Hráči Slavie

Bořil - zranění kolene

Slavia uvedla, že u kapitána Bořila přetrvává problém s kolenem, který bude muset být pravděpodobně vyřešen operací s delší následnou pauzou.

Komentáře (82)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bořil - zranění kolene

    Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 15:49 |  
    4 25

    Tak to Bóřa dohrál na nejvyšší úrovni,škoda

    • Re: Bořil - zranění kolene

      davidovky1     před 3 lety 05.10.2021 15:58 |  
      15 5

      jsi normální blb jak to můžeš napsat. Takoví srdcař se vždy vrátí není to žádná panenka

      • Re: Bořil - zranění kolene

        Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 17:17 |  
        7 11

        Toho blbá si si mohl ušetřit,tady nerozhoduje srdce ale zdraví a věk

        • Re: Bořil - zranění kolene

          Alanor (admin)     před 3 lety 05.10.2021 17:41 |  
          13 3

          Je mu ani ne 31. Pro Slavii může být platný ještě několik sezon. Tvůj úvodní příspěvek fakt nechápu. Já jsem třeba skeptik u Hovorky, ale to je historií zranění úplně jiný případ než Bořil.

          • Re: Bořil - zranění kolene

            kondorr     před 3 lety 06.10.2021 13:13 |  
            1 3

            No nevím jestli několik let na jeho pozici to chce jezdit nahoru dolu a věk prostě nezastavíš a jestli má problém s kolenem tak to není moc dobrý i když doufám že je to spíš takoví mlžení kvůli repre.

    • Re: Bořil - zranění kolene

      gazza     před 3 lety 07.10.2021 00:24 |  
      1 1

      Nic nedohrál.Bude ještě 3-4 roky válet.Musel mět ale bolesti od eura a bůhví, jestli ne již před tím.Proto ty výkony byly jaké byly.Asi se přemáhal a nyní to již nejde.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        žbl68     před 3 lety 05.10.2021 18:15 |  
        2 1

        Latka na stopera :-)

  2. Re: Bořil - zranění kolene

    mig52     před 3 lety 05.10.2021 16:39 |  
    4 5

    No a vypadá to, žel, že i Ševčíka se stává skleněnka !

  3. Re: Bořil - zranění kolene

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 16:58 |  
    3 0

    Ach jo. Otázka je, zda může podzim dohrát, že je to na operaci, ale nemuselo by se to při zátěži horší.

    Podle mě je na čase hledat volné hráče beze smlouvy.

    Kdo chodí na béčko, jak je na tom Švec? Pak je tam v obraně ještě jeden veterán.

    Pokud je Bera úplně out, tak to měl po konci zápasu u komunistů ještě víc vyhrotit :)

    • Re: Bořil - zranění kolene

      necich     před 3 lety 05.10.2021 18:25 |  
      2 0

      Ten druhý je Šmíd..

    • Re: Bořil - zranění kolene

      hiker42     před 3 lety 06.10.2021 22:34 |  
      1 0

      Viděl jsem Švícka, a ač je to můj velký oblíbenec, tak myslím, že na ligu už nemá. Ale po pravdě, pokud nebude na Liberec Kudy, tak k Holešovi nemáme vůbec nikoho.

  4. Re: Bořil - zranění kolene

    fajtik     před 3 lety 05.10.2021 17:06 |  
    3 2

    To s těmi zraněními už není normální. Vždyť není zápas aby se někdo dlouhodobě nezranil. Nedělá se něco špatně?

    • Re: Bořil - zranění kolene

      pehacko     před 3 lety 05.10.2021 17:20 |  
      6 3

      Bera to ma od eura… jen zatim stacil tyden az dva klid a po derby se to posralo. Problem je minula sezona a přetížení hracu… zmrd podrouzek by rekl, ze je to dan za uspech.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        fajtik     před 3 lety 05.10.2021 17:22 |  
        3 1

        Já to právě taky připisuji tomu neodpočinku v průběhu a po minulé sezóně. Z toho ale jednoduchá cesta nepovede, to bude stále dokolečka.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        necich     před 3 lety 05.10.2021 18:24 |  
        3 0

        Ale to je opravdu daň za úspěch... Sicel velká daň, ale je... Třeba Bohemce se málokdo zraní když hrají 1 zápas týdně a o repre pauze odpočívají..

