Fortuna liga

Slavia - Kladno 5:0

Fotbalisté Slavie v dalším domácím zápase rozdrtili poslední tým ligové tabulky Kladno vysoko 5:0. Před fantastickými diváky dal dvě branky Ivana, po jedné přidali Šmicer, Černý a Volešák. Podívejte se na video z nového slávistického celotribunového pokřiku! Druhé video z děkovačky!

Do nedobytného Edenu dnes přijel jeden z lehčích soupeřů, přijelo poslední Kladno. Natěšení fanoušci čekali další gólové představeni a nebyli zklamáni.

Trenér Jarolím vyslal na hřiště očekávanou sestavu, která od prvních minut držela míč na svých kopačkách a nedávala soupeři žádnou šanci. Bylo jen otázkou času, kdy hostující gólman poprvé bude lovit míč ze své sítě. Tentokrát jsme si museli počkat čtvrthodinu, to nádherně přeloboval gólmana z hranice vápna Šmicer a otevřel skóre utkání. Za dalších patnáct minut se málem prosadil Necid, když při závaru ve vápně vypadl míč gólmanovi z ruky, ale ten svou chybu skokem napravil. Ani další tři brankové příležitosti radostí neskončily. Dvakrát se do výborné střelecké pozice dostal Černý, ale mířil vždy těsně vedle. Stejně skončil i pokus Jarolíma. Naděje Kladna na solidní výsledek tak stále žila.

Druhý poločas zahájila slabá střela Jarolíma do středu branky a na druhé straně první velká šance Kladna po standardní situaci, kdy míč po hlavičce jen těsně minul tyč. Krajčíkovi celý zápas moc nevycházely centry, ale v 56. minutě si vše vynahradil. Šmicer slovenského reprezentanta perfektně vysunul a jeho centr z pravé strany našel do vápna naběhnuvšího Černého, který z první nezaváhal. V příjemně zaplněném Edenu se začalo slavit. Vsedmdesáté minutě  již chvilku na hřišti běhal Ivana a byl to právě on, kdo potřetí rozradostnil fanoušky pěknou střelou z hranice vápna. Poslední desetiminutovka nám přinesla ještě několik pěkných fotbalových momentů. Nejdříve se do vápna prokličkoval Jarolím a dostal se až do zakončení, ale brankář byl na místě. Stejně dobře zasáhl i proti střele střídajícího Šenkeříka, ale míč se dostal k dalšímu náhradníkovi Volešákovi a ten nekompromisně z několika metrů rozvlnil síť počtvrté. Nejhezčí moment předvedl Ivana již v nastaveném čase, kdy obešel několik protihráčů ve vápně, vyhnul se i gólmanovi a pohodlně zakončil do prázdné branky. Z Edenu jsme již tradičně odcházeli maximálně spokojeni.


Slavia - Kladno 5:0 (1:0)
Slavia: Vaniak - Krajčík, Suchý, Brabec, Hubáček - Belaid (68. Volešák), Jarolím, Tavares, Černý - Šmicer (63. Ivana), Necid (75. Ivana)
Branky: 69. a 90. Ivana, 14. Šmicer, 54. Černý, 86. Volešák
Diváci: 11 285

Nový celostadiónový pokřik "Co to zpíváte?"


Děkovačka po zápase včetně "Co to zpíváte?"

Komentáře (118)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Kladno 5:0

    malenfant     před 15 lety 19.10.2008 19:26 |  
    0 0

    ...nebylo to špatné...

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      Jakubisko     před 15 lety 19.10.2008 19:29 |  
      0 0

      Žejo, dalo se na to koukat :D

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      slaviator     před 15 lety 19.10.2008 20:46 |  
      0 0

      Nesouhlasím. Bylo tam plno chyb. Černý to měl zakončit ve 35. minutě líp a vstřelit branku na 2:0, to samý o chvíli později Jarolím. Nevyřešili to ideálně. A v závěru poločasu Černý opět, nevyřešil to ideálně, z týhle pozice prostě branku dát měl... Měli jsme vyhrát daleko vyšším rozdílem, jsem nespokojen.


      :-)))) Teď vážně:-)) Dneska se fakt asi nedá nic vytknout, jsme v euforii, doma jsme ještě nedostali ani branku, naopak soupeře drtíme. Průměr po deseti odehraných zápasech máme 2,8 vstřelené branky na zápas, to nepamatuju. Ovšem v příštím kole nás čeká Boleslav, to nebude žádná sranda. Byl bych spokojen i s bodem, byl by to plusovej bod, kterej se kor ze hřiště silného týmu počítá. Na druhou stranu před dnešním zápasem jsem taky tipoval 1:0 a tajně věřil ve 2/3:0.. :)) Tak ty tři body by mohly vyjít i příště. Dneska už byl navíc na lavičce připravenej Goce, kdo ví, třebas to bude příště on, kdo dá gola...

      A co si neodpustím:-)))) Miiiiilááán Ivanáááá!

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        bongor     před 15 lety 19.10.2008 21:26 |  
        0 0

        Čím víc kluků bude zdravých a ve formě tím líp.Proto mě ten Milan taky moc potěšil.A v závětří už čeká Goce.Myslím,že až ho Kája pustí na plac,tak roztrhá síť.To je ono hoši,děláte nám jen radost.Bolka bude moc těžká,ale my jsme SLAVIE a nikdo není víc.

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          slaviator     před 15 lety 19.10.2008 22:24 |  
          0 0

          Nebylo by to špatný, kdyby roztrhal v prvém poločase jednu a ve druhém i druhou síť... (Goce) :)) A Vaniak si snad opět navlíkne jeho "čarorukavice":) Jinak proti nám nejspíše bude chytat Kubásek. Miller je zraněnej a asi se těžko stihne uzdravit.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      bene     před 15 lety 20.10.2008 11:36 |  
      0 0

      fotky ze zápasu na www.bene2.unas.cz

  2. Re: Slavia - Kladno 5:0

    Wudan     před 15 lety 19.10.2008 19:40 |  
    0 0

    novy choral byl SUPER! Ujalo se to rychle!!!!

    3x Celý Eden, se ptá kotle!"

    V: Co to zpíváte?!

    K: Slavie nejlepší je!

    V: Co to zpíváte?!

    K: Dnešní zápas vyhraje!

    V: Co to zpíváte?!

    K: Náš domov je jen jeden!

    V: Co to zpíváte?!

    K: Zpívejme celý Eden!


    nnanananananana

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      FannyBoy     před 15 lety 19.10.2008 19:48 |  
      0 0

      Ujímá se to, těším se až to bude naplno

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        Pedro08     před 15 lety 19.10.2008 20:48 |  
        0 0

        Takže na Aston Ville, to bude vyprodáno a budou tam jen samí nadšení fanoušci.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      eomer (přítel SN)     před 15 lety 19.10.2008 20:01 |  
      0 0

      Jojo byl jsem skeptický a omlouvám se. Předčilo to mé očekávání. Jen tak dál.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        Jakubisko     před 15 lety 19.10.2008 20:03 |  
        0 0

        Btw poreferuje někdo jak znělo z boku to nanana? přišlo mi že se to pěkně "rozjíždělo", je to takový moc hrrr :)

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          eomer (přítel SN)     před 15 lety 19.10.2008 20:10 |  
          0 0

          Když zpíval celý kotel mě se to moc líbilo. Bude to chtít ještě trochu po popopopo po.

          • Re: Slavia - Kladno 5:0

            eomer (přítel SN)     před 15 lety 19.10.2008 20:12 |  
            0 0

            Mi tam vypadlo- pro východ , který neznal melodii to bude chtít ještě trochu propagace jako to po..Ale bude to v poho !

