Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 31. kolo

Slavia rozdrtila v 1. kole nadstavby rozdílem třídy Bohemians, když se 4 góly zaskvěl Jurečka.

Pozice sešívaných nebyla před zápasem úplně snadná. Po upocené výhře Sparty v Olomouci bylo jasné, že ve vršovickém derby musíme vyhrát, abychom si zachovali reálnou naději na titul. Proti nám houževnatý soupeř ve formě, my v nohách zápas v týdnu. Čekal jsem tedy složitou šichtu, které odpovídalo prvních 25-30 minut. Hrál se vyrovnaný fotbal a Slavia působila nepřesně, jako kdyby nevěděla, jak se do soupeře dostat. Jurečkovu branku po propadlém míči z 31. minuty jsem tak bral jako vysvobození.

Vůbec jsem ale nečekal, co přijde po ní. Zbylou hodinu hry to byla od červenobílých naprostá dominance. Klokani až nedůstojně odpadli a kromě dalších 5 inkasovaných gólů přečkali ještě pár dobrých šancí. Takže to nakonec pro nás byl v součtu pohodový zápas. Hrdinou byl Jurečka, který vstřelil 4 branky a 1 mu ještě nebyla uznána pro mírný ofsajd. Naopak Bohemians odjíždí z Edenu s ostudou. Skóre je sice v nadstavbě vyloženě podružné, ale nedivím se, že po odevzdané 2. půli sklízí hněv svých fanoušků, kteří jinak zažívají sezonu několika desetiletí.

Slavia tak má stále vítězství v lize ve svých rukou, přičemž zcela zásadní bude samozřejmě už sobotní derby se Spartou. Pokud na Letné vyhrajeme podruhé během pár týdnů, tak budeme před závěrem soutěže držet všechny trumfy my. Naopak jakákoliv ztráta bude s největší pravděpodobností znamenat 2. nepříliš vydařenou sezonu po sobě. Jarní derby ukázala, že Slavia se zdá být pořád o krůček před druhým S. I aktuální forma je na naší straně. Dokážeme to ale potvrdit v 1 zápase v maximálně nepřátelském prostředí? Sám jsem zvědav, jak se s tím popasujeme my i Sparta, u které má trenér Priske po pohárovém finále taktéž o čem dumat.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Práce měl málo. Dobře si chodil pro míče i přesně kombinoval.

Taras Kačaraba - 6 - I vzhledem k nemohoucnosti klokanů nakonec zvládl zápas uspokojivě, nicméně hlavně v úvodu předvedl pár ne úplně malých chyb. Mě tím jen utvrdil, že ač to není špatný hráč, tak se na něj nedá spolehnout. Osobně bych ho v klíčovém derby v základu viděl velmi nerad (stejně jako Ousoua).

Igoh Ogbu - 8 - Nebylo to od něj tak dominantní jako v předchozích kolech a v úvodu měl menší potíže s Drchalem. Nešlo ale o nic vážného a z obrané řady byl naším nejlepším hráčem. Velmi dobrý výkon pak podtrhl skvělou asistencí na branku Douděry.

David Jurásek - 6 - V top formě po zranění není, ale na ligu je to pořád nadstandard a do základu patří. Věřím, že příště to zase bude o něco lepší.

David Douděra - 8 - Má fazónu jako hrom a přiznám se, že bych to do něj ještě někdy v půlce jara neřekl, že může patřit k nejlepším hráčům třeba i v měšíčním období. U 1. branky dobrým centrem asistoval, 4. pak sám vstřelil, když se skvěle natlačil před obránce a akrobaticky přehodil brankáře.

Oscar Dorley - 7 - Tentokrát byl trochu zastíněn Douděrou a hlavně Jurečkou, ale i tak podal spolehlivý a velmi nadstandardní výkon. V závěru sezony patří ke stavebním pilířům základní sestavy.

Christos Zafeiris - 7 - Trochu dvousečné hodnocení - druhá půle byla z naší strany mnohem lepší, nicméně v té první, kdy byl na hřišti, patřil Zafeiris k našim nejlepším hráčům. Sice úplně nezářil, ale měl několik povedených akcí a nakonec dávám s přimhouřeným okem a minusem sedmičku.

