Fortuna liga

Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

Ve 28. kole Fortuna ligy se Slavia představí doma proti předposledním Pardubicím a povinnost jí samozřejmě velí zvítězit. Utkání se hraje v neděli v 19:00, přímým přenosem jej vysílá O2 TV Sport.

Ač se to po nadějné remíze v Nizozemsku nemusí zdát pravdou, výsledky posledních zápasů Slavie nejsou kdovíjak veselé. Před reprezentační přestávkou Slavia prohrála na oraništi v Liberci a poté prohrála odvetu s LASKem, byť šlo o postupový výsledek. Následovala hubená domácí výhra 1:0 nad Českými Budějovicemi, kterou zařídil Lingr. Po reprezentační přestávce přišly dvě remízy, ta v Plzni přitom bolela o dost více než na hřišti nizozemského favorita. Jde sice o čtyři venkovní a jeden domácí zápas, na druhou stranu jde také o bilanci 1-2-2. I vzhledem k situaci v ligové tabulce si Slavia prostě nemůže dovolit ztratit body, domácí zápas proti předposlednímu týmu tabulky je jednoznačně nejlehčí utkání celého zbytku sezóny. Něco podobného bylo však lze říci i o zápase s Karvinou a všichni si dobře pamatujeme, jak dopadl.

Soupeřem Slavie však je fakticky nejslabší tým jara, který v osmi zápasech ani jednou nevyhrál a posbíral jen čtyři remízy, přičemž na venkovních hřištích zaznamenal výsledky 4:1 (v Liberci), 4:0 (v Plzni), 3:1 (na Spartě) a 4:1 (ve Zlíně). Opravdu jen těžko si představit vhodnějšího soupeře pro zápas mezi dvěma čtvrtfinále evropského poháru. V Pardubicích měla Slavia na podzim tři hráče na hostování, pravidelněji ovšem nastupoval pouze záložník Lukáš Červ, brankář Markovič i další záložník Beran nenastupovali buď vůbec nebo se na hřišti objevili jen sporadicky. Beran se v zimní přestávce přesunul do Bohemians, Červ s Markovičem zůstali. První se však vinou zranění ze sestavy vytratil a přestože v posledním kole už byl trenéru Novotnému (který na papíře kryje trenéra Krejčího bez licence) k dispozici na lavičce, do hry nezasáhl. Markovič odchytal za Pardubice na podzim šest zápasů a po nepřesvědčivých výkonech svých konkurentů se dostal do brány v posledních týdnech znovu, byl však u výše zmíněných porážek na obou ligových Letných a u domácí remízy s Jabloncem. Klauzule ve smlouvě zamezuje Markovičovi ve startu v Edenu, kluby však dle zpráv médií jednají o tom, za jakých okolností by Markovič mohl nastoupit.

Otočme však pozornost ke Slavii. Ta má po nedávné kalamitě v kádru přece jen trochu více možností a pokud realizační tým bude chtít šetřit hráče do odvety s Feyenoordem, má tu možnost u drtivé většiny pohárové sestavy. Asi jediný, za kterého přirozená náhrada není, je Alexander Bah, a to proto, že Lukáš Masopust si přivodil zranění v bezvýznamném reprezentačním přátelském zápase ve Walesu. Start některých v poslední době přetěžovaných hráčů by vypadal zrovna v tomto zápase jako zbytečný hazard, zvlášť proto, že Slavii čeká náročný dubnový program plný těžkých zápasů v nadstavbě.

Druhou část svého karetního trestu si odpyká Maksym Talovjerov, mezi dlouhodobě zraněnými zůstává Jan Bořil a zranění zřejmě nepustí na hřiště ani Daniela Samka. Nenastoupí ani Tomáš Holeš, u kterého trenéři doufají, že bude v pořádku na odvetu s Feyenoordem po nuceném střídání v závěru čtvrtečního zápasu. S otazníkem je start Petra Ševčíka po zranění a nemoci. Případná výhra Slavii velmi přiblíží tomu, aby se nadstavbové derby odehrálo v Edenu, a samozřejmě při nejhorším udrží Slavii na nejmenším možném odstupu za Plzní.

Tip na sestavu: Kolář - Bah, Ousou, Hovorka, Jurásek - Hromada, Provod - Lingr, Madsen, Plavšič - Tecl

Kurzy Fortuna: 1.13 - 8.65 - 24

28. kolo - Neděle 10. 04. 2022 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
4 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

41. Lukáš Provod (pen)
54. Lukáš Provod
62. Ivan Schranz
84. Ibrahim Traoré

FK Pardubice
FK Pardubice

Komentáře (125)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    hiker42     před 2 lety 09.04.2022 13:53 |  
    12 3

    Místo Koláře a Tecla do základu Mandouse a Filu, toť můj tip na sestavu. A jako výsledek tipuju kanára.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      novimex     před 2 lety 09.04.2022 17:31 |  
      4 13

      Pro jistotu oba radši rovnou do béčka

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        novimex     před 2 lety 09.04.2022 19:24 |  
        4 9

        Mínusáci, tak tedy do Vlašimi, když nesouhlasíte s béčkem

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Paul67     před 2 lety 10.04.2022 11:54 |  
      0 1

      Přesně to mne napadlo. Mandyho rozchytat na čtvrtek a kdy jindy Filu?