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          PetCC     před 15 lety 19.10.2008 21:07 |  
          0 0

          Poznámka z boku, středu východní - Co to zpíváte? :-)
          Je pravdou, že z toho neslyšel skoro nic a melodii vůbec. Budu si to muset poslechnout ze záznamu, abych vůbec věděl, "co to zpíváte".
          Ono ty nějaké čtyři tisíce lidí na východní tribuně dělají samy o sobě nějaký šum, takže je kotel trochu hůř slyšet. A proto se taky na rozjezdy tak málo lidí chytalo.
          Dneska podle mě přišlo k nám na východní dost lidí, kteří běžně nechodí a nejsou vůbec zvyklí fandit nahlas, takže to v první půli to bylo opravdu slabota, ale ke konci se už hodně lidí přidalo a myslím, že se je podaří postupně vycvičit :-)

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      ketiv666     před 15 lety 19.10.2008 22:34 |  
      0 0

      Díval jsem se na zápas na netu a jen jsem čekal, až tenhle popěvek začne...pánové, zní dost dobře, velká krása.......a kluci na hřišti? Paráda, chuť jít jeden na jednoho, věděli o sobě, krásný fotbal...jen mě osobně se nelíbil Necka, nevím proč, ale viděl jsem Baroše....Matěj neměl také svůj den, ale jak je již jeho dobrou povahou, pracoval...... a co je z mého pohledu důležité, chybu jednotlivce dokáže tým opravit.........Slávka teď opět hraje nejkrásnější fotbal v lize!!!

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      LordEdmund     před 15 lety 20.10.2008 09:57 |  
      0 0

      JJ, taky mě překvapilo, že se to docela chytlo a je to fakt pěkný. i když popopopopopópó..je asi pro svoji jednduchost jasná "JEDNIČKA" to se chytaj i východňáři a kdyź se kto mu pŕidá euforie po vstřeleném gólů, tak je to nádhera,až z toho mrazí...

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      vosaa     před 15 lety 20.10.2008 19:07 |  
      0 0

      to neni video, ale fotogalerie :)

  3. Re: Slavia - Kladno 5:0

    mirecek1111     před 15 lety 19.10.2008 21:02 |  
    0 0

    Koukám na fotbal z Plzně a musím říct, že ten Kučera je na fotbalovou sebevraždu. A já si myslel, že se akorát minulý zápas posral ze Slavie. No jsem rád, že ho Sparta má :-)
    Jinak dnešní výkon v důsledku výsledku nemá smysl kritizovat. Možná, že Krajčík i přes zařízený gól neměl zrovna den. Těch pokažených centrů, zejména v prvním poločase bylo až běda.
    Možná, že by také Tomáš Necid zasloužil kybel studené vody na hlavu. To jeho rozčilování nad neodpískanou penaltou, no nevím. Můj názor je, že hráč takové kvality a zejména takové budoucnosti by se tohle neměl vůbec učit. Jednak to ani jedou na penaltu nebylo ale hlavně těch nefér rozhodnutí ještě Tomáš zažije za svou kariéru hodně, a proto by měl být nad věcí. Jako odsrašující příklad bych uvedl Milana Baroše, tomu se za to jeho "udivování" nad rozhodnutíma rozhodnčích směje celá fotbalová Evropa. Když jsem asi před půl rokem koukal na jeden zápas jeho bývalého Portsmouthu a viděl co tam prováděl, tak mi bylo skoro až trapně, že jej musím znát. A protože se na reprezentaci snad ani nemohu dívat, tak je to moje poslední vzpomínka na Baroše. Opravdu si myslím, že tohle Tomáš nemá zapotřebí. Zejména, když stále visí ve vzduchu ta nepříjemná čtvrtá žlutá. Ale tohle jen jen takové zamyšlení. Při výsledku 5:0 opravdu nemá smysl nic kritizovat.
    Tento víkend tedy dopadl opravdu výborně. Další, už osmá výhra a navíc jsme vyhráli i volby, za což jsem opravdu rád.
    Jinak ještě jedna perlička. Tak jako dneska jsem se nezasmál opravdu už dlouho. Když pan Bendl přišel z návrhem, že ODS bude ve středočeském kraji tolerovat menšinu socanů za podmínky křesla hejtmana právě pro Bendla, no to byla opravdu pecka. A zrovna v tom středočekém kraji, kde se na to křeslo hejmata třese už snad dva roky David Rath snad ještě víc, než my na tu LM před rokem:,-)

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      slaviator     před 15 lety 19.10.2008 21:09 |  
      0 0

      Volby jsme nevyhráli, v tom se neshodnem:) S Neckou ovšem pravdu díš, tohle by se neměl učit. Každopádně ono je to těžký, myslíš si, že na sto procent ta penalta byla a rozhodčí nic... Tak klidným tě to těžko nechá. Ovšem důležitý je, hlavně neříct rozhodčímu nic sprostýho nebo čeho by ten hráč později litoval.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        mirecek1111     před 15 lety 19.10.2008 21:19 |  
        0 0

        na to existuje jen jedna odpověd. Budu citovat pana Tluchoře "a prodáváte ty fotky jako celek nebo se dají koupit i jednotlivě" tohle jste slaviatore prohráli? ano druhý kolega s tou jeho hospodskou reakcí má pravdu. Politiku nemá smysl komentovat, buďme rádi, že je to aspoň tak jak je.

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          slaviator     před 15 lety 19.10.2008 21:30 |  
          0 0

          Ne, tohle jsem nevolil. Ono je něco jinýho kdo je u vlády a kdo v regionu. Dám příklad. V Mostě byla vždy u vlády ODSka, v Ústeckém kraji je u vlády celých osm let. Za těch posledních osm let se toho fakt hodně zlepšilo. A teď? V Mostě vládne na magistrátu "sebranka podnikatelů, přeběhlíků, lidí měnícících pětkrát v životě kabát" Mostečané Mostu, kteří kandidovali do kraje jako Severočeši.cz. A třebas ČSSD na tom není o nic líp. Jsem členem ODS, chodím na zasedání místní organizace, vím jak se to hádá a to prosím to, co se dostane třeba do médií, je zlomek z toho co se děje tam. To je fakt někdy pořádnej bordel. Jenže na druhou stranu ta strana má přinejmenším tady v regionu výsledky. A už jen z principu bych levicovou stranu prostě volit nemohl, rozhodoval jsem se o jiných subjektech, zda nevolit přece jen třebas Zelené... Ale nakonec jsem se rozhodl zůstat věrnej a volit modrý.
          Jinak ty myslíš, že Tluchoři nejsou ani v dalších stranách? Tak třebas Paroubkovo napojení na určité lidi je taky zřejmé. Tohle podporuješ?:)

          • Re: Slavia - Kladno 5:0

            mamut     před 15 lety 19.10.2008 22:11 |  
            0 0

            co kdyby jste šli s politikou do prdele????!!!!!

          • Re: Slavia - Kladno 5:0

            Pedro08     před 15 lety 19.10.2008 22:41 |  
            0 0

            Paroubek, Topolánek, Dalík, Tluchoř, Langer, Rath, Bursík, Čunek, Bém, Klaus a bolševici (ne, že by ti, co jmenuji neměli s KSČSSR nic společného) a další ven. Schwarzenberg, Pollert a další relativni rovní lidé dovnitř.
            Nechápu, jak dneska ještě někdo může volit parlamentní strany... A politika sem nepatří, leda, že by Necid kandidoval na gubernátora Moskevské oblasti.

