Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

Slavia zvládla poslední zápas skupiny Konferenční ligy a po remíze 1:1 v Berlíně přezimuje v pohárech.

V posledním zápase šlo o vše, alespoň tedy z hlediska postupu do jarní části pohárů. A Slavii nečekal nijak jednoduchý úkol - neprohrát na půdě Unionu Berlín, který se druhou sezonu v řadě drží překvapivě v širší špičce Bundesligy a který v posledním zápase doma přehrál silné Lipsko 2:1. Do karet naopak sešívaným hrálo, že Union nemohl nastoupit na svém domácím stadionu a že kvůli koronavirovým opatřením mohlo zápas navštívit pouhých 5 tisíc osob (všichni přitom byli namačkáni asi ve třech sektorech, takže vidím, že i v Německu bojují s epidemií podobně geniálně jako u nás).

Papírové předpoklady, jestli Slavia zvládne postoupit, vycházely podle sázkových kanceláří tak nějak padesát na padesát. Navíc měli červenobílí v letošní sezóně tristní bilanci na hřištích evropských soupeřů 0-0-4. Proč to píšu? Abych vyzdvihl včerejší výsledek a hlavně výkon z Berlína. Slavia totiž zápas zvládla nejen výsledkově, ale právě i herně, kdy potvrdila patrné zlepšení oproti neurovnanému úvodu ročníku 21/22. I když nám remíza stačí, tak se dá říct, že více by obrazu hry odpovídala naše výhra. Svěřenci trenéra Trpišovského působili vyspělejším i nebezpečnějším dojmem. Kombinačně byli lepší a domácí až na jednu sérii standardek v podstatě nic neměli. Navíc jsme dvakrát nastřelili brankovou konstrukci a v úvodu nás o penaltu po volejbalové ruce pravděpodobně obral rozhodčí.

S naší včerejší hrou jsem tedy velmi spokojen, byť je pravda, že to do značné míry bylo taktické představení, než nějaká dechberoucí přestřelka "nahoru-dolů", kterou by výrazněji ocenil i běžný neutrální divák. Jednoduchou (ale účelnou, dle výsledků v lize) hru soupeře jsme měli výborně načtenou a dokázali ji eliminovat navzdory nesnadnému skládání sestavy kvůli několika absencím. Tím, že jsme nedokázali vedení potvrdit a soupeř z ojedinělé standardky vyrovnal, to sice v závěru bylo drama, ale vše jsme ustáli bez větších problémů a oprávněně se můžeme těšit na zajímavého soupeře ve vyřazovací části. Ačkoliv se pokažená předkola v létě úplně napravit nedají, tak se dá říct, že evropský podzim nakonec špatný nebyl. V létě to sice byla výsledkově katastrofa, ale postup ze skupiny s Feyenoordem, Unionem Berlín a Maccabi Haifa (které bylo z izraelských soupeřů z poslední doby jasně nejlepší) se počítá a je pěkným úspěchem.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 6 - Díky dobré práci obrany toho mnoho chytat nemusel, když už na něj ale došlo, tak byl opět naprosto přesný. Na začátku druhé půle byl dobře postaven při závaru, jednou výborně přečetl hru, vyběhl a přesně rozehrál. S inkasovanou brankou nemohl nic dělat. Souhlasím s hostem studia a naším bývalým hráčem Ulichem, že z něj jde pocitově větší klid a jistota než z Koláře, který mnohem častěji nechával situace zajít do riskantních kliček apod.

Lukáš Masopust - 6 - Nastoupil netradičně na postu jednoho ze tří stoperů a zápas zvládl dobře. Je na místě vyzdvihnout jeho univerzálnost, kdy je vedle krajních pozic schopen pomoci v útoku i na stoperu. Je lepší a cennější, než jaké je o něm obecně povědomí mezi fanoušky (obzvláště myšleno třeba u neslávistických fanoušků v reprezentaci).

Aiham Ousou - 7 - Další výborný výkon. Je z něj tahoun a v poslední době je dokonce lepší než ve slušné formě hrající Kačaraba. Má našlápnuto na to být oporou a jedním z nejzajímavějších hráčů u nás pro budoucí přestup.

Taras Kačaraba - 6 - Začátek měl slabší a v úvodu jednou dvakrát lehce zazmatkoval, když neměl ideální postavení. Brzy se však oklepal a zbytek zápasu odehrál nadprůměrně. Vítanou pomocí od něj byly odvrácené míče vzduchem.

Alexander Bah - 6 - Měl výpadek kvůli zranění ze zápasu s Feyenoordem, do klíčového zápasu ale naskočil a odvedl svůj tradiční nadstandard.

Tomáš Holeš - 6 - Po delším výpadku se krůček po krůčku dostává do formy. V Berlíně to od něj bylo velmi dobré. K poctivé práci navíc mohl přidat i branku, ale jeho povedenou ránu zastavilo břevno. Lepší šestka.

Daniel Samek - 5 - Zápasů v Evropě dosud mnoho neodehrál a teď dostal v rozhodující okamžik šanci v základu, i když se v posledních týdnech trochu vytratil. Každopádně proti Unionu nezklamal a ukázal, že má i na evropskou úroveň. Dobře napadal chybujícího Baumgartla před naším gólem, známku si lehce zkazil zaváháním u vyrovnávací trefy Kruseho. Takový prostor ve vápně dát klíčovému hráči soupeře prostě nemůže. Lepší pětka.

