O Slavii

Goce Toleski na hostování do Olomouce

Dva dny před ukončením přestupního období odchazí na hostování další slávistický hráč, půl roku bude hostovat v Olomouci útočník Goce Toleski.

"Rozhodl jsem se odejít do Olomouce, kde věřím, že dostanu více příležitostí hrát. Pro moji kariéru je důležité pravidelně nastupovat, nikoliv sedět na lavičce. Slavii přeji, aby obhájila titul, kluci to určitě dokáží," uvedl útočník, který přišel před rokem z Mostu. Součástí hostování je dohoda, že Toleski nemůže nastoupit ve vzájemném zápase proti Slavii.

Komentáře (100)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

    Chovi     před 15 lety 14.02.2009 13:26 |  
    0 0

    Je tam opce?

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      slaviator     před 15 lety 14.02.2009 13:28 |  
      0 0

      ne

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 22:18 |  
        0 0

        cheers

  2. Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

    DrFe1     před 15 lety 14.02.2009 13:27 |  
    0 0

    No tak alespoň, že nám nedá ve vzájemném zápase gól. Já bych radši "odešel" Šenkeříka, přeci jenom Goce je gólovější. Taky mi chybí informace dokdy má Goce u nás smlouvu, víte to někdo ?

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      slaviator     před 15 lety 14.02.2009 13:28 |  
      0 0

      prosinec 2009 + je tam pak opce

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        DrFe1     před 15 lety 14.02.2009 13:43 |  
        0 0

        Díky za info

  3. Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

    bongor     před 15 lety 14.02.2009 13:27 |  
    0 0

    Nedá se nic dělat,všechny kluky si nechat nemůžeme,i když by nám to moc nevadilo.Ale jim určitě,každý chce hrát.Jeho úkol je jasný:Goce dej sraltě trojku,ať viděj že nejsi žádnej Hongkong ani Austria.A třeba nashle na podzim!

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      smely (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 14:55 |  
      0 0

      taky si myslim, že je to součást naší jarní taktiky, hattrick proti MB, rumunům a chacharům a v létě zpět na LM. No a te'd vážně, viděl jsem kromě nitry všechno v přípravě a zcela upřímně, goce zazdil dost zbytečně pár slibnejch útoků a dost se válel a rozčiloval. asi už něco tušil. uvidíme co besta. šenkymu by to mohlo taky pomoct a uklidnit. tak čau zejtra !

  4. Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

    bongor     před 15 lety 14.02.2009 13:38 |  
    0 0

    Průběh a způsob hry

    Hry se účastní dva týmy, každý o jedenácti hráčích. Na hru dohlíží rozhodčí: hlavní rozhodčí se pohybuje mezi hráči na hrací ploše a má plnou odpovědnost k řízení zápasu; je vybaven píšťalkou, kterou signalizuje zahájení a přerušení hry. Těsně za okrajem hrací plochy na delších okrajích hřiště se pohybují dva asistenti rozhodčího, kteří hlavnímu rozhodčímu praporkem signalizují některé druhy porušení pravidel. Nemají však samostatnou rozhodovací pravomoc.

    Hraje se jedním kulatým míčem, kterým hráči pohybují na hrací ploše:
    Zajímavý co?

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 13:51 |  
      0 0

      Dodatek pravidel č.1..Sparta má vždycky pravdu! Na věčné časy..:)

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        slaviator     před 15 lety 14.02.2009 14:01 |  
        0 0

        Dodatek pravidel č.2: Dodatek pravidel č.1 může být pozměněn :-))

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 14:06 |  
          0 0

          Myslíš na vedoucí úlohu Sparty v českém fotbale..? :-)

          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

            slaviator     před 15 lety 14.02.2009 14:14 |  
            0 0

            Nic není věčné, ani vedoucí úloha Sparty v českém fotbale.. :-)

            "Jsou zloději, které nikdo nepotrestá, a to přesto, že kradou lidem to nejcennější co mají - čas."

            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

              bongor     před 15 lety 14.02.2009 16:07 |  
              0 0

              Vedoucí úloha sralty je daná usnesením ÚV KSČ.A jelikož toto usnesení dosud nikdo nezrušil tak platí nadále.AŤ žije KSČ a jeho dělnická pěst sralta.
              S těma zlodějema jsi asi myslel devadesátá léta,kdy jsme podivným způsobem přišli o několik titulů?

              • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                slaviator     před 15 lety 14.02.2009 16:15 |  
                0 0

                Sparta ale věčná není, neboť je železná a železo co, železo koroduje.. :-) Ale i přesto se dá říct, že Sparta je nejméně přijatelný omyl lidstva. :-)

  5. Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 13:49 |  
    0 0

    Ideální řešení. Jsem za to rád. Uvidíme, jestli to bude poslední transfer. Já bych řekl, že ještě 1-2 kluci pudou na hostování.

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      slaviator     před 15 lety 14.02.2009 14:00 |  
      0 0

      A ještě jeden dva hráči přijdou. :)))) Ne, vážně: už asi vážně ještě jedna hostovačka ven a bude šmitec

  6. Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

    tolsimir     před 15 lety 14.02.2009 14:36 |  
    0 0

    Odchazi logicky hrac co se o misto v pripravnych zapasech pral nejmene. Ja jsem spokojen

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      slaviator     před 15 lety 14.02.2009 15:03 |  
      0 0

      Nejméně, nejvíce... To těžko říct. Ale jde bez op(i)ce, takže jsem taky spokojenej. Na jaře může v Olomouci nabrat herní pohodu, zvýšit si sebevědomí a v létě by se měl hlásit v přípravě na Slavii.

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        bongor     před 15 lety 14.02.2009 16:11 |  
        0 0

        Třeba mu to klukovi pomůže jako posledně Neckovi.Navíc Ford a Peky asi v létě ukončí hostování,protože každý dá 15 gólů a Goce ,vylepšený a neválející se" se nám náramně hodí.

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          bongor     před 15 lety 14.02.2009 16:12 |  
          0 0

          No a jde bez opice i bez ovce,tedy to neuškodí ani ZOO Praha.

          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 17:21 |  
            0 0

            Na Moravě si opici užene raz dva:-)

            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

              slaviator     před 15 lety 14.02.2009 17:25 |  
              0 0

              F Holomóci frčí spíše syrečky než slivovica:-)

              • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                Orlik66     před 15 lety 14.02.2009 19:33 |  
                0 0

                spíš vodka než slivovica - a taky je tam možná nejvíc jeptišek na m2 v Česku

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  slaviator     před 15 lety 14.02.2009 21:28 |  
                  0 0

                  a snad i nejvíce studentů na tisíc obyvatel :-)

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          slaviator     před 15 lety 14.02.2009 16:15 |  
          0 0

          Pekhart je tu na hostování do konce kalendářního roku.

