Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 17. kolo

Zápas Slavie v Olomouci patřil rozhodně k těm těžším. O to cennější je konečné vítězství.

Oproti jiným rokům širší marodku Slavie už na podzim zaznamenal každý. Zvlášť líto je mi Ševčíka, který znovu vypadl a kterého opakující se zdravotní problémy brzí pravidelně. Do budoucna bych ho (a obecně hráče s podobnými potížemi) spíš bral jako bonus, ne základní stavební kámen. Petr tu toho odvedl dost a své si odehraje každý rok, je to ale hráč, který je k dispozici tak na 50-70 % zápasů, přičemž vypadnout může kdykoliv a návrat do optimálního rozpoložení také nějaký zápas trvá. Absencemi jsem začal i z toho důvodu, že tentokrát proti nám byl soupeř, který měl se složením základní sestavy potíže ještě větší - Sigmě totiž naráz vypadli v podstatě všichni útočníci z kádru.

Minimálně v první půli to ale pro Olomouc bylo překvapivě plus. Na místo útočníků totiž nastoupili běhaví Daněk s Gonzálezem a na presinku domácích se to projevilo ve velmi dobrém světle. Vůbec celá Sigma měla výborný vstup do zápasu a v poli byla lehce lepším týmem zhruba 40 minut. Nebál bych se dokonce říct, že v tomto časovém rozmezí předváděla nejlepší fotbal z našich podzimních ligových soupeřů. Nicméně finále jí naštěstí chybělo ať už to bylo kvůli absenci hroťáka, nebo spolehlivé práci "Pata s Matem" aneb Kačaraby s Ousouem. Mimochodem, klobouček před touto stoperskou dvojicí. Musela naskočit nouzově a během několika měsíců se vypracovala ze slabiny k opoře týmu!

U týmů trenovaných koučem Jílkem (kterého ale jinak uznávám jako jednoho z lepších trenérů v lize) ale (asi nejen podle mě) platí, že fyzická kondice není jejich předností. A po enormním nasazení z úvodu zápasu jsem věřil, že přijde výrazný útlum. Nemalé náznaky byly už těsně před pauzou, ale Olayinka v tutovce zakončil mizerně. Nástup do druhé půle už byl o něčem úplně jiném než první poločas. Olomouc už nezvládala běhat v takovém tempu a Slavia převzala otěže zápasu. Penaltu Stanciu ještě neproměnil, ale o pár minut později se radoval Kuchta. A kdyby neplatil jeho sporný gól (ke kterému se vrátím později), tak věřím, že jsme branku vstřelili tak jako tak o něco později. Každopádně atmosféra zhoustla protesty a naši při vedení ubrali nohu z plynu. Byla to trochu škoda, za stávajícího rozložení sil jsme se neměli nechat rozhodit a hrát naplno dál. Pak bychom Olomouci ještě gól či dva dali. Závěr utkání tak byl nervóznější, nicméně obrana pracovala velmi spolehlivě, a tak k většímu ohrožení Mandousovy branky nakonec nedošlo a červenobílí si připsali nelehce získané, ale o to cennější 3 body.

Diskutované pak samozřejmě byly i verdikty sudího Zelinky a VARu Štěrby. Stěžejním okamžikem samozřejmě byla Masopustova (ne)ruka před rozhodující brankou. Co k ní říct? Podle mě to spíš byl biceps než rameno, byť i to může někdo vidět jako diskutabilní. Ale i kdyby míč Masopust trefil nedovolenou částí paže, tak to ještě neznamená, že se měl pískat přestupek. Podle současných změn se totiž zdaleka ne každá ruka počítá jako nedovolená. Tady ji měl Masopust u těla a dalo by se diskutovat o tom, jestli to bylo v přirozené poloze. Na vstup VARu, který by měl zasahovat jen při jednoznačných prohřešcích, mi to přijde jako až příliš mnoho diskutabilních věcí najednou. Proto bych se nedivil, kdyby komise rozhodčích konstatovala, že podle současných pravidel zahrál Masopust rukou dovoleně. Pokud by to tak ale bylo, tak já osobně bych taková pravidla považoval za nepříliš povedená. Kdyby takový gól dostala Slavia, tak bych také cítil křivdu, protože hráč rukou zvětšil objem těla a kdyby jí nezahrál, tak z toho nikdy šance není.

