Fanoušci Slavie

CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

Tato stránka byla vytvořena na četné žádosti pro diskutující, kterým chybí diskuze, jež byla k dispozici na oficiálních stránkách SKS.

Upozorňujeme přítomné diskutéry, že tato stránka NENÍ administrována, ani nijak jinak udržována. Na ostatních diskuzích i nadále platí pravidla SN. Jejich dodržování se vyžaduje a nedodržování trestá! 

Chráněnka 42 zde

Komentáře (208)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    pehacko     před 6 dny 22.09.2022 20:10 |  
    1 2

    Kdo je mensi curak nez ja, muze sem napsat!

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      žbl68     před 6 dny 23.09.2022 06:44 |  
      1 1

      na 96% můžu :-)

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Qope     před 5 dny 23.09.2022 15:45 |  
        1 0

        Tenhle šanon by nejvíce ocenil nebožtík Ozzy.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      PahaAhma     před 6 dny 23.09.2022 11:58 |  
      1 0

      Takže Chráněnka 44 do dvou dnů :)

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      wimpy     před 5 dny 23.09.2022 18:04 |  
      0 0

      Proto sem Qope nedostal doktora...

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Qope     před 5 dny 23.09.2022 18:35 |  
        0 0

        Nojo, ale ty s Colinem jsi bohužel uspěl :-D

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          wimpy     před 5 dny 23.09.2022 18:46 |  
          0 0

          Ale skončil hned, jak se ukázalo, že je větší čorák, než Hovado.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pehacko     před 6 dny 22.09.2022 21:47 |  
      0 2

      Davam ti palec nahoru! Si frajer!

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      žbl68     před 6 dny 23.09.2022 06:43 |  
      0 1

      prvý ...

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      SirCohen     před 6 dny 23.09.2022 09:26 |  
      0 0

      -1 dubas?

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        pehacko     před 5 dny 23.09.2022 19:04 |  
        0 0

        Nepisi tam nahodou “muze”? To nebude nastesti on…

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      PahaAhma     před 6 dny 23.09.2022 11:57 |  
      0 0

      já se nějak nemůžu najít...

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      wimpy     před 5 dny 23.09.2022 15:54 |  
      0 0

      Dost zima mohla být snad jen na siciliána.

  2. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    Wulfstan (přítel SN)     před 6 dny 23.09.2022 14:07 |  
    2 0

    https://imgway.cz/v/4L76.jpg
    I ve Varech máme slávisti. Ono je to sice blízko stadionu slavné karlovarské Slavie, ale tím si nebudeme kazit radost, že?

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      butters     před 5 dny 23.09.2022 17:27 |  
      0 0

      To je ta slavná lavička, na které Einsteina napadla teorie relativity, tak jí tam napsal barvou, aby na to nezapomněl?

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Wulfstan (přítel SN)     před 5 dny 23.09.2022 22:07 |  
        0 0

        jo

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      necich     před 5 dny 23.09.2022 18:46 |  
      0 0

      Když už tak máme slavisty. :)

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        pehacko     před 5 dny 23.09.2022 19:03 |  
        0 0

        Nech ho, nebo mu praskne cevka!

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          necich     před 5 dny 23.09.2022 19:10 |  
          0 0

          Tak to bych nerad. Raději ať mu praskne Mirek

  3. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    Amos     před 5 dny 23.09.2022 20:24 |  
    0 0

    Tvl Karle, já začnu svolávat výjezd a ty uděláš novou Chráněnku. Na tuhle ti nedám ani korunu!

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Qope     před 5 dny 23.09.2022 20:49 |  
      0 0

      Bud v klidu, Na Julisku jako Chráněnka dorazíme. Teda, ja tam budu. A kdo nepřijde je průduch!

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        kostelnivlajka     před 5 dny 24.09.2022 09:01 |  
        0 2

        Do těch schodů nendu....

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          wimpy     před 5 dny 24.09.2022 11:01 |  
          0 0

          To od tebe nikdo nečeká. Ty si pěkně jdi pokecat do Dejvické Sokolovny na Hradčanské s letenskými chuloši a za odměnu tě pak bus 131 vyveze až k hornímu vstupu na Julisce. :-)

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            kostelnivlajka     před 5 dny 24.09.2022 11:22 |  
            0 0

            Ano..podle toho co tam točijó, se rozhodnu?

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              wimpy     před 5 dny 24.09.2022 11:25 |  
              0 0

              Myslíš v té Sokolovně? Tak to v klidu zůstaň doma :-) Pokud vím, stále kombo Gambrinus a Kozel.
              Mimochodem, cestou na Julisku je hospoda s Primátorem, ale dle všeho je to spíš klasickej bufet.
              https://www.google.com/maps/@50.1058544 ,14.3946204,3a,75y,271.85h,82.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1szT64ME3_xrxnea2iP-JpeA!2e0!7i16384!8i8192

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                kostelnivlajka     před 5 dny 24.09.2022 11:50 |  
                0 0

                ZNám, je už tam asi 10 let

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      kostelnivlajka     před 5 dny 24.09.2022 09:00 |  
      0 1

      Ale dnes je sobota, ses pomýlil..., ale toť

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Qope     před 5 dny 24.09.2022 10:28 |  
        0 0

        ta kytaristka tam je nej ... tu bych pral Amosovi, pokud stale hleda dívku na zimu

  4. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    kostelnivlajka     před 5 dny 24.09.2022 08:59 |  
    0 1

    Je krásně, vyražte si dát 69 pod smrček, pak na houby, ještě jsou....

