Evropská konferenční liga

Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

To to uteklo. Základní skupina Evropské konferenční ligy se pomalu blíží k závěru a Slavii čeká poslední domácí zápas. Soupeřem ji bude lídr skupiny holandský Feyenoord Rotterdam, který dokázal na domácí půdě porazit sešívané 2:1. Sešívaní na čelo tabulky ztrácejí čtyři body, v patách jim je Maccabi Haifa se ztrátou dvou bodů.

Našeho zítřejšího soupeře není třeba dlouze představovat. Čtenáři Slávistických novin mají jistě v dobré paměti článek zveřejněný před prvním zápasem, takže se na tomto místě budeme soustředit hlavně na to, jak se holandskému týmu dařilo od posledního vzájemného měření sil. Nutno přiznat, že bilance Feyenoordu je vskutku impresivní. Od 3. října odehráli 8 zápasů, přičemž začali porážkou a remízou a pak už si připisovali jen samé výhry. Zatím se zastavili na čísle 6 a slávisté jistě doufají, že jejich sérii přeruší. Do karet by sešívaným mohla hrát absence gólmana a stálice sestavy Justina Bijlowa, který měl pozitivní test na covid.

Červenobílí ale rozhodně nemají důvod vstupovat do utkání s přehnanou bázní. Jejich nedávná bilance je totiž neméně úctyhodná – vyhráli čtyři zápasy v řadě se skóre 13:0. Nutno ale dodat, že způsob, jakým Holanďané slávisty zejména v prvním poločase minulého přehrávali, je něco, na co nejsou svěřenci Jindřicha Trpišovského zvyklí ani od mnohem věhlasnějších týmů. Věřme ale, že Slavia ze začátku října a Slavia dnešní jsou dva zcela odlišné týmy a sešívaní předvedou mnohem lepší výkon. Pomoct by jim k tomu měla i stále zužující se marodka. Zůstávají na ní sice dlouhodobí marodi Provod, Hovorka, Bořil, Kúdela a Takács, vrátit by se ale měl důležitý článek sestavy Petr Ševčík. Pokud skutečně bude připraven, dá se očekávat, že se rovnou zařadí do základní sestavy po bok dalšího středního záložníka Tomáše Holeše. Zahajovací jedenáctka Slavie by ale jinak mohla vykazovat řadu podobností s tou, která v neděli rozdrtila Jablonec. Určitě v ní však, kromě zmíněných marodů, bude chybět Jakub Hromada, která podobně jako Mads Emil Madsen není zahrnut na evropské soupisce. Lehké otazníky mohou viset nad postem útočníka, kde o místo dlouhodobě bojují Jan Kuchta s Michaelem Krmenčíkem a také ohledně levého křídla. O místo v základu si totiž poslední dobou hlasitě říká Ondřej Lingr. Jak se trenér rozhodne, zatím nevíme, jisté ale je, že to všechno vypukne zítra v 18:45, na kdy je naplánován výkop zápasu. Přímým přenosem ho přinese stanice Sport 1.

Tip na sestavu: Mandous – Bah, Ousou, Kačaraba, Oscar – Holeš, Ševčík – Masopust, Stanciu, Olayinka – Kuchta

Kurzy: 2,02 – 3,67 – 3,6

5. kolo - Čtvrtek 25. 11. 2021 18:45

Evropská konferenční liga, 2021/2022
2 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

12. Peter Olayinka
66. Jan Kuchta

Feyenoord Rotterdam
Feyenoord Rotterdam

31. a 90. Dessers

Komentáře (102)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

    rakusan     před 2 lety 24.11.2021 20:39 |  
    7 4

    a pískají finové, to nám dělá UEFA schválně...

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      jfunion     před 2 lety 24.11.2021 20:58 |  
      1 14

      UEFA nebo ruskej šváb to vyjde na stejno...

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      žbl68     před 2 lety 25.11.2021 10:08 |  
      2 1

      radši bys skot(y) ?

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        SirCohen     před 2 lety 25.11.2021 13:56 |  
        3 0

        Sko(ko)ty? :)

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        rakusan     před 2 lety 26.11.2021 19:47 |  
        1 0

        Já bych to nejraději pískal sám (:-

  2. Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

    NAPALM     před 2 lety 24.11.2021 21:46 |  
    0 0

    Zdravím, uvolnil se nám jeden lístek. Jestli chce někdo zafandit SKS, tak napište do soukromých zpráv...

