Multimédia

Slávistický videomix

Tentokrát pro vás máme další tři kousky videí, tentokrát od různých autorů. Ve dvou případech se můžete podívat dvěma pohledy na utkání Ostrava - Slavia, pak je tu i shrnutí slávistických choreografií.



Ostrava - Slavia, autor: Richi

Video k prohlédnutí na youtube.com


Ostrava - Slavia, autor: r209vltava

Video k prohlédnutí na youtube.com



Shrnující video ultras za rok 2007, autor: Orange

Video k prohlédnutí na youtube.com


Komentář k ultras videu:
Z několika důvodů jsem se rozhodl udělat shrnující video našich ultras prezentací v roce 2007. Jedním z nich byla také neomalená kritika některých jedinců (hlavně "internetových" rádoby fanoušků), že nic neděláme a jen si na něco hrajeme. Snaha byla vybrat jen ty nejlepší prezentace, snad se mi to povedlo. Samozřejmě bych rád za nás všechny poděkoval lidem, kteří chodí na Strahov, jezdí na výjezdy a aktivně se zapojují. Vážíme si každého, komu není Slavia lhostejná. Děkujeme také našim přispěvatelům. Případné návrhy na choreografie či připomínky ohledně ultras posílejte na e-mail: footballfanatics@seznam.cz.
Orange

Komentáře (47)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický videomix

    (host)     před 16 lety 12.03.2008 23:58 |  
    0 0

    pekny videa a nejlepsi je jak tam na konci nekdo z hracu vystihne ten blbej konec kdy nam utekly tri body slovem my jsme curaci :-) Hacek

  2. Re: Slávistický videomix

    (host)     před 16 lety 13.03.2008 10:06 |  
    0 0

    Dobrý den vám všem přeji,
    tak jsem si pěkně připomněl hezké zážitky se Slávií a znovu chci poděkovat všem, co pro nás tyto reporty připravujete. Našim ultras přispěju rád, protože si troufnu říci, že se jejich práce od doby zhruba před 5 lety neustále zlepšuje a tak se mi to fandění líbí (až na to "smrt Spartě", v Ostravě jsem nebyl a tak nevím jestli to tam vůbec zaznělo, v televizi to snad ani slyšet nebylo? Nevím?). V neděli je třeba opět naplno bodovat a tak vezmeme opět na fotbal z rodiny všechno co má nohy a ruce. Doma jsem vyhlásil akci "Holky to maj zadarmo", tak to snad na Strahově poznáme. Kluci se v Ostravě o výsledek docela popasovali, trošku hloupý první gol. Ale pokud jsme jen trochu objektivní, tak rozhodně proti Brnu to bylo znatelně lepší. To pro ty škarohlídy a to zase nechci tvrdit, že bylo všechno super. Já bych chtěl znovu všechny nás slávisty poprosit, pojďme držet při sobě a fandit našim barvám, nečastujme se tady SN těmi nadávkami a někdy až lživou kritikou do našich fotbalistů. Měl jsem možnost mluvit s E. Brabcem, je to velmi slušný a vzdělaný člověk a jsem velmi rád za takového kapitána. Věřím mu, že v kabině je opravdu parta, která maká a chce bojovat o titul. Ví o tom, že se všechno nedaří jak by chtěli a taky si to vždycky vyříkají, ale nějaké semeniště svárů tam určitě není. Podpořme je co nejvíc!!! Když nás budou slyšet a budou nás mít v zádech, tak do toho půjdou na plný pecky, ta síla tam je. Pindy o všech možných a nemožných katastrofách si nechme schovaný, až k tomu bude opravdu důvod, až budeme opravdu vědět , že se to nepovedlo a ten a ten konkrétně takhle a takhle selhal. Teď je třeba stát za mančaftem a dát ji vědět, že "jsme s Vámi". Tak přeji pěkný den Sokrates 55

    • Re: Slávistický videomix

      (host)     před 16 lety 13.03.2008 10:39 |  
      0 0

      Na Bazalech myslim smrt sparte nezaznelo, ale ve vlaku, na nadrazi a v hospode ,,par“ krat urcite..:)

    • Re: Slávistický videomix

      Jachym     před 16 lety 13.03.2008 13:51 |  
      0 0

      Zvěsti o tom, že vztahy v kabině jsou s prominutím "rozesrané", tady rozšiřují přispěvatelé a rádoby všeználci jako např. Jiří, označovaný zde, nevím proč, někdy jako pan Jiří. Já osobně se takovým katastrofickým zvěstem jen pousměji, neboť v drtivé většině se ukázaly jako pouhé výplody (výblitky?) "fantazie"...