K celkovému obrazu rozhodování se sluší ještě dodat, že za stavu 0:0 Spáčil ve vápně jednoznačně nakopl Kuchtu. O intenzitě zákroku se dá spekulovat, ale také to byla sporná situace, ve které by si rozhodčí i VAR penaltu obhájili. Jinak si myslím, že Zelinka vedl utkání férově i celkem přesně, takže si hněv publika za spornou situaci (kterou navíc dost možná i rozhodl správně dle nových pravidel) nezasloužil. Zvláště buranské vystoupení funkcionáře Mináře, který se dral na plochu, kde neměl co dělat, bylo hodně za čárou a měl by následovat trest.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - Servilní novinář Sportu Vacek psal, že Nita je zeď a nejlepší brankář ligy. A hle, skoro od té doby je rumunský gólman na lavičce. Nic proti němu (Nitovi, o Vackovi a jeho "novinařině" si nemyslím nic dobrého), jistě dokáže předvést fantastické zákroky na lajně jako málokdo. Zároveň ale umí vyrobit hrubku a není silný v rozehrávce. Pro mě tak jsou za dosavadní podzimní část nejlepšími brankáři Staněk a právě naše nová jednička Mandous. Staněk drží Viktorii dlouhodobě a Mandous je zatím naprostou jistotou, u které zatím těžko hledat vůbec nějaké menší zaváhání či slabší chvíli. Jistě si vedl i v Olomouci, ač nějaký nadpozemský zákrok díky dobře hrající obraně vytahovat nemusel.

Lukáš Masopust - 6 - Ze začátku působil nejistě, když se až moc cpal dopředu, jako kdyby nepočítal s tím, že Sigma bude hrát až tak odvážně a nebezpečně. Postupem času se ale do zápasu dostal a nakonec byl i platný ve finále, kdy přihrával Kuchtovi na gól. Sice šlo o sporný moment v podobě ruky, ale i kdyby to nakonec bylo vyhodnoceno jako proti pravidlům, tak v tom samozřejmě nebyl žádný úmysl a Masopust šel po míči dobře.

Aiham Ousou - 7 - Za hráče zápasu jsem Ousoua označil minule po Teplicích a Aiham na to navázal tím nejlepším způsobem, když pomyslný titul obhájil i v Olomouci. Od začátku působil velice jistě dozadu, vypíchl bych hlavně nelehký zákrok hned ve 3. minutě, kdy odvracel na roh před hráčem, který by uklízel do prázdné. Velmi dobře si vedl i v rozehrávce, kdy se nebál vyvést míč. Nebýt nastavení, tak bych mu dal s radostí 8, ale právě v něm si připsal Ousou výraznější zaváhání, když mu prošel balón a on se vyřadil ze hry. Právě v těchto momentech je přitom koncentrace nejdůležitější. Jinak ale zraje jako víno a souhlasím, že atakuje nejlepší stopery ligy. Teď jde o to výkony zopakovat, nebo je ideálně ještě o něco posunout výš.

Taras Kačaraba - 6 - Nebyl tak výrazný jako Ousou, i tak ale Kačaraba odehrál jasně nadprůměrný zápas. Z "Pata a Mata" je v posledních zápasech zeď a Kačaraba udělal podobný výkonnostní posun jako Ousou. Jestliže jsem o uplatnění opce v létě pochyboval (a náš management očividně také, když jen prodloužil hostování), tak nyní by to mělo být jen formalitou.

Oscar Dorley - 6 - Celá obrana odehrála kvalitní zápas, i když byla 40 minut pod tlakem. Je zajímavé, že Oscar nebyl na první pohled až tak vidět, ale dle InStatu byl nejlépe hodnoceným hráčem celého zápasu.

Ondřej Lingr - 5 - Odehrál jen půlhodinu, pak musel kvůli nepříjemně naraženým žebrům střídat. Do té doby se navíc Slavii nedařilo, a tak ani Lingr příliš nevynikal. I tak mi přišlo, že v daném úseku patřil spíš k lepším hráčům v jinak těžce průměrném výkonu mužstva.

Tomáš Holeš - 5 - Za mě průměrný výkon a je vidět, že Tomáš ještě po zranění není v jarní formě. Hlavně v první půli měla záloha velký problém s rozehrávkou a udržením míčů a když už někdo alespoň něco v tomto směru předvedl, tak to byl Stanciu. Ve druhé půli už byl ale lepší výkon jak u celé Slavie, tak u Tomáše.

