Aktuality z médií

ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU UEFA

ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU UEFA

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    pcitron     před 3 lety 15.04.2021 19:36 |  
    12 0

    Palec nahoru. Dobře zformulované.

  2. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    rakusan     před 3 lety 15.04.2021 19:37 |  
    7 0

    Napsáno skvěle.

  3. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    Zofreee     před 3 lety 15.04.2021 19:59 |  
    6 0

    "Tuhle bitvu nemůžeme vyhrát...." ano nemůžeme, když se o to ani nepokusíme. Díky OP!

  4. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    wymaz     před 3 lety 15.04.2021 20:00 |  
    5 0

    To je odpověď, pod kterou se klidně podepíšu, plně podporuji. Děkuji odboru přátel.

  5. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    Qope     před 3 lety 15.04.2021 20:03 |  
    8 0

    Podpis, razítko ... nic dalšího netřeba dodávat ...

  6. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    Pert     před 3 lety 15.04.2021 20:34 |  
    7 0

    Takhle mělo znít vyjádření vedení.

  7. DETEKTOR LŽI

    červenobílý     před 3 lety 15.04.2021 22:45 |  
    3 1

    Ať se to rozetne jednou pro vždy. Vyzývám Kúdyho, aby šel na detektor lži a před celým světem obhájil svoje tvrzení a ukázalo se, že nelhal. Když se toho kdysi nebál Švancara, nebude se toho bát ani Kúdy. Výsledkem zavře ústa všem. Jestli se ukáže, že mluvil pravdu, padnu za něj na barikádách. Je to jasné a rozumné řešení. Apeluji na něj, aby to udělal!

    • Re: DETEKTOR LŽI

      marcus5     před 3 lety 16.04.2021 14:32 |  
      1 9

      To by bylo dobrý řešení. Podle mě ale Kudy udělal debilitu, která se dostává do čím dál horšího stavu. Podle mě mu policajti rozfázujou záznam - bude vidět, jak něco řekl, Kamara a Zunga na to zareagovali, a OK to doplnil 2. větou. Konec té 2. věty jde odečíst - to už neměl ruku na puse - končí to "... you are". A Kudy bude tvrdit, že ta reakce Kamary a Zungy je na slovíčko "guy" a že mu zřejmě kvůli špatné výslovnosti nerozuměli.

      • Re: DETEKTOR LŽI

        červenobílý     před 3 lety 16.04.2021 14:56 |  
        2 0

        Ano, konec příběhu. Už toho bylo dost. Kúdy má geniální a jedinečnou šanci, jak očistit sebe a usvědčit Kamaru. Pro klid můj i spousty dalších fanoušků otrávených a znechucených celou kauzou tě, Kúdy, prosím : BĚŽ NA DETEKTRO LŽI, UKAŽ SVĚTU VÝSLEDKY A DOKAŽ, ŽE KAMARA LŽE A TY MÁŠ PRAVDU. Je to takto prosté. Takový důkaz lidé přijmou a bude pochopitelný pro všechny, u nás i na ostrovech, včetně médií. Jestli mluvíš pravdu, nemáš se čeho bát. V minulosti to dokázal veřejně Švancara a později celý ligový tým Brna. BĚŽ NA DETEKTROR A ZVEŘEJNI VÝSLEDKY!!!

        • Re: DETEKTOR LŽI

          butters     před 3 lety 16.04.2021 15:06 |  
          2 1

          To nepomůže, detektor lži není uznávaný jako přesvědčivý důkaz, takže zvlášť v kauze, kde mají média a veřejnost jasno a nepřipouští jinou variantu, by byl jeho výsledek k ničemu.

          • Re: DETEKTOR LŽI

            červenobílý     před 3 lety 16.04.2021 17:21 |  
            2 0

            Jestli to pomůže nebo ne, se teprve uvidí. Na tento výsledek by média jasně brala a s klidem by se to celé mohlo otočit. Byl by to jasný důkaz v situaci tvrzení proti tvrzení. Při testu na detektoru se důležité otázky postupně třikrát opakují, aby byla jistota, že to tak je. Kúdy není roky cvičený agent CIA, aby to dokázal obejít. KÚDY BĚŽ NA DETEKTOR A OČISTI SVOJE JMÉNO I JMÉNO SLAVIE! JESTLI JE TO PRAVDA, NEMÁŠ SE ČEHO BÁT!!!

