Domácí pohár

MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

Poslední soutěžní utkání roku 2022 odehrála Slavia v rámci čtvrtého kola domácího poháru na půdě druholigové Karviné. Červenobílí měli zápas pod kontrolou a po brankách Olayinky a Lingra už v první půli bez problémů postoupili do jarního čtvrtfinále

Slávisté končili kalendářní rok 2022 se stejným soupeřem, s jakým jej na začátku února otevírali. A vzpomínky to nebyly úplně z těch nejpříjemnějších: Karviná v rámci dvacátého kola nejvyšší domácí soutěže zavítala do Edenu v pozici beznadějně posledního týmu tabulky, který na svém kontě neměl jedinou výhru. Červenobílí celý zápas marně bušili do soustředěné obrany hostí, střídající Peter Olayinka dokonce zahodil penaltu a střeleckou nemohoucnost favorita potřestal dvacet minut před koncem střídající Durosinmi. Po devíti měsících bylo načase splatit dluhy. Karviná mezitím sestoupila do druhé ligy a v její sestavě nezůstal kámen na kameni. Tedy jeden kamínek by se našel, na hrotu nastoupil střelec jediného gólu z únorového klání, nigerijský obr Rafiu Durosinmi. Nejznámějším hráčem v základní sestavě domácích byl kapitán Lukáš Budínský, pouze na lavičce zůstali ligou ostřílení borci Šindelář a Bartl, ani tam se pro zranění neposadila domácí ikona Michal Papadopulos. Trenérský štáb Jindřicha Trpišovského nasadil očekávanou sestavu, která vykrystalizovala v posledních zápasech, pouze Davida Douděru na pravém kraji zálohy nahradil hrdina domácího duelu s Baníkem - Matěj Jurásek.

Slávisté začali zostra a byl to právě Matěj Jurásek, který si navedl míč na levou nohu a donutil domácího gólmana k parádnímu zákroku. Po rohovém kopu Masopusta opět vyplaval na zadní tyči Matěj Jurásek, ale míč trefil slabě a dorazit do brány nedokázal ani Santos. Na druhé straně pádil dopředu Memić a nakonec hlavičkoval nad branku Mikuš.  Domácí se pokoušeli o hluboký blok a dlouhé balóny na Durosimniho, na druhé straně byl stále vidět Matěj Jurásek, nejprve na hranici vápna nasadil svému strážci jesle a jeho ránu zblokoval jeden z beků, vzápětí si posadil na brankové čáře dalšího obránce a svůj centr nasměroval pouze do rukavic Ciupy. Na konci povedené pětiminutovky naskočil na centr Jurečky a hlavičkoval nad branku. Po čtvrthodině musel sáhnout do sestavy domácí trenér, který namísto zraněného mladíka Zedníčka poslal do hry zkušeného Bartla. Krátce na to Juráskův roh propadl přes chumel hráčů na přední tyči, od padajícího Lingra se míč odrazil k Olayinkovi a ten otevřel skóre - 0:1. Neuběhly ani dvě minuty,  míč si nachystal Hromada a jeho ránu z dobré pozice zkrotil Ciupa i přes to, že se Jurečka pokoušel krátce před ním tečovat. Hra se poněkud zklidnila, Slavia držela míč, ale branku soupeře neohrožovala, na druhé straně Karviná začínala kousat, ale na nějaké zakončení neměla kvalitu. Z poklidu najednou přišla druhá branka. Hromada si parádně naběhl na levou stranu, dostal balón od Oscara a našel před odkrytou brankou nabíhajícího Lingra - 0:2. Domácí mohli znepříjemnit hostům cestu za postupem pět minut před půlí, kdy si na Málkův centr naskočil Mikuš, ale tísněn Hromadou nedokázal trefit branku. Když začala první minuta nastavení, zakončoval mladý Boháč centr z trestného kopu rybičkou, Kolář si na jeho pokusu pochutnal. Každopádně v samotném závěru červenobílí polevili a pustili domácí na dostřel. 

Do druhé půla nastoupili oba týmy beze změn. Karvina během prvních vteřin druhé půle držela míč na půli hostí, ale první šanci si připsala Slavia, když na Juráskovu přízemní přihrávku o chlup nedosáhl Jurečka. K dalšímu zakončení se Jurečka dostal po krásné souhře Lingra s Masopustem, jeho střelu srazil obránce. Karvinští zahrozili nejprve akcí Memiće, po které slávistickým fandům zahrál na nervy nejistým výběhem Kolář, ale David Jurásek svého soupeře na zádech udržel. Za chvíli pálil Málek, jeho střelu srazil Santos, domácí chtěli penaltu za ruku, ale zpomalený záběr ukázal, že se míč odrazil od stehna hostujícího stopera. Ovšem domácí opět začali zlobit, slávisté jednoduše ztráceli balóny a najednou se otevřel prostor před Budínským. Jeho rána letěla těsně vedle. Trenér Trpišovský reagoval střídáním, ze hry odešli Jurečka a Matěj Jurásek, naskočili Tecl a Provod. V 60. minutě propadl Hromadův dlouhý míč k Olayinkovi, ten si jej nechal jednou skočit a proti jeho ráně skvěle zasáhl Ciupa. Vzápětí po rohu dostal balón na hranici vápna Provod, jeho rána letěla těsně vedle. V 63 minutě Olayinkův centr zpracoval Lingr, ale svůj pokus neumístil k tyči a Ciupa jej dokázal vykopnout. Domácí trenér stáhl ze hry Memiće a poslal na trávník osmnáctiletého nigerijského juniora Mosese. V 72. minutě Lingr s Teclem a Masopustem krásně vykombinovali akci po pravé straně, Tecl ve finále zkusil technický oblouček, který se o chloupek vykroutil mimo vzdálenější šibenici. Deset minut před koncem došlo k hromadnějšímu prostřídání, na straně SKS odešli Olayinka a Lingr, naskočili Ewerton a Douděra. Na druhé straně byl ze hry stažen Durosinmi, kterého nahradil jeho krajan Ezech a Cienciala, místo nějž šel do hry Krčík. Takřka po rozehrání poslal dopředu zajímavý pas Málek a Mikušovi chyběly centrimetry, aby balón před Kolářem lehce usměrnil. V 87. minutě dostal Masopust balón nějakých dvacet metrů od branky, lehce si jej přiťukl a pěknou ranou protáhl Ciupu. V samotném závěru si ještě o žlutou kartu řekl David Jurásek, vzápětí se lehce poškorpili Málek s Hromadou a pak už sudí Černý po jedné nastavené minutě zápas ukončil. Slavia se tak může těšit na los čtvrtfinále MOL cupu. 

