Hráči Slavie

Do Slavie přichází Štefan Senecký

Slavia přivádí posilu i do brány, na půlroční hostování přicházi slovenský reprezentační brankář Štefan Senecký.

Senecký byl stejně jako Erich Brabec v zimě vyhozen z Ankaragücü. "Nečekal jsem, že by mi klub mohl udělat něco takového. Má vůči mně určité závazky a dluhy, jsem zvědavý, jak to vedení bude řešit," řekl Štefan Senecký.

Informace je potvrzená i Petrem Doležalem. "Jednáme o tom, je pravda, že na úterý má zabukovanou letenku a měl by se připojit k mužstvu. Má v Turecku ještě smlouvu na další rok. Ideální by pro nás bylo, aby Senecký přišel na hostování bez náhrady. To teď řešíme."

Hostování bude zřejmě bez opce, klub zatím tuto informaci nezveřejnil. 

Štefan Senecký se narodil 6.1.1980 v Nitře, měří 186 centimetrů a váží 85 kilogramů. Od roku 1987 do 2007 oblékal dres Nitry, v září roku 2007 přestoupil do Ankarasporu. Stejně jako Erich Brabec byl loni přeřazen do Ankaragücü. V Corgoň lize si připsal devětaosmdesát startů, v turecké lize odchytal jednačtyřicet utkání. Dvanáctkrát nastoupil i za reprezentaci Slovenska.

Kromě Seneckého má trenér Jarolím k dispozici Vaniaka, Hanuše a Romanovse.

Komentáře (119)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

    slimak     před 14 lety 08.02.2010 18:54 |  
    0 0

    tak to dost dobře nechápu..k čemu další golman a jeste k tomu na hostovacku? navic, kdyz odesel Diviš
    tipuju, že Hanuš pujde do Hlučína...

    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

      spojka     před 14 lety 08.02.2010 19:04 |  
      0 0

      Co s Divišem? Na jedničku ve Slavii teď nemá, ale bejt dvojkou odmítá.. tak co s ním?

      Hanuš ať jde kamkoliv, nejlíp natvrdo. Berkovec i Hrubeš z dorostu jsou už teď v podstatě lepší a na rozdíl od Hanuše maj i postavu na brankáře.

      Ale tu opci by to chtělo, jinak je to fakt k ničemu.

      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

        dalislavista     před 14 lety 08.02.2010 22:51 |  
        0 0

        Diviš je snad dávno prodanej do Prešova, ne?

  2. Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

    harry     před 14 lety 08.02.2010 19:00 |  
    0 0

    tak smysl tohoto příchodu je mi jaksi utajen....

  3. Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 19:03 |  
    0 0

    No posilovat zrovna na postu golmana mi přijde v tuto chvíli trochu zbytečné. Spíš přívést někoho místo Šenkyho by to chtělo.

    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

      spojka     před 14 lety 08.02.2010 19:07 |  
      0 0

      Posilovat na postu golmana je vhodný (Vaňous končí, Romanovs není žádnej zázrak a Hanuš jako brankář Slavie je nesmysl), ale chtělo by to někoho na víc jak půl roku.

      Místo Šenkyho by to sice někoho chtělo, ale bylo by dobrý Šenkyho taky někam nejdřív udat.

      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

        Artur (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 19:27 |  
        0 0

        Kvalitni golmani nejsou nedostatkove zbozi . S timto krokem se dalo počkat do léta, zase vrazí klín mezi tuto trojici.Pochybuju totiz ze Romanovs nebude jednicka , ale zname to co to udela u nas s hracem kdyz je na nej tlak..:))

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          urs (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 19:37 |  
          0 0

          tak ale pokud bude zadara a za pulroku by byl sice mozna taky zadara, ale v hledacku dalsich týmů.., proč jim ho nevyfouknout teď :-)
          urs

  4. Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

    TKutnik (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 19:08 |  
    0 0

    Na Romanovse se nadává, na Hanuše se nadává, Vaniak je starej...Ale když přijde Senecký, tak najednou nikdo nechápe smysl? :)

