Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 34. kolo

Slavia remízou na Baníku definitivně ztratila možnost získat titul.

Tento zápas opět tak nějak v kostce shrnul naše problémy. Po výborném začátku a rychlém vedení přišlo další zranění. To nejenom vyřadilo klíčového stopera Kúdelu, ale zároveň fatálně oslabilo náš střed zálohy stažením Holeše na stopera. Všechny přehmaty trenérů v tomto ročníku pak symbolizoval Talovjerov, který se poněkolikáté nesmyslně trápil v záloze. Nedávalo by větší smysl dát ho na jeho primární post stopera, kde se mu v kariéře dařilo mnohem více? Zároveň bychom tím ani nepřišli o Holeše v záloze. Baník tak brzy získal převahu na svou stranu a i když nevyužil několik standardek, které jsme bránili doslova šíleně, tak záhy vyrovnal na 1:1.

Ve druhé půli se hrál celkem nezajímavý fotbal, při němž vynikala zejména přehnaná tvrdost domácích tolerovaná slabým sudím Hockem. Když neumíme hrát fotbal, tak vám aspoň nakopeme, toť krédo vystihující českou ligu. Po sražení Sora Laštůvkou se klidně mohla (respektive spíše měla) pískat penalta, nicméně video zasáhlo až při faulu Lischky na našeho útočníka.  Následná početní výhoda v zápase, který potřebujeme strhnout na svou stranu, plně podtrhla naše zoufalé výkony v této činnosti během tohoto ročníku. Počítejte se mnou. V přesilovce jsme dohrávali v Budějovicích, skoro celý zápas v Liberci a teď s Baníkem. Nebál bych se říct, že třeba Plzeň či skutečně silný tým jdoucí si za titulem by minimálně dva, dost možná však i tři zápasy strhl na svou stranu. Nám se to nepovedlo ani jednou a ani jednou jsme si nevytvořili nijak drtivý tlak, kde by to bylo o zahazování šancí. Zoufalost!

Výsledná remíza tak utla sny o čtvrtém titulu v řadě. Byla ale jen potvrzením naší nemohoucnosti v nadstavbě, kdy z týmu ve vrcholu ročníku nešla cítit žádná mistrovská síla navzdory uvolnění programu a částečnému uzdravení marodů (kteří se ale opět zranili, viz třeba absence Provoda). I kdybychom vyhráli, tak by si Plzeň doma zápas s Baníkem pohodlně pohlídala, za to bych se nebál dát ruku do ohně. Máme tak za sebou první ročník pod vedením Trpišovského a spol. bez trofeje, navíc první, který se určitě nedá označit jako vydařený (i když o propadáku bych také nemluvil vzhledem k tomu, že jsme skončili před Spartou a předvedli skvělou jízdu Konferenční ligou).

Sám jsem zvědav, jak trenéři na neúspěch zareagují. Nešlo totiž jen o smůlu a zranění, ale i o systematické problémy, které mávnutím proutku nezmizí. Jak vyřešíme malou výšku a malou typologickou variabilitu v kádru? Jak postavíme zásadní páteř týmu brankář - stoper - střed zálohy - útočník, ve které jsme letos měli jen Holeše? Výhodou může být, že i naši soupeři mají své problémy (Plzeň finanční a Sparta tradičně nefunguje, ač peníze má). Může se tak stát, že se třeba naši soupeři za rok zhorší víc a na titul to stačit bude (Plzni odchází Beauguel a Sýkora a možná dojde na další prodeje, Sparta je slabší než my i teď a pravděpodobně ji opustí Hložek). Na to bych ale každopádně nespoléhal, a to i vzhledem k evropským pohárům, kde nás bude čekat náročná kvalifikace.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 5 - Práce měl málo a nic nepokazil. U inkasované branky měl míč na ruce, ale byl by to naprosto špičkový zákrok. V lize si myslím, že by to chytil tak maximálně 1 brankář z 10, takže Mandousovi nejde nic vyčítat. Je otázkou, jestli nemohl obraně více pomoci s centry při standardkách, když viděl, jaké měla potíže v hlavičkových soubojích. Ale chápu, že to není úplně Alešova nejsilnější stránka a že na nejisté míče chodit nechtěl. V závěru podpořil i útočné snažení.

Taras Kačaraba - 4 - Je jasné, že pravý bek to není a že na tomto postu hrál z personální nouze a zřejmě i kvůli výšce při standardkách. Při těch bohužel nijak výrazný nebyl. Zápas tak nějak zvládl a nevyhořel, na žádné jásání to ale nebylo. Lehký podprůměr.

Aiham Ousou - 4 - Příliš nechápu, proč s ním v posledních týdnech trenéři šachovali mezi tribunou i základní sestavou. Ousou už teď není horší než Kačaraba či Hovorka a díky věku má i výrazně větší potenciál do budoucna. Nejistota se na Ousouovi podepsala a s Baníkem neodehrál moc dobrý zápas. Před inkasovanou brankou nešikovně prodloužil míč na zadní tyč.

Ondřej Kúdela - 6 - Dokud hrál, tak naše hra fungovala. Po špatném nasazení Talovjerova se vše do značné míry rozpadlo.

Srdjan Plavšič - 4 - Tvrdý zápas mu moc nesedl. Dozadu byl nedůrazný, dopředu nevýrazný. Jestli se chce výrazněji prosadit v naší lize, tak musí najít cestu, jak něco předvést i v takových nepříjemných zápasech.

Petr Ševčík - 5 - Dejme tomu, že patřil k té lehce lepší polovině našeho týmu v tomto zápase. Ale i od něj to bylo vyloženě průměrné.

Tomáš Holeš - 6 - Zápas odmakal a patřil mezi pár našich hráčů, kteří byli vidět a odvedli aspoň lehký nadstandard. Jeho přesunutí na stopera nám v poli příliš nepomohlo. Ani Holeš se nevyvaroval slabších momentů, jako když ztratil míč a následně vše hasil za cenu žluté karty. Plusem naopak byla výborná rána po standardce, které bohužel chyběl tak decimetr a orazítkovala břevno.

Jakub Hromada - 4 - Jak se Holeš stáhl do obrany, tak Hromada nezvládal držet náš střed pole. Je pravda, že se slabým Talovjerovem to měl těžké, ale i tak bych od něj čekal v tomto směru o něco víc. Stažen byl o půlce, i když by si to víc zasloužil právě mladý Ukrajinec. Ale ten tam jako střídající hráč zůstal asi i kvůli výšce (kterou ale vůbec nebyl schopen prodat).

Ibrahim Traoré - 6 - Pěkně nahrál na gól Sorovi. Byl jedním z mála našich hráčů, kteří se nebáli podržet míč a něco s ním vymyslet. Přesto bych si z hlediska pracovitosti a důrazu směrem dozadu (odebírání míčů atd.) od něj dovedl představit o dost lepší výkon.

Ondřej Lingr - 4 - Na křídle je víceméně zbytečný. Nevybavuji si, kdy by na jaře více větral obranu a připravoval šance pro spoluhráče. Ve stejném duchu se nesl jeho výkon s Ostravou. Sice dává hodně gólů, ale v poli platný není. Spíš by se hodil na roli žolíka nebo na vyzkoušení na hrotu.

Yira Sor - 7 - Trochu překvapivě dostal šanci v základní sestavě, protože v lize byl z mého pohledu až příliš přehlížen vzhledem k jeho kvalitě, kterou na jaře v Evropě ukázal. Tentokrát dostal šanci a podle mě ji chytil za pačesy. Celý zápas byl v podstatě naším jediným vyloženě dobře hrajícím hráčem a obrana soupeře s ním měla velké problémy. Vstřelil gól, druhý mu nebyl uznán pro ofsajd (ale zakončení nájezdu by se od něj mohl Tecl učit), pak na něj byl sporný zákrok od Laštůvky ve vápně a červený faul Lischky.

Maksym Talovjerov - 3 - Včera to bylo vyvrcholení Talovjerovovy jarní tragédie ve středu zálohy. Nejenže se mu vůbec nedařilo podporovat rozehrávku, on tentokrát skoro nebyl platný ani směrem dozadu. Jak může tak vysoký hráč prohrávat jeden hlavičkový souboj za druhým? A to třeba i při standardce ve vlastním vápně. Jestli trenéři jeho včerejší mizérii neviděli, tak jsou slepí. Trojka je ještě velmi shovívavá známka k jeho veskrze špatnému výkonu (povedlo se mu snad jen jedno přenesení hry v samotném závěru) a dostal ji jen proto, že shodou okolností nezavinil branku.

Oscar Dorley - 5 - Zapadl do průměru. Na hřišti byli lepší i horší hráči.