      • Re: Slávistický videomix

        (host)     před 16 lety 13.03.2008 14:45 |  
        0 0

        Tak Jachyme smejte se cemu chcete, je to Vase pravo, ale myslet si , ze vse je idylicke jak lici treba Spartansky server o svych hracich a pak pri prodeji hrace najednou prohlasit, ze jde o dobytka, na to musi byt silny zaludek, takze vezte, ze nic neni ani na Slavii bile ani cerne, ale obecne samozrejme vzdy plati , co se v kabine upece, to se tam i sni vcetne pana Blazka , jemuz kartac od Jarolima vynesl treba titul hvezda roku. Jiri

        • Re: Slávistický videomix

          Jachym     před 16 lety 13.03.2008 17:04 |  
          0 0

          Jiří, souhlasím, ale ani opačný extrém není správný. 100% idyla není skoro v ždáném klubu stejně jako ve firmě. Všude panuje konkurenční boj. Jde o to, aby u problémových jedinců bylo jejich chování usměrněno dobrým šéfem ve prospěch kolektivu (viz Karel Jarolím a Pudil/příště třeba Blažek).

    • Re: Slávistický videomix

      bongor     před 16 lety 13.03.2008 20:23 |  
      0 0

      Sám bych to nenapsal líp.vystihnul jsi všechno dokonale a všichni slávisti by se podle toho měli řídit.Vždyť Slavia je naše druhá rodina.Můžeme mít různé názory,ale vždycky se všechno dá říct slušně.
      Pamatujte si,že každý slávista je váš přítel,ať má jinak třeba jiné názory na svět,politiku nebo ženský.Věřím,že od příštího mače se nás
      bude na Strahově scházet mnohem víc než dosud a že spolu s Ultras vytvoříme skvělou atmosféru pro naše barvy.To není jenom nějaká povídačka,že se před plným stadionem naši kluci vyhecují a budou hrát
      ještě mnohem líp.Uvidíte,že to společně dokážeme a naduté rudochy i s jejich podpůrnými kádry sesadíme.Je to jenom na nás.

  3. Re: Slávistický videomix

    (host)     před 16 lety 13.03.2008 11:48 |  
    0 0

    První videjo mě zaujalo především SKOMOLENÍM názvu SLAVIA v jedné části, jestli toto budou řvát fandové "SKS" tak to zabalim a nikdy už na Slávku nepřijdu, bo je to dle mýho názoru hanobení nejen českého jazyka, ale i historickýho jména SLÁVIE...
    Možná se však jednalo o fandy z Poslka, tak tam by mi to tolik nevadilo.., nicméně já znam a fandim jen Slávii (1. pád SLÁVIE) a se slovem SLAVIA se opravdu neztotožnim.. To max říkat na hokeji, který při vší úctě nemá tradici a vyslovovovat si tam SLAVIA mě vůůůbec netankuje :-) Sry ale hokej neni fotbal, pro ty co trebas nechapou.., fandit tý opravdový Slávii znamená fandit fotbalový, která se s hokejem fakt neslučuje... čili ať žije SLÁVIE PRAHA

    urs

    Smrt redaktorum ČT, i když někdy se i přeřeknou :-) a Z JEJICH ÚST SE sice KRÁTCE, ALE hezky ZPĚVNĚ line: SLÁVIE PRAHA :-))))
    Tot vse a dikec za mix :-) je to poučný :-)