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Wulfstan (přítel SN)     před 5 dny 24.09.2022 10:17 |  
      1 0

      Hm, já ale neumím německy. Snad jen pár slov, jako bier, scheisse, muschi a mehrwertsteuer.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pcitron     před 5 dny 24.09.2022 13:37 |  
      0 0

      Slabší odvar Bulldozeru - magnetofonovou pásku s jejich nahrávkami mě otec - někdy v polovině 80. let -vyhodil do popelnice. Tenkráte to zamrzelo, dnes jeho činu plně rozumím:-)

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Wulfstan (přítel SN)     před 4 dny 24.09.2022 14:57 |  
            0 0

            Jo, voni maj všechny desky v podstatě stejný, mně to IX přijde takový čitelnější, zvukově lepší a tak. Neurodeliri taky není špatný.

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              Lunaris     před 4 dny 24.09.2022 17:19 |  
              0 0

              První čtyři desky Bulldozeru z 80. let jsou naprosto famózní. To je první vlna black metalu jak vyšitá a já první vlnu fakt rád.

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          pcitron     před 4 dny 24.09.2022 17:44 |  
          0 0

          Ano. Jsem metalově jinak laděný, takže jsem k nim již nevrátil:-)

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Amos     před 4 dny 24.09.2022 15:04 |  
      1 1

      Kam se serou na Orchestr Václava Hybše!

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        wimpy     před 4 dny 24.09.2022 15:20 |  
        1 0

        Samozřejmě, činely, pozouny, trubky, to jsou přece metalové nástroje.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      žbl68     před 3 dny 26.09.2022 11:28 |  
      0 0

      :-DDDDD

  5. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    Leksel     před 5 dny 24.09.2022 13:28 |  
    3 3

    Tvl, že 80 let po válce uvidím v 21. století člověka, kterej vypadá jako by prošel koncentrákem, bych nevěřil ani za mák. Další důkaz, že nacisti jsou sami Rusáci, používají úplně stejný metody.
    https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-z-ukrajinskeho-zajatce-v-rusku-zbyla-jen-kost-a-kuze-40409658#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=lrn3QfdUjYd-202209241116&dop_id=40409658&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pehacko     před 5 dny 24.09.2022 13:33 |  
      1 2

      Nejhorsi je, ze si tyhle lidské zrůdy berou cely svet jako rukojmí… oni muzou celou planetu znicit a pokud zacnou dostavat na frak, tak to i udelaji. To je ten problem. Jinak by uz zadnej rusak nebyl…

      Ps: ale za me at radsi umru, nez jim ustupovat a nechat dal páchat tahle zvěrstva. Jsem pro risk a at NATO ukaze svou silu a nebo neschopnost.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2022 13:35) . Zobrazit původní komentář

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        SirCohen     před 3 dny 26.09.2022 09:44 |  
        0 1

        A jak jsi na to přišel, že můžou zničit celou planetu? Tolik nukleárních zbraní nemají a to co mají bude funkční asi stejně jako celý zbytek jejich armády.

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Lunaris     před 4 dny 24.09.2022 20:50 |  
        1 0

        15 let zpátky bych byl radikálnější, teď jen napíšu, že tohle není metal. :)

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          žbl68     před 3 dny 26.09.2022 11:27 |  
          0 0

          za metal se schovává leccos ...

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      žbl68     před 3 dny 26.09.2022 11:26 |  
      0 0

      behemoth ani rotting christ to není no ...

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Lunaris     před 3 dny 26.09.2022 12:26 |  
        1 0

        Otázka je, co je vlastně Behemoth nebo Rotting Christ.

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          žbl68     před 3 dny 26.09.2022 14:37 |  
          0 0

          to nikdo neví .... ono dneska máš min. 666 škatulek metalu a málokdo se orientuje :-)
          to máš jak s pivem - chutná nechutá ... milion druhů a odnoží
          s metalem stejné :-)
          miluju takové ty rádobykulervoucí krutopřísné hlasy - jak tohle může někdo poslouchat :-))))) no může .... každé zboží má svého kupce - pravil klasik (sice punkový) ... já jsem tolerantní - poslechu si min. 1x a uvidím (pravda někdy vypínam po 0:59 ... ) asi to bude věkem ...

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Lunaris     před 2 dny 26.09.2022 21:27 |  
            1 0

            Myslel jsem to tak, že obě kapely prošly značným vývojem během své kariéry, takže je těžké je nějak zařadit.

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              žbl68     včera 27.09.2022 10:19 |  
              0 0

              sorry píšu jak tatar a ještě si stojím na vedení ...

  6. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    wimpy     před 3 dny 25.09.2022 14:43 |  
    1 2

    Dneska mi přišla SMS od PRE, že mi v nejbližší době připíší na zákaznický účet příspěvek za tzv. úspornej tarif. Projevilo se to tak, jak jsem zjistil na stránkách PRE, že příští záloha už je evidovaná jako částečně zaplacená a to částkou 3500,-. Taková kobliha při neděli. :-)

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pehacko     před 3 dny 25.09.2022 14:51 |  
      1 0

      A mě nikdo nepise

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        wimpy     před 3 dny 25.09.2022 14:52 |  
        2 1

        To musíš mít zavedenou elektřinu, tobě budou psát z Uhelnejch skladů.