  2. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    witty13     před 2 lety 09.04.2022 14:08 |  
    8 0

    Osobne bych zkusil 3-5-2. Jurasek by mohl hrat na levem kraji, na pravem Schranz, do stredu Madsen, Lingr a Hromada. Do utoku Fila a Sor (ci Tecl). Stoperi pote Hovorka Ousou a Kacharaba. Myslim si ze to pro nas neni tak nezname, posetrili bychom Baha. Ale tak uvidime jak to Trpis vymysli

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Dennis     před 2 lety 09.04.2022 14:21 |  
      2 0

      To s ohledem na Baha není vůbec špatný nápad. Já bych na hrot dal Filu a Lingra. Pod ně na desítku Plavšiče. Za něj Madsena a Hromadu. Jinak stejně jako ty. To je jediná šance, jak trochu pošetřit Baha, aby nehrál úplně všechno. V těžkých zápasech je aktuálně nezastupitelný.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2022 14:23) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Petr9608     před 2 lety 09.04.2022 14:11 |  
    2 5

    Mají vůbec ty Pardubky v té 1. lize motivaci setrvávat? Hrát třetí sezonu ve vyhnanství 100 km od domova, jakkoliv s dobrým spojením vlakem.

    BTW: Nebylo by dobrý jim dát možnost sehrát skupinu o udržení na Vinici? Na nějakou vyjímku. O co by to bylo jiný, než když někam na malej stadion přijede v úvodních kolech poháru ligovej mančaft....

    Každopádně, že nemá 90 000 město slušnej stadion je ostuda. Jako já si myslim, že by to mělo bejt úplně normální, že by město takoýhle velikost mělo odpovídající stánek. Žádná zhýralost, ale žádná megalomanie, ale norma. No a že se třeba musí jednou za 50-60 postavit/přestavit, to je taky úplně normální.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Lunaris     před 2 lety 09.04.2022 14:29 |  
      9 0

      Bohužel fotbal je u nás nějak špatně vnímaný, všude jinde je to pomalu náboženství, fotbalové kluby jsou součástí místního folklóru, ale v Česku je to jinak. Češi jsou divní. Nelze se pak divit, že máme v Evropě pomalu nejhorší stadiony.

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Slávista 51     před 2 lety 09.04.2022 15:22 |  
        4 3

        Psal jsem to už mnohokrát -
        v ČR jsou peníze maximálně na 12mužstev 1.ligy. Stadiony počínaje !

        • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

          bongor     před 2 lety 10.04.2022 10:50 |  
          1 1

          To máš pravdu.Jsme chudej národ,ale neradi si to připouštíme.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      mig52     před 2 lety 09.04.2022 16:31 |  
      0 2

      Perníkáři jsou o hokeji.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Karel13     před 2 lety 09.04.2022 18:15 |  
      1 0

      Jestli ti to ušlo, tak už mají nový stadion ve výstavbě, spolu s Hradcem ...

  4. pan csaplár atd.

    Bicanovský7     před 2 lety 09.04.2022 14:35 |  
    9 4

    https://www.sport.cz/clanek/nazory-komentare-csaplaruv-glosar-slavii-za-feyenoord-blahopreju-ale-nezapominejme-ze-konferencni-liga-je-evropska-cfl-3270046#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=sport.sznhp.box&dop_req_id=WoqRhNjj5XG-202204091216&dop_id=3270046&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz


    Z pana Csaplára se vyklubal/stal zamindrákovaný "pseudoodborník"... V jednotlivostech s ním mohu souhlasit viz chvála útočné hry vs. kritika "autobusu" v podání Atl.Madrid/ Plzně atd. Ale celkově píše bulvární textíky... A jeho trapné útoky proti Slavii, škoda slov... nebo hospodské výroky= hloupé přirovnání EKL k ČFL (když ví, že ve čtvrtfinále 3.evrop.soutěže jsou stejně kvalitní týmy jako ve čtvrtfinále EL). Bohužel, v CZ jsou považováni za experty různí Vízkové a Csaplárové...

    • Re: pan csaplár atd.

      Miklos     před 2 lety 09.04.2022 14:54 |  
      9 3

      A ještě se mu prý líbí utkání jako byl zápas Sralta : Baník :D Csaplár nikdy nedokázal tolik kolik se mu dostává prostoru v médiích..

      • Re: pan csaplár atd.

        mig52     před 2 lety 09.04.2022 16:30 |  
        5 1

        Umíš odpovědět na otázku, proč tolik prostoru dostává? Snad nevěříš tomu, že si ten sloupek koupil?

        • Re: pan csaplár atd.

          Bicanovský7     před 2 lety 09.04.2022 18:10 |  
          1 0

          Osobně jeho SLOUPEK "prolétnu" jen tehdy, když vím/tuším, že se vyjadřuje k SKS... V názorech/ myšlenkách se opakuje atd. Je evidentně zapšklý... Kéž by v CZ existovala kvalitní sportovní/fotbalová novinařina (iSPART ad. bez komentáře)

          • Re: pan csaplár atd.

            bongor     před 2 lety 10.04.2022 10:52 |  
            1 0

            i spart je hlásná trouba sralty,žádnej solidní tisk.

    • Re: pan csaplár atd.

      SKEP     před 2 lety 09.04.2022 15:01 |  
      4 5

      Moc jsem nepochopil příměr KL x ČFL. Ale jinak Pepův komentář v pohodě

      • Re: pan csaplár atd.

        Karel13     před 2 lety 09.04.2022 18:12 |  
        2 1

        To je zcela jasné. ČFL je naše 3. liga a v Evropě je KL taky 3. soutěž ...

