Přípravná utkání

Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

Ve druhém zápase na letním soustředění v Rakousku červenobílí deklasovali Rapid Bukurešť. Na vysokém vítězství se střelecky podíleli hlavně noví hráči: Ewerton zaznamenal hattrick, po jedné brance vstřelili Usor, Jurečka a Valenta, skóre uzavíral Olayinka. Dvě asistence si připsal Douděra.

Tým z hlavního města Rumunska ve své soutěži bývá ve stínu slavnější Steauy (FCSB). Rumunskou ligu ovládl třikrát, naposledy v roce 2003, domácí pohár získal třináctkrát, naposledy v roce 2007. Jeho úspěchy tedy už poměrně zavál čas. Z českých klubů se s Rapidem potkala v roce 2005 Mladá Boleslav. Tehdy se základní skupiny poháru UEFA hrály každý s každým na jeden zápas bez odvet a český tým na hřišti soupeře vyválčil remízu 1:1, kterou trefil současný spolukomentátor české televize Jan Rajnoch. V posledním ročníku domácí soutěže skončil Rapid na devátém místě, tedy daleko za pohárovými příčkami, v domácím poháru byl vyřazen v osmifinále druholigovou Politehnikou Temešvár. V týmu působí převážně domácí fotbalisté, ze zehreničních hráčů pravidelně nastupují obránci Morais z Brazílie a chorvat Crepulja, na hrotu dosává příležitost slovenský útočník Vojtuš, který v mládeži prošel Interem Milán. Nejlepším střelcem uplynulé sezóny byl sedmigólový útočník Adrian Bălan následovaný sedmnáctiletým středopolařem Rareşem Iliem, který se trefil šestkrát. Trenérem týmu je bývalý známý internacionál Adrian Mutu. 

Trenér Jindřich Trpišovský poslal do základní sestavy dva nováčky. V útoku nastoupil reprezentant Václav Jurečka, po boku Tomáše Holeše a Ibrahima Traorého se ve středu pole objevil s kapitánskou páskou Christ Tiéhi, jehož příchod z Liberce se finalizuje. Složení stoperské dvojice zůstalo stejné jako v prvním přípravném utkání, do brány se postavil Ondřej Kolář. Vlevo spolupracovali Oscar s Ewertonem, napravo stejně jako v prvním přípravném utkání Douděra a Usor. 

Zápas začal s mírným zpožděním, protože soupeři dorazili na stadion později. Slávisté je přivítali ideální akcí, kdy Oscar sklepl z první pas Ousoua na Ewertona, ten si navedl balón zleva do středu a parádní ranou na zadní tyč otevřel skóre. Začala třetí minuta a Slavia vedla 1:0. Za dvě minuty se splupráce Oscar-Ewerton opakovala a obrana soupeře před Jurečkou odvracela na roh. V desáté minutě Douděra parádně poslal dopředu Ewertona, ten místo zakončení ještě nabíjel hráčům z druhé vlny, ovšem poslal jim míč na paty. Hráči Rapidu zazlobili v minutě dvanácté, centr zleva odvracel na roh Ousou. Při další akci aktivní Ewerton připravil střeleckou pozici Traorému, jeho pokus letěl nad. Ve 22. minutě práskl po odvráceném rohu do míče Usor, jeho pokus nevypadal zle, ale vytočil se vedle branky. Za chvíli vykombinovali slávisté střeleckou pozici pro Holeše, jeho rána knokautovala jednoho z obránců. Ve 26.minutě vybojoval balón Tiehy, Douděra mu jej vrátil do dobré střelecké pozce, rána letěla metr nad branku. Ve 33.minutě obrana soupeře namazala rozehrávku Ewertonovi, ten dobře zkoušel zamířit na zadní tyč, ale ani střelecký pokus jediného střelce první půle se mezi tři tyče nevešel. Ve 37.minutě Ewerton vykouzil parádní šajtli, po které se nad gólmana soupeře vyšrouboval Jurečka. První gól v červenobílém mu vzal zdvižený praporek pomezního rozhodčího. V samotném závěru první půle zahorzili Bukurešťští, hlavička letěla nad branku Koláře. Do kabin se tak šlo za jednogólového vedení červenobílých. 

Do druhé půle přenechal Tiehy své místo na hřišti Valentovi a kapitánskou pásku Usorovi. Slávisté nejprve pořádně zavařili soupeřově obraně při rozehrávce, ale ta se nakonec dokázala z presinku vymanit. Následovala akce, po které soupeřův útočník už přebíral míč v dobré střelecké poziici, vracející se Valenta odvracel na roh, po centru z něj nebezpečně hlavičkoval Albu těsně vedle. Vzápětí přišel o míč v nebezpečném prostoru Traoré, Ciobanu  vypálil a Kolář míč konečky prstů vytěsnil na tyč. Slávisté kontrovali tím nejlepším možným způsobem: Usor poslal po pravém křídle Douděru a na jeho parádním centru si ukázkovým volejem pochutnal Ewerton - 2:0! Za dvě minuty se situace víceméně opakovala: Usor posunul míč doprava, Douděra opět perfektním centrem našel Ewertona a ten dokončil hattrick nádhernou rybičkou - 3:0. Hned po rozehrání dostal míč doprava Usor, už ve vápně vyzpovídal dva soupeře a s pomocí teče jednoho z nich si i on otevřel střelecký účet v červenobílém áčku - 4:0. V 67. minutě Usor sklepl míč pro Traorého, ten narýsoval kolmici pro Jurečku a i pan inženýr si připsal první branku v nejkrásnějším dresu - 5:0. Vzápětí došlo ke kompletnímu prostřídání, kdy ze základní sestavy na hřišti zůstal pouze Kolář a Valenta, který přišel již o přestávce, si převzal kapitánskou pásku. Víceméně nová sestava hned inkasovala, když útočník slovenský útočník Vojtuš dostal ideální centr a zatloukl míč hlavou k pravé tyči - 5:1. Kontrovat mohl Tecl, jeho pokus z úhlu vytěsnil Moldovan na roh. Vzápětí srazila obrana Rapidu přízemní centr Olayinky k Sorovi, jeho přízemní pokus tečoval jeden z obránců těsně vedle. V 80.minutě si valenta narazil s Telcem a tváří v tvář Moldovanovi nezaváhal - 6:1. O čtyři minuty později, Juráskův centr obrana soupeře zastavila, ale Schranz míč ještě ve vápně vybojoval a předložil Olayinkovi - 7:1. Slávisté tak díky velkému střeleckému koncertu ve druhé půli nadělili Rapidu sedmičku.

Úterý 05. 07. 2022 18:00

Přípravné zápasy, 2022/2023
7 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
FC Rapid Bukurešť
FC Rapid Bukurešť

70. Vojtuš

Komentáře (235)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    damade     před rokem 05.07.2022 17:13 |  
    15 7

    Ta hra na tři defenzivní záložníky mě začíná lehce znervózňovat.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      ad1mur     před rokem 05.07.2022 17:16 |  
      5 3

      nejsi sám

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      Yester     před rokem 05.07.2022 17:22 |  
      7 1

      To uz neni nahoda. Doufam, ze ten kreativnejsi bude Tiehi, pripadne Valenta. V idealnim pripade stred Holes (DM), Provod (CM), Sevcik (CM). Kazdopadne to vypada na hru bez klasicke 10. Kterou vlastne ani nemame. No uvidime.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      Droosy     před rokem 05.07.2022 17:38 |  
      8 2

      Tak Ševčík a Provod jsou skleneni, takže se třemi štíty budeme hrát většinu sezony

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

        Yester     před rokem 05.07.2022 17:45 |  
        2 0

        To si nemyslim viz moje dalsi prispevky. Urcite to nebude hra na tri DM, i kdyz bude stred treba Ibra, Hromada, Holes. Samozrejme nekteri nasi stredaci jsou dopredu jinak schopni, to je jasne. Jen chci rict, ze at ten stred nastoupi jakkoliv, urcite to takticky nebude na tri defensivni stity.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      Yester     před rokem 05.07.2022 17:40 |  
      4 3

      Ono to ve finale nemusi byt tak zle. Vyhoda je, ze v podstate vsichni nasi stredovi hrace jsou relativne univerzalni. Jeden klasicky stit (Holes) a pred nim dva stredaci s tim, ze jeden se kdykoliv muze stahnout vedle Holese. Celkove mam hrozne variabilni hrace, coz je skvele. Takze v tom stredu se mohou tocit Holes, Ibra, Tiehi, Valenta, Provod, Sevcik, Hromada dle libosti. Pripadne vyse se muze objevit treba Lingr nebo Plavsic, mozna i ten Ewerton. Ta variabilita tam proste je a realizak k tomu evidentne smeruje i na ostatnich postech. Verim, ze to proste bude dobry.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

        Nax     před rokem 05.07.2022 17:42 |  
        1 3

        Nejsou. Nikdo z nich není acm

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

          Yester     před rokem 05.07.2022 17:46 |  
          1 1

          Ano, nikdo neni z nich ACM, coz jsem jiz psal. Na ciste ACM asi hrat nebudeme.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      Jason     před rokem 05.07.2022 17:50 |  
      3 0

      No, třeba v Genku se osvědčilo. Já za prvé nejsem proti tomu ze dvou důvodu 1) Jindřich Trpišovský se ukázal jako trenér, který dokáže vymyslelet dost kreativních řešení, které se osvědčili(hlavně v evropských zápasech)(ale třeba řešení Maksy na DZ jsem dodnes nepochopil, když bylo opravdu do začátku vidět, že to jeho post není.) 2) Pokud bychom nechali ochutnat vlastní medicínu betonářům tak bych se fakt nezlobil, prostě titul jsme ztratili hlavně u proher proti Karviné a Liberci. A pokud by třeba Sor dokázal rychle utéct soupeři do otevřené obrany, tak by to pro nás mohla být dobrá zpráva.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.07.2022 17:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      MKCZ83     před rokem 05.07.2022 18:11 |  
      2 0

      Pokud to nebudou klasičtí DZ... tj. pivoti, ale spíš versatilní pohyblivé osmičky, tak za mě to je v pohodě. Takhle hraje Liverpool a sice je pravda, že tam mezi nima má Thiaga, ale to je taky spíš CM, nebo ACM. Pokud ti střední záložníci budou fungovat tak, jak v tomhle rozestavení (4-3-3 resp. 2-5-3) mají, nemám s tím problém. Tzn. hodně běhat, pokrýt velký prostor, pouštět se často do kontrapresinku a rychle otáčet míč, nebo ho rychle dávat do stran, tak s tím nemám problém.