Daniel Samek - 4 - Na jaře kromě rozčilování nepředvedl vůbec nic a i v Ostravě byl podprůměrný. Po skvělém úvodu podzimu je to velké zklamání a Samek je zralý na hostování. Na Slavii v jarní formě nemá.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

N4 - Středa 11. 05. 2022 19:00

Fortuna liga - nadstavba, 2021/2022
1 - 1
1 - 1
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

32. Buchta

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

5. Yira Sor

Komentáře (97)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    japhy     před rokem 12.05.2022 14:29 |  
    37 0

    K Talovierovi jsi byl ještě dost mírnej, řekl bych. Ta situace někdy zkraje druhý půle, jak ve vápně neuhlídal svýho hráče byla ukázková. Může mít rychlost, sílu, výskok, on je ale na tom hřišti úplně ztracenej. Nemá odhad, orientaci, nic.
    Traoré má na jaře ofenzivní formu jako hrom, všechna čest, ale prostě když si řeknete, že ofenziva v podstatě stála na něm, logicky vás musí napadnout, že tu asi něco musí být špatně :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      CyWilly     před rokem 12.05.2022 14:39 |  
      33 2

      Za mě Max jednička. Nebál bych se tvrdit, že tohle byl nejhorší výkon nějakého našeho hráče za celou sezónu. A je jedno, jestli hrál v záloze nebo v obraně, hlavně neměl hrát vůbec. Jestli existuje nějaký signifikantní příklad hráče, který sice přišel až v průběhu zápasu, ale přesto měl být ze hřiště opět odejit, byl to Talovjerov včera.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        marcocruz (přítel SN)     před rokem 12.05.2022 16:57 |  
        3 0

        Připomnělo mi to výkon Cicmana

  2. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    Marek3     před rokem 12.05.2022 14:36 |  
    18 0

    Dekuji za hodnoceni. Nebal bych se dat Sorovi 8 nejen za jeho fotbalovy vykon ( gol, cervena, penaltovy zakrok a dva nebezpecne prime kopy) ale I za bojovnost a odhodlani ktere ukazal v zapase a mnohych osobnich soubojich. Na rozdil od jinych hracu se z chacharu neposral a predvedl nasazeni hodneho boje o titul. Hromada se trochu svezl s vykonem Made, ale 4 mozna trochu prisna.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    Pedro50     před rokem 12.05.2022 14:43 |  
    1 1

    Naprostý souhlas

  4. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 12.05.2022 14:47 |  
    26 0

    Dobré odpoledne ze Šumavy přeji Vám všem.
    Je slušné poblahopřát Plzni k vítězství v lize a to mi nedělá problém.
    Je dobré přijmout s pokorou, že jsme se o mistrovský titul připravili sami některými prohrami a remízami.
    Bude dobré vše dobře a hlavně rozumně vyhodnotit a udělat správnou a konstruktivní analýzu celého proběhnuvšího ligového ročníku.
    A také poděkovat i našim klukům. Ano, mrzí mě, že jsme nedokázali obhájit titul. Mrzí mě některé zbytečné bodové ztráty a chyby, kterých jsme se dopustili. Ale zatracovat a nadávat na naše kluky nebudu.
    Prostě jsme druzí a věřím, že se o to příští rok popereme a vrátíme titul do Edenu.
    Hodnocení Alanora přijímám. Je to dobře popsané a zdůvodněné.
    Po nesmyslném zákroku Kaloče byl Kúdela otřesen a ta boule na stehně nevypadala vůbec dobře.
    Po jeho odstoupení se nám hra rozpadla a už jsme se do toho nedostali. Přísnější měřítko v celém zápase snese opravdu jen Holeš, Traoré a Sor a i ten Mandous. Ostatní spíš podprůměr.
    Jen se přimlouvám za nejhorší známku pro Talovjerova, protože to byl naprosto propadák!!!!
    Budu držet klukům palce v derby a věřím, že se "hecnou" a dají do toho maximum možného a derby Slavia vyhraje.
    Třeba budou k dispozici někteří marodi. Ale to se uvidí.
    Jinak doufám, že plzenští hráči budou nominováni do reprezentace a Staněk, Havel, Hejda, Kalvach, Bucha, Sýkora, Kopic, Řezník a Chorý nás budou dobře reprezentovat v zápasech naší reprezentace.
    Zatím se mějte a nevěšme hlavy.
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Slávista 51     před rokem 12.05.2022 15:06 |  
      13 4

      Už jsem psal, že by Slavia měla přenechat reprezentaci jiným.
      Zvlášť když jsme podle nich ta špatní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        mig52     před rokem 12.05.2022 16:14 |  
        4 6

        Souhlas. Jenže hráči chtějí reprezentovat, protože se tím zviditelňují a cenově rostou, no!

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          cunak     před rokem 12.05.2022 20:27 |  
          4 2

          Hráči chtějí reprezentovat především proto, že reprezentace rodné země je největší čest každého sportovce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Leksel     před rokem 12.05.2022 15:55 |  
      2 1

      Repre jim ze srdce "přeju", jen ať si to taky vyžerou, nicméně se obávám, že Šilhavý bude konzervativně ze setrvačnosti sahat do již prověřených a jemu známých sešívaných řad.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      mig52     před rokem 12.05.2022 16:12 |  
      5 5

      Sokrate, dobře sepsáno. Jen tu nejnižší známku za Talovjerova(oprávněně) bych dal JiT. Ten ho posílá na plac, navíc na post, ze kterého je nešťastný.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2022 16:12) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Miki44     před rokem 13.05.2022 12:16 |  
        1 0

        No Maxi bude asi kapitolka sama pro sebe. Neznám ho, nevím jaký je kluk, ale přijde mi trochu namistrovanej, ale Zlatan to není. A na hřišti to teda fakt není ideální. Možná chce být všude a tím pádem není nikde. Pořád všude, že výskok jako kráva, ale promiňte, pokud není odhad na balon, tak ti je ten výskok k prdu. Třeba mě na podzim vyvede z omylu, ale čekal jsem od něho víc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      žbl68     před rokem 13.05.2022 07:57 |  
      0 1

      zdravím kolego na čarokrásnou šumavu , po baníku nálada jak u kaple sv.kříže na Hůrce - ponurá, u vybrakované hrobce Kordíků - úděsná, či jak na Gsenget - pusto prázdno , výhledy na vrcholy (alp ) strašně daleko ...

      Plzeň bylave finále lepší, dravější, hladovější ... brečet např.stran rozhodčích je nesmysl ... Ondra Kudela bude asi pomalu začínat psár román s názvem odcházení - ač bych ho strašně aspon 2 sezonyještě v kádru viděl - ON je TOP jistota v obraně ... Max nemá jistotu, rychlost nic, přesleto musí nastoupit řádné galeje a 1.podzimní zápas bych ho rád nepoznával jaky to bude rozdíl ... na druhou stranu vzpomenme si na Součka a např. návrat rekomando zpět z Vlašimi :-) s repre souhlas, Slavia potřebuje ustálit sestavu - hlavně osu (Mandous?, nějaký stoper?, Holeš? , Provod, Fila? alrt.Schranz (je to hroťák, ne křídlo...) - a nerotovat jak centrifuga ...

      ale po řádné letní přípravě a VČASNÉM !!! doplnění kádru bude líp :-)

      zdar a sílu :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Miki44     před rokem 13.05.2022 12:09 |  
      2 2

      Bohužel ta pokora, o které píšete Sokrate, nám chyběla. V této sezóně si přiznejme došlo k několika podceněním.

      Také blahopřeji Plzni, i když to bolí jako čert.

      Po odstoupení Kudely to šlo pryč, plus přidávám i to, že chlapci věděli, že Plzeň vede a na hře to bylo znát. V hlavách i měli už zprávu v jaké sestavě Hradec nastupuje. Věřme, že Vlkanova byl doopravdy zraněn, ale Mejdr a psychika, sorry to je výmluva jak Brno.

      Ale zastavil bych se u té nadstaby, mě to se zdá, že to je taková kolotočářská kravina, která zapadá přesně do stylu fotbalového prostředí u nás. To přesně vyhovuje fotbalovému "Michalu Davidu" panu Šádkovi a spol. Už jen když hodíš okem na nalosování této horské dráhy z Holešovic. Proč Plzeň hraje poslední dvě kola nadstavby s 6 a 5 celkem tabulky? Proč, když už tuto s prominutím koko*inu připravili, proč to nekončí zápasem prvního s druhým? Proč když si uhraju na hřišti první místo, proč nehraju tedy všechny zápasy doma? 30cet kol se snažíš a pak jedeš ve středu do Ostravy? Sorry, nadstavba je nesmysl, kravina o ničem!

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 13.05.2022 13:34 |  
        0 1

        Zdravím Vás všechny a díky za Vaší disputaci.
        O Nadstavbě už jsem napsal své povídání před její aplikací před 3 léty a víme všichni proč vznikla.
        Největším paradoxem je, že se to "Tydýtovi" zatím ani jednou nesplnilo.:-)))
        Ani jedna z vyspělých fotbalových zemí ji nemá a stačí jim dlouhodobá ligová soutěž.
        Prostě máš tady 30 kol dlouhodobě a snaž se ať jsi první. Tečka.
        Tu nadstavbu pak může ovlivnit spousta subjektivních i objektivních situací, které jsou někomu ku prospěchu a někoho to dorazí.
        Ale nemá cenu to rozebírat, víme o nadstavbě své, musíme to však respektovat a příště s tím počítat lépe.
        Přeji Vám všem pěkný den.
        Dneska jsem parafrázoval pana Bolka Polívku. Ráno se mě ptal můj kamarád (jeden z mála slušných sparťanů), jak mi je jako slávistovi po těle?.
        A já mu odpověděl: " Tož mám sa na hovno, ale dobře to snáším...." :-))
        Tak asi tak.
        Sokrates55

  5. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    Steevee     před rokem 12.05.2022 15:02 |  
    29 0

    K Talovjerovi jenom tolik, a v podstatě to bylo řečeno, že ten průser spočívá ne v tom, že včera zahrál tragicky. Zahrál tak nějak, jak už jsme zvyklí. Ale já mám skoro pocit, že si ho vybral JiT a chce tvrdohlavě ukázat, že to prostě půjde. A když ne dneska, tak příště už jo. A příště a příště...

