Hráči Slavie

Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

Slavia oznámila očekávaný příchod dvou posil z Mladé Boleslavi - útočníka Daniela Fily a beka Davida Juráska!

Oba hráče se sešívaní snažili získat po celou zimní pauzu, definitivně se to povedlo až nyní krátce po startu jarní části. Součástí obchodu je i přestup talentovaného obránce Kryštofa Obadala do Mladé Boleslavi. Stejně jako v případě nedávného přesunu Višinského do Liberce má i tentokrát Slavia možnost v budoucnu využít předkupního práva.

Dle spekulací médií za oba hráče ještě Slavia zaplatila 53 milionů korun (údajně 28 milionů za Filu a 25 za Juráska). Oba hráči podepsali smlouvy na 4,5 roku.

21letý levý bek David Jurásek je reprezentantem do 21 let. V podzimní části sezony poprvé nakoukl do nejvyšší české soutěže a pod trenérem Jarolímem hned získal místo v základní sestavě a zaujal svými výkony. Celkově si v 15 zápasech připsal 1 gól a 1 asistenci. David pochází z Moravy a je odchovancem Brna. Za tamní áčko si připsal ale jen 6 startů ve 2. lize v sezoně 2019/20. Minulou sezonu strávil na hostování v Prostějově, kde si ho vyhlédla právě Mladá Boleslav.

K přestupu do Slavie se pro oficiální web vyjádřili náš sportovní ředitel Jiří Bílek i samotný hráč:

„David Jurásek se dokázal přes svůj velmi mladý věk prosadit do základní sestavy Mladé Boleslavi a na podzim patřil k nejlepším levým obráncům v lize. Věříme, že má před sebou velkou budoucnost a bude pro Slavii platnou posilou,“ říká sportovní ředitel Slavie Jiří Bílek.

„Slavia je podle mě nejlepší klub v Česku. Je tady skvělé zázemí, fanoušci, všechno. Je to Slavia, jsem nadšený. V první řadě bych chtěl přesvědčit všechny lidi, že sem patřím, že to není omyl. Taky bych chtěl dosáhnout zisku titulu,“ říká po podpisu čtyřletého kontraktu David Jurásek.

 Útočník Daniel Fila je ještě o 2 roky mladší než Jurásek, je mu tedy teprve 19 let. Již v tomto věku si ovšem připisuje první ligové branky, konkrétně na podzim v dresu Boleslavi rozvlnil síť čtyřikrát. Sezonu předtím vstřelil ještě jednu branku za Brno, jehož je odchovancem stejně jako Jurásek. Taktéž Fila je reprezentantem v kategorii U21.

Opět přidáváme vyjádření sportovního ředitele Slavie i samotného hráče z oficiálního webu.

„Daniela Filu sledujeme dlouhodobě. Po přesunu z Brna do Boleslavi dokázal, že se dokáže prosadit i na úrovni nejvyšší soutěže. Má v sobě obrovský potenciál. Věříme, že se ho Danovi podaří ve Slavii naplnit,“ říká na adresu nové posily sportovní ředitel Slavie Jiří Bílek.

„Moje cíle ve Slavii jsou samozřejmě ty nejvyšší, stejně jako cíle Slavie. Jsem mladý hráč, takže chci být platný, pomoct týmu, jak to půjde, sbírat minuty a pomoct góly, což se od útočníka očekává,“ říká po podpisu smlouvy Daniel Fila.

Komentáře (103)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

    damade     před 2 lety 10.02.2022 10:30 |  
    22 0

    Na spravení nálady dobrý.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

      kalex     před 2 lety 10.02.2022 10:35 |  
      3 0

      Tak to máš recht.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

      Mijk     před 2 lety 10.02.2022 12:49 |  
      5 0

      Mě to teda moc nepomáhá :-/

  2. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

    A.Lima     před 2 lety 10.02.2022 10:30 |  
    9 0

    Vítejte pánové, nechť se daří a přeji mnoho krásných chvil v nejkrásnějším dresu.

