Fortuna liga

Sparta - Slavia 2:1

Historie se na Letné neměnila, slávisté v 263. derby svým fanouškům radost neudělali a zkomplikovali si situaci v boji o přední umístění v lize.

Sestava: M. Vorel - M. Krajčík, M. Suchý, R. Dosoudil, A. Aračič (64. D. Hubáček) - K. Piták, M. Holeňák (77. D. Kalivoda), L. Jarolím, P. Janda (82. M. Černý) - S. Vlček, R.M.B. Gaúcho

Góly: 31. Z. Pospěch, 86. M. Slepička - 88. S. Vlček

Lavička: M. Kozáčik, J. Studík, K. Kratochvíl, Z. Hercegfalvi

Zápasový report:
 
Rekordní návštěva dorazila na nejprestižnější ligový zápas a všichni slávisté doufali, že nastane i další zlom, tj. na Letné konečně vyhrajeme. Body jsme nutně potřebovali do bojů o ligové příčky zaručující šanci na Ligu mistrů. Všechno bohužel dopadlo úplně jinak.
 
Očekávaná sestava Slavie přečkala počáteční agresivní nápor Sparty a i na druhé straně několikrát zahrozila. Domácí však více drželi míč na svých kopačkách a to se jim podařilo zužitkovat i gólově. Do kabin se tak šlo za nepříznivého stavu pro sešívané, ale nic nebylo ztraceno, na podzim jsme přeci taky nejdříve prohrávali a jak to dopadlo.
 
Šance na dobrý výsledek vzrostla na začátku druhé půle, když dnes aktivního Jandu zastavil faulem mimo vápno Blažek. Slavia tak hrála přesilovka, na což trenér Jarolím okamžitě zareagoval přeskupením na hru se třemi obránci. Očekávaný tlak slávistů ovšem výrazně nepřišel, na hřišti stále zůstával i Gaucho, který vůbec nic pozitivního nepředvedl. Navíc po dvaceti minutách přesilovka skončila, když byl přísně poslán do kabin Dosoudil po souboji s Pospěchem. Slavia se do velké šance ještě dostala, ale úspěšnější byli opět domácí a ani kontaktní gól Vlčka jim radost už nepokazil.  
 
Sobotní odpoledne tak pro fanoušky červenobílých radostné nebude, zvláště když pohled na ligovou tabulku není vůbec příznivý. V příštích utkáních se navíc kvůli karetním trestům budeme muset obejít bez Krajčíka, Dosoudila a Pitáka. Snad nám zítra hokejisté zlepší náladu.
 
Průběh zápasu:
 
7. první šance domácích, Řepkovi hlavičku pod břevno Vorel likviduje
12. ve vápně z otočky střílel Došek
16. obrovská šance Jandy, Blažek  zachránil
19. Zabavník minul míč metr od naší prázdné branky
25. Holeňák se zastřeloval, mířil z dálky metr vedle
31. po standardní situaci se k míči dostal osamocený Pospěch, který nezaváhal – 1:0
53. Janda se opět řítil sám na branku, ale Blažek ho sestřelil ještě daleko před vápnem a jde do kabin.
73. Dosoudil zastavil tělem Pospěcha a po přísné červené kartě opouští trávník předčasně.
75. šanci na vyrovnání spálil Vlček, domácí gólman ho vychytal
83. nebezpečně vypálil Pospěch
84. Slepička si poradil s Hubáčkem a Černým a nádherně umístil míč k levé tyči – 2:0
85. Černý vysunul Vlčka, který z úhlu skóroval – 2:1
86. Šimák pálil z voleje těsně vedle

Hodnocení trenéra

"Samozřejmě nemůžu být spokojen. V první stoprocentní šanci jsme se ocitli my, soupeř snadno skóroval poté, co jsme ho po standardní situaci nepokryli. Myslím, že kdyby Vlček za stavu 0:1 proměnil svou šanci, zápas by ještě vypadalo jinak. Utkání mělo svou úroveň, oba týmy měly šance, soupeř dal ale o gól víc a tak vyhrál," okomentoval zápas slávistický kouč Karel Jarolím. Z pochopitelných důvodů nechtěl komentovat vyloučení Dosoudila, jen podotknul: "Soudný divák si udělá obrázek sám."
 

