení druhého stopera znamená přesunutí někoho ze základu, čili pak další změnu někde jinde. Jednu variantu jsme zkoušeli už v minulosti a byl to Bořil a tomu buď brutálně ty myslím dva zápasy nevyšly, ale spíš to není vůbec materiál na stopera.

      Ale třeba mají trenéři v merku nějaký tip na stopera z tréninků, které nás nenapadá. Stejně to museli nějak řešit, protože už tak jsme jeli se dvěma stoperama a jedním hodně nejistým, takže museli mít v záloze variantu, pokud by se jeden ze dvojice Deli - Zima zranil při zápase.

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        urs (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 12:12 |  
        1 2

        Asi leda ten Ibra za mě, ale nezávidím JT ani za mák teda.. Každopádně i Arsenal má své potíže a nejen v obraně. Bude to takovej mač dvou zdecimovanejch týmů - pro fans třeba zábava, o což jde krom postupu a dobrému výkonu mužstva snad také. No.. Však uvidíme, jak to realizák vymyslí.

  2. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 11:21 |  
    11 1

    Po absenci Kúdely a Deliho si v bráně už vůbec nedokážu představit Vágnera, který by měl dirigovat Zimu a nějakého nestopera.

  3. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Tonda     před 3 lety 06.04.2021 11:30 |  
    1 1

    Věřím trenérům.

    Záleží jak to budeme chtít pojmout. Pokud budeme chtít hrát útočně, potom čekám tuto sestavu:
    Kolář (pokud bude fit)
    Bah, Provod, Zima, Bořil
    Sima, Holeš, Stanciu, Hromada, Olayinka
    Kuchta

    Provod se bude dle potřeby vyměňovat s Hromadou nebo Holešem.

    Pokud budeme vyčkávat na brejky, potom budeme hrát takto
    Kolář (pokud bude fit)
    Bah, Provod, Zima, Bořil
    Sima, Holeš, Stanciu, Hromada, Olayinka
    Kuchta

    :)

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Miklos     před 3 lety 06.04.2021 11:42 |  
      0 0

      Mas to na brejky i zatazene stejnou sestavu. Ja bych provoda na stopera nestrkal. Za me zima s Holesem a zkusit uhrat 0:0 nebo 1:1 n3bo prohru o gol. Ale bude to masakr se bojim. Je to velka skoda ze nebudeme v plne sile :(

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        Tonda     před 3 lety 06.04.2021 11:51 |  
        0 0

        to byl záměr

  4. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Monarchie     před 3 lety 06.04.2021 11:30 |  
    1 6

    Holt bude hrát stopera Hromada. Horší to bude koho do brány, myslím, že Vágner není na soupisce pro EL. Když se nám to tak rozpadlo, včetně derby a už vylízají z potrubí bolševici, jestli nehodit do zápasu v Londýně náhradníky a nepošetřit to na bolševiky. Jindra je borec ten si poradí.

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      PetCC     před 3 lety 06.04.2021 11:33 |  
      7 0

      Vágner je na b soupisce, jinak by nemohl chytat v Glasgow :-)

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Citymat     před 3 lety 06.04.2021 11:34 |  
      2 0

      Ale je .střídal Ondru.

  5. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Droosy     před 3 lety 06.04.2021 11:37 |  
    7 1

    Hlavně ne Bořila na stopera, to byl vždycky propadák, ale s Leverkusenem tenkrát už o nic nešlo. Ve Walesu neuhlídal hráče, co má 170 cm. S ním na stopera by to byla sebevražda

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      donford     před 3 lety 06.04.2021 11:44 |  
      1 1

      Tak kdo? Provod? Bah? Hromada? Hráli to někdy? Škoda, že Škodu už nemáme. :-) Začíná to vypadat, že Arsenal bude hrát na jednu bránu. A to jsem si naivka představoval, že to bude od nás pomsta za kdysi 7:0. U Deliho ta únava, to je spíš covid?

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        MKCZ83     před 3 lety 06.04.2021 11:45 |  
        2 1

        To, že chybí stopeři neznamená, že se bude hrát na jednu bránu. Na tu by se hrálo, pokud by nám odešla hra zálohy, kterou ale máme snad nejsilnější za celý ročník. Problém bude v rychlosti rozehrávky od obránců a pak při individuálních soubojích ve vápně a při nábězích, který půjdou přes toho náhradního stopera. Jinak Arsenal má obranu snad ještě víc rozpadlou, než my.

