Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 22/23 #12

Po nepříjemných ztrátách bodů v Českých Budějovicích a Teplicích se vrací podcast SN Mezi námi fanoušky. V něm se quelhar, tolsimir a David Ocetník zamýšlejí nad příčinami současného stavu a možnými cestami ven.

Aktuální díl podcastu je téměř monotematický. Nedávné výkony Slavie vybízejí k zamyšlení nad tím, proč Slavia hraje především ve venkovních zápasech tak, jak hraje. V úvodní téměř hodině jsme zmínili mnoho faktorů, které k tomu mohou přispívat. Pak už je na posluchači, ať porovná svůj pohled s tím naším. V druhé části jsme se pak zamýšleli nad tím, na kom stavět do následujících zápasů a v závěru jsme se krátce dostali také k B týmu, který prohrál první jarní kolo na hřišti Sparty, přestože byl posílen o mnoho hráčů A týmu.

Obsah:

(00:00) Příčiny ztrát a slabší hry
(53:25) Na kom stavět základní sestavu? B tým na jaře.

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (84)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    Lunaris     před rokem 08.03.2023 09:21 |  
    3 0

    Začínám s poslechem - Tolsimir: Teplice určitě neměli doma na hřišti nejlepší hráče.
    David Ocetník - proč by ve venkovních zápasech měla být psychická deka? Před Teplicemi jsme měli venku sérii výher - Pardubice, Karviná, Zlín, Bohemians, Balkani, Dukla. Nebyl vůbec žádný důvod být pod dekou. Resp. teď možná už jo, ale původně určitě nebyl.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    MCD_Slavia     před rokem 08.03.2023 09:35 |  
    1 0

    K těm důvodům proč doma venku je to rozdílný souhlasím že do Edenu jezdí týmy odevzdaně.. to ovšem znamená že naše kvalita(forma) je stejná, průměrná doma i venku...
    Co by mohlo být také jedním z důvodu naší neformy od podzimu mě napadá že by mohla být zimní příprava. Máte někdo zprávy jestli příprava probíhala standardně jako jiné přípravy nebo například hráči měli např. méně běhání? Protože podle toho jak se plouží po hřišti to tak odpovídá. Ostatní týmy jsou živější a my si s nimi nedokážeme poradit.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Droosy     před rokem 08.03.2023 09:44 |  
      1 1

      Příprava byla Jindrou i hráči hodnocena jako velmi úspěšná a vyskytly se i názory, že to byla nejlepší příprava od Jindrová nástupu

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        MCD_Slavia     před rokem 08.03.2023 09:49 |  
        4 0

        Díky v tom případě to vypadá že jsou hráči ještě "zavaření" a nebo prostě neumíme hrát 1x za týden. Dlouhou dobu hrajeme poháry a nyní se neumíme přizpůsobit na 1 zápas týdně..
        No uvidíme snad to brzy bude zase stará dobrá Slavia.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        Radek097 (přítel SN)     před rokem 08.03.2023 10:26 |  
        6 1

        Loni v zimě byla myslím první příprava snad po 3 letech bez nějakých komplikací/omezení, taky si jí pochvalovali a jaro se nepovedlo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        japoko     před rokem 08.03.2023 14:51 |  
        9 5

        Ano, nejlepší příprava a nejlepší posily posledních let!
        Dnes obé k smíchu!

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

          fleder     před rokem 08.03.2023 15:06 |  
          8 4

          Hele, já ti nechci kazit úsměv, ale přínos nebo nepřínos posil bych hodnotil minimálně po půl roce, nebo ještě lépe roce. U mladých kluků ještě později.
          Zafeiris, Ogbu budou terno, to vidět prostě je, u dalších bych po čtyřech zápasech bych fakt byl opatrný..

          A pokud z pěti kluků vyjdou tři na pevný základ, tak to furt bude dobrý poměr. Tak to prostě u přestupů je..

          • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

            japoko     před rokem 08.03.2023 15:16 |  
            9 4

            A co třeba nákup 2 hráčů z MB na řešení zadku napravo a přesto tam JiT preferuje Schranze či Masopusta? To davá logiku?

            • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

              fleder     před rokem 08.03.2023 15:26 |  
              8 3

              Douděra beka hraje jinak dobře, s jednou bohužel velkou výjimkou. A to jsou centry. Tím mi velmi připomíná jiného hráče. Lukáše Doška, blahé paměti. Ten taky zaměřoval tribuny.
              Pech je tu chvíli, zatím se mi jeho hra nelíbí, ale vzal bych v potaz, že velkou část přípravy promarodil a po dvou měsících, z toho jednom promaroděném, kluka odepisovat fakt nebudu.
              Že je to jeden z největších talentů v lize se shodlo celkem dost odborníků z prostředí fotbalu.
              A pak ještě jedno jméno. Tomič. Od léta.
              Plus Maso. Tím za mne do budoucna problém pravý bek vyřešen, minimálně jeden z nich se tam chytne.

              • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

                Lunaris     před rokem 08.03.2023 17:15 |  
                6 0

                Douděra hraje beka dobře dopředu a dostane hodně míčů do vápna. Oběhá to i dozadu, ale sráží ho nízká kvalita v soubojích a špatný odhad situace. Momentálně asi bohužel volba číslo jedna při zranění Masopusta.
                Pech za ty dva zápasy nepředvedl bohužel nic, pomalý, nesoubojový, takže se nedivím, že šel hrát za béčko. Pokud se rychle nevzpamatuje, je odepsanej. Působí dojmem hodného kluka, který nemá mentalitu na velkoklub.
                Masopust chybí víc, než by se mohlo zdát. On je sice schopen podat katastrofální defenzivní výkon jako třeba ve Zlíně, ale vynahradí to při výstavbě hry.
                Tomiče neznám, ale o moc horší než stávající obsazení tohoto postu být nemůže.
                Kvalitativní sešup po odchodu Baha na této pozici je asi největší ze všech pozic, ze kterých nám odešli hráči ven, během Trpišovského éry.

              • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

                japoko     před rokem 08.03.2023 17:51 |  
                4 9

                Nezlob se, ale ani jeden z těch tří, včetně nesmyslného angažmá Hronka či bůhví kolikátého restartu Burena, nejsou velkou podporou plánu na double a boj o LM. Ale rád se budu mýlit!

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

          mig52     před rokem 08.03.2023 17:46 |  
          8 4

          Kafíčko, srandičky, trénink vítězného chorálu, vířivky, masáže, bago a videa. Dle výkonů a výsledků ve víc nevěřím. Jó, ještě karty a PlayStation.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      rakusan     před rokem 08.03.2023 12:18 |  
      3 2

      Bohužel jsem odvykli tempu mezinárodních zápasů, které jsme vždy hráli v pohárech.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        weetek     před rokem 09.03.2023 12:54 |  
        3 2

        To je zajímavý úhel pohledu. Jenže ještě na podzim jsme takové hráli. Sice se soupeři přinejlepším třetího výkonnostního sledu, a ani ty jsme neválcovali, ale co jsme si vykopali, to jsme hráli. V letech, kdy jsme se dostali do jarní fáze evropských pohárů, a pak se nám třeba nedařilo v lize, se navíc objevovaly všelijaké "janďourkoviny" na téma, jak jsme unavení z pohárové Evropy a vybírá si to daň v boji o titul...
        Já bych v tomhle problém neviděl. Naopak, z pohledu razantního útoku na titul, případně double, nám absence evropských pohárů spolu s vydařenou zimní přípravou a posílením podle představ trenérského štábu jen hraje do karet. Realita tomu bohužel neodpovídá.

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

          rakusan     před rokem 09.03.2023 14:28 |  
          2 0

          No právě, mělo by nám to vyhovovat, ale asi jsme zlenivěli a nedokážeme se přinutit do vyššího tempa.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    Wulfstan (přítel SN)     před rokem 08.03.2023 09:38 |  
    9 2

    Já to asi ani posluchat nebudu. Snad poprvé. Je mi z těch dvou posledních venkovních zápasů nějak šoufl. Snad bude po Plzni líp.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    Lunaris     před rokem 08.03.2023 10:24 |  
    7 1

    Co se týče tříobráncového systému, tak jsme tady na fóru na to naráželi už na podzim. Naši stopeři dělají chyby v systému, kdy mají fakticky sami bránit 60 metrů hřiště. A evidentně je u nás velký problém, když inkasujeme první gól. Tomu je tedy třeba zabránit. Douděra i Jurásek nejvíce vynikají ve schopnosti dostat míč do vápna. Jurásek zejména centrem, Douděra tam pak projde s míčem často sám díky svojí rychlosti a může tam poslat přihrávku pod sebe. Nebál bych se tyto hráče hrát jako wingbacky. Dva útočníci je samozřejmě možný problém, ale podle mě potřebujeme hlavně stabilizovat obranu. Btw. zamýšlel se někdo nad tím dát Holeše zpátky na pravou obranu, kde máme fakt nyní problém, pokud by Hromada mohl hrát? Nechávat sedět Hromadu, se kterým máme asi nejlepší win/loss ratio, na úkor Holeše je totiž podle mě taky hloupost. Aspoň na papíře.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      rakusan     před rokem 08.03.2023 12:16 |  
      7 1

      To je zajímavý nápad vrátit Holiho na své původní místo na pravém beku. Možná by to zafungovalo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        mig52     před rokem 08.03.2023 17:42 |  
        2 4

        Souhlas. Když jsem to psal před časem, musel jsem na úrazovku, jak jsem měl hlavu dobitou od kamenů, vymrštených mnohými zdejšími kolegy. :)))

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      p!erreCORE     před rokem 09.03.2023 18:25 |  
      1 1

      Holeš je podle mně nejlepší krajní obránce v lize a já ho tam "tlačím" přes místní nevoli už rok :)

  5. Sestava

    dropt     před rokem 08.03.2023 10:31 |  
    6 1

    Z mého pohledu je na čase do toho říznout (nejpozději po Plzni) a překopat zaběhlé věci, které nefungují. Snažíme se to tam pořád tlačit z křídel, ale nikdo není schopen dát dobrý míč do vápna. Lingr, Schranz, Olayinka, Jurečka mají nulový kreativní potenciál. Všichni jsou to primárně zakončovatelé ve vápně a já bych chtěl vidět více fotbalu a střel zpoza vápna.

    2 možné sestavy:
    Kolář - Douděra, Ousou, Ogbu, Jurásek D. - Ševčík, Holeš, Ewerton (Oscar), Zafeiris, Oscar (Olayinka) - Van Buren

    Kolář - Douděra, Ousou, Ogbu, Jurásek D. - Tecl, Holeš, Zafeiris, Ševčík, Oscar (Olayinka) - Van Buren

    • Re: Sestava

      Ivan     před rokem 08.03.2023 10:52 |  
      1 0

      Tecl na křídle býval dobrý v Jablonci, ale Trpišák ho tam nehrál ani v personální nouzi, tak ho tam nečekám. Jinak záleží na stavu marodky a formě hráčů, kdyby byli hráči v topu tak to bude vypadat jinak a střed bude Holeš, Ševčík, Provod. Každopádně z mého pohledu teď "musí" hrát Oscar, Holeš a Hromada + Zafeiris vypadal velice dobře, takže pokud to nebyl nějaký záblesk, tak bych hrál i jeho. Klidně Holeše na stoperu. Šéva v současné formě podle mě nemá místo v základu.

