Fortuna liga

Příbram - Slavia 0:2

Příznivci Slavie si po dlouhé době vychutnávají pocit vítězství. Po dlouhých šesti zápasech plných nezdarů se tým zvedl a dokázal porazit předposlední Příbram. Domácí byli po celý zápas neškodní, v obraně nastoupil po dlouhé době talentovaný Studík, ligu si poprvé vyzkoušel i středopolař Jablonský, který střídal zraněného Jandu. Prohlédněte si 34 fotografií ze zápasu - ZDE.

Zápasový report:
V úvodu utkání byli domácí aktivnější, žádnou šanci si však nevypracovali. Karel Jarolím postavil zřejmě nejsilnější možnou sestavu, v úvahu musel vzít absenci několika opor. Nastoupili jsme v typickém rozestavení 4-4-2, v základní sestavě se místo Necida objevil Gaúcho.

V první půli jsme moc zajímavých momentů neviděli, Slavia hrozila především z vysokých centrů z pravé strany. Některé z nich byly však vysoké až moc a své adresáty bohužel nenalezly. V základní sestavě nastoupil po dlouhé době Jiří Studík, který se v první půli předvedl poměrně jistým výkonem. Do druhého poločasu byl střídán Hrdličkou a na místo stopera se posunul Švec.

V průběhu druhého poločasu jsme si vypracovali několik slibných příležitostí, gólem skončila pouze jediná. Nepustili jsme domácí do žádné vážnější situace. Hru jsme kontrolovali po celý zápas, na hráčích bylo vidět výrazné zlepšení oproti minulým zápasům, projevil se také trénink v zakončování, který svým svěřencům ordinoval trenér Jarolím. Na konci zápasu pak pečetil naše zasloužené vítězství Hrdlička.

Nadále můžeme pomýšlet na příčky zaručující pro příští sezonu zápasy v pohárové Evropě, avšak musíme vyhrát zbývající dvě kola a čekat na zaváhání soupeřů, kteří ale mají těžší los než Slavia. V posledních dvou kolech se trenér Jarolím bude muset obejít bez několika hráčů, nově pravděpodobně vypadl Janda, který byl tvrdě sestřelen. Naopak v dobrém světle se předvedl Jablonský.

Průběh utkání:

5.minuta - V úvodu se hraje nezáživný fotbal bez šancí, Příbram má mírnou převahu. Jarolím poslal dlouhý míč na Kalivodu, ten se k němu nedostal.
12.minuta - Jarolím poslal do šance Jandu pěknou kolmicí za obranu. Vymyšlený ofsajd zastavil naši akci, Pařízek pak skluzem i samotného Jandu.
17.minuta - Po Hubáčkově centru hlavičkoval ve vyložené šanci nedůrazně Vlček. V následné akci se Pařízek srazil se Studíkem, náš stoper byl ošetřen za postranní čarou.
34.minuta - Po Kalivodově přetaženém rohu uklidil míč do sítě Jarolím. Míč navíc tečoval někdo z domácích. 1:0.
35.minuta - Aktivita našich fans stoupá, snad poprvé v zápase slyšíme chorály. Půle se poté v klidu dohrála.
49.minuta - Máchův kiks nedokázal využít Gaúcho, z následného rohu hlavičkoval nebezpečně Latka.
52.minuta - Pařízek vyboxoval míč, Janda ho z dorážky netrefil a Jarolím poté poslal nad branku.
53.minuta - Slavii se daří rychlé akce na jeden dotek, Vlček spaluje další šanci.
62.minuta - Vlčkovu šanci po kolmici Kalivody likviduje gólman.
73.minuta - Janda je v rohu hrací plochy tvrdě sestřelen obráncem, na hřiště se už nevrátí, střídá ho Jablonský, který si odbude premiéru v A-týmu.
85.minuta - Po přihrávce Vlčka pošle z hranice pokutového území míč do sítě Hrdlička. Jeho chytrá střela zvýšila vedení na 2:0.
87.minuta - Slávisté hrají bago ve středu hrací plochy za což sklízejí zasloužený potlesk tribun.


