Hráči Slavie

Václav Jurečka přestupuje do Slavie

Slavia hlásí druhou letní posilu. Po skončení smlouvy ve Slovácku posílí útok sešívaných Václav Jurečka, který podepsal v Edenu tříletou smlouvu.

Václav Jurečka oslaví za tři týdny 28. narozeniny, jde tak o zkušeného fotbalistu, který však zazářil až v poslední sezóně. Jde o odchovance Opavy, kde kromě půlročního hostování v Kolíně strávil celou svou kariéru až do začátku roku 2020, kdy se přesunul po skončení smlouvy do Slovácka. To měl za sebou hromadu druholigových zápasů, v první lize však jen sezónu a půl, konkrétně 33 zápasů s bilancí 3+2. Na Slovácku se prosazoval také pozvolna, v prvním půlroce připsal jen devět startů a jeden gól, v sezóně 20/21 už to bylo 27 zápasů, ale průměr 55 minut na zápas hovoří o tom, že často nastupoval z lavičky náhradníků. Přesto vstřelil sedm branek. V právě skončené sezóně střelecky i herně zazářil, stal se oporou svého týmu, odehrál všechna ligová utkání a vstřelil v nich 17 branek, k tomu ještě dvakrát asistoval. Tím si vysloužil i pozvánku do národního týmu, kde si v Edenu předevčírem připsal svůj druhý start.

„Jsem moc rád, že se příchod Václava Jurečky povedlo dotáhnout. Je to hráč, který v posledních letech, a hlavně v minulé sezoně, předváděl nadstandardní výkony. Ukázal svůj velký potenciál. Věřím, že prostředí Slavie dostane Václava na ještě vyšší úroveň. Zároveň bych chtěl poděkovat za naprosto profesionální a korektní jednání agentovi hráče Radku Špiláčkovi,“ řekl k přestupu pro oficiální web klubu sportovní ředitel Jiří Bílek.

Sám Jurečka pak přestup tamtéž komentoval takto: „Bezprostřední dojmy jsou fantastické, Slavii u nás vnímám jako největší klub. Smlouvu beru jako odměnu za životní sezonu, čekal jsem na ni strašně dlouho. Na své výkony chci navázat, konkurenci samozřejmě vnímám a myslím si, že k fotbalu patří. Bude mě nutit růst a dál se zlepšovat. Strašně se těším na fanoušky.“

Komentáře (218)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    pcitron     před rokem 04.06.2022 08:46 |  
    6 1

    Tož vítej. A v příští sezóně aspoň dvacet fíků.

  2. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    MarekL     před rokem 04.06.2022 08:49 |  
    7 1

    35 zápasů v lize v této sezoně
    17 gólů a 2 asistence
    Kvalitní posila...


    Komentář byl uživatelem upraven (04.06.2022 08:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Merkel     před rokem 04.06.2022 09:51 |  
      4 7

      pozor, ale docela hodně z těch 17 bylo z penalt. Ale zase my zas ty penalty moc neumíme, takže aspon někdo, kdo to dá. Když si vzpomenu na Olainku a jeho břevno proti Karviné, tak mne ještě teď mrazí. Docela bych si troufl říci, že to byl klíčový moment, že se nepovedl titul.

  3. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Ferguss     před rokem 04.06.2022 08:52 |  
    11 11

    No nevím jestli je zrovna tohle posila, která pozvedne náš útok. Ale rád se budu mýlit.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      red_dwarf19     před rokem 04.06.2022 12:03 |  
      2 2

      To jsem si u Kuchty říkal taky... Tak snad to bude stejný :-)

  4. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 08:52 |  
    4 1

    Mimo SKS ligu vlastně nesleduji, tudíž nevím jaká to je posila,mate ho někdo následovaného, jestli bude pasovat to Trpiše stylu.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      ervin     před rokem 04.06.2022 08:59 |  
      4 3

      Možná kdyby mu nepasoval tak si ho nevybral, co myslíš?

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        vlk30 (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 10:46 |  
        11 6

        Jako třeba Krmenčík.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      PetCC     před rokem 04.06.2022 09:01 |  
      5 1

      Ono těžko říct, Slovácko jsem viděl jako týmovou práci, tolik jsem si nevšímal individualit.
      Ale Jurečka určitě týmově pracoval výborně, jinak by ve Slovácku hrát nemohl, takže z tohohle pohledu a z toho, že si za těmi góly šel, se určitě hodí.
      Ovšem jaký z něho budeme mít pocit z jeho hry, až bude hrát za nás, to nevím.

  5. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    PetCC     před rokem 04.06.2022 08:57 |  
    6 0

    Včera jsem si zrovna říkal, když jsem něco slyšel o potřebě útočníka pro Slavii, co vlastně ten Jurečka? Fungoval by u nás?
    No, zřejmě asi jo :-)

  6. Václav Jurečka

    Edenjejenjeden     před rokem 04.06.2022 08:58 |  
    27 0

    Důraznej , nepříjemnej , pohyblivej útočník , právě takovej "kuchtovskej" typ hráče nám letos na jaře strašně chyběl . A že není nejmladší ? Alespon si za půl roku on , nebo jeho agent nebude chtít plnit sen .

    • Re: Václav Jurečka

      PetCC     před rokem 04.06.2022 09:04 |  
      23 0

      My potřebujeme mít několik hráčů ke třicítce, aby tým vedli a přitom u nás odehráli stovku zápasů.
      Mladí talenti by se u nás něměli zdržovat víc než dva roky a zákonitě nemůžou tvořit osu týmu.

  7. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    ricci78     před rokem 04.06.2022 08:59 |  
    27 5

    Říkal jsem, že přijde překvapivé jméno chlapci do konce tohoto týdne

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      MarekL     před rokem 04.06.2022 09:04 |  
      3 0

      Tak to jo, a nemohl by si naznačit další zajímavé jméno?

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        ricci78     před rokem 04.06.2022 23:41 |  
        4 2

        Santos je prakticky hotovej a ostatní nemohu mluvit konkrétně.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Mikey     před rokem 04.06.2022 11:15 |  
      2 3

      Tak ještě ten stoper a záložník ze zahraničí.
      +Ewerton, pravý bek a popřípadě Isak.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        necich     před rokem 04.06.2022 12:36 |  
        3 2

        Takže 7 hráčů, super. To by byl nesmysl..

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Chooze     před rokem 04.06.2022 12:10 |  
      7 26

      Hurra další rozšíření kádru... Další prumerak do už průměrného týmu.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        bongor     před rokem 04.06.2022 21:01 |  
        1 2

        Ježíš,tahle čúza je vůl.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      donford     před rokem 04.06.2022 12:14 |  
      6 1

      Dvakrát ti ricci78 děkuji. Zaprvé, že jsi nás patřičně napnul (či nažhavil do zvědavosti :-)) a zadruhé, že jsi se nemýlil.

  8. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Radovan62 (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 09:06 |  
    4 20

    Máme brát hráče do 23 let nebo už to neplatí,tak vítej

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      kjandourek (admin)     před rokem 04.06.2022 09:13 |  
      13 2

      Takhle rozdíl soustředit se na... A brát pouze...

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      kondorr     před rokem 04.06.2022 09:18 |  
      9 0

      tak nemůžeš pořád kupovat jenom mladíky potřebuješ taky zkušenost

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Radovan62 (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 10:21 |  
        1 0

        Tomu rozumím

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      gr—pla     před rokem 04.06.2022 11:36 |  
      4 27

      To byla jen další Tvrdíkovina. Takových slibů už bylo a asi ještě bohužel bude.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Arya     před rokem 04.06.2022 12:03 |  
        22 6

        Rétorikou mi připomínáš gazzu. A koneckonců i mentální kapacitou. Tohle říkat o někom, kdo pro Slavii obětoval vlastní zdraví... hnus.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      necich     před rokem 04.06.2022 12:33 |  
      3 2

      Proč by to nemělo platit? To se snad nevylučuje. Kolik let je hráčům jako Jurásek, Sor, Fila, Douděra? Nikdo neřekl, že budeme brát výhradně hráče do 23 let, ale že to je naše priorita a to je rozdíl..

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Leksel     před rokem 04.06.2022 12:38 |  
      5 0

      Taky ale potřebujeme už hotový hráče.

  9. ...

    Harvey     před rokem 04.06.2022 09:10 |  
    16 5

    Hráč v nejlepších fotbalových letech, po životní sezóně a zdarma po vypršení smlouvy. Masakr.

  10. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    3ivo3     před rokem 04.06.2022 09:16 |  
    1 2

    Uvidíme, ve čtvrtek za repre to nebylo špatný. Při jeho příchodu jsem nečekal nic. Docela dobře presoval.

  11. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    o5aradecek     před rokem 04.06.2022 09:28 |  
    9 3

    Přiznám se, že tuhle posilu jsem úplně nečekal. O to větší mám radost. Díky vedení a Jindrovi! Útočník okamžitě do základu a skutečná posila. Už máme dvě. DD bude taky letec!

  12. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Quentin     před rokem 04.06.2022 09:39 |  
    6 0

    Vítej, Venco! Ať se ti v nejkrásnějším dresu daří, doufám, že nejen proti bídě ti to půjde stejně dobře jako v barvách Slovácka!