Komentáře (60)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta - Slavia 2:1

    mart     před 18 lety 08.04.2006 16:45 |  
    0 0

    dobry, dobry, to se stane. Jen by me zajimalo, kdo bude hrat ve Slovacku Pitak out, Dosoudil out, Krajcik 2x out.... pekny, moc pekny.mart

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      (host)     před 18 lety 08.04.2006 17:28 |  
      0 0

      Nejde o Slovácko, tam hrajeme až 22.4.(Nova), ale o středeční dohrávku ve Zlíně. Ovšem je zde ještě příprava repre"19", kam musíme dodat Suchého, Švece,Černého,Jandu.Takže sestava bude asi velmi zajímavá.

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      (host)     před 18 lety 08.04.2006 18:00 |  
      0 0

      Ale nehroutil bych se. Studík, Černý, Švec, Hrdlička a možná Eliáš si zaslouží šanci.
      Tantalos

  2. Re: Sparta - Slavia 2:1

    (host)     před 18 lety 08.04.2006 16:55 |  
    0 0

    Fotbal už přestává být sport. Je to šoubyznys a produkuje a režíruje ho banda nestydatých gaunerů. To, co předvedl Šedivý, je výsměch všem slušným lidem. A český národ si v té žumpě snad ještě libuje.
    Tantalos

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      (host)     před 18 lety 08.04.2006 17:10 |  
      0 0

      Je to hnus, stále to pokračuje. V minulém kole zase (mimo jiné) penalta po nafilmovaném pádu.
      ... prostě fakt hnus.

      • Re: Sparta - Slavia 2:1

        (host)     před 18 lety 08.04.2006 17:25 |  
        0 0

        Jen si pěkně z tý žumpy přihni. Dobrou chuť.
        T

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      PetCC     před 18 lety 08.04.2006 18:27 |  
      0 0

      Souhlasím, Sparta má snad u Šedivýho předplatný. Po červený Blažka na znova výbornýho Jandu jsem červenou pro Slavii očekával. Co si, ale "pan rozhodčí" vymyslel, to jsem nemoh věřit svým očím, tohle není faul ani při basketbalu. Od Dosoudila to naopak byl naprosto kvalitní obranej zákrok. Nedivím se, že když tohle vidí v TV normální člověk, tak že na fotbal nechodí.

      • Re: Sparta - Slavia 2:1

        Richi (admin)     před 18 lety 08.04.2006 18:37 |  
        0 0

        Jojo, taky jsem si s kamosi rikali, ze dostaneme cervenou .. jen cekal na prilezitost.

        • Re: Sparta - Slavia 2:1

          PetCC     před 18 lety 08.04.2006 18:39 |  
          0 0

          Já očekával, že dá druhou Krajčíkovi nebo Pitákovi.

          • Re: Sparta - Slavia 2:1

            (host)     před 18 lety 09.04.2006 10:25 |  
            0 0

            Tem nemusel, oba jsou vykartovani pro zapas se Zlinem... Otazka je, jestli to bylo placeny ze Sparty, Liberce, Teplic nebo snad dokonce Boleslavi

            • Re: Sparta - Slavia 2:1

              (host)     před 18 lety 09.04.2006 14:16 |  
              0 0

              možná od každýho něco. Myslim, že Milánek si včerejším zápasem vydělal na nějaký slušný fáro-viděl bych to přinejměnším na nějakej Mercedes. ;-)

  3. Re: Sparta - Slavia 2:1

    Jacobs     před 18 lety 08.04.2006 17:40 |  
    0 0

    a. Pan rozhodčí ( Milánek) měl asi vsazeno na Spartu nebo proti nám něco má ....
    b. Měli jsme smůlu
    c. Gauč byl hrozný
    d. Kdo za nás bude hrát příští zápas to fakt nevím

  4. Re: Sparta - Slavia 2:1

    Richi (admin)     před 18 lety 08.04.2006 17:58 |  
    0 0

    Omlouvám se, že jsem šel na derby ... opět jsem přinesl smůlu .. tři návštěvy, tři prohry ... a vždy ty důležité prohry ...
    jinak Šedivý si asi zase vydělal, že by Liberec, kterému se hodila naše prohra a navíc další tři absence v těžké dohrávce ve Zlíně?

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      bojler     před 18 lety 08.04.2006 18:31 |  
      0 0

      sou to gauneri. ja uz se ani nerozciluju.