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      rak (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 12:03 |  
      2 2

      Bořila fakt ne. Netuším koho. Ztrácím už jakoukoli naději, celá defenzíva je rozpadlá. A je to teď hrozná škoda. Arsenal má také problémy v obraně, má problémy jako tým, ale má pořád rychlé šikovné útočníky. Je to vina těch zatracených Britů, kteří nám zlikvidovali dva stěžejní hráče. Chtělo by to právě pomstu, ale v tomto stavu. Škoda, že jsme pouštěli Zeleného, ale možná by stejně nebyl na soupisce. Potřebujeme víc odchovanců, to by nám umožnilo i trochu větší soupisku.

  6. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Marcelo10     před 3 lety 06.04.2021 11:38 |  
    4 0

    No, tak toto je průšvih. Kuba Hromada podle mě bude ten, kdo nastoupí vedle Davida.

  7. Sestava

    Miki44     před 3 lety 06.04.2021 11:41 |  
    1 6

    No je to maso, ale JT to dá:)))

    Já bych se nebál:

    Vagner
    Bah - Zima - Bořil
    Holeš
    Provod - Hromada
    Stanciu
    Sima - Kuchta

    ...a naše klasické prolínání :))).....totální fotbal a výhra 2:1

    ...doma neprohrajeme a hurá na semifinálko:)

    A hlavně, jak to krásně zní, duben , čtvrtek a hraje ta naše Slávinka!!!!!




    • Re: Sestava

      PetCC     před 3 lety 06.04.2021 11:45 |  
      1 0

      A nebylo by lepší dát Baha i Masopusta? Oba nejsou v obraně stoprocentní, ale můžou se v tom prostoru zastupovat, už to mají vyzkoušené.

      • Re: Sestava

        Miki44     před 3 lety 06.04.2021 11:56 |  
        0 0

        :)..to by taky šlo, ale věřím Simče, že ta spíš mázne fíka:)))

    • Re: Sestava

      wotlemburg     před 3 lety 06.04.2021 12:03 |  
      1 0

      No pamatuju, a není to tak dávno, že se Honza Bořil na stoperu už jednou předvedl. A jak to dopadlo si asi všichni pamatujeme.

    • Re: Sestava

      donford     před 3 lety 06.04.2021 12:32 |  
      5 0

      Miki, naštěstí začneme v jedenácti. I když jsme si teď hraní v deseti bohatě vyzkoušeli. :-)

      • Re: Sestava

        Miki44     před 3 lety 06.04.2021 12:39 |  
        0 1

        :))))) no jo, tak máme žolíka:)...dáme tam ještě Maso, nebo dopředu Standu:)

  8. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    jose01     před 3 lety 06.04.2021 11:41 |  
    2 19

    To se nám to septani do ouška moc nevyplatilo teda

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      MKCZ83     před 3 lety 06.04.2021 11:43 |  
      6 2

      A jakej vliv měl incident na Rangers na to, že nám chybí dva stopeři?

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        jose01     před 3 lety 06.04.2021 11:46 |  
        4 9

        Myslíš že to Bale neudělal schvalne? Moc dobře věděl, kdo je za nim, kdyby nebylo Rangers nedostal by loktem. Asi tak. Takže Kudela s tím souvisí, Deli samozřejmě ne.

        • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

          MKCZ83     před 3 lety 06.04.2021 11:49 |  
          15 2

          Jasně, Balea zajímá nějakej odchovanec Arsenalu, kterej má finskej pas a hraje za skotskej klub. Bale má navíc vymeteno v hlavě, jeho nějaká antirasistická kampaň vůbec nezajímá. Jestli šel cíleně po Kúdym, tak jen proto, že s ním měl něco v rámci zápasu. To, že to je nějaká pochybná odplata za Rangers si vymysleli konspirační šílenci na sociálních sítích.

          • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

            jose01     před 3 lety 06.04.2021 11:58 |  
            0 4

            Hele konspirační teorie nečtu. Facebook nebo jak se ta opicarna jmenuje nemám a udivuje mě, že se neřeší zadnej zpětně trest. To jsme tak priposrani, že to nikdo z repre nerozrejpal u FIFA?

            • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

              MKCZ83     před 3 lety 06.04.2021 12:09 |  
              1 2

              Jak to řeší realizák repre netuším, ne všichni jsou jako Tvrdík, že musí napsat všechno na Twitter. Jelikož nebyl na stadionu VAR, a rozhodčí si toho nevšimli ve hře, tak to nejspíš není ani v zápise. A nikdo z nás tu asi pořádně neví, jak funguje UEFA disciplinárka (jestli je kvalda na MS pod UEFA kvůli tomu, že jde o evropskou část) a jestli na ni jde dávat podněty na základě televizního přenosu.

              • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

                jose01     před 3 lety 06.04.2021 12:26 |  
                1 3

                Je pravda že ostatní taji kdo nastoupí a kdo ne, a my soupeřům dáme 3 dny aby se stihli nachystat...

            • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

              PetCC     před 3 lety 06.04.2021 12:39 |  
              0 1

              Tohle byla žlutá, to se řešit nejspíš nijak nebude.

            • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

              mig52     před 3 lety 06.04.2021 13:24 |  
              1 1

              Když nic neuvede rozhodči a delegát do zápisu, můžeme řešit leda tak houno. Leda, že by si to pohlídal kapitán týmu, aby to bylo v zápisu, ale ten to asi prošvihl. Teda, takto to fungovalo za našich mladších let, zda ro ještě platí, nevím.

              • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

                mig52     před 3 lety 06.04.2021 13:35 |  
                2 2

                Jinak, škoda, že nároďák jen zvyšuje cenu hráčů a je metou každého fotbalisty. Teda, škoda.... je to tak správně. Ale když vidím, v jakém stavu se hráči vracejí do klubu a ten Jouda, co nás kdysi trénoval, není schopen vyjádřit úctu ke Kudymu a VÍCE zdůraznit vliv Slavie na úrovni nároďáku, tak bych udělal vše proto, aby musel příště sahat do kádru bídných kabeláčů!!! Jenže je to začarovaný kruh. Kluci v nároďáku jistě chtějí být a zviditelnit se. (Zaslouženě)!!!

                • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

                  wimpy     před 3 lety 06.04.2021 13:38 |  
                  0 0

                  Tak ještě je tu ta varianta, že by Kúdy rád kopal na Euru, takže jeho snahu hrát v repre celkem chápu.

                  • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

                    butters     před 3 lety 06.04.2021 13:40 |  
                    0 0

                    Na Euru bude, jestli bude zdravý. Akorát bude asi z lavičky čumět na to, jak na hřišti válí Čelůstka s Brabcem.

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        mig52     před 3 lety 06.04.2021 13:18 |  
        0 1

        Přesně, tady je to o něčem jiném. Jako u gólmanů. Ale to není kritika, jen konstatování. Ale zeptám se Karla, který v tom má přehled. Pokud bychom měli v kádru víc odchovanců, byl by i náš kádr početnější, tedy mohl by v něm být třeba Kačaraba? Samozřejmě, pokud ví odpověď i někdo jiný, budu rád. Vím, že se to tu probíralo, ale nikdy jsem tomu nevěnoval pozornost neb jsem nevěřil v takový problém.

        • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

          MKCZ83     před 3 lety 06.04.2021 15:02 |  
          0 1

          Nikdo navíc kromě mlaďochů by nešel připsat.

          List A:
          Maximum of 25 players, 2 of whom must be goalkeepers, in which
          Maximum of 21 non-club-trained players, in which
          Maximum of 17 non-association-trained players, and
          List B:
          Unlimited U21 club players.
          Players are ‘club-trained’ if and only if they were registered with the clubs at least 3 years between 15 and 21, continuous or not, regardless of their nationality or age.
          Players are ‘association-trained’ if and only if they satisfy the same criteria but with clubs in the same FA [5]. That means club-trained players are association-trained, but the reverse is not necessarily true.
          U21 club players are players under-21 and have been eligible to play for the club for any continuous period of 2 years since turning 15. That means players aged 16 can be registered if they have been registered with the club for the previous 2 years.


          Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2021 15:02) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 07.04.2021 18:44 |  
          0 2

          Jaro je závislé na soupisce z podzimu. Pro jarní fázi lze udělat jen tři změny (Bah, Deli, Hromada). Takže by to muselo být na úkor někoho z těch tří.

  9. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Droosy     před 3 lety 06.04.2021 11:43 |  
    8 1

    Zkujvenej duben...

  10. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Harvey     před 3 lety 06.04.2021 11:54 |  
    5 1

    Už jdu tvořit jpeg, čo má všetko Hromada vo vreckách (klasickej starter pack: peňaženka, klúče, Aubameyang...)
    Ať jsem na čtvrtek ready.

  11. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    butters     před 3 lety 06.04.2021 12:12 |  
    10 1

    Co se dá dělat. Tak holt vyhrajeme 9:8.

  12. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    fps     před 3 lety 06.04.2021 12:16 |  
    0 2

    pěkný, moc variant tedy není, Bah, Bořil, Zima, Oscar nebo Masopust

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      donford     před 3 lety 06.04.2021 12:27 |  
      1 3

      Možná, že bychom měli při těch absencích zkusit hrát vzadu na tři: Bah - Zima - Bořil. Před nimi Holeš, Provod, Hromada na vyztužení obrany i hry v poli. Pak Sima, Stanciu, Olayinka, + Kuchta. Na střídání Ševčík, Masopust, Oscar. A vepředu hrát v tom nejvyšším tempu, presovat co to dá. Já vím, mně se to teoreticky dobře kecá, ale zelený strom života ukáže od Trpiše něco neskonale moudřejšího a chytřejšího.

