O Slavii

Komentáře (167)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

    Eskaes     před 3 lety 01.09.2021 21:42 |  
    16 2

    To byla slušná dávka emocí a informací, pánové DO a JT.

    Pár bodů:

    JT je zkušený řečník a umí věci podávat v dobrém světle a i lepším, když je třeba. :) Někdy se trochu moc rozpovídá, čehož nepřítel může využít, když to rozpitvá, ale co už.

    Zaujalo mě, jak mluvil o únavě z konstantního tlaku na výsledky i v návaznosti na podzimní KL. Tenhle přístup by nám mohl pomoct.

    Situace s repre neúnosná pro zdraví našich hráčů. Nastupovat na sraz bez vyspání?! WTF + ta oprávněná obava v jakém stavu dostane Jindra hráče v pátek...

    Pasáž o podcenění predkola- fajn, ale nepůsobí to dobře, začít to řešit až letos po neúspěchu s ambicemi jaké máme.

    Slova o fotbalovém štěstí a smůle se mi líbí, protože ukazují nějaký zdravý nadhled.

    Syrovátka muž číslo 2 v exekutivě vedení plus několik důležitých projektů, které má na starosti. Tady mě napadá, jestli je vedení dostatečně personálně zajištěné. Prostě jestli by nechtělo to rozšířit...

    Po veleúspěšných letech přišly první neúspěchy a čas se na chvíli zastavit. To hlavní je, aby všichni z klubu měli stále motivaci, znovu se rozběhnout na další vrcholky hor. :-)

    Ale celkově pozitivní dojem, to Jarda umí.

    PS
    A myslím, že sem pravidelně chodí. +1

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

      ehad     před 3 lety 01.09.2021 21:45 |  
      9 1

      Taky mne docela (neprijemne) prekvapilo tvrzeni JT, ze az letos zjistili, ze vrchol sezony neni titul, ale kvalifikace do poharu v Evrope .... Chapu to ale tak, ze pristi rok si na to daji jeste vetsi pozor.

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

        PetCC     před 3 lety 01.09.2021 22:23 |  
        3 0

        Letos se na to stoprocentně připravit byl neřešitelný úkol.
        Čas na to prostě nebyl. Navíc bylo jasný, že několik hráčů odejde, ale nebylo dopředu jasný, kdo to bude.
        Ale poučit se z toho můžeme a musíme.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

          ehad     před 3 lety 01.09.2021 22:26 |  
          6 0

          Libilo se mi, ze JT tam rikal, ze se meli od okamziku zisku titulu vykaslat na dalsi zapasy v lize i v poharu, a ze meli setrit hrace ...


          Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2021 22:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

        deny91     před 3 lety 02.09.2021 17:52 |  
        3 0

        Myslím, že to nezjistili až letos, ale vidina double a sezóny bez prohry a tím pádem zápisu do historie trochu zastínila úsudek. Zpětně se tyto věci zdají být jako naprosto nepodstatné, když nám to nepomohlo do LM. Ale to si člověk právě někdy uvědomí až zpětně. Že nelze mít vždy vše a je potřeba prioritizovat. Každá zkušenost pro náš management dobrá.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

      Gino     před 3 lety 01.09.2021 22:19 |  
      1 4

      Co? Ona byla nejaka debata? Kde se o tom psalo? To mi uteklo :-(

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

        ehad     před 3 lety 01.09.2021 22:30 |  
        2 0

        a jeste rekla: hledej smudlo ;-) ...

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

          Gino     před 3 lety 02.09.2021 08:47 |  
          1 3

          Copak o to, ono to není problém potom najít. Spíše jsem se ptal kde a jak se to promovalo, protože ačkoliv sem chodím denně, nevšiml jsem si toho.

            • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

              Gino     před 3 lety 02.09.2021 11:48 |  
              2 3

              Chci jen říct, že je škoda, že se o tak úžasné věci dozvím vlastně náhodou z diskuze v off topic... nedal by se příště takový odkaz lépe promovat?

              Aha, tak jestli to bylo celou dobu hned nahoře v aktualitách z médií, tak jsem debil a omlouvám se :-)


              Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2021 11:48) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

                kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 12:01 |  
                1 0

                Debil určitě ne - prostě jsi to přehlédl.... Já jsem byl přesvědčený, že o tom každý slávista ví a napjatě čeká na sedmnáctou hodinu... :-)

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

                mis3     před 3 lety 02.09.2021 12:17 |  
                4 0

                Pan Ocetník je nejvýraznější člen odboru přátel, kdo ho sleduje o rozhovoru věděl. Kdo ho nesleduje, měl by začít.

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

                knl66 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 15:00 |  
                0 0

                No, možná máš pravdu, že by to den, dva předem mohlo být prezentováno jako samostatný článek. Diskuse by se tak sešla na jednom místě a nemuseli bychom překlikávat mezi annoncí na rozhovor (area 114), OT srpen a konečně OT září.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 01.09.2021 22:47 |  
      8 0

      Nestálo by za to hodit tuhle diskusi do samostatného článku? Stream skoro dvě a půl hodiny, ne každý si to poslechl hned v přímém přenosu, mohli bychom o tom debatovat ještě pár dnů. Já se k tomu třeba dostal až teď a vím, že to rozhodně dneska nedoposlouchám. V tomhle srpnovém OT se to za chvíli ztratí, možná by to byla škoda...

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

      Markus     před 3 lety 02.09.2021 07:44 |  
      2 0

      Ten rozhovor byl skvělý. Tvrdík se nemůže zbavit své minulosti a budou se po něm vždy vozit i za věci, se kterými nemohl udělat nic lepšího a spolu se samozvanými aktivisty a rivalitou ve fotbale je prostě mediálně oblíbený terč. Ale jeho práce ve Slavii je skvělá a je strašně moc fajn ho slyšet takto hovořit o věcech, kde nemusí svá slova ohýbat dle politického zadání, ale může s klidem hovořit o všem co se stalo a děje z pozice top manažera, co to má všechno na starost. Tohle je prezentace na úrovni a určitě by měla být pravidelná, naopak o té Twitterové bych uvítal, kdyby jí omezil a vždy opravdu dobře promyslel s někým z komunikace.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

      necich     před 3 lety 02.09.2021 08:15 |  
      9 2

      Ano, super rozhovor s maximem informací, které každého z nás zajímají. Kromě mnohého mne tam poměrně zaujala zmínka o formátu ligy, nadstavbě, represrazech apod. a hlavně i pasáž o Kolim. Jak ho JT přesvědčoval o jeho setrvání ve Slavii, kdy mohl jít za násobný plat hrát do Francie a Itálie, o tom jak se mu toto JT snaží vrátit svou důvěrou a snahou podržet ho, i když se mu nedaří. I zmínka o zranění Mandouse na Karvinou. Když si to dám do kontextu toho jak byl Koli na těchto stránkách urážen některými rádoby fanoušky do vocasů, kokotů, kriplů a už nevím čím dále, tak je mi opět k zvracení.
      Velmi oceňuji i lidskost JT, když po vyloučení Holeše, které mělo fatální následky se za hráče postaví a morálně ho podrží. To samé s Kubou Hromadou, uzná jeho chybu, uloží mu pokutu dle disciplinárního řádu, ale žádná dehonestace, ponižování apod. Jaký rozdíl např. od toho Rumuna, který po nepovedém zápase hráče uráží a de facto snižuje jeho důstojnost... JT tato pozice nadmíru svědčí a doufám, že ještě dlouho bude...

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

        Kulajs     před 3 lety 02.09.2021 08:45 |  
        0 1

        No toho se obávám, že dlouho nebude. V rozhovoru o akademii dvakrát řekl, že až to v roce 2023 dokončí, že může klidně odejít. Ale třeba to byl jen řečnický obrat.

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

        Karel13     před 3 lety 02.09.2021 09:53 |  
        8 3

        V podstatě souhlas, až na ty kokoty, kriply a pod. u Koliho. SN pročítám pravidelně a nic takového jsem nečetl. Možná to však vypadlo z některých nejmenovaných, které mám ale už dávno zablokované, protože číst jejich "příspěvky" je totální ztráta času ...

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

          necich     před 3 lety 02.09.2021 14:11 |  
          3 0

          Věř, že bych si to nevymyslel. Bylo to v diskusi pod utkáními, kde Koli nezářil. Tuším, že s Ferencem, možná i s Legii..

          Ukázka : pisatele jsem záměrně vynechal....

          re: Ferencváros - Slavia

          před 29 dny 04.08.2021 21:04 |
          5 9 reagovat

          Nejhorší je, že ten vocas timhle jeho kiksem může krásně totálně psychicky rozhodit zbytek týmu a v druhém poločase to bude holomajzna...........Tvrdíku, nalož si toho svýho slavnýho zeťáka doma do octa, tam se jím kochej a ve Slávii ať chytá někdo jiný !!



          Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2021 14:25) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic srpen 2021 II

            necich     před 3 lety 02.09.2021 14:40 |  
            3 0


            Re: Slavia - Legia
            A ještě jeden, ten je při zápse s Legii ....

            | před 14 dny 19.08.2021 19:23 |
            8 9 reagovat


            Co na tom chceš vysvětlovat? Prostě je to kokot.

  2. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    lubi34     před 3 lety 02.09.2021 09:49 |  
    4 0

    Včera jsem se posadil k pc a skouknul rozhovor Davida s panem Tvrdíkem. Výživné poučné vysvětlující povídání. Pro moji maličkost NEJDULEŽITĚJŠÍ byla informace ohledně naší akademie. To je totiž BUDOUCNOST našeho milovaného klubu a jsem rád že se věci okolo ní jdou doufejme správným směrem. Už aby stála.

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Dennis     před 3 lety 02.09.2021 09:53 |  
      9 0

      Mně se líbí ta lokace, Šeberov je dobré místo, tím jak je Praha zastavěná, není asi lehké najít dostatečně velkou plochu, ideálně na rovině, kde by se to dalo postavit, aby to nebylo 20 km za Prahou. Jestli se to povede, bude to fakt paráda.

