Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 29. kolo

Slavia zvládla náročný zápas v Jablonci a nadále drží těsné vedení v tabulce.

V Jablonci nás dle očekávání čekal těžký zápas. Domácí sice hrají o záchranu, kádr ale mají pořád nadprůměrný a na jaře dokázali Na Střelnici obrat Plzeň i Spartu. Ale se vší úctou k Jablonci, strach nebudil ani tak jeho tým jako šílený stav místního trávníku, který je předmětem debat po celou jarní část. Z mého pohledu je neuvěřitelné, na jak nekvalitním trávníku se včera hrálo vzhledem k tomu, že je půlka dubna (a šlo o poslední domácí zápas Jablonce v základní části).

Ať se nikdo nezlobí, ale takový terén nemá s profesionálním fotbalem nic společného. Obdobná situace je i v sousedním Liberci nebo v Ďolíčku, kde hrají Bohemians a Pardubice. Loni byl naprosto tragický terén i v Teplicích. Situace je navíc v posledních letech horší kvůli nadstavbě a dřívějším zimním termínům, kdy se leckde trávník zdevastuje a sbírá se z toho až do samotného konce ročníku. Jestli nadstavba nepřináší ani prostředky na odpovídající údržbu trávníku, tak je třeba se zamyslet, jestli se dá vůbec mluvit o nějakém přínosu. Skoro třetina povrchů je neregulérní a devalvuje fotbal i ligu. Pokud chceme hrát fotbal již v únoru, tak by bylo lepším řešením, aby se v těchto podhorských oblastech radši hrálo na umělce. Ta sice není vůbec optimální, ale alespoň je rovná a bez spousty drnů a nerovností...

Fotbal tak odpovídal strašnému terénu a hrála se pravá česká kopaná s nákopy a souboji. Z tohoto hlediska není moc co hodnotit, a tak bych jen vyzdvihl Slavii, že zápas zvládla a zvítězila. Ač nejsem příznivcem tohoto přístupu, tak za těchto podmínek a při současném stavu tabulky naprosto platí, že výhra je výrazně podstatnější než umělecký dojem. Slávisté ukázali, že zápas umí nejen vyhrát fotbalově, ale když se nic jiného nedá dělat, tak ho zvládnou i ubojovat. Výrazně nám k tomu pomohl i jablonecký brankář Hanuš, který nám úvodní gól daroval doslova na zlatém podnose.

O tom, jak důležité je jít do nadstavby z prvního místa, jsem psal minule. Nyní jsme klíčový krok zvládli a čeká nás už "jen" domácí zápas se Zlínem. To by měla být papírově formalita, ale v reálu bych varoval před podceněním. I když nakonec většinou vyhrajeme, tak Zlín není zrovna naším nejmilejším hostem v Edenu a často s ním máme větší problémy, než by se čekalo. Viz i poslední vzájemný souboj v poháru, kde jsme skóre otáčeli i díky několika hrubkám sudího Petříka. Jsem ale přesvědčen, že když k zápasu přistoupíme se vší vážností, tak zvítězíme. Kádr máme výrazně silnější a při anglickém týdnu by se měla projevit i jeho šíře, když jsme na severu Čech preventivně šetřili Provoda, Hovorku či Lingra.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Dle mého očekávání dostal tentokrát přednost v brance Kolář. A ač to pro brankáře nebyl těžký zápas, tak nezklamal. Chytil středně těžkou hlavičku Kadlece, v rozehrávce i vybíhání si vedl obstojně. Lepší pětka. Sám jsem zvědavý, jestli střídání brankářů bude pokračovat i proti Zlínu.

Alexander Bah - 5 - Herně patřil k našim lepším hráčům, i když ani on na těžkém terénu neměl mnoho příležitostí ukázat, co dovede. V závěru si se Schranzem nechali lacino proklouznout Kroba, který snížil a připravil nám nervozní závěr.

Ondřej Kúdela - 6 - V sestavě byl hlavně kvůli organizaci obrany, jinak to nebyl úplně zápas pro něj. Kúdela je menší stoper, který je výborný s míčem, v Jablonci se hlavně nakopávalo do hlavičkových soubojů. Ondra ale vše ustál a odehrál dobrý zápas.

Taras Kačaraba - 5 - V hlavičkových soubojích pro něj hrály centimetry, přesto se mi pozičně jistější Kúdela líbil více. Kačaraba byl nedůrazný v souboji s menším Kadlecem, který poté ohrozil naši branku. Přesto si Taras své odvedl.

David Jurásek - 6 - Byl aktivní a patřil k našim lepším hráčům. Zápas zvládl dobře i směrem dozadu a profiluje se jako velmi dobrá a nadějná posila.

Ivan Schranz - 6 - Vstřelil velmi důležitou úvodní branku, když dobře napadal a hbitě obral o míč chybujícího Hanuše. Situaci pak s přehledem zakončil. Zápas i dobře odbojoval, v závěru však byli s Bahem nedůrazní a nepokryli střelce snižující branky Kroba.

Jakub Hromada - 5 - Mírně nadprůměrný výkon. Podobný soubojový zápas Hromadovi celkem svědčí, přesto bych si od záložní řady představoval lepší hru, než jakou předváděla na konci první půle. U Jakuba je také problém, že často musí v závěru střídat kvůli křečím či vyčerpání. V hektickém konci nám včera na hřišti trochu chyběl. Lepší pětka.

Ibrahim Traoré - 5 - Průměrný výkon. Své si odvedl, ale charakter zápasu mu nesvědčil tak jako třeba Hromadovi. Terén mu příliš neumožnil upotřebit jeho nadprůměrnou techniku.