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        PetCC     před 3 lety 06.04.2021 12:43 |  
        0 0

        Jak jsem už psal, Bah není v obraně tak dobrej, aby tohle zvládnul bez podpory. To bych spíš věřil, že to tam zvládne Masopust, ten se dovede zakousnout. Ale stejně oba podle mě nemají cit hrát v kooperaci s brankářem a druhým stoperem.

  13. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    LH1969     před 3 lety 06.04.2021 12:41 |  
    0 2

    Taky zkusím tipnout myslím že to bude Hromada nebo Ibra nemyslím si že budou chtít předělávat zálohu a systém o hrajeme

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Marek3     před 3 lety 06.04.2021 12:43 |  
      0 2

      Ibra je dobra moznost ale nevim co zdravi a forma. Dlouho nehral.

  14. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Marek3     před 3 lety 06.04.2021 12:42 |  
    0 2

    Normalne Traore by byl moje prvni volba ale nevim co jeho zdravi a forma...

  15. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    LH1969     před 3 lety 06.04.2021 12:46 |  
    1 4

    Kolář(Steskal) Bah,Ibra,Zima,Bořil-Sima,Hromada,Provod,Stanciu,Oli-Kuchta(Lingr)

  16. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    PetCC     před 3 lety 06.04.2021 12:50 |  
    4 0

    Tak jsem si teď vzpomněl na dobu před 25 lety, kdy se vlastně hrálo s jedním stoperem a dvěma předstopery, takže by nakonec mohla hrát obrana Bořil - Hromada - Zima - Holeš - Bah :-)
    A Provod by to ještě jistil před nimi.
    Ono se dá říct, že to vlastně máme docela nacvičený, protože se nám často stopeři vysouvají a automaticky za ně zaskakují ostatní, Takže třeba tentokrát uvidíme opravdu totální fotbal, kdy na stoperu bude ten, kdo zrovna bude nejblíž brance :-)

  17. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Kapitán     před 3 lety 06.04.2021 13:01 |  
    1 3

    Bah - Zima - Boril
    Olayinka - Holes - Provod - Stanciu
    Provod - Sima
    Kuchta



    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      pehacko     před 3 lety 06.04.2021 14:33 |  
      15 0

      Naklonovat provoda je genialni tah! To by byla bomba!

  18. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Tonda     před 3 lety 06.04.2021 13:20 |  
    3 6

    Cíle bych viděl takto:
    hlavně se nezranit
    nedostat kartáč tak aby bylo v odvetě o co hrát.
    pošetřit co nejvíce sil na derby (i za cenu nižší útočné aktivity)

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Harvey     před 3 lety 06.04.2021 13:45 |  
      1 0

      Jestli budeme hrát venku bez gólů, tak pak doma budeme mít celej zápas v hlavě, že stačí dostat gól a končíme. Doplatili na tuhle strategii Leicester i Rangers. Jindra to ví. Venku půjdeme za góly.

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      fajtik     před 3 lety 06.04.2021 13:52 |  
      10 0

      Za mě přesně naopak. Bída mě ve srovnání s reálnou možností postupu do semifinále(resp. finále) teď vůbec nezajímá. Když to hodně přeženu s hyperbolou, tak titul můžeme vyhrávat v naší zoufalý lize každý rok, ale mít tak silný mužstvo v evropském měřítku jako máme nyní asi nebude úplně pravidlem.

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        Dobi     před 3 lety 06.04.2021 15:29 |  
        0 0

        No jo. Prohra se štrogalíkama... Ale když si vzpomenu na řadu nenávostných komentářů od jejich takyfandů, tak bych zase tak jednoznačný nebyl. Je to smůla, jak se to nahrnulo, jak náš milovaný slovanský klub jacísi černokněžníci kdesi v pekle rokleli...

  19. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 13:48 |  
    9 1

    Uplne v pohode, tenkrat jame byli v podobne situaci a na stopera musel Hubacek a uz si ani neoamatuju, jak jsme na Arsenalu hrali..

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Harvey     před 3 lety 06.04.2021 13:54 |  
      3 0

      Já si vzpomínám, jak jsme na Sevillu vytasili s taktikou "Suchý Šourek".

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      fps     před 3 lety 06.04.2021 13:59 |  
      1 5

      prohra 7:0, nejhorší zapas na kterým jsem byl

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        wimpy     před 3 lety 06.04.2021 14:02 |  
        5 1

        Myslím, že Honza si to pamatuje, a v každém případě byly i horší zápasy.