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Taky     před 3 lety 02.09.2021 10:18 |  
        0 0

        šeberov super! Uvidíme jak rychle ta akademie půjde zrealizovat, ale až půjdu do důchodu, tak se hlásím na brigádu na zašlapávače drnů. :-)

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 10:02 |  
      7 0

      Já bych jenom upozornil na to, co říkal i JT: to, po čem se tady volá je "jenom" nemovitost.... daleko důležitější jsou lidé, kteří tam budou pracovat.. a ty už SKS má - jenom zatím fungují na Xaverově a v Měcholupech... Bez nich by sebedražší akademie byla k hovnu....

      Ostatně už se nám rýsují první plody téhle práce: Samek, Jurásek, Višinský, Alijagič, Prebsl, Hošek, Rigo....

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 10:21 |  
        0 0

        Tak to si musím poslechnout. Nějak si neumím představit, jak Tvrdík používá termín "k hovnu". Asi se Jaroušek trochu odvázal. :-)

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 10:36 |  
          1 0

          To se obávám, že Tě zklamu.... ten úplný konec už jsem pojal, jak narostl zobák mně :-)

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        lubi34     před 3 lety 02.09.2021 10:24 |  
        0 0

        Omlouvám se na to jsem v té radosti zapomněl už ted si cením lidí z useku mládeže v těch podmínkách odvádí supr práci

  3. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    carevitchando     před 3 lety 02.09.2021 10:42 |  
    13 0

    Top hláška JT: "Pechanec u videa je jak Stevie Wonder" :-)))) To zabil tvl :-D Ale jinak dvě hodiny zajímavých informací, ostatní kluby můžou tu komunikaci jen závidět.

  4. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Harvey     před 3 lety 02.09.2021 10:46 |  
    22 1

    Díky za fantastický rozhovor, na míle nejlepší jaký tu zatím byl!

    Tohle jsem si odnesl já:
    - Rozpočet Slavie je v tuhle chvíli zajištěný minimálně na 2 roky.
    - Finančně se nepočítalo ani s postupem do play-off LM, byť se mě tu většina snažila přesvědčit o opaku. Vedení dále pokračuje ve stanovování ambiciozních sportovních cílů, ale ty finanční jsou pragmatické, aby jsme se nedostali do špatné finanční situace.
    - Hlavní sportovní cíl tento rok je titul a finanční cíl je minimálně 2. místo v lize.
    - Evropské poháry nejsou tento rok priorita. Po 3 letech, kdy musel být tým i realizák týden co týden nejlepší, chceme nechat tým mentálně odpočinout. Jinak hrozí vyhoření a maximální ambice ve všech soutěžích mají spíše opačný negativní efekt. Co se uhraje v Evropských pohárech, uhraje se. Pokud bude jistý titul, tým se rozpustí zbytek dohrajeme s béčkem, protože aktuální kalendář zápasů nedává žádnou příležitost k regeneraci hráčů. TLESKÁM TOMUTO KROKU.
    - Projekt ve Vlašimi jde nad očekávání dobře. Vlašim se herně přizpůsobila stylu Jindřicha Trpišovského, dostává od nás analýzy soupeřů, my si analyzujeme výkony hráčů. Plánujeme dlouhodobě podepisovat hráče z Afriky a nechávat je rozehrát právě zde.
    - Aktuálně je akademie domluvená s městskou částí Šeberov, bude poblíž i škola, máme i podporu magistrátu města Prahy. Tak snad nám do toho nehodí vidle zase volby.
    - Sinobo ve Slavii nijak nepůsobí, veškeré pohledávky vůči němu jsou vyrovnány. Sinobo Stadium bude přejmenován. Citic již nepotřebuje být tolik vidět, jeho spojení se Slavii již vešlo ve veřejnou známost. Zároveň je velmi spokojený a v případě potřeby připravený Slavii finančně pomoci.
    - Hochtief jsou prostě čůráci.

    K přestupům a stavu týmu:
    - Sima měl poslední půlrok problémy s třísly, pramenící z jeho vzrůstu a vysoké zátěže na tréninku, kdy je zvyklý si přidávat. Dokonce byla obava, aby mohl hrát fotbal. V tomhle kontextu je ten prodej do Brightonu paráda.
    - Peter Olayinka se podrobil drobné operaci a neměl by být chronicky zraněný.
    - Kúdelovo zranění není vážné. Ousou odjel na repre sraz, střídán byl spíše preventivně, po poločase se udiveně ptal týmu, jestli takhle zákeřně jako v Karviné se hraje všude. Trenér Weber se po zápase přišel omluvit za intenzitu s kterou hráli. Ousou se jeví fantasticky a je v něj podobná důvěra jako v Davida Zimu. Takács je nažhavený na fotbal, už byl prakticky ready v Polsku naskočit, ale my jsme si ho na poslední chvíli stáhnuli. Díky Laco a držím palce, ať se dostaneš co nejdříve na hřiště.
    - Simon Deli nám prakticky nedal příležitost ho podepsat, jeho vztah ke Slavii neměl na vyjednávání žádný efekt, agent rozjel velkou hru s cílem vytřískat z posledního velkého kontraktu maximum. Takže všichni kritizující, že jsme ho nepodepsali chytněte se za nos. Sheriff byl domluvený, podobná částka jako Alex Bah, ale Molde cuklo, protože si nesehnalo náhradu. Poté už se nechtěli se Slavií bavit, dostali asi mnohonásobně lepší nabídku z Francie. Tedy další místní hoax, že jsme kvůli pár statisícům nepodepsali stopera.
    - David Hovorka je ve skvělé fyzické formě, už by mohl hrát v říjnu, ale nebudou na něj tlačit. Provod to samé s tím, že by mohl být v listopadu/prosinci.
    - Ondra Kolář už dvakrát mohl být s dvojnásobným platem ve Francii na pláži nebo v Itálii, ale dvakrát na žádost trenérů zůstal i když měl přestup slíbený. Díky Ondro!
    - Mandous měl lehké zranění nohy a hlavně ho nechtěli hodit do vody, když viděli jaká nenávist se snesla na Ondru Koláře po třech nepovedených utkáních. Co by teprve schytal Mandous, pokud by chyboval. Na riziko u golmana hrát budem a komu se to nelíbí ať si prdel...Jakmile bude Mandous ready a sžitý s týmem, bude Ondrovi umožněn přestup do zahraničí. V záloze máme další 4 talentované golmany (Markovič, Kinský, Vágner, Řehák)
    - Od zápasu s Rangers se velmi změnila atmosféra v klubu, klub cítí křivdu. Do budoucna je cílem udržet za každé situace emoce na uzdě. Jakub Hromada šel za rozhodčím, protože byl přesvědčený, že byl před druhým gólem faulován (co si budem, opravdu byl naprosto evidentně faulován). Nedopustil se žádné urážky sudího, ale i tak porušil pravidla a dostal červenou. Bude klubem potrestán.
    - Ve Vlašimi se skvěle jeví stoper Filip Prebsl, kdyby to bylo možné, stáhnuli bychom si ho a dostal by šanci v A týmu. To bude možné nejdříve v zimě.
    - Alijagiće se snažil AC Milán spíše ukrást než koupit. Zůstává.

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Mijk     před 3 lety 02.09.2021 11:12 |  
      2 0

      Moc moc díky za shrnutí.. Já si to sice pustím dneska při běhaní, ale co si budeme, dvě a půl hodiny nevydržím :-) Takže ještě jednou díky.

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      p!erreCORE     před 3 lety 02.09.2021 20:21 |  
      0 0

      Přidávám se k poděkování za super výtah!

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Karel13     před 3 lety 03.09.2021 12:49 |  
      1 0

      Díky za super výtah. Nicméně se nemohu zbavit dojmu, že se JT strašně rád poslouchá a na podání všech informaci, které zazněly, by byla mohla stačit maximálně hodina ...

  5. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    mig52     před 3 lety 02.09.2021 10:55 |  
    1 12

    0MLUVA JT ZA OBČASNOU NESPOKOJENOST. JSEM RÁD, ŽE PŘIZNAL ZMÉNU V NÉKTERÝVH VĚCECH, VYCHÁŽEL JSEM Z JEHO PŮVODNÍCH NÁZORŮ. KLOBOUČEK. JE JEN ŠKODA, ŽE SE I PODRUHÉ NECHAL JiT PŘESVĚDČIT, AŤ NEPRODÁVÁ KOLIHO. V TOM MU NEMĚL VYHOVĚT. ALE JE TO JEN MŮJ NÁZOR, VÍM, ŽE MNOZÍ (VETŠINA) BUDOU MÍT NÁZOR OPAČNÝ, ŽE KARLE :)))))

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      wimpy     před 3 lety 02.09.2021 10:57 |  
      10 0

      Proč na nás řveš? :-)

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Harvey     před 3 lety 02.09.2021 11:20 |  
        9 0

        To je jedna otázka, ta druhá a mnohem více důležitá zní...proč použil ve slově 0MLUVA, místo písmene O číslovku 0! :)

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Arya     před 3 lety 02.09.2021 13:04 |  
          2 2

          To je Zero Mluva...čili mluví nula (:

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 11:41 |  
      11 0

      A co bychom si tím pomohli? Měli bychom stejně jako loni neotřesitelnou jedničku a jak záskok nikoho.... Teď je naopak ideální, že máme dva gólmany s tím, že jeden toho druhého uvádí do toho, jak to v SKS chodí...

      Já doufám, že jsi pozorně poslouchal třeba tu pasáž, kde JT vypráví, že on sám chtěl, aby Koli do Karviné nejezdil, protože měl přislíbené, že bude chytat jeden zápas za repre... a ve finále se dozvěděl, že Mandous podstoupil malý operační zákrok na palci u nohy, takže na lavičce seděl jenom pro jistotu s tím, že dobírá antibiotika a nemůže jednou nohou kopat (ideální na debut v brance SKS - nota bene u takových řezníků)... a teď mi řekni, kdo by tedy v Karviné chytal, kdybychom Koliho prodali? Kovář, Kinský, nebo Sirotník? Byl bys s nimi v bráně spokojenější?