  13. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Juventus turin     před rokem 04.06.2022 10:02 |  
    4 0

    Vykřikl jsem radostí...Vítej Venco

  14. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    sicilianbrno     před rokem 04.06.2022 10:03 |  
    8 11

    Tak ani neskaču metr do vyšky, ani to neni propadak, v jeho připade asi rozhodlo přichod zadarmo. Ale čekal jsem zvučnejši jmeno. On hodne golů dal z penalt, tak snad předvede i dravost v pokutovem uzemi jakou měl Kuchtič.
    Ale su rad že vedeni timto přichodem jasně ukazalo, že limit max 23 let při přestupech k nam padl.
    Pokud přivedem obrance ( Santos ) a k nemu Ewertona, tak budu spokojenej, hl s Ewertonem, to je technickej hrač použitelnej na vice postech kterej by nam STRASNE PROSPĚL...
    Vitej

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Cygnus     před rokem 04.06.2022 10:13 |  
      16 4

      Dal v 2021/22 přesně 3 góly z penalt. 2 x proti Liberci v jednom zápase, 1 x proti Boleslavi. Pod pojmem "hodně gólů" si představuji něco jiného. A že "limit 23 let padl" - nevím proč se stále opakuje stejný nesmysl. Soustředit se na mladé hráče neznamená že nebudeme mít zájem o hráče nad tuto věkovou hranici.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        sicilianbrno     před rokem 04.06.2022 11:31 |  
        3 10

        Co prezentovalo vedeni to tu tlumočim ja, ja si tuto vekovou hranici nevymyslel...

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Sníža     před rokem 04.06.2022 13:02 |  
            2 0

            Nakupovat levněji a především mladé hráče. Jenže jeho jsme získali zadarmo.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Cygnus     před rokem 04.06.2022 13:16 |  
            2 2

            Podstatné je, že skauti že mají zaměřit na hráče do 22, max 23 let, a jako příklad se dává Zima či Ousu. Skauti mají jako úkol najít mladé, často neznámé talenty, kteří nejsou u širokého publika známé. Na Jurečku, nebo hráče jako Beauguel a spol samozřejmě nepotřebujeme skauty. A o těchto hráčích se vůbec nemluví jako hráči do 23 let.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          vlk30 (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 13:02 |  
          1 0

          Já myslím, že to nebude dogma. Spíš že takový hráči budou upřednostňováni.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Sníža     před rokem 04.06.2022 12:59 |  
        1 1

        Přesně a navíc nic nestál. Za mě super

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      vlk30 (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 10:50 |  
      5 3

      Jaké zvucnější jméno, myslíš toho rudocha či chachara?

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        sicilianbrno     před rokem 04.06.2022 11:32 |  
        4 6

        To jsou snad jedini dva utočnici v evropě?

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          vlk30 (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 12:59 |  
          2 2

          Proto mě zajímají další zvucnější jména, konkrétně která ? Samozřejmě v nějaké cenové relaci která má pro nás smysl.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            sicilianbrno     před rokem 04.06.2022 14:30 |  
            1 2

            Opravdu nemam vyskautovany x desitek hračů po evropě. Kdybych tuhle zkušenost měl, tak budu delat např ve slavii....kapišto?

            • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              vlk30 (přítel SN)     před rokem 05.06.2022 20:10 |  
              2 0

              Tak pak nepiš zvucnější jména.,když žádné neznáš :-)))

  15. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    A.Lima     před rokem 04.06.2022 10:04 |  
    16 1

    Vítej a nechť se ti daří v našem milovaném a nejkrásnějším dresu !! :)

    Jsem moc rád, že Jurečka vyšel

    SKS 4ever

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      kedul     před rokem 04.06.2022 10:33 |  
      4 1

      Chytli ho (až nahodile) na represrazu, nebo na něm systematicky nějaký čas pracovali? Z toho jeho prvního rozhovoru to není úplně jasné, nicméně implikuje spíš to první. Apropos, pokud jsem dobře sledoval a pochopil debaty novinářů i Svědíkovy výroky o jeho působení na Slovácku, tak zřejmě přichází jako volný hráč. Ale vybral si perspektivně Slavii před plzeňskou konjukturou.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.06.2022 11:46) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        vlk30 (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 10:53 |  
        6 2

        Asi byl na tabuli, ale ne na prvním místě, jen tak odhaduji. Zřejmě se to řešilo až když nevyšla ta rudá bída.

  16. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    p!erreCORE     před rokem 04.06.2022 10:07 |  
    3 0

    Do stropu neskáču.. ale: góly dává ve velkým a vypadá jak velkej drsňák! To se hodí! Takže za mně dobrý..

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      bongor     před rokem 04.06.2022 20:55 |  
      2 0

      Drsňáka potřebujeme a nejlíp,když je to drsňák od boha,ne takovej"od zítřka vám ukážu,budu drsňákem",jako žaba,nebo nedávno mladej Frýdek.

  17. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Nosorozec     před rokem 04.06.2022 10:19 |  
    16 0

    Za mě dobrá posila. Slovácko nevyhrálo pohár a neskončilo na čtvrtém místě náhodou, ta kvalita tam je a Jurečka patřil mezi nejvýraznější hráče a má předpoklady prosadit se i u nás. Ať se daří!

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Sníža     před rokem 04.06.2022 12:53 |  
      3 0

      Souhlas a když nehrál tak jim dost chyběl.

  18. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Alky (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 10:22 |  
    3 0

    Přál bych si, aby z něj byl nový Milan Škoda. Ale nevsadím si na to. Nicméně, vítej Václave, ať se daří!

  19. Jistota

    Mike     před rokem 04.06.2022 10:43 |  
    18 0

    Tak jednu jistotu bychom mít měli. Bude od Svedika připravený fyzicky úplně špičkově.

  20. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Xerxes     před rokem 04.06.2022 10:52 |  
    33 1

    Co je to tady zatím za divný komentáře? Jurecka je golovy střelec, dric, co nic nevypusti. Hrac do presingu. Jde zadarmo (pouze podp. bonus). Znamená to pravděpodobný konec Tecla, jehož by mel typologicky nahradit. Super přestup!

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Merkel     před rokem 04.06.2022 11:06 |  
      4 10

      já si myslím, že to je dobrý transfer, i když stále nemohu vypustit z mysli, co bude s našimi mladými puškami - Filou, Sorem, Usorem, Alijagičem, Šmigou a dalšími. Tecl se asi posune do role mentora, Krmenčík do Brugg. Je celkem jasný pořídit si hráče, který je talent a snažit se jej rozehrát jinde. Samek je celkem zklamání a Horský taky moc šancí nedostal. Ale čekal bych víc od té snahy zapracování do áčka. stále jen nakupujeme. nic proti Jurečkovi, je to typ Kuchta a ten chyběl. to je určitě posila a má dobrý charakter. chybí mi kreativní záložník a golman.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Xerxes     před rokem 04.06.2022 11:34 |  
        3 1

        Příprava ukáže a Trpis rozhodne...tipnul bych, ze trojice Sor-Fila-Jurecka zustane a bude se ruzne prat dle typu zapasu o post. Teclik muze byt vice v roli lídra kabiny a mentora. I to je dulezity. Ruku na srdce, kdo z vyse jmenovaných ma zatím na SKS? (Alijagevicovi věřím)

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Sníža     před rokem 04.06.2022 12:51 |  
        4 0

        Golmanů máme na rozdávání.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      gr—pla     před rokem 04.06.2022 11:19 |  
      7 20

      Gólovými střelec, co dal za svoji kariéru celých 28 gólů :-)

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Xerxes     před rokem 04.06.2022 11:36 |  
        12 1

        Někdo se do toho dostane holt v pozdějším věku. Aktuálně je vybornej, v zápasech Slovácka vždy jeden z nejlepších. Tvrdej, behavej, golovej.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Ragnarok     před rokem 04.06.2022 11:47 |  
          10 25

          Asi jako velmi zkušený gólman co má v 30 letech 67 startu v lize a zesere se z Lince i Feyenoordu.

  21. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Pepino44     před rokem 04.06.2022 11:08 |  
    13 4

    Tak při sledování zápasu se Švaicem jsem opět viděl "práci" hrotového útočníka. Ano, tak má presovat jako Kuchta hrotový útočník. Bylo to srovnání s naším hroťákem, který nám zbyl, tolik opěvovaným Teclem. Mám Tecla docela rád, ale prostě jako hrotový útočník pro Slávii již není. Doufám, že se Jurečka dobře zabydlí v útoku a konečně toho nejlepšího střelce budeme mít.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Pedro50     před rokem 04.06.2022 11:31 |  
      2 3

      Já bych to upřesnil, hrotový útočník v méně kvalitních týmech. V těch kvalitních mu stačí dávat góly, protože mu na ně kvalitní záloha a krajní obránci přihrávají....

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        lukas6novak     před rokem 06.06.2022 09:12 |  
        2 0

        Jak dlouho byl v Liverpoolu jasná jednička do útoku Firmino a fungovalo jim to a byl chválený. A pro porovnání tak Firmino má v Premier League 17290 minut a 71 gólů =244 minut na gól a Tecl 11327 minut a 66 gólů =172 minut na gól. Ale tímto nechci dá se říct vůbec obhajovat Tecla ale spíš ten narativ že útočník musí být vždy mašina na góly a bez toho nebudeš úspěšný. Vždy je nejlepší aby měl útočník vše ale kolikrát je lepší větší pracovitost, presink, kombinace než gólovost ale logicky to vždy musí být v nějakým poměru ten přínos. A Manchester City taky hrál celou seónu bez klasickýho zabijáka vepředu a nejlepší střelec v lize byl střední záložník a stejně vyhráli ligu.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Cygnus     před rokem 04.06.2022 11:54 |  
      22 7

      Pepino, jsem realista, samozřejmě že jsou lepší hráči než Standa Tecl. Ale vždy se snažím ověřit si fakta a ne vycházet z mým domněnek. Abych jen parafrázoval jednoho kolegu který teď odpočívá na trestné lavici a který, když byl tady osvědčený z hlouposti se bránil tim, že byl 'liný' si to ověřit.

