Aktuality z médií

Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazila

Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazila.

Komentáře (75)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

    SirCohen     před 2 lety 01.12.2021 08:35 |  
    2 0

    odkaz nefunguje, veny.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      birkin     před 2 lety 01.12.2021 08:52 |  
      4 0

      Dobře ty,na tuhle hlášku už jsem skoro zapomněl. Copak je asi s neboztikem venym


      Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2021 08:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      kjandourek (admin)     před 2 lety 01.12.2021 08:57 |  
      0 1

      Omlouvám se - neověřil jsem si odkaz.... už by fungovat měl :-)

  2. Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

    pethead (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 09:01 |  
    6 5

    No tak srovnáním postu pravého obránce základní sestavy ve Slavii s montováním dveří v Renaultu si to Vláďa u fanoušků bezpochyby vyžehlí... :))))

  3. Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

    Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 09:50 |  
    11 9

    Plní si svůj dětský sen, měsíc plní roli náhradníka a už ztrácí motivaci a přemýšlí o možné změně klubu, pokud se znovu nestane jedničkou? Nevím zda by nějaká taková slova měla jít ven, i kdyby to byla pravda.
    Ať to dopadne jakkoliv, tak dostat se přes odchovance klubu, který je o osm let mladší, nebude tak snadné.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      houston (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 10:12 |  
      4 9

      Asi chce přešlápnout z deště pod okap. A po vysvětlování nám, teď bude tenhle článek vysvětlovat v Anglii, ne ? Hlava ! Mluviti stříbro, mlčeti zlato...

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        MKCZ83     před 2 lety 01.12.2021 10:18 |  
        10 0

        A dokážeš si představit, že je normální, že trenér nebo někdo z realizáku se sám zeptá hráče, jak se cejtí, že je teď na lavičce a ten hráč mu řekne úplně to samý, co řekl Cuf? Nebo si myslíš, že trenéři hrajou divadlo, jak se hráče, co hrál rok v základu nemůže dotknout, že je najednou na lavičce a vezme to s úsměvem a hráči se musí tvářit pozitivně a opakovat, jak je to pro ně dobře, že je to nabudí ještě k větší aktivitě (ačkoli Cuf už teď maká na 120 % a kvůli tomu vypadl ze sestavy, protože to tempo jeho tělo dlouhodobě nevydrželo)?

        V dobře řízených organizacích a společnostech, a nemám důvod si myslet, že WHU takovou není, se pracuje jinak, než v typickém českém zaprděném prostředí, kde všichni mají potřebu se přetvařovat.

        Kvalitní trenér tohle vidí a musí s tím umět pracovat, jinak každýho druhýho hráče, který vypadne ze sestavy, bude muset odepsat.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      MKCZ83     před 2 lety 01.12.2021 10:14 |  
      23 3

      On jen popisuje naprosto normální a přirozené pocity, který by měl každej. Nebo si myslíš, že když rok někde v práci funguješ skvěle, chválí si Tě, pak odejdeš na neschopenku, vrátíš se, a najednou Tvoji práci dělá někdo jinej, že budeš skákat radostí a budeš strašně pozitivní? Tady se jenom nenosí upřímnost, to je celý. Nevím, proč si hrát na to, že se to fotbalistů nedotýká... on sám říká, že to musí zkousnout, poradit si s tím v hlavě, tvrdě pracovat, aby šanci zase dostal.

      Ale chápu, závist a nenávist je potřeba přiživit, takže je jednodušší si najít to, co mi vyhovuje do schématu, než se na to pokusit podívat objektivně.

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 10:22 |  
        2 4

        Já vůči němu nemám žádnou zášť, stejně tak nemám vůči nikomu dalšímu, kdo prošel Slavii. Já tady nenadávám při každé možnosti na Lüftnera, Baráka, Pavlenky a mnoho dalších bývalých hráčů, kteří nám pomohli... paradoxně já jsem to promile z řad fanoušků Slavie, kteří je nehaní. :-)
        Pouze jsem napsal, že by ta slova neměl ventilovat na veřejnost, to je celé. Stejně jako zpověď u Bez frází mu to spíše může uškodit než prospět. To by měl říkat svým nejbližším a řešit to s nimi.

        • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

          MKCZ83     před 2 lety 01.12.2021 10:37 |  
          13 3

          A já jsme za otevřenost rád, protože ve veřejném prostoru chybí. Stačí si vzít zpověď Pokorného. V médiích se neustále opakuje, jak je sport super povolání, jak ti lidi dělají to, co je baví a je to učiněný sen apod. Jenže to je podle mě blbost. Je to nejen extrémně fyzicky náročná práce, ale i psychicky. Ten tlak, který hráči musí zvládat, je enormní a málo kdo z nás si to dokáže vůbec představit. Pokud na někoho v práci začne řvát šéf, bere se to jako úlet, šéf je oprávněně označován za sociopata, ve sportu u nás bohužel velmi častý standard. A to není normální. Sportovcům se pak říká, že přece musí něco vydržet, a to už vůbec není normální.

          To, že se sport často hází do roviny buď, anebo, tj. buď to vydržíš a prosadíš se, nebo odpadneš a pak tam nemáš co dělat je blbost a je to jeden z důvodů, proč ve většině sportů nezadržitelně propadáme do průměru, protože tímhle přístupem mrháme hromadou talentu. Fyzický talent neovlivníš, část nahradíš tvrdou dřinou. Ale s psychikou se dá do určité míry pracovat. Jasně, pokud je někdo na hraně psychického onemocnění, už je to něco jiného, ale ty základní věci jsou řešitelné. Stačí si vzít Pokorného... kdyby na něj jako na mladýho neřvali a pak s ním v mladém věku někdo pracoval a zeptal se ho, jak se na hřišti nebo před zápasem cejtí, tak nemusel končit v 28 kariéru s pocity, které ho k tomu dohnali, ale mohl spokojeně a nadšeně hrát třeba do 34.

          Podobný, jako s mladýma holkama, kterejm někdy někdo nevybíravě řekne, že jsou tlustý a stane se z toho spouštěč bulimie nebo anorexie. Někdo má hroší psychiku a zkousne to, někoho se to ale dotkne a není to chyba nebo nedostatek toho člověka, koho se to dotkne a spustí to u něj kaskádu patologickýho chování.

