Aktuality z médií

Prostějov - Slavia 3:1

Ani posílený B tým nedokázal F:NL uhájit. Po roce ve druhé lize se rezerva vrací do ČFL.

Reportáž ze zápasu naleznete na webových stránkách Slavie.

30. kolo - Neděle 28. 05. 2023 17:00

Fortuna národní liga, 2022/2023
3 - 1
1 - 0
1. SK Prostějov
1. SK Prostějov

36. Chvěja
68. Koudelka
90. Elbel

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

70. Jan Bořil

Komentáře (72)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    urs (přítel SN)     před 11 měsíci 28.05.2023 21:43 |  
    9 1

    No ty vole..

  2. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    SKEP     před 11 měsíci 28.05.2023 21:45 |  
    5 3

    Pouze připomenu, že k loňskému postupu do FNL Béčku výrazně pomohla anulace podzimních výsledků Vyšehradu. Nás Vyšehrad porazil, naopak s Lokádou a Královákem prohrál. A ten odečet nakonec rozhodl o vítězi skupiny A.

  3. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    MarekB98     před 11 měsíci 28.05.2023 21:47 |  
    28 1

    A to někdo psal, že někteří hráči béčka mají na áčko. Vždyť někteří hráči áčka nemají na béčko... Odchovanci v týmu jsou hezká věc, ale musejí mít kvalitu. Neříkám, že ji tihle hráči výhledově mít nebudou, ale na áčko to podle mě minimálně tak 2-3 roky ještě není.

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      Slawek     před 11 měsíci 28.05.2023 21:54 |  
      17 0

      A hlavně, druhou nejvyšší profi soutěž nemohou hrát dorostenci. Prostě nechali to béčko sestoupit. Ale když už tam kluci byli, je to velká škoda. Je hodně hráčů z áčka, kteří tam dnes mohli pomoci. Proč tam nejeli?

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        pehacko     před 11 měsíci 29.05.2023 13:24 |  
        1 5

        Protoze riskovat, ze se ti tam zrani a bude schazet v priprave a pak ve hre o postup v poharu je hazard. Zvlast, kdyz je pro mlade kluky asi treti liga dostačující. Ze by nekdo z becka vypomohl v lize se stejne nekonalo… takze je lepsi poslat mlade kluky do Vlašimi, kde musi vystoupit z komfortní zony a byt samostatný mimo prahu a rodný klub. Za me je to lepsi zpusob ty hrace posouvat.

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          záplata     před 11 měsíci 29.05.2023 16:52 |  
          1 0

          Pokud tam bude dál Hyský a ne třeba Pulpit nebo Hašek.

          • Re: Prostějov - Slavia 3:1

            pehacko     před 11 měsíci 29.05.2023 16:55 |  
            1 0

            Takovej Pulpit by je zase slusne zocelil…

  4. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    dauby     před 11 měsíci 28.05.2023 22:18 |  
    23 3

    Hrůza. V téhle sestavě prohrát a sestoupit, to je ostuda.

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      rak (přítel SN)     před 11 měsíci 29.05.2023 00:15 |  
      19 2

      Obrovské zklamání a totální nevyužití možností mít béčko ve druhé lize. Myslím, že by to bylo lepší než strategie Vlašim, dorostenci ve třetí lize. Zatím nám tato strategie nepřinesla vůbec nic. Nelíbí se mně. Vlašim nám tentokrát nepomohla a asi ani nechtěla. Proč taky, když může mít více našich hráčů. Nechala se ostudně vypráskat v JIhlavě. Co teď ti hráči béčka? Budou pokračovat ve třetí lize a nebo půjdou někam na hostování a už o nich neuslyšíme? Po včerejšku, který jsem si užil, jsem docela otrávený. Je tedy možné, že perspektivně béčka nebudou moci 2.ligu hrát. To ale asi hned nebude.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2023 00:17) . Zobrazit původní komentář

  5. sestup

    Slavistat     před 11 měsíci 29.05.2023 00:48 |  
    19 4

    Tak to pěkně posrali! Napřed hrajeme s abnormálně mladými hráči pro úroveň soutěže, pak to neudrží ani s pomocí hráčů z A - jaká je kvalita těch borců z A??? A když by ti mladí hráči měli příští rok už zkušenost i trochu věk, aby ve 2. lize nemuseli hrát o sestup, tak budou v ČFL. Fakt dobrá koncepce a kvalitní práce.

    • Re: sestup

      Divizni (přítel SN)     před 11 měsíci 29.05.2023 06:54 |  
      7 17

      Budeme mít Vlašim ve druhé a béčko ve třetí lize. Hráči se podle zkušeností rozdělí a myslím si, že to bude v pohodě. Druhá liga pro dorostence není. Hezký den všem.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2023 06:55) . Zobrazit původní komentář

      • Re: sestup

        koudys2 (přítel SN)     před 11 měsíci 29.05.2023 08:39 |  
        8 1

        Takže je vlastně všechno v pořádku:) .......

      • Re: sestup

        Slavistat     před 11 měsíci 29.05.2023 15:54 |  
        5 0

        Ano není pro dorost, je pro cca 19-21 leté hráče a těch je tam teď několik + nejlepší z 17-18 letých, kteří na to mají i fyzicky. A teď přibudou další, jak se posunují ročníky.

  6. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    ervin     před 11 měsíci 29.05.2023 07:51 |  
    26 4

    Nechat spadnout béčko je pro klub jako je Slavie kolosální ostuda! Některé zápasy kdy doplnily ,,B" hráči ,,A" jsem viděl a bylo to spíš na škodu. Opakuji ostuda!

