Liga mistrů

Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

Slavia se o postup do playoff Ligy mistrů a s tím spojenou prémii 5 milionů Eur utká s vítězem zápasu druhého předkola Ferencváros - Žalgiris Vilnius. První zápas se bude hrát venku v úterý 3. srpna nebo ve středu 4. srpna. Odveta se pak odehraje v Edenu o týden později. Přesné termíny zápasů se určí později. Připomeňme, že už neplatí pravidlo o vstřelených brankách venku a rozhoduje pouze součet skóre z domácího a venkovního zápasu.

 Soupeřem Slavie bude vítěz zápasu Ferencváros - Žalgiris Vilnius.

Ferencváros vyhrál poslední tři ročníky maďarské ligy, ten poslední se 78 body z 33 zápasů s bilancí 23-9-1 a skóre 69:22. V prvním předkole přešel Ferencváros přes kosovského mistra Prištinu výhrami 3:0 doma a 3:1 venku, hattrick v odvetě vstřelil albánský útočník Uzuni. Kádr maďarského mistra je také výrazně mezinárodní a najdeme v něj třeba Eldara Čiviče, který hrál českou ligu, nebo slovenského reprezentanta Maka. Ferencváros má bohatou historii zápasů s českými kluby, Slavia jej porazila ve finále Mitropa Cupu v roce 1938 po remíze 2:2 doma a výhře 2:0 venku. Posledním českým soupeřem Ferencvárose v pohárové Evropě byla Sparta v předkole Ligy mistrů v sezóně 2004/05, která nakonec postoupila po prohře 0:1 venku a výhře 2:0 v prodloužení doma.

Litevský mistr z roku 2020 (liga se hraje systémem jaro - podzim) Žalgiris Vilnius vyhrál svou soutěž po třech letech, kdy se radovala Suduva. Ve 20 kolech nasbíral 45 bodů s bilancí 14-3-3 a skóre 42:14. V probíhající sezóně Žalgiris opět vede, po devatenácti kolech má bilanci 12-5-2 a skóre 37:13. V prvním předkole prošel Žalgiris přes mistra Severního Irska Linfield po výhrách 3:1 a 2:1, odvetu přitom litevský mistr dohrával v devíti. O pět branek se postarali čtyři různí střelci, jedna branka byla vlastní. Litevští hráči tvoří asi polovinu kádru Žalgirisu, ve kterém najdeme například Slováka Jakuba Sylvestra. Litevský mistr v historii zatím nemá pohárové zápasy proti českým klubům.

Komentáře (172)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    damade     před 3 lety 18.07.2021 15:41 |  
    2 9

    Ono je to vlastně jedno, koho dostanem. Ať je to kdokoliv, tak dostane strašnou nálož. Můj tip na celkový výsledek je 9:0, samozřejmě pro nás.

  2. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Akuls     před 3 lety 18.07.2021 15:43 |  
    4 0

    Tady je to komplet z webu UEFA:
    Which teams are involved in the draw?

    Seven teams enter the competition in the third qualifying round, with a further 13 progressing from the second qualifying round.

    Champions path

    Group 1:
    Seeded
    Dinamo Zagreb (CRO) / Omonoia FC (CYP)
    Olympiacos (GRE) / Neftçi PFK (AZE)
    Slovan Bratislava (SVK) / Young Boys (SUI)
    Unseeded
    Mura (SVN) / Ludogorets (BUL)
    Legia Warszawa (POL) / Flora Tallinn (EST)
    Lincoln Red Imps (GIB) / CFR Cluj (ROU)

    Group 2:
    Seeded
    SK Slavia Praha (CZE)
    Kairat Almaty (KAZ) / Crvena zvezda (SRB)
    Rangers (SCO)
    Unseeded
    Malmö (SWE) / HJK Helsinki (FIN)
    Alashkert (ARM) / Sheriff Tiraspol (MDA)
    Ferencváros (HUN) / Žalgiris Vilnius (LTU)

    League path

    Seeded
    Shakhtar Donetsk (UKR)
    Benfica (POR)
    Monaco (FRA)
    Celtic FC (SCO) / Midtjylland (DEN)

    Unseeded
    Genk (BEL)
    PSV Eindhoven (NED) / Galatasaray (TUR)
    Spartak Moskva (RUS)
    Rapid Wien (AUT) / Sparta Praha (CZE)

  3. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Gibi     před 3 lety 18.07.2021 16:19 |  
    6 1

    Prosím, Sheriff Tiraspol. Tím, že nás tenkrát smolně vyřadil začala doba temna. Byla by to aspoň malá náplast za to trauma.

  4. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    George (přítel SN)     před 3 lety 18.07.2021 16:38 |  
    6 1

    Šerif Tiraspol za mě...máme jim co vracet :-)

  5. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Dobi     před 3 lety 18.07.2021 16:45 |  
    4 4

    Koukám na to a DOUFÁM. Ten Tiraspol - to by byla SLADKÁ ODVET, ale tehdy jsme si mysleli taky. I když podle mne tehdy dost zaváhal Jarolím "KJVCD"... Už jsem se lekal Rangers, ale ti jsou v jiném koši... Třeba je tam vypráší! S Malmö už jsme (úspěšně) hráli 1995 či 96, ale vstoupit do táže řeky?. Je tam i CZ Bělehrad. Já jsem třeba jednak přítel Partizanu, i protože CZ má hrozné fanoučky... No, vyčkejme, držme palce a VĚŘME!!!!

  6. Losování poháru

    ajsag     před 3 lety 18.07.2021 17:09 |  
    3 6

    Bral bych Maďary. Mohlo by tam jet hodně fanoušků. Proč TIraspol? Je to daleko a ještě nepříjemný soupeř. Nebrat.

    • Re: Losování poháru

      Dobi     před 3 lety 18.07.2021 17:20 |  
      4 0

      No, Ferencváro neboli FRADI je nejpopulárnější maďarský klub a jistě prahne po odvetě za STEP 1938. Ale je to blízko a Budapešť je nádherné město!!! Uvidíme zítra!

      • Re: Losování poháru

        kalex     před 3 lety 19.07.2021 07:58 |  
        1 0

        Nádherné starořímské lázně.

    • Re: Losování poháru

      quelhar (admin)     před 3 lety 18.07.2021 17:33 |  
      8 0

      Fanoušci z nařízení UEFY nemohou vyjíždět k venkovním zápasům evropských pohárů.

      • Re: Losování poháru

        pcitron     před 3 lety 18.07.2021 21:38 |  
        8 0

        Ale můžou, jenom se neotevírá sektor hostů. V úterý se jedu podívat na vítězství Rapidu nad bídou.

  7. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Dennis     před 3 lety 18.07.2021 17:49 |  
    15 0

    Tak nechtěl jsem Kluž, Legii a Ludogorets, tudíž za mě spokojenost. :-)

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      asanin     před 3 lety 18.07.2021 18:09 |  
      4 5

      Já bych právě Kluž bral… Tým přestárlej, fotbal hrajou málo pohyblivej… Jsou jestě o něco slabší než byli při našem posledním vzájemném dvojzápase… Docela je sleduju…

      • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

        pcitron     před 3 lety 18.07.2021 21:37 |  
        3 0

        Strávil jsem tam 3 dny, tak akorát na všechny památky a muzea. Takže raději někam jinam:-)

  8. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    ezechiel     před 3 lety 18.07.2021 18:10 |  
    6 0

    S losem spokojen, tady můžeme mít respekt,ale nebát se. Tohle musíme překonat,ať tam přijde kdokoliv.