      Ale abych se vrátil k Teclovi:. myslím že z posmívání Standy se stál takový evergreen. Hlášky před zápasem "zase budeme hrát s 10" jsou v mých očích hloupé a smutné - protože řada kolegů je asi doopravdy 'liná' si ověřit fakta. Standa hrál s minulé sezóně ani ne v 1/3 celkově hrací doby. JiT nastavuje Tecla když si myslí, že typologicky do toho zápasu lépe patří. Takže v menšině zápasů. A představ si, že když Tecl za tu dobu co tady vládne JiT nastoupil do zápasu od začátku, tak jsme měli bodově větší úspěšnost než než Tecla. Ano, gólů nedává moc, za to ale je dávají ostatní na hřišti. Za dob Jarolíma byli obránci bodově téměř impotentní. Porovnej to s výsledky JiT. Trpišovský od začátku mluvil o totálním fotbale, kde obránci budou útočit a útočníci bránit. Jeden za všechny, všichni za jednoho. Je úplně jedno kdo dá gól, mužstvo je důležité, ne jednotlivci. Tecl odvádí černou práci, kterou ne každý umí ocenit. Není to typ Gerd Müllera, který jako 'der Bomber' v sedmdesátých letech střílel jednu branku za druhou. Ale přitom téměř neopustil velké vápno, natož aby bránil obráncům při rozehrávce, trhal obranu aby tím umožnil spoluhráčům se dostat do střelecké pozice. Teď se hraje jiný fotbal, ne ten pochodový z dob Beckenbauera, který měl na konci zápasu svoji frizůru v naprostým pořádku. Tecl je nenápadný, stejně jako například Kuba Hromada. Pro mnohé neviditelný, a chtějí se ho zbavit. Udělej mi radost Pepino, a podívej se v kterých zápasech jsem tuto sezónu přišli o body, když Hromada nehrál. Pro Kubu platí to stejné jako pro Tecla. Bodově jsme byli úspěšnější "s" než "bez".


      Komentář byl uživatelem upraven (04.06.2022 11:56) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Arya     před rokem 04.06.2022 12:00 |  
        5 2

        Jindra dělí hráčské pozice na "brankář" a "hráči v poli" (:

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        pcitron     před rokem 04.06.2022 13:12 |  
        1 1

        Velmi dobře napsané.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        weetek     před rokem 06.06.2022 15:07 |  
        3 5

        Tak zase abychom byli objektivní, to "posmívání Teclovi" nespadlo z čistého nebe. Většina fanoušků by asi ještě dnes podepsala, že je lidsky Standa sympaťák a fajn člověk, i když si nejsem úplně jistý, že vnitřně nutně 100% slávista - podobný status "jakože legendy" mohl klidně mít v Plzni, kdyby si ho tam nechali, má s nimi tituly a na rozdíl od Slavie za ně dokonce sem tam dal gól i v evropských pohárech. Jenže si ho nenechali, znovu se vrátil k nám, když tu při prvním krátkém působení vlastně vyhořel (objektivně vzato, jistě nejen svou vinou, klub byl v docela jiném stavu než třeba dnes) a jeho další působení u nás, a pod JT speciálně, nese dvě problematické a vlastně protichůdné charakteristiky: velmi špatnou produktivitu a nadstandardní důvěru trenéra, které se řada jiných hráčů ani zdaleka netěší (dřív třeba Baluta, letos Madsen). Letos to vygradovalo jednak tím propadákem v předkolech evropských pohárů, kde si ještě na ploše varšavského stadionu sypal popel na hlavu a hlásil se k zodpovědnosti za vypadnutí - a bohužel zcela po právu, protože zazdil tutovky a opravdu to bylo jednou z příčin propadu do evropského poháru třetí kategorie, a druhak tou snahou přifilmovat pentli v domácím zápase proti Plzni, kdy jeho opětovné selhání tváří v tvář gólmanovi bylo posledním krokem na cestě k promrhání solidního náskoku a ztrátě titulu. Klidně mě oprav, pokud něco vidím z tvého pohledu chybně, ale myslím si, že to "posmívání Teclovi" minimálně z našich řad není výsledek zaujatosti, ale historických zkušeností. Nemohlo mě včera, když jsem se radoval nad lišáckým zakončením Kuchtiče, bohužel nenapadnout, jak by to asi na jeho místě řešil Standa, a možná nás slávistů mělo podobné myšlenky víc. A to si přitom vezměme, že jak Standa, tak třeba i Krmelec, vlastně v tomhle repre cyklu za nároďák ještě nastoupili. Brrrr.... A znova: nenapadlo mě to proto, že bych se chtěl "vysmívat Teclovi", ale že jsem ho prostě tolikrát viděl podobnou situaci zazdít.
        A ještě dodám, že mi opravdu leze krkem i ta mantra o jeho ohromném vlivu na kabinu. Připadá mi, že těch hecířů, tmeličů a dobrejch duší tam máme na pomezí zápasového kádru i v realizáku snad až moc, a pak stejně vyšvihneme na konec sezóny odevzdaný výkon proti rudým. Standa nestanda.
        Suma sumárum, za sebe bych byl šťastný jako blecha, kdyby se objevila šance na nějaké důstojné angažmá na závěr kariéry, jakkoliv je Standovi pořád vlastně teprve 31 let. Zároveň se bojím, že takové nepřijde a že role "mentora" bude ještě pořád při každé příležitosti, kterou JT bude považovat za vhodnou, nahrazena stopadesátým pokusem ukázat, že jsme se všichni pletli a Standa přece jenom je gólový zabiják. Což by nás při nutnosti překonat 3 předkola klidně mohlo stát v následující sezóně evropské poháry.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Cygnus     před rokem 06.06.2022 17:25 |  
          1 2

          Nebudu vás opravovat ani vám oponovat. Respektuji váš názor. Jestli vážně myslíte že JiT Tecla staví aby tím uškodil Slavii, nechám to zcela na vás. Jen mi pak řekněte proč Standa Tecl nehraje vždy v základě. A, ale to bych asi po vás chtěl až moc, abyste si ověřil kolik krát jsme ztráceli body když Tecl nastoupil od začátku - a tedy a contrario jakou úspěšnost Slavie jako mužstvo mělo s Teclem. Velice byste se divil.
          Jestli si myslíte že jsme prohráli titul kvůli Teclovi - budiž. Každý má právo na svůj názor. Stejně tak se samozřejmě nedá měřit kdo je opravdový Slavista - Tecl, nebo někteří zdejší uživatele.


          Komentář byl uživatelem upraven (06.06.2022 18:43) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Peťánek826     před rokem 07.06.2022 09:46 |  
            1 0

            Ahoj Cygnusi,
            je obyčejně v tvých příspěvcích vidět, že rozumíš fotbalu víc než mnoho zdejších fanoušků, a dovedeš svá tvrzení i logicky nebo s pomocí dat zdůvodnit.

            Nyní ale reaguji na tvou větu psanou jinému přispivateli: "Respektuji váš názor. Jestli vážně myslíte že JiT Tecla staví aby tím uškodil Slavii, nechám to zcela na vás."
            Nevím, neumím zjistit v jeho příspěvku kde píše to, co ty o něm tvrdíš.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            weetek     před rokem 08.06.2022 14:05 |  
            1 2

            Ani se mi moc nechce reagovat, protože to, že by JT stavil Tecla, aby "uškodil Slavii", jsem samozřejmě nikde nepsal a je to tak hloupá zkratka, že to připomíná diskusní fauly v podstatně méně vytříbených debatách než jsou SN. Tím míň chci řešit, proč Tecl "nehraje vždycky v základě", protože i to je nesmyslné téma. A do třetice, nikde jsem nenapsal,že jsme titul "prohráli kvůli Teclovi". Tady si posloužím citací sebe sama: "jeho opětovné selhání tváří v tvář gólmanovi bylo posledním krokem na cestě k promrhání solidního náskoku a ztrátě titulu." Dost jiný význam, že? Nicméně ano, myslím si, že je Tecl trenérův oblíbenec a je nasazován daleko častěji,než by odpovídalo jeho výkonnosti. A ano, Slavii to škodí. Celý poločas v Rotterdamu byl naprosto jalový, celý zápas ve Velvarech zrovna tak. V pohárových utkáních na začátku sezóny to opakovaně zazdil, v zápase s Plzní na konci sezóny to zase zazdil. Je to palič a jalový běhač, který zabírá místo v kádru perspektivnějším hráčům. Byl jsem letos na tribunách Edenu dost často na to, abych potvrdil tvé konstatování z původního příspěvku: i slávisti se Teclově neproduktivitě a nekopství už smějí. A mají k tomu bohužel spoustu důvodů.

            • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              Vladko (přítel SN)     před rokem 08.06.2022 15:40 |  
              0 2

              1. "jeho opětovné selhání tváří v tvář gólmanovi bylo posledním krokem na cestě k promrhání solidního náskoku a ztrátě titulu." se dá klidně přeložit na "titul jsme prohráli kvůli Teclovi.
              2. Neproměněná penalta, vlastní gól vás netrápí?
              3.Souhlasím s paličem, i když já bych napsal neproduktivní. Ale Standa rozhodně není jalový běhač a nekopa. Asi jste na tribunách nedával pozor.
              4." i slávisti se Teclově neproduktivitě a nekopství už smějí" bych upravil na " i "slávisti" se Teclově neproduktivitě a nekopství už smějí"

  22. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Pedro50     před rokem 04.06.2022 11:28 |  
    18 0

    Nejlepší útočník ligy, zadarmo a ještě inženýr! Kdo z vás to má?

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      pehacko     před rokem 04.06.2022 11:29 |  
      7 1

      Kdyz oni inženýra, tak my doktora! Jenze ten nas ma cernou kartu!