Jakub Hromada - 5 - Platí u něj to, co u Holeše. V první půli byla naše záloha slabší než ta olomoucká, po přestávce se to otočilo. Hromada výrazněji nevynikal a patřil k průměru.

Nicolae Stanciu - 6 - Dlouho nebyl vidět jako celá naše záloha, okolo půle měl ale několik skvělých momentů. Ještě před přestávkou vybojoval míč a výbornou přihrávkou poslal do šance Schranze. Po změně stran pak skvělou individuální akcí vybojoval penaltu, kterou bohužel zahodil. Ale nerad bych ho za neproměněný pokutový kop kritizoval více, protože kdyby předtím nepředvedl geniální průnik a jen standardně přihrál do strany spoluhráči, tak jsme se o penaltě vůbec nebavili. Takže z mého pohledu neutrální situace - plusové body, co získal průnikem, zase ztratil neproměněnou "pětkou". Tím šel jeho výkon o trochu dolů, ale celkově byl podle mě lepší než Hromada s Holešem.

Peter Olayinka - 5 - Pro mě spíš slabší výkon od Olayinky, někde na hranici čtyři a pět. Do očí bilo hlavně hodně nepovedené zakončení v tutovce na konci první půle. Ale zápas odmakal a i díky vítězství nakonec dávám lepší známku s minusem.

Jan Kuchta - 7 - Potvrdil svou pozici nejplatnějšího útočníka. V první půli přesně nahrál Olayinkovi do gólovky, ve druhé velkou šanci proměnil a rozhodl tím zápas. Upřímně jsem trochu překvapen spekulacemi o jeho zimním přestupu. Myslím si, že Kuchta vyloženě vyniká v našem systému. My bychom ho těžko nahrazovali a naopak nabídka na přestup by musela být (možná až nepřiměřeně) vysoká, aby se nám ho vyplatilo pouštět.

Ivan Schranz - 5 - Průměrný výkon, kdy nenadchl ani neurazil. Takové výkony se opakují a na Slavii to není dost. Zatím ho trenéři po skvělém vstupu do angažmá drží na pomezí základu a prvního střídajícího hráče, ale myslím si, že se na něj pomalu ale jistě tlačí Plavšič a další hráči.

Mads Emil Madsen, Michael Krmenčík a Srdjan Plavšič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

17. kolo - Sobota 04. 12. 2021 18:00

Fortuna liga, 2021/2022
0 - 1
0 - 0
SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

56. Jan Kuchta

Komentáře (42)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    urs (přítel SN)     před 2 lety 06.12.2021 16:57 |  
    10 0

    Děkuji za hodnocení, se kterým se víceméně ztotožňuji. Jen bych ještě rád podotkl, že naším momentálně nejlépe centrujícím hráčem je Oscar. Mám alespoň ten dojem, že to od něj poslední dobou chodí přesně a s dostatečnou rasancí. Ten kluk strašně vyletěl! :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Alanor (admin)     před 2 lety 06.12.2021 17:00 |  
      12 0

      Oscar zesílil v soubojích a už nehraje jen do nohy, ale občas bývá i přímočařejší a odcentrovat také umí. Sice to chvíli trvalo, ale nakonec jsme si z něj vypiplali hráče do základu a výborného beka. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Lunaris     před 2 lety 06.12.2021 20:40 |  
        5 1

        Kupodivu i vyhrává hlavy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          lubi34     před 2 lety 07.12.2021 11:52 |  
          0 0

          Afričani mají lepší odrazové schopnosti a Oski má supr odhad čímž vynuluje svou menší postavu

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      mig52     před 2 lety 06.12.2021 17:51 |  
      0 5

      Výborné hodnocení.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    kapitan.pisoar     před 2 lety 06.12.2021 17:11 |  
    3 36

    Tak u te Kuchtovi simulace se da spekulovat jedine o tom, jestli Kuchta nemel dostat zlutou kartu…
    A takovych “nakopnuti” je za kazdy zapas sto, to by se toho moc neodehralo, kdyby se mel piskat kazdy jeden takovy kontakt.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2021 17:11) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      houston (přítel SN)     před 2 lety 06.12.2021 18:00 |  
      12 4