    • Re: Slávistický videomix

      (host)     před 16 lety 13.03.2008 12:10 |  
      0 0

      tebe bych chtěl poznat ty debile ze sláviééééééééééé

      • Re: Slávistický videomix

        (host)     před 16 lety 13.03.2008 12:27 |  
        0 0

        Zdravim, take se pridam k Sokratesovi, skutecne pratele pojdme vsichni , bude to nutne, jiste ty pohromy nechme stranou , oni stejnak prijdou tak necekane , jak chodi nestesti na cloveka, Neodpustim si take par radek ke vcerejsimu hokeji, 6000 divaku byl vysmech vsem , presto my co jsme byli jsme to kluci s Vami prozivali na 200 procent, jsme Vam vdecni a hlavne ocenuji Vas pristup k divakum, coz mi obcas u nasich fotbalistu chybi, hlavne ty Adame si toho musel mit plne zuby a prisel si nas nekolkrat pozdravit i po oficialni dekovacce. I ja prilis nechapu megafonaka a jeho druzinu a vubec se nedivim kritice nekterych fandu, kdyz nas souper svira v nasi tretine, my rveme , dame gola ve ctyrech, kdyz zacnem piskat ozve se kdo neskace......, takze se Vam timto Libe a ostatni fotbalovi vyrvavaci omlouvam. A na zaver snad jeste jednu poznamku, prirozene fandeni i s vulgaritami je vsude, v Anglii, Belgii i v Rusku, takze zaplat buh za nas fotbalovy kotel, kde si jeste muzete zarvat, jinaklale klobouk dolu hlavne pred Ruzou, kterej prisel sportovne za vsemi souperi a podal jim ruku, to jsem jeste u Jarolima a spol. nevidel. Jiri

        • Re: Slávistický videomix

          (host)     před 16 lety 13.03.2008 12:45 |  
          0 0

          Jiri,..vcera jsem byl taky na hokeji,..poprve..v sazka arene..no a muj zazitek?:)

          musim rict ze jsem se maLEM nevesel do sedacky..takze posezeni bylo znacne nekomfortni..radsi bych jak na stahove stal v zavetri:)...
          ..koukal jsem na to kolik tam bylo lidi..a to (i) jako na play-off malo (i kdyz chapu, sam jsem z prace utikal..a (ii) jak tam bylo x-krat vic nez na fotbal:))))
          ..ale to je vyhoda hokeje..kde bylo straasne malejch deti..mladejch lidi vubec a treba v kotli jsem videl skandovat lidi mezi 35-50..i zeny coz mi docela prekvapilo...
          ..dalsi postreh..jidlo..ma to stejna firma jako v edenu..docela mi to mile prekvapilo..co jsem koukal okolo sebe.a nakonec mel opeceny brambory..ze dobry..zajimava a siroka nabidka..myslim ze si kazdej najde..trochu mi bolelo u srdce z tech cen..ale holt je to zabava, taze tam je to proste drazsi (namatkou..brambory ..40,-, klobasa 50,-, hamburger 60,-, pizza 60,- (myslim)..a podobny ceny..pivo 0,4 35,-..a bohuzel jsem videl par pripadu kdy se ta mira blizila spis 0,3 coz byla tedy prasarna...jinak v tretinach o prestavkach byly obcerstveni oblezeny!...ale tak proste clovek to asi prezije a pokud je to dobry tak to proste da(asi kazdej)......takze recept pro slavii )resp. firmu co to dela)..dobry, kvalitni a teply veci..a nesidit ani u piva..a nemusi se bat ze neprodaji!!!
          ..jen je hruza ze kdyz tam jdu s partnerkou..tak je 520 na vstupnym a dalsi 2 kila na jidle..:(..clovek si to nedovoli pokazdy!
          zdravim..Martin

          • Re: Slávistický videomix

            (host)     před 16 lety 13.03.2008 12:57 |  
            0 0

            Videl jsi Martine spravne , i mne strhli po delsi dobe mi pratele , hlavne jeden a nakonec se nas tam slezlo 6, co mi prekvapuje nikomu nevadi, ze tam blbne parta nactiletych s 30 letou mamou , nebo jinde sedi starsi fotr s ditetem a blbne do kvadratu, cim to je , tady je zase musim pochvalit, tou pristupnosti, tim, ze nikdo nikomu nenaznacuje , ze je starej, samozrejme roli hraje taky to , ze tam sedis se svejma a kdyz je mezi nimi vyhlasenej ......., tak si kazdej nejakej atak rozmysli.Proste si to vystih presne, no osobne si myslim, ze ceny napoju sou prehnany a kolbas by taky mohla byt o neco levnejsi , ale celkove super. Takze v nedeli na Strahove. Jiri

            • Re: Slávistický videomix

              (host)     před 16 lety 13.03.2008 13:24 |  
              0 0

              ..jak jsem psal...samozrejme i tyto ceny se daj zkousnout..a ja myslim ze je to prave i proto vic orientovany na rodiny..protoze..ja si treba jidlo a piti odreknu..ale dite...?tomu to proste neodreknes..protoze je to tvoje ddite takze nechces..a nebo:)..nechces pak poslouchat dve hodiny jeho fnukani!!!!!!:))

              ..osobne bych byl prot, aby se na fotbale prihledlo i k tomu, ze tam je pivo (a to nejsem nejakej pivni pijak..radsi vino)..vice pitej napoj..takze do pullitru..a tak dejme tomu za 30..a pak vse takl cca o 5-10 kc dolu...ono je to pak docela znat!
              M.