Ondřej Lingr - 5 - Zápas odmakal, bylo to ale bez viditelnější nadstavby, proto dávám lepší pětku. Je to podobný hráč jako Schranz, tedy silný hlavně v zakončení. Když se do něj nedostane, tak v poli rozdílový či výrazněji nadstandardní nebývá.

Oscar Dorley - 6 - Tradičně nadstandardní práce dopředu i dozadu. Nepřekvapilo by mě, kdyby byl v zimní pauze ze zahraničí zájem i o něj.

Peter Olayinka - 6 - V napadání byl naším nejlepším hráčem, což je pro něj v evropských zápasech typické. Zasloužil by si možná i o něco lepší známku, ale podruhé za sebou selhal ve velké šanci, když trefil jen tyč. Slavii to pak mohlo ještě hodně mrzet, protože se Union do zápasu vyrovnáním vrátil.

Ivan Schranz - 7 - Konečně mu to tam spadlo a po hodně nevýrazných výkonech se připomněl. Schranzovi tentokrát sedlo rozestavení i napadání s Olayinkou v útoku. Jeho nejlepší pozicí je přeci jen podhrot a tohle mu sedělo víc než hra na kraji. Zásadní pak samozřejmě byl krásná branka, která rozhodla o našem postupu. Ivan to trefil parádně!

Nicolae Stanciu, Ubong Ekpai, Ibrahim Traoré a Srdjan Plavšič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

6. kolo - Čtvrtek 09. 12. 2021 21:00

Evropská konferenční liga, 2021/2022
1 - 1
0 - 0
1. FC Union Berlín
1. FC Union Berlín

64. Kruse

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

50. Ivan Schranz

Komentáře (72)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Dennis     před 2 lety 10.12.2021 14:47 |  
    42 0

    Dával jsem známky o řád výš (hráli jsme na půdě 6. týmu bundesligy a byli jsme lepší), ale to je jedno... Schranz kromě gólu měl i asistenci do šance Olayinkovi. Kdyby to Peter proměnil, měl Ivan 1+1. Skvělý výkon.
    Jinak Oscar rozhodně ne na 6. Za mě na 9. Hrál fantasticky. Dozadu i dopředu. jeho rozehrávka je fantastická, všimněte si, že když hráči kolem něj nevědí, co s balonem, dají to Oscarovi a ten něco vymyslí. Má výborné zpracování, krytí míče i vidění hry kolem sebe. Dokáže tak hrát konstruktivně i ve složitých situacích, kdy si na to ostatní netroufnou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      Marek3     před 2 lety 10.12.2021 15:31 |  
      8 1

      Naprosty souhlas s Oscarem. Spickovy vykon dozadu I dopredu a vyrovnal se Germanum I durazem a rychlosti. Za mne perfektni vykon a obrovsky rust od lonskeho zapasu v nemecku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        donford     před 2 lety 10.12.2021 16:31 |  
        17 0

        Alanore, v textu jsi moc pochválil univerzálnost Masopusta, kterou jsem osobně také vyzdvihl, ale právě proto si myslím, že šestka u něj byla přece jen málo. Vím, že v létě jednou zahrál stopera proti Velvarům, spíše z nouze, ale včera to už bylo naostro. A moc tento útočník, křídlo, obránce , nyní stoper, obstál. A zase ještě stačil útočit. Osobně bych mu dal o něco vyšší známku. To samé Oscarovi a Olimu. Pořád si musíme uvědomovat, že toto nebyl ligový zápas proti Pardubicím či Bohémce (naše poslední pětigólové zápasy), ale soupeř z horního patra Bundesligy a u nich. A s naší poněkud improvizovanou sestavou. Na to bych bral velký zřetel. Mně osobně se za výkon všech kluků včera dobře usínalo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

          mig52     před 2 lety 10.12.2021 18:19 |  
          3 2

          Přesně, Donfi. To se to chrupalo. A v pět ráno kafe a záznam k tomu.:)))

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      Gino     před 2 lety 11.12.2021 08:03 |  
      1 1

      Opravdu o řád? :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        Dennis     před 2 lety 11.12.2021 09:01 |  
        0 0

        Alanor tam má třeba pětky a šestky, já dával hodně osmičky i pár devítek a jednu desítku. Oni jsou skutečně dobří a my jsme jim skoro nic nedovolili. Byl to perfektní zejména taktický výkon. Nedivím se Trpišovi, že je tak hrdý na tým.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    pehacko     před 2 lety 10.12.2021 14:49 |  
    21 2

    Ty znamky mi prijdou silene nízké na to, jako to vcera byl souper a jaky byl nas vykon… tohle byl špičkový fotbal v nasem podání.

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 2 lety 10.12.2021 14:57 |  
      1 20

      Musím říct, že výkon soupeře mě zklamal a že byl podle mě horší než v Praze. Samozřejmě to bylo i o tom, že jsme Union eliminovali, ale to jejich herní schéma fakt bylo až triviální a nechápu, jak se mohou držet tak nahoře rok a půl. Možná hodně dělá domácí prostředí a plný stadion, ty okolnosti pro nás byly včera velkou výhodou.