          Takže já v tomhle Cufovi fandím, protože to, co řekl on, řeší 90 % fotbalistů, jenom dělají, že se to neděje a pokud s tím někdo takhle vystoupí, už se to nebude brát jako něco, co je přece nepřijatelné, i když je to naprosto normální a přirozené.

          • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

            mig52     před 2 lety 01.12.2021 11:20 |  
            5 11

            Psychicky a fyzicky náročné..... . To má dnes 80% zaměstnání. A on to má výjimečně honorováno, to nepíši ze závisti, ale jen jako konstatování faktu! Kdo mu brání, aby šel dělat pokladního do supermarketu. Zase nedělejme z vrcholových sportovců trpící jedince.

            • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

              PahaAhma     před 2 lety 01.12.2021 11:47 |  
              3 0

              Cítím rozdíl oproti "běžné populaci" v tom, že sportovci jsou na vrcholu kariéry velmi mladí, ve zranitelném věku, bez životních zkušeností nás ostatních.

            • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

              MKCZ83     před 2 lety 01.12.2021 11:51 |  
              4 4

              80 % zaměstnání to fakt nemá. Ukaž mi těch 80 % zaměstnání, kde jednou, nebo dvakrát týdně záleží klidně 50 % Tvých výdělků na tom, jaký podáš výkon, který nemůžeš z části ovlivnit. Tvůj výkon záleží hlavně na tom, jak dokážeš porazit někoho jiného, čili jsi v situaci buď, anebo. V týmových sportech za Tebou čeká kolega na každou Tvoji chybu. A to v situaci, kdy Ti jde přímo o zdraví a po výkonu můžeš naprosto nepřekvapivě skončit v nemocnic.

              To je s kancelářskou prací naprosto srovnatelné :-D

              Nemluvě o tom, že máš jenom asi 15 let na to, aby ses zajistil, do toho v týmových sportech několikrát za život přeskládáš celý svůj soukromý život stěhováním, často pořádně nevidíš po dlouhou dobu svoji rodinu, protože jsi na soustředění, turnajích, apod.

              Ne nadarmo skoro žádnej profi sportovec nechce, aby jeho děti profi sport dělaly.

              • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 13:01 |  
                0 2

                Sice tě někdo může připravit o místo v základní sestavě, ale určitý základ příjmu máš jistý, i když nehraješ. Ale když jdeš na dráhu sportu, kde jsi za jednotlivce a zraníš se... no tak ti vypadnou prakticky veškeré potenciální příjmy, jelikož jdeš turnaj od turnaje s nejistým výsledkem a nejistým příjmem nebo ztratíš kartu profesionála jako Sedláček v šipkách. U fotbalu máš jistotu, že po dobu kontraktu v daném klubu získáš minimum, když se prosadíš a bude se ti dařit, tak se příjmy jedině zvednou.

                • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                  Alky (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 15:38 |  
                  0 0

                  Nebudu to hledat, ale Zlej Kája kartu profesionála neztratil. Ta se dává na dva roky. Letos ji měl podle mě první rok. Ale na konci druhého roku musí být do 64. místa, nebo má smůlu a to zatím není. Ale má podle mě ještě příští rok na to, vylepšil svoje postavení.

              • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                mig52     před 2 lety 01.12.2021 13:41 |  
                9 10

                A kde je napsáno, že se MUSÍ za těch 15 let zajistit do smrti. To pak jako nedělat? Přece si může dát po ukončení kariéry nějaký čas oraz, přeskládal si svůj život a pak hajdy do práce. Může pracovat v oboru, nebo jít dělat cokoli, co nabídne úřad práce. Znovu říkám, mám sportovce rád, ale nedělejme z nich chudinky. Nakonec, proč to dělají, když je to tak, dle tebe, hrozné. Neboj se o nĕ, oni moc dobře vědí, že to stojí za to, jinak by to nevěděli. A že těch 80% zamestnání to tak nemá? Záleží na tom, jakýma očima se na to díváš. Lékaři, kantoři...., ale třeba i řidiči. Bych chtěl slyšet, co by říkal, kdyby měl jako řidič TIR přejet v lednu na ledovce Folmavu....


                Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2021 13:42) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                  witty13     před 2 lety 01.12.2021 15:36 |  
                  1 0

                  Migu, tohle je dost jednoduche. Tihle kluci vetsinou obetuji vzdelani fotbalu. Tedy neni vyjimecne ze konci v 35 letech, bez vyucniho listu nebo maturity, bez praxe, bez jakychkoli navyku pro “beznou” praci. Ano je to jejich volba, nelitujme jich, ale pokud o tom chces debatovat, mel bys tyhle faktory brat v potaz. Mimo to, ze ucit komplet novym navykum a novym vecem 35 letyho chlapa je neco jineho nez 20 leteho kluka, ktery se ted nekolik let pripravoval na svoje remeslo ci povolani v mene ci vice specialozovane skole. A prace v oboru? Kolik asi tak myslis te je tam mist? Myslis ze kdyby cca ta 30-40 profiku co skonci muze kazdy rok uplatnit na fotbalovem trhu prace? Tedy jako treneri, skauti, vedouci muzstev a podobne? Ve Slavii napriklad vedouciho muzstav dela Standa Vlcek cca deset let, jine pozice jsou take obsazene dlouhodobe a mame zaroven asi nejsirsi realizacni tym.

                  Nerikam ze je potreba ty kluky litovat, ale nelze to brat tak jednoduse jako to vidis ty. Take bys ze dne na den nesel do vykopu kdybys prisel o praci. A mozna bys tam nesel vubec, jako vetsina populace - tim te nesoudim, a nemyslim to blbe, ale proste pokud delas nejakou praci za nejaky peniz, tak proste mas nejaky svuj standard…

                  • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                    knl66 (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 19:54 |  
                    3 4

                    Že konči v 35 letech, bez vyučního listu nebo maturity? Vždyť jsou dospělí, svéprávní... Jejich život. Že neumí hospodařit s penězi...? No jo, to se nestává jen fotbalistům.
                    Přece nemůžou čekat, že se fotbalem budou živit do důchodu. Podívej se například na Cipra, Ivana Haška, Kisela, kteří během profi kariéry vystudovali práva. V současnosti například Provod, který už je bakalářem. Tréninky přes týden rozhodně nezaberou osm hodin denně a tak záleží jen na tom kterém jedinci, co s tou spoustou volného času udělá.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      mig52     před 2 lety 01.12.2021 11:13 |  
      7 24

      To víš, tam si vydírat nedovolí. Dík za to, co pro Slavii udělal, přesto si ho budu pamatovat nejvíc jako vyděrače s vírou, že se k nám dokopat kariéru nevrátí. Amen.

