Přípravná utkání

Nová Včelnice: Slavia druhá

Slávisté obsadili druhé místo na turnaji v Nové Včelnici. V semifinálovém utkáním porazili České Budějovice 1:0 brankou Stanislava Vlčka. Ve finále však nestačili na Brno a prohráli brankou Tomáše Doška 0:1. Prohlédněte si 26 fotografií.

Finále (2x35 minut):
Hřiště ve finále bylo ještě v horším stavu než při prvním utkání, nepomohl mu další déšť během třetího utkání a tři odehrané zápasy. Právě počasí spolu s nevhodnými komentáři místního hlasatele byly snad jedinými vadami na kráse turnaje, pro dva tisíce diváků bylo připraveno lákavé občerstvení v podobě klobásek a pečených ryb, samozřejmostí bylo i pivko a kofola. Kolem hřiště se párkrát prolétli čápi a jednou i tři stíhačky...

Ve finále slávisté, stejně jako v sobotu v Čelákovicích, narazili na Brno. V zápase hraném na 2 x 35 minut nastoupila odlišná jedenáctka než v semifinále s Budějovicemi, na lavičce byli jen dva hráči, kteří nenastoupili proti Budějovicím, Cissé a Hanuš. První závar byl před bránou Slavie, po rohu Polácha v 5. minutě však Tomáš Došek balón neprotlačil skrz hradbu slávistických těl. Po rohu Volešáka v 8. minutě se k odraženému míči dostal Šenkeřík, ale jeho střela z vápna minula bránu. Ve 13. minutě po centru Liry hlavičkoval Tomáš Došek, ale Romanovs ho vychytal. Hra byla vyrovnaná, hrál se rychlý fotbal od brány k bráně, Slavia i na těžkém terénu poměrně dobře kombinovala. Ve 21. minutě pronikl Rabušic přes Hoška, odcentroval před bránu, kde nikým nehlídaný Tomáš Došek pohodlně skóroval. Slávisté se snažili o vyrovnání, ale vyložené šance si nevytvořili.

Do druhé půle dostal v bráně šanci Hanuš. První zajímavější šanci viděli diváci ve 43. minutě, Poláchův oblouček ze standardky minul levý horní roh Hanušovy brány. V 51. minutě vyslal pěknou ránu Milan Černý, ale gólman Bureš byl na svém místě. Obrany obou týmů zpozorněly, akce končily před pokutovými územími, nehrál se už tak pěkný fotbal jako v prvním poločase. Další příležitost mělo Brno v 55. minutě, po rohu Polácha minul těsně bránu Dvorník. V závěru se v dobré šanci ocitl Volešák, ale Bureš jeho pokus zneškodnil. Na vyrovnání již slávisté nedosáhli, takže nezopakovali sobotní vysokou výhru a Brno si připsalo vítězství.
Report - jane

Slavia - Brno 0:1 (0:1)
Slavia:
Romanovs (46. Hanuš) - Dens, Jan Hošek, Hubáček, Trubila - Belaid (60. Hloušek), Volešák, Trapp (60. Janda),Milan Černý - Šenkeřík, Tafat
Lavička: Marek Jarolím, Suchý, Grajciar, Cissé
Branky: 21. Došek


Semifinále (2x30 minut):
Do utkání vstoupila aktivněji Slavia, již v deváté minutě měl po přihrávce Jarolíma velkou šanci Vlček, míč však promáchl. V dalších minutách se osmělily i Budějovice, nejprve střílel Sedláček, o pár minut později pak vyslal krásnou ránu z pětadvaceti metrů Mezlík, Vaniak musel předvést skvělý zákrok. V poločase tak bylo skóre stále 0:0.

Hned na začátku prvního poločasu se spustil déšť, hráči to lehké neměli, trávník nebyl v ideálním stavu ani před utkáním. V polovině druhého poločasu se blýskl střelou testovaný Ragued, Kučera ji zneškodnil. V pětapadesáté minutě se již radovala Slavia. Po zaváhání Hunala přihrával Jaroslav Černý Vlčkovi a náš kapitán se sám před Kučerou nemýlil. 1:0.
Report - TKutnik

Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)
Sestava Slavie: Vaniak - Grajciar, Suchý, Vomáčka, Hloušek - Janda, Ragued, Jarolím, J. Černý - Vlček, Naumov
Branka: 55. Vlček


Součástí turnaje měl být exhibiční zápas trenérů a funkcionářů zúčastněných týmů proti místním funkcionářům, měl se v něm představit i Karel Jarolím, ale vzhledem k podmáčenému hřišti se utkání nehrálo. Diváky obveselily ceny, které se udělovaly, hliněnou vázu pro nejlepšího hráče Slavie získal Zdeněk Šenkeřík, nejhezčím hráčem turnaje byl vyhlášený Petr Janda a košík lišek si odnesl Martin Vaniak za to, že byl nejstarším hráčem turnaje.

