Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

Slavia vstoupila do 3. předkola EKL velmi dobře, když doma porazila houževnatý Panathinaikos 2:0.

Ačkoliv se vstup do ligy s Hradcem vůbec nepovedl, tak v sestavě došlo jen k menším změnám. Kritizovaný střed hřiště zůstal ve stejném složení, zatímco na křídlech a na hrotu dostalo přednost pohárově zkušenější trio Olayinka, Schranz, Lingr. A v první půli bylo vidět, že jde proti silnému Panathinaikosu Atény o hodně. Oba celky hrály opatrně a k vidění byl průměrný fotbal s nepřesnostmi a několika tvrdšími souboji. Oproti nedělní ligové premiéře nám ale do karet hrálo domácí prostředí a maximální motivace hráčů, která byla jasně patrná třeba na Lingrovi. Postupně jsme začali mít více ze hry, ale zápas se naplno rozjel až ve 40. minutě, kdy viděl hostující Palacios přísnou druhou žlutou za údajnou simulaci. Následovala první gólovka v podání Lingra a já bych se spíš přikláněl k penaltě za jeho jasné přidržení zezadu, než k předchozímu vyloučení. Ale bohužel se potvrdilo, že když hráč nespadne, tak se pokutový kop nepíská, což hráče zrovna nemotivuje k tomu, aby se snažili situace ustát. Každopádně to Slavii mrzet nemuselo, protože se z následného rohu po několika odrazech pohotově prosadil Schranz!

Od druhé půle se čekalo stupňování náporu sešívaných a ideálně i zvýšení náskoku. Proto také přišli na hřiště Ewerton s Usorem. Brzy ale bylo zase vše jinak. Rozhodčí opět trochu kouzlil, nakonec ale správně vytáhl červenou kartu pro Santose, kterého do potíží dostal svou lacinou ztrátou Ousou. Paradoxně se s dalším šokem opět lépe vyrovnali slávisté a po přihrávce Traorého a tyči Ewertona dostal míč do sítě Usor! Řekové byli vývojem zápasu viditelně zaskočeni a na trávníku hráli od té doby druhé housle. Slavia v tu dobu hrála velmi dobře, diktovala tempo a soupeře nepouštěla vůbec k ničemu. Z mého pohledu je jen škoda, že jsme se až příliš brzy spokojili s dvoubrankovým vítězstvím a začali hrát spíše na údržbu a na efekt. Soupeř byl nalomený a myslím si, že kdybychom ještě zapnuli, tak jsme ho mohli definitivně zlomit. Hráči si ale byli vědomi dobrého výsledku a vsadili na jistotu, aby nepřišla nějaká ztráta a náhodné snížení. Snad nám nebude ještě jeden gól na horké půdě v Aténách chybět. Výhra 2:0 je i tak výborná a pokud nepřijde větší kolaps (který se ale u částečně nově budovaného mužstva úplně vyloučit nedá), tak si myslím, že bychom měli odvetu zvládnout. Panathinaikos je na tuto fázi soutěže silný soupeř, Slavia ale ukázala, že je kvalitou ještě o kus dál než řecký kolos, který se teprve dere zpátky na výsluní.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší)

Aleš Mandous - 6 - V první půli kryl jednu lehčí střelu, která sice byla prudká, ale mířila úplně doprostřed. Poradil si i s náročnější prověrkou, která ale přišla až po odpískání a neplatila by. Ale bylo dobré vidět, že brankář je připraven a při takových pokusech by mužstvo podržel. Nohama hrál Mandous tradičně dobře.

David Douděra - 5 - Nehrál alibisticky a byl hodně vidět. V dobrém i ve špatném slova smyslu. Dopředu zaujal výbornými náběhy, i když s centry to bylo opět slabší. Dozadu měl několikrát potíže. Jeho poločasové střídání bylo vzhledem ke žluté kartě a vypjatému zápasu logické, výkonem ale nepropadl.

