Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

Těsná domácí výhra nad maďarským mistrem v součtu Slavii nestačila a s Ligou mistrů se loučí. Vzhledem k obrazu hry je vypadnutí hořkou pilulkou, ale rozhodly naše individuální chyby a nemohoucnost ve vápně soupeře.

Tohle vyřazení se asi každému slávistovi kouše těžko, protože se o něj jeho milovaný klub zapříčinil v podstatě sám. Ferencvaros nemusel kromě houževnaté obrany předvést takřka nic a Slavia mu postup sama naservírovala vlastními minelami a zároveň obrovskou nemohoucností ve vápně soupeře. O obrovských individuálních chybách vzadu už byla řeč minule a karty tak byly před včerejší odvetou rozdány jasně - Slavia potřebovala zvítězit o dvě branky, aby se alespoň prodlužovalo. Začátek byl z naší strany dost nervózní, od 25. minuty už jsme ale měli zřetelnou převahu, která vyústila v důležitou první branku Masopusta ještě v první půli.

Po změně stran jsme tak měli ještě celý poločas ke vstřelení jedné branky. Nasazení bylo enormní a hosté se v podstatě jen zabarikádovali ve vlastním vápnu. O to víc je ale nepochopitelné, že sešívaní z drtivého tlaku nevytěžili vůbec nic. Za celý zápas jsme se trefili do prostoru branku jen při 4 z 21 pokusů! A je až nepochopitelné, že při tak výrazné převaze v poli brankář Dibusz nemusel vytáhnout ani jeden skutečně těžký zákrok! Stejně jako v Budapešti byl problém už s předfinální fází. Centry či přihrávky do šance byly mizerné, v čemž nelichotivě vynikal hlavně Bah. A když už jsme se k ojedinělé šanci dostali, tak Kačaraba i Bah pálili mimo. Samostatnou kapitolou byly mizerně zahrávané standardní situace, kdy jsme i v závěrečné pasáži byli schopni rozehrát roh na krátko tak, abychom se k centru do vápna vůbec nedostali. Ve skvěle fandícím zaplněném Edenu se tak po konečném hvizdu rozprostřel jen zmar.

Co se týče celkového resumé z vypadnutí, tak bych se vůbec neodvolával na smůlu. Je sice třeba říct, že byly i objektivní okolnosti jako problematická příprava, špatná forma reprezentantů po Euru nebo zranění, se kterými jsme toho moc nadělat nemohl, i tak jsme ale měli Ferencváros vyřadit. Několik hrubých chyb vzadu bylo důsledkem přílišného Kolářova sebevědomí, které trenéři delší dobu přehlíželi a omlouvali (chyby se samozřejmě stát mohou, je ale třeba je pojmenovat a hráče poučit, že mají jiný rozměr v dlouhodobé soutěži a v play off zápasech) i absencí Kúdely, o které jsme věděli dopředu, ale výrazněji jsme ji nedokázali vyřešit. I tak to ale na postup mohlo stačit, kdyby nebylo zmiňované mizérie u vápna soupeře. A tam už nejde o náhodu ani smůlu, ale o dlouhodobější problém, kdy nám hra proti zaparkovanému autobusu nesvědčí. Byť tentokrát to asi i vinou nervozity přešlo v nebývalou křeč.

Je zřejmé, že trenéři sází hlavně na atleticky disponované hráče, což je v moderním fotbale správná a již nevyhnutelná volba. Je ale otázkou, zda to v našem případě nepřekročilo užitečnou mez, kdy nám chybí větší variabilita v kádru a větší fotbalová kvalita. Je jasné, že atleticky vybaveného hráče s dobrou fotbalovostí nezaplatíme, cestou by tedy spíše bylo mít v kádru i několik více fotbalových typů na úkor fyzické připravenosti, která by ale jinak samozřejmě nadále hrála prim. Protože když se zeptáme, kdo je na Evropu v mužstvu nadstandardně technicky vybaven, tak si odpovíme, že jenom Stanciu, Oscar či Ševčík, který byl navíc po Euru v nepříliš dobré formě a navíc se v prvním zápase zranil. Oscar je navíc spíš hráčem do kombinace, která je pochopitelně s méně fotbalově vybavenými spoluhráči proti betonu problematická. Sám gól neudělá. V létě sice přišel Plavšič, ale ten je zase v dosavadní kariéře zoufale neproduktivní a volí špatná řešení. A Stanciu? Jakkoliv je to výborný hráč a pro nás jednoznačně povedený přestup, tak když dojde na lámání chleba, tlak a velké zápasy s bouřící kulisou, tak je pravidelně sotva poloviční. Ve světle toho všeho pak naše bezzubé útočení do bloku v tomto dvojzápase není až tak překvapivé a už vůbec ne dílem smůly. Při takovém obrazu hry byl Ferencváros v součtu zralý alespoň na 5 branek a ne na 1 trefu a jen pár dalších ani ne vyložených šancí.

Je to zkrátka obrovské zklamání. Do určité míry dané nepříznivými okolnostmi, z větší části si za to ale můžeme sami tím, že jsme ignorovali slabiny kádru a neřešili je. Sázka na atletičnost je sice v současném fotbale nutností, my ale hrajeme při sázce jen na tuto kartu "all-in". S tou sice dokážeme dosáhnout velkých úspěchů v podobě postupu přes Sevillu či Leicester, zároveň ale máme problémy, když máme v Evropě potvrzovat roli favorita (protože na rozdíl od domácí ligy jsou obrany těchto týmů kvalitnější) či proměňovat šance.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Měl minimum práce. Po Kačarabově chybě vyrazil nebezpečné zakončení špičkou kopačky na roh, i když je otázkou, jestli by se vešlo do branky.

Alexander Bah - 5 - On je prototypem všech výhod i nevýhod stylu, na který sázíme. Fyzicky je skvělý a piluje lajnu od začátku do konce. Když má ale přijít k centru, tak maximálně zavře oči a kopne do nazdařbůh. V takovém typu zápasu jen vyniklo, jaké množství špatných centrů Bah měl. Nechat ho kopat rohy je pro mě nepochopitelné. A když už se do šance dostal, tak padal ve vápně ještě před kontaktem, nebo sám na vápně zavřel oči a pálil nad.

Tomáš Holeš - 6 - Na stoperu nezklamal. Zápas mu docela seděl, protože nebyl moc prověřen při bránění a naopak se mohl věnovat rozehrávce. V závěru patřil k hráčům, kteří nejvíc zásobovali vápno centry a na naše poměry je kopal ještě slušně. Jen si mohl odpustit střelu z dálky ve výskoku z nesmyslné pozice, to byl jen odevzdaný míč.

Taras Kačaraba - 5 - Další typický Kačarabův zápas. Ve vzduchu jistě vyhrával souboje, byl důrazný a v rozehrávce nebyl špatný (zvláště při dlouhých míčích křížem je přesný). Ale zároveň za zápas, kdy soupeř s nadsázkou třikrát přeleze půlku sám vyrobí hrubku, ze které je šance. Při svíci někam za půlku hřiště prostě nemůže prohrát souboj tak, že jde soupeř sám na branku, byť z úhlu a pod tlakem. V závěru ještě nezachytil náběh jediného hráče, který byl kolem na 15 metrů a hasil to až riskantním skluzem. Za mě je Kačaraba na stoperu ruskou ruletou. Má nesporné kvality, ale zároveň může z nevinné situace velkým kiksem kdykoliv zavinit gól.

Oscar Dorley - 5 - Spíš průměrný výkon. Svou technikou by se proti zalezlému soupeři hodil, ale jako kombinační typ si to neměl až tak s kým dát. A jinak průrazný příliš nebyl. Do obrany jednou chyboval a hasil to až za cenu žluté karty. S tou se ve druhé půli pustil do dalšího riskantního skluzu, naštěstí ale trefil míč.

Lukáš Masopust - 6 - Vstřelil branku, která jde ale hlavně za skvělým Simovým uvolněním. Jinak je naším typickým hráčem. Rychlý, pracovitý, snaživý, na malém prostoru ho ale brzdí technické nedostatky a ve finální fázi bývá také až příliš často nepřesný. Výjimkou bylo zachování chladné hlavy a přistrčení na Kačarabu ve druhé půli, který bohužel pálil jen vedle.

Jakub Hromada - 5 - Rozporuplný výkon. Ve středu pole makal, získal dost míčů, zapojoval se do kombinace, zároveň měl ale i zbytečné ztráty a nepřesnosti. Zrovna on je ten hráč, který gólový není a přesný při kombinaci či technicky kvalitní taky ne. A takových jsme měli na hřišti příliš.

Nicolae Stanciu - 5 - Nedá se říct, že by byl horší než ostatní, ale vzhledem k očekáváním to byl hráč, který zklamal asi nejvíc. Byl aktivní a několikrát střílel, žádný z pokusů ale nebyl dostatečně kvalitní. Před vlastní brankou měl také v první půli nebezpečnou ztrátu. V závěru pak překoplým centrem zazdil nadějnou standardku a jen potvrdil, že se mu pod tlakem, kdy by to na něm mělo stát, nedaří.

Ivan Schranz - 5 - Patřil spíše k méně viditelným hráčům a bylo vidět, že proti zalezlému soupeři, kdy je třeba být hlavně precizní, se ještě v souhře s ostatními hledá. Ale zápas odmakal stejně jako ostatní. Horší pětka.

Peter Olayinka - není hodnocen - Bohužel se záhy zranil, takže hodnocení postrádá smysl.

