Fortuna liga

Slavia - Jablonec 5:0

Slavia porazila v Edenu Jablonec vysoko 5:0 a v polovině základní části navýšila svůj náskok v čele ligy na tři body před druhým Slováckem. O branky se postarali Olayinka, Kuchta, Bah a dvakrát Lingr.

Trenér Trpišovský postavil do středu zálohy Jakuba Hromadu spolu s Holešem a Stanciem, na křídla Masopusta s Olayinkou a na hrot útoku Jana Kuchtu. V bráně zůstal po sérii vychytaných nul Aleš Mandous. Hostům chyběli klasičtí stopeři, a tak na tyto posty musel Petr Rada připravit Kubistu se Surzynem. Hned ve třetí minutě prošel do vápna z levé strany Hromada, jeho pokus o přihrávku srazil do tyče vlastní branky jeden z bránících hráčů. Ve stejné minutě pak slávisté vybojovali roh a po něm hlavičkoval Kačaraba nad bránu. O tři minuty později však slávisté přišli o míč ve středu pole, Pilař prošel až k vápnu Slavie a jeho přízemní střelu k tyči vytáhl skvělým zákrokem na roh Mandous. Na druhé straně zase Kuchta vybojoval míč na Houskovi, přihrál Masopustovi, ten místo zakončení z dobré pozice jen nepřesně hledal Stancia. V 14. minutě si Masopust krásně narazil ve vápně s Kuchtou a prudkou střelu mířil pod břevno, Hanuš míč vytáhl nad břevno, sudí to však neviděl a roh se nekopal. Slávisty to však mrzet nemuselo, hned další minutu totiž Stanciu našel krásně Oscara, ten poslal míč na hranici malého vápna, kde byl vedle Kuchty i Olayinka a právě ten míč poslal do sítě - 1:0! Slavii branka uklidnila, chvíli byla hra poklidná, až Bah ve 23. minutě našel ve vápně Masopusta a jeho střelu zablokovala obrana na roh. Další střela Masopusta přišla v 29. minutě, tentokrát střílel levou nohou z hranice vápna po přihrávce Holeše vysoko nad bránu. Kolem třicáté minuty hrozili opět hosté, nejprve závarem ve vápně, který však nevyústil ve střelu. Hned poté Pilař přesprintoval Baha a Holeš musel odvracet před Považancem na roh. A po tomto rohovém kopu střílel Houska mimo. Tlak Jablonce utnula až ruka Čvančary, který se pak vztekal natolik, že viděl žlutou kartu. Míč se dostal na kopačky slávistů, Stanciu poslal z hloubi pole míč na nabíhajícího Kuchtu, ten si skvěle zpracoval míč před Hanušem, čímž jej úplně vyřadil ze hry, a lehce poslal míč do prázdné branky - skvělá jednoduchá akce a 2:0! V 39. minutě Bah zdánlivě ztratil míč ve vápně soupeře, jenže vzápětí jej vybojoval zpět a předložil do šance Olayinkovi, který však nechal vyniknout Hanuše. Jenže uběhlo jen pár vteřin a Holeš zleva nacentroval do vápna, kde si míč našel Bah a poslal jej hlavou k tyči - 3:0! V nastaveném čase ještě Olayinka prošel do vápna a technickou střelou minul bránu. Každopádně do kabin se šlo za jasného vedení Slavie, která tak mířila k pohodovému vítězství.

Slávisté v poločase nestřídali a hned v druhé minutě Stanciu vyzval z přímého kopu ke střele Baha, ten byl ale již tísněn a míč poslal nad bránu. Na druhé straně se za obranu dostával Pilař, nadějnou akci však dokázal uhasit Kačaraba, který sebral Pilařovu přihrávku do vápna. Tempo zápasu oproti prvnímu poločasu pokleslo a brzy jej přišli trošku oživit střídající Lingr s Madsenem. Šanci si však vytvořili nejprve hosté, Pilař prošel di vápna a hledal Čvančaru, toho dobře tísnil Ousou a donutil tak útočníka hostí zakončit zblízka mimo. V 62. minutě hlavičkoval Pilař po rohovém kopu také mimo tři tyče. Poté trenér Jablonce Petr Rada třikrát vystřídal ve svých ofenzivních řadách, do hry se dostali Vaníček, Doležal a Smejkal. Dvacet minut před koncem pak přišli na hřiště Schranz s Krmenčíkem místo Olayinky s Kuchtou. Zápas plynul velmi poklidně bez šancí a bez kontroverzí, až Oscar v 77. minutě nacentroval z běhu do vápna, Krmenčík hrudí připravil míč Lingrovi, který z voleje prostřelil Hanuše - 4:0! V poslední desetiminutovce dojel Doležal do Kačaraby a toho pak trenéři pro jistotu stáhli ze hry, na stopera se zatáhl Holeš. V nastaveném čase pak Madsen vybojoval míč ve vápně soupeře, načechral oblouček na Lingra na vzdálenější tyči a ten prudkou hlavičkou skóroval popáté - 5:0! Slavia tak podruhé v řadě zvítězila v lize 5:0, počtvrté v řadě v lize neinkasovala branku a vede ligu již o tři body před Slováckem.

Trenér Jindřich Trpišovský po zápase mluvil na tiskové konferenci o těchto tématech: "Do zápasu jsme dobře vstoupili, potvrdili jsme to, co se ukazovalo poslední týden v tréninku, měli jsme dobrou intenzitu. Na začátku jsme nějaké šance neproměnili, ale pak se nám podařilo dát první gól. Měli jsme poté slabší pasáž, pět minut jsme poztráceli několik míčů, dostali jsme Jablonec do hry. Pak se nám podařilo přidat další dvě branky. Ve druhém poločase tam bylo více nepřesností, než bych si představoval. Nevytvořili jsme si moc šancí, ale hned z té první jsme dali čtvrtý gól. Byl to od nás dobrý výkon s dobrým pohybem, s některými nepřesnostmi. Celkově byl nejlepší hráč zápasu Nico Stanciu, byl živý, energický, když je v dobré kondici, je to mimořádný hráč. Bylo znát, že se nám brzy vrátil z reprezentační přestávky, předvedl skvělý výkon, nejen přihrávkami, ale celkovou aktivitou. Aktuálně se tabulkou nazaobíráme, já jsem rád, že jsme po dlouhé době zase potěšili fanoušky výkonem v první půli. I Jablonec měl v zápase dobré pasáže. Dnes jsme konečně vypadali tak jako ke konci minulé sezóny. Vidím tam takové drobnosti na tom týmu, že se dostáváme do formy. Od středy jsme měli čtyři dny na trénink téměř s úplným kádrem, to jsme už dlouho neměli. Udělali jsme spoustu práce, je to na tom vidět. Kluci jsou si jistější na pozicích vzadu. Nestává se nám, že nám někde vyplave hráč, o kterém nevíme. Někdy můžeme zkracovat hřiště, na tom ještě budeme pracovat, ale v základních věcech hráči o sobě vědí. Ve čtvrtek budeme muset udělat změny, Jakub Hromada není na soupisce. Ondra Lingr dal zase dva góly, je velký adept na to, aby ten post ve čtvrtek zaplnil. Hodně jsme přemýšleli jestli nepostavit Madsena do základní sestavy, nakonec jsme ale nechtěli sahat do složení zálohy a chtěli jsme uvolnit ruce Nicovi směrem dopředu. Emil trénoval celých čtrnáct dní, vypadal dobře. Je vidět, že je na tom pohybově mnohem lépe, než byl. Sžil se se systémem hry. Prospělo mu, že byl v klidu, viděl spoustu věcí z lavičky a z videa, postupné nasazování je pro něj ideální i vzhledem k jeho mentalitě, podobně jako Oscar on není úplně komunikativní typ. Potřebujeme ještě aby lépe navazoval hráče při bránění, ale on sám vidí, co potřebuje k tomu, aby mohl hrát od první minuty. Když přišel, tak na to připravený nebyl, dnes už je plnohodnotný člen kádru. Klub za poslední čtyři roky udělal velké kroky dopředu v infrastruktuře a angažování pana Brožka je jen dalším krokem směrem vpřed. Skauting se tu trochu dělal na koleně, byli tu ve čtyřech nebo ve třech a měli skvělé výsledky. Co se týče Koláře, chytá teď ten nejlepší, Aleš Mandous nám vytrhl trn z paty, chytá skvěle a je teď jednička. Ondra využívá čas na věci, na které dříve v tréninku čas neměl. Má nějaké mikrocykly, kde může zapracovat na síle a podobně. Také není ještě zdravotně úplně stoprocentně v pořádku. Je vlastně v podobné fázi přípravy jako mají jiní hráči v zimní přípravě. Bere to skvěle, máme dva špičkové brankáře a máme také díky němu velkou kvalitu v tréninku a to nám zase pomáhá v rozvoji hráčů. Nechci ten dnešní zápas nějak přeceňovat, ale ve čtvrtek nás čeká těžký soupeř, chceme to zvládnout, protože v Berlíně to bude velmi těžký zápas. Jsem rád za sportovní formu, kterou nyní máme a že jsou kluci vesměs zdraví, je i šance, že bude hrát Petr Ševčík."

15. kolo - Neděle 21. 11. 2021 18:00

Fortuna liga, 2021/2022
5 - 0
3 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

15. Peter Olayinka
33. Jan Kuchta
40. Alexander Bah
77. Ondřej Lingr
90. Ondřej Lingr

FK Jablonec
FK Jablonec

Komentáře (200)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec

    pehacko     před 2 lety 21.11.2021 17:03 |  
    15 6

    Kdyz ruda masina hrala 4:0 tak my je trumfneme a vyhrajeme 5:0!

    • Re: Slavia - Jablonec

      benny231     před 2 lety 21.11.2021 17:10 |  
      7 0

      Spokojen budu s jakýmkoli vítězstvím a bez zranění.

      • Re: Slavia - Jablonec

        pehacko     před 2 lety 21.11.2021 17:19 |  
        0 3

        To je přeci jasný. Já tak nějak očekávám, že to Rada bude šetřit na příkaz Pelty az na pohar, tam jim jde o velky prachy. Takže by to nemuselo být tak těžký… Ale důležitý je náš výkon a ne výkon jablonce! B zranění to je nutnost už jsme si toho vybrali dost

        • Re: Slavia - Jablonec

          gazza     před 2 lety 21.11.2021 18:06 |  
          2 9

          Konečně jednou zvedni prdel a val do Edenu .Pokud ovšem víš, kde to je..Fanoušku úspěchu z gauče.No nic otevři si další lahváč.