Příbram - Slavia 0:2 (0:1)
Slavia:
M. Vorel - Krajčík, Latka, Studík (46. Hrdlička), Hubáček - Kalivoda (88. J.Vorel), Jarolím, Švec, Janda (77. Jablonský) - Vlček, Gaúcho
Branky:
34. Jarolím, 85. Hrdlička

Komentáře (56)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Příbram - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 13.05.2007 22:11 |  
    0 0

    no sláva.....
    dejva

  2. Re: Příbram - Slavia 0:2

    martin08     před 17 lety 13.05.2007 22:14 |  
    0 0

    Skoda ze uz je pozde... :(

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 13.05.2007 22:18 |  
      0 0

      pozdě na co??? od prvního místa nás v tuto chvíli dělí 3 body.
      a ješte...... marně si vzpomínám, kdy dala slávia naposledy gol z rohu. opravte mě prosím někdo, jestli se pletu, ale mám takovej pocit, že to snad bylo ještě za beránka:-)))dejva

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 13.05.2007 22:44 |  
        0 0

        s Baníkem na podzim :) - Necid :)

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          martin08     před 17 lety 13.05.2007 22:59 |  
          0 0

          hezky pekne! a po standartce v Jablonci..

          • Re: Příbram - Slavia 0:2

            (host)     před 17 lety 14.05.2007 07:11 |  
            0 0

            Mno, po standartce i s Bolkou...:(

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 13.05.2007 23:42 |  
        0 0

        to znamená 990 minut. to neni moc dobrá bilance.:-((

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 15.05.2007 11:54 |  
        0 0

        No je fakt,že rohy kopat neumíme a je to spíš nevýhoda než výhoda.... Chtělo by to nějakou změnu,protože tam neni tlak a jde to na 90!% golmanovi.... AKI

  3. Re: Příbram - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 13.05.2007 22:15 |  
    0 0

    Jablonský hrál výborně!!! Tomu se říká opravdu povedený start ligové kariéry, neudělal jedinou chybu, hrál s velikým přehledem a dokonce rozjel gólovou akci. Klobouk dolů. A vůbec jsou ti naši odchovanci borci - Janda už delší dobu patří k nejlepším hráčům, je šikovnej a věří si, Švec je veliká jistota a Suchý taky hraje dobře. Jen kdyby těch výher bylo víc... ale dneska to bylo dobrý. Martin

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      PetCC     před 17 lety 13.05.2007 22:20 |  
      0 0

      Na Jablonskýho jsem koukal s otevřenou pusou, zdá se, že na levo máme do budoucna výbornýho hráče.

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 13.05.2007 22:22 |  
      0 0

      jj je jen veliká škoda, že se klukům pořád do cesty pletou nepříjemná zranění.hlavně švíckovi......dejva

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 14.05.2007 01:07 |  
      0 0

      No, přiznám se, že Jablonský byl pro mě překvapení večera! Co ten kluk předvedl, to klobouk dolů. Snad to ještě párkrát zopakuje. Janda hraje dost kolísavě (aspoň se mi zdá), jednou není vidět vůbec a pak zahraje sqěle. knl66

  4. Re: Příbram - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 13.05.2007 23:02 |  
    0 0

    Jen tak dál! :)

  5. hodnocení rudé hvjezdy

    rudahvjezda     před 17 lety 13.05.2007 23:24 |  
    0 0

    vorel 6 - krajčík 4, studík 4 (hrdlička 5), latka 6, hubáček 6 - kalivoda 4, jarolím 6, švec 6, janda 6 - vlček 5, gaučo 6

    • Re: hodnocení rudé hvjezdy

      (host)     před 17 lety 15.05.2007 11:58 |  
      0 0

      Zajímavé hodnocení,jenom bych to trochu poupravil u Gaucha na 7!!! AKI

  6. Re: Příbram - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 13.05.2007 23:38 |  
    0 0

    Myslim si,ze se ted jasne ukazalo,jak moc nam chybel Svec a Latka!Oba hraji na svych postech perfektne.