            • Re: Slavia - Kladno 5:0

              lucky-pilda     před 15 lety 20.10.2008 00:43 |  
              0 0

              Moje rec!
              Gazeta Slavistickaja za tavarisce Niecyda ;-D

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      PetCC     před 15 lety 19.10.2008 21:12 |  
      0 0

      To s těma volbama si sem neměl vůbec psát a žádám ostatní, aby to vůbec nekomentovali. Já za sebe můžu jenom říct, že jsem se nikdy za občany naší země nikdy tak nestyděl, tak jako včera.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        Strasak_1892     před 15 lety 19.10.2008 21:15 |  
        0 0

        Bohužel musím souhlasit.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        slaviator     před 15 lety 19.10.2008 21:32 |  
        0 0

        Lidi si to rozhodli, lidi si to taky vyžerou do dna... Buď bude většina lidí spokojená, nebo si sice pozdě, ale přece uvědomí že udělali blbost.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        mamut     před 15 lety 19.10.2008 22:17 |  
        0 0

        já se za občany této země stydím každý den a volby v tom nehrají žádnou roli.

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          lucky-pilda     před 15 lety 20.10.2008 00:39 |  
          0 0

          Tak to ti v tom pripade Matka Priroda asi mnoho chytrosti do vinku nenadelila. Ale co, treba se zas umis ohanet lopatou ...
          Ja se zase stydim za lidi majici podobne vylevy ...

          • Re: Slavia - Kladno 5:0

            mamut     před 15 lety 20.10.2008 00:46 |  
            0 0

            Na tebe já ...Stydím se za za to,jak se k sobě Češi chovají,za to jak si závidí,za to,jak si nepřejí a mohl bych pokračovat.I za takové,kteří rychle odsuzují a ani netuší,jak to člověk myslel,jako ty.

            • Re: Slavia - Kladno 5:0

              lucky-pilda     před 15 lety 20.10.2008 02:21 |  
              0 0

              Prave tohle jsem ale myslel: nesmyslne generalizovani obyvatel jednoho, v tvem pripade dokonce vlastniho, naroda a jeho cernobile videni. Lidi jako ty prijedou do zahranici, do nektere jejich 'vysnene' zeme, kde si nasadi pro zmenu ruzove bryle a typicke vety jsou 'tak to vypada v zemi, kde se lidi umi chovat, ne jako u nas ...', pricemz naprosto ignoruje, ze oni 'dokonali' maji take spousty chyb, ve vysledku stejne zavaznych. Neco jako kdyz bych zacal prohlasovat, ze komunismus byl vynikajici, protoze bylo zadarmo zdravotnictvi a bylo levno a opominal bych kvalitu zdravotnictvi a "preplnene" regaly v obchodech ...
              Presne tohle je typicky ceska vlastnost (sice zobecnuji, ale u jinych narodu jsem se s tim nikdy nesetkal, a to znam dost cizincu), velice nizke narodni sebevedomi, myslenkove pochody typu "trava na sousedove louce je vzdy zelenejsi nez ta moje". A to me stve nejvic.
              Pobyvam jiz ctvrty rok v zahranici (ne kvuli tomu, ze by se mi v CR nelibilo, ale proste me to bavi) a muzu te ujistit, ze kazdy ma sve "mouchy", a narodnost, puvod a podobne s tim maji spolecneho asi tolik jako Sparta a atraktivni fotbal ;-D

              • Re: Slavia - Kladno 5:0

                Jachym     před 15 lety 20.10.2008 09:05 |  
                0 0

                Mluvíš mi z duše. Nejvíc ze všeho nesnáším Čechy, kteří po pár letech pobytu v zahraničí začnou mluvit posměšně o vlastním národě, přitom v zahraničí, zejména v Německu, jsou tito odrodilci osatním k smíchu. Poznámka: Nikomu nic nezávidím, v zahraničí pobývám, nejsem xenofob a domluvím se dobře ve třech světových jazycích.

                • Re: Slavia - Kladno 5:0

                  lucky-pilda     před 15 lety 20.10.2008 15:02 |  
                  0 0

                  Sakra, to musim zapracovat vic na svoji spanelstine, abych te dohnal ;-D

              • Re: Slavia - Kladno 5:0

                DrFe1     před 15 lety 20.10.2008 09:32 |  
                0 0

                Taky souhlasím. Tohle to sebemrskačství, nadávání na vlastní národ nesnáším.

                • Re: Slavia - Kladno 5:0

                  mamut     před 15 lety 20.10.2008 11:34 |  
                  0 0

                  Zřejmě máš jiné zkušenosti.Nikde Čechy nepomlouvám a žiji v ČR,jen je mi prostě líto jak se zde k sobě lidé chovají.Miluji svou zemi,ale už se to nedá říct o lidech.

                  • Re: Slavia - Kladno 5:0

                    lucky-pilda     před 15 lety 20.10.2008 14:59 |  
                    0 0

                    Tak v tom pripade by ti mozna pomohlo naopak do toho zahranici na nejaky ten "patek" vycestovat. Podotykam, ruzove bryle i cernobile videni je treba nechat doma ...

                    • Re: Slavia - Kladno 5:0

                      mamut     před 15 lety 20.10.2008 16:11 |  
                      0 0

                      Zde ale vůbec nejde o zahraničí.Cestuji do zahraničí a vím(alespoň zběžně),jaké jsou tam poměry mezi lidmi a mnohdy není o co stát.Já také nedávám žádný příklad ze zahraničí.Mluví o tom,jak se k sobě lidé chovají zde a je to bída.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        harry     před 15 lety 19.10.2008 23:42 |  
        0 0

        Někteří lidé opět ukázali že se chovají jako stádečko-typické české "máme se špatně,berou nás na hůl,samé zdražování" apod a skočili na lep primitivním slibům a "programu" jež vlastně žádným programem není.Navíc pokud zde někdo zminuje osobu bezcharakterního křiváka a politického eskamotéra Davida Ratha tak nevím co si o tom myslet....¨
        nicméně dost slizké politiky!!!!!-dnešek v Edenu byl jedním slováem nádhera!!!!!!!-fotbal zábavou,tak jak by mělo být...a nový chorl....hoši to se vám fakt povedlo!!!

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        DrFe1     před 15 lety 20.10.2008 00:52 |  
        0 0

        Tak ty sem nejdřív napíšeš, že by to lidi neměli komentovat a pak to sám okomentuješ :-o Srovnej si to trošku v hlavě. Takže když už si s tím začal, tak já jsem velmi rád, že odesácká mafie dostala za vyučenou, občani naší země udělali to nejlepší co mohli udělat. (a to prosím nejsem volič ČSSD ani jiné levicové strany, jenom si myslím, že s klientelisnmem, mafiánstvím a korupcí je potřeba skoncovat) A jestli se za něco stydím, tak jsou to tak hloupé příspěvky jako jsi napsal ty. Nemám rád, když tady někdo odsuzuje "národ" kvůli tomu, že lidi nehlasují podle jeho osobních preferencí.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      lucky-pilda     před 15 lety 19.10.2008 21:26 |  
      0 0

      Politika na fotbal nepatri!

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      bongor     před 15 lety 19.10.2008 21:31 |  
      0 0

      Mirečku,fotbal je tak krásná hra,hlavně v podání naší červenobílé squadry,že jakákoliv zmínka o politice by se měla našemu serveru vyhnout na sto honů.To je totiž přesný opak,špína a pakárna.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      taximan     před 15 lety 19.10.2008 23:53 |  
      0 0

      Slusni lide si hledi sveho a do politiky mezi tu verbez nechodi. Tudiz kazde volby my vsichni prohravame a je jedno pod jakou zkratkou jaky strany. A slusni lide se o ni nebavi tak kde nemaji. Taxi

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        mamut     před 15 lety 20.10.2008 00:47 |  
        0 0

        palec nahoru.