      Podle Zelinky se jednalo o malou intenzitu kopnutí. Takže, za náznak šlapáku bez kontaktu se dává červená a za nakopnutí holeně ve vápně ani ty ty ty ? A Kuchtu nech, stačí, že nám nadávají kokoti odjinud.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        kapitan.pisoar     před 2 lety 06.12.2021 18:39 |  
        4 29

        Je rozdil mezi kontaktem a faulem. Ne kazdy kontakt je faul. A pokud te nekdo strejchne o holen. A ty si toho ani nevsimnes, nijak te to nerozhodi, tak se to tezko muze piskat…

        Jo a tech 12 minusu (zatim) vypovida o nizkych moralnich hodnotach nekerych tady , kteri jsou na urovni spartanu a plisnaku…


        Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2021 18:40) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          hajnej     před 2 lety 06.12.2021 19:28 |  
          21 5

          Ano, máš pravdu. Nízké morální hodnoty tady někteří skutečně mají. Stačí si projít některé tvé starší příspěvky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            kapitan.pisoar     před 2 lety 07.12.2021 01:06 |  
            2 11

            Ano, opravdu? No to me teda zajima. Tak to budu rad, kdyz me sem das alespon DVA priklady, tech mych moralne pokleslych prispevku.
            Cekam!


            Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2021 01:07) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

              hajnej     před 2 lety 07.12.2021 08:15 |  
              7 2

              Při diskuzi s fanoušky používáš cituji " Sam si vymrdaný! blbečku, ty jsi ko kot! ".
              Urážíš hráče Slavie. např o Krmenčíkovi " gramlavá krysa, přerostlé vemeno, v Plzni mu nemohli přijít na jméno, teď by ho nejraději přeblafli ".
              Každý nemůže psát s noblesou jako Socrates, ale urážky a sprostý slova zkus vynechávat.

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                houston (přítel SN)     před 2 lety 07.12.2021 08:51 |  
                8 0

                To je pravda. Nemusí se sem psát přímo s tebou zmiňovanou Sokratovou noblesou, ale u zde diskutujících by člověk očekával alespoň elementární úctu ke klubu a tím i k jeho příznivcům a samozřejmě i hráčům i vedení. Je pravdou, že s kritikou, i slušnou a zhusta oprávněnou, se tady člověk moc tzv. nechytá, ale nikdo by neměl sklouzávat do urážek. Málokdy má v diskuzi pravdu ten, kdo je hlasitější a sprostší...

                • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                  kapitan.pisoar     před 2 lety 07.12.2021 15:35 |  
                  1 2

                  Ja se sem naopak snazim psat vecne a na nejake urovni, viz muj uvodni komentar. Bohuzel se na me pak sesypou lide neschopni argumentace, pro ktere je maximum to, ze napisou abych se splachnul a podobne…
                  Hrace ani vedeni si nejsem vedom, ze bych urazel, mozna jednou jsem o JT napsal, ze ma v kadru rad poddajne hosky.
                  Co se tyce ucty k priznivcum, tak to mas pravdu, tu opravdu ztracim, protoze me posledni dobou chovanim, povysenosti, ztratou soudnosti a sebereflexe pripominaji spartani z prelomu tisicileti…

              • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

                kapitan.pisoar     před 2 lety 07.12.2021 15:18 |  
                1 5

                Tak dobry no. Jednou sem vratil jednu z desitek nadavek a uz to mam na taliri, ale beru to. Po desitkach nadavek, kterem jsem prechazel, jsem jednou bouchl o vratil stejnou minci. Jinak jsi sem taky mohl dat ten prispevek na ktery jsem reagoval… A ja sem muzu napsat seznam nadavek, ktere jsem dostal od ctenych slavistu jako odpoved na slusne psane prispevky.
                Hrace a trenery Slavie tu narozdil od ostatnich neurazim. To ze o kuchtovi napisu ze je simulant, nebo o hromadovi, ze je nekopa a simulant nejsou urazky, ale konstatovani faktu.
                Ad. Krmencik, to neni zadny hrac Slavie, ale hrac Brugg, ktery je zde nastesti jen na hostovani. A ano je to gramlava, bezpaterni plzenska krysa a za tim si stojim.
                Jen doufam, ze tak jako me tu moralizujes a poucujes ostatni…

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          gazza     před 2 lety 07.12.2021 03:21 |  
          3 13