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          pehacko     před 3 dny 25.09.2022 14:57 |  
          1 0

          Tak to asi budou psat sousedům… ja jsem napojeny tam

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        kostelnivlajka     před 3 dny 25.09.2022 16:45 |  
        0 1

        Já jo!

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        žbl68     před 3 dny 26.09.2022 11:25 |  
        0 0

        přiletí Ti poštovní ptakopysk

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      necich     před 3 dny 25.09.2022 16:39 |  
      1 0

      Já dostal email z ČEZu, že mi snižují cenu za kWh o tzv. ekologický poplatek čímž budu mít cenu za silovou elektřinu ve výši 1,94 Kč. Cena bude platit po dobu fixace tj. do 24. 6. 2024.. Také jsem spokojen..:)

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        wimpy     před 3 dny 25.09.2022 16:42 |  
        1 1

        Já jako chápu, že je s cenami energií třeba něco dělat, ale úplně nerozumím tomu, proč s těmi zafixovanými?

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          necich     před 3 dny 25.09.2022 17:04 |  
          0 0

          Co to je za hlouost? Proč ne? Zafixovat si to snad mohl každý. Někdo třeba přešel k Bohemii, kde to měl levnější právě proto že neměl fixaci. A nyní kňučí..

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            wimpy     před 3 dny 25.09.2022 18:39 |  
            0 0

            Celou dobu se bráněj plošné pomoci, že to budou dávat adresně jen sockám a teď mě za ni označili. :-)
            Jestli jsem to dobře pochopil, fixací budu mít stále stejnou cenu energií a oni mi měsíčně daj tři a půl na účet. Já to tedy mám fixované jen do března, ale v listopadu mi přijdou namontovat FVE.

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              necich     před 3 dny 25.09.2022 19:31 |  
              2 0

              Obávám se, že jsi asi dobře nepochopil. Řekl bych, že to nebude měsíčně, ale za rok 2022. Pokud je úsporný tarif pro domácnosti s nejvyšší spotřebou 18 000 Kč ročně tak těžko budeš dostávat 3 500 měsíčně.
              Ono je to tedy celé diletantismus.. Nejdříve se mluví o odpouštění poplatků za obnovitelné zdroje, to je to co bylo odpuštěno mne. S tím nemohl nikdo nic dělat, prostě to někdo schválil, aby se mohly platit dotace solárním baronům, kteří mimo jiné zastavěli tisíce ha orné půdy solárními panely. To považuji za správný krok..Dále hovoří o zastropování na 6 Kč u EE a 3 Kč u ZP. Nyní už hovoří, že to nebude za na celou spotřebu, ale jen na část, aby to motivovalo k úspoře, budiž. Ovšem ten, který dodneška spoří na tom bude vlastně hůře než ten co na to celou dobu tzv. ser.e. Možná, že ani sami nevědí jak to bude vypadat. Mají po volbách, které všechny strany vlastně vyhrály :), nyní budou řešit koalice a korejtka..

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                Wulfstan (přítel SN)     před 3 dny 25.09.2022 20:25 |  
                1 0

                Já vůbec nevím, o čem je řeč. Jen tak jsem před spaním nakoukl. Ale že by wimpy něco nepochopil se mi zdá naprosto, ale naprosto nemožné. :-)

                • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                  wimpy     před 3 dny 25.09.2022 20:33 |  
                  0 0

                  Tak erární rozhodnutí nechápu poměrně často.

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                wimpy     před 3 dny 25.09.2022 20:34 |  
                0 0

                Tu pravidelnost jsem vydedukoval zřejmě z toho označení "Tarif", ten vnímám tak nějak jako měsíční platbu. Ale mýlit se opravdu mohu. :-)

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Marty2     před 2 dny 26.09.2022 21:34 |  
            2 0

            Zrovna ti paradoxně nekňučí, Bohemka to zabalila ještě v době, kdy byly ceny oproti dnešku mnohem níž a ti lidé si stačili udělat fixace, často na tři roky, s dobrými cenami, na současnou dobu. Takže trpěli jen pár měsíců u DPI.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Amos     před 3 dny 25.09.2022 17:29 |  
      0 0

      Tak jsem se koukal a mám tam příspěvek dva tisíce. Vůbec nevím, proč to cpou zrovna mně, pracháči.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      žbl68     před 3 dny 26.09.2022 11:24 |  
      0 0

      otázkou je jestli ta kobliha je marmeládová jahodová,nebo čoko ...