      Teď jsme ve stavu, že máme dva zastupitelné gólmany.... pobavilo mě, že když trenéři zjistili, jaká vlna nevole se snesla na Koláře po chybě v Budapešti, tak se rozhodli, že Mandousův debut nebudou uspěchávat (protože očekávají, že i na něj se začne po první chybě nadávat) a budou usilovat o to, aby poprvé v SKS chytal doma v nějakém ligovém zápase.... Čili jednoduše řečeno, za to, že Aleš nešel do branky už třeba proti Legii, mohou i ti, co na Koliho tak nadávají.... takže to jde částečně i za Tebou :-D

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Fačín     před 3 lety 02.09.2021 12:14 |  
        1 10

        "když trenéři zjistili, jaká vlna nevole se snesla na Koláře po chybě v Budapešti, tak se rozhodli, že Mandousův debut nebudou uspěchávat "

        Tak to je přesně opačná reakce, než která by byla záhodno. Mandousovi by určitě nikdo nic nevyčítal, protože by to případně byl jeho první zápas/první chyba a to se prostě odpouští. Neodpouští se opakované chyby, kdy se hráč nepoučí.

        Navíc zcela pomíjíš možnost, že by Mandous třeba nechyboval.

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 12:21 |  
          6 0

          Já nic nepomíjím... Já jenom volně cituji to, co včera zaznělo....

          • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            Fačín     před 3 lety 02.09.2021 12:39 |  
            0 5

            Dobře, tak ne ty, ale realizační tým....

            • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              mis3     před 3 lety 02.09.2021 13:10 |  
              4 0

              ale to je spíš reakce na to, že jsou zaskočeni tím obrovským hejtem na Koláře.

              • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                Fačín     před 3 lety 02.09.2021 15:33 |  
                0 5

                Vážně nám chtějí namluvit, že jsou překvapeni z kritiky chybujícího hráče? Radši jdu od tohodle tématu pryč, protože jestli jo to vážně pravda, tak....

            • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 14:12 |  
              2 0

              Tak realizační tým moc dobře ví, že v Olomouci zdaleka není takový tlak na výsledek jako ve Slavii.... a i přesto Mandous na jaře chyboval více než Kolář....

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 16:00 |  
      3 0

      Hele nikdo nemohl vědět, že v Budapešti bude ten zatracenej drn a Koli si to nepohlídá.. požadavek JiT mi přijde logickej.. náhrada za Koliho bude připravená nejdřív letos v zimě.. Kdy Mandous bude mít za sebou pár zápasů a jeden z mladých golmanů bude třeba připraven dělat dvojku.

  6. Drny

    mig52     před 3 lety 02.09.2021 11:02 |  
    2 7

    K zašlapování drnů ses měl hlásit Kolimu u Ferenců a dnes jsme mohli hrát LM :)))))

    • Re: Drny

      mig52     před 3 lety 02.09.2021 11:03 |  
      1 4

      Patří Takymu pod 10.18h

      • Re: Drny

        Taky     před 3 lety 02.09.2021 13:23 |  
        1 0

        Na to jsem částečně narážel, na drny v Pešti a v Karviné...
        A taky jsem chtěl vyjádřit přání, aby to v akademii nebyla samá umělka.

  7. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    hiker42     před 3 lety 02.09.2021 11:59 |  
    12 0

    Moc děkuju Davidovi za způsob, jak ty rozhovory dělá, to je fantazie, nadhodit kontroversní témata, kolikrát bez otázky, jen jako konstatování faktů s tím, že host má možnost o tom mluvit tak, jak to chce pojmout a není do ničeho tlačen, bez přerušování. Bylo to obrovsky svobodný a osvěžující, že spát jsem šel před půlnocí :)

  8. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    mis3     před 3 lety 02.09.2021 12:10 |  
    11 0

    Z rozhovoru jsem nadšen. 3 hlavní důvody
    1. Otevřenost a srozumitlenost, se kterou p. Tvrdík mluví
    2. Emoce
    3. Přístup, kdy se poměrně jasně odděluje sportovní a finanční chod klubu a hlavně přístup k tomu, když se něco nepovede - žádné bagtelizování, ale ani žádná hysterie a vyhazovy - hezky pěkně si okmažitě sednout vyhodnotit a přijmout opatření

    + samozřejmě akademie a trunikety


    Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2021 12:18) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    MCD_Slavia     před 3 lety 02.09.2021 12:31 |  
    10 0

    a sakra koukám že jste mě předběhli no nevadí tady je výcuc co jsem dělal já:

    Stadion
    obnova turniketů, nově 52 s QR kody, nové osvětlení do 11.září, nové tréninkové hřiště s vyhříváním a hráči říkají že je lepší jak na hl. hřišti, nová kryokomora kam všichni s nadšením chodí, druhé tréninkové hřiště prosinec, stadion se bude přejmenovávat, Bar na stadionu bude až nebude covid, fanshopu končí smlouva na prostory 2022 - bude tendr který předloží i Slavia a pokud to bude schůdné bude si fanshop Slavia dělat sama. Sinobo je definitivně pryč a jsou vyrovnané všechny pohledávky.

    Hochtief a pozemky
    Slavia vyhrála odvolací spor a spor se vrátil k městskému soudu, který zase dal za pravdu Hochtief i přes důkazy, že žádný dodatek pro firmu Hochtief prokazatelně neexistuje a Slavia se bude zase odvolávat.

    Evropa
    Důkladně si zanalyzovali neúspěch, příčin je několik, které chtějí odstranit. – předsezóní příprava všech hráčů, termínovka FL, jebat (pozn. autora) repre, nadstavba, zdraví hráčů (Karviná) bude se jednat s FACR a LFA – pokud by se mělo opakovat a vyhrajeme ligu s předstihem bude SLA dohrávat ligu s B týmem. Priorita je liga (z důvodu pouze 4 týmu v Evropě a pouze 1 LM zbytek KL), vrchol sezóny musí být nově na předkola. Taras dostane za červenou od SLA pokutu. Od UEFY může dostat až 3 zápasy stop, Slavia bude trest akceptovat.

    Posily a odchody
    Plán byl odchod Olí a Sima. Olí měl kovovou destičku v noze (kterou už nepotřeboval a jenom odkládal její vyndání) proto neprošel zdravotní prohlídkou. Po návratu do ČR si Olí tu destičku nechal hned vyndat. Sima nebyl ve formě a i pro covid jeho cena klesla. Místo Olího odešel Zimič. Deliho několikrát přemlouvali, ale požadavky agenta a Simona byly nesmyslný. Sinjana klub nejdřív nepustil protože nenašel za něj náhradu a teď chtěli už moc a přestoupil jinam.
    Ousou se jeví podle trenérů velmi dobře a Boss předvídá že hl. stoperská dvojce bude Kúdela, Ousou náhradníci Taras, Laco a za cca 2 měsíce Hovorka
    Jusuv možná Jablonec nebo Liberec, Buren možná Budějovice
    Je málopravděpodobné že někdo další už nepřijde ani nepřijde. Pokud ano tak mladý hráč, který zůstane na hostování v klubu.

    Kolář
    Mohl už 2x odejít (FR, IT) ale byl přemluven trenérem. Nyní má zlomené žebro a další zápas bude chytat Mandous. Koly chytal doteď vše, protože byl Mandous zraněný, bral antibiotika a mohl kopat pouze jednou nohou (zranění palce). Oba potřebují naší podporu.

    Lístky na evropu
    Od pondělí 6.10 v prodeji – permanentkáři 50% sleva.

    Vlašim
    Jeví se velmi dobře. Přéma je velice dobrá spojka mezi trenéry aby byla stejná filozofie. Analytický tým dělá rozbory i pro Vlašim a tím skauti mají přehled ve druhé lize. Nově do Vlašimi chtějí dávat africké hráče. Nevýhoda pouze 1 přestup v jednom přestupovém okně.

    Akademie
    Konečně posun – dohoda s Prahou Šeberov a hl. magistrát Prahy, pozemky 250k m2 budou částečně použity na výstavbu školy Prahy Šeberov (začátek stavby jaro 2022 – konec podzim 2023) – zbytek pozemků je v územním plánu jako sportovní činnost (podmínka nezisková) cca 150k m2 mělo být určeno pro slávistickou akademii (podmínka zahájení stavby akademie jaro 2022 a první ze dvou etap dokončeno podzim 2023)

    Finance SLA
    Máme cash flow na 2 roky, CITIC má povolení čínského regulátora podpory SLA ale ne investic. Jestli jsem dobře pochopil v případě hoších časů nám majitel pomůže. Jinak ale pravidelná podpora od majitele stále běží. CITICu nic zpátky neplatíme ani v plusových rokách. Jenom mediální mrd.y vidí stále krach. Rozpočet je stavěn na druhé místo v lize a KL takže kdyby to náhodou nevyšlo a byly bychom 2. tak zas ispart a mádl ze seznamu bude psát sračky jak nám budou chybět peníze i když je to jinak.

    Trenér KAR Weber se po zápase přišel omluvit že byly až moc důrazní. Disciplinárka řeší Lingra jak se objímá s fanoušky nebo Samka děkovačku (covid pravidla) ale dodatečně vůbec neřeší tresty pro hráče co měli dostat červenou a nedostali ji
    Slavia nemusí klubům odkud přivedli hráče vyplácet bonusy a proto je pro SLA finančně výhodnější KL.