    • Re: pan csaplár atd.

      rybarmirek     před 2 lety 09.04.2022 15:56 |  
      5 4

      Ať už dají prosím nějakou funkci panu chytrému odborníkovi,bojím se celkově o náš fotbal!

    • Re: pan csaplár atd.

      mig52     před 2 lety 09.04.2022 16:28 |  
      4 13

      Tentokrát má hodně pravdy.

      • Re: pan csaplár atd.

        Bicanovský7     před 2 lety 09.04.2022 18:19 |  
        5 3

        S některými věcmi souhlasím- ale "pan expert" by si měl uvědomit, jak těžké je/bude se kvalifikovat do jakéhokoliv evr.poháru (Csaplárem zesměšňovaná EKL se brzy může stát nedosažitelným snem pro většinu cz klubů). Nemluvě o VELKÉM ÚSPĚCHU= ČTVRTFINÁLE...

    • Re: pan csaplár atd.

      Ondráš     před 2 lety 09.04.2022 18:20 |  
      2 12

      Naprosto v pohodě komentář. Nechápu, co vám zas vadí.

  5. Liga proti Pardubicím

    Slávista 51     před 2 lety 09.04.2022 15:24 |  
    2 2

    Výhra je nutná, třeba i dorostenci na place.

  6. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.04.2022 15:30 |  
    7 4

    Zítra by to šlo sestavit jen z hráčů, kteří nehráli v Holandsku: Mandous, Kovář, Ousou, Plavšić, Hovorka, Jurásek, Provod, Hromada a Fila a k nim ti tři, kteří hráli ve čtvrtek jen malou část zápasu - Lingr, Madsen, Tecl. V pohodě by to vyšlo, jen by byl problém pravý bek, tam mi zbyla dvojice Tecl, Kovář :) Jinak stopku za červenou má Talovjerov a zdravotní problémy měly Ševčík, Samek a Krmenčík.
    Mandous – Tecl (Kovář), Ousou, Hovorka, Jurásek – Provod, Hromada - Lingr, Madsen, Plavšić – Fila
    (ta sestava není vůbec špatná, jen na pravého beka ještě z Béčka Bárta nebo Voriazidis a na lávce by to jistili hráči základu a navíc by si trochu odpočinuli na čtvrtek)


    Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2022 15:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      pehacko     před 2 lety 09.04.2022 18:59 |  
      1 0

      Chudak prema by po deseti minutach dostal infarkt…

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 09.04.2022 19:21 |  
        0 0

        Nebo by časem zapomněl, že je v poli, předvedl svou pověstnou robinsonádu a za ruku šel ven ...


        Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2022 19:23) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      dalislavista     před 2 lety 09.04.2022 22:26 |  
      0 2

      Ševčík, Samek ani Krmenčík nejsou žádné slečinky!

  7. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    mig52     před 2 lety 09.04.2022 16:19 |  
    6 13

    S tím Standou si snad děláš srandu? Kdy jindy by měl dostat šanci Fila, když se předpokládá náš tlak a ne trhání obrany soupeře?! Ke Kolářovi se raději nevyjadřuji, ses musel zbláznit. Vlastně ne, potřebujeme ho střelit, tak ok. Prý dostali obránci pouštět soupeře do šancí, aby vynikl.:((((. Ntvl.,co tady se některým hráčům toleruje?


    Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2022 16:24) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Cross     před 2 lety 09.04.2022 17:16 |  
    17 9

    Do brány by měl jít Mandous. Ať se předvede a podle toho pak trenér rozhodne na čtvrtek. Zatím totiž vyhořel jen jednou a může se tedy snadno ukázat, že to byla jen náhoda. Naproti tomu Kolář už osm měsíců je v úplném brankářském podpalubí. Mrzí mě to, ale ta jeho zkoprnělá póza při prvním gólu na Feyenoordu se na prvoligové úrovni už vůbec nevidí. Druhý gól břichem se, marná sláva, taky dal chytat (ikdyž tady aspoň reagoval reflexivně správně a na balon si dokonce sáhl) a ten třetí, ten už opravdu může ČT směle pouštět k obveselení na Silvestra. Složil se tam jako raněný vorvaň, kterému předtím harpunou Feyenoord zasáhl ploutev. Já vím, že ho zde zase fůra odborníků bude hájit, ale všeho moc škodí. Slávie přece není zaopatřovací ústav. Hráči musí za zády cítit oporu a nikoli se - spolu s fanoušky - třást co Kolář zase vyvede. Předpokládám, že nás - kromě bodů a postupových selhání - Kolář stojí i víc přímých nákladů, než třeba Lingr, Jurásek a Sor dohromady. On už dlouhodobě není v pohodě, Slávie za to nemůže. A musíme si i připustit, že se možná stane úplně neprodejný a ukončí kariéru. To je prostě už dneska reálná možnost.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2022 17:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Slávista 51     před 2 lety 09.04.2022 17:23 |  
      2 1

      Aj tak možno.

  9. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Taky     před 2 lety 09.04.2022 17:30 |  
    4 0

    Bah by potřeboval taky odpočinek, ale kdo za něj zaskočí? Maso zraněnej, Holeš možná zraněnej, Schranz dohrával v křečích...

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      hamlo1 (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 07:40 |  
      1 0

      Kůdela ?