  9. Rozdeleni pred losem

    Mike     před 3 lety 18.07.2021 18:52 |  
    8 0

    Samozrejme kazdy soupeř je tezky, ale pokud bych si mel vybrat, koho bych nechtel, tak reknu Cluj, Legia a Ludogorec. Asi by to nadpolovicni vetsina rekla, i kdyz prani na los mame kazdy jiny. Tady se to rozdeleni na dve trojice podle me povedlo.

    • Re: Rozdeleni pred losem

      Droosy     před 3 lety 18.07.2021 19:32 |  
      3 2

      Já bych nechtěl Ferencvaros, naopak Cluj by mi tam nevadila.

  10. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Droosy     před 3 lety 18.07.2021 19:33 |  
    3 2

    Klíííd, budeme hrát s Alaškertem :)

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      wimpy     před 3 lety 18.07.2021 19:39 |  
      2 0

      Část kluků byla nedávno v Ázerbajdžánu, tak proč ne do Arménie? :-)

      • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

        Dobi     před 3 lety 18.07.2021 20:32 |  
        4 1

        Já jsem byl se Slávií před léty v Baku. A bylo těsně po bojích o Náhorní Karabach mezi Azery a křesťanskými Armény. No, neslyšel jsem od Azerů hezké slovo....

      • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

        witty13     před 3 lety 19.07.2021 08:57 |  
        0 0

        No, nevim jak ma tohle UEFA osetreny, ale do Azeru musi byt vizum, a pokud mas v pasu vizum do Armenie, uz ti Azer vizum neda… Armenie pokud se nepletu, to ma stejne, a dokonce to aplikovali i na dipl. pasy, vyjma ofiko statnich delegaci… takze aby se jeste Nestalo ze do Armenie nebudou cestovat reprezentanti…

        • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

          sadlos (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 09:09 |  
          1 0

          Hrálo by se na neutrální půdě...

          • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

            witty13     před 3 lety 19.07.2021 09:58 |  
            0 0

            To vis nebo tipujes? Nemyslim to nijak zle, ptam se protoze to nevim.

            • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

              sadlos (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 22:05 |  
              0 0

              tipuji. Kdyz se hraje na neutralni pude kvuli covidu, pripadne zakazu letani (Plzen s Brestem hraje v Gruzii), tak se da ocekavat totez v pripade problemu s vizi...

        • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

          wimpy     před 3 lety 19.07.2021 10:50 |  
          0 0

          Obecným zvykem bylo řešit to dvěma pasy. Většinou tedy mezi Izraelem a sousedními Arabskými státy.

          • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

            witty13     před 3 lety 19.07.2021 11:32 |  
            0 0

            Kolik beznych smrtelniku ma dva pasy? :) myslim ze z hracu Slavie max Kacharaba, kvuli situaci na Ukrajine :) a ten vlastne jeste neni nasim hracem. A take samozrejme, ja byl v Azeru cca pred 8 lety (strasne to leti) a nevim jestli se za posledni rok neco nezmenilo, prece jen tombyl nejvetsi posun ledu od rozpadu SSSR…

            • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

              wimpy     před 3 lety 19.07.2021 11:35 |  
              1 0

              Všichni moji kamarádi, kteří cestují po středním východě, mají dva pasy. Právě z tohoto důvodu. Mám dokonce takovej pocit, že ani není oficiálně nějakej problém druhej pas dostat.

              • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

                milos2     před 3 lety 19.07.2021 11:47 |  
                0 0

                Přesně tak, o druhý pas je možné normálně legálně požádat. Jen zaplatíš příslušný poplatek.

                • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

                  witty13     před 3 lety 19.07.2021 12:09 |  
                  0 0

                  Ok, mea culpa…

  11. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    ColinSKS     před 3 lety 18.07.2021 19:40 |  
    5 3

    já beru toto :Alaškert - Šeriff Tiraspol

  12. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    CarloSanta     před 3 lety 18.07.2021 19:43 |  
    19 0

    Vezmu to z jiného konce. Kéž by prašiví kojoti Rangeregers dostali Ferencváros. Ti už by je mohli odnaučit klekat a každopádně by je poslali o soutěž níž. :-D

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      Dobi     před 3 lety 18.07.2021 20:29 |  
      11 2

      Pokud by ho dostali, aspoň na dálku bychom Budapešťany jistě povzbuzovali jejich HAJRÁ, FRADI!!!

    • Re: Malmö

      Joe-L     před 3 lety 18.07.2021 23:33 |  
      7 0

      A proč už není u nás? :-)

      • Re: Malmö

        JS (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 08:12 |  
        2 4

        Asi proto, že bychom za něj museli vyplácnout víc peněz, než za Stancia.. :)

        • Re: Malmö

          kalex     před 3 lety 19.07.2021 10:59 |  
          1 1

          A na to jsi přišel jak?

  13. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Jonáš     před 3 lety 19.07.2021 08:36 |  
    15 2

    Denní tisk to moc neuvádí...
    Žebříček koeficientů:
    Slavia 28. místo a 42 bodů.
    Sparta 120. místo a 8,5 bodu.

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      sadlos (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 09:08 |  
      17 0

      JJ, jsou na tom vlastně stejně jako Jablonec a to je už co říct. Na druhou stranu, letos skupinu dají (i kdyby to měla být KL), tak se malinko posunou, ale pořád budou o mílové kroky za námi :-)

      Mimochodem když pominu Doněck, tak jsme nejlépe postavený tým z celého bývalého východního bloku az lig mimo velkou pětku je před námi jen Doněck, Salzburk, Porto a Ajax... Slušná společnost :-)

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 09:37 |  
      0 2

      Co to jsou za koeficienty? Klubové to asi nebudou... Slavia 43,5 bodů, sparta 17,5 bodů.

  14. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Fačín     před 3 lety 19.07.2021 09:21 |  
    4 18

    Tak z tohodle výběru by to mělo být dost jedno, smáznout musíme kohokoliv.

    Nicméně mírně mě zneklidňuje jiná věc - ne posily neposily (Krmenčík, Sinyan a spol.), ale současný stav kádru - hlavní tahouni reprezentanti neabsolvovali ani minutu na soustředění (Bořil, Holeš, Ševčík, Masopust), nové posily Madsen a Ekpai neodehráli ani minutu v přípravě, v té jsme absolvovali jen jeden zápas v neobvyklém složení s průměrným výsledkem. A pořád slyším jen výmluvy na čínskou chřipku, těžký program, Euro, jen výmluvy a zoufání si. Přitom si za to můžeme sami, někdo tu přípravu asi celou dost špatně naplánoval. Nenačerpali jsme kondici, herní sehranost ani sebevědomí.

    Zbývá doufat, že to na výsledky v sezoně nebude mít vliv.

  15. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Ondráš     před 3 lety 19.07.2021 10:40 |  
    2 0

    Moc bych nechtěl jít na vítěze severského derby, tyhle týmy hrajou podobně jak my. Nejraději bych Tiraspol.