Stanislav Tecl - 5 - Sám sice šance nezazdil, ale trochu symbolem naší impotence byl už před nástupem. Jít do zápasu, kde potřebuji vyhrát o více gólů, s Teclem na hrotu prostě nevěstí nic dobrého. Standa byl vždy spíše palič a v posledních letech jsou pak jeho gólové zápisy vzácností. Nicméně za samotný výkon včera ho výrazněji kritizovat nemohu. Rozdíl sice neudělal a do šancí se nedostal, zápas ale odmakal, podržel míče a odvedl aspoň nějaký servis pro spoluhráče.

Abdallah Sima - 6 - Kvůli zranění Olayinky se na hřiště dostal překvapivě brzy a svým výkonem potvrdil mé tušení, že jeho opomenutí v Budapešti na úkor Lingra nebylo správné. Ať už je to s jeho připraveností jakkoliv, tak ukázaná platí a Sima byl včera naším nejnebezpečnějším hráčem. Ani on tedy nebyl natolik výrazný, aby nás dotáhl alespoň do prodloužení, jednu branku nám ale skvělým průnikem po lajně připravil. Škoda pak hlavičky z dobré pozice ve druhé půli. Lepší šestka.

Jan Kuchta - 6 - Jediný ze střídajících hráčů z druhé půle, který vnesl do zápasu alespoň nějaký impuls. Na Kuchtovi bylo tradičně vidět velké zaujetí pro hru, nad jeho poměry se mu navíc dařilo i fotbalově, když se prokličkoval vápnem a jeho zpětná přihrávka byla odvrácena. Do zakončení se ale nedostával, protože chyběly kvalitní míče od spoluhráčů.

Srdjan Plavšič - 5 - Vykartoval se na něm Čivič a oceňuji, že Plavšič zápas se sebezapřením dohrál, když už jsme nemohli střídat. V tomto stavu zasprintoval i střílel z voleje vedle. Celkově bych ale právě od něj čekal kvalitnější míče do vápna či předvedení technického umu. Plavšič byl ale spíše přikrytý a když už měl míč ve vápně, tak volil špatné a nepřesné sklepnutí zpátky mimo něj. S takovou bude góly dávat či připravovat jen těžko.

Ibrahim Traoré - 5 - Nedá se říct, že by byl slabší než Hromada, pochopitelně se ale od Traorého dalo těžko čekat, že zrovna on zlomí naše střelecké trápení (byť paradoxně rozhodl vypjatý zápas se Sevillou).

Petar Musa není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

3. předkolo - Úterý 10. 08. 2021 19:00

Liga mistrů, 2021/2022
1 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

36. Lukáš Masopust

Ferencvárosi TC
Ferencvárosi TC

Komentáře (126)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    SirCohen     před 3 lety 11.08.2021 14:11 |  
    1 4

    Do puntíku souhlasím, i když tak temně jsem to včera na stadionu neviděl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 14:19 |  
      5 1

      Tak pro mě to bylo asi nejbolestivější vyřazení na stadionu. Na Šachtaru a Tiraspolu jsem nebyl,s Midtjyllandem to bylo venku a proti Apoelu jsme přeci jen ještě neměli tak silné mužstvo.

      Tady to pro mě nabralo až rozměry antické tragédie. :) Kluci jezdí, minimálně ve druhé půli a po většinu dvojzápasu soupeře mačkají jako citron, ale kvůli své nekvalitě ve finále prostě nejsou schopni to prolomit. Plus to, že venku uděláme ještě dvě hrubky, takže soupeři na postup s mírnou nadsázkou stačí jen celý dva zápasy prostát ve vápně... Fakt k posrání.

      Jinak čistě pragmaticky byl v poslední době větší průser ten Apoel. Ten byl stejně slabý a tam to bylo přímo o LM.

      Ale celkově samozřejmě bude líp. Potrénujeme, dostaneme se víc do formy a na takový souběh okolností (tedy kiksy, kterými posadíš soupeře na koně a pak soupeř, kterého v poli drtíš, ale který je zároveň natolik kvalitní, že je vzadu pevný) snad nějakou dobu nenarazíme. Ano, bude líp! :))

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        SirCohen     před 3 lety 11.08.2021 14:22 |  
        2 2

        Já šel na stadion smířen s nepostupem, od gólu až do konce jsem si zápas dost užil, atmosféra, mačkání soupeře, útočení na TS, ale nakonec nejsem tak zklamán, protože jsem s tím prostě počítal, že to bude konečná. Jak říká klasik, byl jsem ledově klidný:)

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 14:31 |  
          3 0

          Já ve fotbale taky radši počítám s horší možností a spíš jsem pak radši příjemně překvapen. Ale vzhledem k průběhu zápasu, kdy to minimálně na dvě branky fakt bylo a kdy se naše nemohoucnost ve vápně nejen opakovala, ale ještě prohloubila, mě to zklamalo dost.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

            SirCohen     před 3 lety 11.08.2021 14:42 |  
            1 2

            Taky jsem si říkal, že je jen otázka času, kdy to tam padne a věřil jsem tomu ještě v momentě kdy Kolář naběhl do vápna na poslední roh zápasu. Ale nastaven jsem byl na nepostup a zklamán tolik tedy nejsem.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    Votypkaj     před 3 lety 11.08.2021 14:20 |  
    12 6

    Souhlasím s hodnocením , i když se nečte úplně hezky, je to tak.

    + kromě sázky na atletičnost v týmu, bylo bohužel hodně vidět, jak se snížilo nebezpečí ze standartních situací, včera byly špatně zahrávané, jak je napsáno v článku, ale i celkově skladbou týmu.

    Včerejšek mě jen utvrdil v tom, že Milan Škoda by měl stále týmu co dát a je mi líto, že kope v Bolce

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      SirCohen     před 3 lety 11.08.2021 14:23 |  
      3 5

      A Zmrhal ve Slovanu... :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 14:27 |  
        1 2

        To je podobný případ. Sám jsem zvědavý, jak nakonec dopadne volba si z tria Plavšič, Zmrhal, Pešek vybrat prvního jmenovaného. Teď na začátku sezony to úplně dobře nevypadá jako u toho Krmenčíka/Škody, ale úspěšnost přestupů by se fakt měla řešit až minimálně po půl roce.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          Votypkaj     před 3 lety 11.08.2021 14:31 |  
          5 0

          Plavšiče bohužel jeho postava limituje, on je tak malý a lehký, že je použitelný fakt jen do totálně otevřené obrany.
          Vzpomínám na semifinále poháru 2019. kde jej Michal Frydrych totálně vymazal ze hřiště a to jen díky fyzické převaze

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        Novi.sks     před 3 lety 11.08.2021 20:11 |  
        2 0

        Je pravda, že Princ Jaromír teď Slovanu udělal postup. Měl za dvojzápas snad 2+1, zrovna on v těhle zápasech prostě uměl zazářit důležitým gólem (byť třeba předtím hrál v lize 5x nemastně neslaně)...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 14:25 |  
      6 0

      Se standardkami souhlasím, jen už byl text dlouhý, tak jsem to nerozváděl. Dřív to byla naše chlouba, teď nemáme centimetry. Paradox byl, že když už tam byli Sima či Musa, tak jsme se furt snažili hrát podle nějaké šablony rozehrávky na krátko, které byly hrozné. Přitom za této konstelace každý nákop smrděl...

      Ten Škoda je paradox. Já jsem to bral, že Krmenčík je pro trenéry lepší i perspektivnější volbou a chápal jsem, že Škodu nebereme. Ale s ohledem na Ferencváros ten Milan fakt chyběl, zvlášť když tím padla opce na zraněného Krmelce. V Budapešti by jako lídr nepřipustil takový kolaps na 15 minut a včera věřím, že by tam druhý gól donesl v zubech. Ale není po sezoně, třeba budeme nakonec za Krmenčíka rádi. Ostatně Kuchta měl loni taky problematický vstup do angažmá tady kvůli covidu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        Thane (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 14:28 |  
        4 2

        Zas kdyby byl vcera zdravej krmencik tak jsme podle me postoupili..

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 14:30 |  
          2 0

          Do takového zápasu by se hodil. To jsou ty okolnosti, že se zároveň zranil Kuchta a Krmenčík si obnovil nebo zhoršil zranění, co měl. Až tak to neovlivníš a nebrat Krmenčíka jen kvůli tomu, že má drobné zranění, by asi nebyla správná pohnutka.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    Thane (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 14:27 |  
    3 14

    Ono se to hezky pise ze bysme meli mit i jine typy hracu..nj jenze my treba takoveho van burena coz je presne ten typ co ti ten zapas muze pomoct otocit mame jenze narazime na uzkou soupisku ve ktery jsou jeste navic ruzne polo/zraneni hraci..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 14:28 |  
      14 2

      Van Buren fakt není typem hráče, co by měl nadstandardní techniku nebo kvalitu ve finále.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        Thane (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 14:34 |  
        8 0

        To nema ale ma ten faktor x..nema techniku ale proste zkusi "klicku" tak ze jde primo pres hrace a po trech odrazech se mu to treba povede navic je velice vybusnej coz je na poslednich 20 minut pro ty unaveny tymy velmi narocny..rekni mi ze kdyby byl vcera na lavicce ze bys ho tam nedal

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 14:37 |  
          1 1

          Jasně, dal bych ho tam, ale je to hráč na této úrovni použitelný na tuhle jedinou činnost, tedy na honění výsledku v závěru. Ale zároveň si vůbec nejsem jistej, že by to zrovna on protrhnul. Třeba by to vyšlo tím entuziasmem, ale kvalitou by to nevytrhl. Takže si nemyslím, že byla chyba ho nedat na soupisku.