  7. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    Ragnarok     před 11 měsíci 29.05.2023 08:15 |  
    16 0

    Nejpodstatnější je, jestli to jako problém vidí v klubu.
    Vybrali jsme si cestu hrát většinu sezóny s hráči, kteří věkově mohli hrát v U19 i mladších týmech a to je alchymie. Těm klukům to může pomoci i uškodit.
    V béčku nijak nevyčnívali ani Hronek, Tecl či Pech. Koupili bychom je, kdyby takhle hráli za jiný druholigový tým?
    Můj osobní názor je návrat k tomu, že hraješ tam, kam věkově patříš s výjimkou hráčů, kteří to opravdu přeskočili i výkonostně jako Konečný, nebo Jurásek.
    Béčko má být U21, mnoho hráčů se prokáže jako naděje pro A až později, jako třeba Kuchta, nebo Král.
    Na to, že máme nyní již jen jeden tým máme hráčů s profesionální smlouvou opravdu hodně, můj odhad je někde kolem stovky (smlouvy má vždy tak 4-6 hráčů od U17. Pevnější pouto s nějakým špičkovým klubem 2. ligy, nebo klubem z 1. ligy by asi neškodilo. Se závaznými pravidly pro obě strany.

  8. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    Alanor (admin)     před 11 měsíci 29.05.2023 10:15 |  
    15 18

    Sestup mi nakonec příliš nevadí.

    Samozřejmě, že je to škoda, když záchrana byla blízko, ale pro kluky U19 bude asi ta 3. liga lepší. Otrkají se v mužském fotbale, přitom by měli vyhrávat, dávat góly a vidět, že ten náš fotbal funguje. Ta 2. liga je asi až příliš velký skok pro dorostence, navíc je rovnou házet do boje o záchranu.

    Ta hierarchie je podle mě v pohodě. Béčko jako první zkušenost s dospělým fotbalem ve 3. lize, pak 2. liga ve Vlašimi, hostování v 1. lize a na vrcholu být platným členem áčka ve Slavii. :) Samozřejmě s tím, že ti největší talenti nějaké fáze přeskočí.

    Minimálně na fb se dost nadává na M. Jarolíma, ale podle mě to o trenérovi není. To musí vědět v klubu, jestli je to kvalitní trenér pro mladé hráče. Pokud ano, tak není důvod ho vyhazovat. 2. liga byla prostě příliš velké sousto pro ty hráče a fakt nemá cenu s nimi hrát vyloženě na výsledek za cenu nějakýho řvaní a pragmatickýho obrannýho fotbalu.

    P. S. Jako ostudu vidím spíš ty výkony zkušených áčkařů (kam nepočítám mladého Pecha nebo Bořila, protože ten je po zranění a není to plnohodnotný hráč áčka), kteří těm klukům fakt nepomohli, spíš naopak.

    P.P.S. Ještě bych se vlastně vyjádřil k možnosti nemít spolupráci s Vlašimí a mít béčko ve 2. lize, jak asi leckdo včetně dnešního sloupku Podroužka píše. Za mě je lepší stávající varianta, kdy se ty kategorie posouvají. Hráči v dorosteneckém věku by fakt už měli hrát dospělý fotbal a ne abychom béčko hráli s hráči 21-23 let. Trend v Evropě je úplně jinde a my jsme v tomto v ČR nejdál. A k tomu prostě ten "půltým" navíc v podobě Vlašimi potřebujeme.


    Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2023 10:21) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      mart     před 11 měsíci 29.05.2023 10:47 |  
      6 4

      Skoro bych se tady pridal.
      Trend. ( aspon z toho co vidim v Premier League)
      Zalezi co chceme.
      Budto chceme 20 hracu, kteri muzou hrat prumer prvni ligy, ... treba pozdeji i dorazit do nadprumeru.
      Nebo chceme vyrobit 2 ci 3 hrace pro Acko
      Skoro bych rekl, ze ta varianta s 3 ligou je pro verzi 2 lepsi.
      ( je to jen muj nazor, neni to pismo svate :-)
      Zdravi mart

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        Alanor (admin)     před 11 měsíci 29.05.2023 11:01 |  
        4 6

        Jo, ten trend je, že už ti největší talenti mohou být hvězdami v 19-20, viz Bellingham, předtím Mbappé atd. Takže hrát béčko ve 2. lize s hráči 21-23 je za mě mimo. Jasně, že někteří hráči dozrají později, ale jsou to spíš výjimky, můžeme je přivést z české ligy a stejně už nikdy nebudou tak zpeněžitelní jako ti výše zmínění.

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          Ragnarok     před 11 měsíci 29.05.2023 12:42 |  
          10 0

          To je jistě pravda, hráči 21-23 let už nemají mít se Slavií smlouvu, pokud není reálné, že je použije A tým, ale u spousty hráčů je potřeba překlenout dobu 19-21 let. My jsme spíše preferovali hrále U18 a to je na 2. ligu pro ty hráče moc těžké, pokud tam k sobě nemají skoro nikoho staršího. Je něco jiného dát U18 hráče do normálně složeného kádru a nebo to na nich postavit.
          2. liga by byla fajn, ale fakt to nestavět na klucích z dorostu, ale mít tam 6 kluků U20, 6 U21, dva starší a zbytek ty nejlepší z mládeže. Takhle nějak by to mohlo fungovat celkem dobře.
          I v ČFL hrála o rok dřívě spousta kluků na hraně. Tam jsou taky pořádní chlapi a nejsou zas tak daleko od výkonnosti 2. ligy, ale třeba dali přednost kariéře či studiu.

