Multimédia

Videa z utkání s Plzní

Fanklub TV byl přítomen na prvním jarním ligovém kole v Edenu a připravil opět reportáže. Můžete se tedy podívat na sestřih z fandění fanoušků Slavie během utkání s Plzní a poté i ohlas Marka Jarolíma, autora tří branek.



Fanoušci při utkání s Plzní, autor: Richi

Video v lepším rozlišení si můžete prohlédnout na youtube.com


Marek Jarolím po utkání, autor: Pavel Vaníček

Video v lepším rozlišení si můžete prohlédnout na youtube.com

Komentáře (60)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Videa z utkání s Plzní

    quelhar (admin)     před 15 lety 25.02.2009 10:31 |  
    0 0

    Diky za videa.

    Tradicni male statisticke okenko k 17. kolu: Stale jsme o dva body napred oproti lonske mistrovske sezone. Navic v pristim zapase muzeme jen vydelat, protoze loni jsme v 18. kole prohrali v Brne.
    Dale nam chybi uz jen 5 vstrelenych branek, abychom dosahli cisla 45, tolik jsme loni nastrileli za celou ligovou sezonu. Loni jsme ve 30 ligovych zapasech dosahli pouze 12 zapasu s alespon dvema vstrelenymi brankami (13x jedina vstrelena branka a 5x bez vstrelene branky). Letos mame v dosavadnich 17 odehranych zapasech take 12 zapasu s alespon dvema vstrelenymi brankami (3x jedna vstrelena branka - shodou okolnosti v prvnich trech ligovych kolech a 2x bez vstrelene branky - Boleslav a Pribram).
    Dale - jsme jednoznacne nejslusnejsi tym ligy. Mame pouhych 25 zlutych a zadnou cervenou kartu v 17 zapasech, z toho cni hlavne domaci statistika - 8 zlutych v deviti zapasech, z toho 5 zapasu uplne bez obdrzene karty. Karty doma jsme dostali jen v zapasech s Pribrami (Latka), Jabloncem (Necid, Hubacek), Zizkovem (Jarolim) a Teplicemi (Belaid, Brabec, Suchy, Latka). Momentalne ma tri ZK pouze Belaid, dve ZK potom jen Suchy, Hubacek a Trapp. Je videt, ze bezprostredne nam zadne hromadne karetni vypadky nehrozi.

    • Re: Videa z utkání s Plzní

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 11:24 |  
      0 0

      Quelharovi a Richimu poděkování za videa a statistiku.
      Uvidíme jak se to bude vyvíjet dál. To zaváhání a málem prohospodaření třígolového náskoku zhruba od 70 minuty pondělního zápasu bylo dostatečným mementem pro další práci našich fotbalistů a trenéra. Pořád nemohu odpustit KJ, že tam neposlal Šenkyho a Belaid to má "u mě " schovaný. Hlavně, že Trapp má jen nakopnutý kotník a tak to snad bude dobrý, bylo to setsakra znát, že chyběl. Dneska jsem měl možnost vidět záznam a přiznám se, že některé situace jsem viděl trochu jinak na stadionu a jinak v televizi. Plzeň docela prasila v první půli a ten faul Limberského na MJ nebo na Trappa, to byla docela síla. A pak ten faul na Máru ke konci zápasu od Petrželi ..... Tak zatím Sokrates55

      • Re: Videa z utkání s Plzní

        quelhar (admin)     před 15 lety 25.02.2009 11:30 |  
        0 0

        Rekl bych, ze u Trappa se to zraneni stalo snad uz v sedme minute, kdy po vzdusnem souboji spatne doslapl a tezko se z travniku zvedal...

        • Re: Videa z utkání s Plzní

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 11:53 |  
          0 0

          Řekl bych, že byl okopáván jak řepa průběžně: A že to bude na Žižkově nejiné, to je na bíledni. Takovej ternén všem těmhle Stracenejm a pod. nahrává. A Pro Boh. je to vlastně celá obrana. . Obermajer je tim docela vyhlášenej. Nejlepší recept na to je úvod jako s Plzní, ale to bude na tom bahně hodně těžký. O Strahově se nejspíš vůbec neuvažuje:(

          • Re: Videa z utkání s Plzní

            DrFe1     před 15 lety 25.02.2009 14:39 |  
            0 0

            Nezapomeň že hrajeme se Střížkovem a ne s Viktorkou. Takže Stracený nás trápit nemusí, ale asi si to myslel jenom jako přirovnání. To bahno mě taky pěkně štve, ale musíme se s tím něják poprat, máme na to teď lepší typy hráčů (alespoň některé) než před rokem.