            • Re: Slávistický videomix

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 14:18 |  
              0 0

              Pane Jiří, já smekám. . i Vy necháte katastrofy stranou? :-)) Problém Sazky je právě ta její velikost. . kdyby to takhle bylo ve starém Edenu, tak už je vyprodáno a stadion praská ve švech. Jak říkal Růža, bylo to dáno i soupeřem. . kdyby hrály Pardubice nebo Sparta, bodou návštěvy přes 10 000 pořád. I ČT poukazovala na to, že (v prvním hracím dni) na Slavii přišla největší návštěva z play-off, ale bylo to asi 40 % kapacity. . a to je play off, ceny jsou vysoké, ale lidi jdou. . mají totiž záruku, že uvidí kvalitní podívanou, mají komfort (i když za ceny až nehorázné) . . hraje se nadoraz, bojovně a styl na 0:0 nehrozí. tzn. všechno to, co ve fotbale často chybí. Já bych třeba pod tímhle dojmem zavedl play off i do toho fotbalu, přišel s nějakými změnami. . třeba nedávat za remízu 0:0 ani bod. . něco změnit. No nic. . to jen tak bokem. Ty ceny jsou opravdu napálené, ale jak píše Martin. . největší nehoráznost je, když dáváte za pivo 35 korun a pingl vám"pětikorunu" nedoleje. . případ Lucerna. . to už je do nebe volající a ostudné. A nejhorší je(zejména pro rodiny s dětmi), že pořád platí, že pivo je levnější než voda, natož limonáda. Jsem zvědavý, jak tohle bude vypadat v Edenu. Každopádně kdybych já byl ve vedení Slavie (ale i obecně), tak bych tohle kontroloval a nekvalitní služby trestal. Když už dává divák za občerstvení dvojnásobnou cenu, má mít náležitý servis a ne, aby dostal podmírák a nechutnou, polostudenou a nehotovou klobásu. Nota bene když na ní čeká ve frontě celou přestávku. . I tohle je bohužel na Strahově dlouhodobě zanedbáváno.

        • Re: Slávistický videomix

          (host)     před 16 lety 13.03.2008 13:04 |  
          0 0

          Dobrý den pane Jiří,
          děkuji za podporu a info z hokeje. Přiznám se, že jsem se díval v telce a napínavý to bylo jako řemen. Co s týče Vaší poslední věty, tak K.J. si podává ruku po zápase zatím s každým trenérem (sleduji i tohle a měl bych problém kdyby K.J. toto neudělal), u hráčů to nedělá vůči soupeři žádný trenér. Pokud si vzpomínáte, tak Jarolímovi po prohraném zápase v derby podal ruku pouze Horst Siegl, protože Bílek utekl hned po písknutí a několik sparťanů v čele se Slepičkou odešli bez pozdravení také hned pryč. Jediný, komu K.J. nabízenou ruku nepodal, tak to byl L.Stracený při derby na Žižkově, kde jsme remizovali 1 : 1 a kde hráč Stracený doslova sprsil F.Dřížďala. Navíc vedl dosti hloupaté řeči před zápasem v Deníku Sport a pak provokativně podával ruku K.J., který mu to neopětoval. To se dá pochopit. Takže asi tak, pane Jiří. Sokrates 55

          • Re: Slávistický videomix

            (host)     před 16 lety 13.03.2008 14:07 |  
            0 0

            Ja s vami vyvolavat spor o teto veci nechci, ale vim svoje, jinak je jasne , ze atmosfera mezi hokejovymi trenery je cistejsi a nebyt Pardubic , tak o nejakych svinstvech si muzem nechat zdat. Bilka se musim zastat, protoze to byla asi vyjimka, jinak je ke kolegum vcetne KJ pratelsky. jíri

            • Re: Slávistický videomix

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 14:24 |  
              0 0

              Tady bych to taky neviděl jako problém. . Myslím, že KJ si s trenéry ruce podává, ale podávat s ruce s hráči, to se nedělá. . i kvůli tomu, že ti většinou pobíhají po hřišti a děkují se. . Že nepodal ruku Stracenému, to se ani nedivím. . Ale taky je něco jiného ligový zápas a závěrečný zápas série v play off. . Nicméně Růžičkovo gesto je v tomto směru samozřejmě následováníhodným pčíkladem!