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 14.05.2007 12:28 |  
      0 0

      Švec hraje opravdu velmi dobře, ale Latka ? Tak to už je slabší. A až příliš fauluje. Kdyby byl to, co z něj u nás mnohdy děláme, nechali by si ho v Anglii.

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        PetCC     před 17 lety 14.05.2007 13:00 |  
        0 0

        Latka není důležitej pro obranu, i bez něj jsme v 8 zápasech dostali jenom 5 gólů a nikdy víc jak jeden. Mnohem důležitější je v zakládání útoků (jeho odkopy nejsou rozhodně naslepo a i rozehrávka dobře zakládá útoky), dokáže překvapivě zaútočit pomocí rychlých přihrávek a narážeček a je nebezpečnej před soupeřovou brankou. Navíc svojí přítomností na hřišti dokáže spoluhráče uklidnit a motivovat. Vzhledem ke svým úkolům bych ani neřekl, že by často fauloval.

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 14.05.2007 15:03 |  
          0 0

          Laty je nejlepsi fotbalista ligy...... prace stoperu se tezko hodnoti z televize (ze pane Brucknere), ale na stadionu je jasne videt jakej ma prehled, je bezchybnej ve hre hlavou a ma skvelej odhad a rozehravku...... Veverak

  7. Re: Příbram - Slavia 0:2

    KING25     před 17 lety 14.05.2007 00:16 |  
    0 0

    Moc pěkný zápas a vypadá to, že konec sezony by mohl být ještě napínavej. Ne teda v bitvě o titul, ale přinejmenším o třetí flek určitě. Prvních dvacet jsem myslel, že ta krize naše bude pokračovat, ponevaž Příbram byla až moc před našim vápnem a Studík hořel teda dost, naštěští Hubáček a Latka hráli super, takže jeho chyby stačili napravit. Konečne Jarolím v zápase přenechal standartky někomu jinému hned od začátku a hned jsme se opět mohli radovat s golu se standartky. ( Lukáš se snad přesvědčil, že i s přetaženého rohu jde dát gol.:-) Druhá půle už byla úplná krása a kdyby to skončilo třeba 4:0, tak by se nikdo nemohl vůbec divit. Jen doufám, že Janda nebude dlouhodobě zranenej...nějak moc nás začínají kosit.

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 14.05.2007 01:07 |  
      0 0

      Studik horel? A kde prosimte?

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 15.05.2007 12:00 |  
        0 0

        mě se taky nezdá,že by Studík hořel.... Naopak zahrál solidně - ale to je můj názor Kingu.... Jinak bych chtěl vyzvyhnout choreo ULTRAS,velice vyztižné,velice....pěkné... I příbramáci tam na to čučei... AKI

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          KING25     před 17 lety 15.05.2007 19:44 |  
          0 0

          No mě opravdu na stadionu přišlo, že všechny Příbramské akce šli právě přes Studíka. Určitě za nej jednou dost slušne hasil Hubáček. Třeba se na to brzo kouknu znovu v televizi, ale těd stále podle mě si Studík vůbec nebyl jistej na hřišti a hráči Příbramy toho využívali..

  8. Re: Příbram - Slavia 0:2

    Katrin     před 17 lety 14.05.2007 00:33 |  
    0 0

    Ou jes...! :o))))

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 14.05.2007 09:01 |  
      0 0

      V klídku můžeme pustit v létě Šventa, Jablonský je plnohodnotná náhrada.