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Merkel     před rokem 04.06.2022 12:29 |  
        2 6

        když vy kachličky, tak my břízolit

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        butters     před rokem 04.06.2022 12:42 |  
        2 0

        Už jen 8 let a 5 měsíců, pak se vrátí.

  23. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Ragnarok     před rokem 04.06.2022 11:44 |  
    7 9

    Dobrý, hezký, ale cestou na stadion v aplikaci flashscore stejně uvidíte na hrotu osvědčenou jistotu.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Arya     před rokem 04.06.2022 11:58 |  
      3 2

      Jojo, ať žije Sor!

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Xerxes     před rokem 04.06.2022 12:09 |  
      0 0

      (-:

  24. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Ondráš     před rokem 04.06.2022 11:48 |  
    4 1

    U mě dobrý.

  25. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Leksel     před rokem 04.06.2022 11:54 |  
    17 0

    Teď jsem si ho poslechnul v rozhovoru a jeho projev byl kultivovaný, distingovaný, prostě na úrovni, poděkoval Slovácku a že chce přispět k tomu vrátit Slavii tam, kam patří a že se těší, už aby to začalo. Tak Vašku, vítej mezi námi intelektuály!


    Komentář byl uživatelem upraven (04.06.2022 11:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      pehacko     před rokem 04.06.2022 12:17 |  
      18 3

      Z utocniku co bylo k mani je za me nejlepsi volba… bogel je rasista a nasaklej pradelnou. pulkakraba je casto zraněna a ruda. almasi zase bude drahej a podobny jako jurecka, jen pomalejší a vic do vapna. Vic toho tady v nasem rybniku neni.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Merkel     před rokem 04.06.2022 12:28 |  
        8 9

        já jsem rád že poloviční rudy krab nepřijde.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          pehacko     před rokem 04.06.2022 12:33 |  
          5 2

          Fotbalove by mohl byt platny, ale zdravi u nej je otazka a jindruv narocny styl by nemusel vydrzet. Pak je rudy asi az moc a proto k nam nakonec nesel. Za me Jurečka proste idealni volba a vubec jsem nepocital, ze by se nam povedl ulovit…

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Wulfstan (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 13:14 |  
          15 1

          Ty buď rád, že si tě ještě kjandourek nevšiml, colinsi, bahnhofe, slavo, martasi, lukatome.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Arya     před rokem 04.06.2022 13:20 |  
            5 1

            Ani měnit stylistiku to neumí :D

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Leksel     před rokem 04.06.2022 13:22 |  
            7 1

            Poslední dobou, ač liga i Evropa skončila, je tady nebývalý zájem o registraci "nové" klientely.
            A taky nebývale rychle zase "odcházejí", holt jepičí život


            Komentář byl uživatelem upraven (04.06.2022 15:21) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Merkel     před rokem 04.06.2022 12:31 |  
        8 6

        beaugel by v česku už nehrál. je to cvok, co si za každým bububu myslí že ho rasisticky někdo uráží. jako útočník se vypracoval. ale do slavie určitě ne.

  26. PŘIŠEL ZADARMO,

    Slávista 51     před rokem 04.06.2022 11:54 |  
    2 2

    to by mohla Slavia do 2let vydělat " balík ", když se chlapec bude snažit předvést se.
    Slavia bude ještě dlouho přestupní mužstvo.

    • Re: PŘIŠEL ZADARMO,

      cunak     před rokem 04.06.2022 14:08 |  
      4 1

      A možná by jen tak mimochodem mohla i vyhrát titul ;) .

  27. Václav Jurečka

    donford     před rokem 04.06.2022 12:02 |  
    26 0

    Tak po Juráskovi máme ještě Jurečku. :-) 17 gólu mluví o něm hodně dobře, zkušenosti také a bezchybné proměňování pokutových kopů rovněž. Jak tady kdosi velmi případně podotkl, a co jsem také viděl, Jurečka je od Svědíka hodně, ale opravdu hodně fyzicky nabušený. I to je zajímavé: když jde na bránu, tak z toho bývá téměř vždy gól. Což se nám v poslední době tak často nestávalo. Nechci v této trochu i slavnostní chvíli jmenovat a kalit vodu. Tak vítej, Václave! Ať se ti v nejkrásnějším dresu na světě gólově daří jako v poslední sezoně na Slovácku!

  28. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Arya     před rokem 04.06.2022 12:05 |  
    7 0

    Tak vítej, Václave! Ať ti to u nás střílí!

  29. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Tadeáš_Janků     před rokem 04.06.2022 12:32 |  
    10 0

    Za mě super přestup. Almási by vzhledem k věku a možnému zpeněžení byl lepším hráčem, ale jelikož Jurečka je zadarmo a Almási by šel za raketu, tak je tohle správná volba.

    V ideálním scénáři může být následujících pět let náš útočník číslo jedna, když bude pokračovat ve výkonech z letošní sezóny, tak bezesporu má na to. V nejhorším scénáři se neprosadí, bude chodit po hostovačkách a nakonec odejde zadarmo. Ale jelikož i zadarmo přišel a nepředpokládám velký plat, tak to žádná velká ztráta nebude.

    Po všech stránkách vidím super přestup a těším se na něj.

  30. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Marek3     před rokem 04.06.2022 12:36 |  
    22 3

    Uvidime co predvede, ale jedno uz vim predem: kdybychom takoveho hrace meli na jare tak slavime titul...

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      pehacko     před rokem 04.06.2022 13:01 |  
      17 4

      Zase by pak slovacko nesmetlo bolsevika tak krasne ve finale poharu… musim se priznat, ze me tyhle chciple kozy u teplého souseda moc bavi!

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Wulfstan (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 13:12 |  
        2 2

        Správně! Mě taky.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        kalex     před rokem 04.06.2022 19:33 |  
        3 1

        Toto je top!!!

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        bongor     před rokem 04.06.2022 20:44 |  
        2 2

        A nejsi sám pehy,koukám,že je nás už třináct.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      juras72     před rokem 04.06.2022 13:14 |  
      3 0

      To sem chtěl zrovna napsat!

  31. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Ondráš     před rokem 04.06.2022 13:32 |  
    11 0

    Tvl, kdyby mně bylo 27:)
    Nejde to hrát jen se samýma zobánkama. Potřebujem nějaké zkušené lídry, tvořit kostru týmu, však víte.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      wimpy     před rokem 04.06.2022 13:35 |  
      5 4

      Ovšem věk automaticky neznamená zkušenosti. Sbíral je v Kolíně a Vyšehradu.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Ondráš     před rokem 04.06.2022 13:41 |  
        6 0

        Tím líp, fandím mu. Žádnej zmrdeček, kterej dostal všechno zadarmo.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          wimpy     před rokem 04.06.2022 13:43 |  
          6 1

          To já mu taky fandím. Buď se ukáže, že se vzepjal k jedné vydařené sezoně a nebo tu stráví nejlepších pět let kariéry. Za ty prachy by byl hřích to nezkusit.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Ondráš     před rokem 04.06.2022 13:48 |  
            3 0

            Myslím, že podepsal na 3 roky, ale to je ve finále jedno. Já vlastně do dneška ani pořádně nevěděl, jak vypadá, ale teď už z něj mám dobrej pocit:)

            • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              o5aradecek     před rokem 04.06.2022 14:00 |  
              7 0

              Ondráši, jestli pesimista tvého ražení, má z něčeho dobrý pocit, tak se docela začínám děsit! :-))

              • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

                pehacko     před rokem 04.06.2022 20:47 |  
                2 1

                Takhle se naposledy rozparadil, kdyz k nam prisel Libor Tafat!!!

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        o5aradecek     před rokem 04.06.2022 13:58 |  
        2 1

        Ten Kolín je plus, ale. :-)

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          wimpy     před rokem 04.06.2022 14:01 |  
          0 3

          Myslíš? Ten název je nějakej divnej...

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            o5aradecek     před rokem 04.06.2022 14:11 |  
            4 0

            Zemana nepočítám. Ovšem za Mogul hráli vždycky jen ti nejlepší kluci z kraje.

            • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              wimpy     před rokem 04.06.2022 15:08 |  
              2 1

              Hlavně je to sparta Kolín. Když jsem proti nim hrával, ještě to bylo AFK.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        bongor     před rokem 04.06.2022 20:42 |  
        1 0

        Jenže ten Vyšehrad nepodceňuj.Odkud skočil Šemík?

  32. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Taky     před rokem 04.06.2022 13:37 |  
    12 0

    Kdo to říkal, já to říkal, to nemohu říct! :-)
    Pecka, vůbec jsem to nečekal.
    Ale mohlo mě to trknout, že Áda má rád všechny nové úlovky ohlášené co nejrychleji, takže mu asi NÁŠ Vašík nespolknul návnadu...
    Takže máme zadarmo gólového útočníka a k tomu nám Půlkrab nebude škodit v rudém, ani v jiném dresu.
    Umí zahrát i pravé křídlo, kope penalty...
    Myslím, že Jurečka je typ podobný Teclovi a Filovi. tak jen doufám, že se počítá s Filou!!! Ten byl včera proti mladejm anglánům skvělej.
    Se vší úctou a vděkem ke Standovi, mladí potřebují minutáž.
    Fila, Šmiga, Usor, Pudil...

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      bongor     před rokem 04.06.2022 20:40 |  
      2 1

      Neboj se Taky Náš Jindra si ví rady.Určitě dá oběma dost příležitostí.Ono se taky dá hrát 3-5-2,nebo 4-4-2.
      když teď máme dost kvalitních útočníků.Vidím to dobře.

