Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

Slavia důstojně oslavila své 130. výročí, když v Edenu porazila v těžkém zápase rivala z Ostravy 3:1.

Oslava pěkného výročí se povedla po všech stránkách. Choreografie byla opět vynikající a na české poměry byla špičková i kulisa, včetně fandění i prezentace hostujícího kotle. A nakonec to pro naše barvy dopadlo dobře i na trávníku.

Zápas to byl těžký a Baník potvrdil, že se pod novým trenérem Hapalem zvedl. Plán neměl nijak složitý - vycházet z poctivého bloku do brejků -, ale provedený byl kvalitně. Slavia to tak neměla vůbec jednoduché, zvlášť se čtvrtečním zápasem v nohách. Když už jsme šťastně vstřelili první branku po tečovaném centru do vlastní sítě, tak jsme o pár minut později trestuhodně zaspali při bránění rohového kopu a začínalo se odznovu. Zápas nakonec na naši stranu překlopil mladý Matěj Jurásek v roli vynikajícího žolíka. A hlavně konečná branka na 3:1 byla parádní! Celkový dojem ze zápasu byl tedy dobrý a šlo o důstojnou tečku za letošními domácími zápasy.

U rozhodujícího gólu vznikla kontroverze okolo údajného faulu Olayinky na Ndefeho. Z televizních záběrů to skutečně vypadalo, že byl hráč hostů faulován. Nicméně i tak jsem si myslel, že nešlo o situace, do které by měl vstupovat VAR. Faul byl ještě na vlastní půlce a Slavia z něj nevytěžila žádné přečíslení a ani nevstřelila gól po straně, kde by Ndefe chyběl. Jisté rozhořčení hostů a mediální pozornost jsem ale chápal, i když občasné rovnítko se zákrokem Chorého byla zcela mimo. Tam šlo naopak o učebnicový případ, kdy měl VAR zasáhnout. Každopádně situace se vyřešila včera odpoledne, kdy se na světlo světa dostaly záběry Olayinkova střetu z jiného úhlu. Z nich je zřejmé, že náš hráč o Ndefeho jen mírně zavadil a nijak na něj nedošlápl. Host se zranil špatným došlapem, ke kterému samozřejmě mohl předchozí drobný kontakt přispět. I tak by šlo ale o velmi diskutabilní faul, jehož puštění v kontextu rozhodování sudího Batíka bylo v pořádku. O chybě VAR tak nemůže být řeč, naopak zřejmou chybou by bylo, kdyby do situace vstoupil. To stejné dnes zcela logicky konstatovala i komise rozhodčích. Smutné ovšem je, že novináři už o nových záběrech z velké většiny informovat nebudou, protože se samozřejmě do senzacechtivého schématu, které přináší rozkliky článků, nehodí.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Inkasovanou branku mu vyčítat nelze, i když důrazná hlavička od něj neletěla daleko a umím si představit, že by se mohl najít brankář, který by ji zázračně vyrazil. Kolář jinak potvrdil svou zlepšenou výkonnost. Dobře rozehrával a v závěru předvedl dobrý zákrok.

David Douděra - 5 - Snažil se, ale mnoho nadstandardního nepředvedl. Do pevné obrany Baníku se nezvládal dostat ani technicky, ani silově, ani rychlostně. Průměr.

Taras Kačaraba - 6 - Zápas zvládl dobře, naši stopeři většinou těžké souboje s Almásim vyhrávali. Kačarabovi nechybělo mnoho ke skórování po rohovém kopu. Prodloužený míč ale zvládl na čáře odhlavičkovat Frydrych.

Eduardo Santos - 7 - Zvládl už poločas se Sivassporem a dobře působil i proti Baníku. Vypadá to, že si chyby vzal konečně k srdci a začal od pevné obrany místo riskovaní v situacích, kde hrozí propadnutí. V neděli připomínal Deliho. Vyhrával souboje, velmi dobře hrál i s míčem. Za zápas měl několik vynikajících rozehrávek, třeba u pasu na Douděru z první půle chyběl zhruba půl metru, aby z ničeho byla vyložená gólovka. Zaváhal jen u jednoho souboje s Almásim, po němž následovala velká šance Šehiče. Dost možná se ale jednalo o faul.

David Jurásek - 6 - Přijde mi, že mu ke konci podzimu, ve kterém nás v podstatě táhl, trochu dochází šťáva. Opět střílel velmi mimo v těžké pozici pro střelu, ale v ideální pro centr, kdy měl všechny hráče po standardce ve vápně. Ve hře předvedl mírný nadstandard a líbil se mi o fous víc než Douděra na druhé straně, zároveň ale Jurásek mnohokrát předvedl, že umí být ještě lepší. Šestka s minusem.

Moses Usor - 5 - Při našem celkem povedeném výkonu patřil spíše k hráčům, kterým to šlo méně. Vidět sice byl, ale tradičně míč předržoval. Plusem je povedený centr, který Kaloč prodloužil do vlastní branky. Pět plus.

Jakub Hromada - 6 - Vybavuji si, že na straně po Kolářově pravé ruce ukázkově vybojoval míč proti dvěma protihráčům a rozjel akci. V tom je jeho nenápadná, ale velká síla. Jinak mi přišel tentokrát o trochu méně výrazný než poslední zápasy, které hraje ve velké formě. V půli musel střídat kvůli zranění.

Oscar Dorley - 6 - Tentokrát nebyla naše hra do plné obrany nijak špatná a k zajímavějším pozicím ve vápně jsme se dostávali pravidelněji než obvykle. Svůj podíl na tom měl svou dobrou kombinační hrou i Oscar. Jen teda rychlostní souboj se Šehičem v první půli vyzněl drtivě v Oscarův neprospěch. Ale těžko říct, jestli za sebou neměl třeba sprint dopředu a nebyl zahlcen.

Ondřej Lingr - 5 - Ve hře nic moc. Zvláště zpracování měl několikrát hrozné, když mu míč odskočil na dva metry a bylo po zajímavé pozici. Ocenit ale musím chytrou střelu do břevna, které nechybělo k úspěchu mnoho.