  7. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    Leksel     před 3 dny 25.09.2022 17:31 |  
    0 0

    Mně končí fixace na el. teď v listopadu, tak zkusím zavolat na ČEZ, co nejlíp udělat. Fixace byla na 3 roky a automaticky se obnovuje, ale teď jsou ceny jak 3 prdele, tak si nechci ty vysoký ceny na tak dlouho fixovat. Četl jsem článek, kde byla uvedena prognóza, že ceny el. by měly vydržet do roku 2024 a pak by mělo dojít k pozvolnýmu poklesu, tak bych si teď ceny fixoval jen na 2 roky. Ale nevím, jak je to s tím úsporným tarifem, proto tam brnku, co by mi doporučili.
    P.S.: Dal jsem reagovat, ale je to porouchaný, čestný stínadelský.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.09.2022 17:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pehacko     před 3 dny 25.09.2022 17:41 |  
      3 1

      Vyser se na elektriku a ušetřené penize muzes prochlastat

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      necich     před 3 dny 25.09.2022 17:53 |  
      0 0

      To vidím jako rozumné řešení, ty ceny jsou nesmysl a je klidně možný, že budou klesat dříve. Upřesnění, ta fixace se automaticky obnovuje pokud ČEZu neoznámíš, že ji obnovit nechceš, tuším měsíc před koncem fixace. Já měl to podobné, jen mi fixace končila v červnu 2021, v tu dobu se ještě nic významného s energiemi nedělo, jen jsem vnímal že po odeznění Covidu a díky ekoteroristům budou energie už jen zdražovat. Proto jsem chtěl fixaci na co nejdelší období, udělali mi to jen na 3 roky, bohužel. Do konce roku bych měl mít FVE, pak už mne to tak pálit nebude.

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Leksel     před 3 dny 25.09.2022 18:26 |  
        0 0

        To já vím, že když se jim neozvu, smlouvu sami obnoví ve stejným rozsahu, tak jsem to udělal před rokem s plynem. Teď zavolám a nechám si poradit.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      wimpy     před 3 dny 25.09.2022 18:36 |  
      0 0

      Nezapomeň se ale vyjádřit přesně, aby ti poradili co je výhodný pro tebe, nikoli pouze co je výhodný. :-)

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Leksel     před 3 dny 25.09.2022 19:22 |  
        0 0

        Teď jsem se podíval na účet a je tam od státu příspěvek 3500,- a ten je použitý na zálohy za elektřinu až do ledna 23 a záloha je z původních 920,- snížena na 860,-. Každopádně zavolám, ať jsem v obraze.

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          wimpy     před 3 dny 25.09.2022 20:36 |  
          1 0

          Já jsem chtěl jen celkem vážně podotknout, že se objevují případy, kdy prodejce energie aktivně volá sám a nabízí zákazníkovi "lepší" tarif, jak se pak většinou ukáže, lepší, a to i výrazně, je jen pro toho dodavatele.

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Leksel     před 2 dny 26.09.2022 21:11 |  
            1 0

            To mi volal nějakej energetickej poradce a nabízel Bohemia energy, já ho odmítnul a hned za tejden se BE položila. Ať už volá kdokoli s jakoukoli nabídkou, tak to už odmítám v úvodu, ptz když už někdo volá, tak to musí bejt výhodný hlavně pro něj. Já se jich vždycky zeptám, kde vzali moje číslo a nechají řeknou, že to vybral počítač, čemuž nevěřím.

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              wimpy     před 2 dny 26.09.2022 22:50 |  
              0 0

              Pomalejší, ale učenlivej. Palec nahoru. :-)

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          kostelnivlajka     před 3 dny 25.09.2022 20:43 |  
          0 1

          Já to nikde nenašel...a normálně jsem na cez přihlášen, kdes to hledal-svůj účet?

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            wimpy     před 3 dny 25.09.2022 20:58 |  
            0 0

            Nevím, jak to má ČEZ, já to mám u PRE, na jejich webovkách je možnost registrace a vytvoření si zákaznického účtu, ve kterém vidíš svoje faktury, zálohy, smlouvy atd. I na více odběrných místech.

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              kostelnivlajka     před 3 dny 25.09.2022 21:12 |  
              0 2

              To je u innogy taky, ale čez to neukazuje, jenom nabídky...

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                necich     před 2 dny 26.09.2022 17:26 |  
                0 0

                ČEZ to ukazoval možná jako první..

                • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                  kostelnivlajka     před 2 dny 26.09.2022 18:32 |  
                  0 1

                  Mně už to jde taky, udělal jsem registraci znovu

                  • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                    necich     před 2 dny 26.09.2022 19:26 |  
                    0 0

                    Tak sláva, už tam doufám vidíš příspěvěk od státu na pár lahví ryzlingu.. :)

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Marty2     před 2 dny 26.09.2022 21:30 |  
      0 0

      Do energií dělám a ceny na burze jsou tak vysoko, že všechny nové ceníky, i ty prolongační, jsou dražší, než bude zastropovaná cena státem. V tuhle chvíli to nemá moc smysl řešit, jakou cenu za silovou elektřinu ti řekli?

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        necich     včera 27.09.2022 07:56 |  
        0 0

        Ale kňučej, znám jich dost. Mnozí se dříve divili proč jsem stále u ČEZu. Když krachla Bohemia což je skoro na den rok tak byly ceny už brutálně vysoké (díky tomu také Bohemia a sposl krachly), ale máš pravdu že nebyly tak vysoko jako nyní. Otázka je kdo platí současné ceny. Tím zastropováním se to dostane cca na úroveň před rokem. Současné ceny na buze jsou 500-600 eur za MWh.

  8. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    Qope     před 3 dny 25.09.2022 22:57 |  
    1 1

    Ten film Žižka je ale strašná blbost :-D

    Ovšem smrt Bena Cristovaa byla velice kvalitní, to zase ano...

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 dny 26.09.2022 09:04 |  
      2 1

      Slavíš smrt černošského soudruha? Tak na to pozor, hochu.

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Qope     před 3 dny 26.09.2022 11:05 |  
        1 1

        Spíše ten způsob. Povedeny, asi jediná věc na té hovadine...