  4. Re: Slavia - Kladno 5:0

    Wommi     před 15 lety 19.10.2008 21:09 |  
    0 0

    mam dotaz k UEFA...
    myslite ze kdyz mam permici na 117 (coz je za 800) a chtel bych si koupit listek jinam (na jih), muzu toto koupit s tim, ze na to uplatnim úpermici a tedy 15% slevu...
    nebo si muzu takto s permici jen koupit na svy mista..?
    diky
    M.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      PetCC     před 15 lety 19.10.2008 21:14 |  
      0 0

      Já myslím, že si ji můžeš koupit na jakékoliv volné místo i se slevou, ale jaké mají myšlenkové pochody tvůrci cen na Slavii opravdu netuším. Standardní mi ovšem nepřijdou.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        Wommi     před 15 lety 19.10.2008 21:24 |  
        0 0

        ..diky..
        no toho se docela bojim..narovinu rikam ze dat v podsatte sedmset za ten pohar nechci...slavie hraje pekne to vsechna cest..ale ..ja jak sem se tesil na ten stadion,..tak ja se tam akorat nervuju!

        ..desny prichody..dneska jsme to tedy ocurali ze jsme sli do dvojky jednickou(koukal jsem ze tam byla obrovska fronta)...ale jinak proste mi porřad stve jak je to tam jako stavba..
        ..koridor v prdeli..protoze to je zahrazeny kvuli sektoru soupere..myslim ze obavat se o chovani cca 15 kotelniku z kladna..je trochu zvlastni..tudiz se tam nedalo hnout a predpokladam ze 3 obcerstveni na jihu byly temer volny..
        ..vsude zahulino..to bych opravdu zvracel..predesilam ze jsme 17 let kouril a jsem rad ve spolecnosti kuraku,..ale co je moc je moc a to nemluvil o tom, ze vlastnik se trapne pysni tim jak ma nekuracky prostor..a vono HOVNO!..a dokud se nebudou fanousci bat,..nic se nezmeni..

        ..o tech vstupech jsem mluvil..
        obcerstveni to je taky peklo!...koukal jsem ze uz dokonce pridelali drzaky na neco na druhou stranu na stenu!..je to sice s bidou na sirku kelinku ale zaplatpanbuh..ted tedy jeste cca dalsich 300 metru prkno okolo a aspon se to posune:)
        ..pak jeste ta parta studaku kteri tam berigadnici bez ladu a skladu, nejsou schopni poradne neco vydat, zadnej system a usmev rozverne 16cky mi opravdu hlad nebo zizen neutesi.

        ..a ve svetle tohoto jsem si rikal, ze bych na pohar sel ale koupil bych si listek na jih...je tam taky dobrej vyhled a cena je tedyx rozhodne lepsi!...akorat jsem nevedel jestli si mohu koupit listek jinam a uplatnit na nej permici.
        M.

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 19.10.2008 21:28 |  
          0 0

          Mam permici do 114 a na Vaslui jsem kupoval listek na sever a bez problemu uplatnil slevu, myslim, ze v tom zadna zmena nebude.

          • Re: Slavia - Kladno 5:0

            Wommi     před 15 lety 19.10.2008 21:36 |  
            0 0

            ..aaaa..super diky za info..snad se to nezmeni..rad bych sel.
            M.

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          PetCC     před 15 lety 19.10.2008 23:09 |  
          0 0

          K tomu kouření, s nějakýma lidma (při čekání před záchodem) jsme se shodli na heslu "Kdo tu kouří, fandí Spartě!" :-)

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          EdCable     před 15 lety 20.10.2008 09:30 |  
          0 0

          Akorat k tomu ohrazeni, to je nutnost dana regulemi CMFS, hoste musi mit svuj vlastni vchod do sveho sektoru a byt oddeleni od ostatnich. I kdyby nikdo neprijel.

          • Re: Slavia - Kladno 5:0

            Wommi     před 15 lety 20.10.2008 10:44 |  
            0 0

            ..to je ale tedy stupidni regule..vzdyt by stacilo aby tam byli nejaci chlapi z ochranky..a mozna v pripade fanousku z rizikovyxch klubu by se to oddelilo...vzdyt uz na zacatku se mluvilo o tom, ze prostredi zuslechtuje chovani apod. a pak myslim ze bych se nebal!:(
            skoda

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          vosaa     před 15 lety 20.10.2008 19:19 |  
          0 0

          Na druhý poločas jsem se přesunul na jih a musim říct že občersvení byla obsypána uplně stejně jako na severu. Ta strašná fronta kterou si nejspíš viděl byla bohužel na lístky (bohužel pro mě). Pro příště si musim pořídit permici ...

  5. Re: Slavia - Kladno 5:0

    quelhar (admin)     před 15 lety 19.10.2008 21:14 |  
    0 0

    Mno, asi bych se nikdy nenadal, ze nekdy reknu, ze jsme soupere rozdrtili po prumernem vykonu. Skutecne, prvni polocas byl takovy ospaly, celkem brzy jsme sice dali pekny gol a meli i dalsi sance, ale stejne mi prislo, ze to proste neni ono a ze jsme schopni hrat daleko lepe. Mozna k tomu prispelo i to, ze byl travnik osvetleny jen tak spore a panovalo tam takove ospale pritmi.
    Naopak druha pule byla skvela, podle me nejlepsi letosni ligova domaci atmosfera v ochozech a vyborny vykon na hristi, specialne od stridajiciho Ivany, ktery si jednoznacne zaslouzi oznaceni muz zapasu.
    Tentokrat bych vyzdvihl Tavarese, Smicera a vsechny stridajici hrace, naopak moc to tentokrat nevyslo Krajcikovi (ovsem v jeho pripade to stejne znamena jednu vynikajici golovou asistenci) a Belaidovi, ktery mi prisel nejaky otraveny.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      bongor     před 15 lety 19.10.2008 21:36 |  
      0 0

      Dám sem něco,co je trochu od tématu pánů předřečníků.Dneska jsem čet plán nových zastávek Českých drah v Praze.Je jich 13,ale Eden mezi nimi chybí.A slibovalo se,že se to brzy uskuteční.Bylo by to ideální místo pro mimopražské.Já už jsem jako bývalý nádražák obhlížel terén a šlo by to udělat velmi jednoduše.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        Wommi     před 15 lety 19.10.2008 21:38 |  
        0 0

        ..no oni totiz planuji tu zastavku,..ale melo by to byt soucasti i toho, ze by tam vjizdel vlak do tunelu ...a byl by pak i soucasti prazkych vlaku..jinak doufam ze tam tu zastavku udelaj..byla by to parada nejen pro vsechny co jezdi na slavii ale i pro ty..co kousek bydli:)))..jako treba ja

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          bongor     před 15 lety 19.10.2008 23:04 |  
          0 0

          No právě se tam psalo o pražském "S"bahnu a tam měl ten Eden být ale není tam.Třikrát jsem si to prohlížel,prostě tam není.Asi se k tomu projektu dostali nějaký rumuni a vlak bude zastavovat místo Edenu
          na toaletný.Jinak to nevidím.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      eomer (přítel SN)     před 15 lety 19.10.2008 21:39 |  
      0 0

      Řekl bych, že Belaid byl spíš unavený po repre.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      bongor     před 15 lety 19.10.2008 23:05 |  
      0 0

      Jo je to hezký Strašáku.Grafika je dokonce výborná.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      PetCC     před 15 lety 19.10.2008 23:30 |  
      0 0

      Takže jsem siten novej chorál poslechnul, prošel jsem si ten text a teď bych tu navrhnul menší úpravu pro východní i ostatní tribuny.
      Podle mě by obsahu víc odpovídalo 3x "Všichni to víme!" a nakonec "A proto vzhůru!"