          • Re: Slavia - Jablonec

            PahaAhma     před 2 lety 21.11.2021 20:06 |  
            5 0

            Na tvou hlášku sedí můj oblíbenej citát: "Lepší je mlčet a být považován za blbce, než promluvit a smazat všechny pochybnosti."

      • Re: Slavia - Jablonec

        pehacko     před 2 lety 21.11.2021 17:21 |  
        0 2

        To je přeci jasný. Já tak nějak očekávám, že to Rada bude šetřit na příkaz Pelty az na pohar, tam jim jde o velky prachy. Takže by to nemuselo být tak těžký… Ale důležitý je náš výkon a ne výkon jablonce! B zranění to je nutnost už jsme si toho vybrali dost

    • Re: Slavia - Jablonec

      Maeden (přítel SN)     před 2 lety 21.11.2021 21:29 |  
      3 1

      Maš překlep ve slově mršina...

      • Re: Slavia - Jablonec

        kedul     před 2 lety 21.11.2021 23:05 |  
        3 0

        Měl nejen přesný tip, ale navíc je taky hodně sarkastický.

    • Re: Slavia - Jablonec

      benny231     před 2 lety 21.11.2021 22:31 |  
      5 0

      Säkra dobrej tip.

  2. Re: Slavia - Jablonec

    damade     před 2 lety 21.11.2021 17:05 |  
    2 0

    Silná sestava. Čekal jsem tam vzhledem k současný formě Lingra, třeba na levym křídle. Ale jsem rád, že se nám to konečně stabilizuje.

    • Re: Slavia - Jablonec

      Maty22     před 2 lety 21.11.2021 17:15 |  
      1 6

      Já ho spíš čekal místo Nica, ten se poslední dobou trochu kopal za uši.
      Ale Trpiš asi ví, takže sestava dobrá.

      • Re: Slavia - Jablonec

        lordzach     před 2 lety 21.11.2021 17:28 |  
        1 1

        a nahrávky na goly mu nepočítáš?

    • Re: Slavia - Jablonec

      mig52     před 2 lety 21.11.2021 17:30 |  
      2 1

      Také jsem čekal Lingra místo Hromady, ale nepochybuju, že JiT ví, proč to tak postavil.

  3. Re: Slavia - Jablonec

    coogee     před 2 lety 21.11.2021 17:21 |  
    7 0

    Dnešní večer je zatím super, tak věřím, že to bude v pohodě i v Edenu. Nic jiného, než výhra!
    Bolševik si už začíná zvykat na klidný střed tabulky, kam ostatně i patří.

  4. Re: sestava

    zeleznik2     před 2 lety 21.11.2021 17:28 |  
    3 1

    Kvůli zranění chybí Hovorka, Provod, Ševčík, Samek, Kúdela, Tecl, Takács a Bořil.
    Ale i tak 2:0 Stanciu a Kuchta.

    • Re: sestava

      kalex     před 2 lety 21.11.2021 17:30 |  
      2 3

      To moc aktuální není.

  5. Re: Slavia - Jablonec

    zeleznik2     před 2 lety 21.11.2021 17:29 |  
    3 0

    Lavička: Kolář, Ekpai, Traoré, Schranz, Madsen, Lingr, Krmenčík.

  6. Re: Slavia - Jablonec

    Pepibican     před 2 lety 21.11.2021 18:03 |  
    0 0

    Nějaký odkaz na stream, please?

  7. Re: Slavia - Jablonec

    VanDel     před 2 lety 21.11.2021 18:09 |  
    4 1

    Nico, to je motor !!

  8. Re: Slavia - Jablonec

    pehacko     před 2 lety 21.11.2021 18:14 |  
    1 0

    A je tam! A za to nepřiznani k rohu dostane dneska Hanuš strasnou nálož!

  9. Re: Slavia - Jablonec

    Harvey     před 2 lety 21.11.2021 18:14 |  
    4 0

    To máš za to, že ses nepřiznal Hanuš.

  10. Re: Slavia - Jablonec

    carevitchando     před 2 lety 21.11.2021 18:15 |  
    0 0

    Nádhera!

  11. Re: Slavia - Jablonec

    celtix     před 2 lety 21.11.2021 18:15 |  
    1 0

    Karma za ten jasnej roh !

  12. Re: Slavia - Jablonec

    pehacko     před 2 lety 21.11.2021 18:16 |  
    1 0

    A Peter je zpet tak ho zname

  13. Re: Slavia - Jablonec

    VanDel     před 2 lety 21.11.2021 18:16 |  
    3 2

    Krásná akce......a znova na začátku Stanciu. S ním na hřišti je to úplně jiná Slávie než bez něj. Naprosto stěžejní hráč. Snad i důležitější, než svého času Souček.

  14. Re: Slavia - Jablonec

    pehacko     před 2 lety 21.11.2021 18:31 |  
    4 2

    Ten hromada to je faul a faul a faul… misto fotbalu. Boli z toho oci… jinak hrajeme skvele…

  15. Re: Slavia - Jablonec

    Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 21.11.2021 18:34 |  
    3 1

    Tak tohle byla velká paráda!!!

  16. Re: Slavia - Jablonec

    carevitchando     před 2 lety 21.11.2021 18:34 |  
    5 0

    Ten ho vykoupal :-))

  17. Kuchtič

    MKCZ83     před 2 lety 21.11.2021 18:34 |  
    8 1

    Ty vole, Kuchtič si zpracoval z první míč do běhu... šikovnej chlapec, třeba z něj ještě něco bude :-D

    • Re: Kuchtič

      ehad     před 2 lety 21.11.2021 18:51 |  
      0 0

      a nema to souvislost s tim, ze Silhavka byl v repre nemocnej a musel ji vest Chytry .... ? ;-)

      • Re: Kuchtič

        MKCZ83     před 2 lety 21.11.2021 19:08 |  
        0 0

        Těžko říct co tam od koho chytil :-)

    • Re: Kuchtič

      Slávista 51     před 2 lety 21.11.2021 18:51 |  
      1 2

      Profesorské provedení od obou !

  18. Nechutně pěkné...

    tobro     před 2 lety 21.11.2021 18:35 |  
    2 0

    Jako kluci na plácku.. ;-))

  19. Re: :-)

    tobro     před 2 lety 21.11.2021 18:41 |  
    6 5

    Ten Bah mě pěkně sere, s touhle vo něj brzo příjdem.. ;-/

    • Re: :-)

      rakusan     před 2 lety 22.11.2021 00:12 |  
      1 0

      Někteří nechápou vtip, no jo no ...

  20. Re: Slavia - Jablonec

    carevitchando     před 2 lety 21.11.2021 18:41 |  
    7 0

    To je kolotoč! Pehacko měl pravdu, když rudoši 4, tak my aspoň 5!

    • Re: Slavia - Jablonec

      pehacko     před 2 lety 21.11.2021 18:44 |  
      3 0

      Kdepak… jsem to posral. Dame jim tak 8:0 a pomstime se za hodne davno ostudné Teplice!

  21. Re: Slavia - Jablonec

    VanDel     před 2 lety 21.11.2021 18:41 |  
    1 2

    Paráda.....v druhém poločase vyndat Stanciua, Olayinku a Holeše a pošetřit je na Feyenoord.

  22. Něco / góly, nechat

    Slávista 51     před 2 lety 21.11.2021 18:48 |  
    1 2

    do pohárů !

  23. Re: Slavia - Jablonec

    ezechiel     před 2 lety 21.11.2021 18:48 |  
    14 0

    Takhle vypadá ta slavná červenobílá herní krize :D :D Podroužku čekáme, co s Mádlem, Vackem a Scaplárem uklohníte za perly

    • Re: Slavia - Jablonec

      carevitchando     před 2 lety 21.11.2021 18:50 |  
      2 0

      Tohle neokecaj, ani kdyby dali všechny svoje mastný hlavy dohromady :-)

      • Re: Slavia - Jablonec

        ezechiel     před 2 lety 21.11.2021 19:08 |  
        1 0

        udělají jedno, budou psát o rudých a že krmenčík seděl ...

        • Re: Slavia - Jablonec

          PetCC     před 2 lety 21.11.2021 21:38 |  
          0 0

          A že Kuchta vypadal celý zápas nasraně :-)

    • Re: Slavia - Jablonec

      Borgetti     před 2 lety 23.11.2021 02:05 |  
      0 0

      Tak myslím, že Csaplár nám zrovna věří. Posledně když jsem ho slyšel, tak dodával hodně naděje, že i když Slavia nedávala moc branek, tak herně to bylo dobré dle něj a v KEL nám věřil v postup.

  24. První půlka

    MKCZ83     před 2 lety 21.11.2021 18:48 |  
    1 1

    Jablonec až na několik minut se slepenou obranou dost odevzdaný výkon. Jim asi nepomůže ani to, že by je Rada o přestávce seřezal, takže půjde už jenom o to, kolik to bude. Snad to brzy prostřídáme a zahrají si i hráči širšího kádru.

    Výkon jednotlivců v první půlce asi nemá smysl jmenovitě hodnotit, protože většina hraje dobře.

    Zpřesnit hru by teda mohl trochu Maso, měl dost ztrát míče a nepřesností a Kuba Hromada by měl ubrat trochu agresivity v soubojích, někdy chodí zbytečně do těla a pramení z toho fauly. No, a Olayinka se asi bude celý druhý poločas snažit o exibici :-)

  25. Re: Slavia - Jablonec

    Hlavis     před 2 lety 21.11.2021 18:49 |  
    2 0

    Madsen na plac!

  26. Re: Slavia - Jablonec

    gazza     před 2 lety 21.11.2021 18:50 |  
    4 11

    To již mohlo být v klidu 6 : 0 ovšem pokud by Olayinka netrpěl samožrouctvím.Dobře mu to Kuchta pověděl.

  27. :)

    obiwan     před 2 lety 21.11.2021 18:52 |  
    2 0

    Kurňa...takovou krizi si nechám líbit!

  28. Re: Slavia - Jablonec

    Harvey     před 2 lety 21.11.2021 18:56 |  
    5 1

    Trpišovského hlášku z totální sezóny "Považanec hoši, sedumdesátá tak to je konec, nedostupuje, všude je pozdě..." aktualizuji na "Považanec hoši, čtyřicátá tak to je konec..."

  29. :)

    obiwan     před 2 lety 21.11.2021 18:57 |  
    2 0

    Kurňa...takovou krizi si nechám líbit!

  30. Připojení občas

    Slávista 51     před 2 lety 21.11.2021 18:58 |  
    1 2

    nějak zlobí.
    Měli by to posílit !