            • Re: Videa z utkání s Plzní

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 14:49 |  
              0 0

              Jasně, psal jsem to jako vzpomínku, kdy nám vyřadil Ferryho i Kaliče:( A takovejch XXX tam má dost i Střížkov.

    • Re: Videa z utkání s Plzní

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 11:30 |  
      0 0

      Zdravím, to je zajímavé, že jsme jen o dva body oproti loňsku, čekal bych to ještě lepší, ale teď je podstatné, ab bylo lepší jaro. Zápas na žižkově bude trochu neznámá, ale věřim, že tým nabral sebecědomí a pohodu. S Brabcem by tam neměly být takové zmatky v obraně. Soupeři pod námi budou hodně srovnaní, tipuju, že se budou obírat navzájem a toho my můžeme využít, být v reletivním klidu a koukat jen na sebe a na aktuální tým. Kádr má sílu, posily se ukazujou v dobrém světle, ještě kdyby se uprazdňovala marodka. I když v neděli budu rád, už jen když se nerozšíří.

      • Re: Videa z utkání s Plzní

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 11:48 |  
        0 0

        Ahoj Bulldocku,
        já teď přemýšlím nad tím, jakou obranu vlastně KJ postaví? Jestli nechá hrát Honzu Hoška znova, protože pokud čím dřív do sebe tyhle zápasy dostane, tím líp pro Slávii. Nebo jestli dá Brabce s Márou na stopery. Ono asi taky bude záležet, kde se bude hrát, protože v šuškandě se povídá něco o Strahovu. Ale prosím, je to šuškanda a tedy nic oficiálního, aby mi tu zas někdo nemyl hlavu.
        Snad prý nebude taková zima. Já bohužel tentokrát nemohu, tak doufám, že tam budete fandit i za mě. Díky. Sokrates55

        • Re: Videa z utkání s Plzní

          quelhar (admin)     před 15 lety 25.02.2009 11:51 |  
          0 0

          Moc bych se divil, kdyby se hralo na Strahove. Jedina sance Bohemky je totiz rozbahnene hriste na (nebo za) hranici regulernosti. A to ani neberu v uvahu to, ze na Strahove jsme porad daleko vice doma my nez Bohemka :o)

          • Re: Videa z utkání s Plzní

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 12:02 |  
            0 0

            Byl bych za šuškandu rád, ale taky tomu moc nevěřím. Na druhou stranu ani jim se na Kladně hrát nechtělo. Možná do toho má co mluvit i Žižkov, jednak maj zájem kvůli "trávě" tam hrát co nejmíň a jednak je to soupeř v boji o záchranu, takže by je ztráta bodu na Strahově moc nemrzela. . a mybychom hráli doma:-)

            Co se týče obrany, Socrate, tak si myslím, že Hoška určitě nahradí Brabec a zbytek zůstane buď jak byl s Plzní, nebo se uzdraví Grajciar a všichni se posunou vpravo. Ale musim říct, že se mi líbil s Plzní Švento i Černý, bude to zajímavé vlevo. Nicméně kvůli tomu terénu bych "drbače" Jardu nechal možná z lávky.

            • Re: Videa z utkání s Plzní

              Socrates (přítel SN)     před 15 lety 26.02.2009 05:48 |  
              0 0

              Ty woe, ty to snad děláš naschvál, to už neni možný ! :-)))))))))

        • Re: Videa z utkání s Plzní

          Eluin (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 11:58 |  
          0 0

          Já bohužel také nebudu moci, neboť v té době budu na dovolené (zasloužené). Za Strahov bych se přimlouval, byť tuto šanci vidím tak na 5%. Proč ale máme hrát na hrozné bohemácké oranici, když je v Praze k dispozici daleko kvalitnější terén? Jde přeci o fotbal, ne? Navíc Strahov zase tak daleko není...a klokan tam snad doskočí :-)

          • Re: Videa z utkání s Plzní

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 12:03 |  
            0 0

            Souhlas, já bych to dal normálně povinně, kdo nemá vyhřívnej trávník, bude hrát přes zimu na nejbližším takovém hřišti. Ale takovéhle problémy náš svaz vůbec nezajímají. .

          • Re: Videa z utkání s Plzní

            Ravik     před 15 lety 25.02.2009 12:05 |  
            0 0

            já bych to odehrál v Edenu :D

            jinak si nemyslím že by těžký terén v tomto zápase byl závažný problém... Bestovi, Fordovi, Trappovi i dalším silovější hra vůbec nevadí.