              • Re: Slávistický videomix

                (host)     před 16 lety 13.03.2008 14:30 |  
                0 0

                ne ja se skutecne nenecham strhnout k nejakym hloupym hadkam, na chovani KJ mne upozornil synovec, ktery to nemohl prenest pres srdce.Jinak snad jen na okraj, docela mi stve, ze vedeni nepridalo fandum jako bonus besedu s nejakym hracem pred utkanim, myslim tim treba Smicra a pod, docela by nas zajimaly jeho nazory pred derby i komentar k rzazracnym vysledkum v nasi lize

                • Re: Slávistický videomix

                  (host)     před 16 lety 13.03.2008 15:12 |  
                  0 0

                  Pane Jiří,
                  k hloupým hádkám se nenechte strhnout nikdy, to je v pohodě. Ani tato debata o způsobu poděkování není z mé strany brána jako nějaká hádka. Jen jsem se podělil o svoje poznání. Pokud jsem měl možnost se zeptat přímo i K.J. při několika besedách, vždycky mi odpověděl slušně a žádnou aroganci či nějakou nelibost i na možná nepříjemnou otázku jsem z jeho reakce necítil.
                  Každý jsme nějaký a každý máme občas i "špatné dny". Možná máte jinou zkušenost, ale ruku na srdce, určitě nejsou jen špatné viďte pane Jiří. Určitě i na K.J. najdete něco, co je dobré. I já na Vás hledám i to dobré. Tak pěkný den přeje Sokrates 55

          • Re: Slávistický videomix

            (host)     před 16 lety 13.03.2008 14:40 |  
            0 0

            Vite Buldoccku uz ten problem s obcerstvenim vydrzme, znovu bych jen opakoval, ze obcerstveni na Strahove zajistuje firma najata CSTV, ktery take muze kontrolovat , jak to funguje. Kontrolu prislusne potravinarske inspekce jsem na Strahove nikdy nevidel a uz zrejme neuvidim. Navic obsluhu zajistuji brigadnici, kteri samozrejme maji zajem i na svem profitu a tak se dockate krajicku chleba za 4 koruny , nebo piva , ktere nema s mirou moc spolecneho. Samozrejme , ze prislusna osoba , jak mi treba naznacil provozovatel obcerstveni na jinem ligovem stadionu chce take sve a na to se musi vydelat. Ano v Edenu to bude jine, protoze tam budou fungovat trochu jine smlouvy, ktere se pri podobnych nedostatcich daji vypovedet. Navic oproti Sazce by zde mel fungovat jiny rezim tzv. otevrenosti i mimo akce tj. volne pristupnosti, ktere by meli treba restaurace a obcerstveni standartizovat, ovsem neci uvaha, ze si oskoci do Tesca na kure je nesmyslna , nepujde totiz opustit stadion a pak se na nej znovu vratit, to je optroti Strahovu velky rozdil. Jiri

            • Re: Slávistický videomix

              (host)     před 16 lety 13.03.2008 14:50 |  
              0 0

              ..UZ JSEM TO TU JEDNOU psal..divim se ze se Mcdonald nedopmluvil..a nenechal si udelat okenko i dovnitr stadionu, aby mohl prodavat i v pribehu zapasu...
              ..jinak i kdyz je ta sazka draha..aspon to jidlo na mne delalo dobrej dojem..i ta klobaska vypadala moc pekne..tak snad by to mohlo fungovat!!!
              Martin

              • Re: Slávistický videomix

                (host)     před 16 lety 13.03.2008 14:55 |  
                0 0

                Vite Martine myslim, ze jde o vyssi najmu, protoze ta se samozrejme muze odvijet nejen od metru , ale i od pocet obcerstvovacich stredisek. Jiri

              • Re: Slávistický videomix

                Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 15:00 |  
                0 0

                Já předpokládám, že to samozřejmě bude možné. . jít tam i v průběhu zápasu. . čekám, že to bude podobně jako v Sazce. . tzn. průchozí ovál kolem tribun a po stranách stánky atd. čili podobný systém jako bývá v nákupních střediscích. Ale možná se budu hodně divit. .