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          žbl68     před 3 dny 26.09.2022 14:38 |  
          0 1

          utopil se v nehašeném vápnu ? :-)

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Qope     před 2 dny 26.09.2022 16:26 |  
            1 1

            Ač film byla blbos, tak smrt byla opravdu dobová ...

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              carevitchando     před 2 dny 26.09.2022 18:34 |  
              0 1

              Takže umřel na covid. Jákl na Hrad!

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                Qope     před 2 dny 26.09.2022 20:16 |  
                0 1

                Nooooooo, tak jako přenesenym způsobem možná jako že ano...

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              žbl68     včera 27.09.2022 10:21 |  
              0 1

              vápno ve středověku neznali ? ha .... už nějak zapomínám ten dějepis .... bral jsem to blbý film ještě+ blbější smrt

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        žbl68     před 3 dny 26.09.2022 11:22 |  
        0 1

        vždyt je jen natelpanej kremem na boty ...

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 09:55 |  
          0 1

          Jak to? Ben Kristova Noho je bubák jak vyšitej. A ještě asi i teplej.

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            žbl68     včera 27.09.2022 10:19 |  
            0 1

            zdání klame - někdy se k němu přibliž a vem ho po tváři ocelovým kartáčem ...

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 10:37 |  
              1 1

              To jako že chceš z afročernocha sedřít černou kůži ocelovým kartáčem??? Hele, to si podej ruku s qopem, v tomhle já nejedu. :-)

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                žbl68     včera 27.09.2022 13:02 |  
                0 1

                pravou ruku ?

                • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                  Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 13:06 |  
                  0 1

                  To nepůjde, on má obě levý.

                  • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                    žbl68     před 12 hodinami 28.09.2022 14:35 |  
                    0 0

                    tak to je Mistr (na Markétě) :-)

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Amos     před 2 dny 26.09.2022 18:54 |  
      0 2

      Jsou tam aspoň nějaký Indiáni?

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Qope     před 2 dny 26.09.2022 20:15 |  
        0 1

        Dva. Schválně jestli je najdeš.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Kontrapunkt     před 2 dny 26.09.2022 22:26 |  
      0 1

      Zlatej Vávra, co?

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Qope     před 2 dny 26.09.2022 23:00 |  
        0 1

        Nečekal jsem to, ale fakt jo, opravdu ...

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        žbl68     před 12 hodinami 28.09.2022 14:34 |  
        0 0

        VíŤa obživl ?

  9. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    wimpy     před 2 dny 26.09.2022 23:09 |  
    1 0

    Qope, to nemůžeš takhle veřejně psát, že jsi milovník Tolkiena. Ovlivňuje italské neonacisty, to je jako bys někomu poslal 1488 Kč. Tedy akorát levnější. :-)

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Qope     včera 27.09.2022 06:24 |  
      0 0

      Ježíš nojo, sorry, to mi ujelo!!!!!!!

  10. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 11:25 |  
    0 1

    To jsem nevěděl, že Šarika hráli 3 různí psi. Ani jsem to vědět nemohl, protože jsem onen slavný seriál nikdy neviděl.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      wimpy     včera 27.09.2022 11:27 |  
      0 0

      Vy jste, když jsi byl dítě, neměli televizi?

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 11:42 |  
        0 0

        Měli, nejdřív takovou malou, černobílou, později i barevnou. Ale já jsem už jako dítě odmítal koukat na tzv. "nalejvárny". Proto ani dnes nebudu koukat na Pána prstenů (seriál) a podobný nesmysly.

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          Qope     včera 27.09.2022 12:35 |  
          0 0

          Tvé oslíkove můstky mám nejraději :-)

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 12:39 |  
            1 0

            Praotec Čech byl černoch!!!

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              Qope     včera 27.09.2022 12:47 |  
              0 0

              Vzhledem k tomu, z jakých končin by eventuálně přicházel... :-D

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          wimpy     včera 27.09.2022 12:38 |  
          0 0

          Tys jako pětiletej věděl, že jsou Čtyři z tanku a pes nalejvárna?

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 12:40 |  
            0 0

            Vzpomínám si, že se o tom mluvilo mezi klukama na ZŠ, to mi bylo určitě víc než 5. Hlavně spolužák jménem Gustík to "žral".

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              wimpy     včera 27.09.2022 12:53 |  
              0 0

              Jasně, byl to seriál z šedesátejch let, kterej se pravidelně opakoval. Mně se jako dítěti líbil, právě kvůli Šarykovi. Ale je pravda, že ho opakovali někdy nedávno, tak jsem se na jeden kousek podíval a docela jsem čuměl, jaká je to kravina. Ani nemůžu říct, že to byla nalejvárna, to byla taková pitomost, že jsem to musel po pěti minutách vypnout. :-)

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                Qope     včera 27.09.2022 12:57 |  
                0 0

                A za 20 let to zase bude tvůj oblíbený seriál. Koloběh života :-D

                • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                  wimpy     včera 27.09.2022 14:17 |  
                  0 0

                  No jo, ale znáš to, Quod fuimus, estis; quod sumus, vos eritis!

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 13:00 |  
                0 0

                Šarik se píše s měkkým i, asi sis to spletl s Hurvínkovým Žerykem. Mě právě zaujalo to, že ho hráli 3 psi. Zatímco druhej byl prvnímu podobnej, tak třetí vypadal úplně jinak a museli ho líčit, stříhat, fénovat a tak. Tak jsem zvědavej, jestli to poznám.

                • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                  wimpy     včera 27.09.2022 22:30 |  
                  0 0

                  Pravdu díš, Žeryk byl z Maxipsem Fíkem a Zorrem že Smolíků hvězdou mého dětství, těsně za nimi Štaflík a Špagetka.

                  • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                    Wulfstan (přítel SN)     před 19 hodinami 28.09.2022 07:52 |  
                    0 0

                    Co? Jako že Žeryk byl z Maxipsa Fíka? Jako jeho štěně? Fík byl ale samec a i kdyby byl Žerykův otec, nevylezl by Žeryk z něj, ale z jeho Maxifenky. A hlavně teda Žeryk byl o hodně starší než Fík. Máš to, jako obvykle, nějaké pomotané. ;-)

                    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                      wimpy     před 17 hodinami 28.09.2022 09:53 |  
                      0 0

                      Typická Wulfovina. Ty odněkud vyfantazíruješ příbuzenský vazby a já to mám pomotaný. :-)

                      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                        Wulfstan (přítel SN)     před 15 hodinami 28.09.2022 11:28 |  
                        0 0

                        Já jsem ti chtěl jen jemně a nenásilně naznačit, že máš "z" tam, kde má být "s".

                        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                          wimpy     před 15 hodinami 28.09.2022 11:31 |  
                          0 0

                          Sice máš pravdu, ale trochu jsi to překombinoval. Pokud mě chceš opravovat češtinu, před ranní kávou to nemá smysl.

                          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                            Wulfstan (přítel SN)     před 15 hodinami 28.09.2022 11:41 |  
                            0 0

                            Jak víš, že jsem ještě neměl kávu? Teda teď jí zrovna piju, ale když jsem ti chtěl pomoct s (ne z) češtinou, byl jsem ještě bez ranní dávky kofeinu.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pipe1980     včera 27.09.2022 11:30 |  
      1 2

      kdo je šarik?

      aha, 4 z tanku a šarik, to jsem taky neviděl.

      Jo, televizi jsme doma měli, ale já nikdy moc na televizi nekoukal. Ani jako dítě, ani teď na televizi nekoukám. Já si pustím fotbal a tím s televizí v podstatě končím. Ne že bych byl v nějaký vznešený poze že televize je nějaká pokleslá zábava, prostě v televizi nikdy nedávali nic co by mi přišlo tak zajímavý


      Komentář byl uživatelem upraven (27.09.2022 11:35) . Zobrazit původní komentář

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 11:43 |  
        0 1

        Čéče, pipe, to je jako kdybych to napsal já. Snad poprvé v životě s tebou 100% souhlasím. :-)

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        wimpy     včera 27.09.2022 12:40 |  
        1 0

        Naposledy v neděli: Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny
        Neskutečná věc.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      kostelnivlajka     včera 27.09.2022 12:06 |  
      2 1

      bylo to hezký, ja fanil gustikoj, tomu gruzincoj a jendovi tomu polákovi

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 12:09 |  
        0 0

        Já právě přemejšlim, jestli si to mám stáhnout a poprvé v životě se na to podívat. Právě jsem viděl na youtubu první díl, tak to asi prubnu. Četl jsem kritiku, že na tu dobu, v který to vzniklo, to ani moc nalejvací není. Uvidíme.

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          necich     včera 27.09.2022 12:42 |  
          0 0

          V pohodě, Rambo byl proti nim začátečník.. :)

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Wulfstan (přítel SN)     včera 27.09.2022 12:44 |  
            0 0

            V tom prvním dílu byla i nějaká vojačka, takže čekám i nějakou erotiku. Asi tomu dám šanci.

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              necich     včera 27.09.2022 14:24 |  
              0 0

              Budou tam dvě, Lidka a Marusja. :) Jé to bude erotiky..

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                carevitchando     včera 27.09.2022 18:43 |  
                3 0

                Ty lízací lesbický scény mám v hlavě doteď!

                • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                  tomaray     před 16 hodinami 28.09.2022 10:49 |  
                  0 1

                  Mňamka po ránu by neškodila...

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pcitron     včera 27.09.2022 22:39 |  
      0 0

      Děláš si srandu? Jsi ročník, který to nemohl nevidět:-) Matně si pamatuji, že nám to bylo vysíláno i ve škole...

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Wulfstan (přítel SN)     před 19 hodinami 28.09.2022 07:50 |  
        0 0

        Ne každý podlehl tehdy, ne každý podléhá dnes...

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          wimpy     před 17 hodinami 28.09.2022 09:58 |  
          2 0

          Další možnost je stařecká demence.

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Wulfstan (přítel SN)     před 15 hodinami 28.09.2022 11:36 |  
            0 0

            Jako že podáváš ruku neviditelným lidem, svou vnučku představíš slovy: "toto je můj syn" a válku na Ukrajině okomentuješ tak, že Putin nikdy nezíská srdce a duše... ..."of Iraninan people"?

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              wimpy     před 15 hodinami 28.09.2022 11:43 |  
              0 0

              Ne, to jako že si ze svého dětství nepamatuješ, že jsi viděl Čtyři z tanku a pes, ale vybavíš si, že se Šarik píše s měkkým i.