            Ale vyhrát to chce, aby zápas s Baníkem nebyl moc hektický (přeci jen bychom v případě dvou proher ztenčily náskok možná i jen na 4 body...)

            • Re: Videa z utkání s Plzní

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 12:15 |  
              0 0

              Problém jsou spíš naše standartky. . :-)

          • Re: Videa z utkání s Plzní

            jnnxx     před 15 lety 25.02.2009 12:06 |  
            0 0

            ..ale no tak.O fotbal jde až v druhé řadě, v té první jde o to naházet klacky Slávce pod nohy....

            • Re: Videa z utkání s Plzní

              Ravik     před 15 lety 25.02.2009 12:23 |  
              0 0

              Lidi buďte v klidu... zákulisí je pořešený. Slavie je na správné (rozuměj Haškově) straně... Taky jsem to tady asi 1,5 roku zpět psal, že Kubíček s Berbrem se chystají na Košťálovce a je to tu...

              Známý je rozhodčí v ČFL a když teď pískal na podzim Slavii tak byl jasný pokyn Slavii neublížit...

              Sranda je, že to je Sraltan a tvrdí, že Sparta je teď v lobby tak bezradná, že do předvolebního boje nejde s jasnou podporou nikoho, nestojí na žádné straně...

              • Re: Videa z utkání s Plzní

                Wommi     před 15 lety 25.02.2009 12:47 |  
                0 0

                hehe..ted trosku po "jirikovsku" (promin jirko):))))

                taky se ke mne donaseji zpravy uz i za minulej rok, ze to slavia ma poreseny dobre i u rozhodcich, preci jen pucek je pucek:)

                a myslim obecne,..pro ropzhodci je lepsi kdyz to u nejlepsiho klubu nemas rozhazeny..bohuzel sundejme klapky z oci..delaj to vsichni..bohuzel...a myslim ze treba na jare bylo jasne videt ze rozhodci slavce neskodej!!!!
                M.

                • Re: Videa z utkání s Plzní

                  euryqp     před 15 lety 25.02.2009 13:14 |  
                  0 0

                  Nezlobte se pánové (Ravik a Wommi), ale pokud víte něco více, tak myslím, že není třeba to tady tak okatě ventilovat. Ono to pak vyznívá dost trapně, když je tady pak celé vlákno o tom, jak se Spartě písklo to a nepísklo tamto.
                  Je jasný, že nikdo není v lize svatý, ale uvědomte si prosím, že každou diskusi čtou bulvární pseudonovináři, kteří hrozně rádi i z neověřených informací plodí nesmyslné články, které můžou Slavii (nebo i jinému klubu) dost ublížit.

                  • Re: Videa z utkání s Plzní

                    Ravik     před 15 lety 25.02.2009 13:22 |  
                    0 0

                    Ok Ale psal jsem to proto, že ta věčná obava z toho, že Slavii chce každý ublížit se mi nelíbí... stejně jako neustále brečení, ano brečení, nad tím, že Slavii ve Sportu ubližují a Spartu protežují. Myslím, že to je přesně naopak... zrovna na Spartě většinou nenechají nit suchou a tepou do ní jak se dá.

                    To že si z toho udělá nějakou analýzu bulvár mně zas tak netrápí, protože ten snad nebere nikdo vážně. A taky se to může vzít opačně. Proč tady někdo píše o tom, že Slavii někdo škodí, když to není ničím podložené a čtenář (bulvární novinář) by to mohl vzít vážně a udělat z toho článek.

                    • Re: Videa z utkání s Plzní

                      EdCable     před 15 lety 25.02.2009 13:31 |  
                      0 0

                      Souhlasim s tebou, opravdu uz nejakou dobu nevidim, ze by nas rozhodci nejak jednostranne pozkozovali. A uz vubec nevidim smysl v nadavani na novinare, obzvlaste ty bulvarne zamerene jako ve Sportu. Tem rozhodne nejde o to nekoho poskodit, ale prodat se a na ostatni se moc neohlizi. Souhlasim s tvym pojmenovanim - je to breceni a ublizenost.

                      • Re: Videa z utkání s Plzní

                        DrFe1     před 15 lety 25.02.2009 14:55 |  
                        0 0

                        Taky si nevzpomínám na nějáké zásadnější poškození Slávie ze strany rozhodčího. Naopak třeba teď s Plzní měl objektivně řečeno rozhodčí nastavit tak 7 minut a ne jenom 4. Kdyby to bylo opačně (Slávia prohrávala) tak bych byl pěkně nas.anej. Ale tohle dělají rozhodčí spíš proto, aby si ulehčili práci. Každopádně se mi tohle zkracování zápasu nelíbí.