Peter Olayinka - 6 - Odmakaný zápas, Olayinka patří k nadprůměru. Před rozhodujícím gólem vyhrál souboj s Ndefem. O faul se nakonec nejspíš nejednalo, maximálně o hraniční moment, který ale rozhodčí v zápase obecně spíše pouštěl.

Václav Jurečka - 5 - Snažil se, občas nějaký míč podržel, ale proti stoperům Baníku se výrazněji neprosadil. Průměrný výkon.

Christ Tiéhi - 5 - Ve hře byl podle mě nadstandardní a Hromadu plnohodnotně zastoupil. Známku má ale nižší kvůli inkasovanému gólu. Z opakovaných záběrů usuzuji, že to byl právě on, kdo se nechal odstavit blokem a vůbec nezachytil náběh Fleišmana.

Matěj Jurásek - 9 - Přišel, viděl, zvítězil! Velmi zajímavě působily jeho výkony už v průběhu podzimu, v koncovce se mu ale nedařilo a měl v ní i dost smůly. Tentokrát ji prolomil impozantním způsobem. Při prvním gólu si udělal prostor ve vápně a důrazně vypálil přesně k tyči. Druhý gól byl ještě hezčí, když se fantasticky trefil ze střední vzdálenosti. Myslím, že ukázal velký potenciál a je dobrou variantou k dalšímu talentu Usorovi, který je typologicky jiný.

Stanislav Tecl - 6 - Výkon mezi pět a šest. Měl výhodu, že brzy padla branka Juráska a Baník hrál otevřeněji. Stopery mu navíc načal Jurečka, který nebyl výrazně horší. Nicméně Tecl mi přišel i vlivem okolností o trochu viditelnější, a tak dávám vyšší známku.

Lukáš Provod a Ondřej Kričfaluši nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

15. - Neděle 06. 11. 2022 18:00

Fortuna liga, 2022/2023
3 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

53. vlastní branka
73. Matěj Jurásek
79. Matěj Jurásek

FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

58. Fleišman

Komentáře (83)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Hostování mladých slávistů.

    Corfe     před rokem 08.11.2022 16:22 |  
    13 12

    Mě zaujalo vyjádření Trpišovského, že M. Jurásek měl před sezonou možnost odejít hostovat, ale odmítl to. Dobře udělal a škoda, že víc hráčů nemá takovou zarputilost a odvahu jako on porvat se o místo ve Slavii. Mě přijde, že Trpišovský chytá trochu mánii na to posílat naše hráče pořád někam hostovat. Kdo jako mladý za Trpišovského éry šel někam hostovat nebo byl prodán se zpětným odkupem, kdo by se v cizím klubu prosadil a pak se k nám vrátil a naskočil do sestavy? Jenom Hromada a Kuchta v Liberci a teď snad M. Jurásek po jarním hostování ve Vlašimi jinak nikdo a naopak plejáda hostovaček, které se nevydařily - M. Jurásek loni na podzim v Karviný, Beran v Pardubicích, Beran v Bohemce, Stejskal v Olomouci a v Liberci, Horský na jaře v Boleslavi, Fila v Teplicích, nekonečná hostování Matouška a Ekpaie a další a další.

    Chtělo by to častěji dát důvěru našemu mladému hráči namísto "hvězdné" posily. Např. letos mohl klidně zůstat v kádru Červ nebo Valenta namísto Tiéhiho, Talovjerov nebo Vlček namísto Santose. Sportovně bychom si rozhodně nepohoršili, ušetřili bychom na přestupech i mzdách a měli víc odchovanců na pohárové soupisce. Doufám, že se trenér poučil a do budoucna bude víc věřit vlastním kmenovým hráčům a zejména odchovancům.

    • Re: Hostování mladých slávistů.

      Alanor (admin)     před rokem 08.11.2022 16:32 |  
      17 2

      Teď ty případy jsou diskutabilní. Zrovna Tiéhi toho odehrál hodně a určitě není zklamáním. Na druhou stranu je pravda, že třeba Červ je taky ligový nadprůměr. A odkup Valenty byl vzhledem k síle kádru na jeho pozici zvláštní, spíš jsme se asi báli, aby neskončil u konkurence a měli jsme na něj výhodné podmínky. Nákup Santose chápu. Má skvělé předpoklady a i když se mu podzim hrubě nepovedl, tak to neznamená, že to na jaře nebude naopak. V neděli se mi líbil hodně.

      Ale do budoucna bude větší stavění na odchovancích podle mě jasná cesta. Z akademie už začínají vycházet špičkoví mladí hráči a jejich postupné větší zapojování do áčka je podle mě jen otázkou času. Prvními vlaštovkami jsou M. Jurásek a Samek a oba podle mě od trenérů dostávají či dostávali relevantní prostor.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2022 16:34) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hostování mladých slávistů.

        Corfe     před rokem 08.11.2022 16:47 |  
        15 3

        Já si obecně myslím, že posila by prostě měla kvalitativně jasně převyšovat odchovance a to mi u některých posil nepřijde. Třeba Tiéhi se ze začátku jevil nadějně, ale někdy v polovině podzimu jeho výkony upadly, někdy až do hlubokého podprůměru, typicky zápas doma s Ballkani. Samozřejmě na druhý straně nemůže platit, že někdo hraje, protože je odchovanec, ikdyž nemá potřebnou kvalitu. Ale odchovanci podle mě musí cítit, že mají dveře do áčka a do základu otevřené a není nad nimi skleněný strop jako je v řadě velkoklubů typu ManCity, Chelsea, PSG a u nás třeba v Plzni.

        Za druhý v poslední třech letech mi přijde, že se opakuje situace, kdy v létě máme hodně široký kádr, který v posledních dnech přestupního okna až přespříliš zúžíme, abychom pak zejména v pohárových zápasech museli kvůli pravidelné sérii zranění brát na lavičku dorostence a tvořili základní sestavu ne podle formy hráčů a typologie soupeře, ale podle toho, kdo je zdravý. Od Valenty jsem asi nejen já očekával, že přesně v tomhle pomůže a jako odchovanec nebude zabírat místo na pohárové soupisce a své si ve velice hratelné skupině odehraje, proto byl jeho odchod v závěru přestupáku překvapení a podle mě chyba. Stejně tak byla chyba odeslat do Liberce Talovjerova a nechat si na 3 soutěže a nahuštěný program jen 3 stopery.