Asistent trenéra SKS Jaroslav Köstl: Do zápasu jsme vstoupili dobře, měli jsme tam ofenzivní pasáž, kdy jsme vstřelili dva góly, potom Karviná hru vyrovnala.  Ve druhé půli to bylo od nás trochu neurovnané, ale nakonec jsme si i tak vypracovali několik šancí, které jsme už neproměnili. Měli jsme tak hodně ztrát, ono to pak vypadalo jako zápas "nahoru-dolů", ale to bylo hlavně těmi našimi ztrátami. Ten výsledek 2:0 byl pořád na vážkách, tam se vždycky může něco stát.

Trenér domácích Tomáš Hejdušek: Můžu jenom poblahopřát Slavii k postupu, škoda že jsme ten zápas nezdramatizovali nějakým gólem. Není náhodou, že Slavia hraje ve špičce první ligy a my hrajeme ligu druhou. Co se týká našich gólmanů, oba nás drží celou sezónu, to je naše nejlépe obsazené místo v sestavě.

Kapitán hostí Ondřej Lingr: O kapitánskou pásku jsem se hlásil dlouho, tady byla ideální příležitost a jsem rád, že to dopadlo i vítězstvím. Asi mě to bude něco stát, ale je to pro mě čest, být alespoň na jeden zápas kapitánem Slavie. Gól a asistence se cení, branku jsem neslavil tak, jak se do má. Sice mi Ciupa vykopl šanci ve druhé půli, ale postup se počítá. Užil jsme si to tady a budu na to vzpomínat hodně dlouho, škoda že je taková zima , takže nemohlo přijít více lidí, ale i tři tisíce je krásná návštěva. Karviné bych samozřejmě moc přál postup do první ligy, abych se sem mohl takhle vracet častěji. 

osmifinále - Pátek 18. 11. 2022 17:00

MOL Cup, 2022/2023
0 - 2
0 - 2
MFK Karviná
MFK Karviná

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

18. Peter Olayinka
31. Ondřej Lingr

Komentáře (126)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

    Harvey     před rokem 18.11.2022 16:14 |  
    10 0

    Kdo by to byl řekl, že za Slavii proti Karviné jednou nastoupí dva její odchovanci (Ondřej Lingr a Matěj Jurásek). Za soupeře nastupuje jediný odchovanec Karviné, brankář Ciupa.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

      hiker42     před rokem 18.11.2022 16:33 |  
      1 1

      Navíc v karvinském dresu začínal svou českou cestu Eduardo Santos. Všechny 3 "karviňáky" mám proto logicky v tipovačce jako střelce našich gólů.

  2. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

    pehacko     před rokem 18.11.2022 16:48 |  
    7 13

    Ta vyprcana ct si vysílat zadny fotbal nezaslouzi… maji tady zapas Slavie a studio daji deset minut pred zapasem? Jako ano, ty jejich plky jsou vetsinou sileny, ale takhle na to okate srat…

  3. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

    Ladislav (přítel SN)     před rokem 18.11.2022 16:48 |  
    14 0

    Lingr dnes jako kapitán, což se dalo čekat, protože Jindra je rozumný a Lindži zápasem "doma" velmi žije už od losu a vést Slavii v takovém zápase jako kápo si moc přál ...

  4. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

    zeleznik2     před rokem 18.11.2022 17:02 |  
    2 1

    Tak kluci dnes na pohodu, odplatu za ty předchozí dvě ztráty. Jsem rád, že Juráskovi jsou opět spolu.

  5. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

    marcocruz (přítel SN)     před rokem 18.11.2022 17:08 |  
    3 4

    Tady u toho faulu karma zapůsobila neskutečně rychle

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

      Lunaris     před rokem 18.11.2022 17:09 |  
      2 6

      To ti povím, dobytek jeden, tu bolest mu přeji, takovej prasáckej faul.

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

        Harvey     před rokem 18.11.2022 17:15 |  
        7 4

        Vždyť to byl normální tuctovej faul. A ten kluk si přitom skoro odjebal vazy jak Provod nebo Gadži. Jak mu tohle můžeš přát?

        Edit: Tak si ty vazy asi fakt odjebal.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2022 17:18) . Zobrazit původní komentář

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

          marcocruz (přítel SN)     před rokem 18.11.2022 17:19 |  
          3 1

          Já mu třeba zranění určitě nepřeju, ale že by to byl tuctovej faul to mi teda moc přišlo

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

          Lunaris     před rokem 18.11.2022 17:21 |  
          2 2

          To byl tuctovej faul Masopustovi na koleno.

          • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

            Harvey     před rokem 18.11.2022 17:25 |  
            6 4

            Sry, nemám chuť se o tomhle dohadovat. Mám 7 startů ve druhý za Žižkov a netuctový faul mi v devatenácti zlomil nohu a ukončil kariéru. Takže si troufnu říct, že fauly umím posoudit dobře. Tohle byla tuctovka, tuctovek, přeješ-li hráči bolest z přetrhaných vazů nebo odjebanýho menisku, jsi kretén. Tečka.

            • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

              Lunaris     před rokem 18.11.2022 17:49 |  
              2 0

              Ok, jak se to říká, shodneme se na tom, že se neshodneme. Tvé ho zranění je mi líto, karvinskému hráči taky zranění nepřeju, chvilková bolest je ale něco jiného. Tu si za faul koleno na koleno zaslouží.

  6. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

    zeleznik2     před rokem 18.11.2022 17:19 |  
    8 0

    Oli..

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

      Arya     před rokem 18.11.2022 17:21 |  
      7 0

      ... je bůh!

  7. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia

    Arya     před rokem 18.11.2022 17:19 |  
    4 1

    gool

  8. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

    Quentin     před rokem 18.11.2022 17:26 |  
    31 0

    Juráskovo vyžádání si míče se slovy "Můžu, prosím? Děkuji!" mě fakt dostalo. Respekt, myslím, že to podavač míče od hostujícího hráče neslyší v každém zápase..

  9. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

    dm52     před rokem 18.11.2022 17:33 |  
    4 0

    Ondra L. - gól 0:2

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

      Novi.sks     před rokem 18.11.2022 17:34 |  
      13 0

      Krásná akce! Ta Oscarova přihrávka na Hromadu byla neuvěřitelná. Hromadův náběh taky super a Lingr prostě střelec :-)

  10. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

    Lunaris     před rokem 18.11.2022 17:34 |  
    3 13

    Jestli radši nekoupit toho Durosinmiho, asi by nestál tolik jako Chytil, Almášijové a jiní šášové. Durosinmi zatím pracuje příkladně a sílu má jako buvol.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

      kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 17:39 |  
      13 1

      Ve druhé lize bilance 15 zápasů / 3 góly.... to mi nepřijde jako bilance hráče, kterého bychom měli chtít...

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

        Lunaris     před rokem 18.11.2022 17:45 |  
        0 1

        To je jen na základě dnešního výkonu. Jestli takhle hraje pořád nebo ne, neumím říct. Byla to jen hypotetická myšlenka, neříkám, že bych to realizoval.

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

          kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 17:51 |  
          0 0

          V duelu s béčkem byl nějakých 80 minut neviditelný.... pak přihrál Budínskému na gól a na posledních deset minut ho bylo plné hřiště.. nebo alespoň naše pokutové území, ale bylo to zoufale málo...

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

          pehacko     před rokem 18.11.2022 17:52 |  
          4 2

          Vydrzel dvacet minut a nase pro nektere uplne tragicka stoperska dvojice ho pohlidala… tak nevim zda musime kupovat kazdeho kdo dovede behat rychle rovne?

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

        kostelnivlajka     před rokem 18.11.2022 17:53 |  
        1 4

        Pěkně to naši tvrďáci řežou, to se mi líbí...budou si foukat bebíčka karviňáci

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:1 v prvním poločase

        necich     před rokem 18.11.2022 18:01 |  
        1 2

        Tak zase kdyby jich dal 15 nebude v Karviné a nebude relativně za hubičku.

  11. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    Novi.sks     před rokem 18.11.2022 17:40 |  
    22 0

    Oscar dneska hraje za tři, jak ten kluk může stíhat být všude? :-) Já ho fakt žeru...

  12. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    zeleznik2     před rokem 18.11.2022 17:41 |  
    2 1

    2 šance = 2 góly, podobná produktivita jako v neděli..

  13. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    pehacko     před rokem 18.11.2022 17:51 |  
    6 4

    Tak polocas i strelce mam v tipovacce trefeny. Ted jeste tech pet golu v druhem polocasu od Standy Tecla!

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      kostelnivlajka     před rokem 18.11.2022 17:54 |  
      2 4

      ty wole, sme se snad domluvili na wulfoj, ne, že jede za náš peleton , jako jednička...!!?

  14. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    pes (přítel SN)     před rokem 18.11.2022 18:09 |  
    7 20

    Ten Masopust je nekolik poslednich zapasu velmi spatnej.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      Lunaris     před rokem 18.11.2022 18:20 |  
      12 2

      Jak jsem ho minule kopal do zadnice, tak dnes mi to zdaleka tak špatné nepřijde. V první půli vytvořil několik situací dopředu na svém kraji a slušně si to ohlídal i vzadu.

  15. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    Quentin     před rokem 18.11.2022 18:12 |  
    1 0

    Nevíte, kdo to komentuje s Vláškem?

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      Kábě     před rokem 18.11.2022 18:13 |  
      8 0

      David Kobylík

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

        Quentin     před rokem 18.11.2022 18:16 |  
        2 0

        Díky, to bych teda nepoznal.

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

        paweza (přítel SN)     před rokem 18.11.2022 18:26 |  
        2 0

        Škoda, že se nenaučil Peterovo jméno.. :-/

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

          butters     před rokem 18.11.2022 18:33 |  
          7 0

          To není u komentátorů apod. zdaleka sám a přitom na tom není nic těžkýho. Chtěl bych tyhle experty slyšet komentovat nějaký zápas Madagaskaru.

          Ale jinak mi Kobylík přijde v pohodě.

          • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

            paweza (přítel SN)     před rokem 18.11.2022 18:43 |  
            3 1

            No právě, má dobré poznámky atd, přijde mi v pohodě, ale tenhle detail mi rve uši. Je to i neuctivé, někomu komolit jméno, když už je v televizi, tak by to měl mít zvládnuté.

  16. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    necich     před rokem 18.11.2022 18:20 |  
    15 0

    Hromada geniálně.. Ovšem hrajeme dost profesorsky..