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Taky     před 2 lety 10.04.2022 09:44 |  
        1 0

        Zajimavej tip, ale zvládne po hodně dlouhé pauze tak náročnej program a navíc na takovém běhacím postu?
        Když chtěl realizák nechat trochu pošetřit síly a zdraví Holeše, dali ho na stopera. Ousou je mladej, už ho na pravém bekovi zkoušeli, tak ať si zaběhá... :-)
        Takže bych to tipnul z prava:
        Ousou, Kúdela, Kačaraba, Jurásek.
        Jestli tedy budeme hrát vzadu na čtyři...

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      bongor     před 2 lety 10.04.2022 10:58 |  
      1 0

      NA PERNÍKY BY MĚLA STAČIT TŘÍČLENÁ OBRANA.

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        PetCC     před 2 lety 10.04.2022 15:36 |  
        0 0

        Tím myslíš jeden stoper a dva krajní obránci vytažení na soupeře ofsajdové linii? :-D

  10. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Miklos     před 2 lety 09.04.2022 17:58 |  
    5 2

    Naprosto důležité 3 body. Po ztrátě plísně je třeba jít za každou cenu na 1. Místo. Sestava musí být silná.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      rak (přítel SN)     před 2 lety 09.04.2022 18:19 |  
      9 0

      Jo,ale máme dost dobrých hráčů,kteří nemohou hrát EKL.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Taky     před 2 lety 09.04.2022 18:33 |  
      5 14

      Za každou cenu? Vůbec!
      Nejsou lidi...
      Nedá se nic dělat, ale ti, co hráli ve čtvrtek a budou hrát ve čtvrtek možná i prodloužení, potřebují vorazit, nemůžou odehrát nějakou velkou porci ještě teď v neděli.

      Jinak já bych neplašil, Plzeň nám nesmí bodově odskočit, zatím stačí se jí držet za prdelí a zatím ještě máme náskok na Spartu a vzájemné zápasy s oběma.
      Nerad bych, aby při nerozhodném stavu běžel náš brankář do jejich vápna atp. Když to nepůjde za tři, beru zítra i bod.
      Nasranej budu, ale nejdůležitější je teď neplnit marodku, jinak nebude ani titul, ani semifinále...

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Miklos     před 2 lety 09.04.2022 18:37 |  
        13 0

        Opravdu si nemůžeme dovolit pustit body. Příští kolo je v jablonci kde může být oraniště, ragby místo fotbalu a tradičně se nám tam nedaří..

        • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

          Taky     před 2 lety 09.04.2022 18:51 |  
          8 0

          Tak jasně, že chceme tři body. Ty prý chceme pokaždý... :-)
          Ale logičtější je teď nasadit neunavé a zdravé hráče. "Masopust" už se nemůže opakovat.
          A podle mě ti hladový do toho teď půjdou, kdežto ti pohárový by se podvědomě trochu šetřili...

          • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

            Miklos     před 2 lety 09.04.2022 19:35 |  
            8 0

            Jasné určitě se to protočí. A třeba rozehraný Provi je celkem mega posila

  11. TAK 1.MÍSTO JE K DISPOZICI,

    Slávista 51     před 2 lety 09.04.2022 18:34 |  
    2 2

    jenom si pro něj stačí zítra dojít.
    Věřím, že to klucí dají - v jakékoliv sestavě.

    • Re: TAK 1.MÍSTO JE K DISPOZICI,

      Taky     před 2 lety 09.04.2022 20:58 |  
      3 0

      Myslím, že se na to hodně naběhají...

      • Re: TAK 1.MÍSTO JE K DISPOZICI,

        Slávista 51     před 2 lety 09.04.2022 22:56 |  
        1 1

        To se nedá nic dělat.

    • Re: TAK 1.MÍSTO JE K DISPOZICI,

      knl66 (přítel SN)     před 2 lety 09.04.2022 22:38 |  
      1 0

      Ano, první místo leží na chodníku. - Stačí ho jen zvednout.

  12. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Lunaris     před 2 lety 09.04.2022 19:03 |  
    10 0

    Jestli zítra nebude výhra, tak budu moc a moc naštvaný a strašně to tu zaspamuju a zatapetuju. :)

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      pehacko     před 2 lety 09.04.2022 19:47 |  
      4 3

      Takze jako vzdy!

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Lunaris     před 2 lety 10.04.2022 08:07 |  
        0 0

        Nabízelo se to napsat. :)

        • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

          pehacko     před 2 lety 10.04.2022 08:59 |  
          0 0

          Jsem se neudrzel a rikal si, ze me trosku znas a odpustis mi tu drzou trefnou troufalost…

  13. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Pedro50     před 2 lety 09.04.2022 19:10 |  
    7 0

    Zítra po dvou letech v Edenu, tak snad vyhrajeme a uvidíme pár gólů...

  14. Re: vstupenky

    Kratass97     před 2 lety 09.04.2022 20:20 |  
    0 0

    Zdravím slávisti, kdyby někdo měl dva lístky na prodej na čtvrtek tak rad koupím dvě vstupenky bohužel sem přijel včera ze zahraničí a neřešil to včas. Díky

    • Re: vstupenky

      pcitron     před 2 lety 10.04.2022 08:27 |  
      0 0

      Na čtvrtek už nemám, ale kdyby chtěl, tak dnes můžeš jít zadarmo, mám jednu volnou permici.

      • Re: vstupenky

        Kratass97     před 2 lety 10.04.2022 16:03 |  
        0 0

        Děkuji ale permici mám též

  15. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Taky     před 2 lety 09.04.2022 21:49 |  
    0 0

    Ten Quelharem zmiňovaný trenér Novotný mě trochu zaskočil, člověk má ve voku a uchu spíš Krejčího...