Daniel Fila - 5 - Zápas odmakal a některé míče podržel, ale celkově to byl málo viditelný výkon. Jsem trochu na rozpacích i z jeho podhrotové pozice. Nebylo by lepší, kdyby na hrotu sklepával míče rozeběhnutému Teclovi?

Srdjan Plavšič - 5 - Snažil se hrát, ale na strašném terénu to měl těžké. V soubojích pak má samozřejmě výškový i váhový deficit. Relativně brzké stažení tak bylo rozumné i s ohledem na Plavšičovo zdraví. Po jeho nákopu padl první gól, byť to byla spíš shoda okolností a hlavně chyba Hanuše.

Stanislav Tecl - 7 - Nejlepší hráč zápasu. Nedá se říct, že to byl nejlepší zápas Tecla v kariéře, přesto nakonec vynikal ze všech hráčů nejvíc. Zarputilou bojovnost dokázal podpořit i brankou, která se nakonec ukázala jako vítězná. V situaci měl štěstí, když míč netrefil čistě, ale spíš ramenem. Přesto si svým příkladným přístupem přízeň štěstěny zasloužil. V tomto typu zápasu byl vyloženě platný a celkově se dá říct, že prožívá docela povedené jaro. Naskakuje sice střídavě a herně už tahounem není, ale když už naskočí, tak je to většinou ve správný čas.

Maksym Talovjerov - 5 - Jeho nasazení v tomto typu zápasu naprosto chápu. A jistý přínos Talovjerov samozřejmě měl, nejviditelněji když prodlužoval míč na Tecla u naší druhé branky. Přesto bych při jeho postavě čekal dominantnější hru ve vzduchu. Nohama to pak bylo z jeho strany podprůměrné. Horší pětka.

Peter Olayinka - 5 - Ve Slavii je už dlouho a každý fanoušek jeho hru zná. Olayinka je pohybově skvělý a hodně toho oběhá, také je celkem gólový. Na druhou stranu má ale zjevné technické nedostatky, přes které už se očividně nedostane. V takovém duchu bylo i jeho střídání v Jablonci. Snažil se, ale v ofenzivních akcích spíše neúspěšně.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

29. kolo - Neděle 17. 04. 2022 17:00

Fortuna liga, 2021/2022
1 - 2
0 - 1
FK Jablonec
FK Jablonec

87. Krob

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

31. Ivan Schranz
84. Stanislav Tecl

Komentáře (75)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    necich     před 2 lety 18.04.2022 18:59 |  
    14 3

    Absolutní souhlas, trefeno na 1000 %, zejména 7 pro Standu Tecla, ryzího slávistu, skromného kluka a nezištného kapitána, který nás nezadržitelně táhne za dalším titulem..

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      mig52     před 2 lety 18.04.2022 19:18 |  
      4 12

      Zapomněl jsi ..... a výjimečného paliče. Za včerejšek bych mu dal 8.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2022 19:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Slávista 51     před 2 lety 18.04.2022 19:21 |  
        4 1

        Ode mě 8dostal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      novimex     před 2 lety 18.04.2022 19:39 |  
      2 23

      A teď ještě tu o Červené karkulce

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        necich     před 2 lety 18.04.2022 20:08 |  
        10 1

        Tu si přečti, malého Bobše si nech na příště..

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Leksel     před 2 lety 18.04.2022 20:34 |  
      3 0

      Přestože v gólových šancích často vyhoří, tak pokud bude dávat "jen" klíčový góly, tak zaplaťpánbůh za ně!

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        necich     před 2 lety 18.04.2022 20:59 |  
        3 0

        1*

  2. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 18.04.2022 19:47 |  
    4 11

    Hodnocení mám průměrně o jeden bod výše, ostatně jako skoro pokaždé třeba Teclik za osm. Co mě štve je neustále bulení na nekoukatelnost fotbalu a stav hřiště, jistě je to tak, ovšem hřiště je vždy stejné pro oba týmy a vědí to i naši trenéři, proto na to musíme být připraveni. No jak pořád opakuji kašlu na krásu, ale účel světí prostředky a proto nejdůležitější jsou tři body. Ano pokud by trávníky byly jako v Anglii tak v lize zřejmě nemáme žádnou konkurenci, ale nemáme je a dlouho mít nebudeme holt se s tím asi musíme smířit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Dennis     před 2 lety 18.04.2022 20:17 |  
      27 1

      Ovšem je dost podstatný rozdíl, pokud chceš na rozbitém hřišti bránit nebo útočit. Pro bránící tým je špatný terén pochopitelně výhoda. Značná. Pokud zaparkuješ autobus, je zničený trávník vítaným pomocníkem. Nedá se na tom kombinovat, nedá se hrát po zemi. Nedá se hrát v rychlosti, když je trávník pomalý jako včera. Nefungují narážečky. Všechno nevýhoda pro tým, který se snaží hrát fotbal. Takže ne, to, že trávník je stejný pro oba týmy, neberu. To by oba týmy musely chtít hrát totéž, pak ano, pak by to platilo.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2022 20:32) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        mig52     před 2 lety 18.04.2022 20:19 |  
        2 5

        A včerejší 1. branka utkání to popírá, byť obecně máš pravdu.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2022 20:20) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Dennis     před 2 lety 18.04.2022 20:47 |  
          14 2