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 14.05.2007 09:41 |  
        0 0

        zase tu panuje obdivuhodne nadseni, ale tato vyhra v podstate bohuzel nic neresi, urcite ne platy hracu, ci diskriminacni politiku pana Jarolima vuci odchovancum Slavie. Jiz v tydnu jsem veril v urcite zlepseni / v souvislosti vyplaceni casti penez hracun/, ale presto se musi resit hlavne dluzne castky vuci Holenakovi a Zboncakovi. Je temer jiste , ze v lete nastane v klubu male zemetreseni, odejdou hraci jimz konci hostovacky a smlouvy , tvrde souhlasim s nazorem, ze je treba dat sanci nasim odchovancum a ne podporovat ksefty trenera Jarolima. Desi mne docela predstava , ze Jarolim/ prezdivka pan Strahova/ bude mit opet neomezenou moc pri skladbe muzstva, desi mne predstava kdo z nasich odchovancu to nevydrzi a za prispeni Vandase a spol. radeji utece. Jinak je videt , ze pokud nastoupi hraci s nasim srdcem, je to jine nez pochodove cviceni nekterych v Jablonci. Jiri

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 14.05.2007 10:17 |  
          0 0

          To si delas srandu? Neprijde mi ze by KJ nejak zvlast diskriminoval odchovance. Hrat muze najednou jen 11 hracu, s tim se neda nic delat. O jakych kseftech Jarolima mluvis... takhle jsou to jen domnenky a nepodlozena narzceni. Proc by proboha nemel mit KJ neomezenou moc pri skladbe muzstva... chci aby nas trener mel takovou moc slozit si muzstvo podle svych predstav - jen tak muze odpovidat za jeho vysledky. Taxi

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 14.05.2007 10:34 |  
          0 0

          nezlob se, ale odchody nasich nadejnych odchovancu viz Toma, Elias, Valenta i dalsich se ukazuji v souvislosti s nekterymi prichody Nedzipi/hral 20 min za b tym za cele jaro,Reiter/ zcela z formy/ a jini. Dej si to do souvislosti treba s Taborskym nebo treba s Gecovem, kteri jsou na hostovani. Navic za kazdy hostovani existuje podil i pro trenera/ bohuzel/. Jinak jsem pro , aby Karel pokracoval , ale pod vetsi kontrolou a tlakem okoli. Jiste, ze dluhy ani spatna marketinkova prace nejsou jeho praci, ale bohuzel behem jara treba ignoroval Necida, Vachu,Dockala,kteri hraji v repre, ale u nas jen sedi..Ja vim, ze resit pozustatky prace p. Lesky bude jeste hodne krvave, ale prave proto musi hrat nase nadeje, aby nanm nezdrhli a ne hraci , jejiz ambice skoncili neprodlouzenim smluv a ver , ze je jich vopravdu hodne, tito hraci jsou lepe ovlivnitelni, ale hlavne mohou byt jak casovana puma. Jiri

          • Re: Příbram - Slavia 0:2

            (host)     před 17 lety 14.05.2007 11:32 |  
            0 0

            No jako bud si jistej, ze kdyby na to mel KJ penize tak si ucite privede uplne jiny hrace nez treba Reitera ( Nedzipiho sem jeste nevidel hrat trebaho zatim jen Karel nechava adaptovat) a hned by to vypadalo jinak. Ohledne Necida tam mam pocit, ze ho nechava sedet mozna trochu naschval aby mu to nevlezlo do hlavy a dal na sobe makal. Tohle se stalo Jandovi na podzim kdy hral tuzku, ale jak potom chvili sedel tak ted patri k nejlepsim. Jinak sem taky proto, aby hralo co nejvice odchovancu, ale jen s nima se hrat o nejvyssi pricky neda a to my potrebujeme. A jinak sem taky proto aby se vyresili hrichy minulosti ( Holenak, Zboncak) at uz je od nich klid a pak se budem moct soustedít jen na placeni nasim hracum, ktery to tech par mesicu se zakladnim platem vydrzi. Jinak duben dost pomuze nasi kase jelikoz nemusime platit skoro nic na premiich.