Aiham Ousou - 6 - Podruhé za sebou odehrál zápas velmi dobře, znovu ovšem s jednou výraznou hrubicí, která tentokrát do značné míry zapříčinila vyloučení Santose. Hrubek se potřebuje vyvarovat, aby se na něj ostatní mohli spolehnout. Měl by potvrdit, že je o rok dál než loni, kdy hrál také dobře, ale zároveň několik zápasů vyloženě pokazil.

Eduardo Santos - 4 - Do vyloučení po přestávce hrál dobře a s přehledem. Co se týče vyloučení, tak si myslím, že k němu z poloviny přispěl Ousou mizernou přihrávkou, ale ani Santos se nezachoval správně. Pozičně byl asi až moc vytažený, když za sebou ještě na soupeřově půlce nechal útočníka. Navíc stažení bylo spíše zkratovitou reakcí, protože Šporar není žádný rychlík a až k Mandousovi by před obranou nedoběhl.

Oscar Dorley - 6 - Dobrý a komplexní výkon směrem dozadu i dopředu. Tradičně mi u něj ale k ideálu chybí větší přímočarost směrem k brance soupeře, která nám chyběla zvláště v závěru zápasu. Lepší šestka.

Ivan Schranz - 7 - Potvrdil instinkt střelce a dal velmi důležitý úvodní gól. Už předtím dobře zakončoval z těžké pozice, ale střela šla o kousek nad. Při gólu nejdřív dobře zakončoval už hlavou, pak se rychle zorientoval a pohotově doklepl míč v nelehké situaci. Zápas zvládl poctivě dopředu i dozadu.

Tomáš Holeš - 6 - V záloze mi přijde oproti svému skvělému předminulému jaru spíše průměrný. Dozadu je poctivý, dopředu je toho ale málo. Známku si zlepšil záskokem na stoperu, když zbytek zápasu odehrál s přehledem.

Christ Tiéhi - 5 - Odehrál první půli, která byla fotbalově slabší a spíš se v ní víc bojovalo. Tiéhi nezklamal a vše odmakal, výrazněji ale nezaujal.

Ibrahim Traoré - 7 - Zápas se mu vydařil, sedělo mu i otevřenější vedení duelu ve druhé půli, kdy se blýskl vynikající přihrávkou na Ewertona před gólem Usora. Zároveň měl i více možností zastavovat rozehrávku soupeře než proti Hradci, který v závěru neměl zájem hrát dopředu.

Peter Olayinka - 5 - Z mého pohledu jeden z méně výrazných hráčů v sešívaných barvách. Zápas odmakal, ale více mě zaujal jen centrem na Traorého v úvodu zápasu, který byl asi o fous vyšší, než by zakončovatel ideálně potřeboval. Ale nic víc vyčíst se Olayinkovi nedá, i když to nebyl jeho zápas, tak ho odmakal.

Ondřej Lingr - 7 - On patřil v posledním hodnocení k hráčům, které jsem zkritizoval více, protože proti bránícímu soupeři nepředvedl fotbalovost ani výraznější bojovnost. Tentokrát to bylo naopak. Ač občas Lingr souboje se stopery nevyhrál, tak dřel příkladně a nevynechal jediný souboj. Navíc ukázal i nadstavbu v podobě špičkové zpracování míče před svou tutovkou ve 45. minutě, kdy se podle mě klidně mohla pískat penalta. Skóre ale otevřel z rohového kopu Schranz a i na této brance měl Lingr podíl tím, že se zapojil do soubojů. Jeho střídání bylo taktické kvůli vyloučení Santose.

Moses Usor - 7 - I Usor patřil v Boleslavi k našim horším hráčům, tentokrát ale ukázal, že v něm skutečně dříme velký talent a že to proti slabému St. Joseph's nebyla jen chiméra. Usor byl ve druhé půli snad naším nejaktivnějším hráčem, velmi dobře kombinoval a hlavně chladnokrevně dorazil míč po Ewertonově tyčce. Jen tak dál!

Ewerton - 6 - Je vidět, že s mužstvem ještě není úplně sladěný, ale až se tak stane, tak může být klíčovým hráčem. Nepamatuji totiž u nás nikoho, kdo by tak snadno přecházel přes protihráče při driblinku. Pozor si ovšem musí dát na laciné ztráty. Jednou byl až příliš neopatrný na vlastní půlce a byla z toho největší šance soupeře. Šestka s minusem.

