Evropská konferenční liga

První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

Slavie si potřetí během čtyř let zahraje čtvrtfinále evropského poháru. V cestě mezi nejlepší čtyři týmy Evropské konferenční ligy jim bude stát nizozemský Feyenoord Rotterdam.

Historii Feyenoordu Rotterdam jsme v obšírnějším článku popsali již před prvním vzájemným zápasem zde. Od té doby se toho příliš nezměnilo. Feyenoord s přehledem vyhrál naší skupinu EKL a jako vítěz byl nasazen přímo do osmifinále vyřazovací části, kde si přesvědčivě poradil s Patrizanem Bělehrad po výsledcích 5:2 v Bělehradě a 3:1 v domácí odvetě. 

Během zimního přestupního termínu Feyenoord dopsal na soupisku dva nové hráče: Jorrit Hendrix přišel na půlroční hostování ze Spartaku Moskva. Tam přestoupil v létě 2020, předtím strávil několik let v konkurenčním PSV Eindhoven, jehož je odchovancem. Zatím nastupuje jako střídající hráč, v odvetném utkání osmifinále EKL proti Partizanu Bělehrad odehrál poslední 19 minut. To samé ve žlutomodrém se dá říci i o švédském útočníkovi Patriku Wålemarovi. V zimě přišel z BK Häcken, zatím naskakuje ve druhých poločasech, proti Partizanu v odvetě odehrál 29 minut. Na soupisce nahradili portugalského internacionála Joãa Carlose Teixeiru, který během ledna odešel do týmu FC Famalicão, hrajícího nejvyšší portugalskou ligu a Marka Deimerse, jenž pro jaro hostuje ve druhé bundeslize v týmu Hannoveru. Oba naskočili na podzim v EKL pouze do posledního domácího utkání s Haifou, kdy měl Feyenoord už jisté vítězství ve skupině. 

Hlavním zásahem do sestavy Feyenoordu je zranění brankářské jedničky Justina Bijlowa. Gólman, který odchytal první vzájemný zápas ve skupině EKL, si v prvním utkání osmifinále na půdě Partizanu poranil nohu a nebude k dispozici do konce sezóny. Připomeňme si, že chyběl už v pražské odvetě, tehdy kvůli pozitovnímu testu na Covid. Jeho náhradníkovi se utkání v Edenu příliš nevydařilo, izraelský internacionál Ofir Marciano měl podíl na obou brankách Slavie. Šanci na nápravu by měl dostat ve čtvrtfinále.  

Slavia k zápasu cestuje s kádrem jen tak tak schopným obsadit základní jedenáctku. Ze stabilních členů týmu budou trenéru Trpišovskému chybět Provod, Hovorka, Hromada, Fila, Jurásek, kteří nefigurují na evropské soupisce. Karetní tresty si pak budou odpykávat Ousou a Plavšič a zdravotní problémy nepustí do hry Masopusta, Ševčíka, Bořila a pravděpodobně ani Samka a Krmenčíka. Nejistá situace je pak okolo dvojice z levé strany Oscar – Olayinka. Nepřekvapí tak, že sešívaná výprava s sebou vzala hned pět hráčů dorostu, a dá se očekávat, že minimálně někteří z nich dostanou na část zápasu šanci. Trenérům možná nejvíce dělá starosti situace ve středu obrany. K dispozici by už sice měl být Ondřej Kúdela, ale není pravděpodobné, že by po dlouhé pauze naskočil rovnou do mimořádně těžkého zápasu proti Feyenoordu. Do obrany se tak nejspíše opět zatáhne Tomáš Holeš. Další rébus pak představuje brankářská pozice – předchozí evropské zápasy sice chytal Aleš Mandous, ale osmifinále v Linci se mu příliš nevydařilo a na záda mu dýchá ve formě hrající Ondřej Kolář. Nechme se tedy překvapit, jaká sestava vyběhne zítra v 18:45 k zápasu a nezbývá nám než věřit, že bude vítězná. Přímý přenos si můžete naladit na kanálu ČT Sport.