  33. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    johnynz     před rokem 04.06.2022 13:52 |  
    11 4

    Posledni 2, 3 roky, se trosku zaobiram astrologii, tak neco krapet pro zpestreni z meho laickeho pohledu.
    Bylo by teda lepsi znat i presny cas narozeni, ale co se da delat.

    Ten borec ma fakt silnej horoskop, klidne by moh delat i mma fightera, ma tam podobny aspekty jako Jirka Prochazka. Ja ho teda nakoukanyho nemam skoro vubec, jen vim, ze dal letos za Slovacko celkem 20 golu.
    Kazdopadne se divim, ze prorazil az v tak pozdnim veku. On ma v horoskopu asi vubec nejpozitivnejsi aspekt a to, slunce trigon jupiter, temhle lidem se zije dobre a jsou uspesny. Uran trigon mars, to je vybusnost, a pak dalsi zajimavy veci.
    Co se tyce solarniho horoskopu, to je taka pomucka k tomu urcit, jaky by mohl byt pristi rok pocatkem od narozenin, tam mu pro rok 2021/2022, putujici jupiter svitil trigonem na slunce, coz znaci uspesny rok a sup vstrelil 20 branek a podepsal zivotni smlouvu. Pozitivni pak taky je, ze ten jeho nativni (pri narozeni) horoskop, dobre ladi s horoskopem Slavie. Ten jeho jupiter, je v konjukci se slávistickým sluncem a spolecne hazej trigon, na to jeho slunce. To je velmi silny spojeni. Skoro bych rek, jesli to neni i nakej skrytej slávistickej fanda, minimalne by mu Slavia mela bejt sympaticka, kazdopadne by z toho mela byt uspesna spoluprace a vubec bych se nedivil, kdyby dlouhodoba.
    Hele byl zadarmo, Svedik si ho z ty Opavy nevybral asi nahodou, jen to z nej dostat, coz se mu evidentne podarilo, 20 branek hovori za vse. Za me skvelej prestup. Navic v rozhovoru pusobi jako hodne fajn typek.

    Jen takova perlicka na zaver, pristi sezonu bude v solarnim horoskopu svitit jupiter trigon slunce Cvancarovi, proto me celkem mrzelo, ze sel k bidakum. Bude zajimavy sledovat kolik vsiti branek. Ja si asi pred sezonou ze srandy vsadim, ze vyhraje strelce, jesli tam teda bude nakej rozumnej kurz.
    Ovsem ten Venca Jurecka, takovej horoskop opravdu neni moc casto k videni, buh vi jesli ten solar z pred rokem nebyl spoustec k uspesny kariere a nebude z neho novej Lafata, skoro bych se vsadil, ze pokud mu to do toho blaznivi Rusaci nehodi vidle, ze tomu tak bude.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Ondráš     před rokem 04.06.2022 13:59 |  
      2 1

      Pevně doufám, že náš realizák jede při přestupech i astrologii!

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      wimpy     před rokem 04.06.2022 14:03 |  
      19 0

      Docela by mě potěšilo, kdyby tohle byla ta data, na kterejch ujíždí Priske. :-)

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        johnynz     před rokem 04.06.2022 14:10 |  
        2 4

        Hele nekde jsem slysel takovy porekadlo: "Milionari na astrologii neveri, ovsem miliardari ano" A podivej na pana Burese!!

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          wimpy     před rokem 04.06.2022 15:07 |  
          1 3

          Miliardářům vydělává, bude to asi slušnej kšeft. :-)
          Když už do toho vidíš, to mi řekni, když teď přidaj to třináctý znamení zvěrokruhu, všechno se posune, těm lidem, co budou najednou patřit jinam, se změní povaha?

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            johnynz     před rokem 04.06.2022 15:43 |  
            1 0

            O novym znameni nic nevim, ale myslim si, ze k tokmu aby se lidem zmenila povaha, to by tam musel nekdo nainstalovat neco zcela fungl novyho, aby odtud proudily jiny energie. Jesli nasli nekde naky novy souhvezdi, tak to souhvezdi tam stejne uz musi byt buhvi jak dlouho, tak by to na nas nemelo mit zadnej vliv. Leda, ze by se prislo na to, ze zijem v naky simulaci, kde je mozny naprosto vsechno a proste neco, co tam nikdy nebylo, tam najednou je a vyzaruje to neco jinyho, micha se to s tim starym a celkove uz to nevyzaruje, to co pred tim.

            • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              wimpy     před rokem 04.06.2022 15:58 |  
              0 2

              Tak jde o to, že ta souhvězdí musej být na určitém místě na obloze v určitou dobu, na tom je celá astrologie založená. A jak není den přesně 24 hodin, jednou za čtyři roky do toho musej vrazit přestupnej únor, už jim to přestává sedět a někdy na podzim do toho v dohledné době hodlaj vrazit Hadonoše. Jsem v pohodě, Vodnářem zůstanu. :-)

              • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

                johnynz     před rokem 04.06.2022 20:23 |  
                0 0

                Ze ses narodil kolem 30. ledna?

                • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

                  wimpy     před rokem 04.06.2022 21:27 |  
                  0 0

                  Skoro o tři neděle později.

                  • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

                    johnynz     před rokem 04.06.2022 22:16 |  
                    0 0

                    tak nic no :)

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Ondráš     před rokem 04.06.2022 14:15 |  
        1 0

        Astrologické scoutingové oddělení bratří Rosických.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Leksel     před rokem 04.06.2022 14:45 |  
      3 0

      Čas narození na minuty je v porodním zápisu, ale to by musel zjistit on osobně, příp. jestli ho nemají rodiče schovaný v rodinných análech. Třeba po tom údaji času by byl jeho už tak silnej horoskop ještě silnější a spadající už do kategorie Titánů. :-)
      To MMA je pro naši ligu a hlavně některý zápasy celkem výhodná dispozice, ale věřím, že tvrdost a důraz bude využívat v rámci férového boje se zaměřením na fotbalovost.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Wulfstan (přítel SN)     před rokem 05.06.2022 14:16 |  
      0 1

      Nesestavil bys můj horoskop? Zajímalo by mě, co mě čeká a nemine. Teda pokud je to pozitivní, pokud ne, nechci to vědět. A nebo jinak. Sestav mi prostě a jednoduše pozitivní horoskop, kterému by se ovšem dalo věřit a já se ti odvděčím třeba 50 plusy. Ale žádný pitomosti jako že třeba zdědím milión dolarů, poletím na Mars nebo se ožením s Pavlínou Pořízkovou.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        johnynz     před rokem 05.06.2022 14:58 |  
        2 0

        Vidim tu, ze v rozmezi od 0 do 100 let natahnes brka, budes mit vecny klid a nebudes muset resit, jesli te potka neco pozitivniho nebo negativniho, coz tedy myslim, ze zni velmi pozitivne.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Wulfstan (přítel SN)     před rokem 05.06.2022 15:56 |  
          2 0

          Jsem spokojen a začínám splácet tvou laskavost.

  34. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Alanor (admin)     před rokem 04.06.2022 14:07 |  
    20 6

    Já si trochu přihřeju polívčičku. :)

    Po našem vzájemném zápase v nadstavbě jsem psal, že bychom o něm měli minimálně uvažovat, i když jsem ho předtím bral jen jako sezonní kometu. S velkým nadšením to tu přijato nebylo, ale hle, Jurečka je tady. :)

    Jsem za něj rád. Není to sice hvězda a fanoušky je asi obecně podceňovaný, ale přijde mi jako hráč, co se sem hodí, a ne jako nějaký panic buy, jak nějaký zlý jazyk zmiňoval. :) Jurečka je pracovitý a komplexní. Je běhavý, zároveň zvládne i podržet míč zády k brance. V hlavě to má dle rozhovoru nastaveno dobře. A k tomu ta spousta gólů, tak snad to nebyla jen roční výjimka. Ale pokud se někdo z ligy Kuchtovi podobal nejvíc, tak on.

    Ač je objektivně třeba Almasi perspektivnější a zajímavější hráč, tak jsem rád, že jsme nevzali jeho ale Jurečku. Nejenom kvůli tomu, že přichází zadarmo, ale hlavně že má mnohem lepší předpoklady pro naši hru.

    Venco, ať se daří!

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      o5aradecek     před rokem 04.06.2022 14:18 |  
      18 2

      Souhlas s jedním ALE: Jurečka je hvězda. V lize a minimálně mezi útočníky, zcela nepochybně. JDB chce z Plzně někam na riviéru (což se nedivím) a kdo dal v Česku za poslední rok nejvic gólů? Jurečka! A máme ho u nás. Tak si toho važme a neprskejme (teď absolutně nemyslím tebe).

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      houston (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 15:32 |  
      4 9

      Za mě dobrý, ale ty vousy...

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Wulfstan (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 20:02 |  
        0 2

        Co ti vadí na vousech??? Já se neholím od 30 let. :-)

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Leksel     před rokem 04.06.2022 21:59 |  
          1 0

          Jo tak to budeš teda ty, když hlásili, že na Karlovarsku byl viděn poustevník. Podle hlášení od občanů antropologové uvedenou bytost pracovně označili Homo bibrus carlovarus erectus.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Wulfstan (přítel SN)     před rokem 04.06.2022 22:06 |  
            1 0

            Ale ne, já to myslel tak, že se nevyholuju do hladka, ale zastřihuju si to, to jo.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          houston (přítel SN)     před rokem 05.06.2022 08:43 |  
          0 0

          Když bude jako Benzema, nevadí mi ani ň !

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        novimex     před rokem 04.06.2022 21:47 |  
        1 7

        "Muslimák"

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      tomaray     před rokem 04.06.2022 15:37 |  
      0 6

      Tak to bys měl nastoupit k realizáku jako skaut....