      Holeš a podle referencí i Tiehi to umí, Traoré moc ne, ale zase měl na jaře formu.

  2. Plavšič

    Faltič     před rokem 05.07.2022 17:18 |  
    3 0

    Víte někdo proč není zase Srki ani na lavičce, to nepotřebuje přípravu? :D

    • Re: Plavšič

      MarekL     před rokem 05.07.2022 17:20 |  
      7 1

      třeba nějaký menší zranění, plavec je skleněnka

  3. Yira Sor

    Edenjejenjeden     před rokem 05.07.2022 17:45 |  
    9 0

    Dobrá zpráva , na lavičce je Yira Sor , takže to zranění z předchozího zápasu nebylo naštěstí vážné ....

    • Re: Yira Sor

      mig52     před rokem 05.07.2022 18:07 |  
      0 2

      Nejlepší fotbalová zpráva dne.

  4. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    NIngy     před rokem 05.07.2022 17:54 |  
    1 0

    Moses Usor místo čísla 36, který měl v první utkání nastupuje s číslem 16.

  5. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    fero2     před rokem 05.07.2022 17:54 |  
    0 1

    Neví někdo jestli se to vysílá v TV díky

  6. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    fero2     před rokem 05.07.2022 17:57 |  
    2 1

    Radku díky

  7. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    MarekL     před rokem 05.07.2022 18:00 |  
    3 0

    koukám že lajny nejsou rovný, to by dittrich neměl radost

  8. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    guyincognito     před rokem 05.07.2022 18:01 |  
    16 0

    Za mě složení sestavy i příprava evokují, že trochu měníme systém. Podle mě budeme hrát hodně podobně jako například Liverpool, který také nedisponuje klasickým ofenzivním záložníkem a ofenzivu generuje především z křídelních prostorů. Záložníci tak podle mě nyní budou spíše zastupitelní a už nikdo nebude mít podobnou úlohu, jakou míval například Nico. Krajní hráči dostanou více volnosti a v obraně budou vypomáhat všichni tři záložníci. Ale uvidíme.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      Yester     před rokem 05.07.2022 18:04 |  
      1 0

      Naprosty souhlas, vidim to podobne.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      PetCC     před rokem 05.07.2022 18:18 |  
      0 0

      Taky to vychází z toho, že ofenzivní hráči ve středu zálohy u nás mívají krátkou životnost, takže se na to nedá spolehat a musíme to dělat jinak.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      MKCZ83     před rokem 05.07.2022 18:21 |  
      0 1

      Jo, jak jsem psal ale jinde, tak oni mají Thiaga. Ten je technický a kreativní hodně. Takový o dva levely lepší Nico, protože má i pohyblivost.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

        guyincognito     před rokem 05.07.2022 18:49 |  
        0 0

        Thiaga mají poslední rok a půl a navíc tam plní úplně jinou roli než měl u nás Nico. Nico byl u nás klasická desítka, byl katalyzátorem ofenzivních akcí, střílel zpoza vápna a vymýšlel finální přihrávky. Thiago hraje níž, je důležitý pro výstavbu a posouvání hry, příliš nestřílí a není produktivní - za 50 zápasů v PL bilance 2+4. Z našeho kádru je podle mě podobný spíš Ševčíkovi.
        Roli Nica hrál v Liverpoolu spíš Coutinho, předtím než odešel do Barcy.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

          MKCZ83     před rokem 05.07.2022 18:55 |  
          0 1

          Já to vnímám spíš tak (nehledě na statistiky), jaký typ hráče to je. Nico byl klasický AM(C/R), než k nám přišel a mi z něj udělali box-to-box kreativní CM. To, že měl u nás Nico taková čísla bylo proto, že my neměli Salaha, Maného, ani TAA. Proto to nemusí na Thiagovi stát a Liverpool si může dovolit luxus mít takto technického "rozehrávače". A v tomto vnímám podobnost mezi Nicem a Thiagem, tj. vysoká kreativita, ale i schopnost zahrát v klidu povinnosti defenzivněji laděných záložníků.

          My navíc hráli s Nicem dost jiný systém, než hraje Liverpool.

  9. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    Droosy     před rokem 05.07.2022 18:06 |  
    0 0

    Posunuli začátek zápasu?

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      lukas8 (admin)     před rokem 05.07.2022 18:08 |  
      1 0

      18:10.

  10. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    Lord_Edmund     před rokem 05.07.2022 18:09 |  
    0 0

    proč nehrajou? hrajte!! :))

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      PetCC     před rokem 05.07.2022 18:11 |  
      1 0

      Čekali na mě, až si dodělám večeři a přijdu
      :-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      ehad     před rokem 05.07.2022 18:21 |  
      0 0

      Co bys chtel, Rapid, nic moc .... asi na nas nemaj ... ;-)

  11. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    Morb     před rokem 05.07.2022 18:13 |  
    0 0

    Zdá se mi to nebo je Traoré na desítce? Ale asi jako ... proč ne?

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      VanDel     před rokem 05.07.2022 18:17 |  
      1 9

      Proč ne ? Napadá mě hafo důvodů, ale hned ten první je ten hlavní - Traore není schopen dát nějakou průnikovou nahrávku anebo vůbec vymyslet nějakou pěknou ofenzivní akci.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

        Lunaris     před rokem 05.07.2022 18:28 |  
        2 1

        Hlavní důvod je ten, že Traore prostě pořádně nepresuje, přitom by měl být hlavním parťákem pro hrota v téhle činnosti.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

        Kenny     před rokem 05.07.2022 20:37 |  
        0 0

        Jako dnes Jurečkovi?

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť

      mig52     před rokem 05.07.2022 19:30 |  
      1 1

      Jó kamaráde, něco podobného hrál ve Zlíně, než k nám přišel. Na něho se chodilo. Volný hráč, vše se kolem něj točilo, 4-5x za zápas předvedl akci, kdy zvedl diváky ze sedadel, prostě bavil a sbíral body. Jako příklad bych uvedl poslední akci v zápase se Sevillou, kdy před tím skóroval. Jistě si vzpomeneš, od našeho pravého rohového praporku až do loženky. Přijďa do Slavie, dostal post jakéhosi DZ a bylo po bavení. Ale tak potřebovali jsme ho tam a jemu muselo být jasné, že roli free hráče nemůže a nebude u nás hrát. No a teď jej staví JiT trochu výš a občas pořadí zlínské návyky.

  12. Re: Slavia - Rapid Bukurešť

    VanDel     před rokem 05.07.2022 18:19 |  
    2 1

    Ale to mi byla hoooooodně pěkná akce !!

  13. jo

    ehad     před rokem 05.07.2022 18:19 |  
    5 1

    Goool, Ewerton parada ... ;-)

  14. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    damade     před rokem 05.07.2022 18:22 |  
    3 0

    Zrovna to Ibrovi docela jde.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

      Morb     před rokem 05.07.2022 18:33 |  
      7 0

      Hlavně Oscar jak je blízko kamery, tak jde zas vidět, jakou má skvělou techniku.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.07.2022 18:34) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    MKCZ83     před rokem 05.07.2022 18:25 |  
    2 10

    Nejen ta akce. Ze hry je vidět, jak to vypadá, když máme technická kombinační křídla. Představovat si v této situaci Olayinku, Schranze, nebo Lingra raději nechci... Jestli změníme hru v tomto ohledu, že naše křídla nebudou vápnoví útočníci, tak se posuneme. Otázka pochopitelně ale pak bude, co se bude dělat s Lingrem, Olayinkou a Schranzem. Oli třeba odejde, ale o ty dva asi moc zájem zatím nebyl.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

      VanDel     před rokem 05.07.2022 18:28 |  
      0 11

      Lingra i jo, ale ty dva první určitě ne. Ani jeden z nich na tohle nemá dostatečnou techniku a přehled.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

        damade     před rokem 05.07.2022 18:36 |  
        2 7

        Lingr určitě ne. Ten by se s míčem zastavil, uhlídal ho tělem, otočil se a nahrál dozadu stoperovi. To je taková jeho klasika.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

          MKCZ83     před rokem 05.07.2022 18:38 |  
          1 2

          Pokud by si ho zpracoval. Jeho první doteky jsou fakt špatný. On je skvělý v pohybu bez míče, hledání si prostoru, zakončení, soubojích, krytí míče, ale práce s míčem je jeho velká slabina.

          • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

            damade     před rokem 05.07.2022 18:40 |  
            2 1

            Je to tak. Furt si stojim za tim, že je jeho nejlepší pozice na hrotu

            • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

              MKCZ83     před rokem 05.07.2022 18:43 |  
              1 2

              Já si to taky myslím... a to ještě spíš jako druhý útočník... což je ideální post i pro Schranze a řekl bych, že i pro Olayinku... ale u něj je to těžký, protože jeho největší přednost je pohyblivost, což uplatní na řadě postů. Na druhou stranu jeho přínos do ofenzivy zas tak velkej na to, že to je křídlo/křídelní útočník, není.

              • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

                p!erreCORE     před rokem 05.07.2022 23:33 |  
                1 0

                Oliho největší přednost je, i když se o tom moc nemluví, že je to super bek.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

          VanDel     před rokem 05.07.2022 18:41 |  
          1 9

          Bral jsem to hlavně z toho hlediska, že Olayinka i Schranz by shořeli hned na začátku té akce-nedokázali by takhle zpracovat ten míč.

  16. Komentář

    Edenjejenjeden     před rokem 05.07.2022 18:33 |  
    17 1

    Ten komentátor teda hodně baví :-) .

    • Re: Komentář

      bongor     před rokem 05.07.2022 20:17 |  
      1 0

      Konečně nějakej slávista!

  17. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    mig52     před rokem 05.07.2022 18:41 |  
    1 3

    Zatím velmi dobře. Jen doufám, že do ostrých zápasů naučí Houšta Douderu vhazovat auty. :)))

  18. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    damade     před rokem 05.07.2022 18:43 |  
    11 0

    Jestli jsme v posledních měsících hráli maximálně sedmdesátkovej rock, tak tohle už je zase ten heavy metal z Trpišovskýho první sezóny. Tak snad nám to vydrží.

