Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 13. kolo

Odhady o vyrovnaném derby se nepotvrdily, když Slavia přejela Spartu historickým výsledkem 4:0.

Drtivá výhra, kterou určil již první poločas, mluví sama za sebe. Jde o nejvyšší výhru Slavie nad Spartou v samostatné české historii. A abychom našli podobně úspěšné derby, tak musíme jít ještě mnohem hlouběji do historii. Podle Luďka Mádla Slavia vyhrála derby vyšším rozdílem v květnu 1962, kdy zvítězila 6:1 v přátelském zápase. Co se týče ligového utkání, tak 4:0 pro sešívané skončilo derby z října 1948.

Výsledek tedy nelze hodnotit jinak než maximálně pozitivně. A v derby jde o něj dvojnásob. Jak se k němu došlo? Před zápasem se čekal vyrovnaný střet. Slavia za sebou měla méně úspěšný měsíc, mluvilo se dokonce i o největší krizi za působení trenéra Trpišovského. Naopak Sparta poslední zápasy vyhrála a hovořilo se o zlepšené formě, ač tabulkově zůstávala o dva body za Slavií. V předpovědích osobností mírně převážila forma Sparty, sázkové kanceláře a sázející zase o něco více věřli Slavii, pro kterou hrálo domácí prostředí.

Nakonec se potvrdilo, že derby může dopadnout jakkoliv. Žádný vyrovnaný zápas se nehrál a Slavia svého soupeře nevídaně přejela už během prvního poločasu. Vše načal svým kiksem z 5. minuty Vitík, ve 12. minutě se pak parádní střelou prosadil Hromada a sparťané byli doslova opaření. Do poločasu se prosadili ještě Masopust s Olayinkou a bylo hotovo. Čím to, že šlo o tak jednoznačnou záležitost?

Primárně jsem viděl obrovský rozdíl v nasazení u obou týmů. Sparta působila dojmem, že si jde jen tak zahrát, jako kdyby dánský trenér Priske vůbec nevěděl, o čem pražské derby je a své mužstvo vůbec nenahecoval. Naopak slávisté byli v tomto směru připraveni skvěle. Důraz a agresivita byla na maximální užitečné úrovni, zároveň ale v podstatě vůbec nepřekročila linii, kdy by šlo o zdraví při nebezpečných zákrocích, nebo hráči riskovali vyloučení a oslabení týmu. Zajímavé bylo derby i z pohledu statistik. V poli šlo spíš o vyrovnaný zápas a nedá se říct, že by Slavia Spartu drtivě přehrávala a vytvářela si spousty šancí. Rozdíl byl hlavně v pokutových uzemích, kde byli červenobílí hladovější, důraznější a více přímočaří. Klíčovou roli hrála i naše produktivita - 4 střely na branku, 4 góly! To je vskutku ojedinělá bilance, tuplem pro náš současný tým, který se občas v koncovce vyloženě trápí (byť celková bilance vstřelených gólů je díky několika kanonádám proti slabým soupeřům výborná).

Takže bych to shrnul, že z nedávné zlaté minulosti pamatuji i herně dominantnější derby (třeba domácí pohárovou výhru 3:0, kdy si "nafackoval" Štetina, Spartu jsme celý zápas drtili a skóre pro ni bylo ještě milosrdné), ale historický výsledek se povedl dnes. Hlavně díky tomu, že Slavia byla na derby připravená mnohem více než Sparta. Méně fotbalovosti a o to větší přímočarost a důraz bylo správným receptem pro tento typ zápasu. A taková drtivá výhra nad úhlavním rivalem přišla v pravý čas. Přiznejme si, že Slavia byla trochu na rozcestí. Jistý útlum ve výsledcích i výkonech pokračuje už druhou sezonu, což bylo patrné i na výsledcích z derby - tři porážky ze čtyř zápasů, přitom jsme hráli třikrát doma. Přitom právě derby bylo předtím naší výstavní disciplínou, ve které jsme drželi letitou neporazitelnost. Třetí domácí porážka se Spartou v jediném roce by byla razítkem na náš sešup. Naštěstí se tak nestalo. Naopak Slavia (i její trenérský tým) drtivou výhrou ukázala, že se s ní nadále musí počítat a že snad půjde jen o přechodný útlum, se kterým se občas potýkají sebelepší kluby. Věřím, že toto drtivé derby nezapadne jen jako dílčí úspěch, ale že se od něj odrazíme k postupnému návratu do čela českého fotbalu!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - U něj je to trochu ožehavé hodnocení, protože Sparta dle statistik nezvládla ani jednou vystřelit na branku. To je sice pravda, na druhou stranu Kolář musel vytáhnout velmi dobrý zákrok proti Ousouem zblokované přihrávce. Tam nás jednoznačně podržel. A i vzhledem ke kvalitní rozehrávce, při které neměl žádné problémy, dávám sedmičku.

Lukáš Masopust - 8 - Velký zápas mu sedl. Ač v rozhovorech působí jako jeden z nejtišších a nejskromnějších fotbalistů u nás, tak na hřišti za to umí vzít a umí ukázat emoce i důraz. Včerejší derby odjezdil stejně jako celá Slavia, blýskl se pak vstřeleným gólem na 3:0, kdy si míč skvěle zpracoval a pak přesně vystřelil.

Aiham Ousou - 7 - Pro mě byl největším předzápasovým tématem souboj našich stoperů s Kuchtou. Na hřišti to nakonec bylo spíše o rozdílném nastavení obou týmů, ale tento souboj každopádně vyhráli naši stopeři. Ousou zahrál důrazně a obecně velmi dobře. Jeho jediné zaváhání naštěstí nedokázal Kuchta potrestat a při sražené přihrávce výborně zasáhl Kolář.

Taras Kačaraba - 7 - Platí pro něj to, co pro Ousoua. Tedy zvládnuté derby a velmi nadstandardní výkon, za který chválím. Kačaraba lehce zaváhal v samotném začátku, kdy ve vápně odskočil od svého protihráče o několik metrů, naštěstí na něj ale nemířila přihrávka. Kromě této drobnosti nemám co vyčítat. Taras hrál důrazně, přesně i aktivně. Škoda, že podobně kvalitní výkony nedokáže ustálit.

David Jurásek - 7 - Velmi dobrý výkon jak z hlediska nasazení, tak z hlediska fotbalových kvalit. Do vápna soupeře poslal několik výborných centrů, u kterých nechybělo mnoho, aby skončily brankou. Dalšího top ligového beka Höjera, který hrál na druhé straně, jasně strčil do kapsy - Jurásek měl centry ostřejší, ale hlavní rozdíl byl ve hře bez míče.

David Douděra - 7 - Byl nasazen na produktivního beka Höjera, kterého Douděra svým důrazným a skvělým běžeckým výkonem v podstatě vymazal, když nepočítáme standardky, které Dán nerozehrával špatně.

Jakub Hromada - 9 - Tohle byl zápas přesně pro Hromadu! Derby je o důrazu, navíc jsme hráli přímočařeji, což Kubovi vyhovuje a více se tím skryjí jeho technické nedostatky. O jeho zásadním přínosu vypovídá vstřelená branka na 2:0. Tu nejen trefil parádní ránou, ale i samotnou akci začal vybojovaným míčem. Jedinou výtku mám k tomu, že nevydrží celý zápas. Přeci jen už je dlouhou dobu fit, takže ho nelimituje nějaké zranění či rekonvalescence. Včera už sice byl zápas rozhodnutý, ale kdyby Slavia hájila náskok, tak v takové situace nechcete stahovat defenzivního záložníka.