          Komentář byl uživatelem upraven (11.08.2021 14:39) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

            Thane (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 15:02 |  
            0 0

            Ja si taky nemyslim ze je chyba ze tam nebyl jen si myslim ze jsme omezeny soupiskou a ze tam moc prostoru neni..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      japoko     před 3 lety 11.08.2021 14:37 |  
      7 6

      To snad ne, Buren určitě není ten pravej!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      japoko     před 3 lety 11.08.2021 16:28 |  
      6 6

      S tím Burenem je to asi žert, co?

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    wymaz     před 3 lety 11.08.2021 14:58 |  
    12 6

    Alanore, jak jsi si mohl dovolit kritizovat realizační tým, za špatnou přípravu a výběr posil !!! :-)
    Teď vážně díky za úvodní článek, přesně tak to vidím. Vážím si práce realizačního týmu, ale pokud je nebudeme moct kritizovat za to co vidíme jinak, bude to špatně. Co se týká hodnocení hráčů souhlasím také. Celý opakovaný problém s kvalifikacemi, hrou proti zatažené obraně jde za realizačním týmem. Než se do mě pustíte vážím si práce tohoto týmu, nevidím lepší, ale to neznamená, že tento tým nemá rezervy a nedělá chyby.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      rak (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 15:47 |  
      16 1

      Je to přesně tak. To, že máme skvělý realizační tým neznamená, že ho nesmíme kritizovat a také že nemůže udělat chyby.
      Kačaraba mně přišel včera v obraně velmi dobrý. To, že obránci někdy dělají i fatální chyby je prostě fakt a je to u nich hodně vidět. Myslím, že je u nás udělali úplně všichni- Deli, Ngadeu, Hovorka, Kúdela, Zima, další. Kačarabu bych vinil pouze z nešikovné penalty v Budapešti, i když se taky vůbec pískat nemusela. To vypíchnutí na Koláře bylo úplně OK, bylo to i pomalé na to, aby si s tím Kolář poradil a trochu to skákalo po cestě. Šel na to úplně špatně. Tam to byla 100 % chyba Koláře, která nás stála postup. Je to prostě neomluvitelné a on sám to dobře ví.
      Přál jsem mu, aby se trefil včera při tom posledním rohu, když tam šel. Bohužel.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      mig52     před 3 lety 11.08.2021 19:21 |  
      1 1

      Wymazi, nepustím, v mnohém máš recht, jen jednu myšlenku vidím jako problematickou. Na hru proti zatažené obraně alias autobusu musíš mít hráče. Ty technické jak přesně popsal Alanor. A souhlasím s ním, že jich máme málo v porovnání s atletickými typy a náš kádr je z tohoto hlediska nevyvážený. Dostat balón v přehušteném prostoru do loženky, na to fakt musíš mít nadání, cit, skvělé periférní vidění a kopací techniku. Pak se ta obrana podaří za zápas párkrát rozvrátit. My takových hráčů moc nemáme a tak to hrajeme na náhodu. Občas to vyjde, hlavně v lize, ale proti kvalitní obraně se to zadaří výjimečně, někdy ani takový válec jako včera nepomůže. Ale mohli jsme je přejet z křídel, mnohokrát jsme se dostali k centrům, ale jak ty dopadaly, jsme viděli sami. To byla hrůza a zmar. V okresním přeboru to hoši dávají před bránu líp.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 14:58 |  
    7 6

    Nevím na můj vkus až moc kritické, já bych to prostě tak černě neviděl. Hodnotil bych to třeba až po podzimu

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 15:07 |  
      7 0

      Jasně, po podzimu by to mělo být růžovější. Tady to bylo smolné v tom smyslu, že se dost věcí blbě sešlo a navenek tak vypluly o to víc naše nedostatky.

      Ale zas to byl dvojzápas o 5M Eur + další bonusy z jistoty minimálně EL, kterou teď nemáme jistou. Takže sice jen dva zápasy, ale zase ty finančně nejdůležitější za celý rok, takže si to větší rozbor a kritiku podle mě zaslouží. I když jsem tím samozřejmě nechtěl říct, že by to Slavia dělala špatně. Obecně vidím tak 95 % pozitivního a teď to holt vyšlo, že jsem víc rozpitval těch negativních 5 %. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 13.08.2021 11:28 |  
        0 0

        V tom případě mně to přijde neobjektivní, když se vypíchne jen pět procent negativ.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      japoko     před 3 lety 11.08.2021 16:26 |  
      3 10

      Ne, bohužel je to ve skutečnosti ještě horší!

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    dm52     před 3 lety 11.08.2021 15:12 |  
    5 7

    Nevím, kam pán hodnotící chodí na věci, že hráč zavře oči a vystřelí, zavře oči a odcentruje a pod. Snad každý, kdo si někdy zahrál fotbal na jakékoliv úrovni ví, že tohle tvrzení je ptákovina. Alespoň já jsem vždycky chtěl vědět, kam jsem to poslal (i když dost často třeba blbě). Jinak hodnocení celkem reálné.


    Komentář byl uživatelem upraven (11.08.2021 15:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 15:14 |  
      9 0

      Samozřejmě to bylo v nadsázce a ne doslova. Leckdy ty centry vypadaly, že je snad hráči kopali se zavřenýma očima. A ta Bahova střela se snad ani jinak popsat nedá, to byl vrchol zmaru.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.08.2021 15:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      mig52     před 3 lety 11.08.2021 19:00 |  
      1 1

      dm, to je sportovní pořekadlo, kterému jsem se vždycky smál pro jeho nesmyslnost. A vesele ho používají samotní sportovci, novináři, trenéři.... Kdo toto kdysi vymyslel? :)))

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    kjandourek (admin)     před 3 lety 11.08.2021 15:48 |  
    13 4

    To zakončení, které Kolář špičkou kopačky vyrazil, šlo přesně k tyči - stál jsem ve směru střely a ten balón by skončil jednoznačně "za háčkama", to moc přesněji udělat nešlo... To byl od Koláře zákrok jako hrom!

    Přesně to po něm přece chceme - celý zápas v nečinnosti, ale jeden zákrok z kategorie špičkových...

    Spíš mě zarazilo, že po něm jsme kopali od branky - ani náznak toho, že by se Koli zaváhal a přemýšlel o tom, že by chybný výrok sudího opravil.... já vím, šlo o hodně a soupeř se uchyloval k mnoha nefér praktikám... ale stát se to mě, tak bych na to asi neměl "koule" - jenom tak ten balón vzít a rozehrát....

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      jose01     před 3 lety 11.08.2021 16:42 |  
      0 3

      šlo to určitě do brány, ten odkop taky nechápu

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    Marek3     před 3 lety 11.08.2021 16:04 |  
    1 2

    Urcite rozumny nazor ale moc tech nadstandardne technicky vybavenych hracu u nas nevidim. Hellebrand, Beran, Sulc a skutecne me uz nikdo jiny mimo slavii nenapada. I ten Danek je spis slavisticky druh hrace nez technika. Jedine teda z ciziny ale vsichni vime jak dopadl Baluta - fotbalista jak krava. Nejhorsi na tom vypadnuti je ze by uplne stacil vcera Krmelec nebo Musa/Sima v idealni forme.

  9. Ekonomické dopady

    Cross     před 3 lety 11.08.2021 16:13 |  
    12 7

    Jak to tak počítám, přišli jsme touhle prohrou o bonus 130 mega. Tedy i kdybychom táhli Evropou tak famózně jako loni, dostaneme se sotva na 260 milionů celkem. Jaký že máme rozpočet? Něco kolem miliardy?
    Ano, dostaneme další peníze za Suka, vyděláme na vstupenkách a nebudeme muset kupovat Krmelce (to je tedy útěcha...), ale Trpiho včerejší zmínka o tom, že se pokusíme znovu být úspěšní v Evropské lize "pokud na to budeme mít hráče" je poměrně zlověstná. Bude se prodávat a když nám zmizí třeba Sima a Stanciu, tak "fajn", bude na výplaty, ovšem kreativita a kvalita dál poklesne.
    Jsem spíš optimista, v tom, že tým se ještě s Legií a dál ukáže a že se ukáží i některé posily. Celkově ale momentálně převládá zklamání. Stačí nic nevymýšlet, odkopávat, dobře bránit a bod je pro našeho protivníka skoro zaručen. Loni to dokázalo proti nám i Brno, Pardubice, Příbram... s cenou celého kádru dle webu Transfermarkt na úrovni jednotlivců Simy, Stancia, Olayinky nebo Provoda a Koláře... všichni zase včera dobře viděli naše slabiny a to, že nejsme technicky tak dobří a kreativní - jak si někdy myslíme.

    • Re: Ekonomické dopady

      Dru Zeree     před 3 lety 11.08.2021 16:17 |  
      1 1

      Rozpočet je něco kolem 600-650 (JT loni říkal, že na platy jde něco přes 300M).

      • Re: Ekonomické dopady

        MKCZ83     před 3 lety 11.08.2021 16:57 |  
        5 0

        Nejspíš to tak bude... mám v kádru cca 30 hráčů, jejich platy se pohybují mezi 300k pro ty nejméně důležité, přes 500 až 600k pro ty standardní hráče a ti nejlepší, jako Nico berou lehce přes mega. Plus nějaké bonusy, čili když to hodíme do průměru, tak to těch 300M za platy hodí. Bohužel, není k dispozici výroční zpráva za 2020, čili si nemůžeme ověřit, jak skončil rozpočet v předešlém fiskálním roce.