                    • Re: Videa z utkání s Plzní

                      Wommi     před 15 lety 25.02.2009 14:54 |  
                      0 0

                      ..zase to podepisuji,..taky mi uz trochu vadi jak se stale place nad rozlitym mlekem...rozhodne ten nemam pocit, ze by nekdo extra slavii skodil!!
                      ..spis se da mluvit o tom, ze lide motajici se okolo jsou casto kam vitr tam plast..proste ted jede slavie tak jede slavie...verte ze kdyby jel banik..liberec..nebo treba dloouhodobe brno,..tak proste pojede brno a ostatni a rozhodci budou pripiskavat (byt i nevedomky)...silnejsimu..to je preci standardni.
                      M.

                      ps..a bulvar...ten mam s prominutim u prdele!!!!...bulvar si vycuca z prstu cokoliv..tzn. jeden clanek tady vic nebo min..kdyz budou chtit..napisou zitra cokoliv.

                  • Re: Videa z utkání s Plzní

                    slaviator     před 15 lety 25.02.2009 15:50 |  
                    0 0

                    prostě nikdo nás nezařízne... a to stačí.. :) stačí pískat rovinu aby se nestávalo to, co Královec předved před skoro čtyřma lety v Olomouci... kdy uznal tři zcela neregulerní branky Sigmy. :((

            • Re: Videa z utkání s Plzní

              Viking     před 15 lety 25.02.2009 12:25 |  
              0 0

              Už jsem to psal včera, pokud budou standartky zahrávány oběma soupeři stejně jako v pondělí, tak na Žižkově toho góla dostat musíme.

              • Re: Videa z utkání s Plzní

                Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 15:04 |  
                0 0

                Souhlas. . Maj na to Vozábala a švancaru, dobrou ránu má i Sabou. . My? Prd:( T5eba už bude zdravej Grajciar, to by řešilo dvě věci jednou ranou, každopádně potřebujem někoho na standartky najít, takovýho koumáka typu Otepky nebo Horvátha u nás dlouhodobě nevidim. Akorát teda béčko má lepší bilanci, zatim to znamená pro KJ trénovat a hlavně vymýšlet nestandardní řešení stadnardních situací.. :)

                • Re: Videa z utkání s Plzní

                  quelhar (admin)     před 15 lety 25.02.2009 15:26 |  
                  0 0

                  Opravdu mas pocit, ze standardky zahravaji lepe Vozabal se Svancarou nez Jarolim s Cernym, pripadne Belaidem?

                  • Re: Videa z utkání s Plzní

                    Viking     před 15 lety 25.02.2009 15:44 |  
                    0 0

                    Tak myslel jsem Střížkov:-) Ale myslím si, že určitě lépe. V pondělí jsme kopali všechny rohy kopnuli na prvního protihráče a jeden co přeletěl malé vápno tak byl určen do míst, kde nikdo nestál. Naše standartky jsou fakt strašidelný. I ty obranný. Martin moc nevylejzá, kdyby rozhodčí dvakrát nepísknul útočný faul v momentu, kdy se balon plácal na malém vápně tak nevím nevím.

                    • Re: Videa z utkání s Plzní

                      quelhar (admin)     před 15 lety 25.02.2009 16:00 |  
                      0 0

                      Ja nevim, v pondeli se pravda ty standardky moc nedarily, ale na podzim to rozhodne tak strasne nebylo a celkove mi to prijde jako umele nafouknuty mytus a fakt nemyslim, ze by na tom byly tymy jako Strizkov nebo Zizkov nejak lepe. Nejsme Manchester, aby kazda standardka znamenala nebezpeci pro soupere (proste proto, ze hraci jako Ronaldo a Giggs jsou jedinecni), ale dlouhodobe si myslim, ze mame slusne procento toho, ze ze standardky je situace nebezpecna pro soupere (tedy pocitam i to, ze situace neskonci brankou, ale nebezpecnym zakoncenim naseho hrace).
                      A u tech obrannych - tam byla citit nepritomnost Brabce, ktery to spolu s Vaniakem vzdy cele organizuje. Myslim, ze s Brabcem na hristi by zaver zapasu s Plzni vypadal jinak.