        • Re: Bořil - zranění kolene

          pehacko     před 3 lety 05.10.2021 19:06 |  
          5 2

          To musi mit trener repre mozek a koule… aby ty hrace nepřetezoval jeste vic… treba kdyby se na euru podělil o svuj post s kaderabkem, tak by ted byl zdravej…

  5. Re: Bořil - zranění kolene

    benny231     před 3 lety 05.10.2021 17:19 |  
    3 0

    Kdy už bude těm zraněním konec ?
    Teď si bude muset Oscar rychle vrátit do formy, kterou ve svých top zápasech měl. Bude to na něm.

    • Re: Bořil - zranění kolene

      zeleznik2     před 3 lety 05.10.2021 17:34 |  
      1 1

      Bohužel asi nebude, Olayinka a Ševčík dlouho nevydrží. Nevěřím, že dva měsíce odehrají Takács, Kúdela a Kačaraba zdrávy.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        necich     před 3 lety 05.10.2021 18:21 |  
        2 1

        Zdrávy došli...:)

  6. Re: Bořil - zranění kolene

    zeleznik2     před 3 lety 05.10.2021 17:32 |  
    5 0

    Díky Derby!!..Berka má drzost ještě říci" Že by stejně Pavelku nevyloučil". Nechci, brečet, ale hrát Rumuni o deseti a v druhé půli, o devíti, bez Flusače 100% by nevyhráli a asi neremizovali.. konečně máme v reprezentaci jen jednoho hráče Holeše. Ale byl donominován ještě Kuchta a je tam i Mandous.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2021 17:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Bořil - zranění kolene

      Slávista 51     před 3 lety 05.10.2021 17:39 |  
      1 1

      No, nějakej bejvalej hráč Slavia se tam najde.

    • Re: Bořil - zranění kolene

      Alanor (admin)     před 3 lety 05.10.2021 17:44 |  
      1 0

      Je tam ještě Mandous.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        zeleznik2     před 3 lety 05.10.2021 17:46 |  
        1 0

        Ten snad jako trojka, ale zapomněl jsem na Holeše

    • Re: Bořil - zranění kolene

      Kulajs     před 3 lety 05.10.2021 17:46 |  
      1 0

      Není tam ještě náhodou Holeš a Mandous? To jsou také naši!

  7. Re: Bořil - zranění kolene

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 17:45 |  
    0 0

    Jsme bez obrany. :-)

    • Re: Bořil - zranění kolene

      necich     před 3 lety 05.10.2021 18:20 |  
      1 0

      Nejlepší obrana je útok.... Tak asi jo..:)

  8. Re: Bořil - zranění kolene

    damade     před 3 lety 05.10.2021 18:02 |  
    14 1

    V zimě kupme Zmrzlýho z Olomouce. Je to levej bek a stoper, takže přesně to, co potřebujem. Neni to nějakej zázračnej supertalent, ale ve dvacetidvou je to solidní obránce a byla by chyba ho nechat konkurenci.

    • Re: Bořil - zranění kolene

      mudrc     před 3 lety 05.10.2021 18:20 |  
      3 2

      Ano, tam to dost vypada.

    • Re: Bořil - zranění kolene

      hajnej     před 3 lety 05.10.2021 18:22 |  
      9 0

      Z Olomouce přišel i Zima, takže už jen jméno zaručuje povedenej nákup :-)

    • Re: Bořil - zranění kolene

      zeleznik2     před 3 lety 08.10.2021 20:44 |  
      0 0

      Myslím, že jeden stoper je málo. Měli jsme jich sedm. Nyní ani jednoho. Samozřejmě snad se někdo uzdraví, ale ještě zbývá dost zápasů a vzhledem k aktuálnímu stavu..

  9. Re: Bořil - zranění kolene

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 18:48 |  
    8 0

    Honza Bořil má dlouhodobý problém s kolenem, který vyřeší až operace, ale nemusí jít na tu operaci hned, může se to ještě chvíli dělat jako doteď (měsíc, dva), aby měl Oscar za sebe záskok a pak v zimě operace a my zároveň někoho přivedeme na jeho post ... Jinak Lukáš Masopust má svalový problém v oblasti lýtka, tady se návrat těžko odhaduje a Petr Ševčík má něco s kotníkem, tady to snad bude jen krátkodobá absence.