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      quelhar (admin)     před 2 lety 09.04.2022 23:18 |  
      3 0

      Já si říkal, že to je nějaký divný, ale nemohl jsem si vzpomenout na jméno a na webu ligy našel Novotného, tak jsem to napsal a dál o tom radši nepřemýšlel :o)

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Taky     před 2 lety 10.04.2022 06:45 |  
        2 0

        Nedáno jsem vyhrál díky webu ligy basu piv za Galáska, hlavního trenéra Baníku... :-)

  16. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Taky     před 2 lety 09.04.2022 22:02 |  
    15 1

    Markovič by neměl proti nám chytat, to nemůže dopadnout jinak, než blbě. U brankářů je to ještě citlivější, než u hráčů v poli.
    Buď dostane gól a i kdyby byl nechytatelnej, tak budou řeči, jestli to nepustil schválně, nebo dostane blbej gól a ty řeči budou tuplovaný. Nebo si ho zraníme, nebo on nám někoho.
    Nedej bože, když nás vychytá a pak nebude titul, to by bylo úplně dementní...
    Mělo by to být zakázaný vedením soutěže a bylo by po spekulacích, nemùžu si pomoct.

  17. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Mikey     před 2 lety 09.04.2022 22:13 |  
    12 0

    Se sestavou skoro souhlasím, ale dal bych šanci Filovi, tenhle zápas by mu mohl vyhovovat, soupeř bude zatažený, takže budeme moct zahrozit centrem do vápna. A jestli má být příští sezónu pravidelně stavěn, tak si ho musíme ověřit.
    A v průběhu druhé půle bych sundal Baha a místo něj Schranz nebo tam posunout Ousoua.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 13:15 |  
      0 0

      Sestava ok, všichni až na Baha jsou odpočatí, ale program máme brutálně našlapaný a za Alexe není náhrada, takže bych mu dal volno a na pravého beka Ondra Kúdela, už tam zaskakoval, zvládne to a Alex si trochu orazí, bude to potřebovat.

  18. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    cheero     před 2 lety 10.04.2022 05:53 |  
    5 3

    Na první půlku nastoupit v nejsilnější sestavě, dát 2-3goly a na druhou část vystřídat a pošetřit hráče.

  19. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    mig52     před 2 lety 10.04.2022 06:00 |  
    9 12

    Třesu se strachem. Víme, jak v poslední době (ne)zvládáme zápasy s týmy ohroženými sestupem!!!! Jak rád bych byl překvapen.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      kostelnivlajka     před 2 lety 10.04.2022 06:46 |  
      5 1

      Výhra dva k nule, by byla prima, možná i o goal by stačila

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Slávista 51     před 2 lety 10.04.2022 07:15 |  
        2 1

        Když tak může vyhrávat Plzeň, tak by ne i Slavia.

        • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

          mig52     před 2 lety 10.04.2022 08:58 |  
          2 3

          Ale ty nervy!!!! Poslední čtvrthodinu na wecku.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      pehacko     před 2 lety 10.04.2022 08:57 |  
      23 1

      Tak prestan chlastat, kdyz ti to nedela dobre a prestanes se klepat strachem! Jestli nedokazeme doma porazit Pardubice hrajici o sestup, tak si zadny titul ani semifinale KL nezaslouzime! Proste si musime trosku verit a nebyl ze vseho porad posrany az za usima! Pardubice musi porazit sam Standa Tecl! Jsme SLAVIA!

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Slávista 51     před 2 lety 10.04.2022 10:16 |  
        2 2

        Přál bych mu to.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      necich     před 2 lety 10.04.2022 11:40 |  
      3 3

      Buď v klidu, tvoji oblíbenci Standa s Kolim žádné pochybnosti nepřipustí..

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        novimex     před 2 lety 10.04.2022 12:01 |  
        2 10

        Pokud budou sedět v bufetu (ani ne na střídačce), tak tomu věřím. Jinak ne

  20. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 10:21 |  
    8 5

    Přichází klasicky po pohárový zápas proti slabšímu souperi po celkem vydarenem utkání v ev.poharech.Navic je opravdu veledeluzité dostat se před estébáky. Snad si to všichni v týmu uvědomují a půjdou lidově řečeno na morál a získají se tři body. Do předu jsem nasranej na návštěvu tuším tak 10-12 tisíc. Přitom by to chtělo alespoň 17 tisíc a hukot. Bohužel povětšinou líný prazaci nezvednou zadky. Venkovským se tolik nedivím pokud pojedou ve čtvrtek, tak dvakrát za týden jet třeba 200 km taky není úplná radost. Tak se jdu pomodlit za tři bodíky. :-)

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      tomvin     před 2 lety 10.04.2022 11:53 |  
      4 0

      Zbiroh jede v plném počtu. Sraz v Irisu.

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        mudrc     před 2 lety 10.04.2022 12:25 |  
        1 2

        Jedete vlakem z Kareza? V kolik?

        • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

          tomvin     před 2 lety 10.04.2022 12:48 |  
          1 0

          Jedu autem a mám dvě volný místa

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Karel13     před 2 lety 10.04.2022 11:54 |  
      0 0

      Taky je bordel na TP - např. celá jižní tribuna je podle grafiky zcela vyprodaná a nelze tam koupit lístky (tedy vlastně sektor 126). Navíc tam nejde najít ani sedadlo v řadě, nebo vlastně ani řádu, pokud se nejede po jednotlivých sedadlech ...