                      • Re: Videa z utkání s Plzní

                        bongor     před 15 lety 25.02.2009 20:27 |  
                        0 0

                        Včera jsem se díval na Manchester.Já toho Ronalda moc nemusím,přijde mi trochu jako nagelovanej frajírek,z fleku by moh nastoupit za sraltu.Ale včera v první půli mě mimořádně zaujal,hrál skoro jako Franta Veselý v nejlepší formě.Ovšem ve druhé půli se vytratil/ne proto,že to řek komentátor/.A tak nadále zůstává Fanda
                        to nejlepší,co jsem ve fotbale viděl.Giggs taky moc skvělej.

                    • Re: Videa z utkání s Plzní

                      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 17:14 |  
                      0 0

                      Teď jsi mě dokonale zmátl:-))) a quelhare, mám ten pocit. Když neřeknu Belaidovy přímáky, tak rohy a nepřímý kopy jsou špatný, prachbídný. Neříkám, že musíme dát gól z rohu každej zápas, ale ono to ani nesmrdí, balony lítaj do míst, kde se s tim nedá nic dělat. A v naší obraně zmatky. KJ by se měl už vybodnout jen na zónu a přidat osobku na vybraný hráče.

                      • Re: Videa z utkání s Plzní

                        slaviator     před 15 lety 25.02.2009 17:24 |  
                        0 0

                        Po přímáku Černého dal Tavares v derby gól. Neříkej, že to je málo? :)))

                        • Re: Videa z utkání s Plzní

                          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 20:47 |  
                          0 0

                          Je! Popravdě na ten jsem vzpomněl, ale nenapadl mě jinej příklad. . Akorát Volda:(- Brabec ve Vaslui a pak Hoškovy 2 kusy v přípravě. .

                          • Re: Videa z utkání s Plzní

                            quelhar (admin)     před 15 lety 26.02.2009 10:37 |  
                            0 0

                            Janduv rozhodujici gol proti Zizkovu - ten padl po rohu.

                  • Re: Videa z utkání s Plzní

                    slaviator     před 15 lety 25.02.2009 15:54 |  
                    0 0

                    Aby Belaid mohl zahrávat standartky, musí hrát. Aby mohl hrát, musí si srovnat v hlavě priority... Zda bude naštvanej na to, že není v základu, ale jde na plac až v 60. min a bude trucovat... Nebo naopak se kousne o to víc a bude se snažit dokázat, že má na základ... Ale tohle už u něj bylo, bohužel, v závěru podzimu, že něco odchodil :(

                    • Re: Videa z utkání s Plzní

                      Viking     před 15 lety 25.02.2009 16:22 |  
                      0 0

                      z celé Slavie kope standartky nejlíp Volda s Kovaříkem:-)

                      • Re: Videa z utkání s Plzní

                        slaviator     před 15 lety 25.02.2009 17:12 |  
                        0 0

                        Mno, když má náladu Belaid, tak Belaid... ale přímáky... ne rohy... :(

    • Re: Videa z utkání s Plzní

      EdCable     před 15 lety 25.02.2009 14:49 |  
      0 0

      Ahoj, podival jsem se na statistiku nasich zapasu jeste z jineho uhlu pohledu. Porovnal jsem nase prozatimni vysledky s vysledky, jakych jsme dosahli se stejnymi kluby v lonske sezone, pricemz jsem samozrejme rozlisil domaci a venkovni zapasy. Za sestoupivsi Bohemku jsem pro srovnani pouzil letosni Bohemku, za sestoupivsi Most jsem pak pouzil Pribram. Data nejsou samozrejme zcela srovnatelna, ale povazuji to za vhodne doplneni tvych "casovych" statistik
      Z 9 domacich zapasu jsme letos vytezili plny pocet 27 bodu a skore 26:5, coz je jasne zlepseni oproti lonske sezone, kdy jsme doma s temito souperi dosahli 20 bodu pri skore 13:6 (prohra se Zizkovem, remizy s Olomouci a s Jabloncem jiz v Edenu)
      Z 8 venkovnich zapasu jsme letos ziskali 13 bodu a skore 14:8, coz je oproti lonskym zapasum se stejnymi souperi pokles z 18 bodu, skore ovsem bylo podobne - 13:6. Oproti letosku jsme dokazali vyhrat v Pribrami, Budejovicich i Boleslavi (letos remizy) a ziskat bod v Liberci (letos prohra). Pouze v Ostrave jsme letos zvitezili a loni tam remizovali.
      V celkovem souctu jsme na tom bodove o kousek lepe - 40 bodu oproti 38, ve skore pak vyrazne, letosnich 40:13 oproti lonskym 26:12. Eden nam vyrazne pomohl jak ve vyrazne vetsim poctu vstrelenych golu, tak bodove. Oproti tomu vsak ztracime vice bodu ve venkovnich zapasech.