          • Re: Příbram - Slavia 0:2

            (host)     před 17 lety 14.05.2007 12:29 |  
            0 0

            O tom, ze by existoval podil za hostovani pro trenera nevim. Kde jsi vzal tuto informaci ty? Pokud jde o prichody a odchody, tak si myslim trosku pletes fungovani Slavie a kdo za temito obchody skutecne stoji. KJ ma velmi omezeny vyber, o penezich rozhoduje nekdo jiny a tlaku okoli si jiste taky uziva. Taborskeho a Gecova bych jinak samozrejme videl rad zpatky u nas. Reiter i Nedzipi byly asi kroky vedle, ale to uz je takovej slavistickej zvyk s cizinci (Munster apod.) Uvidime jak pristi sezonu na tom budeme s penezi, kazdej ceka razantni navyseni rozpoctu vzhledem k novemu stadionu... teprve pak se ukaze skutecny potencial Slavie. Taxi

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 14.05.2007 12:43 |  
          0 0

          A myslíš, že mohou hrát samí junioři ? To by asi nešlo. A Jarolím nedal mladým šanci ? Kdo jim dal prosím Tě větší ? Zkus se nad svými soudy zamyslet. Možná jsi byl jedním z těch, kteří ho ještě nedávno chtěli k repre.

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          Katrin     před 17 lety 15.05.2007 12:11 |  
          0 0

          KJ diskriminuje odchovance? Jarolím, Kalivoda, Hrdlička, Janda, Švec, Studík, Necid... Mě se nezdá, že by u nás hráli odchovanci málo. ;o))

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        martyni (přítel SN)     před 17 lety 14.05.2007 09:53 |  
        0 0

        Dobrej byl, ale plnohodnotná náhrada, to jsou silný slova, ne? Příbram už skoro nebránila, měl na všechno dost času. Nechci snižovat jeho výkon, fakt se předved a mám z toho radost, ale aby jestli může nahradit dušana, to se teprv uvidí..

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 14.05.2007 12:48 |  
          0 0

          To myslíš toho Dušana, kterej by mohl přestoupit k atletům? On fotbal moc nehraje jen rychle běhá. Ještě ho nenahradí protože se ho ještě občas někdo z neznalosti bojí. Ale za půl roku....

          • Re: Příbram - Slavia 0:2

            PetCC     před 17 lety 14.05.2007 13:06 |  
            0 0

            Tak kritickej bych k Dušanovi nebyl, přecejeno atleti by s míčem u nohy rozhodně tak rychle neběželi. Samozřejmě mu zatím chybí především zkušenost a trochu větší rozvaha, proto si taky myslím, že přestup teď v létě by pro něj ještě nebyl to pravý.

  9. Re: Příbram - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 14.05.2007 10:09 |  
    0 0

    Konečně zasloužené vítězství. I Gaucho se tentokrát snažil. Nejlíp hrál asi Janda . Navíc sme měli kopat 2 penalty a za faul na Jandu se měla dát červená karta. Věřím že vyhrajem oba poslední zápasy a pudem do Evropy.

  10. Re: Příbram - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 14.05.2007 11:35 |  
    0 0

    MYSTERIUS: možná důležitá rada pro příští sezónu: Jarolím má k dispozici široký výběr hráčů, takže by bylo dobré sestavu zápas od zápasu měnit, třeba absence Šventa se včera jevila jako dobrá volba, v týmu be měla být cítit konkurence, hráči by měli být trenéru vděční, že jim dá šanci a udělat pro to maximum..

    včera se mi líbili: Jablonský, Švec, Hubáček, Jarolím L., docela i Kalivoda, ale mohl podat lepší výkon ... zklamali mě: Krajčík, Vorel Michal, Vlček

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 14.05.2007 13:41 |  
      0 0

      Michal Vorel? Co nechytil?