  3. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

    VanDel     před 2 lety 10.02.2022 10:35 |  
    6 34

    Velká chyba, že tu nebyli už před zimním soustředěním. Velký provar našeho vedení.......snad se z toho poučí.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

      necich     před 2 lety 10.02.2022 11:51 |  
      22 4

      Přesně tak, stačilo vylácnout o 50 mega více a byli už v Portugalsku. Nechápu proč JT tak škudlí, dělá jak kdyby ty prachy byly jeho, strýček Skrblík...:)

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

        VanDel     před 2 lety 10.02.2022 12:09 |  
        4 25

        Jakých 50 mega navíc ? Co to meleš ? Rozhodně jsme momentálně nezaplatili o nic moc víc, než chtěl Dufek na přelomu roku.
        Jenom si prostě tehdy vedení myslelo, že to posílení není tak moc potřeba.....a i na to teď momentálně dojíždíme.


        Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2022 12:10) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

          necich     před 2 lety 10.02.2022 12:16 |  
          5 0

          :)

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

      gazza     před 2 lety 10.02.2022 12:40 |  
      3 18

      presne tak a neni to poprve .Naprosty amaterismus.Jen nechapu za co mas ty minusy .

  4. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

    Sníža     před 2 lety 10.02.2022 10:38 |  
    4 0

    Super přestupy. Ted je co nejrychleji zapracovat do sestavy. Při tom co teď hrajem by to nemuselo trvat dlouho. Přeji hodně skvělých zápasů v našem krásném dresu.

  5. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

    žbl68     před 2 lety 10.02.2022 10:41 |  
    3 1

    hurá - slavme a 3 dny se radujme ...
    konečně přišly i cm .... do vápna - Slavie i soupeřova

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

      ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 10:57 |  
      3 3

      já se strašně těším zas na tribunu. to bude jenej kolotoč. ... cítím to v kostech

  6. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

    Kontrapunkt     před 2 lety 10.02.2022 10:50 |  
    51 1

    Já bych s hodnocením posil počkal na Vízkův komentář, Konečného rentgen a Csaplárův glosář.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

      pehacko     před 2 lety 10.02.2022 11:15 |  
      9 2

      Ja si pockam, co na to rekne facin! To je pro me meritko kvality…

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

        Arya     před 2 lety 10.02.2022 13:46 |  
        4 2

        JS a fačín mají vždycky pravdu!
        I když než se jejich slova potvrdí, chvíli to trvá...i několik let...

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

        novimex     před 2 lety 10.02.2022 14:01 |  
        1 11

        V každém případě jsou příspěvky JS a Fačína hodnotnější než tvoje

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

          pehacko     před 2 lety 10.02.2022 14:05 |  
          3 1

          To rozhodne! Proto na ne cekam!

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie

          Arya     před 2 lety 10.02.2022 14:10 |  
          1 1

          Záleží na úhlu pohledu :)

  7. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 10:53 |  
    0 5

    tak to je bomba

  8. tak a ted se odrazíme od dna

    ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 10:54 |  
    1 5

    a zválcujeme to všechno . s podporu na stadionu, na nás nikdo nemá, SKS4ever

  9. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    bububu (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 11:01 |  
    29 1

    Vítejte kluci, ať se Vám v nejkrásnějším dresu na světě daří!

    Na Slovácku to bude křest ohněm. Vzhledem ke stavu, ve kterém včera Plavšić opouštěl hřiště, je aktuálně Jurásek jedinou volbou na levého beka. Nebál bych se vyzkoušet rovnou i Filu na hrotu, míň než Schranz s Krmenčíkem včera předvést nemůže.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      carevitchando     před 2 lety 10.02.2022 13:01 |  
      13 1

      Schranz a Krmenčík...První šel výkonnostně dolů, možná i vinou nedávných událostí v jeho rodině, těžko říct. Krmenčík je taky případ, rozhodně to není můj oblíbenec, ale on potřebuje dostat pořádný centr. A ten mu nejsme schopni dát, jen takové neadresné propagační bochánky. To v tom vápně může číhat klidně i Bořil s berlema a vyjde to nastejno...

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        Kmotr (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 13:10 |  
        10 0

        Vcera v pozapasove studiu ukazovali jeden centr od Baha, ostry a idealni na male vapno. Lingr jediny v nabehu na predni tyc. Za nim dokonala mezera pro utocnika. Krmencik se ani nerozebehl, ani neodpoutal od obrance, vubec se toho vlastne nezucastnil. A tohle ho u nas presne vystihuje. Nema drive, vyckava a neveri si. Nezvlada ten tlak, kdyz tady hraje kazdej zapas o smlouvu. Ano, nemame nejlepsi centry ale to neni hlavni problem Krmencika. V Plzni si veril, ve vapne do vseho chodil naplno a boural, co se mu postavilo do cesty. Ted je v kreci. Bohuzel.