Komentáře (68)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 15:27 |  
    0 0

    Standa je Standa :-)
    Ale výhra potěší.
    Copak je s Čelůstkou, klukem jedním od ševců, že nehraje?

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

      bongor     před 15 lety 08.07.2009 15:30 |  
      0 0

      To nevím.A co je s Pekínem,prej už jde někam do Němec?!
      Jinak jsem se díval na příspěvky některých"slávistů" na ofiku a můžu Vám říct,že jestli to má takhle pokračovat v diskusích,tak skončíme
      jako sralťani a za chvíli budeme některé naše hráče napadat i fyzicky.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

        urs (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 15:40 |  
        0 0

        to je asi daň za úspěch, kdy se ke slávce hlásí i tzv. bezmozci a vypatlanci :-)
        počítal sem s tím, ale ne v takovém rozsahu..
        sám se beru za blázna - slávistu, nicméně ani mouše bych nezkřivil vlas.. O urážení a sprosté mluvě na fans s vlastním názorem či snad dokonce na hráče SKS ani nemluvě.. :-!

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

          tolsimir     před 15 lety 08.07.2009 15:45 |  
          0 0

          Nikdo nikoho z hracu sproste neurazi, jen nekterym lidem prijde divne kdyz hrac co konci na konci kazdeho pul roku na lavicce dostava v priprave opet nejvice prostoru a duvery na poste, kde je nejvice konkurence

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

            lassiter     před 15 lety 08.07.2009 16:07 |  
            0 0

            Ach jo, Marek v prvních čtyřech zápasech odehrál pokažde jeden poločas, jen s Brnem odehrál ještě 10 minut druhého. Láďa odehrál v každém zápase poločas. TJ byl na repre srazu a následně na horách, proto toho odehrál míň. Takže, MJ odehrál o deset minut víc než Láďa Volešák, nepočítaje dnešní zápas - předpokládám že večer hrát Marek nebude.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 15:55 |  
        0 0

        Ano, dokonce se naváží i do Čelůstky, taková nehoráznost!
        Vesměs se asi jedná o tzv. "mladší slávisty", snad z toho vyrostou.

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

          urs (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 16:58 |  
          0 0

          :-D

  2. Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

    mirecek1111     před 15 lety 08.07.2009 15:27 |  
    0 0

    Pěkně, pěkně, už páté vítězství v pátém přípravném zápase. A sestava se už také rýsuje, sám bych jí ale asi ještě vylepšil vhodným umístěním Pekharta a Krajčíka :-)
    Jinak by mě zajímalo, co na svůj nový post říká Hloušek, zrovna dneska jsem četl v hattricku, jak byl kdysi nešťastný, když ho z útoku stáhli na kraj zálohy. Prý se mu nechtělo bránit :)

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 15:33 |  
      0 0

      No, podle onlinu tezko soudit, ale asi to zadna slava nebyla. Moc sanci jsme nemeli a obrana asi trochu horela. Ja bych zalohu vylepsil tim, ze je zbytecne stavet hned dva pomale hrace (MJ & JC), kdyz mame takovou konkurenci.

      • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

        DrFe1     před 15 lety 08.07.2009 16:28 |  
        0 0

        Pomalej nepomalej, Jarda Černý patří dlouhodobě mezi naše nejlepší hráče. Ač se to mnohým na diskuzi nelíbí.

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

          lassiter     před 15 lety 08.07.2009 16:38 |  
          0 0

          Myslíš diskuzi tady nebo na idnes? Jarda podával dlouhodobě velmi průměrný výkony a to i minulej podzim, kdy se nám všeobecně dost dařilo. Na jaře ale, zejména po vyléčení zranění, hrál v obdivuhodný formě a v podstatě nás se svým jmenovcem dotáh k titulu a dneska má zaslouženě místo jasný. Jen mu to jde trošku víc zleva, ale pak zas bude problém kam s Hlouškem, myslim že vzadu by ho byla trochu škoda.

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

            DrFe1     před 15 lety 08.07.2009 16:45 |  
            0 0

            Myslím tady, kdy ho někteří zatracují právě kvůli té údajné pomalosti. Podle mě je to takovej "stabilizační prvek" našeho týmu, moc nekazí, uklidňuje ostatní, má výbornou finální přihrávku i slušnou střelu.

            • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 16:54 |  
              0 0

              kdyz mu to nejde, tak kazi dost.. hodne vodi mice do sirky a casto je nebezpecne ztraci. taky si myslim, ze tech prumernejch zapasu odehral docela dost, zaver ligy mel ovsem paradni.

        • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 16:43 |  
          0 0

          Libi nelibi, o tom to preci neni. Nekomu se jeho hra libi, tak ho povazuje za jednoho z nejlepsich, jinej ma treba vyhrady. A ja si treba myslim, ze Jarda ma hodne nevyrovnany vykony a ve hre dozadu a v rychlosti mezi nejlepsi urcite nepatri. A taky si myslim, ze kdyz je v zaloze vic hracu, kteri maj rezervy v rychlosti a v braneni, tak mame problemy. Krom toho treba v tech poslednich zapasech, kdyz vedle nej hrali bojovnici Janda, Volesak a M.Cerny, tak i Jarda mel jinej pristup k zapasu. Ale kdyz se sejde s MJ a Belaidem, to je kombinace, ktera mi moc nesedi.

          • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

            Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 17:12 |  
            0 0

            Já si teda myslím, že se Jarda pomalu ale jistě stává velkou oporou. Na jaře přišel klasickej duben taky proto, že Jarda seděl na marodce a když naskočil, dost to pomohlo. A když pak přišel i Jandis a druhej Černoch, tak bylo zažehnáno. KJ zouší s Hlouškem (a třeba i Trubilou, kdyby nebyl marod) podobnou hru jako s Dušanem a to Jardovi sedí. Ve hže dozadu se taky dost zlepšil. Ale souhlasím, že to neni dobrý, když se potká na place s MJ a TB. To mě pak berou mory. Kdyby hrál s Trappem/Raquedem, Míňou/ Voldou a Jandisem/Grcem, Matejem napravo, to bych bral. Rozhodně je Jarda nalevo stokrát lepší než TB a MJ napravo.

            A jsem zvědav, jestli dopadne ten Kang Soo Ill, já ho naživo neviděl, ale hlásili na něj dobře. A to by měl bejt taky záložník/útočník.

  3. Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

    slaviator     před 15 lety 08.07.2009 15:33 |  
    0 0

    No vida, a prej že Vaniaka netřeba v přípravě zkoušet.. :-)

    • Re: Slavia - České Budějovice 1:0 (0:0)

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 17:16 |  
      0 0

      Tak je potřeba ho občas protáhnout, jestli nezrezivěl. :-)

    • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

      Luke7     před 15 lety 08.07.2009 17:36 |  
      0 0

      No já myslím, že je to jasný, e-side prodá podíl pod cenou městu, hygienik prozře a kolaudaci povolí....

      • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

        bongor     před 15 lety 08.07.2009 17:40 |  
        0 0

        Tady podle mě nejde ani tak o koncerty,jako o to vpustit k nám Klokany.

        • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

          Viking     před 15 lety 08.07.2009 17:45 |  
          0 0

          Samozřejmě že jde o Klokany. Radní dostali namazáno a tak za městský prachy koupí podíl v Eside a naserou nám tam fetáky z Milady. V Ďolíčku potom budou stát byty.

          • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

            slaviator     před 15 lety 08.07.2009 17:49 |  
            0 0

            Smutný je, pokud kolaudaci oddalujou jen kvůli tomu, aby za ten podíl zaplatili míň... A svým způsobem tak můžou i Slavii, potažmo teda E Side, vydírat... Jsou to maf... praktiky :(

      • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

        slaviator     před 15 lety 08.07.2009 17:46 |  
        0 0

        "Stále čekáme na návrh majitele stadionu, tedy společnosti E Side Property, ohledně prodeje části společnosti, do které by E Side převedla nemovitý majetek multifunkčního areálu v Edenu. Naši zastupitelé o případné koupi podílu již rozhodli, jsme připraveni jednat. Míč je nyní na straně E Side. Absence možnosti pořádat v areálu koncerty a další akce však samozřejmě bonitu Synot Tip Arény pro nás snižuje," dodal Charvát.


        Podle mě jde o to, že MČ chce levně vstoupit do stadionu, protože je "jen" fotbalový. A pak bum, bude zkolaudovanej a ten podíl by byl (minimálně z pohledu MČ) větší.

        • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

          Viking     před 15 lety 08.07.2009 17:47 |  
          0 0

          Každopádně tak či onak, z lásky ku Slavii tohle nečiní.

          • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

            slaviator     před 15 lety 08.07.2009 17:50 |  
            0 0

            To rozhodně ne. Nejhorší je, že to vypadá, že dokud nevstoupí MČ majetkově do stadionu, že ten zkolaudovanej nebude...! A s tím jsou spojeny pak určité řekněme "nepříjemnosti"

            • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

              Viking     před 15 lety 08.07.2009 17:51 |  
              0 0

              No nám je to celkem jedno, tedy když nepočítám možný postup do LM. Tam bychom museli hrát od 20.45 a desátou hodinu bychom překročili ne?

              • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

                slaviator     před 15 lety 08.07.2009 18:00 |  
                0 0

                Jo, tohle je hudba nejbližší možná :-) Ale taky by se mohlo stát, že by tam nemohl být ŹÁDNÝ koncert, což samozřejmě snižuje rentabilitu stadionu...

              • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

                Fallen (přítel SN)     před 15 lety 09.07.2009 03:55 |  
                0 0

                Fotbal už můžem hrát kdy chcem, i po 22h

    • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

      skman     před 15 lety 08.07.2009 18:19 |  
      0 0

      vzdyt uz se psalo ze je zkouladovanej ne? kolaudace Eden [www.efotbal.cz]

      • Re: OT: Depeche Mode hráli v Edenu na černo, hrozí za to pokuta

        Viking     před 15 lety 08.07.2009 18:22 |  
        0 0

        To je ale jenom na fotbal..

  4. Re: Nová Včelnice: Slavia ve finále

    denydzlSKS     před 15 lety 08.07.2009 19:32 |  
    0 0

    tak jsem si z ČB udělal takovej výlet na kole...viděl jsem jen první zápas...terén byl těžkej a to dost! a hra tomu odpovídala, podprůměrná!
    vaniak - normálka no...pár střel chytil a hodně mluvil...dirigoval i risteho kterej byl snad 60m od něj:-)
    hloušek - zklamání, podle mě mu ten obránce vůbec nesedí
    suchý - mazák, suveréní, ale zrovna moc práce s bendžím neměli
    vomáčka - hodně se snaží rozehávat po zemi do nohy..velký +
    grajciar - docela mě potěšil, on z něj ten obránce nakonec bude:-) nejlepší ze slávistů z mého pohledu
    janda - dobrej, ale bývá lepší...přeci jen to není vyloženě technik, takže mu ten těžkej terén dělal trochu problémy
    jarolím - taková ta tvarohová klasika..prostě průměr, jednou to skoro vypadalo, že z něj čoro vyteče:-)(mj měl míč 4m za vápnem přímo na středu nejbližší hráč od něj 3m a měl dva volný spoluhráče a místo aby za to buď vzal nebo jim přihrál do gólovky tak šel do kliky a konec) ale zas taková tragédie, jakou z něj někteří dělají to není
    ragued - tak ten má asi jistej základ, neztratil jediněj balon dost jich i odebral a přesně nahrával
    černý - taky taková jeho klasika- hodně aktivní - něco málo zkazil, ale často hned zase míč vybojoval zpátky parádně přihrál na gól(i když asi tam byla i chyba toho stopera dynama)
    naumov - no asi měl ještě těžký nohy z kola, běhal, nabízel se narážel spoluhráčům, ale před brankou nic moc
    vlček - narážel do druhý vlny hodně naběhal docela suverńě to poslal pod víko - klasika
    na kole jsem zmoknul jako prase, bolej mě nohy, ale viděl jsem slavii:-) jen škoda, že nikoho z testovaných hráčů a ani tafata s trubilou, na který jsem byl zvědavej:-(
    PS: lidí hodně a převážně slávistů;-)

    • Re: Nová Včelnice: Slavia ve finále

      bongor     před 15 lety 08.07.2009 20:11 |  
      0 0

      dobré stříbro.Ale ten terén...

  5. Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

    opicemag     před 15 lety 08.07.2009 20:44 |  
    0 0

    Konečně jsme již prohráli. Bál bych se, kdybychom vše snadno vyhrávali. To bychom pak určitě dostali v předkole pěknou šišku.

  6. Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

    Wommi     před 15 lety 08.07.2009 20:58 |  
    0 0

    trochu z jineho soudku: zdroj aktualne.cz

    zejmena konec clanku!!!!



    Červnový koncert britské skupiny Depeche Mode ve slávistické multifunkční Synot Tip Aréně v pražském Edenu proběhl bez povolení hygienické služby. Pořadateli koncertu, agentuře Live Nation, za to hrozí tučná pokuta ve správním řízení.

    Hygienici kvůli nesplněným hlukovým limitům pořádání koncertů na fotbalovém stadionu Slavie Praha v Edenu totiž nepovolili ani před 22. hodinou.