Petr Ševčík - 6 - S Hradcem toho mnoho nepředvedl, tentokrát ale po svém příchodu na hřiště vypadal, jako kdyby byl v nejlepší formě. Výborně kombinoval i dirigoval hru Slavie. Jen to ještě víc dotáhnout do vápna a k zakončení.

Lukáš Masopust a Lukáš Provod nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

3. předkolo - Čtvrtek 04. 08. 2022 19:00

Evropská konferenční liga, 2022/2023
2 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

45. Ivan Schranz
56. Moses Usor

Panathinaikos F.C.
Panathinaikos F.C.

Komentáře (62)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

    JanKošek     před rokem 05.08.2022 21:57 |  
    35 0

    Oscar sì zaslouží lepší známku. Byl vynikající.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      belmis (přítel SN)     před rokem 05.08.2022 22:39 |  
      13 1

      Jojo, Ewerton si stejnou známku jako on za tento zápas opravdu nezaslouží.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

    demokrat     před rokem 05.08.2022 22:53 |  
    12 8

    Za mne muz zapasu Oscar a ani bych se s hodnocenim za 9 nezlobil. Prekvapil i Tiehy s Usorem. Dobre zahral i zbytek az na 3 jmena. Ousou, Santos a Ewerton.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      popin     před rokem 05.08.2022 23:10 |  
      18 1

      Oskar o parník nejlepší, nezkazil snad jediný balón, dozadu bezchybný, kontrola míče, rychlost - takhle si představuji beka.
      Ewerton je šikovný, ale trochu nevěděl, co má hrát - často tam stáli na lajně 3, Oskar, on a Oli a překáželi jeden druhému.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

    knl66 (přítel SN)     před rokem 05.08.2022 23:52 |  
    14 4

    Poznámka k Douděrovi: štvaly mě jeho časté fauly a jeho neustálé dohady s rozhodčím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      Lunaris     před rokem 06.08.2022 00:47 |  
      10 8

      Ty jeho fauly vyplynuly z toho, že on vůbec neví, jak jít do souboje, což kombinuje s neohrabaností. Respektive běhá tak rychle, že kolikrát nedokáže svůj pohyb vůbec ukočírovat. Jsem ještě nikdy neviděl, aby bránící hráč šel snad třikrát po sobě do souboje nebo skluzu ze strany bližší soupeřově bráně, když mu nic nebránilo jít soupeři normálně do cesty. Teoreticky mohl tak akci soupeře přerušit, kdyby se ten rozhodl dát zpětnou přihrávku, ale to kupodivu žádný ze soupeřů neudělal. Svůj místy komický výkon dozadu završil akcí u rohového praporku, kdy se nejprve nechal soupeřem předskočit, aby ho následně obehrál narážečkou o rohový praporek. Dopředu hrál dobře, má fajn centr a rychlý náběh. Pokud s ním ale realizační tým počítal na beka, tak se přepočítal. A vzhledem k defenzivním úkolům a častému prolínání našich beků a křídel bude Douděra muset defenzivní složku své hry tak jako tak dramaticky zlepšit. Trenér ho o půli dobře stáhnul.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2022 00:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        Pedro50     před rokem 06.08.2022 09:33 |  
        5 3

        Naprostý souhlas a to předvedl i při bránění Vašulina kdy se nesmyslně vrhl na zem místo aby ho vykrokoval.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        mig52     před rokem 06.08.2022 10:32 |  
        2 3

        Nebanuj:))

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        wimpy     před rokem 06.08.2022 11:33 |  
        6 0

        Řekl bych, že ho stáhl hlavně proto, že to smrdělo červenou. Ale máš pravdu, bránění skutečně žádná sláva.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

          MKCZ83     před rokem 06.08.2022 21:11 |  
          0 0

          Jenže to byly spojené nádoby... on tu kartu dostal za zoufalé a naivní bránění.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

            wimpy     před rokem 06.08.2022 21:42 |  
            0 0

            Souhlasím a k té červené neměl daleko.