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      ColinSKS     před 2 lety 25.11.2021 09:53 |  
      1 7

      prozdraď systém, jak vyměníš na lístku jméno, dík

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        Radovan62 (přítel SN)     před 2 lety 25.11.2021 11:11 |  
        0 0

        To nemají šanci u vchodu kontrolovat

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          ColinSKS     před 2 lety 25.11.2021 12:16 |  
          0 5

          když to načteš tečkou na verifikaci, ta se to spojí se jménem.

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            Fabio     před 2 lety 25.11.2021 14:27 |  
            0 0

            predpokladam, ze uz to ma overene teckou a nabizi to primo k turniketu

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              NAPALM     před 2 lety 25.11.2021 14:43 |  
              0 0

              ;-) za mě škoda každého fanouška SKS, který by dnes mohl podpořit team...

  3. Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

    damade     před 2 lety 24.11.2021 21:59 |  
    3 1

    Hodně zajímavý kurzy, já nás teda jako favorita rozhodně neberu, ale byl bych rád, kdyby to dopadlo.

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      ColinSKS     před 2 lety 25.11.2021 09:57 |  
      0 8

      bude to plichta, chrochtáči si přijeli pro bod, zaparkují tam autobus, zajdou na levný pivo (btw - na tý jejich straně bych změnil ceny a pulitr za 150 kačen a do trojky za kilečko. záloha na kelímek 250

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 25.11.2021 10:18 |  
        2 0

        Ale no tak, dnes jasná jednička, třeba gólem z penalty, ale vyhrajeme ...

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          ColinSKS     před 2 lety 25.11.2021 10:25 |  
          1 5

          rád si vsadím na svoji prohru, takže máš i mne pivsona.

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          bongor     před 2 lety 25.11.2021 11:39 |  
          1 0

          Ahoj Láďo,proč jsi tak skromnej?Bude to 3-0.Poločas 1-0,gól Stanciu z trestňáku.Ve druhé půli Oli a Schranz.

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 25.11.2021 12:31 |  
            2 4

            Ahoj, ale vůbec se mi nelíbí ten finský sudí, když Kamara je Fin, to je od UEFA minimálně velice nešťasné rozhodnutí (o záměru radši ani nechci spekulovat), tak snad ten člověk bude korektní, protože v opačném případě by nám mohl pěkně zatopit ...
            Mám tím na mysli mediální masáž případu Kúdela na západě a s tím související vymývání mozků (např. s tím jasně související likvidační úder loktem Baleho na Kúdelu) … Naprosto nepochybuju, že Finsko jako celek stojí za Kamarou a věří mu a ten rozhodčí tam žije a ovlivňuje ho to, ať už chce nebo ne. To jen na vysvětlenou.


            Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2021 13:37) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

    ColinSKS     před 2 lety 25.11.2021 09:55 |  
    1 5

    koukal jsem tiskovku (na můj vklus taková unylá) a zarazil mne koment JiT že jeden hráč základní sestavy (domýšlím si poslední zápas) nebude kvůli nachazení k dispozizi. Nevíte kdo by to mohl být? Snad ne Taras .... byl střídán stoper a to jsem už dlouhu neviděl.

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      kjandourek (admin)     před 2 lety 25.11.2021 10:13 |  
      5 0

      Kam jsi během zápasu koukal? Těsně před tím střídáním zůstal Taras ležet v našem vápně s bolestivou grimasou potom, co nějak krkolomně odvracel balón... pak to naštěstí rozběhal a při střídání se trochu divil... ale když tam ležel, tak mi dost zatrnulo....

      Upřímně - myslíš, že by se nachlazení mohlo projevit v průběhu zápasu tak, aby vedlo ke střídání?

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        ColinSKS     před 2 lety 25.11.2021 10:24 |  
        1 4

        no, myslím že jo, začne se ti hůř dýchat, máš víc rymu než bych chtěl a s tou maskou .... tak bylo to přes celý hřiště, neviděl jsem tu příčinu. takže kdo? Buď Kuchtič nebo Oli.