          Omyl, včerejší první branka to potvrzuje, nikoli popírá. Podívej se na tu situaci. Jablonec byl nalezlý na pravé straně našeho vápna, získali jsme míč, odkopli jsme ho dopředu a zrodil se z toho brejk, kdy balon se dostal k Plavšičovi a ten ho hned nakopl dopředu na nabíhající hráče. Byla to klasická brejková situace, míč šel od našeho vápna velmi rychle nahoru až k jejich vápnu, kde Hanuš vyběhl a udělal chybu. To se na takovémto terénu stát může a stává se to. Jenže my jsme v naprosté většině situací a zápasů v té druhé roli, kdy dobýváme zataženou obranu, soupeř je v 8 lidech ve vápně a není kudy hrát. Do brejků naopak chodí naši soupeři. A pak se snadno může stát, že celý zápas hraješ do plných a na tomhle terénu prostě nic nevymyslíš, zatímco soupeř má jen pár brejků a dá z toho gól. Třeba zrovna po chybě brankáře (my včera v Jablonci) nebo po chybě obránce (Olayinkův vlastňák v Liberci). Včera došlo k tomu, že jsme si na chvíli s Jabloncem vyměnili role a trestali jsme z brejku díky jejich chybě. Platí, že špatný terén vyhovuje bránícím týmům, které se soustředí na destrukci, nikoli na tvoření hry a vytváření šancí. Jedinou možností, jak skórovat, pro ně jsou brejkové situace nebo standardky. Nakonec včera jsme žádný z těch dvou gólů nedali po nějaké vytvořené šanci. První byl z brejku po chybě brankáře a druhý ze standardní situace. Vlastně jsme tedy využili obvyklé zbraně týmů, které hrají na takovýchto terénech doma, zalezou a sází na brejky a standardky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          IJS     před rokem 19.04.2022 20:47 |  
          0 0

          Zdravím, jen zareaguji na kvalitu trávníku. Dříve se trávník pěstovat na hlíně a po porušení trávníku se hrálo na hlíně nebo blátě. Dnes se trávníky zasívají do směsi písku ( 3/4 ) a kvalitní hlíny (1/4). Trávník roste jen z hnojiva a vody a roste rychle. Navíc to má své výhody, protože je lehce propustný a vody z deště se okamžitě vsakuje. Dříve se vsakovala pomalu a trávník se během hry trhal a bylo bláto. Jenže dnešní technologie mají i svůj mínus. Jakmile se poruší trávník v době mimo vegetační období, tak v trhlinách není hlína ( bláto ) ale pískoviště! Dříve se po zápase hřiště uválcovalo a srovnalo a hrálo se dál. Dnes se hřiště těžkým válcem neválcuje a srovnat se sice dá, ale je to jak když uhrábnete doskočiště... Taková hrací plocha by potřebovala cca měsíc a víc aby v plném vegetačním období vyrost nový trávník a zapustil, tak dlouhé kořeny, které by se hned netrhaly! Takže výše uvedená hřiště budou O.K. až začátkem nové sezóny a to jen na podzim. Řešení je prodlužovat vegetační období pomocí náhradních světelných a tepelných zdrojů. Jenže, kdo to má dnes platit.....

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 18.04.2022 21:54 |  
        1 3

        Mně to vysvětlovat nemusíš, přečti si co píšu o kvalitě hřišť a jak by to asi vypadalo kdyby byla lepší, ale trvám na tom že na to musíme být sakra připraveni i kdyby čert na koze jezdil, neustale breceni fans nám v tom prostě nepomůže.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Dennis     před 2 lety 18.04.2022 23:16 |  
          7 1

          Já bych raději trval na tom, aby se na takových terénech prostě nehrálo. Nechtěl bych se tomuto přizpůsobovat. Tebe ten fotbal bavil? Vždycky, když je špatný terén, je to holomajzna, na kterou se nedá dívat. je potřeba tlačit ty kluby, aby s tímto něco dělaly. Lépe používaly vyhřívání, víc do hřiště investovaly, pořídily si hybridní trávník atd. Brečení fans nepomůže, ale jsme to právě my, kdo se na to pak bohužel musí dívat... Tlačit to musí kluby a vedení ligy.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.04.2022 03:39 |  
            0 3

            Jak píšu výše, jsem zvědavý kde by se hledal nový a nový termín odlozenych matchů. Jinak mně fotbal baví jenom když vyhrává SKS, tak už to mám desítky let,prostě upřednostňují body nad krásou, mimochodem na kterou Slavia umirala desítky let bez titulu. Jistě najdou se výjimky, vlastně jen v pohárové evropě, kdy mě to baví i když se prohraje, no nerad to vidím.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            p!erreCORE     před 2 lety 19.04.2022 13:03 |  
            1 0

            Já vidím řešení v tom, mít příští rok dostatečný náskok na titul s předstihem.. a na takovým terénu nenastoupit, aby nás případná kontumace nebolela.. určitě by se o tom začlo víc mluvit a třeba i jednat..

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Lantenac     před 2 lety 18.04.2022 23:21 |  
          9 1

          Já to vidím přesně naopak. Měl by být vyvíjen co největší tlak na to, aby se hrálo na kvalitních trávnících. To, co ty nazýváš brečením, já považuju za oprávněnou kritiku a snahu upozornit na neustále opomíjený problém. Novináři na to téma evidentně kašlou.
          Nejde přeci dlouhodobě mít dva rozdílný "týmy" s tím, že jeden hraje ligu na tankodromu a druhý evropský poháry na normální trávě.
          Fotbal se vyvíjí úplně jiným směrem, hlavně se zase budeme divit, že neprodukujeme kvalitní technický hráče, kteří by se prosadili v zahraničních ligách.
          Sry, to je spíš takový pocit povzdech z beznaděje než reakce na tvůj komentář, jen jsem alergický na to, že to bylo pro oba týmy stejný.

          • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

            vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.04.2022 03:31 |  
            0 4

            Já jsem zase alergický na to když někdo neumí číst, já říkám že by bylo samozřejmě lepší aby ty terény byly kvalitní třeba jako v západní Evropě. Navíc já konstatuji fakta, která se o moc v nejbližší době nezmění, ač se nám to nelíbí. O terenech se mluví dost často, ale pokud se nezačnou masivně odkládat utkání, což si myslím, že není reálné, tak to neustálé plakani a vymlouvani nikam nepovede. Nejsem odborník na trávníky a nerozumím tomu proč ty plochy jsou někde takový bramboriste, nevěřím že ty travnikari jsou všude takový nymandi, nebo jestli to je jen otázka peněz a popřípadě umělých trávníků u nich se obávám zase dalších nářků na možnosti zranění atd. Jedině co mohu připustit, že pokud to nějak funguje např. v Rakousku a pokud mají podobnou terminovku, tak je opravdu chyba v našem fotbale a lidi okolo něj.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Marcelo10     před 2 lety 19.04.2022 08:30 |  
      6 4

      Kašlu na krásu? To se teda divím..já to mám přesně naopak. Chci si užít krásnej fotbal. Ne holomajznu s tím, že jsme "hlavně vyhráli".

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 2 lety 19.04.2022 09:31 |  
        1 1

        Pokud chci vidět “krásný fotbal”, nedívám se na český fotbal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.04.2022 15:32 |  
        0 0

        No možná se pletu, ale pak jste nesledoval Slavii od roku 1972 jako já a proto vím o čem píšu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Lunaris     před rokem 19.04.2022 19:05 |  
        1 0

        titul > krásnej fotbal

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      mis3     před 2 lety 19.04.2022 12:12 |  
      6 1

      Prosím, nepoužívejte už ten tolikrát vyvrácený nesmysl, že je pro oba týmy hřiště stejné. Čtyřkolka taky porazí Formuli 1 na blátě... to znamená, že povrcha hraje roli v neprospěch lepšího týmu. A por nás zatím není možné mít jeden tým pro domácí zápasy a druhý pro venkovní... i když to zřejmě do budoucna bude potřeba.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.04.2022 15:31 |  
        0 1

        No protože už z dob komunismu jsem starý rebel, tak vaší žádosti vyhovět nemohu, budu si totiž používat co chci a jak chci.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    p!erreCORE     před 2 lety 18.04.2022 19:53 |  
    5 6

    Tuhle větu, cituji: "Nedá se říct, že to byl nejlepší zápas Tecla v kariéře" jsem moc nepochopil.. i když jsem velký fanda Standy Tecla, ani na chvíli by mně nenapadlo, že to byl jeho nejlepší zápas.. i když hrál fakt dobře a třeba centr Plavsičovi byl nádhernej.. tak by mně zajimalo, proč se ti to tam vloudilo? :)

    Jinak Standa opravdu nejlepší, tohle jsou zápasy, kde prodá svou bojovnost.. já střelcům vítězných gólů dávám vždycky deset, takže i dnes Standovi.

    Mám moc rád Ivana Schranze, myslím, že ač původem útočník, mohli bychom v něm mít "nového Masa". Velkej sympaťák a univerzál a ještě gólovej.

    Jinak za mně není nic moc co hodnotit

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      necich     před 2 lety 18.04.2022 20:06 |  
      4 0

      Péťo, nehledej v tom žádné složitosti, prostě autor chtěl říci, že Standa odehrál určitě lepší zápasy, ve kterých podal lepší výkony, ale včera zahrál skvěle a byl dle jeho mínění (a i mého) nejlepší na place. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        p!erreCORE     před 2 lety 18.04.2022 20:27 |  
        2 0

        Ď

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Leksel     před 2 lety 18.04.2022 20:28 |  
      4 0

      Nebo to můžeš říct třeba, že přestože to nebyl jeho nejlepší zápas v kariéře, tak svou zarputilou bojovností byl naším nejlepším hráčem.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        p!erreCORE     před 2 lety 18.04.2022 20:49 |  
        2 1

        Už mi to vysvětlil strejda necich, ale dík. Mně se Standa líbil, ale ta věta mně zaujala, páč jsem si říkal, jestli jsem něco neprošvih a on nehrál skoro božsky.. neprošvih, nehrál, chápu, dík :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Leksel     před 2 lety 18.04.2022 20:56 |  
          1 0

          Mně se taky někdy stane, že nějakýmu slovnímu spojení nerozumím, nechápu, co tím chce autor říct a až po chvíli mi to docvakne nebo mě někdo navede.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Fačín     před 2 lety 18.04.2022 20:35 |  
    11 21

    S Alanorem prakticky vždy bezvýhradně souhlasím, ale tentokrát se nechal vtáhnout do místní oblíbené hry "Standa Tecl je nejlepší útočník na světě" a naprosto pominul všechny jeho kiksy, kterých za těch devadesát minut stihl. To je mi trochu líto, udržet osobní integritu by bylo fajn.

    Jinak pro mě jasně nejlepší hráč Jurásek, solidní byl i Schranz, zbytek byl velmi podprůměrný.

    No ale jak jsme se tady asi víceméně všichni shodli, "důležitý jsou body a na zbytek se vyser" - obzvlášť takhle na konci sezony.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Harvey     před 2 lety 18.04.2022 21:11 |  
    19 6

    Hromada toho na hřišti odpracoval dvojnásobek co Traoré. Kolik by musel odpracovat, aby si zasloužil aspoň o bodík lepší známku než Ibra? Trojnásobek, čtyřnásobek?
    U Ibry cením, že nastoupil do druhého zápasu v krátkém časovém úseku, protože nikdo jiný zdravý k dispozici nebyl. Ale tím jeho přínos mužstvu skončil. I vedle nejpomalejší zálohy ligy ve složení Hubschmann a Houska vypadal jako lenochod.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Mike     před 2 lety 19.04.2022 15:44 |  
      2 0

      Já bych řekl, že nejpomalejší záloha ligy je Dočkal, Pavelka, Krejčí.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    japhy     před 2 lety 18.04.2022 21:41 |  
    7 3