        Takže s dalšíma nákladama na stadion, cestování, COVID opatření atd. to do necelé 3/4 mld snad bude.

    • Re: Ekonomické dopady

      Marek3     před 3 lety 11.08.2021 16:49 |  
      1 3

      130 mega nas urcite nezlomi a meli bychom mit urcitou rezervu z minulych let. Asi by se dali prodat hraci kteri by pro nas byli nahraditelni. Maso, Kolar, Musa, Olayinka a mohli bychom dostat dostatecne odstupne v presahu 500mil KC. Pokud je zajem o tyto hrace dalo by se pokryt velka cast nakladu bez toho abychom utrpeli po sportovni strance. Samozrejme odchod Nica, Sima,Kuchty, Holese by byly dosti problematicke. Osobne si myslim ze pokud projdeme peez Polaky tak budeme ok.

  10. Zamyšlení

    bububu (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 16:39 |  
    25 6

    Včerejší rozčarování již trochu vyprchalo (ale jenom trochu), takže si dovolím přidat pár svých postřehů.

    Vypadnutí s Ferencvárosem není náhoda a už vůbec není nezasloužené. Bohužel v tomto dvojzápase se potvrdilo ono otřepané pořekadlo „Pýcha předchází pád“. Sáhněme si do svědomí – ztratili jsme pokoru, vedením počínaje, přes hráče až po fanoušky konče. To bylo velkohubých prohlášení, jak si nemůžeme klást nižší cíle než účast v LM, jak jsou Maďaři hratelní apod. Všechno pak rezultovalo neskutečnou minelou Ondry Koláře v Budapešti, pramenící z přehnaného sebevědomí a totální bohorovnosti. Zas a znovu se bolestivě přesvědčujeme, že jediná cesta k úspěchu vede přes tvrdou dřinu, maximální koncentraci a hlavně pokoru k soupeři i vlastním možnostem. Vedení dostává realizační tým a kádr pod zbytečný tlak, šponuje očekávání fanoušků na maximum.

    Pojďme prosím na začátek opustit myšlenku, že jsme „středoevropský velkoklub“. Ne, nejsme. Kdybychom byli, tak nevypadneme ve 4 letech z LM s mistrem Kypru, Dánska a Maďarska. Jestliže se nějaký klub chce honosit tímto přízviskem, musí se pravidelně (alespoň obrok) kvalifikovat do LM. Úspěchy v EL jsou moc fajn, ale velkoklub se rodí skrze Ligu mistrů. Obzvlášť s naším ekonomickým modelem...

    Naše vystoupení v předkolech začínají již být systémovým problémem, vypadli jsme druhou sezonu za sebou s nenasazeným soupeřem. Nepochybuji, že si tým opět sedne a bude to válec, my ale do budoucna nutně potřebujeme, aby se forma načasovala již mnohem dříve na klíčová předkola. A to tím spíše, jak jde český koeficient postupně do hajzlu, takže třeba již v příští sezoně budeme začínat již ve 2. předkole (v této fázi budou začínat všichni 4 čeští pohároví zástupci v příští sezoně). Jestli to půjde dál jako dosavadní sezona, tak velmi brzo budeme začínat již v předkolem prvním (první zápas letos již 6.7.!!!). Řešením může být vůbec nedělat letní pauzu a nechat základní sestavu odpočívat třeba v prosinci, nebo naopak uhrát co nejdříve titul a následně odehrát nadstavbu s náhradníky/béčkem. Něco se ale stát musí, jinak při současném modelu přípravy vyhučíme v předkolech každý rok.

    Co se stalo, stalo se. Poučme se z toho, buďme opět pokorní a pojďme se zkoncentrovat na další předkolo s Legií. Jedná se podle mého o lepší tým než Ferencvaros, přesto věřím, že postoupit můžeme... může to být podobné jako po vypadnutí se Šeriffem, pak jsme také v předkole EL vyřadili mnohem silnější Crvenu Zvezdu. Rovněž by mělo dojít k zásadní redukci kádru, a to i vzhledem k citelnému finančnímu výpadku, způsobenému zejména nepostupem do play off LM (-5 milionů eur). Obecně se těším na nové posily typu Oussu nebo Madsen – musíme do týmu vlít novou krev, potřebujeme vlčáky hladové po úspěchu.

    Nechci končit negativně, Jindrovi a týmu pořád věřím, ale před shora uvedeným problémem nemůžeme už strkat hlavu do písku – lhaním si do vlastní kapsy velkoklub vybudovat nelze.

    PO VÝHŘE, PO PROHŘE, AŤ ŽIJE SLAVIE!

    • Re: Zamyšlení

      japoko     před 3 lety 11.08.2021 16:46 |  
      12 6

      Pravda, z tý "velkohubosti" před dvojzápasem i po Budapesti jsem neměl dobrej pocit! A začalo to u Tvrdika, pres trenery to pokračovalo k řadě fandů! Sebevědomí je nutné, musí být vsak podloženo skutečností!
      Nejmarkatnější u minely Koláře!

      • Re: Zamyšlení

        Kapitán     před 3 lety 11.08.2021 17:16 |  
        10 13

        sebevedomi neni velkohubost. co to rady proboha melete lidi? Navic se to sebevedomi potvrdilo jako zcela opravnene, protoze jsme je objektivne prehrali jak kdyby byli Pribram. Ze se nepostoupilo je vec jina. Sere me tohle prizdisracstci a sebemrskacstvi....jdetebuz s tou vasi pokorou do zadele

        • Re: Zamyšlení

          Kábě     před 3 lety 11.08.2021 17:19 |  
          12 2

          Mezi sebevědomím a arogancí je jen tenká hranice. A bohužel u mnoha fanoušků byla tato hranice překročena. Spadli jsme z hrušky, tak snad se i naše chování změní k lepšímu :)

        • Re: Zamyšlení

          japoko     před 3 lety 11.08.2021 17:29 |  
          5 9

          No ty budeš velkej myslitel, captn!

          • Re: Zamyšlení

            Kapitán     před 3 lety 12.08.2021 12:04 |  
            0 1

            narozdil od tebe alespon prezentuji nazor, takze ano..jsem

    • Re: Zamyšlení

      Kapitán     před 3 lety 11.08.2021 17:13 |  
      6 13

      Klast si pred sebe velke cile neni nepokora. Jsme momentalne nejlepsi klub v zemi a jako takovy si jiny cil nez postup do LM davat nemuzeme. Cokoliv jineho by bylo prizdisracstvi. Ani se mi na ty tvoje bludy nechce reagovat...ze horime v predkolech ma objektivni priciny v brzkem zacatku predkol a kazdy nepostup se da lehce vysvetlit okolnostmi...ne tim zebjsme nepokorni a nafoukani nebo co se to jako snazis naznacit.

      • Re: Zamyšlení

        bububu (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 17:22 |  
        14 0

        Dobře, tak proč dvě sezony za sebou vypadneme s nenasazeným soupeřem? Budeme s tím něco dělat, nebo budem jen každý rok brečet, že předkola začínají brzo a že "kazdy nepostup se da lehce vysvetlit okolnostmi".

        Já bych tedy místo tohodle alibismu rád do LM aspoň občas postoupil. A že to odteď bude už jen těžší a těžší...

        • Re: Zamyšlení

          Kapitán     před 3 lety 11.08.2021 17:43 |  
          5 13

          rozhodne ne kvuli pyse jak pises. S tim jdi s prominutim nekam! To jsi xakru nevidel, ze jsme je totalne prehrali? Nepostoupili jsme kvuli chybam v prvnim zapase a neproduktivite. Ne kvuli tomu, ze by tym byl pysny...jako wtf? Ten tym je pokorny, maka a rozhodne nema nosy nahore. To je od tebe absolutne nefer hodnoceni, ktere si nezaslouzi. Nadavej jim za to, ze nepromenuji sance a ne za "pychu, ktera predchazi pad" hrozny hovna tohleto

        • Re: Zamyšlení

          carevitchando     před 3 lety 11.08.2021 19:35 |  
          14 5

          Ono hledání výmluv je tak trochu naše strategie. Těch předkol LM a nezdarů v nich je strašně moc a to nejen pod tímto vedením. Dřív jsme se vymlouvali, že soupeři jsou moc kvalitní (Panathinaikos), nebo chybělo štěstí (Doněck), nebo to zavinil Tafat (Tiraspol). Pak následoval pláč po Kyjevu, kde to vypadalo na komplot celé Evropy (ano, poškodili nás, ale byla to mánie). V této éře nás vyřadili Kypřané a to jsme psali, jak budujeme tým a jak si postup vyváleli, budiž. Kluž byla výsledkem určité vize klubu, ale od té doby jsme vypadli s Dány (pláč nad opakovanou penaltou a běhavým soupeřem), letos končíme s Maďary dokonce o předkolo dřív, čili sestupná tendence. Ale my se tady budeme plácat po ramenou, jak jsme je včera mleli a kdokoli napíše něco kritickýho, je fanoušek úspěchu...