  20. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    p!erreCORE     před 3 lety 06.04.2021 14:02 |  
    1 0

    Je to samozřejmě nepříjemnost, ale věřím, že i tak to zvládneme! O Delim netřeba pochybovat, ten hrát nebude, možná budeme překvapeni a Kudy nakonec odletí. Pokud ne, bude na rozdíl od Simona určitě zdravý na odvetu, otázka je, jestli bude moct nastoupit. Spíš se bez nich ale budeme muset obejít. Protože 1-2 zápasovou stopku pro Ondru čekám, a myslím, ze i když je to sebevíc absurdní, tak za přiznanou urážku je to fér. Takže bychom na situaci v obraně měli koukat i tak, že i pro odvetu nebude k dispozici dvojice Kúdela - Deli a myslet dopředu nad tím, jak je nahradit. Proto bych se vyhnul nějakému experimentování a vsadil na nejsilnější sestavu. Kolář vzhledem k tomu, že letí, tak hrát určitě bude. Pokud ne, bude to Přémy životní zapas. Já bych to neviděl nijak černě :

    Kolář
    Holeš - Zima - Bořil
    Bah - Ševčík - Stanciu - Provod - Olayinka
    Kuchta - Sima

    nebo klasika:

    Kolář
    Bah - Holeš - Zima - Bořil
    Sima - Ševčík - Stanciu - Provod - Olayinka
    Kuchta

    Obě sestavy budí respekt a jsou napsto konkurenceschopné a vítězné. Myslím, že není důvod k nějakým zbytečným pokusům typu Bořil na stoperu a i když možná namítnete, že s Holešem je to podobné, podle mně je to ideální univerzální defenzivní voják. Hráči, kteří můžou naskočit z lavičky svou kvalitu už mnohokrát prokázali rovněž a patří nebo patřit budou k fotbalové špičce (a v případě Standy platí možná spíš čas minulý :)

    Lavička: Kovář, Vágner, Lingr, Hromada, Oscar, Traoré, Masopust, Tecl

    Za mně postup v suchym triku: 1:3, 2:2

  21. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 14:15 |  
    5 0

    Tak to je velká nepříjemnost. Myslím, že Kúdela nebude vzhledem ke zdravotnímu stavu ani na derby a vzhledem k předpokládanému (i když minimálnímu) trestu od UEFA ani na odvetu s Arsenalem. To samé Deli - ten má covid, což je ještě větší průšvih. Mimo minimálně 14 dní, pak 1-2 týdny než se dostane zase do formy. Nemluvě o tom, že v neděli byl normálně s týmem, tak se jen můžeme modlit, aby nenakazil nikoho dalšího.

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Castlereagh     před 3 lety 06.04.2021 14:51 |  
      0 3

      Rozhodnuti komise o trestu pro Kudelu se do nestihne ani do odvety takze tam bude zatim bez trestu

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        Virgil1956     před 3 lety 06.04.2021 16:11 |  
        0 0

        Kúdela už dostal od UEFY předběžný trest na jeden zápas, teď to píšou na webu.

        • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

          Castlereagh     před 3 lety 06.04.2021 17:34 |  
          0 2

          Jo ted to psali - zatim na jeden zapas coz je nakonec stejne jedno kdyz je zranenej, snad toho nebude vic

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      hajnej     před 3 lety 06.04.2021 15:35 |  
      4 0

      Jo, jo, všiml jsem si. Seděl na tribuně a vesele klábosil s Nicem bez roušky. Jestli se ještě objeví v týmu covid, dát tým do karantény a vydržet tam až do konce května, titul nás tak nemůže minout!

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      carevitchando     před 3 lety 06.04.2021 15:38 |  
      0 0

      Nejblíž na tribuně seděl Stanciu. No bude to fuška, každopádně s EL se rozloučit se ctí a ligu prostě vybojovat!

  22. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    pehacko     před 3 lety 06.04.2021 14:37 |  
    8 0

    Jeste par takovych zpráv a bude hrat Housta s Radkem Cernym... jen aby to nebylo bráno na ostrovech jako provokace, az si přeloží Radkovo jmeno a jeste ho davame do brany! Housta je zase od pohledu klasicky skinhead. Ty se z nas poserou uz pri cteni soupisky!

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Dobi     před 3 lety 06.04.2021 15:17 |  
      4 2

      Tak to je příspěvek za 100 bodov! Dík. A ještě si půjčíme z Maďarska Feketeho, z Běloruska Čornyje a doplníme posilami z Podgorice, hlavního města Černé Hory! Prý se zajímá i jakýsi Schwarz nebo aspoň Švarc... Připijeme vínkem Pinot Noir! To by v tom byl čert, aby si na celých 90 minut před námi nepoklekli!!!

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        pehacko     před 3 lety 06.04.2021 15:54 |  
        2 0

        Jeste muzeme tvrdit, ze mas nas tym cerny kasel a tvrdik cerne svedomi...