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        pcitron     před 2 lety 01.12.2021 12:23 |  
        20 4

        Hoď kamenem, kdo jsi bez viny. Nic strašného neudělal, pseudo-moralizování Quelhara je naprosto směšné. Já bych Vláďu v nejkrásnějším dresu přivítal.

        • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

          mig52     před 2 lety 01.12.2021 13:24 |  
          6 11

          Si vzpomeň, jak dopadly návraty internacionálů zpět do naší ligy, vesměs propadáky. Naštěstí se to týkalo většinou bídy, nechtěl bych, aby totéž časem potkávalo i Slavii.

          • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

            witty13     před 2 lety 01.12.2021 15:08 |  
            2 0

            Na jednu stranu mas pravdu, vykony na hristi vetsinou nic moc, ale zaroven je to vzdy ohromna pomoc do kabiny. Mladi kluci maji vzor, nekoho kdo neco dokazal, a vetsinou se od nich uci profesionality. I to je strasne dulezite

          • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

            kjandourek (admin)     před 2 lety 01.12.2021 15:20 |  
            13 5

            Jojo třeba Vláďa Šmicer... ten když se vrátil, tak to stálo totálně za houby... byly z toho jenom dva tituly.. a dvě výhry na Letné, z nichž ta druhá (4:1) vůbec nešla za ním... a o trapném hattricku jiného navrátilce tamtéž při remíze 4:4 darmo mluvit, že? ;-)

            • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

              Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 16:20 |  
              3 3

              A co jména jako Gecov nebo Necid?
              Třeba Oscar už v letošní sezóně odehrál více minut v dresu Slavie, než Šmicer za toho dva a půl roku, co byl ve Slavii po návratu z Bordeaux.

              • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                kjandourek (admin)     před 2 lety 01.12.2021 16:41 |  
                8 4

                To je sice možné, ale jsem přesvědčen, že jeho návrat Slavii nakopnul nejenom k těm dvěma titulům, ale i k té první účasti v LM... jenom tím, že tam byl, že se všichni mohli od něj učit a koukat, jak se připravuje profík, co vyhrál LM... Jsem přesvědčen i o tom, že právě jeho přítomnost pomohla rychlé aklimatizaci Tavarese a Belaida, kteří měli hlavní podíl na postupu do LM a titulu....


                Jako obecně to chápu - ti hráči, co se vrací do ligy zvenku si tady udělali jméno, odcházeli, když byli na vzestupu, zažili vrchol v zahraničí... a vracejí se v momentě, kdy křivka jejich výkonnosti už jde dolů - jinak by se nevraceli, dokud mají výkonnost na západní ligu, zůstávají v ní... viděli jsme mockrát, jak se vracel hráč, který v zahraničí něco předvedl... a nebo ani tam ne, ale když odcházel, tak byl špičkou naší ligy... vždycky byla velká očekávání spojená právě s tím, jak hrál když odcházel, nebo jak hrál v TOP lize... a pak následovalo zklamání, protože to, co se vrátilo byl už jenom stín kdysi rozdílového borce.....

                Nejenom Necid a Gecov, to jsou všichni ti Pavelkové, Krejčí, Skalákové, Feninové, Kadlecové - těch je samozřejmě více než opravdu povedených návratů....

                Ale zase se nedá všechno hodit do jednoho pytle... je potřeba vidět kontext - jsou hráči, kteří klubu, do kterého se vrátili, pomohli... třeba proto, že ten klub nebyl úplně finančně v kondici a jejich služby dokázal využít Šmicer, Kuka, Bejbl, Suchopárek - ti všichni ještě odvedli Slavii dobré služby... někdy pomůže, když se hráč nevrací do klubu s ambicemi na tituly a poháry, ale jde do slabšího celku, v němž bude mít jistotu vytíženosti - to je případ Hübschmanna v jablonci, ale třeba i Milana Škody v MB, nebo Papadopulose v Karviné....

                Osobně si myslím, že dokud bude SKS v takové finanční a sportovní kondici, jako je teď... tak návrat hráče ze zahraničí pro ní nemá smysl... ani příchod zkušeného hráče ze zahraničí by pro ní neměl smysl (Altintop a spol)... Slavia by se měla soustředit na mladé hráče, kteří by do Slavie přicházeli hladoví po úspěchu... s touhou se zlepšovat a vyhrávat... nemá smysl přivést hráče, který svůj vrchol už zažil a teď jde jenom prodat zkušenosti a dohrát kariéru...

                Coufala bych zpátky nepřiváděl... ale pouze v této konstalaci hvězd a z těchto důvodů - nikoliv pro obecné tvrzení, že návraty zpátky nikdy nevycházejí... to považuji za nepravdivé - už pro ta výše uvedená jména :-)

                • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                  mig52     před 2 lety 01.12.2021 18:52 |  
                  1 4

                  No vidíš, teď jsi vlastnĕ podepsal můj názor. Díky za výpis těch propadáků i názor, že bys Cufa za zmíněných podmínek nebral. Mně hlava nebere, proč si teda reagoval na můj prvotní příspěvek. Jsi mne chtěl nasrat před spaním? :))))) Tos mně mohl sdělit, že jsme prodali Koliho a dosáhl bys téhož. :))))


                  Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2021 18:53) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                    kjandourek (admin)     před 2 lety 01.12.2021 22:55 |  
                    4 3

                    Ale to přece neznamená, že každý návrat musí být apriori špatně... Když se ze zahraničního agažmá vracel do Čech Martin Vaniak, čekaly ho ještě ty nejlepší roky kariéry, podobně na tom byl Erich Brabec, kdyý se v létě 2007 vracel po svých toulkách po Rusku, Turecku a Švýcarsku... já pamatuji třeba ještě návrat Karla Jarolíma z Rouenu v roce 1991, což taky nebyl úplně propadák....

                    Teď si ještě třeba vybavím Marka Heinze, který se v létě 2003 z Německa vracel jako spráskaný pes, vybral si Baník ... a výsledkem byl nečekaný titul pro Chachary a hráč sám si zajistil místo na Euru 2004, kde sehrál dost významnou úlohu...