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          kjandourek (admin)     před 2 lety 25.11.2021 10:38 |  
          3 1

          Kdokoliv.... To se nedá nijak odhadnout - maximálně projet fotky z posledního tréninku, jestli jsou nějaké zvěřejněné... víc bych vsadil na ženaté s dětmi, protože těm může domů dítě ze školky, či školy přitáhnut jakoukoliv virózu... vyloučit můžeme Masopusta, který byl na tiskovce a maximálně Stanciua, protože to by o něm tak nemluvili... i když i to mohlo být pouze mlžení ... :-)

  5. Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

    žbl68     před 2 lety 25.11.2021 10:09 |  
    2 1

    tak dnes vzadu 100% s nulou a vepředu každopádně s goly - pěkně rozdělit, co poločas, to 1 pumelice 8-)

  6. Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

    Lunaris     před 2 lety 25.11.2021 10:22 |  
    4 2

    Dnes by to chtělo hodně fanoušků, myslím, že na Teplice už bude zavřeno.

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      ColinSKS     před 2 lety 25.11.2021 10:26 |  
      1 5

      to by nedávalo logiku. už teď je to jen pro očkované.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        Kulajs     před 2 lety 25.11.2021 11:38 |  
        1 0

        Nemá cenu hledat logiku. Zavřou asi vše nad 1000 osob. Babiš už řekl, že se opatření budou týkat i očkovaných! Bojím se, že už na Teplice bude útrum.

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      Snivec     před 2 lety 25.11.2021 10:45 |  
      1 0

      chtelo by to hlavne hodne fanousku, protoze holandani maji sektor hosti + 3 sektory jihu, to je o 1 sektor vice nez Haifa a to jsou pouze mista, ktere sla ofiko primo pres klub
      Teplice jsou v mlze, ale ja predpokladam, ze bude nejdrive opatreni mirnejsi a pak to zavrou vsechno, s navstevou Teplic pocitam 60:40 :)
      :( doplnuji, nova opatreni maji platit okamzite a vypada to na omezeni hromadnych akci nad 1000 lidi :( s navstevou vikendoveho fotbalu to moc dobre nevypada :(


      Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2021 12:15) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

    slamacek (přítel SN)     před 2 lety 25.11.2021 11:31 |  
    0 1

    tak mam doma dva listky, mladej sel na testy.. .takze jen mozna Tv. Ale zase ten sport1 a skylink... ten mi tak pije krev. tedy budu rad za kazdy funkcni link, protoze se mi nechce si delat dalsi registraci na zkousku

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      Kulajs     před 2 lety 25.11.2021 11:40 |  
      1 2

      Taky mi to pije krev, že všechny zápasy Slávie jsou na tomto programu. Zbývá Hesgoal.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        necich     před 2 lety 25.11.2021 12:12 |  
        1 0

        Za mne pohoda... Jen mne séře, že ve studiu jako odborník bude Kotal...Ne, že by mne nějak zvlášť vadil, ale to tam do prdele nemohou vzít nějakého slávistu?

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          bongor     před 2 lety 25.11.2021 14:45 |  
          0 1

          nemůžou,protože prosralta.

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      kostelnivlajka     před 2 lety 25.11.2021 12:01 |  
      0 2

      kurwa to je zas na těhlech sračkách...no snad sem zas něco někdo dá a nebude mi foukat vítr do netovýho signálu...

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      Fačín     před 2 lety 25.11.2021 12:21 |  
      11 26

      Došly mi slušný slova, takže už musím být ostřejší. Táhněte s tím zkurveným covidfašismem ke všem čertům! Zavírání zdravých lidí, likvidace ekonomiky, zasahování do lidských práv jednotlivců. Je mi z toho na blití. Zrůdnost nad zrůdnost.

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          slamacek (přítel SN)     před 2 lety 25.11.2021 12:45 |  
          3 1

          promin, ale nemusime otevirat debatu ockovani vs neockovani. kazda strana najde spravne argumenty pro a proti. A nebo ano? Ale kdo z nas je povolany? max. muzeme hodnotit smysluplnost opatreni... to je asi tak vse...

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            Qope     před 2 lety 25.11.2021 12:53 |  
            0 1

            ok, sorry, más pravdu ...

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              wimpy     před 2 lety 25.11.2021 12:57 |  
              0 1

              Ono se to dá oddělit?

              • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                Qope     před 2 lety 25.11.2021 13:54 |  
                0 1

                Beru to spíse jako téma, ktere radeji neresit ...

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          Fačín     před 2 lety 25.11.2021 12:45 |  
          11 18

          A co jako? Mediální masáž, aby se lidi báli, nic jinýho. Kdo se bojí, ať se chrání. Možnosti už jsou. Očkování například. Nebo roušky (nefungujou, ale kdo chce, ať si jí klidně nosí). Nebo třeba nechodit na fotbal nebo do hospody, pokud se bojím, že se tam nakazím. Měla by to být každýho vlastní zodpovědnost a starost o jeho zdraví. Proč mi opět kurvěj život? (a nejen mě). I když podle počtu mínusů to vypadá, že jsou lidi spokojený, že se jim zase všechno zavře. Nikdo si neuvědomuje, kolik už nás tyhle "opatření" stály peněz a přitom se evidentně míjí účinkem.