          • Re: Zamyšlení

            Castlereagh     před 3 lety 11.08.2021 20:23 |  
            3 3

            100% podepisuju

      • Re: Zamyšlení

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 17:58 |  
        8 2

        Souhlas, že nepostup je skrz optiku na hřišti prostě smůla. Ale nesouhlasím, že cíl je postup do LM. Vezmi si ekonomicky podobné a DOBŘE řízené kluby - Salzburg, Midtjylland, Ajax, Šachťar, klidně i Benficu. Nebo YBB. Hrají každý rok LM? Ne. Až do loňské sezony jsem mohl klidně napsat, že Salzburg s Red Bullem v zádech a 20lety praxe, TOP akademií LM nehrál. A to mají větší rozpočet, zaběhnutou akademii... Z mého pohledu, já si budu pamatovat jako zlou sezonu, kdy nebudeme hrát poháry. Takže když budeme v jarní fázi, tak je to OK, at je to LM nebo EL. Cíl hrát a snažit se postoupit ze skupiny. Když se vše sejde (a že letos to být MĚLO!) tak super neplánovaná injekce z LM.

    • Re: Zamyšlení

      Slavistat     před 3 lety 11.08.2021 17:37 |  
      23 0

      Tu připravenost na kvalifikace pohárů jsem psal už jinde, tak překopíruji. Nutně si musí kluby uvědomit, že řešení připravenosti na kvalifikace o poháry by mělo přijít z ligy - zrušit nadstavbu a končit dřív a začínat ligu také dřív (ale to by nesměli profláknutí vyžírci z LFA pomáhat O2 s "vyšší" atraktivitou ligy- pár zápasů předních týmů navíc = větší šance na více předplatitelů O2 sport), protože z pohárů přiteče při postupu do skupin podstatně více peněz než dá celá slavná O2 za roční vysílací práva - v podstatě každé mužstvo jen ve skupině UEFY vydělá tolik co dá celá O2 všem týmům za roční práva!!! To je podstata financí pro ligu a ne ty kšefty s Pragosportem. A kluby musí tímhle argumentem dotlačit LFA ke změně hracího schématu ligy (2 kluby navíc v pohárech jen za skupinu UEFY dostanou 2-3x více než za vysílací práva s nadstavbou celá liga!). A kolik z toho se dostane do dalších klubů je jen na obchodu mezi kluby (a kdyby měla liga mít o 20 mil. za vysílací práva míň než teď, nic se neděje proti tomu, že poháry budou v dalších letech se stávajícím modelem přípravy hrát max. 2 kluby!!

      • Re: Zamyšlení

        první rytíř     před 3 lety 11.08.2021 17:47 |  
        15 0

        Pravdivé a přesné. Ty slabé výkony VŠECH českých týmů v předkolech musí řešit vedení ligové soutěže! Žádný z klubů sám o sobě nic nevyřeší a náš koeficient se bude dál a dál propadat! Tady musí pan Tvrdík zapracovat směrem LFA a přidat se k němu musí i lidé ze Sparty, Plzně a další! A to ne až někdy, ale hned!

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    smichov_2     před 3 lety 11.08.2021 17:23 |  
    5 11

    Na Koláře šla jedna tutovka, tu zázračně chytil, jinak jistota, zaslouží si 8. Naopak Kačarabovi, který na tu tutovku soupeři namazal, bych dal 4. Sima kromě asistence ještě připravil tutovku pro Nica, když tělem odclonil obránce ve vápně. Zaslouží 7. Nicovi bych za krátké rohy ubral, na 4, jako desítka nepředvedl vůbec nic. Bahovi bych také srazil na 4, jeho zahazování nadějných akcí je trestuhodné.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      jose01     před 3 lety 11.08.2021 18:01 |  
      2 7

      souhlas, jak se tady minule Kolář peskoval včetně mě a oprávněně, tak tentokrát v té šanci tým podržel, takže známka by asi měla být vyšší, ono celkově kdyby se postoupilo, tak by měl asi tu známku měl vyšší

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 17:47 |  
    11 4

    Absolutně nesouhlasím s tvrzením, že by důraz na atletičnost přesáhla užitečnou mez. Díky dobré fyzičce jsme maďary mleli.. přijde mi bláhové si myslet, že můžeme vyhrávat technickou převahou, aniž bychom za hráče utráceli dvojnásobné až trojnásobné částky. Naprosto věřím cestě, kterou se trenéři vydali.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      jose01     před 3 lety 11.08.2021 17:56 |  
      6 4

      ta jak vidno do LM ale nevede

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 11.08.2021 18:02 |  
        10 3

        Do LM nevede mít polovinu kádru v PO EURO, bez pauzy, bez přípravy. Holt LM pravidelně hrají týmy finančně v jiné galaxii. U nás to bude "za odměnu". Kolik týmů z ČR ji pravidelně hrálo? Boha, zápas blbec v Pešti, doma jsme je mleli. Smůla. Já si to včera užil. I když hořkosladce no...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          Fačín     před 3 lety 12.08.2021 08:45 |  
          2 7

          Tohle jsou ale výmluvy. O Euru jsme věděli, všechno se mohlo výrazně líp připravit. Příprava byla krátká a nekvalitní opět jen z naší nedomyšlenosti. Posily přišly pozdě, takže jsou nenatrénovaný. Reprezentanti měli příliš dlouhé volno, takže jim taky chybí kondice. Tohle ale není dáno nějak "zhůry", to se všechno dalo předpokládat. O tom, že 3.předkolo bude klíčové, jsme taky věděli, ale stejně jsme ho nezvládli. Prostě celkové podcenění situace.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

            mis3     před 3 lety 12.08.2021 22:45 |  
            2 0

            Jak chceš přivést hráče dříve, když přestupové období začíná 1.7.?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 11.08.2021 18:00 |  
      15 0

      Já ale důraz na atletičnost nezpochybňuji a i píšu, že bez toho se uspět nedá. Jen si myslím, že by mohla pomoci větší variabilita a že to vše tlačíme až příliš jedním směrem na sílu.

      Tedy mít třeba za Baha alternativu v podobě beka, který třeba není tak nadupaný, ale má výborný centr. A že by kádr snesl 2-3 hráče, kteří by třeba nebyli rychlí, ale byli by kreativní a techničtí. Využití by podle mě našli víc, než když máme s nadsázkou řečeno 25 stejných robotů.


      Komentář byl uživatelem upraven (11.08.2021 18:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        slavistou50let     před 3 lety 11.08.2021 18:23 |  
        5 5

        Bah je poloviční, ale nejen on. Kde je ta hra Cufa po křídle, ty centry, to byla lahůdka. Včera centr do vápna - žádnej.
        Kolařík, nyní klokan, tam z 50ti pokusů centrů do vápna jich dá 50.


        Komentář byl uživatelem upraven (11.08.2021 18:25) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 12.08.2021 09:07 |  
          1 0

          Jenže Kovařík by nepředběhl ani Koliho...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        mig52     před 3 lety 11.08.2021 18:46 |  
        3 1

        Podpis, razítko.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        carevitchando     před 3 lety 11.08.2021 19:22 |  
        9 0

        Hlavně to fyzično uplatníme v plné sezóně, ale předkola se hrají na začátku a tam jsme ještě většinou fyzicky nepřipravení. Jenže to bohužel rozhoduje o finančním a sportovním výsledku sezóny.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    bbslavia     před 3 lety 11.08.2021 18:27 |  
    13 9

    Fobrý den,je třeba vidět objektivní příčiny nepostupu přes slabého soupeře.Posup nám neprohrál Kolář ani penalta Kačaraby,ale totální nefotbalovost ve finální fázi.My jsme za dva zápasy vystřelili 8x na bránu a z toho nebezpečně 2x.To je sakra málo.Pokud toto přejdeme,tak příští rok se nic nezmění.Hráči neumí dát centr,vystřelit,o zahrávání standartních situací,rohů ani nemluvím.A vše je pomalé při práci s míčem.Máme velkou převahu,ale bez šancí.Hodně toho naběháme,ale chybí nám rychlost s míčem jako ukázal Sima,chybí nám odvaha při hře jeden na jednoho.Při správném doplnění kádru jsme měli loni i letos postoupit do LM.Výmluvy jsou alibismus.Hodně mě zklamal Stanciu,tolik výhodných pozic,ale bez efektu.Přitom Ferencvároš není Dortmund.Chybí nám herní kvalita.A problém je v doplnění kádru,posila musí být do základu,kupovat hráče na rozšíření kádru má smysl u mladého hráče.Prostě doplnění kádru se nám nedaří,máme 30 hráčů a stejně se točí 16 lidí.Ta technická impotence ohrozit soupeře byla žalostná.
    Zlepší se to jen vhodným doplněním týmu o hráče,kteří tento handikap zlepší.
    A to,že neumíme překvapit soupeře změnou herní taktiky a nacičenou standartkou,to je věci tréninku.Nepamatuji si na standartku,herní situaci,která by někoho zaujala a překvapila.Bohužel.
    Pokud toto přejedeme,tak příští rok se nic nezmění.
    To,že v lize dominujeme,nemůže být měřítkem.
    Herní projev a výsledky v evropských soutěžích jsou měřítkem a pravidelná účast v Lm nás může posunout po stránce ekonomické i sportovní.
    Jinak budeme muset prodávat a o nákupech jsem už mluvil.
    Doufám,že se posílí tým o vhodné lidi na výběr posil,kteří přinesou do týmu určitou fotbalovou kvalitu v tom,co nám chybí.
    S letním výběrem posil nejsem spokojený.
    Není to na hře vidět.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      mig52     před 3 lety 11.08.2021 18:45 |  
      16 1

      Kolář jistě postup neprohrál, ale měl na vyřazení klíčový vliv.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        slavistou50let     před 3 lety 11.08.2021 20:41 |  
        0 2

        Tak ho prohrál jenom málo.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        Leksel     před 3 lety 11.08.2021 21:33 |  
        1 0

        To už je slovíčkaření, faktem je, že 1. půli v Maďarsku jsme hráli poměrně dobře, ovšem po Kolářově kiksu před odchodem do šaten na nás spadla psychická deka a 2. půli jsme už hráli nervózně a dělali chyby. Kolář se pak zase zaskvěl při zblokování jasný gólovky, kdy jsem už viděl, že to bude 3:0. Prostě od jeho kiksu jsme se už nezvedli. V Praze jsme pak jasné dominovali, měli kvanta střel, kterejm ale chyběla kvalita v podobě netrefení brány a pokud to už do brány šlo, tak to nebylo umístěný a šlo to přímo na brankáře. Ale zase chápu, že tam na míření moc času nebylo v tý spleti těl. Ale mohlo to být třeba tečovaný, nicméně bohužel nebylo.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      wimpy     před 3 lety 11.08.2021 21:46 |  
      2 0

      Málo, jak se to vezme, oni nevystřelili nebezpečně ani jednou, a stačilo to.