      • Re: Videa z utkání s Plzní

        PetCC     před 15 lety 25.02.2009 15:34 |  
        0 0

        Samozřejmě, že i já si někdy podobnou statistiku udělám, ale každýmu by mělo být jasné, že to nemá až tak velkou vypovídající hodnotu. Například v minulé sezóně jsme měli období, kdy jsme vyhrávali každý zápas (do toho zapadá dost těch venkovních vyhraných zápasů), ale měli jsme i období, kdy jsme nevyhrávali ani doma. V současné sezóně jsme sice tak často venku nevyhrávali, ale zase jsme udrželi stálý přísun bodů po celou dobu.
        V naší hře na podzim byl totiž jasný jeden problém, který se nejvíc projevil v evropských pohárech a venkovních zápasech v lize - záloha skvěle kombinovala a držela míč, jenže z toho nebyli skoro žádný góly. To se KJ asi snažil změnit útočníky Fořt a Besta, kteří jsou u branky soupeře fyzicky silnější a důraznější. A to se třeba proti Plzni projevilo tím, že uvolňovali prostor pro záložníky.

      • Re: Videa z utkání s Plzní

        quelhar (admin)     před 15 lety 25.02.2009 15:45 |  
        0 0

        Takovou statistiku si taky vedu jen jsem sestupujici nahradil opacne (vzhledem ke stylu hry mi vice sedelo nahrazeni vrsovicke Bohemky Pribrami a Mostu strizkovskou Bohemkou) - a v tom pripade bychom byli oproti lonsku dokonce +5 bodu. Kazdopadne po pristim kole se to srovna, protoze uz budeme mit za sebou vsechny 4 zapasy s ligovymi novacky.
        Kazdopadne ze vsech statistik je patrne, ze oproti lonsku je vyrazny posun ve strileni branek, zatimco obdrzenych branek je jen o malo vice. Ja jsem za tohle velmi rad - trener chce po tymu ofenzivu, zaloznici se neboji strilet zpoza vapna a celkovy herni projev je sympaticky (a to i po zimni prestavbe tymu, vzdyt i tri posledni zapasy v priprave skoncily 2:0).

  2. Re: Videa z utkání s Plzní

    Viking     před 15 lety 25.02.2009 12:48 |  
    0 0

    Adam Klavík dal včera v přáteláku U19 proti Písku dvě branky.

  3. Richi

    DrFe1     před 15 lety 25.02.2009 14:33 |  
    0 0

    Malá připomínka - u druhého videa máte v titulcích rok 2008 místo 2009. Jinak díky za videa

  4. Re: Videa z utkání s Plzní

    tolsimir     před 15 lety 25.02.2009 14:33 |  
    0 0

    Tak jsem ze zaznamu shledl prvni polocas s Plzni a mam obrovskou radost z obou utocniku - nas styl hry byl zalozen na nakoplem mici do prostoru a diky vynikajicimu pressingu musela obrana Plzne odkopnout mic do autu a uz jsme se dostali do tlaku. Neni to mozna tak pohledne jako kombinace na podzim, ale je to minimalne ucelne a me se to proste libi. Vzpomnel jsem si na casy Standy Vlcka, kde jsme hrali podobne, jen s tim rozdilem, ze on ten mic pred temi obranci jeste dobehl

    • Re: Videa z utkání s Plzní

      quelhar (admin)     před 15 lety 25.02.2009 18:26 |  
      0 0

      Je opravdu velmi vtipne, jak pred tremi dny nad terenem na Kladne Bohemka brecela a ted jim podobny teren bude vyborne vyhovovat, najednou nebude vadit, ze se na tom nebude dat hrat fotbal a Zoubek si to jiste bude pochvalovat :o)

      • Re: Videa z utkání s Plzní

        malan (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 18:31 |  
        0 0

        V neděli to nebude o fotbale,to je jasné.Nechápu jak v dnešní době může někdo chtít hrát na tom žižkovskym hnusu.No holt to jejich šance zvyšuje o 25-30% a jsou si toho dobře vědomi.Ale nebudeme brečet,takové kluby prostě musíme porážet na čemkoliv.