          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

            bongor     před 15 lety 14.02.2009 17:24 |  
            0 0

            AHA

            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

              coolair     před 15 lety 14.02.2009 18:48 |  
              0 0

              ŠÍP

  7. Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

    slimak     před 15 lety 14.02.2009 16:16 |  
    0 0

    Gocemu to velmi pomůže, bude hrát v základu a nastřílí tam 9 gólů, z čehož 2 hned ted sparte:) olomouc ma slušnou zálohu a hráče fotbalového myšlení jako melinho a kobylík, z čehož bude goce určitě těžit

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 16:39 |  
      0 0

      Dobrý podvečer,
      pamatujete si na naše polemiky již asi před dvěma týdny o tom, jestli Goce nebo Šenkeřík. Vím, že je to pro něho (Goceho) taky těžké, ale ten Šenkeřík bude potřeba víc . Tedy aspoň si to myslím (jinak mám rád oba). Je mi jasný, že ani KJ se nerozhodoval lehce. Ale je v tom kus pragmatiky. Fořt v létě odejde, Šmicer také nevíme a tak ten půlrok bez opce je asi to nejlepší řešení. No a co zítra:

      Vaniak - Grajciar, Suchý, Hošek, Šiklič- Šenkeřík, Belaid,Cissé,Švento - Pekhart, Besta

      na střídání to si netroufnu, ale KJ využije všech, nevím kolik budou moci střídat hráčů, ale je to příprava, tak všechny, co mohou. Jen mi prosím Vás povězte .... proč musíme začínat ligu takhle brzo? Už vidím ten terén ve Zlíně, na Viktorii, na Kladně, v Příbrami, a kolik ještě dalších stadionů budou mít terén na pytel..? Vždyť se nehraje žádné mistrovství, není žádná akce v červnu. Prostě tomu nerozumím. My musíme začít v termínu, kdy se bude lýžovat v Liberci, kde Ota musí nasadit veškerou televizní techniku a dodělat ty zlodějny, co tam jedou ve velkém. Třeba jsem opravdu "blbej".
      Sokrates55

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        quelhar (admin)     před 15 lety 14.02.2009 17:08 |  
        0 0

        Zdravim Sokrate.
        Myslim si, ze misto Senkerika bude hrat Jarolim a misto Pekharta Fort. Senkerik v priprave zadny zapas nehral zaloznika, takze proto neverim, ze tam bude hrat prave v generalce. No a Fortovi se zase v priprave darilo a proto verim, ze dostane prednost pred Pekhartem.
        Tereny budou na nekolika stadionech horsi, ale to jsou kazdy rok, s tim nic neudelame. To bychom museli hrat az od dubna, navic na jare to je kolikrat jeste horsi nez v zime, kdy mrzne. Nas se to dotkne za 14 dni na Zizkove, kdy budeme hrat se Strizkovem, ale snad tam travnik pres zimu setrili a ten jeden zapas, ktery tam Zizkov ted odehraje, ho uplne neznici. Uz se zacinam dost tesit, verim, ze v lete titul opet oslavime, prestoze se nam v prvni casti jara muze priblizit Mlada Boleslav vzhledem k lehcimu losu. Zapas s Plzni hodne napovi, co budeme moci od jara ocekavat.
        Sparta porazila prumerny Linz 3:0, neprislo tam ani 1000 lidi. Uz jsem na jedne diskuzi cetl vyjadreni jednoho, ktery odesel drive, ze hra nebyla dobra. Tam to asi taky nebude vypadat na stihaci jizdu bez jedineho zavahani. Nas ceka zitra vyrazne tezsi souper, ktery by nas mel skutecne proverit. Jsem zvedavy, jakou hrou se budeme prezentovat.

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        bongor     před 15 lety 14.02.2009 17:13 |  
        0 0

        Ahoj Sokrate,my všichni jsme blbí,z toho už si nic nedělám,přiznávám se,jestli Tě to nějak utěší.Pozná se to na tom,že nám zase utekla jedna perfektní možnost,jak zbohatnout a to právě Tebou zmiňovaný Liberec.Já blbec,že jsem se tam nějak nevnutil.To Jiří 1 je jiná klasa,ten už nám píše příspěvky rovnou od plného korýtka.Ale obávám se,že ani on něpřijede z Liberce tak bohatý,aby nás ,celou zdejší kompanii pozval na pivo.Spíš tam asi zametá sníh před hotelem.Je to tak Jirko?Proč se hraje fotbal v nevhodném počasí?Je to proto,abychom nebyli příliš rozmazlení.Však jejich jasnosti,šéfové ČMFS, dobře vědí co na nás platí.Ještě by začalo na fotbal chodit příliš mnoho lidí,otravovali by ve frontách před stadiony a vůbec,zdržovali a oxydovali by.No mám obavu,že jsem to nevysvětlil právě nejlíp,to bude asi tím,že ve skutečnosti mi zůstává činění ČMFS zahaleno neproniknutelnou mlhou,stejně jako Tobě .A taky to není nic pro nás blbce a vůbec nic nám do toho není,protože nás nikdo nikam nezvolil a nezvolí.

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 17:43 |  
          0 0

          Děkuji Vám oběma,
          hm s tím Šenkeříkem asi máte pravdu, Fořt byl v přípravě "golovej", tak uvidíme zítra. On ten Slovan bude asi dost dobrý, tak nás to aspoň prověří. Hlavně abychom viděli dobrý fotbal, hraný s chutí. Sokrates55

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 17:37 |  
        0 0

        Zdravím, já bych řekl, že v základu začne Fořt (místo Pekharta) a MJ (Belaid byl s repre) , ale KJ to prostřídá a zapojí i Trappa, Pekharta a možná i toho Dense na beku. To hostování mi přijde jako velmi rozumné. Na jaře se naši forvardi otestují a v létě se rozhodne, s kým budem počítat dál.

        Ty terény nebudou nic moc, ale snad to nebude tak zlé. Z těch oranišť je to teď Bohemka (která má prý nějakou dohodu, že v případě špatného hřiště na Žižkově bude hrát na Strahově), ale ono snad bude lepší umrzlé hřiště než bahno. Pamatuju na loňský zápas ve Zlíně (a to bylo o až Velikonocích, o měsíc déle a bahno to bylo příšerné, rozhodl to zrovna Goce, jak víme). Plzeň bude velká neznámá, ten rozjezd bude asi trochu rozkodrcaný po těch změnách v sestavě, ale myslím, že je lepší soupeř, který chce hrát fotbal, než Budějice loni, navíc v Edenu se nedáme! Musíme prostě útočit, když obrana je v troskách:) Když se dobře rozjedeme, tak věřím, že s tím náskokem už to nepustíme, to by byl hřích.