Oscar Dorley - 7 - Pro mě překvapivý tah. Při absenci Ševčíka bych v základu čekal spíše Tiéhiho. Ale trenérům zařazení Oscara vyšlo výborně. Jak na kraji Oscar hraje spíše do nohy, kombinačně a pomaleji/méně přímočaře, tak včera ve středu pole hru výborně zrychloval a obecně předvedl velmi dobrý výkon dozadu i dopředu. Je otázkou, jak by ve středu zálohy hrál v typologicky jiném zápase, ale včera se mi jeho výkon líbil nejvíc za poslední dobu.

Ondřej Lingr - 7 - Typ, co se přesně do takového zápasu hodí. Na trávníku by pro tým vypustil duši a z hlediska nasazení byl tahounem mančaftu. Tomu odpovídala i emotivní oslava při střídání v závěru zápasu.

Peter Olayinka - 8 - Z hlediska nasazení pravidelně patří k hráčům, kterým těžko něco vyčítat. V derby to navíc potvrdil vstřelenou brankou, kdy zakončil pohotově a důrazně. Problém mám ale s jeho přihráváním faulů. Jasně, Daněk ho v začátku zápasu trefil nevybíravě a právem viděl žlutou kartu, ale reakce, kdy po trávníku div neválí sudy, jako kdyby měl zlomenou nohu, aby pak za čárou vstal a běhal jako kamzík, je nepřiměřená a vadí mi.

Václav Jurečka - 9 - Pro mě nejlepší hráč zápasu! Své první derby zvládl skvěle. Veledůležitou první branku sám vstřelil, když nevypustil situaci a předvídal chybu Vitíka. Tváří v tvář brankáři nezaváhal, což je věc, ve které se dlouhodobě nedaří Teclovi. Výborně pak připravil i branku pro Olayinku, když přetlačil Höjera a přesně našel našeho kapitána.

Moses Usor - 6 - Nastoupil spíše na závěr, když už tempo nebylo kdovíjaké a zápas se dohrával. Povedla se mu akce v závěru, kdy si pěkně navedl míč na střelu. Ta bohužel vyšla už o poznání méně.

Stanislav Tecl, Christ Tiéhi, Ewerton a Ondřej Kričfaluši nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

13. - Neděle 23. 10. 2022 19:00

Fortuna liga, 2022/2023
4 - 0
4 - 0
SK Slavia Praha
AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

Komentáře (106)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Alanor (admin)     před rokem 24.10.2022 17:13 |  
    44 2

    A chtěl bych pochválit diváky, hráče i trenéry za to, že se nenechali strhnout nějakým honem na Kuchtu, jako tomu bylo v opačném gardu u Stancia a Plavšiče.

    Jasně, hodně tomu nahrál průběh zápasu a výsledek, ale podle mě to působilo mnohem lépe a méně zamindrákovaně, že na prvním místě byla pro všechny Slavia a ne odveta Kuchtovi. Takové fandění mi přijde ideální a měl jsem z něj mnohem lepší pocit než při nadstavbě s Plzní, kde mi přišlo, že se víc nadává soupeři, než se fandí Slavii.

    P.S. Také bych chtěl ocenit slávistickou hymnu hranou na housle při potemnělém osvětlení a hymnu státní od pí. Masopustové (zazpívala ji lépe než mnohé známé zpěvačky či pěvkyně). Oboje za mě výborné.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.10.2022 17:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      SirCohen     před rokem 25.10.2022 09:51 |  
      1 0

      O pár míst vedle nás seděl týpek, kterej snad za zápas neřval nic jinýho, než "Kuchta je č....", snažil se strhnout okolí ve chvílích mezi pokřiky, zařval to i během děkovačky, ten byl fakt trošičku zaujatej. Naštěstí se moc nechytal.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Kratass97     před rokem 24.10.2022 17:17 |  
    23 0

    Včera naprosto bezchybný výkon obrana až na jednu chybu super velmi se mi zase líbil včera Taras.. Masopust by měl hrát pravidelně pravého obránce je tam spolehlivější než Douděra a ten zase může využít svou rychlost na křídle… Jurásek velmi skvělý výkon.. střed zálohy výborný popravdě sem dříve neměl moc rád Hromadu přišlo mi že zahraje jak kdy ale poslední dobou velmi dobrý a včera výborný bylo to od něj fotbalové. To stejné Oscar na něj se krásně dívá jakou má techniku no za včerejšek chci poděkovat všem hráčům takhle se má makat.. A Jurečka tak takhle si představuji že bude hrát útočník ve Slavii ..

  3. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    mig52     před rokem 24.10.2022 17:40 |  
    23 1

    Ale no tak Alanore! Nechci být za hnidopicha, ale že to načal v 5. minutě Vitík?! Není to nefér vůči Jurečkovi? Načal to Jurečka po chybě Vitíka!!!! :))

  4. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Cygnus     před rokem 24.10.2022 17:44 |  
    14 1

    U Petera Olayinky bych bral v úvahu že sice běhal po ošetření jako srnka, což neznamená že ho ten zákrok sakra nadále nemusel bolet. Pro nic za nic se nevytáhla ihned karta. A jinak - ten cold spray umrtví bolest. Místo toho obstřiku je pak bez citu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před rokem 24.10.2022 18:03 |  
      12 11

      Ale u něj je to obehraná písnička co faul na něj tak se svíjí, div neumírá, taky se mi to nelíbí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Cygnus     před rokem 24.10.2022 18:12 |  
        4 1

        Což je tvoje svaté právo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        bongor     před rokem 24.10.2022 19:53 |  
        3 0

        Hlavně že "umírá" soupeř,protože nemůže tak prasit,jak by se mu líbilo.

  5. Olayinkovi sudy

    Harvey     před rokem 24.10.2022 17:54 |  
    21 8

    Jsem rád, že si Olí dal těch pár sudů na hřišti, nedal Zelinkovi jinou možnost než vytáhnout žlutou, což určilo ráz utkání a výsledkem bylo jedno z nejkrásnějších derby bez prasáren či zranění. Stěžovat si na teatrálnost ofenzivních hráčů, kteří jsou neustále terčem soupeřovo skluzů je nesmysl, když ve fotbale často rozdíl mezi faulem a nefaulem je jen to, zda si hráč při pádu zařve. Kdyby to byla čistá simulace, tak nespokojenost pochopím. Ale ve chvíli, kdy to byl faul kterej hodně smrděl zlomenou zanártní kostí reakce naprosto adekvátní. Působí to snahou hodnotitele za každou cenu najít nějakej mínus. Což opravdu není poprvé, viz. minulá kritika Traorého za "simulaci" ve vápně.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Steevee     před rokem 24.10.2022 17:57 |  
    9 2

    Na můj vkus, v kontextu historické výhry 4:0 nad Spartou, známky položené poměrně nízko. Ale slovní hodnocení oukej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Slávista 51     před rokem 24.10.2022 18:33 |  
      4 2

      Ano, s jiným soupeřem nebude problém.
      Ale při derby s takovým výsledkem - podhodnoceno !

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Papol     před rokem 24.10.2022 19:50 |  
        0 2

        Musím souhlasit, za takový výkon a proti silnému soupeři, jsou známky podhodnoceny.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Lunaris     před rokem 24.10.2022 18:02 |  
    9 16

    Válení sudů Petera Olayinky mi vůbec nevadí, je třeba vyvinout tlak na rozhodčího. Naopak bych byl radši, kdybychom zdržování a polehávání zařadili do taktického repertoáru ve chvíli, kdy je potřeba držet výsledek.