          Je to tak .Obdivuji Tě ,že si vůbec na zdejší stránce dovoluješ napsát pravdivý názor.Ti co Ti dávají mínusy ,jsou opravdu na úrovni rudochů .Nadávají za jiné názory do fanoušků úspěchu ,nasazených rudochů apod.Bohužel oni se právě chovají přesně jako oni .Přesně jako ten rudý odpad převlečený do sešívaných dresů.Jinak Kuchta je výborný útočník ,ale to simulování je napováženou.Sakra ,kdyby to alespoň uměl.V Barceloně se to učí od žáčků.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            kapitan.pisoar     před 2 lety 07.12.2021 16:49 |  
            2 5

            Ano pocet minusu co jsem nasbiral svedci o tom, ze pravda a odlisne nazory se tu nenosi, ale na to uz sem zvykly z bezneho zivota… Ja nemam problem argumentovat, bohuzel tady se clovek dockajen minusu a urazek.
            A to ze to tady zacina vypadat jako ve spartanske diskuzi je bohuzel smutna pravda, Slavia uz davno neni klubem intelektualu a slusnych fanousku. O tom co se deje na tribunach ( hajlovani, zakazovani vlastnim fanousku nosit vlajky, napadeni olomoucaku atd.) radsi nemluve. Clovek aby se pomalu stydel, ze je slavista, bohuzel asi dan za uspech. Pred 20 lety by ti stejni lidi chodili na spartu…
            35 minusu za to, ze poukazu na jasne simulovani Kuchty budiz dukazem.
            “Ale kontakt tam byl….”

  3. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Ivan     před 2 lety 06.12.2021 17:28 |  
    12 8

    Ač to na hlavní článek nebylo, tak mně se líbil Krmenčík :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      rakusan     před 2 lety 06.12.2021 17:50 |  
      12 7

      Ano, Krmenčík ač hraje málo, tak většinou perfektně zapadne a má velmi dobré momenty. Myslím, že budeme v budoucnu nadšeni, že jej máme.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Markus     před 2 lety 06.12.2021 18:36 |  
        3 8

        Když si vzpomenu, v jakém tristním stavu to své hostování začínal ... rozhodně mu to u nás prospělo. Kuchta hraje výborně, drželo se ho štěstí, ukázal se, má u nás odehráno a vyslouženo dost, nějaké nabídky určitě přijdou a třeba tam bude něco, co se bude jemu i klubu líbit. V tu chvíli budeme připraveného Krmenčíka potřebovat a i když přivedem místo Kuchty Basseyho (mám divoký osobní tip, že součástí transferu by byl přestup Tecla opačným směrem), bude aklimatizace u nás chvilku trvat. Ty řeči o tom, že na ligu je to luxus neberu, pro nás bude extrémně důležité udržet první místo a taky sehrát zase jednou sestavu, se kterou můžeme naskočit do boje o poháry naplno.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          Harvey     před 2 lety 06.12.2021 19:03 |  
          15 3

          V Českých Budějovicích by chtěl žít každý, kromě Standy Tecla teda, který má dvě malé děti, z toho jednomu není ještě ani rok. Už vidím jak se připraví o čtyři hodiny denně dojížděním do Budějic a zpátky. Ale chápu, že někteří fanoušci kupují a prodávají fotbalisty jak rohliky v Lídlu a jejich divoké osobní tipy vůbec nehledí třeba na rodinou situaci hráče. To už je pravděpodobnější, že by Standa šel na hostovačku do Jablonce výměnou za Čvančaru. Petr Rada Standu miluje, vždyť pod Radovým vedením nasázel za půlrok 11 gólů. Ale spíše počítám s tím, že Standa se nikam nepohrne, bude plnit roli útočníka širšího kádru a pak přejde plynule do klubových struktur třeba jako trenér mládeže. A tak to má být, Standa se slávistou nestal po přestupu, Standa se slávistou narodil a frajery co mají Slavii v krvi jako Řehák či Standa v klubu potřebujeme.

          • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

            Marek3     před 2 lety 06.12.2021 21:35 |  
            3 2

            Mne Standa ve slavii vubec nevadi- je to vzor slusnost, oddanosti a sportivniho ducha. Ale spise me mrzi ze takovej fotbalista sedi na lavici- kvalitativne ma na zaklad vkteremkoliv mancaftu v lize, krome slavie se soucasnym kadrem.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Taky     před 2 lety 06.12.2021 23:58 |  
    4 2

    Pěkně zhodnoceno, díky!