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 17:59 |  
          0 0

          Jak to vypadá, asi do toho takhle chceme jít. Proto máme asi tolik útočníků. Ono to vlastně takhle bylo i na podzim, kdy jsme hráli pořád dopředu a napadali už Necidem rozehrávku stoperů a ná přechod do útoku jsme se snažili udělat taky co nejrychleji, i když se to někdy nepovedlo. Když jsem viděl, jak včera dostal ten Hoffenhaim od Leverkusenu nakládačku, to byl masakr, co? A dneska Herha dala Bayern. Pic kozu do vazu. Sokrates55

          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

            quelhar (admin)     před 15 lety 14.02.2009 18:07 |  
            0 0

            Obrana Herthy byla dost zoufala a nebyt Drobneho v brane, tak by pravdepodobne odjel Bayern se tremi body. Drobny byl opravdu vynikajici.

            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 18:24 |  
              0 0

              Drobný byl opravdu výborný. :-)) I ten gol dostal asi až po třetí dorážce. Je fakt že to bylo všechno se stěstím, ale body mají doma. Ten Voronin při prvním golu, co tam ten stoper Bayernu předvedl, to se nevidí. Zaspal jak broučkové od Krafiáta. Sokrates55

  8. Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

    quelhar (admin)     před 15 lety 14.02.2009 18:28 |  
    0 0

    Koukam, ze odbornici z deniku Sport uz Sparte pricetli dva body jeste pred zacatkem jarni casti sezony. No jo, prani otcem myslenky... Viz pasaz v clanku
    http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga-priprava/67236/sparta-nedala-linci-sanci.html

    Jarní část začíná Sparta v neděli na hřišti Olomouce, do druhé poloviny vstoupí pražský klub ze čtvrtého místa s osmibodovým mankem za vedoucí Slavií.

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 18:39 |  
      0 0

      Taky jsem se toho všiml. Je to úsměvné. Budem dělat, že "jakoby" nic.
      Já mám "takový mravečení" v zádech, že víc práce bude s Baníkem. Ale uvidíme. Je fakt, že "rudej" do toho dá "všechno". Sokrates55

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        quelhar (admin)     před 15 lety 14.02.2009 18:41 |  
        0 0

        Baniku neverim. Hraji spatne a navic hraji 8 zapasu venku a jen 6 doma. To Bolka to ma naopak - 8krat doma a 6krat venku. Rekl bych, ze nejvetsi souper bude ona.

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 18:44 |  
          0 0

          Kéž bys měl pravdu :-)) Sokrates55
          Přeji pěkný večer a zítra uvidíme. Jdu za kulturou........... Sokrates55

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          zz     před 15 lety 14.02.2009 19:46 |  
          0 0

          Já bych byl opatrný ve velkých soudech. Ani jeden z nás neviděl Baník ani Bolku.
          Stačí si vzpomenout na loňské jaro, kdy jsme byli na odpis a pak z toho byl titul.
          Těch faktorů může být hodně. Já jsem třeba věřil před sezónou Brnu a kde je?
          Projevilo se tam hodně faktorů od velké marodky, kauzy Besta až po úzký kádr a ztrátu formy opor jako Polách.
          Podobně jsi Ty před sezónou favorizoval Spartu, že bude hrát o titul s námi a kde je ?
          Kdo čekal, že překvapí Příbram, když v přípravě hrála tragicky a dostávala nakládačky od Hradce a dalších klubů.
          Sparta dneska velká bída a nuda. O něco lepší než my proti Nitře, která dnes prohrála s Žižkovem 3:1.
          Sparta jedná s Libercem o výměně Jeslínek Blažek. Uvidíme, co uvaří.
          Sparta potřebuje útočníka jako sůl, Holenda v útoku není dobrý nápad.
          Stejně tak Hušek na stoperu a Kulič na kraji zálohy. I když dal góly, jeho výkon se mi nelíbil.
          Dobře se jeví Kucka. Linz slabý soupeř.
          Jsem zvědavý, jak to dopadne s Abrahámem. Jen doufám, že ho Slávia nebude muset platit. Snad po něm někdo sáhne na hostování.
          Uvidíme zítra, budeme zase o něco moudřejší.

          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

            quelhar (admin)     před 15 lety 14.02.2009 20:00 |  
            0 0

            Tak zadne velke soudy nedelam, jen proste Ostrave neverim a mam k tomu minimalne dva duvody - jednak los (vyhravat venku je proste tezsi nez vyhravat doma) a jednak slozeni tymu. Podle me nejde hrat o titul se dvema utocniky (Strihavka, Zeher) a par mladiky, kteri ligu jeste nehrali, jako treba Markovic.

            Verim, ze zitra vstrelime opet alespon dva goly, coz se nam vetsinou v priprave podarilo. Vykon uz by mel byt takovy, jako by se hralo o ligove body - a verim, ze hraci si zitra nedovoli neco vypustit pred publikem v Edenu, kam snad prijdou alespon dve tisicovky divaku.

            A vymena Jeslinek - Blazek, na tom by podle me nevydelal vubec nikdo, mozna tak Jeslinek, ktery by si zahral vice nez ve Sparte. V generalce hral Blazek v zakladni sestave, takze s nim asi Skorpil pocita. Nevidim duvod, proc by ho v tom pripade mel poustet konkurentovi v boji o pohary, zvlast kdyz kvalita nahrady je pomerne sporna.

            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

              zz     před 15 lety 14.02.2009 20:29 |  
              0 0

              Hlavně nemohou hrát Střihavka se Zeherem spolu, to je nesmysl.
              Myslím, že K Střihavkovi posune Lukeše.
              Útok je velká slabina Ostravy, ale počkám si až na zápasy.
              Ztráty jsou velké-Svěrkoš, Galásek, Mičola, Řezník, Tomašák.
              Nechápu Ličku, že začal s hledáním útočníka tak pozdě.
              Slovan je silný soupeř, uvidíme opět Dosoudila a Gaucha.
              Je to dobrá příprava před ligou.
              U Blažka může jít o výměnu+ peníze pro Liberec, což může být pro Kárla zajímavé.
              Ale Sparta se mi nelíbila.

              • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 20:55 |  
                0 0

                Vážně chtěj Blažka? Já bejt Kárlem, tak to beru hned. Zbavit se problémovýho útočníka za typově stejnýho, ale poctivýho kluka a ještě na tom trhnout dobrou provizi? Myslim, že neni co řešit. Ostravě bych taky věřil, ale quelhar má dobrej potřeh, že hrajou víc venku a tam bejvaji slabší než na Bazalech, krom toho maj slabší kádr. Bolka doma je silná, ale taky maj teď zraněný útočníky, Hubníka ještě nemaj. Bude to zajímavé, ale taky věřim víc té Bolce, překvapit může Plzeň a Olomouc, naopka si mysli, že ještě větší propad zažijou v Teplicích.
                Jenom, proč by nemohl hrát Zeher vedle Střihače?