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            wimpy     před 2 lety 25.11.2021 12:49 |  
            8 3

            A všiml sis, že to nefunguje? Že se třetina lidí nenechala očkovat a nemocnice se plněj?

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              Fačín     před 2 lety 25.11.2021 13:29 |  
              4 17

              A to mají ty nemocnice být prázdný, aby si doktoři mohli chodit na kafíčko a prohánět sestřičky? Tak mají prostě hodně práce, to se stává. To mají i jiný obory občas víc práce, než by se jim líbilo.

              • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                PahaAhma     před 2 lety 25.11.2021 13:48 |  
                7 5

                Tohle je jedno z nejdebilnějších klišé tvých souvěrců; kdybys aspoň byl schopen vymyslet něco originálního. Hlavně, že ty sám dřeš do úpadu, co ? že máš čas tady onanovat ty svoje píčoviny??

                (Žlutou kartu beru).

                • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                  Fačín     před 2 lety 25.11.2021 13:53 |  
                  6 4

                  A kdo jsou mí "souvěrci", když mě tak dobře znáš? A dokonce i víš, co dělám a že se v práci flákám. Nejsi ty nějaká vědma?

                  • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                    PahaAhma     před 2 lety 25.11.2021 13:55 |  
                    3 6

                    Jsem: ty nedopadneš dobře.

                    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                      Fačín     před 2 lety 25.11.2021 14:15 |  
                      5 3

                      Neboj, umřeme všichni.

              • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                kjandourek (admin)     před 2 lety 25.11.2021 14:01 |  
                8 4

                No pěkný... škoda že blbost nenadnáší... mohli Tě používat při startech raketoplánů....

              • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                slavistou50let     před 2 lety 25.11.2021 15:09 |  
                2 8

                Ty hlavo, přeju ti, aby tě to pořádně sejmulo.

                • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                  Fačín     před 2 lety 25.11.2021 15:18 |  
                  3 3

                  Děkuji za milé přání. Kdybych chtěl klesnout na tvou úroveň, tak ti popřeju to samé, ale to bych vážně neudělal. "nečiň druhému, co nechceš, aby on činil tobě", nebo tak nějak se to říká.

              • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                wymaz     před 2 lety 25.11.2021 16:27 |  
                4 3

                ty jsi vůl

              • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                wimpy     před 2 lety 25.11.2021 20:52 |  
                0 1

                To je tak blbý, že by mě fakt zajímalo, do jaké míry to můžeš myslet vážně a do jaké jen trollíš...

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            Qope     před 2 lety 25.11.2021 12:52 |  
            2 3

            V aktuálních chvílích jde o to, aby nebyla omezená možnost práce lekařu a sester kvuli covidu (coz se již děje). Nyní se již jen budou tedy minimalizovat "škody", aby toho nebylo jeste více. Mel jsem v rodine težce nemocného a ver mi, každy den jsem se trásl, aby kvuli nárustu covidu a omezování práce nemocnice se ho to nejakym zpusobem nedotklo. Tohle je proste blbá doba, zádne resení nebude to "dobré", ale umíš si predstavit že se ti neco stane vcelku špatného, že budes muset do nemocnice a oni nebuduou mít možnost te osetrit?

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              Fačín     před 2 lety 25.11.2021 13:27 |  
              7 15

              To je ale opět chyba systému a zodpovědných politiků, ředitelů nemocnic a podobně. Covid nepřišel včera, je tu už skoro tři roky, tohle všechno mělo být dávno připravené. Navýšený kapacity personální, lůžkový, lékový. Zvednout zdravotníkům peníze, aby neodcházeli do zahraničí nebo jiných oborů. A hlavně - vysvětlit (ne)praktickým lékařům, aby skutečně začali nemocný léčit a ne jim jen vysvětlovat, že až jim bude fakt blbě, tak si mají zavolat záchranku. Ti mají největší máslo na hlavě.

              • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                Harvey     před 2 lety 25.11.2021 13:43 |  
                7 7

                Jak chceš do prdele navýšit personální kapacity? Babička mojí přítelkyně, bývalá zdravotní sestra, se vrátila z důchodu, aby pomohla. Kámoš co se úspěšně živí jako hudebník (Marcell) se dočasně vrátil, aby jako vystudovanej lékař pomohl tuhle krizi zvládnout. Očividně personální kapacity nejsou a z prdele si je nevytáhneš.
                Zvednout zdravotníkům peníze, aby neodcházeli? Každej lékař ti po dokončení atestace půjde do soukromého sektoru. Státní zdravotnictví nemá šanci dorovnat peníze ani podmínky soukromého sektoru. Ale to bys musel něco vědět, něco znát a ne jen tahat obecný nereálný teorie z prdele o tom jak bys tříletým plánem vyřešil COVID, stabilizoval ekonomiku a jako vedlejší efekt ukončil hlad v Africe.

                • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                  Fačín     před 2 lety 25.11.2021 14:44 |  
                  3 9

                  Třeba přijmout lidi? A abych předešel další otázce, řádně je proškolit?

                  Co asi udělá jakákoliv firma, když se jim navýší počet zakázek? No, přijme lidi a proškolí je...

                  A aby je získali na pracovním trhu, musí jim umět něco nabídnout. Třeba peníze, benefity....

                  • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                    Eluin (přítel SN)     před 2 lety 25.11.2021 15:29 |  
                    4 1

                    Proškolit (tedy "stvořit nové") lékaře, zdrav. sestry ale nejde během jednoho roku, to studium je delší.

                    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                      Leksel     před 2 lety 25.11.2021 15:36 |  
                      1 1

                      Fačín asi myslí turbokurs na doktory, kterým by se 6 let stlačilo tak na 3 měsíce.

                  • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                    Harvey     před 2 lety 25.11.2021 16:47 |  
                    3 3

                    Fačíne budu úplně ignorovat Tvoji kouzelnou formuli "přijmout lidi a proškolit", protože té už se vysmáli kolegové přede mnou.
                    A zaměřím se na Tvoji druhou větu:"A aby je získali na pracovním trhu, musí jim umět něco nabídnout. Třeba peníze, benefity...."
                    Tak hele, Fačíne, real talk jo? Seš lékař ve státní instituci, studoval jsi 6 let a teď bereš nějakých 30.000 Kč čistýho. Pokud ke standardním 160 hodinám měsíčně vezmeš ještě cca 100 hodin přesčasů, můžeš se dostat na nějakých 60.000 Kč čistýho. Tvými pacienty jsou prakticky všichni, včetně např. bezdomovců, no prostě není to žádnej med.
                    A teď kontrast se soukromým sektorem, kde máš průměrný plat 100.000 Kč čistého. Tvými pacienty jsou lidé se slušnou hygienou, žádná přeplněná ordinace, všichni objednaní, žádná pohotovost, skvělé moderní vybavení...
                    Reálně státní sektor nemá lékařům co nabídnout. Kdybys lékařům ztrojnásobil a tím dorovnal plat, nevím teda kde bys na to vzal, stejně většina po atestaci půjde do soukromého sektoru. Nejde jenom o plat. Znám lékaře, co jsou po pěti letech ve státním sektoru na pokraji vyhoření a do soukromého sektoru by šli bez ohledu na plat.
                    Zkrátka tvoje představa je naprosto, ale naprosto mimo realitu.

                • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                  damade     před 2 lety 25.11.2021 16:54 |  
                  3 1

                  Začal bych například armádou.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        novimex     před 2 lety 25.11.2021 13:28 |  
        6 9

        Fačíne, to jsi vážně tak hloupý nebo to děláš naschvál ? I když ono je to jedno, vyjde to na stejno

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          Fačín     před 2 lety 25.11.2021 13:32 |  
          5 9

          Vlastně nevím, o čem mluvíš, takže ti na to těžko můžu odpovědět. Ale hlavně že si někomu vynadal, spokojenej?

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            necich     před 2 lety 25.11.2021 14:00 |  
            6 4

            Nevynadal někomu, ale konkrétně tobě..:)

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              Fačín     před 2 lety 25.11.2021 14:17 |  
              4 5

              Pravda, to je tu oblíbená kratochvíle.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        kostelnivlajka     před 2 lety 25.11.2021 13:50 |  
        3 2

        Hele, tolik mínusů nemám ani já...

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          Fačín     před 2 lety 25.11.2021 13:57 |  
          3 9

          Hurá!

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            kostelnivlajka     před 2 lety 25.11.2021 14:01 |  
            2 4

            A to tady mám silnej fanclub!

