O Slavii

Slavii vlastní Doležal a Rosen

Tajemství je odtajněno. Majiteli Slavie jsou pánové Tomáš Rosen a Petr Doležal, současní členově představenstva. Rozhodli se tak nakonec zveřejnit, kdo je tajemným vlastníkem a uzavřeli tak vlnu spekulací.

"Od května 2006 jsou většinovými vlastníky fotbalové Slavie pánové Tomáš Rosen a Petr Doležal," uvedl manažer pro komunikaci Ondřej Zlámal v prohlášení. "Slavia by ráda zdůraznila, že výstavba nového stadionu v Edenu je plně pod kontrolou klubu," dodal slávistický mluvčí.

Důvodem zveřejnění byly nepravdivé informace v médiích o většinovém vlastnictví Slavie a financování nového stadionu, které poškozovaly dobré jméno klubu, jeho partnery a také společnost Eside. Většinoví vlastníci Slavie se proto rozhodli odtajnit svoji identitu.

Další informace by měly být zveřejněny na tiskové konferenci po valné hromadě, která se koná v pondělí 17. března.

Komentáře (47)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

    quelhar (admin)     před 16 lety 05.03.2008 17:55 |  
    0 0

    Podle meho nazoru to je nejlepsi moznost ze vsech, o kterych se v poslednich mesicich spekulovalo...

    • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

      (host)     před 16 lety 05.03.2008 18:10 |  
      0 0

      No eště Bill Gates by byl možná taky dobrej ale Doležal a Rosen tomu aspoň rozuměj ne ? :-)

      • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

        (host)     před 16 lety 05.03.2008 18:16 |  
        0 0

        ja chcu abramovice....:-D ne kecam best varianta....

        • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

          (host)     před 16 lety 05.03.2008 20:07 |  
          0 0

          Tak tohle je směšný zastírací manévr, jak zbránit tlaku na zveřejnění vlastníka a zároveň zabránit tomu, aby veřejnost věděla, kdo je skutečným majitelem. Pro jedince znalé reality je to směšné.
          Ale hlavní jsou výsledkz Slavie a radost z jejích výkonů. Takže asi tak.
          Ale tim, že Slavii vlastní Doležal a Rosen, mě Zlámal, velmi dobře pobavil.

          • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

            (host)     před 16 lety 05.03.2008 20:25 |  
            0 0

            Souhlas, naprostý souhlas. Jde jen o ukidnění slávistické veřejnosti před spekulacemi médií.

          • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

            quelhar (admin)     před 16 lety 05.03.2008 21:00 |  
            0 0

            Znalci reality jsou bezpochyby osoby, ktere tu vystupuji jako anonymove a nepodepisi se :o)

            • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

              (host)     před 16 lety 05.03.2008 21:54 |  
              0 0

              Mám se podepsat a zítra být bez práce a možná i něco horšího? Kdybyste vůbec tušili. Jestli si myslíš, že tady napíšu jméno, adresu, rodné číslo, tak si blázen.
              Řeknu ti jen jedno. Pracuji ve společnosti, kde minimálně deset lidí ví, kdo je vlastníkem Slavie a obchody s tím člověkem jsou pro nás velmi výhodné, řekl bych, že stěžovat si nemůže ani on. Snad ti ještě můžu napsat, že se jmunuju Honza.
              Pokud chceš být v klidu, věř tomu, že si to za suché z nosu koupil Rosen a Doležal s hypotékou na baráku. A pak si sám kup třeba vilu na Hanspaulce, když ti přijdou takové věci reálné.

              • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

                GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 05.03.2008 22:03 |  
                0 0

                Tak co ti brání pod ruškou anonymity prozradit toho tvého tajemného vlastníka? :)

                • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

                  (host)     před 16 lety 05.03.2008 22:30 |  
                  0 0

                  Nebo aspon naznac, jedna se o solidniho a duveryhodnyho cloveka anebo cloveka, kterymu na Slaviii nezalezi?

                  • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

                    GeorgK (přítel SN)     před 16 lety 05.03.2008 22:32 |  
                    0 0

                    Jako ten "majitel" nebo anonm co zná to sladké tajemství? :-D

                  • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

                    (host)     před 16 lety 05.03.2008 22:33 |  
                    0 0

                    Ale vzdyt si jenom hraje na důležitýho a vy mu to žerete.