  4. ANO,

    Slávista 51     před rokem 05.08.2022 23:58 |  
    7 2

    Schranz je jistota.

    • Re: ANO,

      Leksel     před rokem 06.08.2022 20:36 |  
      1 1

      Já se nejdřív lek', že to bude něco o hnutí ANO. :-)

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

    žbl68     před rokem 06.08.2022 10:05 |  
    3 3

    víceméně souhlas - ale - Douděra 6 (1.půli se Schranzem byli jak tryskomyši :-) ...) a Holeš dva poločasy - 5/7 - takže 6 globálně vzato je správně :-)
    Schranz - muž utkání - 8 ... a v tom případě Usor min. 7,6 :-)
    a zapomněl jsem na Oscara :-( - tentokrát za 8 ...


    Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2022 11:27) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

    Pepa     před rokem 06.08.2022 11:59 |  
    13 2

    Jako obvykle považuji Alanorovo hodnocení za odborné, a navíc prokazující dobrou vůli pomoct hráčům i přiměřenou kritikou. Jako devadesátiletý slávista jsem poznal obrovský rozdíl mezi prvorepublikovou a dnešní hrou, danou samotným rozložením hráčů , kdysi dva beci a pět útočníků, kteří se moc nevraceli, dnes musí všichni umět bránit i útočit a hlavně hodně běhat.
    K mému hodnocení hráčů z posledního utkání, které jsem ocenil více výhrou než samotnou hrou, zvláště v druhé polovině účelnou, ale pro mě nelíbivou. Oceňuji snahu všech hráčů o vítězství, z jednotlivců považuji přes tu osudnou rozehrávku za stále se lepšícího Ousoua, který se snaží vždy něco vymyslet a nebojí se zaútočit. Dlouhodobě se mi líbí Olayinka a Holeš, a Mandouse považuji za vynikajícího brankáře a současně dalšího obránce.

  7. Hodnocení slávistů Slavia - Panatinaikos.

    Myšák     před rokem 06.08.2022 12:07 |  
    10 0

    S hodnocením souhlas. Ewerton není ve své kůži, ale až se rozjede, tak budeme všichi koukat! Já v tom hráči cítím obrovský potenciál.

    • Re: Hodnocení slávistů Slavia - Panatinaikos.

      mig52     před rokem 06.08.2022 12:22 |  
      4 3

      Jj., pokud nebude líný.

    • Re: Hodnocení slávistů Slavia - Panatinaikos.

      Slávy syn     před rokem 06.08.2022 13:40 |  
      8 3

      Ewertonův potenciál by podle mě rozkvetl v roli podhrota, kam by, obzvláště při té naší překulované, sedl jako regio glutealis na hrnec. Představoval by rychlou výhybku do vápna, klička následovaná průnikovkou, střelou, násilným vniknutím, čímkoli, ale dovnitř, na kasu. Při otevřenější hře jsou tyhle schopnosti, pokud je hráč svižný a mužstvo kooperuje, ještě účinnější, jakoby naolejované. Tady může Ewerton zářit. Na křídle mám pocit, že trenér vyžaduje průraznější typy.

    • Re: Hodnocení slávistů Slavia - Panatinaikos.

      Leksel     před rokem 06.08.2022 14:45 |  
      1 0

      Je v něm vidět ta brazilská hravost, těším se,, až ji předvede v plný parádě.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 12:51 |  
    8 1

    Řekl bych, že ty známky jsou lehce podhodnocené u některých hráčů a u Oscara je to nesmysl ten o dva stupně výš.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2022 12:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      mig52     před rokem 06.08.2022 13:07 |  
      7 4

      Oscar se Alanorovi nepovedl, jinak +- ok.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      Leksel     před rokem 06.08.2022 14:42 |  
      4 1

      Já dal Oscarovi 9, byl nesmírně činorodej.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      honza1947     před rokem 07.08.2022 10:59 |  
      0 0