                • Re: Slávistický videomix

                  (host)     před 16 lety 13.03.2008 15:23 |  
                  0 0

                  ..bull...presne tak to bude...

                  ..na tom prstenci budou koilem dokola obcerstvovaci okna....ma jich tam byt 12...a v podstate by to melo byt asi dost podobne tomu co je v sazce...zatim..i dle fotek je tam pouze jakesi "futro", toho okna.
                  jedinou neznamouo je..aspon pro mne..jestli bude mozne chodit úplne dokola...a tedy i do jinych stanku..a nebo pouze na sve tribune..tzn..treba jen na vychode..atd.
                  uz se tesim...
                  Martin

                  • Re: Slávistický videomix

                    Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 15:36 |  
                    0 0

                    Na to jsem myslel, ale vzhledem k tomu, že třeba tem MCDonald tam má být jeden, tak bych čekal, že se k němu dostanete odkudkoli. .

                    • Re: Slávistický videomix

                      (host)     před 16 lety 13.03.2008 15:39 |  
                      0 0

                      tam to pak zalezi,..jestli te poradatele nechaji jit do jinyho sektoru..
                      M

            • Re: Slávistický videomix

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 14:56 |  
              0 0

              To by mě ani nenapadlo, odskočit si na kuře, ale popravdě předpokládám automaticky, že Stadion bude jaksi volně průchozí. . (i když Sazka myslím mimo dny zápasů není, že? Nebo omezeně. . ) Jelikož architekti od začátku předkládali vizi. . zabudování stadionu do okolí. . včetně bytů atd., tak doufám že to bude přes týden fungovat jako otevřená nákupní zóna, jenom tehdy mají prodejny a restaurace v areálu vážný smysl a plný komerční (zdroj příjmů) potenciál. . Tak věřím, že to všechno dostatečně spočítali a naplánovali:-) A já za sebe doufám, že tam bude nějaká dobrá čínská restaurace :-)

              • Re: Slávistický videomix

                (host)     před 16 lety 13.03.2008 15:28 |  
                0 0

                ..otevrenemu arealu..nahrava i to,..ze v zadu u trati..bude velky prostor..snad pro odpocinek..lavicky..atak..a stadion ..alespon to tak vypada,..nebude vzadu uzavren..takze predpokladam,.ze tam bude mozne normalne nakupovat ve stancich..
                ..co se tyka restauraci...mel by tam byt mekac..12 obcerstveni v prstenci..2 o patro vys..tam i restaurace...a to by lo byt z hlediska obcerstveni vse
                M

                • Re: Slávistický videomix

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 15:32 |  
                  0 0

                  Jasně, ale pak by tam měly být i další komerční prostory k všelijakým účelům, takže si tam klidně někdo může zařídit třeba pizzerii, předpokládám.

                  • Re: Slávistický videomix

                    (host)     před 16 lety 13.03.2008 15:38 |  
                    0 0

                    ..to urcite jo..ale covece nejsem si jistej..jestli je tam jeste volno..zase tolik tech prostor tam neni:(
                    ..a bude tam mekac...fanshop....komercni banka..a to je temer..2/3 celyho spodku stadionu:(..takze pak nevim jestli je tam jeste volno..pomerne dost zabira hotel + jejich prostory..
                    M.

          • Re: Slávistický videomix

            bongor     před 16 lety 13.03.2008 20:30 |  
            0 0

            přesně řečeno,já bych taky tomu stratilovi ruku nepodal.Je to nekopa,ještě k tomu sralťan a proč zprasil Ferryho to ví každý.
            byl to jasnej úmysl.Doufám,že ho co nejdřív taky někdo pořádně nakope.

        • Re: Slávistický videomix

          bongor     před 16 lety 13.03.2008 20:26 |  
          0 0

          Ale prosím tě Jiří,ty vždycky musíš najít něco černýho i na čistě bílém.
          Zkus taky jednou pozitivní myšlení.