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                Wulfstan (přítel SN)     před 15 hodinami 28.09.2022 11:53 |  
                0 0

                Nedávno jsem narazil někde na článek o tom, že Šarika hráli 3 různí psi. Jinak bych asi nevěděl, jak se píše. Nekoukal jsem ani na 4 z tanku a pes, ani na Majora Zemana, ani na Ženu za pultem atd. Pamatuju si jiné seriály - Spadla z oblakov, Létající Čestmír, Pan Tau... a samozřejmě Návštěvníci.


                Komentář byl uživatelem upraven (28.09.2022 11:55) . Zobrazit původní komentář

                • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                  wimpy     před 15 hodinami 28.09.2022 11:55 |  
                  0 0

                  ... Na Každém kilometru, Sedmnáct zastavení jara.
                  Jak poznáš, že je něco nalejvárna, když to nevidíš. A to někdy v raném dětství?

                  • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                    Wulfstan (přítel SN)     před 14 hodinami 28.09.2022 12:33 |  
                    0 0

                    Hele, mluvíme o době tak před 45 lety. Nejsem sice tak senilní jako (ne, nebudu to psát, nechci tě urazit), ale úplně všechno si z té doby nepamatuju. Možná mě nezaujalo to, jak vášnivě o tom mluvili kluci ve škole, možná to bylo tím, že u nás doma jel pravidelně Hlas Ameriky (takový obdélníkový rádio jsme měli, no samozřejmě to byl kvádr, ale s takovým výrazně nízkým a dlouhým obdélníkovým čelem).
                    Tak a už neruš, jdu si zahrát Age of Empires. Právě hraju kampaň Dracula. Je to moc zábavné, jak tam mydlí ty smradlavý turecký slimáky. Vlad je docela silný bojovník (ovšem Žižka ho v souboji 1:1 porazí). :-)

                    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                      wimpy     před 14 hodinami 28.09.2022 12:37 |  
                      1 0

                      Deskovku? :-)
                      Ale když to vezmu vážněji, myslím, že je dobré vidět nějaké vymejvárny, pak se snadněji chápe, jak fungují. Obecně si myslím, že my, co jsme zažili reálný socializmus, více vnímáme, že se doba vymývání mozků pokradmu vrací. A jsme vůči tomu odolnější.

                      Mimochodem, pokud si to dobře pamatuji, Hlas Ameriky vysílal hodinu denně, tuším že od osmi do devíti večer.


                      Komentář byl uživatelem upraven (28.09.2022 12:39) . Zobrazit původní komentář

                      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                        Wulfstan (přítel SN)     před 14 hodinami 28.09.2022 12:44 |  
                        0 0

                        Tu prostřední větu z prvního odstavce tesat do kamene (a jím mlátit po hlavě ty různé qopy a další neosvazáky). :-D

                        Co je deskovka? Šachy? To už jsem nehrál dlouho a když jsem četl, že nějakej hráč teď přijímal při partii rady skrz anální vibrátor, myslím, že už to hrát ani nechci.

                        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                          wimpy     před 14 hodinami 28.09.2022 12:47 |  
                          0 0

                          V podstatě mi na deskovkách stojí byznys. A jakým způsobem si moji hosté nechávají radit je mi celkem jedno. :-)

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pipe1980     včera 27.09.2022 16:44 |  
      0 0

      Pokud je to někd hendikepovanej kdo dělá muziku někde v ústavu tak se omlouvám. Ale jinak, co je to za sračku?

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Amos     včera 27.09.2022 17:40 |  
        0 2

        Nebuď zbytečně negativní. Navíc to hnedka takhle z fleku odsuzuješ, což mi připadá zbytečně unáhlený. Zkus si dát 3-4 epizody Zoufalek, třeba změníš názor.

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          pipe1980     včera 27.09.2022 17:53 |  
          1 2

          Nejsem negativní, možná jsem malinko jízlivej.
          Neodsuzuju to z fleku, jen poté co jsem si to pustil, píšu že je too strašný. Nevím jak bych měl jinak hodnotit muziku, než že si to poslechnu a buď se mi to líbí, nebo se mi to nelíbí.
          Cože si to mám pustit?

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Qope     včera 27.09.2022 17:37 |  
      0 1

      Ty prostě chceš toho Wulfa dostat pod drn nebo co!

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        žbl68     před 12 hodinami 28.09.2022 14:31 |  
        0 1

        ámos má drn ? ... hmmm

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pcitron     včera 27.09.2022 22:30 |  
      1 0

      Za půl roku bude na ČT nový Hřebejkův seriál. I když "Pozadím událostí" nasadil Latku hodně vysoko, v novém seriálu ji jako správný úderník ještě překoná - výchovou filmem nejen k genderové rovnosti, ale o proti všemu xenofóbnímu a razistickému!

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        Qope     včera 27.09.2022 23:10 |  
        0 1

        Snad se těšíš. Už abys prozrel a šel s dobou ;-) :-D

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          pcitron     včera 28.09.2022 00:04 |  
          1 0

          Kupředu levá, zpátky ni krok! S dobou nepůjdu, o to více se jí budu vysmívat. Historie proběhlá za mého života dává za pravdu Nietzschovi: svět je věčným návratem téhož (sui generis, nikoli v paskvilních exegezích Aleše Opatrného a dalších "moudrých" regurgitárů Friedrichových myšlenek)-

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Qope     před 17 hodinami 28.09.2022 10:09 |  
            1 1

            Neříkají si Amišove něco podobného? :-D

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        wimpy     před 16 hodinami 28.09.2022 10:21 |  
        0 0

        Řekl bych, že jsi nepochopil Hřebejkův brilantní smysl pro humor. Všiml sis, že Pozadí událostí se odehrává v Brně?