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 14.05.2007 14:39 |  
        0 0

        No, hele, mě Vlčák taky docela zklamal. Měl by patřit k nejzkušenějším, mladý by u něj měli hledat klid a rozvahu. No, a to u něj nevidím, jakmile se dostane k vápnu, řeší situace většinou přesně naopak, než by měl. Japhy

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      mart     před 17 lety 14.05.2007 13:47 |  
      0 0

      ?????... co se Ti libilo na Kalivodovi????... me pripadal dost nestastnej. Proc Te zklamal Vlcek? ... Michal Vorel chytil jeden gol (Otepkuv trestnak-zkracenej roh), vic toho udelat nemohl..... nespletl sis krestni jmena,? Jan Vorel okamzite po svem nastupu posil nadeje Pribrami! - Tomu bych snad po tom levym kridle utekl i ja !?? Jinak souhlas Svec, Hubacek, Jarolim a jeste bych (kdo by to byl rekl) pridal Gaucha, proti slabejm tymum by asi opravdu mohl byt k necemu(mozna?) Jablonsky vypadal slusne, ale teprve cas ukaze.(ma ale vyhodu s tou levackou, tou nikdo kopat neumi, ... a nebo je tak priserne pomalej :), ... ja vim Hrdla vcera nebyl zas tak spatnej, a docela se mi libilo jeho napadani... o jeho "fotbalovym" umu neni treba moc mlut - to tam proste je.zdravi mart

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      (host)     před 17 lety 14.05.2007 13:48 |  
      0 0

      nechápu proč zklamali tyhle 3.....mě nezklamal nikdo!

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      mart     před 17 lety 14.05.2007 13:49 |  
      0 0

      .. no samozrejme sem zapomnel to nejdulezitejsi. Ten rotacni princip to je fakt slusna moznost - moc to nefunguje jen kdyz je v tymu prilis mnoho hvezd, ale toho se nastesti s nasi kasou nemusime prilis obavat:). Takze jo, beru..mart

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 14.05.2007 15:07 |  
        0 0

        Ty taky zijes? Taxi

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          mart     před 17 lety 14.05.2007 19:13 |  
          0 0

          sorry, ziju, ale jen velmi malo :(. Navic mam docela depresse (duvot je zcela zretelne cerveno-bily :).mart

          • Re: Příbram - Slavia 0:2

            (host)     před 17 lety 15.05.2007 09:23 |  
            0 0

            Mysterius: ano skutečně jsem si nespletl jméno, Michal Vorel mě zklamal, sice vychytal nulu, ale do branky moc střel nešlo, vadí mě na něm jiná věc, přišlo mi, že se z něho pomalu vytrácí ta sebedůvěra, jakou oplýval v předchozích zápasech, zejména ty jeho doskoky, sbírání míče ze vzduchu, míč mu vypadával z rukou, to by se zkušenému brankářovi stávat nemělo, sice si s míčem pak poradil, ale za jiných okolností by z toho mohla být chyba, která by předcházela gólu, a to by mrzelo hodně .. Kalivoda nezahrál nejlépe, ale ani nejhůře, snad lehký nadprůměr ... Vlček mě zklamává už několik posledních zápasů a neměl by hrát v základu, prostě si to teď nezaslouží ... jinak si nemysleme, že jsme v Příbrami podali nějakej super výkon, kdyby Příbram něco málo hrála, tak mohlo mít utkání jiný směr a výsledek, Slavia hraje pořád stejně (jednoznačně vina trenéra), jen soupeř hraje jinak, herní pojetí Slávie je dlouhodobě strašné, s tímto výkonem nemáme v evropských pohárech co dělat

  11. Re: Příbram - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 14.05.2007 14:43 |  
    0 0

    Obavam se ze cesta na 2.misto vede jen pres titul Sparty - znamena to ze Liberec musi Prohrat na Sparte a v Bolce, Boleslav ted plichtit venku, a samozrejme vy 2x vyhrat! blby je ze pro nas nehovorej vzajemny bilance, az na tu MB.. martin08

  12. Re: Příbram - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 14.05.2007 15:58 |  
    0 0

    Richi, bude video?