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      mig52     před rokem 18.11.2022 18:25 |  
      2 4

      Standa prostě umííí! :))), :))))

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

        carevitchando     před rokem 18.11.2022 18:27 |  
        2 4

        Stanislav Tecl olééé!

  17. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    butters     před rokem 18.11.2022 18:31 |  
    5 4

    Standa těsně. I mistr tesař se holt občas utne.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      mig52     před rokem 18.11.2022 18:55 |  
      23 7

      A právě mistrovi bych poděkoval, předal krásnou kytici a rolexky a dal jej za mentora mlaďochům do béčka.

  18. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    Harvey     před rokem 18.11.2022 18:32 |  
    6 5

    Standa Tecl to kroutil palečkem na zadní. Tímhle si mě spolukomentátor získal.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 18:37 |  
      1 0

      Tohle používá často - všiml jsem si toho, když spolukomentoval zápas našeho béčka v Olomouci.

  19. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    postovni (přítel SN)     před rokem 18.11.2022 18:37 |  
    20 1

    Poslední zápas před dlouhou pauzou bych čekal, že do toho budou trochu víc šlapat v druhý půli. Jo a na Provoda je po zranění smutnej pohled, když si člověk vzpomene, jak hrál předtím. Doufám, že se do toho ještě dostane.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      Quentin     před rokem 18.11.2022 21:32 |  
      0 12

      Promiň, aniž bych četl tvůj příspěvek, napsal jsem o Lukášovi později to samé. Nepřeháním, když napíšu, že radši oželím titul, ale jeho chci zase vidět hrát ve stejné pohodě v jaké byl před zraněním.

  20. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    A.Lima     před rokem 18.11.2022 18:37 |  
    0 0

    Pánové dotaz.
    Kdo je prosím dnes spolukomentátor?

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 18:39 |  
      2 0

      David Kobylík... bývalý hráč Olomouce a mimo jiné mistr Evropy U21 někdy z roku 2002

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

        A.Lima     před rokem 18.11.2022 18:40 |  
        0 0

        Jup jako mlaďas si ho pamatuji. Jen ten hlas jsem si nedokázal přiřadit k nikomu.

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

          kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 18:44 |  
          0 4

          A buď rád, že jsi ho neviděl... trochu přibral a vůbec si není podobný ... jenom ty oči mu zůstaly... :-)

          • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

            kostelnivlajka     před rokem 18.11.2022 18:54 |  
            0 1

            13 - 5 na fauly, žlutý karty 2 - 0, pro nás...

            • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

              kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 19:12 |  
              4 1

              Ano, domácí nasadili do hry hodně mladý celek a hráli velice slušně...

              • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                kostelnivlajka     před rokem 18.11.2022 20:18 |  
                0 1

                A sudí..?

                • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                  kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 20:24 |  
                  4 0

                  Taky tam byl...

                  • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                    kostelnivlajka     před rokem 18.11.2022 20:31 |  
                    0 2

                    A pískal fér,

                    nebo jak tady bylo řečeno před mačem, místními odborníky, že to pro nás nebude výhodný sudí, jelikož nechává dohrávat situace "na hranici faulů"?

                    Za mě to bylo úplně v pohodě tak, jak jsem psal před mačem...

                    Co ty, jak to vidíš?

                    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                      kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 20:33 |  
                      2 0

                      Ano, domácí do hry nasadili mladé hráče a hráli velice slušně....

                      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                        kostelnivlajka     před rokem 18.11.2022 20:35 |  
                        1 2

                        Ano to si už psal výše

                        je vidět, že na to neumíš odpovědět

                        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                          kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 20:38 |  
                          2 0

                          Ano, záměrně píšu stále to samé, protože si stále to samé myslím.... Letos mají úplně jiné hráče než loni, nasadili mladé kluky a hráli čistě, díky čemuž měl sudí hodně snadnou práci....

                          • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                            kostelnivlajka     před rokem 18.11.2022 20:40 |  
                            0 2

                            Takže si s výkonem sudího po mači spokojen?

                            • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                              kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 20:42 |  
                              2 0

                              Proč bych neměl být? Měl to díky pojetí obou týmů snadné a tudíž vůbec nebyl vidět... Což je vždycky ideální....

                              • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                                kostelnivlajka     před rokem 18.11.2022 20:44 |  
                                0 3

                                Takže byl, děkuji

                                • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

                                  torn     před rokem 18.11.2022 22:29 |  
                                  3 0

                                  Ty jo, vlajko. Já jsem si na Černýho stěžoval. Kjandourek psal jen o tom, že pouští tvrdou hru.
                                  Jelikož tam tvrdá hra nebyla, tak jeho výrok nebyl nijak znehodnocen průběhem utkání.
                                  Příště tedy dokazuj mou chybu mně. Dobře, poupravuji svůj výrok.
                                  Ze zápasů, které pískal, jeden prokazatelně nezmrvil. Spokojen?

          • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

            A.Lima     před rokem 19.11.2022 18:15 |  
            3 1

            A Kájo 41 let. Ten zešedivěl, ale mluví opravdu super. Bonmot Karoch je nahrazen o + milion procent :)

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

        pf     před rokem 18.11.2022 20:15 |  
        8 0

        Díky za upřesnění, také jsem o jeho totožnosti tápal a domýšlel, kdo by to mohl být. Zvlášť když zmiňoval, že ho vedl Ivan Hašek ve Francii, paměť slábne:) Každopádně se mi líbil jeho nadšený projev, často pozitivní postřehy na obě strany a přehled o druhé lize. Většinou komentátoři představují nutné zlo, takže to bylo příjemné osvěžení trochu stojatého českého rybníčku, tak ať mu to vydrží:)


        Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2022 20:24) . Zobrazit původní komentář

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

        obiwan     před rokem 18.11.2022 22:19 |  
        9 0

        Mně se jeho projev, myslím obsahově, líbil...a byl nadšenej...