    Máme za sebou co se ligy týká mizerné jaro. Takže z té mizérie ještě vyčnívat tak výrazně, jako se to daří Talovjerovi, to je kumšt. Přesně jak tady někdo psal, on zatím nemá nic. Opravdu nic. Bez odhadu na vysoké míče, zmatkař dozadu, s balonem mu všechno trvá 14 dnů. A co je ještě horší, mně dokonce přijde, že on sám sobě přijde v pohodě. Včera po pár sporných autech úsměvy, sranda, pohoda. Nevím...

    Suma sumárum si prostě nemyslím, že takové experimenty si my v naší situaci můžeme dovolit. Za sebe bych řekl Maksyme díky, ale nashledanou.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Zababa     před rokem 12.05.2022 15:16 |  
      21 0

      Něco má. Nezdravé sebevědomí. Už několikrát se tvářil, jako by byl lídr kabiny, hádal se s Traorém, ale výkon nula.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Steevee     před rokem 12.05.2022 17:40 |  
        9 0

        To jinými slovy zmiňuju. Souhlas. Absolutně mimikou nebo řečí těla nepůsobí jako někdo, kdo si myslí, že nehraje dobře. Což je docela průser u někoho, jehož vstup k nám je za mě suverénně nejhorší za éru JiT. To kdysi úvod Gino van Kessela byl oproti němu ronaldovský:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        El Greco     před rokem 13.05.2022 09:50 |  
        3 1

        Ta hádka s Traorem byla naprosto v pořádku. T.se tam, jak to občas dělá párkrát vyprdl na bránění, je správný, když tě za to spoluhráč sprdne, všichni sme to na hřišti zažili z obou pozic.
        Neopak namistrovaný byl Traore, který se bránil stylem "já sem mazák, co si dovoluješ.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      mig52     před rokem 12.05.2022 16:07 |  
      11 5

      No, mám obavu, zda po úspěších Jindra neztrácí soudnost a jím tak často zmiňovanou pokoru. Jeho strom je vysoký, ale měl by si uvědomit, že do nebe mu fakt nevyroste.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 12.05.2022 16:49 |  
      5 1

      Jenže to je jeden z několika pokusů najít druhého Součka a ta posedlost ho najít mně vadí. Zelený, Zima, možná ještě někdo další vás napadne, kdo se tam zkoušel a nepřesvědčil. Přitom máme Holeše. Ano, je to typologicky jiný hráč než Souček, každý má ty plusy a mínusy trošku někde jinde, ale Holeš je nadstandardní fotbalista na svůj post.
      Oproti Zelenému a Zimovi jsme si dokázali vyhodnotit, že na to nemá dostatečné parametry poměrně brzy, ale ta opakovaná důvěra v Talovierova? Kdyby aspoň jednou zahrál. Jednou!
      Včera šlo krásně vidět, jak ne vypadnutí Kúdely na stoperovi, ale přesunutí Holeše na stopera zamíchalo kartami v náš neprospěch. Přitom jsme v základu měli 3 stopery (po odchodu Kúdely dva). I tak jsme radši dali Holeše dozadu místo sehrané dvojice Ousou, Kacharaba a na PO dát z lavičky Oscara.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Dennis     před rokem 12.05.2022 16:52 |  
        1 0

        U toho Oscara ale Trpišovský vysvětloval, že se necítil zdravotně ok na tak dlouhou dobu. Zřejmě byl jedním z těch, které zasáhla ta viróza. Takže tahle varianta s Oscarem na PO nebyla v tu chvíli možná.

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          Radek097 (přítel SN)     před rokem 12.05.2022 17:00 |  
          0 0

          Nevěděl jsem, děkuji za doplnění, i přesto zvládl poločas. Což není malá porce.

  6. Hodnocení nejen hráčů

    Ardaj     před rokem 12.05.2022 15:06 |  
    3 34

    Sportovní ředitel Jiří Bílek nebyl moc dobrý hráč a jako sportovní ředitel je přímo tragický !!!! A s jeho pověstí .......

    • Re: Hodnocení nejen hráčů

      Alanor (admin)     před rokem 12.05.2022 15:10 |  
      33 1

      Bílek má za sebou pěknou kariéru a byl to dobrý hráč. Sportovní ředitel je u nás Trpišovský, Bílek je jen jeho prodloužená ruka.

      A co se pověsti týče, tak se Bílek jen snažil, aby rozhodčí v zápasech naší juniorky pískali rovinu a chránili jejich zdraví.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    rybarmirek     před rokem 12.05.2022 15:16 |  
    22 2

    Málokdy kritizují naše hráče,na tribuně se kolikrát i pohadam s lidmi,ale včera bych se nebál Talovierova vystřídat už po druhém prohraném hlavičkovém souboji a prvním rohovém kopu.Nevzpominam si,kdy jsem naposledy viděl hrát v našem krásném dresu takového trageda!!Hodnocení jako vždy výstižné a objektivní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      domácí     před rokem 12.05.2022 19:51 |  
      4 1

      Vůbec se neměl dostat na hřiště, do zálohy už nechápu
      vůbec

  8. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    mig52     před rokem 12.05.2022 16:03 |  
    6 4

    Díky za skvělý koment k zápasu. Čenž Talovierov - Holeš nebudu chápat ani za 5 let, tedy, pokud budu mezi živými. O naši hře do deseti jsem stejné psal už několikrát s tím, ať si Jindra vezme k sobě dalšího asistenta na tuto činnost, když ji se svými stávajícími nejsou schopni vyřešit. Ku+va, však tento neduh trvá už sakra dlouho a my se dlubeme v nose. Hokejoví trenéři také mají asáky na přesilovku či oslabení.:((((

  9. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    rak (přítel SN)     před rokem 12.05.2022 16:26 |  
    11 15

    Při čtení této diskuse. Je to v podstatě skvělé. Za všechny neúspěchy může Max. Stačí ho vyhodit a budeme zase všechny válcovat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      kalex     před rokem 12.05.2022 16:43 |  
      9 1

      Já si teda nepamatuji, že by zahrál byť jediný zápas nějak extra. Při bránění se tam dezirientovaný motal, jako by měl hejno světlušek přímo před nosem. A vyskočit? Pche! Proč jako. To by si mohl domr.... To "skvělé " háro. Za 1!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před rokem 12.05.2022 20:45 |  
        7 1

        Dovolím si lehce protestovat. Podle mě to jeho háro je opravdu skvělé, bez uvozovek. Ostatní je katastrofa. Vždyť on fakt neumí vůbec nic, ani využít tu svou výšku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 12.05.2022 16:57 |  
      4 1

      Nemůže za všechno. I bez něj jsme hráli (celé jaro až na EKL) zle, ale s ním je to ještě horší, jelikož týmu nepomůže vepředu, ve středu pole a ani ve vlastním vápně.
      Absolutně z něj necítím hlad cokoliv změnit. Kdyby viděl snahu, neřeknu proti němu ani slovo.
      Tak jak někteří nemají žádnou důvěru, tak Talovierov jí má od trenérského týmu absolutní.
      Kdybychom posilovali tam, kde nás tlačí bota a nedělali si vědomě ještě další rány, které jsme si prohlubovali tak dlouho, než Hocek odpískal konec a my definitivně ztratili naději na obhajobu, tak věřím tomu, že ten titul zvládneme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Leksel     před rokem 12.05.2022 17:46 |  
      9 1

      Tak to jsi četl horkou jehlou, u Maxe se jen vypíchla jeho neschopnost či laxnost v soubojich i hře obecně, za nás špatný výkon mohl celý tým, někdo více, někdo méně. Talovjerov zaujal množstvím prohraných soubojů včetně hlaviček navzdory jeho výšce a patřil tak k nejhorším, ba nejhoršímu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        rak (přítel SN)     před rokem 12.05.2022 18:38 |  
        7 2

        OK. Celé měsíce jsem tady, když byl v Budějicích, docela často četl, že ho musíme získat. Samozřejmě, že včera hrál špatně, ale mně se nelíbí, když se tady vozí diskutující po jednom vybraném hráči. Jindy je to Standa. Před tím jiní. Kdysi dávno to byl třeba i Hubáček. Jak tady také padlo, byly doby, kdy Souček hrál hrozně.
        Trenéři v Maxovi něco vidí, tak to zkouší. Nikde není záruka, že to dopadne, ale už víckrát dokázali dostat z hráčů nečekané. A často to trvalo. Třeba i u Holeše, ze kterého se teď stal téměř nepostradatelný hráč. Včera se ale také nechal nejednou zbytečně obrat o balón a po zranění to evidentně není ono.
        Volá se po stabilizaci sestavy. Tak sem s tou sestavou tedy. Mění se i forma hráčů. Ke konci podzimu podle mně oba stopeři výborní. Teď je ale Ousou schopný dělat minely, naposledy včera, kdy se dost zasloužil o vyrovnávací gól, ale určitě bych ho neodepisoval. Kačaraba se po zranění také nedostal do původní formy. Chyby dělá Hovorka i Kúdela, který je výborným organizátorem hry, ale také neřeší vše optimálně. Proti Plzni bylo vidět párkrát, že nestíhá. A takto můžeme projíždět celé mužstvo.