  16. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Lunaris     před 3 lety 19.07.2021 10:55 |  
    7 9

    Myslím, že budeme mít velké starosti, protože ten tým nebude vůbec sehraný a nebudeme mít kvalitní stoperskou dvojici. Tudíž s nějakým postupem do LM vůbec nepočítám. Vychází mi z toho, že tomu nebyla dána priorita, protože by se jinak do posil investovalo více peněz a potřebný stoper by tady již byl. Bude hodně záležet na vstupu do ligy a případné psychické (ne)pohodě.

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      ColinSKS     před 3 lety 19.07.2021 11:46 |  
      1 5

      co to promiň meleš? tým je v podstatě stejný jako loni. jediný problém - jediný - je alternace levého stopera za Zimiče a náhrada OndryKudely pro první zápasy. wakeup!

      • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

        Lunaris     před 3 lety 19.07.2021 12:11 |  
        4 1

        Reprezentanti přijedou teprve teď, Zima měl přípravu pár dnů, druhý stoper nevyřešen dosud. Chápu dovolenou pro hráče repre, tady pořád platí jebat repre, ale ten druhý stoper je velký rest.

  17. Mlčení

    JS (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 10:58 |  
    7 14

    Musím říct, že už mě fakt udivuje mlčení ze strany klubu. Herní soustředění trvalo pět dní a kromě fotoreportáže jsme se nic nedozvěděli, ani jací hráči se jej účastnili. Na JEDINÝ přípravný zápas byl sice pěkný přenos, ale očividně vůbec nemáme ustálený kádr; reprezentanti jsou v čudu a některé nové posily se ani nezapojily. Dnes je los předkola a za 6 dní už hrajeme ligu. Neznáme dokonce ani termín předsezónní tiskovky.

    • Re: Mlčení

      Ados     před 3 lety 19.07.2021 11:14 |  
      6 14

      Taky už jsem tady psal o špatné komunikace ze strany klubu směrem k veřejnosti. Vůbec celá ta příprava je podivná a mám obavu ze startu sezóny. Abych byl upřímný, letos žádnou totální sezónu nečekám a to z několika důvodů:
      1) udělali jsme hattrick a každá obhajoba bude nesmírně těžká
      2) krátká a ne moc povedená příprava
      3) nemáme vyřešenou otázku stoperů
      4) reprezentanti se vrací 6 dní před startem ligy

      • Re: Mlčení

        ColinSKS     před 3 lety 19.07.2021 11:44 |  
        1 7

        když rozdávali optimizmus, tak si seděl asi na záchodě, že?

        • Re: Mlčení

          JS (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 11:45 |  
          2 10

          Jasně, letos vyhrajeme Evropskou ligu, protože máme totálně našlapanou a vydařenou přípravu a jsme ready skočit po jakymkoliv soupeři v předkolech.. :))

          • Re: Mlčení

            ColinSKS     před 3 lety 19.07.2021 11:47 |  
            4 5

            JS ... promin, ale chlapci co hrají profesionálně fotbal, jej nezapomenou. stejně tak jako jezdit na kole.


            Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2021 11:48) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mlčení

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 12:50 |  
              4 0

              To by se vlastně nemuselo vůbec trénovat - vždyť to ti profíci nezapomenou. Stejně jako hokejisti, baskeťáci a další. :)
              Vzpomínám na slova po olympijském vítězství v Naganu: "Každý den se nevyhrávají zlaté olympijské medaile, ale každý den je na ně potřeba tvrdě a poctivě trénovat."

      • Re: Mlčení

        wimpy     před 3 lety 19.07.2021 11:49 |  
        3 2

        Samozřejmě, že je obhajoba těžká. Otázkou samozřejmě je, kdo s týmů bude o titul bojovat? A tady bych řekl, že máme nebývale umeteno.

    • Re: Mlčení

      bububu (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 12:06 |  
      4 1

      Příprava se nijak zásadně nelišila od přípravy 2019 a 2020. Přišly ti poslední dvě sezony jako neúspěšné?

      Nechápu, jak se tady mohou stále s železnou pravidelností objevovat v létě tyhle panické výkřiky...

      • Re: Mlčení

        JS (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 12:12 |  
        5 5

        Tak nevím, ale rád bych věděl, kdy se dozvíme nějaký cíle a shrnutí a představení posil pro novou sezonu, když hrajeme ani ne za týden první soutěžní zápas...?

        • Re: Mlčení

          witty13     před 3 lety 19.07.2021 12:21 |  
          3 6

          Vidis, me by dokonce stacilo treba i potvrzeni Kacharaby na stopera, protoze za 14 dni nas ceka prvni zapas do kteryho jdeme bez Kudely… ale asi chceme moc :)

        • Re: Mlčení

          damade     před 3 lety 19.07.2021 12:23 |  
          2 1

          Zrovna cíle jsou snad docela jasný, ne?

    • Re: Mlčení

      witty13     před 3 lety 19.07.2021 12:07 |  
      2 11

      I ty kacíři jeden! Kdo si myslíš, že jsi aby si mohl kritizovat vedeni klubu ztělesněné v tom nejlepším co kdy Slavii potkalo? :) kdo s nami slepě nevěří ve dokonalé zítřky, věrí proti nám!

    • Re: Mlčení

      Mikey     před 3 lety 19.07.2021 12:14 |  
      0 0

      Některé posily se nezapojily, protože nemají dokončené očkování, takže jsou buď v karanténě nebo klub nechce riskovat, že by se u nich mohl projevit covid a poté by náhodou nakazili i zbytek týmu, takže se v Praze připravovali individuálně s trenéry.

  18. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    žbl68     před 3 lety 19.07.2021 11:00 |  
    0 1

    finy,nebo švédy

  19. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    golfer     před 3 lety 19.07.2021 11:32 |  
    0 0

    Nemá někdo info, jestli losování bude možno sledovat na nějaké Tv nebo stream ? Děkuji.

  20. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    pehacko     před 3 lety 19.07.2021 11:59 |  
    2 2

    Nejlepsi by byl serif a proti nim hrat i s serifem

  21. 3. předkolo

    bububu (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 12:10 |  
    4 4

    Takže Ferencvároš... lepší než Malmö

    • Re: 3. předkolo

      Mijk     před 3 lety 19.07.2021 12:12 |  
      10 0

      To dostali naši noví kamarádi ze Skotska, takže mám nový oblíbený tým, kterému odjakživa fandím :-)

      • Re: 3. předkolo

        Leksel     před 3 lety 19.07.2021 12:26 |  
        7 0

        Doufám, že budou tvrdý jak švédská ocel, Kamara a hlavně Roofe to potřebujou jak prase drbání.

        • Re: 3. předkolo

          hiker42     před 3 lety 19.07.2021 12:58 |  
          1 0

          Ti dva snad budou na kvaldu ChL ...

          koukat s TV ovladačem v ruce :))

          • Re: 3. předkolo

            Leksel     před 3 lety 19.07.2021 13:30 |  
            1 0

            Vidíš, na ty směšný "tresty" jsem úplně zapomněl, zejména ty 4 zápasy za pokus o vraždu je skandální.

            • Re: 3. předkolo

              hiker42     před 3 lety 19.07.2021 14:01 |  
              0 0

              Bůh ví, jak to je, ten Fin přece hrál na EURU.