      Vlku mluvíte mi z duše. Myslím si, při vší úctě k Alanorovi, že z jeho známkování je cítit trochu frustrace, že hrajeme jen EKL a v lize hned každému nedáváme 4 góly a více. Zřejmě si lepší známky šetří až budeme zase porážet Sevillu a podobná mužstva a ligu povedeme o 10 nebo 15 bodů. Ale to není nic ve zlém. Jenom můj názor.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

    Chooze     před rokem 06.08.2022 14:28 |  
    6 5

    Oskar je momentálně nás nejlepší hráč a můj oblíbenec, zaslouží si lepší známku, on se pořád nabízí a chce hrát a nejlepší techniku z našich hráčů. Ewerton není křídlo ale střed a nejlépe podhrot. Jen čekám kdy to Jindřich pochopí a nápravu aby nedopadl jako Talovjerov. To by byla zase velká škoda.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      Edenjejenjeden     před rokem 06.08.2022 14:55 |  
      5 6

      Mimochodem trolle , kromě toho , že tvoje bláboly nedávají smysl , ještě komolíš jména našim hráčů . Je to Oscar , nikoliv Oskar . Jen čekám , kdy to pochopíš ty ....

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        Chooze     před rokem 06.08.2022 16:32 |  
        1 6

        Pro mě Osky chytroline.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

          Wulfstan (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 21:21 |  
          3 0

          Ty se starej o svý Sáčky a Haraslíky, nechytrolíne.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      martyni (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 15:08 |  
      0 0

      A Oscar je střední záložník nebo bek?:)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        Edenjejenjeden     před rokem 06.08.2022 15:15 |  
        0 0

        No dnes bych řekl rozhodně bek .

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        Chooze     před rokem 06.08.2022 16:34 |  
        2 6

        Osky je pro mě všechno.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

          Arya     před rokem 06.08.2022 17:18 |  
          3 3

          Neboj, dostaneš ho za mimořádný komediální výkon ;)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      Cygnus     před rokem 06.08.2022 18:31 |  
      3 0

      Chudák Oscar si nezaslouží aby by se mu někdo vyškleboval že je "tvůj" oblíbenec.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      Wulfstan (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 15:16 |  
      3 3

      Údajná?

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        Lunaris     před rokem 06.08.2022 15:44 |  
        8 0

        Jen cituju Alanora v úvodníku.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

          Wulfstan (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 19:04 |  
          1 0

          Aha, tak to se omlouvám. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

            Leksel     před rokem 06.08.2022 20:31 |  
            2 0

            Já jako člen DK SN omluvu přijímám a nebudu věc postupovat k další řízení na sněm adminů. Ale nespoléhej na to, pokaždý slunce nesvítí, máš štěstí, žes káp' na dobráka se sociálním cítěním.

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

              Wulfstan (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 21:20 |  
              1 0

              Děkuji, mám tě rád a vážím si tě. Jsi dobrý člověk, ne jako já, který jsem si neprávem myslel něco nepěkného o Lunarisovi. Snad mi Bůh odpustí.

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

                obiwan     před rokem 07.08.2022 08:55 |  
                0 1

                Jako kterej bůh? Òdin, Thór...ti tu nejsou pro nějaký odpouštění, ne?

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

                  Wulfstan (přítel SN)     před rokem 07.08.2022 10:02 |  
                  0 0

                  Všichni (kromě slimáka).

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      obiwan     před rokem 06.08.2022 16:03 |  
      8 1

      Taky jsem si opravil mínění, původně jsem myslel, že přepadl přes nohu Ousoua, ale on padal napřed... doufám, že jim to Anglan nebude baštit...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      Leksel     před rokem 06.08.2022 20:13 |  
      1 0