Tip na sestavu: Mandous – Bah, Holeš, Kačaraba, Oscar – Traoré, Talovjerov – Schranz, Lingr, Olayinka – Sor

Kurzy: 1,7 – 4,2 – 4,65

čtvrtfinále - Čtvrtek 07. 04. 2022 18:45

Evropská konferenční liga, 2021/2022
3 - 3
1 - 1
Feyenoord Rotterdam
Feyenoord Rotterdam

10. Sinisterra
74. Senesi
86. Kokcü

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

41. Peter Olayinka
67. Yira Sor
90. Ibrahim Traoré

Komentáře (89)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 06.04.2022 19:24 |  
    1 0

    Feyenoord – Slavia Thursday, 7 Apr 2022 18:45, Quarter-finals
    Stadion Feijenoord 'De Kuip' Rotterdam (NED)
    Referee: Halil Umut Meler TUR
    Assistant referees: Mustafa Eyisoy TUR, Ibrahim Çaglar Uyarcan TUR
    Fourth official: Arda Kardeşler TUR

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      butters     před 2 lety 06.04.2022 20:11 |  
      1 6

      Když už Turek, tak bych radši Cakira, tohohle asi nemáme pořešenýho.

  2. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 06.04.2022 19:32 |  
    11 0

    Jindra na tiskovce: „Oscar chce hrát za každou cenu, už v Plzni za námi běžel na chodbě, že si to nechce nechat ujít. To bylo hezké, po dlouhé době jsme ho slyšeli mluvit.“
    https://www.youtube.com/watch?v=dTe3tYw3AZQ


    Komentář byl uživatelem upraven (06.04.2022 22:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      SKEP     před 2 lety 06.04.2022 19:47 |  
      3 8

      Kdyby místo na chodbě komunikoval na hřišti, o Rotterdam by zcela jistě nepřišel.

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 06.04.2022 19:55 |  
        5 0

        Tak jistě, ale ta hlavní informace je, že Oscar zítra nastoupí ...

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      záplata     před 2 lety 06.04.2022 19:50 |  
      4 3

      No, asi se chce prodat, mám takovej dojem.

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        JohnyBeGOOD     před 2 lety 06.04.2022 21:49 |  
        5 0

        Tak hlavně cítí, že má velkou konkurenci v podobě Juráska. Ta levá strana obrany je snad nejvíce přetížený post u nás. Jsem zvědavý, jak to budete vypadat po uzdravení Bořila. Zatím ho dokázal Oscar nahradit velmi dobře. Je 4. nejvytíženější hráč v této sezoně. Víc minut má už jen Bah, Ousou a Holeš.

        • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

          birkin     před 2 lety 07.04.2022 07:21 |  
          0 2

          Až odejde (nejspíš v létě) Bah, tak nám bude chybět PO, třeba se tam přesune někdo z LO. Bořil, pokud se nepletu, uměl obě strany.

  3. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    JanHanke     před 2 lety 06.04.2022 20:08 |  
    0 18

    zítra čekám tuto sestavu :

    Kolář - Bah Kudela Hovorka Oscar - Talovierov Holeš - Olainka Provod Plavšič- Sor

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      butters     před 2 lety 06.04.2022 20:10 |  
      5 0

      Hovorka a Provod nejsou na soupisce.

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        Milosh     před 2 lety 06.04.2022 20:12 |  
        5 0

        A plavšič stopka ne?

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      SKEP     před 2 lety 06.04.2022 20:30 |  
      14 0

      A na lavičce budou připraveni Ousou, Hromada, Jurásek, Fila a Bořil

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Cygnus     před 2 lety 06.04.2022 21:05 |  
      5 0

      Snad se pletu, ale intuice mi něco říká. Uvidíme. V každém případě, vítej JanHanku

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        hiker42     před 2 lety 06.04.2022 21:17 |  
        6 0

        ... a ta IP adresa absolutně nesouhlasí :)

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Xerxes     před 2 lety 06.04.2022 21:18 |  
      10 0

      Tak to se načekáš!