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      (host)     před 18 lety 08.04.2006 19:35 |  
      0 0

      Tohle nemělo se štěstím nic společného. Slavia nesměla vyhrát. Jenom to dokazuje, jak je Leška neschopný. Ani nekvákne, když mu Racek vykartuje Fořta pro nic a za nic, jen si nechá kadit na hlavu. Ten dnešní průšvih je jen důsledek toho, jak jsou všichni k Leškovi a jeho neschopnosti smířliví .Možná dostal kapříky od Sparty i on. Ve fotbalu, ovládaném Košťálem, Berbrem a jinými zločinci, si nikdo nic nemusí vyčítat, zvláš't ty ne.
      Tantalos

  5. Re: Sparta - Slavia 2:1

    PetCC     před 18 lety 08.04.2006 18:49 |  
    0 0

    Abych napsal taky něco pozitivního, tak jsem nadšenej z Jandy. Když hrál poprvé od začátku s Plzní, tak byla vidět jeho nervozita, lidem okolo se moc nezdál, já jim ale říkal, že je to zkrátka jeho první zápas a jeho doba přijde. To jsem ale nečekal, že to nastane už za 14 dnů, protože výkony, který předved proti Mostu a Spartě, byly výborný. A pokud v létě odejde Piták, tak by to moh být právě Janda, na kom by stála hra Slavie.

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      (host)     před 18 lety 08.04.2006 19:48 |  
      0 0

      Co tam Janda nekdy predvadel to byla parada...souhlasim ze hral perfektne, asi jeho nejlepsi zapas. Snad si tu formu udrzi, ten kluk na to ma aby nahradil Kaju. Jenom ta koncovka :) Georginho

      • Re: Sparta - Slavia 2:1

        PetCC     před 18 lety 08.04.2006 20:33 |  
        0 0

        Tu první šanci řešil naprosto s rozvahou, žádná rána, ale umístěná střela, scházelo tomu jenom málo. Toho si právě nejvíc cením, šestý ligový zápas v životě, 19 let, první derby a on hraje s čistou hlavou a dokáže správně vyhodnotit situaci.

        • Re: Sparta - Slavia 2:1

          (host)     před 18 lety 08.04.2006 21:16 |  
          0 0

          Hodne si dovoluje kluk, a to je spravny....

  6. Re: Sparta - Slavia 2:1

    (host)     před 18 lety 08.04.2006 20:23 |  
    0 0

    To byly zase výroky od těch rudejch sviní.Řepka:"V prostřed hřišti byly fauly"(to jsem nevěděl že hřiště je nesklonné),ČŮRÁK Sivok:"Tady se ukázalo že jsme někde jinde než Slavia"sám osobně bych mu přejel 5kačkou toho jeho bavoráka.
    To je taková banda hovad těm ta blbost čumí z očí.Vrchol dne Milánek Šedivý odpuštěný drsný 2 fauly na začátku.Kompenzace červené karty.Závěrečné nastavení 4 minuty,které odpískal úplně přesně,ačkoli výměna brankářů trvala 5 minut,při nastavení se Pospěch válel 2minuty na zemi střídal čobolák!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jak může taková svině provařená, úplatná pískat takový důležitý zápas.
    Chudák Karel Jarolím, že to může vůbec vydržet.Keisy

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      GHOST     před 18 lety 09.04.2006 13:45 |  
      0 0

      Sivokovi jsem se taky dost nasmal. Ja myslim, ze to, ze letos jsme nekde jinde nez Sparta jsme dokazali uz davno, nejak zapomel, ze za vitezstvi jsou body 3 a ne 12 :)

  7. Re: Sparta - Slavia 2:1

    (host)     před 18 lety 08.04.2006 20:31 |  
    0 0

    Milánku kamaráde, tak oni naši kluci zlobili a tak si jim jí pěkne seknul co a těd si někde dáváš kafíčko že? Tak takovéhle hlášky mě po derby stále a stále napadají a jen kroutím hlavou. Naši kluci teda nehráli nic extra. To nasazení bylo celkem slabé, ale zase hrát proti 12 lidem je opravdu proklate těžské. Jinak zápas super a hoši děkuji!!

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      KING25     před 18 lety 08.04.2006 20:33 |  
      0 0

      jsem se zapoměl přihlásit.

      • Re: Sparta - Slavia 2:1

        (host)     před 18 lety 08.04.2006 21:16 |  
        0 0

        fakt?

  8. Re: Sparta - Slavia 2:1

    (host)     před 18 lety 08.04.2006 22:00 |  
    0 0

    co by člověk neudělal pro novou Toyotu a volný minuty od Eurotelu, vid Milánku!!!!

  9. Re: Sparta - Slavia 2:1

    Urbie     před 18 lety 08.04.2006 22:26 |  
    0 0

    A to jsem si myslel, že Puček se Šedivým jsou kámoši, proč tam toho Pučka teda furt držíte a kryjete ho, když ani to v čem vynikal nedělá dobře!!!