  19. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    wotlemburg     před rokem 05.07.2022 18:50 |  
    2 0

    Jak to že i tito Rumuni mají na dresu trikolóru Sparty?

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

      Pantagruel     před rokem 05.07.2022 19:08 |  
      3 0

      Ne, to i sparta má na dresu rumunskou trikoloru.

  20. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    pipe1980     před rokem 05.07.2022 18:54 |  
    2 17

    To se ten komentátor posral ne

  21. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    Martin Platil     před rokem 05.07.2022 18:54 |  
    1 19

    Ten komentátor, to je exot....

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

      Mikey     před rokem 05.07.2022 18:58 |  
      0 0

      Co řekl?

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

        Morb     před rokem 05.07.2022 19:06 |  
        1 1

        Řekl, že Rosický měl dobrý šajtle.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

          VanDel     před rokem 05.07.2022 19:08 |  
          8 1

          A neměl snad ?

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

          eye     před rokem 05.07.2022 19:11 |  
          2 1

          Řek to s omluvou. No on to dřevák ten Rosický nebyl. Já bych mu to zmínění jména, které se nesmí vyslovit, prominul.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

          mis3     před rokem 05.07.2022 19:15 |  
          5 0

          Však je to pravda.

          • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

            Morb     před rokem 05.07.2022 20:32 |  
            0 1

            To měl, ale tady se to jméno nesmí vyslovovat.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

      mig52     před rokem 05.07.2022 19:12 |  
      4 2

      Proč? Prostě to prožívá. U mne dobrý. :)))

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

      PetCC     před rokem 06.07.2022 00:06 |  
      0 0

      Teď mi to připomnělo, že když Karel Jarolím ve Slavii končil svojí hráčskou kariéru, tak právě šajtlí přihrál někomu na gól.
      Koukám na statistiky a bylo to asi před 30 lety :-)

  22. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    cheero     před rokem 05.07.2022 19:05 |  
    3 0

    Nevím,jestli to tajime, ale otevírání konzervy nam teda dal nejde. Třeba je to kouřová clona, doufám.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

      MKCZ83     před rokem 05.07.2022 19:10 |  
      0 0

      Vedeme 1:0... za nerozhodného stavu jsme hráli jinak. Pochopitelně pokud bychom hráli takhle opatrně a zpomaleně v situaci, kdy máme útočit, bylo by to jiné.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

        cheero     před rokem 05.07.2022 19:19 |  
        1 0

        Je pravda,že těch pár minut do gólu,to bylo dobrý,ale od gólu mi to přijde zpomalený a čekání na jejich chybu. Ale z tohoto mám strach,anzto nám to nejde a přijde mi že chrapeme a pak dostaneme gól a pak už není čas to honit. To si můžem dovolit za stavu 3:0,ale ne 1:0

  23. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    Leksel     před rokem 05.07.2022 19:06 |  
    6 0

    Mně se ta hra moc líbí a Ewerton, to je jiná galaxie.

  24. Dojmy

    MKCZ83     před rokem 05.07.2022 19:08 |  
    3 9

    Druhá půlka už asi bude trochu divočina se střídáním, tak dojmy z první...

    Levá strana, jako tradičně, když dostane Oscar před sebe někoho podobně technického, funguje velmi dobře. Ewerton přinesl namísto Olayinky větší přímočarost a podobně jako Plavšič techniku, jen se jeví produktivnější, protože se tlačí mnohem víc do zakončení. Podle mě levou stranu máme luxusně vyřešenou, na dva posty máme čtyři hráče, plus tam může někdo zaskočit.

    Jurečka se hledá, tam to bude chtít asi čas a větší souhru.

    Pravá strana nefunguje. Douděra neumí moc házet auty (nemyslím technicky, ale takticky a přesně) a Usor sice chce, ale moc mu to nevychází. S pravou stranou tak asi bude problém. Leda bychom tam byli schopní vhodně využít Sora.

    Stopeři hrají zatím luxusně. Kačaraba je asi psychicky rád, že je rád, takže chápu, že když má v prdeli hlavu, tak začne Ousou - Santos. Jestli se do toho Ousou dostane v rámci sebevědomí, bude to v pohodě. Santos se jeví jako hodně jistý, klidný, rychlý a pohyblivý univerzální stoper.

    Střed zálohy bych pochválil za občasný velmi dobrý kontrapresink, v tom to vypadá, že se zlepšujeme. Snad to vydrží i do soutěžních zápasů. Kombinačně to je zatím nic moc, ale těžiště naší ofenzivní hry je vlevo, takže to je asi ok. Traoré sice nehraje špatně, umí vyřešit celkem zajímavě složitější situace, ale když tu situaci má jednoduchou, zbytečně předržuje míč, hledá lepší řešení, které ale obvykle skončí zpomalením a obehráváním dozadu.

    Na to, že hrajeme proti týmu, který to má jako generálku zatím dobrý.

    • Re: Dojmy

      NIngy     před rokem 05.07.2022 19:16 |  
      2 0

      Docela souhlasím, až na Jurečku. Pohybově se zdá být na tom velmi dobře. U prvního gólu svým pohybem velmi dobře udělal Ewertonovi prostor pro navedení na střed a nebýt malého offsidu, tak dal i gol.

      • Re: Dojmy

        MKCZ83     před rokem 05.07.2022 19:26 |  
        0 3

        To jo, ale častokrát si nerozuměl s hráči při nábězích... když nešel, dostal balon za obranu, když šel, byl v ofsajdu nebo míč nedostal. On se do toho nejspíš dostane, ale asi mu to bude trvat. Ale to je zrovna na pozici útočníka u nás dost obvyklé.

  25. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    Hlavis     před rokem 05.07.2022 19:14 |  
    8 0

    Tiehi bude výborný! Tohle bude posila jak hrom!

  26. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    damade     před rokem 05.07.2022 19:15 |  
    1 12

    Kromě pravý strany a Holeše všichni výborní.

  27. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    Edenjejenjeden     před rokem 05.07.2022 19:16 |  
    7 0

    Vím , že je to jen příprava , ale Ewerton se velmi brzy stal mým oblíbencem . A zřejmě nebudu sám :-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

      Leksel     před rokem 05.07.2022 19:25 |  
      1 0

      Určitě ne!

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

        necich     před rokem 05.07.2022 19:26 |  
        0 0

        Časem se třeba oblíbencem stane..:)

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

          Leksel     před rokem 05.07.2022 19:27 |  
          0 0

          Tak já jsem se už zabouch'!

  28. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    wotlemburg     před rokem 05.07.2022 19:22 |  
    6 0

    Prej brazilsky :)

  29. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    fredydj (přítel SN)     před rokem 05.07.2022 19:22 |  
    9 2

    Komentátor skvělej :)

  30. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    Leksel     před rokem 05.07.2022 19:23 |  
    7 0

    Ewerton to byl kauf!

  31. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 2:0 ve 2. poločase

    MKCZ83     před rokem 05.07.2022 19:24 |  
    4 0

    :-D Tak pravá strana ze mě během asi 4 minut udělala šaška a z Rumunů teda taky

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 2:0 ve 2. poločase

      Mejla29     před rokem 05.07.2022 19:26 |  
      13 0

      Pockej az udelame sasky z tech nasich rumunu z druheho brehu Vltavy

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 2:0 ve 2. poločase

        MKCZ83     před rokem 05.07.2022 19:30 |  
        2 0

        Zlobit se nebudu... :-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 2:0 ve 2. poločase

      Kenny     před rokem 05.07.2022 20:23 |  
      1 0

      To nebyla naše pravá strana.... Každej by si měl zamést před vlastním prahem.

  32. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 2:0 ve 2. poločase

    fredydj (přítel SN)     před rokem 05.07.2022 19:25 |  
    2 0

    Usor-Doudera- Ewe 3:0

  33. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 2:0 ve 2. poločase

    fredydj (přítel SN)     před rokem 05.07.2022 19:25 |  
    5 0

    Usor 4:0 :)

  34. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 1:0 v 1. poločase

    wotlemburg     před rokem 05.07.2022 19:27 |  
    1 0

    A že prej to přes pravou stranu nejde.

  35. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 2:0 ve 2. poločase

    damade     před rokem 05.07.2022 19:28 |  
    4 1

    Neuvěřitelný. My máme konečně kvalitní křídla. Roky jsem čekal, ale nikdy jsem to nezvdal!

  36. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    Mejla29     před rokem 05.07.2022 19:28 |  
    1 0

    Mel jsi pravdu, druha pulka je teda slusna divocina:-)
    Pardon, patrilo pod dojmy MKCZ83


    Komentář byl uživatelem upraven (05.07.2022 19:29) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

      MKCZ83     před rokem 05.07.2022 19:31 |  
      0 0

      Dneska to tady s komentáři zlobí... jo divoký to je, akorát je to spíš party v rytmu samby

  37. Nikdy jsem nebyl klidnější

    JohnyBeGOOD     před rokem 05.07.2022 19:28 |  
    0 0

    Začal jsem koukat asi 5 minut zpátky, nejdřív dvě tutovky Rapidu, tyčka a hned pak 3 naše góly. Slušný.

  38. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    VanDel     před rokem 05.07.2022 19:31 |  
    10 1

    Ewerton paráda, ale ten Santos ! To je pán !!

  39. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    cheero     před rokem 05.07.2022 19:31 |  
    1 0

    Nebe a dudy. Druhá půle je teda o hodne rychlejší,žádný chrápání. Tak takhle by to šlo.

  40. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    pehacko     před rokem 05.07.2022 19:35 |  
    14 2

    Ewerton je uplny prumernak… jak rika nekolik zdejsich odborniku… prumer tri fiky na zapas!!!

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

      Hanzwalter     před rokem 05.07.2022 19:36 |  
      3 0

      Asi zjevně "průměr" stačí:-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

      bongor     před rokem 05.07.2022 20:14 |  
      1 0

      Dobře,že ty odborníky máme.jinak bychom si o sobě mysleli kdoví co.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

        pehacko     před rokem 05.07.2022 20:15 |  
        0 0

        Ja jako v jadru strasne šly clovek jsem za ne vlastne rad… kdybych nekomu nemohl bez vycitky svedomi napsat, ze je picus… tak to bych asi nechtel zit!!!