        Kiksy Santose asi překvapily všechny, ale v jedné věci bych se ho zastal. Dřív obecně platilo, že většina posil dostávala zhruba půlrok na aklimatizaci v novém klubu, taktiku, tempo tréninků, sehrání s týmem apod. Santos byl hozen do vody, stejně jako rok před ním Ousou, na kterém to taky bylo znát. Třeba D. Jurásek zapadl hned, ale ne každý hráč to dovede a neznamená to, že je špatný, jen je s ním třeba větší trpělivost. V tomhle myslím, že bychom měli být se zapracováváním posil trpělivější a opatrnější.

        • Re: Hostování mladých slávistů.

          Alanor (admin)     před rokem 08.11.2022 16:54 |  
          15 4

          U toho Tiéhiho to může být i o typologii. On je dobrý s míčem a hodně pomáhá s rozehrávkou od stoperů a brankáře (i když teď tu bohorovnost ve vápně párkrát přehnal). Nejsem přesvědčen, že se mu v tom Červ s Valentou vyrovnají. A pro naše trenéry to při současném složení mužstva mohla být cenná vlastnost.

          Že Talovjerova pustili předčasně, je pravda. Podle všeho se počítalo s podpisem Hiena. Ale když je to postavené, že se neměl kupovat Santos a měl se tu místo něj nechat Talovjerov, tak myslím, že by s tím v létě 99 % fanoušků nesouhlasilo.


          Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2022 16:56) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hostování mladých slávistů.

            Ivan     před rokem 08.11.2022 17:00 |  
            4 1

            u Tiehieho ještě je super, že se snad v každém zápase dostane k nebezpečné střele z (harnice) vápna.

            • Re: Hostování mladých slávistů.

              Lunaris     před rokem 09.11.2022 12:59 |  
              4 1

              A zdravotně je zatím držák schopný kdykoliv naskočit a zacelit díru v záloze či na stoperu, což je důležitější než střelba z vápna.

        • Re: Hostování mladých slávistů.

          lantsmit     před rokem 08.11.2022 17:49 |  
          6 5

          Tiehi je úplně v pořádku, na to, že tu není ani toho půl roku, co obvykle hráči potřebujou k zažití fotbalu JiT.

          A Santos teď tolik nechybuje, resp. jeho chyby tolik nebolí mj. proto, že je kolem něj, stejně jako kolem ostatních stoperů mnohem větší pomoc a zajišťování od Oscara, Masa, Hromady a spol. Proto taky vypadají opticky líp i Taras s Ousouem.

        • Re: Hostování mladých slávistů.

          lukas6novak     před rokem 09.11.2022 07:54 |  
          7 1

          Zrovna Tiehi je podle mě posila která se ještě dost vyplatí. Dost všestranný hráč který je velmi silný v osobních soubojích. Takticky nemá problémy, na defenzivního záložníka dost kvalitní rozehrávka, nebojí se vzít balón pod tlakem a udržet ho (ano občas to přehnal ale je to jen o tom najít ten střed kdy ještě ano a kdy to je moc), a zároveň má slušný zakončení a nebál bych se ho záměrně tlačit do zakončení a těch 5-6 gólů v sezóně by byl schopný dávat

        • Re: Hostování mladých slávistů.

          DF007     před rokem 09.11.2022 07:58 |  
          3 1

          Jen pár připomínek. V Man.City začínají dostávat vlastní odchovanci dost prostoru (viz.Foden a další mladíci z akademie už také hráli). Dále, Ousou začal hrát a na konci podzimu, čili měl na aklimatizaci téměř půl roku. První utkání hrál v Karviné. Totéž lze říci o D.Juráskovi, který pravidelně nastupuje až v druhém půlroce ve Slavii. Na jaře sbíral spíše drobky.
          Jinak souhlasím a přidávám se s adorací našich odchovanců namísto posil. Máme v mládeži několik velmi zajímavých hráčů, kteří by měli dostávat postupně čuchnout (Pikolon, Šmiga a další). Dvě první vlaštovky máme v Juráskovi s Kričfalušim.

          • Re: Hostování mladých slávistů.

            Radek097 (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 10:26 |  
            5 0

            Ousou začal nastupovat poměrně brzy, od půlky září byl v základní sestavě. Přišel v druhé polovině července. Ač mu do základní sestavy pomohl odchod Zimy a dlouhodobé zranění Kúdely, ale na aklimatizaci neměl moc času (2 měsíce). Na to že si do té doby připsal 24 startů ve druhé švédské lize... slušný skok.
            David Jurásek nastoupil na jaře do 9 z 15 zápasů v základní sestavě. A to do dvou zápasů nenastoupil proto, že byl jednou zraněn a jednou byl vykartován. Takže se dá říct, že byl devětkrát v základu z 13 zápasů, když to bylo možné. To nejsou žádné drobky... (v EKL nehrál, protože se nevešel na soupisku)

    • Re: Hostování mladých slávistů.

      japoko     před rokem 09.11.2022 10:10 |  
      2 7

      Tak srovnávat Santose s Talovjerovem je dost mimo. Santos pres to vše minulé jasně lepší!

      • Re: Hostování mladých slávistů.

        lantsmit     před rokem 09.11.2022 10:22 |  
        4 5

        Docela bych chtěl vidět Santose na šestce, abychom se o nějakém porovnání vůbec mohli bavit... Nebo aspoň proti soupeřům kvalit Feyenoordu, se kterými Santos dosud vůbec nehrál.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    rybarmirek     před rokem 08.11.2022 17:58 |  
    8 5

    Zdravím,hodnocení v pořádku,jako vždy.Co se týká Tiehiho, dám do placu svůj názor.Chapub,že každý hráč potřebuje na adaptaci nějakou dobu,to je jasné.Muj postřeh na tohoto borce je ale trochu jiný.Techniku má velmi dobrou,je ale pomalejší a predrzuje balón, já si opravdu nejsem jistý,zda si ho ponechat, když Červ a Valenta jsou podle mého názoru lepší,to můj názor.Treneri asi ale vědí,co dělají!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    p!erreCORE     před rokem 08.11.2022 18:17 |  
    2 7

    Až dneska jsem si všiml, že tu dává hráčům pravidelně jedničky :) Tak si to užij, vole.