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      PrahaSlavia     před rokem 04.06.2022 19:05 |  
      7 0

      Zrovna u utocnika, pokud by byl golovy po x sezon (jako treba Skoda) a nebude potrebovat za kazdou cenu co nejdrive do zahranici (Kuchta), ozelim neperspektivnost. Kdyby u nas Almasi zazaril a dal 20golu za sezonu, neudrzime ho, stejne jako Kuchtu/Baha.... Takze mu preju at se dari nejen v nasledujici sezone, ale klidne do vyprseni smlouvy, at mame v utoku x sezon klid. Uz se tesim!!

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        bongor     před rokem 04.06.2022 20:22 |  
        4 0

        Máš pravdu PrahaSlavia.Mně taky vadí,když často prodáváme kluky,co si JiT vypěstoval pro Slavii.Ty názory,že fotbalista před třicítkou je skoro dědoušek nad hrobem,to neberu,právě naopak.A navíc už po takových stařečcích
        není v "superklubech" taková sháňka a Jindra může klidněji tvořit s delší perspektivou.To samozřejmě není nic proti mladíkům,naopak ti vedle zkušených plejerů mohou růst a občas někoho můžeme prodat s klidným svědomím,že nenabízíme tituly a Evropu nějakým prádelníkům a popelářům.A o tom to je.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      bongor     před rokem 04.06.2022 20:25 |  
      3 1

      Voni jsou hlava pane Alanor.

  35. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    naplavnik     před rokem 04.06.2022 14:09 |  
    16 0

    Tož synku, vítaj. :-) Alespoň 15 kousků za sezónu v nejlepším dresu, jaký sis mohl vybrat.

  36. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    záplata     před rokem 04.06.2022 15:54 |  
    6 28

    Napříč soutěžema od 1. po 3. ligu odehrál 224 zápasů a dal 53 gólů, když odečtu letošní výjimečnou sezonu tak dal 36 gólů, já tedy do stropu neskáču, ale třeba překvapí. Ovšem to také mají Alijagič a Horský smolíka a to tedy do stropu neskáču už vůbec.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      pehacko     před rokem 04.06.2022 18:38 |  
      11 4

      Co bolo to bolo, terazky je to nas kanonýr!!!

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        záplata     před rokem 04.06.2022 19:06 |  
        7 3

        Jen jestli vůbec nějakýho kanonýra sháníme, jak jsem psal, třeba překvapí, on taky JiT umí divy, když dostal údajného dřeváka do PL, vlastně dva, ten druhej nám včera málem v Edenu zlomil tyč, dřevák jeden.

  37. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    damade     před rokem 04.06.2022 19:13 |  
    7 2

    Na Jurečkovi se mi vždycky nejvíc líbila jeho komplexnost. Může hrat jako náběhovej útočnik na ofsajd lajně, hold up útočník, i jako falešná devítka. Dá se využít i na křídle a na desítce. Je slušnej v kombinaci a kvůli fyzickým dispozicím je ideální hráč jak do brejků (kvůli rychlosti), tak do plný obrany (kvůli síle a hře ve vzduchu). Z toho co jsem viděl neni ani línej na krok v napadání a třešnička na dortu je zakončení a gólovost. Zadarmo tedy určitě dobrá posila, jedině se trošku bojim jeho charakteru, jelikož na něj z tohoto hlediska nechoděj jen pozitivní reference.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      bongor     před rokem 04.06.2022 19:56 |  
      4 1

      My se na Tebe Václave taky těšíme.Přeju hodně štěstí a hlavně zdraví.


      Komentář byl uživatelem upraven (04.06.2022 20:09) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        bongor     před rokem 04.06.2022 20:13 |  
        9 0

        Jo a kde jsi damade sebral ty zprávy o jeho charakteru?To spíš vypadá jako jedna paní to povídala.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Mikey     před rokem 04.06.2022 20:05 |  
      2 0

      Proto je taky potřeba. V týmu máme skoro jen hodné kluky.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      záplata     před rokem 04.06.2022 21:24 |  
      2 5

      Já bych ti ty jeho přednosti co jsi vyjmenoval i věřil, třeba to všechno opravdu má, ale gólovej až do této sezony tedy opravdu nebyl. To Standa je proti němu kanonýr.

  38. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Dante22     před rokem 04.06.2022 19:55 |  
    4 18

    Jsem nadšený, ale!

    Kolik gólů dával pravidelně? Má 3 góly 5 zápasu nic, 2 góly 6 zápasu nic. Nevím no, jak Tecl

  39. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    rybarmirek     před rokem 04.06.2022 20:23 |  
    12 1

    Hodně štěstí Václave v nejkrásnějším dresu!Jsem celkem milé překvapen a věřím, že Jurečka bude posilou.Nebranil jsem se ani při hodu Pulkraba,ten by to měl ale u fanoušků Sparty těžké a proto se rozhodl neriskovat.Jureckou jsem překvapen,ale věřím, že víme co děláme.Prosim,dejme mu nějaký čas hájení, kdyby to třeba nebylo od začátku na jednicku,on nám to vrátí!!!!!

  40. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Fido22     před rokem 05.06.2022 00:18 |  
    18 3

    Skvělá zpráva. Pracovitý, běhavý útočník ve zralém fotbalovém věku. Nepotřebuje žádnou aklimatizaci na českou soubojovou ligu, což by u kanonýra z ciziny bylo asi potřeba. Naopak je obouchán z různě kvalitních týmů. Umí ránu přijmout i rozdat. Vystudovaný, zakořeněný, po zahraničí zřejmě netouží, protože tam by odešel ze Slovácka právě teď , nabídky jistě měl. Myslím, že letos budeme mít dvě věže kolem vápna my. Filu a Jurečku.
    Vítej, Václave, přeji hodně úspěchů a nezraň se nám na repre srazu,..., znáš Myšpulína:-)
    Slavia oleeee!

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Ladislav (přítel SN)     před rokem 05.06.2022 01:02 |  
      3 1

      Jsi to zakřikla :) Václav Jurečka má v repre zdravotní problémy, ale naštěstí je to "jen" viróza ...

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Sherudan     před rokem 05.06.2022 09:13 |  
        4 7

        Viróza? To jako málem poblil pamětní síň československého fotbalu?

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      cheechoo1     před rokem 05.06.2022 09:22 |  
      4 3

      Jurečka měří 182, skoro jako Teclik a to žádná věž teda není :-)

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Lemmy15     před rokem 05.06.2022 15:52 |  
        1 0

        Jurečka se ve Slovácku rozstřilel. Je to týmový hráč a bojovník, který se nebojí jít na penaltu. Super posila, která přišla zadarmo. Jen pozor, aby se z něj nestal druhý Tecl. Na začátku angažma na slovácku se mu občas stalo, že netrefil prázdnou bránu.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          cheechoo1     před rokem 06.06.2022 09:23 |  
          1 1

          Já reagoval na ty "dvě věže" s Filou.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Fido22     před rokem 06.06.2022 11:09 |  
            0 0

            Dobře, tak není tak vysoký, jak se mi zdál. Asi ty mužné vousy na mne udělaly dojem věže do vapna. Tak mi nekaž radost, Cheechoo, ... já tuším, že to bude zabiják a půjde do všeho jako Kuchtič.

  41. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Kunetice     před rokem 05.06.2022 08:54 |  
    5 10

    To je úplně jedno stejně bude nastupovat Tecl nebo ne?

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      slavistou50let     před rokem 05.06.2022 11:54 |  
      0 12

      Standa si již nekopne, neboť nový trenér ho nepostaví.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Wulfstan (přítel SN)     před rokem 05.06.2022 12:14 |  
        3 0

        Jaký nový trenér?

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          coogee     před rokem 05.06.2022 13:17 |  
          1 1

          Wulfe, ber to jako nepovedený fór, klídek!

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Wulfstan (přítel SN)     před rokem 05.06.2022 14:06 |  
            2 0

            Tak to mi spadl šutr ze srdce. Já jsem se už lekl, že má náš Jindra laso z Liverpoolu.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Arya     před rokem 05.06.2022 13:20 |  
          5 1

          Asi nějaký zdejší (:

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Cygnus     před rokem 05.06.2022 13:51 |  
        7 1

        Stejné kecy tady koledovali celé léta co se týče Hubáčka. A každý nový trenér musel přiznat že bez kanonýra Huba se neobejde.

  42. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Fačín     před rokem 05.06.2022 09:45 |  
    13 15

    No prosím, hned to přestupový období vypadá veselejc... Snad mu to bude pálit jako loni za Slovácko. Ještě teda hned na začátek bude mít nejtěžší úkol - posadit Tecla...

    Byl to pro mě takovej tajnej trumf, o tomhle spojení se vůbec nemluvilo, až mi to přišlo podezřelý - automaticky se psalo buď Plzeň, nebo zahraničí, jako by pro nás vůbec nemohl být téma, přitom logicky aspoň trochu musel.

    Tak hodně štěstí Václave a nastřílej aspoň stejně gólů jako v poslední sezoně.

    A teď už jen dotáhnout Santose a budu spokojenej. A teda zbavit se tak 5-10 zbytečnejch hráčů z kádru.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          před rokem 05.06.2022 13:47 |  
      4 6

      Jj, zbavit se 5 až 10 (dle tvých slov zbytečných) hráčů a jarní část sezony a nadstavbu dohrávat s dorostenci...vy jste hlava pane vachmajstr...