    Jinak k těm stoperům, opět jsme se nevyvarovali dvou situací, jedna hned na začátku utkání, kdy naši stopeři nechají vysoký nákop spadnout na zem a pak to horko těžko sbírají. Tohle mě fakt jakože hrozně vysírá. Proč to nemůžou hned odhlavičkovat? Že by špatný odhad na míč? Jinak to nechápu, dostali jsme po tomhle už několik gólů.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.10.2022 18:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      vršek     před rokem 25.10.2022 16:48 |  
      3 0

      To, že se tady většině slávistů nelíbí "přihrávání" snad lze pochopit... Co však nechápu, je to, že ve jménu objektivity si zdejší "objektivisté" přejí vidět vítězství jen a jen v duchu naprosté fair play. Nemluvím o simulaci - tedy nahraných faulech bez zavinění soupeře. Nechápu to, že se neustále zaklínáme sportovní ctí a rytířstvím. V současné sportu - tedy sportovním byznyse se v naprosté většině o fair play nikdo nestará. Většina soupeřů využívá všech dovolených i nedovolených prostředků k vítězství. A nemluvím jen o naší lize. Jak se prezentuje většina týmů, které proti nám nastoupily v evropských pohárech? Zdržování, simulace, nářek či řev, hrubost a nevybíravé zákroky patří do taktických tahů prakticky všech a je jen na benevolenci či odvaze rozhodčích, jak se s takto vedeným bojem vypořádají. v žádném případě netvrdím, že každý souboj či protiútok je třeba bez ohledu na tvrdost "přerušit" či "likvidovat" nejlepší hráče soupeřů - no, posledním příkladem nechutnosti byla likvidace Ševčíka v zápase s Kluží za přihlížení sudího - po koliká již byl takto Ševčík surově zkopán při každém přebírání míče...
      Souhlasím s tím co píše Lunaris. To, co většina hráčů na hřišti "přehrává" je o vytváření tlaku na rozhodčí a vlastní fanoušky. Zdržování a polehávání v době, kdy je třeba natahovat čas je u všech týmů na celém světě povinná výbava taktického plánu. Kdyby Slavia vloni v nástavbě "prozdržovala" nastavený čas po proměněné penaltě byla by mistrem,
      Myslím, že naše vítězství v derby bylo dílem výrazné změny pojetí naší hry. Konečně jsme na hřišti opět viděli důraz v soubojích na hraně i využití taktických faulů ve správné chvíli. Viděli jsme až na cca dvě výjimky v podání Ousua a Kačaraby zjednodušení hry v nebezpečných situacích před naším vápnem. To, jak důležití hráči jsou pro náš, v současné době rozvrácený tým, hráči Hromada, Lingr, Masopust a Olayinka jsme se v neděli přesvědčili všichni.
      Je třeba odhodit "růžové brýle" o fair play, dokonce i o krásném ofenzivním fotbalu od začátku až do konce.
      Ve chvílích, které rozhodují o výsledku i s ohledem na zápasy další je třeba omezit riziko neustálého ofenzivního stylu viz skvěle odvedená taktická hra ve druhé půli derby.
      Když jsem přicházel v neděli do Edenu říkal jsem si - "hlavně neprohrát"! Naše sestava i fotbal, který nedělní Trpišovského tým předvedl mě hodně překvapil. Jen doufám, že v současné chvíli je složení základu víceméně určeno.- škoda neúčasti Jurečky či Hromady ve čtvrtek.
      Dle mého by všichni naši hráči po takém derby zasloužili o stupeň vyšší hodnocení.
      A závěrem - poslední cca tři zápasy ukázaly, že Kolář by mohl být znovu oporou. Doufám. A Václav Jurečka v útoku - komplexní fotbalista a střelec. Konečně!


      Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2022 16:53) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Marek3     před rokem 24.10.2022 18:09 |  
    17 0

    Navratem Hromady a Masopusta mancaft hodne pritvrdil coz nam predtim casto chybelo.

  9. Douděra

    Mike     před rokem 24.10.2022 18:16 |  
    37 0

    Pro mě největším emočním zážitkem byl nástup na rozcvičku Davida Douděry. Jak v transu před ní hned hecoval Tribunu Sever. V ten moment jsem si říkal, že raději na tom hřišti při zápase padne vyčerpáním, hlavně aby vyhrál. Takhle si představuji přístup hráče oblékající červenobílý dres.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Monarchie     před rokem 24.10.2022 19:58 |  
    11 1

    Milý pane Alanore,
    hodnocení je dost při zemi. Naše hra měla určité parametry, které reprezentanti České republiky v hostujícím dresu absolutně nestíhali.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    p!erreCORE     před rokem 24.10.2022 20:15 |  
    1 3

    Já hodnotím vždy velmi vysoko. Střelcům gólu dávám vždy 10.
    Devítku jsem dal Kolářovi, Juráskovi, Oscarovi
    8ičku Kačarabovi a Douděrovi
    a sedm/10 Ousou a Usor

    Usor mně narozdíl od ostatních nenadchnul a Ousou udělal jedinou velkou chybu v zápase, proto mu nemohu dát stejně bodů jako Tarasovi.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Jaryn     před rokem 24.10.2022 20:21 |  
    15 2

    Nesouhlasím s hodnocením Oscara. Za mne 9. Včera byl všude. Vyhrál snad všechny souboje a bez faulu. Spolu s Kubou Hromadou zcela ovládli střed.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      lantsmit     před rokem 24.10.2022 20:36 |  
      5 4

      Souhlas a stejně tak by neměl mít Taras stejnou známku s Ousouem, kromě absence nesmyslný mindy vyhrál Taras souboj s Vitikem před Masovo gólem

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Morb     před rokem 25.10.2022 04:20 |  
      3 5

      Je důležitý si uvědomit, že Oscar je kolikrát náš nejlepší hráč z pozice levýho beka, která mu neni vlastní. Podle mě jím hrozně plejtváme. On je náš nejlepší fotbalista. Přícházel na střed a původně hrál dokonce útočníka. Dávat ho na levýho beka, kde - nota bene - hraje skvělej Jurečka, je vyloženě hřích.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        SirCohen     před rokem 25.10.2022 09:47 |  
        1 0

        Jurásek... :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        lantsmit     před rokem 25.10.2022 10:37 |  
        3 2

        ano, souhlas, že s ním tak trochu plýtváme. Pro takového hráče bychom měli najít místo v každé sestavě, na jakoukoli typologii soupeře atd. Tedy samozřejmě s výjimkou zápasů, kdy to zvládneme i bez něj, proti slabším soupeřům, kdy si může i on trochu odpočinout.


        Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2022 10:38) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Aladinus     před rokem 24.10.2022 20:55 |  
    20 1

    Jurečkovi bych dal desítku. Byl jako tank, který jim trhal obranu. A navíc byl i efektivní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Leksel     před rokem 25.10.2022 00:48 |  
      7 5

      Jurečka byl úkaz, takovej sešívanej HIMARS, kterej nezná překážky. Konečně byl na hrotu zabiják, ovšem on hrál zodpovědně i do obrany a ukázal naplno všechny své přednosti. Škoda, že není na soupisce EKL, věřím, že "Kluž" by dopadla lépe.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      o5aradecek     před rokem 25.10.2022 21:16 |  
      0 0

      Ještě bych přidal, že byl i velmi platný při obranných standardkách.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    cvočkař Danda     před rokem 24.10.2022 22:25 |  
    18 0

    Včera to byl zase krásný večer v Edenu.Všem hráčùm i trenerům bych chtěl poděkovat a popřát hodně takových výkonů.Zároveň bych ocenil i nás fanoušky,hlavně Tribunu sever,za příkladné faňďěni a elektruzující atmosféru na304.derby.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Nosorozec     před rokem 25.10.2022 00:22 |  
    24 1

    Učitel ve škole zkouší malého sparťánka, ale ten vůbec nic neumí. Učitel povídá: "Hochu, normálně by to bylo na kouli, ale že jsi sparťan, tak tentokrát stačí čtyřka!" ;)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    A.Lima     před rokem 25.10.2022 05:58 |  
    10 3

    Pánové, suprový zápas, vidět ty protáhlé obličeje je k nezaplacení.
    V práci to pořád bylo jak nás přejedou, kolik nám Cuchta dá fíků. Věřil jsem ve výhru 2-1, ale tohle co se předvedlo na hřišti, předčilo všechna očekávání a myslím si, že nejenom mě.