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2008 01:01 |  
      0 0

      Horto MAGICO czech... je to prelozeny tedy z francouzsky verze,prelozil mi to kamarad jenom aby jste byli v obrzae o cem tam pějí;)

      V řečtině :

      In' ena horto magico, dhoste mou ligho ghia na pio, ton PAO mou na onirefto ke na fonaks' os to Theo

      Panatha mou, se aghapo, san heroini, sa skliro narcotico, san to hashish, to lsd, ghia me sena PAO mastouroni ol' i ghi,
      ol' i ghi.
      Panatha mou,
      Panatha mou,
      se aghapo,
      se aghapo,
      opou ki an pezis panda tha s' akoloutho,
      s' akoloutho,
      PAO edho,
      PAO edho,
      PAO eki,
      PAO eki,
      opou ki an pezis panda tha 'maste mazi,
      panda mazi.

      V češtině:

      To je magická rostlina, nech mě jí ochutná trochu, abych mohl snít o PAO a zvolat až k bohu:

      Můj Panatho, mám tě rád(a), jako heroine, jako tvrdou drogu, jako hašiš, LSD, pro tebe PAO je celý svět zdrogovaný,
      -celý svět!!
      Můj Panatho
      -můj Panatho!
      mám tě rád(a),
      -mám tě rád(a)!¨
      všude, kde budeš hrát, budu tě následovat
      -budu tě následovat!!
      zde PAO
      -zde PAO!!
      PAO tam
      -PAO tam!!
      Kde budeš hrát, budem s tebou navždy
      -vždy spolu!

  6. Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

    DrFe1     před 15 lety 20.10.2008 01:03 |  
    0 0

    Přidávám se k Wommimu. Mě především vadí, že se nedostanu včas a trochu důstojným způsobem na stadion. Pokladny jsou naprosto poddimenzované, ve frontě jsem strávil 40 minut !!! a to přišlo "jenom" 11 tisíc diváků. Co až přijde 20 tisíc ? ! Poddimenzované jsou i turnikety u vstupu 2. Opravdu nechápu proč na tohle vedení kašle, tohle je věc zásadní, která spoustu lidí odradí od dalších návštěv Edenu. Je bezpodmínečně nutný přidat další pokladny, takhle to není možný.

    • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

      DKNL     před 15 lety 20.10.2008 01:28 |  
      0 0

      Objednejte si lístek přes net,zaplaťte ho taky tak a pak si vytisknete lístky doma a nemusíte nikam do fronty.Tak jsem to udělal a bylo to.

      • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

        DrFe1     před 15 lety 20.10.2008 02:01 |  
        0 0

        Mám problém s placením kartou přes net a i kdybych to překousnul, tk tady zůstává problém s nedostatkem turniketů. To taky nikdo neřeší.

        • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

          EdCable     před 15 lety 20.10.2008 09:34 |  
          0 0

          Tak jdi vchodem jedna, neni to zadny problem

    • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

      Orlik66     před 15 lety 20.10.2008 01:41 |  
      0 0

      Tato otázka se po různých fórech řešila x-krát. Objednávat přes net někdy opravdu nejde. Kartou na netu neplatím a platit nechci, dobírka je nesmysl a vyzvednout si lístek v předprodeji do určitého termínu nejde vždy. Nevím ovšem kolik je lidí jako já, co nikdy neví (díky zaměstnání), zda a kdy se na zápas dostane.
      Ale měl bych otázku: když se nedohrabu na stadion včas, přijdu o Poločas, dřív mi to nevadilo, ale asi stárnu. Dají se sehnat dodatečně? Kdysi jsem slyšel o možnosti jejich stahování, ale odkaz jsem nenašel jiný než nefunkční. Díky za případné info.

      • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

        DrFe1     před 15 lety 20.10.2008 01:59 |  
        0 0

        Mám to tak něják podobně. Kdyby se alespoň domluvili se Sazkou a daly se lístky koupit v každý trafice, tak by to šlo, ale takhle ne. Podle mě je v každém případě nutnost ještě alespoň jednu "baterii" pokladen přidat, vždyť je to absurdní aby se na 20 tisícový stadion prodávaly lístky jenom na dvou místech.

      • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

        Wommi     před 15 lety 20.10.2008 10:48 |  
        0 0

        Orliku,..uz jsem tento doatz zazil jendou od jineho fanouska a tomu O. Zlamal odpovedel at se na nej obrati a ze mu bude polocas nejak dorucen, nevim jestli v El. podobe nebo v realu..zkus to tedy a uvidis...

        • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

          Orlik66     před 15 lety 20.10.2008 18:23 |  
          0 0

          Wommi, díky, zkusím to.

    • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

      quelhar (admin)     před 15 lety 20.10.2008 10:32 |  
      0 0

      Reseni je naucit se chodit na fotbal s predstihem. Nelze cekat, ze clovek prijde v 16:45 bez listku a dostane se vcas dovnitr. Hodinu pred zacatkem byly fronty dlouhe tak na 10 minut. Vedeni by melo opakovane apelovat na lidi, at chodi minimalne s 45minutovym predstihem, at se dostanou na stadion vcas. Dale by melo apelovat na lidi, at si kupuji listky pres Internet, v soucasnosti je toto v moznostech velke casti lidi, kteri o tom ale nevedi a proto zbytecne stoji frontu.

      • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

        Wommi     před 15 lety 20.10.2008 10:51 |  
        0 0

        ..jinak pro ty co maj chodit pres vchod "2"...zkousejte to i jynymi vchody..
        mam dvoji zkusenost..
        jednou jsem sel na zacatku pres jednicku a neresili nic..jindy jsem stal u brany a kdyz videl ze mam dvojku, tak mne vyhodil (coz nechapu, kdyz je stadion aspon zde pruchozi a zadna fronta tam nebyla a tedy jsem nikoho neblokoval...a vcera kupodivu,..nikdo nic necekoval a tak jsme bez problemu prosli..jak jsem byl rad kdyz jsem pak videl..ze u dvojky je zase plno..

        ..jestli mate nekdo kamarada treba novinare,..zkjuste mu to navrhnout..myslim ze by to bylo dobry tema a mozna by si ani ne tak slavie ale hlavne e-side trochu sahli do svedomi,..neni to dobra reklama...no nakonec mozna i slavie..tam by to asi potrebovali nejvic aby si zacali neco uvedomovat a vazit svoji cenu vuci e-side..ktera je leda tak bere na hul!!!!
        M.

        • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

          Wommi     před 15 lety 20.10.2008 11:05 |  
          0 0

          ..pardon.."jinymi vchody".....

      • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

        DrFe1     před 15 lety 20.10.2008 10:52 |  
        0 0

        Já jsem stál ve frontě od 16,30 hod a dovnitř jsem se dotal v cca 17,10 hod. Chodit hodinu před začátkem a počítat se 40 minutovou frontou opravdu za řešení nepovažuju.

        • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

          Wommi     před 15 lety 20.10.2008 11:09 |  
          0 0

          ..osobne souhlasim..samozrejme chapu ze prijit treba 5 min pred zacatkem a byt nastvanej neni koser..ale pokud prijdu treba minimalne .5 hodiny pred zacatkem,..mysli ze bych se tam mel dostat bez problemu jeste s prihlednutim s tim,..ze nektery vchody jsou v pohode a neni tezky se dostat dovnitr a jinde to neni dobre..myslim ze uz maji moznost posuzovat zkusenost a pocty zase nejsou tak slozite..je jasne ze kdyz vychod je nejobsazenejsi tak tezko muze byt jeden !maly" vchod se stejnym poctem turniketu jako na ostatni tribuny!!

          dle myho je jim to jedno..
          opakuje se opet situace jako pred nekolika koly kdy prislo vice lidi..
          mam pocit ze soucasna situace na stadionu je schopna bezproblemove pojmout max cca 9tisic lidi.
          M.

      • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2008 11:16 |  
        0 0

        hm.. ja myslim ze chodit hodinu pred zapasem je blbost.. samozrejme je fajn, ze si clovek vstupenku muze vytisknout.. ale poradatel proste musi zajistit, aby se lidi normalne dostali vcas na stadion, pokladen je malo a jeste nejsou vsechny otevreny, to je velka chyba.. poradatel by se mel o fanousky postarat, podivejme se do zahranici, fronty jsou proste ceska specialita..

        • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

          quelhar (admin)     před 15 lety 20.10.2008 11:26 |  
          0 0

          Nevim, co je bezne v zahranici (v Rime jsem sel na fotbal radeji dve hodiny pred zacatkem a hodinu pred vykopem uz byla na stadionu tak pulka z celkoveho poctu lidi, co ten vecer prisli), ale proste mi neprijde dostatecne prijit vcas pul hodiny pred zacatkem bez listku. Ano, v idealnim pripade by to melo stacit, ale kdyby se lide naucili chodit na utkani vcas (a tim myslim onu hodinu predem), usetrili by si spoustu problemu. A samozrejme dalsi reseni je permice.
          Vybudovani dalsich pokladen vsak jednoznacne podporuju, jen mi neni jasne, kde by tam mely byt, zadne vhodne prostory si nevybavuji. Dalsi mozne vylepseni by mohlo spocivat v tom, aby se listky prodavaly na vice mistech v Praze (napr. prodejny FanZone, v idealnim pripade samozrejme mit ruzne po Praze treba tri oficialni fanshopy, kde se listky budou prodavat, kdyz uz jsou lidi (prazaci) lini si zajet do Edenu pro listky par dni predem).

          • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

            Wommi     před 15 lety 20.10.2008 11:50 |  
            0 0

            ..ja mam permici a stve mi i to jak jsem rikal ze nekdy je problem projit dovnitr jinym vchodem...

            ..myslim ze e-side si nejakej peniz od pocatku uz zase vydelala a tedy nebylo by na skodu koupit treba dva dalsi (tedy ctyri turnikety) na vchod "2" ..dale si myslim ze by se jak tu zminujete vyplatilo to dat nejen do fanzonu ale treba jeden dva pocitace dat do treba sportovnich prodejen po praze(centrum)..kde by to ve finale i byla reklama pro ty obchody

            ..dal mozna misto pokladen v dome..bych navrhoval treba prodej listku z pristavenych karavanu..treba dva jeden na vychode a druhy na jihu..rozptylil by se pocet kupujicich a treba by to slo rychleji...

            proste musim rict ze je toslendrian..jeden velkej slendrian..a to nemluvim o koureni..to bych se opravdu posral..a to jak jsem tu psal..prestal jsem po 17 letech a jsem rad ve spolecnosti kuraku..ale to co se deje o prestavce to nema obdoby a jeste v podstate v uzavrenym prostoru!!!!
            proc si panove serou do huby!

            • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2008 12:01 |  
              0 0

              mne nejvic stve ten vstup 2, na tu tribunu chodi nejvic lidi, vsichni jednim vchodem, a oni nejsou schopni koupit alespon ty turnikety navic, to je fakt arogance. Nevim jak to vlastne je, tedy muzu jit i jinym vchodem nebo ne? Nedavno me od vchodu 1 vratili, takze chodim zas dvojkou. Je to skoda, ze tyhle veci kazi zazitky, jak pisu dole, muze se prestat darit fotbalove a pak tyhle veci, nad kterymi nakonec lidi mavnou rukou po vydarenym zapase, spoustu lidi odradi..

              • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

                Wommi     před 15 lety 20.10.2008 12:21 |  
                0 0

                ..jak jsem tu psal..mam podobnou zkusenost ..ale vcera jsme to zkusili projit jednickou a klaplo to..TAKZE DOPORUCUJU..uvidis u "1" volno a vyzkouset to..prinejhorsim ti nekdo rekne bez k dvojce

                • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2008 13:19 |  
                  0 0

                  me tam tehdy nepustil turniket.. tak snad to maj alespon odblokovany pro listky na jiny vstupy

                  • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

                    DrFe1     před 15 lety 20.10.2008 14:40 |  
                    0 0

                    Teď při zápase s Kladnem chvílema odháněli pořadatelé lidi od vstupu 2 a směrovali je ke vstupu 1 (u vstupu 2 se tvořil tradiční chumel lidí). Takže teď s tím snad už počítají

          • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2008 11:54 |  
            0 0

            No asi jak kde, v anglii se zas chodi az tesne pred zapasem, ale tam si nikdo listky na miste uz koupit nemuze.. ale mame novej stadion a podle me se tohle trochu podcenilo, jedna z nejdulezitejsich veci je, aby se lidi dostali vcas a pohodlne dovnitr a ven, vstupu je evidentne malo a pokladen zda se taky, snad se lidi nauci kupovat listky pres net, ale trochu bych cekal, ze kdyz klub a eside jiste usiluje o to, aby chodilo co nejvic lidi, tedy i ti, kteri nemaji permici, nechodi kazdy den kolem edenu, neumi platit po netu kartou, tak by to chtelo, aby zkratka fanouskum vysli vstric.. fotbalisti ted delaji maximum, 11 tis. je skvelych, ale v tomhle je porad co zlepsovat. Chodit hodinu oredem je jen pro nadsence, kteri ziji fotbalem, nemaji celou nedeli co na praci a tesi se jak uvidi predzapasovy trenink. Pokud chci naplnit u nas stadion, nelze zadat po 20 tis. lidech, aby byli vsichni takovi nadsenci.. ne vzdy se bude darit tak jako ted, jde o to, ze az ten fotbal nebude tak skvelej, aby se lidi citili v edenu prijemne, pohodlne a vcas se dostali dovnitr, mohli si koupit jidlo, apod. jinak o divaky zas prijdeme

            • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

              Wommi     před 15 lety 20.10.2008 12:24 |  
              0 0

              ..naprostej souhlas...co bude treba az to slavce nepujde..pak se samozrejme chyby a nesvary projevuji a ukazuji vice!!!!!

              ..nechapu ze se treba neda ohrada z plotu zajihem ktera bude koncit u tahel strechy a tam bude mozne kourit!

              ..jinak normalne nekolik goril s poradatelem....a ty kouris..ok...pokuta tolik a tolik..velke zakazy koureni s pokutou budou vsude a bude to deklarovano jeste na obrazovkach..a to by v tom byl cert aby nejaka gorila nezabrala:)))

              • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

                Viking     před 15 lety 20.10.2008 19:26 |  
                0 0

                1. kdo má permici, stačí mu přijít i ke vchodu č. 2 a do pěti minut je "odbaven" (včera vyzkoušeno, přišel jsem v 16:55).
                2. kdo si kupuje lístky, má smůlu:-)))

                • Re: Ještě ke stadionu - katastrofální vstupy

                  DrFe1     před 15 lety 20.10.2008 21:44 |  
                  0 0

                  Mě ten bod 2) moc k smíchu nepřipadá a nepřipadal by mi k smíchu ani kdybych měl permanentku. Tohle je opravdu kolosální neschopnost, nezajistit ani aby se člověk včas dostal na stadion.