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  zz     před 15 lety 14.02.2009 21:03 |  
                  0 0

                  Protože to nefunguje.
                  Typově se k sobě nehodí.
                  Bolka nejméně oslabila, Ostrava a Slávia hodně, mají i dost zraněných.
                  Výhodou Slávie je náskok z podzimu a širší kádr.
                  Třeba bude Večeřa venku hrát na jednoho útočníka.
                  Ostrava má problémy, ale počkám si až na mistrovské zápasy.
                  Příprava je jen příprava.
                  Ono v prvních kolech na těžkém terénu to bude hlavně o bojovnosti.
                  Docela se děsím terénu na Žižkově proti Střížkovu.

                  • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                    Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 14.02.2009 21:21 |  
                    0 0

                    Doufám, že přijde nějaká siberie a přesunou to na Strahov, to by bylo ideální.. S tim Zeherem ti nevím, myslel bych, že budou hrát vedele sebe v pohodě, no uvidíme, to je problém Večeři, ale má tam i Ličku, Mičolu. . + toho kluka z Příbrami, vypadlo mi jméno. Každopádně na vzájemnej zápas s Ostravou se těšim vždycky. BTW nedávno psal Standa ve Sportu( když dal toho stýho góla), že neni žádnej ekvilibrista a nejtechničtější gól dal asi Blažkovi.. ale já bych tedy vzpomněl tu jeho přehazovačku s Ostravou. . památnej zápas pro něj i Necku. Všichni maj problémy.. ještě jsem zapomněl na Liberec, ten je při přestupech hodně nenápadnej, ale bude podle mě silnej.. Bude to krátka zajímavý jaro, rozjezd bude podstatnej. . buˇsi udržíme odstup, nebo ztratíme náskok a začne se vlastně nanovo. Já věřím, že si to ohlídáme. Zápas s Plzní bude hodně nečitlnej, ale já věřim, že lidi budou hladoví a rozeřvou Eden tak, že ty kluky k výhře dotlačíme:-)

                    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                      zz     před 15 lety 15.02.2009 09:15 |  
                      0 0

                      Liga se na jaře ještě více vyrovná.
                      Mičola je pro jaro nepoužitelný, jeho zranění je vážnější než se čekalo.
                      Liberec neposiluje, protože nemá peníze na posily.
                      Až uvidíš Zehera vedle Střihavky, tak pochopíš, proč je to nesmysl.

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  slaviator     před 15 lety 14.02.2009 21:35 |  
                  0 0

                  Mno, otázkou je, zda za současné situace se Blažkovi do Sparty ještě bude chtít.. :-))

                  • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                    slaviator     před 15 lety 14.02.2009 21:54 |  
                    0 0

                    Mno, tak omluva, hostování s opcí by to mělo prej bejt... se divím, že tam furt chce...

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  Glazzy     před 15 lety 15.02.2009 16:17 |  
                  0 0

                  Netvrdil bych že Slavie oslabila, místo Necida několik kvalitních útočníků, Tavarese by měl nahradit Cisse bez větších problémů, Krajčík by snad taky nemusel tak moc chybet...

              • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                urs (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2009 15:46 |  
                0 0

                mě se sparta taky nikdy nelibila ;)

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      bongor     před 15 lety 14.02.2009 18:49 |  
      0 0

      Já jsem to nečet,protože Český Spart čtu jenom když potřebuju papír na WC.Ale že soudruzi udělají toto jaro skutečně možné i nemožné,aby ještě vyhráli titul,na to se musíme připravit.On totiž ten jejich sponzor není taky bezedný a počítám,že by jim další propad financí už netoleroval.Jde jim doslova o život.

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        bongor     před 15 lety 14.02.2009 19:09 |  
        0 0

        Ale na netu už máme ty jejich příšerný kecy zase znova."Sparta přejela Linec".Už aby zase dostali pořádnou nakládačku.Věřím Olomouci,Goce dá tři.Potřebujou to jako prase drbání!

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          Glazzy     před 15 lety 15.02.2009 16:21 |  
          0 0

          Myslim ze u Sparty nejsme prehnane skeptict, dluhy Sparty sou mnohem vetsi nez jaka byla jejich priznana ztrata za posledni rok, navic smlouvu na stadion maji uz jen na rok a prihledneme-li ke stavu Letne nevim jestli se jeste nekomu bude chtit podepsat...

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        taximan     před 15 lety 14.02.2009 20:33 |  
        0 0

        Moc sem neprispivam protoze resit teorie o sestavach a prestupech v zimni prestavce mi vetsinou prijde jako ztrata casu. Nicmene tyhle teorie o sponzorech sparty a jak jim jde o zivot me uz pekne toci. Nechte si to od cesty... protoze tohle je jen zbozne prani. Daniel Kretinsky ma spartu jako svoje dite. Ted dochazi k urcitym zmenam v jat, narovnani majetkovych vztahu, tvorba nove spolecnosti v oblasti energetiky, v ktere bude mit nezanedbatelny podil. Chteji vydelat na krizi, investovat a myslim ze se jim to povede. Ten clovek je uspesny v realne ekonomice, ma hromadu penez a vsichni mu jdou na ruku a nechavaji mu volny prostor ohledne sparty. Jestli veci pujdou nadale touto cestou, tak bude moct sponzorovat sam spartu klidne dvacet let. Samozrejme jestli neztrati nervy... ale vzhledem k tomu, jak dlouho ho to drzi, vzhledem k tomu, ze ho nezvyklal ani utok spartanskych fandu - nemyslim si, ze by to jentak pustil. Samozrejme ze se setri i na sparte... ale tady je proste prani otcem myslenky. Taxi

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          zz     před 15 lety 14.02.2009 20:48 |  
          0 0

          Nechci Tě zklamat, ale Sparta není schopna zaplatit peníze za trochu dobrého útočníka a nechá trápit Holendu v útoku. To o něčem svědčí.
          Ve Spartě se hodně šetří.
          Kdo viděl dnešní výkon, musel být hodně zklamaný.
          S Holendou v útoku a Kuličem na kraji nelze čekat zázraky.
          Většinu hráčů přivedla Sparta na hostovačku. Proč asi?
          Na seznamu posil bylo hodně jmen, ale nakonec kromě Hubníka a Kucka nic pořádného Sparta nepřivedla.
          Jako výsměch je příchod Hubera.
          To, že Křetínský nerozumí fotbalu, není nic špatného. Ředitel Novy taky nerozuměl médiím, ale dokázal se obklopit schopnými lidmi.
          Křetínský nasekal ve Spartě jen vysoké ztráty.