    S tím Ševčíkem je to bohužel smutná pravda...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    kapitan.pisoar     před 2 lety 07.12.2021 01:05 |  
    0 6

    Delete


    Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2021 01:06) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    japhy     před 2 lety 07.12.2021 09:38 |  
    8 1

    Hromada - doteď jsem mu pořádně nepřišel na chuť, byť poslední dva zápasy se mi kupodivu docela líbil. I přesto si ale myslím, že dávat vedle sebe dvojici Holeš - Hromada je trochu zbytečný (spíš tak na Evropu) a radši bych vedle Holeše viděl někoho víc do kombinace.
    Kuchta - já bych ho neprodal ani za zlatý prase, do našeho systému padne jak ulitej. Trochu palič, trochu hajzl, unikátní je u něj ale kombinace fyzičky, síly, napadání, hry zády k bráně a výběru místa ve vápně. Navíc už druhou sezonu za sebou se drží kolem bodu na zápas, jen Sima se mu v tomhle dokázal přiblížit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      fps     před 2 lety 07.12.2021 11:28 |  
      0 6

      já bych spíš viděl vedle Hromady někoho jiného než Holeše, Holeš je od ME dost špatný, jak v záloze tak na stoperu, bych ho raději dal zpátky na beka, tam se nám to zdravotně sype, a do zálohy nebo případně na stopera bych dal někoho jiného

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      habroš     před 2 lety 08.12.2021 12:38 |  
      2 0

      Dost často se tady objevují výhrady ke hře Jakuba Hromady, proto jsem se na zápas se Sigmou podíval 2x, jednou online, podruhé ze záznamu na OTV, která umožňuje zápas zastavit, případně i vrátit. A s plnou odpovědností můžu říct, že Hromada patřil, co se týče obranné práce, jednoznačně k našim nejlepším. Měl tam sice pár nepřesností v přihrávkách, ale v 1. poločase snad nebyl náš hráč, který by přihrávku nezkazil. Proto taky prvních cca 30minut vypadalo tak, jak vypadalo. Ale ono to bylo v té době dané i výbornou hrou Sigmy.
      Kuchtič je letos opravdu jeden z našich nejlepších hráčů. Moc jsem si ho oblíbil a nedám na něj dopustit.
      Howgh.

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        japhy     před 2 lety 08.12.2021 12:47 |  
        0 0

        Může být, pak je ale v té dvojici zbytečnější Holeš :) Je mi prostě bližší to stavět na dvou ofenzivních ze tří, kterým ale ani defenziva nesmrdí, než na dvou defenzivních. A většinou jsme to tak i stavěli.

        • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

          habroš     před 2 lety 08.12.2021 13:02 |  
          1 1

          Ale to jsem nenapsal a ani tak nemyslel. :-)
          Já se jen zastal Hromady, který je tady často kritizován. Uznávám, že ofenzivní schopnosti nejsou jeho nejsilnější stránkou.
          PS. Ale přiznejme si otevřeně, že i Holeš dokáže udělat i v důležitém zápase minelu jak Brno.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Radovan62 (přítel SN)     před 2 lety 07.12.2021 09:40 |  
    0 0

    Tak podívejte na import.cz,zase.jobovky?

  8. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 07.12.2021 11:12 |  
    10 1