                    Slovácku třeba loni výrazně pomohl Kliment... a pokud bavíme o Rudé bídě, ta zase pod vedením toho čubčího syna, jehož posléze vyrazil majitel SMSkou, zvládla i postup ze základní skupiny LM... podobně kladně se za řekou dívají na návraty bláznivého Řepky, nebo Blažka...

                    Prostě nesouhlasím s tvrzením, že návraty končí vždy špatně.... pro klub, který není nastaven tak, jako je teď Slavia, takový návrat může být přínosem - to bys zase na základě výše uvedených mohl uznat Ty, ne?

                    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                      mig52     před 2 lety 02.12.2021 05:58 |  
                      3 2

                      Karle, to uznám, s tím nemám vůbec problém, protože to tak je a nezapřu přece nos mezi očima. Jenže v tvém příspěvku je jeden háček, spíše hák. Nikde jsem nenapsal, že KAŽDÝ návrat je propadák !!! Nic není v životě stoprocentní. Bral jsem to obecně a to za mne platí, za tím si stojím na sto. Prostě těch nevydařených návratů je podstatně víc a souhlasím s tebou, že v současnosti na takové návraty není Slavia orientována a nemá o ně zájem, viz Mára Suchý.

                • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                  Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 19:10 |  
                  1 3

                  No a právě všichni včetně Šmicera už měli nějakou dobu výkonnostní křivku směrem dolů, do toho faktor podcenění (Altintop třeba). Proto jejich přínos na hřišti nebyl takový, jaký se původně očekával.
                  U Škody mi nepřijde, že by měl delší dobu klesající výkonnost. Stejně tak Krejčí, který šel z Bruins do Olomouce. Sice se taky vracel ve vyšším sportovním věku do Česka, ale kdyby chtěl, tak hraje stále NHL, protože má furt tu kvalitu na nejlepší soutěž na světě. Jen už tam nechtěl pokračovat... a v tom já vidím ten rozdíl.
                  Kdyby se někteří hráči vrátili o rok, dva dřív, tak by mohli být přínosem. Jenže přišli pozdě a spíše si prodloužit kariéru.

              • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                mig52     před 2 lety 01.12.2021 18:44 |  
                5 14

                Asi tak, Karel si to většinou přebere, jak mu to vyhovuje a stává se neseriózním demagogem, což je třeba už jenom kvůli statistickým přehledům škoda. Má pár oblíbenců o kterých bude tvrdit, že na sobě mají červený svetr, byť je bude zdobit bílý. Ale je populární admin, tak sbírá plusové body jak Andrej v politice :))))) .

              • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                pcitron     před 2 lety 01.12.2021 22:00 |  
                0 2

                A co Karel Piták? Stejně jako všechno na světě, i návraty bývalých hráčů mají své plus a mínusy.

                • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                  Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 02.12.2021 09:12 |  
                  0 1

                  Je to individuální, ale to je u každého příchodu. Jenže ty návraty legionářů se většinou nepodaří dle představ.
                  Ono taky záleží, kam ten hráč po návratu z ciziny jde. Do průměrného ligového týmu, na špici ligy anebo do sestupových vod... někde může vyhořet, protože už tu kvalitu prostě nemá, jinde může být hvězdou a danému týmu pomoct. Jenže ne každému by se po účinkování v cizině chtělo jít do Pardubic, Teplic nebo Karviné, když ho k danému městu či regionu nic neváže. To už radši ukončí kariéru.

            • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

              mig52     před 2 lety 01.12.2021 18:37 |  
              2 5

              Karle, nestojí ti za to, být takovým demagogem. Já argumentoval bídou. Jsi hóóódnĕ dobrý statistik, tak si vybav, kolik bylo těch nevydařených návratů! A ty vybereš ten jeden polovydařený! Navíc si piš(te), že Cuf se vrátí do vlasti, až už skoro nebude moci chodit a nedostane žádnou nabídku na další smlouvu. Takže bych to viděl tak v jeho 36-37 letech, to bys ho dal do základu? Navíc, teď budeme brát převážně talenty do max. 23 let, starší jen v případě mimořádného fotbalisty vhodného pro Slavii a cenově dostupného. Ani jedno nebude Cuf splňovat. Je mi líto, ale asi tak.

            • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

              knl66 (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 19:45 |  
              4 0

              Jj, sem tam se zadaří, výjimky potvrzující pravidlo... Na straně jedné Kuka a Šmicer, na straně druhé by byl zástup o hodně početnější. V tom výčtu "druhých" jste, pánové, zapomněli také třeba na Dušana Šventa. A stačí se podívat do dnešní Sparty, kdy Čelůstka, Pavelka, Krejčí st.rozhodně nejsou žádnými hvězdami.

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        kedul     před 2 lety 01.12.2021 12:47 |  
        7 3

        Já naopak s jeho vůlí, pracovitostí a charakterem bych ho po návratu do Česka ve Slavii v nějaké roli opět rád viděl. Myslím, že ani odborně by to s ním nemuselo být špatné.

        • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

          mig52     před 2 lety 01.12.2021 13:21 |  
          8 10

          Vůle, pracovitost ano. Charakter ???. Chodit za JiT a dávat najevo, že chce pořád hrát, i když jej chtěl nechat odpočinout i proto, aby se svého času nedostával Holeš na hřiště, mně nepřijde charakterové.

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        necich     před 2 lety 01.12.2021 13:19 |  
        14 6

        Tys měl někdy pocit, že by Slavii vydíral nebo že by nehrál tzv. nadoraz? Já tedy ne, kdyby o tom nemluvil tak bys věděl kulový.. Já doufám, že se k nám jednou vrátí. Howgh.

        • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

          mig52     před 2 lety 01.12.2021 18:24 |  
          1 13

          Doufám, že jako prodavač e-shopu. Amen.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      witty13     před 2 lety 01.12.2021 12:19 |  
      19 2

      Me se libi, ze Vlada je proste co na srdci to na jazyku. Vyhyba se klise, stokrat vyrcenym frazim. Rika to co si mysli, protoze to tak je. Drtiva vetsina nasi spolecnosti je pokrytecka a rika veci, ktere se ocekavaji, zaujima postoje, ktere by zaujimat meli. To je ten dnes casto zminovany stadni pristup. Neni lehke tohle delat v beznem zivote, natoz jako medialne znama osobnost a reprezentant. Vice takovych lidi, mene tanecku okolo horke kase. Budme uprimne a nebudme pokrytecti.