    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

      urs (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 19:38 |  
      0 0

      být slávistou je úděl :-) a číst si diskusi je někdy taky dobrej matroš :-D

    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

      slimak     před 14 lety 08.02.2010 19:54 |  
      0 0

      osobně si myslim, že toto šlo řešit až v létě..nyní tu jsou 3 stabilní golmani....i když pokud by tam byla opce za rozumnou cenu, nevadilo by mi to

      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

        spojka     před 14 lety 08.02.2010 20:01 |  
        0 0

        vždyť se to v létě řešit bude, když na Seneckýho na 99% není žádná opce.

        jinak Hanuše bych teda stabilním golmanem nenazýval, to už by to líp odchytal Přibyl.

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          denydzlSKS     před 14 lety 08.02.2010 21:01 |  
          0 0

          meleš pantem, hanuš odchytal nějakých 5-6 zápasů v období, kdy jsme byli nejvíc v řiti...není to žádnej tragéd, ale potřebuje chytat..doufám, že půjde hostovat;-)

          • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

            spojka     před 14 lety 08.02.2010 21:13 |  
            0 0

            Melu stejně jako všichni tady, stejně jako ty. Hanuš odchytal dost na to, aby ukázal, jak je na tom s hrou nohama (to se pravidelným chytáním nijak výrazně nezlepší), s výběhama atd. Míče mu padaj z rukou, je to chodící reklama na nervozitu. Neříkám, že je to vyloženě tragéd, ale klub jako Slavie by měl mít na golmana "trochu" vyšší nároky.

            Jinak taky doufám, že půjde pryč. Když už ne natvrdo, tak aspoň hostovat. Snad tím Karel moc nenaštve Novákovou.

            • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

              denydzlSKS     před 14 lety 08.02.2010 21:21 |  
              0 0

              nevím jak ostatní, ale s hanušem jsem já osobně byl klidnější než s vaniakem, nohama nehraje tak špatně, ale prostě zatim nechytil nic navíc...na slavii zatim nemá, takže bych to viděl, aby ho teď tahali tak 2-3 roky po hostovačkách a pak se uvidí..jak se vychytal
              senecký je určitě kvalitní, ale zas romanovs mi přišel taky velmi dobrej...takže esli přišel senecký jako jednička tak ok, ale romanovs nám podle mě stačí. jestli jako dvojka tak to je naprosto zbytečný..

              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                spojka     před 14 lety 08.02.2010 21:29 |  
                0 0

                V tom souhlas, dokonce si myslím, že Senecký je zbytečnej i jako jednička, pokud tam nebude opce. V tom případě by nám Romanovs stačil, i když mi přijde na dnešní dobu hrozně malej.

                Já teda v bráně s Hanušem klidnej nebyl nikdy. Stačila mi už ta první střela doma s Bohemkou, která mu propadla mezi nohama a chytal jí někde nadvakrát na brankový čáře. K tomu mu padaly z ruky centry (Tiraspol - regulérní gól, Teplice atd.). Prostě mi přijde tak slabej, že se to nějakejma dvěma třema rokama po hostovačkách nevytrhne. Navíc když tu do pár let bude Berkovec a snad i Hrubeš z dorostu, který mi připadaj narozdíl od Hanuše talentovaný.

              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                dalislavista     před 14 lety 08.02.2010 22:58 |  
                0 0

                S Hanušem v bráně- klidnější než s Vaniakem?
                No tak to jsi asi jedinej!
                Kdyby chytal tenkrát s Ajaxem Hanuš- tak by CHL určitě nebyla- to Ti garantuju!