        Za mně tedy do další sezóny bych asi pustil Koláře i za částku daleko nižší než jsme si představovali, ale může to být lepší i pro něj. Otázka je, jestli stáhnout Markoviče. Olayinku, pokud bude chtít. Také nemůžeme žádat moc. Asi tedy Baha. Je výborný, ale nahradit se snad dá i domácím přestupem. Někdy, bych řekl, že má trochu vyšší sebevědomí, ne vždy je to ku prospěchu. Tam snad bychom mohli dostat víc. Musa mě mrzí, ale asi tím odchodem neschudneme.
        Ze jmen, o kterých se spekuluje - určitě Valentu, odchovance, Douděru a třeba Vlkanovu, který by snad mohl trochu tvořit hru, ale nejsem si jist. To nám ovšem hrozně chybí, po odchodu Nica. Jinak bych byl rád, kdyby se podařilo zapojit některé naše mladé na hostování. Nepřipadají mně špatní, ale to musí vyhodnotit trenéři.

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          Leksel     před rokem 12.05.2022 23:59 |  
          3 0

          Každý hráč má výkyvy formy, jednou je to způsobeno po zranění, kdy postupně dohání tréninkový deficit a jindy ten výkyv přijde bez zjevné příčiny, což se stává i "normálním" lidem, že prostě někdy cítí, že nejsou v pohodě. Tebou zmínění hráči měli zápasy, ve kterých hráli dobře a zápasy, který by si za rámeček asi nedali. A tady je ten rozdíl u Talovjerova, že si u něj nepamatuju na zápas, ve kterým by mě svým výkonem pozitivně zaujal. V Budějovicích hrál dobře na stopera, ale u nás je na té nové pozici DZ, nevýrazný až neviditelný. Navzdory své výšce není platný ani ve vzduchu, v soubojich je hodně nedůrazný. Je možný, že se bude zlepšovat, ale vzhledem k jeho dosavadním výkonům jsem spíš pesimista.

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          Slavistat     před rokem 13.05.2022 01:30 |  
          3 1

          No u Holeše nic netrvalo, ten u nás neměl problém s požadovanou kvalitou, ale jen s tím, že by na stejném postu jako Coufal (a na středu zálohy byl ze začátku při jeho příchodu myslím ještě Souček) a proto nedostával příležitost hrát. Když hrál, byl dobrý. A po odchodu Součka postupně přešel na def. zálohu, kde zůstal i po odchodu Coufala, protože jsme ho tam potřebovali víc než na beku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      koudys2 (přítel SN)     před rokem 13.05.2022 09:25 |  
      5 1

      Proboha, jak já tyhle příspěvky nesnáším. Max proti Ostravě zahrál naprosto tragicky. Když tady věčně vychvalujeme kluky, proč bychom si nemohli dovolit Talovjerova zkritizovat? Přítelkyně dělala v baru MAXIM, v Českých Budějovicích. Když přestoupil do Slavie a řekl jsem jí to, hned věděla o koho jde - aniž by fotbal sledovala. Ten frajer má sebevědomí jako kr.. To je v pořádku. Takových hráčů je rovněž potřeba. Ale musí to být opodstatněné výkony. A když hraje někdo špatně a ještě řve na Traorého, tak mě to sakra ser.. štve. Přeju mu, ať se chytí. Je to "náš" hráč ! Ale trochu pokory a víc makat.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    roygrey     před rokem 12.05.2022 16:42 |  
    31 0

    Dlouho jsem nepřispíval, teď mi to nedá. Talovjerov katastrofa, ani nevím, jestli za nás zahrál nějaký fakt dobrý zápas. Ousou mizerným výkonem podtrhnul nevydařené jaro. Titul jsme si ale neprohráli v Ostravě, ale už v předchozích týdnech.
    Neuvěřitelně zbytečné porážky s Karvinou a v Liberci. V Plzni jsme byli jasně lepší, avšak remízu jsem ještě bral. Ale ta plichta doma v nadstavbě mě mrzí asi nejvíc. Nebudu se bavit o penaltách, ale takový tým jako Slavie prostě nesmí dopustit v nastaveném čase za vedení 1:0 takovou situaci po které nařídil sudí penaltu...
    No nic, nezbývá než pogratulovat soupeři a věřit, že do roka a do dne se vrátíme na trůn. Děkuji za další sezonu a zůstávám hrdým fandou Slavie. V neděli budu v Edenu i když to bude souboj dvou zklamaných. Ale je to Sparta a já těch 110 km pojedu :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Markus     před rokem 12.05.2022 18:15 |  
      10 6

      V té kritice Talovierova s Ousouem, mě to nepřijde fér. 21 a 22 let, zkušenost ve Slavii půl sezony a druhej jedna sezona. Mě to vyznívá jako že jsme si pořídíli mladé hráče, ale divíme se, že dělají hloupé chyby. Potřebují zkušenosti a potřebují dozrát, oba jsou na tom fyzicky výborně a problém je jen v hlavě. Spíše se ptejme, proč museli být na hřišti i když na takové zápasy zatím nemají. A je to ten samý problém, proč nešikovně Oscar něco zkoušel hasit v nastaveném čase za vedení 1:0 proti Plzni, proč vůbec v tu dobu byl proti takovému soupeři a za takové situace na hřišti. Musíme lépe, efektivněji využívat ten prostor, co nám soupiska poskytuje, máme s tím problém, na krev jsme takhle jeli i loni a dost možná to svým zraněním kvůli přetížení tehdy odnesl Provod.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    první rytíř     před rokem 12.05.2022 18:13 |  
    15 0

    Nedá mi to nenapsat. Jsou prostě posty, na které MUSÍME přivádět HOTOVÉ hráče (pravý obránce, rozehrávač ve středu, gólový útočník) a ne kluky, ze kterých si realizák myslí, že to z nic za půl roku, za rok vykřeše. Tak to je a ne, že ne! Mladých pušek máme na rozdávání, ale kvalitními se stanou až budou mít šanci se postupně do týmu zapracovat. A to bude možné až se ustálí taková základní sestava, která bude opět "válcovat" ligu totálním fotbalem. Možná se v názoru pletu, ale cítím to prostě tak!

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Monarchie     před rokem 12.05.2022 20:38 |  
      1 0

      Ono jde o to, aby byly peníze na hotové hráče. Včera Baník, stejně jako Plzeň nás přeskákali, každý roh byla šance Baníku. Golman na centry nechodil po přestávce 2x vyběhnul, složení obrany nemáme vůbec dobré. No Jindru čeká fuška.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Leksel     před rokem 13.05.2022 14:53 |  
      0 0

      A když už stavět předělávaný hráče (Talovjerov) nebo mlaďochy, tak ne v zápasech, ve kterých se rozhoduje o titulu.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    lantsmit     před rokem 12.05.2022 20:30 |  
    3 20

    Hodit to nebo se vybít na Maksovi je vrchol hospodsko-televizního "hodnocení". Chyba je - nikoli Makse!!! - ho v takových zápasech hrát a ještě k tomu na novým, v podstatě klíčovým postu. Ousou chudák za to nemůže, u něj je to chyba realizaku (jak s ním točí), ale na Maksovi si smlsnem. Po Hovorkovi chceme taky okamžitý výkony bez chyb, co na tom, že rok nehrál fotbal. Hodnocení je poslední dobou takový, že přesně vím, kdo jakou známku dostane i s pravidelným, neměnným vysvětlením příčin. Kvalita fotbalu u nás pořád odpovídá tomu, jak ho tady většinově neumíme vnímat, hodnotit, poptávat... Škoda


    Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2022 20:32) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    dauby     před rokem 12.05.2022 21:08 |  
    7 10

    Ousou za 4? Neodehrál moc dobrý zápas? Ousou odehrál opravdu mizerný zápas. Soupeři nesmyslným odkopem přihrál na jediný gól. Těch jeho fatálních kiksů je strašně moc. Kolik gólů musí zavinit, aby dostal nižší hodnocení? Dal bych mu dvojku. Jinak podle hodnocení jsme zahráli tak průměrně. Tak s tím zásadně nesouhlasím. Zahráli jsme, snad kromě Sora, naprosto mizerně. Kdyby byl Baník efektivnější v koncovce, tak by nás přejel. Téměř všechny známky by měly být nižší, já si herní projev v zápase o titul představuji úplně jinak. A tomu by mělo odpovídat i hodnocení. Jestli se bojíš, Alanore, dát někomu nízkou známku, tak to raději nehodnoť. Rovněž Talovierov hrál hrozně, známku 3 si nezaslouží. T kluk snad ani jednou nekopl dobře do míče. Navíc je alarmující, že hráč, který měří 195 cm, prohraje skoro všechny vzdušné souboje. Dvojka pro něj by byla ještě shovívavé hodnocení.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2022 21:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      El Greco     před rokem 13.05.2022 09:44 |  
      0 0

      Nebyl to odkop, prostě dal nohu do přihrávky a jasně měl ji tam dát důrazněji. Trenér ale sprdne, oprávněně Traoreho, který se tam úplně vyprdl na později přihrávajícího hráče a nesmyslně bránícího Plavčice.
      Jinak řečeno, chyba se stane - nějaký odraz, nepřesná přihrávka, ale Traore s Plavčicem neudělali chybu, že se jim něco nepovedlo, oni se na něco vyprdli.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    IJS     před rokem 12.05.2022 21:43 |  
    11 1