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      pcitron     před 2 lety 10.04.2022 12:35 |  
      6 0

      Já vynechávám Feynoord a jedu z Moravy raději na Pardubice:-)

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 12:49 |  
      4 0

      Slabšímu ? Možná papírově, ale ti budou hrát jako o život, protože jim velmi pravděpodobně jeden mafián ze západu slíbil odměnu za uhrání aspoň bodu ... Řada lidí vůbec netuší, jakého intrikána, amorála a absolutně bezcharakterní kreaturu máme proti sobě ...

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        pehacko     před 2 lety 10.04.2022 13:13 |  
        1 0

        Tak ono je to videt zapas co zapas a o to bude ten titul sladší! A hlavne tohle bude posledni labuti pisen toho smejda… prachy mu dochazi, nebo lepe receno zadne uz nema a jediny vlhky jeho sen je zakladni skupina poharu a ta je jistá prakticky jen z prvniho mista… vse ostatni je pro nej konecna.

        • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 13:26 |  
          2 0

          No dochází, jak se to vezme, co jsem zaslechl, tak si zařídil další půjčku, určitě na tom hmotně zainteresoval daného zaměstnance ústavu ... (jemu chybí rozpočtové peníze, ale mil. má dost a lidstvo je chamtivé´) A on si pořád myslí, že nějak ubetonují titul a pak nějak uhalusí základní skupinu LM ... Nejhorší je, že FAČR podepsal s Poláky ty rozhodčí jen na tři zápasy, takže chybí vybrat jenom jeden zápas s polským sudím, tzn. buď s bídou nebo s plísní nastoupí v nadstavbě "nějací Berkové" ...


          Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2022 13:28) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

            vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 14:15 |  
            1 0

            Jako na ferovku obr průsery si naši černoprdelníci nemůžou úplně dovolit i když je načelník marod.

            • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

              Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 23:59 |  
              0 0

              To máš pravdu, ale např. u VARu se někdy dějí věci, už nevím, co to bylo za zápas, ale dobu vyloženě hledali, až samozřejmě našli ... (Příhoda nemá lidi, tak někdy zamouří ne oko, ale rovnou obě a někdy zase ne - ?)


              Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 00:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        kostelnivlajka     před 2 lety 10.04.2022 13:32 |  
        1 2

        I kdyby jim slíbil zlatý prase....když umí howno, není co řešit

        • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 13:57 |  
          2 2

          To si jenom myslíš, podceňuješ faktor motivace a chamtivosti, např. tři měsíce po titulu se Šilhavým jsem mluvil s místním rozhodčím, píská regionální soutěže, ale má zajímavé kontakty a ještě naivně mu říkám, že ta Slavia doklopítala k titulu, 2x doma remíza, ale soupeři hráli jako o život ... A on se smál, že když udělají aspoň bod, tak prý měli slíbeno 4 mega pro mužstvo a od koho asi nemusím psát ... Nevím, ale minule se ČB chovali jak nepříčetní, takže to dnes nebude žádná sranda, ale vyhrajeme.


          Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2022 13:59) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

            wimpy     před 2 lety 10.04.2022 14:20 |  
            3 1

            Kontrolní otázka, má mafián ze západu ještě zdroje? Blbý je, že už je ve hře i antikrist z mordoru.

            • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

              vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 14:52 |  
              1 0

              Nezbývá než vše vyhrát, nicméně komunita s estébákem spolu taky musí válčit.

              • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                wimpy     před 2 lety 10.04.2022 15:05 |  
                1 0

                Včera jsem se koukal na celkem velkej kus první půle na Stínadlech a domácí je nepustili za půlku. Fakt jako když jsme hráli my s Karvinou. Druhou půli už jsem neviděl. Ale z té první z nich tedy strach nešel.

            • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

              Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 23:53 |  
              0 0

              Na zápasy a sudí v pohodě, jeho problém je část rozpočtu a to je nejmíň o řád výš ...


              Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 00:15) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                wimpy     před 2 lety 11.04.2022 00:16 |  
                1 0

                Jsem naprosto přesvědčen, že těch výše zmíněných čtyři mega pro mančaft je nyní úplně mimo jeho reálie.

                • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                  Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 11.04.2022 00:29 |  
                  0 1

                  Ježíš to jo, naprostý souhlas, ale znáš to, ono stačí i o hodně míň, neb část lidstva je dost chamtivá ...

                  • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                    wimpy     před 2 lety 11.04.2022 10:24 |  
                    1 2

                    Přiznám, že pozitivní motivaci nevnímám zase jako nějakej zločin. Jestli někdo někomu zaplatí, aby ho motivoval k lepším výkonům, je to sice kontroverzní, ale furt lepší, než když někoho motivuje k prohře. :-)

                    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                      Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 11.04.2022 19:34 |  
                      1 0

                      Tyto názory jsem už zaznamenal, ale zásadně s tím nesouhlasím, všichni hrají stejnou soutěž a hraje mužstvo A s mužstvem B a mužstvo C chce zápas ovlivnit ve svůj prospěch tím, že nabídne prachy a je už jedno za co to je, je to jasné podplácení a narušení regulérnosti soutěže.

                      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                        wimpy     před 2 lety 11.04.2022 21:32 |  
                        0 0

                        Motivovat, aby někdo hrál, jak nejlépe umí, není narušování regulérnosti. Spíš vyhazování peněz. Děje se to (v malém) i v rámci kabiny, že někdo motivuje spoluhráče proti třeba bývalému týmu.