    • Re: Slávistický videomix

      Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 12:17 |  
      0 0

      To máš docela problém, protože původní bylo a je název SLAVIA ! ! !ne žádný Slávie. Takže zkomolenina je ta tvoje verze.

      • Re: Slávistický videomix

        (host)     před 16 lety 13.03.2008 14:10 |  
        0 0

        jj, název je jasnej ten perci ale nekomentuju :-)

        Jen tu výslovnost, vždycky byla s tim (nevdecnym?) "E" na konci..., uvedu priklad...
        Zeptas se mi komu fandim ve fotbale a ja odpovim, ze klubem meho srdce je SLAVIE PRAHA :-) nikolif SLAVIA PRAHA :-)))
        uff... :-!

        • Re: Slávistický videomix

          Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 14:28 |  
          0 0

          A kdo tvrdí, že hovorová mluva je správná a spisovná? :-) Tak řekní, že fandíš Slavii a máš to.. Já to uznávám, že "Slávie" se běžně vyslovuje, ale právě uchovávání té knižní a vzletnější formy víc sedí k naší tradici a historii, nemyslíš?

          • Re: Slávistický videomix

            (host)     před 16 lety 13.03.2008 14:46 |  
            0 0

            heheh... :-))) no o TO MI PRAVE JDE!!! Kdyz se podivame do historie, vsude se mluvi tou "hovorovou" formou.., trebas staci procist Muže v ofsajdu" bo podobné čtivo, nebo a to me defakto jen pobydlo k sepsani tohoto prispevku (viz nahore ;-), kdyz komentoval anglickej manik Spurs vs SKS, mluvil tam jen hovorove s tim eckem na konci :-))) Ani nevis jakou mi udelal radost... :-))
            :-)))) Já jen chci aby bylo zachovano toto, je to prave spjato s tou nasi donekonecna prekrucovanou historii..., Jasne ze klub se jmenuje SLAVIA PRAHA, ale vzdy se mluvilo o klubu "Slávije Praha" Taky me napadly komentatori a redaktori z TV, za prvni republiky a koneckoncu i za bolsevika :! vsichni vyslovovali hovorovou, dle meho nazoru tedy spravnou "eckovou" koncovku..., a tohle je myslim historie..., Nikoliv ten humus s A na konci a pokud se bude fandit slavii timto zpusobem..., prijdou o jednoho vola, kterej se s tim nedokaze smirit :-)
            tak zdarec, a diky za komentare, jsou vecny a to se ceni :-))
            urs

            • Re: Slávistický videomix

              PetCC     před 16 lety 13.03.2008 14:59 |  
              0 0

              Když jsi zmínil "Muže v ofsajdu", tak mám ten dojem, že zrovna v tomhle prvorepublikpvým filmu je záběr z reálnýho zápasu a tam lidi skandují "SLA - VI - A".

              • Re: Slávistický videomix

                bongor     před 16 lety 13.03.2008 20:34 |  
                0 0

                Já bych řek,že oboje je správně Slavia je oficiální název a Slavie je zlidovělé slovo.Ale co si budeme povídat,hlavně když neřvou Sparta.

            • Re: Slávistický videomix

              Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 15:15 |  
              0 0

              Já ti nevim, ale pokud jde o prvorepublikový slovník a žurnalistiku, tak tam se užívaly převážně původní formy. A ve sportovní terminologii obzvlášť. .footballový zápas, off-side, back atp. Takže četně Slavia přehrála. . . atd. Ostatně kniha je taky Věčná Slavia. . osobně jsem ještě v zahraničí Slavie prág neslyšel, ale možný je všechno:-) Co se týče chorálů, tak tam je to jedno, tam se prostě užije to, co líp se rýmuje. Každopádně já toho jednoho vola obětuju a zůstanu u názvu Slavia. :-) Jo BTW. . za bolševika přišli soudruzi s lidovou mluvou, to máš pravdu. . Ty projevy Jakeše a dlaších jsou celkem vyhlášený, ale jestli tohle chceš brát za vzor mluvy, tak to potěš. . To už si vem raděj za vzor Pavla Zedníčka..:-)))

              • Re: Slávistický videomix

                (host)     před 16 lety 13.03.2008 15:33 |  
                0 0

                Ty vado :-) tak to potez, kam az se to dostalo :-)
                Porad ale mam na myli ne psanou formu (SLAVIA) alenobrz mluvenou... :-/
                no nic :-)