Ivan Schranz - 6 - Opět méně viditelný hráč. Naběhá toho dost a i směrem dozadu pracuje poctivě, nicméně bych čekal výraznější roli ve výstavbě hry, nebo nebezpečnost v pokutovém území, což je u něj pravděpodobnější. Pak by byl ideální náhradou za zraněného Olayinku, i tak ale za Nigerijce Schranz zaskakuje slušně.

Matěj Jurásek - 6 - Upřímně bych čekal, že bude víc vidět, i když hraje od začátku. Zatím je ale spíše žolíkem do unavené obrany. Špatně ale určitě nehrál, pěknou přihrávkou poslal za obranu Jurečku. Sám pak ve velké šanci vsadil zbytečně na razanci a trefil jen soupeře.

Mick van Buren - 7 - Konečně se trefil. Trochu šťastně, ale už to potřeboval, protože při posledních dobrých výkonech byl spíš podporou pro ostatní a sám se do šancí moc nedostával. Platný pro tým ale je i bez branek, což je rozdíl oproti Teclovi v první polovině jara.

Václav Jurečka - 10 - Těžko v paměti lovím podobnou "one man show". 4 góly a skvělý výkon. 2. a 3. trefu navíc vstřelil z nelehkých pozic, čímž Bohemians naprosto zlomil. Když ho vidím, jak skvěle hraje, tak mi přijde jako hrozná škoda, že pořádný prostor dostává až teď. Zvlášť když si vzpomenu, jaké "nevýkony" opakovaně podával v úvodu jara Tecl.

Jakub Hromada - 7 - Trochu jsem se obával, abychom po odchodu Zafeirise nebyli až moc pasivní, ale opak byl pravdou. Slavia Bohemku ve 2. půli zcela zadupala do země a Hromada nebyl jen mužem do počtu. Jeho nejlepším momentem byl získaný míč posunutý na Jurečku, který se trefil krásně z dálky. Letošní sezona je podle mě zatím jeho nejlepší v dospělém fotbale a nebýt zranění v úvodu jara, tak mohl mít ještě silnější pozici v mužstvu.

Lukáš Provod - 6 - Jeho výkony jsou pořád hodně rozporuplné a průměrné. Posun je pořád velmi malý. Svým úsekem na hřiště mne úplně nenadchl, když hned pokazil ledabyle kopnutý roh a pak hlavně chybou zadělal na nebezpečný brejk soupeře. Ale dejme tomu, že byl součástí povedeného derby a zapsal +2, přičemž na branku Van Burena asistoval.

Aiham Ousou - 6 - Závěrečnou půlhodinu zvládl bez problémů a vyhrál několik soubojů. Osobně mě překvapilo, že před ním dostal v základu přednost Kačaraba.

David Pech - 6 - Byl na hřišti u povedeného závěru utkání.

Stanislav Tecl není hodnocen, hrál příliš krátce.

31. - Neděle 07. 05. 2023 18:00

Fortuna liga - nadstavba, 2022/2023
6 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
Bohemians Praha 1905
Bohemians Praha 1905

Komentáře (53)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    Flame     před 11 měsíci 09.05.2023 17:16 |  
    17 6

    Hodnocení OK.

    Pokyny pro rozhodčí FAČR:

    1: Sralťani nemají ruce!

    2. z toho to vyplývá, že nelze proti sraltě písknout penaltu za hraní rukou.!

    3. Pokud sralťan upadne únavou ve vápně ve vzdálenosti do jednoho metru od protihráče jedná se o jasný faul, pokutový kop a následuje žlutá karta!

    4. Pokud sralťan upadne únavou ve vápně ve vzdálenosti větší než jeden metr od protihráče, jedná se nesportovní chování protihráče, černou magii a následuje poutový kop a červená karta!

    5. Za hraní rukou protihráče sralty se považuje dotyk míče od pasu nahoru.

    6. Pokud po faulu upadne protihráč sralty, jedná se o simulaci a je potrestán žlutou kartou.

    7. Pokud po faulu upadne protihráč sralty a donese rozhodčímu svou utrženou nohu, nebude nařízen pokutový kop pro nízkou intenzitu zákroku.