    Hodnocení je přísné a asi i objektivní. Mně ani nepřekvapilo, že jsme tu "přesilovku" opět nevyužili! To se nám snad povedlo jen v domácím zápase s Plzní! Nejme schopně vytvořit si tlak a pokud létají do vápna centry, tak ty umí Plavšič, Jurásek i Oscar, ale zprava nikdo... Navíc nemáme ve vápně soupeře, který je typický "zabiják", jako byl Škoda. Když si vzpomenu jak hlavičkoval Fila v poslední minutě temenem hlavy z malého vápna 3 metry nad!? Hodně zloby padá na Maxima, ale já jsem zde psal, že jsem se ho lekl už při posledním přípravném zápase s Ostravou, kdy nastoupil do druhé půle na levém stoperu a Baník málem stihl vyrovnat. Od té chvíle není pro trenérský štáb stoperem, ale dalším novým Součkem. Na ten post prostě nemá! Pod tlakem dává míče jen dozadu, v hlavičkách má špatný odhad i načasování výskoku. Vzhledem k vysoké postavě je "neohrabaný", což signalizovala červená ( už nevím s kým! ). Na Slavii nemá a ani mít nebude, to se už nedá naučit! Naopak Ousou je pro mně hráč s budoucností! Myslím, že bude stabilní stoper a že důvěru dokáže splatit. Včera byl špatný Plavšič a jako obvykle se jednalo o velmi tvrdý zápas. On tyto zápasy nemá vůbec hrát! Jsou hráči, kteří se v nich vyžívají -např. Fleišman ( včera byl skutečně výborný! ) , ale tyto typy v našem kádru nejsou a asi budou muset být. Nelze předpokládat, že každého uběháme a překombinujeme, když to všichni vědí a připraví se na to! Diskuzi ke kádru bych nechal po konci sezóny a nejlépe s komentářem někoho z trenérů. Alespoň něco pozitivního - zase můžeme jít nahoru a hlavně u Sparta je na to hůř.....

  15. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    lantsmit     před rokem 12.05.2022 21:53 |  
    8 9

    Podle instat indexu nejhorší hráč utkání Hromada, za ním Ševčík s Lingrem. Nepřipadá vám všem kritikům Makse zvláštní alespoň to, že je neustále v centru dění? Že je neustále tam, kudy plyne hra... Nepřipomíná to někoho? Není právě tohle ta vlastnost / přednost, kterou u něj realizak vidí. I když ještě teď ty souboje prohrává, nebo míče neposouvá dopředu, jak by to ideálně chtělo. Kolikrat jste u něčeho uzitecnyho zaznamenali ty tři výše jmenovaný opory, včera? Vy všichni, jak tady jste, viděli jste hlavičky, obratnost, podporu ofenzivy od Suka, když mu bylo dvacet?


    Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2022 21:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      belmis (přítel SN)     před rokem 12.05.2022 21:58 |  
      0 1

      Je ta statistika někde na netu?

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        lantsmit     před rokem 12.05.2022 22:01 |  
        0 2

        Zdroj Kvasnica (isport) na Twitteru, je to placená statistika, nejlepší Holes (278), Oscar (249), Ibra (248)... Hromada (181), Ševa s Lingrem (191)

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          Harvey     před rokem 12.05.2022 23:59 |  
          7 2

          Podle stejný statistiky byl jeden z nejhorších Almasi, kterej nám mohl klidně dát hattrick. Uplně bych instat nepřeceňoval. Lol.

          • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

            lantsmit     před rokem 13.05.2022 07:01 |  
            6 5

            Kromě útočnejch faulů a dvou hlav po standardkach jsem Almásiho ve hře ani v okolí balónu neviděl. Fotbalová data samozřejmě nejsou všeříkající, ale oproti Alanorovu oku "nekoukají" jenom na ta dvě procenta na balónu. A obvyklej konfirmační bias u nich navíc výsledek nezkresluje, ve smyslu "mám rád, tak ho za výkon omluvím, nemám rád, tak ho naopak natřu". Mně je Maks jedno, je tu tři měsíce i s cestou. Jen žasnu, jak tu znovu a pořád dokola defilujou ti sami fotbaloví mudrlanti s proroctvím, že ten kluk nemá ani na ČFL a nikdy mít nebude... I v tomhle je ta podobnost se Sukem čistě náhodná. Jindra, Kostl, Houšťa, Sivok, fotbalový data a já nevím kdo/co dalšího ještě jsou úplný pitomci, protože já přece vidím, že ten kluk nevyhraje hlavu a vůbec... prohrál nám celej titul


            Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2022 07:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      lantsmit     před rokem 12.05.2022 22:04 |  
      2 8

      A ještě připomínám, pro kontext, že 98% fotbalovejch dát jsou v současnosti data o pohybu, jenom 2% o tom, co se děje na balónu. Co je lepší pro tým? Když tam Maks je a soupeře aspoň zpomalí, i když ho třeba obejde, nebo když tam není vůbec a soupeř získává další metry v maximální rychlosti?

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        demokrat     před rokem 12.05.2022 23:40 |  
        9 7

        Hledat za kazdou cenu neco pozitivniho na absolutne nejhorsim clenovi naseho tymu, neni snadne. Verim, ze najit nejqkou statistiku ze ktere by nevysel jako uplnej tydyt muselo byt tezke. Ten kluk je horsi nez vetsina kluku v CFL.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      mig52     před rokem 13.05.2022 03:47 |  
      0 3

      Mně ve hře hlavou připomíná Vízka. Ale ten je o 30 čísel menší, no.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Miki44     před rokem 13.05.2022 12:21 |  
        1 0

        ..jako Láďu Vízka:))), to beru:)

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Snivec     před rokem 13.05.2022 06:41 |  
      7 1

      Maxe nezatracuji, ale neni v centru deni prave proto, ze prohrava souboje a pak se porad kolem neho neco deje? :)
      Neco v nem asi musi byt, kdyz ho realizak chce, ale zatim mi pri pripomina blondatyho kralicka, ktery po hristi zmatene cupita, poskakuje a je tak nejak uplne mimo :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Pedro50     před rokem 13.05.2022 08:24 |  
      6 1

      To je všechno hezký, ale s takovyma hracema nebudem vyhrávat tituly s hrát dobře Evropu. Suk se zaucoval a zlepšoval v jiné době, dneska máme jiné nároky podle mě...

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        lantsmit     před rokem 13.05.2022 08:44 |  
        5 1

        Nároky a cíle jsou pořád stejný, najít a zalevno koupit hráče s potenciálem, rozvinout ho a draze prodat. Těžký zápasy mají hrát ostřílený kopáči, zatímco ti noví s potenciálem se mají vykopávat se Zlínem a ne v zápasech o všechno na Baníku nebo s Feyenoordem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          daadyy     před rokem 13.05.2022 09:39 |  
          2 0

          S tím souhlas. Suk se taky rozehrál v Liberci, kde ukázal, že na to má. Tak ať Maxe taky pošlou někam na hostovačku.

          • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

            El Greco     před rokem 13.05.2022 10:20 |  
            4 2

            Souhlas. Ta pozice pro Maxe je šílená. Jsi mladej ambiciozní stoper přejdeš do většího klubu, tam tě začnou stavět na DZ v situaci, kdy je team trochu rozháraný, takže nedostáváš moc podporu spoluhráčů, nemužeš si být jistý, že kdyby něco, podrží tě - naopak - pokud nejsi opravdu fenomén, budeš dělat chyby.
            Trenéři to sledují, věřím, že ví, co dělají.

            Fascinuje mě, jak se tady Maxovi nakládá (ano, nehrál dobře, kdo hrál?), ale třeba Samek nic, má i lepší známku - přitom jestli někdo hrál úplné nic, byl to on a trvá to celé jaro.
            (Tam si jen řikám, co je špatně s Madsenem, že i Samek šel na hřiště před ním.)

            • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před rokem 13.05.2022 12:22 |  
              4 0

              Za poslední 2 měsíce odehrál Samek za A-tým 39 minut (včetně půlhodiny s Baníkem), Talovierov 495 minut. Je rozdíl pokud jsi v pravidelné herní zátěži anebo nejsi. Madsen jen 18 minut za poslední dva měsíce.
              Fakt neočekávám, že by nás měl spasit hráč, který dlouho nehrál.
              Jelikož Talovierov tu důvěru od trenérského týmu má, mohl by jí splácet alespoň nasazením.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        lantsmit     před rokem 13.05.2022 08:49 |  
        2 4

        Paradox druhý je to, že ostřílenej Krmelec s jedničkou měsíčně na faktuře hraje jenom tyhle Bohemky a Zlíny a když v nich vstřelí gól do prázdný brány na 3 nebo 4:1, tak tu ještě hýkáme blahem nad jeho výkonem. Je to pořád dokola, hodnocení podle gólů, nikoli podle přínosu, rozvoje potenciálu a tím i budoucího zhodnocení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        lantsmit     před rokem 13.05.2022 10:10 |  
        4 3

        Nemáme jiné nároky.... a máme, kde ty kluky obehrávat - liga proti spodku, MOL Cup, interní mače na tréninku... Koneckonců se tu neustále žehrá na to, jak se nám hráči na hostovačkách nerozvíjej, nehrajou, trénujou pod špatným realizákem apod. Znovu zdůrazňuju, že jedinou chybou, zato ale zásadní, je to, že musel Maks hrát zničehonic ty nejtěžší zápasy, naprosto nesžitej s týmem a ještě na zcela nový a exponovaný pozici. Nehodnotil bych a nikdy jsem nehodnotil nikoho po třech měsících, ani do plusu, ani do mínusu. Jedinou výjimkou je pro mě stav, pokud z někoho viditelně stříká, že má nebo nemá na TOP fotbal nastavenou hlavu. u Makse nic takovýho nepozoruju, resp. pokud něco, tak spíš to, že tu hlavu má nastavenou velmi slušně. Ale vzhledem k aktuálnímu stavu týmu, ve kterým teď ty svoje první zápasy sbírá, to zatím není dost na to, abych se v hodnocení tímhle mimořádným způsobem předbíhal. Počkám si standardně minimálně do září/října.