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  denydzlSKS     před 14 lety 08.02.2010 23:35 |  
                  0 0

                  já tu ale nemluvil o minulosti....tenkrát by nezachytal líp ani casillas,tenkrát taky bylo hanušovi 17 nebo 18....já mám na mysli letošní rok a to jsem, při vší úctě k martinovi, trnul při každým balonu v okolí našeho vápna...hanuš pro mě byla větší jistota..no a s romanovsem už mi to přijde u nás ve vápně skoro nuda;-)

  5. Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 19:17 |  
    0 0

    Jsem za to rád, kvalitní dvojku potřebujem, Vaňous už vyklízí pozice a Hanušovi by spíš prospělo nějaké hostování, kde by čapal.
    Slovenské širší repre gólman by měl být kvalitní. Chtělo by to vyjednat i tu ovci.. ale jak si vysvětlujete to hostování bez náhrady? Jakože zadara (jen za plat či co)?

    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

      mirecek1111     před 14 lety 08.02.2010 19:29 |  
      0 0

      Upřímně mě před prá týdny napadl, kdy se psalo o tom, že ho vyhodí z Turecka, ale nechtěl jsem to tady psát, abych to neschytal :))
      Ale nevím no, já spíš čekal posilu na úplně jiný post.

      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 20:08 |  
        0 0

        No, chtělo by to ještě někoho do zálohy, i za dalšího beka bych se nezlobil. Ale brankáře navíc to chtělo..a Hanuš možná půjde hostovat.

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          denydzlSKS     před 14 lety 08.02.2010 21:11 |  
          0 0

          krajního obránce bych bral, záložníka ne...jednou ti mladý kluci šanci dostat musí a vzhledem k tomu, že jsou tu na ten post 3+(vaněk, duranski, koreš, ...) tak by to nějak mohli zalepit.

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          slaviator     před 14 lety 09.02.2010 01:11 |  
          0 0

          ...třeba ještě Ankaraspor někoho vyhodí :-D

    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

      urs (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 19:39 |  
      0 0

      hostování bez náhrady si vysvětluji jako hostovačku bez ovce :-P

      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

        bongor     před 14 lety 08.02.2010 20:08 |  
        0 0

        Protože ovčí vlna je skoro neprodejná,proto hostování bez ovce.

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          urs (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 20:14 |  
          0 0

          přesně tak a taky bych rád upozornil, že angažování kvalitního gólmana neni jen o tom mít 3 kvalitní gólmany, ale především jde o zvýšení konkurence na postu jedničky :)
          zkrátka aby si Denis nemyslel, že je jasnej a pak na to s odpuštěnim "kadil" :-)
          osobně jsem za "seno" rád.. a pokud angažujeme "cenově přemrštěného" Štochla, budu tak akorát nas*** :) a to řádně..
          stopera už ne.., chce to plejmejkra nebo už nikoho..
          mějte se fajně :)

          urs

          • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

            MarHud     před 14 lety 08.02.2010 20:26 |  
            0 0

            Začíná se rýsovat Vaše nová koncepce.Místo obránců budete mít v poli 7 lidí a 4 brankáře,to bude bomba.:-))) Tak si to Kadlík přeci jenom prosadil.

            • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

              Eluin (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 20:32 |  
              0 0

              Ale i s těmi 4 brankáři dáme víc gólů než impotentní Sparta :)).

            • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

              urs (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 21:07 |  
              0 0

              marhude marhude.., co naplat, s tebou je to těžký chlape :-)
              poradim ti jako přítel..
              zapni si nějakej "freeverovej" mediální přehrávač, vlož do něj vysmahlé CD s názvem Horem pádem.., poslušně zasalutuj jako, vem si na sebe šálu s rumunskou trikolórou, poklekni a zpytuj svědomí..
              a nezapomeň zavřít oči, pro představu, že seš v centru dění ;)

              urs

              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                urs (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 21:08 |  
                0 0

                ups, bez toho *jako :-D

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  MarHud     před 14 lety 08.02.2010 21:42 |  
                  0 0

                  Ty jsi na mě tak hodnej ursi.Víš jako,že mi radíš.:-)))

            • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

              slaviator     před 14 lety 09.02.2010 01:12 |  
              0 0

              7 lidí a 4 brankáře? tím naznačuješ, že brankáři nejsou lidi..?