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Arya     před 2 lety 06.04.2022 23:47 |  
      6 1

      kdo je Olainka? neznám

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Leksel     před 2 lety 07.04.2022 00:23 |  
      8 0

      V den tvé registrace jeden naše řady na SN opustil, tys za pár hodin stav zase doplnil, doufám, že je to jen náhoda a ty přicházíš s čistými úmysly. Čas ukáže.

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 lety 07.04.2022 00:48 |  
      10 3

      Já čekám jinou. Hele, Jane, kontrolní otázka: Co si myslíš o Lavrovovi?

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        birkin     před 2 lety 07.04.2022 07:23 |  
        3 0

        Dobře ty :-D

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        pcitron     před 2 lety 07.04.2022 12:25 |  
        2 0

        Rovnou se ho zeptej, pro už nepíše OnKol a další specifické zkomoleniny jmen našich hráčů:-)

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      dm52     před 2 lety 07.04.2022 09:11 |  
      3 0

      To by musela UEFA udělit Plavšicovi amnestii.

  4. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 2 lety 06.04.2022 21:11 |  
    4 1

    Zdarec, snad nam kluci udelaji alespon nejakou drobnou radost v poslednich spatnych dnech. Verim ve vyhru, po tech ligovych betonech si konecne zahrajeme fotbalek a jirka tam sypne hetrik :)
    Snad vse dobre dopadne a tim nemyslim jen fotbal...

  5. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    JohnyBeGOOD     před 2 lety 06.04.2022 21:26 |  
    19 0

    Přál bych si vidět v záloze Madsena. Potřebujeme mít v sestavě někoho kreativního, kdo dokáže dát průnikovou přihrávku, případně vyslat Sora do brejku jako třeba v zápase s Fenerbahce.
    Schranz, Lingr a Olayinka jsou nebezpeční ve vápně, ale někdo jim tam musí nejdřív nahrát...

  6. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    VanDel     před 2 lety 06.04.2022 22:03 |  
    19 7

    Talovjerov doufam zítra hrát nebude. Jeho těžkopádnost a nejistota na míči by byl proti rychlonohým domácím docela průser.

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Leksel     před 2 lety 07.04.2022 00:28 |  
      4 1

      Taky mi jeho hra klidu nepřidá, zatím mě nepřesvědčil, ale překvapení se stávají.

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        Ados     před 2 lety 07.04.2022 07:55 |  
        3 1

        Jestli musí hrát, tak jedině na stoperovi. V záloze mu to ještě nejde.

        • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

          Leksel     před 2 lety 07.04.2022 13:37 |  
          0 0

          To ano, stoper je post, ve kterým se relativně dobře prezentoval, to zapracovávaní na def. záložníka u něj nevypadá dobře, pokud vůbec, tak to bude ještě běh na dlouhou trať.

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        knl66 (přítel SN)     před 2 lety 07.04.2022 09:51 |  
        3 0

        V Budějcích se mi líbil. Ale u nás je to trochu horší, možná neúplnou adaptací?

        • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

          witty13     před 2 lety 07.04.2022 12:17 |  
          2 0

          Mozna ma v hlave to co se deje doma. Ja si neumim predstavit jak bych fungoval pracovne, a zaroven se bal jakehokoli kontaktu z domova, co se deje, kdo umrel, ci dum je zniceny… pro me nepredstavitelne

          • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

            Leksel     před 2 lety 07.04.2022 13:30 |  
            1 0

            To máš pravdu, na to jsem zapomněl, to musí být pro člověka skličující, sám si nedokážu vůbec představit, jak bych v tom neustálým stresu a napětí, jaká odtamtud přijde zpráva, vůbec fungoval.

            • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

              witty13     před 2 lety 07.04.2022 15:43 |  
              2 0

              Osobne doufam, ze se stabilizuje pres leto, idealne i se situaci na Ukrajine. S jeho vyskou by ve stredu zalohy byl idealni a prvni opravdovou nahradou za Soucka. A uprimne, kdyz Jindra vidi nekoho na jiny post, nemam duvod mu neverit. S Provodem a Holesem ve stredu jsme si prvni zapasy take nebyli moc jisti, to same Maso na beku. Ale Jindra vi co dela, a verim, ze Maxim proste jen potrebuje trosku vic casu a o neco vetsi pohodu

              • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

                Leksel     před 2 lety 07.04.2022 16:20 |  
                0 0

                Zlatá slova, taky Trpišovi možná až bezmezně věřím, ptz to je v naší lize fenomén a pokud se k něčemu rozhodne, tak to musí mít promyšlený. Ale může se stát, že Maksym se na tom postu DZ neosvědčí a zůstane na svý původní "profesi" před brankářem. To chce čas, uvidíme, jak se Trpišovy záměry vyplní.

  7. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    lantsmit     před 2 lety 06.04.2022 23:04 |  
    6 2

    V bráně určitě Kolář. Hodně důležitá bude speciálně v tomhle zápase přítomnost Olayinky na hřišti. Snad mu to jeho zdravotní stav aspoň na poločas dovolí

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      bongor     před 2 lety 07.04.2022 07:27 |  
      5 0

      Oli.kapitáne,drž se,všichni Ti držíme palce!

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        lantsmit     před 2 lety 07.04.2022 09:53 |  
        4 3

        jj, pro aktuální tým neuvěřitelně důležitá persona, hlavně z hlediska vůdcovství

  8. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 06.04.2022 23:04 |  
    2 0

    Jindra říkal na tiskovce, že má na zítra k dispozici 13 hráčů do pole (plus samozřejmě junioři), tak jsem se podíval na soupisku Feyenoordu a oni tam napsali snad "polovinu" své mládežnické akademie … (7 brankářů, 18 obránců, 14 záložníků, 13 útočníků = celkem 52 jmen)
    https://www.uefa.com/uefaeuropaconferenceleague/clubs/52749--feyenoord/squad/

  9. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    Fido22     před 2 lety 07.04.2022 00:10 |  
    9 1

    Co já budu soupeřovi závidět, jsou jeho zadní díly dresů. Mají je krásně sešívané i vzadu. My máme na evropské poháry na zádech bílé čtverce a na nich obří bukvy jako pro slabozraké. Proč nemáme i záda sešívaná jako v lize? Těžko věřit argumentu, že UEFA si to nepřeje, když Feyenoordu to evidentně prochází. Pan Tvrdík to tady určitě čte, třeba se tím Slavia začne zabývat.
    Slavia do toho! Kluci, mákněte co to půjde, hrajete o semifinále. Sice trenéry ani sebe navzájem se navzájem neuslyšíte, námořníci v Rotterdamu řvou jako šílenci, ale věřím, že aspoň bod přivezete.
    Slavia do toho! A šéfovi JT hodně sil do boje s tou zákeřnou nemocí!

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      wimpy     před 2 lety 07.04.2022 00:19 |  
      0 4

      Byl to příkazu UEFA. Ale je to tak dávno, že se to možná změnilo a my to ještě nezaregistrovali.

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      witty13     před 2 lety 07.04.2022 08:20 |  
      3 0

      Když ona to neni uplne pravda. Feyenoord ma take bily ctverec po cislem, tohle narizeni porad plati. Jde spise o to, ze u nas, jelikoz mame bile narameniky, a to i na ligove, komplet “sesivane” sade, tak by na ramenou vznikl na jedne strane jen takovy cerveny prouzek, a nedavalo by to smysl. Dole sesivane jsou i na zadech. Takze resenim by bylo upustit od bilych narameniku, ale to predpokladam zase vychazi od dodavatele, jeho kolekci atd.

  10. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 07.04.2022 00:16 |  
    6 0

    Adam a Miloš Pudilové oslaví dnes, tedy v den zápasu na Feyenoordu své 17. narozeniny. Velká gratulace kluci!
    (jestli pak to ví Jindra ...)
    https://www.slavia.cz/soupiska.asp?kategorie=U19


    Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2022 00:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Ondráš     před 2 lety 07.04.2022 10:07 |  
      0 0

      Jako že by si to šli "užít" na hřiště jo? Já spíš dávám přednost tomu nedostat tam úplnou rychtu:)

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        Alky (přítel SN)     před 2 lety 07.04.2022 10:15 |  
        2 0

        Mně bude stačit, když ještě v odvetě bude o co hrát. A to je dobře. Protože většinou, když čekám průser, jsem mile překvapen, a naopak.