    • Re: Bořil - zranění kolene

      MKCZ83     před 3 lety 06.10.2021 15:10 |  
      1 0

      Pokud má problémy s chrupavkou, tím, že se to nebude řešit, se mu to bude nejspíš jenom zhoršovat a snižuje si tím pravděpodobnost, že se bude schopný ještě k profi kariéře ve Slavii vrátit.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 06.10.2021 15:20 |  
        1 0

        Tenhle problém s kolenem má Bóřa dlouhodobě a zatím se to řešilo konzervativně, možná se mu to teď ještě zhoršilo, těžko soudit, ale to musí říct odborník a myslím, že Slavia má kvalitní medical team.

        • Re: Bořil - zranění kolene

          MKCZ83     před 3 lety 06.10.2021 15:57 |  
          1 0

          No, případů, kdy se nehledělo na dlouhodobý dopad přecházení zranění ve sportu je spousta. Ne proto, že by se o tom nevědělo, ale proto, že to hráč, nebo trenéři z různých důvodů ignorovali (hele, kousni se, fakt Tě potřebujeme... nebo kousnu se, protože chci pomoct). Případ Olayinka v minulé sezóně je asi dobrý příklad. Hráčů, co hrají pod práškama nebo injekcema je spousta a to nejen ve fobtale. Stejně tak, jako se u některých hráčů upřednostňovala situace týmu oproti jejich prospěchu (neodchod Koláře např.). Každý normální lékař by řekl, že to ten dotyčný nemá dělat.

          Nehodnotím to, nechci říkat, co je špatně a co dobře, ale že se to prostě stává. Obvykle proto, že málokdo z nás je schopný si představit delší budoucnost... pokud by tomu tak bylo, skoro nikdo by nekouřil, nepil a všichni by sportovali :-) Jenže na tohle si velká část z nás přijde, až už je pozdě a projeví se negativní dopady.

  10. Re: Bořil - zranění kolene

    damade     před 3 lety 05.10.2021 19:47 |  
    6 0

    Ševčík to má podle mě ze zápasu s Feyenoordem, kde kvůli tomu střídal. A zákrok Dočkala mu to asi obnovil.

    • Re: Bořil - zranění kolene

      japoko     před 3 lety 06.10.2021 12:40 |  
      1 3

      Hlavně je to u něj už tradice, to mu nepomáhá!

  11. .

    iwanowicz     před 3 lety 06.10.2021 09:34 |  
    7 0

    Tak to je uprime docela katastrofa. Je nutny aby se dal do poradku Kudela, bez nej jsme v obrane polovicni a musime nejak dokopat podzim bez velkych bodovych ztrat.

    • Re: .

      jufoun (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 18:23 |  
      0 0

      Kudy má trhlinu ve svalu, otázka, kdy se bude moct vrátit.

  12. Re: Bořil - zranění kolene

    japhy     před 3 lety 06.10.2021 13:53 |  
    12 0

    Tento způsob sezony zdá se mi poněkud nešťastným.

  13. Re: Bořil - zranění kolene

    wymaz     před 3 lety 06.10.2021 14:34 |  
    4 0

    Spíš je normální mít nějaké zranění pokud sportuji na vysoké úrovni ve vysoké intenzitě. Uvědomme si různé druhy zátěže i to, že jen pár vyvolených ,,těl,, má předpoklady projít takovým náročným životem vrcholového sportovce. Pro mě je překvapením, že těch nemocných nemáme více. Navíc při pohledu koho trápí tyto problémy nejvíc? Nás, Spartu a asi i Plzeň, a které týmy se nám dokáží přiblížit v intenzitě hry.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.10.2021 14:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Bořil - zranění kolene

      MKCZ83     před 3 lety 06.10.2021 15:16 |  
      3 1

      Přesně tak. U nás je to o to horší, že praktikujeme extrémně náročný fyzický styl fotbalu, na který si velká většina našich hráčů nezvykala od dorosteneckého věku. Nemají na to vybudovaný pohybový aparát.

