Evropská liga

Slavia zná možné soupeře

Slavia zná potencionální soupeře pro třetí kolo Poháru UEFA. Zítřejší los od 13:00 určí jeden z následujících týmů - Spartak Moskva, Braga, Tottenham, Helsingborg, Basilej, Fiorentina, Norimberk, Panathinaikos Atény. Na pět z těchto zápasů by se konal autobusový výjezd. Součástí je anketa.

Na výjezd pouze letecky
Tato situace by nastala, pokud bychom dostali Spartak Moskva (2000 km), portugalskou Bragu (2560 km) či řecký Panathinaikos Atény. Soupeři jsou to zajímaví, ale venkovní zápas by měl velice chabou podporu slávistů. Jelikož se chci autobusem vydat na další výjezd, tak si ani jednoho z výše uvedených celků nepřeji.

Na výjezd autobusem
Zde je mnohem optimističnější verze, na ostatní zápasy bychom byli schopni uspořádat výjezd autobusem, všechno jsou to přijatelné vzdálenosti. Tottenham do Londýna (1240 km), švédský Helsingborg (850 km včetně přejezdu trajektem), Basilej (730 km), Fiorentina (980 km), Norimberk (310 km). Myslím, že z těchto jmenovaných si každý vybere, ale většina se určitě shodne, že by si nepřál Tottenham, se kterým jsme před rokem hráli a navíc jsme v Londýně již byli, takže by to již tak netáhlo.

Věřím, že zítřejší los nám přichystá zajímavého soupeře, který přiláká fanoušky na domácí zápas i na případný výjezd s Fanklubem či od Slavie. Vyjádřete se v anketě u toho článku.

Komentáře (32)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zná možné soupeře

    (host)     před 16 lety 20.12.2007 22:53 |  
    0 0

    Kéžbychom dostali Helsingborg, papírově nejslabší tým...uvidíme, moc se těším na zítřejší los.

    • Re: Slavia zná možné soupeře

      hammarby     před 16 lety 20.12.2007 23:42 |  
      0 0

      Já si taky přeji Helsingborg,aspon bych viděl velkého Larssona v akci!!

  2. Re: Slavia zná možné soupeře

    quelhar (admin)     před 16 lety 20.12.2007 22:56 |  
    0 0

    Ne Atletico, misto nej Panathinaikos...

    Ja bych rad Basilej, Helsingborg nebo Norimberk, proti ostatnim by to bylo hodne tezke...

    • Re: Slavia zná možné soupeře

      mart     před 16 lety 20.12.2007 23:05 |  
      0 0

      jj, taky sem myslel, ze Atletico vyhralo skupinu.
      Ale z jineho kosiku. Koho dostanem bude asi dulezite z mnoha duvodu. Hlavne ted myslim na potencialni prestupy. Boleslav vypadla, a pokud nema kupce na Matejhovskyho, bude muset prodat Rajnocha. Ted pripada otazka, jestli my mame kupce na Suchyho. V idealni situaci, by se jednalo o takovy "maly" presun s takovym "malym" plusem (odhadem 60-80mil) v nasi pokladne. Ja osobne bych Rajnocha dost chtel.
      Jinak se absolutne ztotoznuji s quelharem, ... "potrebovali" bychom Helsingborg, a mozna jeste lepe Norimberk(neni tam takova zima, a je vic penez z prodeje prav).mart

      • Re: Slavia zná možné soupeře

        mart     před 16 lety 20.12.2007 23:11 |  
        0 0

        Jejda! Basilej sem prehlid'. Takze asi takhle. Svycary Neeee. Amon promine, ale mam pomerne dost blbe zkusenosti. (..i kdyz to nebyl Basel).mart

        • Re: Slavia zná možné soupeře

          quelhar (admin)     před 16 lety 20.12.2007 23:15 |  
          0 0

          A to ja zas Svycary stokrat radsi nez treba Portugalce... :o) Helsingborg by nebyl spatny, ale ten Henrik Larsson me tam trosku strasi...

