Liga mistrů

V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinamo Záhřeb nebo Legii

Pokud Slavia postoupí do play-off Ligy mistrů přes Ferencváros, narazí tam na Young Boys Bern nebo Kluž, první zápas by hrála venku. Poražený ze zápasu Slavia - Ferencváros se utká v play-off Evropské ligy s poraženým ze zápasu Dinamo Záhřeb - Legia Varšava, první zápas by Slavia hrála doma.

Nejprve přišel na řadu v poledne los play-off Ligy mistrů. Vítěz zápasu Slavia / Ferencváros byl díky klubovému koeficientu Slavie nasazený a mohl narazit i na vítěze zápasu Rangers - Malmö, to se ale naštěstí nestalo a možným soupeřem Slavie se stal vítěz zápasu CFR Kluž / Young Boys Bern! Young Boys je favorit a porazil v předchozím předkole Slovan Bratislava s Jaromírem Zmrhalem po výsledcích 0:0 venku a 3:2 doma. Kluž přešla do tohoto předkola přes Borac Banja Luka v prvním předkole (3:1 doma, 1:2 po prodloužení venku) a Lincoln Red Imps v druhém předkole (výhry 2:1 venku, 2:0 doma).

O hodinu později ve 13:00 proběhl los play-off Evropské ligy. Této fáze se zúčastní poražený ze zápasu Slavia / Ferencváros. Tento los proběhl unikátním způsobem, kdy 20 účastníků bylo rozděleno do 4 prioritních skupin podle toho, jak se do play-off EL jednotlivé týmy dostaly. Slavii za soupeře přiřkl los poraženého ze zápasu Dinamo Záhřeb / Legia Varšava.

Na závěr připomeňme, že možné cesty Slavie skrz systém předkol jsou tedy následující:
1) Slavia porazí Ferencváros, postoupí do play-off LM, tam svého soupeře porazí a postoupí do základni skupiny Ligy mistrů
2) Slavia porazí Ferencváros, postoupí do play-off LM, tam svému soupeři podlehne a bude hrát základní skupinu Evropské ligy
3) Slavia podlehne Ferencvárosi, sestoupí do play-off EL, tam svého soupeře porazí a bude hrát základní skupinu Evropské ligy
4) Slavia podlehne Ferencvárosi, sestoupí do play-off EL, tam svému soupeři podlehne a bude hrát základní skupinu Konferenční ligy.

Komentáře (101)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    fajtik     před 3 lety 02.08.2021 10:01 |  
    10 3

    Tak to je solidní galimatyáš.

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      PetCC     před 3 lety 02.08.2021 10:19 |  
      7 4

      Ani ne, má to svojí logiku a jde jen o zvyk.

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      novimex     před 3 lety 02.08.2021 13:37 |  
      2 3

      Jak pro koho...

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

          před 3 lety 12.08.2021 01:29 |  
      0 2

      Vítejte v nejlepším erotickém klubu - - X︆︆X︆︆H︆︆o︆︆o︆︆k︆︆.︆︆C︆︆o︆︆m

  2. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    Dennis     před 3 lety 02.08.2021 10:15 |  
    11 0

    Díky za perfektní shrnutí. Je zřejmé, že v případě vypadnutí ve 3. předkole LM je ve 4. předkole EL lepší dostat tým 3. priority... Doufejme ale, že Ferencváros dáme a budeme hrát 4. předkolo o LM. Chtěl bych Brondby, to nebudu zapírat.

  3. Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 02.08.2021 10:17 |  
    19 0

    Hlavně, ať nedostaneme ta skotská prasata v čele se zmrdem Žérárdem.
    To by špatně dopadlo - nemyslím fotbalově, ale na UEFĚ by "nepochopili", že to pískání na Roofa a Kamaru nemá s rasismem nic společného a vyloučili by nás na pár let z pohárů.

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      PetCC     před 3 lety 02.08.2021 10:31 |  
      3 0

      Musíme preventivně hučet a pískat na nějakého nordického bloňďáka :-)

      • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

        Joe-L     před 3 lety 02.08.2021 10:48 |  
        6 0

        A nebo prostě nadávat zmrdovi (omlouvám se za ten výraz, ale slušnější pro něj nemám, spíš ještě horší) Gerardovi. Bez tak ta jejich prasečí hra byla jeho práce!

        • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

          kalex     před 3 lety 02.08.2021 11:17 |  
          1 0

          To si piš, že to byl jeho záměr.
          A doufám, že se mu to vrátí, zmrdovi!!!