  8. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    Mr.Buřinka     před 3 lety 15.04.2021 23:12 |  
    4 6

    Vadí mi jak se k tomu postavilo vedení. Vůbec mi nevadila prohlášení po zápase s Dynamem Kyjev. Celý den jsem měl v hlavě 10 zápasů stopky vs. prohlášení klubu a nedokázal jsem se soustředit na večerní zápas. Dle obrazu hry jsem nebyl sám. Kluci se sice snažili, ale hlavou vůbec nebyli v zápase. Nevadí došli daleko, letos opět spoustu super zážitků, obrovský úspěch i tak.
    Možná by stálo za to spojit se svazem Polska, Maďarska, Slovenska, všech zemí Balkánu a začít v rámci UEFA jednat společně. Něco přece udělat musíme ne? Nějaké návrhy?

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      cepin     před 3 lety 16.04.2021 11:33 |  
      1 3

      Zrušte fotbal. To je jediný možný návrh :)

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      červenobílý     před 3 lety 16.04.2021 15:02 |  
      0 2

      DETEKTOR LŽI. Nejjednodušší a nejčistší řešení! Pokud ale Kúdy lhal, tak ať jde do háje, poněvadž celá tahle šílená kauza stojí a padá na tom, že pokud ano, tak se měl hned omluvit a byl by klid. Pokud ale mluví pravdu, je to jasné a rychlé řešení. Konec tvrzení proti tvrzení.

      • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

        Andreas     před 3 lety 16.04.2021 15:17 |  
        3 0

        Detektor lži je nespolehlivej, nepřesnej a lze obejít. Většina států v Evropě včetně ČR ho neuznává jako důkaz.

        • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

          červenobílý     před 3 lety 16.04.2021 17:13 |  
          0 0

          Ano, jako důkaz v trestním řízení. V trestním řízení nejsme. Spolehlivost detektoru je extrémně vysoká, stačí se podívat na výsledky. Policie s ním běžně pracuje, viz např. kauza Kramný. Takto přesvědčí veřejnost o svojí nevině. Proč se toho bát? On ví, co mu řekl a veřejně to prohlásil. Jestli je to pravda, detektor to potvrdí.

  9. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    gazza     před 3 lety 16.04.2021 02:00 |  
    4 7

    To je odpověďˇ!Takhle to má vypadat!Díky kluci z odboru přátel!

  10. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    marcus5     před 3 lety 16.04.2021 13:46 |  
    1 13

    Z toho bude megaostuda - podle mě půjde dokázat, že řekl blbost, víme jakou.

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      butters     před 3 lety 16.04.2021 15:13 |  
      7 0

      Dokázat nepůjde samozřejmě nic - ani Ondrova verze, ani Kamarova. Kdyby to šlo dokázat, tak je to dávno zveřejněné a vyřešené. Pokud by došlo na soud, tak tomu by nezbylo nic jiného, než se v rámci zásady in dubio pro reo přiklonit k Ondrovi. Svědectví Zungy je hodně pochybné, už proto, že jak on, tak Kamara svá tvrzení opakovaně měnili. Komisařům z UEFA to stačilo, protože nehledali pravdu, ale jen způsob, jak Kúdelu označit za viníka a potrestat. U soudu by to stačit nemohlo, aspoň ne u demokratického. Kdyby ho soud v UK opravdu odsoudil, bylo by to jen potvrzení, že Británie se řítí do podobného průseru, jaký nastal u nás po únoru 48.

      • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

        marcus5     před 3 lety 16.04.2021 16:08 |  
        2 18

        Já si nemůžu pomoct - Kamara i Zunga od začátku tvrdí, že slyšeli jak OK řekl monkey. Pak Kamarův právník jen upřesnil ty 2 věty co OK řekl. Prohlášení ohledně tohoto incidentu nijak neměnili. Já zpočátku taky věřil OK, ale pak jsem si ten záznam pouštěl fakt detailně a je to jasný. Mrzí mě, že to nepřiznal hned - nemuselo se to dostat do současnýho stavu. Na co jsem přišel já, určitě policie přišla taky - ta má zřejmě těch záběrů k dispozici ještě víc. Evidentně už to ví i JT. Nemá smysl si lhát do kapsy.

        • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 16.04.2021 21:45 |  
          12 1

          Ty jedeš hezkou propagandu, chlapče. Zaregistrován před 21 dny, 14 příspěvků, z toho 11 o tom, jak víš, že Kúdela řekl "monkey". Co kdybys šel prudit někam jinam?

          • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

            marcus5     před 3 lety 16.04.2021 22:57 |  
            1 10

            Jen se snažím zůstat objektivní. A už jsem dost starej na to, abych si dokázal přiznat, že jsem třeba udělal chybu nebo veřil něčemu, co neni pravda. Jestli ses díval na moje příspěvky tak víš, že zpočátku jsem OK věřil - myslel jsem, že se Kamara přeslechl. Takovej zápas jako na Rangers jsem neviděl a to už fotbal sleduju hodně dlouho - brutalita, arogance, neschopnost přijmout porážku. A místo toho aby se řešilo zranění Ondřeje Koláře, nesportovní chování Rangers atd. se kvůli OK řeší akorát rasismus. Bohužel už se to rozjelo do takový míry, že podle mě přijdou důkazy, že bude jasný co OK řekl. A čím víc se v tom bude štourat, tím víc to pak bude smrdět.


            Komentář byl uživatelem upraven (16.04.2021 23:02) . Zobrazit původní komentář

            • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 16.04.2021 23:57 |  
              5 1

              Přestal jsem číst u slova "objektivní" :-D

              • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                marcus5     před 3 lety 17.04.2021 00:15 |  
                0 8

                Uvidíme, jak to dopadne.


                Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 00:19) . Zobrazit původní komentář

          • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

            marcus5     před 3 lety 16.04.2021 23:43 |  
            1 9

            A ještě jedna věc - k registraci mě přiměl právě ten strašnej zápas na Rangers. Fotbal sleduju několik desítek let a něco podobnýho jsem snad neviděl. Ale už ani nevim, ke kterýmu článku jsem se chtěl vyjádřit - přidat příspěvek šlo až po pár dnech, takže do diskuze jsem se zapojoval později.

        • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

          obiwan     před 3 lety 17.04.2021 21:33 |  
          2 0

          Když se podíváš na ten incident pořádně, zjistíš, kdy začal Zunga vyvádět...ne když Ondra pošeptal finovi něco do ucha, ale až když začal ten chlapec ječet...navíc, fakt si myslíš, že když Ondra šeptá něco do pravého ucha, tak hošánek, který stojí cca metr od levého a je v diskuzi s Olim, něco slyšel??? Je to podvodnická pakáž, stejná jako UEFA...klidně to mohl Ondra říct, ale Zungu to, pokud nemá v palici odposlechový zařízení, slyšet nemohl...

  11. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    roygrey     před 3 lety 16.04.2021 17:55 |  
    1 0

    Souhlas.
    Chybí mi tam však poukázání na průběh zápasu, role rozhodčího, pořadatelskou službu Rangers, směšné potrestání za faul na Koláře, vyzdvihnutí faktu, že Roofe se neomluvil ani neprojevil lítost. Jak je možné, že ti šašci dosáhli snížení trestu pro Kamaru ještě dříve, než byl vynesen trest? A rozhodně není v pořádku ta kampaň, která celé týdny probíhala. Jejich právník vykřikoval do světa a zjevně tím vyvíjel tlak na osoby, které měli rozhodnout. U civilního soudu to musí Rangers prohrát. U "etické" komise UEFA se ničeho nedosáhne.

  12. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    Dobi     před 3 lety 16.04.2021 20:50 |  
    4 0

    Někde už jsem se k tomu vyjádřil, že LÉPE BY TO NAPSAT A ZHODNOTIT NEŠLO.... Je to děs, který jsme většinou přímo nezažili. Ano, byli tu různí Fenclové Pavlíni Jirků... Ale tato cílená nenávist ? To je opakování roku 1938



















  13. Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

    Ragnarok     před 3 lety 17.04.2021 07:45 |  
    4 20

    Výborně napsáno. Já jsem bohužel přesvědčený, že mu to Kudy řekl. Svědčí o tom naprosto okamžitá reakce Kamary, neprošlo impulzivní, bez milisekundy váhání.
    Cíl Kudyho byl jasný, chtěl druhou žlutou pro Kamaru, protože čekal, že ho za tohle třena strčí a on spadne... Jenže dělat tohle za stavu 2:0 proti devíti a ještě v druhém zápasu, kdy vám za 5 minut musí dát 3 branky je nesmysl.
    Byť je mi bližší prohlášení OP, tak naprosto chápu Tvrdíka. On tuší/ví, že je Ondra pravděpodobně vinen a snaží se to co nejrychleji zamést a zároveň nepodělat v očích fanoušků Ondru, Což jde ale těžko skloubit. Při prokázání "rasistického výroku" (uvozovky proto, protože to, co řekl, nebylo rasistické, ale cílené k nasrání Kamary a tím jeho červené kartě. A nebylo to rasistické "substance", ale "form" a form v tomto případě vždy vítězí nad substance) by bylo lepší Ondřejovu smlouvu ve Slavii ukončit.
    Ruku na srdce, všichni asi tak nějak tušíme, že mu opravdu řekl něco horšího než to, co trvdí.
    Kauzu je třeba ukončit, OK se zcela pro evropský fotbal zdiskreditoval a jen a jen poškozuje značku Slavie, kterou Tvrdík obrovským úsilím zkouší v Evropě znovu vybudovat. OK tak opravdu nelze moc hájit. Poškodil Slavii i její fanoušky.