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      Votypkaj     před 11 měsíci 29.05.2023 10:54 |  
      12 2

      Souhlasím, celé mi to přišlo, že postup béčka přišel tak nějak mimo plán a vlastně nikdo nevěděl jak vzniklou situaci pořádně uchopit.

      Je také potřeba si říct a rád bych viděl analýzu od někoho z klubu, zda mladí hráči z béčka typu Šmiga, Pudilové, Šubert a další udělali za ten rok v druhé lize progres, protože a to je pouze můj osobní názor, tak mi spíš přijde, že stagnují

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      mig52     před 11 měsíci 29.05.2023 12:09 |  
      18 5

      Alanore, jen dvě připomínky. Jednak ve 3. lize se hraje tvrdší fotbal, než ve dvojce! Mám obavu, že to bude pro mlaďochy těžko stravitelné sousto, byť si uvědomuji, že už s ní mají zkušenosti. A zadruhé. Pokud JiT řekl v rozhovoru s ním, že by si přál záchranu béčka, tak se jedná o fatální selhání ve vedení a řízení klubu. To se zajistit dalo s tím, že by se na tom muselo "pracovat" dřív.

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      SLAVIESTA     před 11 měsíci 29.05.2023 12:43 |  
      17 8

      Něco tak alibistického už jsem dlouho nečetl. Kam jsme lezli, když je vlastně lepší to nehrát?

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        Alanor (admin)     před 11 měsíci 29.05.2023 13:08 |  
        12 11

        To se podle tebe mělo béčko udržet "násilím" pomocí Ousoua, Kačaraby, Ševčíka, Traorého, Tecla apod.? Za mě je lepší, ať hrají mladí a ať se s nimi dobře pracuje. A ať hrají, co si uhrají a na co mají. A je jedno jestli ten start pro ně bude 3. liga. Důležité je, aby béčko produkovalo hráče, kteří se budou posouvat dál - do Vlašimi, do ligy, do áčka.

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          El Greco     před 11 měsíci 29.05.2023 14:45 |  
          10 8

          My nikam nalezli, nečekaně jsme postoupili a nikdo kvůli tomu nechtěl, a Alanor i jiní píší proč, rušit koncepci spolupráce s Vlašimí a hostování mladých nadějí jinde.
          Kdyby se (reálně céčku) povedlo udržet, tak OK, když se nepovedlo, není to průšvih, protože to není něco, co hrozně moc chceme - ti kluci na to neměli, sestoupil. Tečka.
          Mluvit o alibismu, nebo totálním zklamání je jen nepochopení reality a rozčilování se, že realita neodpovídá tomu, co jsem si vysnil. Navíc vysílání o práci druhých lidí, kterým jen fandím.


          • Re: Prostějov - Slavia 3:1

            SLAVIESTA     před 11 měsíci 29.05.2023 17:57 |  
            6 5

            Mně je ale dost jedno, kterým lidem Ty fandíš. Napsal jsem jak to cítím já. Podle mě nepodařená mise béčka.
            Moje zkušenost je, že marný zápas o záchranu hráče zrovna nikam moc neposouvá.

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          DF007     před 11 měsíci 29.05.2023 15:12 |  
          14 3

          No pan Tecl béčku moc nepomohl. Byl spíše přítěží. To samé bylo možné říci o Ewertonovi s Traorém. Ale ano Ousou a Kačaraba tam měli hrát, protože jestli něco béčko tlačilo, tak to byla katastrofální defenziva. Hrát to na 16 letého klučinu a Míšu Švece, kterého mám sice rád, ale už na druhou ligu nestačí, byl hazard, který skončil pro-padákem. Je mi líto, ale tohle je velká chyba.

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          jiras     před 11 měsíci 29.05.2023 23:07 |  
          3 0

          Zrovna tihle hráči Slavii letos moc služeb neodvedli, takže urdžet béčko ve 2. lize by mohl být takový malý revanš.


          Komentář byl uživatelem upraven (01.06.2023 11:30) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        dauby     před 11 měsíci 30.05.2023 00:48 |  
        3 3

        Souhlas. Větu, že "sestup mi nakonec příliš nevadí", bych čekal spíše od nějakého Sparťana, než od redaktora Slávistických novin. I když u Alanora už jsem na alibismus zvyklý, takže vlastně že bych byl překvapen, to nemohu říct.


        Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2023 00:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      japoko     před 11 měsíci 29.05.2023 13:22 |  
      24 10

      To je jako s tím titulem: Máme nejlepší a nejširší kádr v lize a neuděláme titul a B sestoupí! Co to, prosím pak je? Totální zklamání! Řeči o MOLu a nejlepší hře jen okecávání!

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        DF007     před 11 měsíci 29.05.2023 15:06 |  
        8 4

        Podpis a razítko

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      p!erreCORE     před 11 měsíci 29.05.2023 18:23 |  
      8 4

      Čekám ještě vysvětlení, proč je dobře, že jsme skončili s áčkem druzí..