    Podepsán:
    Předseda komise rozhodčích.
    Příhoda/Berbr, verze 0.2

    P.S.
    8. Při teči do ofsajdu se rozhodčí uctivě zeptá sralťana jestli se míče dotkl a jeho lež přijme jako rozhodnutí nejvyšší instance!

    Příhoda/Berbr, verze.2


    Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2023 14:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Sherudan     před 11 měsíci 09.05.2023 17:29 |  
      6 3

      Ještě bych doplnil jednu variantu. Penalta se, Jak známo, píská za faul v pokutovém území. Je tedy logické, že pokud se soupeř Sparty dopustí útočného faulu v bídáckém velkém vápně (tj. např. se na sparťanského obránce ošklivě podívá), je nutno písknou desítku proti němu!

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Slávista 51     před 11 měsíci 09.05.2023 18:10 |  
      1 11

      Hodnocení nízké.
      Proč ?

  2. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    Jace     před 11 měsíci 09.05.2023 17:31 |  
    28 1

    Zdravím vás, Alanore. Čtu vás pravidelně, ale reaguji sporadicky. Ve svém hodnocení jste to vystihl ,podle mě přesně jak v číslech, tak písmenkách. Jak se tak blíží závěr sezóny, chtěl jsem poděkovat za celoroční, kvalitní práci Vám i Vašim kolegům, ať se vám nadále daří. Zdravím též všechny Slávisty a pojďme si pro titul !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Alanor (admin)     před 11 měsíci 10.05.2023 09:13 |  
      3 0

      Díky, jsem rád, že se články i web líbí!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 11 měsíci 09.05.2023 17:48 |  
    17 0

    Stěžejní pro mě byla desítka pro pana inženýra a ta tam je, tudíž dál není nic moc co řešit :-)))

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Slávista 51     před 11 měsíci 09.05.2023 18:08 |  
      3 6

      TAK TA 10 JE
      na místě, ale i ti " nosiči vody ", si zaslouží ocenění -
      bez nich se žádné mužstvo neobejde, ani ten nejlepší střelec.
      Takže zase nízké ohodnocení pro mnohé.

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        kalex     před 11 měsíci 09.05.2023 21:22 |  
        8 0

        Známka 7.00 pro celý tým by možná mohla být trochu vyšší, ale jak ta lovecká sezóna na klokana začala, tak skončila. Takto dopadne i ta posraná sparta.

        • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

          Slávista 51     před 11 měsíci 09.05.2023 22:08 |  
          0 2

          A v tom případě, budou známky opět tak nízké ?

          • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

            kalex     před 11 měsíci 10.05.2023 01:36 |  
            1 0

            Tak měl by to být standard.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    kupik     před 11 měsíci 09.05.2023 18:03 |  
    5 2

    Dobrý odpoledne přátelé,
    poděkování Alanorovi,pouze s malinkou rádoby opravou.Ing.Jurečkovy bych dal,kdyby to bylo možný,dvě jedničky.Samozřejmě dohromady.tedy 11.Podtrženou.Ostatní v poho.
    A eště jedna drobnost.Když se nepískne pentle rudochum,tak ani soupeři.Musím si tedy oprášit češtinu,jelikož rukáv je patrně odvozené slovo od slovního základu NOHA.
    Věřim,že v sobotu je dáme,mám dojem,že bude redka.
    Hezkej zbytek tejdne a těšte se.

  5. hodnocení slávistů

    Karel13     před 11 měsíci 09.05.2023 20:51 |  
    6 5

    Je normální hodnotit nadprůměrně brankáře, když na bránu nešla jediná střela?

    • Re: hodnocení slávistů

      Alvop     před 11 měsíci 09.05.2023 21:08 |  
      8 6

      vzhedem k tomu, že byl součástí hry a spolupráce s obranou, tak ano. hodnocení brankáře nespočívá jen v tom, kolik na něj šlo střel. to by bylo zjednodušené. stejně jako u obránce, co za zápas nevystřelí na branku.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    kalex     před 11 měsíci 09.05.2023 21:09 |  
    9 5

    Bohužel Standa, posledně jmenovaný je hodnocený jak je a teď to snad už vidí všichni, že BOHUŽEL, takto měl být hodnocen vícekrát. ALE!!! Nehnal ho hamon a nahrávka luxusní!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Slávista 51     před 11 měsíci 09.05.2023 22:03 |  
      1 4

      A o tom to je !