  23. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 14:46 |  
    2 1

    To je život, ale Jindra si poradí a zvládneme to. Myslím, že po Brnu je nejvíc přetížená dvojice Provod, Masopust, oba jeli v neděli na morál a potřebují si trochu orazit (aby byli hlavně na další zápasy), takže oba čekám v Londýně na lávce a naskočí asi až v průběhu zápasu, naopak do sestavy se vrátí dvojice Sima, Oscar. Na stoperu určitě zaskočí Holeš a tím se do zálohy vrátí Kuba Hromada. Však ono to půjde.

    Kolář (Kovář) - Bah, Holeš, Zima, Bořil - Hromada, Oscar - Sima, Stanciu, Olayinka - Kuchta


    Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2021 15:11) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Castlereagh     před 3 lety 06.04.2021 15:10 |  
      7 2

      na zapas sezony nechat nejelpsiho hrace a motor zalohy Provoda odpocivat mi prijde dost nelogicky... to ho radsi posadit proti Sparte ale prijde mi ze ma takovou fyzicku ze to zvladne vsechno.

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 15:24 |  
        0 0

        Provod odehrál naprosto všechno, jistě, má neskutečný fyzický fond (to samé byl Radek Bejbl), ale čím déle někdo jede takhle na morál, tím se zvětšuje pravděpodobnost jeho zranění, ale pokud se na to Provi bude ve čtvrtek cítit, proč ne. Ale třeba Maso vypadal po Brnu šíleně, ten do základu určitě ne a to i přesto, že má Jindra vypozorované, že Bah je velmi dobrý v zápasech po týdnu, ale v zápase po 2-3 dnech to už není ono (holt ještě nemá za sebou Jindrovu pověstnou přípravu).


        Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2021 15:26) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

          Castlereagh     před 3 lety 06.04.2021 15:44 |  
          0 2

          Jasne, souhlas, ale proste mi prijde ze na takovejhle zapas musi jit i pres zavit a risk zraneni, je to ted nas nejlepsi hrac. Je pravda ze Masopust vypadal po Brnu vyrizenej, i kdyz toho na za repre zas tolik neodehral.

  24. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    fps     před 3 lety 06.04.2021 15:00 |  
    4 1

    od problému s brankařem, k ještě většímu problému na stoperu, tak snad budeme mít štěstí při zápase

  25. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Castlereagh     před 3 lety 06.04.2021 15:08 |  
    6 3

    Hlavne to vymyslet tak aby Boril nemusel jit na stopera... myslim ze to byl jedinej spatnej taktickej tah co jsem od Jindry zatim videl. Krome toho Boril ukazal i v repre ted ze stopera hrat nemuze kdyz prohral ve vzduchu i s tim jejich pulmetrovym kridlem.

    Radeji i na jednoho stopera a dva CDM, to se mi v soucasny situaci zda asi jako nejlepsi mozny reseni. Bohuzel ted jeste k tomu na kridle moc nema formu Sima, ale i od Kuchty bych proti Brnu cekal vic - chapu ze na nej ma hrat tym ale top utocnik by mel bejt schopnej to nejak vytrhnout i sam - proto bych dal Simu na hrot s Masem na pravo - ten se mi proti Brnu naopak libil.

  26. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Morb     před 3 lety 06.04.2021 15:36 |  
    0 4

    Hele a nepřijde vám trochu netaktický, že to Tvrdík takhle troubí do novin 2 dny před zápasem?

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 15:38 |  
      7 1

      V Londýně samozřejmě nastoupí Kúdela s Delim, Jarda vypouští kouř... :-)

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      MKCZ83     před 3 lety 06.04.2021 17:17 |  
      1 5

      Taky mi přijde, že by se to nemělo komunikovat, ať Arsenal neví, kdo na ně bude a kdo ne. Kdo přiletěl si sice zjistí, ale nemusí to slyšet od nás.

  27. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 15:39 |  
    4 2

    Já bych dal k Zimovi na stopera asi Hromadu, nic lepšího mě nenapadá.

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      juras72     před 3 lety 06.04.2021 15:43 |  
      6 0

      Hromada nebo Holeš, zaleží kdo je lepší hlavičkář.

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        pinochet     před 3 lety 06.04.2021 15:53 |  
        0 4

        Raději Holeše, nebo dokonce Simu - hlavičkuje excelentně a poměrně dobře i brání.


        Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2021 15:54) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

          luky21     před 3 lety 07.04.2021 02:27 |  
          0 2

          Jo to jsme viděli u obranných standardek v Příbrami a na Slovácku, jak dobře brání a jak mu jdou obranné hlavičky.