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      Dennis     před 3 lety 17.04.2021 09:38 |  
      12 1

      Nezlob se na mě, ale jdi s tímhle do háje. Ondra mu možná řekl něco horšího, to připouštím, ale určitě mu neřekl to, co tvrdí Kamara. Vždyť je to úplný nesmysl, když použiješ normální selský rozum... Ondra byl v emocích zápasu, hrálo se o postup, zápas to byl surový, kopali do Kuchty na zemi a Ondra v tu chvíli řekne větu You are fucking Monkey, you know you are. Jako opravdu? Nadával jsi někdy někomu v emocích při vyhroceném zápase? Česky? Natož anglicky? Asi ne... Ondra pořádně neumí anglicky a konstrukce you know you are je v emocích, v jakých v tu chvíli Ondra byl, naprosto nesmyslná. Takže odmítám, že se to událo tak, jak řekl Kamara.

      Ondrovi rozhodně smlouvu neukončovat. Je výrazně podepsán pod úspěchy z minulých let, je to zástupce kapitána, důležitý článek naší kabiny, mají ho rádi všichni hráči v týmu (včetně hráčů tmavé pleti), je to legenda Slavie a jeden z nejlepších stoperů, který za nás od revoluce hrál. Udělal chybu, to ano, ale chybovat je lidské, byla to jeho první chyba a já bych ho naopak maximálně podpořil. Jak ze strany klubu, tak ze strany fanoušků. Tyhle kecy o tom, že bychom se ho měli zbavit, mi dost vadí. Myslím si, že si je sám velmi dobře vědom toho, že chyboval a bude mít i velkou motivaci to odčinit.

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      marcus5     před 3 lety 17.04.2021 11:01 |  
      1 18

      Přesně - kdyby se přiznal, tak podle mě nebudou takové škody. Blbý je, že se to dostalo k soudu - policie má předpokládám mnohem lepší vyšetřovací možnosti než UEFA. Podle mě by se měl přiznat - říct jak to bylo a omluvit se mimo jiné i těm kteří mu věřili. Já chápu, že byl nas... ze hry Rangers, ale dal jim pořádnej klacek do ruky a ti toho samozřejmě využili.

      • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 17.04.2021 12:18 |  
        12 1

        Ty jedeš draku! Už sem psalo hodně kašpárků, ale tebe začínám mít v oblibě. Jen jsem zvědavej, co protislávistickýho budeš pindat, až utichne kauza Kúdela. :-))

      • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

        mig52     před 3 lety 17.04.2021 13:14 |  
        9 1

        Marcusi, policie má velké kulové, když se jedná o tvrzení proti tvrzení. Pokud se kauza rozhodne ve prospěch finského sráče, tak proto, že neplatí nestrannost. Vezměme to bez emocí:Ondra proběhne k protihráči, s přikrytými ústy mu něco pošeptá, pochybuji,že by řval, a okolo je křik a řev probíhající hádky a tahanice. Chceš mi tvrdit, že spoluhráči kamary mohli cokoli slyšet? Odpověz na férovku. Leda tak trávu růst, lžou, jako když tiskne. A uvědom si, že Kudy by měl být souzen za to, co bylo ( ne ) slyšeno, ne za to, co řekl, byť se to může zdát nefér. Ale dát Kudymu 10 zápasů je fér, když ta okolní rangerská tlupa s chováním paviánů nemohla od Ondry slyšet ani hlásku? 2x nás kapouni ze za kanálu předhodili zlobĕ a vrahounům. Před válkou hitlerovi, po ní stalinovi. Potřetí bychom si od anglánů srát na hlavu neměli a nesmíme nechat. A od tupanů typu gerrarda a jeho kumpánů už vůbec ne.

        • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

          marcus5     před 3 lety 17.04.2021 17:50 |  
          0 11

          Já původně taky věřil Ondrovi. Tvrdík mu volal hned po zápase - mluvil s ním po antidopingovým testu a O. mu prý řekl, že použil slovo guy. Tak jsem si říkal, že JT by nelhal a že se zřejmě GK přeslechl. Ale jak se to furt řešilo, tak jsem si přehrával ten záznam a došel jsem k jinému závěru. Já teď mám obavu, že když se furt bude trvat na verzi OK a pak se ukáže, že to není pravda, tak budou všichni vypadat jak naprostí idioti. Proto si myslím, že není dobře že se do toho ještě zapletl Mynář. Slavia jako klub z toho disciplinárního řízení snad vypadla - to je podle mě dobře a ať to řeší OK sám za sebe. Já mam obavu, že si naběhne na vidle a s ním i ti, co ho obhajujou. Bude tedy lepší, když už do toho nebude zatažená Slavie. A dodatek: Rangers a rozhodčí mě totálně nasr....li - takovou aroganci a brutalitu jsem do té doby snad neviděl. U Skotů/Britů se navíc ukázal v plné nahotě jejich rasismus vůči nám z Východní Evropy. Každopádně uvidíme - třeba se pletu a nic Ondrovi nedokážou - to by byla dobrá varianta, ale já jí už nevěřím.

          • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

            wimpy     před 3 lety 17.04.2021 19:04 |  
            5 0

            A řekni mi jedinej důvod, proč by se to ještě neukázalo, kdyby mohlo?

            • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

              marcus5     před 3 lety 17.04.2021 19:22 |  
              0 8

              Skotská policie to zatím vyšetřuje a co jsem četl, tak to chce předat prokurátorovi (u nás státní zástupce) - pokud ten uzná, že to je žalovatelné, tak to půjde k soudu a u soudu už by se důkazy dostaly na veřejnost. Takže uvidíme. Jak jsem napsal - já mam obavu, že mu to dokážou.


              Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 19:27) . Zobrazit původní komentář

              • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                wimpy     před 3 lety 17.04.2021 19:49 |  
                5 0

                Jestli vyšetřuje je logické, že to předá prokurátorovi. Ten rozhodne, jestli to půjde k soudu nebo ne, to není v gesci policie. Já kupříkladu zase vůbec nemám obavu, že by mu to mohli dokázat. Existuje rozbor, který dokazuje, že to říci nemohl, ale zatím neexistuje žádný rozbor, který by dokazoval, že to říci musel. Ani si ho neumím představit. Takže důkazy proti němu budou v rovině Zungova svědectví a tam si myslím, že by mohlo jít vyvrátit, že to mohl slyšet a přejít do protiútoku. Normálně je obvinit z rasizmu. Jedinej možnej důkaz proti Ondrovi by mohlo být jeho přiznání.

                • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                  marcus5     před 3 lety 17.04.2021 21:12 |  
                  0 6

                  Udělal jsem úpravu komentáře - stačí si zobrazit původní verzi.


                  Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 21:15) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                    wimpy     před 3 lety 17.04.2021 21:27 |  
                    6 0

                    Odečíst nemůžou nic, v tom je kouzlo zakrytí si pusy rukou. Co by mě ale zajímalo, proč tak vytrvale ignoruješ fakt, který ti tu už připomínali, že Zunga vůbec neragoval na to, co řekl Ondra, ale až po chvilce na hysterickou reakci Kamary?

                    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                      marcus5     před 3 lety 17.04.2021 22:02 |  
                      0 6

                      Já to znova radši upravil - stačí zobrazit původní verzi.


                      Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 22:04) . Zobrazit původní komentář

                      • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                        wimpy     před 3 lety 17.04.2021 22:08 |  
                        3 0

                        Tak enormě zajímavé už bude to, s jakým důkazem vyleze UEFA. Jejich vyšetřovatel žádnej nenašel, dost pochybuju, že by k nějakému přišli za ten den a půl, kdy rozhodli, tam by jediná možnost byla Ondrovo přiznání. To nepředpokládám.
                        Skotská policie si teď začne shánět záznamy a svědectví. Bude to trvat měsíce, ale není mi jasné, jaké nové důkazy by mohli objevit. Mezitím bude Kamarův právník řvát do světa ty svoje zvratky a proces ve Skotsku vyjde do ztracena, protože nezjistěj nic. Za sebe bych šel tou cestou, že bych se snažil prokázat, že Zunga nemohl nic slyšet, Kúdela nemohl říct to, co Kamara tvrdí, že řekl a oba je obžalovat z rasizmu. Jak u UEFA tak k policii.

                        • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                          marcus5     před 3 lety 17.04.2021 23:10 |  
                          0 6

                          O zdůvodnění trestu od UEFY už Ondra požádal, takže uvidí, co má k dispozici UEFA. Pokud se Ondra neodvolá, tak bude poměrně jasno. Pokud se odvolá, tak se případných důkazů dočkáme asi až v souvislosti s vyšetřováním skotské policie - ta má určitě mnohem více nástrojů a pravomocí než UEFA. Ty analýzy TV záznamů čekám právě spíše od nich než od UEFY. Že by to nějak vyšumělo moc neočekávám - my to nevyřešíme, takže budem muset počkat, s čím přijde ta skotská policie.