  31. Připojení občas

    Slávista 51     před 2 lety 21.11.2021 18:59 |  
    0 2

    nějak zlobí.
    Měli by to posílit !

  32. :)

    obiwan     před 2 lety 21.11.2021 19:03 |  
    5 0

    Kurňa...takovou krizi si nechám líbit!

  33. Re: Slavia - Jablonec

    hiker42     před 2 lety 21.11.2021 19:20 |  
    11 0

    na Tarase se tak krásně kouká, to je stoper jedna báseň

  34. Re: Slavia - Jablonec

    Sherudan     před 2 lety 21.11.2021 19:28 |  
    1 0

    Koukám Čvančara max. rychlost 34,1... To bude mít Jablonec bod navíc za nejrychlejší kolo?

  35. Re: Slavia - Jablonec

    obiwan     před 2 lety 21.11.2021 19:28 |  
    7 0

    Škoda, že náš stát není v takové krizi jako Slávie...mohli bychom být nejsilnější ekonomikou světa:-)

    • Re: Slavia - Jablonec

      oboj     před 2 lety 21.11.2021 20:05 |  
      2 0

      Vlastně by z toho mohla být ustálená fráze. "Kurva, prohrál jsem celou výplatu, snad na mě přijde slávistická krize."


      Komentář byl uživatelem upraven (21.11.2021 21:08) . Zobrazit původní komentář

  36. Re: Slavia - Jablonec

    pcitron     před 2 lety 21.11.2021 19:36 |  
    17 2

    Takto dokonale by to nesklepl ani Koller:-) Dobře Míšo!

  37. Re: Slavia - Jablonec

    carevitchando     před 2 lety 21.11.2021 19:48 |  
    6 0

    Madsen asistence, gól přijde už brzo.

  38. Re: Slavia - Jablonec

    postovni (přítel SN)     před 2 lety 21.11.2021 19:50 |  
    2 0

    Tak Lingr mi zkazil tipovačku, ale odpouštím mu :-).

    • Re: Slavia - Jablonec

      pehacko     před 2 lety 21.11.2021 19:58 |  
      1 0

      Me taky! Kdyby dal vic golu tak tech 8:0 pro nas mi klapne!!!

      • Re: Slavia - Jablonec

        postovni (přítel SN)     před 2 lety 21.11.2021 20:03 |  
        1 0

        Já jsem nepoučitelnej škarohlíd a už podruhý jsem tipoval přizdisráčsky jen 4:0. A to jsem tam měl původně jen 3:0.

    • Re: Slavia - Jablonec

      dalislavista     před 2 lety 21.11.2021 22:29 |  
      0 0

      Mně taky, měl jsem 4:0 a poslední gól v 68.minutě.

  39. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Kaston     před 2 lety 21.11.2021 19:59 |  
    5 1

    Čistě technicky Bahův gól vyplynul z rohu rozehraného nakrátko, takže až se zas někdo bude ptát, kdy jsme naposledy z krátkého rohu dali gól, tak dnes. :-D

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      ehad     před 2 lety 21.11.2021 20:23 |  
      2 0

      super, 21.11.2021, to se bude dobre pamatovat ... chvili to vydrzi ;-)

  40. Zatáčku jsem zase vybrali

    MKCZ83     před 2 lety 21.11.2021 20:02 |  
    9 2

    Byl jsem v poslední době celkem kritický, měli jsme problémy, ale pomalu to vypadá, že jsem smyk v zatáčce vybrali, a pokud nepřijde smyk na druhou stranu, vypadá to dobře. V lize už je to ok, nejen výsledkově, ale i herně, teď to ještě potvrdit slušným výkonem v evr. pohárech.

    Ještě že jsou všichni ve Slavii trpěliví, a věří své práci. A mně už se zase na náš tým kouká s lepší náladou :-)

  41. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    jiras_     před 2 lety 21.11.2021 20:07 |  
    7 1

    Stěžejním momentem byl 3. gól a vyhnutí se Csaplárově pasti :D

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      mig52     před 2 lety 21.11.2021 21:11 |  
      1 1

      Jasně, viz. Plzeň:))))

  42. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    gazza     před 2 lety 21.11.2021 20:09 |  
    1 12

    Ten pátý gól byl výstavní.Jemný centr od Madsena .Nádherný oblouček.Ten kluk to má v noze .Hodně chytrý hráč.Moc se mě za tu chvilku líbil.Stejně jako Ondra Lingr.Kdo se mě naopak vůbec nelíbí je namistrovaný a věčně rozhazující rukama Olayinka.Dal sice gól ,ale kolik toho frajer zazdil tak to je síla.

  43. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    gazza     před 2 lety 21.11.2021 20:11 |  
    1 10

    Ten pátý gól byl výstavní.Jemný centr od Madsena .Nádherný oblouček.Ten kluk to má v noze .Hodně chytrý hráč.Moc se mě za tu chvilku líbil.Stejně jako Ondra Lingr.Kdo se mě naopak vůbec nelíbí je namistrovaný a věčně rozhazující rukama Olayinka.Dal sice gól ,ale kolik toho frajer zazdil tak to je síla.

  44. Paráda

    mig52     před 2 lety 21.11.2021 20:11 |  
    7 1

    Ogaři, velký dík za parádní fotbalový podvečer. Víc psát netřeba, snad jen, že to byl víkend jako řemen!

  45. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    gazza     před 2 lety 21.11.2021 20:13 |  
    1 12

    Ten pátý gól byl výstavní.Jemný centr od Madsena .Nádherný oblouček.Ten kluk to má v noze .Hodně chytrý hráč.Moc se mě za tu chvilku líbil.Stejně jako Ondra Lingr.Kdo se mě naopak vůbec nelíbí je namistrovaný a věčně rozhazující rukama Olayinka.Dal sice gól ,ale kolik toho frajer zazdil tak to je síla.

  46. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    gazza     před 2 lety 21.11.2021 20:14 |  
    2 9

    Ten pátý gól byl výstavní.Jemný centr od Madsena .Nádherný oblouček.Ten kluk to má v noze .Hodně chytrý hráč.Moc se mě za tu chvilku líbil.Stejně jako Ondra Lingr.Kdo se mě naopak vůbec nelíbí je namistrovaný a věčně rozhazující rukama Olayinka.Dal sice gól ,ale kolik toho frajer zazdil tak to je síla.

  47. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    gazza     před 2 lety 21.11.2021 20:14 |  
    1 9

    Ten pátý gól byl výstavní.Jemný centr od Madsena .Nádherný oblouček.Ten kluk to má v noze .Hodně chytrý hráč.Moc se mě za tu chvilku líbil.Stejně jako Ondra Lingr.Kdo se mě naopak vůbec nelíbí je namistrovaný a věčně rozhazující rukama Olayinka.Dal sice gól ,ale kolik toho frajer zazdil tak to je síla.

  48. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    1zippo1     před 2 lety 21.11.2021 20:14 |  
    4 0

    Krásný zápas, moc díky všem klukům. Mně přispěli ke krásné neděli, v první půlce koncert, Nico je geniální. Aleš Mandous měl velkou zásluhu na klidném průběhu zápasu svým takřka jediným vážným zákrokem, o to důležitějším. Krmenčík velký přehled ve vápně a moc se mi líbilo, že se po tom zákroku nesložil. O moc sportovnější než nepřiznaný zákrok Hanuše. Ještě jednou díky moc všem, super zápas...-)))

  49. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    gazza     před 2 lety 21.11.2021 20:14 |  
    1 9

    Ten pátý gól byl výstavní.Jemný centr od Madsena .Nádherný oblouček.Ten kluk to má v noze .Hodně chytrý hráč.Moc se mě za tu chvilku líbil.Stejně jako Ondra Lingr.Kdo se mě naopak vůbec nelíbí je namistrovaný a věčně rozhazující rukama Olayinka.Dal sice gól ,ale kolik toho frajer zazdil tak to je síla.

  50. Re: Slavia - Jablonec

    Leksel     před 2 lety 21.11.2021 20:14 |  
    15 0

    Jedním slovem galakoncert. Na začátku Hanuš neukázal férovost, nepřiznal teč, kterou musel vidět každej, ptz jasně změnila dráhu míče, ale spravedlnost existuje, záhy ho Olayinka potrestal. Všichni podali skvělej výkon, ale hlavním dirigentem sešívanýho orchestru byl famózní Nico a jeho pasy s očima. Taky se mi zase líbil Kačaraba s klidem a přehledem a samozřejmě suverénní výkon Mandouse. V 1. půli jsme jeli naplno a v 2. půli jsme přepnuli na ECO režim a pošetřili síly a i tak jsme výhru ještě dvakrát pečetili. Víkend skončil snově, včera ztráta Plzně, dneska k tomu debakl RB a nakonec to korunujeme my, nádherným a sebevědomým výkonem. Děkuju všem za ten pocit!

  51. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    gazza     před 2 lety 21.11.2021 20:14 |  
    1 10

    Ten pátý gól byl výstavní.Jemný centr od Madsena .Nádherný oblouček.Ten kluk to má v noze .Hodně chytrý hráč.Moc se mě za tu chvilku líbil.Stejně jako Ondra Lingr.Kdo se mě naopak vůbec nelíbí je namistrovaný a věčně rozhazující rukama Olayinka.Dal sice gól ,ale kolik toho frajer zazdil tak to je síla.

  52. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    1zippo1     před 2 lety 21.11.2021 20:15 |  
    9 0

    Krásný zápas, moc díky všem klukům. Mně přispěli ke krásné neděli, v první půlce koncert, Nico je geniální. Aleš Mandous měl velkou zásluhu na klidném průběhu zápasu svým takřka jediným vážným zákrokem, o to důležitějším. Krmenčík velký přehled ve vápně a moc se mi líbilo, že se po tom zákroku nesložil. O moc sportovnější než nepřiznaný zákrok Hanuše. Ještě jednou díky moc všem, super zápas...-)))

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      slavistou50let     před 2 lety 21.11.2021 20:52 |  
      4 0

      Nico je excelentní. Jinak kluci všem patří dík.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      slavistou50let     před 2 lety 21.11.2021 20:55 |  
      1 0

      Nico je excelentní. Jinak kluci všem patří dík.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      slavistou50let     před 2 lety 21.11.2021 20:55 |  
      4 0

      Nico je excelentní. Jinak kluci všem patří dík.