  9. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    witty13     před 11 měsíci 29.05.2023 12:17 |  
    9 17

    Ja moc nechapu na co se tu nadava. Zaprve B-tym neni o tom aby vyhraval, ale aby mladi ziskavali herni praxi, stejne tak hraci po dlouhem zraneni. Zadruhe, nas B-tym neni B-tym ale realne nejaky c-d tym, jelikoz to nej z acka, co se do nej nevejde jde hostovat do prvni ligy, ti nejlepsi juniori hostuji pote ve Vlasimi a v druhe lize. B-tym tvorili defakto dorostenci.
    Zatreti zasahy z acka se ukazali jako nefunkci - prece jen ty tymy hraji jinak, jinou soutez, a hraci maji nejake navyky. Jako hrac z prvni ligy nebude jednou za tyden hvezdou druhe ligy, kdyz je nerozehrany a trenuje s jinym tymem jinou taktiku atd.

    Becko ve druhe lize i tak ma smysl - ale je otazka jaka je koncepce celeho sportovniho useku. Protoze B ve druhe lize potrebuje 4-5 kosternich zkusenych hracu doplnenych o mladiky, ne jen Michala Svece a obcas nekoho z Acka. A uprimne, pro ty kluky bude lepsi hrat “totalni” fotbal ve treti lize, nez se bat o vysledek ve druhe. Ty hejty jsou fakt mimo misu, jako kdybychom chteli abychhom s beckem vyhravali trofeje…

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      El Greco     před 11 měsíci 29.05.2023 14:38 |  
      6 10

      Souhlas. Navíc ani loni nebyl cíl postup do Národní ligy, to byla spíš shoda okolností. Proto ani sestup není žádná tragédie jen nepříjemnost, kdyby to tak management bral, tak pošlou do Béčka náhradníky z A hned na začátku jara.

      Evidentně nedává vedení smysl držet Béčko na úrovni 2.ligy a koncept s Vlašimí je OK, a pokud se objeví mladý hráč, který má na ligu ale ne ještě Slavii, tak roční hostovačka.

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        Slavistat     před 11 měsíci 29.05.2023 15:18 |  
        6 2

        Ano loni nebyl cíl postupu do 2. ligy. Plánovali, že do 2. ligy se postoupí tuto sezonu, tedy jsme z ní spadli :o)).

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        Dennis     před 11 měsíci 29.05.2023 15:29 |  
        20 0

        Tak náhradníci hráli za béčko hned na začátku jara, hned v prvním zápasu namátkou Ewerton, Kačaraba nebo Traoré... To nejsou hráči áčka? V dalších zápasech pak Hronek (skoro pořád), Pech, Bořil nebo Tecl.

        Trpišovský na přímou otázku odpověděl, že by si přál, aby béčko zůstalo ve druhé lize. Management Slavie opakovaně potvrzoval, že chce béčko ve druhé lize udržet.

        Fakt si myslíš, že by v předposledním zápasu doma s Líšní, kdy jsme potřebovali vyhrát, poslali jen tak na plac Olayinku? A v posledním zápasu v Prostějově Ševčíka?

        Evidentně bylo cílem béčko zachránit, ale to, jak se k tomu přistoupilo a k jakému výsledku to vedlo, je diletantismus...

        V čem je koncept s Vlašimí ok? Může mi říct po těch dvou letech spolupráce nějaký hmatatelný výsledek pro nás? V čem konkrétně nám to pomohlo? Kterého hráče to dostalo do našeho áčka?

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          eye     před 11 měsíci 29.05.2023 19:01 |  
          2 0

          Matěje Juráska, ne?

          • Re: Prostějov - Slavia 3:1

            Dennis     před 11 měsíci 29.05.2023 19:15 |  
            3 0

            Hele, nevím, jestli bych Matěje Juráska považoval zrovna za produkt Vlašimi. Odehrál tam dvě jara s bilancí 13 zápasů, 1+3, a 14 zápasů, 2+4. Mezitím hrál v Karviné, za naše béčko i áčko. Ale ok, hrál tam, tak ho počítat asi lze.

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      DF007     před 11 měsíci 29.05.2023 15:05 |  
      17 6

      Tohle je strašnej blábol. B-tým má sloužit pro rozvoj mladých hráčů v co nejlepších podmínkách. To znamená, že cílem je, aby hrálo v co nejvyšší soutěži, proti co nejlepším týmům. ČFL je amatérská soutěž, která mladým hráčům příliš fotbalově nedá. Navíc je nutné si říci, že naši mladí by měli být mentalitou vítězové a to tito hráči nepředvedli. Problém to je samozřejmě i pro A-tým, protože hráči áčka asi moc nepomůže na rozehrání zápas ve třetí lize. Ten ho v ničem neprověří.
      Ať se to někomu líbí nebo ne, sestup béčka je velký průšvih a další skvrna na letošní sezóně. Tu soutěž jsme hrubě podcenili a nyní za to zaplatíme. Očekávám, že ti nadějnější hráči nebudou chtít hrát v ČFL a budou hledat uplatnění ve druhé nebo první lize, to znamená, že je ani nebudeme moci využít pro případnou záplatu v áčku.

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        witty13     před 11 měsíci 29.05.2023 15:13 |  
        6 7

        Chces mi teda rict, ze jsme ted 20 let byli v naprostem prusvihu, jelikoze jsme nemeli B tym ve druhe lize? Jak jsme vychovali vsechny ty Svece, Suche, Necidy, Soucky, ci Jurasky?

        Proboha proberte se, B tym v druhe lize nemela Slavia snad nikdy (Karel promine jestli se pletu). S urcitosti ne poslednich 20 let.