        • Re: Slavia zná možné soupeře

          (host)     před 16 lety 21.12.2007 09:25 |  
          0 0

          Basilej, buduou docela penízky a soupeř přes kterýho se dá přejít. Já osobně bych vůbec nechtěl portugalce, daleko, težký a ne moc atraktivní sopueř. Podobný je to s PAO, či Spartakem. Kildně Basilej, Helsinb., Norimberk a potom Bayern. amon

          • Re: Slavia zná možné soupeře

            mart     před 16 lety 21.12.2007 09:41 |  
            0 0

            O.K., ....dobra tedy. Beru teda ty svycary, ale jen kdyz bude: " ....a potom Bayern" :D. Vono totiz, kdyz bude : " ....a potom Bayern", tak je to skoro jedno, koho vytahnem tedka, protoze ctvrtfinale UEFY, to uz se docela pocita, i mezi tema velkejma....Takze, beru!
            Jinak sem promyslel toho Marka Jarolima, a vychazi mi, ze asi prijde. Duvodem, podle mych propoctu, by byl dalsi prodej v ramci rodinne spoluprace Karel-Vlasta. Pak by to asi znamenalo pro Dockala dalsich par mesicu na Kladne, coz na druhou stranu ja osobne vidim spis jako plus. (potreboval by zlepsit dynamiku, dravej je dost, ale potreboval by bejt trocha rychlejsi...).zdravi mart

            • Re: Slavia zná možné soupeře

              (host)     před 16 lety 21.12.2007 10:22 |  
              0 0

              braga a spartak ne, když přijede spartak, budou neskutečný manévry a bordel. Dorazí zas kreténi z polska, přijdou hooligans sparty... Musím přiznat, že Marka si nějak moc nevybavuju, pozitivní ovšem je, že 100% upřednostňuje Slávii před spartou (před nedávnem věc nemyslitelná), ještě by mohl přestoupit David J. a bylo by to komplet:o). Na druhou stranu bořka mám rád a myslím si, že si o A tým svými výkony na podzim řekl.. Důležitý bude, aby byla zdravý borci z obrany,v útoku se hoši prosazovali a o zálohu strach nemám..Neskutečný rozdíl jestli Brabec či Šury, nebo Fery-hubáček. amon

    • Re: Slavia zná možné soupeře

      Richi (admin)     před 16 lety 20.12.2007 23:10 |  
      0 0

      Jaksi Atletico dalo gol v 90. minute a je videt, ze jsem se unahlil :-).

      • Re: Slavia zná možné soupeře

        mart     před 16 lety 20.12.2007 23:12 |  
        0 0

        no to nevadi Richi, zase na druhou stranu si asi nejrychlejsi ze vsech :D. Takze diky (nejan za ty potencialni soupere).mart

  3. Re: Slavia zná možné soupeře

    (host)     před 16 lety 20.12.2007 23:11 |  
    0 0

    braga a helsingborg by byli dobrý......pak je to už docela jedno

  4. Re: Slavia zná možné soupeře

    iTom     před 16 lety 20.12.2007 23:38 |  
    0 0

    Když si vzpomenu na předkolo LM tak hlavně nechci Panathinaikos, navíc na letecký výjezd bych asi neměl dost peněz. Proto bych chtěl Basilej nebo Norimberk i když taková Fiorentina by nebyla špatná, sice by to bylo těžký, ale postoupit by jsme mohli, navíc by jsme jeli do pěkného města. Helsingborg moc nechci, protože si myslím, že moc SKS by nejelo, ale třeba se pletu...

  5. Re: Slavia zná možné soupeře

    (host)     před 16 lety 20.12.2007 23:54 |  
    0 0

    Norimberk je jasnej favorit! Blažek v brance! Možná Galásek s Kollerem na hřišti... atraktivní pro fanoušky neskutečně, o možném super výjezdu ani nemluvě... a německý klub - finanční injekce pro klub.
    Mno, ale s naší klikou to vidim na Bragu, Spartak nebo Panathinaikos...