      Pravidelná účat v LM je utopií, pokud pravidelností nepočítáš jedenkrát za pětiletku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Alky (přítel SN)     před 3 lety 12.08.2021 02:26 |  
      5 0

      Sorry, ale tohle jsou kecy. Sice jsme měli optickou převahu, ale problém byl ten, že soupeř nemusel vůbec nic udělat a vedl 2:0. A pak stačilo jen zaparkovat a simulovat, Čekat, až se naše nesehrané mužstvo protrápí k nic neřešící domácí výhře 1:0. A zas takoví nazdárci, aby si nechali dát bůra na potkání, to nebyli. Z 10 dvojzápasů bysme (bychom) 9 vyhráli, ale tenhle nevyšel. Kdyby ano, bylo by všechno super. Od začátku přípravy bylo všechno špatně, a i přesto jsme měli postoupit. Tady ale zaúřadoval faktor štěstí... Za měsíc už si takováhle mužstva budem dávat "s prstem v nose". Jenže se sešlo VŠECHNO proti a smůla navrch, takže konečná. Ale když postoupíme do EL, tak to posuneme do SF. A pak to bude ta pravá jízda... Tohle mužstvo má ohromný potenciál, takže nemám strach z budoucího vývoje. A pro mě je víc velký úspěch v EL, než "obyčejná účast" v LM (peníze neřeším). LM nevyhrajem nikdy, EL...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 12.08.2021 09:16 |  
        1 3

        Napsals to krásně. Já si raději užiju vyhranou skupinu EL/ECL a jarní jízdu, spoustu vítězství a velkých zápasů. Jo, třeba PSG mimo LM nepotkáme, ale prostě nevidím nic supr na tom dostat ve skupině 3-4 na prdel a možná díky jednomu srovnatelnému soupeři to uhaluzit na 3.flek s 3-4b. Na stadionu chci vidět vyhrávat SKS, nejdu tam "na Messiho". Takže raději Ferencvarosi s 50:50, než tým Superleague s 3%...

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    pcitron     před 3 lety 11.08.2021 19:03 |  
    1 9

    Omlouvám se, ale stejná známka pro Hromadu a Traorého je nesmysl. Traoré hrál včera opravdu velmi, špatně, až jsem si říkal, jestli něco nepožil.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Dobi     před 3 lety 11.08.2021 21:50 |  
      2 0

      Já mám na vše jedinou reakci: VONO JE TO VŠECHNO MOC TĚŽKÝ!!!!!!

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    mihaly     před 3 lety 11.08.2021 19:23 |  
    8 4

    Poslouchal jsem dnes Kudy běží zajíc a ta panika, kterou vyvolávají Podroužek s Vacíňem a tím třetím kašparem je neuvěřitelná. Samozřejmě je to potřeba zabalit do kabátu toho, že "v klubu zavládla panika a je potřeba to zkritizovat". Několikátý rok dokola. Kolikrát už jsme za ty roky měli zbankrotovat? Nebo všeobecně blbé pindy o Trpišovského "geniálním tahu s Teclem, když Slavia potřebovala dát goly", který akorát vyústil z toho, že je Krmelec zraněný a Kuchtič taky nebyl ready. A chtěli jsme je spíš ze začátku utahat a na Musu spoléhat až na závěrečné nakopávání.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Snivec     před 3 lety 11.08.2021 19:52 |  
      24 2

      a to je take duvod, proc neposlucham takove podcasty, nectu isport a podobny bulvar
      ty lidi nemaji zadne informace navic a proto mi nemaji co rici
      a jak hrala Slavia? to jsem prece videl

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        mudrc     před 3 lety 11.08.2021 21:52 |  
        6 4

        Vic takovych jako jsi ty, priteli Snivce.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 12.08.2021 10:43 |  
        2 5

        Nemají žádné informace navíc ? Pokud si dobře vzpomínám, Podroužek s Vackem byli první, kdo šli ven s tím, že k nám jde Plavšič. Mimo jiný v podcastu, který tu zde hejtujete, to velice dobře a zajímavě celou hodinu probírali.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          Mijk     před 3 lety 12.08.2021 12:18 |  
          2 2

          Ježišmarjá, to byl zrovna ten díl, co jsem slyšel :-) Hele, když pominu, že oni sami tam zmiňovali, že původ tý informace byl na Twitteru a že to zveřejnili proto, že se to už stejně Twitterem šířilo - aniž bych si z tebe chtěl dělat legraci - můžu se zeptat, co tak ještě posloucháš (kategorie mluvené slovo, podcasty) jestli ti tohle přišlo velice dobrý a zajímavý?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        bongor     před 3 lety 12.08.2021 23:56 |  
        1 1

        Ale slyšíš z toho jednu věc,že Slavii moc rádi nemají a taky jakou radost jim dělá každej náš problém.Pochopitelně to vždycky ještě zneužijou,přibarvěj a udělaj z toho pomalu,že nám moc neschází do krachu,to by bylo teprve radosti žejo naši milovaný bolševici?
        Je tady jedna věc,že se v ČR objevil jeden super útočník.Ano,je to náš oblíbenec Vašýk,prej už to dotáh až v Boleslavi do béčka.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      slavistou50let     před 3 lety 11.08.2021 20:07 |  
      10 5

      Srát na podroužka- je to rudá buzna

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Mijk     před 3 lety 12.08.2021 07:28 |  
      10 2

      Hele, já si to pustil cca půl roku zpátky, protože jsem o tom kdesi četl jako o "o parník nejlepším fotbalovém podcastu".. Pokud je to pravda, nedovedu si představit, jaká hrůza musí být ty ostatní.. Že se nic nedozvím od promotéra MMA zápasů, to v pořádku, on je tam v pozici fanouška/moderátora.. Ale že se nedozvím ale lautr nic od dvou chlapů, kteří se živí psaním o fotbale, to je tristní. Pominu projev (přestože "Vacíno" a "Podry" mě tahalo za uši asi po minutě), ale bez přehánění se víc dozvím v hospodě u piva, kde se sejde pět chlapů, co se dívají na ligu v televizi a kdysi to hráli.. Jasně, nemůže bejt každej hardcore fanatik jako Trpišovský a žít 24/7 fotbalem, ale do p*dele, ty dva jantary to živí, jsou to profíci a ta úroveň a know how to prostě šílená.. Když to srovnám s Hoškovým Angličanem, tak to je nebe a dudy, přitom jeho fotbal neživí, ovšem ta úroveň je nesrovnatelná.. A podobnou hodnotu mají v podstatě veškeré úvahy těch dvou profesionálů.. Za mě je to spíš jen k pobavení, kdo se u nás může živit psaním o fotbale.. Mádla nemusím, ale při srovnání s "Vacínem" a "Podrym" je to Hemingway české fotbalové žurnalistiky..

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        pcitron     před 3 lety 12.08.2021 08:26 |  
        7 3

        Zcela přesný popis "pořadu". Intelektuální dno, moderátor se vyjadřuje jako dement, ti dva "novináři" připomínají kašpary z Kafkova Zámku. Ale své publikum si tento "podcast" jistě najde.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          slavanda     před 3 lety 12.08.2021 09:53 |  
          4 1