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 13.05.2022 17:18 |  
          4 0

          Zdravím Vás příteli.
          Hodnotíme-li pouze utkání v Ostravě, pak hodnoťme pouze toto utkání.
          Proto jsem napsal, že v tomto zápase byl výkon Talovjerova tragický. To byly školácké chyby, které neudělá snad ani žáček v okresním přeboru. My jsme hráli v podstatě od jeho příchodu skoro až do 80 minuty o deseti, protože Talovjerov vůbec nezachytil svůj vstup do utkání. Snad posledních pár minut, kdy se vysunul dopředu na hrot, tak tam byla jeho výška znát.
          Nikdo Maximovi nenadává a ani já ho neodepisuji. Ale poslední jeho odehrané utkání bylo jeho nejslabším. Žádný progres jsem v jeho hře neviděl.
          Toto hodnocení Alanora se vztahuje pouze k tomuto zápasu a tak je to myšleno i od spousty disputujících.
          Tak asi tak a s úctou
          Sokrates55

  16. Nova kostra muzstva

    Marek3     před rokem 12.05.2022 22:57 |  
    6 2

    Jak se uz tady nekdo vyjadril tak je nutne opet vybudovat stabilni kostru tymu. Z tohoto pohledu bych nas tym zase tak pesimisticky nevidel pokud trener uzna ze urciti hraci jsou vhodnejsi na stridani (Lingr, Schranz) pokud nevykazi markantni zlepseni a jini musi dostat jasnou duveru (Sor, Mandous).

    Stale musime pokracovat v hledani dominantniho stopera protoze se obavam ze Kudy Jim uz nebude ( tady bych se strasne rad mylil!!) a Ousou Jim jeste rozhodne neni.

    Jak miluji pohled na hru Oscara a Baha tak bych uvital ostrejsi kraje ( Jurasek/Bora a Mejdr) abychom zvysili duraz a herni intenzitu.

    V zaloze samozrejme mame stale Provoda ktery se verim opet vrati do hvezdne formy a Holese. Traore ted dobra forma, ale nevim jestli to bude stacit na prodlouzeni, spise bych se mozna priklamel k mladsimu Valentovi. Od Sevcika uz bohuzel moc neocekavam a je to mala tragedie pro klub a samotneho hrace, protoze jeho potencial byl obrovsky. Za mne urcite nakup Vlkanova radeji nez cizince. Tomuto hraci bych dost veril.

    V utoku je za mne jasny Sor a bylo by skvele ho doplnit o durazneho utocnika ktery by vyhraval souboje a prodluzoval na nej balony. Dokazu si predstavit hru na ctyri zalozniky s Provodem na kridle a v utoku Sor - Almasi. Pulkrabovi moc neverim a myslim ze nema pohybove na nas styl (specielne pokud tomu tak bylo s Musou ktery je proti nemu mnohem vice bezecky a fyzicky vyspelejsi).

    Za mne osa Mandous - Mejdr- stoper- Jurasek- Holes - Provod - Vlkanova - Sor predstavuje solidni kostru o kterou bychom se mohli oprit pristi rok. Omlouvam se za delku prispevku, asi se po teto sezone snazim najit neco pozitivniho.

    • Re: Nova kostra muzstva

      demokrat     před rokem 12.05.2022 23:38 |  
      11 6

      Ja osobne nechci ani jednoho z hradeckych. At si je nechaj, jantari. Kazdou sezonu se tady polovina lidi snazi nacpat do zakladu nove posily a ted uz i posily v rovine teoreticke. Me osobne vice zajima osud Kolare, Traoreho, Tecla, Holese, Kudely, Hovorky a Sevcika.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    slavistou50let     před rokem 13.05.2022 08:24 |  
    10 6

    Maksym Talovjerov - měl mít za 1. Nic horšího se nevidí.

  18. Můj pohled na sezonu

    asanin     před rokem 13.05.2022 09:44 |  
    26 1

    Přes všechno zklamání z druhého místa za mě sezona rozhodně nebyla neúspěšná. Druhé místo za soupeřem, který prostě využil naší dlouhodobé únavy a opotřebovanosti (za což klobouk dolů) a čtvrtfinále evropského poháru je úspěch, se kterým dokážu žít.

    Jaké faktory podle mě rozhodli sezonu?
    1) Neměli jsme letos sílu strhávat zápasy kde se nedařilo na svou stranu
    To je velký ústup oproti minulým sezónám. Už jsem tuto statistiku dával na Twitter. Letos jsme hráli ve všech soutěžních utkáních 17 utkání ve kterých jsme na konci (po 85. minutě) buď prohrávali, nebo remizovali a pouze JEDEN zápas se nám podařilo alespoň zremizovat (v Ostravě před vánoci - a paradoxne v devíti lidech)... Zápasy kdy se to nepovedlo zlomit byly Ferencvároš v, Legia V, Legia d, Feyenoord v (skupina), Sparta v, Haifa v, Karviná d, Sparta d (pohár), Liberec v, Feyenoord d (play off), Hradec v (nadstavba), Budějovice v, Union v, Plzeň v, Feyenoord v (play off), Plzeň d (nadstavba), Baník v (nadstavba)...
    Naopak jsme odehráli 3 zápasy, kde jsme v této fázi zápasu vedli, ale nevyhráli jsme (Feyenoord d - skupina, Karviná v, Linz v...
    To všechno ukazuje na to, že ta vítězná mentalita, která byla v týmu okolo Součka, Coufala ale ještě i minulou sezonu se jaksi vytratila... To nás konec konců stálo klíčové body v domácí soutěži i nějaké ty body do koeficientu...

    2) Jistá opotřebovanost hráčů i realizačního týmu
    Pokud se dostanete do pozice, ve které 4. rok po sobě vlastně jen obhajujete pozice, konkurence na vás tlačí (až na jednu sezonu kdy bylo hotovo relativně hodně dopředu), k tomu hrajete evropské poháry a vlastně skoro nemáte přípravu (covid, reprezentace atd - teď byla v zimě asi po 2 letech plnohodnotná příprava), tak to prostě chtě nechtě na hráče, ale i realizák může dopadnout... Ta psychická opotřebovanost, pořád se soustředit a připravovat tým na další a další zápasy, nutnost vítězit... Není to jednoduché...

    Za mě - pokud mám hledat nějakou "výhodu" druhého místa - tak to může být právě obnova té chuti, která se realizáku po ligovém neúspěchu vrátí k tomu, aby opět vrátili titul do Edenu... Je to prostě nový stimul, impulz...
    Také by mohlo dojít k tomu, kdybychom přes to všechno psychické vypjetí znovu titul udělali, že by náš realizák pomalu mohl začít mít myšlenky vystoupit z toho kolotoče a zkusit novou výzvu... Protože pořád jen obhajovat, obhajovat, obhajovat musí být fakt na palici - zvláště u lidí, kteří tím fotbalem fakt žijí a snaží se pracovat na maximum... Možná nás to zachrání před jejich vyhořením...

    3) zdravotní stav kádru
    To souvisí s bodem 2... Neustálý kolotoč zápasů, liga - evropské poháry, reprezentace který ovšem netrvá jen tuto sezonu, ale vlastně roky - tak si vybírá daň i na zdraví našich hráčů... V kombinaci s náročným stylem hry a s tím, jak každý trenér soupeře (čest výjimkám) proti nám ordinuje důraznou hru se prostě ten zdravotní stav kádru rovná apokalypse...
    Neberte to jako kňučení - ale pokud se podíváte třeba na zápas Boleslav - Olomouc, nebo Budějovice - Hradec tak tam nenajdete moc zákroků, které můžou soupeře zranit... Pak si pusťte většinu našich zápasů a vidíte řadu skluzů na kotníky, koňary, tvrdé zákroky zezadu - ale to je problém naší ligy, který se v současné chvíli diskutuje... Mnozí to nechtějí (ti co mají rádi fotbal), druhá skupina to obdivuje (ti co nenávidí Slavii)...

    Když poté srovnáte stav kádru náš a Plzně, která si to celou sezonu v klídku hraje na 13-14 hráčů, tak jim to prostě na úspěch v této lize stačí... Oni mají opravdu kádr vhodně postavený na naší ligu... Velmi dobrý brankář, velmi slušná obrana, kvalitní záloha a útočník ve formě... Defacto jim stačí hrát údržbu a když ta údržba nevede k vedení v zápase, tak tam na poslední půlhodinu hoděj druhého hrota a pak ti jejich dva dvoumetrový útočníci z těch množství centrů gól prostě dají a nebo ho někomu připravěj. Jednoduché a účelné.