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

          japhy     před 2 lety 10.02.2022 13:37 |  
          2 0

          V Plzni se po centrech prosadil xkrát, musí to umět. Asi ale byli víc sehraný, navíc to Plzeň na tom měla postavený, my absolutně ne. A naše centry tomu odpovídají, navíc, jak se nám nedaří, tak spousta z nich je jak říkávám panickejch, tzn. horkotěžko to vykombinujeme někde u autu a něco pošleme před bránu.
          Přitom do postavený obrany, kde stopeři jsou už někde v malým vápně jsou centry vodorovné s brankovou čárou minimálně nebezpečný. Když už, tak to tam sypat směrem od rohů vápna, kdy stačí jen teč.

          • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

            Kmotr (přítel SN)     před 2 lety 11.02.2022 10:40 |  
            0 0

            Ja to prave vim, ze to v Plzni uklizel do brany jak nic. Ale to pro to neco delal, nabihal si, 3x ho to nenaslo ale po 4. uz ano. U nas nema ani ty nabehy. Jako kdyby ztratil odhad na balon, neveril si a vyckaval do posledni chvile a pak je logicky mimo nebezpecne pozice. A kdyz uz ho balon najde tam kde zrovna vyckava, tak je u nej i obrance. Ale neni to samozrejme jen jeho chyba. Tohle musi resit hlavne treneri. Jak s nim a donutit ho do nabehu, tak s jeho spoluhraci. Mame v nem silnou zbran ale vubec ji neumime pouzit. Mozna, ze to resi a on toho uz proste neni schopen. Do toho samozrejme nevidim.

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        bububu (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 14:00 |  
        0 0

        S tím, že Krmelec potřebuje pořádný centr nelze nesouhlasit... bohužel když už takový centr přijde, tak je Krmelec pozičně úplně mimo.

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

          Hesmir (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 15:30 |  
          1 1

          Jestli vono to nemuže být i tím, jak tu výše naznačili... 90% jde pro něj nevhodně, ale tak se tam přesunu, protože jinak jsem tam uplně na nic. Pak tam jednou za uherák dojde ten jaký bych chtěl, ale protože mi to tam tak do té doby nikdo nedal, tak jsem tam nebyl... Hmm?

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      Leksel     před 2 lety 10.02.2022 13:43 |  
      13 0

      Včera to byla cílená poprava Plavšiče od toho rudýho ksindlu, úkol zněl jasně - naložit mu, co to jde, "zrádci".
      Všechny zákroky byly vyloženě zákeřný, vedený s vysokou intenzitou a k tomu skrytě, viz ten tvrdý loket Wiesnera ve vápně, který během hry nebyl vidět, ale až zpomalený jiný záběr byl zcela průkazný. To samé platí i o Panákovi, který se plnou vahou prošel kolenem po jeho zádech. Brutalita nejvyššího stupně, oba zákroky na červenou. K čemu tam byl VAR opravdu nevím, každopádně výkon sudích vzhledem k tolerované surovosti na Plavšice by měla řešit Příhodova komise.


      Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2022 15:53) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    pehacko     před 2 lety 10.02.2022 11:14 |  
    9 0

    Tak cena mi přijde naprosto OK. Původně chtěli tohle za jednoho teď máme za to dva nadejne hráče. A oba můžou okamžitě nastoupit vzhledem k výkonům co ted předvádíme.

  11. .

    japhy     před 2 lety 10.02.2022 11:28 |  
    3 2

    No, nepřicházejí v úplně nejšťastnějším období, doteď jsme mohli zapracovávat posily víceméně v klidu a i tak to u některých zabralo delší dobu.
    Tak ať to zvládnete, holomci :)

    • Re: .

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 11:43 |  
      11 0

      Tak já osobně už bych rád viděl také nějakou posilu, která bude "zapracována" přímo do základu. Rozumím strategii kupovat mladé hráče a nechat je zvykat na náš systém a požadavky, ale zároveň si myslím, že v obecné rovině je pro hráče, který hrál doposud v základní sestavě svého klubu, lepší jeho aktuální formu využít, než ho půl roku nechat "zvykat" na hru týmu z lavičky. Ale samozřejmě se to liší individuálně a čím více mladých hráčů přijde, tím spíše mají tu dobu aklimatizace delší.

  12. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    mig52     před 2 lety 10.02.2022 14:07 |  
    2 1

    Ogaři, ať se vám u nás daří a též líbí. A koštovat až po zápasech!