  41. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    Hanzwalter     před rokem 05.07.2022 19:35 |  
    11 0

    Ewerton, Santos a Usur velice dobře.

  42. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    mig52     před rokem 05.07.2022 19:38 |  
    11 5

    Říkejme si co chceme, ale ti černoušci mají fotbalově něco, po čem my bílí můžeme povětšinou jen toužit. Jenže naše tydýt liga je schopna nechat je rozkopat. Doufám, že je Santos nenechá.

  43. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    Marty2     před rokem 05.07.2022 19:38 |  
    19 0

    "Vítejte, pane inženýre!" Komentátor fakt baví :))

  44. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    Leksel     před rokem 05.07.2022 19:39 |  
    15 0

    Jurečka v klidu, s přehledem.

  45. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    mpik     před rokem 05.07.2022 19:40 |  
    9 0

    Sestava do 68. minuty (5:0) fungovala parádně. Líbili se mi zejména Oskar a Ewerton.

  46. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 4:0 ve 2. poločase

    JohnyBeGOOD     před rokem 05.07.2022 19:42 |  
    7 0

    Ewerton je jeden z mála hráčů u kterého dává smysl, aby zkoušel více střelbu zpoza vápna. Hodně se těším na příští sezónu.

  47. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 5:1 ve 2. poločase

    Faltič     před rokem 05.07.2022 19:44 |  
    12 12

    Nová sezóna, stejný Teclik :D

  48. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 5:1 ve 2. poločase

    Novi.sks     před rokem 05.07.2022 19:51 |  
    2 0

    Jako škoda že to nebyl kanár, ale dát (zatím) šestku takovejm rudejm nudlím, to vždycky potěší :-)

  49. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 5:1 ve 2. poločase

    Harvey     před rokem 05.07.2022 19:51 |  
    12 0

    Standa a Valentič jako Xavi a Iniesta. Tiki Taka z Vršovic.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 5:1 ve 2. poločase

      mig52     před rokem 05.07.2022 20:23 |  
      4 8

      Nechtěl jsem to tu psát, protože jsem si na dnešním zápase pochutnal, ale když nedáš pokoj. Standa v super šanci znovu nezklamal.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 5:1 ve 2. poločase

        Leksel     před rokem 05.07.2022 20:35 |  
        2 0

        Ale pak se rehabilitoval u toho Valenty.

  50. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

    MKCZ83     před rokem 05.07.2022 19:53 |  
    12 0

    No... v generálce asi nechceš dostat takovou dardu.

  51. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

    Mejla29     před rokem 05.07.2022 19:57 |  
    15 0

    7:1, to jako fakt? Neskutecny, vysledek v priprave podzim nedela, ale vypada to dobre a panove, jestli dorazi posila jeste do utocne faze a stoper, tak potes koste, ale pro ostatni:-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

      bongor     před rokem 05.07.2022 21:44 |  
      1 2

      jenže rudá bída kontruje Králem a opravdu si myslej,že budou hrát letos o titul . Ale vždyť ten titul už dávno mají:Největší nekopové pod sluncem.

  52. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

    Chooze     před rokem 05.07.2022 19:58 |  
    4 31

    Teclik na hrotu, křídla Oli, Schranz, Maso a že středu jim budou dávat skvělé balóny Talovjerov a Hromadic. Sorry nemohl jsem jinak. Rozdíl jako nebe a DUDY! Slušná práce. Osky je nejlepší a musí hrát!

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

      pehacko     před rokem 05.07.2022 20:02 |  
      22 3

      A zase Ty budes picus i kdyz vyhravame 7:1

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

        Harvey     před rokem 05.07.2022 20:08 |  
        3 3

        Už ji má! Trudomyslnost. Kdyby měl chooze míč, pinknul by si a hned by byla lepší nálada. Ale takhle, bez míče...

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

          pehacko     před rokem 05.07.2022 20:12 |  
          10 4

          Nektery lide budou kreteni v jakekoliv ročním obdobi, case a zivotni situaci… ale je vlastne fajn, ze tady na SN je to procento peltu nízké vuci celkovému průměru

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

          obiwan     před rokem 06.07.2022 16:10 |  
          0 0

          Mohl by si zazpívat...Polární noc, má zvláštní moc...

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

        Leksel     před rokem 05.07.2022 20:30 |  
        2 0

        Jenom 7:1, tam měl bejt dvoucifernej výsledek blížící se 20!

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

        Chooze     před rokem 05.07.2022 20:48 |  
        2 18

        To je jenom takové malé srovnání kde se stala chyba že nehraje o LM ale budeme bojovat o konferenční ligu! A nikoho sprosté neurazej ty imbecile. Od nekoho to vezmu ale zrovna ty se svými příspěvky. To fakt ne to nemůžeš.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

          pehacko     před rokem 05.07.2022 20:53 |  
          15 3

          Dokud se budes chovat jako picus, tak ti budu psat, ze si picus a protoze si picus vystavni, tak se na tom asi jen tak nic nezmeni… a klidne si za to necham dat zlutou kartu, kdyz je zitra toho Jana Husa a ten pro pravdu sel dokonce na hranici…

          • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

            Chooze     před rokem 05.07.2022 22:01 |  
            1 7

            Doporučím tě na vysetreni tam ti bude líp chlapce... Žít jako člověk chtít lepším být... Hymna Václava Hrabyne... Krásné dílo... co třeba vyzkoušet.

            • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

              pehacko     před rokem 05.07.2022 22:04 |  
              4 1

              Dekuji nechci… jeste bys tam na me bonzoval…

              • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

                Seveřan     před rokem 05.07.2022 22:51 |  
                2 2

                Přemýšlel jsem o tom, jestli mám lepší vztah k píčusům nebo k imbecilům. A došel jsem k tomu, že je mám rád nastejno.

                • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 6:1 ve 2. poločase

                  ehad     před rokem 05.07.2022 23:41 |  
                  1 1

                  ;-) Zbytecny premyslet, kdyz ses picus a zaroven imbecil, tak cemu se divis ... ;-)

  53. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1 ve 2. poločase

    Martin Platil     před rokem 05.07.2022 20:02 |  
    14 3

    Tak a teď očekávám fňukání, kdy přijdou posily ze Švédska, které sice nikdo neviděl hrát, ale měli by Slavii spasit :-).

  54. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 5:1 ve 2. poločase

    yuta_watase01     před rokem 05.07.2022 20:07 |  
    12 2

    Myslím, že v letošní sezoně se fotbalem budeme velmi, velmi bavit :)))
    Skvělá křídla - Ewerton a Moses Usor - za mě velké překvapení, v podstatě ho můžeme brát též jako velkou posilu do áčka, ten kluk má velký potenciál a věci, který tam Oli nebo jiná křídla nemají v té hře.

    Santos klidná síla uprostřed, velká jistota. S Ousouem super dvojice.
    Všechny posily dnes velmi slušně :)))

    Vím, přátelák a jen Rapid Bukurešť, ale výsledek je naprosto jednoznačný a ta touha, odhodlání hráčů byla veliká a vidím v tom týmu velký potenciál a sílu :))) Těším se na další mače a přeji Vám pěkný večer, slávisti

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 5:1 ve 2. poločase

      Leksel     před rokem 06.07.2022 00:20 |  
      1 0

      Z tý hry byl cejtit zdravej duch, zápal, chuť i radost, hra bavila je a logicky i nás. Bylo to hezký pokoukáníčko s vědomím, že se to může ještě zlepšovat.

  55. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1 ve 2. poločase

    pehacko     před rokem 05.07.2022 20:08 |  
    5 2

    Nasherne se mi u grilovani na ten fotbal dívalo… sice mam obcas neco cerne jako nase africké hvezdy, ale to nevadi… fotbal letos ma veliky potencial bavit!

  56. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1 ve 2. poločase

    cheero     před rokem 05.07.2022 20:09 |  
    3 0

    Myslím,že když budem hrát ve větší intenzitě(máme na to),tak budem válec.

  57. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1 ve 2. poločase

    PahaAhma     před rokem 05.07.2022 20:09 |  
    21 0

    Tož byla to jen příprava a svěřenci transylvánského upíra Adriana rozhodně nedosahovali kvalit Olympiakosu, leč já jsem absolutně nadšen, vznáším se a velebím královnu Slavii na její cestě za znovuuchvácením trůnu!
    Totální fotbal, lehkost, rychlá hra po krajích (Douděra dával zapomenout i na sira Alexandra!), vířivé kombinace, neskutečný Ewe, skvělý Oscar, musel bych vyjmenovat skoro všechny. Po prostřídání chvilku chaos, ale pak i druhá jedenáctka zamotala trenérům hlavy.
    Sečteno, podtrženo: Třeste se prádelničtí hadi, třeste se, rudí psi! Slavia se vrací :)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1 ve 2. poločase

      Leksel     před rokem 05.07.2022 20:24 |  
      1 0

      Tvoje chrochtání slyším až sem, ale já taky vrním blahem. :-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1 ve 2. poločase

      bongor     před rokem 05.07.2022 21:36 |  
      5 0

      Pro mě je Slavia i nadále mistrem po tom,co předvedl šéf "mistrů" Ádolf za zákulisní rejdy v nadstavbě.
      My jsme více mistři,to nakonec uznal i i spart,akorát to zvojtili na vicemistři.

  58. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1 ve 2. poločase

    Leksel     před rokem 05.07.2022 20:21 |  
    4 0

    Samozřejmě byla to jen příprava a spousta práce k cizelování tam ještě je, ale po zhlédnutí toho zápasu mám určitě z našeho posílenýho kádru optimistickej pocit. Z Ewertona jsem byl úplně unešenej, kopací technika, hra hlavou, přehled na hřišti..., má to od Boha.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1 ve 2. poločase

      PetCC     před rokem 06.07.2022 00:12 |  
      1 0

      S tím, že teď bude mít minimálně o třídu lepší servis, než v Boleslavi, může rozkvést jěště více.