      • Re: Sestava

        dropt     před rokem 08.03.2023 11:03 |  
        3 3

        Potřebujeme, aby zprava dokázal někdo nacentrovat/dát míč před bránu. A to teď Teclovi jde ze všech ofenzivněji laděných hráčů nejlépe. Ševčík tam v minulosti také zahrál, ale zrovna on teď centruje mizerně, ale pořád bych si od něj sliboval více, než od těch, co tam nastupují.

        • Re: Sestava

          Lunaris     před rokem 08.03.2023 11:46 |  
          7 0

          Tecl hrál napravo pod Šilhavým a naprosto se to nedalo. Tohle je slepá ulička.

          • Re: Sestava

            Ragnarok     před rokem 08.03.2023 12:00 |  
            7 8

            Na Teclovi je krásné, že si z něj dělají prdel i jeho fanoušci. Na stadionu se mu vysloveně smějí. A pro jeho nefanoušky, mezi než se řadím, je na něm krásné to, že hraje totální hovno (podle pohledu nefanoušků) a pak přijde zápas na Strahově s Brnem o titul a on tam vsítí z křídla góly.
            Standovi bych přál krásné doživotní angažmá v Indonésii a mohl by si s sebou vzít i Hronka.

            • Re: Sestava

              guyincognito     před rokem 08.03.2023 12:45 |  
              5 1

              Když při zapase se Slovackem nezpracoval pas, po kterém jsme mohli jít so brekju snad tři na jednoho a na východě se začalo skandovat “Standa by to dal”, bylo to fakt vtipný.

    • Re: Sestava

      mig52     před rokem 08.03.2023 17:35 |  
      2 3

      Dropte, s tím, že jsou Lingr, Schranz a Oli zakončovatelé do vápna, a tedy nevhodní do zálohy, jsi klepl hřebík na hlavičku! A oni v té záloze, která má tvořit hru, hrají !!! Výjimkou bych pro určité zápasy dal Olimu, víme proč. Od těch propadáků venku o tom přemýšlím a dospěl jsem ke stejnému závěru, jako ty. A hlava mně to fakt nebere. U Jurečky je to ok, pokud ho dají na hrot. Nominují -li ho na křídlo, je to stejné, jako u těch třech jmenovaných. Se zálohou první sestavy docela souhlas, jen bych asi přehodil Oscara s Evertonem, ale i tvá verze je možná. A protože zápasy s prádelnou a bídou se budou zřejmě podobat pohárovým utkáním, nasadil bych Oliho. Tomu "Evropa" pasovala víc, než liga.

    • Re: Sestava

      celtix     před rokem 08.03.2023 22:43 |  
      0 1

      Kolář- Douděra, Ousou, Ogbu, D. Jurásek- Holeš, Oscar,Zafeiris - Olayinka, van Buren, Lingr

  6. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    Taky     před rokem 08.03.2023 10:52 |  
    0 0

    Frístajl gdě? :-)

  7. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    pehacko     před rokem 08.03.2023 11:32 |  
    10 2

    Myslim, ze je na case překopat uplne pripravu. Pohoda v Portugalsku uz podruhe… a forma nejak neni. Kdyz byla priprava za covidu dle treneru spatna a predtim taky spatna, tak forma byla. Sebrat luxus a byt tady v cechach, trenovat v mrazu a slote a na blate. Rymickari odpadnou a ostatni to zoceli… klub vyrazne jako bonus usetri. Bude pak treba na jednoho rozdiloveho hrace a ne na sest prumernaku z kterych mozna neco bude

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Ragnarok     před rokem 08.03.2023 12:06 |  
      20 4

      Buď si jistý, že dokud tu bude JT, tak příchody hráčů, kteří na Slavii absolutně nemají a vidí to i strojvedoucí v Citielefantu jedoucí kolem Edenu, budou pokračovat a navážou na parádní perspektivní hráče jako Hronek, Karafiát, Malínský...
      Soustředění doma je blbost pro tým, co chce hrát poháry. Blbost ale není totální rebuild kádru. Ale totální. Absolutní důraz na zdraví, perspektivu, rychlost... A zúžení kádru. Kdo na to nemá, ať jde za lepším. Jestli prodlouží Hovorku, je to důkaz, že se ve Slavii někdo úplně zbláznil.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Hofo78     před rokem 08.03.2023 12:13 |  
      7 0

      Jako zimní přípravu ve Faru a letní v Aigenu ( blízko hranic) mi přijde možná trochu mimo...máme vždy problém sehnat mužstva na přípravu...většina týmů jezdí Španělsko (Marbella) tam jsme jednou byli... a léto Rakousko Seefeld atd...Co je nám příprava ve Faru kde je přímo v areálu hotelu hřiště, když tam hrajeme 2x se Ženevou a jednou proti sobě

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        Ragnarok     před rokem 08.03.2023 12:22 |  
        6 5

        To je ale plně v gesci trenéra, co chce. Ve Slavii se doiterovalo k tomu, že důležitá je především pohoda. Srandičky, legrácky, kamarádšoft, že to musí mezilidsky fungovat, jinak jdeš pryč. A k té pohodě přispívá to, že se jim líbí ve Faru. Bez ohledu na to, že tam není tolik prostoru pro přáteláky. Ve Slavii víc uspěješ jako Kovář, než jako Mbappé. Tak to prostě je. A funguje to! (dva zápasy venku a propadák s Kluží a Sivasporem neberu zatím jako trend).