    Kuťas

    • Re: Slavia zná možné soupeře

      (host)     před 16 lety 21.12.2007 02:49 |  
      0 0

      Souhlasim!! A taky je pravda ze na los stesti nemame takze jasny Spartak :(

      • Re: Slavia zná možné soupeře

        (host)     před 16 lety 21.12.2007 08:31 |  
        0 0

        Jak nemáme? Ajax se ukázal ,jako úžasnej soupeř,pro předkolo takže bych si tak moc nestěžoval:-))) Ale kdybych si mohl vybrat tak Basilej, nebo Norimberk...LE

    • Re: Slavia zná možné soupeře

      (host)     před 16 lety 21.12.2007 09:34 |  
      0 0

      Jedině Norimberk,na televizních a marketinkových právech vyděláme 15-20 mega,díky českým hráčům bude plno,vydělá se nalístcích dalších 6-8 mega-něco jako Žilina.Do Norimberku je to kousek,navíc to bude pro fans finančně dostupné,mají krásný stadión,byl jsem tam na bundeslize,mají nejlepší fans v Německu,je to hratelný soupeř,nehraje defenzivně,jeho styl nám bude sedět.Tak si přejme Norimberk.Dan

      • Re: Slavia zná možné soupeře

        (host)     před 16 lety 21.12.2007 10:23 |  
        0 0

        Jen aby nás neztrestal Dino, jako onehdá ten **** Lokvenc

  6. Re: Slavia zná možné soupeře

    (host)     před 16 lety 21.12.2007 08:42 |  
    0 0

    Basilej, Helsinborg zkousnutelný mančafty, hratelný Norimberk (ikdyž s Dinem budou zas o něco lepší) Totts a Fiorentina bude hoodně těžký oříšek a Braga + PAO žádnmý velký jména, ale výborný mančafty a ještě k tomu daleko, takže z toho moc peněz nekápne. Na záaps doma s PAO o LM jen tak nezapomeny, to byl asi největší nářez, co jsme doma dostali (nemyslím výsledkově, ale jednoznačně herně).Jak říkám, Basilej, bo Helsinb. a pak Bayern. amon

  7. Re: Slavia zná možné soupeře

    SForever1     před 16 lety 21.12.2007 08:58 |  
    0 0

    Smrt Spartě, nevíte někdo jestli je on-line reportáž z losování? Eurosport nemám. Jinak Norimberk je na 100% :) Díki Richi za skvělé novinky které tady celý rok píšeš

      • Re: Slavia zná možné soupeře

        (host)     před 16 lety 21.12.2007 10:27 |  
        0 0

        Dobrý předvánoční čas Vám všem,
        taky bych si přál soupeře přijatelného a pokud by to vyšlo, myslím, že by se to dalo i uhrát. Tím soupeřem je FC Norimberk, o motivaci by bylo postaráno určitě a daleko to není. Přitom by šlo i o marketingově velmi zhodnocený zápas.... si myslím. Jenomže realita života většinou bývá i krutější (Panathainakos). Slavia se doufám poučila a zocelila v bojích LM a tak věřím K.J. že určitě namíchá ten správný koktejl..... a že složí a připraví mužstvo tak, jak je jeho zvykem. Protože se blíží konec roku a přeci jen nebudeme v tak velkém kontaktu, chtěl bych Vám všem, co tu spolu mluvíme, kujeme pikle, osnovujeme a spřádáme všechno možné i nemožné, hlavně však poctivě fandíme Slávii ve všech dobách, popřát hodně moc zdraví a to pořád a také tolik potřebné štěstíčko. Slávii přeji hodně sportovních úspěchů, nový stadion a ať nám dává co nejvíce té fotbalové radosti. Tak ať se Vám všem daří a hezké vánoce přeje Sokrates 55