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Betynka58     před 11 měsíci 10.05.2023 17:17 |  
      2 0

      Taky mi to přijde divné, 20 minut by normálně na hodnocení mělo stačit, zvlášť s přihlédnutím k té asistenci.

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        Fačín     před 11 měsíci 11.05.2023 09:53 |  
        1 5

        Ano, rád bych mu jedničku udělil, žel, nebylo mi to umožněno.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    japhy     před 11 měsíci 10.05.2023 10:39 |  
    10 5

    Nečekal bych, že o "pořádném prostoru pro Jurečku" budu číst i tady.
    Od října, kdy se dostal do sestavy po zranění, nastoupil v základu v 18 ze 27 zápasů.
    I v úvodu jara, kdy hrál Tecl, normálně nastupoval. Jurečka 5/7, Tecl 2/7.
    Ano, pak nastává období 4 zápasů, kdy nebyl v základu (Standa 2x). Odtud může pramenit mýtus o jeho přehlížení, nicméně tady ztrácíme, a ještě dost smolně, jen v Liberci.
    A hlavně, ten chlap se prosazuje PRŮBĚŽNĚ, po celou dobu jeho působení u nás. Nejen teď, kdy nastupuje imrvére. V tomhle směru je on tou pravou náhradou za Olayinku, kdy nám s ním odchází spousta bodů.

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        japhy     před 11 měsíci 10.05.2023 11:41 |  
        5 1

        Souhlasím s tou nedůvěrou, myslím, že v Budějicích se to nějak rozbilo a přestal na pár zápasů nastupovat.
        Ale vážně si nemyslím, že toho měl odehrát zásadně o dost víc. Odehraný minuty jsou hezká věc, když si ale odmyslíš brankáře a hráče, co si minuty nahrabali vzadu, kde se tolik nestřídá, není na tom vůbec špatně. A znovu připomínám, na podzim byl nějakej čas mimo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        kjandourek (admin)     před 11 měsíci 10.05.2023 13:57 |  
        10 5

        Tohle ovšem není úplně fér argument.... Když se na oba hráče podíváme opravdu detailně, tak vidíme, že Standa ty své minuty nabíral hlavně v období od 3. do 11. kola, kdy nastřílel devět gólů a celkem měl fazónku, zatímco Venca (který první dvě kola odehrál v základu) v té době ležel na marodce s poraněným svalem, což si přivodil na Panathinaikosu...

        takže porovnáváš kolik dostali příležitostí dva hráči, z nichž jeden déle než měsíc nebyl ze zdravotních důvodů k dispozici a vyvozuješ z toho, že ten, co nebyl k dispozici, ty příležitosti nedostával....

        Když to přeženu, mohl bych o loňské sezóně říci, že když porovnáme minutáž Kačaraby a Hovorky, vyjde nám, že Hovorka byl trenéry neustále přehlížen...

        https://www.transfermarkt.com/stanislav-tecl/leistungsdatendetails/spieler/81390/saison/2022/wettbewerb/TS1/verein/62

        https://www.transfermarkt.com/vaclav-jurecka/leistungsdatendetails/spieler/248355/saison/2022/wettbewerb/TS1/verein/62

        • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

          Alanor (admin)     před 11 měsíci 10.05.2023 14:57 |  
          7 7

          To není o tom měsíci, kdy byl Jurečka zraněný. Nikdo neříká, že měl Jurečka hrát všechno a Tecl nic. Za mě je to hlavně o nedůvěře od samotného začátku sezony, což vyvrcholilo tím absurdním nasazováním Tecla na jaře, kdy byl k dispozici i Van Buren v životní formě.

          • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

            Ivan     před 11 měsíci 10.05.2023 15:18 |  
            3 1

            Hledal bych analogii v sezoně 19/20 kde jsme měli výborného Musu který byl z lavičky skvělý, ale od začátku s ním to nebylo dobré, takže jsme byli nejúspěšnější se Standou kterého střídal Petar.

          • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

            kjandourek (admin)     před 11 měsíci 10.05.2023 15:35 |  
            10 5

            Nezlob se na mě, ale ale zcela nepravdivé tvrzení:

            Jurečka první dvě kola v základu, potom zranění - 3.-7. kolo mimo, po zranění 3x střídající a od 11. do 19. kola zase vždycky základ....

            tak jaká nedůvěra od samotného začátku sezóny? Když byl k dispozici, hrál základ, vyjma tří kol bezprostředně po zranění, kdy naskakoval z lavičky na 23, 12 a 28 minut...

            Potom jeden zápas vynechal s tím, že byl na lavičce, proti Slovácku doma 9 minut a v Budějkách opět základ ... tam byl střídán o půli a potom tři zápasy proseděl na lavičce.... ano v tomto období tolik nehrál... a z toho může vzniknout ten dojem..... ale nikdo z nás nemůže vědět, jestli to nebylo kvůli nějakému lehčímu zranění, které by ho limitovalo, ale ne tak, aby nemohl hrát vůbec - podobně jako to má teď Zafeiris... Proti Olomouci naskočil na dvacet minut, dal gól (k němuž mu výborným přepuštěním míče pomohl právě Tecl) a od té doby zase šest ligových zápasů v základu.... a to nemluvím o poháru - finále v základní sestavě, semifinále rozhodl z lavičky (střídal Schranze v 77.minutě, na hrotu byl Mick)...

            Tohle je z mého pohledu hráč, který má od začátku důvěru a méně příležitostí dostává pouze, když je zraněný....

            A když se podívám na Tecla, vidím, že první kolo 16 minut, druhé nic..... do hry se dostává až se zraněním Jurečky, takže od 3. do 11. kola v základu... a od té doby? Základ na Bohemce (14. kolo - říjen - výhra 4:1); doma s Jabloncem (17. kolo - leden - výhra 5:1); doma se Slováckem (21. kolo - únor - výhra 2:0); Doma s Plzní a v Liberci (jediná dvě kola, kdy byl v základu dvakrát za sebou! - 23. a 24.kolo, březen - 2:1 a 2:2) a nakonec v Bolce (26.kolo - duben - 1:1) .... a to nemluvím o MOL cupu, kdy nebyl v základu ani jednou, v semifinále i finále střídal Micka na posledních 10-15 minut a to počítám i s prodloužením duelu s Bohemkou, kdy nastoupil ve 106. minutě

            Suma sumárum, Venca hrál v základu 16x ze 26 kol, kdy nastoupit mohl - pět promarodil.... z těchto 26 kol, kdy byl Venca k dispozici, byl Standa v základu s 10x, z toho 3x v období, kdy Venca po zranění začínal....

            Tak jak může v někom vzniknout pocit, že zatímco Venca je opomíjen, Standa je na jeho úkor prosazován?

            • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

              Alanor (admin)     před 11 měsíci 10.05.2023 16:06 |  
              4 3

              S protežováním Tecla jsem vždy psal k jaru. Jinak koukni i na Evropu, viz Panathinaikos, se kterým dostal Jurečka dohromady 10 minut a radši jsme hráli oba zápasy bez útočníka. On se pak vyjadřoval, že je rád, že dal gól, že je to pro něj složité období.

              • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

                Karel13     před 11 měsíci 10.05.2023 17:40 |  
                1 4

                Admini rozdejte si to v ringu ...

              • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

                lukas6novak     před 11 měsíci 11.05.2023 09:35 |  
                5 0

                Jurečka byl k dispozici v lize ve 26 zápasech. Z toho byl 18x v základu, 3x nezasáhl do zápasu vůbec a 5x šel z lavičky (z toho 3x v řadě při návratu po zranění). +jestli to chceš vyloženě rozepsat zápasy kdy nebyl v základu tak tady:
                ST Josephs - první zápas sezóny a hrál místo něj Sor (2+0) - v 54 šel do hry
                Panathinaikos - oba zápasy místo něj Lingr - v odvetě šel v 82 minutě
                České Budějovice (6:1) - první zápas po zranění, místo něj Tecl (2+1). šel v 68 minutě
                Plzeň (0:3) - druhý zápas po zranění dost ovlivněný čk na začátku.místo něj Tecl. šel v 79 minutě
                Liberec (3:0)- třetí zápas po zranění, místo něj Tecl (1+0). šel v 63 minutě
                Teplice (1:1) - nehrál vůbec, místo něj MVB
                Plzeň (2:1) - nehrál vůbec, místo něj Tecl
                Liberec (2:2) - nehrál vůbec, místo něj Tecl
                Olomouc (4:0) - místo něj MVB, šel v 70 minutě
                Reálně když nepočítám návrat po zranění tak měl jednu třízápasovou pauzu kdy nebyl v základu jinak ho hrál skoro vždy. A řekl bych že u něj zkresluje to že bylo 13 zápasů kde nebyl k dispozici. Dal bych ti za pravdu že Tecl určitých částech sezóny hrál víc než mohl ale teda nemám moc pocit že by hrál nějak na úkor Jurečky

                • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

                  Radek097 (přítel SN)     před 11 měsíci 11.05.2023 10:57 |  
                  1 2

                  Jurečka toho ale hodně odehrál mimo pozici útočníka, často hrával nesmyslně na křídle.

            • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

              Fačín     před 11 měsíci 11.05.2023 09:57 |  
              2 9

              Akorát zapomínáš na tu úplně základní věc, a to je kvalita daného hráče. Minuty, které dostal Tecl, jsou naprosto nepřiměřený vzhledem k tomu, jaké (ne)výkony předvádí. A v porovnání s Jurečkou je to do očí bijící.

        • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

          japhy     před 11 měsíci 10.05.2023 21:39 |  
          6 0

          Díky náčelníku :)
          Už jsem se k tomu nechtěl vracet, ale zrovna poslouchám Fotbal fokus podcast a pan Jahoda tam taky jede tuhle mantru (nebyli všichni na nějakým školení? :D)
          "Jurečka na podzim skoro nehrál, a když, tak s ním vymetali křídla a tak". Že hrál jsme tu už psali, drtivou většinu jako 9.
          "Teď mu konečně našli pevné místo v sestavě". Hm, co na tom, že právě hrot to není, jednou hraje zleva, pak zprava, teď snad JiT mluvil něco o podhrotu.
          A perlička na závěr - před Bohemkou vyšel 3 zápasy na prázdno (což je na něj dost) a každýmu byl volnej. Teď se trochu utrhl a všichni chytrý jak rádia.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 11 měsíci 10.05.2023 10:56 |  
    17 3

    Zdravím Vás všechny při dobré kávě a děkuji příteli Alanorovi za jeho hodnocení.
    Tentokrát jsi měl i poměrně snadnější práci, přesto opět velmi dobrá Alanore.
    Zápas jsme začali v jakémsi oparu a těch prvních 25 minut nebylo moc dobrých.
    Kdyby dal klokan gól, tak by to smrdělo.
    Pak se začali naši hráči přeci jen trochu víc běhat a zrychlili hru v kombinaci a kde se vzal, tu vzal a branku dal....... poctivý pracant Vašek Jurečka.
    Díky za něho. Trpělivost a poctivá práce se Vaškovi Jurečkovi vyplatila.
    A jsem moc rád, že ho máme v mužstvu. Ano, není to žádný Maradona nebo Messi, ale poctivě maká a když něco pokazí, tak si sám sobě vynadá a jede dál.
    Prosím tedy, Vašku pokračuj........ třeba Pán Bůh dá a sehraješ opravdu ještě velkou roli tak, jako někteří jiní velcí Václavové v našich dějinách. Mě bude stačit, když to bude v těch slávistických dějinách...... Kéž by:-))
    Klokan se snažil těch prvních asi 25 minut, ale jakmile se nám nastartovaly motory, začal odpadat a druhý poločas to byl chvílemi masakr.
    Tentokrát jsme udělali jednu velkou pozitivní věc oproti minulému zápasu.
    Nepřestali jsme hrát a nehráli jsme od stavu 3-0 údržbu, ale jeli jsme dál. To je dobře.
    Známky hráčů odpovídají výkonům hráčů a není potřeba se v tom nějak "hňácat" ........
    Snad jen bych pochválil vstup střídajících hráčů, kteří zapadli do hry a pomohli dobré úrovni hry z naší strany.
    A asi jako vy všichni ještě jednou smekám klobouk před Václavem Jurečkou.
    Kéž by si nechal něco na "rudého noka".
    Jak jsem se dozvěděl z komise rozhodčích, tak jsme všichni včetně mnoha fotbalových expertů za blbce, protože poškozena byla opět Sparta........:-(((.
    To už je opravdu rudá demagogie a vůbec mě to už nepřekvapuje. Hlavně mějte na paměti její hlavní aktéry....
    Uvidíme, kdo bude derby pískat....
    Nás čeká na rudé pláni další zápas a to nebude vůbec lehké. Kluci však určitě ví, že je čeká boj o všechno a přistoupí k zápasu s odhodláním a vírou, že barva bíločervená je ta správná.
    Statečných bylo v jednom filmu taky jen pár.
    Nevzdali to a bojovali.
    To si moc přeji i od našich kluků.. prosím.
    "Sagitta interdum resiliens percutit dirigentem" - Sv. Jeroným
    Někdy se střela odrazí a zasáhne toho, kdo ji vypustil......
    Tak se opatrujte a v sobotu bych si moc přál, aby zazněl náš chorál....... :-))
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Alanor (admin)     před 11 měsíci 10.05.2023 11:04 |  
      13 0