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        pehacko     před 2 lety 10.12.2021 15:07 |  
        23 0

        Souper hral to, co mu nas tym dovolil… a az na kratsi pasáž u obdržené branky se nam darilo jim nedovolit vubec nic.

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        tomblesk     před 2 lety 11.12.2021 07:35 |  
        2 0

        Nemohu si pomoci ... ale několikrát jsem zde psal, že bych tohle hodnocení dělat nechtěl. Dnes dodávám důvod: hlavně proto, abych nemusel později hodnocení doplňovat alibistickým vysvětlováním, které bohužel vyznívá leckdy trapně, což nyní alanora potkalo. Beru to jako hru o subjektivním pohledu na jednu záležitost -kde to každý prostě vidí jinak! Ale: když se jde na trh s kůží, má se jít do naha! Tak tedy: já v prvé řadě hledím na výkon týmu, kde výsledek hraje u mně jako u fanouška Slavie hlavní roli /přiznávám/ a při známkách hledím hlavně na osobní přínos k týmovému výkonu, což při vynikajícím výkonu týmu jako celku zakládá prostě jakýsi základ vyšší známky a bodíkové rozdíly využívám ve velmi úzkém rozpětí. Třeba jsem dal za 10 Aihamovi , za 9 Peterovi a Ivanovi a Oskarovi, pak už jen vše za 8 nebo za 7. Tolik můj subjektivní náhled. Ale někdo do hodnoty 10 požaduje naprostou bezchybnost. Dobře beru, ale pak musím třeba i brát v potaz atmosféru a třeba počítat i s počtem drnů na place. To abych byl pokud možno objektivní a spravedlivý - což jde prostě při nastavení měřítek dost blbě! To přiznávám a myslím, co hodnocení to jiný pohled ... Škoda, že zatím NENÍ k dispozici algoritmus, který by známkování fanoušků nějak zkusmo kvantifikoval - pak možná bychom na alanora koukali jinak. V hospodě z legrace říkám, že fanouškovské hodnocení hráčů je něco podobného asi jako s bohem! To hlavně proto, že co lidská palice, to jiný názor. Toť prostě život a děkuji, že tuhle hru pro nás alanor a další stateční odvážlivci připravují.


        Komentář byl uživatelem upraven (11.12.2021 07:37) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Qope     před 2 lety 10.12.2021 14:52 |  
    11 1

    Dal bych teda o 2 více snad každému, ale což. Včera nej, z mého pohledu, Ousou, Masopust a Oli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 2 lety 10.12.2021 14:55 |  
      6 7

      Hodně jsem uvažoval, jestli nedat zhruba plošně o bod víc. Ale nakonec jsem to vzal za ten konec, že spíš ocením taktický plán, než individuální výkony. A přeci jen ty nejvyšší známky tam jsou od toho, aby padaly třeba za remízu na Barceloně nebo po výhře na Leicesteru. To jsou výsledky fakt ještě o štok vejš než ten včerejší, byť i za ten jsem moc rád a beru ho jako úspěch. :)


      Komentář byl uživatelem upraven (10.12.2021 14:55) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        Dennis     před 2 lety 10.12.2021 14:59 |  
        16 0

        Na Leicesteru nebo v Barceloně jsme hráli s konsolidovanou sestavou. Včera nám chybělo snad 12 hráčů, z toho půlka základu, sestava byla dost poslepovaná, hodně hráčů bez velkých evropských zkušeností a Union má momentálně skvělou formu. Máme sice bod za remízu 1:1, ale výkon to byl po herní stránce velmi dobrý. Být efektivnější v koncovce, dali jsme jim trojku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        Qope     před 2 lety 10.12.2021 15:01 |  
        8 0

        Vsak jo ;-) ale i tak, s tím "co hralo" a jaké byli možnosti, kluci se s tím popasovali opravdu úžasně. Nebál bych se je ocenit lépe, preci jen vyřídit kvalitní tým Bundesligy se neděje každý den. Ovšem uznávám, to je subjektivní pocit ;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        mig52     před 2 lety 10.12.2021 18:15 |  
        5 1

        To jo, jen to neštymuje s ligovými hodnoceními. Je fakt rozdíl, jít na Teplice nebo 6.tým bundesligy.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Akuls     před 2 lety 10.12.2021 14:56 |  
    7 1

    Snad tady nebudu za Plhu:
    Předkolo KFL se losuje už v pondělí 13.10. t.r.. Sparta bude začínat doma, Slavia venku. Body získané v tomto předkole se nezapočítávají do národního koeficientu:
    Možní soupeři Sparty:
    Bodö/Glimt, Maccabi Tel-Aviv, PAOK, Partizan Bělehrad, Karabach, Randers, druhý tým skupiny G (Vittesse, nebo Tottenham)
    Možní soupeři Slavie:
    Celtic, Fenerbahce, Leicester, Marseille, Midtjylland, PSV Eindhoven, Rapid Vídeň.
    Na rozdíl od JiT bych si raději přál Bicanův či Veselého Rapid Wien, než Fenerbachce.