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

          kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 22:37 |  
          3 0

          Já s ním také nemám problém.. má dobrý postřehy...

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      A.Lima     před rokem 18.11.2022 18:39 |  
      3 0

      Pardon, našel jsem dole v diskuzi. Omlouvám se, nějak jsem to přehlédnul. :):)

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      pcitron     před rokem 18.11.2022 19:46 |  
      10 0

      Moc mě potěšil velkou chválou Oscara.

  21. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    Quentin     před rokem 18.11.2022 18:47 |  
    42 2

    Moc bych si přál, aby se Lukáš Provod na jaře dostal do formy. Zatím je to mizerné, po zranění je poloviční, nelepí mu to, hru zpomaluje..

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

      slavistajiri     před rokem 19.11.2022 13:49 |  
      2 0

      S tim polovicni je to jeste hodne milosrdne, bohuzel

  22. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2 v prvním poločase

    Novi.sks     před rokem 18.11.2022 18:55 |  
    7 2

    Druhá půle byla taková... No, hurá fotbal :-) ale dalo se to sledovat, škoda že tam nepadnul ještě třetí gól... Každopádně pohodová výhra o dva góly, vzadu s nulou, jsem spokojen.

    Teď ta pauza bude dlouhá, ale s ohledem na počasí mi to zas tolik nevadí :-D jarní boje budou těžké, tak se před nimi musíme dát pořádně dohromady.

  23. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    bbslavia     před rokem 18.11.2022 19:33 |  
    4 23

    Dobrý večer, pozitivem je postup a konec podzimní části.Jinak hra je pořád pomalá, statická, bez pohybu.Na jaře budou všichni proti nám hrát zatažený autobus a s touto hrou to bude problém.Snad se podaří návrat marodů, vhodné doplnění o kvalitu na postech jako je stoper, pravý bek a tvořivý záložník.Odchody budou tak dva do ciziny, možné nabídky na Sora a Juráska.Ten může být podobný případ jako Zima.Jinak poslat na hostování nepotřebné hráče jako Ewerton, vrátit Tiehyho a z hostování nebrat nikoho.Jak Valentu, tak Talovjerova nechat v Liberci.Bude pro ně lepší hrát než sedět na tribuně a hrát za B tým.Pokud se povede zimní příprava a přestupy, tak to bude základ pro předkola pohárů v příštím roce.A doufejme, že budeme hrát předkolo LM.

  24. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    vlk30 (přítel SN)     před rokem 18.11.2022 19:35 |  
    13 0

    Řekl bych vítězství ve vánočním tempu Lingr fakt dobrá forma Oscar taky.

  25. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    pf     před rokem 18.11.2022 20:22 |  
    13 0

    Povinná výhra na závěr podzimu. Naštěstí to nepojali hráči lehkomyslně a nedopustili ostudu jako v loňském roce, kdy jsme s Karvinou ztratili 4 body. Postup byl povinností, cíl splněn a teď dlouhá přestávka. Na podzim to byla divočina, takže zasloužíme všichni chvíli vydechnout. Těší mě, že s minimální ztrátou na čelo ligové tabulky a stále ve hře v molcupu.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      Ivan     před rokem 18.11.2022 20:39 |  
      8 0

      S Karvinou jsme ztratili 5 bodů, jinak ano.

  26. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    Ragnarok     před rokem 18.11.2022 21:00 |  
    3 28

    Kobylík je hrozný. Navíc si sebe vůbec neváží. Jak může sportovec takhle ztloustnout? To je otřesné. V 41 letech vypadá na 60.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2022 21:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      wimpy     před rokem 18.11.2022 21:58 |  
      12 1

      Vrcholový sportovec má zrychlený metabolizmus, takže když ukončí kariéru, začne si dopřávat a je to celkem logický.

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

        Ragnarok     před rokem 19.11.2022 14:58 |  
        1 5

        Nesouhlasím s tím. Když se kouknu na Šmicera, Baroše, Bergera, Kuku, Kovace, Ulicha... Je to o tom, že někdo je buran, vůbec se o sebe nestará, nehybe se, ji nesmysly. Pro každého sportovce je tohle ostuda. A největší pro toho, kdo se dal chce pohybovat kolem sportu. Bachor u chlapa je podle mne ostuda a odpornost.

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

          wimpy     před rokem 19.11.2022 15:05 |  
          4 0

          Samozřejmě že i genetické dispozice hrají roli. Jen chci říct, že kdo vrcholově sportoval a skončil, stloustne mnohem snáz i při běžné životosprávě, než ten, kdo nesportoval. Takovej člověk musí trénovat dál, pomalu snižovat intenzitu a hlídat si příjem kalorií. Jakmile si z ničeho nic jdeš maximálně jednou tejdně začutat a u piva doháníš, cos za kariéru zameškal, dopadne to blbě. :-)

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      lemonade     před rokem 18.11.2022 22:24 |  
      5 2

      Mně by asi jen stačilo, kdyby profi komentátoři, po asi 5 letech, co hraje za české kluby, se naučili vyslovovat jméno O-LA-JIN-KA.
      Nabízím mu své služby logopeda amatéra..

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

        Bicanovský7     před rokem 18.11.2022 22:30 |  
        3 0

        Ano, s tím souhlasím! Bohužel, děje se často...

    • Kobylík

      Bicanovský7     před rokem 18.11.2022 22:29 |  
      26 2

      Kobylík komentoval nezaujatě a celkem věcně- navíc naši hru oceňoval atd./ Většina CZ tv expertů se projevuje hůř...