    Zahrát takhle např. doma, tak všechny posílám k píchačkám - fotbal k uzoufání. Tragický ale bylo především hřiště a je neskutečná ostuda, když 2-3 týmy mají celý jaro nezpůsobilej terén a další 2 tak půlku jara.
    Hráče je těžký hodnotit, snad bych jen vypíchl Teclíka, který pro mě překvapivě uhrál dost soubojů. A Kolář to sice měl megasložitý, ale na góly, po nichž se jen ohlídne, bych si nerad zvykal.
    Rozhodčí asi pár věcí zvrtal na obě strany, zaujaly mě jen dvě situace:
    1. V první půli někdo dost nešetrně dohrál hlavičkujícího Tarase v našem vápně a ani se nepískalo, přitom za mě to bylo skoro na žlutou. To naše hraní na tvrďáky, přitom to jsou rány do hlavy, krku...
    2. Viděl jsem dobře, že při tý největší strkanici na konci, kterou způsobil faulující jablonečák, kterej to pak slovně dohrával, tak jsme dostali 2 žlutý a Jablonec jen 1?

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      bongor     před 2 lety 18.04.2022 22:28 |  
      2 2

      K píchačkám,myslíš jako do bordelu?

  7. Fila

    pinochet     před 2 lety 18.04.2022 23:44 |  
    4 5

    Jediná výhrada: dle mého Fila výrazně nejslabší ze středové řady, za mě přinejlepším 4, a i to s odřenýma ušima. Nepamatuji si u něj jediný pozitivní vklad do utkání.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Lunaris     před 2 lety 19.04.2022 07:09 |  
    6 2

    Gólman Hanuš minimálně za 9, protože nás neskutečně podržel, ukázal několik klíčových zákroků a měl hlavní podíl na výhře.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Slávista 51     před 2 lety 19.04.2022 09:02 |  
      0 1

      AŽ TAK ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Lunaris     před rokem 19.04.2022 16:12 |  
        0 0

        Pro mě jasný muž zápasu a měl dostat tu cenu, jak se o ní hlasuje. Si představ tu situaci, jak je opravdu vyhlášen mužem zápasu a Sobišek mu předává cenu. Na co by se ho asi tak ptal? Tohle bych chtěl někdy vidět. :)


        Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2022 16:14) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Ragnarok     před 2 lety 19.04.2022 08:42 |  
    6 6

    Na Twitteru i v diskusích se často objevuje "nejsem rasista, ale...", "nemám nic proti Ukrajincům, ale...". A zde je jakási obdoba, kterou používá strašně moc lidí a docela mne pobavila: "I když jsem velký fanoušek Standy Tecla, tak...".
    Standa lidi dráždí a vzbuzuje celkem emoce. Sám ho nemám opravdu rád, protože se mi jeho hra hrozně moc nelíbí, nelíbí se mi tenhle typ fotbalistů. Ale docela dobře chápu, že v něm asi něco je, když ho trenér pořád staví a zároveň chce uspět. Nejšťastnější bych ale byl, kdyby jeho práci převzal Fila a Standa se podíval někam do zahraničí, třeba jako Michal Frydrych, který dělá s Wislou velké věci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      japhy     před 2 lety 19.04.2022 09:21 |  
      5 0

      Ono se ale není moc čemu divit, já sám si vybavím spíš zápasy, kdy jsem si říkal, že tam už vůbec nic není, jen veliká vůle. Pak se ale mrknu na čísla a to už taková hrůza rozhodně není. 12x v základu, pár střídání a bilanci má 5+3.
      A jelikož sám jsem s míčem taky takovej, mám pro něj pochopení :)

  10. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Markus     před 2 lety 19.04.2022 08:50 |  
    3 1

    Tohle byl bohužel taky fotbal, takový typický počesku a budeme to tady potkávat ještě dlouho, i na tohle musíme míč hráče a taktiku. Vzhledem k bídnému počtu střel, co jsme na bránu soupeře vyslali, nemohu se radovat. Tentokrát děkuju fotbalovému pánubohu za štěstí, které nám dal. Z hráčů mě zaujaly jen výkony Juráska, Schranze a Tecla. Jurásek mě překvapil technikou, kterou bycl schopen i na tomto terénu provozovat. Schranz pochopil, co po něm trenér chce, šel ohromně nahoru v tom, jak týmu pomáhá kdekoliv na hřišti, v tomhle vidím podobnost jak takhle začal fungovat Nico. Tecl ukázal, jak je v takovém zápase důležité ho tam mít. První gól jsme dali po chybě gólmana, dá se říci situace, kterou jsme si kdovíjak nepřipravili, ale prostě nastal, nebyla to střela na konci podařené série deseti krásných přihrávek... Budu po bitvě generálem, ale kdybychom raději místo Fily do zápasu posílili ofenzivní střed zálohy a vyzvali hráče, ať se zkouší dostávat do střeleckých pozic všude, přišlo by mi to lepší. Ale třeba to vzhledem k zdraví hráčů opravdu jinak poskládat nešlo.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 2 lety 19.04.2022 09:51 |  
    22 1