    No a jsem rád, že se nás našlo dost s desítkou pro Matěje!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Kulajs     před rokem 08.11.2022 18:17 |  
    7 1

    Myslíte, že by Ondra tu hlavičku chytil, kdyby před ním neskákal Olayinka, který se snažil míč odhlavičkovat? Mohlo ho to ovlivnit, že dobře neviděl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Sedrousek     před rokem 10.11.2022 12:51 |  
      0 0

      Chytil by ji, kdyby hlavickoval ten chory dlouhan z Plzne.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Aladinus     před rokem 08.11.2022 18:20 |  
    9 2

    Tentokrát bych dal Douďěrovi vyšší známku než pět. Někdy vyvolává rozpaky svými centry do vápna "na nikoho", v tomhle zápase ale vydatně pomohl náběhy z hlouby pole odpoutat pozornost obránce, který by si jinak výrazně víc hlídal Juráska.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Cygnus     před rokem 08.11.2022 19:02 |  
    10 3

    Matěj byl celkem 21 minut na hřišti. V rozmezí 6 minut dal 2 krásné branky, které rozhodly o našem vítězství a o tom, že dýcháme Plzni na záda. První přesnou ránou k tyči, druhý byl ještě větší Meisterstück. Matěj si jednoznačně zaslouží maximální ohodnocení. Kdy jindy dávat desítku, než v jeho případě?


    Komentář byl uživatelem upraven (08.11.2022 19:07) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Kulajs     před rokem 08.11.2022 19:53 |  
    12 0

    Z Matěje jsem byl naprosto unešený. Teď hlavně aby vydržel a drželo mu zdraví. Pamatujeme si na Samka, který měl také skvělý start a pak nějak uvadl. Snad to má v hlavě srovnané, aby mu ji nezamotal nějaký agent. Měl by tu vydržet a vyhrát se. Jeho trefy jsou krásné a přesné. Tím mi připomíná Nica, když mu to pálilo. Jaký to rozdíl od našich dalších hráčů, kteří často trefují tribunu :-(

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      tomblesk     před rokem 10.11.2022 14:37 |  
      3 0

      Chvála na Matěje je na místě - zaslouží si to! Já jen dodávám jeho další ctnost: před provedením kopu zvedl vždy hlavu, podíval se - no AJETO! Při střele - té první - na "přední" tyč si všiml podivného náklonu Laštyho na druhou stranu. Toto poznání Laštyho pak vyvedlo z míry ... věděl, jak naletěl!. Při druhé střele viděl Matěj, že je Lašty venku z brány - ten pak couval, ale podíval se asi do světel, byl oslněn a reagoval pozdě ... Každý čutálista, co ví kdy zvednout hlavu, podívat se a pak konat je velmi cenný! Ostatně tuto schopnost měl právě Nico - z legend mi napadá snad Jokl /Slovan či Trnava?/ a Rudla Kučera. Pak Kadraba a dále už asi víme jak to šlo - za mně: Matěj je na té správné trajektorii vývoje a slabší dny mu velkoryse přehlédneme.
      Radost z jeho práce na place bude ještě hodně velká! Matěji do toho!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Kulajs     před rokem 10.11.2022 15:37 |  
        2 0

        Pohybem mi navíc připomíná Frantu Veselého, kterého jsem měl tu možnost zažít na vlastní oči. Je rychlý a má dobrý dribling. Franta byl ale postavou menší o 14 cm. Když Matěj ještě přidá na hře hlavou, tak to bude pecka! Bude to mít ale stále těžší, až si ho začnou všímat všichni ti dřevorubci. Veselý podle ofiko stránek dokázal odehrát 100 ligových zápasů v řadě! To už asi v současné době možné není, protože hra je podstatně tvrdší a u nás i záludnější, viz ten chorý hráč. Budeme mu tedy přát hodně sil a čistou hlavu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          tomblesk     před rokem 14.11.2022 06:31 |  
          2 0

          Co já vím, říkalo se asi toto: Franta Veselý díky své tělesné konstrukci měl na nohách svalstvo, jež svojí strukturou mělo něco co, jest nazýváno jako krátké vlákno, jež vede k silnému poutu svalu ke kosti a tak nemusí docházet při enormní námaze k narušení vazů, šlach atd. Taky tento druh svalstva má jinou /hutnější/ hustotu a tak vznik tzv. trhliny ve svalu vzniká u trénovaných lidí až při komplikovaných nárazech a situacích a tím i k menšímu výskytu zranění tohoto druhu. A to pomohlo Frantíkovi i přes bezohlednost soupeřů k výjimečné odolnosti vůči zraněním. Tak jako se v dětství hledají určité - třeba růstové předpoklady k volbě sportovní orientace /třeba růstu u gymnastek, který není žádoucí, hledají se dispozice pro sporty takříkajíc s nerovnoměrnou zátěží na tělo /například plavání, ale už i atletika/ Samozřejmě jsou i příklady , že se to přehání až to někdy smrdí jakousi následnou cílenou "kultivací těla" a "pomůckám" typu podpůrných prostředků /anabolika a jiné/- Nicméně Franta byl výjimečný hlavně svojí herní inteligencí, rychlostními předpoklady, které uměl využívat a což jsou tzv. "dary od boha". Díky za to, že svoji kariéru spojil se Slavií a přinesl nám tolik radosti!