  53. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    gazza     před 2 lety 21.11.2021 20:15 |  
    4 17

    Ten pátý gól byl výstavní.Jemný centr od Madsena .Nádherný oblouček.Ten kluk to má v noze .Hodně chytrý hráč.Moc se mě za tu chvilku líbil.Stejně jako Ondra Lingr.Kdo se mě naopak vůbec nelíbí je namistrovaný a věčně rozhazující rukama Olayinka.Dal sice gól ,ale kolik toho frajer zazdil tak to je síla.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      jiras_     před 2 lety 21.11.2021 20:17 |  
      7 1

      Ten tvůj osmý komentář už je na hovno...

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        Sherudan     před 2 lety 21.11.2021 20:26 |  
        9 1

        Naopak, je to super. Můžeš mu dát 8 mínusů.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:0

          ehad     před 2 lety 21.11.2021 20:41 |  
          6 1

          a ani to nemusis cist ;-) ...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      damade     před 2 lety 21.11.2021 21:31 |  
      3 1

      Nešlo by to ještě jednou? Neslyšel jsem

  54. Re: Slavia - Jablonec

    ezechiel     před 2 lety 21.11.2021 20:19 |  
    2 1

    Jestli jsme v krizi, tak kolik dáme jablkám až nám to půjde?

  55. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Harry R     před 2 lety 21.11.2021 20:38 |  
    6 0

    Výborná hra, nádherný góly. U toho třetího, jak si tam Holeš parádně stáhnul ten přetažený centr a za moment, po pár rychlých přihrávkách, poslal perfektní centr na hlavu Bahovi. Krása!

  56. vitezstvi ...

    ehad     před 2 lety 21.11.2021 20:40 |  
    7 0

    Jsem moc rad, ze se dneska vyhralo. Ale i tahle vyhra je jen za 3 body, stejne jako utrapene vitezstvi 1:0 po spatnem vykonu ... A tak jako po tom utrapenem vykonu hracum nenadavam, tak ani po vyhre 5:0 nehodlam brat nas vykon jako excelentni ... Stejne tak jako po utrapene vyhre, tak i po teto nas ceka dalsi tezky zapas ve ctvrtek, a tam budeme muset predest vyrazne lepsi vykon. Verim, ze ho predvedeme!

    • Re: vitezstvi ...

      Leksel     před 2 lety 21.11.2021 20:58 |  
      8 1

      No ideální nebo excelentní výkon nebude nikdy, vždycky tam budou nějaký chyby, ale dneska jasně převýšily ty pozitivní věci a naše fotbalovost. Je pravda, že Jabka tam měli momenty ke skórovaní, ale nedali. Z dnešního výkonu se každopádně těším.

  57. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    zeleznik2     před 2 lety 21.11.2021 21:08 |  
    3 0

    Až na začátek druhé půle pohoda. 0:4 a 5:0, včera l tomu ztráta Plzně v Ostravě, spokojenost, naše obrana s Mandousem opět neinkasovala. Takže maximální spokojenost.

  58. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    pf     před 2 lety 21.11.2021 21:17 |  
    26 0

    Byl nějaký výpadek sítě, nebo se tu zásadně během utkání přispívá pouze v případě, když se nedaří? :))) Byl to krásný podzimní fotbalový večer, který začal už milým zjištěním cestou na stadion, že se letenský tým může po vzoru Schalke přejmenovat na Sparta 04:) V Edenu pak byly k vidění krásné fotbalové akce a demolice odevzdaného peltonce. Velké díky za parádní fotbalové vystoupení.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.11.2021 21:22) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      bongor     před 2 lety 21.11.2021 22:34 |  
      0 0

      To jim dej vědět,o tom novým názvu.Třeba Ti dají nějakou odměnu.

  59. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    hajnej     před 2 lety 21.11.2021 21:20 |  
    10 1

    Nedávno se tu řešilo počasí. Můžu potvrdit, že u nás v západních čechách se už končně začíná ochlazovat. Tento týden -3, ale pravá zima se blíží. Počítám, že do Vánoc ještě pořádně přituhne.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 21.11.2021 23:14 |  
      2 1

      No, když říkáš západní Čechy, měl bys trochu konkretizovat. Jelikož když jedu od nás z Vysočiny na Dušičky na Tepelskou pahorkatinu, tak je to sice co do nadmořské výšky plus minus stejné, ale na Tepelsku je to to přece jen drsnější, syrovější, hnusnější, horší a studenější počasí. Ale zase v jiných částech západních Čech tomůže být úplně jiné.
      Ale aktuálně tady (v mém přechodném bydlišti v Praze) hlásí - 5! Ale hádám, že do konce podzimní sezóny se ochladí ještě víc! :)

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        hajnej     před 2 lety 22.11.2021 08:42 |  
        1 0

        Těch -3 je teď hlavně kolem plzně.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 21.11.2021 23:14 |  
      0 0

      Omlouvám se, uložilo se víckrát :(


      Komentář byl uživatelem upraven (21.11.2021 23:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 21.11.2021 23:15 |  
      0 1

      ...sorry, uložilo se víckrát :(


      Komentář byl uživatelem upraven (21.11.2021 23:16) . Zobrazit původní komentář

  60. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    tobro     před 2 lety 21.11.2021 21:43 |  
    1 0

    Tak (nakonec) se prej vyhrálo, jo?!!

  61. TK

    Quentin     před 2 lety 21.11.2021 21:51 |  
    4 0

    Co to zase Podroužek plácal na TK? Relativně všichni položili stručné věčné dotazy a on se zase potřeboval vykecat? Kdybych ho chtěl tak dlouho poslouchat, pustím si zajíce. Ale z toho už jsem vyrostl...

    • Re: TK

      rakusan     před 2 lety 21.11.2021 22:38 |  
      16 1

      On je fakt debil, on hlavně chce ukázat, že Jindrovi tyká. Ale on ho pěkně utřel, když mu na jeho Ahoj Jindro, řekl Dobrý večer.

      • Re: TK

        Mijk     před 2 lety 22.11.2021 09:23 |  
        4 1

        Počkej, povídej, přeháněj - odpolko si to pustím, ale hořím zvědavostí už teď - takže na Podryho "ahoj Jindro" mu odpověděl "dobrý večer"? To je klasik.. Třeba to tomu čurákovi dojde, ale asi spíš ne.. Takový to když se snažíš všechny kolem přesvědčit, jakej seš hroznej insider a kámoš, ale všichni vědí, že seš kokot..

        • Re: TK

          rakusan     před 2 lety 22.11.2021 17:42 |  
          0 0

          No přesně. On začal tím svým Ahoj Jindro. Pak plkal a když se dostal ke slovu Jindra tak ho pozdravil Dobrý večer. S noblesou mu to dal jasně najevo. Ale tomu blbovi to stejně nedojde.

  62. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Harvey     před 2 lety 21.11.2021 22:10 |  
    11 1

    Teď jsem potkal Křetínského v Katru (restaurace) a celkem hodně nespokojeně mával rukama, když něco vysvětloval. Zajímalo by mě, co ho tak mohlo naštvat :))

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      Taky     před 2 lety 21.11.2021 22:24 |  
      18 0

      Kellnerový spadla kláda...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      bongor     před 2 lety 21.11.2021 22:31 |  
      7 0

      No to taky netuším.Proti Slovácku udělali ještě hezkej výsledek,na úroveň jejich hráčů.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      pf     před 2 lety 21.11.2021 22:39 |  
      6 0

      Patrně sobotní prohra West Hamu v PL, jiný důvod mě nenapadá :))

  63. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Edenjejenjeden     před 2 lety 21.11.2021 22:26 |  
    21 0

    Tak dnes opět krásný fotbalový večer . Úplně nadšen jsem z beků , Oscar i Bah jsou prostě famozní . A to vlastně jsme Oscara kupovali jako hráče do středu . Nico , to je prostě klasika , akce před druhým golem , včetně zpracování Kuchty (celej Zlatan :-D ) . A Krmenčík , v repre se mi moc nelíbí , ale dnes zase úplně jinej výkon , nechrtil , krásný sklepnutí na Lingra (už jeho 7 gol ! ) . A konečně asistence i Madsen , je vidět že techniku v noze má ........

    A málem bych zapomněl na Mandouse , opět předvedl klíčový zákrok v úvodu , proti střele Pilaře , další zasloužená nula na jeho kontě .

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      rakusan     před 2 lety 21.11.2021 22:37 |  
      2 0

      Naprosto přesně popsáno.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      ehad     před 2 lety 21.11.2021 22:39 |  
      4 0

      hele, jen doplneni ... v repre Krmencik uplne stejne (tak podobne, no ;-)) sklepnul na Pavelku ... nic z toho nebylo, ale vyhra byla i tak ... tak ok ...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      kedul     před 2 lety 21.11.2021 23:22 |  
      14 0

      Krmenčík dnes za svoje krátké působení na hřišti hned dvakrát (před čtvrtým i pátým gólem) jasně prokázal svůj týmový instinkt tím, jak nesobecky dal přednost, respektive přímo namazal spoluhráči.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        Slávista 51     před 2 lety 22.11.2021 05:01 |  
        10 6

        Jo, to chybí Olayinkovi !

  64. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    damade     před 2 lety 21.11.2021 23:38 |  
    16 3

    Jsem především rád za to, že se konečně vracíme do starejch kolejí. Věděl jsem, že nás Jindra z tý minikrize dřív nebo později dostane, ale šlo to rychleji, než jsem čekal. Kdyby mi někdo řekl po zápase v ČB, když jsme na první místo ztráceli 7 bodů, že budem dneska první o 3 body, asi bych mu nevěřil.
    Dneska velmi dobrej výkon od všech hráčů, nejvíc bych vyvzdvihl skvělýho Nica a dominantního Kačarabu. Já už se tak moc těšim na období po zimní pauze, až budou zpátky Provod, Kúdela, Hovorka a hráči budou po dlouhý době fyzicky připravení, to bude jízda!
    Mohl by mi ale někdo vysvětlit, co maj někteří bezmozci (asi) z TS v poslední době za problém? Zápas co zápas choděj ostatní fanoušky terorizovat kvůli vlajkám, chovaj se u toho jak totální zmrdi a dneska tam kde sedim málem někoho zmlátili. TS respektuju za atmosféru, kterou vytvářej, ale někteří jedinci, co si zřejmě myslej, že maj patent na fandění Slavii, už mě poslední dobou začínaj pěkně srát. A vim, že nejsem jedinej.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 08:06 |  
      0 0

      S těmi vlajkami je to už od začátku sezóny. Výsledek=minimum vlajek na stadionu. Nevím o co jim jde???