  4. Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

    lubi34     před 2 lety 01.12.2021 10:49 |  
    24 4

    Dobrý rozhovor Vládi si cením za upřímnost a odvahu že do toho šel. To se v ČR moc neděje a často na to doplatí.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      kedul     před 2 lety 01.12.2021 12:10 |  
      14 3

      Souhlas, hovoří nejen bez frází ale hlavně otevřeně bez pokrytectví. Vzkaz všem fundamentalistům i moralistům: "Proberte si svoje černé myšlenky v krizových situacích a nevyčítejte Cufovi, že na rozdíl od Vás má odvahu se s těmi svými veřejně (bez patosu a exhibice upřímně) svěřit."


      Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2021 12:52) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

    urs (přítel SN)     před 2 lety 01.12.2021 16:52 |  
    19 5

    Tyhle typy mám zkrátka rád, makaj, makaj a makaj, aby to někam dotáhli. Cuf řekl jasně, že podcenil jen jeden trénink (tyvoleeee!!), bo měl v hlavě nabídku z WHU a to by se zatočila hlava kdekomu, to snad všichni chápeme. Navíc jsem z rozhovoru nabyl dojmu, že si velmi dobře uvědomuje, že mu k jeho osobnímu úspěchu pomohlo angažmá ve Slávii a vstřícné vztahy s vedením klubu v čele s mistrem Tvrdíkem, který dodržel své slovo. Za mě klobouček a koukej toho mlaďocha z toho beka vytlačit, zase tak dobrej neni!
    Cuf4ever!

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      Qope     před 2 lety 01.12.2021 18:38 |  
      6 5

      No rozumim, že ho chces hájít, je to sympaták a dříč. Vidím to podobně. Ovšem nalijme si čisteho vína, není na tom nic špatného. Jak bylo řečno v tom rozhovoru, který mu je nyní předhazován - nemel v hlave WHU, ale měl v hlavě, že chce pryč. A to pomerně delší dobu. A to, že řekl, že podcenil jeden trenink, tak dobre, budeme verit jeho slovum :-) ,,,

      PS: Zcela vážne, já mu verim. Na hrišti by nechal všechno, co se pristupu týče. Nemam duvod mu neverit po zkušenostech, jaky zde zanechal ...

  6. Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

    carevitchando     před 2 lety 01.12.2021 17:13 |  
    13 16

    Podobný případ jako Ngadeu. Oba jsem měl rád, ale jejich odchody byly, řekněme, vyvzdorované. A to ve mně zanechalo jakýsi stín a na jazyku pachuť.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      kedul     před 2 lety 01.12.2021 17:27 |  
      8 11

      Poslouchej a čti pozorně, pak ještě hodně dlouho přemýšlej, než něco takového napíšeš.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      PahaAhma     před 2 lety 01.12.2021 19:20 |  
      14 3

      Jako pachuť bejt může, spíš takový mrzení, že lidi nejsou dokonalý. Nicméně jak na Míšu, tak na Cufika vzpomínám přesevšecko s láskou!

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      Leksel     před 2 lety 01.12.2021 20:31 |  
      8 5

      Taky jsem je měl rád, Ngadeu nekompromisní neprostupná zeď a Coufal motorová myš s dvojitejma plícema, bohužel vzpomínky na oba budu mít s hořkým nádechem.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      cunak     před 2 lety 02.12.2021 09:42 |  
      0 12

      Nebýt Pokorného a Hovorky, Míša by neodešel. O tom jsem přesvědčen.

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        hiker42     před 2 lety 02.12.2021 12:23 |  
        7 0

        Míšu i Cufa budu mít rád, oba byli oporami SKS a Pány Fotbalisty, na které se "chodilo". Jenom s Michalem nemáš pravdu, on měl svolení od vedení odejít už v zimě před odchodem do Belgie. Pokud si pamatuju, byl to Fulham, prošel zdravotní prohlídkou a nevyšlo to kvůli podrazu Fulhamu..

        • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

          cunak     před 2 lety 02.12.2021 13:03 |  
          0 9

          Jistěže měl svolení, respektive měl smlouvu s výstupní klauzulí. Ale chtělo by se mu tak moc odcházet, kdyby nebyl nesmyslně vyřazen z kádru na úkor nekopy Pokorného? A vrácen až když se všichni ostatní stopeři zranili. A teď si uvědom situaci, že přichází Hovorka, další oblíbenec vedení, jterý he navíc lepší fotbalista, než Pokorný - byť zdaleka ne tak dobrý jako Ngadeu. Hrozí tedy opakování situace. A díky výstupní klauzuli máš možnost odejít. Co uděláš?

          • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

            kjandourek (admin)     před 2 lety 02.12.2021 14:28 |  
            5 3

            Já tedy nevím, jestli jsi jenom úplně vedle, nebo účelově lžeš...

            1. Jak jsi přišel na to, že byl vyřazen z kádru na úkor Pokorného? Ngadeu od nástupu Jardy Šilhavého nastupoval jako defenzivní záložník odkud vytlačil Tomáše Součka a to až na hostování do Liberce... na podzim 2017 nastoupil jako stoper pouze dvakrát a to když byl zraněn Deli....
            Na jaře po příchodu Pokorného jsme nastupovali takhle: 1x stopeři Kúdela-Deli (Ngadeu na DZ); 2x Kúdela - Pokorný; 3x Jugas - Deli; 1x Jugas - Pokorný; 6x Jugas - Ngadeu; 1x Jugas - Kúdela...
            Čili napsat, že byl Ngadeu vyřazen z kádru kvůli Pokornému, když Pokorný nastoupil v základu 3x a Ngadeu 7x je dost mimo...

            2. V Zimě 2019 přišel Alex Král a do jara jsme šli se čtyřmi stopery - Kúdela, Ngadeu, Deli a Král... během jara se Král chytil na jiném postu, takže přišel Hovorka, aby opět doplnil počet stoperů na čtyři... Ngadeua jeho příchod nikterak neohrožoval, zvlástě, když odešel Deli...

            • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

              cunak     před 2 lety 02.12.2021 16:08 |  
              3 5

              Ahoj. V žádném případě účelově nelžu. Jestli jsem mimo, nevím. Bylo by třeba projít si ty zápasy z jara i v časovém sledu. A na to teď nemám bohužel čas. Já si to pamatuji tak, že 1) Přichází nové vedení a stopeři/DZ Kúdela a Pokorný. 2) Nastupují různé stoperské dvojice a DZ obvykle s účastí jednoho, či obou jmenovaných. 3) Ngadeu nenastupuje a bez udání důvodu se neobjevuje ani na lavičce. Fanoušci se dohadují, co s ním je. 4) Postupně se stopeři zraňují, popřípadě se ukazuje, že se hodí spíš na moll módní přehlídky, než do kádru Slávie (Pokorný). 5) V nouzi se opět sáhne po M. Ngadeu. 6) Stabilizuje se stoperská dvojice Deli-Ngadeu. Tak si to pamatuji já. Pokud to bylo jinak, oprav mne, prosím.

              • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

                kjandourek (admin)     před 2 lety 02.12.2021 16:33 |  
                3 3

                No já pořád vidím, že Ngadeu v okamžiku příchodu nového vedení byl na pstu DZ, o který soupeřil se Součkem... Šilhavý více sázel na Ngadeua a ten na tomto postu nastoupil i v prvním jarním zápase v Jihlavě...

                stoperská dvojice v prvním zápase byla Kúdela - Deli... pak dvakrát nastoupili Jugas-Pokorný a byly z toho dvě výhry s nulou vzadu - Bohemka 1:0, MB 3:0.. Ngadeu na lavičce... pak Olomouc 3:1 a Sparta na Letné 3:3 - stopeři Jugas - Deli a na lavičce Pokorný, Zlín 1:2 Jugas - Pokorný, Ngadeu lavička... Jugas - Ngadeu v Brně 1:0 (Pokorný ani lávka); Jugas - Kúdela proti Karviné 3:2 (Pokorný lávka, Ngadeu ani tam); Jugas Ngadeu 0:0 v Liberci (Pokorný ani lávka), Jugas - Deli Slovácko 0:0 (Lávka Ngadeu i Pokorný), Jugan-Ngadeu Plzen 2:0; na Dukle 2:0; Jablonec 1:3 a v Teplicích 3:0 (dvě kola Pokorný na lavičce, další dvě nemám uložené sestavy) ....

                Já to vidím tak, že začátku bojoval se Součkem o post DZ a když tento boj prohrál, tak ho zkusili na stopera ... ale nikdy bych z toho nedělal závěr, že byl vyřazen z kádru a hlavně že ho vyšoupnul Pokorný, protože ten nastoupil v základu jenom třikrát (a dvakrát z toho byla výhra s nulou).... jestli ho někdo ze sestavy vyštípal, tak to byl v první řadě Souček a posléze byl nejvytíženějším stoperem Jugas... který se v posledních kolech ustáli s Ngadeuem

                Dvojice Deli - Ngadeu spolu poprvé hrála až na podzim 2018 - to tedy od prvního kola, tam bylo evidentní, že si tihle dva svá místa vybojovali během letní přípravy... Pokorný nastoupil s Ngaeuem v MB, když jsme protočili sestavu před Kyjevem a Kúdela poprvé zaskočil za Deliho v Teplicích, kde dal gól a nakonec toho ve dvojici s Ngadeuem odehrál za celou sezónu zdaleka nejvíce...

  7. Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

    1zippo1     před 2 lety 01.12.2021 23:06 |  
    8 27

    Můj názor. Hráč- dříč, jeho pilování lajny bylo příkladné. A asi ho stálo hodně úsilí, aby si udržel kondici. Potud všechna čest. Ale...lidsky je to pro mě jájínek nejhrubšího zrna. Je tady někdo, kdo věří jeho radování se se synkem při děkovačkách? Já ne. Myslím si, že by mu tady v přestupu nikdo skutečně nebránil, ale už jen ta jeho myšlenka, co by dělal kdyby ano, se mi bytostně příčí.
    A vadilo by mi to i kdyby se to stalo kdekoliv jinde. No a dnes není v základu a je opět těžce frustrovaný. Tým šlape, ale Vláďovi někdo stoupnul na bebíčko. Prostě jájájá. Za mne už ho tady nechci.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      rak (přítel SN)     před 2 lety 02.12.2021 10:47 |  
      10 1

      Opravdovým slávistou nikdy nebyl, ale pomohl nám hodně a velkou většinou makal jako všude. Že je otevřený, bych mu tedy nevyčítal. Uvažuje podobně jako velká většina hráčů (lákavý přestup, sezení na laviččce), kteří o tom ale takto nemluví. Jeho odsouzení je naprosto neadekvátní a otírat se o jeho radování se synkem je opravdu trapné. V tu chvíli si to prostě užíval. Já v tom nevidím žádný rozpor. Pochybuji, že se sem vrátí v dobré formě stejně jako kdokoli z hráčů hrajících v zahraničí. Všichni tam zůstanou, dokud to půjde a pokud to nejde, tak už by nám asi moc nepomohli nebo jen krátce. Ale nevadil by mně tady.
      U těch možných navrátilců je jedna dobrá cesta, možná i lepší než pomáhat prvnímu mužstvu. Pokud je takový hráč ochoten nějakou dobu hrát za B-tým, tak pro ty mladé kluky by to bylo k nezaplacení. Teď tam máme dva starší. Nebyli úplně top hráči, ale i tak je to dobré, že tam hrají.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.12.2021 12:35) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

    Ragnarok     před 2 lety 02.12.2021 12:34 |  
    11 18

    Mně je úplně jedno, jaký má, nebo měl vztah ke Slavii, jestli zradil, nebo nezradil. Podstatné na tom je, že se nechoval profesionálně, tím v zásadě porušoval smlouvu, ovlivnil tím své kolegy i klub a možná celý kolektiv a fanoušky připravil o další rok v CL. Mrzí mne, že si tento rozměr problému mnoho lidí neuvědomuje.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      rak (přítel SN)     před 2 lety 02.12.2021 12:36 |  
      6 1

      A je to tak? Nemyslím, že by nějak ovlivnil chování dalších. Ale to by museli říci oni.

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        Ragnarok     před 2 lety 02.12.2021 14:03 |  
        11 10

        Když budeš dělat na projektu a jeden z kolegů bude neustále blekotat, že chce jít jinam, že mu tam daj víc a že na to sere... Ovlivní tě to? Zvlášť ve chvíli, když jsi na jeho výkonu závislý? Mám zkušenost, že na výkon týmu takové individuum vliv má.

        • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

          Harvey     před 2 lety 02.12.2021 16:56 |  
          14 7

          Já mít vedle sebe v obraně Cufa, tak si pískám. Frajer co odevzdá 120 % v jakémkoliv zápase, neuhne ze souboje, splní do puntíku každý taktický pokyn. Že ty seš labilní a něco z vlastní zkušenosti tě ovlivnilo neznamená, že to tak bylo ve Slavii. Naopak co bylo vidět na videu z přípravy, tak kluci (Béřa a Maso) si z Cufa dělali prdel, že chce do zahraničí i když je dřevák a byli samej úsměv, samá sranda.
          Tvojí logikou bych Ngadeu postavil před Edenem sochu, protože svým prasáckým odchodem dostal Slavii do LM, když ho nahradil Hovorka. Cuf fakt nemůže za to, že jsme se nedostali do LM.
          A přestaň už bulet, těžko na Cufově působení u nás hledat něco negativního. 3 tituly, 1 Liga Mistrů, 1 super tažení EL, Slavia se během jeho působení stala naprostým suverénem naší ligy, 5 milionů euro zisk na přestupu, fantastická reprezentace Slavie v Premier League. A ty tady bulíš nad tím, že přiznal, že nebyl schopný se jeden trénink plně koncentrovat a v hlavě měl všelijaké smíšené pocity když to vypadalo, že ho nepustíme do nejprestižnější ligy světa.

          • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

            Ragnarok     před 2 lety 03.12.2021 09:04 |  
            4 7

            Nesouhlasím. Když se pod něco podepíšeš, tak to máš dodržovat až do samého konce.
            Myslím, že není nutné do toho tahat osobní invektivy a prostě vyjádřit svůj názor.
            Coufal mi je osobně absolutně jedno, ve Slavii jsem ho měl rád, ve West Hamu mu fandím jako dalším asi 100 hráčům po Evropě.
            Mít vedle sebe někoho, kdo nedodržuje smlouvu bych vedle sebe mít nikdy nechtěl.

            • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

              MKCZ83     před 2 lety 03.12.2021 12:46 |  
              2 0

              Tak za Tvůj černobílý omezený pohled na svět Tě upřímně lituju. Hromada lidí zase vedle sebe a ani pod sebou nechce extrémně pozitivisticky zaměřenýho člověka, který není schopný pochopit kontext a lidský emoce. Takovýho člověka bych z týmu vyhodil hned, protože by mi na rozdíl od těch, co se chtějí posunout třeba jinam a mají svoje sny, pro který chtějí udělat hodně, dělal v týmu problémy a zlou krev, protože by všem říkal, jaký jsou neprofesionálové a koukal se na ně skrz prsty.

            • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

              kjandourek (admin)     před 2 lety 03.12.2021 14:37 |  
              5 2

              Ta poslední věta už je úplně podpásovka... demagogický nesmysl....

              Možná sis toho nevšiml, ale ve fotbale málokdy dojde k tomu, že hráč uzavře smlouvu a ke spokojenosti své i klubu jí dodrží až do konce...

              Hráč po skončení smlouvy odchází bez náhrady, což je v první řadě nevýhodné pro klub, takže když se blíží konec smlouvy, tak klub tlačí hráče na prodloužení stávající... pokud hráč prodloužení odmítne (s tím že tedy dodrží tu svou stávající smlouvu), znamená to, že chce jít pryč... a většinou se připraví minimálně o poslední půlrok, protože pokud to není výjimečně rozdílový hráč, tak je pro klub neperspektivní...
              Takže je to právě naopak - hráč, který podepíše jednu smlouvu a chce jí jenom dodržet se často stává pro svého zaměstnavatele i fanoušky nežádoucím...

              Pak je tu ještě druhá varianta, že je klub s hráčem nespokojen, tak víceméně čeká, až mu ta stávající smlouva vyprší....

              Takže úplně běžné je, že hráč podepíše smlouvu (Coufal podepsal v létě 2019 smlouvu na tři roky do roku 2021) a rok před jejím koncem je mu nabídnuta nová - často s ústní domluvou, že hráč už pro klub něco odvedl a že bude při výhodné nabídce puštěn.. a délka smlouvy už není o tom, že by se očekávalo, že tu hráč bude až do konce, ale o tom, že si za něj klub bude moci říct víc peněz (Coufal v létě 2020 - tedy rok před koncem smlouvy - podepsal novou do léta 2024)...

              Já tedy na rozdíl od Tebe vidím, že kdyby Coufal opravdu tak moc chtěl do zahraničí, tak mohl v létě 2020 říct, že chce v klubu vydržet pouze do konce smlouvy.... a klidně už v zimě 2021 podepsat kdekoliv... Měl bys v takovém případě dojem, jak je super, že ten člověk dodržuje smlouvu?

        • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

          MKCZ83     před 2 lety 03.12.2021 12:40 |  
          2 1

          Já těm kolegům budu upřímně přát, aby se posunuli za lepším, když mají možnost a nabídku. Protože nejsem pokryteckej egoistickej kretén, kterej si myslí, že to, co dělám já, je to nejdůležitější. Teď jsem dokonce svýmu kolegovi v něčem takovým radil a pomáhal a dokonce se místo něj, protože místo, kam by chtěl jít mimo moji organizaci znám, šel vyptat. Když chce jít pryč, není to jeho chyba, ale chyba organizace, která mu není schopná nebo ochotná dát to, co potřebuje.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      PahaAhma     před 2 lety 02.12.2021 20:59 |  
      4 3

      Jess, Vláďa Coufal může i za můj posraný život! :-)

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        Ragnarok     před 2 lety 03.12.2021 09:05 |  
        4 6

        To si myslím, že neuvádím. Za mé úspěchy i neúspěchy si mohu pouze sám. Coufal na to nemá žádný vliv. Pokud na tebe má takový vliv, že ti posral život, je mi to líto a je to pro mne těžko pochopitelné.

    • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

      MKCZ83     před 2 lety 03.12.2021 12:37 |  
      4 5

      Tady všichni, včetně Tebe přehání. On popsal to, co měl především v hlavě, jaký měl myšlenky, ne, že bojkotoval 30 tréninků a 10 zápasů. Sám říkal, že vlastně nebyl koncentrovaný na jednom tréninku.