      Nominace na derby už je venku. Rozhodčí budou ve stejné sestavě jako v poháru. Tedy Černý a VAR Petřík.

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        wimpy     před 11 měsíci 10.05.2023 11:05 |  
        6 0

        To je vcelku příjemné překvapení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        žbl68     před 11 měsíci 10.05.2023 11:17 |  
        2 2

        vida pány komisáky :-) tak uvidíme .... hlavně at u VARU není to blond Ludolfovo číslo bez varhánků na kůře mozkové .....

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 11 měsíci 10.05.2023 13:41 |  
        4 0

        Díky za informaci Alanore.
        Snad se zadaří:-)).
        Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      žbl68     před 11 měsíci 10.05.2023 11:15 |  
      1 3

      svatá slova, snad jen ... Sparta hodila rozhodcovský bumerang .... asi nevědouce (jako vždy), co to způsobí ... :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    žbl68     před 11 měsíci 10.05.2023 11:13 |  
    4 0

    není co dodat :-)
    snad jen zopakovat (v mezích možností) i v derby :-)
    Kuba mě taky potěšil

  10. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    Myšák     před 11 měsíci 10.05.2023 12:39 |  
    2 0

    S hodnocením jsem spokojen. Tipoval jsem 2 : 0, takže takhle bych se rád pletl pořád. Doufám, že nám to zvedne sebevědomí a roznesem ty rudé kašpary na kopytech!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Alvop     před 11 měsíci 10.05.2023 22:20 |  
      3 6

      ... je to jedním slovem frustrující ..... bojujeme o titul, který jsme mohli už dávno mít. kašparům se poštěstilo 5 penalt ve 4 zápasech v závěru a náš vlastní gol s nimi. My nedáme budějice, hradec, teplice..... přitom roznesem kdekoho rozdílem třídy viz pohár. ... pokud nezískáme titul, tak tato sezona se zapíše do historie jako bizár... stačilo porazit hradec a nedat si vlastní gol na spartě. tak bizarní to je.

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        wimpy     před 11 měsíci 10.05.2023 23:08 |  
        7 0

        Na druhou stranu, i oni měli pár zápasů, které kdyby zvládli...
        Takovej už je fotbal.

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        rakusan     před 11 měsíci 11.05.2023 17:51 |  
        4 0

        Jo, jo, svatá pravda, je to k posrání, ale věřme, že nějakej fotbalovej bůh nedopustí, aby nevyhrál letos JASNĚ nejlepší tým.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    p!erreCORE     před 11 měsíci 11.05.2023 10:05 |  
    4 3