              • Re: 3. předkolo

                Ontko     před 3 lety 19.07.2021 15:29 |  
                0 0

                Ahoj, podle mě, jak jsem to nastudoval, tak Kamara i Roofe dostali tresty které platí jen pro mezinárodní klubové zápasy organizované UEFA. Takže by jim měli začít běžet teď. Kamara 3 a Roofe 4 zápasy, tzn. že Kamara bude k dispozici pro odvetu 4 předkola jakéhokoliv poháru, stejně jako Kúdela a Roofe bude k dispozici až na základní skupinu jakékoliv soutěže UEFA. U Kúdely byl trest rozsáhlejší. Ten dostal globální stopku na všechny soutěže pořádané pod hlavičkou UEFA, takže si odseděl 2 zápasy proti Arsenalu a 5 na Euru, takže mu zbývá odsedět 3 zápasy, stejně jako Kamarovi, takže pro odvetu 4 předkola je volný. Podle mě je to takhle dané UEFA... Vlastně můžeme být rádi, a Kúdela taky, že se Euro hrálo až letos a umazalo se mu dost zápasů. Jinak by stál ještě 8 zápasů... Je to zvrhlé, ale je to tak...

                • Re: 3. předkolo

                  hiker42     před 3 lety 19.07.2021 17:43 |  
                  0 0

                  Dík za práci, kterou sis s tím dal, a za vysvětlení

        • Re: 3. předkolo

          deny91     před 3 lety 19.07.2021 13:17 |  
          0 0

          Leda že by je "nechtěně" trefili někde na tribuně nebo u televize, když mají stopku na 3 resp. 4 zápasy.

    • Re: 3. předkolo

      JaraK     před 3 lety 19.07.2021 12:12 |  
      7 0

      Pokud postoupí budou Ferencvaros nepříjemným soupeřem, ale tak vybírat si moc nemůžeme, možná drobná výhoda, že odveta bude doma.

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      mig52     před 3 lety 19.07.2021 17:01 |  
      0 1

      Jo, my se budeme štelovat na Ference a třeba budeme bukovat letenky do Litvy. :)))))

      • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 17:13 |  
        1 0

        Když běží fotbalová sezona, tak opravdu každý víkend dochází k řadě velikých překvapení a sázkovky z toho žijí a velice dobře ... Tak samozřejmě, Ferencváros je favorit a nejspíš postoupí, ale nepředbíhal bych, uvidíme ...

  22. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Dru Zeree     před 3 lety 19.07.2021 12:11 |  
    4 11

    Zase nejhorší los, poslední roky fakt nemáme štěstí :(

  23. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    carevitchando     před 3 lety 19.07.2021 12:11 |  
    4 2

    Ale jo, dobrý. I pro fanoušky, do Maďarska předpokládám to půjde.

  24. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    Qope     před 3 lety 19.07.2021 12:11 |  
    6 3

    Jsem s losem spokojen :-)

  25. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Obr     před 3 lety 19.07.2021 12:12 |  
    5 11

    Tak to je hodne tezkej souper. Za me nejtezsi los ever

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      JS (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 12:14 |  
      4 4

      :D :D :D
      Určitě.
      Rozhodně lepší, než Malmö..

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      Mikey     před 3 lety 19.07.2021 12:15 |  
      10 1

      Jestli chceme do LM nebo aspoň do EL, tak tyhle soupeře prostě musíme porážet.

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      Mijk     před 3 lety 19.07.2021 12:18 |  
      7 0

      Ever? Myslíš jako těžší než Ajax nebo Kluž? Já neříkám, že to jsou nazdárci a že je učitě vyšoupneme, ale.. Proč myslíš, že je to horší los než třeba Malmo?

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        Obr     před 3 lety 19.07.2021 16:39 |  
        0 0

        Ironie ;-) sfouknem je jako svicku na hrobecku Franty Nedveda

  26. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    VanDel     před 3 lety 19.07.2021 12:15 |  
    24 2

    Je to jednoduché, pokud nepostoupíme přes Ferensvaros, tak stejně nemáme v LM co dělat. Takže žádné fnukání a hrrr na ně.

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      Alky (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 12:20 |  
      8 0

      Já s tím souhlasím, ale rád bych podotknul, že oni loni tu LM hráli, na rozdíl od nás. Vyřadili tuším Celtic, a pak ještě někoho solidního, kdežto my vypadli s Midtjyllandem. Takže bych je nebral jako "nazdárky".

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        VanDel     před 3 lety 19.07.2021 12:25 |  
        7 2

        Jejich pětiletý koeficient je menší, než náš za jednu poslední sezonu. Loni vyřadili Celtic, ale kdo viděl zápasy Celticu se Spartou, tak tohle bych opravdu jako měřítko kvality rozhodně nebral :) Větší cenu má rozhodně vyřazení Dinama Záhřeb v posledním předkole, ale je nutno poznamenat, že se to hrálo pouze na jeden zápas a Ferensváros měl výhodu domácího zápasu.

        • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

          Alky (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 12:46 |  
          7 0

          Co se týče kvality skotské ligy, udělali jsme si obrázek sami. Celtic skončil za Rangers o veliký parník a i tak bylo vidět, že jsou Rangers spíš chasníci než fotbalisti. Celtic nemá smysl komentovat vůbec. Dostat dvakrát 4 od RBéček je ostuda. Jinak by v jejich skupině neuhrála sparta nic. Ale Dinamo je jiný level. A přesto je Ferencváros vyřadil. Byť venku. Já prostě pozoruji, že maďarský fotbal je na vzestupu. A to nejsem žádný odborník na jejich fotbal, ale i to Euro zvládli slušně.

          • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

            wimpy     před 3 lety 19.07.2021 12:50 |  
            0 0

            Já bych zase k té ostudě Celticu s letenskými podotkl, že se jednalo o podcenění a v podstatě neexistující defenzivu. Pochybuju, že by něco podobného znovu připustili.

            • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

              Alky (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 14:31 |  
              3 0

              Těžko říct, pro mě to bylo spíš o neschopnosti než o podcenění. Když jsem je s tou spartou viděl, tak obrana nic, útok na náhodu a mezi tím chaotické běhání. Taková ostrovní kopaná.

          • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

            VanDel     před 3 lety 19.07.2021 12:51 |  
            3 3

            Tak nic lehkého to asi nebude, ale prostě s našimi cíly přes takové soupeře postupovat musíme. Eventuální vypadnutí neokecáme, to by byla ostuda, to si nemůžeme nic jiného nalhávat.

            • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

              Alky (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 13:23 |  
              2 1

              Ale mezi všechna "MUSÍME" se jednoduše vejde jeden "Tiraspol". Vidím to na 60:40 po zvážení všech okolností (horší rozehranosti, absence Kúdely, možná absence některých reprezentantů...).

              • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

                Ondráš     před 3 lety 19.07.2021 14:16 |  
                0 0

                A APOEL, nebo co to bylo..

              • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

                VanDel     před 3 lety 19.07.2021 14:46 |  
                1 2

                Opravdu jsme tehdy měli stejné cíle, stejnou kvalitu a stejně zkušený klub jako máme teď ?

                • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

                  Alky (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 15:01 |  
                  0 1

                  Ano, ne a ne. Ale vypadli jsme třeba s APOELem nebo vloni Midtjyllandem. Nebo vyřadili Sevillu, Leicester apod. A pak se v tom vyznej.