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      mig52     před rokem 08.03.2023 17:11 |  
      4 1

      Svatá pravda. Psal jsem, že bych rád viděl záznamy ze soustředění. A to si myslím, že nejsem obdařen přílišnou zvědavostí.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    DF007     před rokem 08.03.2023 11:52 |  
    9 1

    K otázce leadrů mám jiný názor než diskutující v podcastu. Je třeba si říct, že máme poměrně mladý tým, kde Ti zkušenější jsou ve Slavii buď krátce nebo jsou to hodní kluci (Ševčík, Holeš, Tecl). Ať se to mnoha lidem ebude líbit, tak si myslím, že nám hodně chybí Kuba Hromada, který patří už mezi zkušenější, tak i služebně starší. Připomněl bych jeho nástup na podzim, kdy po jeho zařazení do základní sestavy se naše výkony zvedli. Takové hráče nepotřebujete celou sezónu, ale v okamžiku, kdy se nedaří, jsou právě takoví hráči ti, kteří mění vývoj hry. Snad časem vyroste ještě Lingr, ovšem u něj je otázka, zda u nás tak dlouho vydrží. Není náhodou, že naše výkonost začala kolísat v okamžiku, kdy jsme pustili trojici Souček, Hušbauer a Škoda. Oni byli ti, kteří to dokázali zlomit v zápasech, kdy se nedařilo. Oni nebyli potřeba v okamžiku, kdy se daří, to se hrajeme každému dobře.
    Když to tedy shrnu, tak můj názor je ten, že nám jeden nebo dva takoví hráči chybí.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      DF007     před rokem 08.03.2023 12:32 |  
      1 0

      A ještě se vyjádřím k postavení Lingra v sestavě. Za mě je to hráč na pravý kraj zálohy. V úvodu svého působení se právě na této pozici profiloval a vůbec ne špatně.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      fleder     před rokem 08.03.2023 14:59 |  
      17 0

      K Lingrovi. Pokud se nepletu, minimálně jeho agent avizoval, že v létě chce ven. A že má dobré nabídky, navíc mu bude končit smlouva a proč by prodlužoval...(nápověda, protože Sport Invest).
      Tedy s tímto hráčem bych výhledově už moc nepočítal...je fakt, že si tady svoje odkopal.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    Ferguss     před rokem 08.03.2023 14:12 |  
    34 4

    Já myslím, že potřebujeme totální změnu managementu. Momentálně se do managementu posouvají lidi co Trpišovský trénoval. A když se z podřízeného stane nadřízený tak to prostě nefunguje. Je mi líto, ale nejsem zaopatřovací ústav pro fotbalisty po kariéře. Na tohle léta dojížděla sparta, kdy měla vymyšlených tisíc funkcí pro kamarády kamarádů a ve výsledku každý do všeho kecal a nikdo za nic nezodpovídal. Každý, ať je sebelepší, potřebuje oponenturu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Ragnarok     před rokem 08.03.2023 14:57 |  
      15 2

      Ta struktura ve Slavii ale není tak, že jsou to jeho nadřízení. To pozor.
      Pokud klub zaměstná někoho, komu tu pozici vymyslí, je to cesta do pekel. A začíná se to ukazovat. Že pohoda, srandičky a klientelismus nejsou pro profesionální fotbal dlouhodobě ideální.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        Harvey     před rokem 08.03.2023 16:22 |  
        3 5

        Ježiš

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

          mig52     před rokem 08.03.2023 17:06 |  
          1 1

          Ježíš s dlouhým í !

          • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

            Wulfstan (přítel SN)     před rokem 08.03.2023 20:14 |  
            3 3

            S krátkým i, zato s dlouhým é!

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Kratass97     před rokem 08.03.2023 17:14 |  
      14 0

      Souhlasím prostě se s těma klukama rozloučit poděkovat a nazdar… Sem zvědav kdo další dostane práci po kariéře samej kamarád tam samá prdel ale že výkony jsou špatný venku ale i někdy doma že už nehrajeme dobrý fotbal jako dříve to už nikdo neřeší…

      Sem zvědav na video před zápasem s Plzni co tam náš trenér bude říkat zda aspoň řekne že musíme začít hrát fotbal v to doufám ale spíš očekávám že řekne ze musíme víc vyhrávat souboje po nákupech od stoperu sem z toho tak nasranej už a oprávněně jsme nasraný všichni

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      weetek     před rokem 09.03.2023 12:22 |  
      10 5

      Tohle je velice trefná poznámka. Bílek nebyl z mého pohledu žádná klubová ikona, solidně u nás dohrál svou kariéru, jeho posun do manažerské funkce s nulovými zkušenostmi s tou prací mě udivil. Čas ukázal, že v ní nijak extra nevyniká, a ačkoliv bych v žádném případě už zpátky nechtěl Nezmara, který co měsíc hrozil odchodem a v zákulisí se stýkal na kafi s kdekým nad kdečím, výměnu Bílka za schopnějšího sportovního ředitele bych uvítal. Stejný případ Přéma Kovář. Opět žádná klubová ikona, ale dvojka bez ambic, hecíř a srandista, ale že by musel nutně po pěti letech, kdy u nás odchytal 7 zápasů, dostat flek, to nevím. A jakkoliv mě jímá hrůza z každého zápasu Standy Tmeldy Tecla, ve kterém předvádí svůj alibistický pseudopresink, skoky plavmo namísto zakončení a střeleckou nemohoucnost, vidina toho, jak to tu tenhle náš hodnej kluk doklepe a z kabiny se přesune na kancelář, kde bude dělat něco, s čím má podobně zkušeností jako se zahraničním angažmá, je snad ještě horší. Tyhle kamaráčofty nás opravdu nikam neposunou. V situaci, kdy JiT a jeho štáb začínají jet na podstatu, je ze všeho nejvíc potřeba odbornost a síla oponovat, ne kafíčka, bago a pohodička.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    Ados     před rokem 08.03.2023 16:12 |  
    30 0

    Mám pár poznámek.