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          DF007     před 11 měsíci 29.05.2023 15:18 |  
          10 6

          No hezky jsi na 5 hráčů spotřeboval asi dvacet let. Přiznejme si, že nám výchova mladých nejde. Neumíme je vychovat a pak zapojit do áčka. Kolik odchovanců letos nastoupilo za áčko. Trochu pravidelněji nastupoval jen M.Jurásek, a to je statut odchovance jen s přimhouřením obou očí. Přišel v 15 z Karviné, od 17 zase hostoval v jiných klubech. Pokud Vám to takto stačí, tak mě tedy rozhodně ne.

          • Re: Prostějov - Slavia 3:1

            witty13     před 11 měsíci 29.05.2023 15:27 |  
            5 4

            Liga je plna odchovancu Slavie, kteri ji prosli od mladeze, temer v kazdem tymu takoveho kluka najdes, jen ne vzdy to je hvezda. Logicky to ani nejde. Muzeme psal dalsi jmena reprezentantu, ci vyznamnych ligistu, kteri treba nikdy neproslo nasim ackem. Ja nerikam, ze vse delame dobre, a ze bych nechtel jednoho “Soucka”, ale uprimne si myslim, ze pokud z kazdeho rocniku vychovame jednoho hrace pro nas a dva dalsi pro ligu, je to uspech. A krome Juraska letos nezapominej na Prebsla, Vlcka, Cerva, Valentu, Matyse ve Vyskove, mladeho Stepana Berana… tech jmen neni malo, tohle vsichni budou hrat ligu

            • Re: Prostějov - Slavia 3:1

              Kenny     před 11 měsíci 29.05.2023 18:02 |  
              9 1

              A nevadí ti, že v pohárech za Slávii musí nastupovat kluk, co nemá ani na druhou ligu? Že Jindra každou chvíli nemá kam sáhnout, protože v béčku není nikdo použitelnej? Takhle se chceme prezentovat v Evropě? Nebo rozšíříme kádr hráčů áčka na třicet nebo čtyřicet?

              • Re: Prostějov - Slavia 3:1

                witty13     před 11 měsíci 30.05.2023 08:11 |  
                3 1

                Uplne asi nechapu tvuj komentar. Zacnu odzadu, zaprve acko ma kadr cca 27 hracu, tak co chces rozsirovat, kdyz je to temer tech 30? (Mandous, Kolar, Stejskal - 3, Kacharaba, Kricfalusi, Boril, Jurasek, Doudera, Ogbu, Ousou, Masopust - 8, Holes, Hromada, Sevcik, Oscar, Zafeiris, Lingr, Pech, Hronek, Schranz, Olayinka, Ewerton, Traore, Jurasek - 13, van Buren, Tecl, Jurecka - 3.

                Zadruhe, do poharu mizes napsat jen 25 hracu, a pak maximalne odchovance mladsi nez 21 let - tedy stejne kadr 30 chlapu nezapises a pokud dojde k nejakym zranenim, tak stejne povolas mlade kluky.

                Jestli narazis na to ze jsme na soupisce meli jen 21 hracu z acka pro pohary, tak pro pristi rok jich tam z tech 27 vyse muze byt 23, a to se pravdepodobne vrati Vlcek (24).

                Takze ja nerikam, ze ta situace je dobra, ohledne odchovancu. Zaroven si nemyslim, ze by o kvalite nasich odchovancu rozhodovalo Becko ve druhe nebo treti lize, ale kvalita a pristup toho hrace. Idealni je pro takoveho kluka stejne hostovacka ve slabsim tymu v prvni lize, tak jak to bylo treba u Cerva a ted u Vlcka.


                Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2023 08:12) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Prostějov - Slavia 3:1

              DF007     před 11 měsíci 29.05.2023 18:38 |  
              4 1

              Vychovávat bychom měli v první řadě pro naše potřeby. Pokud hrají jinde, tak to asi znamená, že na to u nás nemají. Jistě, někdy možná někdo z nich pro nás doroste. Ale já prostě v kádru áčka nevidím odchovance a fo už hodně dlouho. A obdobně dlouho naše béčko druhou ligu nehrálo. Proto považuji za důležité, aby tady druhá liga byla

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        wimpy     před 11 měsíci 29.05.2023 15:44 |  
        8 0

        Asi na to neměli. Tak ať to znovu vykopou. Fakt, v jaké sestavě si je namazal Prostějov, je celkem zarážející. Jestli nedrhne to proklamované tvrzení, že od mladších žáků áčko budeme hrát srovnatelným systémem?

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      mig52     před 11 měsíci 29.05.2023 15:38 |  
      8 5

      Hele, brečíš tu pěkně, ale na špatném hrobě. Tak si ještě jednou přečti, co řekl Tvrdík o koncepci béčka někdy v lednu a nemusíme to tu donekonečna řešit.

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        witty13     před 11 měsíci 29.05.2023 15:51 |  
        6 3

        Ano, v lednu, 4 mesice zpatky. A taky v loni v lete vsichni mluvili o tom, Ze postup nebyl cil a ze musi promyslet jak to udelaji s koncpetem “Vlasim”… tohle dohadovani co ldy kdo rekl je zbytecne, zvlast u Tvrdika, ltery tech informaci vypousti opravdu mnoho, ale ne vzdy relevantnich…

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          mig52     před 11 měsíci 30.05.2023 06:38 |  
          7 3

          Děkuji za potvrzení názoru. Jinak očekávám, že slovo šéfa nejvyššího by mělo být svaté, i kdyby byl ateista! Že doby minulé ukázaly, že tomu tak nebylo a není, je smutné. A ještĕ smutnější je skutečnost, že dle mnohých je nepatřičné na to upozorňovat, protože pro Slavii toho tolik udělal. To nerozporuji, udělal a jsem za to rád a vděčen, ale to neznamená, že když do sdělovacích prostředků vyjadřuje něco, co časem neplatí či ani nemůže platit, tak mu budu tleskat, protože pak na veřejnosti vypadáme jak amatérští joudové. Je rozdíl, co si říkájí fans u piva a co by měla vyjadřovat oficiální sdělení předsedy klubu. To by neměl být lidový řečník.