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        Mijk     před 2 lety 22.11.2021 08:57 |  
        4 0

        Takhle byli "řešit" kamarády - prej ať to sundaj, protože by o ní mohli přijít.. Předpokládám důsledek toho, že někdo přišel o vlajku na výjezdu.. Což se samozřejmě vyřeší tím, že se vlajky nebudou na domácím stadionu věšet, to dá rozum.. Jako já chápu, že potřebujeme ostřejší hochy, aby si u nás každý chchar nemohl úplně vyskakovat, ale to chování samozvané policie je dost na poblití..

        • Re: Slavia - Jablonec 5:0

          Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 12:18 |  
          6 0

          Já bych docela rád, kdyby se k těm vlajkám někdo z TS vyjádřil. Tohle je hlubší problém. Za kamarádem byli už párkrát taky. Začalo to už dřív, ale vygradovalo to na zápase s Baníkem, kdy obcházeli všechny lidi ať vlajky sundají. Jestli jsem to dobře pochopil, tak to byla reakce na nějakou akci našich hooligans, kdy snad s nějakými Poláky ukradli na nějakém dětském fotbalovém turnaji vlajky Baníku. No a pak byli "podělaní" z toho, jak chachaři budou běhat po našem stadionu a krást nám vlajky... Tak je raději preventivně všechny sundali. Pak to byla nějaké další internetová kontroverze ohledně vlajek Hradce, kde to taky možná nebylo vše úplně férové, atd. A teď jsou totálně paranoidní, že nám všichni budou chodit na náš stadion krást vlajky... Tak vyhrožují vlastním fanouškům. Snad dokonce zvažovali "cvičné kradení vlajek" vlastním fanoušků - jestli si ji jako budou bránit... (nevím tedy, jestli tuhle kardinální blbost nakonec někdy realizovali...). A výsledek = na stadionu prakticky žádné vlajky nejsou a Slávisté se bojí Slávistů... Co to jako je? O vlajky se prostě občas přicházelo. Každý je zodpovědný za tu svou a má si ji hlídat. Chápu, že nechtějí, aby někde visely slávistické vlajky obráceně, ale tenhle extrémní přístup teroru na vlastní fanoušky na vlastním stadionu je fakt hodně přes čáru.

          • Re: Slavia - Jablonec 5:0

            Mijk     před 2 lety 22.11.2021 12:46 |  
            2 0

            Nechtěl jsem dělat chytrého, ale pamatuju si to podobně - nějaká celkem cikánská akce, kde ukradli tuším baníkovské vlajky, možná toto http://www.hooligans.cz/domains/hooligans.cz/index.php/counts/2012/7794-akce-zag-bia-sosnowiec-s-czuwajem-przemy-l-a-slavia-praha-22-08-2021 Díky čemuž se asi můžeme těšit na podobné parády http://www.hooligans.cz/domains/hooligans.cz/index.php/reports/czech/103-2021/7867-partyzanka-chzb-png-rba-na-slavii-praha-x-11-2021
            Absolutně do týhle subkultury nechci pronikat, ať si dělají kde chtějí co chtějí, ale pokud díky tomu začnou nahánět normály, tak to je všechno špatně.. A rozesírání slávistů mezi sebou je už jen taková třešnička na dortu..

            • Re: Slavia - Jablonec 5:0

              Merlinus (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 13:20 |  
              4 0

              Hm, tak to je smutné. Píchnou do vosího hnízda a pak to odnáší "normálové". Nevím o co přesně šlo tady, ale předpokládám, že v Edenu na stadionu to asi nesebrali... Nicméně zcela upřímně, když budu opravdu hodně chtít a věnuji tomu čas a námahu, tak ukradnu komukoliv jakoukoliv vlajku v jakémukoliv týmu v lize. A terorizovat kvůli tomu vlastní fanoušky na tom nic neměnní.

              • Re: Slavia - Jablonec 5:0

                Maeden (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 15:00 |  
                4 1

                Včera údajně tito čuráci ukradli vlajku ze sektoru 114/115, patří pánovi, který se pohybuje s pomocí chodítka, fandí asi 45 let, byl u výstavby areálu Eden. To jsou ale hrdinové!
                Klidně si nechám dát kartu, opakuju, že tohle nejsou slávisti, ale zasraní zmrdi na mentální úrovni Lobotoma Řepky. Prosím foťte tuhle zkurvenou verbež, v případě, že při odcizení překonávají odpor, jedná se o TČ loupeže se sazbou 2 roky a výš.

                • Re: Slavia - Jablonec 5:0

                  ježek     před 2 lety 22.11.2021 15:41 |  
                  1 6

                  to jako mám udávat lidi cajtům ? Opravdu?

                  • Re: Slavia - Jablonec 5:0

                    Maeden (přítel SN)     před 2 lety 23.11.2021 10:55 |  
                    1 1

                    Já nepsal nic o lidech, jen o zkurvených neandrtálcích, co v přesile napadají slávisty a troufnou si okrást invalidu.
                    Ale samozřejmě si dělej co chceš, rozumím tomu, že někdo si nechá srát na hlavu a ještě poděkuje.

                  • Re: Slavia - Jablonec 5:0

                    damade     před 2 lety 23.11.2021 17:29 |  
                    2 1

                    Nahlášení trestného činu neni udávání

  65. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Orlik66     před 2 lety 21.11.2021 23:51 |  
    9 1

    podle iSpartu - zápas Slovácko-Sparta 10 bodů
    aby ne, když Sparta hrála ku potěše Slávistovy duše
    a žije kouzlo nechtěného

  66. Spanek

    pehacko     před 2 lety 22.11.2021 06:13 |  
    8 0

    To se zase tak krasne spinka, kdyz je svet v poradku. Krasny to vikend byl

  67. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    ColinSKS     před 2 lety 22.11.2021 07:17 |  
    5 5

    mne zaujal AlešMandous nejen tím skvělým zákrokem a dirigováním obrany, ale i svým slavením golů. to v TV není vidět. dále mne zaujal svými bezprostředními vyjádřením v ohlasech Nico, na nic si nehrál, prostě řekl jak to cítí. Já myslím že tým maká dohromady úplně skvěle. A jestli je SKS v krizi, tak se těším, až v ní nebude :) SKS4ever

  68. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Mijk     před 2 lety 22.11.2021 08:45 |  
    3 1

    Tak před čtrnácti dny jsem si přál, aby byla rychle zimní pauza a doklepat to s co nejmenšími ztrátami.. Jak rychle se to vše může otočit..

  69. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Dennis     před 2 lety 22.11.2021 08:46 |  
    8 1

    Za včerejší výkon si podle mě všichni hráči zaslouží velkou pochvalu, takže dneska svůj pozápasový příspěvek pojmu v tomto duchu, snad každý hráč měl včera nějaký moment, kdy se zaskvěl.
    Mandous dává týmu obrovskou podporu svou jistotou. Nabral teď velké sebevědomí, chytá ve velké pohodě. Skvěle vytěsnil Pilařovu jedovku v prvním poločase. Když má tým podržet, tak to udělá.
    Kačaraba i Ousou rostou zápas od zápasu. Na skoro celý podzim jsme ztratili Kúdelu, ale "získali jsme" pro budoucnost Kačarabu a Ousua, kteří se skvěle rozehráli a zapadli do týmu. Včera dal Ousou luxusní přihrávku na Oscara před čtvrtým gólem a Kačaraba během zápasu předvedl několik skvělých přenesení hry na dálku.
    Bah dal gól a potvrdil vzrůstající čísla. Výkonnost má dobrou už od momentu, kdy přišel, ale teď k tomu přidává i góly a nahrávky. Bude těžké ho udržet u nás dlouho.
    Oscar se mi hrozně moc líbí. Hlavně proto, že mu vůbec nepřekáží balon. Skvěle si naběhl před prvním gólem a má velký podíl i na čtvrtém gólu.
    Holeš se vrací do staré dobré pohody, pro naši defenzívu extrémně důležitý hráč. Včera navíc přidal krásný centr na gól Baha.
    Hromada nebyl tolik výrazný dopředu, ale dozadu si to vždycky odpracuje. Včera hodně pomáhal stoperům s rozehrávkou, s Holešem si hodně chodí pro míče a mezi stopery.
    Stanciu předvedl opět jeho krásné přihrávky, např. na Oscara nebo na Kuchtu u prvních dvou gólů. Byl hodně aktivní a zdá se být v dobrém rozpoložení i zdravotně, když odehrál celý zápas.
    Olayinka od začátku hýřil aktivitou, dal důležitý první gól. Pro soupeře byl nebezpečný. Škoda nedotažené nadějné akce, kdy mu podle mě Kuchta nevynadal proto, že nenahrál jemu, ale že nedal míč doleva na nabíhajícího Oscara, který by pak mohl před bránu nahrávat Kuchtovi.
    Masopust byl včera hlavně v prvním poločasu všude, pořád chtěl hrát, pořád chtěl míč, byl hodně agilní. Jeho forma jde také nahoru.
    Kuchta parádně zpracoval dlouhý míč před druhým gólem a mazácky zakončil. Pro mě je to strašně nedoceněný útočník. Jednou na něj, jeho góly a jeho pracovitost budeme vzpomínat.
    Krmenčík skvěle vyřešil situaci před čtvrtým gólem. To byla fotbalová nádhera. Má neskutečná čísla, když si vezmeme, kolik odehrál minut.
    Lingr je v laufu, hraje aktivně, padá mu to tam. Je hrozně důležitý, že máme dalšího hráče, který dává tolik gólů. Po odchodu Simy jsme přesně někoho takového potřebovali. Lingr navíc neremcá, ať hraje kde hraje, je to skvělý univerzál.
    Schranz měl ze všech našich hráčů nejrychlejší sprint v zápase. Rychlost mu tedy nechybí, i když málokdy bývá zmiňována mezi jeho přednostmi. Dobře se uvolnil a naběhl si před pátým gólem. Měl teď delší pauzu, ale zase se do toho dostane a ještě nám hodně pomůže, o tom vůbec nepochybuju.
    Madsen opět ukázal, že fotbal hrát umí, má to v noze a hlavně vidí hru (podobně jako třeba Hušbauer). Měl by dostávat příležitost opakovaně.
    Traoré potvrdil, že když je potřeba předržet míč, není nikdo lepší než on. :-)) Na závěry, kdy chceš držet balon, je to nejlepší volba. :-)
    Včera to byl prostě válec a až se uzdraví další hráči, budeme ještě silnější. Dobře jsme se naladili před zápasem s Feyenoordem, věřím, že to ve čtvrtek zvládneme a uděláme důležitý krok k postupu.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      ColinSKS     před 2 lety 22.11.2021 09:29 |  
      2 7

      k tomu nelze nic říct. já na to koukal jako blázen, že jsem ani nedojedl klobásu. ten team spirit je úžasný. škoda jen že přišlo jen něco málo přes 10k. já jsem si to užil na TS jako dlouho ne.