    "Takže se tu tyto druhy akcí nesmějí konat vůbec. Proto s pořadatelem koncertu Depeche Mode, který se tu uskutečnil na konci června, v nejbližší době zahájíme správní řízení," řekl Euro.cz mluvčí Městské části Praha 10 Jan Charvát.

    Podle jeho slov hrozí pořadateli akce pokuta až v řádech statisíců korun, protože stadion Slavie Praha má kolaudaci jen na fotbalová utkání.

    Oficiální stanovisko pořadatele koncertu Depeche Mode, kterým byla agentura Live Nation, se serveru Euro.cz získat nepodařilo, neboť mluvčí firmy Petr Novák pobývá na dovolené. Zástupci Live Nation pouze sdělili, že žádnou sankci nečekají, protože koncert byl ukončen před 22. hodinou, tedy před započetím doby nočního klidu.

    Na vystoupení Depeche Mode do Synot Tip Arény přišlo 32 tisíc fanoušků. Zda případná sankce pořadatele akce a profit z ní citelně ovlivní, není jasné, protože Live Nation finanční výsledky ze svých jednotlivých akcí nezveřejňuje.

    Kolaudace slávistické Synot Tip Arény pouze pro fotbalová utkání značně komplikuje projekt Edenu jako multifunkčního stadionu, kde se s výnosy z koncertů a dalších kulturních akcí, jako s významným příspěvkem, počítalo.




    "Stále čekáme na návrh majitele stadionu, tedy společnosti E Side Property, ohledně prodeje části společnosti, do které by E Side převedla nemovitý majetek multifunkčního areálu v Edenu. Naši zastupitelé o případné koupi podílu již rozhodli, jsme připraveni jednat. Míč je nyní na straně E Side. Absence možnosti pořádat v areálu koncerty a další akce však samozřejmě bonitu Synot Tip Arény pro nás snižuje," dodal Charvát.

    • Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 21:36 |  
      0 0

      no, martine, to je solidni svinstvo, co? zda se ze MC eside regulerne vydira, to je skvela ukazka vykonu verejne spravy! pravomoc zneuziva pro sve "podnikatelske" zajmy..

    • Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

      slaviator     před 15 lety 08.07.2009 21:46 |  
      0 0

      Ha, ja nejsi prvni, ja to psal uz o dve vlakna vejs...:o))

      Kazdopadne chci si ujasnit, zda to na Tebe dela podobnej dojem:
      1) radnice chce na stadion Bohemaky
      2) radnice proto chce vstoupit majetkove do stadionu
      3) E Side se trochu cuka, to co navrhuje radnice je pro E Side neakceptovatelne, nevyhodne...
      4) radnice (resp jeji odbor) nevyda kolaudaci, cimz E Side jako provozovatele znacne omezuje a cimz take, jak spravne ten Chrabak ci jak se jmenuje, poznamenal - zatim je to oficialne pouze fotbalovy stadion, tudiz jeho cena je nizsi
      5) kvuli bodu 4) je castka, kterou by do stadionu vlozila radnice na zaklade ohodnoceni treti stranou nizsi, nez by byla v pripade plne zkolaudovaneho stadionu
      6) mrtvej bod - radnice muze E Side "vydirat", ze kolaudace neprobehne dokud radnice nebude majetkove ve stadionu..

    • Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

      slaviator     před 15 lety 08.07.2009 21:58 |  
      0 0

      Kazdopadne nechapu jedno: to se za posledni dobu zakony tak zmenily, ze drive stavby co zkolaudovat sly (nektere rovnou, nektere zpetne jako treba ta plechova bouda na Letny), tam zadne hlukove limity nepadaj? Hygiena kdyz meri uroven hluku na magistrale, tak to dnes a denne prekracuje limitni uroven. A lidi ten nadlimitni hluk musi snaset nekolik hodin denne. Zatimco zde se pocita maximalne s nekolika hodinami tydne, ale strasne to vadi. Proc to nevadilo jinde?

      At si rika kdo chce co chce, ja v tom vidim ze strany radnice nekale umysly. Coz je ovsem bohuzel i pochopitelne, protoze do stadionu chce majetkove vstoupit a nezkolaudovany stadion s vyjimkou jen pro fotbalova utkani bude ohodnocen na mene, nez kdyby byl plne zkolaudovan a byly tam dva koncerty tydne... tudiz radnice by pri majetkovem vstupu usetrila...


      Je to patova situace a ma to myslim pouze jedine vychodisko: ze radni (treba na natlak svych ovecek-volicu ci na zaklade dalsich komunalek nova krev mezi radnima, achich ouvej, to to bude trvat...) pozmeni nazor a do stadionu majetkove chtit nebudou vstoupit. Pak se snad kolaudace vyda.

      • Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

        bongor     před 15 lety 08.07.2009 22:23 |  
        0 0

        To musíme Lukáši brát tak jak to je.Zaprvé my jsme spoustě lidí trnem v oku.To přetrvává i když momentálně bolševik nevládne,ale vládnou jeho potomci,dobře si to ošetřili.Za druhé veškeré takovéhle záležitosti jako je prostor k využití pro sport,ale i kulturu jsou dost lukrativní a tak se na ně lepí zájemci ze všech stran.vycucají co se dá,za pár let se napasou a odpadnou,nebo když se někomu znelíbějí,tak je zavřou.Tohle my neovlivníme,každej to ví a poukazuje na to,ale nikdo s tím nic neudělá.

  7. Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

    Ladineeek     před 15 lety 08.07.2009 21:04 |  
    0 0

    "právě počasí spolu s nevhodnými komentáři místního hlasatele byly snad jedinými vadami na kráse turnaje" ------- jaké např. komentáře byly nevhodné? by mě zajímalo :-)

    • Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

      denydzlSKS     před 15 lety 08.07.2009 21:20 |  
      0 0

      nevím jestli byli nevhodný, já se docela bavil...: pro příklad(o martinovi jasanským z dynama):teď měl míč martin....nahrál soupeři.... tento hráč je velmi mladý....není nijak zvlášť velký....ale to nevadí...zatím nastupuje za béčko...atp:-) takový kraviny prostě...

    • Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

      jane (admin)     před 15 lety 08.07.2009 22:12 |  
      0 0

      Potvrdilo se mlceti zlato... Nevim, jestli ten clovek mel za ukol neco proste rikat celou dobu, ale napr. "ano, a mladicky Tafat, ac zni jeho prijmeni exoticky, se jmenuje Libor. Do A tymu prisel asi ze slavisticke rezervy." Proste mlel obcas nesmysly, takovy svy domnenky, kdyz neco nevim, tak drzim hubu a nedelam ze sebe idiota. Anebo kdyz kaslal a neztlumil si mikrofon, desny :) fakt me deptal. Nerikam, ze tam nemel par povedenych vtipku, ale vetsinou des.

      • Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 22:23 |  
        0 0

        :-)) zrovna jsem si rikal, ze to s tim tafatem jeste neni tak hrozny..:-)) ale chapu ze jestli mlel podobny blbosti furt dokola, muselo to bejt dost votravny..

        • Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

          jane (admin)     před 15 lety 08.07.2009 22:35 |  
          0 0

          Tak uz jenom spojeni "mladicky Tafat" - jako ja nevim, ale rict o nekom, komu je 22 let, ze je mladicky, nevim no. A pak dalsi perla, ze mame sanci videt nove posily Slavie Dense a Romanovse, no tak to je hruza :) Pak mu trvalo snad deset minut, nez si vsimnul, ze Hanus vystridal Romanovse a proste tak.

          • Re: Nová Včelnice: Slavia druhá

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 23:05 |  
            0 0

            asi pro nej bylo vsechno nove..a chtel se o nove zazitky mermomoci podelit:-)).

  8. malé hodnocení

    plihix     před 15 lety 08.07.2009 21:27 |  
    0 0

    Zdravím všechny, právě jsem se vrátil z N. Včelnice s malými postřehy, o které se s vámi podělím.:)
    Takže v prvním zápase proti Č.B. jsme neměli příliš šancí a dalo by se s úspěchem říct, že Č.B. byly lepší, měli i několik velmi slušných střel.Nakonci ale Vlčák zavěsil a bylo hotovo.:) Jinak v tomto zápase mě zaujal hlavně Ragued, ten byl velmi dobrý, odebíral i rozehrával míče poměrně jistě a přesně. Samozřejmě pak Standa, který dřel jak mohl, tomu říkám příklad! A nakonec mě potěšil Grajciar, asi nejlepší muž prvního zápasu z naší strany, hodně aktivní, hodně bojoval a dobře přihrával. Jinak z Č.B. výborný hráč č. 16, bohužel nevím jméno, nějaký černoch.:) Alepřesto se mi výkon Slavie (v tomto zápase) příliš nelíbil, hodně nepřesností sráželo výkon týmu dolů.
    A k druhému našemu zápasu, tam Slavie, podle mě, podala ze začátku poměrně dobrý výkon, kdy jsme Brno zatlačili a to útočilo z brejků a právě po jednom z nich Došek zakončil, kdy se po minele Hoška dostal do ložené šance a nezaváhal. Hošek na mě vůbec působil dost nejistým dojmem a podle mě to rozhodně není na základ, udělal ještě několik dalších chyb. Ale zase těžko soudit po jednom zápase že.:) Jinak plusy v tomto zápase - Trubila, ten se mi líbil, hodně běhavý a snaživý, často se z pozice obránce nabízel dost vepředu. Dens na druhé straně také nebyl špatný, jednou si také pěkně naběhl, ale jinak nijak zvlášť nevybočil z průměru týmu. Další plus M.Černý, také na něm byla znát chuť do hry, ačkoliv čas od času něco pokazil, tak celkově u mě dobrý.:) K útoku, Tafat se snažil, ale moc mu to nešlo, působil trochu těžkopádně, no a Šenkeřík byl taktéž hodně snaživý (u něho klasika) a u něho to rozhodně těžkopádně nepůsobilo (taky je o půl metru menší:)) a jeho výkon rozhodně patřil k tomu lepšímu, co Slavie v 2. zápase předvedla. A nejlepší nakonec, Hubáček, bez něho v obraně, no nevím nevím, to je prostě jistota! Naopak mínusy, Belaid napravo utopený, moc se nedostal do hry a Volešák toho, krom jedné střely, také moc nepředvedl.:/ A celkově Slavie v druhém zápase ještě o něco horší než v prvním, škoda. Třeba jsem náročný, ale prostě se mi výkon Slavie jako celku nezdál příliš dobrý. Snad příště líp!:)
    Tak pardon za dlouhý report, berte v úvahu, že jde jen o mé názory a všem přeji krásný zbytek dne.:)