  10. Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

    gary     před 18 lety 08.04.2006 22:29 |  
    0 0

    Proboha doufám, že na tyto stránky nechodí moc cizích lidí. Protože taková ubrečenost, to se fakt vidí jen u nás slávistů. Jasně, černoprdelník tlačil tu sparťanskou káru leč mohl ,ale na rovinu, na víc jak na bod jsme prostě neměli.
    Matěj Krajčík se nemohl příliš drát dopředu protože rychlý Pospěch se Šimákem by tyto chyby potrestali.Překvapivě i Mára Suchý se vyvaroval hrubek, které provázejí jeho mládí v každém zápase a moje skeptické myšlenky k nasazení Aračiče ,kterého Most absolutně neprověřil se také nenaplnily. Bohužel Míru Holeňáka to dneska moc nebavilo a v záloze na levé straně měl hrát Kalivoda , Jandovi by více slušelo místo v útoku. V záloze se dost trápil se Zabavníkem. To samozřejmě nemění nic na faktu ,že Janda dnes patřil k našim největším zbraním a spolu s Vlčkem byli největší hrozbou pro Spartu. Přesto jsme po vyloučení Blažka měli ještě více zariskovat a pokusit se srovnat skore. Vždyť Grygar byl doslova posranej. První ránu vyrazil díky reflexivnímu zákroku protože se bál že ho trefí míč, druhá střela byl gol a třetí oblouček mu vypadl z ruky. Přesto se nemáme za co stydět. Při srovnání soupisek obou mužstev, nám nezbývá, než před výkonem Slávie smeknout.
    Je škoda, že se nám nepodařilo vybojovat bodík. Každý bodík bude v honbě za druhou příčkou sakra důležitý. Kort když do Zlína pojedeme jen s torzem mužstva. Boj o druhej flek začíná. To nám předvedl pan Šedivý. Tak proto pane Puček, budíček !!!!!!

    • Re: Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

      Slawek     před 18 lety 08.04.2006 22:49 |  
      0 0

      Gary, když to napíšu velmi jemně dost si odporuješ. Tak si to po sobě znovu přečti. Ty prostě musíš vždy přinést nějakou kritiku, tentokrát zase ubrečenost, ale pak v podstatě vyzdvihuješ věci, které nám Šedivý neumožnil dovést do konce. Jsi prostě trouba,který neví čí je. Tak než něco napíšeš trochu popřemýšlej,jinak budeš vždy působit jako blb.

      • Re: Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

        (host)     před 18 lety 08.04.2006 22:59 |  
        0 0

        Já souhlasím s názorem ,že rozhodčí byl špatnej ,ale najdi mi větu ,kde píšu ,že za naší prohru může rozhodčí . Dokud jí nenajdeš budeš na mne působit jako blb. Tak hledej a přemýšlej.
        gary

      • Re: Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

        Slawek     před 18 lety 09.04.2006 09:09 |  
        0 0

        Gary píšeš o ubrečenosti,(ta se týká výkonu rozhodčího) a zároveň připouštíš, že černoprdelník tlačil Spartě.Pak toho našim hráčům vytýkáš víc než si zaslouží.Potom ty Tvoje sestavy po zápase.......

        • Re: Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

          (host)     před 18 lety 09.04.2006 20:18 |  
          0 0

          Slaweku aha nic si nenašel že :-) No koukám že seš tady za troubu akorát ty. Jinak v derby jsem něco vytkl jen Holeňákovi a Gauchovi,tak už se prober kámo a nedělej ze sebe debila. gary

          • Re: Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

            (host)     před 18 lety 09.04.2006 21:38 |  
            0 0

            Jak jsem Gary řekl, přečti, si to po sobě neboť jsi opravdu blb Ty. Našel jsem, mluvil jsi o rozhodčím(černoprdelník) že jim tlačí a pak vytýkáš spoustu věcí našim klukům a oni se díky tomu volovi k ničemu ani nemohli dostat. Radíš po bitvě trenérovi. Tak to jsi měl radit Beránkovi, kterého obdivuješ, třeba bys ho pro Slavii zachránil.Nebo že bys mu nakonec radil. Je to vlastně možné.....