                        • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                          Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 11.04.2022 23:16 |  
                          0 1

                          No jo, ale v rámci kabiny, tedy svého mužstva, je to tedy úplně něco jiného než když to udělá rival s kterým se pereme o titul ...


                          Komentář byl uživatelem upraven (12.04.2022 00:59) . Zobrazit původní komentář

                          • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                            wimpy     před 2 lety 12.04.2022 00:33 |  
                            0 0

                            Souhlasím, že úplně kosher to není, ale kriminalizovalo by se to těžko. A v intencích ostatních prasáren mi to přijde spíš úsměvné.

                            • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                              Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 12.04.2022 01:10 |  
                              0 0

                              Tehdejší 4 mega mi tedy zas tak úsměvné nepřipadají, ale chápu, jak jsi to myslel ... A jistě, dokázat to je obrovský problém, jedině, kdyby u nás zavedli imunitu u toho, kdo se přizná a navede je na iniciátora, jako to mají Amíci, pak snad ...

                              • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                                wimpy     před 2 lety 12.04.2022 11:03 |  
                                0 0

                                Ono jde spíš o nějaké zranění z přemotivovanosti. Jinak čtyři slíbené miliony z nikoho lepšího fotbalistu neudělají. A kvalita Slavie by měla být pro každého dostatečnou motivací k maximálnímu výkonu. Úsměvný mi přijde fakt, že si někdo myslí opak. Samozřejmě jiná věc je, pokud si někdo myslí, že my je motivujeme, aby to vypustili, a oni nás přeplatěj.

                                • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                                  Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 12.04.2022 23:52 |  
                                  0 0

                                  Tak nejde o to, co si mafián myslí, ale že mu to tehdy 2x vyšlo … (a že ta naše zaváhání tehdy plíseň opakovaně nevyužila, tak to už je jiná píseň)


                                  Komentář byl uživatelem upraven (12.04.2022 23:59) . Zobrazit původní komentář

                                  • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

                                    wimpy     před 2 lety 13.04.2022 10:37 |  
                                    0 0

                                    Otázka je, jestli bychom ty body ztratili i bez intervence? Zkušenost praví, že v našem zlatém období ztrácíme body téměř zásadně v nejneuvěřitelnějších situacích s nejnepravděpodobnějšími soupeři. A za minimálně třetinu ztracených bodů, ne-li za víc, může neregulérní terén.


                                    Komentář byl uživatelem upraven (13.04.2022 10:37) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

            kostelnivlajka     před 2 lety 10.04.2022 14:47 |  
            1 2

            Jakože, když mi slíbí milion, dokážu běhat 90 minut a dát dva goaly..nedokážu to ani za tři...

            • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

              Ladislav (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 23:50 |  
              0 0

              Vlajko,měl jsi pravdu, perníkáři na to neměli, šlo jen o ten první gól ... Celkem pohodový večer, až na tu kosu, jo a Aiham se nám vykartoval na Jablonec ...


              Komentář byl uživatelem upraven (11.04.2022 00:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 14:11 |  
        1 1

        Tušíš víc než si myslíš dál už nic psát nebudu.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      mig52     před 2 lety 10.04.2022 14:48 |  
      1 5

      No, pro venkovské, kteří jdou ráno vydělávat na naše důchody, je to tvrdé. Mám na mysli 100km a výše autem, 50km dopravou. Jak já bych rád jel!!!, jenže..... Tak fanděte a dotlačte ogary za třemi body.


      Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2022 14:49) . Zobrazit původní komentář

  21. Pardubic je mě líto,

    Slávista 51     před 2 lety 10.04.2022 10:45 |  
    2 5

    ale dnes musí prohrát !

    • Re: Pardubic je mě líto,

      Slávista 51     před 2 lety 10.04.2022 12:18 |  
      1 7

      koukám, nějaký provokatéři,
      se sem vnucují

      • Re: Pardubic je mě líto,

        Arya     před 2 lety 10.04.2022 12:58 |  
        6 0

        To je jen okopávání kotníků, doktore.

        • Re: Pardubic je mě líto,

          Slávista 51     před 2 lety 10.04.2022 13:34 |  
          0 6

          doktor nejsem a hospodě by takový dostali po ču ni

  22. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    pcitron     před 2 lety 10.04.2022 12:41 |  
    2 1

    Minule u Klokana se v 2. poločase dařilo Krmelcovi. Labutí píseň....

    Jinak taktika perníkářů je dnes jasná. Jakub Rezek:
    „Před týdnem s Jabloncem jsme si hlavně přáli udržet nulu vzadu, protože když nedostaneme gól, nemůžeme prohrát. S tím musíme jet i na Slavii, kousat“.

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/jakub-rezek-slavia-pardubice.A220409_659730_fotbal_tof


    Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2022 12:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      pehacko     před 2 lety 10.04.2022 13:11 |  
      8 0

      Jen at si betonuji… Vsak my musime mit takovou kvalitu, ze tenhle tym na urovni druhe ligy musime porazit. Proste nasadit dva utocniky (at je to treba fila a volejnik) a posilat jeden centr do vapna za druhym. Ale od prvni minuty to tam chce sypat a sypat a ne to honit v druhem polocase, kdyz se oni budou uz jen valet a valet za pomoci sudich. Dame jim sedum nula a dalsi tym si to rozmysli… jen to chce nehrat takovy zapas na tri dz, ale
      Rovnou na tri obrance a jednoho dz maximalne… Vsak nejlepsi utok je utok!


      Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2022 13:16) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      butters     před 2 lety 10.04.2022 13:13 |  
      8 0

      "Když nedostaneme gól, nemůžeme prohrát" - a tohle je důvod, proč naše liga vypadá tak, jak vypadá. 90 % trenérů jde do sezóny s tím hrát 30 zápasů na 0:0 a hráčům tohle myšlení vštěpují už v dorostu. Kolik fotbalových talentů tohle asi každoročně zabije - že jim ve 14 letech řeknou, ať zapomenou na fotbal a učí se jen bořit a kouskovat hru.

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Slávista 51     před 2 lety 10.04.2022 13:33 |  
        5 1

        JO, tak většinou vypadá výchova fotbalové mládeže, bohužel !

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        Leksel     před 2 lety 10.04.2022 13:42 |  
        3 0

        A tenhle slogan je vševypovídající: "S tím musíme jet i na Slavii, kousat“. Prostě na fotbal a konstruktivní už vůbec, zapomeňte, my přijíždíme s destrukcí, panáčci, ten bod z vás vykopeme a bude vás to bolet, jasný?

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        mig52     před 2 lety 10.04.2022 14:43 |  
        0 2

        Jasně, protože kdyby se ta trenérská tlupa měla živit v "Kolbence", tak by ji upadly ruce. Tak namíchají beton s tím, že vydrží co nejdéle a na účet to bude chodit.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      coogee     před 2 lety 10.04.2022 16:36 |  
      0 0

      Přijede nějaká banda lidožroutů?

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        pehacko     před 2 lety 10.04.2022 16:47 |  
        0 0

        Neco horsiho… prijede suarez

        • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

          coogee     před 2 lety 10.04.2022 17:23 |  
          0 0

          Hostování nebo přestup?

          • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

            knl66 (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 17:36 |  
            0 0

            jako amatér

  23. .

    iwanowicz     před 2 lety 10.04.2022 13:52 |  
    9 0

    Kdyz chceme 4 titul v rade, tak proste musime takovyto tym ze spodku tabulky porazit v jakekoli sestave. Takze zadny spekulace, vlitnout na ne hned od zacatku a rozebrat na soucastky.

    • Re: .

      mig52     před 2 lety 10.04.2022 14:39 |  
      1 7

      Máš pravdu, ale Karviná, Opava, atd. Brrr. Takže zrealizovat tvoji poslední větu !

      • Re: .

        Ivan     před 2 lety 10.04.2022 15:41 |  
        0 0

        Brrno? Ale Pardubice teď jsou asi nejhorší tým v lize, tak snad :-)

  24. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    dejvidovic     před 2 lety 10.04.2022 15:27 |  
    0 2

    Dneska Fila hetrik, Srki dva fiky a nazdar bazar

  25. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    jipeslav (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 16:55 |  
    0 0

    Přátelé, slávisti, potřebuji poradit. Uvolnil se mi náhle čas na večer, tak jsem si koupil teď cestou ve vlaku online vstupenku, která mi přišla na mail. Píší na ní, že si ji nemám zapomenout vytisknout, ale to už nestíhám. Pustí mě tam, když ji ukáži na mobilu? Díky.

    • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

      Kulajs     před 2 lety 10.04.2022 17:03 |  
      2 0

      Na stránkách Slavia.cz se píše toto:
      V případě vstupenky či HomeTicketu již není nutné se počínaje úvodním utkáním jarní části sezóny prokazovat vytištěnou vstupenkou či HomeTicketem, stačí předložit QR kód z mobilu. Pro tuto možnost doporučujeme nejdříve uzamknout otáčení displeje na vašem mobilu.

      Tak by měl QR kód stačit.

      • Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

        jipeslav (přítel SN)     před 2 lety 10.04.2022 17:05 |  
        0 0

        Díky

  26. DOUFÁM

    Bicanovský7     před 2 lety 10.04.2022 17:55 |  
    3 0

    Doufám, že Trpišák zvolí optimální sestavu (abychom zvítězili a zároveň pošetřili síly na čtvrtek...). Když vidím příšerné/neregulérní hřiště (terén nikoliv trávník...) v Jablonci tak se děsím, co nás na SEVERU čeká... Kdyby LFA a FAČR fungovaly, tak se na "brambořištích" nehraje a povinně musí být položen na stadionech FKJ, Slovanu Lib. a možná i v Teplicích UMĚLÝ TRÁVNÍK...

    • Re: DOUFÁM

      pehacko     před 2 lety 10.04.2022 18:08 |  
      1 0

      Ono by stacilo, kdyby jim hrozila za takove hriste co maji kontumace a hned by se o nej lepe staralo… tady ale z takove sracky udelaji svoji hlavni zbraň a pak to uz moc zachranit nejde. Kazdopadne tohle je nehodne ligy a kdo nema travnik ji proste nemuze hrat.

  27. Re: Před odvetou s Feyenoordem liga proti Pardubicím

    Harvey     před 2 lety 10.04.2022 18:18 |  
    3 0

    Tohle zaujalo, nejdelší série domácích návštěv nad 10.000 diváků v samostatné české lize:
    Slavia - 29 (dnes může být 30)
    Brno - 23
    Plzeň - 20
    Opava - 13
    Ostrava - 12
    Teplice a Sparta - 4
    Příbram - 2

    Nepočítají se zápasy s úředně omezenou kapacitou kvůli COVID a podobné.
    Zdrojem spolehlivý https://www.csfotbal.cz/