      Ze začátku to je pro hráče celkem v pohodě, na tu úroveň se nějak dostanou, ale jakmile mají podávat podobné výkony dlouhodobě, začne se to prostě projevovat. Čekal jsem, že to máme v realizačním týmu ošetřené lépe, tj. s hráči se pracuje i v rámci možných rizik zranění a jejich tréninková i zápasová zátěž se lépe rozkládá... ale buďto to neumíme, anebo ano, ale kvůli personální situaci v kádru na některých postech jsme šli do rizika. Ať už je to jakkoli, je myslím nutné, aby se v týmu zamysleli, jestli chtějí v tomto pokračovat a hráče přetěžovat, anebo vymyslet něco jiného. Protože minimálně v podzimní sezóně, pokud se nezačne stavět papírově slabší sestava z těch, co jsou zdravotně v pohodě, se neustálé plnění a vyprazdňování marodky bude opakovat. Ať už bude docházet ke zraněním v zápasech, anebo na trénincích, když ti hráči nebudou na 100 % v pohodě.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 17:01 |  
        3 0

        Tohle je obecně problém, který se bude stupňovat... fotbal je stále náročnější, hraje se ve stále větší intenzitě a souboje jsou čím dál více náročnější... hráči v posledních letech pečlivě dbají na tělesnou schránku, na výživu i na posilování, ale svaly, klouby a šlachy jsou stále stejné...

        Já jsme začal sledovat fotbal na jaře 1982 - tehdejší sestava: Zlámal - Pauřík, Jeslínek, Šajtar, Zamazal - Pešice, Peter Herda, Karel Jarolím - Lauda, Petržela, Hotový odehrála celé jaro... tedy patnáct zápasů, víc ani ťuk nebylo potřeba ... na místo Hotového sem tam naskočil mladičký Knoflíček a v obraně alternovali Janů, Lubas a Stričko... a v téhle sestavě se zvládlo celé jaro - sem tam někdo chyběl pro něco nataženého, ale nic vážného...

        Podobné to bylo v sezóně 1995/96: Sezónu začala sestava Stejskal - Pěnička, Suchopárek, Hyský - Lerch, Krištofík, Šmejkal, Bejbl, Novotný - Šmicer, Vágner.... ve druhém kole naskočil Poborský, v zimě se uzdravil Kozel a na konci sezóny zraněného Stejskala zastoupil Blažek.... alternovali ještě Vávra, Hunal, či Jirásek... ale sezóna se zvládla ve dvaceti lidech....

        Ještě na podzim 2008 nebylo těžké tipovat sestavu: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - M.Jarolím, Tavares, Belaid, J.Černý - Šmicer, Necid .... ale už byl ten kádr širší: do útoku naskakovali Toleski, Ivana a Šenkeřík, v záloze Švento , v obraně Jablonský, Šiklič a Latka...

        a když Vrba působil poprvé v Plzni, tak to taky měl postavené na patnácti lidech.... ale ta doba se holt změnila - zvýšil se počet zápasů (za mě až nesmyslně), z finančního hlediska je potřeba jít do pohárů a tam vydržet co nejdéle, je tu nadstavba a úspěšný klub se stává pravidelným dodavatelem do reprezentace - to taky donedávna nebylo - repre byla slouho tvořena hlavně hráči, působícími v zahraničí....

        celé tohle povídání směřuji k tomu, že u nás prostě nikdo nemá dlouhodobé zkušenosti s rotací hráčů... s tou prací ohledně jejich vytíženosti, aby se předešlo zraněním... to možná zvládají v klubech jako Bayern, Real, United, či Juventus, ale u nás se náš trenérský i lékařský štáb dostávají do situace, s níž nemohli mít zkušenosti...

        Zase je pro nás dobré, že budeme jedni z prvních, kdo se naučí takhle uvažovat a pracovat... ale pořád je to o tom, že jsme teprve na začátku cesty, po níž kterou evropští giganti kráčí delší dobu.... na tu cestu vykročil kde kdo a zdaleka ne každý na ní vydržel - je spousta klubů, které vyletěly nahoru, ukázaly se v lize mistrů a to více než my... a posléze jim došel dech, protože je semlely podobné problémy... o jejich hráče byl zájem, hráli v reprezentacích různých zemí, přišla zranění... své o tom vědí v Basileji, Ludogorci, Kazaň druhdy vyhrála na Barceloně, CSKA Moskva hrál v LM slušnou roli i s Necidem...