  70. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Ragnarok     před 2 lety 22.11.2021 08:49 |  
    3 3

    Skvělá je stoperská dvojice. Nesahal bych do ní. Ousou je lepší a lepší. Oba stopeři jsou podle mého gusta, mají na to fyzičku, mají rychlost, mají hlavy, perfektní.
    Výkon měl hodně vysoké parametry, nebylo to o špatném Jablonci. Ten byl podle mne překvapen naší rychlou a přesnou hrou, což nebývalo po repre pauze pravidlem.
    Krmenčíkovi by podle mne pomohlo, kdyby dal 5-10 Kg dolů. V Plzni byl kdysi hubenější a byl daleko pohyblivější a rychlejší než je dnes.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      ColinSKS     před 2 lety 22.11.2021 09:22 |  
      3 6

      já si nemyslím. je celkem rychlý a co má je to že čte trochu situace. Kuchtič je podobný typ. mne spíše zaujal MadsMandsen, jak obratný je a rychle mění směr. pátý gol byl jeho. uff, nemám rád vysoké laťky, ale včera to bylo přesně toto

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      Markus     před 2 lety 22.11.2021 09:31 |  
      3 0

      Máme divnou obranu :D Myšleno v dobrém, neuvědomuji si, že bych kdy v Čechách viděl něco takového. Kačaraba potřeboval čas, teď nám vrací dobrými výkony a ukazuje, že kromě stopera je i solidní záložník. Je celkem brutální vidět ten samý den Ousoua po o 9 let starším Štetinovi a to, jak tam Aiham skluzem bránil metr od branky bylo vlastně ukázkové a není k tomu co dodat. Je svůj a já doufám, že svůj i zůstane, tohle bude diváky bavit, ale hlavně to dává sílu týmu, znovu musím zopakovat, poslední zápasy ho vidím strašně moc dávat týmu. Bah má nedostatky v technice, ale tou aktivitou to parádně přebíjí, soupeři si s jeho atletickou rychlostí nevědí rady. Oscar zase něco úplně jiného, ta jeho neuvěřitelná šikovnost a nápady. Opomenout nemohu ani Mandouse, vůbec jsem netušil, že by někdo dokázal takhle dobře hrát "Koliho". Srovnávat by nebylo fér a neumím to, tak jen mimo zápis :) , delší balony pi přijdou od Koláře určitě lepší, ale zase Mandous lépe odhadne riziko a včas to uklidí, když je třeba. Nejvíce vtipné je, že takto obranu poskládat nás přinutily okolnosti, musí to být příjemné starosti teď kolem toho složení chodit po špičkách, aby se to nepokazilo a kluci hráli takhle dobře dál :)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      žbl68     před 2 lety 22.11.2021 09:31 |  
      0 1

      souhlas, ted si to sedlo a do vánoc to bude jízda :-) a Krmelec? když bude takto připravovat goly ostatním... tak proč ne :-)

  71. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Gino     před 2 lety 22.11.2021 09:20 |  
    2 1

    Koncert!

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      ColinSKS     před 2 lety 22.11.2021 09:24 |  
      2 6

      gala -koncert :)

  72. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Fačín     před 2 lety 22.11.2021 09:20 |  
    10 2

    Skvělý výkon, fantastický výsledek. Nelze než smeknout. To, co předváděli především Bah, Stanciu a Dorley, to byla opravdová lahůdka. Vypadá to, jak kdyby nám tentokrát reprepauza pomohla, přestože většina základní 11 byli reprezentanti ze všech koutů světa, tak hned od začátku jsme byli pohyblivější a sehranější než Jablonec. Vzhledem ke ztrátám dvou nejmenovaných klubů jdeme možná i do drobného trháku v tabulce, jen pozor na Slovácko, to má nevídaného trenéra.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      ColinSKS     před 2 lety 22.11.2021 09:24 |  
      2 7

      tak tady se tebo fači naprosto souhlasím. svědíka sleduji dlouho a fakt na to má. roztrhat bídu na cucky s kádrem hodnoty 10% bídy a platu 10% bídy, tak to je fakt nevídané.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      žbl68     před 2 lety 22.11.2021 09:30 |  
      0 1

      Nico měl svůj den, doufám , že ho prodlouží na měsíc a do Vánoc bude podávat takového skvělé výkony (Y) .... a po Vánocích take :-)

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      Leksel     před 2 lety 22.11.2021 12:58 |  
      2 0

      Ale jako slušný člověk bych rád těm dvěma nejmenovaným klubům taky rád poděkoval, že svými výkony jednoznačně přispěly k jednomu z nejhezčích víkendů poslední doby. Díky, borci!

  73. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    žbl68     před 2 lety 22.11.2021 09:28 |  
    3 1

    super zápas i výkon :-) Snad si kluci nechali nějaké ty goly i pohár :-)
    Mandous opět na výbornou ! Doufám , že další nula přibude v týdnu ... A tentokrát nebyl nikdo , kdo by pokazil dojem (Y) :-)

  74. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    SirCohen     před 2 lety 22.11.2021 10:17 |  
    0 0

    Zápas byl parádní, ale tribuny mi přišly trochu vlažné, jako už poněkolikáté poslední dobou...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      ColinSKS     před 2 lety 22.11.2021 10:40 |  
      0 5

      já byl na TS, tak to nejde posoudit. přišlo mi to fajné, akorát nevím kolik tam bylo lidí, protože stojíme vždy vpravo ve směru jízdy.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        PetCC     před 2 lety 22.11.2021 11:14 |  
        2 1

        No právě, že na severu byla slabší účast, takže to zbytek tolik nestrhlo.
        Párkrát se stalo, že když se začalo u nás na východě s klasikou, tak jme ani neslyšeli, že se na severu taky něco spouští.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:0

          SirCohen     před 2 lety 22.11.2021 13:56 |  
          0 0

          Navíc mám i pocit, že se na severu objevuje hodně "turistů", co si jedou užít tu slavnou atmosféru na TS. A musím sáhnout i do svého svědomí, ten zápal už taky není takový.

  75. .

    japhy     před 2 lety 22.11.2021 10:49 |  
    9 0

    Naše obrana teď a zhruba někdy před měsícem a půl se vůbec nedá srovnávat. Chybky tam pořád jsou, ale při rozehrávce to je úplně jiná liga. Speciálně Ousou tomu, zdá se, dost šéfuje, jde přes něj obrovký množství míčů, celej Kudy :) Sice asi 2x zbytečně blbě rozehrál, ale co.
    Krajní beci? Ty krávo, přesný jak gamma nůž, koukat na ně je radost. A přísahal bych, že Oscar musel od příchodu z Lbc vyrůst, teď si ho často pletu s Olayinkou, přitom ho mám zafixovanýho jako prcka :)

    • Re: .

      PetCC     před 2 lety 22.11.2021 11:12 |  
      6 0

      Taky mi přijde nějakej větší :-)

    • Re: .

      bongor     před 2 lety 22.11.2021 11:46 |  
      5 2

      Asi vyrost politicky.To bejvala velká mantra za bolševika.Komoušům z Bubenče to zůstalo dodnes a vidíte jak jim to prospívá.Hrajou skvěle,doufám,že jim to vydrží.Vlastně nedoufám,já to vím.Prostě uměj hovno.


  76. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    amon     před 2 lety 22.11.2021 11:24 |  
    5 0

    Včerejší zápase jsem si náramně užil, goly krásný (Bahovi to moc přeju, co ten nalítá nahoru-dolu..), Krmelec je týmový hráč (na začátku jsem měl docela obavy, ale on sbírá asistence jak na běžícím pásu), Lingr neskučtný. Jinak to zas nepřeceňujme, byl to jen 13. mančaft gambáč ligy. Zrcadlo bude nastaveno ve čtvrtek a věřím, že Feyenoord dáme!

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      Ivan     před 2 lety 22.11.2021 12:17 |  
      3 0

      Krmelec je na mě až překvapivě týmový, třeba už v tom jak se raduje z gólů ostatních. To Kuchta máchá rukama když mu někdo nepřihraje a nedejbože vystřelí sám a dá gól.

  77. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 11:36 |  
    1 2

    Řekl bych že včera všechno v pohodě, akorát trochu trapná návštěva. Asi byla na fanoušky úspěchu zima.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      Snivec     před 2 lety 22.11.2021 12:01 |  
      3 0

      aby to nebylo trapny ve ctvrtek, jih narvany holandanama a zbytek proridly v duchu jablonce
      je zima, tak se poradne obliknu a o to vice fandim, abych se zahral

  78. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 12:08 |  
    0 0

    Proti Jablonci se nám hraje dobře dlouhodobě. Jsem rád, že nám po dlouhé době bodovali oba krajní záložníci v jednom zápase. A taky kvituji utlumení rotace krajních záložníků.
    Jsem velmi zvědav, jak si ve čtvrtek poradíme s Feyenoordem, pokud si budou hlídat Stanciua.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      první rytíř     před 2 lety 22.11.2021 12:31 |  
      2 1

      Ono se nám vůbec daří proti týmům, co chtějí hrát fotbal a ne těm, co zaparkují před svým vápnem autobus, anebo takovým, co přijedou s cílem faulovat a rozkouskovat hru (viz Plzeň v Edenu).

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 14:18 |  
        1 1

        S tím souhlasím. Tak ono je to jednodušší, jelikož vzniká více oken do nezformované obrany.
        Ještě jsem zapomněl dodat, že ač se výkon konečně zvedá (jako týmu), tak jsme tam měli několik hluchých míst, což tady v diskuzi snad nikdo nezmínil. Podobná pasivita proti holandskému celku by se nám mohla pěkně vymstít. Naštěstí po hluchých místech jsme okamžitě dali gól a tlak soupeře přišel vniveč.