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      p!erreCORE     před 3 lety 02.08.2021 10:53 |  
      13 0

      Ja sem si vcera v diskuui s kamarady dovolil kacirskou myslenku,ze v pripade zapasu s rangers bych preventivně hral bez divaku s tím,ze vsem bych se omluvil a permanentkarum bych to i nejak revanšoval..prijde mi totiz lepsi hrat bez divaku jeden zapas preventivne nez mit rok zavreny stadion a bohuzel neverim tomu,ze by se to uhlidalo..no dostal sem to sezrat..presumce nevinny apod.. ja vim,ze by to bylo silene reseni,ale podle mne rozumne.. jak byste to resili vy,jako vedeni klubu?

      • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

        Lantenac     před 3 lety 02.08.2021 11:00 |  
        7 0

        Bohužel s tebou musím souhlasit. Nevěřím, že bychom se vyhnuli průseru, kdyby se hrálo s diváky. A nepochybuju o tom, že Rangers by čekali na jakoukoliv, byť sebemenší, záminku. Už jsme viděli, jaky to jsou zm..di.

        • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 02.08.2021 12:24 |  
          0 0

          Jako obrovsky by se mi líbilo přetextovat Youll never walk alone nějak "hezky" na Stevieho a jeho hochy a pěkně od plic jim to zazpívat při nástupu. Vkusné choreo nadívaného zrzka černým kladivem. Vynechat reakce na hráče a vše hrnout na toho slizkého klouzka. Ale jo, preventivně bych to z pohledu vedení řešil stejně...

      • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

        Dennis     před 3 lety 02.08.2021 11:51 |  
        4 0

        Souhlas, vidím to stejně. Je totiž potřeba počítat i s negativním vývojem zápasu, to ve sportu nelze nikdy vyloučit. Takže pokud by se odveta hrála u nás, ten lhář by už mohl hrát a my bychom prohrávali, kdyby třeba udělal nějaké provokativní gesto pod TS, nevěřím, že by se všichni udrželi. Někdo by tam vběhl a dal mu dělo... Pak by nám UEFA nejen zavřela stadion na rok, ale hlavně by nás vyndala z pohárů...

      • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

        PetCC     před 3 lety 02.08.2021 12:24 |  
        0 0

        Tohle jsem sem psal už asi před dvěma měsíci, kdy bylo jasný na koho můžeme narazit :-)

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      p!erreCORE     před 3 lety 02.08.2021 10:54 |  
      1 0

      Sorty,dvojak..

      At zije Slavia!


      Komentář byl uživatelem upraven (02.08.2021 10:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      rakusan     před 3 lety 02.08.2021 11:11 |  
      0 0

      Myslím, že by ani jeden nenastoupil, mají ty tresty od UEFy.

      • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

        Joe-L     před 3 lety 02.08.2021 11:17 |  
        1 0

        Roofe by nenastoupil - má stop na 4 zápasy, kdežto Hlen z Komára má jen 3, takže by v odvetě už nastoupit mohl.

        • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

          rakusan     před 3 lety 02.08.2021 11:39 |  
          0 0

          Dík za upřesnění.

        • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

          pinochet     před 3 lety 02.08.2021 11:40 |  
          0 2

          Hlen z Komára je už v Dortmundu...

          • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

            rakusan     před 3 lety 02.08.2021 11:42 |  
            1 0

            Jako fakt ? Co by tam dělal ? To je nějakej 16-letej talent a ne tenhle zmrd.


            Komentář byl uživatelem upraven (02.08.2021 11:44) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

          kalex     před 3 lety 02.08.2021 14:44 |  
          0 0

          Hlen z komára:D

  4. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    PetCC     před 3 lety 02.08.2021 10:23 |  
    1 0

    Tak si procházím články na UEFA.com a je tam rozdělení pro KL.
    Plzeň má tyhle možnosti
    5 PFC CSKA-Sofia (BUL) / NK Osijek (CRO)
    6 FC Paços de Ferreira (POR) / Larne FC (NIR)
    7 Breidablik (ISL) / Aberdeen FC (SCO)
    8 FK Čukarički (SRB) / Hammarby Fotboll (SWE)
    Pro poslední předkolo to myslím vcelku jde.
    .
    A Jablonec, když vypadne s Celtikem
    6 SK Rapid Wien (AUT) / Anorthosis Famagusta FC (CYP)
    7 FC Tobol Kostanay (KAZ) / MŠK Žilina (SVK)
    8 CD Santa Clara (POR) / NK Olimpija Ljubljana (SVN)
    9 Dinamo Batumi (GEO) / Sivasspor (TUR)
    10 Trabzonspor AŞ (TUR) / Molde FK (NOR)
    Ten tam má mnohem horší možnosti.
    .
    Jenom se teda nedá poznat, jestli jsou to postupující nebo vyřazení :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (02.08.2021 10:25) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    Lunaris     před 3 lety 02.08.2021 10:24 |  
    11 0

    Budu spokojen, pokud se vítěz dvojzápasu Slavia - Ferencvaros vyhne skotským debilům.