    • Re: Slavia zná možné soupeře

      SForever1     před 16 lety 21.12.2007 10:28 |  
      0 0

      Děkan

      • Re: Slavia zná možné soupeře

        (host)     před 16 lety 21.12.2007 11:00 |  
        0 0

        I Ja Vam Sokrate moc dekuji za Vase zasadove postoje a verim, ze budete svou praci pro Slavii nejen zde,ale treba i podporou nasich mladych delat jeste dlouho a preji Vam i vsem ostatnim pekne svatky a pratele 26. prosince prijdte na Rehaka, Jarolima, Beranka a dalsi do nasi haly na tradicni turnaj veteranu at tam jako na Bicanovi nejsou jen tri statecne fandici fandove Miochal a dva Tomasove, kteri na nem delali kotel. K losu musim napsat, ze uz je to jedno koho dostaneme, jestli chceme v Evrope neco znamenat musime udelat i nejsilnejsi Evropske tymy, s komercniho hlediska bych si pral Italsky ci Anglicky tym na kterych se da vcetne reklamy vydelat az polövic naseho bezneho rozpoctu. Musim napsat , ze finisuji jednani o prestupech k nam a trochu zatim stagnuji hlavne jednani s Budejovicemi , ktere si za Cerneho udajne meli rict 26 milionu, zapomenout bychom nemeli ani na doplneni jednoho obrance rychlejsiho univerzala, jinak to momentalne vypada , ze vsem odchodum neni zdaleka konec. Jiri

        • Re: Slavia zná možné soupeře

          (host)     před 16 lety 21.12.2007 11:16 |  
          0 0

          dík za info o nějakým hejbání stavu hráčů.. asi se budou všichni divit ale mě nejvíc trápilo, aby slavie vůbec někoho dovedla prodat, nemyslim třeba vlčka za mega eur, to je běžnej přestup, ale jestli vůbec dovedou sucháče prodat za víc jak sto mega ikdyž má třeba větší hodnotu, nebo jandu švece.. mě příde že v tomhle je slavie taková "neschopná" na druhou stranu je chce udržet co nejdýl ale třeba první vlaštovka viz. se šventem.. vždycky se něco pos*alo..

          • Re: Slavia zná možné soupeře

            (host)     před 16 lety 21.12.2007 11:22 |  
            0 0

            Ano mas pravdu, Svento by bezesporu odesel, nejednou jsem slysel ve svem okoli otazku zda lituje a jeho odpoved znela, takovy je osud, proste verici clovek a k tomu neprodeji hracu, mel bys vedet , ze Slavia zazivala urcitou blokadu ze strany agentu hracu a casto uz to vypadalo na prodej hrace, ale vzdy nakonec slavila Sparta z nejakym kopytem , verim, ze pokud budeme plnit zavazky hracum , tj. i jejich agentum, kteri z toho ziji , muze se situace rapidne zmenit, viz zajem o Jandu, Sucheho nebo treba Vlcaka. Jiri

            • Re: Slavia zná možné soupeře

              martyni (přítel SN)     před 16 lety 21.12.2007 12:33 |  
              0 0

              No Jiri zda se mi, ze tedka spoluprace s nekterymi agenty snad uz bezi dobre - Paska, asi i Chovanec, kdyz M.Jarolim na jeho webu hlasi, ze nechce do sparty, ale do slavie, to je mimochodem zajimava taktika hrace a agenta, zda se, ze sparta asi zajem o tohoto hrace doopravdy nema...

  8. Re: Slavia zná možné soupeře

    (host)     před 16 lety 21.12.2007 13:18 |  
    0 0

    Tak mame Tottenham:-(

  9. Re: Slavia zná možné soupeře

    mart     před 16 lety 21.12.2007 13:18 |  
    0 0

    ...teda panove, ... nak ste to spatne zamichali. Tottenham se mi nelibi ani malo :(.mart

    • Re: Slavia zná možné soupeře

      mart     před 16 lety 21.12.2007 13:19 |  
      0 0

      ...navic by to nemelo platit, ..protoze to tady na SN nikdo netipoval. Vazne nevim, co to je za poradek :(

      • Re: Slavia zná možné soupeře

        (host)     před 16 lety 21.12.2007 13:27 |  
        0 0

        splnilo se prani pana jiriho...silny souper..ale mozna velky zisk..a co kdyby to vyslo a postoupili bychom:)

        • Re: Slavia zná možné soupeře

          mart     před 16 lety 21.12.2007 14:19 |  
          0 0

          sem si delal trochu srandu :). Zase na druhou stranu se aspon potvrdilo, ze to ma holt Jiri posychrovany vsude :). (Jiri nic ve zlym, .. ale Vy vite,ze .... takze taky vesele vanocky).mart