    Dobré ráno přeji Vám všem, bohužel dnes ze zatažené Šumavy.
    Ještě že mám dobrou silnou kávu:-))))
    Hodnocení Alanora včetně jeho slovního doplnění je pro mě přijatelné a děkuji za jeho dobrou práci.
    Vezměme ten zápas jako fakt, že se to asi nedalo udělat nějak jinak.
    Sestava byla maximum možného. Tady oceňuji přístup našich trenérů, že neposlali do tak rizikového zápasu (možnost zranění nejen díky šílenému terénu, ale i způsobu hry soupeře) naše rekonvalescenty.
    Budeme kluky potřebovat a tak to bylo opravdu pragmatické a asi i citlivé.
    Velmi dobrá reakce Tomáše Syrovátky na twitteru na toto téma a repre!!!!
    Také se mi líbil výkon Ivana Schranze, Juráska, Baha a i Tecla.
    U Tecla bych ještě navíc ocenil jeho postoj, když bránil Baha po tom faulu Černáka, kdy měl peltonec dostat druhou žlutou. Vypadalo to, že jí tomu zmetkovi Martincovi snad natáhne.
    Já bych ocenil i to, že se kluci nakonec nenechali vyprovokovat k záludným zákrokům, které předváděl Houska, Černák, Surzyn, Kubista a i Martinec.
    Bohužel v dnešní deníku Sport dostal Hocek dokonce za 6. Smutné.
    Pak se musím usmívat nad vystoupením Koháka v TIKI TAKA a trpce se zamyslet nad duší Limberského, protože podle nich Martinec Kúdelu vlastně vůbec nefauloval.
    Když si vzpomenu, jak Limberský bez míče sprasil Olayinku a nedostal ČK, protože už ŽK měl........
    Moc se mi líbila reakce Švancary, který Kohákovi, řekl, že je sparťanský uplakánek.......
    Jinak je tento pořad už opravdu úplně mimo mísu:-((((.
    Teď bude zápas se Zlínem a bylo by dobré, aby se klukům povedl.
    Ne vždy se nám proti Zlínu dařilo a tak bych si přál, aby se kluci chytli herně i střelecky.
    Nadstavba bude pochopitelně perná a mám v sobě takový pocit, že to bude boj až do konce.
    Jsem moc rád, že máme možnost prostřídání hráčů a tím i "obnovitelné hráčské zdroje" :-)))).
    Myslím, že tohle bude i rozhodující faktor nadstavby.
    Také věřím našim trenérům, že najdou správnou sestavu i střídání, že si nenechají do toho kecat spoustou ligových odborníků a komentátorů.
    A jsem moc rád, že se Traoré a Talovjerov spolu baví úplně v pohodě:-)).
    A za vítězství v Jablonci klukům moc děkuji!
    "Admoneri bonus caudet, pessimus quisque rectorem asperrime patitur" - Seneca mladší (O hněvu)
    Dobrého člověka rada potěší, mizera přetěžko snáší rádce.

    S úctou k Vám
    Sokrates55

  12. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    lantsmit     před 2 lety 19.04.2022 10:11 |  
    7 9

    Krátká poznámka ke Schranzovi... Pro fotbal, jaký chceme hrát v těch největších zápasech, jeho technika a rychlost pohybu i rozhodování nejsou dostatečný. Ostatně i Maso je v tomhle na hraně, a to je v obou těchhle dovednostech minimálně o třídu vejš. Na druhou stranu má výbornej charakter, schopnost nechat na hřišti všechno ve prospěch týmu (v tom se Masovi blíží hodně) a samozřejmě je mimořádně gólovej (tady je zase před Masem o parník). Vidím ho tedy podobně jako Standu. Pokud přijme roli v týmu, podobně jako on, což by vzhledem k pokročilejšímu věku mohl, pak bude dál velmi platným hráčem do určitých typů zápasů, resp. jejich úseků. V případné lize mistrů, nebo v jarních soubojích nižší Evropy bych na něm úplně "stavět" nechtěl. Pro příklad k té jeho technice, pokud by jej měl hledat v tom posledním zápase, tak ve druhé půli snad čtyřikrát za sebou nedokázal přesně odcentrovat. Mimochodem právě na těžkých terénech ty technické nedostatky vynikají vždy nejvíc, třeba Oscar nebo Plavšič to pravidelně i na těchhle oraništích zvládají nejlépe, co se týká práce s balonem. Samozřejmě ale zaostávají v soubojích, a proto do nich nenastupujou, nebo když nastoupit musí, střídají mezi prvními.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      mis3     před 2 lety 19.04.2022 12:08 |  
      8 1

      On je ale typ hráče, který u nás může vydržet více roků a být určitou kostrou zejména pro ligu - kvůli věku už nikam asi nepřestoupí. Jak se ukazuje zejména v poslední době - realita je taková, že budeme potřebovat do budoucna dva týmy - jedn na ligu a jeden na poháry, protože obě soutěže potřebují trochu jiné typy hráčů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        lantsmit     před 2 lety 19.04.2022 12:25 |  
        1 3

        Ano, právě tady vidím jeho roli... Otázka je, jestli se s tím po stránce sportovních ambicí srovná.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Alexiinho     před 2 lety 19.04.2022 12:30 |  
    4 5

    Schranz za mě 6 teda ani náhodou, ano, sice dal první, dost důležitej gól, ale hlavně ve druhý půli hrál hrozně, během 15 minut (cca 60.-75. min) měl minimálně 4 centry na zadní tyč, kde nikdo nebyl a úplně zbytečně jsme kvůli tomu ztratili balón. K tomu ta chyba při gólu Kroba... za mě slabší 5. Jinak souhlas, hlavně s hodnocením Standy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      japhy     před 2 lety 19.04.2022 14:05 |  
      0 0

      U Krobova gólu to ale byl dost smolnej odraz, byť uznávám, že ho mohli s Bahem(?) výraznějc sevřít a neměl by šanci.
      Mít na brambořišti min. 4 centry za 15 minut mi přijde spíš jako super počin :)


      Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2022 14:18) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    KJVCD     před 2 lety 19.04.2022 14:17 |  
    1 7

    Standa Tecl myslím velmi překvapil. i jak to bylo na twitteru v té konfrontaci s nějakým jabkařem (neserte standu), co si hraje na licousy. stejně tak počet slávistů na výjezdě. ve středu zlín a pak se děj vůle boží. ... golmani chybujou díky tomu stylu jak se hraje a není to věc jen nás ale i jablonce nebo city. pokud uhrajeme doma plichty se spartou, plzní .. tak si myslím že nás kvalda o LM nemine.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      lantsmit     před 2 lety 19.04.2022 14:26 |  
      3 3