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      PetCC     před 3 lety 02.08.2021 10:30 |  
      1 0

      No Rangers lze potkat při vyřazení i ve 4. předkole EL :-)
      Ale už je to jen jeden ze sedmi.

  6. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    Dru Zeree     před 3 lety 02.08.2021 11:33 |  
    2 2

    Ani to losování nebudu sledovat. Je mi jasný, že dostaneme ty kurvy. A jak tady psali o uzavření stadionu, taky mě to už napadlo. Oni když budou prohrávat, tak na konci zahrají saskarnu a odejdou že hřiště.

  7. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    lubi34     před 3 lety 02.08.2021 11:34 |  
    0 0

    Kde bude možné sledovat los?

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      rakusan     před 3 lety 02.08.2021 11:40 |  
      1 0

      Na webu UEFy.

  8. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    sksjardab     před 3 lety 02.08.2021 11:37 |  
    0 0

    Dávají to někde v tv?

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      rakusan     před 3 lety 02.08.2021 11:40 |  
      2 0

      Pouze na webu UEFy.

      • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

        lubi34     před 3 lety 02.08.2021 11:52 |  
        0 0

        Díky

  9. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    pinochet     před 3 lety 02.08.2021 11:42 |  
    1 5

    Já se náhodou na Rangers v Edenu se vysloveně těším, obzvláště na přivítání arcizmrda Gerarda...

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      carevitchando     před 3 lety 02.08.2021 11:52 |  
      2 0

      Ta představa, že Kúdy rozhoduje gólem proti TS :-)))

      • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

        pehacko     před 3 lety 02.08.2021 11:53 |  
        7 0

        Ja ty smejdy uz nechci nikdy videt… ale pomsta by byla sladka… bohuzel tenhle zapas by se nedohral a skoncil strasnym pruserem

        • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

          carevitchando     před 3 lety 02.08.2021 11:57 |  
          1 0

          Já vím, muselo by se hrát bez diváků a to nikdo nechce, takže tentokrát to otočím a nebudu psát, koho chci, ale napíšu, že nechci zmrdíky.

      • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

        kondorr     před 3 lety 02.08.2021 11:59 |  
        1 1

        Mnohem pravděpodobnější scénář by byl že Kudy opuští hřiště na nosínkách bylo by lepší se jim vyhnout.

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      kondorr     před 3 lety 02.08.2021 11:55 |  
      1 0

      Na to se netěš pro Slávii by to byl konec v pohárech a hodně velkej problém.

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      Mijk     před 3 lety 02.08.2021 11:55 |  
      12 0

      Jako já bych si to na jednu stranu taky přál, ale bohužel je víceméně jistota, že někoho intelektuálně méně vybaveného by napadlo jít rozbít hubu Roofemu, Gerradovi nebo někomu hodit banán a vysvětlit mu, že je opičák.. Načež by následovala pokuta bambilion euro a vyřazení z evropských pohárů na příštích stopadesát let a to je myslím cena, která za tu chvíli štěstí nestojí.. Jedině, že by se hrálo nejdřív v Glasgow, kde by se podle mě rovněž nedohrálo.. Každopádně, za mě ať vyfičí se Švédy (málo se to ví, ale vždycky jsem hodně fandil Malmo :-) a my jdeme dále přes Fradi, to je mnohem lepší scénář..

  10. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    damade     před 3 lety 02.08.2021 11:54 |  
    2 0

    Pokud existuje ve svete nejaka spravedlnost, tak dostaneme Brondby a Rangers chytej Zvezdu.

    • Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

      rakusan     před 3 lety 02.08.2021 12:15 |  
      8 0

      Rangers nemohli dostat Zvezdu, ale Olympiakos jim sluší.

  11. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    Lantenac     před 3 lety 02.08.2021 12:09 |  
    4 1

    UFFF.. Jo, ulevilo se mi.

  12. Re: Dnes proběhne los play-off evropských pohárů

    VanDel     před 3 lety 02.08.2021 12:10 |  
    2 2

    Dobrá varianta, velmi dobrá myslím

  13. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    Dennis     před 3 lety 02.08.2021 12:14 |  
    3 15

    Za mě bohužel ze sportovního hlediska nejhorší možný los... Jsem zklamaný.