    • Re: Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

      (host)     před 18 lety 08.04.2006 23:10 |  
      0 0

      Milý Gary,
      napsat, že Šedivý je gauner, není ubrečenost. Jde to zdrobnělé, mazlivé vyjádření skutečnosti. Nemyslím si, že je ubrečený ten, kdo jde hlásit na policii, že mu ukradli auto. Podle tebe jo? Tak to jsi asi zloděj.
      Tantalos

      • Re: Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

        (host)     před 18 lety 08.04.2006 23:20 |  
        0 0

        Víš někdy si říkám ,že by bylo zajímavé sepsat všechny tvoje komentáře. To je snůška nářků , ubrečenosti a negativismu.
        Pokud by si řekl ,že Šedivý je gauner tak ani neceknu .Ale on za vše může i Racek, Berbr, Leška,Košťál,neschopní hráči..
        Nedej bože ,kdyby se nic nestalo, tak by za vše mohlo sluníčko, že tam byl trávník, hrálo se na dvě branky ......
        Chlape nebreč, narovnej se a koukej se na svět trochu pozitivně s polovičním rozpočtem než má Sparta bojujeme o druhej flek.

        • Re: Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

          (host)     před 18 lety 09.04.2006 00:00 |  
          0 0

          Ale ne. Nikdy jsem nenapsal o našich hráčích, že jsou neschopní. Fandím jim, nenadávám jim, mám je rád. Vážím si nejvíc slavistických odchovanců a jsem šťastný, že ve Slavii pořád ještě přežívá tým lidí, kteří je dokážou vychovat.
          Na druhé straně mě dovádí k zuřivosti, když sport kazí banda podvodníků, kteří jej chtějí jen vydojit. Košťál, Berbr, Mokrý, Krondl, ale i Leška, který zbaběle utekl z vedení ČMFS, bezohlední manažeři - ti všichni jsou odpovědni za to, že se ve fotbale dějí zvěrstva, která fotbal ničí. Proč mají lidi chodit na stadion, aby viděli frašky zorganizované různými Milánky, Ivánky, Pelty či Racky.
          Pár blbů alá Krondl bude třeba tvrdit, že Ford byl vykartován správně - je prý trend UEFA trestat fauly loktrem. Pak jsem viděl tenhle týden dvě utkání CL a v nich asi deset faulů mnohem horších než ten Fordův, ale nikdo vyloučen nebyl. Ano, domnívám se, že Racek záměrně Forda vykartoval, aby Řepkovi neměl ty jehp sprosťárny kdo vracet. 'Cerný, Gaucho a Vlček jsou lehké váhy.
          Prostě hrával jsem fotbal, měl jsem ho rád a mrzí mě, když ho někdo degraduje na špinavou frašku.
          Tantalos

          • Re: Parádní návštěva,parádní počasí ,ryby také berou tak co se rozčilovat

            (host)     před 18 lety 09.04.2006 20:09 |  
            0 0

            Kdyby si hrával fotbal. tak víš .že Fořt si prostě tu červenou zasloužil.

  11. Re: Sparta - Slavia 2:1

    Slawek     před 18 lety 08.04.2006 22:38 |  
    0 0

    Sice je fakt,že jsme nehráli moc dobře, prostě příliš defenzivně, ale velký podíl na tom měl rozhodčí Šedivý, který nás záměrně k ničemu nepustil. Počáteční hrubé fauly Řepky, Šimáka a Doška nechal bez povšimnutí. Sparťani hráli velmi tvrdě,jako pod vlivem dopinku a zřejmě věděli, že jim to po předchozí domluvě s rozhodčím a delegátem (V.Krondl) projde.Při vzpomínce na Fořtovo potrestání nemohl Došek, ani Řepka zápas dohrát.Dosoudilovo vyloučení bylo pak výsměchem všem normálním fanouškům. To nemluvím o celotýdenní protislávistické kampani vedené v médiích.Slova jaká volil proti Slávii, by si Řepka vůči jinému klubu v Anglii vůbec nemohl dovolit.Byl by z premier League vyobcován.Tomuto primitivovi však Sport dává příležitost, aby spolu s dalším sparťanským hovádkem nakydali hnůj na slavný, ne-li nejslavnější klub naší fotbalové historie. A má-li to vše být pod dohledem svazových orgánů pomsta za naší preferenci Ivana Haška, pak jsme se ocitli znovu v totaltě, tentokráte fotbalové. Pomoci nám může snad jen UEFA. Já bych se na ni obrátil a to s plnou parádou. Ta korupce u nás vyřešena nebyla (jinak by Sparta nemohla uniknout trestu) a co víc, stále kvete !