                  • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

                    VanDel     před 3 lety 19.07.2021 15:06 |  
                    2 2

                    Bez debat jsme ted mnohem dál. Tehdy jsme za sebou měli "pouze" postup přes Ajax. Ted v posledních 3 letech za sebou máme dvě čtvrtfinále EL, několik skalpů velmi silných klubů. Máme mnohem silnější a zkušenější hráče.

                    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

                      Alky (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 15:47 |  
                      3 1

                      O kolik jsme dál ukáže až samotné dvojutkání. Já jsem velmi opatrný optimista.

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        mig52     před 3 lety 19.07.2021 16:54 |  
        1 2

        Alky, máš pravdu, ale my smázli rangery a ti byli vloni o 2 levely výš. Celticu to moc nepsalo. Jak psal VanDel, pokud chceme hrát LM, tak při vší úctě na takové soupeře bychom si měli věřit. Čímž nechci naznačit, že podcenit, to bychom mohli sakra narazit. Ale hrát o takovou šanci, tam podcenění nemá místo.


        Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2021 16:55) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

          Alky (přítel SN)     před 3 lety 20.07.2021 07:09 |  
          0 0

          Souhlasím s tebou, jen bych nerad podléhal předčasné euforii. Ti Maďaři se určitě neporazí sami. Nicméně pokud chceme LM hrát, měli bychom tato mužstva porážet. Prohrávat se naučíme až ve skupině LM.

  27. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    p!erreCORE     před 3 lety 19.07.2021 12:16 |  
    10 2

    S vší pokorou: pokud chcem být úspěšný klub a pokud máme jen ty nejvyšší sportovní cíle, musíme si týmy jako Ferencváros mazat na chleba. Čímž nechci rozhodne snižovat kvalitu Maďarů,ale jsem přesvědčený o našem jasném postupu.

  28. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Fido22     před 3 lety 19.07.2021 12:17 |  
    6 4

    ... bojim, bojim. Právě Ferencváros jsem nechtěla.
    Když si vzpomenu na Euro, co dokáží vytvořit maďarští fanoušci a nás tam ve velkým počtu asi nepustí, tak se bojím ještě víc.
    Ale věřím našim klukům a trenérům, že si je načtou do poslední dírky u levé kopačky jejich nejplodnějšího kanonýra.
    Slavia do toho!

  29. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Navyseals     před 3 lety 19.07.2021 12:17 |  
    13 0

    Malmo by byl nejtěžší los. Tým, který hraje hodně podobný fotbal. Tiraspol by zase hrál zanďoura a to nám taky nevoní. Maďaři jsou silní, ale mají hodně nových hráčů a jejich fotbal by nám mohl spíše vyhovovat.

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 12:23 |  
      1 1

      To si nevybereme, on i ten Jerevan by byl náročný soupeř hlavně venku, oni jsou Arménci hodně emotivní a dokáží vytvořit až frenetickou atmosféru, které někdy podlehne i rozhodčí ...

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        Navyseals     před 3 lety 19.07.2021 12:26 |  
        3 2

        Zapomněl jsem dodat, že je to také nejblíž.

        • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 12:35 |  
          4 0

          Za mne mírná spokojenost a věřím, že pokud nic nepodceníme a to Jindra nedopustí, tak je dáme … A hodně velká spokojenost, že ti vandráci z Rangers asi dostanou Malmö, tady narazí kosa na kámen, protože Skandinávci hrají anglickým stylem … Jistě Budapešť je za rohem a bude moct být individuální výjezd (ofiko to UEFA zakázala) ...

  30. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Lord     před 3 lety 19.07.2021 12:19 |  
    3 4

    VÍTĚZSTVÍ. O postupu bude jasno už po prvním zápase.

  31. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Max1     před 3 lety 19.07.2021 12:19 |  
    2 17

    Za mě v pohodě….nějakýho tatara z Uher zfoukneme

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      PetCC     před 3 lety 19.07.2021 12:25 |  
      3 0

      Tataři jsou z Krymu. Teda byli, že ...

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        Max1     před 3 lety 19.07.2021 12:35 |  
        1 1

        Já to ani tak nemyslel jako označení pro “etnické” označení ale :D

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 14:54 |  
      6 0

      Tyhle kydy jsem dostkrát slyšel a jednou nás stálo malem existenci.

  32. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    amon     před 3 lety 19.07.2021 12:20 |  
    6 4

    Ze všeho nejmíň jsem si příl Maďary. Vloni hráli CL a poslední roky se tam fotbal díky Orbánovi strašně zvednul. Nebyla náhoda, že mačkali a malám vyřadili Němce na Euro u nich doma v Mnichově. Hodně silní a u většiny fanoušků stále strašně podceňovaní. No, třeba se stane zázrak a Žalgris je dá (pencle, redka).. Neštastný je, že oni jsou už rozehraný a my to teprve dáváme za pochodu. Snad budeme mít štěstí. Jinak samozřejmě to musíme zúročit, Pořád být nádhera a mezi nasazenýma, než dosta Benfiku, Šachťar atd. Žalgris je musí dát!:-)

  33. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    damade     před 3 lety 19.07.2021 12:35 |  
    12 1

    Slušnej los. Nepostup by byl obrovskym zklamánim. Navíc je fajn, že Pakistánci z Rangers dostali ten nejtěžší možnej los v podobě Malmo a RBčka maj v případě postupu Monako.

  34. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Arya     před 3 lety 19.07.2021 12:50 |  
    3 8

    Prý nejtěžší los :o)
    Za mne los velmi dobrý, dostali jsme soupeře jehož hra by nám mohla sednout.
    A mimochodem, bídě ten postup opravdu PŘEJI

  35. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    benny231     před 3 lety 19.07.2021 12:56 |  
    2 0

    Mohlo to dopadnout i hůř.
    Pokud bude v tu dobu už tým konsolidovaný, mělo by to vyjít

  36. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Dennis     před 3 lety 19.07.2021 12:58 |  
    5 0

    Dnešní los něco málo naznačil i směrem ke čtvrtému předkolu, které se losuje před odehráním třetího předkola. Pokud postoupíme přes Ferencváros (lehké to nebude, ale asi všichni věříme) a současně Dinamo Záhřeb ve druhém předkole nevypadne s Omonií NIkosia a Olympiakos Pireus nevypadne s Něftči Baku, tak se určitě ve čtvrtém předkole neutkáme s Legií Varšava ani s Ludogorcem. Při předpokládaném postupu favoritů z Chorvatska a Řecka přes druhé předkolo nám totiž dnešní los polského a bulharského mistra odpáral (budou při losu 4. předkola v nasazené části spolu s námi).

    Pro nás by pak zbýval buď dánský mistr Brøndby IF nebo někdo z těchto dvojic:
    Lincoln Red Imps/Kluž - Slovan Bratislava/Young Boys Bern
    Kajrat Almaty/Crvena zvezda Bělehrad - Alaškert/ Šeriff Tiraspol
    Malmö/HJK Helsinky - Glasgow Rangers

    Ta dvojice s Kluží a Young Boys se mi vůbec nelíbí. Vím, že předkolo s dánským týmem po loňské zkušenosti nebude moc chtěné, ale mně to Brøndby vychází jako asi nejlepší volba.