    4) Neúčelnost herního stylu v některých zápasech
    Přijde mi, že hrozně lpíme na neustále stejném herním stylu a nejsme schopni se vyrovnat s nepříznivými podmínkami. Viz. zápas v Liberci... Hrajeme defacto na poli, balon odskakuje až nad kotníky. Hrajeme proti deseti skoro celý zápas. Ale my stejně pořád chceme někde kombinovat a ťukat si to až do vápna, místo toho, abychom nasadili 2 hroty a sypali do vápna jeden balon za druhým a věřili, že se tam prostě z toho množství něco ujme.
    Proto např. nerozumím tomu, proč jsme se zbavili Musy, který by přesně do těchto zápasů pasoval... Místo toho tam v útoku pobíhá Standa, který prostě v tomhle typu zápasu a na takovém terénu prostě z principu nic udělat nemůže...

    • Re: Můj pohled na sezonu

      slavista23     před rokem 13.05.2022 13:16 |  
      0 0

      1.- Pěkně napsané a musím s tím souhlasit. Jen doufám, že bude Trpišovský bude náš Ferguson!!?? A u něj jsem nějakou psychickou opotřebovanost a vyhoření neviděl.
      2.- Když zaváděli VAR tak se mě kluci v hospodě ptali na, co to bude dobré??? A já jim odpověděl a doufal jsem (kromě toho na co sw používá ) ""Bude to něco jak v ragby co neuvidí rozhodčí např. skrytý faul nebo přestupek. A ještě pak ubude i simulování :-)))"". Ale dodnes nevím, proč tyto hráče netrestají po zápase jak v hokeji!!!!

  19. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    SKEP     před rokem 13.05.2022 09:47 |  
    13 1

    Tabulka nadstavby po odehraných 4. kolech
    1. Plzeň 10 bodů, score 9:2
    2. Slovácko 6 bodů, score 5:8
    3. SLAVIA 5 bodů, score 8:6
    4. - 6. místo patří komparzu se shodným ziskem 4. bodů a záporným score -2 branky

    Čelo tabulky po základní části
    1. SLAVIA 73 body, score 71:19
    2. Plzeň 72 body, score 53:19
    3. ACS 66 bodů, score65:32

    Pohled na tyto dvě tabulky napovídá, že za ztrátou letošního titulu nestojí zásadní systémové chyby, nekvalitní kádr případně mizerní rozhodčí či ještě horší terény.
    Hlavní důvody vidím dva. Bohužel, a to si přiznejme, sílu plzeňského soupeře (lhostejno zda na trávníku či mimo něj) na domácí scéně.
    Druhý problém, ryze slávistický, je tristní bilance v nadstavbě, konkrétně utkání s FCHK, které představovalo názornou ukázku toho, jak se k boji o titul nepřistupuje. Snad přílišné uspokojení ze základní části, kde jsme Votroky 2x posekali rozdílem třídy hrálo svou roli...
    Sečteno a podtrženo: titul nám utekl v neděli 24. 4. v Lokotrans aréně díky podcenění a nedůsledné přípravě na utkání! Vždyť pouhé dva měsíce předtím jsme tamtéž starému Koubkovi, který ostudu kolegiálně rozdělil mezi oba své gólmany, nadělili potupného bůra! Pouze doplním, že v nadstavbě veterán Koubek udělal v sestavě dvě korektury, zatímco Trpišák hned šest (některé vynucené) a že v únoru rozhodoval Klíma a v dubnu Szikszay.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Ivan     před rokem 13.05.2022 09:57 |  
      4 0

      Ne, titul jsme ztratili v zápase s Plzní. Po Hradci jsem nás favorizoval a měli jsme to ve svých rukách.

      Především bych za ten zápas nebral Hradci kredit, hráli výborně (a hlavně hráli), to byl snad nejlepší ligový výkon proti nám za dlouhou dobu.

      Další věc jsou prohry v derby. To se taky nemá stát abychom s takovýma zoufalcema prohrávali. Ostatní věci se stanou, ale tyto 3 zápasy, Prohry se Spartou (ač jedna v poháru) a remíza s Plzní jsou pro mě ty nejhorší momenty sezony.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        El Greco     před rokem 13.05.2022 10:08 |  
        3 0

        Sparta s náma taky občas prohrála za Hřebíčka. To se v derby stává, že vyhraje luze:) Jinak souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        kalex     před rokem 13.05.2022 11:15 |  
        2 0

        To já spíš vidím karvinou, to je 5 bodů a ten blbý baník a remíza 3:3. To je 7 bodů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          SKEP     před rokem 13.05.2022 11:29 |  
          7 0

          Ztráta s Karvinou byla v základní dlouhodobé části, kde je dostatek prostoru ji dohnat. V nadstavbě místa pro repete moc není. Ale v součtu je samozřejmě nesmysl dělit ligu na základní část a nadstavbu

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Lunaris     před rokem 13.05.2022 13:06 |  
        7 0

        Hradec byl rána pro sebevědomí a začátek toho stavu, že musíš. Muset nám nikdy nesedělo. 4 góly v Hradci nebo kdekoliv v lize je neskutečné selhání celého klubu, které aspirant na titul vůbec nemůže připustit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Leksel     před rokem 13.05.2022 19:18 |  
      3 0

      Jak jsme si ke konci základní části ještě říkali, že do nadstavby musíme jít z 1. místa, abysme s 2. Plzní a 3. Spartou hráli v Edenu, to se povedlo a všechno nám hrálo do karet. My jsme se k tý šanci postavili nebývale ledabyle a hned k prvnímu zápasu přistoupili namachrovaně s nosem nahoru, přijeli jsme až cca 2 hodiny před výkopem, jakože je to jen formalita, když od nás předchozí zápasy dostali naloženo, tak teďka to bude stejný. Opak byl pravdou a dostali jsme ofenzivně hrajícím Hradcem pěkně za vyučenou. Vše jsme ještě mohli zvrátit v následujícím zápase s Plzní, kde jsme v závěru proměněnou penaltou a veledůležitým gólem pohrdli a nedokázali těch pár minut nastavení držet míč daleko od vápna a raději ho kopat hodně daleko mimo hřiště. Vedli jsme jen 1 minutu, pustili nehlídaného nově naskočeného hráče hned do vápna a bylo zaděláno na velkej průser. Beauguel zkušeně vrátil Plzeň zase do čela. Za takovou ostudnou nedisciplinovanost měli naši dostat pořádnej kartáč. Tu příznivě umetenou cestičkou před nadstavbou pohrdli, 3 body si nechali svým totálním nepochopitelným výpadkem po našem vedení proklouznout mezi prsty. Byla to ostuda a hlavně velký zklamání pro všechny slávisty.

  20. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    kondorr     před rokem 13.05.2022 10:40 |  
    8 4

    Hodně se tady kritizuje Talovjerov ano zahrál špatně ale v hodnocení by měl bejt i JiT kterej ho staví i když musí vidět že to nejde prostě jsou oblíbenci který budou hrát i s jednou nohou. Zdá se mi že trenér má neomezenou moc a trochu mu to stouplo do hlavy a to nemyslim nijak zle to se prostě stává.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Kulajs     před rokem 13.05.2022 16:04 |  
      3 1

      A koho jiného jsme ještě měli na lávce?Ondra už dál nemohl a zbyl Talovierov, který vybouchl. JiT čekal, že s jeho výškou to uskáče. Mohl ho dát na stopera a to by asi při jeho formě byl ještě větší průšvih.

  21. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    rybarmirek     před rokem 13.05.2022 10:57 |  
    27 0

    Promiňte mi prosím za tento komentář, který sem možná nepatří.Je s podivem,kolik prostoru věnují poslední dobou média opilci Limberskemu.Jeho názory si každý může přečíst prakticky každý den.Človek s takovou minulosti by měl někam zalest a ne se vyjadřovat do novin!My mu evidentně ležíme v žaludku!

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      kalex     před rokem 13.05.2022 11:10 |  
      16 0

      Stejný inženýr jako řepka. Ona celá ta plzeňská sebranka je banda idiotů. Takový Chorý to je nomen omen a ten kolumbijec,...

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Belojs     před rokem 13.05.2022 16:00 |  
      9 0

      Přesně tak. z člověka, který by měl lézt kanálem, se dělá morální autorita s právem hodnotit cokoliv a kohokoliv. Tak trochu chucpe....

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      mig52     před rokem 14.05.2022 19:54 |  
      0 2

      Máš recht! Ale věř, ono ty boží mlýny ...