      (záměrně zveličuji, aby to pochopili i krátkozrací hejteři)
      Stejnej neprofesionál je potom Stanciu, nebo Schranz, nebo Mandous, který svůj osobní život upřednostňují před týmem a kde bychom byli, pokud by se "pochlapili" a "nebrečeli"... Přitom úlevy a shovívavost se tu v těchto případech berou naprosto samozřejmě. To, že mi někdo nechce dovolit splnit si můj životní sen je hodně blízko tomuto. A to, že hlavně myslím na to, jak si to vyvzdoruju, není problém. 99 % úplně všech fotbalistů a lidí ve všech jiných profesích, by přemýšlelo úplně stejně. Kdo říká opak, je pokryteckej tragéd.

      Pokud by to byl takový neprofesionál, tak by proti Mydlitydli nenastoupil, když už měl jistej a podepsanej přestup, protože by se mohl zranit. Takovej hajzl totiž Cuf je :-D

      Víš o tom velký kulový a máš potřebu tu akorát vynášet kategorický soudy.

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        1zippo1     před 2 lety 03.12.2021 19:39 |  
        7 4

        Tak pokud srovnáváš osobní tragédii s osobními ambicemi si po sportovní a finanční stránce polepšit, tak jsi hodně mimo. A pokud si myslíš, že by 99% lidí uvažovalo stejně, změň okruh přátel.
        Jeho jednání bylo stejné jako Pavlenkovo, jen se moc rozpovídal. Srovnej třeba se Součkem nebo Škodou. Navíc bylo zřejmé, že ho pustíme, jen se licitovalo o částce. A to poslední. Slavia mu dala možnost se zviditelnit, v Liberci ani ve Spartě by mohl jen stále snít.

        • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

          MKCZ83     před 2 lety 04.12.2021 17:20 |  
          1 4

          Sorry, ale uvažování, že mu klub pomohl se zviditelnit, tak mu musí být zákonitě vděčnej a poškozovat kvůli tomu svoje zájmy je takový socíkovský přemýšlení. Vztah klub-hráč je oboustranně výhodný vztah, ze kterýho mají mít prospěch obě strany. Není to o tom, že jeden se pro druhýho obětuje a druhej mu má být vděčnej. Prostě obchodní transakce. Nebo když Ti budou nabízet mnohem lepší práci, mnohem lépe placenou na místě, kde jsi vždycky od mala chtěl být, tak řekneš ano šéfe, děláš to správně, že mě nechceš pustit, já Ti musím být vděčný za to, že jsem ti poslední rok a půl vydělával velký prachy, sklapnu podpatky a budu dál makat na 120 %.

          Můj příklad byl přitaženej za vlasy stejně, jako byl přitaženej za vlasy komentář, na který jsem reagoval.

          Neuvažovalo, měli by dřív či později stejný myšlenky.

          Souček je úplně jinej případ, on je de facto odchovanec. Škoda mimochodem místo toho, aby se přizpůsobil týmu, šel raději pryč, aby hrál v základu.

          Nauč se prosím pro příště chápat psaný text ;-)

          • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

            1zippo1     před 2 lety 04.12.2021 21:34 |  
            2 4

            Tvoje uvažování jde zkratkou. Podívej se, máme na tu věc jiný názor, což je naprosto v pořádku. Třeba je to výchovou, třeba přístupem k plnění povinností vyplývajících z uzavřených smluv. Příklad: Uzavřu s Tebou smlouvu, že Ti postavím dům. Za dva měsíce dostanu možnost uzavřít mnohem lukrativnější smlouvu. Ale společně se stavbou Tvého domu to kapacitně nezvládnu. Takže dle Tvého vidění nebude nic špatného na tom, že Tobě nechám rozdrbanou stavbu a půjdu za větším ziskem. Dle mě to tak není. Tečka. Tím bych rád uzavřel tuto žabomyší válku...-) Je naprosto v pohodě, že tady mají lidi na spoustu věcí různé názory, od toho diskuze jsou. A hlásím, že psanému textu rozumím...-))) Hezký večer...-)

            • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

              kjandourek (admin)     před 2 lety 04.12.2021 23:53 |  
              6 1

              V tom případě si, prosím, přečti, co jsem psal níže (či výše - podle toho, jak máš řazené nové příspěvky...)

              V kostce: Coufal u nás uzavřel smlouvu v létě 2018 do léta 2021... v létě 2019 mu byl zatrhnut přestup do Freiburgu.. a v létě 2020 mu zbýval rok do konce původní smlouvy - v té době mu Slavia nabídla novou smlouvu... druhá smlouva už se ve fotbale nenabízí vždycky proto, aby jí hráč dodržel až do konce, ale dost často proto, aby si klub za následný prodej hráče mohl říct více peněz...

              Kdyby byl Coufi takovej hajzl, tak v létě 2020 mohl říct: Sorry mám tu smlouvu do léta 2021, tu dodržím a potom budu volný zadarmo.... a už v zimě mohl podepsat komukoliv s tím, že buď ho pustíme hned, nebo v létě nám zamává zadáčo....

              On místo toho podepsal tu novou smlouvu, takže jsme za něj dostali šest mega v éčkách...

              Tohle prostě nemůžeš srovnávat se stavbou domu... Už jsi někdy viděl, že bys stavěl nový dům a rok před jeho postavením nabídl stavbyvedoucímu novou smlouvu s tím, že by bylo fajn, aby ten dům stavěli o tři roky déle?

          • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

            mig52     před 2 lety 04.12.2021 22:04 |  
            2 5

            Dle mne to nevidíš správně. Pamatuj a nezapomínej, že klub je víc než jedinec. Amen.


            Komentář byl uživatelem upraven (04.12.2021 22:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

        mig52     před 2 lety 04.12.2021 08:02 |  
        2 3

        Názory se budou lišit, ale nezapomeň, že tým je víc jak jeho jedinec, sen nesen. Nic víc, nic míň....

  9. Re: Slavii jsem nezradil, odmítá Coufal. Ztráta místa ve West Hamu ho psychicky srazi

    Kapitán     před 2 lety 06.12.2021 12:13 |  
    3 8

    Mel jsem ho rad, ale moji prizen ztratil a uz ji nikdy neziska. Na hristi sice necha vsechno, ale kdyz utevre pusu, ukazuje se jaky je to hlupak. Nekdo chvali jeho otevrenost a uprimnost, chapu ten uhel pohledu, ale nesouhlasim. Byt otevreny o tom, ze jsem idiot neni plus. V sesivanem dresu uz ho nechci nikdy videt.