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      MKCZ83     před 2 lety 10.12.2021 16:20 |  
      1 3

      Já chci právě Fenerbahce, protože proti Turkům bude naše hra podle mě účinná a hlavně jsou to přímí soupeři o koeficient, čili když je vyprášíme, hodně si tím pomůžeme v ročníku 23/24, kdy pokud zahrajeme na jaře slušně my a sparta, můžeme se ještě na 15. místo dostat. Pokud Sparta dostane třeba Randers a my Fenerbahce a pak v dalším kole někdo z nás vypráší FC Kodaň, mohlo by to klapnout.

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        wimpy     před 2 lety 10.12.2021 18:36 |  
        1 0

        Na ostrovy nechci, ale znovu vyprášit lišky by byl základ na pěknou tradici. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

          MKCZ83     před 2 lety 10.12.2021 19:54 |  
          4 4

          Jenže jde o to, jestli by se nám to povedlo :-) Rodgers není trouba, čili pokud by Leicester EKL nevyignoroval kvůli PL, tak by se na nás podle mě připravil jinak a nejspíš líp.

          Ale vyřazovací fáze vypadá zajímavě a pokud se zkonsolidujeme a budeme mít na jaře formu, dalo by se dojít celkem daleko, kromě AS Řím a Leicesteru tam není klub (snad ještě Marseille), s kterým bychom nebyli na stejné, nebo vyšší úrovni. Takže to všechno budou vyrovnané zápasy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      bububu (přítel SN)     před 2 lety 11.12.2021 08:45 |  
      1 0

      Body se nezapočítavájí do klubového koeficientu, do národního ale ano!

  5. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    pinochet     před 2 lety 10.12.2021 14:59 |  
    29 4

    Sorry, ale my sehrajeme nejlepší zápas za hodně dlouhou dobu a průměr známek je horší, než po některých uhaluzených výhrách v lize...


    Komentář byl uživatelem upraven (10.12.2021 16:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

          před 2 lety 10.12.2021 20:20 |  
      2 14

      Simtě neřeš....ten, kdo to hodnotil je pablb, nemá cenu s v tom babrat...

  6. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Leksel     před 2 lety 10.12.2021 15:06 |  
    11 1

    Hlásím, že mám u většiny hráčů o bod víc, proti 6. celku BL jsme měli navrch.

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      bongor     před 2 lety 10.12.2021 18:02 |  
      11 1

      Škoda,že nehodnotíme výkon taky Trpiše a spol.To by nám stupnice byla malá.To je chlap,co námjej poslalo samo nebe.Když kluci dokážou plnit jeho taktický pokyny,tak je to náš dvanáctý hráč s třináctým dohromady.

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        necich     před 2 lety 10.12.2021 18:31 |  
        2 2

        Samo nebe ne, přihrál nám ho Nezmar, na to bych nezapomínal...Tehdy jsem byl nasranej jako brigadýr, asi jako 90 procent fanoušků. Dnes to jde hodnotit jen jako super majstrštyk..

        • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

          Hesmir (přítel SN)     před 2 lety 10.12.2021 21:47 |  
          4 0

          Tak nasranej přímo ne, bo sem viděl jeho práci v Libe i Žižkově (už tu jednou skoro byl při námluvách Šimáněho s Horníkem), ale po letech pekelných muk sem prostě byl Jardovi Šilhavému vděčný a přišlo mi to vůči němu nefér. Z dnešního pohledu máme i velmi dobrého trenéra nároďáku, takové win-win :)

        • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

          chosejn     před 2 lety 11.12.2021 00:20 |  
          2 0

          90% snad ne,to bych ubral

          • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

            necich     před 2 lety 11.12.2021 06:47 |  
            1 1

            Dobře tak 89 procent :) V tu dobu jsem nechodil na SN, jen na oficiálky. Tam nebyl snad nikdo (někdo možná ano, abych mu nekřivdil) kdo jeho příchod kvitoval s povděkem.. Zejména po pár zápasech, když rozboural naši dosud skvělou defenzivu tím, že tam začal stavět Pokorného, Kúdelu a do branky přivedl Koláře, který nikdy nechytil nic navíc...:) Nemá cenu dodávat, že jeho začátky ve Slavii byly děsivé, hra strašná a výsledky skoro také...

            • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

              tomblesk     před 2 lety 11.12.2021 08:05 |  
              1 0

              Souhlasím, i já si taky sypu popel na palici. Hlavně jsem se vyřádil po té přípravě s 3.ligou ve Španělsku, kde jsem poučoval o rozdílu mezi totálním fotbalem a chaosem .. Na chaos a řád jsou vcelku zajímavé a podnětné teorie - s pozn. i u nás špičkové práce přínosně hodnocené v akademické sféře /práce od ČVUT například! No aspoň vidíme nyní v reálu, že nikdo nemůže být jasnovidcem, byť si o sobě myslí cokoliv! A jako bonusové překvapení přidávám - zcela nepřekvapivě - skromné a poctivé jednání JiT a snad i férový vztah ke klukům. Pánové, kdo tohle má, že?