    Autist Club Social (všem autistům se omlouvám) z toaletné neměl za 90 minut ani střelu na branku, na každé pozici jsme byli daleko lepší.

    Děkuji moc, že jsem tohle mohl sledovat. Tohle bylo k nezaplacení.

    SKS 4ever

  17. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    mig52     před rokem 25.10.2022 07:06 |  
    9 1

    Vážení a co pan Csaplár? Už nás někde okouzlil svými postřehy?

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      obiwan     před rokem 25.10.2022 19:06 |  
      0 0

      Čekám, kdy přijde s dalším pokračováním seriálu o chování naší lavičky:-) Jinak totiž nemá co napsat...

  18. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    mig52     před rokem 25.10.2022 07:54 |  
    13 2

    Tak teď jsem na ispartu objevil nějaké statistické hodnocení, které tam dal Podroužek a to jsem si málem cvrknul. Vyberu jen 2 věci. Nejhorší hráč zápasu Kačaraba! Hrál bez chyb, ale prý špatný v ofenzívě. Dostal dvě či tři celé nĕco. Druhak, Vitík snad druhý nejlepši stoper, šest celých nĕco. :)))). Tvl., to mozek nebere. Bych rád věděl, který tupan dal do kupy tuto metodiku!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Ivan     před rokem 25.10.2022 10:22 |  
      2 1

      Vždyť to je jasný, Kačaraba vlastně kdyby na hřišti nebyl, dopadlo by to stejně. Naopak Vitík se podílel na nejednom gólu ať už asistencí, nebo prohraným soubojem. To už přece ospravedlňuje 6.39 pro Vitíka a 2.82 (z miosti) pro Tarase.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        lantsmit     před rokem 25.10.2022 10:34 |  
        2 5

        Ten index sleduje jen přínos ofenzivě, nikoli defenzivě. Ano Vitík v podstatě zavinil dva góly, ale to ten index vůbec nesleduje. Sleduje to, že v rozehrávce chyboval minimálně. To je dané tím, že dává hodně přihrávek krátkých, relativně bezpečných, málo kazí a přesto k nějakému progresu hry Sparty po jeho přihrávkách dochází. Nikdo myslím netvrdí, že je ten index bezchybnej, v jednom zápase spíš vynikne nějakej omyl. Koneckonců ta data do toho systému zakládají pořád jenom lidi. Ale dlouhodobě to určitě o něčem vypovídat může. Pořád platí, že data jsou jenom pomocnej nástroj, můžou tě na něco upozornit, čeho by sis zrovna nevšiml. Tady to myslím sehrálo přesně tuhle roli. Upozornit na to, že jsme na stoperech zjednodušili rozehrávku, udělali jsme ji pro tenhle zápas mnohem bezpečnější a zároveň že Sparta slušně napadala. Taras i Aiham odehráli dozadu super zápas, nesmysl od Sportu je, aby na základě toho indexu skládali sestavu z hráčů obou týmů...

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Mijk     před rokem 25.10.2022 13:01 |  
          6 2

          Promiň, já jsem tu Podroužkovu mentální gymnastiku poslouchal, ale na to je jednoduchej argument - pokud jim ten index vychází tak, jak jim vychází, tak je evidentně blbě nastavená konstrukce toho indexu. Ve zkratce - pokud započítávají například rozehrané rohy či standardky jako ofenzivní počin, tak je to prostě blbost a ne index s jakoukoliv výpovědní hodnotou.. Přijde mi to, jako nastavit si index pro ofenzivní přínos tak, že se budou počítat pouze přihrávky levou nohou od hráče s černými vlasy.. Co mi z toho může vylézt? No samozřejmě úplná blbost. A to stejné z toho leze jim, čísla, která nemají žádný smysl. Pokud blbě nastavím metodiku, tak prostě dostávám bezcenné údaje.. Nemá smysl to okecávat..

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            lantsmit     před rokem 25.10.2022 14:25 |  
            2 4

            Kde jsi přišel na to, že se samotné rozehrání standardky počítá jako ofenzivní počin. Počítá se samozřejmě způsob jejich zahrání. Tzn. co se s míčem dělo dál. Do jaký zóny se dostal, jak s ním naložil spoluhráč, pokud bylo to rozehrání vůbec úspěšný. Ve vysvětlení DS se pouze píše, že častější exekuce standardek samozřejmě vytváří předpoklad pro to, aby se ten způsob jejího rozehrání ofenzivním přínosem stal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      lantsmit     před rokem 25.10.2022 10:22 |  
      2 9

      Je to index, který měří přínos ofenzivě. Taras hrál dozadu výborně, o tom není pochyb, ale v rozehrávce, tzn. v tom přínosu ofenzivě, to zrovna v tomhle zápase nebylo nic moc. Bylo to dáno jednak pokyny realizáku, aby to hlavně stopeři hráli jednoduše, ale i vcelku slušným napadáním ze strany Sparty. Ač se to nezdá, tak zrovna v presinku nebyli špatní ani oni. I když na nás ani v tomhle ohledu neměli. I já z tribuny jsem si dost často všímal, že to Taras často odehrával z jedničky, v relativní časový tísni, ale v podstatě správně na nejmenší riziko. Přesnost, resp. kvalita provedení tomu ale často chyběla. A tak mu ty statistiky napočítaly prostě hodně zkažených přihrávek, proto to nízký číslo v iSport indexu. Ostatně nemá ho buhvíjaký ani Aiham, přestože ten rozehrával viditelně lépe a přesněji (až na ten nesmysl s Kuchtou).

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        lantsmit     před rokem 25.10.2022 10:42 |  
        1 8

        a ještě doplním k Tvému konkrétnímu dotazu:

        Společně s Jaroslavem Hřebíkem byl přizván, aby pomohl s vývojem iSport Indexu. Jakmile pronikl do promyšleného mechanismu, byl Verner Lička unešen. Myšlenka přinést do FORTUNA:LIGY analytický nástroj ho velmi potěšila. „Jsem zvědavý na reakci veřejnosti a odborníků, protože pokud to přijmeme dobře, může nás to posunout zase o něco dál,“ říká prezident Unie českých fotbalových trenérů.

        Takže se vám iSport Index zamlouvá?
        „Příjemně jste mě překvapili. Jedná se o první implementaci dat do českého fotbalu. Z počátku jsem měl trochu obavy, říkal jsem si, jak to asi pojmete: aby to nebylo povrchní a subjektivní, ale to co mi bylo prezentováno, mě ohromilo. Je to propracovaný systém. iSport Index sleduje akci od zisku míče, mapuje její trasu a zaznamenává všechny události. Jsem zvědavý, jak to bude vypadat v praxi, a jaký to bude mít ohlas, protože jako trenér i hráč jsem zažil, že se v kabině řešily známky v novinách, ale tohle stojí na datech. Mám od toho velká očekávání.“

        https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2022-23/417309/licka-ocenuje-novinku-isport-index-pomuze-fotbalu-i-nam-trenerum.html

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          mig52     před rokem 25.10.2022 12:08 |  
          2 2

          Isport index ať bídáci vyhrávají, mne bude těšit výhra na pažitu a že jsem si ji užil! Co užil, ještě užívám. A ve čtvrtek přešaltrování zase na budoucnost.


          Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2022 12:09) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před rokem 25.10.2022 13:40 |  
          5 1

          Tam je dost podstatná ta věta
          " Jsem zvědavý, jak to bude vypadat v praxi, ----"
          praxe ukazuje, že pro hodnocení obránců je to nepoužitelné, protože Ti nemůže frajer co zaviní 2 góly vyjít jako druhý nejlepší stoper. A nejlepší ten co taky poslal soupeře do tutovky.
          Ono už od začátku je to bráno jako hodnocení ofenzivního přínosu. Tak to můžu tak brát ale pak podle toho nemůžu tvořit sestavu a říct, že v ideální 11 si ze 4 stoperů vyberu ty 2 co udělali hrubky vedoucí k vyložené šanci soupeře a tvářit se, že je to komplexní hodnocení hráče. Prostě si musím říct co chci vědět. A podle toho hodnotit. Pokud hodnotim pouze část celku tak to pak nemůžu interpretovat jako komplexní hodnocení.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            lantsmit     před rokem 25.10.2022 13:55 |  
            1 4

            tady nejsme zjevně ve sporu, ostatně o tom sám píšu, kde udělali "soudruzi" z DS chybu. Já reagoval na nářky kolegů, kteří téhle dezinterpretaci očividně podlehli. Opakuje se to tady dost pravidelně, chápu, je to nová statistika, lidi si na ní teprve zvykaj. Já souhlasím s Ličkou, že je každopádně přínosná, jen je v ní potřeba hledat jenom to, co v ní je... a nenechat se zmást tou PR omáčkou, nutně do těch dat přimíchanou za účelem zvýšení čtenosti.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Lord_Edmund     před rokem 25.10.2022 08:53 |  
    7 0

    Dal bych o stupeň více Oskarovi, jinak přesně vystiženo :-)

  20. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 25.10.2022 09:26 |  
    26 2

    Dobré ráno přeji Vám všem z jihu Čech a i dnes při dobré kávě.
    Říkal jsem si, že včerejšek si ještě trochu vychutnám a dneska už zase bez růžových brýlí:-)).
    Hodnocení přítele Alanora je pro mě v pohodě a myslím si, že dobře vystihuje a popisuje vše okolo hry našich kluků a dění na hřišti.
    Jak už jsem psal včera ráno, tak znovu vidím jako dobré to, že našel náš trenér sestavu a hráče na svých postech.
    Teď se jen modlím, aby se nikdo už nezranil a tahle sestava spolu mohla chvíli hrát a sehrát se.
    Všiml jsem si hlavně toho, jak nám působili dobře hráči na stranách. Masopust, Douděra napravo a Jurásek s Olayiankou nalevo. Ze středu jim pomáhal Oscar a Lingr a Hromada za nimi, všichni s obrovským záběrem. Vepředu Vašek Jurečka podal výborný výkon a Kuchtu předčil ve všech směrech.
    Co se týče Oscara, tak musím ocenit jeho rychlou a přitom přesnou tvorbu hry a jeho velmi dobré vidění. Navíc má dobrou techniku zpracování míče a dobrou přihrávku. Je vidět, že i hra na beku mu dala další rozměr a teď toho víc využívá i v záloze.
    Jakub Hromada také výborný a kéž bys Kubo vydržel ještě víc. Holeš má v Tobě velkou konkurenci a já lituji, že nemohou hrát spolu.
    To by byla záloha, kdyby byli kluci v plné palbě (Provod, Ševčík, Schranz).
    Ještě musím zmínit našeho Lukáše Masopusta a Davida Juráska. Oba vymazali jejich strany a nepustili jsme je do ničeho, krom té chyby Ousoua, ale Ondra svůj reflex opět našel.
    Počkal jsem si na hodnocení a vyjádření i rudého tábora.
    No, nevím.....
    Němeček s Dykem v TIKI TAKA našli svého obětního beránka v šíleně filmujícím Olayinkovi. Ano, nemusel tolik, to přiznávám.
    Ale na druhé straně, devatenáctiletý smrad Daněk pyskuje a nadává našim hráčům do vemen a to má být v pořádku. Minčev zkopne zezadu Masopusta a pak mu ještě došlápne achilovku a Masopust dostane vynadáno....??
    Rád bych se vrátil ještě k jednomu momentu tohoto kola. A už to tu bylo na SN zmíněno.
    Posouzení faulu hradeckého hráče v cca 46 minutě zápasu České Budějovice - Hradec Králové v pokutovém území Hradce na hlavičkujícího "budějčáka". Intenzita držení oběma rukama!!!! maximální a světe div se, plzeňský příznivec Křepský spolu s dalším plzeňským nohsledem Sziksayem u VAR jsou v pohodě a nic. Křepský vyhodil našeho hráče Oscara okamžitě a hned za mnohem menší intenzitu????
    Jak on vlastně ten Vlkanova z Hradce do té Plzně přestoupil??
    No nic.
    Jsem rád za naše vítězství v derby a teď do další práce. Nemáme to jednoduché, ale nemá cenu brečet.
    Ve čtvrtek Makedonci, v neděli už od 15:00 na Bohemians.
    To Sparta si chudák musí odpočinout, má na to "jen" celý týden a tak hraje až od 18:00:-(((.
    Kluci držím Vám palce a s úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      japhy     před rokem 25.10.2022 11:39 |  
      5 0

      Souhlas na 99%, jen mě vyděsila tvoje touha vidět spolu nastupovat Holeše s Hromadou. Za mě to byl právě tenhle post, co zabíjel Kubův potenciál, protože tam si už nevystačíš s černou neviditelnou prací. Tam to chce Tiéhy / Ševčík.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Marek3     před rokem 25.10.2022 11:54 |  
        5 1

        Holes bude nase jistota na stoperu a Kuba na DZ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 25.10.2022 15:09 |  
        2 0

        Možná přiteli Japhy, že máš pravdu.
        Holeš vedle Hromady asi ne, ale když bude hrát Holeš stopera, tak by se tam mohl Kuba někam vejít:-)).
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2022 15:10) . Zobrazit původní komentář

  21. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    SirCohen     před rokem 25.10.2022 09:46 |  
    18 1

    Trošku přísné hodnocení Olayinky. Podle mě to nijak zvlášť hrát nemusel, dostat šlapák kolíky na nárt není žádná slast. A že pak vyskočil jako kamzík? To si mi vůbec nezdá, naopak si pamatuju, že pak ještě X metrů pokulhával a rozklusával zasaženou nohu. Navíc doplním, že za čáru nešel, neboť po žlutém (případně červeném) faulu soupeře se to po ošetření na ploše nemusí.

    Zároveň se trochu podivuju nad slovním hodnocením Kačaraby, který měl být "přesný". Přišlo mi, že párkrát poslal přihrávku přímo na kopačky soupeře.