      Naši kluci potěšili- poctivý výkon! Díky!

      • Re: Kobylík

        SLAVIESTA     před rokem 19.11.2022 16:45 |  
        1 4

        Pro mě to bylo hrozný žvanění, stejné je to i dneska. To je dvojka k podělání.

  27. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    lantsmit     před rokem 18.11.2022 22:44 |  
    20 4

    Dnešní utkání jenom potvrdilo, že jsme v té poslední třetině podzimu našli optimální sestavu, z těch zbývajících zdravých hráčů. Křídla dál tvoří hru, po návratu Masa na pravýho beka teď už vyrovnaně z obou stran. Střed je naopak pevný směrem dozadu a přitom si každý z dvojice pivotů dovolí i dopředu, protože ví, že ho zaskočí parťák. O Linžovi, jak mu ta dvojice uvolňuje nohy do vápna, ani nemluvě.

    Od doby, kdy se v sestavě přestali objevovat Ibra, Tecl a Ewe, hrajeme opět ten náš starej dobrej běžecky dominantní fotbal. Pro mě je to úplně jiný pokoukání, mám pro tenhle zdravě agrsivní styl prostě slabost.

    A Masa prosím začněme vnímat tak, jak ho zcela jistě vnímá JiT. Klíčovej frajer celý týhle změny. Spolu s Oscarem je na balónu suverénně nejvíc. Data, jaký má z beka, jsou hlavně co se týká ofenzívy, naprosto fantastický. Přitom dozadu, ač to není ideál, tak proste góly nedostáváme. A ne, není to žádná náhoda, je to proste větší kvalitou těchhle hráčů

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      kjandourek (admin)     před rokem 18.11.2022 23:32 |  
      27 0

      S tím musím souhlasit... Dneska bych vyzdvihl i Hromadu: důrazný, dominantní, dirigující i schopný seřvat spoluhráče... Faulující včas a v méně nebezpečných prostorách... A ve finále vymyslí a zrealizuje nádherný gól...

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

        necich     před rokem 19.11.2022 06:43 |  
        4 1

        A schopný seřvat nejen spoluhráče...:)

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

        obiwan     před rokem 19.11.2022 07:07 |  
        8 0

        Jo, to jsem si všiml a ocenil...mám rád, když hráč zápas prožívá a je na něm vidět, že mu to není jedno. Leklý ryby nic velkýho nedokážou. Pro tým je někdo takovej potřeba. Proto mi třeba moc chybí Hovorka...


        Komentář byl uživatelem upraven (19.11.2022 07:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

        Sníža     před rokem 19.11.2022 10:57 |  
        13 0

        Pro mě je Jakub obrovské překvapení jak šel výkonnostně nahoru. Hlavně od derby hraje naprosto super s hodně pomohl vyřešit střed zálohy. Je skvělej v defenzivě i v ofenzívě.

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

          rak (přítel SN)     před rokem 19.11.2022 12:09 |  
          4 0

          Možná je i to impuls pro nás i trenéry. Neodepisovat předčasně hráče. Mohou se takto najednou probudit. Ale myslím, že trenéři většinou poznají, že v tom hráči něco je. Jinak by se třeba Hromady už zbavili. No, vždycky to nevyjde a také nelze čekat pořád.
          Ukázalo se, že třeba i Mick, který nevypadal úplně na nějaké oživení, je najednou chopen být velmi užitečný a dávat góly. Neumím tedy posoudit, jak by se mu teď dařilo u nás. Řekl bych ale, že se s ním smlouva nepodepisovala jen tak.

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

          mig52     před rokem 19.11.2022 12:22 |  
          3 1

          Čím to asi bude? Na lávce výkonnostně nevykveteš.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      Barci     před rokem 19.11.2022 10:27 |  
      8 1

      Za mě byl klíč k úspěšnému závěru podzimu bylo nasazení Koláře. Jeho navrácení sebevědomí podpořilo obranu. Hlavně pomohl s organizací obrany, která z hlediska komunikace vazla. Ondra si je dokázal servat. A dále vítězné typy jak uvádíš... HROMADA, LINGR, MASO, DJURASEK,....jsem zvědav na kom se bude stavět na jaře.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      Lunaris     před rokem 19.11.2022 12:57 |  
      7 1

      Ve Zlíně jsme gólů mohli přes Masa dostat hodně, bylo to jen o nekvalitě zakončení domácích.

  28. Co ASI TAK DODAT ?

    Slávista 51     před rokem 19.11.2022 06:39 |  
    17 0

    Závěr podzimu se vlastně vydařil, takže bude klid na odpočinek a příjemné prožití Vánoc i Nového roku - přeji všem v mužstvu i kolem něj i opravdovým fandům Slavie nejenom zde.
    No a potom takovou přípravu na jaro, aby z toho byl mistr ligy a vítěz MOL CUPu
    . Ať se všichni ostatní " kousnou vzteky do p*dele " !

    • Re: Co ASI TAK DODAT ?

      vokky     před rokem 19.11.2022 06:51 |  
      8 0

      Přesně tak, hlavně to zdraví slavisti a nějaký ten pohár k tomu...

    • Re: Co ASI TAK DODAT ?

      rak (přítel SN)     před rokem 19.11.2022 12:12 |  
      4 0

      Já bych to také hodnotil převážně pozitivně. Je jen škoda toho vypadnutí z EKL. Zvláště z takové skupiny, a ještě to finále u nás.

      • Re: Co ASI TAK DODAT ?

        Slávista 51     před rokem 19.11.2022 12:49 |  
        2 0

        No jo no,
        nemůžeme mít všechno.
        To by mnozí v ČR - nepřežili.