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 07.04.2022 13:37 |  
        1 0

        Proč hned užít, oba jsou dostatečně zdravě drzí, to je s dávkou pokory potřeba a pokud je to ten jejich správný den, tak to naperou na bránu a Marciano se bude ještě hodně divit :)

  11. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    lantsmit     před 2 lety 07.04.2022 10:17 |  
    3 5

    Feyenoord jsem od doby, co s námi hráli, několikrát viděl, a i když je to kvalitní tým, nepřeceňoval bych je. Je to tým naší úrovně, můžeme s nimi hrát a myslet reálně na postup. Arsenal i Chelsea byli soupeři nepochybně vyšší úrovně, i v jejich tehdejším rozpoložení. Jindra se dvakrát překvapit nenechá, bude na Feyenoord takticky připravenej, a tím zásadní měrou přispěje k historickému postupu. Rozhodovat se bude u nás, dneska si to jenom připravíme, protože jsme vážně zdecimovaný dost

  12. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    Mijk     před 2 lety 07.04.2022 10:33 |  
    3 7

    Přiznám se, že mě trochu děsí scénář, kdy Slavia v hrdinném dvojboji s Feyenoordem postoupí, absolvuje další dva zápasy, vypadne v semifinále, jupí a v mezidobí ztratí body v Jablonci a definitivně změní svůj kádr na lazaret, díky čemuž neobhájí ligový titul.. Za mě, jakožto přizdisráče, bych to jakkoliv bez ostudy odehrál a soustředil se na ligu.. Když vidím tu bandu z Plzně, která vypadne málem i s irskými instalatéry, tak nechat si od nich sebrat titul bych vydejchával jen velmi, velmi těžko..

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Ondráš     před 2 lety 07.04.2022 10:41 |  
      3 1

      Copak Plzeň. Ale představ si, kdyby titul nakonec udělali bukanýrci..po tom, jak je tu vysmívanej Rosický a jejich herní projev. To by byla teprve potupa:D

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        kostelnivlajka     před 2 lety 07.04.2022 10:46 |  
        0 1

        Zdejší drzouni u nás se už tak divné na mě smejou

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      kostelnivlajka     před 2 lety 07.04.2022 10:45 |  
      0 2

      Balón je kulatej třeba se stane zázrak a postoupime třeba kontumačně

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      birkin     před 2 lety 07.04.2022 10:50 |  
      4 0

      v tomto kontextu určitá "výhoda" je, že někteří hráči nemůžou Evropu hrát (Provod, Hovorka, Jirásek, Fila), takže ať se postoupí nebo ne, tihle se budou tak jako tak soustředit jen na ligu. Sám nevím, jak bych se postavil k dilematu buď bude titul anebo výhra EKL....i když asi bych přece jen upřednostnil tu výhru EKL.

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Dennis     před 2 lety 07.04.2022 11:23 |  
      11 0

      Taky se tohoto scénáře obávám - vypadnutí v semifinále EKL a ztráta titulu kvůli zdecimovanému a unavenému kádru. Ale na druhou stranu, kdybych si měl vybrat, jestli výhra v EKL nebo titul, tak bych bral výhru v EKL. To by bylo něco, na co bychom vzpomínali celý život a celé generace slávistů. Žádnému českému týmu se nepodařilo vyhrát evropskou trofej, pokud nepočítáme Mitropa Cup. Tituly máme teď tři za sebou, můžeme ho mít zase příští rok. Tituly stejně nelze vyhrávat každý rok, nikdo není takový hegemon, aby neměl někdy pauzu ohledně titulu.