      Jo, je tam vidět jeho odraz bez jakéhokoli kontaktu, taky jestli nechtěl vyhnout nárazu, ale to by nespíš jen nohu Ousoua jednoduše přeskočil a takhle celej nepadal. Když si pak ani nestěžoval nebo nemával rukama, aby žádal penaltu, tak bylo jasný, že ví, že to přihrál a radši chtěl zmizet, aby nedostal žlutou. Ale obdivuju rozhodčího, že to v tý rychlosti dokázal prohlédnout. Já bych se na to potřeboval kouknout ještě na videu. A vlastně mohl bych z vlastní vůle jít za VARem, aby mi to ještě pustil? Nebo na to sám nemám právo a musím čekat jen na výzvu VARu? Pokud bych na to sám neměl právo, tak je to blbý, když se potřebuju utvrdit ve svým hodnocení.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

    martyni (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 15:16 |  
    7 4

    Je zajímavý, že Alanor rozděluje chybu u červený téměř rovnoměrně mezi stopery. Všiml jsem si toho u pár dalších lidí, co tu dřív kritizovali, že jim chybí vysoký útočník a tvůrce hry. Třeba je to proste odlišný vidění fotbalu, já dávám vinu za červenou z 90% Santosovi a ztráta míče mi u toho nepřijde až tak klíčová. Napadá mě anketa. Je tady nás víc takových, co z červený viní mnohem víc Santose a myslí si, že nutne nepotrebujeme kladivo do vápna a spilmachra (dejme tomu tým Ousou) a víc lidí, co vidí u červený hrubou Ousoua a kladivo se spilmachrem by taky chtěli (tým Santos)? :)


    Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2022 15:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      Maeden (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 16:38 |  
      3 2

      Kdyby dal přetaženou kolmici, kterou by zalehl brankář, vysoký centr, který by odvrátili, kdyby to byl pas do autu, těžký míč do souboje nebo to obránce skvěle skluzem vypíchnul, neříkám nic. Jen ať hrají i stopeři dopředu, nejen proti 10. Ani v jednom případě by z toho nemohl být takhle rychlý brejk.

      Ale vystoupit 25 metrů a namazat to luxusně do nohy protihráči, aby to mohl dávat z první, to je prostě úlet, ztráta v nebezpečném prostoru. Santos má určitě větší díl viny, ale určitě ne 90:10.

      Mimochodem gól v Hradci v TV dávali za vinu i Douděrovi, i když tam byla největší chyba Aihama, že vystoupil. Kdyby udělal cokoli jiného – držel si Vašulína, pozičně blokoval přihrávku, možná i kdyby couval – tak se to dalo ubránit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        wimpy     před rokem 06.08.2022 18:34 |  
        1 1

        Možná se dá polemizovat s tím "v nebezpečném prostoru". Bylo to skoro na jejich vápně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

          Maeden (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 23:04 |  
          0 2

          To je pravda.
          Zase když máš všechny spoluhráče 70 metrů od brány, před půlkou útočníka a zařídíš soupeři klid na dlouhý pas, tak je docela jedno, kde ke ztrátě došlo. Těžko mohl udělat něco horšího, snad jen poslat to Šporarovi rovnou do běhu na Mandouse.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

            wimpy     před rokem 06.08.2022 23:30 |  
            2 1

            Jedna otázka, když vyváží Ousou míč, nemá se za něj někdo vrátit? Nebo se obrana nechává na riziko jeden na jednoho?

            • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

              Maeden (přítel SN)     před rokem 07.08.2022 00:18 |  
              0 2

              Oni tam zůstali oba v kombinaci, Santos se nabízel 15 metrů vedle něj a Šporara měl za sebou.
              Pokyny jsem jim nedával, ale řekl bych, že tak brilantní technici ani rýsovači geniálních přihrávek to nejsou, aby si hráli oba tak vysoko na profesory. Jeden z nich to měl jistit, nakonec jiné obránce jsme na place neměli...

              • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

                wimpy     před rokem 07.08.2022 00:24 |  
                1 0

                No jde mi o to, že se furt řeší podíl Ousoua a Santose a klidně může mít svůj díl někdo z DZ, kdo měl zaujmout nějakou pozici, když viděl, že jde Ousou dopředu. Obvykle se tyhle pokyny dávaj, ale Trpišovský je originál, proto ta otázka, jestli to náhodou fakt nehrajeme na riziko? :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

                  Maeden (přítel SN)     před rokem 07.08.2022 00:42 |  
                  1 2

                  Já jsem holt stará škola, za mě stoper může jít dopředu jeden a s nějakou snahou o přečíslení, předfinál nebo zakončení. Ne aby se oba zapojili do barokní házené na 35 metrech, kde může přijít ztráta.
                  To, že trenér po zápase kostil hlavně Santose mě taky trochu znejistilo... :)