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      JS (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 13:06 |  
      3 8

      Díky, Dennisi, to je výbornej postřeh. A naprosto s Tebou souhlasím. Brøndby a CZ hratelní, YBB a Rangers fakt spíš naopak. Vracet se do Glasgow tak brzo po tom záseku a zas tam čumět na tu Roofovu držku prostě nejde. A YBB jsou prostě jinde, navíc hrajou na umělce, jestli si to dobře vybavuji.

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        amon     před 3 lety 19.07.2021 13:56 |  
        8 0

        Ja bych Rangers naopak bral. Fotbalove to byli uplni nazdarci ajen se jim tam valel ten tlustej simulant vepredu. Za prvni puli u nas mohli dostat 5bananu a jen jedna neuhlidana stadardka po nasimulovanem padu.. rangers nejhratelnejsi ze vyech a moc bych si je pral a videt pak ten gerrarduv ubrecenj ksicht. Nasi by je neskutecne smazli. Oni ale malmo nedaj

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        pinochet     před 3 lety 19.07.2021 14:02 |  
        2 2

        Roofe nebude moci nastoupit, má stopku na 4 zápasy a stejně tak Kamara bude 1 zápas stát. Mně nejhratelnější přijde vítěz tohodle zápasu: Lincoln Red Imps/Kluž - Slovan Bratislava/Young Boys Bern a právě Brøndby IF bych si vysloveně nepřál.


        Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2021 15:29) . Zobrazit původní komentář

  37. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    pehacko     před 3 lety 19.07.2021 13:17 |  
    5 0

    Jako vyjezd do Maďarska by nemusel byt uplne spatny…

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      ColinSKS     před 3 lety 19.07.2021 15:12 |  
      0 3

      nepustěj nás

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        pehacko     před 3 lety 19.07.2021 15:16 |  
        1 0

        Se budu vydavat za madara a kdyz pojedu s tebou, tak nas vemou jeste do vip

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        Fačín     před 3 lety 19.07.2021 19:09 |  
        0 1

        A to proč? Naopak na Euru měli plnou kapacitu včetně zahraničních fanoušků...

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      kostelnivlajka     před 3 lety 19.07.2021 17:24 |  
      1 1

      Viděl někdy ty božský klobásy na tržnici? To jedu!

  38. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Lunaris     před 3 lety 19.07.2021 13:22 |  
    5 5

    Ferencové hráli loni skupinu LM, ale vůbec netuším, jak moc se jim proměnil kádr. Bude záležet na momentální formě obou týmů. Chce to aspoň přes ně postoupit a inkasovat prémii za 4. předkolo. Nicméně nevím, jsem z toho prostě rozpačitý. To bude hrát pravého stopera Holeš, který se vrací z dovolené?

    Jinak sparta měla spíš dostat Benficu nebo Šachtar, pak bych nepochyboval, že vyhučej. Ale ti frantíci by je ještě mohli podcenit a dát jim určitou šanci. Ale třeba vypadnou už s tím Rapidem.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2021 13:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      fps     před 3 lety 19.07.2021 14:10 |  
      2 9

      - v poháru to vypadá na stoperskou dvojici Zima - Holeš, to snad bude na Ferencváros nebo Žalgiris Vilnius stačit, ale ve čtvrtém předkole mám větší pochybnosti, hold budeme muset dávat hodně gólů, ale to už by jsme měli za čtvrté předkolo inkasovat 100 mil Kč, tak aspoň něco
      - sralta vůbec na Monako nemá, jestli tedy postoupí přes Rapid

  39. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 14:45 |  
    2 0

    Zítra ve 20 hodin dává zápas Ferencvároš Budapešť - Žalgiris Vilnius maďarský sportovní kanál M4 Sport nebo samozřejmě popř. stream.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2021 15:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      mpik     před 3 lety 20.07.2021 11:22 |  
      0 0

      M4 Sport asi není na netu běžně dostupný?

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 20.07.2021 13:49 |  
        0 0

        Stream jsem myslel přímo na ten zápas a ty nějaké večer budou a kdo má freesat nebo skylink, tak tam je zase M4Sport.

  40. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 14:50 |  
    3 3

    Mohlo to opravdu dopadnout hůř i líp. Osobně z toho pranic odvazanej nejsem. Trochu za to mohou davnější vzpomínky kdy fradi byli dobrý. Je to nejpopulárnější maďarsky klub fans dost divoký, ještě tedy jejich postup není jistý. Na druhou stranu pokud chceme být dlouhodobě úspěšný klub musíme postupovat, další otazník je kdo ještě přijde a kdo odejde a s jakou sportovní formou se potkáme. Vloni se začátku dost tapalo výsledky známe. Po letní přípravě nepripravě se fakt trochu obávám.

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      Krystof     před 3 lety 19.07.2021 15:02 |  
      4 1

      Loni se na začátku tápalo? První kolo 6:0 v ČB, kromě nešťastné odvety v Dánsku jsme až do koronapauzy neprohráli, v lize v těchto 6 kolech jediná remíza a skóre 19:2... docela bych si to tápání zopáknul, samozřejmě s lepším výsledkem v předkolech :)

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 19:43 |  
        0 0

        Tak z LM jsme vyficeli bohužel I sám Trpiš mluvil v tomto smyslu a že později by Slavia zřejmě přes dány postoupila, no je to jen hypotéza.

  41. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 14:54 |  
    5 0

    Jablonec bude hrát s poraženým z dvojice Celtic – Midtjylland, takže s našimi dobrými známými … A RB když vyfičí s Rapidem, tak dostane Anorthosis Famagusta, kde teď hraje Pepa Hušbauer …
    To snad není pravda, ten Šádek se tam ještě dostane, když Plíseň vyřadí Brest, tak narazí na vítěze zápasu: litevský Žalgiris Kaunas - The New Saints z Walesu, mají štěstí, to je víc jak hratelné …
    A Slovácko pokud vyřadí Plovdiv, tak dostane vítěze zápasu FC Kodaň – Torpedo Zhodino z Běloruska, to bude oříšek …


    Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2021 15:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      PetCC     před 3 lety 19.07.2021 16:08 |  
      3 0

      Plzeň má jeden z nejlepších koeficientů v kvalifikaci KL, takže by měla dostávat soupeře s nízkými koeficienty.
      Ve druhém předkole je první nenasazený s 5,245, naše kluby mají teď národní minimum 5,320.
      Ve třetím je to 8,000, tam je tak 6 těžších soupeřů z 27.
      Ve čtvrtém se to bude lámat kolem 18 bodů, ale i tak jde narazit na přijatelnější soupeře.
      Jestli se Plzeň srovnala a bude hrát to, na co má, tak se v těch předkolech může rozehrát a zvládnout i postup do skupiny.

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 16:37 |  
        0 0

        Pravda, oni mají pořád slušný koeficient, začátek je sice vždycky určité riziko, ale jak ten Brest, tak i pak Vilnius nebo TNS by český klub měl dát ...

  42. los

    ColinSKS     před 3 lety 19.07.2021 15:01 |  
    3 5

    je přesně to co jsem si nepřál.....

  43. Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 15:06 |  
    4 3

    No, přijde mi, že Ferencvaros je tým, který je na tom stejně jako jsme byli my před pěti lety. Neznámý podceňovaný tým odněkud z Východu, bezejmenný... Všichni nás podcenili, nikoho jsme nezajímali. Přitom my sami jsme už jsme si věřili a věděli, že jdeme nahoru. Nikoho jsme nezajímali... všichni soupeři očekávali, že nás přejedou s prstem v nose. Možná se pletu, ale Ferencváros mi přijde jako na začátku té naší cesty. Nečeká nás nic lehkého.
    PS: Doufám, že se pletu a a postoupíme bez větších trablů.