  59. Postřehy ohledně posil

    deny91     před rokem 05.07.2022 20:22 |  
    13 0

    Ewertona netřeba komentovat, je fantastický! Ten nás může posunout na nový level. Hattrick úžasný v tréninkovém tempu proti soupeři v generálce na ligu.
    Douděra skvělý dopředu, parádní rychlost, do kombinace, adresné centry. Dozadu nebyl tak prověřen.
    Jurečka zajímavý i do mezihry, klidný v zakončení, dobrý pohyb, náběhy i presink. Rozhodně upgrade na hrotu, těším se na něj a na Filu.
    Usor je velmi zajímavý a až se víc otrká a vypiluje, bude skvělá posila. Na to že naskočil ze 3. ligy tak fantazie.
    Tiéhi i Valenta budou platné posily. Oba umí tvořit hru, jsou dobří na míči, Chris dominantnější. Valenta zase běhavější a větší akční rádius. Myslím, že Hromada to bude mít hodně těžké se dostat do zápasů, když nemůže ani v evr, pohárech. Obě posily jsou perspektivnější.
    Santos parádní, dominantní, klidný, fotbalový. Tady opravdu ožívá vzpomínka na SImona a hodně se těším.

    Suma sumárum: jestli ještě přijde stoper a ofenzivní hráč, tak to bude našlapaný tým a věřím, že nás čeká hodně radosti. Snad se co nejdříve sehrajeme a podařilo se snad taky víc zapracovat Filu a Sora. Těch hráčů s obrovským potenciálem a už aktuální kvalitou máme fakt hodně. Ještě jsem hodně zvědavý na M. Juráska, jaké jsou s ním plány.

    Podle dneška taky opravdu Samek a Talovjerov hostovačky. Myslím, že jim to jen prospěje. Doufám, že hlavně Sáma se vrátí po sezoně vyhranější a odehraje maximum zápasů. Z něho bude plejer, hlavně ať maká a nepolevuje.

    • Re: Postřehy ohledně posil

      Kenny     před rokem 05.07.2022 20:29 |  
      4 0

      Trefné shrnutí. Tiéhi hraje hodně odzadu, taková ta výstavba hry. Když se nezraní Ousou ani Santos, klidně si dokážu představit sezonu s nimi jako se základní stoperskou dvojicí.

    • Re: Postřehy ohledně posil

      slavanda     před rokem 05.07.2022 22:17 |  
      0 2

      Tak si říkám, když jsme vybrakovali Bolehlav, kolikátá že skončila?

      • Re: Postřehy ohledně posil

        PetCC     před rokem 06.07.2022 00:15 |  
        0 0

        Podle mě je v tom i vidět, jak důležitá je divácká podpora.

  60. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    fajtik     před rokem 05.07.2022 20:22 |  
    16 0

    Já trochu odbočím. Mě totiž, krom parádního výkonu, velmi potěšilo krásné okolí toho hřiště. Ta krajinka jakoby z Vysočiny byla fakt boží.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Leksel     před rokem 05.07.2022 20:32 |  
      4 0

      Jo, ta nádherná přírodní kulisa zalitá sluncem mě taky zaujala, byla to paráda pro oko.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        Seveřan     před rokem 05.07.2022 22:56 |  
        6 2

        Škoda jen, že si ještě někde za lajnou nehrála koťátka.

  61. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 05.07.2022 20:23 |  
    11 1

    Jsem spokojený samozřejmě s výsledkem a hrou, ale léta praxe mě naučila skoro vůbec nepřihlížet tomu co se děje v přípravě ať se vyhrává či prohrává, přijde liga a všechno je kolikrát úplně jinak. Ještě jedna věc Rumuni opravdu střídali jen jednou nějak jsem66 to nesledoval, pokud ano tak to také může ten výsledek zkreslovat v té druhé půlce. Každopádně má člověk večer hned lepší náladu.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Virgil1956     před rokem 05.07.2022 20:36 |  
      2 0

      Střídali průběžně po jednom kusu asi pětkrát :)

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        vlk30 (přítel SN)     před rokem 05.07.2022 21:03 |  
        0 0

        Aha tak je to asi blbě napsané tady na SN v reportu o matchi mají tam jen jedno střídání.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

          Virgil1956     před rokem 05.07.2022 22:24 |  
          2 0

          On v tom byl docela zmatek, někteří hráči měli dokonce čísla, která nebyla ani v zápise o utkání :)

          • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

            kalex     před rokem 05.07.2022 22:47 |  
            2 0

            Takže klasicky po Rumunsku? Remake???

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

          kjandourek (admin)     před rokem 05.07.2022 23:17 |  
          2 0

          Omlouvám se, ale to se fakt pobrat moc nedalo.... Na profilu Rapidu byla jenom základní sestava bez náhradníků, o nějakých popiskách při střídání nemohla být ani řeč...
          Ještě to první střídání, kdy podle soupisky na Eurofotbalu sedělo číslo hráče - to nastupoval nějaký osmatřicetiletý hráč, ikona klubu...
          Ale potom - když i komentátor podle zápisu o utkání nedokázal říct, kdo nastupuje, protože jim čísla neseděla... navíc tam snad šel hráč, jehož přestup ještě není úplně dofinalizován (Rapid má finanční problémy a zaražené přestupy, ale noví hráči v přípravném utkání nastoupit mohou)...

          fakt jsem byl rád, že jsem alespoň nějak dotáhnul naše střídání kompletní jedenáctky...

          P.S.: upravil jsem sestavu podle LiveSportu, tam to snad sedí :-)


          Komentář byl uživatelem upraven (05.07.2022 23:22) . Zobrazit původní komentář

  62. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    Ados     před rokem 05.07.2022 20:27 |  
    4 0

    Z jednoho záběru jsem měl pocit, že vidím na tribuně JiT, to by znamenalo, že je snad zdravotně ok. Nepotrvdil by to někdo, kdo byl přímo na zápase?

    Jinak hra byla velmi kvalitní, Santos, Ewerton jsou posily jak víno.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Kmotr (přítel SN)     před rokem 05.07.2022 20:29 |  
      11 0

      Myslis JT (JiT je Jindra Trpisovsky) a ano, sedel na tribune a vypadal dobre.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        Ados     před rokem 05.07.2022 20:32 |  
        3 0

        Jasně myslel jsem JT. JiT jsem viděl na střeše, jak na vše dohlíží :)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Lunaris     před rokem 05.07.2022 20:43 |  
      13 0

      Zdravotně ok... tak na jaře chodil na chemoterapie, po kterých toho má člověk plné brýle. Teď už zřejmě může fungovat, ale léčba pokračuje. Taky doufám, že tu nemoc porazí, je to ještě mladej kluk.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Cairo     před rokem 05.07.2022 20:44 |  
      2 0

      Adosi, také jsem měl ten dojem, že to je JT, záběr byl po vstřelení 6. gólu.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      mig52     před rokem 05.07.2022 20:47 |  
      1 2

      Myslíš JT

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        PetCC     před rokem 06.07.2022 00:16 |  
        0 2

        Ne, on myslí JT.

  63. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    SKEP     před rokem 05.07.2022 20:32 |  
    10 0

    Pavel Řehák změnil image. Šel do tepláků. Možná ho brzy napodobí Velkej Čáp.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      necich     před rokem 05.07.2022 20:37 |  
      1 0

      :)

  64. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    Lord_Edmund     před rokem 05.07.2022 20:35 |  
    10 0

    Tak to vypadá , že na otázku kdo bude tvořit hru Slavie dnes Ewerton odpověděl jasně :-)) Moc dobrý výkon, aktivní po celém hřišti, nestyděl se ani dozadu.
    Douděra mi dopředu připomíná Baha, ale uvidíme když bude muset proti silným soupeřům i bránit. Ale zatím taky super. Santos s přehledem.
    Prostě sice jen příprava, ale moc pěkně se na to koukalo a bylo tam spousty povedených akcí.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      bbslavia     před rokem 05.07.2022 20:50 |  
      10 15

      Dobrý den,
      nemá příliš smysl hodnotit hráče, protože soupeř byl na úrovni Vlašimi a tolik prostoru mít v lize nebudeme.To budou jiné zápasy.
      Jinak jsem rád za pana Tvrdíka a tímto mu přeji uzdravení a hodně síly v další léčbě.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        kalex     před rokem 05.07.2022 22:00 |  
        13 3

        Nazdar. No já se teď díval na tvoje předešlé komenty a ještě někdo má či nemá hodnotit hráče, to ty opravdu nekomentuj. Stačilo mi přečíst 3 poslední z těch pětapadesáti ( za 12 měsíců) a dál to nemělo význam. Ticho léčí.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

          bbslavia     před rokem 06.07.2022 07:17 |  
          7 11

          Tak hodnocení za nás udělá sezóna,ne jeden bezvýznamný přátelák s týmem,který nemá kvalitu a nic nepředvedl.Proti Rapidu je Karviná super tým.

            • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

              bbslavia     před rokem 06.07.2022 10:48 |  
              5 5

              Já mám veselý život.
              Jiný názor neznamená smutek.
              Disidenti za komunismu nebyli smutní, jen měli jiný názor.
              Zdravím.

              • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

                mis3     před rokem 06.07.2022 11:32 |  
                3 2

                To není názor. To jsou nesmysly. 9. tým rumunské ligy fakt není na úrovni druhé české ligy. To je prostě fakt.

  65. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    Lunaris     před rokem 05.07.2022 20:47 |  
    8 24

    Rapid hrál několikátý zápas v krátké době, nevím, jak moc teda točil sestavu, ale nijak bych to nepřeceňoval. Obrovský rozdíl v práci s míčem mezi černými a bílými kluky, když teda pominu Olayinku. Ševčík šel hrozně dolů, ten snad nedal jedinou přihrávku.

  66. JÓ, PARÁDA !

    Slávista 51     před rokem 05.07.2022 20:59 |  
    7 4

    Ale je to jenom příprava, na to nelze zapomínat.
    Přejme si, aby jim to vydrželo celou sezonu.

  67. Slavia - Rapid 7:1

    donford     před rokem 05.07.2022 21:06 |  
    18 0

    Co se mi líbilo u Ewertona kromě střelby, byla i jeho precizní přihrávka důsledně po zemi na nabíhajícího spoluhráče. Vše z rozmyslem. Přihrávky, střelba i ta skvělá šajtle na neuznaný gól. Usor je objev. Dále mi potěšila souhra obránců Oscara a Douděry s nabíhajícími křídly, z níž vyplynuli často Oscar a Douděra jako zcela volní hráči. Santos je neprostupná hráz a Ousou vedle něho jen roste. Tiéhi a Holeš, to je fakt dvojice tvrdých beranů. Nevím, než čekat na další hráče ze Skandinávie, spíš bych cizeloval naše současné. Máme jich plno a skvělých. Jsme teprve po druhém utkání na soustředění a Rapid, který ho právě končí, byl totálně na ručník. Plzeň, jen vyjela, už hrála s dalšími Rumuny 0:0. Porážet doma Klatovy asi není to pravé ořechové. Věřím, že liga a nejen ta, bude z naší strany opravdové tóčo.