  22. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    Akuls     před rokem 13.05.2022 11:37 |  
    26 1

    Trochu mne překvapilo, že JiT na pozápasové tiskovce souhlasil s názorem nějakého ostravského novináře, že se Sor v zápase vyžíval v teatrálních pádech. Vždy Jirka byl v celém zápase pro své bývalé spoluhráče, jako jediný nebezpečný hráč Slavie, něco jako lovná zvěř. Jinak než faulem ho nedokázali zastavit. Třeba po sražení Laštůvkou, po kterém měla Slavia kopat jasnou penaltu, by takový Ševčík byl nejméně půl roku v pracovní neschopnosti, ale "herec" Sor se za chvilku oklepal a šel zase na plac.. Experti ve studiu O2 dokonce měli obavu, že u něj mohlo dojít ke zlomenině žeber či dokonce k pneumotoraxu.
    Že ten faul neviděli antislávističtí komentátoři zápasu na O2TV (Radotínský & Šilhan) asi ani tak nepřekvapilo (prý brankář musí všechno před sebou zbourat, ovšem zapomněli na to, že se při tom musí dotknout balónu, což Laštůvka vůbec neudělal), ale že to neviděl ani rozhodčí a VAR.....!? Vlastně teď koukám, u VARu byl Berbrův tanečník Franěk, tak asi zase nenašel ten správný záběr.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Leksel     před rokem 13.05.2022 16:32 |  
      7 1

      To nebyl zákrok brankáře ve fotbale, to byl zákrok bojovníka v UFC, úder kolenem do hrudníku, sledoval jsem levej dolni okraj obrazovky, kdy se tam objeví nápis VAR a rozhodčí si prstem přidrží sluchátko, když poslouchá upozornění od VARu. Očekávání bylo naivní, když VAR "náhodou" obsluhoval ten správný člověk.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2022 16:33) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Ivan     před rokem 13.05.2022 19:26 |  
      0 3

      No Jindra je na Sora přísnej no, třeba se na něj takhle musí, nevíme jaká je povaha.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    Petr9608     před rokem 13.05.2022 14:17 |  
    0 1

    No a kdyby se s Plzní vyhrálo, tak myslíte, že Baník porazíme? Si řikám, že proč bychom měli. Jako oni tam ve středu nejeli se 100% motivací, kterou by měli, kdybychom to měli ve svých rukách? To by byla pak dost blbá vizitka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Pert     před rokem 13.05.2022 16:40 |  
      18 2

      Ano, já si to myslím.

      Je ohromný rozdíl hrát s vědomím že to můžeš vyhrát ačkoliv to znamená jít opravdu proti všem, oproti hře s vědomím, že ať uděláš cokoliv, bude ti to stejně na nic. Jsem si jistý, že se hráči pořád (a oprávněně) cítí poškození tou vymyšlenou penaltou. A ano, ztratili body i jinde špatným výkonem, ale stejně, nebo i více nám chybí body ztracené díky rozhodčím s rudochy a s plísní.

      Už jsem psal, že fotbal jen odráží celou společnost v ještě více pokřivené podobě. A úspěch, obzvláště dosažený neobvyklým způsobem, se u nás neodpouští.

      Ale stokrát radši uvidím Slavii na druhém místě, bez zákulisních čachrů, než s titulem získaným vylhanou penaltou, góly/nególy z offsidu, předstíráním zranění a následně zazračným uzdravením u hráčů, a jinými křivárnami.

      Nejsmutnější na tom je, že s Nezmarem by se to opravdu nestalo. Ovšem to je pro mě doklad nejhlubšího dna, když v týmu musíš mít šíbra aby dokázal zajistit alespoň rovinu - nic víc ani při vší snaze "novináři" z odposlechů nevytáhli. Ovšem i tak je to cesta do pekel, i když může být dlážděna dobrými úmysly.

      Domnívám se, že cílem pro letošní rok bylo dotlačit k titulu rudochy, ale ti jsou tak neschopní, že i v soutěži o nejneschopnějšího by skončili až druzí :) Takže zase jenom pomohli svému splozenci - plísni. Odměnou jim bude zářez Slovácka - největší legrace bude když to i tak projedou :)

      Shrnuto, plíseň je takový podebraný vřed na těle českého fotbalu, ale je jen vedlejším produktem sparťanske rakoviny, která ten fotbal ničí už od osmdesátých let. Křetínský většinu z nejhorších rudých šíbrů nahradil svými neschopnými patolízaly a od té doby jsou k smíchu, ale tím je bohužel rozptýlil po celé zemi. Dokud se Peltové, Krulové, Horníci, Šádkové, Košťálové, Chovanci, Rogozové, Berkové, Jirků, Fraňci i takoví Nezmaři (výčet je pouze ilustrační, je jich mnohem víc) budou pohybovat okolo klubů, lepší to nebude.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Tisovák     před rokem 13.05.2022 19:13 |  
        12 3

        Bohužel máte velkou pravdu,přesto se nesmíme my Slávisti co fandíme Slávince víc jak 50 let a už jsme něco zažili nechat otrávit a radovat se i z druhého místa. Stejně si myslím že všechno se odstartoval ten zkurvený Glasgow. Těšme se na příští sezonu, ono to zase půjde.

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před rokem 13.05.2022 23:46 |  
          8 0

          Ty šílené rány do vazu byly dvě, Glasgow a nemoc JT ... Až když Tvrdík chyběl, tak bylo jasně vidět, jaká je to osobnost a jak jdou všichni za ním ... Pevně věřím, že se uzdraví a vrátí se v plné síle.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Leksel     před rokem 13.05.2022 23:34 |  
        5 1

        Naší se tou penaltou, kdy Trusa vběhl do vápna a před kontaktem s Oscarem bylo ve zpomalovačce jasně vidět, že už má tělo samovolně nahnuté v pádu, můžou cítit sice poškození, ale v první řadě by měli sami cítit vinu, že dovolili, že se vůbec míč dokonce i s hráčem mohli dostat do vápna. Navíc při vědomí toho, že vedeme a že právě u Plzně bude ochota písknout penaltu. "Ochotu" projevil i VAR, který na rozhodnutí rozhodčího neshledal žádné zásadní pochybení.
        Přestože jsme ztratili body v základní části se Spartou i Plzni i díky rozhodčím, tak do nadstavby jsme i tak dokázali vstoupit z 1. místa navíc s výhodou domácích zápasů s výše zmíněnými rivaly. Svým ležérním přístupem k zápasům v nadstavbě jsme si sami definitivně podřízli větev. Vyhrát se to i při těch často zbytečných ztrátách v základní části dalo, ale bohužel.


        Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2022 23:39) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          Pert     před rokem 14.05.2022 13:13 |  
          7 1

          Ano, balón se tam neměl dostat, ale takových situací je v zápasech desítky a nic to nemění na tom, že penalta nebyla ani omylem - to že VAR takové zjevné pochybení nenapravil ten zářez jen zdůraznilo. Co měli hráči dělat? Sednout si na míč? Hradec nepřipomínej - jejich diametrálně rozdílný přístup v obou zápasech mi jen potvrdil mé přesvědčení. U nich šíbři neodešli, protože "jeli na oranžovou". Tam se běžně jezdí na cervenou. Ruka ruku myje, vrána vráně oči nevyklove, neboli jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet.

          • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

            Leksel     před rokem 14.05.2022 14:10 |  
            3 1

            "Ano, balón se tam neměl dostat, ale takových situací je v zápasech desítky...", jenže tahle situace byla specifická, my šťastně vedli a scházelo jen pár minut do konce, byl to pro nás kardinálně důležitej moment udržet vedení a tím 1. místo, všichni hráči tomu měli vše podřídit, vymáčknout ze sebe poslední zbytky sil a míč kopat třeba do Tramtárie daleko od brány. Náš odfláknutý přístup po vedení je neomluvitelný. Hlavně že vše dali do slavení Kúdyho penalty a pak se na hru vybodli a za minutu mohli pro změnu zase smutnit. S odpískanou (ne)penaltou nemohli dělat nic, max. si vysloužit žlutou za řečnění.


            Komentář byl uživatelem upraven (14.05.2022 14:13) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

              krumicek     před rokem 14.05.2022 14:37 |  
              5 1

              Já hlavně nechápu, proč Trpiš v tenhle moment, kdy je jasný, že zbytek zápasu bude jen hektika, nákopy a souboje, zasírá hráčům hlavu nějakejma taktickejma pokynama z papírku.

              • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

                Leksel     před rokem 14.05.2022 14:45 |  
                3 1

                Tomu taky nerozumím, tady stačilo jenom říct, kluci, teď hlavně držte balón daleko od vápna a klidně to kopejte i na tribuny, když bude třeba, hlavně jim nedovolte držet balón.

            • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

              mig52     před rokem 14.05.2022 19:42 |  
              0 2

              Jj. Kamaráde. My když se takto dostali do vedení, tak můj úžasný spoluhráč řval na celé hřiště. Chlapi, a teď už všecko do turkyně, pro neznalé do kukuřice. Krásné na tom je, že se jmenuje Řepa!!! :)))) Takže, když byla okolo hřiště tato důležitá plodina, volal, ogaři, klidně i do mé prdele! :)))


              Komentář byl uživatelem upraven (14.05.2022 19:43) . Zobrazit původní komentář

          • KÉŽ

            Bicanovský7     před rokem 14.05.2022 15:08 |  
            11 0

            Chybovali jsme- trenér, realizák i hráči- v základní části i nadstavbě (zbytečné ztráty). Ale ani to by nevadilo, kdyby zásadně do výsledku ligy nepromluvili rozhodčí (a vtipné je, jak často ti- kt nás nesnášejí- relativizují a manipulují, když mluví "o chybách rozhodčích na všechny strany..."/ A případně doplní "faktem", že takový ZELINKA je přesvědčený slávista ap.).


            Napříč medii (nekriticky) oslavují titul "semknuté" Plzně, Bílka prezentují skoro jako trenéra- hrdinu atd./ Přitom nebýt trapné/nesmyslné penalty, kt nás poškodil polský rozhodčí(viz za něhož se styděl Grégr...), pravděpodobně bychom titul slavili my... A dodávám- kolik medií/novinářů řešilo neodpískání penalty po brutálním zákroku Laštůvky na Sora? Temná strana- mafián Šádek a spol.- si vychutnává triumf...

            KÉŽ JSME PŘÍŠTĚ SILNĚJŠÍ I V ZÁKULISÍ... KÉŽ SE PROBOJUJEME DO SKUPIN. FÁZE EKL! KÉŽ ZÍSKÁME TITUL V ROCE 2023!