          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

            taximan     před 15 lety 14.02.2009 21:12 |  
            0 0

            Jenze ja nemluvim o ztratach, nebo o tom, ze se nesetri. Sparta je vedena spatne, ale porad je to Kretinskeho dite, s kterym si muze delat co chce a ma na to kapital. To ze v tom ted nechava spartu vymachat nemusi do budoucna vubec nic znamenat. Podle me zkousi nizkonakladovou cestu jakou se dala Slavia. Kdyz tahle cesta nebude fungovat, tak zkusi jinou (stejne jako porad zkousi jiny a jiny trenery)... sparta proste nebojuje o zivot, na ostatnich sponzorech zase tolik nezalezi - dokud je tam Kretinsky, tak bude kam sahnout. Taxi

            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

              lassiter     před 15 lety 14.02.2009 23:06 |  
              0 0

              Křetínského dítě...nevím. J&T na tom dobře není, dostalo se do určitých problémů, které řešilo tak, že prodalo 40% svých energetických aktiv PPFce. V novém společném podniku má i sám Křetínský 20%, což je podíl v řádech miliard korun, které on musel nějak získat, z větší části zřejmě půjčkou. Křetínský je jistě bohatý člověk, ale URČITĚ to není člověk, který bude ze svého dotovat ztrátovou Spartu.

          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

            quelhar (admin)     před 15 lety 14.02.2009 21:39 |  
            0 0

            To je ten Huber tak spatny, ze je jeho prichod vysmech? Stejne tam je jen jako treti stoper na pul roku, nez prijde Hohender, stejne jako loni Hainault a predtim Brezinsky.

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          bongor     před 15 lety 14.02.2009 21:09 |  
          0 0

          Tady milý taxi neřešíme Křetínskýho,že mu jde o život.Nic takového sem nikdo nepíše.Neřešíme ani,kolik Křetínského to jeho "dítě"stojí.Jen jsme si dovolili zapochybovat,že sponzoři sparty budou donekonečna tolerovat její sportovní bídu.To ale řešíme jen kvůli naší zcela oprávněné obavě z toho,co ten spolek dokáže udělat pro své
          sportovní úspěchy na nesportovním poli,když mu povolí nervy.Známé je jejich oblíbené heslo:"Pro úspěch musíme udělat všechno".A slovo všechno má více významů.Pro nás je ten jeden z těch významů dost zlověstný.Proto se o tom vůbec zmiňujeme.Z fotbalistů sparty tedy strach nejde,to nám věř,ti ať si hlídají svůj střed tabulky.

          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

            taximan     před 15 lety 14.02.2009 21:22 |  
            0 0

            Omlouvam se, jestli jsem to pochopil spatne - rozumnel jsem tomu tak, ze sparte jde o zivot a s tim hrube nesouhlasim. Ale mate pravdu v tom, ze dost lidem ve vedeni se zidle klepou a ti mohou zkusit napravit svuj neuspech pri skladbe tymu nejakou zakulisni taktikou. To ano. Na druhou stranu se nemohu zbavit dojmu, ze posledni roky se opravdu cesky fotbal hodne ocistil, tim nerikam ze je cisty - ale minule jaro nam dava nadeji. On je kazdy zapas vysilan, novinari misto kamaradickovani s funkcionari a mlzeni, naopak kazdou spornou situaci radi nafouknou. Ona je proste jina doba. Taxi

            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

              bongor     před 15 lety 14.02.2009 21:44 |  
              0 0

              To je Taxi úplně v pořádku,že diskutujeme a máme na věci různé názory.Máš pravdu,že teď se zdá,že je fotbal trochu čistější.Přece jenom od doby "Ivánka"to začalo být víc na očích.Ale když jde o hodně
              a je to nebezpečný,tak se může přitlačit na pilu a někomu může přistát
              řadově desetkrát víc než bývalo zvykem.No a potom už nějaké riziko
              Ti přijde o hodně méně nebezpečné.Nezapomeń,že se hraje o zhruba
              200-250 Mega.

              • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                taximan     před 15 lety 14.02.2009 22:26 |  
                0 0

                Spekulace tohoto vyzneni nemam rad. Pripominaji mi trochu poplasnou zpravu, ktera podobne udalosti privolava. Samozrejme ze z toho mam strach, ale podobne teorie v tuto chvili podle me nejsou na miste. Jde samozrejme jen o pocit. Taxi

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  bongor     před 15 lety 15.02.2009 06:53 |  
                  0 0

                  Jenže naše zkušenosti z nedaleké minulosti mluví o opaku.Teď si přesně nevzpomenu co to bylo za ročník,kdy jsme po podzimu o mnoho vedli.Všechny noviny o nás psaly,že hrajeme výborný fotbal
                  a že Sparta na nás nemá.A přišlo jaro a serie kouzelných úspěchů
                  bolševika,udělali skoro 100% bodů,samé podivuhodné 1:0,většinou za nezištné spolupráce dvanáctého hráče.A oni nás přejeli.Tak ve světle jejich několikrát prokázaného umění nemožného se mi můj názor nejeví jako polašná zpráva.

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      slaviator     před 15 lety 14.02.2009 21:30 |  
      0 0

      Ty dva body jsou za to, jak prezentovali český fotbal v Hong Kongu...;)

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        bongor     před 15 lety 14.02.2009 22:01 |  
        0 0

        Ano ano,byl to skvělý úspěch skvělého mužstva.Za to jim právem náleží premie 2 body.

  9. Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

    tuleniksobe     před 15 lety 14.02.2009 21:07 |  
    0 0

    Mám pro odchod Toleskiho pochopení. KJ nemá rád hráče, kteří na hřišti nenechávají 100% a ještě se po trávníku válí po každém kontaktu s protihráčem a upřímně, to je právě Goce, kterýmu vyhovoval Most, protože jeho hra byla založená na tom, že hráli právě na něj a spoléhali na to, že mu tam něco spadne. Necka - byť i dřív mu to tam docela padalo - se ve Slavii prosadil až v okamžiku, kdy na hřišti začal makat, běhat a bojovat i po ztrátě míče - např. to jsem u Goceho nikdy neviděl. Takže Goce, ať se ti daří a za půl roku se vrať, třeba ti to napodruhý vyjde

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      zz     před 15 lety 14.02.2009 21:15 |  
      0 0

      Ono těch hráčů, co nejezdí po zadku, je v našem kádru více a nikam nejdou.
      Důvod odchodu Toleskiho zná jen Karel Jarolím.

    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

      harry     před 15 lety 14.02.2009 22:28 |  
      0 0

      S tímhle nesouhlasím.Podle mně je jeho odchod menší chyba,koneckonců ani u nás nemá zdaleka tak špatnou bilanci v poměru odehraný minuty-goly(narozdíl od neproduktivních Šenkeříka s Ivanou)...Ale uvidíme na jaře -třeba nás nový útok Besta-Fořt(Pekhart) nechá zapomenout...