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      Ondráš     před 3 lety 19.07.2021 15:11 |  
      1 1

      Však jsou taky Maďaři s losem spokojeni:)

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      kjandourek (admin)     před 3 lety 19.07.2021 15:12 |  
      7 1

      No... před pěti lety - tj. v létě 2016 - jsme si my mysleli, že s prstem v nose přejedeme Levandii Tallin... a pokud si následně Anderlecht myslel, že s prstem v nose přejede nás.... tak si to myslel správně a opravdu nás přejel....

      A ani o rok později jsme si velké jméno nějakým zajímavým skalpem neudělali - Bate Borisov jsme přešli na gól na hřišti soupeře, Apoel nás vykostil a ve skupině EL nás za sebou nechal nejenom jasný favorit Villareal, ale nakonec nás vyškolila i Astana... a to u nás doma v situaci, kdy nám stačila remíza - tam z nás sebevědomí zrovna nestříkalo...

      Tým, který popisuješ (bezejmenný, nikoho nezajímá, všichni ho podceňují, ale on si věří a jde nahoru) vidím teprve v sezóně 2018/19....

      • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 16:54 |  
        3 0

        Nesnáším tvoji sloní encyklopedickou paměť. :)
        Ale celkově je jedno, jestli jde o pět let, nebo tři roky. Podstata je stejná.

      • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

        Ragnarok     před 3 lety 19.07.2021 18:34 |  
        4 3

        Sebevědomí z nás nestrikalo, protože nás trénoval profesionální srazec sebevědomí aneb Pokorný trenér.

    • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

      Akuls     před 3 lety 20.07.2021 10:30 |  
      1 0

      Asi čtete sport na iDnes, tam totiž také tvrdí, že Slavia případně bude proti Ferencvarosi jasným favoritem. Jen si dovolím připomenout, že Ferencvaros hrál loni základní skupinu CH.L., když v předkolech vyřadil Djurgarden 2:0, Celtic 2:1, D. Zagreb 2:1 a Molde 3:3 a 0:0. Potom už jim trochu došel dech: s Barcelonou 1:5 a 0:3, s Juve 1:4 a 1:2 a s D. Kijev 2:2 a 0:1, nicméně moc nechybělo, aby se dostali na úkor Kijeva do jarních bojů v E.L. V každém případě díky Orbánovi jde v Maďarsku fotbal hodně nahoru, krásný stadión a fotbalovou akademii postavili Maďaři dokonce i Dunajské Stredě v Horních Uhrách. Na stejné vlně se nyní veze i nejlepší maďarský klub, na Euru 2020 měl 5 hráčů a rozhodně neusnuli na vavřínech a naopak dále posilují. Dát za hráče 5 mil. € není pro ně problém. Rozhodně jsou Fradi na tom o dost lépe než Slavia před 5ti roky.

      • Re: V pondělí los 3. předkola Ligy mistrů

        padre     před 3 lety 20.07.2021 13:58 |  
        1 0

        Naprostý souhlas, zvláště ta loňská kvalifikační jízda Fradi byla opravdu velkolepá. Proti Zagrebu (koef cca jak Slavia) se jim dokonce povedla odveta za vyřazení v předchozím ročníku. Ano, byl to zvláštní rok a specifické okolnosti, ale respekt je na místě.

        A ty čísla jsou impozantní. Investice do fotbalu cca 2 mld liber od roku 2010.

        Pro dokreslení: „Například jsme hráli pohár proti druholigové Békéscsabě. Město bylo v uvozovkách díra, přijeli jsme až někam k rumunským hranicím a já si říkal, co to tam na nás vybafne. Tam ale pěkný stadion, skyboxy, čtyři tréninková hřiště, vlastní akademie. Jde to tady strašným tempem nahoru a je otázka času, kdy nějaký maďarský klub prorazí v Evropě, protože se tu točí strašný peníze,“ myslí si český legionář Jakub Plšek.

        K podmínkám v Puskás Akadémia: „Když jsem poprvé uviděl zázemí, bylo to, jako když dítě přijede do Disneylandu. Když přijíždím a vrátný mi otevře bránu, furt si říkám, že to není možný,“ vypráví Plšek o svém angažmá ve Felcsútu.

        To vše se děje se státním financováním, zároveň fotbalu stát pomáhá i skrze systém odečtu daní pro podnikatele, kteří mohou část odvést vybranému klubu. Fotbal, byznys a politika spolu srostly natolik, že předsedou fotbalového svazu je druhý nejbohatší Maďar Sándor Csányi, nejbohatší Maďar a Orbánův přítel Lőrinc Mészáros vlastní Plškovu Puskás Akadémii, Ferencváros řídí místopředseda Fideszu Gábor Kubatov, MTK Budapešť má zase na povel europoslanec a zakladatel Fideszu Tamás Deutsch, snad i kvůli svému původu (MTK je tradičně spojen se židovskou komunitou, k níž Deutsch patří).

        Takže tak - podpora fotbalu je ted v Maďarsku obrovská, vč. investic do klubů reprezentujících tradiční (ex)teritoria: DAC Dunaszersahelyi poslední roky pravidelně v předkolech EL / letos KL, Sepsi OSK Szentgyörgy v centrální Transylvánii letos v předkole KL, TSC Bácska Topolya z Vojvodiny vloni předkolo EL.

  44. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Ontko     před 3 lety 19.07.2021 15:34 |  
    2 1

    Ferencvaros jsem si vyloženě nepřál. Za poslední 2 roky udělali ty Maďaři obrovský progres nahoru. Je to nejtěžší soupeř, kterého jsme mohli dostat. Doufám, že přijde Krmečík i ten stoper (ten zvlášť). Po tom, co UEFA zrušila pravidlo o gólech venku je jasné, že na 0:0 se s nima hrát nedá. A Ferencvarosi nedělá žádné velké problémy góly dávat... Ale on snad Jindřišek něco vymyslí... Zatím se mu to skoro vždycky povedlo... Je dobré, že začínáme venku... Doufám, že na odvetu bude moci přijít 50% kapacity stadionu... To bych si přál.

  45. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 15:35 |  
    4 0

    Před 4 dny koupil Ferencvaros za 1,5 mil euro norského záložníka z Rosenborgu Trondheim - Kristoffer Zachariassen a den poté koupili za 2,5 mil. euro dalšího záložníka z HNK Rijeka, je to bosenský fotbalista Stjepan Lončar.
    https://twitter.com/Fradi_HU


    Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2021 16:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      JS (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 16:26 |  
      1 4

      Lončar je dobrej no, o tom Norovi nic nevim...