  13. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    Pedro50     před 2 lety 10.02.2022 14:08 |  
    1 1

    Supr,ale ke zlepšení vidím dvě cesty, zpátky do sestavy hráči jako Kudy, Gadži apod. Maso taky aby to vyburcovali a urvat to přes závit. Nebo koupit tvořivé hráče...

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      japhy     před 2 lety 10.02.2022 14:15 |  
      3 0

      Tak to je paráda pomoct si hráčema, který momentálně nejsou k dispozici :))

  14. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    ervin     před 2 lety 10.02.2022 14:50 |  
    0 0

    Okamžitě na plac!

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 15:04 |  
      0 2

      dneska a hned !!

  15. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    Fačín     před 2 lety 10.02.2022 14:56 |  
    10 5

    To je fajn, že se to podařilo dotáhnout. Trochu otazník je ta cena, přes 50 milionů za hráče, co nemají dohromady odehranou skoro ani jednu sezonu v první lize a k tomu nadějný odchovanec...Přijde mi to hodně. A samozřejmě je škoda, že se to nezvládlo dřív, takhle jsou bez soustředění a s týmem nesehraní, takže okamžitá pomoc to v našem současném marasmu asi úplně nebude. Každopádně ať se daří, chlapci.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 15:04 |  
      2 3

      30 mega za Zimu bylo ok? .. mě to přijde adekvátní, na to jaký mají potenciál

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        Fačín     před 2 lety 10.02.2022 15:25 |  
        4 5

        No popravdě mi to přišlo tehdy taky dost, ale to byl hráč evidentně přesahující českou ligu, což se potvrdilo, už je v Itálii a v repre to bude brzo jasná stoperská jednička (pokud už není).

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

          ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 15:28 |  
          9 3

          vždyť tenkrát odehrál v olomouci asi 3 zápasy ...... ty přesahující čekou ligu

          • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

            Fačín     před 2 lety 10.02.2022 15:36 |  
            3 4

            No právě, to že jí přesahuje ukázal až potom u nás, takže se dá mluvit o "generačním talentu".

            • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

              kalex     před 2 lety 10.02.2022 20:22 |  
              2 0

              V tomto se musím Colina zastat a dát mu po dlouhé době plus. Když přišel do Slavie, tak tu ligu do té doby fakt neválcoval.

              • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

                Fačín     před 2 lety 11.02.2022 07:59 |  
                1 1

                To jsem ale neřekl, jen jsem se špatně vyjádřil... No nic, kdo to chtěl pochopit, tak to pochopil.

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        1zippo1     před 2 lety 10.02.2022 19:53 |  
        0 0

        A jaký mají vlastně potenciál???-)

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      Osma     před 2 lety 10.02.2022 15:35 |  
      2 2

      Jestli to je nebo není hodně peněz se ukáže až na hřišti

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        Fačín     před 2 lety 10.02.2022 15:38 |  
        5 1

        To každopádně, vlastně by se to mělo hodnotit až když pak ten hráč někdy odejde. Já to taky nehodnotím jako nějakou "chybu" nebo tak něco, můj pocit je, že je to dost peněz za neprověřené hráče, ale vlastně je mi to celkem jedno.

  16. tihle dva kluci nám ještě ukážou

    ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 15:03 |  
    1 4

    že česko má hráče na nadprůměrné úrovni. už se těším, až vyběhnou. Je to takový nový impuls a věřím, že ty poslední špinavé zápasy setřeme hadrou, kterou hodíme pak AVERB v dalším derby.


    Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2022 15:03) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    Juventus turin     před 2 lety 10.02.2022 16:08 |  
    1 1

    Doufám, že jdou oba do základu a šanci dostane Samek. Nikdo nedá správnou sehrávku. Krmna si nenajde balon ve vápně, nenapadá. nepresuje, nevystřelí, go'ly..... Prostě obě posily na hřiště, aby JT ukázal, že je opravdu chtěli a bojovali za ně. Kúdy ? Holy ,,c,, Ousou a Kača měli asi covid. Moje sestava Mandous, Bah, Holeš, Talovierov, Jurásek, Hromada, Ševčík, Masopust ,,nejvíc as., Samek, Olayinka, ale musí mu zdůraznit, ať nepadá, kdo leží nehraje, ať je zase hráč, Fila . Změnu to chce , cítíme to všichni. Zlomíme to jdeme Slavia

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      wymaz     před 2 lety 10.02.2022 20:15 |  
      5 0

      Viděl jsi Samka minule? Je úplně z formy.