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      rakusan     před 3 lety 02.08.2021 12:15 |  
      2 0

      Ono to nebude tak hrozný, se Slovanem doma 3:2

  14. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    pinochet     před 3 lety 02.08.2021 12:21 |  
    1 0

    Skvělý los, mazec s Rangers odložen... Bude jinde, jestli bude hrát CZ s Dynamem.

  15. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    carevitchando     před 3 lety 02.08.2021 12:26 |  
    5 0

    Los připomíná kdysi hraný Interpohár, tam to byli taky samí Rakušáci, Švýcaři, Maďaři, Rumuni :-)

  16. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    kalex     před 3 lety 02.08.2021 12:26 |  
    6 0

    Za mně celkem spokojenost.
    Nejdůležitější je stejně porazit uhry.

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      Alky (přítel SN)     před 3 lety 02.08.2021 12:31 |  
      7 0

      To se po pubertě spraví samo. :-)

  17. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    lilien111     před 3 lety 02.08.2021 12:29 |  
    8 0

    já jsem ráda že nedostaneme Rangers... nevěřím tomu že by se zápas dohrál a byla by v podstatě jistota že se stane nějakej průser i kdyby tam nebyli diváci snad to dopadne tak že ještě dlouho na ně nenarazíme a za 10 let už tam budou úpůlně jiní hráči a i trener a hrany už budou obroušeny

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      Mijk     před 3 lety 02.08.2021 12:44 |  
      14 0

      Tak ideální scénář je, že je vysype Malmo, oni zase zkrachujou a tentokrát potáhnou do p*dele navždy.. To bych snad odložil svou nelásku k létání a dojel jim nachcat na hrob/stadion..

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      kalex     před 3 lety 02.08.2021 20:23 |  
      3 0

      Ve mně je ten pocit křivdy asi napořád.
      Kdyby se stala jedna zákeřnost, tak dobře, budu nasraný, ale skousnu to. Ale tam toho bylo tolik, že zapomenout prostě nejde.

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 03.08.2021 08:35 |  
        2 0

        Navíc, když až zpětně zjistíš že sviňárny dělali už v Edenu, jen to vedení chtělo gentlemansky přejít... Bohužel, nikdo nezaručí že generace po nás budou lepší/ horší. A ti co vytvořili to krásné zázemí v Glasgow za to taky nemohou...

        • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

          kalex     před 3 lety 03.08.2021 12:57 |  
          0 0

          A v Edenu bylo co?

          • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

            Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 03.08.2021 14:01 |  
            2 0

            Měli výrazně přetáhnout dobu co maj z UEFA pro předzápasový trénink, ač je vedení žádalo skrz kvalitu terénu o ještě kratší čas než je určený, a aby se pohybovali po části hřiště v lepším stavu. Záměrně šli do toho nejpoškozenějšího a ryly. Údajně je vyhnal až Tvrdík.

            • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

              kalex     před 3 lety 03.08.2021 14:37 |  
              1 0

              Aha, tak díky.
              No tak ten gerrard je fakt megačurák!

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

        lilien111     před 3 lety 03.08.2021 10:53 |  
        1 0

        O tom beze sporu ale spíše jde o ty hráče jak naše tak jejich za 10 let to budou vnímat spíš už jen fanoušci zejména my jim se žádná křivda nestala

  18. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    Votypkaj     před 3 lety 02.08.2021 12:33 |  
    10 0

    ten dvojzápas Young Boys Kluž je v menším, něco jako by byl zápas Slavia- Rangers a bude to asi hodně emotivní. Loni se oba celky potkaly ve skupině EL v závěrečném kole v přímém souboji a postup a Young Boys vyrovnali na postupový výsledek v 94 minutě z vymyšlené penalty. Potom ještě dali gól na 2:1. Video je níže. Rumuni cítili obrovskou křivdu a psali, že je to odveta UEFY za "skandál" ze zápasu PSG - Basaksehir, který se 2 dny předtím nedohrál kvůli údajnému rasismu rumunského rozhodčího

    Tady je video toho zápasu
    https://www.youtube.com/watch?v=df2BJFC6jpk a

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      guyincognito     před 3 lety 02.08.2021 12:40 |  
      0 12

      No tohle vymyšlená penalta rozhodne nebyla, za tohle pískat pencle je dlouhodobý trend, viz Hruška v loňském Plzeňském předkole proti těm izraelcům...
      Brankář už prostě nemůže proti útočníkovi skočit pěstí proti hlavě s tím, že se nemůže nic stát...když to špatně načasuje a místo míče trefí hlavu (jako v tomhle případě), tak holt pencle.