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        rak (přítel SN)     před 2 lety 07.04.2022 11:54 |  
        1 0

        Naprostý souhlas se vším. Samozřejmě je rizikem chtít obojí a nakonec nemusíme mít nic. Ale bez rizika většinou nic nejde. Teď pro mně je prioritou jít dál v EKL. Už i semifinále by bylo velkým úspěchem. A naděje na finále. To by bylo skvělé. Je škoda, že zrovna máme Feyenoord. Typologicky nám asi moc nesedí (narozdíl třeba od Fenerbahce), ale zase jim máme co vracet. Hlavně doufám, že už to nebude jako první půlka tam na podzim. To byla hrůza. Závěr domácího zápasu docela smolný, ale hráli jsme zase proti deseti.

  13. .

    japhy     před 2 lety 07.04.2022 10:37 |  
    3 1

    Já teda doufám, a to nejen s ohledem na tohle utkání, že se kucí dívali včera na Chelsea, a mohli tak vidět, jak se dávaj góly hlavou po centrech. Všechny padly po centrech do pohybu a ne na stojícího hráče. To mohl zvládnout Škoďák, teď asi nikdo.

    • Re: .

      kostelnivlajka     před 2 lety 07.04.2022 10:43 |  
      1 1

      No hlavně jestli bude roh, tak všichni na penaltu a hodit to tam!

    • Re: .

      bongor     před 2 lety 07.04.2022 17:33 |  
      0 0

      Když byl Suk,tak to taky dokázal.Bubeneč z něj byla hotová.

  14. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    kostelnivlajka     před 2 lety 07.04.2022 10:41 |  
    1 1

    Za každej goal rum, bude 0 k nule

  15. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    damade     před 2 lety 07.04.2022 10:43 |  
    3 1

    Kolář
    Bah Kúdela Kačaraba Oscar
    Holeš Traore
    Lingr Madsen Schranz
    Sor

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      birkin     před 2 lety 07.04.2022 10:51 |  
      1 4

      v bráně čekám Mandouse

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      fps     před 2 lety 07.04.2022 15:45 |  
      1 2

      škoda že nemůžeme hrát v plné sestavě, ale co se dá dělat, ňáké góly asi dostaneme, tak to chce dát aspoň dva
      P.S.
      nechápu ten nesmysl, že nemůžou hrát všichni naši nový hráči, tohle by se mělo změnit

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        kjandourek (admin)     před 2 lety 07.04.2022 16:07 |  
        1 0

        Tam je hlavně paradox, že na každé předkolo se vytváří nová soupiska... kdyby člověk v létě nakoupil třicet nových hráčů, tak se mužstvo může každé předkolo kompletně vyměnit.... a potom od základní skupiny až do finále už musí vystačit s původní pětadvacítkou (bez odchovanců s jedenadvacítkou) až do finále... jenom v zimě může udělat tři změny... Tady bych taky očekával, že v zimě můžu udělat soupisku novou.... a pak každé kolo taky...

  16. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    Chooze     před 2 lety 07.04.2022 11:58 |  
    8 19

    Talovjerov je bohužel omyl a ten post co ho staví Trpis to je dvojnásobný omyl. On nemá dobrý pohyb ani dynamiku. A hlavně to není poziční a technicky hráč.

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      CarloSanta     před 2 lety 07.04.2022 12:15 |  
      11 0

      Jojo, takových "omylů", co se postupně rozhráli do nepostradetelných posil, už tu bylo požehnaně. A ještě bude! :-)

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      bakendrid     před 2 lety 07.04.2022 12:17 |  
      6 0

      Já bych s hodnocením počkal, teď se mi taky nelíbí, ale stačí si vzpomenout na Tomáše Holeše ... Buďme rádi, že Trpiš je takový jaký je, mohli bychom taky mít konzervu typu Bílka ...

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      looko     před 2 lety 07.04.2022 12:24 |  
      8 3

      Talovjerov je nejdříve stoper. Pokud jsi ho sledoval v Budějovicích, tak nikdy nenapíšeš, že nemá pohyb a dynamiku. Ba naopak tímto překypoval. Hraje úplně jiný post v úplně odlišném mužstvu. A pokud ho tam Jindra dává, tak asi ví co by mohl jednou hrát. Myslím, že už mockrát dokázal, že tohle prostě umí......Takže né on, ale tvůj příspěvek je velký omyl . Přeji hezký den s úsměvem :)

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      dm52     před 2 lety 07.04.2022 12:40 |  
      10 1

      On to asi Trpis neví. Měli byste se sejít a vysvětlit mu to. Vypadá rozumně a mohl by tvoje argumenty uznat.