  7. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Ivan     před 2 lety 10.12.2021 15:34 |  
    2 12

    Hodnocení dobré. K číslům se nevyjádřím, jen u Mandousova textu nesouhlasím s tím že by byl "naprosto přesný". Naopak, pár nepřesností tam bylo, ač to nebylo nic velkého, tak z mého pohledu to byl snad jeho nejhorší zápas u nás, což je pořád velice dobrý výkon.

  8. Trochu jinak

    MKCZ83     před 2 lety 10.12.2021 16:17 |  
    7 8

    Oscar hrál určitě líp, než na 6. On většinu posledních zápasů podává naprosto komplexní výkony. Nejen, že je fakt hodně spolehlivý dozadu, chodí dobře do soubojů, se svojí postavou a výškou vyhrává hlavičkové souboje i proti hráčům, proti kterým by neměl mít nárok, ale on je i strašně platný při přechodu do útoku, kontrole míče a konstruktivní rozehrávce. Jeho jediná "nevýhoda" je, že ve většině zápasů nemá s kým hrát, protože se kolem něj v sestavě obvykle pohybují hráči, s kterými si nemůže rozumět.

    Jakmile má vedle sebe jednoho nebo dva hráče, s kterými je schopný si dát rychlou krátkou nahrávku, tak z toho jsou potom akce, jako Holešovo břevno. Podle mě, až půjde do lepšího týmu, který nemá v sestavě majoritu fyzicky dominujících hráčů, ale i někoho, kdo umí hrát konstruktivní fotbal, tak se zvedne o jednu nebo dvě úrovně nahoru.

    Ousou nehrál zas tak dobře. Podběhl nebo prohrál řadu hlavičkových soubojů, kdy jako jeden ze stoperů vystoupil. Mohli jsme si to dovolit, protože za ním byl obvykle Kačaraba nebo Maso, ale středního stopera by podle mě zahrál mnohem líp Kačaraba, který na to má lepší předpoklady, levej stoper ze 3 mu moc nesedí. Akorát Ousou by asi vlevo nehrál úplně dobře.

    Mandous včera předvedl několik nebezpečných "přihrávek" po zemi, které naštěstí soupeř nevyužil, jak mohl. Včera mu to teda podle mě nesedlo tak, jako obvykle. Na druhou stranu řešil několik ošemetných situací ve vápně a dostal docela naloženo.

    • Re: Trochu jinak

      bongor     před 2 lety 10.12.2021 18:06 |  
      3 2

      Do lepšího týmu?Určitě myslíš,že by měl přestoupit do Bubenče žejo?Za rok by se nám vrátil vyflusanej a nikdo bychom ho nepoznali.

      • Re: Trochu jinak

        MKCZ83     před 2 lety 10.12.2021 19:50 |  
        1 3

        wtf? Co to je za reakci? Kde je tady místo pro spartu? Do lepšího týmu půjde brzy a to do zahraničí.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Taky     před 2 lety 10.12.2021 16:22 |  
    13 2

    Ke známkám mám jen jednu poznámku: "Radime, vejš!"

  10. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 10.12.2021 16:23 |  
    12 1

    Mám to od šesti do devíti, přece jenom se každý den na půdě šestého tým Bundesligy neremizuje, navíc po celkem velmi dobrém výkonu a jen tyč a břevno zachránilo Němce od prohry. Tak by se zdejší hodnotitel měl trochu zamyslet :-)

  11. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 10.12.2021 16:28 |  
    46 3

    Dobrý podvečer ze zasněžené Šumavy.
    Chtěl jsem si to nechat na ráno ke kávě, ale úcta k výkonu našich kluků včera mi nedala a tak jsem se do toho pustil už teď.
    Příteli Alanore, bohužel s Tebou nesouhlasím v hodnocení hráčů a mrzí mě, že ses dostal skoro na úroveň hodnocení našich hráčů v deníku Sport :-(((
    Dokonce i Tvé vysvětlení tak nějak nemá moc logiku. Moc se omlouvám, že Ti to musím napsat, ale tak to cítím.
    To, že 6 celek Bundesligy, který minulý týden porazil Lipsko a dle Tebe nepodal dobrý výkon, tak přeci nemůže být samo o sobě měřítkem toho, že dáš nízké známky. Oni ten výkon nepodali proč??? Určitě ne proto, že neměli zrovna náladu že? Jestli ono to nebude třeba tím, že jsme jim toho moc nedovolili!!!!!!!
    Holeš výborný celoplošný výkon (až na jedno podklouznutí) a tedy za 8.
    Masopust podal snad zatím nejlepší výkon z poslední doby a tedy za 8.
    Oscar je úplně někde jinde než za 6..... dal bych skoro i za 9.
    Aiham Ousou, také 8.
    Olayinka opět za 8.
    Ivan Schranz skoro za 9.
    Co bych pokritizoval je toto.
    Traoré přijde na hřiště a okamžitě je v zápase platným hráčem a mužstvu moc pomohl v závěru.
    Ekpai nic moc (snad jen ta střela nad v závěru) a Plavšič naopak průser, ten se do zápasu vůbec nedostal.
    Já z tohoto zápasu opravdu měl trochu "bobky".
    Když jsem viděl sestavu, tak jsem se orosil a nezbylo mi nic jiného, než trenérovi věřit. :-)))
    A kluci mu věřili snad ještě víc než já a výsledkem je tento výsledek a postup.
    Výborně kluci a díky za to.
    Slovinský rozhodčí byl děs běs.
    Jestli on nebyl u Czaplára na školení a nebo dokonce u svého krajana Čeferina??
    Fuj!!!
    Hlavně ať kluci rozchodí a vydýchají všechny ty kopance a zhmožděniny. Mladá Boleslav nebude nic jednoduchého. Kluci sami říkají, že po takovém výsledku a postupu se regeneruje úplně jinak.
    Kéž se nám uzdraví už nějaký marod.
    Schranz a Olayinka museli naběhat šílený kilometry.
    Snad jim to Honza Kuchta vrátí.
    Tak zatím ahojky ze Šumavy a příteli Alanore.......... příště to snad bude lepší co? :-))
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      Kulajs     před 2 lety 10.12.2021 17:27 |  
      14 1