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 12:36 |  
      6 0

      Krásný výcuc... :-)

      Snad jenom že ten trest nedostane Taras, ale Kuba Hromada.... a lístky se začnou prodávat 6.9., protože v říjnu už bude odehrán zápas s Unionem :-)

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        MCD_Slavia     před 3 lety 02.09.2021 13:07 |  
        0 0

        A sakra díky moc za opravu bylo to dlouhý a neměl jsem kafe :-)

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 13:15 |  
          1 0

          Úplně v pohodě - to jsou roztomilé překlepy :-)

          • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            carevitchando     před 3 lety 02.09.2021 14:18 |  
            0 0

            Jeden "překlep" se tam povedl i JT, nevím, jestli jsem slyšel dobře, ale jak tam řešil tu tvrdou hru v naší lize, tak o faulu na Panáka řekl: "Já vím, že je Škoda legendou klubu, ale tenhle loket byl zbytečný". Asi si spletl Michala a Milana :-)

            • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 14:21 |  
              0 0

              Spletl no.... čekal jsem, jestli ho moderátor neopraví, ale asi se tak rychle nezorientoval :-)

              • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                carevitchando     před 3 lety 02.09.2021 14:25 |  
                0 0

                Anebo to, narozdíl ode mě, decentně přešel :-)

                • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 14:45 |  
                  1 0

                  No já očekávám, že mu to ještě omlátí o hlavu investigativní novináři... tedy až se k tomu rozhovoru dostanou... co jsme četl v dnešním sportu, tak zatím jenom připravili klasickou protiakci ve stylu: "Slavia dál páchá finanční sebevraždu" :-)

                  • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                    sasky     před 3 lety 02.09.2021 14:55 |  
                    0 0

                    Jako na ten článek jsem koukal s otevřenou hubou :D Oni tam pěkně míchají výdaje někde 2019/2020 - tzn. dvě sezóny zpět z předkovidové doby s teoretickými příjmy v letošním roce. To je na facku normálně :) Sice tam někde je poznámka, že mezi tím rozpočet o něco klesl, ale vůbec samozřejmě netuší jak moc, takže za mě zase článek vycucaný z prstu.

                    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                      kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 15:00 |  
                      1 0

                      Dokonce ze sezony 2018/19....

                      Jako je evidentní, že měli hlášku, že se chystá rozhovor s Tvrdíkem, tak dostali za úkol nějka to shodit vlastní finanční analýzou spojenou s "blogem" na téma "Jak je ten kádr špatně poskládaný, když místo služebně starších odešli dva služebně mladší"...

                      Já místo toho vidím, že zůstává klasická a zdravá kostra týmu, okolo které se nabalují a rychle zlepšují mladí - někteří holt rychle odejdou za velké peníze, protože venku bude vždycky větší zájem o madé hráče, kteří se už okolo dvacítky dokázali prosadit v Evropě než o ty, kterým se to samé povedlo v pětadvaceti... a někteří se k té kostře přidají a udělají jí silnější.... :-)

                  • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 16:20 |  
                    5 0

                    Zdravím Kájo.
                    Tohle přeci píšou Podroužek s Filípkem každý rok.
                    Jen nemohu přijít na to, proč takhle nerozeberou taky Spartu.
                    Tam každý rok udělají sekeru cca 250 až 300 melounů, Rosický něco zakoktá do novin a nic se jim nestane, protože to DK (majitel) nějak zamázne. To je srandovnější než za socíku:-)).
                    Vlastně asi spadla brada i některým "insajderům" i tady ze SN.
                    Sokrates55

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 12:43 |  
      1 0

      Díky za shrnuti

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 14:33 |  
      1 0

      Výborný, poslanec zpravodaj bych řekl :-)

  10. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 12:49 |  
    4 0

    Jedna spíše technická - David Ocetník v rámci debaty uvedl, že Sheriff Sinyan přestoupil z Molde do Francie. Mně se však dle dostupných zdrojů nepodařilo nikde nalézt, zda vůbec a případně kam konkrétně by to mělo být...

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 02.09.2021 13:15 |  
      2 0

      je to tak, přestoupil jeho kolega z obrany. Měl jsem trochu zkreslené info. Omlouvám se

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 13:19 |  
        2 0

        Tak to není úplně špatná zpráva, to bychom jej mohli ještě v zimě získat....

        Stian Gregersen do Girondins Bordeaux?

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        pehacko     před 3 lety 02.09.2021 14:01 |  
        0 0

        Tak to ho tuplem asi nepusti…

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 14:08 |  
          0 0

          Tak on se mu taky blíží konec smlouvy... Ale pomalu .. za rok a půl 31.12.2022

          • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            lubi34     před 3 lety 02.09.2021 14:16 |  
            0 0

            Tak to v zimě mají poslední šanci dobře ho zpeněžit neb v létě to bude mít už za pár a to už žádný velký balík nemohou čekat

            • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 14:19 |  
              1 0

              Já tomu celkem věřím, protože v Norsku hrají stylem jaro-podzim.... takže na podzim budou mít ukončenou sezónu, z pohárů už vypadli, takže na jaře začnou novou sezónu od nuly a budou mít půl roku do předkol.... To budou mít více času na zapracování nového hráče než v létě, kdy byli v půlce sezóny a měli před sebou předkola KL...

  11. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    pcitron     před 3 lety 02.09.2021 14:33 |  
    4 0

    "Únava z úspěchu" - trefné pojmenování. Žádný strom neroste do nebe. I v tomto kontextu nebude zas takovým překvapením, pokud letos nevyhrajeme titul. I když samozřejmě pevně věřím, že to i na počtvrté dáme. Hlavně vyhrát další derby!

  12. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    fps     před 3 lety 02.09.2021 14:38 |  
    1 19

    dost dobrý rozhovor, pro mně plno nových informací, ale dvě věci mně tedy moc nepotěšili:
    - srovnávat kvalitou Kúdelu nebo předchozí stopery co u nás byli s Kačarabou, Takácse, Ousou snad nemyslí vážně, máme jen jednoho kvalitního stopera, který je ještě k tomu zraněn a je mu už 34 let, tady jsme dost výrazně oslabily, akorát stále nechápu proč? doufat že se vrátí Hovorka je dle mně dost riskantní, a ještě k tomu se vrátí cca na jaře, a to kdo ví jestli
    - prý se soustředíme jen na ligu, poháry budou jen doplněk, takže kdo ví kdo v poháru bude vůbec hrát, asi nebudu kupovat balíček na tři zápasí pro permanentkáře, a vůbec nejde o peníze, tady problém nemám, ale problém mám po zdravotní stránce, koukat na zápas kdy se bráníme a dostáváme klepec, to už nezvládám


    Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2021 14:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Jožin     před 3 lety 02.09.2021 15:06 |  
      10 1

      Nikdy nezklameš, zase vytrhneš části komentu a musíš to nějak rozporovat ,máš muj ,, obdiv" .

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      necich     před 3 lety 02.09.2021 15:56 |  
      7 0

      Kdy naposledy jsme dostali klepec? Kdy naposledy jsme nějak intenzivně bránili?

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        fps     před 3 lety 03.09.2021 11:27 |  
        0 1

        to si děláš srandu, a nebo si zapomněl na zápasy s Arsenálem, nebo na Leverkusenu

  13. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 14:47 |  
    7 0

    Vynikající práce nové mediální hvězdy pana DO, nechal JT v jeho živlu a ten jak už to umí, spoustu věcí objasnil v příjemném monologu.Medmrdky v čele s Mádlem, Podroužkem na jednu stranu musí být nešťastný, protože se opět nedočkali nějaké katastrofy v podobě krachu na burze a ani čínského vykašlani se na nás. Na druhou stranu se budou snažit hledáním much a vytrhavanim věci z kontextu najít munici pro kritické články o Slavii a budou z toho nějaký čas žít. Samozřejmě se ukázalo že spousta jejich blitek jsou částečně smyšleným blábolenim s cílem znejistit fandy a nebojím se říct v některých případech poškodit Slavii.

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 14:56 |  
      8 0

      A nebo budou tvrdit, že to nemůže být pravda... že nemůžeme mít naplněný rozpočet na dva roky.... zatím si vzali na pomoc náklady ze sezóny 2018/19... k tomu koláč "rozpočet odhadem"/ "příjmy odhadem" ... a velké varování, že provoz ligového áčka slupne všechny příjmy... nicméně loňský zisk 156 mega nerozporují... :-)

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 16:13 |  
        2 0

        Je trochu divné, že přes Mádlovu a Podroužkovu určitou posedlost Tvrdíkem se zatím o včerejším rozhovoru neobjevila nikde ani řádka. Takže zatím je jeho informační dopad jen na naši slavistickou bublinu. Dobrá, dneska hraje repre, dejme tomu, že informovat budou se zpožděním. Ale čekám, že a) buď nebudou informovat vůbec a budou dál mlít ty svoje nesmysly, nebo b) vytrhnou pár vět z kontextu, pak s těmi větami zakouzlí, někam je dovedou a zase "dokážou", že nám JT stejně neříká pravdu. A nezaujaté čtenářstvo určitě nebude poslouchat přes dvě hodiny jako my, aby si ověřilo fakta.

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 16:27 |  
          5 0

          Já si tedy naopak myslím, že ten článek ve Sportu je přesně takovou reakcí.... náklady ze sezóny 2018/19, které lze dohledat ve výroční zprávě... a na jejich základě "ODHAD" rozpočtu na letošní rok - ODHAD nákladů, ODHAD příjmů... a na základě toho článek, ve kterém je jenom tak mimochodem zdůrazněno, že na stadionu stále leží zástavní právo... (ten odstavec nenápadně vyžlucený, aby ho nikdo nepřehlédl)... se zdviženým prstem, že by snahou vedení mělo být snižovat rozpočet a vyhnout se tak fatální nutnosti prodejů perspektivních hráčů na poslední chvíli....

          Je až dojemné, jakou mají o SKS starost :-)

  14. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Martin Platil     před 3 lety 02.09.2021 15:03 |  
    3 0

    Pochopil jsem, že pro Slavii je největší problém nadstavba. Tak uvidíme, jak se bude tento sparťanský projekt vyvíjet dál.

  15. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Jožin     před 3 lety 02.09.2021 15:12 |  
    8 0

    Pane Tvrdíku máte můj odiv , jak zvládáte tlaky těch všech blbců okolo a umíte jasně a srozumitelně vysvětlit , na jedné straně sportovní a na druhé ekonomické problémy vedení firmy, jakou určitě Slávka je děkuji a jen tak dál .