                          • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                            wimpy     před 3 lety 17.04.2021 23:18 |  
                            4 0

                            Ondrovi právníci se vyjádřili, že s odvoláním čekají právě jen na to písemné zdůvodnění, takže počítám, že se odvolá. Jen nevím, zda se dozvíme, co UEFA považuje za důkazy. Právníci se dle mého do médií vyjadřovat nebudou.
                            Ale jako důkazy Ondrovy neviny byly prý dávány znalecké posudky, takže si myslím, že ty nástroje, jež bude mít k dispozici skotská policie, už byly použity.

                            • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                              marcus5     před 3 lety 17.04.2021 23:38 |  
                              0 5

                              Jj - vim, že Slávie/Ondra předali UEFE znalecké posudky - podle toho, co se psalo, tak dokazují, že Ondra nemohl říct 2 věty (které uvádí GK) ve zhruba jedné sekundě. To vůbec nerozporuju.
                              Podle mě ale Ondra začal mluvit už když ke GK přistupoval a vyšlo mi, že ty 2 věty řekl během 2 sekund.
                              Jestli UEFA dostala nějaké posudky od Kamary nebo skotské policie ale nevíme - to se případně dozví OK tím, že požádal o zdůvodnění trestu. O tom, jestli se OK u UEFY odvolá nebo ne se dozvíme asi celkem brzo - podle mě je určitým ukazatelem, že rovnou neprohlásil, že se odvolá (ale samozřejmě to může být jen z opatrnosti).

                              • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                wimpy     před 3 lety 17.04.2021 23:52 |  
                                3 0

                                Jestli jsi sledoval ten rozhovor s Ondrovým právníkem na DVTV, tak toho vyloženě tlačili do odpovědi, proč rovnou neříkají, že se odvolají a on jim v podstatě řekl, že právník nikdy neřekne s garancí, co udělá, dokud nemá v ruce písemné vyjádření. Ale že předpokládá, že se odvolají. Odvolat se musí do tří dnů po obdržení toho zdůvodnění rozsudku, nevím, zda do toho počítaj i víkendy, ale myslím si, že ano.


                                Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 23:53) . Zobrazit původní komentář

                                • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                  marcus5     před 3 lety 18.04.2021 00:05 |  
                                  0 5

                                  Ten rozhovor jsem neviděl - mrknu na to. Ale je pravda, že dává smysl vyjádřit se až dostane to zdůvodnění. Tak uvidíme - jsem hodně zvědavej, jak se to bude vyvíjet. Možná, že se to ale teď přestane řešit - je tu kauza s tím muničním skladem, takže v nejbližších dnech se asi logicky nic jiného řešit nebude. Každopádně díky za slušnou diskuzi.

                                  • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                    wimpy     před 3 lety 18.04.2021 00:18 |  
                                    4 0

                                    Řekl bych, že Ondra to řešit bude. :-) Dobrou

                                    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                      marcus5     před 3 lety 18.04.2021 00:29 |  
                                      0 3

                                      To jo ;-)

                                    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 18.04.2021 09:02 |  
                                      4 0

                                      Koukám, wimpy, žes svůj starý koníček, krmení holubů, ještě neopustil. Ty jsi fakt nenapravitelnej trollomil.

                                    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 21.04.2021 15:25 |  
                                      3 0

                                      Vidíš, wimpy, troll tady poplival Kúdelu a jakmile byl odhalen, přestalo ho to bavit. Marně jsi ho krmil.

                                      • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                        marcus5     před 3 lety 21.04.2021 17:42 |  
                                        0 6

                                        Jak jsem napsal - podle mě Kúdelovi dokážou, že jeho 2. věta končí "..you are.". A na záznamu je vidět, jak Kamara trhne hlavou na konci 1. věty - evidentně to je reakce na monkey.
                                        Uvidíme kdo z nás má pravdu. Já jsem zvědavej, jestli se Kúdela bude odvolávat proti trestu UEFA. To bude takový 1. lakmusový papírek. A uvidíme, co bude předloženo skotskou policií u soudu. Podle mě OK udělal blbost a měl to přiznat a omluvit se.

                                        • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 21.04.2021 17:44 |  
                                          4 0

                                          Bav se s wimpym, ten trolly drbe na bříšku rád.

                                          • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                            marcus5     před 3 lety 21.04.2021 17:56 |  
                                            0 6

                                            S Wimpym to byla slušná diskuze. Ja tady nikoho neurazil. Akorát jsem napsal svůj názor na ten Ondrův incident - původně jsem si myslel, že se GK přeslechl - nedovedl jsem si představit, že by OK lhal Tvrdíkovi, který mu volal okamžitě po zápase (mluvil s ním, když se vrátil z dopingového testu). Pak jsem si ale pouštěl to video a nasimuloval si k tomu zvuk - a bohužel to pasuje na ty 2 věty, co říká Kamara.