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      pehacko     před 2 lety 07.04.2022 13:03 |  
      11 0

      Ma nahradit Soucka a sam Tomas na tomhle postu se vyhraval nekolik let… vymetl nekolik hostovani a porad to u nej vypadalo, ze to nikam nepovede a najednou nam vsem vytrel zrak. A Maxe to vsechno chces hned a ted a to je proste blbost. Pocitam, ze Jindra vi co dela a jestli ne, tak to brzo přehodnotí. Zatim se mu tyhle tahy ale dost vyplaceji… tak bych si soudy ponechal na dobu pozdější.

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Martin 58     před 2 lety 07.04.2022 14:01 |  
      4 3

      V tom případě máte o pohybu a dynamice nějaké zkreslené představy. Já si naopak myslím, že je to mimořádně atletický typ (ten sport jsem dělal - běhy).

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        Mijk     před 2 lety 07.04.2022 16:27 |  
        1 1

        Mě se zdá, že v absolutní rychlosti problém není, přijde mi, že nemá úplně rychlé první dva tři kroky.. Tedy v podstatě to samé, co Souček :-) Maxim má řekl bych lepší pohybovou kulturu, laicky řečeno, kouká se na něj líp než na Tomáše.. Otázka je, jestli stejně jako Tomáš hru "vidí" (diagonály, přenesení hry) a má technickou kvalitu na provedení.. Každopádně, nechal bych to na Trpiš teamu, marně přemýšlím, kdo z hráčů, kterým věřili, jim kdy nevyšel.. Napadá mě snad jen Staník, ale tam to beru tak, že prostě prostý pobíječ much jako já nevidí to, co vidí Jindřich, řečený Veliký :-)

  17. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    karpet     před 2 lety 07.04.2022 12:47 |  
    1 3

    Nevíte někdo něco o Teclovi? Všude čtu předpokládané sestavy, předpokládané absence, ale jeho jméno nikde. V Plzni nebyl ani na lávce... Začínám mít podezření, že jsem se zbláznil a Standa se mi vždycky jenom zdál.

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Fačín     před 2 lety 07.04.2022 12:53 |  
      3 12

      Jo kéžby....Byly by to sice hodně špatný sny, ale furt lepší než realita.

      Jinak ničeho se neboj, i na něj dojde, je zdráv a na soupisce, takže na hřiště se dostane, nejspíš proto, aby nám svojí nekvalitou zvládl pokazit zápas.

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        karpet     před 2 lety 07.04.2022 13:15 |  
        2 0

        Tak pár zápasů se mu nepovedlo, pár povedlo, většinou bych to hodnotil ani přínos ani propadák. To ať si zhodnotí trenérský štáb, jak moc velký přínos má. Tvrdí, že ano, tak budiž. Já z něj herně nějak extra nadšený nejsem. Ale fakt by mě zajímalo co s ním je. S Plzní má dle transfermarktu "not in squad", přičemž těch použitelných hráčů už zas tolik nemáme. Ale mezi zraněnými psán také nebyl....

        • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

          pehacko     před 2 lety 07.04.2022 13:18 |  
          4 0

          S plzni byl zraneny, rikal to tusim jindra na predzapasove tiskovce, jak je to vazne ani nenaznacoval. Vic me stve sevcik… nejdriv zraneny a ted ma virozu.

          • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

            karpet     před 2 lety 07.04.2022 13:23 |  
            5 0

            Ševčík je super hráč, bohužel křehký aposlední dobou mi přišel už takový opatrnější. Ono teda se není čemu divit, ten toho v zápasech díky své šikovnosti schytá, zejména v naší lize... (komentátoři O2 to teda většínou komentují, že "oba stejně" :D ) Přesto je pro mě největší ztráta Lukáše Provoda, že není na soupisce. Asi nepočítali s tím, že se dá tak brzy dokupy. Ale na jeho návrat do plné fromy se hodně těším.

            • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

              pehacko     před 2 lety 07.04.2022 14:05 |  
              5 2

              Sevcik v tymu je neco jako kdyz mas super peknou kozatou babu a ona ma stridave porad kramy a migrénu.

              • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

                Mijk     před 2 lety 07.04.2022 16:21 |  
                3 0

                Že seš inteligentní gentleman, to jsem věděl vždycky, ale že dokonce i poeta, to mě trošku překvapilo, krásný..

                • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

                  pehacko     před 2 lety 07.04.2022 16:41 |  
                  0 0

                  Romanticky založena citlivá duse, to jsem prosim ja!

                  • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

                    kalex     před 2 lety 07.04.2022 17:44 |  
                    0 0

                    Já si i pobrečím.
                    Vždycky když Slavia postoupí.

                    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

                      pehacko     před 2 lety 07.04.2022 17:44 |  
                      1 0

                      Ja hodne obrecel cernou pro colina, gazu a doktora…

                      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

                        kalex     před 2 lety 07.04.2022 18:41 |  
                        1 0

                        Prvního a třetího jsem obrečel taky.
                        :()

                        • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

                          pehacko     před 2 lety 07.04.2022 18:42 |  
                          0 0

                          Kdyby ti to hodne chybelo, tak si muzeme do coraku pripadne nadavat v chranence my dva… on se jeste nekdo moc rad prida… na tvou stranu

                          • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

                            kalex     před 2 lety 07.04.2022 19:46 |  
                            0 0

                            Já se do pekla stejně dostanu klid

  18. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    Pedro50     před 2 lety 07.04.2022 12:49 |  
    9 5

    Maxi v záloze zatím velký špatný ...

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 07.04.2022 18:03 |  
      2 0

      Ale no tak, takhle přemýšlelo vedení Slavie celá 70. a 80. léta, hlavně technické hráče, fotbalové a nebyl tam nikdo, kdo by to zboural, do všeho vletěl a poctivě bránil, prostě „nosil vodu“ a Max je přesně ten typ, navíc je skvělý ve vzduchu a má za úkol odtrkat všechny obranné standardky, jeden až dva takový bourači jsou v každém kádru potřeba. To chce čas a Jindra si ho připraví a bude se postupně zlepšovat.

  19. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    Ragnarok     před 2 lety 07.04.2022 14:41 |  
    5 0

    Jsem nervózní jak prase a plný obav. Ať jsou kluci v pořádku a zvládne to ta nejsilnější sestava. A ten zmetek Toornstra ať se vyfauluje, za Kuchtu měl dostat červenou.

  20. Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

    dejvidovic     před 2 lety 07.04.2022 16:41 |  
    0 6

    Postup pres Feyenoord = velkej problem v lize v nasem stavu. Takze asi tak

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      kostelnivlajka     před 2 lety 07.04.2022 17:16 |  
      1 1

      ?

    • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

      kjandourek (admin)     před 2 lety 07.04.2022 17:20 |  
      5 0

      proč? vezmi si, že polovina základní jedenáctky v lize mohou být hráči, kteří nejsou na soupisce pro EKL... Hovorka, Jurásek, Provod, Hromada, Fila - ti všichni se mohou soustředit jenom na ligu... podobně na příští kolo Plavčić a Ousou, kteří mají v Rotterdamu stopku za karty...

      • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

        dejvidovic     před 2 lety 07.04.2022 19:21 |  
        0 2

        Vyjmenoval jsi hrace, kteří jsou bud uplne noví, anebo po dlouhym zraneni…tim je receno vse

        • Re: První zápas čtvrtfinále odehraje Slavia v Rotterdamu

          kjandourek (admin)     před 2 lety 07.04.2022 20:25 |  
          1 0

          Ano, proto nejsou na soupisce pro EKL.... A proto se právě oni, jako právoplatní členové kádru, mohou soustředit na ligu