                A zatim sem spokojenej bo fandim Slavii, koupil sem si Fabii a taky mam doma hooodne osuntelou Felicii..., na otazku KDO? odpovidam: Slávie, Fábie a Felície :-)

                Hurá?

                urs

                P.S: bavi me to, doufam ze z casti i Vas :-P

                • Re: Slávistický videomix

                  Bulldock (přítel SN)     před 16 lety 13.03.2008 15:50 |  
                  0 0

                  Tak jistě. Řikat si můžeš, co chceš..ať máš v techničáku napsaný cokoliv. To je spíš o takovym citu. . konzervativec (což v Čechách nemá takovou tradici ) se přikloní k názvu Slavia, kdežto modernista a technokrat zarytě Sláviééé :-) Ale nedá se jednoduše říct: to je správně, to je špatně. . Já to vnímám trochu podobně jako když se vedly ty diskuze o dresech. . tradiční červenobílá i na zádech vs moderní motivy. . apod. Na tohle se ve Slavii vždycky hrálo. . tradice, odkaz a historie přes sto let. . Kdežto Sparta zase staví na "železné době" a výsledcích s poválečných let. . a sparťanské tradicionalisty skoro nenajdeš. . Takže maj každou chvíli jiný dres atd., protože oni to prostě takhle striktně nikdy nebrali. A jestli se komunistům něco povedlo, tak umocnit a ještě zvýšit přesah těch našich tradic.

                  • Re: Slávistický videomix

                    (host)     před 16 lety 13.03.2008 18:13 |  
                    0 0

                    OUKEJ :-) DOST UZ O TOM :-)
                    urs

    • Re: Slávistický videomix

      (host)     před 16 lety 13.03.2008 12:27 |  
      0 0

      V psane forme je 1. pad vzdy a pouze Slavia, cokoliv jineho je komoleni naseho nazvu, stareho vice jak 100 let! V mluvene forme se pak uziva Slavie, ale to neznamena, ze je to jazykove spravne, pouze je to opravdu malebnejsi a lepe kombinovatelne do pokriku i popevku.

    • Re: Slávistický videomix

      (host)     před 16 lety 13.03.2008 14:09 |  
      0 0

      ty ichtyle asi tě kopnu do rozkroku

  4. pro jiřího

    (host)     před 16 lety 13.03.2008 15:13 |  
    0 0

    Jiří, jak si prosím tě přišel na to, že se na stadion nebudeš moci vrátit. Takhle to nefunguje snad nikde, kuřáci si o poločase půjdou zakouřit před stadion a pak se tam zase vrátí pochybuji, že by tomu bylo jinak.

    A ještě jedna věc, před časem jsi tady šířil zaručené info o tom že Slavia dostala od ENICu 40 mega na posily. Nedavno se odtajnili majitelé a zjistilo se že už ENICu nějaký ten pátek nepatříme. Inu, je zajímavé sledovat jak tvoje „zaručené“ informace prověřuje čas!!

    O té podané ruce trenéra Růžičky, to je pánové přece jednoduché, to dělá asi každý trenér po konci série v PLAY OFF, při lize to normálně neuvidíte.
    Zdravi dejva.

    • Re: pro jiřího

      (host)     před 16 lety 13.03.2008 22:13 |  
      0 0

      že se můžeš vrátit normoálně na stadion?tak to slyšim poprvý.pakliže máš permici tak jo,ale bez permice těžko anežko :-)

      • Re: pro jiřího

        (host)     před 16 lety 14.03.2008 09:48 |  
        0 0

        Rád bych reagoval na příspěvek Bulldoca a sice ,že Sparta má každou chvíli jiné dresy.Zřejmě narážíš na to,že v minulých cca 4 letech měla dresy celé rudé,stejně tak jako v roce 1992.To ale byly jediný výjimky,jinak od roku 1906 nosí Sparta kombinaci rudých dresů,bílých trenek a černých stulpen,tak jako nyní.Přiznám se že mi taky vadila celorudá kombinace ale teď už je to vpořádku.Jinak s Tebou naprosto souhlasím,že tradice by se neměla za žádnou cenu porušovat.AŤ žije AC SPARTA PRAHA.Zdraví MarHud.