                        • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                          Altona     před 3 lety 18.04.2021 00:23 |  
                          3 0

                          Jenom pro pořádek, presumce neviny a zásada in dubio pro reo se uplatní v trestním řízení. Neznamenají ovšem ani v něm, že by člověka nešlo odsoudit bez přímého důkazu, odsouzen bude také v případě, že shromážděné nepřímé důkazy podle soudu utvoří tzv. ucelený řetězec. To samozřejmě musí být zvlášť náležitě zdůvodněno.

                          Řízení před disciplinárním orgánem spolku, jakkoliv se v něm rovněž trestá, se povahou a zásadami blíží spíše občanskoprávnímu řízení. V něm se, výjimečně, připouští tzv. obrácení důkazního břemene. Ve stručnosti, místo aby se označenému škůdci prokazovalo, že se něčeho škodlivého dopustil, je na označeném škůdci aby prokázal, že se toho nedopustil. U nás je to výslovně upraveno pro spory mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem ohledně diskriminace a šikany, ustálenou soudní judikaturou bylo dovozeno, že k obrácení důkazního břemene může dojít i v důsledku zaviněného zmaření důkazu protistranou (jako např. úmyslného zničení nebo ztrátou důkazu – jako třeba notářského zápisu či jiné listiny potřebné k prokázání určitých skutečností v soudním řízení). V takovém případě se přenesení důkazního břemene, v souladu s obecnou zásadou, podle níž nesmí nikdo těžit ze svého protiprávního jednání, stává jakousi sankcí za zmaření důkazu, která nastupuje extra legem.

                          No a to právě může být ten Kúdelův problém. To jest, že to zakrytí úst a ztišení hlasu vzali na disciplinárce jako zmaření jiného možného důkazu (svědci, ruchové mikrofony, odezírání) a hodili na něj za takové jím vyvolané situace, ať se teď teda tzv. vyviní. Nezbývá než počkat na to odůvodnění....

                          Já nijak nehodnotim rasismus, fakt si radši počkám na to odůvodnění. Nicméně jak se to stalo, vzpomněl jsem si, jak jsem se kdysi vydal z brány taky mstít do bitky vyvolané soupeřem v rohu před koncem zápasu. Samozřejmě mě vyloučili jako toho kdo se přidal, výsledkem bylo naše oslabení a vyrovnání vyhranýho zápasu. Takovou čočku co sem dostal v kabině od trenéra i od týmu jsem pak už nikdy nežral + pokuta + larisa na další zápasy. Tolik asi k Ondrovi, kterému jinak nepřeji nic zlého.


                          • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                            wimpy     před 3 lety 18.04.2021 10:32 |  
                            1 1

                            Teoreticky snad, prakticky by pak přešla povinnost vyvinit se na každého, kdo si vzal rukavice a znemožnil tak sběr otisků prstů. Takže dání si ruky před ústa, navíc u Ondry prokazatelně poměrně časté, by ani zdaleka nemělo být tou podmínkou, která by toto dovolila. A i v tom případě bych řekl, že to sice otáčí nutnost prokázat vinu, ale princip v případě pochybností ve prospěch obviněného zůstává.

                            • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                              Altona     před 3 lety 18.04.2021 12:12 |  
                              1 0

                              Zdravím. V trestním řízení ve vlastním slova smyslu otočení důkazního břemene není možné. Problém je, že disciplinárka UEFA resp. Svazu zahrádkářů trestním řízením ve vlastním slova smyslu není, i když to tak vypadá. Je to spolkové právo a jako takové patří spíš do pytle občanskoprávního. No a tam to možné výjimečně je.

                              • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                wimpy     před 3 lety 18.04.2021 12:28 |  
                                2 1

                                Ano, tomu rozumím. také říkám, že jediné, čeho může Ondra dosáhnout, když nepočítáme s úspěchy v odvolání, je fakt, že rozhodnutí skutečných soudů budou naprosto odlišná od rozhodnutí UEFA. Ne, že by to jemu pomohlo, ale přibrzdí to UEFA v podobných rozhodnutích. Což bych považoval za velký úspěch.

                                • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                  Altona     před 3 lety 18.04.2021 18:22 |  
                                  0 0

                                  Ale jsou to paradoxy. Zrovna s Rangers kerejm jako troublemaker Slavia nesahá ani po kotníky....