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      _karlik_     před 11 měsíci 29.05.2023 16:11 |  
      18 2

      asi jsem trochu nechápavej, ale proč, prosím vás, je lepší, aby slávisti pod smlouvou hostovali v CIZÍM týmu, když mohli hrát ve slavii b? a nakonec nás ten cizí tým v posledním kole potopí. no, nedivím se jim - pro ně to znamená přísun peněz i hráčů od nás, na které by se za normálních okolností asi nezmohli...

  10. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    SKEP     před 11 měsíci 29.05.2023 14:38 |  
    28 5

    Názor, že pro Béčko Slávie je lepší hrát ČFL se velmi podobá tvrzení, že do nadstavby je výhodnější jít z druhého místa...
    Předpokládám, že mladí fotbalisté v Béčku mají podmínky, o nichž mohou jejich kolegové z Příbrami, Tábora či Vanďáku pouze snít. Ale třeba někdo kompetentní dokáže vysvětlit výhody startů ve III. lize, kde řada hřišť nemá "rozměry" a některá ani přírodní trávník. Teoreticky tak můźeme navštívit areál Újezda u dálnice za průhonickou benzinkou. Nebo hrát proti Zbuzanům, za které nyní nastupují ukrajinští hráči ve věku 30 - 40 let, či Lomu, kde působí odpad z Táborska. Rozvíjet herní dovednosti proti hráčům, kteří mají svá civilní zaměstnání a soustředění plánuji na prodloužený víkend? To je možná dobré pro rezervy Bohemky či Pardubic, ale pro Slávii?

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      witty13     před 11 měsíci 29.05.2023 15:02 |  
      6 14

      Asi umyslne opomijis jeden podstatny faktor - becko by se v soucasne koncepci pravdepodobne balo o svoji druholigovou prislusnost i pristi rok. Tedy kluci, kteri by se meli rozvijet budou snahou “hlavne se udrzet” svazovani, a budou hrat na jistotu. Tedy stejne nebudou pro acko a nas styl hry pouzitelni. Ti 19 leti kluci proste potrebuji hrat. Musi se ucit automatizovat takticke pokyny, zlepsovat silu, vydrz, fyzicku. A nepujde jim ani tak o soupere, ale o to mit prostor, a nebat se hrat jen abys nesestoupil. Pro 19 leteho kluka v becku je lepsi hrat stred ci spicku CFL, nez se bat o udrzeni v druhe lize. Mimo to, ze ti s potencialem pro Acko jsou stejne aktualne na hostovackach ve FL a FNL. Muzeme samozrejme ten koncept roztrhat na cucky, stahnout je zoet, dat do becka a hrat s beckem druhou ligu, ale pote by Prebsl, Vlcek, Markovic, Icha, Blecha, Beran a dalsi nehrali FNL, ale druhou ligu, a temto konkretne to jiz tolik neda

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          witty13     před 11 měsíci 29.05.2023 15:09 |  
          7 4

          Jako ze za ty 4 mesice nemel sportovni usek zadnou schuzku na ktere by resil co je lepsi? a vubec, ohledne Tvrdika a jeho postu jsem dost skepticky, je to takovy radoby libivy hazeni perel svinim

          • Re: Prostějov - Slavia 3:1

            lantsmit     před 11 měsíci 29.05.2023 15:24 |  
            15 6

            jj.. potvrzení, že od odchodu Nezmara řídí celou Slavii agent Jirka Müller, kterej na setrvání béčka ve 2. lize žádnej velkej zájem nemá... resp. je to zcela pod jeho rozlišovací schopnost, v rámci řízení Slavie jako systému obchodů a provizí směrem dovnitř a ven ve vztahu k áčku. A my všichni jak tady jsme, tohle celkem v pohodě akceptujem... Neustále se vydávají naprosto protichůdná vyjádření, vysvětlení, zpětně se dokáže racionalizovat kdeco. A to i tady na fóru. Akademie? Jo nebo ne? Spoluprace s Afrkou (Brožek? Jo nebo ne? Radši titul nebo Evropa? Béčko udržet nebo ne? Všechno zblajznem. Proto to Království lhářství

  11. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    dys     před 11 měsíci 29.05.2023 15:21 |  
    19 5

    Hrače z A budeme posílat rozehrávat do III. Ligy to je pro ně taky lepší ne? Nebo je rovnou pošleme na 1/2 roku do Vlašimi to je přece taky lepší? Nedává to vůbec smysl.....

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      witty13     před 11 měsíci 29.05.2023 15:29 |  
      6 4

      A jedna fakticka, kolik hracu z A se letos rozehravalo s B? Vyjma Borila?

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        guyincognito     před 11 měsíci 29.05.2023 16:27 |  
        10 2

        Ještě Pech. Ten by byl bez béčka půl roku bez fotbalu. A ještě Stejskal.