  79. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    první rytíř     před 2 lety 22.11.2021 12:29 |  
    7 0

    Největší zážitek ze včerejška v Edenu? Skutečnost, že se nám vrací Slavia, na kterou jsme si zvykli! Když se nám v nedávné minulosti nejvíce dařilo, bylo to tehdy, když nám na sto procent pracovala obrana. To se vrátilo a nikdo nečekal, že to bude tak brzy. Skvělé! Ono se potom všem hraje daleko lépe a daleko více si dovolí. Právě úvod zápasu byl prima, to, co předváděli vlevo Oskar s Olayinkou, způsob, jakým podél brankové čáry postupovali a dávali prudké přihrávky do vápna po zemi, byl fascinující a bylo to něco nového, dříve nevídaného! Ukázalo se rovněž, jak oba jmenovaní jsou na tom skvěle technicky, to první zpracování přihrávky ukázkové (někteří jiní naši borci, třeba Masopust to takto neumí, míč jim odskakuje). Neskutečný výkon od Nica, byl všude a jeho přihrávky neměly dvě, ale snad tisíce očí! Dařilo se ovšem všem a zastavil bych se i u Krmenčíka. Jeho týmovost je příkladná a to, jak samozřejmě rozdává balony do střeleckých pozic lépe postaveným spoluhráčům, na rozdíl od Kuchty, je krásné! Zkrátka včerejší výkon potěšil a díky za něj!

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      SirCohen     před 2 lety 22.11.2021 13:22 |  
      3 3

      Zmínils Masopusta, ale přijde mi, že nejvíc odskakují balony snad Kuchtovi. Kdykoliv se zapojí do kombinace, odrazí se to od něj jako hopík od stěny.

      Čest včerejší výjimce, když si zpracoval nákop Nica těsně před svým gólem, to bylo naopak ukázkové!

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        první rytíř     před 2 lety 22.11.2021 14:00 |  
        1 1

        Ano, souhlasím.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 14:06 |  
        2 2

        O to více mě zaráží, že když hraje Kuchta s Krmenčíkem, tak není nic neobvyklého, že se Kuchta stahuje ke stoperům pro míče jako Stanciu. Já třeba tento záměr absolutně nechápu. Na hřišti máme mnohem techničtější hráče, kteří by tuto roli lépe zastoupili.
        Nemám problém s tím, že jsou oba útočníci na hřišti. To dává smysl směrem dopředu, ale ne aby se Kuchta hluboko stahoval a rozjížděl situace.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:0

          PetCC     před 2 lety 22.11.2021 14:21 |  
          0 0

          Oni to zřejmě vědí, ale aby se zlepšil, tak to má v zápase zadané jako úkol. Málokdo si tohle dovolí na ostro otestovat, ale u nás se nebojíme dát hráčům úkol, který předtím nikdy nedělali :-)

          • Re: Slavia - Jablonec 5:0

            Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 15:06 |  
            1 2

            Nejde o to ho naučit novým věcem. To ho klidně učme, pokud je to ku prospěchu věci, ale on není technický hráč. A my po něm chceme, aby rozdával míče z hloubi pole a tvořil?
            Každý hráč má jiné přednosti... viz Bořil vs. Oscar anebo Krmenčík je taky odlišný typ oproti Kuchtovi nebo Teclovi. Můžeme tak být v útoku více variabilní... Krmenčík s Kuchtou jsou útočníci, ve spousta věcech mají stejné úkoly na hřišti, ale v něčem se ty jejich úkoly liší. Proto za mě je kravina chtít po Kuchtovi, aby plnil roli Stanciua a stahoval se ke stoperům a rozjížděl akci. Od toho tam máme další střední záložníky, pro které by se příchodem druhého útočníka měly změnit trošku úkoly a v tomto chybějícího Stanciua nahradit.
            Sice moc prostoru zatím nedostal, ale Madsen dobře čte hru a má cit v noze. Proto by mi přišlo lepší, kdyby se Madsen stáhnul níž a rozehrál z hloubi pole a vepředu byl Krmenčík s Kuchtou, který by čekal na prodloužený balón od Krmenčíka, než Madsen vepředu a Kuchta vzadu.

            • Re: Slavia - Jablonec 5:0

              Harvey     před 2 lety 22.11.2021 16:35 |  
              5 0

              Kuchtič je jeden z nejtechničtějších hráčů co máme v mužstvu. Má skvělej první dotek i driblink. Míče od něj neodskakujou, on si je dává do pohybu, aby se mohl hned rozběhnout. A že se občas vrátí do zálohy, čímž přečíslíme zálohu soupeře je velká taktická výhoda. Soupeř má pak dvě varianty jak to bránit. Nechat se přečíslit 4 na 3 a nechat jednoho našeho záložníka zcela volného. Nebo se s Kuchtičem musí vytáhnout i stoper a pak vzniká velká díra v obraně pro náběhy především od křídel. V neposlední řadě tohle přečíslení zálohy pomáhá zcela eliminovat snahu soupeře o presink naší rozehrávky.

              • Re: Slavia - Jablonec 5:0

                Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 22.11.2021 17:52 |  
                0 0

                O tom 4 na 3 píšeš za situace, když je Kuchta s Krmenčíkem na place nebo když je jediný útočník na hřišti Kuchta? Protože dle mého píšeš o situaci, když je Kuchta sám na hrotu a stáhne se o pár metrů dozadu, ale ne 40 metrů ke stoperům.
                Pokud jsi ale psal o Kuchtovi, když byl Krmenčík na place. Pro názornou ukázku vezmu sestavu ze 70. minuty proti Hradci Králové.
                Mandous - Bah, Holeš, Ousou, Bořil - Samek, Traoré - Lingr, Kuchta, Schranz - Krmenčík, tak koho bereš jako toho čtvrtého do přečíslení k Samkovi, Traorému a Kuchtovi?

        • Re: Slavia - Jablonec 5:0

          Dennis     před 2 lety 22.11.2021 15:13 |  
          5 0

          Já třeba u Kuchty často vidím to, co si málokdo z ostatních hráčů dovolí a vynikal v tom ve svojí top formě před zraněním např. Lukáš Provod. Hráč přebírá balon zády k bráně soupeře, ale nedává ho alibisticky zase zpátky nebo do strany, ale rychle se s ním otočí a vyveze ho sám přímočaře o řadu výš. Tohle Kuchta zvládá dobře, a proto podle mě po něm trenéři chtějí, aby si tam chodil. Umí to někdy Nico, i když ten častěji hru zrychlí přesným pasem, často to dělá Ševčík, občas to udělá Masopust (ale ten někdy balon ztratí), uměl to fantasticky Provi. Hodně to zrychluje hru a otevírá možnosti pro průnikovku do vápna, případně předfinálku do křídla.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:0

          kjandourek (admin)     před 2 lety 22.11.2021 15:35 |  
          6 1

          Já si tedy naopak myslím, že Kuchta je s míčem na noze velice silný... říci si o míč, udržet ho, nevracet ho zpět, ale otočit se s ním a vyvézt ho, na to je jeden z nejlepších.... Na Feyenoordu naskočil do druhé půle a i když hrát hrota, hrál peřsně tohle - hodně s míčem a změna obrazu hry šla za ním.... podobné je to, když má před sebou Krmenčíka... a evidentně si to nemyslím jenom já - i v repre ho trenérský štáb Jardy Šilhavého poslal do hry spolu s Krmenčíkem a on se stahoval pro míče, rozjížděl akce... a za těch pár minut duelu s Estonskem na něj bylo snad šest, nebo sedm faulů - všechny okolo půlící čáry...

          Z mého ohledu jeho občasné horší zpracování míče může být dané tím, že se snaží nehrát alibisticky hned od nohy, ale chce si balón připravit do pohybu směrem k brance soupeře...

  80. Radost

    hiker42     před 2 lety 22.11.2021 13:06 |  
    13 0

    Včera to byl mistrovský výkon od celého týmu. Děkuji moc. Mě udělal dobře už rozhovor s Houšťou k 50 (velká gratulace), který jsem si přečetl v sobotu, včerejší parádní výkon mě až dojal. Mistři jsou zpět. Já pořád nemůžu úplně uvěřit složení naší obranné řady : Mandous - Bah - Ousou - Kačaraba - Oscar. Před rokem nemyslitelné, před půl rokem bláznivé. Jindra a spol. to prostě "umí", kluci se zlepšují a to je nejdůležitější.

    • Re: Radost

      kjandourek (admin)     před 2 lety 22.11.2021 14:07 |  
      6 1

      Už loni po jednom zápase jeden hráč - nevybavím si po kterém zápase, ani kdo to byl :-) - říkal, že máme herní systém a každý hráč ví, jak v tomto systému má každý hráč hrát.... a že si v tréninku zkoušejí i více rolí, proto není problémem zaskočit na jiném postu.... a řekl bych, že to je i klíč k tomu, co vidíme dnes: trenérský štáb každému hráči dokáže vysvětlit co od něj na tom konkrétním postu chce... a navíc tihle hráči přišli na tyhle posty, takže to není ani o nějaké univerzánosti... :-)

      • Re: Radost

        o5aradecek     před 2 lety 22.11.2021 15:29 |  
        2 0

        Je to i o herní inteligenci konkrétního hráče, ne každý to zvládne. To, že se to u nás daří, značí, že máme tým plný šikovných a chytrých hráčů. :-)

      • Re: Radost

        hiker42     před 2 lety 22.11.2021 19:19 |  
        1 0

        Ano Karle, souhlasím do puntíku. Je to úžasný, naše hra má systém, kluci znají své role v něm a dokonce i my fanoušci těm principům rozumíme, protože ono je to ze hry té naší Slávinky tak patrné.

        Všiml sis včera, jak u gólu Alexe Baha byl v náběhu ještě Taras? Polovina naší obrany šla do gólu, to mě neskutečně baví :))

        • Re: Radost

          kjandourek (admin)     před 2 lety 22.11.2021 20:46 |  
          0 0

          Tak to zase byl pozůstatek toho, že to bylo po rohu .... tedy rozehraném na krátko :-)

          • Re: Radost

            hiker42     před 2 lety 22.11.2021 21:54 |  
            0 0

            (musím se zasmát sám sobě), to mi úplně uteklo, že tam byl před tím roh :)

            • Re: Radost

              kjandourek (admin)     před 2 lety 23.11.2021 09:10 |  
              0 0

              Tak nám se podařilo to obehrát zprava doleva, centr přišel relativně dlouho po rozehraném rohu a z opačné strany, než ze které jsme ten roh zahrávali, ale postavení hráčů ve vápně zůstalo v průběhu celé akce zachováno....

      • Re: Radost

        ColinSKS     před 2 lety 23.11.2021 08:06 |  
        0 2

        tak to je filozofie JiT, že se postupně budou smazávat (krom branaře) rozdíly mezi posty a hráči budou do budoucna univerzálnější a univerzálnější. .. paradoxně to předvedl běloba a chorý na stoperu nepropadl.