  16. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    sasky     před 3 lety 02.09.2021 15:15 |  
    4 3

    Výborný rozhovor, otevřený, většinově věcný. Slavia se posouvá dál a dál. Jen pár výtek bych přeci jen měl.
    1) Ano, Kolář kvůli Slavii a JiT odmítl zahraniční nabídky. Nicméně to nesmí být důvodem k jeho až nekritické adoraci a bagatelizaci jeho chyb. Vybudovat jakýsi kult osobnosti by určitě nebylo dobré u jakéhokoliv hráče.
    2) JT vidí situaci se stopery asi možná trochu optimističtěji než jak je to ve skutečnosti. Kudy - okej, za 3 neděle by měl být v pohodě, ale z toho taky může být týdnů 5 a tím i tři zápasy v lize (Slovácko, Bohemka, Hradec), pominu-li EKL. Do té doby budeme hrát s Kačarabou, Ousou, Holešem a Takácsem. To není úplně na juchání. Optimismus ohledně Hovorky je sice fajn, ale u něj se obávám recidivy, což by pro něj byla zřejmě na této úrovni konečná. Nicméně řešit se lépe asi moc nedalo, Sinyan nebyl uvolněn a dělat nějaký panic buy se mi příčí. Navíc jakýkoliv příchod, zvlášť na tak citlivý post jako je stoper, potřebuje čas na aklimatizaci. Takže to teď musíme zvládnout s dvojicí Kačaraba - Holeš (zřejmě, protože stavět Ousoua by byl velký risk kvůli jazyku a souhře a Laco nevím, neviděl jsem ho dlouho hrát) a doufat, že se Kudy dá opravdu v deklarovaném termínu dokupy.
    3) Akademie. Je samozřejmě fakt, že kvality akademie dělají samozřejmě zejména trenéři a lidé. Nicméně potom nechápu příspěvky Tomáše Syrovátky ohledně zázemí na Midtjylandu atd. Ono samozřejmě pomůže i kvalitní vybavení, více zaměření na individuální tréninky, případně tréninky v menších skupinách, v hale atd. A to bez zázemí není možné, pokud nechcete špunty honit po celé Praze. Nesmí se to přeceňovat, ale zároveň ani to bagatelizovat. Nabídnout mladým servis podobný A-týmu, včetně možností rehabilitace atd.
    Ale to jsou jen takové drobnosti, celkové vyznění rozhovoru bylo jednoznačně pozitivní. Slavia podle mě kráčí správným směrem, buduje zázemí, nezávislost na majitelích a zároveň není zahleděná jenom do sebe, snaží se vést dialog i ohledně systému F:L a je ochotná se učit od lepších (např. i skauting Táborska). Dál se mi líbí, že cíle jsou sice vysoké (sportovní), ale rozpočet na jejich splnění není závislý, počítá s nižší úrovní příjmů.
    A co se mi hodně líbí je spolupráce s Vlašimí (byť je tam to omezení, že hráči nejsou min. půl roku k dispozici), kde se výborně daří minimálně dvojici Alijagič-Višinský, ale prý i Prebslovi. Tak snad už v zimě nebo příští rok budeme mít evropskou soupisku zase o jedno nebo dvě místa širší.

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      PetCC     před 3 lety 02.09.2021 18:50 |  
      2 1

      1) Kolik chyb Kolář letos reálně udělal? Jak můžeš tvrdit, že to trenéři bagatelizujou?
      A je jasný, že Mandouse chtějí postavit do zápasu, kde by se jeho případná chyba přebila naší jasnou převahou.
      Potřebuje v klidu naskočit do týmu.
      2) Budeme hrát se stoperama, co máme. Proto je máme, aby hráli. I když nedosahují kvalit našeho stoperského ideálu.
      A třeba se jim i něco nepovede, ale hrát budou.

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        sasky     před 3 lety 03.09.2021 08:19 |  
        1 0

        1) Myslím si, že na 9 odehraných zápasů celkem dost. Ad Mandous - zase tomu Tvrdíkovi nesmíme tak úplně zobat z ruky. Mandous je kvalitní gólman a ne nějaké osmnáctileté ucho a jsem přesvědčen, že svůj debut v sešívaném by zvládl. Samozřejmě pokud měl nějaké zranění, tak je pochopitelné že nechytal.
        2) Tak o tom není sporu.

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 03.09.2021 08:39 |  
          0 0

          Pokud byl na lavičce, tak určitě se nemohlo jednat o zranění, které by ho výrazně limitovalo. To bychom byli sami proti sobě.

  17. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    DF007     před 3 lety 02.09.2021 15:37 |  
    1 13

    Je super, že takový rozhovor vůbec vznikne. Málokde se šéf klubu baví s fanoušky. Nevyjařoval bych se, kdybych k tomu neměl malé ale. Pan Tvrdík je politik a dokáže tak mluvit o h... půl hodiny. Proto bych uvítal více zásahů moderátora, klidně i kritických, aby se šéf dostal pod tlak (jistě, příště by nedorazil). Tím by se dostalo na více témat. Chápu, že předseda představenstva chtěl možná věci vysvětlovat i pro méně chápavé, ale zbytečně se to táhlo. Někdy jsem ovšem měl takový pocit, že věc se spíše okocává, protože není vše tak růžové, jak na první pohled vypadá.
    Druhá věc, která mě zaskočila, je velká nekritičnost k trenérskému štábu. Rozumím, že nás vytáhli na absolutní vrchol (nepamatuji lepší období), ale trenér by neměl být tím, kdo rozhoduje o transferové politice. Jistě důležité slovo ano, ale jak říkala Škopková odsuď "pocuď".
    Jak říkám, jen malé ale

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 15:51 |  
      4 0

      A co jako chceš aby jim někdo oponoval sám JT říkal že se vlastně ve fotbale pořádně nevyznám. Podle mého oponentůra musí být přímo ve Slavii nebo v realizák, ale ne od nýmandů. Myslím že oni sami vědí co se kde nepodařilo.

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 02.09.2021 16:03 |  
      6 0

      Jen doplnění. Možná to nebylo z rozhovoru patrno ale jistá kritičnost a diskuze s trenéry samozřejmě je.

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 17:29 |  
        0 0

        Zdravím Davide.
        Díky za to, co jste pro nás oba v tom povídání udělali.
        Přijedeš v sobotu do Strakonic??:-))
        Sokrates55

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          ocetnik     před 3 lety 02.09.2021 18:36 |  
          0 0

          Chtěl bych ale každým dnem to vypadá hůř a hůř. Takže asi ne.

          • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 19:02 |  
            0 0

            Díky za odpověď.
            Tak přístě:-))
            Sokrates55

  18. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 15:39 |  
    8 0

    Díky všem za skvělý rozhovor, otevřený, kdy se vysvětlí řada věcí, dozvíme se nové informace a člověk se i pobaví: "Videorozhodčí Pechanec nás poškodil opakovaně, on je jak Stevie Wonder, nevím, jak zpívá, ale on to video snad nesleduje … "

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 15:55 |  
      1 4

      Jojo, jen přemejšlím, jestli to nebyl vtip vypůjčenej, sedělo by mi to třeba na Houšťu...:)

  19. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 16:09 |  
    12 0

    Tyhle rozhovory jsou skvělý v tom, že vidíme, jak unáhlený jsou kolikrát naše soudy z toho důvodu, že nemáme dostatek informací. Když jsem přemýšlel, co se třeba mohlo v přestupové politice udělat jinak, jako "generál po bitvě" jsem si říkal, že možná se měl prodat Nico a ty prachy z jeho platu ušetřený se měly dát Simonovi. Nico nám nakonec v předkolech nepomohl tak, jak se čekalo, Simon by třeba byl tím rozhodujícím hráčem, co by to zvrátil na naši stranu. Ale teď víme, že Simona téměř nebylo možné získat. A nakonec ten Nico nám může pomoct k titulu a k úspěch v KL, páč on se do tý formy zas dostane. Známe to, nehraje top celou sezonu, ale pak se jednou rozjede a táhne jak mašina.

  20. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Ondráš     před 3 lety 02.09.2021 16:30 |  
    4 1

    Neposlouchal jsem, ale pokud je priorita liga, tak jen kvituju!

  21. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Hofo78     před 3 lety 02.09.2021 16:41 |  
    2 2

    Rozhovor super,ale jsou tam pro mě 2 nejasnosti... 1-priorita je liga, ale pak ke konci říká,že chce vylepšit koeficient
    2-před sezonou byl jasný cíl titul,ale opět ke konci ,že chce být min do 2 místa

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 17:08 |  
      11 0

      To se přece nevylučuje, Slavia pojede všechny soutěže na krev, ale hlavní cíl sezony je prostě titul.

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      kjandourek (admin)     před 3 lety 02.09.2021 17:11 |  
      7 0

      Vylepšit koeficient potřebujeme obecně - na tom by měli mít zájem všichni... ale už nikdo po nás nemůže chtít, abychom v rámci toho před a po zápase KL nastupovali s náhradníky... Loni ten, kdo byl jenom trochu v péči doktorů, radši vynechal ligu, aby byl OK na EL, to letos nebude - liga má přednost, takže ten, kdo bude po lize pokopán si dá v KL oddech... hráčů máme dost... Uvědomme si, že jsme oproti loňsku přivedli snad osm lidí a vypadlo jich maximálně pět (Musa, Provod, Deli, Sima, Zima - beru že Deli nahradil podzimního Hovorku, který je pořád out)

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 18:23 |  
        4 0

        Plus navíc z toho chápu, že KDYŽ se postoupí v Evropě do jara, nebude se to zohlednovat, a při nabídce se přestup realizuje klidně v zimě a nikoliv v létě před playoff.

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        PetCC     před 3 lety 02.09.2021 18:43 |  
        1 0

        Jasně. Nebude se dávat na pohár ta nejsilnější sestava, ale budou nastupovat hráči podle momentální potřeby a možnosti.
        Takže klidně bude slabší sestava na pohár, než na ligu.
        Zároveň se v KL budou dávat i hráči tak, aby v ní získali první zkušenosti.