      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

        DrFe1     před 15 lety 15.02.2009 00:03 |  
        0 0

        Tuhle sezonu byli všichni tři (Goce, Šenky, Ivana) efektivní zhruba stejně. Pokud se teda dá vůbec efektivita něják porovnávat, když toho odehráli tak málo. Zde je přehled kolik toho zhruba odehráli a kolik dali gólů (počet zápasů je součtem odehraných minut přepočtených na zápasy).


        Goce - 4,5 zápasu / 3 góly
        Šenky - 4 zápasy / 2 góly
        Ivana 2,5 zápasu / 2 góly

        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

          miross     před 15 lety 15.02.2009 11:42 |  
          0 0

          Pokud hned v prvním zápase dá Goce vítězný gol Olomouce proti Spartě, tak už se nám to hostování začne pomalu vyplácet. Mám pocit, že to první jarní kolo bude hodně určující. Pokud Sparta prohraje, je od nich pokoj. To je hned na začátku zlomí!

          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

            zz     před 15 lety 15.02.2009 11:51 |  
            0 0

            Snad nevěříš, že by nás mohla Sparta ještě dohnat?
            Toho se opravdu nebojím.

            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

              quelhar (admin)     před 15 lety 15.02.2009 11:57 |  
              0 0

              Mozna by se dokonce hodilo, aby se Sparte darilo aspon tak, at vyviji tlak na Bolku a ta ztracela body...

              • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                zz     před 15 lety 15.02.2009 12:11 |  
                0 0

                Četl jsi rozhovor s Gocem ve Sportu?
                Je z něj cítit velké zklamání.
                Mluví o tom, že by rád v létě odešel do ciziny.
                Snad až opadnou emoce, tak si uvědomí, že mu hostování prospěje a do Slávie se může v létě vrátit.
                Hlavně musí být zdravý.
                Já bych byl spokojený, kdyby Sparta žádné poháry nehrála.

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  quelhar (admin)     před 15 lety 15.02.2009 12:32 |  
                  0 0

                  Zatim jsem to necetl. Verim, ze se mu v Olomouci bude darit a kdyby chtel i potom odejit do ciziny, tak ze za nej prijde vetsi suma, nez za kterou jsme jej koupili. Ale myslim, ze ho KJ neodepsal uplne, ze rozhodne neni vyloucene, ze pristi rok bude hrat zase v sesivanem.

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  slaviator     před 15 lety 15.02.2009 14:38 |  
                  0 0

                  Sparta poháry hrát bude, i kdyby "musela" vyhrát pohár ČMFS...

              • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                miross     před 15 lety 15.02.2009 12:13 |  
                0 0

                No ono to jde hrozně rychle! Sparta kromě začátku v Olomouci má dobrý los. Víš co mi všechno dokážeme! Druhé kolo v blátě proti na krev bojující Bohemce nebude lehkých a hned potom Ostrava. po třec kolech můžeme klidně 4 body ztratit. remíza na Bohemce a s Ostravou a už to začne být dramatické!

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  malan (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2009 12:15 |  
                  0 0

                  to se snad víc bojím remízy s Plzní na kterou pravidelně neumíme.Bohemka bude na tom žižkovském bahně nepříjemná,ale takové týmu musíme chtě-nechtě porážet.Baník je můj oblíbený soupeř,věřím v tradiční 3 body.

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  DrFe1     před 15 lety 15.02.2009 12:16 |  
                  0 0

                  Nestrašte. Ono to tak sice vypadá pravidelně každý jaro, ale já vždycky doufám že tentokrát to bude jiný :-)

                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                  mirecek1111     před 15 lety 15.02.2009 13:12 |  
                  0 0

                  Čau
                  Podle mě bude daleko důležitější než los, jestli Sparta ještě stihne dneska kopit nějakého útočníka. Nejsem bláhový, takže mám respekt ale s tím co ted v útoku mají se opravdu nebojím. Holenda ukázal své kvality již na podzim, Bony asi není tak gólový jak jsem si sám myslel a jinak tam není nikdo. A Kulič? to je směšné. Ona Sparta posílila na defentívě a může zápasy vyhrávat 1:0 na jaře ale pokud dostane náhodnou branku, tak pak s tím co v ofenzivě má to může být velký problém obracet.
                  Takže podle mě bude hodně důležitý hlavně dnešek :-) Ono kdyby se jí podařilo ještě dotáhnout kluka co jí na jaře dá 8 gólů tak by to ještě mohlo byt horké jaro. I když kdo ví, třeba jsme se už poučili a stejný kolaps jako minulý rok nás už nečeká. Přece jenom jsme zase o kus zkušenější.

                  • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                    lassiter     před 15 lety 15.02.2009 13:21 |  
                    0 0

                    Přesně tak, představa, že sparta stahuje náš desetibodový náskok s útokem holenda, wilfried plus záložník kulič mi přijde spíš úsměvná. Ono ani ta záloha není nic moc, nemyslím, že Berger dokáže odehrát celé jaro bez zranění. Podobně je na tom s útokem Ostrava. Co se Boleslavy týče, taky nevěřím, že je schopná odehrát jaro tak, aby na nás stáhla šest bodů. Co se terénů týče, myslím, že důležité bylo získání Besty, Fořta, Pekharta i Trappa, kteří těm ostatním "baletkám" a technikům v našem týmu na těhle terénech hodně pomůžou. Já to vidím dobře a jsem relativně v klidu :-)

                    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                      Miklos     před 15 lety 15.02.2009 13:35 |  
                      0 0

                      Nevetsim souperem na jare bude Bolka.
                      Olomouc se odepsala tema odchodama a momentalne navic ma jen 2 utocniky. Sparta posilila v celku dobre. Zejmena ten Kucka se jevi jako dobra koupe. Trosku me mrzi, ze jsme ho nezkusili my.

                      Zajimavej je clanek na Sportu s Gocem. Je tam opravdu citit trochu rozladenosti. Ale treba se tam rozehraje a da tim Slavii 2 krasne moznosti. But si ho stahnout zpet a nebo ho prodat na zapad.

                      Dneska to bude dobry zapas i kdyz nechapu zacatek az v 5. Slavia by mela zvitezit a tim naznacit vsem ligovejm souperum, ze je plne pripravena na jaro.

                      Mam radost, ze i prez precpanou marodku jsou moznosti do defenzivy vcelku dobre. To je znamka velkeho tymu.

                      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                        zz     před 15 lety 15.02.2009 13:58 |  
                        0 0

                        Asi jsi myslel Ostravu místo Olomouce?