        Prostě si myslím, že tohle je holt něco, co se musíme opět naučit - další krůček na cestě vzhůru... na cesta zdaleka ještě není zakončená - třetí titul v řadě byl pořád jenom začátek :-)

        • Re: Bořil - zranění kolene

          MKCZ83     před 3 lety 07.10.2021 18:51 |  
          0 0

          V tomhle je pak otázka, jestli je vůbec dlouhodobě řešitelná kombinace našich ambic, finančních možnost klubu v ČR a stylu trenéra. Prostě jestli budeme mít dost peněz na dostatečný počet kvalitních hráčů tak, abychom mohli hrát stylem, který JiT preferuje.

          Protože kromě počtu zápasů se zásadně proměnil i způsob hry. Tohle lze pozorovat nejen ve fotbale, ale ve všech komerčně úspěšných týmových sportech (např. hokej), kdy se díky posunům ve sportovních a lékařských vědách a technologiích, které zefektivňují trénink, hra zrychlila a je mnohem víc fyzická.

          Odsud na to odpověď asi nenajdeme a holt to zjistíme podle toho, jestli budeme mít konstantně na marodce další 2 roky 8 hráčů, a JiT to výsledkově neustojí, anebo si i s tímhle poradí a přijdou na to, jak to ve složitých a omezených českých podmínkách zvládnout při zachování stylu, anebo z části změnit herní styl.

          • Re: Bořil - zranění kolene

            kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 21:10 |  
            1 0

            Tak JiT preferuje styl, kterým jsou úspěšné kluby ve světě... to tak nějak obecně bude vždy fungovat, že úspěšný bude ten, kdo se dokáže přizpůsobit moderním trendům...

            Musíme se učit u nejlepších a u těch, co to zvládají... ale uvědomme si, že takový Bayern to svoje imperium buduje dlouho a kontinuelně... každý sportovní ředitel a předseda představentva se v klubu učil od svých předchůdců... při příchodu mohl nasát atmosféru a hlavně zkušenosti, co fungovalo v minulosti...

            K nám do čela před šesti lety přišli lidé, pro které to byly nové zkušenosti.... všechno, co se v klubu děje, je pro ně nové, každý další rok znamená nové věci, které to vedení posouvají dál... to samé Trpišovský a jeho trenérský štáb - v Měcholupech, na Žižkově, ani v Liberci neměl šanci tohle poznat a teď se musí opět učit... každá další sezóna je pro něj školou...

    • Re: Bořil - zranění kolene

      Harvey     před 3 lety 06.10.2021 16:25 |  
      7 0

      Chrupavka, to abychom začali hledat nového levého beka. Snažím se v tom vidět to pozitivní, je to šance pro Oscara, aby se stal pravidelným členem základní sestavy i když vzhledem k jeho formě to asi v horší dobu přijít nemohlo. Nechápu to, na začátku sezóny si dával levého beka jak Marcelo i když byl čerstvě po Covidu Delta a teď vypadá jako by ten post nikdy nehrál. Je to absencí Kúdely, Kačaraby, klasické šestky nebo nesouhrou s křídlem? Nevím, ale potřebovali bychom, aby si Oscar především dozadu odvedl své bez ohledu na to, jaké má spoluhráče. Na jeho výpady se krásně dívá, ale ne za cenu dne otevřených dveří v naší obraně.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        pehacko     před 3 lety 06.10.2021 18:15 |  
        1 0

        Jindra kdysi říkal, že oscar je trošku zvláštní hráč, že se mu strašně špatně hraje před divákama, že pro jeho výkony byl ten covid a zavřené stadiony úplně to nejlepší co mohlo být… Na začátku sezóny taky nebylo na stadionu úplně plno. Tak možná tohle to bude ten úplně nejdementnější důvod na světě a přitom pro nás tak úplně v prdeli.

        • Re: Bořil - zranění kolene

          gazza     před 3 lety 07.10.2021 00:19 |  
          1 4

          To Jako vážně ?Tak to je vlastně nepoužitelný ,když je roztřepaný ze zaplněných stadionů.V minulém čísle halftime bylo pět ,nebo kolik stránek o našem scoutingu a lidech ,kteří tohle mají na starosti .Je jich kolem osmi a tam psali ,že o každém hráči ví vše když ho kupují.Úplně vše ,jak se chová ,jakou má povahu a jestli zapadne do kabiny z jaké rodiny pochází atd. A hlavně samozřejmě vše co se týče herní činnosti.Sakra nevšimnout si ,že trpí nervozitou před plnými ,nebo poloprázdnými tribunami to se mě nechce věřit.To je sakra důležité.