    1) Frustrace fanoušků
    Pokud nezvládneme zápas s Plzní a ještě předvedeme špatný výkon, tak už očekávám pískot. Oni už jsou lidi těmi výkony (venkovními) dost otrávení. Jen to nedávají najevo nahlas.

    2) Unavený realizák
    Je to možný a děje se to i jinde. Pak je ale otázka, jestli to má smysl a nepředat to někomu jinému? Za sebe jim stále věřím, ale některé kroky mě taky štvou a pokud to Jindrovi neřekne někdo erudovaný, tak se řítíme do další netitulové sezóny. Narážím tím na absenci asi sportovního ředitele, který dokáže jít s JiT do konfrontace a některé jeho nápady zarazit. Myslím, že David O. tohle téma přešel s tím, že pro něj není zásadní, ale já si to úplně nemyslím.

    3) Informace z klubu
    Škoda, že jste neprobrali změny v managementu (Syrovátka, Šrámek). Za mě důležité téma a nikde jsem se nedočetl, jak to teď v klubu funguje.

    4) Quelhar na Twitteru (pro odlehčení)
    Od té doby, co se odmlčel a nedělá odpočet k titulu se nám nedaří, tak jako dříve. Je to k zamyšlení:)

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      o5aradecek     před rokem 08.03.2023 19:02 |  
      4 0

      Pozorně jsem si příspěvek přečetl a je zcela jasné, že za vše může Quelhar. :-))

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Lord_Edmund     před rokem 08.03.2023 19:29 |  
      23 2

      toto mezi námi fanoušky jsem nedal, stejně jako nečtu od neděle Ispart, Iděs a nekoukám ana Tiki taka, Dohráno a vynechávám vše, kde by se o tom našem průseru psalo, nebo hovořilo. Koukám jen sem, protože vím, že většina fanoušků trpí poslední týdny stejně jako já. Nervy mám jen jedny.
      S tvým příspěvkem souhlasím a ještě bych k bodu 3 doplnil odchod Míly Brožka. Údajně související se změnou strategie Slavie. Chtělo by to asi informovat fanoušky i o kontroverzních krocích. Raději, než se kamarádit se Šádkem.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    lama     před rokem 08.03.2023 18:32 |  
    14 4

    Účinkující v podcastu: Tak já tam vidím hlavně to, že vaše hodnocení je měkké ( hlavně u pana Ocetníka ) a někdy neříkáte co byste jinde řekli. Zde již po utkání v Pardubicích plno lidí upozornovalo na špatný výkon mužstva, na špatnou formu některých hráčů a to po přípravě v Portugalsku. K čemu taková příprava, když hráči hrají na jiných postech. Pak dochází k tomu, že trenér mícháním hráčů teprve při mistrovských zápasech hledá ideální sestavu. K hráčům: Nebude se to některým líbit ale Oly odchází, pokud chce odejít Lingr a řekne že ano, tak bych tyto hráče bez podepsané smlouvy na více jak jeden rok už nestavěl. Jsou tu hráči před ukončením: Standa, Traoré, snad i Santos, po shlédnutí zápasu B mužstva i Bořil, těžko se bude vracet ale šanci bych mu dal. Hrči by měli hrát pokud možno na svých postech, měla by se ustálit sestava ane cituji: dle tipologie utkání. Co se týče realizáku, nad tím bych asi nepřemýšlel, protože nikdo lepší v lize není, cizinu bych nebral, to už jsme si zažili ( Pastor ) Snad by si měl náš velký JT pohovořit s JiT, čeho chce tímto koučováním dosáhnout, na titul asi těžko, i když v něj stále věřím.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      mig52     před rokem 08.03.2023 21:40 |  
      17 7

      Od Ocetníka můžeš těžko čekat, že přitvrdí, či bude objektivní, když dělá rozhovory s JT. Mohl by dostat kartáč i od hráčů, se kterými se jistě potkává. Takový host je o ničem.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        SKEP     před rokem 08.03.2023 21:45 |  
        12 3

        Měli pozvat pana Brožka a probrat s ním africkou anabázi

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        záplata     před rokem 08.03.2023 21:52 |  
        10 6

        No to teda, z něj při těch rozhovorech ta submisivnost přímo kape.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Lunaris     před rokem 09.03.2023 09:27 |  
      1 3

      To je hroznej b....l, napak bych řekl, že u p. Ocetníka lze ocenit, že se nenechává strhnout k nějakým emocionálním výlevům a snaží se to vidět střízlivěji. Navíc má jako předseda OP zcela jistě o něco lepší informace z klubu než my.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        Ragnarok     před rokem 09.03.2023 09:46 |  
        11 2

        To určitě má, ale neustálé adorování Tecla, že si vše zaslouží z chování ke klubu.... Spíše si klub cokoli zaslouží za chování k němu. Je to hráč pro Liberec/Jablonec a 100k měsíčně. A zde má několikanásobně víc. Takže jeho přístup by měl být absolutní oddanost, měl to být doslova Janičář.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    Harvey     před rokem 09.03.2023 07:04 |  
    13 4