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        dys     před 11 měsíci 29.05.2023 16:38 |  
        10 2

        Hronek, Pech, Kričfaluši, Jurečka - taky tam třeba hrál, Masopust, Santos atd a hlavně každý rok je jiný kdo ví kolik zase bude zraněných hráčů. Budu doufat, že co nejméně!

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          SKEP     před 11 měsíci 29.05.2023 19:24 |  
          3 2

          Oba Juráskové, Ewerton, Traoré, Plavšič, Mandous, Valenta, Icha, Fila, Tiéhi, Tecl...

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          witty13     před 11 měsíci 29.05.2023 19:25 |  
          3 2

          Asi teda jinak chapeme vyraz “rozehravalo” - tedy chodilo soustavne hrat za B tym kvuli ziskani zapasove kondice…

  12. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    Slavistat     před 11 měsíci 29.05.2023 15:38 |  
    26 7

    Líbí se mi, jak se to snaží pár lidí omlouvat. Tak se trochu rozepíši.
    Při loňském postupu se psalo, že to nebyl cíl té loňské sezóny, ale že bylo v plánu postoupit tuto sezónu do 2. ligy. Takže jsme spadli...
    Letos končí 2 letá smlouva s Vlašimí, otázka, zda ji prodlouží či co bude dál. To také není moc velká jistota.
    2.Liga se bohorovně hrála s velmi mladým týmem, který neměl v té soutěži obdoby a bohužel, ani kvalitu. Teď, když hráči vyspěli o rok a mají zkušenosti s tou soutěží, tak půjdou hrát do ČFL nebo někam na hostování? Koncepce jako hrom.
    Jestli se prodlouží smlouva s Vlašimí, tak kolik tam půjde kluků? Vlašim si pár hráčů koupila, protože se připravovali na konec smlouvy se Slávií s tím, že B hraje stejnou soutěž. Ti budou nadšení, až přilezeme, že chceme zase smlouvu... Co budou s nimi dělat a co s těmi našimi, co tam jsou už teď?
    Hráče na hostování nemáme úplně pod kontrolou.
    Bohužel ani v lize nemáme úplně spřátelený tým kam bychom mohli dát pár hráčů a v plno týmech už hráče máme (Liberec, Pardubice).
    A ke všemu, tým v posledních zápasech posilovalo pár hráčů z A a v tom posledním zápase taky několik - Bořil, Hronek, Pech, Ševčík, Stejskal a Šmiga + Kričfaluši z širšího kádru A - to je fakt úroveň, že s tolika hráči z A dostanou trojku v tak důležitém zápase a spadnou. Mám obavu, jestli si nemalujeme naše posily Hronek/Pech a přitom je to bohužel jinak a tihle hráči s ohledem na vynaložené (vyhozené?!) zdroje nebudou pro A přínosem. A další vývoj Kričfaluši/Šmiga? Zdá se mi, že spíš stagnují. A Bořil? Zrovna ten si myslím, že se postupně zvedá a zlepšuje a do příští sezóny by mohl být platným hráčem A.
    Takže tenhle sestup byla další hořká pilulka k polknutí, Tfuj, brrrrr.

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      carevitchando     před 11 měsíci 29.05.2023 18:36 |  
      19 5

      Na okecávání neúspěchů jsme kadeti. Že jsme 2x za sebou nabídli titul konkurenci? Nevadí, vždyť přeci pamatujeme horší časy. Že béčko spadlo do ČFL? Nevadí, vždyť se tam stejně nikdo nerozehrává. Že máme pod smlouvou fůru hráčů, které točíme po hostovačkách? Nevadí, rudí jich mají ještě víc. Že jsme ztratili strašně moc bodů venku i díky netrefené sestavě? Nevadí, máme přeci pořád nejlepšího trenéra, který se poučí, kádr se taky poučí, navíc ty terény, to je hrůza, rozhodčí jakbysmet. Chceme si nesrat do vlastního hnízda, ale přesně to děláme...

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        mig52     před 11 měsíci 30.05.2023 06:21 |  
        5 6

        Podpis a razítko. Škoda, že nemá koule se k těmto názorům vyjádřit, jak bylo výše trefně zmíněno Droosym, mistr obhajoby oficiálních názorů K. Janďourek. Škoda, no.

  13. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    Droosy     před 11 měsíci 29.05.2023 19:27 |  
    25 13

    Je to neúspěch a velký prů.er, který neokecá ani Karel Janďourek, který je v obhajobě oficiálních názorů Slavie mistr. Stejně jako ten nesmysl, že jít do baráže ze druhé pozice je pro nás výhodnější ------ s tím musel přijít někdo, kdo má až neslávisticky nízké IQ

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      SKEP     před 11 měsíci 30.05.2023 13:49 |  
      6 2

      Třeba je skutečně pro klub jako Slavia lepší mít Béčko v neprofesionální soutěži. Ale vysvětlení, proč nehrát druhou ligu bych chtěl slyšet z úst někoho povolaného, kdo se v úrovních fotbalových soutěží orientuje a kdo nemá vlastní soukromé zájmy. Naopak neberu papouškování KJ, či názory rodičů některých hráčů.

    • Re: Prostějov - Slavia 3:1

      kjandourek (admin)     před 11 měsíci 30.05.2023 14:59 |  
      8 9

      berete si mě do huby hezky pánové....