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      žbl68     před 12 hodinami 28.09.2022 14:31 |  
      0 0

      dycky libanon - tedy alespon libanonská kuchyně :-)

  11. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    tomaray     před 16 hodinami 28.09.2022 10:48 |  
    1 1

    Dobrá ráno, někdo na chat nebo na pivko?

    Teda jako dneska....

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Amos     před 15 hodinami 28.09.2022 11:19 |  
      1 0

      Já jsem marod, ale na pivo tady někoho určitě seženeš. Pijeme tady všechno kromě Primátora.

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        tomaray     před 12 hodinami 28.09.2022 14:23 |  
        0 1

        Já přešel na krákoru....

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          Amos     před 12 hodinami 28.09.2022 14:35 |  
          0 3

          fuj

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            tomaray     před 11 hodinami 28.09.2022 15:21 |  
            0 1

            seš nemocnej?

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              Amos     před 7 hodinami 28.09.2022 19:28 |  
              0 0

              Jsem, slovo marod pochází z arabského marid, což znamená churavý.

              • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                tomaray     před 7 hodinami 28.09.2022 19:53 |  
                0 1

                A ty múžeš pít alkohol?

                • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

                  Amos     před 4 hodinami 28.09.2022 22:44 |  
                  0 0

                  No jasný. Je mi 23, takže můžu už 5 let legálně pít.

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            Qope     před 5 hodinami 28.09.2022 21:49 |  
            0 0

            Ty prostě chces ty tuny placů dolů, že!

            • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

              Amos     před 4 hodinami 28.09.2022 22:43 |  
              0 0

              Jsem v klidu, Piere mi to zase srovná na nulu.

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      Wulfstan (přítel SN)     před 14 hodinami 28.09.2022 12:41 |  
      1 0

      Už jsi slyšel zbrusu nový album Stratovarius? Ale to ty asi neposloucháš. Tak 20 let tamu nazad to byla asi má nejoblíbenější kapela, rychlej melodickej powerspeed metal s jedním z nejlepších zpěváků v daném žánru (Kam se na Kotipelta hrabe Kiske, Hansen nebo třeba Scheepers). Chystám se na to, recenze to má dobrý.
      Jo, je to ta kapela, v který hrál ten vejpitka, co píchá Gottovu dceru.


      Komentář byl uživatelem upraven (28.09.2022 12:47) . Zobrazit původní komentář

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        tomaray     před 12 hodinami 28.09.2022 14:24 |  
        0 1

        Ne.Večer si, ale něco asi pustím

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        žbl68     před 12 hodinami 28.09.2022 14:30 |  
        0 1

        po dlouhééé době překvapili :-)

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        pipe1980     před 11 hodinami 28.09.2022 15:31 |  
        0 0

        Ty posloucháš takovýhle babošuky jo?

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          Wulfstan (přítel SN)     před 10 hodinami 28.09.2022 16:57 |  
          4 0

          Mám v metalu dost širokej záběr. Od stoner doomu, přes klasickej heavy, power, speed po black metal. Nemusim akorát death metal a tzv. gothic.

          • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

            pipe1980     před 4 hodinami 28.09.2022 22:34 |  
            0 0

            To jsem právě myslel, že to tak máš. Tím pádem tvému hudebnímu vkusu teď mnohem víc rozumím

        • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

          tomaray     před 7 hodinami 28.09.2022 20:01 |  
          0 1

          Měls někdy dvě lezby? Já taky ne..ale vím vo někom, koho používali jako roberta..do toho jdu

  12. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    tomaray     před 7 hodinami 28.09.2022 19:58 |  
    0 1

    Jdu na čet, ale až si ho přečtu, tak si událám koleno( vepř-dělám)- mám chut na ovárek. Ráno na kundu, večer ovar...proložím to krákoroj v lahvi..

    ..pustím bigbíd, zkusím sehna
    t tu wulfovu pumelenici


    Wulfe, jak se jmenuje to elpíčko, nový??

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      necich     před 6 hodinami 28.09.2022 20:24 |  
      1 0

      My dva a čas...

      • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

        tomaray     před 6 hodinami 28.09.2022 20:27 |  
        0 1

        4 z tanku a pes, ne?

    • Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

      pipe1980     NOVÝ před 2 hodinami 29.09.2022 00:44 |  
      0 0

      vyser se na koleno, upeč žebra. můžem se pak hádat kdo je měl lepčí

  13. Re: CHRÁNĚNKA 43 - vstup na vlastní nebezpečí

    kostelnivlajka     před 6 hodinami 28.09.2022 20:47 |  
    1 2

    Pepa Vašata mi nechtěl půjčovat za komanče bicí, dnes se naleju a koupím, nějakej vodkaz na dobrá bicí piere corse?

    Chci hrát suchej bignoš nebo suchej black?

    Prostě mlátit paličkama, postupně bych chtěl kapelu a složit hymnu pro Slavii!

    https://www.youtube.com/watch?v=NDG1WiAuT2g