  8. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    IJS     před rokem 08.11.2022 23:25 |  
    7 6

    Hodnocení je asi reálné a spravedlivé, ale já bych ubral trochu na chvále Santose. Ano hrál dobře, ale nějaká jistota z něj rozhodně nečiší! Naopak bych vyzvedl nenápadnou a vynikající hru Oscara. V době , kdy máme na marodce skoro celou střední zálohu, tak nakonec Oscar je ten hráč, který svoji hrou a přístupem otočil nepříznivý vývoje podzimu. Není v tom samozřejmě sám, ale on hraje na pozici, která je klíčová. Sám jsem zvědavý na jaro, kdy už boudou ( snad ) k dispozici Holeš a Ševčík s Provodem, zda Oscar půjde zase na levou obranu nebo na lavičku a nebo naopak bude lídr mužstva. Ještě jsem si všiml, že Douděra neumí spolupracovat s Usorem! To je velký rozdíl proti sestavě, kdy tam hraje Masopust. Mě to přišlo, jako kdyby se bál, že se za něho Usor nevrátí. Když pak šel Usor dolu a začal tam hrát Jurásek, tak najednou Douděra lítal, jako v derby... Ale to je můj pohled přes TV, v realu to třeba vypadalo jinak?!


    Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2022 10:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      wotlemburg     před rokem 09.11.2022 08:34 |  
      8 0

      Tak hrál Oskar dobře nebo špatně?

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 09:26 |  
      2 0

      Tak to tak máš vždycky, že ti někdo pasuje víc, druhý míň. Vzpomeň třeba na Oskara na LB, kdy za mne byl vždy o hodně výraznější, když měl před sebou Plavšiče, než Olieho. Tady bych řekl, že je to typologií. Jurásek/ Douděra jsou běžci, podobní. Usor se mazlí, takže Douděra neví co má čekat. Maso je mazák, který si ho zpracuje.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Karel13     před rokem 09.11.2022 09:34 |  
      3 1

      Ano, ubral bych na chvále Oskara, protože z něj nečiší jistota, ale vyzdvihl bych jeho vynikající hru . To je diagnóza schizofrenie? ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        IJS     před rokem 09.11.2022 10:49 |  
        5 0

        Omluva, samozřejmě jsem myslel "ubrat na chvále Santose"! To skutečně vyznívá jako schizofrenie! Ach jo...

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          kjandourek (admin)     před rokem 09.11.2022 12:54 |  
          3 1

          Musím říct, že mi bylo jasné, že tady myšlenky předběhly prsty a čekal na korekci .... jenom jsem tedy marně přemýšlel, kdo tam měl být - kdo byl tak chválen, že v Tvých očích sebral pochvalu Oscarovi... :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Taky     před rokem 09.11.2022 10:02 |  
    6 3

    Díky za hodnocení!

    Rudej nok Kalous pro ČT vyrobil reportáž se strašlivým zářezem, ale teď, po vyjádření komise, předním záběru atd. ani slovo korekce od nikoho z ČT.

    Za mě M. Jurásek desítka jak vyšitá a Douděra, který mu ty situace pomohl neskutečnými dlouhými sprinty vytvořit, by neměl mít pětku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Lunaris     před rokem 09.11.2022 12:56 |  
      4 1

      U Douděry asi záleží, co od něj trenér chce. Sprintové náběhy do křídla on umí, pomáhá tím k trhání obrany, váže na sebe krajní hráče soupeře. Na druhou stranu špatně vyhodnocuje souboje a v pozičním bránění má taky rezervy. Alanor mohl jeho přínos, jak o něm píšeš, jistě zmínit, ale ve finále by z toho stejně asi nic lepšího než pětka nebylo, protože to zase vyváží ty nedostatky jinde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        lantsmit     před rokem 09.11.2022 13:40 |  
        3 2

        skvěle popsáno... jen na spojení "trhání obran" mám už trochu kopřivku. Je to jistě užitečná práce, ale měli bychom chtít od hráče současný Slavie prostě víc.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 10:16 |  
    34 1

    Dobré dopoledne přeji Vám všem tady od nás:-)). Sice je zataženo, ale já se raduji:-)). A káva voní:-))
    Nejprve poděkuji Alanarovi za tu práci a hodnocení.
    Je to střízlivé a bez velkých emocí. A je to asi správně, pořád buďme na zemi a v pokoře.
    Vždy je lepší vidět hlavně to, kde se staly chyby. To nás posouvá a zlepšuje. A to platí u všech!!
    Tím myslím hráče, trenéry, vedení i nás fanoušky.
    Oslavy byly moc pěkné a František Veselý určitě spokojeně pokyvuje hlavou spolu s ostatními bardy z toho našeho slávistického nebe. Za to moc děkuji:-))!!!!
    Takovou malou kaňkou bylo akorát nefér skandování vůči Frýďovi a Laštymu.
    Tady jsme nechali slavistického ducha hodně plakat.
    Pro Davida Ocetníka mám vzkaz. Prosím!!!
    Davide , máš možnost mluvit za nás všechny, tak nás braň daleko víc. Je to opravdu nutné!!!!
    Nikde jsem nenašel ve sdělovacích prostředcích (Sport, Seznam, TIKI TAKA a další) ani slůvko omluvy za tu mediální masáž, jak Olayinka k faulu přišel. Stačil jeden záběr, který je opravdu relevantní a celá ta masáž se sesypala a odkopala všechny ty "odporníky" v čele se Svěceným a Barošem... poslal bych je s prominutím do (_I_) a ty dva choré komentátory včetně expertů na 02 taky.
    Jediný, kdo uvedl na pravou míru celý tenhle štvavý a dehonestující útok na jméno Slávie byl Pavel Procházka, který požádal o vysvětlení p. Kocourka. Jasné, stručné a hlavně pravdivé!!!!
    Dnes proběhne vše hladce, protože Plzeň i Sparta vyhrají. Nic jiného v tom nehledejte, opravdu to tak tipuji.
    Držme palce našim klukům, aby se připravili na zápas ve Zlíně dobře a poctivě.
    Víme sami z nedávné zkušenosti, že tihle soupeři nám občas nevoní a tak máme čas si to na ně pořádně "poštelovat".
    Vím o čem mluvím a jako by se to nabízelo.... Zrovna Zlín a Karviná:-((
    Určitě to víte také.
    "Arator nisi incurvus praevaricatur" - Plinius starší
    Jen sehnutý oráč vyorá rovnou brázdu
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Tisovák     před rokem 09.11.2022 10:38 |  
      18 1

      Vážený Sokrate55, zdravím ze severu republiky. Už je mi 68 a Slávince fandím od 12let a vaše slova a hodnocení mě vždy pohladí a dodají energii proti hysterii která panuje proti našemu klubu, i já občas propadnu beznaději když se zrovna nedaří, manželka by mohla vyprávět, ta jen kroutí hlavou a tuká si na čelo! Ale pak si přečtu Vaše komentáře a zase věřím že to bude lepší. Přesto si myslím že by se naše vedení mělo více ohrazovat proti útočení na náš milovaný klub!! ještě jednou děkuji za Vaše příspěvky!!