      Výkon sudího mi připomínal výkon jeho krajana Skominy v utkání s Midtjyllandem. Nějak nás ti Slovinci nemají rádi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        mig52     před 2 lety 10.12.2021 18:10 |  
        7 3

        Tak Slovinci by měli zůstat u lyžování a nesrat se do fotbalu!

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        tomblesk     před 2 lety 11.12.2021 08:32 |  
        3 0

        Tak mně napadá: není ten Csaplár tak trochu jako rozhodčí a znalec Slovinec? Lidí s maďarským jménem tam žije hodně ... Kdoví, i když Maďar v charakteristice Jaroslava Haška ve švejkovi by na něj seděl jako ulitý a na míru. Pro znalce: Sapér Vodička k jednoročnímu dobrovolníkovi Markovi: "Marku, pamatuj: Maďar, když votevře hubu, tak mu hned jednu jednu flákni. Jednak jí má nevymáchanou a jen tak jí nezavře!" a taky: "ber to jako pomoc celýmu světu ..." "těch Maďarů je někdy tak nějak moc nasráno" ...Švejkologové mi asi v detailech pomohou či opraví. Já jen aby řeč nestála v literárním a řečnickém spolku, byť "konstruktivní kritiku" uznávám jako potřebnou. Je to něco jako sůl - což je vzácnost, a to ten Csaplár prostě není a jen tak nebude - aspoň stran fotbalu - měřeno hlavně skutky a výsledky ...i ve Slavii. Jak já byl rád když se rychle pakoval - a že přicházel s jakousi aureolou, kterou prostě a jednoduše a rychle pos***l - a doteď to asi ještě má v gatích, které nevypral ani po těch létech - proto tak smrdí ... Sapéra Vodičku na něj! ....

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      mig52     před 2 lety 10.12.2021 18:05 |  
      8 1

      Souhlasím, Sokrate. Ale berme to tak, že stejně jako hráči, má i Alanor právo na slabší den. Před tebou klobouček, s jakou noblesou jsi mu to sdělil. Já na to neměl sílu ani kumšt, protože si Alanorovy práce moc cením a nepochybuji, že v budoucnu to zase bude trefovat.


      Komentář byl uživatelem upraven (10.12.2021 18:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      bongor     před 2 lety 10.12.2021 18:39 |  
      4 2

      Ahoj Soki.Ten sudí,to teda byl kousek,suchej hajzl hadr.Ještě že se naši kluci nenechali rozhodit.Vypadá to.že berbr
      rozhodil sítě po celý Evropě a nedivil bych se,kdyby brzy kandidoval na předsedu UEFa.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Cross     před 2 lety 10.12.2021 16:40 |  
    6 6

    Dal bych bod navrch všem hráčům, fakt jsme Union přehráli - po všech stránkách. Přední tým Bundesligy! Lingrovi a Samkovi bych pak přidal body dva.
    Co se týče Mandouse, i zde souhlasím: dobře teď vidíme jak má vypadat brankář. Jistý, klidný a spolehlivý, s dobrýma rukama i nohama. Pozitivně tyto vlastnosti ovlivňují výkon celého týmu. Pokud ovšem profesionální gólman případně má sklony ke zbytečnému riskování, k neúčelné exhibici, minul se povoláním a měl to zkusit třeba ve sjezdovém lyžování nebo ve Formuli 1. Tam se jezdí jen za sebe - a na vlastní účet.

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      Lunaris     před 2 lety 10.12.2021 20:09 |  
      6 2

      Mandous umí lépe odhadnout rizikovost situace a dokáže rozehrát i na jistotu. Kolář tohle neumí, a tak sám sebe někdy dostává do zbytečných problémů.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    VitK     před 2 lety 10.12.2021 17:32 |  
    2 0

    Prátelé, jak je to s kartami. Včera dostali Mandous a Bah. Nebyly to druhé? Budou moci hrát první zápas?

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 2 lety 10.12.2021 17:52 |  
      5 0

      Stojí se za tři karty, třetí kartu dostal Bah. Hodně našich hráčů má po skupině dvě karty a visí nad nimi hrozba vykartování pro odvetu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        kjandourek (admin)     před 2 lety 10.12.2021 19:35 |  
        0 1

        Nedostal třetí Ousou? U něj tam byla poznámka, že bude příští zápas stát...

        • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

          Dennis     před 2 lety 10.12.2021 22:09 |  
          0 0

          V grafice sestavy před zápasem mají hrozbu stopky za další žlutou jen Kačaraba, Bah a Masopust. Ousou by měl být v pohodě.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    mig52     před 2 lety 10.12.2021 17:58 |  
    6 2

    Schranzovi i za gól 8!!!

  15. Známkovat trenéra, realizační tým, by neškodilo.

    Slávista 51     před 2 lety 10.12.2021 19:05 |  
    9 2

    Ať se vzal kde se vzal Trpišovský ve Slavii, hlavně že v ní je.
    A aby Nám zde vydržel co nejdéle i když ten anglický rekord zřejmě nepřekoná.

    • Re: Známkovat trenéra, realizační tým, by neškodilo.

      rak (přítel SN)     před 2 lety 11.12.2021 01:02 |  
      8 2

      To by mě zajímalo, jestli ty minusy jsou vyjádřením toho, že tady dotyční Jindru dlouho nechtějí a nebo nesouhlasí s tím, že anglický rekord nepřekoná.

      • Re: Známkovat trenéra, realizační tým, by neškodilo.

        mig52     před 2 lety 11.12.2021 06:11 |  
        5 1

        Ani jedno, ani druhé. Někdo zřejmě nemá rád S51, no a vrazil by mu prst do oka, i kdyby napsal, že venku je sníh.

      • Re: Známkovat trenéra, realizační tým, by neškodilo.

        Slávista 51     před 2 lety 11.12.2021 10:31 |  
        0 2

        Mnozí zde, holt asi ten rekord neznají.

  16. Hodnocení slávistů - Union - Slavia 1: 1

    buri     před 2 lety 10.12.2021 19:49 |  
    8 7

    S hodnocením Alanora jsem většinou nesouhlasil kvůli nízkým známkám... Proto jsem se na dlouho odmlčel při hodnocení... Tohle hodnocení mě ale zase rozčílilo a myslím si, že se pan Alanor na zápas ani nedíval... Já jsem dal všem 9 a Schrazovi 10... Vím, že je to úlet, ale opravdu kluci zahráli na 110%...

    • Re: Hodnocení slávistů - Union - Slavia 1: 1

      japhy     před 2 lety 10.12.2021 22:28 |  
      15 4

      Tvl, jak tě může rozčíllit něčí subjektivní hodnocení? Jinej o něm zas napíše, že to je blb, co zápas snad ani nesledoval.
      Jste ujetý? Alanor si s tím dá práci, vysvětlí všechno proč a jak a můžeme o tom podiskutovat. A někdo dělá, jakoby mu k tomu ještě rozšlapal bábovičky. Dyť jde o hovno, ne?

      • Re: Hodnocení slávistů - Union - Slavia 1: 1

        necich     před 2 lety 11.12.2021 06:53 |  
        8 1

        Je to jak píšeš, Alanor si s tím dává pravidelně práci, věnuje tomu svůj čas, dá tím základ k diskusi, o kterou primárně jde... A někdo napíše, že je blb nebo pablb jen proto, že s hodnocením nesouhlasí? Normální imbecil...

      • Re: Hodnocení slávistů - Union - Slavia 1: 1

        buri     před 2 lety 11.12.2021 08:27 |  
        4 1

        Promiň, ale já nikomu do blbů nenadávám... Pan Alanor jen podle mne dává moc malé známky pravidelně... Jen namátkou - spartě jsme několikrát dali trojku a vyřadili Leicestr a žádná desítka...

        • Re: Hodnocení slávistů - Union - Slavia 1: 1

          japhy     před 2 lety 11.12.2021 10:18 |  
          0 0

          A kde píšu, že to o blbovi je od tebe?
          Vůbec nechápu, proč by trojka spartě měla automaticky pro někoho znamenat 10. Možná tak tým jako celek by si ji mohl zasloužit, jinak vážně nevím.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 2 lety 11.12.2021 08:50 |  
    7 0

    Zdravím všechny spolubojovníky :), také mám výhrady k výsledným známkám od pana Alanora, ale můžeme s tím jen polemizovat, je to jeho hodnocení. Za mě parádní týmový výkon! A tím je myšlen i ten trenérský. Kdo mi na hřišti vadil, byl muž s píšťalkou, ten byl špatný na obě strany, k nám asi o něco více, ale nebrečím, jen konstatuji. Trávník se mi zdál také špatný, od prvních minut byl vidět že je pomalý, snad i vyšší střih, ale na konci zápasu to už trochu připomínalo oraniště (vím, že u nás jsou daleko horší, ale od němců člověk tak nějak očekává víc :D). Myslím, že kluci z Herthy jim za to nepoděkují. Ještě jednou děkuji za pěkný večer v těchto těžkých koronáčových dobách.