  7. Re: Slavia - Kladno 5:0

    KING25     před 15 lety 20.10.2008 08:40 |  
    0 0

    Včera opět skvělá podívaná v edenu a po 5 domácích zápasech mít skore 16:0 je opravdu famozní a je dobře vidět, že Eden je opravdu jen jeden. Takovouhle bilancí a skorem se nemůže pochlubit žádný tým v Evropě :-)

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      Jiri1     před 15 lety 20.10.2008 09:26 |  
      0 0

      Zdravim, po precteni diskuze jsem nabyl dojmu , ze vse bylo super a bezzube Kladno nebyl trpaslikem , ale kvalitnim souperem. Ano vyhrali jsme velkym rozdilem, ale predvedena hra , hlavne v prvni puli by na Boleslav tezko stacila. Ta produkuje tvrdy celoplosny fotbal zalozeny na presinku, dokazi hrat zonu i osobku, ktera dokaze hlavne zakoncujicim hracum udelat velke problemy. A to je prave problem, hrajeme hezky tukes s mnoha centry pred branku hlavne na Necku, na kterem uz vcera visel neustale nejmene 1 hrac soupere a rozhodci nic. To same nas ceka v Bolce , ktera navic bere zapasy s nami velmi prestizne. A z toho mam trochu strach. Mne potesila navsteva 11500 divaku, to je opravdu super, po dlouhe dobe jsem nebyl na stadaku pracovne a mohl si zafandit s prateli a potom zajit i na pivko, kde to mozna nebylo ono, ale stejne. NEJSEM KURAK, ALE MOC NECHAPU, PROC VEDENI E SIDE NEVYHRADI NA SVEM POZEMKU KURAKUM OPLOCENOU ZONU U KAZDEHO VCHODU BY STACILO VYDAT PAR KARTICEK A PRI ZPETNEM PRICHODU ZE ZONY JE ODEBRAT A TAK ZABRANIT POKOUTNEMU KOURENI CI ATAKUM NA LIDI , KTERI SE SNAZI ZAKAZ KONTROLOVAT. Snad jen jednu perlicku, v kabine samozrejme vladne zcela uvolnena atmosfera i KJ je ted k hracum celkem mirny a ve stredu se opet dockame mnoha zmen v sestave a mozna i navratu nekterych hracu. A nakonec par radku k tobe Lukasi, Most pod vedenim pana Bartla nebyl pro mnohe lidi idealnim domovem, nynejsi tzv slepenec alespon trochu ulevil lidems nejnizsimi prijmy a o korupci na radnici , kde tolik let vladla de fakto jedina barva by ti opozice mohla rict vice nez ja. O tom , ze hodne lidi hodnoti dnesni radnici lepe bys mel jako novinar byt sportovni vedet. Nemam problem s tim, ze zemi vladne modra , bylo to rozhodnuti vetsiny,. ale veci je treba videt objektivne byt treba autobusovou valku vloni, kterou na Severu vyvolal Vas hejtman s naprosto smesnym zaverem, stejni lide majici v majetku jinou firmu se podili velkou merou na doprave ve Vasem kraji i nyni atd. Vam ostatnim se omlouvam, jiz pred casem jsem slibil , ze se ptady o politice bavit nebudu, ale jako clovek radu let zijici na Severu jsem musel.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        slaviator     před 15 lety 20.10.2008 19:04 |  
        0 0

        Jiří, Jiří, Jiří... Nemůžu si pomoc, ale za poslední rok je toho v Mostě daleko více špatně než dřív. Už jako malého mě bral děda na zasedání zastupitelstva, takže jsem o tom, co se hlasuje apod, měl zhruba ponětí odmala... Teď jsem i členem strany, vidím i více do zákulisí. Jenže... Je sice super, že SMM nechá svoz popelnic zdarma, dětem do 15 let zdarma MHD, od ledna budou mít zdarma MHD i důchodci... Jenže to doplácí pak z rozpočtu města, tzn se to rozpočítá mezi lidi v produktivním věku a odvádějící daně. A to se mi nelíbí. Je to zdarma, ale přitom to zdarma není. Proč to nezaplatí páni podnikatelé Zelenka a další ze SMM, aby to skutečně bylo zdarma a ne jen skrytě zaplaceno? To, že máš jednu firmu, jejíž majitel není s někým ze SMM spřízněn a je tak odstřihnut a město zadá zakázku někomu jinýmu, to se tu děje skoro denně. A čím dál tím víc lidí je znechucenejch. Když to řeknu natvrdo, SMM je u moci hlavně díky svým blbým populistickým kecůmm, losování o kola a placení dvou stovek (!) Romům za to, že je volili... Myslíš, že se jim to nevyplatilo? Většina z nich jsou podnikatelé a maj moooc dobře spočítané, že se jim to vyplatí. Most má sice nyní druhý největší objem ze všech měst v Česku v zadávání zakázek, ale kolik z nich jich je skutečně férovejch? Zelenka, jeden z lídrů SMM a možná faktickej šéf SMM, mluví o tom, že dávání hlasů ČSSD je dávání hlasů ODS a demagogicky udává jako příklad, když Faldyna na Teplicku nechal napsat nově cca stodvacet mrtvých duší ( nebo to mrtvé duše nejsou?) do strany. To nebylo kvůli tomu, jak tvrdí Zelenka, aby mohli vládnout s ODS, nýbrž kvůli blížícímu se kongresu ČSSD na kterém chce Faldyna mít co nejsilnější pozici a samozřejmě čím více členů v místní organizaci, tím více přidělených delegátů... A se Šulcem ohledně těch autobusů souhlasím. Přece nemůže mít jedna firma na trhu monopol, když dvě nebo tři firmy by to dohromady udělali líp a levněji. Mě by až tak nevadilo, že by vládla sociální demokracie (pokud by to nebylo s komunistama), je to holt rozhodnutí lidu. Ale co mi vadí a vadit bude, je že se idi daj blbě koupit a ještě si to neuvědomí. Nevidí, že sice dostane dvěstě na ruku za to že je bude volit, ale že pak na daních odvede více. Ale pravda, cikáni nepracujou a daně neodváděj (nechci se dotknout všech, jsou tam i slušní a pracující, ale jsou v menšině)... SMM řeklo, hele, ten Chánov si spravujte sami. Jo, jenže i tím důsledkem najednou kupodivu nejsou ti "nepřizpůsobiví" občané jen v Chanově, ale rozlejzaj se víc a víc do města, hlavně na dole na severu kolem nádraží a kole hotelu Viktor, fotbalového stadionu. A víš jak to dopadne? SMM za dva roky při dalších volbách slíbí další dvě stovky a zase bude zvolena. To je to nejhorší. Za dva roky taky třebas vypustí i to "Severo" a budou kandidovat do parlamentu jako "Češi.cz" a to by bylo, aby nebyli zvoleni. Počkej, pokud by se dostali do vlády, to by bylo megaporcování medvěda, to by byly zakázky pro chemické závody v Litvínově-Záluží, to by byly věci... To snad ať radši vládne ten Paroubek, než toto. U Paroubka aspoň totiž víš, na čem jsi, co můžeš čekat. Od lidí, kteří během pěti let třikrát změní stratu, to čekat nemůžeš.

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          Viking     před 15 lety 20.10.2008 19:24 |  
          0 0

          Jděte už s tou politikou fakt do kelu...

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          mamut     před 15 lety 20.10.2008 21:07 |  
          0 0

          proč si nepíšete maily a taháte to na tyto stránky?????

  8. Re: Slavia - Kladno 5:0

    Viking     před 15 lety 20.10.2008 09:58 |  
    0 0

    Pro všechny komentující politiku - jděte k šípku, slušný člověk fandí Slávii a politiku nesleduje.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      Jiri1     před 15 lety 20.10.2008 10:00 |  
      0 0

      Jeste jednou se omlouvam, ale tentokrat jsem musel byt tu mafii oranzovou, modrou , rudou ja nevim jakou moc nemusim.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      bojler     před 15 lety 20.10.2008 14:33 |  
      0 0

      hlavne ze je pivo a fotbal, co? nic vic nas nezajima...

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        Khadgar     před 15 lety 20.10.2008 14:36 |  
        0 0

        zajímá, ale nebudu to řešit na fotbalovým fóru.