    • Re: Slavia - Rapid 7:1

      bongor     před rokem 05.07.2022 21:23 |  
      12 4

      Samozřejmě se "mistři" zase ukázali a udrželi nulu.Bodejť by ne,jsou to opravdový nuly.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.07.2022 21:24) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Rapid 7:1

        kalex     před rokem 05.07.2022 21:53 |  
        5 0

        Tvl a to se borec na diskuzi na sport.cz byl v prsa, že hráli proti betonu a že oni tak budou hrát v Evropě a cajk. To nevymyslíš.

        • Re: Slavia - Rapid 7:1

          ehad     před rokem 05.07.2022 22:13 |  
          15 3

          Hele, zatim je to jen priprava. A Rapid fakt neni souper, co se dostal do poharu. Vypada to nadejne, ale pockejme si.

          Zatim koukam hlavne na nas, prejit pres tri soupere neni uplne legrace ... Az tam budeme, pak kritizujme ostatni.

          • Re: Slavia - Rapid 7:1

            kalex     před rokem 05.07.2022 22:33 |  
            4 2

            Kámo, světe div se, to Botosani bylo osmé. Taky žádná hitparáda. K nám z tama jeden hráč přišel. Takže jsem celkem rád, ikdyby to byl beton.
            Ale šlo mi spíš o to, že fanoušek klubu, který je aspirantem na Evropu v ní chce hrát beton. To nebyla kritika. Ale jestli mu to stačí,...

            • Re: Slavia - Rapid 7:1

              ehad     před rokem 05.07.2022 22:39 |  
              1 0

              Aha, ja vubec nevedel s kym hrali oni ... Ale porad vidim to, ze dulezity jsou soutezni zapasy. A vlastne to, ze plisen bude chtit hrat beton v Evrope, to me zas tak neprekvapuje ... kdyz uvazim, co hrali s nama (a to jim odesel Bogel) ...

            • Re: Slavia - Rapid 7:1

              bongor     před rokem 05.07.2022 22:48 |  
              2 1

              Horváth: Mohli jsme dát gól. Čím omlouval střeleckou dietu mistrů?

              Tak se omlouvám za své poznámky.Tohle úplně mění celou věc.
              Kam jsi to až klesnul Horvi?

              • Re: Slavia - Rapid 7:1

                ehad     před rokem 05.07.2022 23:11 |  
                1 2

                Njn, rozumim ... Ale ma to byt jako komentar k zapasu Slavie?

      • Re: Slavia - Rapid 7:1

        PetCC     před rokem 06.07.2022 00:18 |  
        3 0

        Hele, pokud udrží v předkolech nulu, tak se do LM dostanou.

        • Re: Slavia - Rapid 7:1

          ehad     před rokem 06.07.2022 00:24 |  
          7 0

          Na druhou stranu, pokud nedaj gol, tak se do LM nedostanou ;-) ...

  68. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    p!erreCORE     před rokem 05.07.2022 22:50 |  
    20 0

    Skouknul sem sestřih prvního a celej druhej poločas a pochvalu ode mně dostává:

    SANTOS - konečně opravdickej stoper! silnej, docela rychlej, jistej, útočí, rozehrává, vrací se, paráda, skála!
    EWERTON - tři góly a každej parádní a každej jinej.. i když druhej a třetí byly jako přes kopírák, jen jeden nohou, druhej hlavou, paráda! a technika vskutku brazilská!
    DOUDĚRA - to, co čekám, splnil.. brousil lajnu, centroval jedna básen!
    VALENTA - příjemně překvapil, zrychloval hru, nebál se dopředu, opravdu fajn výkon+gól!
    JUREČKA - dva parádní góly, byt jeden neuznanej, to od útočníka chci!
    USOR - krásnej gól, bojovnej jak pes.. o deset let mladší Olayinka napravo? super!

    A chválit bych mohl víc, ale takhle myslím stačí. Posily se docela povedly :)

    ps. super komentátor, toho mám rád.. bosák s čapounem a vichnarem hadr


    Komentář byl uživatelem upraven (05.07.2022 22:55) . Zobrazit původní komentář

  69. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    Qope     před rokem 05.07.2022 23:34 |  
    1 6

    Tak chybí nám ještě nějaký tvůrce hry nebo ne? ;-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Slávista 51     před rokem 06.07.2022 06:06 |  
      5 0

      Vždy bude někdo chybět k dokonalosti.

  70. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    WarszawskiMuranow     před rokem 06.07.2022 02:15 |  
    27 0

    Po zápase přišel na spodním hřišti modelovy zapas 11 která dohrála druhy poločas proti 11 která byla namíchaná z borců kteří nehráli dnešní zápas (plus Jirka Bílek). Dvě věci které stojí za řeč, všechno ve vysokém tempu a MVB který byl viditelně otrávený ze musí hrát za ,,Béčko". Dále Srdjan který brousit lajnu jako pila, ale vždycky udělal nějakou píčovinu a naskočil do 3-4 hráče počemž se poroučel k zemi. Potěšia nás dobrá nálada Ja.T., který byl evidentně v dobrem rozpoložení.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      kjandourek (admin)     před rokem 06.07.2022 09:32 |  
      6 0

      To musel být ještě větší divácký zážitek než samotný přípravný zápas... závidím :-)

  71. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    Fačín     před rokem 06.07.2022 06:37 |  
    8 1

    Tak mě se to včera velmi líbilo! Aktivní (a účinný) presink, vysoká intenzita hry, spousta pěkných gólů, skvělé individuální výkony. Vyzdvihl bych především stopery, dvojka "Santousou" dává vzpomenout na bájné duo Deli-Ngadeu. Samozřejmě Ewerton, tak přeci jen máme v týmu aspoň jednoho "fotbalistu". Ale líbil se mi i Usor (ten má možná i na základní 11), Tiéhi, Douděra, Dorley... Samozřejmě že po prostřídání šla kvalita trochu dolů, ale aspoň jsme mohli vidět, jak to vypadá s kádrem do budoucna - Talovierov se Samkem nejspíš hostování, Schranz opravdu na pravém beku(?!), Provod s Lingrem zatím asi nejsou k dispozici (víte někdo, co je s Lingrem?), a stále nám chybí aspoň jeden další útočník, místo Jurečky neměl kdo jít na plac.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Fačín     před rokem 06.07.2022 06:39 |  
      0 1

      A zapomněl bych, co Van Buren, Plavšič a Ekpai, počítá se s nimi vůbec?

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        mis3     před rokem 06.07.2022 08:23 |  
        3 0

        Samek do Boleslavi, Max do Liberce, Lingr se připojil později po repre, Plavsic byl zjevně zraněný. Ekpai asi Turecko.

  72. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    mig52     před rokem 06.07.2022 06:55 |  
    7 2

    Mne nevíc potěšilo, že noví hráči přinesli do hry fotbalovost, že to nebylo jen o dřině a atletičnosti. Někteří naznačovali, že kvalita soupeře nebyla valná. Já myslím, že hráli to, co jsme jim (ne)dovolili. Přece v generálce na ligu nechceš dostat sedmičku. Samozřejmě, průběh zápasu silně ovlivnil úvod druhé půle, dát (dostat) během sedmi minut tři banány, udělá své.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.07.2022 07:03) . Zobrazit původní komentář

  73. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    mig52     před rokem 06.07.2022 07:18 |  
    19 6

    Jedna technická. Dovedl by nĕkdo odhalit komentátora? Ten se bavil a hodně bavil i mne a věřím, že většinu z nás. Měl koule, příště zase. Bosák mu sahá tak k rozparku.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Láryfáry     před rokem 06.07.2022 08:14 |  
      26 0

      Býček píše na Twitteru: "Viktor Maudr. Poté, co komentoval loni zspas Slavia - Gliwice, tak jsme letos požádali partnerskou firmu přímo o nej. Verim, ze se minimálně na jeden zapas povede i se spolukomentarem někoho z hráčů."

      A i za mě - okamžitě najmout na všechny zápasy Slavie místo těch alibistických prosparťanů.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        Leksel     před rokem 07.07.2022 01:01 |  
        3 0

        Já se přiznám, že když někdy zničehonic zařval, tak jsem se až lek'. Ten s tou hrou přímo dejchal. :-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Pedro50     před rokem 06.07.2022 09:42 |  
      11 1

      Kdo dívá O2 říká zlatý Míra Bosák

  74. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    Srdcar114     před rokem 06.07.2022 08:22 |  
    3 4

    Včera to byl hezký slávistický večer. Myslím,že se bez problémů dostaneme do Konferenční ligy.Bude tak řada týdnů,kdy se bude hrát čtvrtek neděle.Kádr máme široký,což je dobře.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      kjandourek (admin)     před rokem 06.07.2022 09:31 |  
      21 1

      Zase bych se tak nerouhal - čekají na nás tři předkola a minimálně v tom posledním může čekat soupeř typu Feyenoordu...

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        slavanda     před rokem 06.07.2022 09:57 |  
        3 1

        Jasně, nerouhat, ale kde že se hraje finále? Letos myslím budou cíle trochu větší i když se nebudou křičet do světa.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

          kjandourek (admin)     před rokem 06.07.2022 10:06 |  
          10 0

          Cíle jsou vždycky ty nejvyšší - tj. vyhrát všechny soutěže, do kterých nastoupíme... ale přesto je potřeba soupeře nepodceňovat...

          ostatně já stejně věřím tomu, že trenér Trpišovský jednou se Slavií vyhraje nějaký Evropský pohár - jeho manažer nedávno mluvil o tom, že se z Edenu nikam nechystá, protože má ještě nějaké cíle, které si nesplnil... a co by to mohlo být, když double už získal dvakrát... :-)

          • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

            Slávista 51     před rokem 06.07.2022 10:35 |  
            1 0

            A TOMU BYCHOM CO BY FANOUŠCI SLAVIE
            věřit a plně mužstvo podporovat !

          • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

            PetCC     před rokem 06.07.2022 10:47 |  
            2 0

            Tak při určité shodě okolností by se KL dala vyhrát.

            • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

              kjandourek (admin)     před rokem 06.07.2022 10:54 |  
              3 1

              Při "shodě okolností" se dá vyhrát každá soutěž ... :-)

          • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

            bongor     před rokem 06.07.2022 10:54 |  
            5 0

            Trpiš je úžasnej trenér.Když se podíváme třeba na srovnání platů našich kluků a fotbalistů ,co hrají v Anglii,tak se zdá neuvěřitelné,že s anglickými mužstvy skoro držíme krok.

            • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

              kjandourek (admin)     před rokem 06.07.2022 10:58 |  
              12 1

              Nejenom anglickými.... vyřadili jsme nejenom Leicester, ale i Sevillu, ve skupině jsme za sebou (zaslouženě) nechali Union Berlín, Nice i Girondins Bordeaux... jednorázově jsme porazili Leverkusen, uhráli plichtu na Arsenalu, Barceloně a Interu Milán.... a zápasy na Chelsea a Dortmundu nesou nálepku "slavné, nezasloužené prohry" :-)

              • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

                Leksel     před rokem 06.07.2022 12:43 |  
                4 0

                S Ewertonem & spol. nevidím nereálně ani budoucí ambice na ušatej pohár. :-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      bongor     před rokem 06.07.2022 10:59 |  
      2 1

      Rád bych s Tebou souhlasil,ale můžeme dostat soupeře,který nám nebude vyhovovat,i když bude o dost slabší než my ,třeba takovou prádelnu 2,to se nedá úplně vyloučit.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Leksel     před rokem 06.07.2022 12:38 |  
      7 0

      Já se sice taky po včerejšku tetelim blahem, ale byl to jeden zápas, v dalším se může stát cokoli, takže s prognózama jsem radši při zemi. Uvidíme, jak se nám povede až v těch ostrých zápasech, každopádně včerejšek vypadal velice nadějné.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        bongor     před rokem 06.07.2022 13:38 |  
        1 2

        Povede Lekseli,neboj se.Hlavně nesmíme dovolit,aby se o tom rozhodovalo jinde než na hřišti,to si musíme umět pohlídat.

  75. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 06.07.2022 09:56 |  
    33 6

    Dobré ráno přeji Vám všem a jak jinak:-)), než u dobré kávy na chaloupce na Slaníku u Strakonic.
    Včerejší zápas našich kluků se mi moc zamlouval. Ano, uznávám nižší kvalitu soupeře, nechci však zase snižovat kvalitu našeho výkonu tvrzením, že jsme hráli proti Vlašimi:-((.
    Asi nejvíce oceňuji návrat k celoplošnému presinku už od golmana soupeře, do kterého se zapojili všichni a bylo to znát. A tento způsob nás opět vrátí k tomu, že budeme schopni rozebrat i ten autobus.
    K tomu asi hodně přispěl svým výkonem Ewerton, Usor a i Jurečka. Přidal se k nim i Thiehy a Holeš.
    Nesmím také zapomenout na Oscara. Ten si s Ewertonem padl do noty. Druhá strana si na sebe bude ještě zvykat, ale Douděra se neztratí.
    Stopeři velmi jistí a klidní a Ondra Kolář taky vytáhl skvělý zákrok byť i trochu se štěstím.
    A máme hned výběr dalších hráčů. Valenta, Icha, Sor, Jurásek a k tomu další ověření hráči.
    Pořád jsme v přípravě a že nehrály některé opory, to se dá pochopit. Ať si v klidu potrénují a postupně se k týmu připojí i po chvílích na hřišti.
    Masopust, Lingr, Provod a I Plavšič budou také platní.
    Jsem moc rád, že se byl podívat i náš šéf pan Jaroslav Tvrdík. Moc mu držím palce a hlavně přeji uzdravení. Moc a moc si Vás vážím.......jste opravdový šéf:-)).
    Vzpomínám také dnes památku Mistra Jana z Husi. Tak asi tak.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (06.07.2022 09:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Tisovák     před rokem 06.07.2022 10:33 |  
      7 2

      Jsem velice rád že jste zase po delší době promluvil! Mám velice rád vaše příspěvky a většinou s vámi souhlasím. Já se těším až to zase vypukne, ta nervozita před každým zápasem a že jsem si ji za těch víc jak 50 let co Slávince fandím užil až až, poslední léta je to balzám na duši! Hlavně at se nám uzdraví náš nejvyšší a kádr je zdravý!! At žije Slávinka!!!

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      bbslavia     před rokem 06.07.2022 10:45 |  
      9 37

      Dobrý den pane kolego,
      děkuji za stručný komentář....
      Nechci snižovat náš výkon,ale soupeř byl slaboučký a objektivně by Vlašim byla důstojnějším soupeřem.
      Hrát proti autobusu a proti Rapidu je velký rozdíl.
      Tolik prostoru proti zatažené obraně ala Karviná, Plzeń mít nebudeme.
      Vzpomeňme si na zápasy se Spartou-viz pohárový zápas, poslední ligové kolo, kdy jsme se nedokázali proti úpornému defenzivnímu stylu prosadit.A to nemluvím o rychlém přistupování k našim obráncům, kdy míč se vrací k brankáři a celá hra se zpomalí.
      Náš presing se mi líbil, ale soupeř byl slabý a hrál naivně.
      Tento zápas nemá žádnou vypovídací hodnotu k podzimu.
      V zápase s Olympiakosem byl vidět rozdíl v přechodové fázi a hlavně nám dělalo problém rychlé napadání naší rozehrávky soupeřem.
      Neměli jsme téměř žádné šance kromě jednoho gólu po teči.
      Soupeř měl šancí mnohem více.
      Remíza byla štastná.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        donford     před rokem 06.07.2022 11:19 |  
        21 4

        Tak jsem se podíval na poslední tabulku rumunské ligy, Rapid Bukurešť skončil jako devátý ze šestnácti. Vítěze ligy Kluž venku porazil 0:2. Je rumunská liga tak slabá, že Rapid přirovnáváš ke Vlašimi a nebo my po prvním, počátečním rozehrání s Olympiakosem tak dobří? To je momentálně stejná otázka, jako zda je sklenice do půli prázdná, nebo plná. Vždy podle toho, ze které strany se podíváš, tedy vhledíš do okamžité situace. Jistě, konečná pravda se ukáže v pohárech a lize. Ale Plzeň, remizovala s Botosani, jenž skončila u nich na 7. místě 0:0. Osobně si myslím, že jsme z naší ligy získali asi to nejlepší, co se dalo. Ewerton, Jurečka, Tiehi, Santos.... a náš nový objev Usor. A nová, kvalitní krev a také nutnost ukázat se, přinesla do naší hry velké oživení, tedy rychlost (Douděra), přímočarost, nápaditost v souhře (Oscar a Ewerton, Usor a Douděra, Douděra a Ewerton, Santos a Ousou). Vyloženě bych Rapid s Vlašimí nesrovnával, spíš dle mého se jedná o zvýšení kvalitativní, tedy herní laťky u nás. Vždy se dá hrát profesorsky, slabě, naučeně, ale bez nápadu, bez potřebného "ajfru" a Slavia to párkrát v minulém ročníku také "dokázala". Ale současná velmi tvrdá konkurence mi naplňuje optimismem. Nakonec, kdo by počítal s tím, že zpočátku velebený mladý Samek snad půjde na hostování? Že dříč Hromada bude možná také v hráčském ohrožení Valentou, Tiehim? A Olayinka Ewertonem? A tak dál, a tak dál, nechci stále vyjmenovávat. Právě ona ohromná konkurence v kvalitě nenechá hráče spát a odvádět pouze průměrné výkony. A to se ještě nezapojili Provod, Lingr, Masopust a pořádně Fila, jen částečně Sor. Začala velká rvačka a boj v dobrém smyslu o místo. Z toho bude profitovat Slavia, my fandové, a celá naše liga. Všichni vidíme, že důležitost nadcházející sezony si uvědomuje posilováním i Sparta a horlivým posilováním také finančně nevyzpytatelná Plzeň, dále Ostrava i Slovácko. Těšme se na brzké fotbalové chvíle a užijme si je.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

          bongor     před rokem 06.07.2022 13:30 |  
          10 1

          To přirovnání k Vlašimi,je typické slávistické sebemrskačství.U plísně se divím,že jim to jejich posilování prochází,
          když údajně nemají peníze.U popelářů zase jde o to,komu se vlastně do toho jejich chaosu chce,ti mají peněz až až,ale věčný zmatky,každoroční měnění trenérů a hlavně jejich nezdravé sebevědomí,nepodložené ničím.

          • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

            kjandourek (admin)     před rokem 06.07.2022 14:21 |  
            11 2

            Tak když se podíváme na nás ze začátku století: bez stadionu, hráli jsme na Strahově, majitelé podivní, nejprve Enic, potom jej nějak vyštípal pan "produkt", což asi nebylo úplně košer.... věčně bez peněz, každou chvíli jsme měli zastavené přestupy, protože jsme dlužili za Kolouška....

            A stejně se našli hráči, kteří k nám šli: Vlček, Zbončák, Hubáček... a potom Vaniak, Brabec, Volešák, Ivana, Šenkeřík, přidali se Belaid a Tavares ..... a najednou tu byl mistrovský koktejl spojený s postupem do LM... nepodceňujme prádelnu... :-)

            • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

              Hesmir (přítel SN)     před rokem 07.07.2022 09:27 |  
              1 0

              Ty jo, Karle, ty to víno umíš nechat v ústech pěkně zoctovatět :))

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        Wulfstan (přítel SN)     před rokem 06.07.2022 12:31 |  
        9 2

        :-))) No ty vole...

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        pehacko     před rokem 06.07.2022 13:41 |  
        7 4

        Pane Vacek jste odhalen!!!

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        Pedro50     před rokem 06.07.2022 13:51 |  
        13 7

        Pán je zřejmé odborník

  76. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    PetCC     před rokem 06.07.2022 10:45 |  
    16 1

    Byl to krásný zážitek, ale buďme rádi, že to nebyl poslední zápas přípravy.
    V zimě jsme v poslední přípravě rozdrtili Baník, mysleli jsme že to půjde samo a pak prohráli s Karvinou, což nám přivázalo slušnej balvan na krk do další ligové sezóny.
    Jinak bylo i zajímavý, že v úvodní sestavě hrálo 6 nováčků a stejně to fungovalo docela dobře.
    Ono jak se to hodně míchá, tak mi třeba ani dlouho nedošlo, že Douděra je nový hráč :-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Slávista 51     před rokem 06.07.2022 11:42 |  
      6 4

      ANO, NA TO ( Karviná ) SE NESMÍ ZAPOPMÍNAT !