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        MKCZ83     před 3 lety 06.04.2021 17:16 |  
        1 0

        Mně se zdá ve vzduchu lepší právě Kuba Hromada... ale je otázka, jak je na tom s nabíráním náběhů útočníků, protože tohle ve středu skoro nehraješ a Holeš má v tomhle zase trochu víc zkušeností, když hrál na kraji (ačkoli tam už za posledních let skoro nic nenahrál). Kuba mi zase přijde lepší v předskakování a celkově schopnosti číst hru a pokrýt prostor. Holeš je takovej běhavej urputnej pracant, kterej je myslím lepší do zálohy, kde může běhat, ale na stoperovi je potřeba "přesnost a preciznost" v soubojích. Ale trenéři je vidí v tréninku, tak snad vyberou dobře. A třeba máme v Ibrovi skrytej stoperskej talent, což by nebylo špatný ho objevit, aspoň by neseděl pořád na tribuně a měl trochu platnější místo v kádru.

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 06.04.2021 17:40 |  
        0 0

        Myslel jsem, že je Hromada vyšší, ale oni jsou oba přesně stejně. :-)

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      pehacko     před 3 lety 06.04.2021 15:49 |  
      1 0

      Skoda ze nemame milana skodu... sakra ted by se hodil! Tak premyslim, kdo by toho stopera mohl zahrat... normalne ondra kolar, ale ten asi ted moc hlavičkovat nemuze. Mozna by tam mohl hrat sima nebo volejnicek... toho si s delim na o2 i pletou!

  28. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Mr.Buřinka     před 3 lety 06.04.2021 16:10 |  
    0 5

    Myslím si, že nechá hrát Tarase (jestli je na soupisce pro Evropu? ). Po té remíze s Brnem to asi moc řešit nebude. Prostě "jsi stoper, tak dělej to proč jsme tě přivedli".

    Je pravda že mě z toho také běhá mráz po zádech.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2021 16:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Virgil1956     před 3 lety 06.04.2021 16:12 |  
      2 0

      Hm, Taras není na soupisce pro UEFU, takže nic :)

  29. Re: Stoper

    zeleznik2     před 3 lety 06.04.2021 16:37 |  
    3 1

    Za mě Holeš, hrál tam nějaké přípravné zápasy, varianta Bořil ne!!a nová alternativa třeba s Hromadou?nebo jiným DZ?neumím si představit, takže doufám v lepší výsledek než 0:7, ale v této situaci raději kontumaci 0:3..a derby by se mohlo odložit.

    • Re: Stoper

      spravnej_jezedak     před 3 lety 06.04.2021 17:38 |  
      1 0

      No tak tam dáme Michala Švece.. No a je to:-)

    • Re: Stoper

      luky21     před 3 lety 07.04.2021 02:29 |  
      1 3

      Holeš by měl být od našeho vápna co nejdál. Ten snad ze všech profi fotbalistů světa vyrobil za poslední cca 3 roky nejvíc penalt pro soupeře.

  30. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    ajsag     před 3 lety 06.04.2021 18:20 |  
    4 0

    A ještě bez Koláře. Mě jenom zaráží že jsme zase bez stoperu. A pak Sparta. Jestli tohle v pohodě přežijeme tak před Trpisem hluboko a před hráči hluboko směnku.

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Dobi     před 3 lety 06.04.2021 18:39 |  
      2 3

      Mně víc děsí to blížící se derby. Při všech těch malérech, které nás postihly, je ČF EL žel maximum, jde jen o to, neuříznout si ostudu.. Ale do toho zapadá ten termín derby a už vidím ty posměšné xichty všech těch všeználků z toaLetné, které tu čítáváme. Ale náskok máme a věřím, že ten titul přes HROMY A PEKLO ubojujeme! Buďme pokorní, ale plní víry ve správnou věc jako všichni dobří slávisté před námi a jistě i po nás!!! HEJ, SLOVANÉ, JEŠTĚ NAŠE SLOVANSKÁ VĚC ŽIJE!!!!

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        jiras_     před 3 lety 06.04.2021 18:54 |  
        3 2

        Prostě do deníčku na léto si Tvrdík napíše že potřebujeme prvního a třetího stopera, protože Kačaraba očividně ne a Kúdela se blíží k důchodu (což je teda vtipný, když je o trochu mladší než já :D ). To je tak 50 míčů.

      • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

        DF007     před 3 lety 07.04.2021 07:32 |  
        3 0

        Proč jsme před rudými připosraní, že nám chybí dva stopeři. Vždyť oni také nemají Štětinu, Hancka, Juliše nebo Kozáka. Prostě s nimi hrajeme a rozdejme si to s nimi na férovku. Pořád jsme Slavia a je jedno, jestli bude hrát Kúdela s Delim nebo Zima s Kačarabou. Pokud na to máme, tak je porazíme i tak.