      Ti opravdu dobří brankáři udělají takovou chybu jednou za sezónu, ať je styl jakýkoli. Pokud je toho víc, tak to buď není opravdu dobrej brankář, nebo zažívá nějakou herní/ psychickou krizi. U Koláře víme, že v minulosti chytal tak, že udělal každou sezónu tu jednu. Teď jich dělá víc, ale víme, čím si prošel, takže známe příčiny. Mandouse v tomhle směru neznáme. Velké zápasy chytá až u nás, a to první sezónu, chyb je hodně a příčinu neznáme. Může to být "pouze" ta herní/psychická krize (kvůli té rotaci) nebo to, že to opravdu dobrej brankář není. I když si tu druhou variantu nikdo z nás nepřejeme, měli bychom ji v zájmu klubu reálně uvažovat (tím myslím samozřejmě náš realizák).

  15. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Lunaris     před 2 lety 19.04.2022 14:52 |  
    14 0

    Solidní kritika Ivana Schranze v tomhle vláknu... jako ok, není to žádný technik, já si dokonce myslím, což tu nezaznělo, že by měl být daleko tvrdší v soubojích, jak je to kus chlapa, ale tvl kolikátý zápas v kolika dnech hrál? A odmakal všechny ty zápasy do jednoho. Navíc je to střelec. Nejsme Man City, takže naši hráči mají logicky nedostatky, ale mají charakter a jsou pracovití. Schranzik fantasticky ihned u Hanuše a neomylně zavěsil. Díky němu, že byl ve správný čas na správném místě, máme velkou šanci jít první do nadstavby a mít výhodnější pozici na titul. Díky Schranzikovi a jeho poctivosti, i když hraje teď neustále. To si uvědomte, díky němu šance na korálek č. 22.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      lantsmit     před rokem 19.04.2022 16:14 |  
      2 3

      Finále (to znamená střílení gólů) má parádní, stejně tak pracovní morálku. Obojí mu plně přiznávám, a proto taky píšu, že si v našem kádru místo zasluhuje. Rychlostní a technické nedostatky (tím myslím oproti většině našich hráčů, se kterými na Evropu /a to i tu nejvyšší/ počítat můžeme, tzn. nikoli oproti hráčům City) se u něj projevují bez ohledu na to, v jaké fázi náročného programu a tím i jeho vlastní únavy se aktuálně nachází. To znamená, že se s nepovedenými centry/přihrávkami), s určitou pomalostí myšlenky a/nebo i jejího provedení (tady mám na mysli třeba jeho horší schopnost narazit spoluhráči balon z jedničky do správného prostoru) i neobratností potýká za mě dost pravidelně. Ostatně i proto si ho žádný TOP mančaft až do jeho 28 let "nevšiml", resp. nekoupil. Mimochodem i JiT říkal, že i Slavii jeho nákup kdekdo z prostředí fotbalu rozmlouval. Neberu to jako kritiku, která by měla někoho odstřelovat, ale konstatování předností a nedostatků určitých hráčů. Přece i ty nedostatky mít musí, jinak by tu nebyli. Můžeme takhle rozebrat jednoho po druhým. Teď vyšla řada na Schranze v reakci na jeho pochvalu ze strany Alanora, která se vícero diskutujícím ve vztahu k nedělnímu zápasu úplně nepozdávala.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2022 16:16) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        Lunaris     před rokem 19.04.2022 16:19 |  
        3 3

        Jasně, já neříkám, že nemáš pravdu, ale korálek 22. Na ničem jiném nezáleží. Musíme si uvědomit, jaké má náš klub možnosti, jaké hráče můžeme přivádět. Trpiš má jasnou filozofii, hráči mu do ní pasují. Schranzik je prostě borec, dal gól, zesměšnil brankáře, zařídil 3 body, hraje každé 3 dny, nechává na hřišti všechno, to mi stačí. Dal postupový gól na Unionu btw, takže i z tohoto hlediska si každý, kdo ten nákup rozmlouval, může políbit pr*el.


        Komentář byl uživatelem upraven (19.04.2022 16:21) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    KJVCD     před 2 lety 19.04.2022 15:02 |  
    11 12

    za mne je to objektivní zkhodnocení, obecně mám problém s kolářem a jeho goly na přední tyč. zas tam stál jak laštůvka. zlatý tři body.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Cygnus     před rokem 19.04.2022 17:45 |  
      2 1

      Člověče, někoho mi tvé psaní připomíná. Lámu si hlavu koho asi... V každé případě, vítej tady KJVCD;-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        PahaAhma     před rokem 19.04.2022 19:26 |  
        2 2

        KollinSKS Je Vtěrka Co Dodat

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          Cygnus     před rokem 19.04.2022 20:01 |  
          2 1

          -:))

  17. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Taky     před 2 lety 19.04.2022 15:23 |  
    8 0

    Sor mě baví moc, ale Jurásek je nákup zimy!
    Asi ho pořádně prověří až pohárové zápasy v Evropě, ale to už bude mít za sebou taky kondiční a a herní soustředění, kde sice Trpiš jak Hus, ale pak hraješ fotbal jak panbůh... :-)

  18. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 2 lety 19.04.2022 15:37 |  
    9 0

    Po přečtení celé diskuse jsem zjistil, že skoro žádný hráč ze včera na Slavii vlastně nemá, jednomu se nelíbí ten druhému onen a naopak. Tudíž Trpiš je vlastně špatně vybírá :-))))

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Slávista 51     před 2 lety 19.04.2022 16:06 |  
      2 2

      A proto/nebo přesto vyhráli.
      Mnohým navzdory/na just !