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      Richi (admin)     před 17 lety 14.05.2007 15:59 |  
      0 0

      Zejtra dělám zkoušku, poté začnu konečně dělat na posledních třech videích.

  13. Re: Příbram - Slavia 0:2

    (host)     před 17 lety 14.05.2007 21:14 |  
    0 0

    Slavia musí koupit Lysoňka a Ivanu, jiný hráče tak vysokých kvalit a poměrně levně nesežene.

    • Re: Příbram - Slavia 0:2

      mitsu     před 17 lety 15.05.2007 00:10 |  
      0 0

      kdyz uz sme u toho ivany.jak dlouho ma ve slovacku jeste smlouvu?

      • Re: Příbram - Slavia 0:2

        (host)     před 17 lety 15.05.2007 12:00 |  
        0 0

        chci jen strucne reagovat na nektere prispevky, Ivana je bohuzel financne nedostuppny, Karla jsem u repre nechtel a mam k nemu velmi rezervovany vstah, letos nedostal vyraznejsi sanci ani jeden slovy ani jeden mlady hrac/Jablonsky hral 13 minut/, to ze treneri profituji z hostovacek a vzlast Karel je ve fotbalovem zakulisi zcela znamo. Cely problem Slavie vnimam jako selhani vedeni/Dolezala/ ovsem nevinim, resit Leskoviny je prace na cely zivot. Zaverem, pokud bude jeste o co hrat, rad navstivim Budejky. Jiri diky za Vase nazory

        • Re: Příbram - Slavia 0:2

          (host)     před 17 lety 15.05.2007 12:32 |  
          0 0

          Slovácko sestuúuje, nemůžou po něj chtít velký peníze, snad se v létě vráti Šmicer, mít peněz jako Sparta tak úděláme suveréna ligy, ale do útoku by někdo měl přijít:

          • Re: Příbram - Slavia 0:2

            (host)     před 17 lety 15.05.2007 14:25 |  
            0 0

            Ja vim , ale podle nejnovejsich zprav chteji za Ivanu 10 mil. korun a to si patrne nebudeme moci dovolit, osobne si myslim , ze Taborak/pokud se bude chtit vratit/ a Balek jsou idealni alternativou, sam spis vidim problem v pozici konstruktivniho zaloznika s dobrym zakoncenim a schopnosti reozehravat kvalitne standartky/ rohy , apod. Jiri

            • Re: Příbram - Slavia 0:2

              KING25     před 17 lety 15.05.2007 19:40 |  
              0 0

              Ivana má smlouvo na Slovácku do konce letošního roku + pád do druhé ligy = jeho cena nemůže být vyšší než maximálne 5 mega a to by byl pro slovácko ještě super obchod. No pak když sestoupí Příbram, tak by cena otepky měla taky rapidne spadnout. Takže vlastne ty sestupy nám hrajou do karet..:-)

              • Re: Příbram - Slavia 0:2

                martin08     před 17 lety 15.05.2007 20:55 |  
                0 0

                v zaharanici to tak bejva - tak nevim jak u nas - nemaj hraci vetsinou smlouvu jen na 1.ligu? obzvlaste u tymu typu Pribram a hrace typu Otepka - asi zalezi ci si da hrac do smlouvy co..

                • Re: Příbram - Slavia 0:2

                  KING25     před 17 lety 16.05.2007 11:35 |  
                  0 0

                  Hm..to je spíš vymoženost kvalitních zahraničních lig..ale třeba to tu agenti taky praktikují. To je těžské říct..