  22. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    pipe1980     před 3 lety 02.09.2021 17:08 |  
    6 0

    Ať se na mě pan Pechanec nezlobí, ale von je jak Stevie Wonder :-)

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      damade     před 3 lety 02.09.2021 17:45 |  
      2 3

      "Možná jsem slepej, ale aspoň nejsem černej"

      - Ondřej Pechanec

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      buran     před 3 lety 02.09.2021 18:47 |  
      3 0

      Výborný rozhovor a po téhle hlášce jsem fakt lehnul!! JT umí odlehčit i vážně věci !!:-):-):-):-)

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      pehacko     před 3 lety 02.09.2021 19:18 |  
      1 0

      To Jarda trefil hřebíček pekne na hlavicku…

  23. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    cheero     před 3 lety 02.09.2021 17:19 |  
    12 0

    I mancafty jako Liverpool, Barča...nemůžou být pořád nejlepší. Přijde urcitej úsek, kdy se zaseknou a holt jinej mancaft je lepší. Nemel by nastat syndrom vyhoření. Na celej tým byl poslední roky obrovskej tlak, aby byl ve všem nejlepší. Věřím, že se do toho zase dostaneme a budem o krok dál. Jsem šťastnej, že jsem za poslední roky prožil to ,co dlouho ne. Děkuju všem, co vedou moji milovanou Slávku.

  24. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Lunaris     před 3 lety 02.09.2021 18:46 |  
    2 14

    Stejně jako moderátor si myslím, že Slavia bude v záměru ochrany zdraví hráčů osamocena. Tohle nemůže vůbec uspět a naopak se o nás bude povídat, že jsme plačky a že máme přece široký kádr. Naše starosti s předkoly řezníky z Karviné a ostatních týmů zajímat nebudou.
    Stejně jako záměr redukce nadstavby, ve kterém jde některým vlivným jedincům o prachy. Pokud má generální partner ligy zájem na hraní nadstavby, nepohne s tím ani Herkules.
    Jsou to hezké představy, ale trochu roztomile naivní.
    A s těmi stopery nám Jarda maže med kolem huby. Ousou měl jít původně na hostování se obouchat, o čemž mluvil Trpiš na TK před startem ligy. Že mu všichni věří... jinak by ho snad nekupovali. Hovorka je víceméně časovaná bomba ve smyslu naprosté nepředvídatelnosti. Ten může hrát a taky nemusí, do výčtu stoperů ho z toho důvodu nelze úplně počítat. Z hlediska dřívějších sezón na tomto postu není taková kvalita a Kudy taky nemládne.
    Rozehrávka brankáře na riziko jako filosofie klubu. Jako moc hezké, ale v zápasech předkol, kde rozhoduje klidně jeden gól, je třeba se na vznešené principy a filosofii vy*rat, být trošku pragmatik a hrát hlavně na nulu vzadu s minimálním rizikem.
    Zbytek ok, Jarda si tam plete ty evropské a konferenční ligy, má bordel v soudním systému, ale jinak mluví hezky. Díky za tento rozhovor.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.09.2021 18:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Lunaris     před 3 lety 02.09.2021 19:01 |  
      2 15

      A vůbec, ta rozehrávka je zkrátka věc, která se mi nelíbí. Vždyť i v Karviné jsme nevyhráli jen proto, že filosofie klubu je rozehrávka na riziko. Sleduju to dlouhodobě a rozehrávka na riziko znamená akorát inkasované góly. Když Kolář míč odkopne, tak míč zpravidla získáme ve středu pole a můžeme do útoku. Případný nezisk míče v tomto prostoru nemá fatální efekt. Filosofie klubu to může být ve chvíli, kdy se hraje kolo co kolo na kvalitní trávě a kdy hráči mají na tuhle hru větší technické předpoklady.

  25. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 18:48 |  
    7 0

    Pamatujete na tiskovku po Legii, kde Jindra řekl, že Evropská konferenční liga je pro nás paradoxně z finančního hlediska výhodnější než Evropská liga a Podroužek hned vyplodil plamenný článek, jak neumíme počítat a jak je ve Slavii všechno špatně ? JT teď vysvětlil pravé důvody, že pokud bychom postoupili do Champions League, tak na bonusech za minulé přestupy bychom vyplatili částku v rozmezí 100 – 200 mil. a při postupu do Evropské ligy částku mezi 60 až 90 mil. a při postupu do Evropské konferenční ligy neplatíme nic !!!
    https://sportyzive.cz/fotbal/z-ekonomickeho-hlediska-je-evropska-konferencni-liga-vyhodnejsi-prohlasil-trpisovsky-po-prohre-s-legii/
    https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-podrouzek/401182/vyrok-o-vyhodnejsi-konferencni-lize-chyba-nastaveni-klubu-je-to-propad.html

  26. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    wymaz     před 3 lety 02.09.2021 19:02 |  
    0 0

    Neví někdo, kam přestoupil Sheriff Sinyan?

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        ocetnik     před 3 lety 02.09.2021 22:26 |  
        2 0

        Kolega z obrany. Omlouvám se za nepřesnost

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          wymaz     před 3 lety 02.09.2021 22:54 |  
          0 0

          Není zač se omlouvat, v tom kvantu informací se to přeci může stát.

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 03.09.2021 00:18 |  
          0 0

          V pohodě a díky moc za skvělý rozhovor.

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        wymaz     před 3 lety 02.09.2021 22:54 |  
        0 0

        Právě jsem ho tam viděl, ale někde aktualizují později, že :-). Děkuji.

  27. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 19:28 |  
    10 0

    Tak jsem to dal v podstatě v kuse, jen s malými nezbytnými pauzami a jsem pln optimismu. Všechno samozřejmě není zlaté a nikdy nebude, ale po čtení těch hysterických výlevů a apokalyptických prognóz zde na SN, jsou slova "Nejvyššího" balzámem na duši.
    A až nám jednou nějaký ten Liverpool přetáhne Býčka, David Ocetník by mohl dělat tiskového mluvčího, mluví opravdu dobře. Nejfrekventovanější (a snad nejohavnější) slovo dnešních dnů "jakoby" by se za ty více než dvě hodiny povídání dalo spočítat snad i na prstech jedné ruky. :-)

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 02.09.2021 22:25 |  
      0 0

      Jakoby nemusím :)))

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Fačín     před 3 lety 03.09.2021 07:22 |  
        1 9

        Tak to vyřiďte panu Trpišovskýmu, ten tento patvar velmi nadužívá a jeho mediální vystoupení pak podle toho bohužel vypadají. Jakoby, prostě, "všichni víme", to je taky jeho specialita.

        • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 03.09.2021 13:18 |  
          1 0

          No, na Tvrdíka jsem rozhodně necílil, to je hodně zdatný rétor a tyto akustické konstanty jsou u něj v normě. Spíš jsem měl na mysli zdejší podcasty MNF, které mám jinak moc rád, ale věty typu: "Včera jsme hráli jakoby zápas v jakoby Karviné a trenér střídal jakoby Bořila jakoby Oscarem a pak jsme jakoby měli tlak, ale neproměňovali jsme jakoby šance..." mi trochu kazí zážitek. Sám teda nejsem moc mluvka, koktám, šišlám, šlapu si na jazyk, zadrhávám, a tak nechci moc kritizovat, ale myslím, že by na tom šlo jakoby zapracovat. :-)

          Aha, ty píšeš o Trpišovským, já o Tvrdíkovi. Moje chyba a tím pádem ten můj komentář postrádá smysl, ale mazat ho nebudu, protože jsem si s ním dal hodně práce. Omlouvám se .


          Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2021 13:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      obiwan     před 3 lety 03.09.2021 12:18 |  
      1 1

      Já to zažil vyšroubované na vyšší level...jedna paní říkala: "Ona má jakoby tři sestry a ...." Jsou chvíle, kdy bych vraždil:-)

  28. Vlašim

    Borgetti     před 3 lety 02.09.2021 22:01 |  
    8 1

    Strašně moc mě potěšila slova o Vlašimi. Jako se přiznám, že jsem hodně záviděl rumunům, že maj béčko v druhé lize, ale teď cítím, že slávistický projekt je vymakanější.
    Slavia B jako C tým je ve 3.lize, kde hrajem fakt s hodně mladýma klukama v dospělém fotbale.
    Vlašim jako B tým, kde to funguje dle režie Slavie, Trpišovského a kde naši kluci hrají v klubu s hráči středního či vyššího věku, kteří mají zkušenosti s druhou ligou a tudíž se mají od koho učit, což je asi neméně důležité.
    Jen si řikám, co kdyby postoupili? :-) bylo by to zajisté hodně hezké, ale fungovalo by to na stejném principu i v první lize?

    • Re: Vlašim

      pcitron     před 3 lety 02.09.2021 22:06 |  
      0 1

      Tak Švec zrovna není nejmladsi-:)

      • Re: Vlašim

        Borgetti     před 3 lety 02.09.2021 22:19 |  
        0 0

        Tak ten tam je jako někdo, kdo to vede, ne? O tom se nějak psalo taky, že musí být i mezi náctiletýma nějaká autorita. Je tam Švec a Šmíd.

    • Re: Vlašim

      Fačín     před 3 lety 03.09.2021 07:24 |  
      0 31

      Nemít vlastní béčko ve druhé lize je ostuda. Navíc nám to komplikuje návaznost na "A" tým. V případě potřeby nemáme kam sáhnout, z Vlašimi si hráče nestáhneme a v béčku zatím nemají tu kvalitu. Tento model se mi osobně vůbec nelíbí. Vydělá na tom jen Vlašim.

      • Re: Vlašim

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 03.09.2021 08:07 |  
        6 0

        Počkej a my (naši kluci) nevyděláme na tom, že se hraje dle našich not a vesměs naši hráči?

        • Re: Vlašim

          Fačín     před 3 lety 03.09.2021 10:34 |  
          1 9

          To samý by ale mohlo být v našem béčku. Ne někde v umělým týmu na vesnici.

          • Re: Vlašim

            pehacko     před 3 lety 03.09.2021 12:43 |  
            2 0

            Vlasim je moc krasne mesto… vesnice to rozhodne neni!