                  • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                    zz     před 15 lety 15.02.2009 13:57 |  
                    0 0

                    Ahoj,
                    uvidíme, jestli někoho Sparta ještě udělá, ale s Holendou v útoku a Kuličem na kraji zálohy to nepůjde.
                    Nechápu preferování Holendy před Bonym.
                    Holenda včera zaujal jen množstvím offsidů.
                    Pamič velká bída, Hušek na stoperu je nesmysl.
                    Přivedou Hubera a pak místo něho staví na stopera Huška.
                    Peter má nadváhu, herní výpadek, pro jaro není moc použitelný, Zeman nechápe, co je to defenziva, že je třeba i bránit.
                    Hubník může být často zraněný, to samé Řepka.
                    Když k tomu přidáme lepší vzájemný zápas, tak máme náskok 11 bodů. A to Sparta nedožene.
                    Křetínský měl hodně řečí o tom, jak budou investovat do posil a ve skutečnosti přivedli jen odložené hráče na hostování. Trojan a další posily zůstaly jen na papíře.
                    Sparta bude ráda za poháry.
                    Vypadá to, že jediným soupeřem bude Bolka, ale nechci dělat předčasné závěry, protože jsem Bolku ani Ostravu neviděl.
                    Ztrácet budou všechny týmy, ale Slávia má slušný náskok z podzimu.
                    To je velká výhoda.

                    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                      slaviator     před 15 lety 15.02.2009 14:43 |  
                      0 0

                      Nechci malovat čerta na zeď, ale myslím, že hlavním soupeřem Slavie na jaře bude... Slavie. Až se kluci, co jsou nyní zranění, uzdraví a začnou bojovat o sestavu, až bude ten přetlak. Tak bude důležité, jak to snesou. V zahraničí ty přetlaky bejvaj sice ještě daleko vyšší, jenže v českém prostředí bývá zvykem, že je 15 kvalitních hráčů v týmu a tím to hasne. U nás takovejch hráčů není 15, ale 26 nebo kolik že jich je přesně na soupisce.. :-)

                      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                        zz     před 15 lety 15.02.2009 14:46 |  
                        0 0

                        Ve Slávii marodka nikdy nekončí, toho se nebojím.
                        Problém vidím na krajích obrany.

                        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                          slaviator     před 15 lety 15.02.2009 15:13 |  
                          0 0

                          Na ligu to stačí, v lize tam může na kraji obrany zahrát klidně i ten Grajciar, snad bude brzo k dispozici Ferry... Na druhý straně si Hubáček taky svoje ukope, a kdo ví zda Jablonský na hostování zamíří či nakonec zůstane, to samý Kindel na pravo... V lize s tím obavy až tak nemám, na jaře budou maximálně tři zápasy co nás prověří: s Ostravou, s Boleslaví, Libercem a možná ještě tak Spartou... Ale pak v létě asi někdo bude muset přijít, pokud budeme chtít postoupit, byť přes dánského či jakého to mistra.

                          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                            MarHud     před 15 lety 15.02.2009 16:24 |  
                            0 0

                            Zdravím Všechny milovníky míče kopaného!Jakožto kovaný sparťan i já občas zabrousím na Vaše SN a pročítám leckdy trefné někdy méně trefné a někdy velmi zábavné komentáře.Co mě ale docela zaráží jsou příspěvky jakéhosi zcela zjevně intelektuálně založeného slavisty,který si nechá říkat Bongor.Tento neuvěřitelně milý pán,samozřejmě co se týká naší milovaný Sparty,nás jinak nenazve,než bolševici,komunisti o zkomolenině názvu našeho nejslavnějšího a nejúśpěšnějšího klubu ani nemluvě.Nechci se tady pouštět do historických polemik ale přemýšlel jsem o tom co ho k tomu vede.Jednou zde uvedl,že od roku 47 pro něj není Sparta soupeř.Rád bych podotkl,že Sparta byla v těchto letech mistrem pouze v letech 48,52,54,65 a 67.V takzvané době normalizace v sedmdesátých letech ani jednou,dokonce v roce 75 sestoupila.Trochu divná podpora ze strany soudruhů není liž pravda?O báječném válci jménem Sparta,který vytvořil v osmdesátých letech fenomenální Václav Ježek se snad nemá cenu bavit anebo že by ano?Totéž platí i oSpartě let devadesátých.O tom co se děje ve Spartě ted´se mi mluví těžko ale do značné míry za to může současné vedení a dokud se ve Spartě nezačne pořádně makat tak jako tomu vždy bylo nezlepší se nic.Další věcí,která mě samozřejmě napadla byla frustrace z absence stadionu.Pokud vím původně stál stadion Sparty v místě dnešního Technického muzea do míst kde stojí dnes se Sparta stěhovala tuším v roce1916 a stojí tam do dnes.Slavia v té době měla již dávno postaven stadion na Letné v místě bývalého pomníku Stalina.To,že se soudruhům zalíbilo místo pro budoucí pomník právě na místě bývalého slávistického stadionu je pouze proto,že na něj bylo krásně vidět.Kdyby byly stadiony situovány opačně pakovala by se Sparta o tom jsem přesvědčen.A poslední věc komunistický ochoz na Letné nechal bolševik postavit ne kvůli Spartě ale proto,že odtamtud mohli krásně sledovat ty svoje přehlídky.Takže já si myslím,že Bongor je buď bejvalej těžkej komouš anebo je příliš mlád.Takže Bongore běž do prdele a příště jen uctivě.S pozdravem ať žije AC SPARTA PRAHA zdraví MarHud.

                            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2009 16:44 |  
                              0 0

                              Ano, oba kluby měli těžkou minulost ale vás vzali na milost právě v těch osmdesátejch, kdy si vás oblíbil Štrougal nebo kterej komouš a od tý doby se to s váma táhne. Z týhle doby jste si udělali spoustu důležitejch známejch a získali rozhodující náskok pro novou éru. Pak už jste z toho jen žili, za miliony z LM jste kupovali to nejlepší u nás a přízeň rozhodčích. Pan bongor to zjednodušil na celé socialistické období ale "rudý bolševici" k vám prostě patřej a jestli výše uvedené ve své hlavě stále popíráš, tak jdi do prdele taky. S pozdravem ať žije SK SLAVIA PRAHA zdraví Kmotr

                              • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2009 17:22 |  
                                0 0

                                Pro Mardhuda:
                                Vám, kovanému sparťanovi nemá cenu vysvětlovat nic z toho, co jste dokázal ve své nabubřelosti ironizovat. Bongor ví o čem píše a Sparta je až příliš spjata s komoušema a to nejen v 80 letech. Soudruzi si Spartu jako dělnický klub vybrali už v 50 letech. Vám se stavěl, soudruzi z letné, zadarmo stadion a Husák Vám tam odsud posílala ty šílený zdravice. Váš soudruh Chovanec byl šéfem stranické buňky na Spartě i jako kapitán v nároďáku. Ale to je nakonec jedno. Ty si Marhude kobaný sparťan jak říkáš, no a tím je to pro mě vyřešeno (kovaní soudruzi vystupují v románu Ostrovského:"Jak se kalila ocel" Tak asi tak nějak. A pokud jsi to nepochopil, tak kmotr Tě posílá správným směrem. Sokrates55

                                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                  MarHud     před 15 lety 15.02.2009 18:19 |  
                                  0 0

                                  Nemyslím si,že bych byl nabubřelej,ve Vaší Slavii totiž nebyl v životě žádnej straník,že ne?Pokud jde o ostatní kecy o tom Husákovi a Chovancovi zřejmě si s nima chodil na pivo a nebo?Nedokážete akceptovat,že někdo má rád svůj klub tak jako Vy ten Váš a tvrdit,že za to,že já jsem v prdeli můžou všichni ostatní a hlavně ten úspěšnější jen ne já je ubohost.Já do prdele klidně půjdu ale nemám rád když se někdo naváží do Sparty i když je to Váš web.