  18. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    kostelnivlajka     před 2 lety 10.02.2022 16:12 |  
    7 7

    Nemají v nohách dovolenou v Portugalsku, tak by mohli být přínosem!

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      rak (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 17:00 |  
      11 0

      Že by Jarolím proslul lehkou fyzickou přípravou, to se říci nedá.

  19. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    Marek3     před 2 lety 10.02.2022 16:54 |  
    1 3

    Moje sestava na Slovacku za predpokladu ze novacci budou pripraveni a Masopust s Plavcem take.

    Mandous

    Bah. Ousou. Toli. Jurasek

    Masopust. Sevcik. Holes Lingr

    Plavsic

    Fila

    Chapu ze je to ale nerealne. Urcite nepostavi do zakladu Filu any posadil vsechny nase utocniky, stejne tak jako Plavce na podhrot.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      James     před 2 lety 10.02.2022 18:49 |  
      4 0

      Kdo je Toli?

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        houston (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 19:14 |  
        0 1

        Marek3 asi myslí Toliho...

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

          kalex     před 2 lety 10.02.2022 19:30 |  
          6 0

          Jako Toleskiho? Mně tyto rádoby zdrobněliny fakt serou. Přezdívky, které jinak ten borec ani nemá v lize a tady to baví pár nadšenců z druhého stupně základky.

          • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

            Marek3     před 2 lety 10.02.2022 20:36 |  
            1 1

            Omlouvam se, take to memam rad ale nikdy si nepamatuju jak psat Talovierov
            :)

          • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

            houston (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 20:37 |  
            1 0

            Já jsem to napsal právě proto, že i mě tyhlety familiernosti serou.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      El Greco     před 2 lety 10.02.2022 21:07 |  
      1 2

      Jakože bychom problém v obraně vyřešili tím, že vedle sebe postavíme na levou stranu úplné nováčky, které bude mentorovat Ousou; problém se zakončením Plavšičem na postu, který snad nikdy nehrál a Filem, který absolvuje 2 trénky?
      Obecně, takhle by se poznal špatný trenér, v panice improvizovat. My ten tým potřebujeme trochu uklidnit a ne rozesrat a hodit tam Juráska s Filou v situaci, kdy se nedaří by pro ně bylo dost za trest. (Ono to zatim neprospívá ani Sorovi )

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        Marek3     před 2 lety 10.02.2022 22:26 |  
        1 0

        Obavam se ze nemame ani moc navybranou. Radeji nez Plavce na beka proti Petrzalovi tak radeji Juraska. Kacaraba je venku a jineho stopera nez Tolovierova nemame. Kreativni podhrot nemame zadny (snad Madsena) a proto Plavec a o utoku ani nema cenu polemizovat. Fila by to mohl zvladnout alespon bezecky a ani herne to byt horsi nemuze nez co predvedli Schranz s Krmelcem. Mame obrovske mnozstvi hracu bez formy, plus zraneni a karty.

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        pcitron     před 2 lety 12.02.2022 22:30 |  
        0 0

        Inu, i El Greco byl se svým manýrismem velký malířský vizionář:-)

  20. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    buran     před 2 lety 10.02.2022 18:57 |  
    1 1

    Je dobře že jsme přivedli tyhle dva hráče,no na druhou stranu teď zrovna potřebujeme nějakého Big Bosse který by při zápase mužstvo srovnal a zároveň zbláznil. Teď je brutálně vidět , zvlášť včera ,jak chybí hráč typu Bořil ,Kúdela, Souček , Škoda. Holeš a Ševčík na tohle nejsou ti praví!

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      kalex     před 2 lety 10.02.2022 19:23 |  
      1 7

      Zpětně bych asi uvažoval i o Miňovi.

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 19:49 |  
        1 4

        mino tu přeci byl a nevešel se ... zbytečné

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

          kalex     před 2 lety 10.02.2022 20:10 |  
          0 3

          Áno, samozřejmě tu byl. To ví každý. A pak šel do Řecka. A?
          Já neříkám, že by to tu spasil, ale co se týče vůdcovských vlastností, tak on by to byl. Na druhou stranu chápu, že by to byla kvůli formě loterie, to zase jo. Jenže jak už tu pár lidí psalo, tak těch tišších a hodných máme fakt moc.
          Jestli nějaká rudá svině kydá hnůj na Béřu, tak pak nechápu, že ten samý obhajuje ten jejich styl poď, půjdeš na porážku. Hlavně Iq37. Je totiž hrát tvrdě, ale ne za hranou. Přesto jim tento krypl celkem dost pomáhá.
          Nechci tady takového zmetka, ale člověk taky nemůže být jako leklá ryba.

          • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

            ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 20:16 |  
            0 3

            já mínil že tu byl po tom nepodařeném angažmá v řecku.
            souhlasím s tím, že potřebujeme brouska jako je Béřa. .. už jsem to psal - je potřeba dát najevo, kdo je doma. i za cenu žlutky. AVERB neřeším, to je odpad.

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

          1zippo1     před 2 lety 10.02.2022 20:15 |  
          3 2

          A jak se na ten fotbal kráááásně koukalo...

          • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

            ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 20:18 |  
            3 3

            souhlas. zejména ty jeho rány zpoza vápna. to nám strašně chybí. .... mám určitou řekněme slabost pro náš realizák, ale doprdele, kdy jsme naposledy dali gol z 20-25 metrů? .. TomHoleš ok, ale to jsou výjimky. tak krásný goly to jsou. ....

  21. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    jose01     před 2 lety 10.02.2022 19:01 |  
    2 0

    Tak chlapci ať se daří

  22. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    kostelnivlajka     před 2 lety 10.02.2022 19:24 |  
    5 8

    Sem zvědavej, kdy trpiš uvidí v těch svejch papírkách, zda-li již mohou do sestavy? Letos? Nebo příští rok z jara...??

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      ColinSKS     před 2 lety 10.02.2022 19:48 |  
      1 8

      je fakt, že jsem si všiml takových divných umolousaných papírků, které JiT vyndá z kapsy třeba poté do Oli netrefí z pentle zařízení. ... ale věřím mu a klukům taky. Nebyl jsem fanda MichalaK, ale za to jak se snaží, i když to nejde, zaslouží absolutorium. čas ale pokročil.

      Sestava ideal :
      AlesMandous - AlexBah - Aiham/Kudy - Talo/Gadži - Juras/Osci ------ TomHoleš/KubaH - Mads Srdjan Maso Ivan/Oli - Filík/Michal


      Komentář byl uživatelem upraven (10.02.2022 19:51) . Zobrazit původní komentář

  23. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    urs (přítel SN)     před 2 lety 10.02.2022 20:32 |  
    2 0

    Ty jo.. po shlédnutí sestřihu zejména teda Juráska jsem docela čuměl, ten by měl bejt posilou jako hrom. O Filovi zas onehdá hezky kafral Švancara, tak snad oba příjemně překvapěj. Chtělo by to! :)

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      MKCZ83     před 2 lety 10.02.2022 21:44 |  
      3 0

      Švancara by mluvil hezky i o popelnici, pokud by byla z Brna... patrioty nemá v tomhle smysl brát vážně. Zatím z toho, co jsem sledoval, je Filovou největší předností, že je pracovitý a charakterově dobře nastavený, což mu umožní rozvinout potenciál, pokud nějaký má. Takže uvidíme, ale pokud ho nebudeme muset hrát z nouze, protože se Krmi nebo Schranz na hrotu nerozjede, tak se ještě potřebuje učit, jinak by hrál v MB jasnej základ.

  24. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    mig52     před 2 lety 11.02.2022 06:40 |  
    3 7

    Vím, že si budete ťukat prstem na čelo, ale já bych v současném rozpoložení týmu vzal s okamžitou platností z Bolky Škoďáka, aby ten mančaft srovnal na hřišti za cenu toho, že nakoupené mladíky bych nechal do léta u nich. Milan by pár branek vstřelil a určitě by pomohl svým respektem mančaft vytáhnout z této situace, tým by za ním šel. Udělat z něj kapitána a pojďme! Jenže k tomu, žel, nedojde.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      Fačín     před 2 lety 11.02.2022 08:03 |  
      0 7

      Naprosto souhlasím. Ostatně Milan tu měl mít připravenou slavobránu už při jeho návratu z Turecka.

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        mig52     před 2 lety 11.02.2022 12:26 |  
        0 4

        Fáčo, rozumíš tomu víc, jak Kjandourek a Harvey dokupy. Už se o tom jedná! Když nebudeš někdy tak prudit, budeš tu za démona.


        Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 12:28) . Zobrazit původní komentář

  25. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    lantsmit     před 2 lety 11.02.2022 07:05 |  
    3 3

    Oba hráči se zajímavým potenciálem. Bohužel jsme se sami dostali do situace, kdy nemáme čas si je připravit tak, aby byl jejich přínos co největší, vzhledem k minutáži / svěřeným úkolům. V rámci nevyhnutelné improvizace tedy budeme doufat, že se chytí okamžitě. Tak, jako to zcela mimořádně dokázal jenom Zimič. Oproti Zimičovi je ale v jejich případě tíživost kolností mnohem větší. Přicházejí v situaci, kdy s duem Stanciu - Kuchta odešlo 32 z celkových 51 gólů (dle statistik zahrnujících i druhé asistence) a současně vypadly dva důležitý články na podzim téměř k dokonalosti dovedeného systému kontroly nad hrou, viz mj. statistika protiútoků soupeře na zápas, která klesla z 2,18 na 0,89 (se střelou na bránu po brejku pak z 0,59 na 0,26), viz https://tdanicekt.medium.com/2021-22-mid-season-review-sk-slavia-praha-5bbd9d676efc. JiT se svojí schopnosti rychle reagovat, resp. vyřešit problem s tím určitě okamžitě začne pracovat. Ale tentokrát máme času nejmíň a díra je za dlouhé roky největší (plus v tabulce nemáme žádný náskok). Sázka na enormní pracovitost v nejbližších dnech, jak o ní mluvil po poháru Kostl, se tedy v tuto chvíli jeví jako zcela nevyhnutelná. Naštěstí se oba příchozí brňáci jeví jako výborná volba mj. právě v tomhle herním aspektu. Věřme, že budou oba plavat velmi slušně hned potom, co budou do té aktuálně velmi rozbouřené vody hozený.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      pehacko     před 2 lety 11.02.2022 12:06 |  
      2 1

      Kdyz vidim jak hraji hraci po te nasi “dokonale” priprave, tak je mozna dobre, ze maji za sebou klasickou boudu mama od jarolima…

  26. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    Kulajs     před 2 lety 11.02.2022 09:38 |  
    3 2

    Žádné dlouhé rozkoukávání a šup s níma do sestavy. Simu jsme taky viděli jen párkrát a přitáhli ho a dali do sestavy bez aklimatizace. A to nerozuměl ani slovo, kromě frániny. A vyplatilo se. Proto mě celkem štve, že z nějakého důvodu necháme nejlepšího střelce 2. ligy odejít hostovat. Moc by mě zajímal ten parametr z přípravy, kde nepřesvědčil.

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      kjandourek (admin)     před 2 lety 11.02.2022 10:03 |  
      7 0

      Sima? Přišel do SKS 20.8. A poprvé v základní sestavě byl 5.11.

      Ale pokud ti dva a půl měsíce přijdou jako "bez aklimatizace"...

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        lantsmit     před 2 lety 11.02.2022 10:47 |  
        0 5

        Souhlas a doplňuju údaje k té zatím jediné povedené, prakticky instantní "instalaci" nově přichozího hráče do základu.
        David Zima, ihned po přestupu přicestoval 1. 2. 2020 na soustředění do Portugalska, aby po několika přípravných zápasech hned ve druhém jarním kole naskočil dne 22. 2. 2020 do základu proti Opavě... který od té doby prakticky neopustil, resp. rotaci základních tří preferovaných stoperů společně s Kudym a Gadžim.


        Komentář byl uživatelem upraven (11.02.2022 10:49) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

          kjandourek (admin)     před 2 lety 11.02.2022 10:55 |  
          5 0

          Tady si troufnu trochu nesouhlasit... Zima naskočil proti Opavě, ale na postu defenzivního záložníka, kde sjem po odchodu Součka trochu experimentovali (na Bohemce to hrál Provod a prohrálo se)... protože se s Opavou vyhrálo, tak tam naskočil i na Slovácku, ale o půli šel po špatném výkonu za stavu 0:1 z placu... proti Spartě nehrál... a pak přišla Covid pauza... liga se rozeběhla 26.5. ... a teprve tehdy naskočil na post stopera, který až do svého odchodu prakticky neopustil

          Takže i on potřeboval tři měsíce na to, aby byl plnohodnotným hráčem na svém primárním postu... byť tedy tréninkový proces byl během té doby omezen...

          • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

            lantsmit     před 2 lety 11.02.2022 11:29 |  
            0 6

            Už jenom to, že ho do základu tahle rychle poslali, vypovídá o lecčems. Pokud to bylo chybně na šestku, tak to není nic, co by mělo na celkové rychlosti a povedenosti jeho instalace do základu čehokoli měnit...

            • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

              kjandourek (admin)     před 2 lety 11.02.2022 12:06 |  
              3 0

              Myslím si, že tenkrát to bylo takové panické zkoušení, kdo ten post zvládne.. Provod na Bohemce nevyšel a on tam nevypadal kdovíjak ani proti té Opavě, na Slovácku doslova hořel, gól Petržely šel za ním a o půli dolů... opravdu si myslím, že tehdy byl připraven až v tom květnu v Bolce :-)

              • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

                lantsmit     před 2 lety 11.02.2022 12:55 |  
                0 4

                eštěže dneska máme tyhlety internety :-D https://www.livesport.cz/zapas/b5eV7Z1c/#video/322462... jestli šel tenhle gól Petržely za ním, tak to asi už dál rozebírat nebudeme... jinak, že mu to tam nešlo a že to nebyl jeho post, o tom sporu není.... obecně ale adaptaci u nás zvládl nejrychleji a zcela mimořádně, stejně jako následně v Turíně.... o tom byl můj příspěvek, s leitmotivem, že takoví borci nerostou na stromě, a proto lze spíš očekávat, co sám píšeš, totiž, že adaptace nově příchozích bude trvat spíš déle, než bychom si všichni v momentální situaci přáli...

  27. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    mig52     před 2 lety 11.02.2022 12:22 |  
    2 8

    Vy odborníci, co jsem tu psal ráno před 7.h je v jednání. To dá rozum !!!!! Nevíte, co mám na mysli? Přece Škoďák do Slavie a Fila ještĕ půlroček doma. :)))) Snad to vyjde!

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      mig52     před 2 lety 13.02.2022 05:18 |  
      0 1

      Proč se vám nelíbí, jak hezky Vás tituluji? Trefenou myšlenku jistě ne. :))))


      Komentář byl uživatelem upraven (13.02.2022 05:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

        ColinSKS     před 2 lety 13.02.2022 07:13 |  
        0 2

        ranní mig dál doskáče :)

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      japoko     před 2 lety 13.02.2022 09:25 |  
      0 1

      No to bude velkolepé!

  28. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    navzdyslavia     před 2 lety 12.02.2022 12:49 |  
    3 0

    Tak vás oba chlapci vítám v nej barvách v nej klubu. Věřím, že vás uvidím brzo v zápase. Ať se daří.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.02.2022 12:56) . Zobrazit původní komentář

  29. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    fps     před 2 lety 12.02.2022 13:11 |  
    7 12

    jaké pak posily, za poslední dvě přestupové obdoby nepřišla jediná posila do základu, spíš naopak oslabení, největším příkladem je Kačaraba, je tu rok, žádné zlepšení, spíš naopak, ten vůbec nemá u nás co dělat, přišli skoro samí mladí kluci, ze kterých možná za rok či dva něco bude, nás může zachránit pouze to, že se rychle uzdraví marodi, i když bohužel s Kúdelou a Hovorkou se už nedá moc počítat, a to samé to bude u Bořila, ale ten to má ještě na dlouho, v současnosti to s námi nevypadá vůbec dobře

  30. a

    slavistou50let     před 2 lety 12.02.2022 13:53 |  
    0 3

    Máme hráčů dost, pouze chybí vůdce a střelec - Nico a Kuchtič.

    • Re: a

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 12.02.2022 14:15 |  
      5 0

      A tak budeme celý jaro bědovat, že odešli, nebo se pokusíme hrát bez nich?

      • Re: a

        Dru Zeree     před 2 lety 12.02.2022 15:58 |  
        2 0

        Tak hrát bez nich budeme určitě.

        • Re: a

          Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 12.02.2022 17:00 |  
          2 0

          Já doufám, že budeme hrát a ne bědovat.

          • Re: a

            ColinSKS     před 2 lety 13.02.2022 07:12 |  
            0 2

            já třeba jdu dnes obědovat.

  31. Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

    dm52     před 2 lety 12.02.2022 18:59 |  
    0 0

    Odborníci, kdy myslíte, že posily z MB zasáhnou do hry?

    • Re: Jurásek a Fila - nové posily Slavie z Mladé Boleslavi

      murena     před 2 lety 12.02.2022 20:00 |  
      3 0

      Zítra Jurásek pokud je v pořádku.