  46. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 15:55 |  
    2 0

    Ferencváros je taková malá cizinecká legie, má 29 fotbalistů a z toho je sice 10 Maďarů (ale z toho jsou 4 brankáři) a 19 cizinců – 3x Bosna, 2x Maroko, 2x Ukrajina, 2x Norsko, 2x Gruzie, Brazilec, Slovák, Chorvat, Slovinec, Američan, Tunisan, Albánec a fotbalista z Pobřeží Slonoviny.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ferencv%C3%A1rosi_TC


    Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2021 15:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      Dobi     před 3 lety 19.07.2021 16:08 |  
      9 11

      Jinde jsem psal, že FRADI jsou maďarskou (pešťskou) ikonou. A my jsme je ve STEP 1938 zdolali! Já mám Maďary a Maďarsko moc rád!!! Balaton, Budapešť s lázněmi, ale i vinařské kraje, Györ,, Sopron... Můj klub je Vasas (žel II.liga) - oni byli "nařízeně družebním) klubem Slavie a jezdili prima lidičky. Trochu jsem maďarsky uměl, o to to bylo hezčí!!! Ono se stejně asi nesmí vyjíždět a navíc vzhledem k věku bych si to už neužil... Nerad sem motám politiku, ale Orbána si vážím!!!!

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 16:31 |  
        1 0

        Tak vyjíždět se nesmí oficiálně, tzn. Slavia nebude nic organizovat, ale individuálně je to každého soukromá věc, jen nějak sehnat lístky, ale Maďaři určitě zase nechají celou kapacitu a jejich Groupama Arena má 22 tisíc.
        https://cs.wikipedia.org/wiki/Groupama_Arena

        • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

          Dobi     před 3 lety 19.07.2021 18:14 |  
          1 1

          No, já už jsem o Psal o Pešti jako o MĚSTĚ!!! Ale to Vilno taky není špatné!!! Jen je o o kousíček dál. Ale není to třeba Baku, nebo - nedej Bůh ani Marx - Glasgow!!! Ale tam ani tam stejně nesmíme!!!
          JDE O TO, JAK SE KLUCI NA NĚ PŘIPRAVÍ!!!

        • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

          Fačín     před 3 lety 19.07.2021 19:17 |  
          0 5

          Vyjíždět se nesmí oficiálně? Kde jsi prosím vzal tuhle informaci? Do Maďarska se smí úplně bez problémů, na Euru tam měli jako jedni z mála 100% kapacitu, včetně fanoušků z jiných zemí.

          • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

            wimpy     před 3 lety 19.07.2021 19:29 |  
            1 0

            Pokud jsem to pochopil dobře, nebudou v rámci předkol evropských pohárů smět kluby prodávat lístky soupeřům. Že se jako v Edenu neotevře sektor pro hosty fanouškům Ferencvároše a naopak.

            • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

              Fačín     před 3 lety 19.07.2021 19:58 |  
              3 4

              Říkal kdo a kde? Nikde žádnou takovou oficiální informaci nevidím. Klidně ti to budu věřit, protože ty jsi tady jeden z mála normálních lidí. Každopádně pokud je to tak, je to jen další důkaz covidovýho teroru, kde už vůbec nejde o nějaký zdraví, ale o to, ovládat davy. Všichni už jsou naočkovaný nebo testovaný a stejně se bude dál omezovat? Jako proč? Nejhorší je, že to podporujou politici, média a lidi už jsou tak zblblý, že si myslí, že je to k něčemu dobrý.

              • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

                wimpy     před 3 lety 19.07.2021 20:06 |  
                2 0

                Jen jsem to četl někde v diskuzi, že je to nařízení UEFA. Nemusí to být pravda, ale pokud vím, sparťané žádnej zájezd do Vídně nepořádaj a že to by asi naplnili.

                • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

                  Krystof     před 3 lety 19.07.2021 21:40 |  
                  1 0

                  Mělo by to tak být, sparťani s tímhle odůvodněním ohledně zákazu UEFA na všechny předkola nemohou organizovat výjezd do Vídně.
                  Nicméně co od nich vim a co mi vyprávěli, chystají se tam po vlastní ose sami. Kupují si lístky přímo přes systém Rapidu, i když je jmenný ticketing. Rapid to zřejmě toleruje, jinak by to asi nebylo těžké zarazit.
                  A co je zajímavé, kamarádovi, co má do Vídně už takto lístek napsal Rapid jen email, aby zvážil svojí účast, že je to od UEFA oficiálně zakázané. Druhému pak zase od Rapidu přišel email, aby se s ostatními sparťany pokud možno shlukovali v určitém daném sektoru :))
                  Tak kdo ví, jak to vlastně bude, ale s Maďary by ohledně tohoto mohlo být lepší pořízení.

            • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

              Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 20:04 |  
              1 0

              Pochopil jsi to naprosto perfektně.

  47. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    Fido22     před 3 lety 19.07.2021 16:11 |  
    1 1

    Docela by se hodilo, kdyby Mezinárodní sportovní arbitráž rozhodla o odvolání Ondry Kúdely v nejbližších dnech.
    Faktický význam má pozitivní verdikt pouze v případě, že ho CAS vynese dřív než začnou předkola Ligy Mistrů.
    Později už půjde "pouze" o morální očištění od té špíny, co na něj ten neCamarád naházel. I za ten budeme jistě rádi. Nicméně Ondru potřebujeme na hřišti a to hned.
    Nevíte někdo, jestli už je znám termín jednání před tím soudem či odvolací komisí?

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      wimpy     před 3 lety 19.07.2021 16:15 |  
      6 1

      Termín nevím, ale považuji za vyloučené, že by CAS rozhodla do konání předkol. Jednak je to minimálně na měsíce, dost možná to nebude na jedno stání a celkem určitě se nebudou zabývat tím, jestli přijde nebo nepřijde o nějaké zápasy, jim půjde jen o právní stránku věci.

      • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 19.07.2021 16:45 |  
        4 0

        To je otázka minimálně řady měsíců a to je ještě ta kratší varianta, protože se tomu věnují opravdu velmi pečlivě a tím je "zaručena" maximální spravedlnost ... Ať se tomu věnují, jak bude potřeba, tím se bude zvětšovat pravděpodobnost, že Ondru očistí ...
        V Lausanne to funguje tak, že nabídnou 6 komisařů nám a Ondrův právník si jednoho vybere, pak to samé s druhou stranou sporu a třetího komisaře tam doplní sami a ten je předsedou té soudcovské komise, bude to ještě velký boj, ale pevně věřím, že Ondra vyhraje ...


        Komentář byl uživatelem upraven (19.07.2021 17:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

      Tadeáš_Janků     před 3 lety 25.07.2021 18:38 |  
      0 0

      Z našeho pohledu to může být jedno, ale pokud by Onsra uspěl, tak může na UEFĚ vysoudit dost tučné odškodné.

  48. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    mudrc     před 3 lety 19.07.2021 16:46 |  
    5 6

    Z moznych souperu nam byl nalosovan zrejme nejobtiznejsi, ovsem ani nahodou nestahuju kalhoty dopredu, jenom porovnavam silu jednotlivych tymu. Ferencvaros hrozne tlaci na postup do LM a adekvatne tomu doplnuje hrace. Zachariesen z Rosenborgu asi nejlepsi hrac norske ligy, Loncar z Rijeky taky vyborny hrac. A pozor, to se bavime o prestupech okolo 5mil. Euro.
    Takze bacha na ne...

  49. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    kostelnivlajka     před 3 lety 19.07.2021 17:23 |  
    10 6

    Těžký soupeři

  50. Re: Los 3. předkola Ligy mistrů: Slavia - Ferencváros/Žalgiris Vilnius

    kostelnivlajka     před 3 lety 19.07.2021 17:26 |  
    4 12

    Lehký soupeři.