                  • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

                    wimpy     před rokem 07.08.2022 01:10 |  
                    2 0

                    Možná za ním měl být blíž Mandous . :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

                      martyni (přítel SN)     před rokem 07.08.2022 09:07 |  
                      0 0

                      Přesně, velmi špatného postavení Mandouse jsem si taky všiml:). Jinak mám zato, že hráči se nemají bát hrát a mají se pokoušet o rozehrávku a přečíslení, jako Ousou. Hraje celej tým takže někdo ho má zajistit a když se tohle stane, tak situaci vyřešit. Líbí se mi hra na riziko s tím, že jsme na něj připravený.. Santos ale nesplnil, co měl, takže si za to může vicemene sám. A nic proti němu, bude určitě vybornej.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      obiwan     před rokem 06.08.2022 17:04 |  
      4 1

      Za mě cca 40 ku 60% v neprospěch Santose...ale ta nahrávka Aihama, to fakt byl silenej blikanec

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        mig52     před rokem 06.08.2022 18:18 |  
        0 3

        Souhlas s Obiwanem. Reálný podíl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      p!erreCORE     před rokem 06.08.2022 20:48 |  
      1 2

      Já to vidím jako dvě rozdílné situace a proto dávám Santosovi celý díl viny za jeho červenou. První situace: konina Ousoua, vyloženě za pět mínus (jako ve škole, ne podle Alanora). Druhá situace, zkrat Santose a opět pět mínus (i když tady možná přivřu oko a nechávám to bez mínusu)


      Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2022 20:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

        wimpy     před rokem 06.08.2022 20:53 |  
        1 0

        Tobě dávali ke koulím ještě mínusy? U nás byla pětka top, víc prostě nešlo.

  11. Hodnocení slávistů

    Myšák     před rokem 06.08.2022 17:12 |  
    4 3

    Sleduji evropskou ligu, nemohu se zbavit dojmu, že se úroveň naší ligy dost zvedla! Je to jenom můj dojem?

    • Re: Hodnocení slávistů

      PahaAhma     před rokem 06.08.2022 20:56 |  
      4 0

      Dneska jsem měl možnost vidět Liberec-Teplice a Bohemku s Banikem a přesně mě tohle napadlo, že se tu umí taky hrát pěknej fotbal. Bohužel obecně úroveň dost kazej katastrofální hřiště po půlku sezony, na kterých se nedá hrát fotbal, ale směsice ragby, wrestlingu a prasobruslení.

      • Re: Hodnocení slávistů

        honza1947     před rokem 07.08.2022 11:19 |  
        3 0

        No on se dá hrát pěkný fotbal i v krajském přeboru. Je to otázka pohledu. Ale je pravda, že pokud hrají mezi sebou mužstva ze středu tabulky naší ligy, je k vidění vcelku slušný fotbal. Problém však nastává, když některá tato mužstva hrají s mužstvem ze "silné" trojky, pak to někdy sklouzne na přemotivované maso, kdy jde o zdraví hráčů a před brankou stojí na jedné straně "autobus", který je kvalitnějším mužstvem občas i marně dobýván. Další problém pak nastane, když dojde na soutěžní konfrontaci s Evropou. Pak hodně záleží na tom, s kterou částí Evropy to je.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

    Divizni (přítel SN)     před rokem 06.08.2022 17:53 |  
    24 0

    Koukám, že jsi zápas pořádně neviděl. To byla zcela jasně nafilmovaná penalta! Ten hráč začal padat půl metru před naším stoperem. Dnes je moc pěkná a zcela průkazná fotografie v Blesku. A za tohle se dává žlutá na celém světě v jakékoli soutěži. Červenou dostal pouze náš stoper. Hezký den všem

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Panathinaikos 2:0

      martyni (přítel SN)     před rokem 07.08.2022 09:09 |  
      5 0

      Taky to nechápu, simulace byla jednoznačná. Respekt rozhodčímu, že to v ty rychlosti viděl.