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      bojler     před 18 lety 09.04.2006 01:34 |  
      0 0

      amen

  12. Re: Sparta - Slavia 2:1

    Condor     před 18 lety 08.04.2006 23:52 |  
    0 0

    Navrhuji uspořádat sbírku na hodinky pro rozhodčího . Všechny střídání proběhla ve druhém poločase a nastavil jen 4min. Z toho plyne , že výměna brankářů a veškeré ošetřování trvalo 1,5 min. ? Myslel jsem, že čas při střídání brankářů se nezapočítává do hrací doby nebo snad ano. Asi byl rozhodčí zase na výlovu,vinobraní či pro jablka .

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      Skopi     před 18 lety 09.04.2006 01:06 |  
      0 0

      Máš pravdu, Za střídání se podle pravidel má nastavovat za každé jedno půl minuty. To by vycházelo na tři minuty jen za střídání. A kde ej ten zbytek? Střídání gólmanů, povalovánírudocha po zemi a tak dále?

  13. Re: Sparta - Slavia 2:1

    (host)     před 18 lety 09.04.2006 08:50 |  
    0 0

    Řekl jsem si, že budu reagovat, až vše vydýchám! Nevydýchal jsem! Na Spartě jsem nebyl od roku 1994, kdy černou stavbu spoluotvíral i ten pán z Hradu, zatímco sousedi platili pokutu i za malé posunutí garáže... Nesnáším slovo "revoluce 1989" - bolševici vládnou dále - důkazem je Sparta! S.Krondl byl vždy sparťanem a je jen výsměchem slušným lidem, že derby pískal "Milánek"... Ne, on nám derby neprohrál, chyběla asi i trošinka štěstíčka, odvahy (výborný Janda!) i osudu (Švento, Hrdla, Fořt). Mohu si ale jen odplivnout! A vyslovit přání, neoblékejte šedivé věci! To je asi jediné, na co se ve zprofanovaném českém fotbale zmůžeme' A opakuji - pokud se setká na MS Česko s bratry Chorvaty, budu u Jadranu a dnes už nepokrytě hlásám, že budu fandit Jugošům! A ne jen za pivo zdarma! Dobi

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      Luke (host)     před 18 lety 09.04.2006 11:15 |  
      0 0

      Tak, tak... Zbývá vlastně pár možností: 1) Shromáždit, čím více tím lépe, fandů z různých klubů, kterým není jedno, jak se píská... Petice či něco podobného... A poslat to na ČMFS, do médií (ČT, Galaxie Sport) s vidinou, že se třeba hnou ledy... 2) Pořídit si satelit a koukat na zápasy Prime Division, Premier League, Serie A... Nebo i na zápasy třetí národní kazašské ligy - tam vše se píská lépe! 3) Absolutně rezignovat na fotbal a začít sledovat hokej 4) Odstěhovat se ze země Koruny české daleko, daleko přes Velkou louži... Bohužel, myslím, že pokud někdo udělá něco z bodu 2), 3) nebo 4), bude to vítězství těch černoprdelníků, co tlačí káru tomu či tomu klubu... A těm mafiánům z vedení ČMFS, kteří je zašťitují...

  14. Re: Sparta - Slavia 2:1

    (host)     před 18 lety 09.04.2006 09:19 |  
    0 0

    Navrhuji uspořádat sbírku na rozhodčího, který bude pískat finále ČMFS.
    egbert

  15. Re: Sparta - Slavia 2:1

    japhy     před 18 lety 09.04.2006 09:53 |  
    0 0

    No, takže jsem se v klidu doma podíval na záznam celého utkání. A moc mě to nepotěšilo. A to vůbec nemyslím rozhodčího, o tom toho už bylo napsáno spoustu. Naše hra nestála absolutně za nic, nemělo to žádný řád, hrálo se skoro pořád jen na náhodu, povedených akcí snad šest. Byli jsme neuvěřitelně posraní, jakmile byl sparťan blíž jak pět metrů, následoval nekompromisní odkop někam. Ano, hrát se má po křídlech, to je teď moderní. Jenže mi to po tom křídle chtěli táhnout už od brány, střed vůbec neexistoval. Ač toho hodně zkazil, tak jediný, kdo si chodil pro přihrávky, byl Jarolím. Anebo ta neuvěřitelná vzdálenost mezi obranou a útokem. Výsledkem byly neustálé nákopy krajních obránců na útočníky, kde většinou vše končilo. Fakt to byla dost bída, a ta juniorka, co bude hrát ve Zlíně bude muset hodně máknout.