    Jsem moc rád, že po mnohých ne zcela úspěšných zásazích realizačního týmu, vykrystalizovala i díky nutnosti a shodě okolností, naprosto fantastická základní sestava se třemi!!! útočníky (a to jsem od počátku věků prosil Jindru, aby hrál aspoň na dva :) Je skvělé zjistit, že Oli, přestože skvělý a většího bojovníka není, JE nahraditelný. Jsem také moc rád, že David D. i Inža začínají (už déle a tak vlastně středně-dlouhodobě) ukazovat své kvality a hlavně je dokáží prodat. Desítka pro Václava je jasná, velká historická škoda, že pátý gól mu byl zrušen kvůli mírnému, ale přesto ofsajdu. Mohlo se říkat ne Slavia, ale Jurečka dal klokanům bůra.
    Pokud budeme vše následující hrát jako druhý poločas, musela by přijet Barcelona, aby s námi někdo hrál vyrovnané utkání a o titul strach nemám. Jenže! Známe možnost velkých výkyvů výkonů a tak jsem se před zápasem jsem se, jako bláznivý optimista, poprvé v sezoně bál o výsledek. Tipoval jsem 2:1 po penaltě v závěru. To co se stalo na hřišti mi pak vytřelo zrak. A stejně tak se trochu bojím i derby. Porazit spartu třikrát během chvilky mi přijde dost nepravděpodobné.. ale! Viz. výše, pokud budeme hrát to, co dokážeme a neuhneme ani o píď, nemůže to skončit jinak než potupou rudých bukvic. Utkání bohužel uvídím až hodinu a půl zpětně (díky laskavému zdejšímu přispěvovateli) a budu se hodně kousat, abych nevěděl, jak to dopadne. Máme to ve svých rukách, přesto je pro mně už teď sezona díky poháru zčásti úspěšná a tak ji rozhodně nebudu hodnotit negativně ani přes případné druhé místo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Fačín     před 11 měsíci 11.05.2023 10:12 |  
      6 1

      Jenom drobná technická poznámka, i když vyhrajeme v sobotu derby, tak to nebude potřetí v řadě...První jarní derby jsme bohužel dokázali zremizovat...

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        rakusan     před 11 měsíci 11.05.2023 17:47 |  
        2 0

        Kolega nepočítá tu trefu Aihama :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

          kjandourek (admin)     před 11 měsíci 11.05.2023 20:07 |  
          2 0

          Jak nepočítá? Když se za stavu 3:2 pro nás trefí náš hráč, tak je to 4:2, ne? ;-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

            rakusan     před 11 měsíci 11.05.2023 20:51 |  
            2 0

            Ano, tak by to mělo být, ale ... No snad to napravíme v sobotu.

            • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

              slavanda     před 11 měsíci 11.05.2023 21:26 |  
              3 0

              Třeba... Kdyby chlapec neskóroval, mohlo se tohle derby hrát u nás a titulu bych věřil na 100%.

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      rakusan     před 11 měsíci 11.05.2023 17:49 |  
      4 0

      Ano, ta sestava vykrystalizovala úžasně a to vlastně nehraje ani repre záloha Holi, Šéva, Linži nebo Provi. Prostě jsme objevili v záloze Zafiho s Oskarem a doplnili na 10 Jurdou. A vepředu nechali 3 forvardy, paráda !

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        cunak     před 11 měsíci 12.05.2023 16:46 |  
        1 2

        A není to náhodou právě tím, že výše zmínění nehrají?

        • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

          rakusan     před 11 měsíci 12.05.2023 19:44 |  
          2 0

          Hele, to je jedno, seru na to, zajímá mě jedině zítra 3 body třeba s řehákem v útoku :-)

  12. Jurečka- vítězné góly

    Mike     před 11 měsíci 11.05.2023 22:01 |  
    6 0

    Jurečka se stal skoro jistě v dějinách československé a české kopané prvním hráčem, který vstřelil jednomu týmu v sezóně ve 4 soutěžních zápasech všechny vítězné góly. Vycházím z toho, že pokud nebyla nadstavba, tak se týmy mohly utkat v sezóně maximálně třikrát. Teď už to jde 4x. Málokdy se stane, že ten jeden tým vyhraje všechna 4 utkání a bude raritou, že jeden hráč vstřelí všechny vítězné góly. Ten rekord bude už nepřekonatelný.

    • Re: Jurečka- vítězné góly

      Ivan     před 11 měsíci 12.05.2023 16:35 |  
      2 0

      Ona byla doba kdy se mol cup hrál na odvetu a taky býval nějaký superpohár, tak to možné je.