        • Re: Radost

          kjandourek (admin)     před 2 lety 23.11.2021 09:08 |  
          1 0

          No... podle mého tedy propadl... prosadil se přes něj Almasi - že gól posléze neplatil pro těsný ofsajd na jeho bránění nic nemění... a dvakrát Klíma... to jsou tři inkasované branky ... A když si tedy přidám, že Plzeň jich ve čtrnácti předchozích kolech inkasovala pouze deset... vychází mi, že to byl víceméně nepovedený záskok... osobně bych - být Bílkem - na post stopera stáhl spíše defenzivního záložníka ... pokud neměl k dispozici ani Kalvacha, použil bych Janoška...

    • Re: Radost

      PetCC     před 2 lety 22.11.2021 14:17 |  
      3 0

      Hlavně na poslední chvíli vytaženej a přivedenej Ousou, to je ukázka perfektního přehledu při posuzování možných posil.

      • Re: Radost

        ColinSKS     před 2 lety 23.11.2021 08:09 |  
        0 2

        AiOusou je kometa. bojim se toho, že jej někdo vykaufne, protože má všechy možný předpoklady - mladej, dobře čte hru, lídr. Technika by ještě malinkato chtěla vylepšit, ale jinak, tohle je stoper snů.

        • Re: Radost

          kjandourek (admin)     před 2 lety 23.11.2021 09:12 |  
          4 0

          Tak o tom to u nás je.... máme vyhlédnutého hráče na konkrétní post, přivedeme ho, vymazlíme si ho, předvedeme ho Evropě... a když vyrazí za lepším, je to to nejlepší doporučení pro další námi vyhlédnuté hráče, že má smysl přijít do Edenu...

    • Re: Radost

      houston (přítel SN)     před 2 lety 23.11.2021 18:45 |  
      1 0

      Kluci v obraně vědí, proč tam jsou a jak se chovat. Omlouvám se, že sem tahám bídu, ale nedá mi to. Úplně mě fascinovalo, jak se dvakrát nechal odstavit Stetina, chlap s váhou skoro k devadesátce. A on ustoupil, jako by měl čtyřicet kilo ! Neuvěřitelné, že tohle dostane v lize smlouvu...

      • Re: Radost

        bongor     před 2 lety 23.11.2021 19:54 |  
        0 0

        No dostal ji v Bubenči,tam najdeš odpadu vícero.

  81. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    PetCC     před 2 lety 22.11.2021 14:14 |  
    3 0

    Tak jsme doma konečně gólově zabrali a vyrovnali si tak statistiku vstřelených gólů doma-venku 21:21 :-)

  82. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    donford     před 2 lety 22.11.2021 15:31 |  
    11 1

    Mně se moc líbil Oscar. Jak není vysoký, tak přesto všechny hlavy měl v bránění svého hráče s přehledem. A centr v běhu na 4. gól, to byla vrcholná ukázka techniky. Samozřejmě nádherné sklepnutí Krmenčíka následně potom ve stylu Kollera a gól z voleje od Lingra. Pánové, to bylo na našich trávnících hodně nevídané. Špičkové, exkluzivní. Jak zabrala obrana, tak jde výkon celého mužstva obrovitě nahoru. Až si po včerejšku říkám, je Slavia tak dobrá, nebo soupeři tak chatrní? Vím, že letos se Jablonci v lize nedaří, ale i tak byl jejich výkon až ostudný. To i Pardubice vzdorovaly víc, aspoň do poločasu. A tady se velmi zkušené mužstvo (Pilař, Kratochvíl, Považanec, Holík, Kubista, Krob ....) brzy zcela sesypalo. Copak mladíčkové Ousou, Madsen mají zkušenosti, jako jejich protihráči? Nic dobrého pro úroveň naší ligy. Velmi se vyplácí, jít si svou vlastní cestou, nedbat na kvikot a stálé varovné hrození prstem Podroužka, Vízka, komentátorů na O2, jež včera často přivolávali to nejhorší (a ono nepřišlo :-)). Víme, že se pořád čeká na naši chybu, že vše záleží jen a jen na nás, ale ta radost, a zároveň pokora, ta je u našich kluků příkladná. Všimli jste si (v TV to bylo moc dobře vidět), když dal včera Oli první gól, jak vletěl na střídačku, aby si všemi plácnul, podělil se o radost, objal se s Trpišem, a teprve pak se vrátil na hřiště? Napadlo mi ihned to mušketýrské, všichni za jednoho, jeden za všechny. Každopádně 10 gólů ze dvou posledních zápasů, to je vizitka mistra. Ale i tak vím, že Slovácko nikdo od nás nepodcení. Nejsme bohudík Sparta.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      PetCC     před 2 lety 22.11.2021 19:45 |  
      0 1

      Nevím, co všichni říkají, že Jablonec byl slabej. Vůbec ne, pohyb měl výbornej, začátek zápasu a i druhýho poločasu byli nebezpeční.
      Ale mají velký okna před obranou, jsou tam velké problémy s organizací hry a dobré týmy to dokážou využít.
      Ale když dostanou v půl hodině dva góly, tak je to v jejich situaci samozřejmě poznamená.
      Zmiňované Pardubice jsou zaměřeny v první řadě na obranu, tak to hráli maximálně i proti nám. Jablonec ale chce hrát víc útočně a o to se i snažili u nás.
      Naopak, je třeba to brát kladně, že to rovnou nezavřeli před brankou a zkusili to.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      spravnej_jezedak     před 2 lety 22.11.2021 20:03 |  
      0 1

      No hele nevím jaké zkušenosti stihl nasbírat Madsen, ale věkem je dokonce o fous starší než Holík.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        Dennis     před 2 lety 23.11.2021 00:33 |  
        2 0

        Tak ono to asi není jenom o věku, že jo... Madsen odehrál v první dánské, rakouské a české lize dohromady cca 3500 minut, zatímco Holík už má v české lize odehráno za Jihlavu, Karvinou, Zlín a Jablonec přes 8000 minut.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:0

          spravnej_jezedak     před 2 lety 23.11.2021 07:09 |  
          0 0

          Jasně, že není.. Spíš mě zaujalo vyzdvižení Holíka, co by zkušenýho hráče..
          Ale docela mě tehdá mrzelo, když jsme na něho neuplatnili předkupní právo. Jako alternativa na LB by se mi líbil.

          • Re: Slavia - Jablonec 5:0

            ColinSKS     před 2 lety 23.11.2021 08:02 |  
            1 2

            bohužel odnesl to za zápas v tallinu (? nepamatuji si už), kde ale shořeli i bráška a mišo na stoperech. pro mne bylo pustit holíka špatný rozhodnutí. ale ne vše se povede. furt je lepší udělat 9 z 10 dobrých než opačně. to vidíme jinde :)


            Komentář byl uživatelem upraven (23.11.2021 08:03) . Zobrazit původní komentář

  83. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    Karel13     před 2 lety 22.11.2021 16:36 |  
    19 1

    Nevím jak koho, ale mě pohladilo na duši, když trenér soupeře před zápasem obešel naší lavičku a s každým naším hráčem si podal ruce nebo plácnul. To rozhodně není běžné a svědčí to o lidských kvalitách a sportovním duchu p. Rady ...

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      Leksel     před 2 lety 22.11.2021 17:11 |  
      6 0

      I když je Rada, pokud se týká emocí sud střelnýho prachu, tak etiketa a společenský dekorum mu nechybí.

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        ColinSKS     před 2 lety 23.11.2021 07:57 |  
        3 3

        na nic si nehraje. pro mne je to frajer, co musí vařit z vody, a holt někdy z toho vyjde jen ta voda. líbí se mi jeho vystupování, korektnost k soupeři a "nasranost" (ať už k k tomu že musí dělat tiskovku do prázdna, nebo na svoje hráče, když hrajou blbě). tyhle lidi já mám rád.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      PetCC     před 2 lety 22.11.2021 19:38 |  
      4 0

      Jo, Madsen koukal, co se děje :-)

  84. Re: Slavia - Jablonec 5:0

    ColinSKS     před 2 lety 23.11.2021 08:17 |  
    2 5

    já jsem třeba rád, že - ač na to párkrát ukazuju - že NIKDO tady neřeší to, kolik máme v sestavě cizinců a všechny bereme do naší sks rodiny bez nějaké nevímjaktonazvat. Celá obrana je tak postavena, špílmachr, křídlo .... je to super. přál bych si samozřejmně, aby hrálo víc čechů qůli repre, ale současný stav mi absolutně nevadí. A hlavně - jsou to skromní kluci, i když berou to co berou. Mě se fakt líbí AiOusou a jeho rozhovory. Třeba přijde i řada na MadsMadsena. Toho bych si rád poslechl.

    • Re: Slavia - Jablonec 5:0

      kjandourek (admin)     před 2 lety 23.11.2021 09:22 |  
      5 0

      Tak ono to je jedno s druhým - Slavia měla v českém nároďáku na EURu sedm hráčů a to ještě nemohl jet Kúdela... a právě tihle hráči měli krátkou dovolenou, nulovou přípravu a tudíž jsou teď náchylnější ke zraněním...
      Holeš, Bořil, Masopust, Ševčík, Krmenčík - ti všichni v této sezóně vypadli kvůli zraněním a teď se buď vracejí (a nemají tudíž stále takovou formu), nebo stále ještě laborují na marodce....

      A v sestavě je nahradili hráči, kteří tolik zatížení během léta neměli.... tj. nebyli na Euru - ať už proto, že jejich země na EURu nehrála (Oscar, Stanciu, Olayinka), nebo proto, že ještě neměli výkonnost (Kačaraba, Bah, Ousou)...

      Ve vztahu k repre (přetížení reprezentantů, ale i možnost přípravy během repre pauzy) je ideální mít v kádru hráče, kteří mají výkonnost, ale z nějakého důvodu nereprezentují.... takže ideálně cizince, kterého si jeho repre kouč ještě nevšiml..... protože domácí hráč, který se začne prosazovat v nejlepším českém klubu, je automaticky kandidátem na reprezentační dres...

      • Re: Slavia - Jablonec 5:0

        ColinSKS     před 2 lety 23.11.2021 12:13 |  
        0 6

        no jo, ale AlexBah už naskočil a AiOusou je kapitán swe 21čky. Nico je stabilní člen repre. .... Jak za nás někdo hraje, tak hned jej to někam katapultuje. u AiOusou čekám, že dříve nebo později nakoukne do swe repre.

        • Re: Slavia - Jablonec 5:0

          kjandourek (admin)     před 2 lety 23.11.2021 12:19 |  
          2 0

          No Kačaraba už taky.... Ousou už kapitánem Švédska U21 byl když k nám přicházel a i Bah už za sebou měl první repre start a dokonce i první gól za Dánsko před přestupem do Edenu... :-)