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      japhy     před 18 lety 09.04.2006 09:55 |  
      0 0

      Ty, vole, taková hrubice -MI:))))

      • Re: Sparta - Slavia 2:1

        (host)     před 18 lety 09.04.2006 10:54 |  
        0 0

        Takhle když jsi to viděl podruhé, jak se ti zdáli některé výroky rozhodčího.

        • Re: Sparta - Slavia 2:1

          (host)     před 18 lety 09.04.2006 10:54 |  
          0 0

          oprva:zdály

          • Re: Sparta - Slavia 2:1

            japhy     před 18 lety 09.04.2006 18:10 |  
            0 0

            První tři sp. fauly-jasné žluté terčíky, hlavně ten náskok Doška do Vorla vypadal dost blbě. V porovnání s tím, byly žluté pro Pitáka a Jandu dost přísné, ta Krajčíkova byla jednoznačná. Červené pro Dosoudila se směju ještě teď. Je fakt, že v útoku jsme neměli téměř žádné vyhrané souboje, jak to bylo trochu tvrdší, hned se pískal útočný faul. ALE!!!! - stejně to neomlouvá naši tragickou hru dopředu. Chyběla odvaha, drzost, pohyb. Klasika byla, když jsme se nastěhovali na jejich půlku, tak skoro všichni stáli na místě a čekali, až to náš obránce někam nakopne, to bylo fakt utrpení.

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      PetCC     před 18 lety 09.04.2006 11:27 |  
      0 0

      Po tom, jak zareagoval rozhodčí na nečistou hru Sparty, není možný, aby se dala komplexně hodnotit hra Slavie, pouze se dají posuzovat jednotlivci. Fotbalu se to opravdu moc nepodobalo.

      • Re: Sparta - Slavia 2:1

        japhy     před 18 lety 09.04.2006 18:12 |  
        0 0

        Vím, že to je pak těžký, ale přeci to nemůžou zabalit, musí se to pořád zkoušet. Je to jejich džob.

  16. Re: Sparta - Slavia 2:1

    Markus     před 18 lety 09.04.2006 18:13 |  
    0 0

    Už je to 24 hodin? Hurá, píšu reakci. Koukám že nejsem sám kdo nechtěl hned řvát prasa čuňata i když by to na vedení našeho fotbalu svazu a rozhodčí sedělo dokonale. Vidím tu několik problémů a to co si tu rozhodčí dovolují je jen důsledek toho v jaké situaci se fotbalová Slavia nachází. To že Krondl dal Šedivému známku 8 z 10 jen dokazuje jak se věci mají. Pokud chcete vidět jak to má fungovat, koukněte na hokejovou Slavii, ta má jiné postavení. 2:1 je vzhledem k okolnostem slušný výsledek a stačilo málo abychom bodovali. Vyžadovalo by to více kvality v kádru Slavie. Zdánlivě máme sice hráčů dost, ale některé z nich se trenér bojí (oprávněně) pustit na hřiště. Já vím že tohle je celkem univerzální odpověď, ale myslím že to náš klub s tím zkoušením nových hráčů přehání. To co předváděl třeba Gaucho mě dovádělo k šílenství, tohle není hráč pro Slavii, teda ne pro áčko. Buďme realisti, vzhledem k tomu jak na nás náš drahý majitel se*e to hrajeme výborný fotbal.

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      japhy     před 18 lety 09.04.2006 18:32 |  
      0 0

      Ty v..e, on mu fakt dal osmičku?????????? Jinak mě dorazil fakt, že z minulého derby hráli jen 4 hráči.

      • Re: Sparta - Slavia 2:1

        Luke (host)     před 18 lety 09.04.2006 20:58 |  
        0 0

        Proč? Victorino je pryč, Kozáčik sedí na lávce, Švec je zraněnej, Latka v Anglii, Zbončák v Mostě, Fořt měl trest... Na to, že hráli "jen" 4 hráči z toho "slavného podzimu" s evymlouvat nemůžeme, nemůžem se vymlouvat ani na rozhodčí... Pískal hnusně, ale na to si musíme zvyknout. Byli jsme jednou pro Haška, do vedení se dostal Košťal, tak ted si to pořádně slíznem. Takovej je život. Ted Bolka vyhrála a my jsme dokonce až 4. Náramně se tedy naše prohra hodila Liberci (de facto má jistej titul... Kdyby jsme ale vyhráli derby a dohrávku ve Zlíně, ještě by se musel strachovat, minimálně do vzájemného souboje 26.dubna), Teplicím (mají s náma lepší vzájemnou zápasovou bilanci) a Boleslavi (viz to poskočení na 3. místo). Ted se musíme pořádně oklepat a ve Zlíně vyhrát i s B týmem. Když se to povede, můžem si říct: "Jo, tak teda máme kvalitní i lavičku..." - když ne, musí v létě přijít kvalitní posily! Kliment v pondělí řek, že Slavia je na tom dobře a v létě by kvalitní posily přijít mohli. Navíc, pokud Birmingham uplatní opci na Latku, Piták odejde dejme tomu za 8 mil, tak je to v cajku. Tři, čtyří kvalitní hráči - a ještě nám zbude. SNAD! Uvidíme... Ale nesmíme se vymlouvat!!!