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Chooze     před rokem 05.06.2022 15:53 |  
        4 17

        Minimálně deseti hráčů se musíme zbavit a to hlavně lazaru kteří by stejně pravidelně nehráli a taky těch kteří nemají odpovídají kvalitu k poměru k jejich platu. Máme i shraci na hostování více než 30 hráčů a to je moc. Musí přijít radikální řez k obmene kádru a urcite nebudeme hrát hůř než tuto sezónu a hlavně muzeme hrát s třetinovym rozpočtem jako plíseň. Propustil bych následující a některé s lehkym srdcem... Kolář pro něho vysvobození, Kudela můj oblíbenec ale roky nezastavís arychlost už chybí, pustit zadarmo na nějakou exotiku, zaslouží si to, Hovorka výkony která tu odvedl půl sezony už nikdy nezopakuje, navic nachylnost na zranění a opakuji se chyby z věcné nerozehranosti, Masopust milý kluk ale ktome fyzicky všechno ostatní pokulhává a na víc věk a taky lazar náchylný na zranění preju mu ještě zkusit zahraničí pokud bude mít vůbec někdo zájem, Olayinka umí sice tahat dozadu ale dopředu slabota, navíc ta jeho verbální i neverbální gesta mě už irituji, ptoblem jestli se vůbec najde kupec, Hromada nic mi nedělal ale na na Slavku jeto málo nepřidá žádnou nadstavbu, Plavsic za ty peníze neodvadi takovou práci a na víc nemá nastavenou hlavu na těžké zápasy které nezvládá, Stanik taky milý kluk do kabiny bojovník ale to je sakra malo na nás tým, no oba dva Ukrajinci nemají nato herně ani mentálně, navíc je tady nechci, protože chci Brazilec. Omlouvám seza dlouhý příspěvek ale krátce to napsat nešlo. Změny a to radikální musí přijít jinak se nepohneme z místa. Za zásluhy se hrát prostě nedá. Sportu zdar a fotbalu zvláště!!!

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          lukas6novak     před rokem 06.06.2022 08:42 |  
          0 0

          Pokud jsem dobře počítal tak máme teď 33 hráčů do pole pod smlouvou (Už bez Baha kde počítám že odejde jen není jistý kam a za kolik+ nepočítal jsem naše odchovance pod 21 let kde je logický že někteří hostují ale nechtějí se prodat).
          A teď se to může vzít trochu do podrobna:
          Matoušek, Yusuf konec smluv takže jdeme na 31
          Takacse se snažíme prodat a někdo píše že boleslav koupí Karafiáta - to by jsme byly na 29
          a potom máš skupinu hráčů kde budeme chtít prodat nebo může dojít k odchodu - Kúdela, Olayinka, Tijany, Madsen, Van Buren, Ekpai a to by jsme byly na 23-29 hráčů
          Pak logicky někdo příjde ale můj pocit je že letos by se ta postupná redukce hráčů pod smlouvami mohla docela povést a ten počet bude +- ok a potom už řešit jen příchod-odchod 1 ku 1 kvalitou

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Radek097 (přítel SN)     před rokem 06.06.2022 08:49 |  
            0 0

            Malínský je do 30. června taky hráčem Slavie.

            • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              lukas6novak     před rokem 06.06.2022 09:17 |  
              0 0

              Ale tak tam už je přestup do Jablonce po sezóně jistý ne?

              • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

                Radek097 (přítel SN)     před rokem 06.06.2022 09:33 |  
                1 0

                Jo, to je, ale tak dá se říct, že je to stejný případ jako Matoušek čl Yusuf. I když ti k 1.7. budou volní, tak Malínský k 1.7. přestoupí do Jablonce.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              před rokem 06.06.2022 14:58 |  
          0 1

          Fajn, máš názory podpořené argumenty, to se mi líbí, ale přece jenom drastická přestavba kádru dle mě nepřipadá v úvahu. Bys musel obětovat minimálně sezonu, a to si dle mého nemůžeme dovolit. Říkáš, kdo by měl odejít, ale neříkáš, kdo by měl přijít. Bohužel to není football manager na PC.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      pehacko     před rokem 05.06.2022 14:27 |  
      10 1

      Reknete jména, nebuďte slusnej! Vsech deseti!

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Fačín     před rokem 05.06.2022 15:08 |  
        5 12

        Dobře, ale varuju všechny, budu konkrétní! Hráči z hostování, prakticky všichni, šanci bych dal snad jen Takácsovi a Van Burenovi. Ze současného kádru bych oželel Tecla, Hromadu, Hovorku, Kačarabu. Všichni max.průměrní hráči české ligy. A prodal bych Baha, Olayinku, Sora a Koláře. Čistě kvůli prachům, protože Evropu letos nemáme vůbec jistou, takže kádr možná nebude potřeba tolik širokej a škvarky se hoděj vždycky.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          pehacko     před rokem 05.06.2022 15:56 |  
          1 0

          Dekuji ti za odpoved! Takze to mame osum…

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Mikey     před rokem 05.06.2022 17:09 |  
          7 0

          Když říkáš i hráče z hostování, tím myslíš i mladé kluky, kteří potřebují ještě aspoň sezónu pravidelně hrát v 1. lize? Viz. Markovič, Červ a hráči ve Vlašimi?
          A ti co máme na hostování, Yusuf a Matoušek - končí smlouva. Malínský má povinnou opci, na Karafiáta uplatní opci Boleslav.
          Takacsovi bych už šanci nedal, u nás je pořád zraněný, asi mu nesedí náročná hra. A když se na něj spoléhalo na podzim, tak hrál necelý 2 zápasy a zase se zranil na celý podzim.
          Mick - to asi nemá cenu, na základ u nás nikdy neměl, neproměňuje šanci, max jako žolík do některých zápasů, ale to můžou plnit jiní hráči. Definitivně bych se rozloučil, v našem případě necháme doběhnout smlouvu.
          Ještě bych doplnil pár jmen:
          Ekpai - podobný příklad jako Mick, to bych dal raději šanci Juráskovi než ho tu držel.
          Max - poslal na hostování, je pořád mladý, Slavia je asi pro něj pořád velké sousto, třeba Bolka.
          Tecla bych si nechal jako 4./5. útočníka, ani bych ho už nepsal na soupisku EL. Ale v kabině pro mladé kluky, aby stmeloval kabinu, bych ho určitě nechal, když nejspíš odejde Kúdela. V kabině jsou potřeba starší, zkušení hráči.
          Hromadu bych vyměnil za Valentu nebo Červa.
          Pokud přijde Santos a Isak, tak bych si nechal jednoho z dvojice Kačaraba, Hovorka.

          Jinak útočníka bych už nepřiváděl, jen v případe, že by odešel Sor. Stavěl bych to hlavně na Filovi s Jurečkou, pokud se jim nevěří, tak se neměli přivádět, zvlášť Fila skoro za 30 mil. A pokud B tým postoupí do 2 ligy, tak bych nechal Šmigu trénovat s týmem, o víkendu hrát zápasy ve 2. lize a když se mu bude dařit, tak mu dal šanci v A týmu.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            dalislavista     před rokem 05.06.2022 17:30 |  
            5 1

            Že MvB neproměňuje šance v kontextu toho, že na jaře hrál v útoku Standa, mi přijde jedno. Vždy bojoval a makal na 110%. Ale mám pro něj prostě slabost, to je fakt...

            • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              Arya     před rokem 05.06.2022 17:38 |  
              2 0

              Jojo, Mick a jeho trefa proti Seville, už jen za to ho budu milovat :)
              Ale nutno dodat, že i Standa maká na 110%, jsou to bojovníci, střílí důležité goly...ale zároveň to jsou hrozní paliči šancí.

            • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              lukas6novak     před rokem 06.06.2022 07:50 |  
              6 0

              No a tady ten kontext nechápu. Ač mám třeba oba relativně rád tak když tady dost lidí nadává na Tecla jak zahazuje šance a nemá co dělat ve slavii (to není pointa příspěvku tak bych to nechtěl řešit) ale zároveň by zde nechali hráče který je na tom dá se říct totožně. A další funny věc je jak některý by vyhodili ševčíka protože je často zraněný ale zároveň by dávali šanci dalším skleněnkám jako Takacs třeba. Takový dost pocitový tyhle výroky :)

              • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

                necich     před rokem 06.06.2022 09:56 |  
                1 1

                Tak ono to není pocitové, ale totální nesmysl jako poměrně od pana Fačína často. Ještě to završí tím, že hráče jako Bah, Oli a Sor označí za zbytečné. To je naprosto vypovídající.. :)

                • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

                  Fačín     před rokem 06.06.2022 12:53 |  
                  1 2

                  Tak zas moment, to jsi to jenom nepochopil, Baha, Sora ani Olayinku jsem za zbytečné neoznačil. To jsou naopak hráči, kteří svou kvalitu dokázali a měl by o ně být zájem v zahraničí, takže jsou "na prodej", samozřejmě za odpovídající částku.

                  • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

                    necich     před rokem 06.06.2022 13:50 |  
                    1 1

                    "A teď už jen dotáhnout Santose a budu spokojenej. A teda zbavit se tak 5-10 zbytečnejch hráčů z kádru."

                    Tvoje slova z prvního příspěvku...:)

                    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

                      Fačín     před rokem 07.06.2022 07:16 |  
                      0 2

                      Prostě se mě jenom pokoušíš trollit, chápu. Hloupej nejsi, takže jen prudíš.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Fačín     před rokem 06.06.2022 13:01 |  
            1 2

            Tak mladý kluky na hostování... Klidně bych to taky protřídil, někteří na Slavii určitě dlouhodobě nemají, jiní zase určitě ano, ale až časem. Úplně nasledovaná jednotlivá jména nemám, to tu nechci nějak střílet od boku, ale určitě by se pár jmen, na jejichž platech by se dalo ušetřit, našlo. Jinak jsem samozřejmě myslel ty starší zkušenější hráče, co se u nás neprosadili, ale přesně nevím, kdo má do kdy smlouvu, takže jsem se radši nijak víc nevypisoval.