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        Slávista 51     před rokem 06.07.2022 12:37 |  
        2 2

        zapomínat

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      kjandourek (admin)     před rokem 06.07.2022 14:24 |  
      5 2

      Tak problémem loňské zimní přípravy nebyl ani tak ten zápas s Baníkem, jako spíše to, že předtím vypadly plánované zápasy se Servette Ženeva a Hajdukem Split...

      Douděra... jenom tak mimochodem, pamatuje si někdo, že i o Alxendru Bahovi se při jeho příchodu říkalo, že v poslední sezóně hrál víc v záloze než v obraně a že neumí moc bránit? :-)

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      deny91     před rokem 06.07.2022 14:42 |  
      9 0

      Realita je ale taková, že Karvinou jsme si podělali sami neproměněnou penaltou a dalšími šancemi, zatímco jim vyšel jeden centr, na který jsme se vykašlali. A taky nám chyběla kvalita po odchodu Nica a Kuchty. Teď by to díky posilám mělo být naopak zase kvalitou zpátky.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        PetCC     před rokem 06.07.2022 14:48 |  
        7 0

        Tak psal jsem o tom samém, přílišné uspokojení z jednoho přípravného zápasu a následně nedostatek koncentrace.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      pehacko     před rokem 06.07.2022 17:07 |  
      10 2

      Stejne je neuveritelne jak profesionalni a zaroven přátelské prostredi u nas vladne… realizak je nas poklad at si rika kdo chce co chce, bez nej by nas ave a pradelna diky zákulisí uslapala

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      mis3     před rokem 06.07.2022 19:44 |  
      7 0

      Ibra super: if you have confidence, go one on one - když si věříš, běž jeden na jednoho


      Komentář byl uživatelem upraven (06.07.2022 22:57) . Zobrazit původní komentář

  77. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    Petr9608     před rokem 06.07.2022 21:03 |  
    2 31

    Všude si čtu, jak prodej permic pro stávající permanentkáře je do 6.7., tak teď otevírám Ticketportal, pohoda, mám na to koupi 3 hodiny. Nejde to.

    https://www.slavia.cz/zobraz.asp?t=vstupenky-permanentky

    Všude se dočítám, že do 6.7..... Až kdesi zcela dole je to napsáno, že v Edenu asi platí čínský čas, který je +6h a tedy opravdu, když je u nás 18:00, tak v Číně je půlnoc.

    NEUVĚŘITELNÝ ŠLENDRIÁN ZA MNE. Pokud bych někde uváděl nějakou deadline bez uvedení hodiny v internetovém prostředím, tak bych skutečně NIKDY, NIKDY, NIKDY za to nepovažovak něco jiného, než 23:59


    Komentář byl uživatelem upraven (06.07.2022 21:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      kjandourek (admin)     před rokem 06.07.2022 23:45 |  
      26 2

      To je opravdu šlendrián... když mám někde jasně uvedeno, že začátek předprodeje je 13.6. ve 14:00 a konec 6.7. v 18:00... nedokážu pochopit člověka, který to začne zkoušet 6.7. ve 21:00...

      A pak ještě nedává... někdo takový si opravdu permamentku nezaslouží...

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        Petr9608     před rokem 07.07.2022 00:49 |  
        2 22

        Jóooo a kde to bylo? Třeba tady https://pbs.twimg.com/media/FXAXRWfXwAE78Gs?format=png&name=medium ?

        Nebo tady https://pbs.twimg.com/media/FXAXRWpWYAMFIip?format=png&name=medium ?

        Nebo v e-mailovým newsletteru?

        https://pbs.twimg.com/media/FXAXRWrXEAIpTGA?format=jpg&name=medium

        Nebo na Twitteru?

        https://twitter.com/slaviaofficial/status/1544419635956776967

        Ne, bylo to jen kdesi v suterénu sálodlouhého článku jako víceméně doplňující/upřesňující informace. Že den končí o 6 hodin dříve. Jako v Komunistické Číně.

        Přitom - co se asi tak dalo přepokládat jinýho, než že lidi přijedou večer z prodlouženýho víkendu a budou dohánět resty, A světe div se - ne v 17:00, ale třeba po 19h, po 20h, po 21h.....


        Komentář byl uživatelem upraven (07.07.2022 00:52) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

          jiras     před rokem 07.07.2022 07:49 |  
          19 0

          Hele nevím kde byl nebo nebyl uveden čas, ale prostě si to TY nechal na poslední chvíli. Připomínáš mi lidi, co jdou poslední den s daňovým přiznáním nebo na výměnu řidičáku a nadávají, že stojí celý den ve frontě (spolu se stovkou dalších takových...). Ber to jako ponaučení do života.

          • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

            kjandourek (admin)     před rokem 07.07.2022 10:58 |  
            5 0

            čas byl uveden v tom článku, na který se odkazují všechny odkazy prezentované Petrem...

            Prostě chlapec něco nezvládl a snaží se to na někoho hodit...

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

          kjandourek (admin)     před rokem 07.07.2022 09:13 |  
          28 1

          nezlob se na mě, ale to je reakce malého dítěte, které nestihlo domácí úkol a teď se snaží argumentovat tím že termín "do konce týdne" chápalo jako do nedělní půlnoci, zatímco zbytek třídy pochopil, že to znamená do pátečního konce vyučování...

          Ty řeči o komunistické Číně, si opravdu můžeš odpustit... je to jenom Tvoje blbost, nikoho jiného...

          Prodávat se začalo 13.6. (a mimochodem ve 14:00, taky to nebylo od 00:01) - každý, kdo opravdu permanentku chtěl, na to měl tři týdny.... drtivá většina lidí na to šla druhý, nebo třetí den s tím, že hned po začátku by mohl žuchnout server...

          Díky tomu, že se nakupuje elektronicky, si člověk mohl permici koupit odkudkoliv - klidně z dovolené, třeba i z kempu na Vltavě, prostě odevšad kde byl signál.... takže argument, že se někdo vrátil z prodlouženého víkendu v sedm večer je opravdu totálně mimo...

          Celé tři týdny se na všech sociálních sítích objevují fotky slávistů držících v ruce permanentky, řeší se jejich design, takže se těžko dá argumentovat tím, že na to někdo mohl zapomenout...

          a pokud ti na nákupu permice záleží tak moc, že sis to nechal na poslední hodinu, je to jenom Tvoje volba.... Co kdyby najednou díky bouřce nešel proud a vypadlo komplet připojení i telefonní sítě? Taky by za to mohli komunisti v Číně?

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Martin Platil     před rokem 07.07.2022 10:18 |  
      6 2

      Fňukáš blbě. Když nemáš měsíc čas zarezervovat si novou permici, tak jí zkrátka mít nebudeš. Spíš mě překvapuje, že pernamentky jdou do volného prodeje.

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        kjandourek (admin)     před rokem 07.07.2022 10:56 |  
        4 2

        Tak je tu snaha mít polovinu kapacity pokrytou permanentkami, aby nebyl problém, kdyby na podzim zase udeřila vlna Covidu a mohla se obsadit jenom polovina stadionu....

        Loni bylo avizováno, že chceme prodat podobnou kapacitu s tím, že se taky může stát, že se nějaká část odehraje před prázdnými tribunami, proto se ani těch 9.000 permanentek neprodalo - letos si tedy mohou permanentku pořídit i ti, co jí loni neměli, ale musí být nejrychlejší - podle Tvrdkova Twitteru je prodáno 8.100, takže ještě je možné prodat 900 permic...

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      Pepino44     před rokem 07.07.2022 10:43 |  
      11 0

      Tak nevím, proč tady dáváš svoji hloupost na obdiv. Já protože nejsem žádný počitačový odborník jsem si hned jak otevřely kasy pro koupi a výměnu permanentek zajel do Edenu, bylo to asi krátce po obědě, a zde jsem si bez fronty vyměnil starou permanentku za novou. Celá transakce trvala asi 10 min. z čehož největší díl padl na opětovné a zbytečné vypsání dotazníku. Myslím si, že toto byla jediná zbytečnost v době digitalizace. Možná, že permanentku máš a jen si se chtěl udělat zajímavým a trochu si zanadávat, ale svoji hloupst si dal prostě k dispozici.

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      PetCC     před rokem 07.07.2022 20:51 |  
      2 0

      Možná byste to tu měli zveřejnit, když tu máme lidi, kteří si nestihli permanetku obnovit :-)
      https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=19363
      "Pokud jste si nestihli permanentní vstupenku pořídit v průběhu 4 týdnů dlouhého předprodeje pro permanentkáře, pokusíme se vám vyjít vstříc a permanentku s vámi budeme řešit individuálně. Pro tyto účely potřebujeme vyplnit online formulář , ve kterém správně uveďte veškeré potřebné údaje. Formulář bude pro tyto účely k dispozici pouze pro loňské permanentkáře a to až do 10. července 23:59"

  78. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    Marcelo10     před rokem 07.07.2022 10:59 |  
    18 0

    Já bych tu rád vyzvednul výkon Christa Tiehio. Na to, jakou chvilku je s týmem podal vynikající výkon a předvedl, že bude velkou posilou. Silný, dominantní, fotbalový..

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      pehacko     před rokem 07.07.2022 11:26 |  
      1 5

      Hodne pripomina Misu Ngadea, ale připadá mi, ze si mozna odpusti fatální kix na zapas, co si Misa vybíral… stejne kdyz si na nej vzpomenu, hned vidim ten zapas v Kodani, jak neprohrál jedinou hlavu a vsude byl jak skala.

  79. Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

    DKNL     před rokem 10.07.2022 13:22 |  
    1 0

    Dá se někde shlédnout dnešní příprava?

    • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

      mig52     před rokem 10.07.2022 13:25 |  
      0 2

      Tv Slavia - jútúb

      • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

        DKNL     před rokem 10.07.2022 13:26 |  
        2 0

        Díky.

        • Re: Slavia - Rapid Bukurešť 7:1

          mig52     před rokem 10.07.2022 13:28 |  
          1 2

          Rádo se stalo.