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 13:42 |  
        6 0

        Příteli Tisováku a všichni ostatní.
        Já už si připadám jak ten nejstarší inventář těchto SN. A přesto od Vás všech tady neustále čerpám nové poznatky, postřehy a i kritiku, kterou si i já zasloužím, pokud něco "zmastím".
        O to víc si považuji si s Vámi všemi tady podisputovat o naší Slávii, kterou máme všichni v srdíčku.
        Děkuji za pozdrav ze severu:-)).
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          slavista23     před rokem 10.11.2022 23:53 |  
          2 3

          Dobrý den tedy večer
          Nejvíc mě mrzí jak se chová v tiki taka (já to beru jako tele tele II) "pan" šmicer když tam haní naši Slavii. U něj jsem tam nikdy neviděl že by se někdy zastal Slavie. Buď se k nim ještě přidá nebo mlčí a přikyvuje jak nemocný osel! Hodně mě to u něj mrzí.
          Sport si už nekupuji pravidelně několik let (nejsem masochysta). Koupím si jej jen když je nějaká událost jako 4 kule v Edenu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        butters     před rokem 09.11.2022 13:34 |  
        10 0

        A vědí karty, že Šádek a Bartoněk jsou jedna famíile?

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Wulfstan (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 14:05 |  
        3 1

        Křišťál zas říká Plzeň. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Myšák     před rokem 10.11.2022 12:47 |  
          0 0

          Minule jsi psal, že se ti koule rozbila, kolik těch koulí (křišťálových) vůbec vlastně máš?

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před rokem 10.11.2022 14:20 |  
            1 0

            Koule mám dvě. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Leksel     před rokem 09.11.2022 16:14 |  
        3 1

        Já beru všechno, když se Chorý, příp. Moskytera dostanou ze hřiště na nosítkách.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Kulajs     před rokem 09.11.2022 16:58 |  
        4 0

        Vážený Sokrate, asi nejstarší nebudeš, mně je ještě o pár let více, ale to nehraje roli. Slavii máme v srdci stejně. Také bych byl rád, kdyby se podařilo Slavii se ozvat, že ten mediální hon na ni byl omyl, vyvolaný jediným zkresleným záběrem. To, že by se některý z těch tzv. odborníků kál sám od sebe, neočekávám.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 17:58 |  
          0 0

          Vím příteli Kulajsi, starších kluků než já je tu určitě více.
          Spíš jsem to myslel z působením tady na SN. Můj asi první příspěvek je někdy ze začátku roku 1998 a to jsme nebyli ani registrovaní.
          Ale s úctou i k Tvému věku barde.
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            tomblesk     před rokem 10.11.2022 14:21 |  
            2 0

            Tak jste si chlapci pokecali na téma, kdo je se Slavií déle a tak - Mně to připomíná debatu z Knoflíkové války /téma jistě znáte/. Inu, já kvůli tomu nekňučím ve stylu - kdybych to byl věděl ....
            Jen dodám: já na Slavii chodím už od roku 1953 /bylo mi cirka 5 - tehdy s tátou a za doprovodu jeho kamaráda J. Laufera/ příspěvky zde /odkdy/ už z důvodů biologických prostě ani nepamatuji/. Tak a teď je už čas spustit - kdo ho má největšího ... hezký den, a když je se s Slavií bude to určitě ten nejlepší den!


            Komentář byl uživatelem upraven (10.11.2022 14:22) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 10.11.2022 16:01 |  
              3 0

              Zdravím Tě příteli Tomblesku s úctou.
              Myslím, že si tady určitě pindíky neporovnáváme a asi to celé bylo myšleno trochu jinak.
              Věř, že si každého opravdového slávisty nesmírně vážím a nikdy jsem neporovnával, kdo od kdy fandí.
              A věřím, že se ani nic takového nespustí, protože se máme rádi:-))
              S úctou
              Sokrates55

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                tomblesk     před rokem 14.11.2022 05:00 |  
                0 0

                Beru a příště budu hodnější stran ironie - ta totiž vyžaduje jistý stav vnímání u okolí. U tebe obavy nemám, nicméně jiní s tím mívají problém a když se k tomu přidá zapšklost, nasranost na celý svět a nedej bože vetřelce z tábora jiných barev, bývá zaděláno - nikoliv na konstruktivní debatu - ta vždy ostrouhá. A též sdílím tvůj náhled na nás jako na slávisty. Jsme prostě jiní! Být slávistou vnímám jako úděl, dobrovolnou volbu a svým způsobem i jako výjimečnou kulturu. HOWGH! A přeji vždy dobrou kávu!

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 14.11.2022 09:28 |  
                  0 0

                  Příteli Tomblesku:-)).
                  Já vím, že jsi to nemyslel nijak zle. Vždyť Tě tady z těch disputací znám spoustu let a vždycky si držíš tu svou "lajnu".
                  Takových jako jsi Ty jen víc... :-)).!!!
                  S úctou k Tobě a všem slávistům
                  Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Karel13     před rokem 09.11.2022 14:12 |  
      4 0

      Milý Sokrate, mám už nějaké životní zkušenosti a tak mi na naší Slavii pasuje jedno arabské přísloví : "psi štěkají ale karavana jde dál". Nebo taky "rozčilovat se znamená kazit si zdraví kvůli blbosti jiných". Takže zdravím od dobrého presa ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 16:08 |  
        2 0

        Děkuji příteli za přísloví, která beru jako poučení, když to ve mě pění....... :-)), a přeji dobrou chuť.
        "Semper plus metuit animus ignotium malum" - Publilius Syrus
        Člověk se vždy víc bojí zla, které nezná.
        S úctou
        Sokrates55

        • Michal Frydrych

          lubi34     před rokem 09.11.2022 16:43 |  
          1 0

          Příteli Sokrate zdravím vás a musím opravit. Tribuna Sever na které stojím naopak Michal byl přivítán s úctou a bylo skandováno jeho jméno.