      Upřímně je mi líto, že béčko spadlo a mrzí mě to.... fotbal mám rád a bavilo mě celý rok na béčko chodit a sledovat, jaký dělají hráči progres. Jsem realista, beru pád jako fakt... Na jednu stranu jsem zvědavý, kam zamíří hráči jako Dvořák, Konečný, Labík, Štěpán Beran, Kopáček či Šubrt, o nichž si myslím, že na tu druhou ligu opravdu mají.... na druhou stranu to pro mě holt znamená, že nám ještě z mládeže nelezou tak dobří kluci, aby dokázali v tomhle věku hrát druhou ligu... To bylo vidět i na základě toho, kolik těch kluků ve finále ze sestavy vypadlo, případně šlo hostovat do ČFL (Behenský, Kneifel a další) ...

      Nevidím důvod, proč z toho dělat průser - spadlo v historii spoustu klubů a až na výjimky, které zanikly, se prostě zase musely vyškrabat nahoru.... loni spadla z ligy Karviná, teď je zpátky, podobně se dokáží vracet Budějovice, či Hradec Králové, teď žuchlo Brno.... To je prostě sport...

      • Re: Prostějov - Slavia 3:1

        weetek     před 11 měsíci 31.05.2023 23:06 |  
        12 7

        Jo, přesně tenhle typ janďourkovského alibismu asi měli kolegové na mysli, a opět jsi Kadle nezklamal.

        To je hezké, že bereš sestup béčka jako fakt. To my všichni. Jednoduše proto, že to fakt je. Stejně nezvratný fakt, jako ten, že áčko dvě sezóny po sobě podělalo jaro, mimochodem. O to, jestli to je nebo není fakt, se ale nikdo nepře. Jde o to, jestli je to pro klub ztráta, jestli to zapadá do nastolené koncepce, jestli to takhle v klubu chtěli, jestli se tomu nedalo zabránit. Minimálně z prohlášení JiT to rozhodně nechtěli. I podle toho, že šel za rezervu kopat Olie, je EVIDENTNÍ, že to nechtěli. Zabránit tomu nedokázali. A pak to ty, lakovač všeho včetně lejn na růžovo, okecáš tím, že to není průser. No, není to takový průser jako naservírovat rudým titul. Přes očividnou snahu ale neschopnost rezervu ve druhé lize udržet svým způsobem docela průser je.

        Ty na jednu stranu vyjmenuješ sedm hráčů, co na 2. ligu podle tebe mají, načež z toho vyvodíš, "že nám ještě z mládeže nelezou tak dobří kluci, aby dokázali v tomhle věku hrát druhou ligu... " I kdyby jich na to část neměla, nejde přece jen o tyhle konkrétní hráče tady a teď. Příští rok může být (a jistě bude) složení béčka jiné. Třetí liga je bez debaty méně kvalitní, ale o to tvrdší. Takže mladí kluci budou nastupovat proti týmům, které umí chtějí hrát fotbal o něco míň, zato je víc nakopou. Hráči po zranění se budou rozehrávat o dvě ligy níž. Hráči na pomezí áčka a béčka se budou do toho dostávat o ligu níž. Hráči, co by v béčku letos hráli druhou ligu stabilně, budou muset jít do Vlašimi, takže v případě nutnosti nebo jejich dobré formy je nebude možné pro áčko ad hoc využít. Takže když pomineme v podstatě úplně nepodstatný fakt, že STÁVAJÍCÍ béčko možná letos na druhou ligu aktuálně nemělo, je to docela dost nevýhod na to, aby se to odbylo alibistickým plkem "je to sport".

        Takže pokud tě trápí, že si tě někdo "bere do huby", tak ty si do ní pro změnu nevidíš. Huba jako huba, ber to jako realista jako fakt.

        • Re: Prostějov - Slavia 3:1

          kjandourek (admin)     před 11 měsíci 01.06.2023 12:15 |  
          4 9

          Tak jo, otevřel jsi mi oči.... je to v háji, svět jak ho známe přestává existovat.... každý kdo okamžitě nevezme provaz a nepůjde se zastřelit do rybníka není správný slávista.... ;-)

          • Re: Prostějov - Slavia 3:1

            weetek     před 11 měsíci 05.06.2023 14:19 |  
            2 3

            Hm, tohle je reakce, odpovídající úrovni někoho, kdo se pokoušel pár týdnů zpátky v diskusi tvrdit, že tenkrát na oficiálkách toho Lešku a Enic mohl přece hájit nějaký docela jiný kjandourek...
            Nejsem překvapen. Ty taky nebuď, že tě část lidí nebere vážně.

            • Re: Prostějov - Slavia 3:1

              kjandourek (admin)     před 11 měsíci 05.06.2023 14:32 |  
              3 1

              Jak říkám - na oficiálky jsme se přihlásil až v době, kdy JT začal používat Twitter a to ještě jenom s jednou poznámkou, na kterou zareagoval Péháčko s tím, že mu tohle jméno někoho připomíná a jestli se náhodou neznáme z konce devadesátých let... myslíš, že by si mě do té doby nevšiml, kdybych tam byl, jak tvrdíš ty?

              Upřímně je mi jedno, jak mě bereš Ty a Tobě podobní.... je to Tvůj boj a nemůžu za to ani já ani Slavia

  14. Re: Prostějov - Slavia 3:1

    Fačín     před 11 měsíci 02.06.2023 08:59 |  
    6 2

    Ostuda jak Brno.

    Bohužel, všechno k tomu směřovalo, nesmyslné půjčování hráčů jiným týmům, nezájem vedení o udržení béčka, prostě jsme to prokaučovali, stejně jako titul, který jsme odevzdali takřka dobrovolně.