    Jinak s hodnocením souzním a ještě teď se usmívám, když si v hlavě přehrávám momenty z toho úžasného zápasu, kterého jsem se přiznávám předem trochu bál.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      japhy     před rokem 25.10.2022 11:35 |  
      4 0

      Souhlas s tím Oliem. Dostal kolíkama při odkopu vší silou, to je bolest, že by sis nejraději urval nohu u prdele :) Naštěstí ale rychle odeznívá, navíc ti to pak zmrazej. Ty sudy jsou ale samo na vkusu každého soudruha.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Mijk     před rokem 25.10.2022 12:14 |  
      19 0

      Jsem rád, že jsem to nemusel napsat já.. Jinak s veškerou úctou k autorovi, psát o tom, kterak Olayinka vyskočil za čárou jako srnka, když za žádnou čárou nebyl a kulhal i poté, co se postavil na nohy a zkoušel to rozběhat, to mi přijde drobítko přes čáru.. Najít to v Deníku Sport, nedivím se ničemu, ale tady mě to překvapí, soryjako..

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        slaviator     před rokem 25.10.2022 21:11 |  
        0 0

        podpis a razítko

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          Mijk     před rokem 26.10.2022 07:25 |  
          0 0

          Slaviator? Z šera dávnověku dávnověku ke mě promlouvá duch studenta práv se zálibou v ukrajinských citoslovcích? Jsi to opravdu ty? :-) Omlouvám se, jestli píšeš nějak častěji, jen mám pocit, že jsem tě tu hrozně dlouho neviděl/nečetl..

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            slaviator     před rokem 26.10.2022 08:56 |  
            0 0

            Ni, tse dukh starovyny. :)

            V poslední době sem tam občas něco okomentuju

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            SirCohen     před rokem 26.10.2022 09:26 |  
            0 0

            Je to on, už ho pustili.

  22. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    butters     před rokem 25.10.2022 10:20 |  
    24 0

    Chybí mi tady hodnocení Kuchty. Sice nebyl moc vidět, ale dal bych mu 8 za to, jak založil tu akci před 4. gólem. Tuhle variantu s překvapivou přhrávkou na nabíhajícího útočníka, kterou z obrany soupeře vůbec nikdo nečeká, bychom měli využívat častěji.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Juventus turin     před rokem 25.10.2022 10:42 |  
    8 0

    Smůly už bylo dost. Musíme hrát takhle každý zápas. Když hoří tráva, to je naše hra

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      lantsmit     před rokem 25.10.2022 10:47 |  
      3 5

      Pro tuhle hru musíš mít správný - to nejlepší - obsazení. I tímhle se musí jít tomu štěstíčku naproti...

  24. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    Myšák     před rokem 25.10.2022 13:41 |  
    21 0

    Byl bych rád, kdyby si někteří lidé uvědomili, že v současné době se v Čechách lepší trenér než JINDŘICH TRPIŠOVSKÝ nenachází!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      lantsmit     před rokem 25.10.2022 14:01 |  
      11 11

      Já upřesňuju, že se lepší trenér v Čechách nenachází nejen v současné době, ale nenacházel se tu ani v období posledních třiceti let, co fotbal intenzivně sleduju.

      Tenhle závěr ale nemění nic na tom, že i takovej trenér se jako každej člověk dopouští řady chyb, který bychom my tady, novináři a hlavně lidi v klubu měli chtít vyhledávat, upozorňovat na ně a hledat řešení k jejich nápravě. Respektive k tomu, aby se stejné nebo podobné chyby do budoucna neopakovaly... A to zcela bez ohledu na to, jestli v době kritiky nějakého kroku/rozhodnutí/chyby výsledkově zrovna vyhráváme nebo ne.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        rak (přítel SN)     před rokem 25.10.2022 18:00 |  
        6 0

        Stoprocentně souhlasím s obojím. Nekritizovatelný nesmí být nikdo, nakonec by to nejvíc škodilo právě tomu dotyčnému.
        Ještě bych těch 30 let protáhl aspoň na 50, co pamatuji.

        I když jsme měli několik dobrých trenérů. Teď mě přichází na mysl třeba Jareš.
        Když tedy také pominu dokonalého fotbalového teoretika, který je stále v médiích aktivní a vymyslel i svoji klasickou past. Tam byl jen jediný problém, že se na ten fotbal, který se u nás pod ním hrál nějak nedalo moc dívat. Dalším skvělým trenérem byl jeden z Holandska, který uměl ze všech nejlépe mluvit o tom, jak bychom měli hrát a dokonce se mu nějak se štěstím podařilo, že jsme nespadli do druhé ligy, abych připomněl kus historie.

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Cygnus     před rokem 25.10.2022 18:19 |  
        17 3

        O tom že JiT se během krátké doby stal nejúspěšnějším českým trenérem za poslední dekády, nemůže snad být pochyb. U pana Trpišovského ale hlavně oceňuji jeho lidský přístup a jeho skromnost. Nemá zapotřebí se prezentovat jako 'the Special One' jako Mourinho.

        Samozřejmě že ne vždy vše vyjde podle plánu. Někdy chybí trochu štěstí, někdy nám štěstí naopak nadmíru přeje. Samozřejmě že někdy také nevyjde taktický plán. Někdy hráči nesplní to co měli za úkol, někdy je soupeř holt lepší nebo takticky vyzraje na nás. To je ale fotbal - krásný ale také někdy krutý.
        Myslím že Jindra Trpišovský má dost sebereflexe aby věděl kdy špatně odhadl soupeře. Na to vážně nepotřebuje odborníky jako novináře nebo fandy, kteří tak strašně rádi dávají dobré rady.
        A vrátím se k té skromnosti, kterou podle mne mnozí postrádají. Vůbec neví jak se hráči projevují na tréninku. Neví jak na tom jsou jak fyzicky, tak psychicky. Pochybuji že by fandové předem u videa analyzovali hru soupeře, a rozpoznali jeho slabiny které by naší hráči měli využít. A naopak detailně znali silné stránky soupeře, na které se musí anticipovat a hráči připravit. Jsou to prostě fandové, kteří jsou sice laici, ale přesto v dobré víře rádi radí a poučují.

        Nic proti tomu, ale zůstaňme pro Krista Pána při zemi. Klidně si hrajme na Kloppa, Ancelottiho či Guardiolu. Ale věřit že JiT potřebuje zpětnou vazbu od novinářů či fandů aby se poučil že svých chyb je v mých očích úsměvné. Mourinho si teď zvolil novou přezdívku. Místo Special One se teď sám sebe nazývá the Experienced One. Tedy 'Zkušený'.

        Trenéři se učí neustále, to možná ne každý je ochotný si uvědomit. JiT začal u mládeže, před 10 lety byl ještě u Horních Měcholup. Deset let je nic v lidském životě - kdo ví kolik nových a možná lepších Jidřichů Trpišovských se tady na webu vyskytuje?! Pro ty, kteří si věří, tak proč nezačít skromně a u mládeže, jako JiT? Kdo ví kam to až můžete dotáhnout?

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          lantsmit     před rokem 25.10.2022 22:42 |  
          1 6

          Jak příznačný, ze sis ze tři zdrojů zpětný vazby / kritiky vybral jenom ty dva, který ti zapadly do toho tvého algoritmu, že tady přece nikdo nemůže vidět nic dřív než JiT. Co ten klub a oponenti v něm? Jirka Bílek a spol.?