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        Leksel     před 2 lety 25.11.2021 13:51 |  
        5 5

        Nevím, jestli sis toho všimnul, ale naše zdravotnictví je mnohde už za svou kapacitou a pacienti se musí převážet jinam, po zemi i letecky. Něco se musí podniknout, jinak dojde k totálnímu kolapsu a márnice nebudou stačit.

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          Fačín     před 2 lety 25.11.2021 13:56 |  
          7 9

          Aha a tím že se nebude smět na fotbal se to určitě vyřeší... Je to jen "opatření", aby si politici mohli odškrtnout, jako že něco dělaj. A aby byli strašpytlové spokojený, jak to těm nezodpovědnejm natřeli.

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            Leksel     před 2 lety 25.11.2021 14:23 |  
            7 7

            Každý opatření vedoucí k omezení kontaktů má význam, což ale popírači nechtějí pochopit. Pochopí to až budou ležet na ARO napojený na mimotělní oběh.

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              Fačín     před 2 lety 25.11.2021 14:45 |  
              2 8

              Ehm a čeho že jsem popírač?

              • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                Leksel     před 2 lety 25.11.2021 14:51 |  
                3 5

                Těch opatření přeci, že jsou zbytečná buzerace.

                • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                  Fačín     před 2 lety 25.11.2021 14:58 |  
                  5 8

                  Tak to jo, to souhlasí. Opatření nemají (a nebudou mít) vůbec žádný efekt. Mám na to dokonce i důkaz z letošního jara, kdy bylo všechno zavřený, člověk si nesměl ani uprdnout a přesto byly nejvyšší "čísla". Jak je to možný?

                  No nic, končím debatu, jdu do hospody a pak na fotbal.

                  • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                    wimpy     před 2 lety 26.11.2021 23:16 |  
                    1 0

                    Možný je to tak, a omílají to neustále dokola, že dnešní situace predikuje budoucí čísla. Takže i velmi tvrdý lockdown se ukáže až po několika týdnech, kdy se budou čísla exponenciálně zvyšovat. Není mi jasné, jak je možné, že je člověk schopen přispívat na stránky nejlepšího klubu a přitom nepochopit takhle jednoduchou zákonitost.

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          Snivec     před 2 lety 25.11.2021 14:09 |  
          10 4

          myslis, ze ma cenu neco facinovi vysvetlovat?
          ja jsem zacal take neco psat, ale nakonec jsem to smazal, je to ztrata casu

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            Leksel     před 2 lety 25.11.2021 16:34 |  
            1 2

            Zkusil jsem to v dobrý víře, ale bylo to marný, je přesvědčen o svý pravdě a přes to vlak nejede.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        ColinSKS     před 2 lety 25.11.2021 14:16 |  
        0 9

        já tě obhajuji Fači a mnoha se to nelíbí. ale tady si myslím žes vedle jakta jedle. očkování je cesta ke zmírnění - nikoli eliminaci - viru. jsem v rizikové skupině, pohybuji se po městě, stadionech a kromě toho že jsem sežral divnou kobásu na Jablonci, tak mi nijak blbě není

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          Fačín     před 2 lety 25.11.2021 14:19 |  
          5 6

          Coline ale já nejsem proti očkování. Sám jsem očkovanej, už jsem to několikrát psal, chtěl jsem chodit na fotbal a do hospody bez buzerace. Jestli jsem "proti" něčemu, tak proti hromadnejm opatřením, který stejně nic nevyřešej a akorát to bude stát prachy státní pokladnu a následně naše peněženky.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        slavistou50let     před 2 lety 25.11.2021 15:04 |  
        3 6

        Vem si prášek.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        damade     před 2 lety 25.11.2021 16:53 |  
        6 5

        Vim, je to Fačín, ale jak mohl tenhle příspěvek dostat 26 mínusů? Vždyť má naprostou pravdu. Já nejsem žádnej popírač covidu ani antivaxxer, ale to, jak se k nám chová vláda, je absolutně nepřípustný. Svoboda člověka nemá být omezována za žádných okolností.

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          Leksel     před 2 lety 25.11.2021 18:39 |  
          1 1

          Ani pokud je to v zájmu ochrany zdraví společnosti?

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            damade     před 2 lety 25.11.2021 23:15 |  
            1 1

            Vláda dala všem možnost chránit své zdraví v podobě očkování. Někdo tu možnost využil a někdo ne, každopádně tímto by mělo vládní angažma v ochraně zdraví společnosti skončit.