    • Re: malé hodnocení

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 21:31 |  
      0 0

      naopak, diky za report, tady bychom snesli i delsi:-))

    • Re: malé hodnocení

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 21:35 |  
      0 0

      Díky za koment. Asi klukům moc nepomáhal terén. Tak hlavně, že jsou všichni zdraví a můžou odjet do Rakouska.

      Z Budějic to bude ten Hudson, ne? PZ..
      Můžu tě ještě poprosit o pár slov k Naumovovi a Hanušovi?

      • Re: malé hodnocení

        Ladineeek     před 15 lety 08.07.2009 21:37 |  
        0 0

        hodně mě překvapilo, že neuspěl na testech ten brazilský brankář.......buď se napevno počítá s Hanušem, nebo nevím......podle všech byl v zápasech co odchytal hodně slušnej

        • Re: malé hodnocení

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 21:43 |  
          0 0

          Já si spíš myslim, že Hanuš s Berkovcem si to rozdaj o post jedničky v béčku..Buď KJ ješě někoho přivede, nebo bude dvojkou Romanovs a v zimě se to rozsekne mezi Divišem a dalšíma dvěma, kdo bude připravovanej pro áčko.

          • Re: malé hodnocení

            Ladineeek     před 15 lety 08.07.2009 21:59 |  
            0 0

            Diviše už asi neuvidíme, je na něj opice a určitě se chytne

      • Re: malé hodnocení

        plihix     před 15 lety 08.07.2009 21:46 |  
        0 0

        Jo terén příliš nepomohl, hlavní roli často hrály dvě leké louže, které čas od času měnily průběh utkání.:) No a ve finále už samozřejmě hřiště nebylo příliš v dobrém stavu, ale šlo to.
        Abych se přiznal, tak z těch Č.B. nevím jménem kdo to byl ani když mi ťukneš.:)
        Zkusím to, tak Naumova jsem přiliš neviděl, ve smyslu, že se přiliš nedostával do hry, ale snaha se mu upřít nedala. Ale Vlček byl vidět rozhodně víc, ale tak to se dalo očekávat.:) A Hanuš v podstatě neměl práci v druhém poločase, jednou akorát trochu zavařil při malé domů, kdy chtěl rozehrát do lajny na obránce, tuším na Trubilu, ale pod tlakem útočníka to moc nezvládl, moc to zvedl a dal tomu rotaci, takže z toho byl nakonec roh tuším. Ale jinak nic výrazně špatně ani dobře, nedirigoval si obranu jako Vaniak, ale to se dalo očekávat. A ještě jsem si teď vzpomněl, že Romanov jednou pěkně vyběhl až skoro na hranici vápna a sebral centr letíci ze strany, vybíhání se tedy nebojí.:)

        • Re: malé hodnocení

          plihix     před 15 lety 08.07.2009 21:47 |  
          0 0

          Romanovs, pardon.:)

        • Re: malé hodnocení

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 21:55 |  
          0 0

          Díky. Romanovs mi přijde celkem dobrej. Je sice trochu kratší, ale jeví se mi dobře. Nebojí se hrát nohama a rychle rozehrává, myslim, že by mohl bejt dobrej a mezitim Vaňous z někoho mladýho udělá pana brankáře.