        • Re: Sparta - Slavia 2:1

          japhy     před 18 lety 09.04.2006 21:24 |  
          0 0

          Pozor, pozor (jsou k vám kužátka :)))))) ! Neber to jako výmluvu, jen jako fakt.

          • Re: Sparta - Slavia 2:1

            Luke (host)     před 18 lety 10.04.2006 18:10 |  
            0 0

            kužátka?:)) Jako kuřátka?:)) Sakra, snad nejsme Xaverov, abychom se báli H5N1 :))

  17. Re: Sparta - Slavia 2:1

    (host)     před 18 lety 09.04.2006 23:26 |  
    0 0

    Přečtení tech ubrečenejch keců mě zahřálo u srdce. Takle mohou naříkat jen slávisti. Fakt hnus.
    Jen se v tom rejpejte a nekriticky vše svádějte na rozhodčí, vždyť ani proti deseti na Spartu neměli, ubožáci.
    Pokud si ten pocit křivdy budete hezky pěstovat, zase to projedete jako v minulosti mnohokrát.
    Ať žije SPARTA!!!

  18. Re: Sparta - Slavia 2:1

    (host)     před 18 lety 10.04.2006 08:16 |  
    0 0

    Ubrečený slávisti, ubrečený slávisti........opět jste nezklamali!!!!!!!!! UŽ SE SAKRA VZPAMATUJTE A HLEDEJTE CHYBY TAKY V SOBĚ! Taky by jsme mohli brečet, že nám rozhodčí neodpískal jasnou penaltu za ruku slávisty ve vápně......., ale my brečení nemáme v povaze!!!!!

    • Re: Sparta - Slavia 2:1

      (host)     před 18 lety 10.04.2006 09:59 |  
      0 0

      Ano! To je pravda... Vy rudí si to raději rovnou zaplatíte!!! Tak proč by jste brečeli.
      Díky vám v čele s Košťálem je český fotbal HNUS a nic jiného...Dozrál čas k tomu,aby fotbal v Česku všichni slušní fandové ZAČALI BOJKOTOVAT...

  19. Re: Sparta - Slavia 2:1

    (host)     před 18 lety 10.04.2006 17:02 |  
    0 0

    Všichni tu nadáváte na výkon rozhodčího, který byl sice příšerný, ale zápas sme si prohrály samy. Chtělo se mi brečet na výkonem a aktivitou Slávie. První gól Sparty: jesné nepokrytí Pospěcha, který si vklidu zpracoval balón na prsa a s ještě větším klidem vystřelil, celá akce trvala asi tak dobu za kterou bych stačil sežrat klobásu a ještě se vymočit a naše obrana na to koukala jako kdyby byl pospěch nadpřirozená bytost. Trochu sem očekával, že se Slávka schopí ale to sem asi nebyl při smyslech. A to nepřišlo ani po vyloučení Blažka. Nejsme schopný hrát aktivní , kombinační ,chytrou hru. Pokud vyhrajem titul, jako že teď už těžko, tak to bude opravdu k smíchu. Kdyby ste předvedly solidní výkon, tak i přez prohru bych se nezlobyl. Takhle ste mě ale fakt n a s raly!!! Jo vono hrát proti Spartě je něco jinýho než proti Mostu. Abych to shrnul: Sivok je totální pako. Řepka , pro českej fotbal neudělal nic pozitivního spíš naopak. Tak by se měl sklidnit.
    A my Slávisti, by sme měly tu stížnost zabalit a uznat prohru, nebo budeme pro každého stále ubrečený.
    Ps: a zkuste někdo napsat,že nejsem slávista. Jenom se dívam kolem sebe!
    přeju všem hezký den. Jiří

    • doplněk

      (host)     před 18 lety 10.04.2006 17:06 |  
      0 0

      bez Šventa to prostě moc nejde a to neni dobrý!!!!