        • Re: Videa z utkání s Plzní

          slaviator     před 15 lety 25.02.2009 18:38 |  
          0 0

          ... co bys čekal od pána, kterej odmala fandí Spartě a svého času měl mít hodně blízko i k Peltovi.. :)

      • Re: Videa z utkání s Plzní

        slaviator     před 15 lety 25.02.2009 18:34 |  
        0 0

        To je prostě žumpa českého fotbalu.:)

        • Re: Videa z utkání s Plzní

          LordEdmund     před 15 lety 25.02.2009 19:35 |  
          0 0

          Na jejich místě bychom se zachovali stejně, tak to zbytečně nedramatizujte:-))Na trávě jsou bez šance, na blatech je to 50/50, toho by se dobrovolně vzdal jen blázen.Když bude hřiště extrémné špatné, tak snad rozhodčí utkání odloží a když ne. Musíme prostě kluky dořvat k výhře za každou cenu. Jo a netvařte se podezřele, nebo vás tam nepustí:-))),

          • Re: Videa z utkání s Plzní

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 20:09 |  
            0 0

            Máte pravdu Lorde(předsedo),
            když tak každý vezměte sebou kapříka, to Vás tam určitě pustí. Bez něj budete podezřelí.:-)) Al jinak to asi bude normální mazec se vším všudy a jak říká Lord, budete k tomu muset kluky dokřičet a dofandit. Bude to o bojovnosti a vůli se porvat až do poslední minuty. Tak prosím Vás i za mě. Sokrates55

            • Re: Videa z utkání s Plzní

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 20:54 |  
              0 0

              To víte, bahno podle potřeby.. Co s tím naděláme. Leda výhru a vtipnej transparent! Kapříci připluli. . na bahně a bez fandů. Bude to o nohy, ale věřim, že to zvládnem. A já tam pudu, podle mě je to nevpuštění volovina. Ale je potřeba, abychom se naopal ukázali, že umíme a chceme fandit, ne dělat bordel a ohňostroje. .

          • Re: Videa z utkání s Plzní

            slaviator     před 15 lety 25.02.2009 22:01 |  
            0 0

            Ano, přesně... Kdyby nám v ten moment více vyhovovalo oraniště a hráli o záchranu, tak uděláme to samý... Ale jinak, vzpomeň si jaký bylo doslova oraniště ve Zlíně loni na jaře a hrálo se. To bylo naprosto neregulerní (!) hřiště. Nebo v závěru podzimu Žižkov s Příbramí či s kým, to bylo taky oraniště nad oraniště, naprosto neregulerní - a hrálo se...

            • Re: Videa z utkání s Plzní

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 25.02.2009 22:17 |  
              0 0

              Takže vlastně čím víc neregulérních terénů, tím je ta liga regulérnější. . :(

              • Re: Videa z utkání s Plzní

                slaviator     před 15 lety 26.02.2009 07:53 |  
                0 0

                Jenže máš to těžký, já to částečně chápu, že rozhodčí si to nechtěj "lajznout"... Vem si, že třebas nějakej tým jede přes půl republiky a pak hodinu a půl před zápasem by si rozhodčí prohlíd hřiště a řek, že je neregulerní a že se to musí přeložit na jindy... Teď to máš nejen ten tým co cestoval přes půl republiky, ale i fanoušky domácích i hostí (byť by šlo udělat, že kdo si koupil lístek na tenhle zápas, tak dostane zdarma na ten přeloženej... Ale není to povinnost klubu!) a třeba Sparta by řekla, že oni v tom Zlíně hráli třeba na ještě horším terénu a že to rozhodčí přeložil, protože je to Slavie a tý všechno prochází...

                Přeložit v den zápasu by to měl rozhodčí podle mě skutečně jen v těch nejhorších případech. Ale třeba o tomhle se ví předem, takže se to může přeložit na jiné hřiště a v dostatečném předstihu. Tohle je v pořádku.

                Jenže má to háček: zažádal o to ze Slavie vůbec někdo? Oficiálně? Ne..

                • Re: Videa z utkání s Plzní

                  lassiter     před 15 lety 26.02.2009 10:14 |  
                  0 0

                  Tak zažádat o přeložení zápasu na jiné hřiště oficiálně opravdu nemůžeš, aspoň teda doufám. Záleží snad na domácím, kde svoje zápasy chce hrát, a nikdo mu přece nemůže nařizovat odehrát to na jiným hřišti. Pokud bude terén nezpůsobilej ke hře, tak to prostě rozhodčí odloží.