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

        Mijk     před 3 lety 02.08.2021 12:49 |  
        8 0

        Ty já ti nevím, místo míče trefil hlavu.. Já vidím, že brankář jednoznačně odehrál míč, možná škrtnul rukou i o hlavu, ale pokud vůbec, tak rozhodně ne takovou intenzitou, aby tam ten hráč musel umírat.. Je vtipný, jak se drží za obličej, kam ho rozhodně netrefil, mohl mu maximálně škrtnout vrchlík hlavy.. Nedovedu si představit, že by při přítomnosti VARu na stadionu tohle někdo potvrdil.. I když teda možná dovedu, kdyby tam seděl Proske nebo Zelinka, jinak fakt jen obtížně.. Písknout tohle pro nás, tak se stydím..

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

        Votypkaj     před 3 lety 02.08.2021 12:53 |  
        7 0

        Hele nesouhlasím, ten brankář zahrál jasně první míč, chápu jak to myslíš, ale to by pak každý takový souboj, kde jde brankář rukama a hráč hlavou byla penalta, ke střetu dojde skoro vždy.

        Tohle písknout proti Slavii, tak to taky beru jako křivdu

        • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

          guyincognito     před 3 lety 02.08.2021 13:13 |  
          0 0

          Máte pravdu, nejdřív balon, potom hlava. Nicméně podle posledního výkladu pravidel i tak faul. Souhlasím s tímhle výkladem? Ne. Dá se s tím něco dělat? Taky ne. Chápu logiku tohohle výkladu? Tak trochu - snaží se eliminovat jakékoli údery do hlavy, jako koneckonců ve všech sportech poslední dobou…akorát je blbý, ze intenzita úderů do hlavy se hrozne špatně posuzuje a tak to vede k přehnaně úzkostlivým rozhodnutím.

          • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

            wimpy     před 3 lety 02.08.2021 13:17 |  
            1 0

            A k nechutným simulacím, kdy se hráč, který ucítí lehký dotyk, okamžitě válí po zemi.

          • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

            Votypkaj     před 3 lety 02.08.2021 13:18 |  
            0 0

            Dobře, ale potom každý takový souboj, kde brankář vyboxuje míč a potom setrvačností trefí hráče je faul a to je za mě špatně, takových soubojů je za zápas na všech úrovních několik a za všechny pískat penalty? Potom můžes i v hanspaulce třeba jít do balonu, kde je brankář jasně první, on to odehraje, trefí tě a penalta..



            • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

              PetCC     před 3 lety 02.08.2021 13:33 |  
              0 0

              Zajímavý je, že v LM a EL jsme vlastně mohli dostat stejnou dvojici.
              .
              Což jsem psal někam jinam :-)


              Komentář byl uživatelem upraven (02.08.2021 13:33) . Zobrazit původní komentář

  19. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    Ondráš     před 3 lety 02.08.2021 12:41 |  
    7 0

    Ten případný souboj CZ Bělehrad:Dinamo Záhřeb, to by mohla být zajímavá podívaná v hledišti.

  20. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    guyincognito     před 3 lety 02.08.2021 12:42 |  
    9 1

    Sledoval jsem docela podstatnou část dvojzapasu Slovan Bratislava - Young boys a podle toho co jsem viděl můžeme úplně v klidu narazit znovu na Kluž...především v zápase v Blavě byli Švýcaři úplně marní.

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      PetCC     před 3 lety 02.08.2021 13:21 |  
      1 0

      Podle mě byly YB v prvním zápase ještě nerozehraní.
      V odvětě šli v klidu do náskoku 3:0, ale pak polevili, Slovan snížil na 3:2 a ještě trefil břevno, kde se míč odrazil jen kousek před brankovou čáru.
      Ale počítám, že teď už bude Bern hrát líp.

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      MKCZ83     před 3 lety 02.08.2021 17:42 |  
      2 1

      Problém Bernu je i v tom, že hrají doma na poloumělce, jsou na ni zvyknutí, a tak jsou doma o polovinu nebezpečnější, než venku. Raději Rumuny, na ně, i když budou mít třeba celkově lepší kádr, se půjde lépe připravit, než na nevyzpytatelný povrch. A všichni víme, jak nám dělalo problémy navyknout si na trávník např. v Leicesteru.

  21. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    Obr     před 3 lety 02.08.2021 12:49 |  
    6 3

    Dejte pokoj s losem a soustredte se na Ference. To je ted nejdulezitejsi zapas v celym vesmiru

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      Dru Zeree     před 3 lety 02.08.2021 13:21 |  
      6 0

      No jako naše soustředění tady na foru klukům na hřišti moc nepomůže hele :D.