    Po dlouhé době si připomínám, jak mohou být slávističtí fanoušci nesoudní. Já sám tu bojuju dlouhodobě za své oblíbence (což jsou většinou neoblíbenci davu) a dostávám se v jejich obhajobě poměrně často až do sfér velké nesoudnosti. Ale furt je to taková moje věc, které jsem si vědom, beru to se srandou a když mám pocit, že to už moc přeháním, tak vezmu zpátečku. Nicméně teď se tady objevují zcela nesoudné názory u kterých to vypadá, že jsou jejich autoři o jejich pravdivosti skálopevně přesvědčeni. A objevují se v nesmírně hojném počtu. Za dobu svého pobytu na SN mi ještě nikdy nebylo tak špatně a smutně z názorů fanoušků (nepočítám-li nějaké výkřiky v emocích během zápasu) a celkového sentimentu mezi fanoušky.

    Edit: Vše ještě umocňuje, že aktuální nálada je voda na mlejn těm největším místním individuím, jejichž aktivita na fóru se zvyšuje a zvyšuje. A mám pocit že rozumné části osazenstva SN dochází nálada i síla jejich spam rozporovat.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.03.2023 07:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      SKEP     před rokem 09.03.2023 09:05 |  
      7 19

      To si vyprošuji, být zde označován za aktivní individum! Jako náročný fanoušek pochopitelně žádám náročnost i po klubu, jemuž v daný časový úsek fandím. Není-li klub opakovaně schopen mé vysoké náročnosti dostát, automaticky navyšuji kadenci odborně laděných příspěvků. Nikoli nesoudných, jak tvrdíte, nýbrž kritických a obsahujících adekvátní doporučení k vyřešení konkrétního problému. Ignoruje-li klub mé rady a já jsem nucen i nadále na televizní obrazovce sledovat teplický, budějovický či bubenečský šlendrián, je mi líto, ale hladina mé trpělivosti dosáhne bodu kulminace a nezbude, než změnit dres! Jako fanoušek žádám úspěch. Tady, teď a pořád. Když mi není dopřán, najdu si ho jinde.

      A nyní z jiného soudku. Zásadně s panem Tvrdíkem nesouhlasím ohledně demontáže plotů v sektorech pro hosty a s výběrovým řízením pro vysílatele FL, jsou to totiž dvě spojité nádoby. Jsem fanoušek, který ze zásady na fotbalový stadion ani nepáchne a nějaké pivní rajzování po hřištích soupeřů už nechápe vůbec. Jestli divák na stadionu stojí v dešti po kotníky v blátě, či sedí na vyhřívaném sedadle u lahve šampaňského, mne nezajímá. Mne zajímá sledovat můj klub v televizi zdarma. Tendr na vysílací práva zbytečně navýší cenu produktu a my se fotbalu na veřejnopravní televizi nikdy nedočkáme. Pan Tvrdík touto aktivitou jde proti vlastním fanouškům!

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        Ragnarok     před rokem 09.03.2023 09:43 |  
        3 3

        Myslíš 2. odstavec vážně, nebo jako provokaci? Ptám se opravdu vážně, nevím, ten pohled mne překvapuje.

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

          Lunaris     před rokem 09.03.2023 10:01 |  
          4 0

          Ty jako odborník na sarkasmus to nepoznáš?

          • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

            Ragnarok     před rokem 09.03.2023 10:18 |  
            7 1

            Tady ne. Fakt ne. Pro mne je návštěva jakéhokoli fotbalu zážitek. I v Zápech, nebo na Kladně, naprosto pravidelně jsem v Xaverově. A tuplem třeba navštívit ikonické stadiony typu De Kuip, Velodrome, San Siro atp. Miluju výjezdy do Liberce, Jablonce, Budějovic, do Plzně jsem se bohužel dlouho nedostal. Takže asi jsem tady natvrdlej. Fotbal v TV a na stadionu je nesrovnatelný zážitek. Alespoň pro mne určitě.

            • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

              SKEP     před rokem 09.03.2023 10:50 |  
              3 3

              Ale ano, jsou mezi námi i tací fanoušci, kteří svou přízeň dělí mezi vícero klubů současně. Na prvním místě u nich stoji zpravidla český ligový klub, tedy Slavia, dále pak klub z místa bydliště hrající v nižší soutěží a zahranični velkoklub (skuteční fajnšmekři zde však dávají přednost srdcovkám typu St. Pauli, München 1860 či kolik). Dále lze fandit i klubu v němž působí někdo z rodiny či přátel, podobně i klubu, jehož byl fanoušek kdysi členem.

            • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

              Karel13     před rokem 09.03.2023 10:58 |  
              0 0

              Vždycky jsem měl ideál fandění na stadionu a pak si doma pustit záznam z TV a vychutnat si detaily, Teď už bohužel jenom to TV ...

              • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

                SKEP     před rokem 09.03.2023 11:12 |  
                4 3

                Svatá pravda. To, co vidíš z tribuny, ti televize nemůže zprostředkovat A samozřejmě i naopak. Ovšem sledovat utkání současně na stadionu i v TV také není úplně pravé ořechové. Jak píšeš, nejprve naživo a pak pěkně doma v klidu zpětně přehrát. Ostatně v obráceném pořadí to zatím nelze

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

          SKEP     před rokem 09.03.2023 10:06 |  
          3 9

          Co je mi do nějakých plotů? Že je skrz ně špatně vidět? Zajímá snad nekoho, že mám proleželé kanape a při sledování fotbalu mě bolí záda? Nezajímá!
          A čím více pan Tvrdík vyšroubuje cenu za TV práva, o to více bude nebohý televizní fanoušek ožebračován koupí placeného kanálu. Vidím zde latentní snahu nahnat diváky od televizních obrazovek do hledišť stadionů

          • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

            Ragnarok     před rokem 09.03.2023 10:21 |  
            8 0

            OK. Já za tím vidím snahu být konkurenceschopný s kluby v Rumunsku, Maďarsku, Rakousku, Norsku atd. kde z práv inkasují více. Bez peněz nebude kvalitního fotbalu. Samozřejmě se pak nabízí otázka, jak efektivně s penězi naložit (nákupy Hronka, Pecha, Filly, Matouška, Baluty, Madsena, Santose, Ewertona, Berana, Helebranda, Malinského to nebudou a nezaplatily ba nám je ani práva za 10 let.).

            • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

              SKEP     před rokem 09.03.2023 10:34 |  
              1 4

              Ragnaroku, jestli se v tom orientuješ,kolik v právě probíhající sezoně za TV práva kasírují u nás, v Rakousku, na Slovensku, Maďarsku, Bulharsku a Švýcarsku?

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

          Wulfstan (přítel SN)     před rokem 09.03.2023 12:00 |  
          2 4

          Jestli je SKEP ironický srandista nebo nesoudný blázen je otázka stará jako lidstvo samo. Možná i starší než čas sám. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        japhy     před rokem 09.03.2023 10:03 |  
        3 1

        Používej smajlíky, někdo by to mohl brát vážně.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        Slávista 51     před rokem 09.03.2023 10:20 |  
        5 1

        POTREFENÁ HUSA,
        chytá na první šlápnutí.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    Betynka58     před rokem 09.03.2023 12:31 |  
    1 1

    V té závěrečné části, jak se rozebíralo, kdy by měl stabilněji nastupovat za béčko, aby se udržela druhá liga, jsem postrádal jedno jméno. Myslíte, že by stálo za to, aby ve zbytku jara kryla Kovářovi záda brankářská trojka a Mandous se (samozřejmě pokud se Kolář nezraní) do konce jarní části přesunul k béčku?

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Greaves     před rokem 09.03.2023 12:56 |  
      2 0

      Kovářovi bych už záda nekryl.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Alanor (admin)     před rokem 09.03.2023 13:04 |  
      4 1

      Taky může hrát áčko v sobotu a béčko v neděli, takže by Mandous nejdřív kryl záda a druhý den chytal. :)

      Zrovna Mandous by mohl být fakt rozdílový, ale dával bych ho tam jen na nezbytnou dobu k záchraně, protože Dvořák chytal na podzim velmi dobře a byla by pro jeho vývoj škoda ho na jaře odstavit. Stejskala bych pak do brány nedával vůbec, protože perspektivu pro áčko moc nemá.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        Taky     před rokem 09.03.2023 13:49 |  
        0 0

        Jestli je Dvořák zdravej a ve formě, tak bych ho tam teď v neděli postavil. Na Mandouse je to moc brzy po Plzni, může být nekoncentrovanej.
        S názorem na Stejskala souhlasím, jestliže to na áčko není, tak ať to zachraňuje rozdílovej div ne reprezentant Mandy, nebo ať získává zkušenosti mladej nadějnej Dvořák.

  14. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    Taky     před rokem 09.03.2023 13:39 |  
    0 6

    S tím béčkem neplašme, pondělní zápas byla anomálie, takovouto kvalitu druhá liga nemá. Na záchranu bude stačit Tvarohův tým, VHODNĚ doplněný o kluky z áčka. Bohužel se to sešlo tak, že derBy bylo prvním jarním mistrákem, kdy se muselo ledasco zkusit i za cenu, že se dalo předpokládat, že tudy cesta nevede...
    Podle mě by Mandous měl být na lavičce při všech zápasech áčka, to je priorita, kdyby Kolář musel střídat. Nesmíme podcenit nic. Chytal sice teď pohár, ale tipnu si, že (minimálně) proti Spartě bude v poháru chytat Kolář, jestli bude zdráv a zůstane mu forma...
    S Plzní hraje áčko v sobotu večer, béčko v neděli dopoledne. Asi není rozumné chtít po Mandousovi (i jiných z áčka) aby se v hlavě přenastavil tak rychle na jiného soupeře. Takže v neděli v 10:15 Dvořák nebo Stejskal??? Hraje poslední s předposledním, potřebujeme vyhrát...

  15. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    cvočkař Danda     před rokem 09.03.2023 20:50 |  
    10 8

    Velmi souhlasím s názorem přítele Harvyho.Nekteré komentáře jsou opravdu výstřelem do tmy.Kritizovat umí každý kdo má do pr...let díru.Počkal bych na výkon proti plísňi,více než na výsledek.Doufám,že se v sobotu večer sejdeme v Edenu a budeme fandit naši Slavii.Ja osobně fandím od grandiózního postupu,mimochodem zápasu se škodouPlzeň a věřte mi ,,že to byla často nelehká věc.Zisk 1.titulu po 37 letech ústrků od komunistů a jim podobných hovad,viz sralta,jsem si na starém Edenu jsem si moc užil.Zdá se mi ,že mladši kolegové jiné umísťění než titul,nejlépo double berou jako tragédii a nejradši by hned vyházeli celý realizák a pùlku hráčů. Jsem samozřejmě rád,když naše Slavínský vyhrává,zvlástě s rudou bídou a plísní,ale když se zrovna nedaři,věřím v lepši zítřky.
    S úctou k Vám všem Danda cvočkář.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      rak (přítel SN)     před rokem 09.03.2023 23:05 |  
      3 0