          • Re: malé hodnocení

            Jakubisko     před 15 lety 08.07.2009 22:04 |  
            0 0

            Má 186 cm, to není tak málo...

            • Re: malé hodnocení

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 22:09 |  
              0 0

              Ale nevypadá..jsou na to různé názory:-)

              • Re: malé hodnocení

                Jakubisko     před 15 lety 08.07.2009 22:24 |  
                0 0

                Je takovej podsaditej, řekl bych že to klame...v Teplicích jsem se pořádně koukal když se protahoval a ohmatával si břevno a přišel mi větší...:o))

      • Re: malé hodnocení

        slaviator     před 15 lety 08.07.2009 21:48 |  
        0 0

        Zatim jsou fit, v sobotu se hraje jeste jeden match :o)

          • Re: malé hodnocení

            slaviator     před 15 lety 08.07.2009 22:33 |  
            0 0

            V Moste urcite zase bude par kluku posbiranejch po divizich jako loni v lete Sigmund, Stumpf, Franek ci v zime Frnoch... A pro ty hrace to bude zivotni zapas, vzdyt pristi rok celej Most bude hrat CFL... :o)

    • Re: malé hodnocení

      lassiter     před 15 lety 08.07.2009 21:52 |  
      0 0

      Hm, Grajciar do toho zdá se celkem šlápnul, zatim snad ve všech zápasech patřil k nejlepším a vypadá to, že asi začne v základu. Stejně tak se zdá, že Trapp to bude mít proti Raguedovi do základu těžký. Hlouška za 25m taky asi KJ neposadí, jen by mě zajímalo jak to vyřeší s JČ, obávám se že to dopadne tak, že Adam bude hrát beka stejně jako Dušan na jaře. Vpravo se popere Janda s M. Černým a ve středu zálohy bude věřme hrát nejlepší z těch tří, co se nabízí... V útoku se dobře jeví Šenky, ale jsou se Standou podobný typy, takže asi začne Naumov. No a nebo to bude úplně jinak.

      • Re: malé hodnocení

        Ladineeek     před 15 lety 08.07.2009 21:55 |  
        0 0

        na beku bude Hub, v záloze Hloušek a ve středu Tunisan a Jarda, napravo asi Janda nebo Milan.....

        • Re: malé hodnocení

          quelhar (admin)     před 15 lety 08.07.2009 22:21 |  
          0 0

          Tak to se vsadim, ze takto to nedopadne. Nehral se tak jediny zapas, Jarda Cerny hral vzdy nalevo, at uz beka nebo zaloznika.

          • Re: malé hodnocení

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 22:26 |  
            0 0

            byl bych moc zly, kdybych rekl, ze to podle me taky takhle nedopadne?:-)) asi jo, tak ja nebudu, ale o tohle se nevsazim, pac si myslim totez:-)) Hlousek v zaloze a Hub na beku by mohli byt az v pripade, ze by Jarda nehral nebo to Hlouskovi na beku neslo nebo jsme hrali na 5 zalozniku.

      • Re: malé hodnocení

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 08.07.2009 22:10 |  
        0 0

        Tak nejak:-)). Zatim se da z Karlovych sestav vysledovat ta prvni a "lavickova". Grajciar se mi moc libil z toho zaznamu z Celakovic, Matej to bude mit tezky!:-) Ragued taky, mozna ne tak elegantni jako Mickael, ale zas velmi pekne rozehraval dopredu bez vahani. Uvidime, esli nekdo z lavickove sestavy Karla presvedci. Potencial by na to mohl mit Hub, MCerny, Senky nebo Volesak. Belaid sice dostal kamarada, ale zjevne se s nim na jeho post zatim nepocita a na pravy zaloze jsou Janda s Minou o dost lepsi, navic muze byt i Matej, ten kluk to bude mit zas moc tezky.

    • Re: malé hodnocení

      denydzlSKS     před 15 lety 08.07.2009 22:14 |  
      0 0

      ten s 16kou byl nějakej pirés...byl tma na testech z artmedie(myslim)

      • Re: malé hodnocení

        mirecek1111     před 15 lety 08.07.2009 22:25 |  
        0 0

        z Villarealu snad ne :-)

        • Re: malé hodnocení

          denydzlSKS     před 15 lety 08.07.2009 22:28 |  
          0 0

          jestli nezačal ve velkým chodit do solárka, tak to určitě nebylo on:-)

      • Re: malé hodnocení

        plihix     před 15 lety 08.07.2009 22:37 |  
        0 0

        Jo díky, teď si matně vzpomínám, že tam to jméno padlo.:) Nj skleróza.:)