                    • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

                      Jachym     před 16 lety 06.03.2008 09:20 |  
                      0 0

                      Přesně tak, takoví "mudrcové" se najdou vždy a všude. Ještě nám ten anonymní Honza zapomněl sdělit, že v jeho společnosti všichni ví, kdo zabil Jana Masaryka v roce 1948, ale nemohou to říci, neboť s potomky vraha mají dobré kšefty... Nejlepší rada je: ignorovat, dokonce dvakrát:-)

                      • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

                        (host)     před 16 lety 06.03.2008 19:08 |  
                        0 0

                        OK. Já vím to, že jedním ze skupiny majitelů je Stanislav Gross, vlastní poměrně velký balík, část akcií má i Rosen, malou část i Doležal, část i Šmicer. Toť vše. Procenta psát nebudu, nejsem blázen. V tom celém jede ještě Leška.

    • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

      (host)     před 16 lety 06.03.2008 00:30 |  
      0 0

      kazdopadne mi prijde,ze to jsou jen nastrazene loutky

    • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

      (host)     před 16 lety 06.03.2008 07:33 |  
      0 0

      Až na to, že to je totální blbost. Dál to nemá cenu komentovat.Stále to má v rukou Leška a Enic.

  2. Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

    jack09     před 16 lety 05.03.2008 18:18 |  
    0 0

    akorat by me zajimalo kde na to vzali, to jsou tak bohaty? no mozny to je ale myslim ze penezma za LM a prestupy castecne splaci penize Enicu, ale to je zrejme normalni postup, obzvlast kdyz dokazou aby jim ten klub vydelaval...

    • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

      jack09     před 16 lety 05.03.2008 18:25 |  
      0 0

      jinak jsem samozrejme velice stastnej ze Slavii vlastni prave Dolezal s Rosenem...

      • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

        PetCC     před 16 lety 05.03.2008 18:57 |  
        0 0

        Já jsem zklamanej, myslel jsem, že jí vlastním já! :-)

    • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

      wector     před 16 lety 05.03.2008 18:55 |  
      0 0

      V květnu 2006 měla Slavia minimální cenu - bez stadionu, bez reálných vyhlídek na LM, s dluhy a, ruku na srdce, s minimem opravdu cenných hráčů ( bráno z tehdejšího pohledu ).

      • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

        (host)     před 16 lety 05.03.2008 19:04 |  
        0 0

        no ale oni koupili jenom slavii.stadion neni jejich...

        • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

          wector     před 16 lety 05.03.2008 19:43 |  
          0 0

          A na co se kolega ptal? Stadion klidně může být jejich, resp. Slavie, ale je financován z dluhopisů, takže se bude splácet, tzn. že ani z tohohle důvodu nepotřebovali nějakou obrovskou hotovost.

          • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

            (host)     před 16 lety 05.03.2008 21:11 |  
            0 0

            Majitel stadionu ma stejnou majetkovou strukturu jako Slavia, veta pred rokem x-krat opakovana...

  3. Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

    (host)     před 16 lety 05.03.2008 18:22 |  
    0 0

    Asi se oba dohodli,že Slavia pod Enikem je nic moc a tak se rozhodli pro svůj klub udělat to nejlepší a to je to co udělali :-)

  4. Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

    KING25     před 16 lety 05.03.2008 19:24 |  
    0 0

    Super zpráva. Oba dva to jsou velký slávisti a tak jen tak se toho klubu nebudou chtít zbavit...

  5. Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

    malenfant     před 16 lety 05.03.2008 19:31 |  
    0 0

    Lžou, všechno je moje...

    • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

      (host)     před 16 lety 05.03.2008 20:12 |  
      0 0

      ty lžeš ,slávka je moje!!!

  6. Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

    (host)     před 16 lety 05.03.2008 19:38 |  
    0 0

    Kde je Slaviator? On se ještě nevyjádřil?

  7. Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

    (host)     před 16 lety 05.03.2008 19:38 |  
    0 0

    Tomu neverim na Slavii by nemeli ani nahodou. Vidim to tak, ze ENIC na ne jen prevedl svuj podil, aby jsme mohli hrat UEFU soucasne s Tottenhamem.

    • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

      (host)     před 16 lety 05.03.2008 19:41 |  
      0 0

      Já myslím, že na ni měli. Musíš počítat s tím, že to bylo v roce 2006, kdy měl Slavia úplně jinou cenu, navíc kdo říká, že ji koupili jen oni, píše se zde, že jsou většinovými vlastníky.

      • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

        (host)     před 16 lety 05.03.2008 19:47 |  
        0 0

        Ve sbírce listin obchodního rejstříku by měla být smlouva o převodu akcií, pak budeme moudřejší.

        • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

          (host)     před 16 lety 05.03.2008 20:44 |  
          0 0

          proc by na ni nemely? rosen je prej mrte uspesnej podnikatel...tak proc by nesplasil nejakou pulmiliardu? a treba to maj na uver....dyt nedavno si taky ty dva emani americky co vlastnej liverpool pujcily asi 350 mil liber....tak newim proc by si ty nasi nemohli pujcit "par" slupek

          • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

            (host)     před 16 lety 05.03.2008 20:54 |  
            0 0

            Tak Rosen je asi bohatej, ale pulmiliardy je i na nej dost penez. On urcite nepatri k nejbohatsim lidem u nas a ze svych penez by Slavii urcite neutah.

        • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

          quelhar (admin)     před 16 lety 05.03.2008 20:59 |  
          0 0

          Tak se mi zda, ze kdyby to bylo tak jednoduche, tak uz to nejaky novinar udelal (tj. nahledl) a zverejnil...

          • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

            (host)     před 16 lety 06.03.2008 10:34 |  
            0 0

            quell...
            prave ze je to velmi jednoduche..problem je pouze v tom, ze nevime, jestli je slavka dobry podnikatel a tyto zalezitosti v souladu s ObchZ oznamila a ulozila docs do sbirky listin OR.

            ...spise se obavam, ze novinari jsou proste hlupaci,..svedci o tom i to jak psali min. tyden o e-side a jejich anglickem vlastnikovi,..pokud by o to stali,..mohli se takto podivat do Company House uz nekdy pred rokem kdy se to hodne resilo,..
            ale oni ne a najednou se v tom zacnou "vrtat" a spojovat to s grossem...proste kdyz se to hodi tak to properou..protoze je to zajimavejsi zprava nez jine...
            btw. koukal jsem dnes na stranky vsude mozne a tomu ze majitele slavky jsou D a R se moc pozornosti nevenuje..rozhodne mene nez kdyby se reklo kdovi co a nebo kdyz se treba reklo pred vanoci ze vlastnici jsou jini....! proste nei to takovej slagr!

            ps. myslim ze v roce 1996 byla cena slavii opravdu miniaturni..v podstate to byla opravdu jen znacka a jeste pomerne dost "znicena", par hracu a jinak nic....nemyslim tedy ze by to pak byla nejak extremne draha zalezitost,...nehlede na to ze je mozne ze si na to mohli pujcit...a stadion...tam by to mohlo byt podobne..a oni by spojili dobre s uzitecnym...stadion by se splacel z chodu a pronajmu...a jakmile bude splacen..muze se spojit e-side s slavia..a bude..(mezitim si muzou vydatne pomahat pujckama..a zapoctama..) a nakonec zfuzujou a bude..jedna celka silna slavia!

            Martin

        • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

          (host)     před 16 lety 05.03.2008 21:13 |  
          0 0

          Akcie ale spravuje ta firma, o ktere se spekuluje v tisku, doted se akorat nevedelo pro koho... Takze v OR muze byt jako majitel uvedena ona, ne?

    • Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

      (host)     před 16 lety 06.03.2008 11:05 |  
      0 0

      Tak se jim podívevej na barák z letadla. Tipoval bych to, že pořizovací cena s tehdejší cenou Slavie je minimálně srovnatelná.
      Lukavo

  8. Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 06.03.2008 11:43 |  
    0 0

    No tak je to asi Krejčíř. . nebo Paroubek s Grossem. . nebo kdo. Ale mně je to jedno. Stejně na tom nic nezměnim ať si páni Jiří a Honza a Beránek píšou co chtěj a nechtěj říct. Důležitý je, že ti, kteří klub řídí jsou Rosen a Doležal a to jak ho řídí ,se mi líbí. A když mi anonymové tvrdí, že lepší nevědět, tak radši nevim a jsem spokojenej.

  9. Re: Slavii vlastní Doležal a Rosen

    (host)     před 16 lety 06.03.2008 15:50 |  
    0 0

    Tak tohle je slušnej tunel na fanoušky.
    Aniž bych chtěl podceňovat obchodní schopnosti obou výše zmíněných pánů, tak i při hodnotě SKS v roce 2006 bych si dovolil pochybovat, že by na to tito pánové měli.
    Nebudu soudit, jestli dělají "bílé koně", nebo je tohle jen pro uklidnění situace v mediich, nicméně připomíná mi to silně Grossovu kauzu "barrandovsky byt".
    A oběma pány nabídnutá první verze vlastníka je asi stejně věrohodná jako Grossova údajná směnka.
    Takže jen přemýšlím, jak to bude pokračovat.