  18. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    novimex     před 2 lety 11.12.2021 10:09 |  
    4 12

    Alanore, nenech se otrávit několika pitomci, kteří Tě zde napadají. Oni sami nic nedokáží, jenom si na internetu "léčí" své mindráky

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 11.12.2021 10:24 |  
      11 2

      Alanora jsem nijak nenapadnul a žádný mindrák si neléčím.
      Slušně jsem popsal, v čem s Alanorem nesouhlasím a proč je jeho hodnocení příliš nizké u některých hráčů.
      Právě proto, že uznávám Alanorovu práci, tak v té disputaci mohu i oponovat s jeho názory a tak nastavit i zrcadlo:-)).
      Sokrates55


      Komentář byl uživatelem upraven (11.12.2021 13:42) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        Alanor (admin)     před 2 lety 11.12.2021 10:40 |  
        1 0

        Tak Tebe tím určitě novimex nemyslel. Je fajn, když přátelé dokáží rozumně diskutovat i o odlišných názorech. Beru, že se lidi chtěli kluků za velmi dobrý výkon zastat, protože známky mi vyšly tentokrát přísněji. Ale v textu jsem myslím naše hráče i trenéry ocenil.

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        novimex     před 2 lety 11.12.2021 11:43 |  
        1 3

        Sokrates 55, Tebe se to v žádném případě netýká. Naopak, Ty jsi vzor korektního přispěvovatele

        • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

          Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 11.12.2021 13:41 |  
          2 0

          Zdravím Tě příteli.
          Já to beru. Jen jsem Ti chtěl naznačit, že je někdy nešťastné zvolit ten úvod příspěvku tak, jak jsi ho začal:-)).
          Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      Alanor (admin)     před 2 lety 11.12.2021 10:34 |  
      6 2

      To je v pohodě, mně bylo jasné, že většina fandů by dala vyšší známky. Já bych ideálně dal taky o půl stupně vyšší průměr, ale chtěl jsem, aby rozdíly mezi hráči odpovídaly. A při přemýšlení, jestli dát celkově o bod víc jsem se nakonec přiklonil k té bodové hladině jako Sport.

      Takže jsem počítal, že rozdílných názorů bude dost a pokud jsou vyjádřeny slušně, tak jsem s tím v pohodě. Ostatně od toho rubrika je. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 11.12.2021 10:52 |  
        9 0

        Zdravím Tě Alanore.
        Ty víš, že já vím a já vím, že Ty víš :-))
        "Durum patentia frango" - Horatius
        Obtížné věci zdolejme trpělivostí.
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

      donford     před 2 lety 11.12.2021 11:44 |  
      11 1

      Novimexi, tato debata na našich stránkách nemá přece vůbec nic společného s mindráky a nic společného s napadáním. Je vedena slušně i s uznáváním Alanora, který takto chodí pravidelně tzv. s kůží na trh a se kterým většinou třeba já souhlasím. Ale jak v diskusi vyjádřit pochyby či nesouhlas? Někdy se to opravdu přihodí. Nejsme tu shodně bublajícím a žertovně poskakujícím potůčkem v rozkvetlé louce. Na to, jaká je teď těžká doba s covidem a bohužel i s inflací, vedeme zde diskusi klidně a rozšafně. Jen mi pověz, jak vyjádřit jinak nesouhlas, aby se to tebe nedotklo. Alanora jistě nikoliv. Ten nás většinu diskutujících zná a ví, že nic z vyřčeného nemyslíme ani trochu podprahově. A hlavně nikoliv po zápase, ve kterém jsme v trochu improvizované sestavě na zahraničním prvoligovém kolbišti náramně obstáli a úkol postupu splnili. Dobré poledne ti přeji, neb 12. hodina je již za čtvrthodinku. :-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    mis3     před 2 lety 11.12.2021 17:33 |  
    3 0

    To nechápu - na začátku "... abych vyzvedl náš výkon" a pak je nejlepší 7? Třeba výkon Olieho? 6? Samek a jeho patička? 5 nechápu...

  20. 1

    mis3     před 2 lety 11.12.2021 17:39 |  
    2 2

    Rád bych se zeptal, který "chytrák" tu v hodnocení pravidelně dává všem hráčům 1?

    • Re: 1

      pehacko     před 2 lety 12.12.2021 10:21 |  
      1 0

      No jeden takovej tu vzdycky behem zapasu dost zvraci… tak bych si vsadil na nej

  21. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Leksel     před 2 lety 11.12.2021 18:58 |  
    0 0

    S hodnocením jsem se trefil do průměru, jen u Mandouse jsem podhodnotil.

  22. Re: Hodnocení slávistů - Union Berlín - Slavia 1:1

    Jeff     před 2 lety 12.12.2021 00:18 |  
    3 2

    Přátelé,
    podle mě Alanorovo slovní hodnocení je výstižné a skoro bez výhrad s ním souhlasím. A známky, ta jsou jen čísla. Dovolil bych si tvrdit, že téměř nic neříkající.
    Proč?
    Alanor i já jsme dali nejvyšší známku Ivanu Schranzovi, u mě ale byla o dva stupně vyšší. Tak jsem si nastavil laťku a od ní se odvíjely známky ostatních hráčů. Neshodli jsme se sice ve výši udělených známek, ale v hodnocení jednotlivých hráčů v zásadě ano. A to si myslím, že je nejdůležitější.