          Tak já se přiznám, že to občas poslouchám. Novotnej mne docela baví a "odborníci" taky, ale jinak než si oni představují. Talent "Podry" tam kolikrát hodí názor, Novotnej mu řekne, že to je blbost a on mu dá za pravdu ;). Ten člověk jen zlehka nahazuje své názory, ale jen opatrně, aby mohl ihned přijmout názor opačný. Když si to párkrát poslechneš, je ti jasný proč dělá ispartu šéfa - je konzistentní v tom, že názor jeho nadřízených je ten nejsprávnější a umí to krásně podat ;). Nebojí se říct svůj názor, protože ho hned umí opravit. Dokážu si představit, jak pochlebuje "Jindrovi" a "Jardovi" a pak napíše stejně názor jeho živitele. Podle mne ho na SKS tolerují protože přeci jen trochu vytváří veřejný mínění o klubu, ale vůbec si ho neváží. Jeho problém je ten, že uvažuje o fotbale z pohledu jeho Táborska - levně koupit, draze prodat. Do kategorie mančaftu, který by chtěl vyskočit z regionu "východ a střed Evropy" se vůbec neumí vžít, pokud se mu hodí, poměřuje nás se západem (neodkládejte zápasy, Němci to taky nedělají) jindy zase s východem (šířka kádru, cílení na poháry). Nějak mu nedochází, že (nejen) SKS musí prostě využít naše všechny možnosti levnějšího východu a způsob práce západu.
          Pokud by mu šlo skutečně jen o fotbal, měl by horovat za nastavení našeho fotbalu tak, aby byl úspěšný v pohárech. Tedy nejlepší forma na předkola. A pokud bychom se někdy jako celek dostali do skupin bez nich, pak můžeme machrovat a hrát formát běžný na západ od nás. Televizní práva nás finančně nezajistí a jak říká Jarda, nejlepší sponzor je UEFA, musíme je tedy dojit co nejvíc to jde. Tady leží prachy na chodníku a my tím opovrhujeme, protože když upravíme formát, mohlo by to vyhovovat těm silným (čti SKS). Klasika o sousedově koze, když ji nemám, ať mu taky chcípne. A tímhle je u toho i spartu nasáklej.
          OK, jdu si tu hrůzu poslechnout.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

            Mijk     před 3 lety 12.08.2021 11:31 |  
            3 0

            Vtipný je, jak kdosi správně poznamenal v jiné diskuzi tady (omlouvám se že použiju), že se vymýšlí hlouposti, aby se vyšlo vstříc televizi, protože z toho kluby mají peníze, ale přitom ten objem peněz za televizi pro celou ligu je míň, než vydělá jeden klub v pohárech.. Tím je myslím tak nějak v kostce řečeno vše.. Takže se budou vymýšlet nadstavby, aby bylo o pár zápasů víc (dodatečný příjem v řádech milionů korun), aby se každé léto klepalo čtyři až pět klubů o částky v řádech stovek milionů.. Jeden by řekl, že by sportovní novináři tohle téma mohli zvednout, ale to je asi pro Podryho s Vacínem pod úroveň..

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 12.08.2021 10:46 |  
          1 3

          Trocha pojmu "nadsázka" by ti v životě neuškodilo ..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      koudys2 (přítel SN)     před 3 lety 12.08.2021 10:42 |  
      2 5

      Tak proč to posloucháš, když je ti to proti srsti ? Ty voe, už mě vnitřně drásá, jak jsou tady všichni přesvědčení, že se proti nám spiknul celý Svět. Podroužek určitě není sparťan a ze všech těch novinářů o nás mluví velice dobře. Naopak. Jestli Kudy běží zajíc sleduješ pravidelně, tak by si takovou kravinu nemohl nikdy napsat !

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        Mijk     před 3 lety 12.08.2021 11:07 |  
        6 2

        Podroužek určitě není sparťan, ale skoro určitě je to kokot.. Sorryjako, sem musel.. Jako problém nevnímám to, jestli o nás mluví dobře nebo špatně (mimochodem mě přijde jako klasickej vlezdoprdelka, co bude na tiskovce jako milius aby tě druhej den natřel), ale že pravidelně plácá hlouposti, který nemají žádnou oporu v realitě a to i v případě věcí obecně známých mezi fanoušky - viz ta jeho perla o trestu od UEFA pro spartu, jen aby nahonil clicky.. Ten jeho komentář k odložení zápasu Slavie je ukázka diletantství, manipulace a neznalosti v jednom.. To už mi je milejší Mádl, kterej mě sice taky občas nase*e, ale v většinou tam je něco, o čem má smysl přemýšlet, co má alespoň trochu hlavu a patu.. To u Podroužka naprosto chybí.. A jestli Kudy běží zajíc sleduješ pravidelně, tak to seš dobrej masochista, mě teda Podry a Vacíno jednou úplně stačili :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    jfunion     před 3 lety 11.08.2021 20:12 |  
    4 7

    Myslím si že Milan Škoda u nás klidně mohl hrát, na ligu a takové zápasy jako včera by byl určitě platný...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      slavistou50let     před 3 lety 11.08.2021 20:39 |  
      1 4

      Koukám na Milana v MB, Jablonec je rovněž na úrovni čabajek a moc by nám pomohl. A nepotřebuje se vracet. To je realita.

  17. Standartky

    Castlereagh     před 3 lety 11.08.2021 20:14 |  
    5 2

    Chápe někdo, proč je koupeme tak blbě? Hlavně teda rohy. Jak je tu popsáno jsou naprosto bez nápadu, špatně technicky provedené, to neustále opakování nakrátko kdy se neopak samy dostaneme pod tlak… tohle je přece něco v čem se kvalitní trenér jako Jindra muže ukázat - jde to nacvičit do puntíku. Vzpomínám jak nápaditě zrovna rohy hravala svého času pod Vrbou Plzeň

    • Re: Standartky

      wimpy     před 3 lety 11.08.2021 20:17 |  
      3 1

      Na krátko jsme kopali rohy proto, že měli výškovou převahu v zaparkovaném autobusu. Od okamžiku, kdy tam přišel Kuchta a pak i Musa jsme kopali dlouhé.

      • Re: Standartky

        Castlereagh     před 3 lety 11.08.2021 20:35 |  
        6 2

        To ale nemění to ze je kopeme blbě :)

        • Re: Standartky

          wimpy     před 3 lety 11.08.2021 20:50 |  
          2 1

          Chci jen říct, že kdybychom je kopali rovnou dlouhé, určitě by tu padla oprávněná výtka, proč kopeme dlouhé rohy na Tecla. Jediné, co dělali maďaři výborně, bylo čištění prostoru před golmanem, posílat tam centry, když byli v pozicích, by k ničemu nevedlo. Tam bylo potřeba přesně najít nabíhajícího hráče a hrát to z jedné, což se moc nedařilo. Ale snažili jsme se o to a proto jsme rozehrávali rohy na krátko a zkoušeli najít někoho z druhého sledu. Bohužel tyhle automatizmy zase nejsou tak vybroušené, jak by měly bejt.

          • Re: Standartky

            Lunaris     před 3 lety 12.08.2021 08:23 |  
            3 0

            Z rohů na krátko není nikdy nic, nikdy. A neplatí to zdaleka jen u nás. Kopneš roh na krátko, poděláš to a maximálně tím získáš další roh, který už kopneš normálně. Ano, my podělali i klasicky kopnuté rohy, ale to zejména proto, že to byly bochánky na zadní tyč, kde často snad ani nikdo nebyl. Když kopneš roh do vápna, tak tam prostě je o něco větší pravděpodobnost zakončení než při rohu na krátko, kde není pravděpodobnost žádná. Ideální by samozřejmě bylo, kdyby se dařilo jejich obranu roztrhat pohybem, ale ti hráči se teprve seznamují.

            • Re: Standartky

              wimpy     před 3 lety 12.08.2021 09:45 |  
              0 0

              Normálně by to mělo přesně tak fungovat, bránící tým stojí v pozicích, ty rozehraješ na krátko, oni musej reagovat a rozpohybují se. A ty je, jak říkáš, roztrháš pohybem. Nicméně to chce nápad, kterej znají všichni a precizní provedení. Tam to zatím jaksi hapruje.

              • Re: Standartky

                Lunaris     před 3 lety 12.08.2021 11:23 |  
                3 0

                Ono to bohužel hapruje jaksi pořád, takže rohy na krátko bych nechal Barceloně a kopyta jako nás to nechal prostě valit do vápna. Kdybys házel aut v úrovni vápna, tak to vyjde z hlediska nebezpečnosti nastejno jako roh na krátko.

  18. 0

    slavistou50let     před 3 lety 11.08.2021 20:56 |  
    3 2

    Docela prdel je ta, že dlouho řešíme stopery, což si myslím, že se ještě nepovedlo, útočníků máme dost, nato, že hraje jeden a vypadá to, jak to vypadá.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    p!erreCORE     před 3 lety 11.08.2021 20:59 |  
    13 0

    Vcera Sima potvrdil,ze lonska sezona nebyl výkřik do tmy. Byla to jen jedna.situace,ale perfektně provedená,to je hra,kterou chci od kridla videt. Myslim,ze kdyby byl rozehranejsi,mohl ve dvojzapase udelat ten rozdil. Plus solo stredem hriste pres tri hrace bylo taky fajn.

    Pobavil mne Uhrin ve studiu, když říkal:
    "Ja Simu sice hodne kritizuju,ale to proto,ze jsem ho jeste nevidel hrat."

    Jinak zápas dobrej,odmakanej,poctive zahranej...bohuzel jen s jednim golem. Stale ale verim,ze v tyhle forme,ktera se bude zlepsovat,zvladneme aspon EL.
    Sem smutnej

  20. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    WarszawskiMuranow     před 3 lety 11.08.2021 22:23 |  
    11 1

    Já říkám razantní dost! Kua oproti Tiraspolu kdy jsme neměli vůbec žádný finanční rámec jsme dnes úplně jinde, ano je to průser ale už se soustředme na EL. Legii musíme dát je to skvělý a velmi atraktivní souper je to blízko (snad budeme moci vyrazit) soupeření Żylety a Tribuny Sever bude ozdobou na evropské scéně. Jako fanoušek Polonii Warszawa říkám rozbijem je! A jako polonista mám radost z výjezdu do hrdinné Varšavy


    Komentář byl uživatelem upraven (11.08.2021 22:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      kostelnivlajka     před 3 lety 12.08.2021 08:32 |  
      1 1

      Jak se jede z Klodska na Warsawu, je tam nějaká dálnice? dík

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          Mijk     před 3 lety 12.08.2021 09:52 |  
          2 0

          Ta cesta do Wroclawy je peklo s princeznou, to nechceš.. Vlak by mohl být zajímavá varianta..