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

        Obr     před 3 lety 02.08.2021 13:36 |  
        2 1

        Pomuze hele. Citi tu soustredenost a energii

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

        Maeden (přítel SN)     před 3 lety 02.08.2021 13:54 |  
        4 1

        Tady má furt někdo pocit, že tu probíhá diskuse hráčů A týmu. Radí, na co bychom se měli soustředit a na co ne, sdělí nám, kdy máme krotit optimismus a kdy naopak nemít obavy a podobně :))
        Pak jsou tu ještě úzkostní cimprlíni, co chápou, že jsme jenom fanoušci, ale zdejší diskusi považují za pupek světa a vždy poradí, abychom se nehádali a měli vždy jednotný názor jak ÚV KSČ neblahé paměti. Jinak si to totiž přečte Vacek, uvaří z prdu článek "Šok! Tomu neuvěříte! Fanoušci Slavie jsou hluboce rozděleni v názoru na venkovní štulpny brankářů!", článek si přečtou hráči včetně těch, co ovládají 30 slov česky, pohádají se také a všechno půjde z kopce.

        • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

          mudrc     před 3 lety 02.08.2021 15:18 |  
          1 4

          Vyborne napsane :-) Jenom ti tam jeste chybi pripad, kdy optimisticke prohlaseni fanouska muze sebrat vitezstvi, to me pobavi spolehlive nejvic.

  22. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    Arya     před 3 lety 02.08.2021 13:00 |  
    2 2

    Já jsem spokojená. Za mne asi nejlepší a nejhratelnější možné. Ale samozřejmě nejdřív porazit Maďary

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      Dennis     před 3 lety 02.08.2021 16:01 |  
      6 5

      Nejhratelnější možné? Young Boys Bern mají umělku, na které vůbec nehrajeme, a na jaře si v EL namazali na chleba Leverkusen - porazili je 2x - doma i venku. Vůbec nechápu, kde se tady bere ten optimismus, že je to dobrý los. Švýcarskou ligu vyhrávají opakovaně s prstem v nose, loni o 31 bodů, mají spoustu zkušeností z evropských zápasů, bude to naprosto vyrovnaný zápas. Proti všem jiným týmům (Brondby, Malmo, Rangers, CZ Bělehrad) bychom dle sázkovek byli favoriti my. Proti YBB to bude 50/50. Ještě je varianta, že je vyřadí Kluž, ale kurzy jsou jednoznačně na straně YBB.

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 02.08.2021 16:13 |  
        3 0

        Už loni jsme proti nim mohli hrát ve 4. předkole, ale jakýsi Midtjylland je vyřadil. Hlavně vyřadit ten Ferencváros, abychom měli jistotu EL. Snad Dinamo vyřadí Legii, protože případné 4. předkole EL hrát proti Dinamu, to by nebylo rovněž nic snadného.
        Letos nám los zatím vůbec nepřeje.

        • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

          Dennis     před 3 lety 02.08.2021 16:26 |  
          2 2

          Já vím a už loni jsem si tu dvojici YBB/Midtjylland vůbec nepřál. Ten zápas v Dánsku jsem i viděl, bylo to hodně vyrovnané, YBB měli nějaké šance, ale neproměnili je a Midtjylland je pak potrestal. Souhlas, že los nám letos zrovna nepřeje. Loni i letos jsme mohli dostat hratelnější soupeře. Dinamo podle mě Legii dá.

          • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

            Arya     před 3 lety 02.08.2021 17:24 |  
            5 0

            Ale houby, kdyby nám los nepřál, tak máme zas ty ubožáky ze Skotska. Do LM se prostě přes určitou kvalitu prokousat musíme. A já našim věřím.

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

        Arya     před 3 lety 02.08.2021 17:22 |  
        5 0

        Tak v téhle fázi opravdu týmy nebudou na úrovni Přibrami. Navíc se hrajou dva zápasy, takže jeden zápas na umělé trávě by opravdu neměl rozhodnout.
        Raději tým, který je sebevědomý a bude s námi chtít hrát fotbal, než nějaké ubožáky typu Rangers. Navíc věřím, že nás Dánové poučili a neodejdeme psychicky. Porazit můžeme jen sami sebe.

        • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

          Dennis     před 3 lety 02.08.2021 18:32 |  
          1 3

          Jako sorry, ale o Příbrami tady píšeš ty, ne já. My jsme Leverkusenu horko těžko ve dvou zápasech dali 1 gól, a to ještě proti deseti. Ve skupině. Young Boys jim těch gólů dali 6... Ve vyřazovací fázi. Mají velkou kvalitu, klidně nás můžou porazit. Jeden zápas na umělé trávě je polovina běžné hrací doby ze dvou zápasů, to není málo. Je to výhoda pro ně.

        • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

          bongor     před 3 lety 04.08.2021 10:09 |  
          2 0

          Už jsem nervozní,do Pešti ale nejedu.Ale líbí se mi,jak ubožáci z Bubenče už řešej příštího soupeře v LM.Co maj s těma hlavama?

  23. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

    Lunaris     před 3 lety 02.08.2021 13:13 |  
    18 0

    Tak jo, vyloučení z pohárů na léta dopředu je snad zažehnáno, teď se můžeme soustředit na protivníka z Uherska.

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v 13:00 los EL

      rakusan     před 3 lety 02.08.2021 16:34 |  
      6 2

      To jo, ale také je třeba se zcela vyvarovat pokřiků UEFA mafia při odvetě s Fradi. Ta UEFA nás bude sledovat pod mikroskopem a nesmíme jim dát záminku k zavření stadionu nebo dokonce vyloučení ze soutěží. Tak prosím Vás všechny, i když je to pravda, nekřičte nikdo na odvetě nic proti UEFĚ. Chceme hrát její soutěže, tak ji nemůžeme urážet!!!

  24. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

    Dru Zeree     před 3 lety 02.08.2021 13:20 |  
    9 0

    No jsem s losem spokojený. Hlavně porazit Ferencvaros, pak bychom měli jistotu EL a zároveň přes 200 milionů korun na účtu :).

  25. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

    PetCC     před 3 lety 02.08.2021 13:23 |  
    17 0

    No v té EL máme asi nejsilnější dvojici, co jsme mohli dostat.
    Takže bude daleko lepší vyřadit Ferencvároš.

  26. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

    Max1     před 3 lety 02.08.2021 13:38 |  
    9 0

    Za mě los ok….bylo moc hezký sejmout znovu Rangers, ale chci mít klidné léto :)

  27. Re:los

    zeleznik2     před 3 lety 02.08.2021 13:51 |  
    7 0

    Nejdříve je potřeba vyřadit Ferencvaros, pak se můžeme, soustředit na Kluž/Young Berns. Případně na Legii/ D.Záhřeb. Po zkušenostech s Mydjytlandem je asi lepší jít na silného soupeře a doupadnout jak s Leicsterem a Rangers(výsledkově) než si přehnaně věřit a dostat čtyři fíky.

    • Re: Re:los

      Slávista 51     před 3 lety 02.08.2021 14:00 |  
      7 8

      Postup přes Maďary je povinnost, pokud si chce Slavia udržet jméno, které si v posledních 3letech vybudovala !

  28. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

    PetCC     před 3 lety 02.08.2021 14:31 |  
    10 0

    No Jablonec v KL dostal asi nejlehčí možnost, takže věřme, že tu skupinu zvládne.

  29. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

    deny91     před 3 lety 02.08.2021 14:40 |  
    4 0

    Podle TM má YBB zraněného nejlepšího útočníka Nsameho, kapitána a gólmanskou jedničku. To by pro ně mohlo být solidní oslabení. Hlavně zvládnout Ference, kterému prý nevoní fyzická hra, což by měla být voda na náš mlýn.

  30. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

    Akuls     před 3 lety 02.08.2021 14:41 |  
    4 0

    Mimochodem nevím tedy v jaké hrál Ferencváros sestavě, ale po té co v 2. předkole vyhrál ve Vilnijusu 3:1, tak v sobotu, v 1. kole maďarské ligy, prohrál překvapivě doma s Kisvárdou 1:2. Kdyby ve středu v Budapešti vyhrála stejným poměrem i Slavia, tak bych se nezlobil. Zápas sledovalo jen něco přes 6 tis. diváků.

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

      Edak39     před 3 lety 02.08.2021 16:03 |  
      0 0

      Už to psal Ladislav (přítel SN), že kromě obranné čtyřky všechno včetně golmana náhradníci.

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

        PetCC     před 3 lety 02.08.2021 16:11 |  
        2 0

        Což znamená, že mají dost slabou lavičku.

  31. Po Ferencvárosi

    houston (přítel SN)     před 3 lety 02.08.2021 14:53 |  
    8 0

    Hlavní je případné vyhnutí se těm podrazákům ze Skotska. Ale nebuďme takoví volové jako rudá bída a neřešme tyhle zápasy. Teď je na řadě Maďar a o tom co bude po něm, to si nechme na potom. Ať se hoši nabudí na toto dvojkolo, abychom pořád měli šanci na ChL ! Věřím !