            No a uznávám, že Van Buren je opravdu trochu podobný Teclovi, především v tom spalováním šancí, ale přijde mi výrazně lepší v rychlosti, v práci s balonem i v bojovnosti. A ano uznávám, je to můj oblíbenec. A Laco Takács je dle mého názoru "fotbalista jako kráva" a ještě neukázal úplně všechno, co umí a moc bych si přál, kdyby se mu to podařilo dokázat u nás. Ale nejspíš se to nestane, není to "Trpišovského kůň".

            • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

              lukas6novak     před rokem 07.06.2022 06:39 |  
              2 0

              k Van Burenovi to není už bohužel hráč co by Slavii nějak posunul výš a ať přijde někdo lepší než dvojice Van Buren+Tecl než si vybírat menšího paliče.

              A u Takácse bych řekl že čistě jeho výkony by řeklo přes 90% lidí ať zůstane ale když je pořád zraněný tak nemá smysl ho tady držet a nevypadá to že by se to mělo změnit s těma zraněníma

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        cunak     před rokem 05.06.2022 16:07 |  
        2 15

        Já to zkusím: Kolář, Bah, Kačaraba, Hovorka, Bořil, Hromada, Ševčík, Sor, Olayinka, Schranz.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.06.2022 20:04) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          pehacko     před rokem 05.06.2022 16:10 |  
          5 0

          Standa se bude sam v kabine ale bat!!!

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Arya     před rokem 05.06.2022 17:27 |  
          11 2

          S tím prodejem Sora jste se někteří asi fakt zbláznili.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Fačín     před rokem 06.06.2022 13:04 |  
            0 3

            Ale proč by, když někdo ukáže zajímavý bankovky, tak to může být "čistej vejvar". Kdyby někdo nabídl třeba 150 mega, tak bych to hned vzal. Viz příklad Sima, prodali jsme ho za solidní prachy (i když jsme si asi všichni představovali ještě víc), víceméně se hned zranil a teď hraje sotva za jejich béčko.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Ondráš     před rokem 05.06.2022 19:44 |  
          1 7

          POKUD bude držet zdraví, tak je Hovorka náš nejlepší stoper, a to o parník.


          Komentář byl uživatelem upraven (05.06.2022 19:59) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          žbl68     před rokem 07.06.2022 09:55 |  
          0 1

          20% :-) ...

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      lukas6novak     před rokem 06.06.2022 08:06 |  
      3 1

      Hned první věta a musím se smát. Ač každý má na Tecla názor jaký chce a ani tobě ho brát nechci tak začínám mít problém s tím že dost lidí to přehání/překrucuje a občas vyloženě lže jen aby podpořili svůj názor. Klidně když řekneš že by Tecl měl odejít tak můžem se bavit a toleruji ten názor. Ale to jak lidi dělají z Tecla útočníka číslo 1 apod je jasný nesmysl. Za poslední 3 sezóny nikdy nebyl v podzimních zápasech 1. Stačí se kouknout kolikrát odehrál víc jak 45 minut na podzim (19/20- 6x, 20/21- 4x a letos 5x). A zároveň v posledních 3 sezónách měl vždy +- 1/3 vytížení oproti těm nejvytíženějším což jasně ukazuje že hraje pořád +- podobný počet minut a ostatní útočnící ho nemusí nějak pracně posazovat. Vidím to tak že Jurečka i Fila (pokud zůstane a nešel by hostovat) dostanou prostor se ukázat a až potom kdyby oba neměli formu tak přijde na řadu Tecl který začne sezónu tak jako 3-5 útočník

  43. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    Ladislav (přítel SN)     před rokem 05.06.2022 14:25 |  
    18 0

    Víc jak vypovídající je poslední věta Jirky Bílka: „Zároveň bych chtěl poděkovat za naprosto profesionální a korektní jednání agentovi hráče Radku Špiláčkovi“ alias ve fotbalovém prostředí se jedou levárny a podrazy jak na běžícím pásu, tak když člověk potká někoho férového, tak se sluší poděkovat …

  44. Primátorky

    A.Lima     před rokem 05.06.2022 15:16 |  
    14 0

    Jen informuji pro ty kdo neví, dneska obhájili prvenství VK Slavia Praha na Primátorkách - s přehledem :) Vím, není to fotbal :)

    Sestava - Řimák/Touš/Paroulek/Kulhánek/
    Tichý/Baldinus/Zobal/Chlebovský/
    Součková - 5:49.570
    SKS 4ever

    • Re: Primátorky

      Leksel     před rokem 05.06.2022 17:40 |  
      2 0

      To vůbec neva, Venca Jurečka, když je teď sešívanej, tak taky slaví, stejně jako celá Slavie. :-)

  45. Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

    rakusan     před rokem 05.06.2022 18:58 |  
    10 2

    Myslím, že toto bude jeden z nejvydařenějších přestupů k nám za poslední roky. Vůbec jsem nechápal, že jsme o něm podle médií ani neuvažovali a jsem opravdu velmi potěšen, že tomu tak nebylo. Je v něm pracovitost Tecla a gólovost Krmenčíka. Myslím, že bude ještě lepší než Kuchta. Ale to vše uvidíme a jsem velký optimista. Tak ještě ty Brazilce a bude to skvělé.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Monarchie     před rokem 05.06.2022 19:21 |  
      6 3

      V Opavě jsem ho sledoval 3 roky, osobně. Jeho táta tam má stavební firmu, velmi bych byl opatrný, nejvydařenější přestup. Uvidíme, byl zadarmo. Zatím nám odešla nesmírná kvalita, Nico, Kuchtič. Nezapomínejte, máme dorost 19 a 17 vše vyhráli, přišli 2 nový kluci z Baníku, mladého Slončíka moc neznám. Bída kupuje druhou garnituru, ale golového zabijáka stále nemáme.

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        vlk30 (přítel SN)     před rokem 05.06.2022 19:56 |  
        8 1

        Teď to nějak nechápu ono má vliv na jeho výkonnost, to že jeho táta má stavební firmu.

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          pehacko     před rokem 05.06.2022 20:24 |  
          3 2

          Ze je to na beton dobra posila!

        • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

          Cygnus     před rokem 06.06.2022 00:09 |  
          2 0

          Je to trochu zamotané... Logika tohoto příspěvku mi také není jasná. Jak se zdá je hlavní sdělení Monarcha že otec Jurečka má v Opavě stavební firmu a díky tomu Monarch(ie) sledoval syna Václava dlouhé 3 roky. Ale proč právě 3 roky když Vašek tam hrál před přestupem do Slovácka 6 let v kuse? Možná že byl Monarch 3 roky zaměstnanec této stavební firmy?! Ale v každém případě je závěr Monarcha jasný: nepovedený nákup. Což mně velice uklidnilo a přesvědčilo že Slavie udělala naopak dobře s příchodem Václava.

          • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

            Ladislav (přítel SN)     před rokem 06.06.2022 00:47 |  
            0 0

            Prostě do toho příspěvku napsal všechno dohromady a ty tři roky, co ho tam viděl, tak ho asi moc nenadchnul ... Ale to celkem nevadí, protože všechno na světě je v pohybu a nějak se vyvíjí a Jurečka za poslední rok ukázal obrovský progres, prostě to v něm je ... A věřím, že Jindra s týmem z něho vymáčkne ještě víc ...

      • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

        Cygnus     před rokem 05.06.2022 22:05 |  
        2 0

        V Opavě? Takže během doby co Václav studoval vysokou školu a získal titul stavebního inženýra? Věřte mi že čas na poctivé trénování je téměř nulový.

    • Re: Václav Jurečka přestupuje do Slavie

      Slávista 51     před rokem 05.06.2022 19:24 |  
      7 0

      Nemá cenu " pouštět si hubu na špacír ", o případných nákupech. Zbytečné dávat prostor médiím ke spekulacím.

  46. JUREČKA- KUCHTA

    Bicanovský7     před rokem 05.06.2022 23:06 |  
    8 0

    Snad se v SKS Jurečka prosadí podobně jako KUCHTIČ... Honza odehrál fantastické zápasy za repre!!! Věřím, že by ho někdo mohl vykoupit z Ruska... /Už když odcházel- obával js se, že nám bude především v lize chybět= bohužel, chyběl moc... Každopádně Trpiš z J.K. udělal skvělého hráče!!! Jako i ze SUKA a dalších! MŮŽEME/MUSÍME BÝT HRDÍ ATD.

    • Re: JUREČKA- KUCHTA

      butters     před rokem 05.06.2022 23:51 |  
      3 1

      Já hlavně nepředpokládám, že nám za něj Sověti už poslali 100 % peněz, tak doufám, že až (když) ho někdo koupí, tak automaticky doplatí dlužnou částku nám a až to, co bude navíc, pošlou té moskevské Bohemce.

      • Re: JUREČKA- KUCHTA

        pehacko     před rokem 06.06.2022 09:34 |  
        2 3

        Ptalteb bych se nebal… vzhledem k tomu kdo je nas majitel, tak v tomhle směru platit pujde. rusak Číně a ty zase nam.

    • Re: Deník Sport a jejich šéf fotbalové sekce...

      Peťánek826     před rokem 07.06.2022 17:07 |  
      7 0

      Já ho již dávno přejmenoval na Podřadný česnekový stroužek.

      No a aby toho nebylo málo, tak ve vedlejším článku o Kúdelovi (který taky píše Podřadný česnekový stroužek), je úvodní video, na kterém Bořil a Kúdela říkají "Ne rasizmu". Zase si potřeboval kopnout.