            • Re: Vlašim

              Lunaris     před 3 lety 03.09.2021 12:57 |  
              0 0

              No, je to taková větší vesnice, ale mám to tam rád. :-)

      • Re: Vlašim

        lubi34     před 3 lety 03.09.2021 09:47 |  
        5 0

        Prostě jdeme jinou cestou a uvidí se. Proč musíš být většinou tak negativní?

        • Re: Vlašim

          Fačín     před 3 lety 03.09.2021 10:36 |  
          1 13

          Co je na tom negativního? Prostě mám jiný názor. Výhody vlastního béčka ve druhé lize jsou dle mého názoru naprosto očividné a divím se, že to nevidí i ostatní.

          • Re: Vlašim

            kjandourek (admin)     před 3 lety 03.09.2021 11:06 |  
            10 1

            Tak je úžasné, že zase - jako často na tomto fóru - jenom ty vidíš něco, co nevidí ani lidé, kteří se tím fotbalem opravdu dlouhodobě zabývají :-)

            Ano, máš pravdu v tom, že hráče, které jsme poslali do Vlašimi, nemůžeme na podzim použít... Uvědomuje si to i Tvrdík, který o tom v rozhovoru mluvil s důrazem na to, že třeba stoper Prebsl tam podává takové výkony, že by si určitě letos na podzim zahrál Konferenční ligu, coby hráč z bé listu.... To je nevýhoda, ovšem žádnou jinou nevidím...

            Druhá liga je už profesionální soutěž, abys jí udržel, musíš mít k dispozici kádr z hráčů, kteří na ní mají - my jsme do Vlašimi poslali sedm kluků do pole plus gólmana (když se zranil, poslali jsme dalšího), k tomu máme v Jihlavě Vlčka a dejme tomu Koska v Brně.... takže suma sumárum je to devět plus jedna lidí, u kterých vidíme, že mají na druhou ligu - zbytek našich mládežníků už buď hostuje v první lize, tudíž by nemělo smysl je držet v béčku (Jurásek, %Cerv, Markovič), nebo naopak hraje za béčko ve třetí lize, kde jsou hodně dole (tudíž na vyšší soutěž asi ještě nemají).... máš dojem, že by to stačilo na udržení druhé ligy? Podle mého názoru ani náhodou....

            Musel bys tedy k těm devíti angažovat dalších deset patnáct lidí, kteří by s nimi udělali kádr pro druhou ligu... a těhle deset, patnáct lidí by muselo být takových, aby herně měli na druhou ligu a přitom neměli ambice okamžitě utéct do ligy první... Všechny bys musel platit - a to všechno pro to, abychom tedy obouchali svých devět hráčů ve druhé lize a případně si je mohli půjčit do áčka...

            Pokud bychom to celé měli stavět na klucích 17 - 19, těžko by ten mančaft hrál nějaký slušný střed, spíše by to byl úporný boj o záchranu, takže by nám do přípravy áčka přicházeli hráči, kteří by měli zažitý herní styl odpovídající bojům o záchranu - tedy hráči pro Slavii víceméně nepoužitelní...

            Místo toho si nám v béčku na dospělý fotbal zvykají hráči o dva tři roky mladší a těch sedm nejlepších z minulého béčka hraje profesionální soutěž po boku relativně zkušených druholigových hráčů, takže místo úporného boje o záchranu hrají útočný fotbal o nejvyšší příčky - tedy přesně to, na co si potřebují zvyknout, pokud mají někdy hrát za áčko Slavie...

            Ono není náhodou, že i béčka velkých klubů většinou hrají třetí ligu a ne tu druhou... maximálně občas do druhé ligy postoupí a následně z ní zase rychle spadnou...

            • Re: Vlašim

              Fačín     před 3 lety 03.09.2021 11:43 |  
              2 4

              Zapomínáš na to, že v "A" týmu máme kolem 30 hráčů, spousta z nich občas nemá využití, nebo se vrací po zranění. Takže skoro každý týden bys to béčko mohl doplnit nevyužitými hráči z áčka. A analogicky naopak, když by se nám někdo zranil nebo vykartoval, okamžitě bychom mohli použít náhradu. Teď nám z béčka nikdo nepomůže, protože skok z třetí ligy do první je příliš velký. Navíc bychom nemuseli posílat tolik hráčů na hostování. Měli bychom je blízko, pod drobnohledem.

              Podobnou diskusi o stejném tématu už jsme tady několikrát vedli, nechci se úplně opakovat. Myslím, že argumenty jsou jasné a zatím mě nic ani náznakem nepřesvědčilo o opaku. Jako jsem smířený s tím, že naše vedení to vidí jinak, ale nesouhlasím s tím. Což je taky to jediný, co s tím asi můžu dělat. Nejlíp nám odpoví čas.

              • Re: Vlašim

                kjandourek (admin)     před 3 lety 03.09.2021 11:56 |  
                1 0

                Jenomže hráče pro áčko jsme přiváděli do áčka.. jako investici do kádru... hráč z áčka nastoupivší za béčko se může blbě zranit, protože proti němu může nastoupit někdo, kdo si chce proti relativní hvězdě něco dokazovat... stačí jak proti nám hráli karvinští....

                Druhá liga je těžká soutěž a není tak jednoduché jí hrát... béčko nám slouží k tomu, abychom hráče z dorostu začali zvykat na dospělý fotbal... ve druhé lize by museli hrát víc na výsledek ....

                Já si nemyslím, že nám čas ukáže, protože si každý z nás stále povede svou....

                Podle mého názoru se minimálně pět hráčů z té sedmičky, co teď hraje ve druhé lize ve Vlašimi plně prosadí v první lize a z toho minimálně tři ve Slavii.... a v té chvíli si budu říkat, že je to dobrá cesta... a mám takový neodbytný dojem, že Ty v té samé chvíli budeš tvrdit, že to je málo a že čas ukázal, že Tvoje cesta by byla lepší :-)

                Klidně ať béčko postoupí do první ligy, ale ne na sílu - až nám budou z dorostu lézt opravdu takoví fotbalisté, že se každý rok objeví deset sedmnáctiletých hráčů, kteří herně budou mít na druhou ligu, tak proč ne (ať už proto, že se zlepší náš systém výchovy mládeže, nebo proto, že klesne úroveň druhé ligy).... zatím ta situace taková není .... tak proč to lámat přes koleno?

                A hlavně - proč to nazývat ostudou?

                • Re: Vlašim

                  Fačín     před 3 lety 03.09.2021 12:08 |  
                  0 8

                  Už jen krátká reakce k tomu slovu "ostuda" - na mě to prostě nepůsobí dobře, naše béčko nemá vůbec kvalitu a bude mít co dělat, se v ČFL vůbec udržet. Takže to slovo je použité především ve vztahu k výsledkům a výkonům, jaké zatím předvádíme.

                  "Druhá liga je těžká soutěž " - ano je a právě proto bychom jí měli hrát.

                  "ve druhé lize by museli hrát víc na výsledek" - a to jako proč? Právě naopak, bohatě by stačilo nehrát o záchranu, klidnej střed, postoupit bychom stejně nemohli.

                  • Re: Vlašim

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 03.09.2021 12:32 |  
                    4 0

                    V Ideálním světě to tak jednou bude... ale nesmíš to chtít na sílu hned... :-)

                    Vždyť si vezmi, že béčka byla do třetí ligy zařazena na sezónu 2019/20.... ta se nedohrála, skončila po šestnácti kolech... o rok později se jenom rozehrála a nakonec tedy jako postupující byly určeny vedoucí celky, které měly odehráno osm zápasů...

                    Přijde mi, že Ty chceš všechno nejlepší pro své ego... tedy béčko SKS ve druhé lize, aby to nebyla ostuda... co je nejlepší pro vývoj samotných hráčů už je ti tak nějak fuk... Já budu radši, když se do tří let v lize plně prosadí Višinský, Alijagič, Prebsl, Hošek, Křišťan a Jurásek... to budu mít pocit, že se pro vývoj těch kluků udělalo to nejlepší, co se udělat dalo... i když tedy některý z nich mohl mít start za SKS na Feyenoordu a nemá jej jenom proto, že zrovna hostoval ve Vlašimi...

                    • Re: Vlašim

                      Fačín     před 3 lety 03.09.2021 13:17 |  
                      0 5

                      Ne nechci to nejlepší pro "svoje ego", ale pro Slavii.

                      No a nevidím jediný důvod, proč by to naše béčko ve druhé lize mělo dělat hůř než Vlašim.

                      • Re: Vlašim

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 03.09.2021 13:20 |  
                        6 0

                        Nedělalo by to "hůř", jenom bys musel mít okolo těch sedmi, co jsme tam letos poslali, stejné hráče jako má Vlašim - je klidně možné, že z Vlašimi uděláme ofiko béčko... a béčko ve třetí lize bude céčko... Bylo by to asi nejlepší, ale zase by to asi nebylo fér vúči lidem, kteří ve Vlašimi chodí fandit :-)

            • Re: Vlašim

              Karel13     před 3 lety 03.09.2021 12:45 |  
              0 0

              Nechci rejpat, většinou s tebou souhlasím, ale co Sparta s "B" na čele 2. ligy ...

              • Re: Vlašim

                kjandourek (admin)     před 3 lety 03.09.2021 13:14 |  
                3 0

                Ano, ta je opravdu na čele ligy, ale podívej se na soupisku...
                https://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/sparta-praha-b/soupiska/

                většinou jsou to ročníky 1999,2000 a sem tam 2002... jako ano, mohou z nich ještě pobytem ve druhé lize vychovat prvoligové fotbalisty... ale přeci jenom snahou by mělo být, aby v béčku nastupovali hráči, co právě vylezli z dorostu a ti se tam obouchávali a zvykali si na dospělý fotbal...

                dvaadvacetiletý kluk který ještě neokusil první ligu se samozřejmě může vyšvihnout později, ale je to spíše anomálie, asi není úplně ideální mít v béčku nadpoloviční většinu hráčů nad dvacet let...