          • Re: Michal Frydrych

            Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 16:59 |  
            1 0

            Tak pak se tedy omlouvám, tohle jsem nepostřehl.
            V průběhu druhého poločasu, po tom jak Frýďa ležel po naší akci v jejich pokutovém území tam urážky zazněly.
            Tak asi tak a myslím to v dobrém.
            S úctou
            Sokrates55

            • Re: Michal Frydrych

              lubi34     před rokem 09.11.2022 17:16 |  
              0 0

              V poho a během zápasu se to mohlo stát neb emoce asi tak :-)

              • Re: Michal Frydrych

                Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 17:54 |  
                0 0

                Stejně děkuji za info.:-))
                Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          žbl68     před rokem 10.11.2022 07:42 |  
          1 0

          vyraž na pěškotour krz šumavu od východu k západu a uklidníš se :-) je to jen sport ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      obiwan     před rokem 12.11.2022 07:48 |  
      3 0

      Příteli Sokrate, dovolil bych si poznamenat, že nám všem nepohodlný (neb rudý) Jan Rajnoch se na twitteru omluvil, že zákrok Olieho vyhodnotil špatně a že opravdu nešlo o faul. Myslím, že to je zcela výjimečný a ocenění hodný postoj v té štvanici na nás...

      obi

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 12.11.2022 09:54 |  
        1 0

        Přeji dobré dopoledne příteli Obi
        Tak alespoň jeden....:-))).
        A díky za info.
        S úctou
        Sokrates55

  11. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    žbl68     před rokem 09.11.2022 12:07 |  
    1 5

    Hromada - 7
    Tecl - 5
    Tiehi - 4
    Olayinka - 7
    ...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 12:12 |  
    16 1

    Zdarec za mě asi OK, jen Matějovi bych dal 10, kdy jindy? Za 25min. překlopil dvěma góly zápas pro nás! tkže toto mi hlava moc nebere, ale jinak dobře.
    Ještě mimo mísu, trochu jsem čekal (ale vážně jen trochu), že nějaký ten křikloun z neděle se chytne za nos a omluví se, nebo alespoň vysvětlí svůj úsudek, že byl ovlivněn špatným záběrem. Ale ono nic! Nikdo nikde!
    Běžte se vy slavní odborníci vycpat!

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Cygnus     před rokem 09.11.2022 13:52 |  
      13 1

      Nemyslím si že hráči nebo někdo z Slavie stojí o nějakou omluvu.

      Jinak vzpomeňme si jak tady někteří ještě nedávno proklínali Santose s tím že už ho nechtějí nikdy vidět v dresu Slavie. Jak rychle se vše může měnit. Viz Ondra Kolář kterého část zdejších srovnala s zemi a nejraději dokonce zdarma chtěla poslat pryč.

      Psychika a sebedůvěra je tak důležitá ve fotbale, a i tady na diskusi bychom si to měli uvědomit. Ondra, Tecl, Coufal a další se už zmínili o tom, že jejich výkony byly ovlivněné kritikou na sociálních sítích. Že na Idnes a jinde se často objevují podpásovky a hulvátské komentáře je logické, tězko se od fandů konkurence dá něco jiného očekávat. Ale tady na SN bychom neměli úmyslně hráče znemožovat. Chyby patří k fotbale, klidně se o tom může debatovat. Hráči ví sami lépe než kdokoliv z nás když jim něco nevyjde. Ale i kritika by měla být férová a ne zaměřená na to, hráčům a tedy Slavii úmyslně škodit. Ale někdy je to ego tak velké, stejně jako přesvědčení vlastní neomylnosti tak lákavé.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        SvatyBojovnik (přítel SN)     před rokem 09.11.2022 14:54 |  
        11 0

        Nejde o to jestli o omluvu někdo stojí nebo ne, ale pokud plivu sliny o tendenčních zápasech a podpořím to vymyšleným a to opakuji vymyšleným faulem a který je vzápětí (myšleno 24hod.) vyvrácen, tak sakra čekám sebereflexi a uvedu to na pravou míru! Naházet špínu to se udělá lehce, ale omluvit se to ne, to se bude dělat mrtvý brouk. Ona ta špína v nadpise přitahuje, omluva ne....

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      pcitron     před rokem 09.11.2022 22:10 |  
      3 0

      V toxickém prostředí českého fotbalu sebereflexe těžko dočkáš. V Hattricku je dobrý rozhovor se šéfem Wedosu - z jeho slov lze celkem zřetelně vyčíst, že ani ta slavná Fevoluce (a i další subjekty hlásící se k "svěžímu vánku" a "očitě fotbalu") nejsou žádné velké terno. Osobní ambice nade vše.

  13. Něco z historie

    Mike     před rokem 09.11.2022 14:29 |  
    22 0

    Díky 3 brankám Baníku jsme do 15.kola nastříleli 47 gólů. Hledal jsem zpětně, kdo nastřílel po 15 kolech více branek a bylo to 52 branek Dukly Praha v sezóně 1961/1962, tudíž fotbalisté, kteří tvořili základ reprezentace na stříbrném MS v Chile. Takže od našich fotbalistů letos skvělý počin do historie.

    • Re: Něco z historie

      kjandourek (admin)     před rokem 09.11.2022 14:38 |  
      9 0

      Udržet tohle tempo a bylo by celkem reálné mít na konci soutěže na kontě tu stovku..... :-)

      • Re: Něco z historie

        Mike     před rokem 09.11.2022 15:49 |  
        7 1

        Tak ono toto tempo se asi udržet nedá. A v nadstavbě posledních 5 kol budou těžší soupeři, vypadá to, že o titul se bude hrát až do konce. A tam je zásadní sázka na výsledek.