      No, tak to jsme dva. Na ten zápas mě vzal táta. Byl to vůbec první fotbal, na kterém jsem kdy byl a od té doby také fandím Slávii.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        cunak     před rokem 10.03.2023 05:22 |  
        3 4

        Jsme minimálně tři. A bude nás víc. Víme, že byly mnohem horší časy a pravděpodobně zase budou. Na druhou stranu ta současná situace není o jednom prohraném zápase nebo o jednom ztraceném titulu. To je o zvrácené strategii celého klubu a trvá to už několik let. Akorát se to teď začalo více projevovat i navenek ve výsledcích. To je třeba kritizovat. A kritizovat to se přeci nevylučuje s tím být věrným fanouškem Slávie. Naopak, to, co jenom pochlebují, bývají obvykle fanoušci úspěchu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      mig52     před rokem 10.03.2023 06:21 |  
      3 3

      Tvůj komentář má dle mne jednu slabinu. Napíšu to bez teček. Nějak jsi zapomněl, že do prdele díru má každý, tedy i ty a tebou zmíněný přítel.:)). Tak vás nevyčleňuj ze stáda.


      Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2023 06:22) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      lama     před rokem 11.03.2023 10:21 |  
      0 0

      I já to měl to samé. Mne tam vzal děda za to, že jsem se vyučil s vyznamenáním, před tím jsem jako dorostenec fandil Baníku, protože tam hrál T. Pospíchal, ale od tohoto utkání kde jsem viděl F. Veselého jsem se stal doživotním Slavistou. Nezapomenutelná chvíle!

  16. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    mig52     před rokem 10.03.2023 07:35 |  
    12 5

    Tak jsem si to konečně poslechl. No, žádná sláva. Jako se zdá být áčko v útlumu, stejně na mne působil Quelhar. Pan Ocetnik je nudný neduživý diskutér, který mne ničím nezaujme, takže to tentokrát částečně zachraňoval Tolsimir. Jinak bych z té situace nedělal vědu. Za prvé bych realizáku navrhoval, aby míň času věnovali sjetinám z různých počítačů, sporttesterů a sledování běhavosti a věnovali ho raději nácviku souhry a standardkám. A pak si uvědomme jednu věc. Každý tým, trenér, hráč má nějakou slabinu. Opravdu nechci našeho trenéra hejtovat, jen konstatuji už vlastně léty ověřenou skutečnost, že Jindra neumí připravit tým proti celkům ohrožených sestupem. To netrvá půl roku či rok, to je letitý permanentní problém. Není to dávno, co jsme ztráceli na prádelnu 7 bodů a teď jsme mohli vést o nějakých 5-6 bodů. A to už je pěkný parníček. Nevedeme, protože soupeři z konce tabulky ..... ! Přesto zítra jednoznačně věřím ve výhru, která by nás mohla nakopnout.


    Komentář byl uživatelem upraven (10.03.2023 07:37) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

    damade     před rokem 10.03.2023 12:30 |  
    4 4

    Moc se o tom nemluví, ale za mě ta největší chyba co ve Slavii současnej realizák kdy udělal byl "vyhazov" Ondry Kúdely. On byl tak strašně důležitej. Pro defenzívu, výstavbu hry, pro mentální nastavení všech hráčů okolo. Nikdy se nám ho nepodařilo nahradit a myslim, že v dohledný době ani nepodaří.

    • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

      Radek097 (přítel SN)     před rokem 10.03.2023 21:12 |  
      2 0

      Po zranění už neměl výkonnost, vždyť jen v rychlosti šel rapidně dolů a nestíhal.

      • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

        cunak     před rokem 11.03.2023 05:15 |  
        2 3

        Ale to opravdu není o rychlosti. Je to o vůdcovských schopnostech. A ty chybí. Ještě dlouho před tím bylo podobnou chybou a ostudou vyhnání Hušbyho a Škody. Projevilo se to třeba za rok, ale od té doby jde Slávie dolů. A úplně prvotní příčinou je zvrácená změna filozofie klubu. Ze sportovního klubu, který musí dobře hospodařit, aby vyhrával, na obchodní společnost, která musí nějak hrát a ukazovat hráče, aby vydělávala.

        • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

          Radek097 (přítel SN)     před rokem 11.03.2023 11:37 |  
          4 0

          Jak bys chtěl hrát s vytaženou obranou, když ti stoper rychlostně nestačí a každá přihrávka za obranu (přes Kúdelu) by byl brejk soupeře? Pak ti je vůdcovství úplně jedno, když nestíháš. A jeho vůdcovství na tribuně by bylo k ničemu.
          Škoda dostal novou nabídku smlouvy, nepřijal ji. Tak jaké ostudné vyhnání? Je to úplně normální, že se dvě strany nedomluví.
          Úpadek určitě nezpůsobil odchod ani jednoho z nich, když jsme se de facto všech tří zbavili za svým vrcholem, ale když ti odejde Bah, nahradíš ho Douděrou, Stanciu, kterého nahradil Lingr, Souček, Sima či Kuchta a ty náhrady zkrátka nejsou na podobné úrovni, tak zákonitě jde kvalita dolů.

          • Re: Mezi námi fanoušky 22/23 #12

            cunak     před rokem 12.03.2023 19:40 |  
            0 1

            Vyhnání Škody, největší legendy Slávie tohoto tisíciletí, bylo ostudné.