  29. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    IJS     před rokem 19.11.2022 09:05 |  
    5 17

    Zápas jsem viděl v TV a nějak nevím jak se k tomu vyjádřit... Do stavu 0:2 se Slavia snažila hrát a vyhrát, ale po druhé brance už to nebylo o ničem! To se fakt jen dohrávalo. Kluci asi byli duchem na dovolené a podle toho to také vypadalo. Za zápasu je pozitivní jen vítězství a postup do čtvrtfinále. Alanor už psal, že po poháru nebude hodnotit jednotlivce, ale to asi netušil, že nebude hodnotit co. Byl jsem zvědavý na Matěje Juráska a ten hrál asi 10 minut a potom jak kdyby na hřišti nebyl. Venca Jurečka neměl snad jediný pozitivní moment, který by stál za zaznamenání. Ale to se týkalo většiny sestavy. Alespoň průměr hrál Oscar a k němu Lingr. Samozřejmě i Ondra Kolář, který má závěr podzimu vynikající. Takže si kluci užijte si volna a svátků a těšíme se na jaro!
    Ještě jedna poznámka - proč se jarní liga začíná už poslední lednový víkend?! To nebude o fotbale, to bude boj na rozbitých hřištích, na ledu a možná i sněhu. Navíc žádné mužstvo už nebude hrát evropské poháry a v červnu nebude ME ani MS. Fakt to zatím nechápu. Můžete mi někdo napsat reálný důvod tohoto kroku? Děkuji!

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      Slávista 51     před rokem 19.11.2022 09:46 |  
      2 4

      Důvod ?
      Současní bafuňáři fotbalového svazu i 1.ligy !

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      Quentin     před rokem 19.11.2022 10:29 |  
      13 1

      V tom zápase šlo o postup, nikoliv o skóre. Slavia hrála moc dobře hlavně v prvním poločase, kdy získala potřebný dvoubrankový náskok a pak už se neměla za čím honit. Já bych naopak vyzdvihl právě ten přístup na začátku zápasu, kdy jsme šli jasně za vytvořením náskoku, což se povedlo. A že to pak byla víc údržba? Poslední zápas před dovolenou, já jsem spokojený s postupem.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      Cygnus     před rokem 19.11.2022 10:38 |  
      8 0

      30. kolo končí 29.4, plus 5 zápasů nadstavby, takže koncem května. První kolo v EKL jsme hráli tuto sezónu 21.7. Těch cca 8 týdnů mezi koncem sezóny a prvním ostrým zápasem snad budeme potřebovat aby si hráči odpočili plus na přípravu. Zda se mi to logické.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      Leksel     před rokem 19.11.2022 12:02 |  
      4 0

      Asi tomu pro definitivní klid chyběl ten třetí gól, ptz Karviná tam šance měla a Lingr to mohl pečetit svým 2. gólem, ale jejich brankář to nohou vytěsnil. A pokud se týká zrovna Lingra a Oscara, tak ty naopak hodnotím nadprůměrné, byli všude.

  30. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    Monarchie     před rokem 19.11.2022 10:32 |  
    13 0

    Karviné jsem se bál, zima, nepříznivá bilance a sníh. Naši kluci bravo!!

  31. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    Sníža     před rokem 19.11.2022 10:52 |  
    8 0

    Zápas byl na pohodu.Škoda, že jsme nedali více branek, protože šancí a standardek bylo dost. Jinak všem přeji krásné svátky s pořádnou formu na jaro.
    ,

  32. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    Leksel     před rokem 19.11.2022 11:44 |  
    4 1

    Hezkej zápas už jen proto, že Karviná chtěla hrát ofenzivní rychlej fotbal a taky se jí to dařilo, šance si vypracovala a ke gólu ji moc nescházelo. A taky je pozitivum, že se nehrálo nepřiměřeně tvrdě, žádná řezničina. Utkání jsme víceméně kontrolovali, i když hlavně ve 2. půli soupeř párkrát nepříjemné zazlobil. Hlavně, že se v tý kose nikdo nezranil, Santos tam měl pár dobrých ofenzivních pasů, bohužel přetažených. Dopadlo to po všech stránkách dobře a svým zodpovědným výkonem jsme nedopustili reprízu toho jarního výbuchu.

  33. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 19.11.2022 12:51 |  
    20 10

    Dobré odpoledne přeji Vám všem ze zasněžených Strakonic.
    Také se připojuji ke všem Těm, co chtějí klukům poděkovat za postup do čtvrtfinále MOL poháru.
    Myslím, že splnili předen stanovenou taktiku a dali dva góly ještě v prvním poločasu.
    To asi bylo to, co jsme chtěli a pak jsem i rozuměl tomu, že se hra vyrovnala a Karviná (díky Bohu) hrála také fotbal a bylo to docela zajímavé. Přesto jsme si to pohlídali a bylo to s nulou.
    Snad jen ten Málek byl jak "utržený" a tak se nedivím Hromadovi, že mu to musel názorně ukázat.
    Byl jsem ale rád, že to snad chlapec pochopil a pak se po zápase držel s Hromadou přátelském objetí.
    U těchto zápasů nikdy nevíme, co se všechno může stát a proto jsem rád, že se to obešlo bez zranění a všichni kluci mohou nastoupit na zaslouženou dovolenou, odpočinout si a hlavně být všichni včetně našich marodů nachystáni na jarní přípravu. Snad krom Hovorky by to měli být všichni. A i tomu bych chtěl popřát uzdravení.
    Dneska se podívám na zápas Baníku se Spartou a uvidíme, kdo to urve. Snad se tam bude hrát.
    Tak se zatím mějte a uvidíme, zda nám nejvyšší šéf poví nějaké hodnocení k podzimní části.
    To je ale parketa pro Davida Ocetníka a tak to nechám na něm.
    Tak ještě jednou díky kluci a i Vy všichni tady, co spolu mluvíme.
    S úctou
    Sokrates55
    "Malo bene facere tantundem est periculum/ Quantum bono male facere" - Plautus v Karthagu
    Prokázat lotru dobrodiní je stejně nebezpečné, jako uškodit poctivému.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      kostelnivlajka     před rokem 19.11.2022 14:19 |  
      2 6

      co je parketa pro davida ocetníka?