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

            JS (přítel SN)     před 3 lety 12.08.2021 09:54 |  
            0 2

            Já tam několikrát jel, a zkoušel jsem to i vlakem přes Lichkov a Kladsko. Milovníci vláčků to maj dobrý, lidi, kteří chtějí být prostě rychle ve městě, to maj špatný... :D

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

              Mijk     před 3 lety 12.08.2021 10:11 |  
              0 0

              Tak blbý je, že tam prostě rychle nebudeš tak jako tak :-) Já když tam jezdím, překračuju hranice kolem čtvrtý ráno, to se pak tak dvě hodiny dá jet.. Vlakem je to taky pomalý, ale zase u toho můžeš klopit píva a jezdívalo to napřímo rovnou z Hradce, myslím.. Kdysi teda..

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

            WarszawskiMuranow     před 3 lety 12.08.2021 16:28 |  
            0 0

            Mijk# nechápu proč peklo? Jediné úskalí je usek Raspenava Zgorzelec jinak je to víc než ok cesta a pak Wroclaw_Łodź_Warszawa nová dálnice, ano nuda na koukání ale odsejpá to

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

              Mijk     před 3 lety 16.08.2021 08:19 |  
              1 0

              Protože ty jedeš odjinud, to bude tím - já hodnotím úsek od Orlických hor (např. Orlické záhoří) a dále Klodzko - Wroclaw a to je fakt strašná cesta, kde se prakticky nedá předjíždět, neustále jedeš městem, obcí, to je fakt strašná mizérie.. Od Wroclawi dál je to pohoda, o to nic..

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        WarszawskiMuranow     před 3 lety 12.08.2021 16:15 |  
        0 0

        Pánové do Warszawy jedine po dálnici přes Liberec, Wroclaw a Łodź. Dalnice nová pekna ale je to štreka, nebo vlakem přes noc napřímo

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          ColinSKS     před 3 lety 12.08.2021 18:03 |  
          0 1

          no jo, ale to jede skoro 10 hodin ....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        WarszawskiMuranow     před 3 lety 12.08.2021 16:31 |  
        0 0

        Pres Kłodsko nikdy lépe přes Libe (kde nám South firm acs premalovali tagy) na Zgorzelec a Wrocław

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

          wimpy     před 3 lety 12.08.2021 18:04 |  
          0 0

          Tak když už tam jednou bydlí...

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    pinochet     před 3 lety 11.08.2021 23:44 |  
    8 8

    Podle mě je tohle známkování, zvláště s přihlédnutím k předešlým, hodně nespravedlivé. Hráli jsme v této části sezóny nejlepší fotbal a někteří hráči opravdu podali nadstandardní výkony. Třeba takový Bah nebo Kačaraba hráli famózně. Ani oni se nevyvarovali chyb, ale známka 5 je po mém soudu neobjektivní, zvláště když si vzpomeneme, že stejnou známku dostal např. Kolář za strašlivý výkon v Teplicích.
    Dále si myslím, že Hromada nebo Schranz nezaostali za Holešem, u kterého chci ale ocenit jeho defenzivní výkon, který dopředu zkazil opravdu hodně přihrávek.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Leksel     před 3 lety 12.08.2021 12:45 |  
      0 0

      Já bych zase řekl, že to hodnocení zrcadlí naší neschopnost gólově se prosadit proti urputně bránícímu soupeři, přestože jsme vyvinuli maximální snahu utéci jejich branku. Bohužel té nezpochybnitelné snaze chyběla kvalita, těch střel mimo bránu bylo až trestuhodně moc.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    Eluin (přítel SN)     před 3 lety 12.08.2021 07:24 |  
    3 0

    Díky za - podle mě - přesné hodnocení našeho neúspěchu.

  23. přesné hodnocení

    ColinSKS     před 3 lety 12.08.2021 08:12 |  
    2 5

    já když jsem viděl AbduSimu půl metru nad hlavami všech tak jsem si byl skoro jistý že to bude gol .....
    Známkování je spravedlivé, protože jako tým jsme se krom jedné proměněné šance nedostali do zakončení. O to víc s*re, že to byl za poslední leta nejslabší soupeř, proti kterému jsme hráli. Antifotbaloví simulanti. A proto ty známky sedí. ... škoda, tak teď do varšavy, jaxe tam dostat je zatím ve hvězdách.....

    • Re: přesné hodnocení

      kostelnivlajka     před 3 lety 12.08.2021 08:29 |  
      0 1

      Je to pěkná dálka 450 od nás, možná bych jel

  24. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    SKSdubstep (přítel SN)     před 3 lety 12.08.2021 10:23 |  
    12 6

    Obvykle nemívám s hodnocením větší výhrady, ale tady mi přijde, že není hodnocen výkon, ale nepostup. Pochybuju, že by při stejném výkonu a výsledku v lize byla průměrná známka 5,3.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 12.08.2021 11:02 |  
      8 1

      Je to hodnoceno v kontextu. 1:0 pro nás byl nepříznivý výsledek a kdyby to bylo v lize, tak soupeř přeci nebude zoufale bránit prohru ve vlastním vápně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

        SKSdubstep (přítel SN)     před 3 lety 14.08.2021 11:31 |  
        0 0

        No právě. K tomu kontextu můžu ale přidat, že kdyby soupeř zoufale nebránil prohru ve vlastním vápně, tak bysme pravděpodobně minimálně jeden další gól přidali.

  25. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    Leksel     před 3 lety 12.08.2021 12:34 |  
    5 0

    Taky jsem upínal naděje ke Schranzovi, že si tam svojí průbojností nějaký to místo ke skórování najde, ale v tom zahuštěným vápně to bylo téměř nemožný. Ale mrzí mě, že z těch všech střel, který jsme měli, jen minimum šlo na bránu a ostatní šly o dost mimo. Aspoň kdyby směřovaly do tý masy těl, tak je naděje "vhodný" teče a brankář by neměl šanci.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.08.2021 13:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      SirCohen     před 3 lety 12.08.2021 13:39 |  
      5 1

      A to co šlo na bránu byly buď plašmušky (Nico levou na zadní tyč, gólman s přehledem chytá) nebo přímo do gólmana (opět Nico). Další už si krom Masova gólu neamatuju.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      bongor     před 3 lety 13.08.2021 00:09 |  
      6 0

      Tenhle system"zaparkovanej autobus" míval v nedaleké minulosti dost úspěchů.Třeba italský mužstva hrály svoje cattenacio,výsledky meli dobrý,ale lidi přestával fotbal zajímat.Nebo prešovskej beton,to byl taky pohled pro bohy.
      Ale Prešov to drželo v lize.Ono je to opravdu těžký,proplétat se na malém prostoru mezi dvaadvaceti nohama.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      žbl68     před 3 lety 13.08.2021 16:07 |  
      1 1

      těch střel na bránu bylo extrémně málo ... :-(

  26. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    fps     před 3 lety 12.08.2021 13:56 |  
    9 13

    se známkováním tedy vůbec nesouhlasím, celí zápas se hrálo na jednu bránu, odehráli jsme dost dobrý zápas, jediný problém byl, že jsme nedali víc gólů, týmová známka 5.54 je nesmyslná

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      japoko     před 3 lety 12.08.2021 19:41 |  
      8 6

      Celý zápas jsme hráli zcela neproduktivně, především Stanciu, Oskar, Bah či Schranz za očekáváním, tedy moc vyšší hodnocení nesmyslné!

  27. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    žbl68     před 3 lety 13.08.2021 16:39 |  
    1 2

    Mimo téma :
    Slavie poláky musí dát :-)
    ale co soudíte ostatní - přelezou Plž a Jabkonec - bulhary a slováky ?
    budeme
    ...doufat , že dílko se podaří ... a s breky pojedou dom bulhári i bývalí bratia ...
    a aspon 3 skupiny budou - 2x EL, 1x-2x EKL :-)

  28. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

    o-cab     před 3 lety 17.08.2021 12:23 |  
    1 1

    musim se pozastavit nad kritikou Stancia. to neni Messi aby dokola rozhodoval sam zapasy. Stanciova prace je predevsim toto umoznovat ostatnim a to az na vyjimky (Midtjylland) od odchodu Husbauera se zeleznou pravidelnosti dela.

    ze by selhaval ve velkych zapasech mi po poslednich dvou Evropskych kampanich prijde jako hloupy vykrik z frustrace. jediny kdo pravidelne selhava ve velkych zapasech je nas utok at uz tam hraje kdokoli a to uz je vec, ktera jde za ty roky za trenery (zvlaste po odejiti Skody). snad v tomto ohledu pomuze Krmencik.

    btw ten jejich Nguen byl skvely, kolik toho tam sam udrzel a rozehral, ten by se mi libil.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Ferencvaros 1:0

      kjandourek (admin)     před 3 lety 19.08.2021 15:02 |  
      0 0

      Ten jejich Nguen se po chybě Kačaraby dostal do úniku sám na gólmana a Kolář ho vychytal.... Naši útočníci toho taky spoustu udrží a rozehrají a teď bys bral někoho, kdo umí to samé ...... a taky svou jedinou šanci v zápase neproměnil... to mi trochu přijde jako ten pocit, že tráva na sousedově zahradě je vždy a za všech okolností zelenější... :-)