                                  • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 15.02.2009 19:36 |  
                                    0 0

                                    Napřed bys ale musel akceptovat, že to co jsem napsal je pravda. Tím, že řekneš že jsou to kecy, tím to neodpálíš. To bohužel pravda je. Jinak tahle debata nemá cenu. Proč nám tu píšeš, že nemáš rád, když se Ti někdo naváží do Sparty na slávistickém webu, když sám nedokážeš okřiknout své spolufandy na vašem webu, kde se to na nás nadávkama jen hemží. Tak tam běž zpátky, ukaž nám, jak tam spravedlivě zasahneš. Jinak si najdi Chovancovo vyjádření, když nám utekli Knoflíček s Kubíkem a víc už nebudu dodávat. Tak pápá a už to nerozebírej. Máš to vidění posunutý nějak blbě, ale lásku k Tvému klubu Ti opravdu neberu. Věřím Ti, že máš Spartu opravdu rád. Sokrates55

                                    • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                      MarHud     před 15 lety 15.02.2009 21:44 |  
                                      0 0

                                      Sám dobře víš,že některý lidi ani nemá cenu číst natož okřikovat.A to co je pravda vím sám nejlíp.To,že zpochybníte Spartu osmdesátých let mi opravdu vyrazilo dech.Vyřazení Realu,čtvrtfinále PMEZ zřejmě zaplatil bolševik.Myslel jsem si,že můj příspěvek přinese aspoň trochu oživení ale Vy si zřejmě libujete ve skoro homosexuálních příspěvcích typu toho koupíme,toho pošleme na hostování atp.Co se týká našeho webu,tak Ti řeknu jenom tohle:víc příznivců,víc blbů.Kromě toho,koukni se na super Slavia com.Šála Smrt Spartě je neustále v prodeji.Nezapomente si jí koupit.Atˇžije AC SPARTA PRAHA !!!MarHud.

                                      • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2009 08:44 |  
                                        0 0

                                        Prosimtě nedělej ze sebe hlupáka. Snad si nemyslíš, že si soudruzi v osmdesátých letech řekli, že nechaj fotbal bejt, ať vyhraje ten lepší? Nebuď naivní a prostě se smiř s tím, že máte nálepku bolševickýho klub, kterej si svoje úspěchy nezařídil férově a pouze po sportovní stránce. Jestli nedokážeš pochopit ani to co se tu dělo v těch osmdesátých letech, nemá vůbec cenu se s tebou bavit o letech devadesátých.

                                        • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2009 09:41 |  
                                          0 0

                                          Ahoj Kmotře,
                                          vidíš sám, že to nemá cenu. To jsou lidi, kteří by byli schopni říct, že tu vlastně soudruzi totálně 40 let nevládli. A pokud se historie týče, tak už to začalo Pepi Bicanem v 50. letech. Vypusť páru a nadýchni se, ať si žije se svou Spartou dál mardhud dál. Tomu nikdo už nepomůže. pro něho i ten sníh je rudý. Sokrates55

                                          • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2009 10:01 |  
                                            0 0

                                            Zdravím,
                                            Já vím.. s tím Pepim je to určitě pravda ale ani Sparta to v tý době neměla lehký, oba kluby dost silně připomínali éru první republiky a Slavia o to více, že za ní hrál E. Beneš. U Sparty se to zlomilo právě v těch osmdesátých letech, kdy se o Spartu začal zajímat Štrougal nebo snad jeho syn (nebo jak to tenkrát bylo) a najednou se jí začalo dařit, jaká náhoda. Proto chápu, že MarHud si stěžuje na bongora, kterej to bagatelizoval na celé období od 46' ale zároveň si mylně myslí, že v nedávné době (80' až korupční aféra) bylo všechno v pořádku.. Ale třebaje pravda úplně někde jinde ;-)

                                            • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                              Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2009 10:17 |  
                                              0 0

                                              Rozumím Ti,
                                              také nechci spojovat Spartu se vším, co bylo komunistické, a Pepi byl obětí komoušů ne sparťanů. Jen mě síří, že se nám snaží sparťani podsouvat, že oni nikdy nic. Já když si vzpomenu na vyprávění Honzy Bergra a jak se mu z některých sparťanů dělalo špatně..... Jenomže to spousta sparťanů slyšet nechce. Honza je po operaci srdce, dnes už je na tom líp, ale sparťanská fotbalová generalita si na něj ani nevzpomene. Zvlášť když poslal Křetinského dopr...... Sokrates55

                                              • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                                MarHud     před 15 lety 16.02.2009 14:00 |  
                                                0 0

                                                Já taky netvrdím,že Sparta nikdy nic a že všechno je košer.Ale ruku na srdce byla v tom vážně vždycky a jenom Sparta?Nakonec na to doplatí samotnej fotbal.Co se týče Honzy Bergra,myslím,že on ve své knize dost podrobně popsal vztahy mezi hráči a třeba tím Strougalem a tam to bylo prezentováno docela jinak.Dnes tuším trénuje spartˇanskou omladinu.Jinak dík za pokec a zase možná někdy.At´ žije AC SPARTA PRAHA!MarHud

                                                • Re: Goce Toleski na hostování do Olomouce

                                                  Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 16.02.2009 22:34 |  
                                                  0 0

                                                  Samozřejmě, že v tom nebyla jenom Sparta, jela v tom pravděpodbně celé liga ale Sparta v tom byla až po uši, ta to točila a řídila a právem se za to na ní nejvíc plive. Prostě ač to slyšíš nerad, vaše nedávná historie navzdory všem úspěchům má dost trpkou příchuť. Ovšem přiznávám, že to nikoho za 30 let nebude zajímat, tam budou akorát ty tituly a LM ale teď mají lidi právo si prstem ukázat a Sparta a její ortodoxní fanoušci dostávaj co si za poslední roky zasloužej.. Není to lehký přijmout ale je to tak, nicméně souhlasím, že nakonec na to doplácí samotnej fotbal a proto si přeju aby tomu všemu byl už konec a vyhrával prostě ten lepší. Jinak, neboj budu tu číhat až se zase objevíš a budeš na nás něco zkoušet ;-) Ať žije SK SLAVIA PRAHA!Kmotr