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            PahaAhma     před rokem 26.10.2022 06:34 |  
            5 0

            Promiň, ale ty jsi fakt "exot".
            Cygnus pouze vyvrací tebou napsanou nebetyčnou pitomost, že bychom my fandové a novináři měli chtít vyhledávat trenérovy chyby, upozorňovat na ně a hledat jejich řešení. No, to by to dopadlo, kdyby se klub měl řídit "postřehy" Podroužka, Choozeho a dalších hnidopichů z našich řad.
            O klubu a oponentech v něm nic nepíše - ne snad z jakési argumentační vypočítavosti, z níž jej osočuješ - ale třeba proto, že s tím tak nějak souhlasí a vidí v tom smysl :)


            Komentář byl uživatelem upraven (26.10.2022 06:35) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              lantsmit     před rokem 26.10.2022 07:53 |  
              2 3

              Můj post byl reakcí na opakovaný zákazy a zesměšňování kritiky tady nebo v těch médiích. Jakože, co si o sobě myslíme, co jsme sami dokázali apod. Ostatně je to i v tom příspěvku páně Cygnuse teď. Proboha proč bychom nemohli, komu to vadí, škodí, kromě těch, který některý z těch kritizovaných věcí neumí nebo nechtějí vidět. Proč by v dnešním světě nebylo možný, aby nějakej Lojza ze Slavie nebo třeba ze Sportu, kterej má hlásnou troubu a určitě do něj sem tam mrkne právě i ten Lojza typu Řeháka a pak může s nějakým “objevem” přijít na kafíčko, kde to zaslechne Standa Vlček a pošle to dál Bílkovi. Prostě klasický Coeni. Směšný a škodlivý je naopak tohle umlčování tady spolu se zbozšťováním PANA Trpišovského nebo i PANA Tvrdíka. Jsme na diskusi, ne u vojenskýho tribunálu. Co byste tu chtěli s Cygnusem rozebírat, když na kritiku nemůžeme mít schopnosti, informace apod.? Pak už by zbylo jenom to ultraamaterský psycho profilování z WISHe.

              A konečně, NE, nepůjdu trénovat, od mládeže jako JiT, abych tu mohl psát, co jako fanda vidím. Stejně jako se nechystám do politiky, abych mohl kritizovat to, že stojíme s Maďarama na nádraží, kde čekáme na vlak světovýho vývoje ve všem, kterej nám ale ujel už před dvaceti lety.


              Komentář byl uživatelem upraven (26.10.2022 07:57) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                PahaAhma     před rokem 26.10.2022 08:02 |  
                3 0

                Proboha živýho...

                • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

                  lantsmit     před rokem 26.10.2022 08:24 |  
                  1 2

                  Jak říkáš :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        cunak     před rokem 25.10.2022 19:42 |  
        4 23

        Karel Jarolím, Franta Cipro, Jarda Šilhavý, ale i Víťa Lavička, či Pavel Vrba byli ve své době lepší trenéři. Nemluvě o Karlu Brüknerovi.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          wimpy     před rokem 25.10.2022 19:48 |  
          6 0

          Ten byl dobrej :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          o5aradecek     před rokem 25.10.2022 20:46 |  
          3 1

          Upřímně ti říkám, že větší blbost jsem tady ještě nikdy nečetl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

          slaviator     před rokem 25.10.2022 20:58 |  
          11 1

          KJ byl na vrcholu dvě sezony, Karel Bruckner měl štěstí na "diamantovou" a nikoli jenom zlatou generaci v české repre, Vrba měl štěstí na generaci a rozhodčí v Plzni a zbytek byli úspěšní trenéři, ale s JT se srovnávat nemohou. JT je úspěšný trenér a fabrika úspěchů - dokázal to s omezeným rozpočtem v Liberci, dokazuje to ve Slavii a jednou to dokáže i v zahraničí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            soze     před rokem 25.10.2022 21:23 |  
            6 0

            pěkně shrnuto a ještě k tomu dodám, že před příchodem do Liberce, JT bojoval do posledních kol s druholigovou žižkovskou Viktorkou o umístění na postupových příčkách - v situaci, kdy hráčům nechodily výplaty...

            • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

              wimpy     před rokem 25.10.2022 22:57 |  
              1 0

              Tohle nemá ani cenu nějak shrnovat, byl jsem na výjezdech v LM za Jarolíma i Trpišovského a nedalo se to srovnat. :-))

          • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

            cunak     před rokem 26.10.2022 06:20 |  
            2 6

            On je také dost velký rozdíl v podmínkách, za kterých uvedení trenéři pracovali. Mít úspěch s neomezeným rozpočtem a vynikajícím zděděným kádrem dokáže (skoro) každý číšník :) - tedy kromě těch že Smetiště. Mnou zmiňovaní trenéři měli rozpočet omezený a přesto měli velké úspěchy. Jak pracuje náš současný trenér v horších podmínkách, vidíme teď.


            Komentář byl uživatelem upraven (26.10.2022 06:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      donford     před rokem 25.10.2022 16:36 |  
      5 0

      V tom Myšáku s tebou vřele souhlasím, ale nebuď skromný. Že Slavia v derby vyhrála, za to přece můžeš ty! Před zápasem jsi psal, že ti vyšlo v kartách, že Slavia vyhraje 2:0. Takže všem nám dopředu spadl kámen ze srdce. A jistě nejvíc hráčům. Když se to od tebe dozvěděli, věděli, že se jim nemůže nic špatného stát, tak to rozjeli zcela bez obav. A výsledek sice poněkud překročil tvou normu, tvou předpověď, ale to vše vzniklo pouze tvým karetním výkladem. Tak tě prosím, pro Slavii příznivě vylož karty i pro tento čtvrtek. :-) :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 25.10.2022 19:31 |  
        7 0

        A já se s prosbou k Donfordovi připojuji. Že mohu klucí...... :-))
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        Myšák     před rokem 27.10.2022 15:44 |  
        0 0

        Karty říkají, dnes vyhrajem 3 : 1! Ale pozor, včera mi vyšlo, že prádelna vyhraje. Těšil jsem se na senzaci a na vylepšení našeho koeficientu a bác ho! Nemít Staňka, tak dostali pomalu desítku.
        Já kartám nevěřím, úspěšnost je asi 50% a u mne je to takový rituál, který mne naučila moje babička. Tak mi moc nevěřte!

  25. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    marvan5     před rokem 25.10.2022 19:47 |  
    4 0

    Celému týmu za výborný výkon v derby děkuji a zároveň si přeji, abychom jej vídali častěji

  26. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 25.10.2022 20:52 |  
    5 2

    Snad poprvé a překvapivě mám o malinko horší známky než pan hodnotitel.Vlastne jen kvůli tomu, že rudý bídy nám tu výhru vlastně podali na stříbrném podnose. Jejich chyby a naše produktivita se jen tak znovu opakovat nebude. Časné góly nás prostě nakopli a na ně spadla deka. No kochat se můžeme minimálně do čtvrtka což si tedy náležitě užívám. Jinak radsi sedím tvrdě na zadku. Už třeba v neděli po utkání s čochtanem tady zase potecou řeky slz a bude se vyhazoval kdekdo včetně trenéra. Nakonec může to být i pozítří. Já jen doufám že už hoši jsou v poho, neb dle mých info byla to po utkání pěkná jízda noční Prahou :-)))))


    Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2022 20:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      slaviator     před rokem 25.10.2022 20:55 |  
      2 6

      Jak to víš? Byl jsi snad u toho?

      • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před rokem 26.10.2022 06:27 |  
        3 0

        Neboj vím co říkám. Tak se hod do klidu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

      Lunaris     před rokem 25.10.2022 22:54 |  
      2 0

      Tak jestli jeli i po třídě Milady Horákové, tak si snad zařvali sparta zajebaná je.