                To je to, o čem píšu - že si musíš vytvořit kádr hráčů, jejichž strop je druhá liga, aby vedle nich mohl hrát sedmnáctiletý kluk... Ten potom vyroste.. ale z ročníku 2003 tam mají jenom Vitíka...

                My máme na soupisce většinou kluky pod dvacet, když nepočítám Švece a Šmída...

                Ovšem k tomu přidám, že ve Vlašimi máme kluky z ročníků 2002 (Křišťan, Rigo) a 2003 (Vágner, Višinský, Alijagič, Prebsl) a dvacet bylo letos pouze Hoškovi... A to nemluvím o tom, že v první lize máme dva hráče ročníku 2001 (Červ a Markovič) a jednoho 2003 (Jurásek v Karviné)

                Tak pořád vnímám, že my touhle strategií budeme mít letos více obouchaných hráčů ročníku 2003 než Sparta... a o to by v béčku mělo jít především... Ne o tom, že si tam drží kluky, co se po dvacítce drží ve druhé lize, ale je dost pravděpodobné, že už na prvoligový fotbal nikdy mít nebudou, ale prostě drží značku Sparta ve druhé lize...

      • Re: Vlašim

        Jožin     před 3 lety 03.09.2021 10:45 |  
        5 0

        Víš co obnáší personálně a finančně zajistit chod mužstva ve 2 lize

        • Re: Vlašim

          Fačín     před 3 lety 03.09.2021 10:51 |  
          1 7

          Co to je za argument? To snad přibližně víme všichni ne?

          • Re: Vlašim

            pehacko     před 3 lety 03.09.2021 12:37 |  
            7 0

            To je prave zcela zásadní argument… protoze bys pak treba kricel prave ty, ze tvrdik strasne rozhazuje a ze nas privede na buben, kdyz mame tri dospělé profi tymy ve trech ligach. Sice si ted nemuzeme pul roku stáhnout hrace, ale zase aspon maji ty kluci kontinuální půlrok v jednom tymu a ono je to mozna i lepsi, nez s nima pendlovat sem a tam.

          • Re: Vlašim

            Jožin     před 3 lety 03.09.2021 12:53 |  
            7 1

            Já to třeba nevím, můžeš mě poučit jen přibližně děkuji

  29. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    amon     před 3 lety 02.09.2021 22:46 |  
    10 1

    Pro mě asi nejzásadnější, že ta "facka" (nezvládnutí kvaldy) nám může do budoucna hodně pomoct. Už vloni jsem říkal, at se na play off vy... Pomůže nám to nastavit si priority a jak jsem poslouchal JT, tak jsou si vědomi, co je opravdu priorita, co bylo špatně a že musíme být v topu na předkola a ne měsíc po..Jinak akademie- skvělé, Hochtief- skandál (nechápu), přestupy S+Z chápu a jsem s tím ok. V posledních týdnech jsem slyšel od někaolika lidí, kteří to měli ze zaručených zdrojů, že Slávie je bez peněz, přijde výprodej.. leda přání a nasr.... JT musíme jednou v Edenu postavit sochu. Tak nějak se nebojím o budoucnost Slávie a jeden podělanej začátek sezony nám naopak do budoucna může pomoct. Ajax tenkrát taky vypadnul s náma a pak měl 1-2roky úplně bez pohárů a pár let na to tam hráli semi CL..nemůžeme jen vyhrávat, ale z porážek se musíme poučit.

  30. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    pehacko     před 3 lety 03.09.2021 09:11 |  
    22 0

    Krasny rozhovor…. David se dovede zeptat slusne i na neslušné otazky. To se cení. Bylo mi stydno a smutno, kdyz mluvil Jarda na tema Kolar co dokazi lide rikat a cloveka co toho udelal pro Slavii tolik urazet a ponizovat. Musim rict, ze si Jardy Tvrdika moc vazim. Je to frajer! A Ondra taky!

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      ocetnik     před 3 lety 03.09.2021 20:38 |  
      4 0

      Děkuji

  31. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Corfe     před 3 lety 03.09.2021 16:25 |  
    6 0

    Perfektní rozhovor, se zájmem jsem vyposlechnul od začátku do konce. Oběma pánům velký dík. Pro mě nejzajímavější byla část o kádru, přestupech, marodce a atmosféře v týmu. Jsem rád, že na přetřes se dostal i opomíjený Laco Takács a přeju mu, aby teď šanci chytil za pačesy.

    Moc oceňuju otevřenost ohledně Deliho, Sinyana, Mandouse a Koláře, pohled klubu teď chápu a akceptuju. Je dobře, že jsme se u Simona nepustili do finančních dostihů, když z jeho strany byly zjevně prioritou peníze a ne působit ve Slavii.

    Chybělo mi jen okénko ohledně našich hráčů na hostování v lize, jak je sledujeme, s kým počítáme nejvíc, kdo měl nejblíže k tomu zůstat v kádru atd.

    Jsem rád, že "už" jsme pochopili, že nadstavba je volovina a měli bychom začít s přesvědčováním dalších pohárových účastníků, kterým akorát škodí. Pak teprve může být síla dohodnout se na jejím zrušení v LFA. Jak zmínil Paska příklad Německa, tak fond solidarity, kam by pohároví zástupci ze zisků přispívali ostatním by mohl být cesta.

  32. Číňan

    Cross     před 3 lety 04.09.2021 03:53 |  
    2 3

    Pro mě nejdůležitější informace je, že Číňan drží a investuje. Určitě akademie bude stát nižší stovky milionů a cash na to bychom bez Číňana v příštích 24 měsících nejspíš neměli. Nešlo by to spustit.
    Vždycky když čtu nějakého neseriózního Podroužka, mrknu se na internet a vypíšu adresu CITIC TOWER. To je nejvyšší mrakodrap v Pekingu, dokončený v 2018, vysoký přes 500 metrů a jeho cena bude v řádu miliardy dolarů plus… pak si vzpomenu na předluženého Křéťu, který ve Spartě už provařil hodně přes dvě miliardy korun, na Letné vedle spartanskeho stadionu teď navíc vykopal jámu, oplotil ji a stavbu toho - prý budoucího hotelu - hned zakonzervoval … a je mi příjemně…nikdo v prostoru bývalého Rakouska-Uherska nemá silnějšího majitele, než my - jen možná Red Bull v Salzburgu je na sportovní úspěch - přes své marketingové aktivity - koncentrovanější.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2021 03:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Číňan

      Cross     před 3 lety 04.09.2021 04:01 |  
      0 2

      Tak na Wikipedii píšou, že cena CITIC TOWER je 3,8 mld. USD = cca 80 miliard korun.

  33. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Martin Platil     před 3 lety 04.09.2021 08:30 |  
    17 1

    Po několika dnech zaregistrovali redaktoři sportovních rubrik rozhovor s JT. A vzali si z toho jen to, že JT vypíše vyšší prémie za derby než za KL. Škoda, že si nezvali nic z toho, jak nadstavba je jeden z hlavních důvodů, který ničí ambice klubu.

    • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      pehacko     před 3 lety 04.09.2021 11:50 |  
      9 8

      A to je presne rozdil mezi dnesni zkorumpovanou a sracek chtivou sebrankou, co pise v soucasne dobe o fotbale… a tady Davidem, kteremu o fotbal a sport jde. Neni treba hledat spinu a senzace zvlast tam, kde proste neni… tenhle rozhovor fanouska obohati a potěši a donuti se zamyslet. Coz proste ruda zumpa ispart, bolsevicka redakce idesu a Tučný madl proste nikdy nepochopi… ze oni fotbalu strasne škodí a jsou jen hlaskou troubou starych berbrovskych praktik. K tomu dostavaji slovo “inženýři” typu vizek, sigel, novotny a kdyz opravdu hodne chteji, tak tají tyden na to sesmolil jedu vetu lobotomu. Je to nekdy strasna beznadej a proto jeste jednou dekuji lidem, jako je David Ocetnik! Smekam!


      Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2021 11:53) . Zobrazit původní komentář

      • Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Boss82     před 3 lety 04.09.2021 13:30 |  
        13 8

        Ty jsi opravdu úplně mimo úplně každým svým příspěvkem. Můžu si o iSport nebo o Mádlovi myslet cokoliv, ale že jsou hlásnou troubou berbrovských praktik je nesmysl na entou. Jak iSport tak Mádl nenechávali a nenechávají na Berbrovi dlouhodobě nit Suchou. Mádl v rámci svých možností bojuje proti Berbrovi a korupci ve fotbale dlouhodobě. Tak tu nemel kraviny.

        A k mé radosti nenechává Mádl nit suchou ani na Spartě, což mne těší. O Slavii psával vždy dobře, bohužel mu z nějakých důvodů vadí Tvrdík a od té doby vztah Mádla ke Slavii ochladl. To mě sice štve, ale to ještě neznamená, že tu budu psát nesmysly, že je hlásnou troubou berbrovských praktik a škodí fotbalu, jako tu blekotáš ty.

  34. .

    iwanowicz     před 3 lety 04.09.2021 09:55 |  
    4 0

    Rozhovor fakt parada. Díky p.Tvrdíkovi, p. Ocetníkovi a všem, co se na tom podíleli. Uroven rozhovoru, odpovedi, ale i otazky a posluchacska trpelivost p. Ocelnika to je opravdu top level. Jsem nadsenej, ze vsechno, co me jako fanouska trapi, klub resi a snazi se poucit z chyb. Naprosto souhlasim s preferovanim ligy pred poharem a az se nam vylidní ta neuveritelna marodka, vrati se klicovi hraci, nepochybuju, ze budeme zase valec. :)

  35. Re: HOVORY Z LE PALAIS | Rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Fačín     před 3 lety 06.09.2021 10:57 |  
    6 3

    Tak už jsem to doposlouchal. Skoro se vším se dá souhlasit, pan Tvrdík skutečně umí mluvit, někdy to trošku natahuje, politik se v něm nezapře, ale jsem rád, že nás vede zrovna on.

    Jen technický detail, velmi špatně ozvučeno.