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      kjandourek (admin)     před rokem 19.04.2022 16:28 |  
      9 2

      Takže víceméně Trpiš na to nemá taky.... protože dobrá polovina tohoto fóra by to vedla lépe.... titul by každý rok slavili minimálně pět kol předem... a měli by doma minimálně jednu trofej z Evropy... :-)

  19. Teren

    Mike     před 2 lety 19.04.2022 16:00 |  
    15 1

    Pro ty, kdo píšou, že terén je stejný pro oba, a není se na co vymlouvat, tak neví, o čem je řeč, protoze mic strašně uskakuje, vyskakuje a je znemoznena jakákoliv kombinace nejen v rychlosti, na které máme založenou hru. Dám teda příklad trochu pochopitelnejsi. Každý asi viděl naživo hokej, tak si představte na velké většině kluziště obrovské louže, ve kterých se puk zastavuje. Jsou to stejné podminky pro Kanadu v utkání třeba s Itálií? Asi se shodneme, že ne. Jak by tam kombinovali Crosby s McDavidem ? Itálie by jenom vyhazovala a na výkon Kanady by se za těchto podmínek nedalo koukat. Takže jsem hrdý na naše hochy, že dokázali i přes značný hendikep včera vyhrát. A ještě takový jizlivy dodatek k Jablonci. Nemají taky dost technických hráčů a tento terén může být příčinou, že uhráli doma málo bodů a hrají o záchranu? Takže nakonec třeba na to dojeli sami.

    • Re: Teren

      Leksel     před rokem 19.04.2022 16:25 |  
      5 1

      Prostě nekvalitní povrch je voda na mlýn pro mužstvo hrající destruktivní fotbal a nevýhoda pro tým hrající rychlý kombinační technický fotbal, ptz takový fotbal se na tom hrát nedá. Pokud se taková pahřiště budou i nadále tolerovat, tak se naše liga nemá šanci někam posunout.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    kupik     před rokem 19.04.2022 16:54 |  
    11 0

    Dobré odpoledne,
    s hodnocením lze souhlasit.Nechci se pouštět do známkování,ale chtěl bych dodat pár slov ke stavu hrací plochy.Ať už kádr tzv. evropský a nebo ligový má doma vytvořeny podmínky,které splňují určité parametry k nácviku herní praxe a fotbalových dovedností.Kvalita povrchu je základním předpokladem tyto prvky nacvičit a potažmo zautomatizovat.Tudíž vše podřízeno taktice,nácviku,přípravě na soupeře.Pak ale přijedete do míst,kde tráva není,nebyla a nebude,a máte ze sebe dostat vše,co jste donedávna nacvičovali a trénovali.Takže stáhnete hráče pro které je netrávník minovým polem,nastoupíte s jinou než nacvičovanou představou a proti vám stojí mančaft,kterej se těší jak vám budou odskakovat balóny a jak hezky vás při dobíhání přejedou a sprasej.Jestliže takhle má vypadat úroveň naší nejvyšší soutěže,tak potom se nedivme,že máme v Evropě na jaře jeden mančaft / zaplať bůh aspoň za to / a že nejedeme na MS.Všechno se vším souvisí a tohle by si páni na svazu měli taky uvědomit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      Lunaris     před rokem 19.04.2022 17:16 |  
      0 0

      Přece bys nechtěl upírat sraltičce její slavné vystoupení v Bělehradu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

      záplata     před rokem 19.04.2022 18:28 |  
      3 0

      Kdy jsou vlastně nové volby do toho spektáklu LFA, tam by měli jít všichni do prdele, jak si ty kluby vůbec mohly něco takového zvolit, i my, rozumprdi u klávesnice vidíme, že ten náš fotbal akorát kurvěj. Akorát nevím koho místo nich.

      • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

        butters     před rokem 19.04.2022 19:11 |  
        7 0

        Volby byly před 2 lety, nevím, kdy budou další, ale je to jedno, pokud nepůjdou Svoboda a Šádek do tepláků, tak budou zvolení zase, protože většina klubů je jim za něco zavázaná a zůstává loajální (proto třeba nikomu kromě Slavie a Teplic nevadí, jak je Svoboda a spol. okrádají na TV právech). Pořádek v českém fotbalu by asi dokázal udělat jedině Corrado Cattani.

        • Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

          záplata     před rokem 19.04.2022 19:48 |  
          1 1

          No nevím, ta jejich poslední schůze právě ohledně TV práv asi dost lidí z klubů naštvala, ta arogance Tydýta a spol. byla celkem zřejmá, taková malá berbrovinka, ale, je to prostě politika a každý si hledí svého a váží pro a proti, co z toho bude mít. No a fotbal pláče. Nám asi opravdu nezbyde nic jiného, než, jak tady někdo psal, nahrát si pořádný bodový náskok a pak na takovém brambořišti nenastoupit, ať to kontumujou, já bych chtěl vidět co by se dělo, asi by se kolem toho strhnul pěkný šrumec a možná by se začalo i něco dít.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 29. kolo

    Monarchie     před rokem 19.04.2022 18:00 |  
    17 1

    Chtěl bych Vás velmi poprosit, aby se tu přestalo na hráče nadávat. Kolář, Tecl, Hromada jsou příjemní kluci a hlavně, jsou to slávisti. Všichni hráči mají své limity, ale troufnu si tvrdit, že za Slavii dýchají. Co mi hlava nebere je, že rozhodčí uznávají hřiště typu Jablonce, Liberce. Jablonec je ve výšce cca 480 m n.m., takový FC Gspon ve výšce 2000 m n.m. a trávník tam mají daleko v lepším stavu. Asi rozhoduje jen lidský přístup.