        • Re: Bořil - zranění kolene

          SirCohen     před 3 lety 07.10.2021 10:14 |  
          0 0

          To se říkalo i o Nicovi, ne?

          • Re: Bořil - zranění kolene

            pehacko     před 3 lety 07.10.2021 11:04 |  
            0 0

            Jako jsem trosku vychlastanej, ale co si pamatuji, tak to bylo na Oskara, ze mu paradoxne corona vyhovuje… ze je introvert a ze se mu bez divaku hraje o hodne lepe.

            • Re: Bořil - zranění kolene

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 11:35 |  
              1 1

              Já jsem taky introvert a celé tohle koronašílenství mi rozhodně nevyhovuje.

              • Re: Bořil - zranění kolene

                pehacko     před 3 lety 07.10.2021 11:47 |  
                2 0

                Zase tobe nevyhovuje nikdy nic… tebe brat jako meritko, tak cely svet spáchá sebevrazdu

                • Re: Bořil - zranění kolene

                  Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 16:58 |  
                  1 2

                  Vyhovuje mi dýchat svěží vzduch bez obstrukcí, čili bez plastikového nesmyslu na mordě. :-)

                  • Re: Bořil - zranění kolene

                    pehacko     před 3 lety 08.10.2021 06:54 |  
                    0 0

                    Tak proc bydlis v Sokolově?

                    • Re: Bořil - zranění kolene

                      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 08.10.2021 19:55 |  
                      0 0

                      V Sokolově jsem nikdy, to znamená nikdy nebydlel. Ta chemička uprostřed města mě docela odrazuje. Ta až bouchne... :-)

                  • Re: Bořil - zranění kolene

                    SirCohen     před 3 lety 08.10.2021 09:52 |  
                    1 2

                    sis postavil roušku z lega nebos nasadil igeliťák od rohlíků?:)

            • Re: Bořil - zranění kolene

              kostelnivlajka     před 3 lety 08.10.2021 06:39 |  
              0 1

              Tohle on něm říkal, jest to fakt.

  14. Re: Bořil - zranění kolene

    Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 06.10.2021 18:09 |  
    3 2

    Že jsem tady.byl včera za "blba"

    • Re: Bořil - zranění kolene

      kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 11:12 |  
      4 1

      Tos byl proto, že frajerovi hned ukončuješ kariéru.... operace je nepříjemná věc, rekonvalescence taky, ale třeba Matějovský se vrátil v nějakých osmatřiceti po utržené achilovce, takže nikdo nevidí důvod, proč by se neměl vrátit Béřa po operaci kolena... Navíc chrupavka není křížový vaz, tam jde hlavně o to, že musí dostat dostatečný čas na to, aby správně přirostla...

      • Re: Bořil - zranění kolene

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 11:34 |  
        0 1

        A co je to ten "dostatečný čas"? Z historie vím jen jak je dlouhý dočasný pobyt, ale u toho Bořila nevím. Jak dlouho teda může být out? Třeba i celé jaro?

        • Re: Bořil - zranění kolene

          kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 11:47 |  
          0 4

          Já vím samozřejmě prd, co mu přesně je... zase vycházím jenom z vlastních zkušeností - v roce 2018 mi doktor řekl, že můj kotník, který mě pobolívá tak, že už měsíc radši hraju s ortézou, je zralý na lehkou operaci, protože mi chrupavku odtlačuje nějaký výrůstek, který musí pryč.... a pak tak lehce dodal, že po té operaci budu mimo hru devět měsíců... no já třeštil oči a zkoušel ho během každé kontroly ukecávat, jestli by to už ěnšlo, ejstli nemůžu alespoň běhat a tak podobně a on mi trpělivě vysvětloval, že t chrupavka musí přirůst zpátky k té kosti, že to prostě neurychlím... že to není o nějakém posilování a tak podobně... že teď je ještě její struktura slabá, takže by se mohla utrhnout a začli bychom nanovo...

          Ale zase tedy musím říct, že jsem to tedy holt vydržel a od té doby drží a já hraju pořád bez problémů s tou operovanou částí nohy....