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              wimpy     před 2 lety 25.11.2021 23:44 |  
              1 1

              Vládu si platíme (mimo jiné), aby nás chránila, takže angažmá skončit nemůže. Jediné, co by mělo určitou logiku by bylo, kdyby nedělala nic a vyhlásila, že neočkovaní nebudou s Covidem hospitalizováni. Pak by mohli nechat společnost otevřenou a nezahlcovali nemocnice. A bylo by to vpravdě pravicové řešení, nechalo by lidem jejich svobody. Průchodnost a etickou rovinu si zvaž sám. :-)

              • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

                Fačín     před 2 lety 26.11.2021 07:30 |  
                1 1

                To mi připomnělo jedno krásné sovětské heslo. "Uchráníme mír i za cenu války". Tak to je přesně to, co naši mocipáni předvádí.

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      Lunaris     před 2 lety 25.11.2021 12:57 |  
      17 12

      Poděkování patří všem neočkovaným Fačínům a dalším "svobodným" lidem.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        Fačín     před 2 lety 25.11.2021 13:23 |  
        9 19

        Jeden z nejhloupějších komentářů za poslední dobu. Gratuluju.

        Já jsem covid nechytil, takže jsem ho ani nikomu nemohl "předat", takže mám svědomí čistý.

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          Lunaris     před 2 lety 25.11.2021 14:07 |  
          9 5

          To je od tebe poklona. Zatím jsi covid nechytil, zatím, ale s tímhle deklarovaným přístupem je to jen otázka času. Nepleť si svobodu se sobectvím, byť ta slova obsahují podobná písmenka. Jinak ale souhlasím s otázkou, jak je prokázáno, že se covid šíří na fotbalových stadionech. Minimálně pro očkované zodpovědné jedince by měly stadiony zůstat otevřené. Pokud pak půjdou tito jedinci po fotbale někam chlastat, už není problém fotbalových stadiónů.

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            Fačín     před 2 lety 25.11.2021 14:21 |  
            2 6

            Počkej a jakej že jsem "deklaroval přístup"?

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            Fačín     před 2 lety 25.11.2021 15:02 |  
            7 10

            Jen ještě doplněk k tomu "sobectví". Mě to přijde právě naopak, jako daleko větší sobectví je pro mě to, že někdo kvůli svému strachu z choroby chce, aby všichni ostatní byli zavření doma, aby ho náhodou nenakazili. To mi přijde daleko horší. Já zastávám pohled, že se má starat každý hlavně sám o sebe, o své zdraví. A kdyby to tak dělali zodpovědně všichni, tak je to o moc lepší.

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              Dennis     před 2 lety 25.11.2021 15:56 |  
              6 4

              Právě jsi nevědomky dokonale definoval sobectví - "zastávám pohled, že se má starat každý hlavně sám o sebe, o své zdraví". ;-) Tolik asi za mě k tomu, kdo je sobec a kdo ne...

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        ColinSKS     před 2 lety 25.11.2021 14:09 |  
        2 6

        pardon, ale tohle s logikou vnímání situace nemá nic společého a je to pouze invekvektiva k jedné osobě. a ta invektiva nemám za sebou vůbec nic o tom, že i očkovaní mohou roznášet korónáče. já třeba byl ráno na pcr, ačkoli očkovaný. Jde o přístup ne o nesmyslné šťouchance do jiných

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      Ivan     před 2 lety 25.11.2021 13:00 |  
      8 0

      Berme to z té pozitivní stránky, Nico hrál bez fanoušků jako bůh.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        Qope     před 2 lety 25.11.2021 16:14 |  
        0 0

        Nejlepší komentář celého vlákna.

  8. Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 25.11.2021 13:04 |  
    1 0

    Ševčík je po zranění, pochybuju, že bude v základu, oproti Jb místo Hromady asi spíš Ibra a ostatní záložníci jako ofenzivní žolíci na lávce (Ševčík, Lingr, Ekpai, Plavšič). Ještě bude chybět jeden hráč, co byl nachlazený a dva dny netrénoval, ale kdo je to, toť otázka ?


    Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2021 13:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      Edak39     před 2 lety 25.11.2021 14:26 |  
      1 0

      Podle mě je to Peter Olayinka. Nenašel jsem ho v záběrech na podvečerním tréninku.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.11.2021 14:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 26.11.2021 01:30 |  
        1 0

        Tak podle sestavy Kuchta.

    • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

      Harvey     před 2 lety 25.11.2021 14:35 |  
      4 4

      Ibra proti běhavému a důraznému celku? Před dvěma lety klidně, ale teď na tenhle typ soupeře fakt nemá. Obzvlášť když vůbec nezvládl první zápas s Feyenoordem. Pokud nebude Ševčík, tak to vypadá spíš na Ondru Lingra, který si o místo v sestavě hodně hlasitě řekl. Moc by se mi líbilo, kdyby se naučil měnit si místo s Nicem v průběhu zápasu. Aby chvíli museli obránci na podhrotu střežit kreativního Nica a o chvíli později dravého Lingra.

      • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

        slavistou50let     před 2 lety 25.11.2021 15:01 |  
        2 7

        Lepší Ibra než Hromada.

        • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

          Harvey     před 2 lety 25.11.2021 15:33 |  
          6 2

          1) Lepší zjistit si, kdo je na soupisce pro Evropu.
          2) V posledních 4 ligových zápasech ve kterých máme bilanci 4 výhry s celkovým skóre 13:0 vždy nastoupil od začátku Jakub Hromada. Ibra ani jednou. Ibra nastoupil zápas předtím, ve kterém jsme ztratili body s Budějovicemi po výsledku 2:2. Hromada je také jediným záložníkem, který odehrál v základu všechny 4 vítězné ligové duely.
          Takže díky za názor, ale výsledky i důvěra trenéra Trpišovského ukazuje, že seš vedle jak ta jedle.

          • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

            Lunaris     před 2 lety 25.11.2021 15:42 |  
            6 2

            O Hromadovi jsem tu nedávno psal, že hraje jako prase, v kombinaci není zrovna silnej a celkem chápu, že to není nejpopulárnější hráč mezi fanoušky. Ale je taky třeba napsat to druhé, a sice že je běhavej, plní si defenzivní úkoly a je schopnej hru otrávit kreativním záložníkům nebo útočníkům soupeře a prakticky je vymazat ze hřiště. Je to prostě dělník a často ta práce není vidět. Některé zákroky by si ale měl odpustit.

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              Harvey     před 2 lety 25.11.2021 16:18 |  
              3 3

              Přesně tak, ale jednu věc vnímám jinak. Je velmi slušný v kombinaci. Neprojevuje se moc v kreativitě, ale to není to samé co kombinace. Míč si umí dobře převzít, pokrýt a přesně předat dál i když je pod tlakem. Spoluhráči ho mají k dispozici, aby si o něj pomohli přihrávkou, když jsou v úzkých. Podle InStatu ztrácí ze všech našich záložníků míč nejméně, ale to je samozřejmě dáno i tím, že se nepokouší o průnikové přihrávky či driblink. Ale rozhodně to ukazuje, že argumenty některých místních fanoušků o zbytečných ztrátách a neustále uskakujících míčích Jakuba Hromady jsou spíše subjektivní vnímání situace, kdy cokoliv udělá Jakub špatně vnímají dvakrát třikrát hůře, než kdyby to udělal Stanciu/Ševčík/Holeš, protože ti mají nadstavbu směrem dopředu a jsou to oblíbenci.

            • Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

              kjandourek (admin)     před 2 lety 25.11.2021 16:21 |  
              3 5

              Mohl bych se u té poslední věty zeptat které?

              Ono se to hezky paušalizuje, ale: Kuba Hromada dostal žluté karty ve čtvrtém kole v Bolce a v pátém doma s Ostravou.... pak se lehce zranil... ale po zranění odehrál pět zápasů v základu s jednou žlutou... ano, já chápu, zákrok v zápase s Olomoucí byl propírán médii a kdekdo za něj chtěl červenou - budiž... já sice vidím, že skluzem odehrál balón, který měl do té doby pod kontrolou a až po odehrání míče doklouzal do protihráče, ale dejme tomu, že soupeře zasáhl podrážkou a podle nového pojetí pravidel se za to dávají i červené karty.... ale pořád je to zákrok v situaci, kdy nejprve odehrál balón - nebyla to "záchranná brzda" v podobě skluzu na kotníky unikajícího soupeře....

              A i když tohle všechno tedy vezmu, tak je to pořád jeden zákrok... v pěti startech v základu - co ještě tak strašného předvádí?

  9. Re: Poslední domácí zápas skupiny EKL proti Feyenoordu Rotterdam

    martyni (přítel SN)     před 2 lety 25.11.2021 17:21 |  
    0 0

    Takže Kuchtič asi byl ten nachlazenej, což?