    Hezké dopoledne z trochu bílé Šumavy a při dobré kávě.
    Pročetl jsem si slovní hodnocení a také jsem počkal, co všechno se ještě okolo tohoto mače propere v tisku a jinde.
    Hodnocení je vcelku spravedlivé a nemá tak asi cenu polemizovat nad tím, zda někomu malinko přidat či ubrat.
    Odpovídá i průběhu zápasu a nemám s ním problém.
    Jen je mi trochu líto Ondry Lingra, ale věřím, že do čtvrtka bude fit.
    Otázka týkající se absence Petra Ševčíka je složitější. Vždy je to o zranění a vždy za tím stojí konkrétní zákrok nějakého brusiče. A to ať v lize (viz Dočkal, Kalvach,) nebo v poháru v Budapešti (to jméno si nepamatuji). Ty zákroky byly velmi nebezpečné a šli vždy buď do kolene nebo na achilovky. Petr tak musel bohužel odstoupit a vždycky to trvalo nejméně 3 týdny, než se dal do kupy. To jen, že je velmi často dost hnusně atakován a faulován. V zápase v derby na něho bylo 6 faulů a docela ostrých. Tak jen asi tak. Je to velice technický hráč a pokud na něj nastoupí nějaké "kopyto", tak to bohužel takhle dopadne.
    Těší mě obrana a snad bude Bah na Union už připraven. Mandous je výborný a dokonce se mi zdá, že to začíná posouvat ještě o "štok vejš".
    V Olomouci to zase žádná velká "hitparáda" nebyla a tak Honzovi díky za gól.
    Stanciu už určitě příště takhle penaltu kopat nebude a beru snad jen vysvětlení, že chtěl takto na dálku popřít Tondovi Panenkovi k narozeninám (ale jaksi se to nepovedlo). Příště tedy líp Nico. Prosím:-)).
    Komentáře k tomu, jak jsme dali branku a "plkům" páně Limberského, či Czaplára a dalších moralistů se vzdávám. Nemá to cenu a tak asi tak.
    To samé je to ke komentářům, zda Citic nebo někdo jiný.
    Pokud si pamatuji, sám pan Tvrdík hovoří o vstupu dalšího titulárního sponzora, který bude spojen s novým názvem našeho stadionu. A tak to nechám být koňovi, protože ten má větší hlavu.
    Pan Vacek by se měl spíš věnovat tomu, jak to bude s "rudkožcema".
    Kabelkář chce majoritní podíl ve WHU a tak potřebuje cca 1,7 milardy Kč.
    Tady sype do díry 400 mil. ročně a nic z toho. Navíc si musí sám sobě navzájem prodávat a zase kupovat "jakési" investice, aby nebyl "rudý klub" tolik ve ztrátě.
    A pokud je mi známo, tak i v UK je spousta těch co nad vstupem DK do WHU jásají a také spousta těch, co se třese strachy.
    A tahle taktika páně Vacka je tak trochu průhledná, toť vše.
    Budu se radši držet fotbalu a karma je zdarma.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      Cross     před 2 lety 07.12.2021 18:04 |  
      0 0

      Sokratesi, Křetínského investice do West Hamu bude opět ekonomickou a sportovní katastrofou. Chytrý investor nakupuje když je klub (firma) v problémech, hloupý nakupuje, když je na vrcholu. To byl příklad sparty a je zrovna teď i příklad Křetínského a West Hamu, který nikdy (alespoň v posledních 40 letech, co to sleduju) v Premier League nebyl po podzimu tak vysoko. Křetínský bude platit dluhy nejen sparty, ale právě i West Hamu, už se těším na jeho kvikot. Nakonec to celé i se Spartou prodá konkursní správce, ovšem v nejhorším možném momentu...

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        Milanek     před 2 lety 07.12.2021 19:58 |  
        1 1

        Tak panu K jde spíš o prestiž a PL, nejspíš mu lichotí, že se vůbec k takovému obchodu dostal...Spartu si nejspíš koupil kvůli týmům z PL s tím, že s nimi v Praze bude Sparta hrát a ejhle, ono nic...a dloooouho nic :-)

  9. srozumitelné

    žbl68     před 2 lety 07.12.2021 11:42 |  
    0 1

    objektovní a reálné hodnocení :-) bez růžových brýlí , které si zde leckdo rád nasazuje ... snad jen , s ohledem na jiné hráče v sestavě, Holeš za 6 ...

  10. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    Virgil1956     před 2 lety 07.12.2021 15:54 |  
    2 0

    Ousou opravdu nejlepší, ale ten obranný zákrok při šanci Olmíku v první půli udělal tuším Masopust :)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    zeleznik2     před 2 lety 07.12.2021 18:10 |  
    1 0

    Ousou opět hvězda, Mandous bez práce. Olayinka za to zakopnutí klidně 4.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

    zeleznik2     před 2 lety 07.12.2021 18:13 |  
    2 2

    Nechápu, co média dokážou vytvořit o rameni Masopusta.

    • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

      rakusan     před 2 lety 07.12.2021 22:59 |  
      3 2

      Ano, to je neuvěřitelné. Normální regulérní gól a co je z toho... fakt šílený. Oni už by tak strašně chtěli, abychom nevyhrávali...A ještě co tomu řekne vizour


      Komentář byl uživatelem upraven (07.12.2021 23:00) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 17. kolo

        pehacko     před 2 lety 08.12.2021 15:06 |  
        1 1

        Ten asi nic… je takhle kolem vanoc porad totalne na sracky