                              • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

                                The88     před 3 lety 19.04.2021 19:40 |  
                                2 0

                                Dobry den, motate dohromady dukazni bremeno a negativni dukaz. "Otoceni" dukazniho bremene je mozne pouze v pripade, kdy je to nutne prave proto, aby nevznikla nutnost negativniho dokazovani. Typickym prikladem muze byt spor o zaplaceni nejake sluzby. Vy me budete zalovat, ze jsem vam nezaplatil za vymalovani bytu. (Predpokladejme, ze samo poskytnuti predmetne sluzby nebude rozporovano). Dukazni bremeno by logicky bylo na vas, jakozto zalujici strane. Ovsem slo by o negativni dokazovani, coz je prakticky neproveditelne - neni mozne dokazat, ze jste neobdrzel platbu. Proto by v tomto pripade bylo dukazni bremeno na zalovane strane - dolozit, ze skutecne poskytnutou sluzbu uhradila.

                                V pripade Ondry se UEFA zachovala stupidne v tom, ze mohla dat 10 zapasu za nesportovni chovani (ta priznana nadavka) a po formalni strance by bylo vse pripustne. Tim, ze vytasila clanek o rasismu se dostala na tenky led, tam by mela DOKAZAT, ze slo prave o rasismus - tresta se za konkretni precin, proto se takove konkretni jednani musi prokazat. Jenze, nejsme u soudu, UEFA se musi ridit jenom svymi predpisy a proto je to tak, jak je. Rozhodne je nezbytne jit s celou kauzou az k CAS. Ondra jako fyzicka osoba by se mozna mohl obratit i na normalni, civilni soud. Nevim, jaka je na to lhuta (2 roky?), dost mozna by tak mohl ucinit i po ukonceni profesionalni kariery.

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      wimpy     před 3 lety 17.04.2021 12:37 |  
      18 1

      Promiň, Ragnaroku, tohle jsou šílený kecy. Jednak je úplně jedno, co mu řekl, podstatný je, co se dá dokázat. Kúdela není rasista ani kdyby ho tou opicí fakt nazval. Když ti v afektu řeknu, že tě zabiju, taky to ze mě ještě vraha nedělá. Než se anglosasové zbláznili, bylo v naší kultuře zvykem dělat rozdíl mezi slovem a činem. Nebo si snad myslíš, že je Kúdela rasista? Protože jestli ne, Slavii požkozují právě takové řeči.

      • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

        mig52     před 3 lety 17.04.2021 12:54 |  
        6 1

        1x podpis a 3x razítko. Nešlo to vyjádřit líp, wimpy.

      • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

        Snivec     před 3 lety 17.04.2021 17:00 |  
        4 0

        ja bych k tomu pouze dodal, ze rasismus z toho udelal kamara, jinak to byla urazka recene mezi 2 lidmi.

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      mig52     před 3 lety 17.04.2021 12:52 |  
      7 1

      A všiml sis reakce jeho spoluhráčů, kteří se hlásí ke svědectví, že to též slyšeli. Ti reagovali až poté, co opálený začal řvát rasism, rasism, pak začali poskakovat a máchat rukama jako on, ale do té doby se věnovali potyčce uvnitř té mely.

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      Andreas     před 3 lety 17.04.2021 16:03 |  
      3 1

      Tvrdík dal v reakcích na fanoušky, kteří s tím článkem nesouhlasí (Slavia obdržela disciplinární rozhodnutí UEFA) mezi řádky jasně najevo, že s tím článkem on sám nesouhlasí. Slavia k tomu zřejmě byla donucena uefou pod hrozbou dalšího trestu.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 16:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      Dennis     před 3 lety 17.04.2021 18:21 |  
      4 0

      Ještě zareaguji k té větě, že Ondřej se pro evropský fotbal zcela zdiskreditoval. Nesouhlasím. Na podzim, až za nás bude nastupovat v evropských pohárech, si nikdo z našich soupeřů na tohle ani nevzpomene. To tady tak řešíme jen my, protože se nás to tolik týká. Plus někteří na ostrovech, protože jim z rasismu už hrabe.
      Bude to ale mít jeden dopad, který pro klub asi příjemný nebude, ale nedokážu si představit, že to bude jinak. Na každém evropském zápasu, kam pustí diváky, se bude ještě hodně dlouho skandovat UEFA MAFIA. Tím jsem si naprosto jistý, protože pro lidi to bude vítaná příležitost jak ventilovat svoji averzi vůči UEFA. Slavii to UEFA bohužel následně pěkně spočítá...

    • Re: ODBOR PŘÁTEL SLAVIE K ROZHODNUTÍ KONTROLNÍHO, ETICKÉHO A DISCIPLINÁRNÍHO ORGÁNU U

      mig52     před 3 lety 20.04.2021 18:01 |  
      4 1

      Jistě uznáš, že tvé přesvědčení není důkaz.