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

        rak (přítel SN)     před rokem 19.11.2022 14:35 |  
        3 0

        Asi rozhovor s JT

        • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

          Sokrates55 (přítel SN)     před rokem 19.11.2022 17:27 |  
          2 0

          Ano, Myslel jsem tím rozhovor Davida Ocetníka s naším šéfem panem Tvrdíkem:-)).
          Koukám, že jsem se asi špatně vyjádřil:-((.
          Sokrates55

          • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

            kjandourek (admin)     před rokem 19.11.2022 17:45 |  
            6 4

            Myslím, že Tví Pražané ti rozumějí.... :-)

  34. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    slavistajiri     před rokem 19.11.2022 13:56 |  
    27 3

    Za mne:
    1) super hromada, oskar, lingr a oli
    2) provoda je mi lito, hrozny pohled, snad se z toho dostane
    3) standa a jeho samostatne najezdy vzdy pobavi. Cloveka uz to ani nesere, protoze z toho gol stejne neceka a aspon se vzdy trosku zasmeje.

    • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

      Mesiaš     před rokem 19.11.2022 16:44 |  
      12 22

      Standa bohužel už není k smíchu, ale spíše k pláči.

      • Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

        bongor     před rokem 20.11.2022 15:29 |  
        11 5

        Ty taky Mesiáši.

  35. Turecko- Česko

    Mike     před rokem 19.11.2022 18:30 |  
    12 0

    Když teď koukám na reprezentaci, tak všichni, kteří kdy hráli za Slavii- je jich tam 8, tak mají všichni i s námi titul v lize.

    • Re: Turecko- Česko

      cunak     před rokem 21.11.2022 08:32 |  
      0 5

      Pekhart ne.

      • Re: Turecko- Česko

        kjandourek (admin)     před rokem 21.11.2022 09:28 |  
        5 0

        Ten z roku 2009 se nepočítá proč?

        • Re: Turecko- Česko

          cunak     před rokem 21.11.2022 13:06 |  
          2 4

          Máš pravdu, měl jsem za to, že tou dobou byla už Krysa fuč. Omlouvám se.

          • Re: Turecko- Česko

            kjandourek (admin)     před rokem 21.11.2022 13:12 |  
            0 0

            V pohodě.... on tu byl na hostovačce :-)

            • Re: Turecko- Česko

              wimpy     před rokem 21.11.2022 16:12 |  
              2 0

              Předtím tu byl v dorostu. Pamatuju si nějakej šampionát sedmnáctek, kde excelovali tři slávisti, Necid, Pekhart a Vácha. :-)

          • Re: Turecko- Česko

            slaviator     před rokem 21.11.2022 16:05 |  
            4 0

            Proč Krysa? Do Sparty šel oklikou přes Jablonec, my o něj pak neměli zájem.

            • Re: Turecko- Česko

              kjandourek (admin)     před rokem 21.11.2022 16:33 |  
              7 1

              No... ten nezájem měl svůj smysl.... upřednostnil účast na MS U20 před Slavií - v létě měl zdravotní porblém, kdyby šel na operaci hned, mohl ho vyřešit a ještě za Slavii na podzim hrát, ale přišel by o MS U20 v září... místo toho - proti doporučení lékařů SKS - vsadil na konzervativní léčbu, na MS odejel bez jediného ligového zápasu a zranění si samozřejmě ve druhém utkání obnovil, takže se operaci nevyhnul, ale druhou část hostování bral ve Slavii plat za nic...

              • Re: Turecko- Česko

                slaviator     před rokem 22.11.2022 08:42 |  
                0 0

                Jasně, ale kvůli tomu není krysa. Chtěl hrát za repre a ukázat se. A většinou to ohledně dlouhodobě zraněných hráčů je tak, že je pak platí pojišťovna - teď by se to tedy u nás mělo týkat Bořila, Hovorky.

                • Re: Turecko- Česko

                  kjandourek (admin)     před rokem 22.11.2022 08:53 |  
                  3 0

                  Proč by mělo? Ani jeden z nich nešel proti jasným doporučením doktorů...

                  • Re: Turecko- Česko

                    Ivan     před rokem 23.11.2022 20:16 |  
                    0 0

                    Tu situaci si nepamatuju, ale Slavia ho přece nemusela pustit kdyby myslela že je to s ním blbý ne?

                    • Re: Turecko- Česko

                      kjandourek (admin)     před rokem 24.11.2022 10:20 |  
                      4 0

                      Já mám za to, že na oficiální akci ho pustit musíš - zvláště v situaci, kdy on sám chce.... Drtivá většina omluvenek pro zdravotní stav je o tom, že je hráč v souladu s klubem ....

  36. Re: MOL cup - 4.kolo: Karviná - Slavia 0:2

    mig52     před rokem 22.11.2022 05:45 |  
    0 3

    Ale no tak, Alanore, s tou pauzou to nepřeháněj l!!!. Avizoval jsi sice,že hráče hodnotit nebudeš, ale také přislíbil, že obecný koment napíšeš. A třeba já se na něj těším a to z více důvodů a ono po tolika dnech nic! Doufám, žes to nepřehodnotil a nevzdal a své slovo chlapsky dodržíš. Měj pohodový den s tím, že restík vymažeš.:))


    Komentář byl uživatelem upraven (22.11.2022 05:46) . Zobrazit původní komentář