          Samozřejmě netuším, co přesně má Béřa - ale věřím tomu, že to není na konec kariéry... pokud bude chtít, tak se vrátí...

          • Re: Bořil - zranění kolene

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 12:19 |  
            1 0

            No, to nezní moc dobře. Bořil se třeba vrátí, ale Slavia nemůže tak dlouho čekat a spoléhat jenom na Oscara. Kterej teda podle mě moc obránce není.

            • Re: Bořil - zranění kolene

              kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 12:31 |  
              1 0

              To určitě nemůže - v lednu to musí nějak řešit... buď nákupem ala Bah, nebo mladíkem z ligy, či mládeže

          • Re: Bořil - zranění kolene

            kostelnivlajka     před 3 lety 07.10.2021 17:47 |  
            2 1

            Strejc hrál basket na profi úrovni pak trénoval. V 50 šel pod kudlu, chrupavka pryč, teď je mu 70 a sotva se balhá. Takže sport jenom kolo už od 50.

            Já si myslím, že je to pro něj konečná na profi urovni

            • Re: Bořil - zranění kolene

              kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 19:34 |  
              0 0

              To záleží na tom, co s tím opravdu je... mně zanícení chrupavky v koleni vyléčil ortoped patelární páskou... ale s tou jsem normálně mohl i hrát..

              Naopak v kotníku mi jí nějak narušila nějaká cysta... tam jsem šel pod kudlu, cysta musela pryč a čekalo se, až chrupavka přiroste ( přilne - co já vím) zpátky ke kosti, což trvalo, ale nebyla to konečná... po roce jsem byl zase stoprocentně připraven hrát...

          • Re: Bořil - zranění kolene

            iwanowicz     před 3 lety 08.10.2021 10:30 |  
            0 0

            No me jeden meniskus chybi v koleni uplne a druhej mam poskozenej uz od 25 a musel jsem proste zrusit fotbal, behani, chozeni po horach s batohem, proste mas bolesti. Lezu sice po skalach, valim bezky a hraju pralesni ligu v ping pongu, ale musim mit bandaz, jinak potom nekolik dni bolesti. Prasklej meniskus se da sesit, ale poskozena koleni chrupavka nema krevni reciste, nedorusta a velice spatne se hoji. Jestli ho ma opotrebovanej, je to problem, takovej Pilar v tiki taka rikal, ze v nem ma skoro diru a nejde s tim nic delat. Ma proste bolesti a hraje jen proto, ze Rada ho nedrti treninkem a je s nim domluvenej, ze si ulevi, jak to sam citi. Realita je, ze uz to koleno po zakroku nikdy nebude na 100%.

            • Re: Bořil - zranění kolene

              kjandourek (admin)     před 3 lety 08.10.2021 10:56 |  
              0 0

              Jenomže to pořád povídáme o tom, co do zažil - co přesně Béřovi je, nikdo nevíme

              jak říkám: mě - jako pozůstatek staršího zranění - se objevila v kotníku cysta, které mi odtlačila chrupavku od kosti... kotník bolel, řeklo se: problém s chrupavkou.... operativně odstranili cystu a musel jsem počkat, až chrupavka zpátky přilne ke kosti ... a bylo vymalováno - jsou to tři roky a já bez omezení hraju dál...

              Pilař sice má úlevy v tréninku, ale hraje jednu z nejlepších sezón.... pořád to není "konečná"...

              • Re: Bořil - zranění kolene

                iwanowicz     před 3 lety 08.10.2021 11:30 |  
                0 0

                Vsak uvidime, dneska jsou zakroky dal nez pred 20 lety, kazdej reaguje jinak a jak pises, ani nevime, o jak velky problem se jedna.. ja si max. preju at se nam kapitan vrati a par sezon za nas jeste odehraje..

      • Re: Bořil - zranění kolene

        kostelnivlajka     před 3 lety 07.10.2021 17:45 |  
        1 1

        Já myslím, že chrupavka, jak vymizí, již nenaroste.

        • Re: Bořil - zranění kolene

          kjandourek (admin)     před 3 lety 07.10.2021 19:30 |  
          0 3

          Ale zpátky ke kosti přiroste ... to vim z vlastní zkušenosti...