  27. Nejlepší trenéři

    Mike     před rokem 25.10.2022 23:51 |  
    14 0

    Kus výše jsem četl v diskuzi, kde se dohadujeme, kdo je nejlepší český trenér za posledních několik let a desetiletí a kam v té hierarchii patří Jindra. Je tam spousta jmen, některá k pousmání, ale zcela jistě mezi nejlepší musí patřit Dušan Uhrin starší- měl úspěchy v lize, v evropských pohárech a v reprezentaci. Ale díky tomu, že se on sám nikde ,,nevystavoval " v různých televizních fotbalových studiích, nepsal nesmyslné články jako trenérská nula Csaplár, tak se na něj dost zapomíná.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2022 23:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Nejlepší trenéři

      wimpy     před rokem 26.10.2022 00:16 |  
      5 0

      Uhrin starší se svým fenomenálním úspěchem s repre zařadil do síně slávy Československého trenérstva. Já třeba v podstatě trochu vyčítám Brucknerovi, že s tou generací, kterou měl k dispozici, nedosáhl nějakého významnějšího úspěchu a co se MS týká, dopadl v podstatě fiasky.

      • Re: Nejlepší trenéři

        Mike     před rokem 26.10.2022 05:42 |  
        1 0

        A kromě titulu, i když polotitul má i Csaplar, tak ještě semifinálová skupina nulteho ročníku Ligy mistrů a v ní celkové 4.misto v celé soutěži se skalpem Barcelony, I když tenkrát hráli pouze mistri svých zemi. I tak skvělý a nedoceneny úspěch a z dnešního pohledu fantasmagorie.

      • Re: Nejlepší trenéři

        SirCohen     před rokem 26.10.2022 09:24 |  
        6 0

        To EURO jsme měli za Brücknera vyhrát, to byl fail jak prase.

        • Re: Nejlepší trenéři

          Dennis     před rokem 26.10.2022 12:59 |  
          0 0

          Byl no, ale na druhou stranu je potřeba říct, že i Portugalci tehdy neměli špatný tým a ve finále to na Řeky také nestačilo, prostě to Řekové tehdy uhaluzili proti všem.

          • Re: Nejlepší trenéři

            kjandourek (admin)     před rokem 26.10.2022 14:03 |  
            1 1

            To samé se dá říci o kolo dříve proti Francouzům - obhájcům titulu....

            Za Francii hráli Barthez v bráně, Gallas, Thuram, Silvestre, Lizarazu, Zidane, Makelele, Pires, v útoku Henry - Trezeguet, střídal Wiltord....

            • Re: Nejlepší trenéři

              Dennis     před rokem 26.10.2022 18:20 |  
              2 1

              Máš pravdu, tohle čtvrtfinále už jsem vytěsnil. Francie byla nadupaná. Takže Řekové porazili tři silné týmy v řadě, za to si asi ten titul zasloužili. Doplním také pár jmen. Za Portugalce to finále hráli Ricardo Carvalho, Luis Figo, Deco, Cristiano Ronaldo, Maniche nebo Pauleta. Na lavičce byl Rui Costa. Trénoval je Scolari. Papírově to byl jasný favorit.

      • Re: Nejlepší trenéři

        padre     před rokem 26.10.2022 12:58 |  
        1 1

        Pořád je jedinej, kdo s ČR repre dokázal na mundial postoupit

        • Re: Nejlepší trenéři

          wimpy     před rokem 26.10.2022 13:00 |  
          2 0

          No jo, ale měl k dispozici jeden z nejlepších týmů na světě. V Evropě nebyl jedinej, kterej by proti nám nastupoval jako favorit.

    • Re: Nejlepší trenéři

      slaviator     před rokem 26.10.2022 08:53 |  
      0 0

      Zajímala by mě anketa o Trenérskou malinu. Podle mě by byli favoriti Robert Žák a Andrea Stramaccioni

      • Re: Nejlepší trenéři

        davy     před rokem 26.10.2022 09:31 |  
        1 0

        A co Alex Pastoor? :-)

        • Re: Nejlepší trenéři

          rak (přítel SN)     před rokem 26.10.2022 11:30 |  
          2 0

          Hlasuji pro něj. Co se mu "povedlo" po nesmyslně vyhozeném Koubkovi (na základě jediného zápasu, kdy Olomouci tam spadlo vše, do čeho kopli), to se opravdu hned tak nevidí. Petrouš zase nebyl tak úplně nejhorší.

          • Re: Nejlepší trenéři

            wimpy     před rokem 26.10.2022 11:35 |  
            0 0

            Petrouš měl skvělé období, jak to přebral po Radovi do konce jara a hrůzostrašné období následující podzim.

            Koubek nevypadl na základě zápasu s Olomoucí, prostě přišla do vedení nová grupa a ta měla vlastní představu.

            • Re: Nejlepší trenéři

              pcitron     před rokem 26.10.2022 11:50 |  
              1 0

              Holanďan začal taky dobře, hned v prvním utkání do sestavy zařadil velkou posilu - Keegana Ritchieho:-)

              • Re: Nejlepší trenéři

                wimpy     před rokem 26.10.2022 11:55 |  
                0 0

                Na druhou stranu si pod ním mnohem víc zahrál Damien Boudjemaa. Když koukneš na tu sestavu, která pod ním tehdy hrála, měl to být nejhůř klidnej střed.

            • Re: Nejlepší trenéři

              rak (přítel SN)     před rokem 26.10.2022 16:53 |  
              0 0

              To je taky fakt. Řebíčkův přešlap. Plus mu ale připisuji za to, že Rusáky zase brzy vyhodil.

          • Re: Nejlepší trenéři

            pcitron     před rokem 26.10.2022 11:48 |  
            0 0

            David Alberto Depetris:-)

      • Re: Nejlepší trenéři

        pehacko     před rokem 26.10.2022 10:58 |  
        0 1

        Martin Hřídel a Michal Petrous

      • Re: Nejlepší trenéři

        belmis (přítel SN)     před rokem 26.10.2022 11:22 |  
        1 1

        Velkým favoritem by byl Pulpit s jeho betonem a láskou ke stavění kuželů.

        • Re: Nejlepší trenéři

          pcitron     před rokem 26.10.2022 11:42 |  
          2 0

          Pulpit by byl vhodný adept na anticenu Zlatý citron:-) Mimořádně nesympatický týpek.

    • Re: Nejlepší trenéři

      Lunaris     před rokem 26.10.2022 11:49 |  
      0 0

      Ježek

      • Re: Nejlepší trenéři

        rak (přítel SN)     před rokem 26.10.2022 16:59 |  
        2 0

        Ježek byl určitě kvalitní trenér. Na Trpišákovi oceňuji především celkový přístup k fotbalu, jednotlivým hráčům, lidem. I to, kolik času věnuje studiu soupeřů. Ne každá taktika mu tedy vyjde, ale to by ani nebylo normální. Většinou je schopen se rychle poučit. Čistě technicky by se možná našli lepší.

  28. Re: hodnocení

    zeleznik2     před rokem 26.10.2022 20:21 |  
    0 1

    Já dal všem hráčům ze základu 9. Pobavilo mě hodnocení Spartu, nejlepším Rumunem byl Vitík. Střely na bránu 4:0, + 5 střel mimo tedy 100% produktivita!!. Sraltě se nepočítal ani ten jediný pokus Kuchty.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 13. kolo

    zeleznik2     před rokem 26.10.2022 20:50 |  
    2 1

    Tak jsem si poprvé letos pustil Tiki-Taka, za ty obličeje Němečka a Pytlika-Dyka to stálo, i když antiherec a antizpěvák si tam neodpustil nějaké narážky a doufám, že ho pak následně v Plísní aspoň vypískali, je škoda, že tam ještě nebyl Kohák nebo D.Novotný. Svěcený tradičně příšerný, ale Šmíca a David Prachař mě potěšili.