  32. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

    Sedrousek     před 3 lety 02.08.2021 15:02 |  
    3 10

    Obavam se, ze jestli se nam nepovede dvoj zapas s madarem, tak budeme mit hodne tezkej ukol se distat aspon do EL. A to nemluvim o tom, jak by se nam vsichni smali. Buzny dvakrat vyhrali a uz se zase cejtej hrozne silny a vystrkujou ruzky.

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

      donford     před 3 lety 02.08.2021 19:24 |  
      1 1

      Tak Sparta měla proti sobě naprosto odevzdaný, prořídlý a nesourodý celek Liberce. A ten se navíc po vyloučení Gebreho úplně sesypal. Tím, že nehrál Mara a Sadílek ve středu a tím, že naopak hrála velmi slabá dvojice jejich stoperů, byl prostředek jejich mančaftu takový"obnažený". Sparta tam procházela jak kudla máslem. Ovšem pokud vyřadí Monako, pak nutno uznat, že se z ní v lize stává kvalitní soupeř. My proti Ferencvarosu máme určitou devizu, že se nám víc a víc daří ofenzivní hra. Tou by nemusel být tlak na naši obranu tak velký, respektive být menší. Pořád věřím v Maďarsku v plichtu.

      • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

        PetCC     před 3 lety 02.08.2021 19:42 |  
        7 1

        Vůbec neočekávám, že by Ferencvároš na nás měl nějaký tlak. Ten neměl ani proti Vilniusu.
        Oni mají několik výborných brejkových hráčů a na tohle si musíme dát hlavní pozor.
        Ale naše kompaktní postavení je schopné většinu pokusů o rychlou přihrávku do protiútoku zastavit.
        Zvlášť když máme trenérský tým, který ví, jak tým na protivníka nachystat.

  33. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

    Fido22     před 3 lety 02.08.2021 15:38 |  
    20 0

    Já jsem moc ráda, že nám nehrozí střet s tím odporným týmem z Glasgow.
    Téměř jistě by došlo k minimálně slovnímu střetu fanoušků. Jak my, tak oni by skandovali pokřiky, za které by UEFA uzavřela stadiony a Slavii by nejspíš i vyloučila ze všech soutěží na několik let. Za to nám ti provokatéři nestojí.
    Pokud dobře počítám, tak Ondra Kúdela už by mohl nastoupit do odvety, a to by byla další rozbuška.
    Nyní ale veškerou pozornost věnujme dvojzápasu s Ferencvárosem, já osobně z nich mám docela strach.
    Naši kluci odlétají zřejmě již dnes, ... tak šťastný let a bojujte za Slavii!

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

      pcitron     před 3 lety 02.08.2021 17:32 |  
      0 0

      Nedošlo, neb sektor hostů musí být dle nařízení UEFA uzavřen.

  34. Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 02.08.2021 16:11 |  
    19 2

    Nezabývám se co by kdyby,poučen minulostí, přijde mně to trochu jako rouhání. Nikdy nezapomenu třeba na šerify a nakonec vloni i na dány kde nás pomalu každý viděl jako postupujícího, tedy mezi námi fans slavie. Maďar nebude žádná procházka růžovým sadem, navíc ty naši stopeři, nemám z toho dobrý pocit. Kdyby klapla alespoň EL s takovou jízdou jako letos na jaře byl bych úplně spokojen. Tudíž na to koukám s co největší pokorou. Děkuji za perfektní popsání variant, nepřeji si úplně jen tu čtvrtou. Jo ještě bych zapomněl, další top přání je obhajit titul.

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

      pehacko     před 3 lety 02.08.2021 17:40 |  
      14 0

      Na druhou stranu, pokud nedame Maďary, tak nemame v lize mistru co delat i kdyz ono je to vlasne trosku jinak, ze nase forma bude stoupat a ted jsme jeste skoro v priprave a nemame vsechny hrace nachystane coz je dan za euro…

    • Re: V play-off LM může Slavia narazit na Young Boys nebo Kluž, v play-off EL na Dinam

      Mijk     před 3 lety 03.08.2021 09:38 |  
      6 0

      Máš samozřejmě plnou pravdu, úspěšná účast v Evropské lize není žádná ostuda.. Bohužel je to momentálně postavené tak, že je skoro náročnější dostat se do Evropské ligy, než do Ligy mistrů.. Přitom prestiž a finance jsou nesrovnatelné.. Navíc, z hlediska motivace hráčů by to bylo určitě jiné, v Evropské lize se už dotkli maxima možného, v Lize mistrů by bojovali o první výhru, možná o postup.. No prostě je lepší postoupit do Ligy mistrů, sem chtěl jako říct :-)