        • Re: Něco z historie

          kjandourek (admin)     před rokem 09.11.2022 16:52 |  
          2 1

          Ovšem teď jsme teprve v polovině základní části... takže při zachování tohoto tempa (a že jsme nedali každému nálož - třikrát jsme prohráli s nulou a jednou plichtili na jeden gól) budeme mít na konci základní části 94 branek.... a dát za pět zápasů šest gólů není nereálné i při hře na výsledek :-)

        • Re: Něco z historie

          lukas6novak     před rokem 10.11.2022 07:17 |  
          2 0

          Když to budu brát i s nadstavbou (takže ještě 20 zápasů) tak by to znamenalo 2,65 gólů na zápas a i když to bude těžký tak to není až tak daleko jak se zdá. Stačí třeba 2 povedený zápasy například jako teď na podzim s Pardubicema nebo Teplicema a rázem to bude blízko. A protože na jaře už nebudeme hrát evropu tak bych řekl že se po delší době se může ukázat top lavička (oproti zbytku) a vyrovnaný zápasy (vedení o gól třeba) budeme ke konci náhradníkama jednodušeji lámat

      • Re: Něco z historie

        žbl68     před rokem 10.11.2022 07:40 |  
        1 1

        a šutér ST bude mít 21 zářezů - bo wokobere :-)

    • Re: Něco z historie

      Alanor (admin)     před rokem 09.11.2022 14:40 |  
      8 0

      Pěkné info, hodil jsem to na fb SN.

      • Re: Něco z historie

        Mike     před rokem 09.11.2022 15:47 |  
        6 0

        Zajímavost- když jsem se nořil do historie, tak mě zaujala sezona 2006/2007, kdy tehdy mistrovská Sparta měla po 15 kolech nastřílených 17 branek. Trenérem byl Bílek. I přesto po těch 15 kolech vedla ligu se 30 body. Výsledky z jejího pohledu- 0-0, 1-0, 0-0, 2-1, 0-3, 2-0, 1-1, 3-0, 0-0, 3-0, 1-0, 2-0, 0-0, 1-0, 1-1.
        Tehdy padalo málo gólů, změnil to až Vrba, který v Plzni začal ordinovat útočný styl a hodně týmů se této filozofii přizpůsobilo. V té sezoně 2006/2007 byl průměr gólů na zápas v celé lize prachbídných 2,23 , v době Vrbova prvního angažmá v Plzni vyletěl až na 2,8.

    • Re: Něco z historie

      Leksel     před rokem 09.11.2022 17:07 |  
      5 0

      Dobrá práce, jsi takovej Karel Čáslavský ve fotbale. :-)

      • Re: Něco z historie

        žbl68     před rokem 10.11.2022 07:38 |  
        1 0

        nebo Tarasov v hokeji ... :-) ten měl taky v notýsku každou střelu

  14. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    jipeslav (přítel SN)     před rokem 10.11.2022 09:18 |  
    1 0

    S hodnocením víceméně souhlasím, Matěj Jurásek by si zasloužil možná desítku, ale aspoň je tu rezerva pro podobný výkon, ale proti top evropskému týmu. Třeba hatric proti Realu Madrid apod. Může to být takový precedens, že tohle je na devítku.

    Ještě odbočím, prý Vlkanova ve čtvrtém kole již nastoupil za Hradec, nemohl tudíž v dohrávce hrát za Plzeň, a ta by tedy měla prohrát kontumačně. Jestli je toto pravda, měla by se na to upozornit Slavia nebo Brno nebo fotbalový svaz. Tohle je opravdu neregulérní nasazení hráče.

    Jo a Bílek se projevil opravdu jako deBílek, jak hájí Chorého.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kjandourek (admin)     před rokem 10.11.2022 09:46 |  
      4 0

      Já se obávám, že takhle to nefunguje.... že záleží na datu zápasu, nikoliv na tom, do kterého kola zápas spadal.... myslím, že i u nás se takhle jednou stalo, že měl někdo po základní části odehraných 31 zápasů...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        žbl68     před rokem 10.11.2022 11:24 |  
        0 0

        pravdu díš ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        jipeslav (přítel SN)     před rokem 10.11.2022 12:20 |  
        1 0

        Jo, je to tak, zmýlil jsem se. Stejné by to bylo např. s červenou kartou, kdyby ji někdo dostal kolo předtím, již by si odseděl trest a nyní by mohl hrát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      žbl68     před rokem 10.11.2022 11:23 |  
      0 0

      9,44 :-)

    • Re: Kudy vede zajíc????

      mig52     před rokem 10.11.2022 16:42 |  
      2 1

      Sokrate, se mi líbíš čím dál víc. :))) Ještě citátek a bylo by to dokonalé

  15. TS

    Sedrousek     před rokem 10.11.2022 13:19 |  
    5 0

    Dekuji TS za podporu a prezentaci naseho klubu.
    Najdete 130 rozdilu mezi TS a kotlem rudejch lemplu!

    • Re: TS

      žbl68     před rokem 10.11.2022 14:15 |  
      4 0

      TS nehajluje ...

      • Re: TS

        Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 10.11.2022 15:45 |  
        10 0

        Zdravím a přeji hezký den.
        Někdy jsem vůči naší TS kritický. ale jen opravdu někdy.
        Ale přeci nebudeme porovnávat naší " Tribunu sever" a tu chátru z druhého břehu, co hází dokonce dělbuchy na hřiště.
        Uvidíme , jak se ukáže Baček:-((((.
        "Tribuna Sever" - please end no never :-)))
        Sokrates55

        • Re: TS

          žbl68     před rokem 10.11.2022 15:56 |  
          1 0

          jen příklad ... jinak souhlas , je to rudá zběř .... na druhou stranu ted se oproti 80tkáím " " nic moc" " neděje ...

  16. Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Myšák     před rokem 11.11.2022 13:22 |  
    3 3

    Hodně lidí tady při diskusích pláče a stěžuje si, všichni naší Slávince ubližují, jsou na zlí a nespravedliví. Já jsem spokojen a mám z toho radost, protože to znamená, že se nás bojí a že pořád něco znamenáme! Až se na nás přestanou plivat jedovaté sliny a nebude se o nás psát, bude to špatné, takže nezoufejte a berte to, jako uznání našich kvalit. Sralta a Plíseň nás přece nebudou chválit. (Ač nerad, musím sportovně uznat, že se Sralta zlepšila!)