        • Re: Bořil - zranění kolene

          wimpy     před 3 lety 08.10.2021 10:49 |  
          0 0

          Jak důchodcům neustále valej do hlav, že si mají kupovat GS Condro, tak to je údajně na dorůstání chrupavky. Ale v podstatě prý je to jak píšeš, pokud nějakou mají a je požkozená, to Condro ji rozmnožuje, pokud už tam není žádná, je to k ničemu, neb se nová nevytvoří.

  15. Re: Bořil - zranění kolene

    Ados     před 3 lety 07.10.2021 09:41 |  
    5 1

    Ztrácíme kapitána, vůdce, bojovníka...asi si letos vybíráme smůlu za předchozí šťastnou pětiletku. Tolik zraněných a skoro všichni do obrany. Jestli si máme letos myslet na titul, tak bude hrozně důležité zvládnout podzim s minimálním bodovým odstupem na Plzeň s bídou.

    Do konce roku nás čeká 10 ligových zápasů.

    Liberec (d), ČB (v), Olomouc (d), Plzeň (d), Pardubice (v), Jablonec (d), Teplice (d), Olomouc (v), Boleslav (d), Ostrava (v)

    Dle stavu kádru a naší neformy budu rád, když z těchto zápasů uděláme 20 bodů.

    • Re: Bořil - zranění kolene

      Dennis     před 3 lety 07.10.2021 10:34 |  
      1 0

      Mně to vychází, že bychom se měli pokusit získat 24 bodů. 20 je podle mě málo. Kádr máme široký a obrana se snad s návratem dua K+K vyřeší. Ousou bude taky stát jen jeden zápas, takže pak budeme mít tři stopery a Holeš se snad natrvalo vrátí do zálohy. Věřím, že minimálně na Olomouc nebo Plzeň už by to takhle mohlo vyjít.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        Ados     před 3 lety 07.10.2021 10:38 |  
        1 0

        24 bodů by byl skvělej počin. Takže nepočítáš s prohrou, ale pár ztrát ze remízy? Pro mě tam jsou 1-2 zápasy, kdy můžeme prohrát...

        • Re: Bořil - zranění kolene

          Dennis     před 3 lety 07.10.2021 10:44 |  
          2 0

          Ano, 30 bodů by bylo krásných, ale předpokládám, že něco někde ztratíme. Počítám se třemi remízami, asi hlavně venku (Ostrava, Olomouc, Budějovice nebo Pardubice), ale jsou tam těžcí soupeři i doma (Plzeň, Jablonec, Liberec, Boleslav, Olomouc). V Edenu jsme ale silní a hrajeme na dobře připraveném trávníku a můžeme podle mě porazit všechny tyto týmy.

      • Re: Bořil - zranění kolene

        iwanowicz     před 3 lety 08.10.2021 10:18 |  
        2 0

        "Pokusit" by jsme se meli rozhodne ziskat 30 bodu. :)

  16. Re: Bořil - zranění kolene

    (#58882)     před 3 lety 07.10.2021 21:36 |  
    0 2

    Další zdravotně nahlodaný nepochybně Holeš.

  17. Re: Bořil - zranění kolene

    japhy     před 3 lety 08.10.2021 14:02 |  
    1 1

    Někdo nám proklel stoperský post a každej, kdo se tam aspoň na chvíli ukáže to má spočítaný.
    Úplně vidím, jak JiT pomalu obchází kabinou a hledá náhradu za padlé. Kdo se nestihl zašít na hajzlíkách, ten se snaží schovat do své škříňky (Oscar do konce do botníku), Schranz se maskuje dresem Olayinky (ale není černej), dusno by se dalo krájet, někdo se dokonce z nervozity poblil. Krmelec nastavuje plešku, aby si ho spletl s Houšťou, ale není to nic platný, tradice předělávání hroťáka na stopera opět ožívá...

    • Re: Bořil - zranění kolene

      pehacko     před 3 lety 09.10.2021 07:15 |  
      1 2

      Pujde tam krmelec se standou teclem… to bude dvojka, ze se kazdy souper zesere strachem!

  18. Re: Bořil - zranění kolene

    zeleznik2     před 3 lety 08.10.2021 20:35 |  
    1 0

    A k tomu ještě Masopust a čerstvě Holeš.. Ousou jeden zápas stopka, už fakt nevím koho na Liberec na stoperu. Kúdela pokud bude zdravý a kdo? Samek?