                  Jinak bych z toho zas nedělal takovou vědu, v neděli jsem na Žižkově byl a zas taková hrůza to nebyla. První poločas se i kombinovat celkem dalo :-) (a nutno říct, že Zlín v kombinaci Žižkov překvapivě přehrával). Navíc na konci týdne má mít relativně lepší počasí, takže bych se toho nebál.

                  • Re: Videa z utkání s Plzní

                    slaviator     před 15 lety 26.02.2009 13:14 |  
                    0 0

                    Jasný, že coby host nemůžeš říct "tady hrát nebudem, bude to na Strahově" :-) Ale můžeš oficiální cestou o to zažádat domácí tým, zda-li by nebyl ochoten to přeložit na jiné hřiště (či klidně na jindy! když si myslí, že na Strahově bychom měli domácí prostředí a na Žižkově ho mít nebudem) a snad i přes svaz by to šlo...
                    Pokud bude terén nezpůsobilej ke hře v den konání, tak rozhodčí tu pravomoc to odložit sice má, ale kdy to někdy udělal? Vzpomínáš jak jsme hráli na Žižkově s Blšanama, to byl ten památnej zápas jak Paul Munster nedal z metru do prázdné gol... Kdyby se to tehdy hrálo na čerstvě rozoraném poli, tak to byl lepší povrch. A rozhodčí to přesto uznal za způsobilé ke hře. A loni ve Zlíně, taky hrůza a taky to uznal za způsobilej... přitom to bylo za (!) hranicí regulérnosti. Ale lajzne si to odložit? Ne. Stejně jako si nelajzne nikdo předčasně ukončit zápas...

                    • Re: Videa z utkání s Plzní

                      quelhar (admin)     před 15 lety 26.02.2009 14:10 |  
                      0 0

                      Ja myslim, ze si to casem nekdo troufne udelat. Jen se ceka na vhodnou prilezitost, at se z toho udela exemplarni pripad.

                      • Re: Videa z utkání s Plzní

                        slaviator     před 15 lety 26.02.2009 15:17 |  
                        0 0

                        Jo, samozřejmě že jednou se to někdy stane. Ale to to hřiště bude muset bejt v hodně špatném stavu, v takovém, jaký si neumíme ani představit:-)
                        Ale joo, je to možný, že se to někdy stane. Ale bojím se, že by to mohl být pak do budoucna i nebezpečnej precedens, ohledně toho, jak by se klub pak zachoval vůči fanouškům co se týče lístků (je otázkou, zda by musel vrátit celou cenu nebo nemusel, nikde na to není zatím přímo pamatováno a pokud by se tomu tak stalo, šlo by postupovat možná dle zákona o spotřebním zboží nebo podobném, protože sis zaplatil něco, co jsi ale nedostal - ale přímo ten klub by tu povinnost asi vracet cenu neměl, nebo jo? Podle mě by to bylo jen a jen na něm, jak se zachová), jak by se zachoval k fandům hostí (ideální by bylo, kdyby jim "jejich" klub pak zaplatil v plný výši v případě opakovaného výjezdu plnou cenu, aby neplatili dvakrát), otázkou je i jak by se tvářili sponzoři; co by říkali přímí konkurenti obou daných týmů ohledně "regulérnosti" soutěže, což je strašně zneužitelnej pojem...
                        Umíš si představit, že by se odložil třeba v den utkání zápas Slavie? Tak by se hned vyrojilo, že to je proto že nyní máme třeba špatnou formu, že nyní máme i plno zraněnejch a pak to bude lepší, že to a ono... A naopak Kladno se Zlínem z jedné strany a Sparta, Liberec, Boleslav, Baník ze druhé by přišly s tím, že to je nefér, protože oni na tom špatným terénu taky museli hrát a že my to budeme mít pak lepší a podobně...

                        V našich podmínkách malého českého rybníčka je snad nakonec lepší, když se to odehraje na "hodně těžkém terénu na hranici nebo i kousek za hranicí regulérnosti" než kdyby se to v den utkání na poslední chvíli odkládalo...

    • Re: Videa z utkání s Plzní

      bongor     před 15 lety 25.02.2009 20:33 |  
      0 0

      KAPR TY JSI neuvěřitelný hovado!

  5. Re: Videa z utkání s Plzní

    ZaplatPambuZaZZa     před 15 lety 26.02.2009 16:00 |  
    0 0

    Co se křičelo v tom skandovaní pro Pavla Fořta? není tomu rozumět :(

    a to ste se - tvrdí hoši - nedokázali přenést přes hádku s MJ abyste po zápase taky vyvolali jeho jméno?