  9. Re: Slavia - Kladno 5:0

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2008 10:04 |  
    0 0

    Zdravím, včera to byla další reklama na slavii, party pro 11 tisíc s 5 goly, vynikající kotel, skvělé představení Vládi Šmicra a Milana Ivany. Jinak s odstupem ale musím přisvědčit quelharovi, že jsme rozdrtili soupeře po průměrném výkonu, to je naprosto výstižné a zvlášť výkon v první půli, kdy chyběl pohyb, by asi na Bolku nestačil. Hráči se trochu pletli ve středu hřiště, až postupně se rozehrávali a patřičné nasazení přišlo až se střídajícími kluky. Na tom je vidět, jak velká konurence je ve slavii a jak to zdravě motivuje (konečně!) ty, kteří sedí, Volešák, Ivana i Šenky byli hodně aktivní a to ještě byl na lávce Janda. Z tohoto pohledu nechápu moc výkon Belaida a Černého, kteří zápas v zásadě odchodili, v případě Jardy se to ale opakuje v zásadě každý zapas (snad s výjimkou derby) a je otázkou, zda je opravdu nutné, aby byl v základu na úkor kluků, kteří na svou příležitost čekají. Na druhou stranu z Marka Jarolíma mam pocit, že jde pře ci jen nahoru a zvlášt v utkáních se slabšími soupeři naznačuje, ze by mohl být platným hráčem, včera měl několik pěkných momentů. Jinak opět smekám před Šmícou, to je prostě hráč z jiného světa a je obdivuhodné, že si dokáže udržovat výkonnost i v tomhle věku a po tolika zdravotních potížích, krytí balonu, přesnost přihrávek, hra jeden na jednoho, ostatní kluci se snad od něj ještě něco naučí, včera se mi zdálo, jako by Marek J. nebo Milan Ivana něco odkoukali a začínali zkoušet podobny věci...

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      Jachym     před 15 lety 20.10.2008 14:08 |  
      0 0

      Martyni, tys vůči Jardovi prostě zaujatý, ale aspoň to přiznáš. Přitom na slabší soupeře jeho technika platí, kromě gólu tam měl ještě nekolik nebezpečných situací. Ale kdo chce Jardu bíti, vhodná písmena na klávesnici vždy najde:-) Ale to bychom tady řešili donekonečna. Jinak je ale bohužel jasné, že to, co stačí na Příbram, Zlín, Olomouc nebo dneska už i Spartu, nestačí na průměrný rumunský tým a už vůbec na přední týmy anglické nebo německé ligy. Z tohoto pohledu je třeba zůstat na zemi.

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 20.10.2008 14:59 |  
        0 0

        Ja vim, trochu jsem, ale neni to nic osobniho, mne proste nesedi zpusob hry, jako typ hrace, jinak osobne proti nemu nic nemam, vlastne ho mam rad jako kazdyho slavistu.

  10. Re: Slavia - Kladno 5:0

    Wudan     před 15 lety 20.10.2008 13:42 |  
    0 0

    nevite nekdo jak je na tom TAVARES se smlouvou? Do kdy ma podepsano? Chystaji novou? Pokud ano, tak na jak dlouho????

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      jane (admin)     před 15 lety 20.10.2008 15:35 |  
      0 0

      Staci se podivat na soupisku hracu tady na SN, u vetsiny hracu je uvedena delka smlouvy.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      EdCable     před 15 lety 20.10.2008 15:40 |  
      0 0

      Prisel loni v lete s dvouletou smlouvou s rocni opci, takze do jara 2010, potencialne 2011 je u nas pod smlouvou

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        EdCable     před 15 lety 20.10.2008 15:41 |  
        0 0

        Samozrejme blbnu, do leta 2009, potencialne 2010

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          Wudan     před 15 lety 20.10.2008 19:30 |  
          0 0

          dik

  11. Re: Slavia - Kladno 5:0

    huhu     před 15 lety 20.10.2008 15:07 |  
    0 0

    dneska jsem se dočetl, že za spartu B nastoupil Belaid. mají spolu kromě jména něco společného?

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      mamut     před 15 lety 20.10.2008 15:13 |  
      0 0

      Jsou to bratři.

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      EdCable     před 15 lety 20.10.2008 15:33 |  
      0 0

      Byl ve Slavii na testech, ale nechteli ho, tak to zkusil ve Sparte....

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        huhu     před 15 lety 20.10.2008 20:21 |  
        0 0

        díky chlapci za info, já už jsem to asi někde zachytil, ale pak zase vypustil...teď už si to budu pamatovat:)

  12. Re: Slavia - Kladno 5:0

    Viking     před 15 lety 20.10.2008 16:07 |  
    0 0

    Aktuální zpráva - kapitán Hamburku David Jarolím byl v německé fotbalové lize zvolen hvězdou utkání proti Schalke a dostal se do ideální sestavy kola magazínu Kicker.

    To mi hlava nebere, že za repre vždycky zahraje takovou tužku...

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      mamut     před 15 lety 20.10.2008 16:13 |  
      0 0

      hold jiný styl....

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      slaviator     před 15 lety 20.10.2008 19:10 |  
      0 0

      V HSV má prostě jiný úkoly, než v repre. V repre na něj lidi nadávaj (někteří fanoušci, ale třebas i Rada ho možná kvůli tomu nestaví), že hraje "moc pomalu" a má dlouho míč na noze... (že by paralela s Jardou Černým? :-)), ale v HSV je velmi, velmi platnej hráč... A taky tam asi tolik nemusí tvořit hru. Ono, kdyby v repre hrál vedle Rosického, by to asi taky šlapalo úúúplně jinak

  13. Re: Slavia - Kladno 5:0

    vosaa     před 15 lety 20.10.2008 19:02 |  
    0 0

    Nepřišlo vám,že nás tam bylo včera víc jak 11000 a něco? Já typoval 14000, tohle mě dost překvapilo

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      Viking     před 15 lety 20.10.2008 19:06 |  
      0 0

      No během poločasu se hodně lidí přesunulo z kotle za bránu ke kolejím, ale taky mi přišlo že tam bylo tak o dvě tisícovky lidí víc...

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        vosaa     před 15 lety 20.10.2008 19:28 |  
        0 0

        no já byl mezi nima :) Ale i tak....

      • Re: Slavia - Kladno 5:0

        lucky-pilda     před 15 lety 20.10.2008 19:40 |  
        0 0

        jééé, tak to me tesi, ze jedno ze specifik staryho Edenu, premistovani se v polocase za branky soupere, je zase zpet ;-) Doufam, ze si zas nejakej jouda nevzpomene, ze je to proti regulim a nebude ty lidi vyhazovat ...

        • Re: Slavia - Kladno 5:0

          Viking     před 15 lety 20.10.2008 20:51 |  
          0 0

          Vyhazovat je nebude do té chvíle, než ty místa budou obsazená. Každopádně je to dobře útočit víceméně celý zápas proti vlastním fanouškům.

          • Re: Slavia - Kladno 5:0

            vosaa     před 15 lety 20.10.2008 22:00 |  
            0 0

            No než jsme se usadily nadobro tak sme si musely třikrát přesednout páč se lidi vraceli s klobásama a na svých místech trvali. Ale musim říct že sem tam byl naposled, ne že by pohled na kotel nebyl pěknej, ale atmosféra na jihu byla dost špatná :( Jedinou výhodou byly ty goly, hlavně ten poslední Ivanův :)

  14. Re: Slavia - Kladno 5:0

    Booca     před 15 lety 20.10.2008 20:39 |  
    0 0

    A ted hurá na Boleslav,ať to tam maj kuci jako doma ;)

    • Re: Slavia - Kladno 5:0

      vosaa     před 15 lety 20.10.2008 22:01 |  
      0 0

      Jak v minulé sezoně!!!