  31. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Ragnarok     před 3 lety 06.04.2021 18:47 |  
    4 0

    Máme tedy smůlu jako prase. Dva stopeři v háji. Za Plzeň jsem viděl hrád stopera Hromadu a hrál tam výborně, super rozehrávka a klid. Jako Kúdela. Snad se dá dohromady Kolář, Vágner potřebuje chytat za B etabloval se mezi chlapy a zesílit. K smůle se zraněními nám snad bude přát štěstí na trávníku.

  32. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Gibi     před 3 lety 06.04.2021 21:07 |  
    2 0

    Dal bych na stopera Holeše a místo něj do zálohy Ševčíka. Vůbec bych se nebál, že Holeš není čistý stoper. Má slušnou rozehrávku a dobrou rychlost. V klidu to zvládne. SKS


    Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2021 21:18) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Droosy     před 3 lety 06.04.2021 21:20 |  
      0 1

      hlavně aby měl dobrej výskok, to je na stoperu to nejdůležitější

  33. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Dobi     před 3 lety 06.04.2021 21:53 |  
    5 0

    To bude děs v neděli, s čím vším štrouglíci ještě vyrukují... To není zdravá rivalita, jaká byla za Bicana a Nejedlého nebo pana Růžka a Vosky. Četli jste ty nenávistné komentáře některých, co se hlásí k RB, k přivítání Slavie Součkem? Vím, že šéf Jarda není kandidátem na svatozář, ale ty urážky od rudochů jdou za všechny meze.
    To je žumpa ze všech letenských kanálů!!! Nezlobte se na mě!!!

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      ColinSKS     před 3 lety 06.04.2021 22:46 |  
      3 1

      jediná rada .... sereme na ně a jejich závist. neumí kopnout do balonu. jejich fanoušci jsou spodina. .... to snad i chachaři jsou lepší. popř. opavští

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      obiwan     před 3 lety 07.04.2021 07:54 |  
      1 0

      Já to svinstvo raději nečtu, ale pochopitelně prvorepublikové soupeření bylo někde jinde...vtípky, narážky a tak...svět je někde jinde:-( Z derby mám obavy, ta rudá pakáž nemyslí na nic jinýho, než jak nás konečně dostat. Bohužel hrozí, že nám po tom šíleně náročným programu dojdou baterky:-(

  34. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    ColinSKS     před 3 lety 06.04.2021 22:34 |  
    2 1

    jak Vagnerovi fandím, tak má sebevědomí trochu dole. takže do kasy přéma. třeba to bude jeho životní zápas. Na tyhle paradoxy věřím. záloha a útok je asi víceméně jasne - i když nevím jak s tím covidem - nico se baví bez roušky se simonem ...... a na stopera vedle zimiče .... no je to těžký, bořil ne určitě.skoro bych si dal říct s Holešem, protože Kuba Hromada se rozhrál na DZ ... a tam bych ho viděl. uvidíme. SKS4ever. Nic nás neporazí, vždycky jsme s týmem. desítky let.

  35. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Dennis     před 3 lety 07.04.2021 00:37 |  
    1 0

    Takže zítra nás pískají Švédové, čtvrtý rozhodčí je Fin a u videa Španělé.
    Referee
    Andreas Ekberg SWE

    Assistant referees
    Mehmet Culum SWE
    Stefan Hallberg SWE

    Fourth official
    Mattias Gestranius FIN

    Video Assistant Referee
    Juan Martínez Munuera ESP

    Assistant Video Assistant Referee
    Guillermo Cuadra Fernandez ESP

  36. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    Gino     před 3 lety 07.04.2021 09:07 |  
    1 1

    Já myslím, že Koli nakonec nastoupí a vedle Zimiče Kuba Hromada.

  37. Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

    MIKr.8     před 3 lety 07.04.2021 10:32 |  
    2 0

    Já nechápu čeho se bojíte. Máme Trpiše. Už jste zapomněli jak tahá králíky z klobouku a staví hráče na jiný pozice?

    Takže bych to viděl tak, že do brány půjde Holeš, na stopera Tecl a i přes přísně nařízenou penaltu, kterou Holeš zneškodní (včetně dorážky), uhrajeme nulu!

    • Re: Na Arsenal bez Kúdely i Deliho. Slavii budou ve čtvrtfinále chybět dva stopeři

      Fido22     před 3 lety 07.04.2021 11:28 |  
      0 1

      No tak ve vápně Holeš rukama umí :-( .... viz MidlifidliLand
      Musíme na ně zítra vlítnout v jakékoliv sestavě. Už nepotřebujeme soupeře 20 minut oťukávat a čekat, co budou hrát. Všechny máme přečtené a přehráváme na jejich hřištích. Kanonýři jsou také oslabení, proto jim nedávejme žádný čas na mazlení s míčem a šupem po křídlech Sima a Maso.... je uběhat, utavit a pak jim tam šoupnout dva fíky!
      SLAVIA OLEE!