              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                MarHud     před 14 lety 09.02.2010 07:22 |  
                0 0

                Nebuď zase takovej lingvista.Ty víš dobře jak to myslím.

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  urs (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 12:32 |  
                  0 0

                  ona je paráda vědět, že i tý sraltě fanděj lidi, co nejsou gumy MarHude :-)
                  to byl kompliment, heheh
                  v mém okolí je to samej sralťan, ale jsou to normální kamarádi, nic hroznýho.. taky je štvou ultrapravicoví bezmozci, kteří vidí jen krev a násilí a hrdě si klepou na čelo, že fanděj sraltě*

                  *omlouvám se, ale pro mě je vyslovení jména "tvého" klubu nejhorší nadávkou, tak proto ta přesmička..

                  urs

  6. koncepce

    marek018     před 14 lety 08.02.2010 20:30 |  
    0 0

    Co je to za koncepci vyloženě vyštvat Diviše (ani netipuji, za kolik odešel), a pak chtít výhledově koupit hráče, jehož cena je na transfermarktu 1,5M euro-je mi jasný, že bude stát maximálně třeba 15M, ale i tak mi to přijde hloupé. Raději sme mohli mít Diviše a peníze za Seneckýho poslat Enicu..
    mj. Diviš měří 195cm a Senecký 186cm.
    Neříkám, že je to špatný hráč, ale přijde mi to v kontextu události minulých fakt ptákovina...

    • Re: koncepce

      quelhar (admin)     před 14 lety 08.02.2010 20:37 |  
      0 0

      a) Divis nejspis neni lepsi brankar nez slovensky reprezentant
      b) Divisovi koncila v lete smlouva a pravdepodobne ji nechtel prodlouzit
      c) Senecky prijde na hostovani, jestli ho budeme chtit vyhledove koupit nebo ne, to je zatim ve hvezdach. A i kdyby ano, tak viz a a b.
      d) Pokud je v Turecku nechteny, tak jeho cena nejspis nebude nijak zavratna. Na druhou stranu to, ze je nechteny ted, neznamena ze bude nechteny i v lete.

      Mi to prijde jako hostovani kvalitniho golmana, ktere umozni odejit na hostovani Hanusovi, nejlepe do ceske druhe ligy a zaroven zvysi kvalitu nasi brankarske trojice.

    • Re: koncepce

      spojka     před 14 lety 08.02.2010 20:39 |  
      0 0

      Vyloženě vyštvat Diviše? Kolikrát si viděl toho kluka za poslední rok chytat? Nějakej pisálek na Slovensku o něm napíše, že je nejlepší hráč Prešova a ty tu vyšiluješ, že jsme ho vyštvali. Zrovna tak ta parta diletantů ze sportu udělala z mladýho Jarolíma krále ligovejch trávníků... tak si srovnej, jak je to asi směrodatný tyhle hodnocení. Když chce Diviš chytat jako jednička, tak musel jít, protože ve Slavii na to teď nemá. Dvojku dělat nechce, tak co s ním.

      Peníze za Seneckýho poslat Enicu? Jaký peníze? Přijde zadarmo a žádnej balík tu brát nebude, tak co bys chtěl posílat Enicu?

      • Re: koncepce

        marek018     před 14 lety 08.02.2010 20:46 |  
        0 0

        on především Diviš nikdy žádnou extra šanci nedostal,to pro upřesnění. Nechce se mi to otevírat diskusi na téma kvality Diviše, to se tu řešilo milionkrát a nejvíc ho myslím kritují právě ti, co ho viděli maximálně proti Ajaxu. Kdyby dostal šanci aspoň jako Hanuš a nevyužil jí, tak asi všichni mlčí.
        Mě spíš přijde prostě paradoxní se zbavit Diviše (chápu, že nechtěl prodloužit) a pak kupovat Seneckého. Je mi jasné, že to není špatný golman, ale nevěřím, že pokud se bude v létě kupovat, tak že bude zadarmo. Čas ukáže, co bylo spávné..

        • Re: koncepce

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 20:55 |  
          0 0

          ve skutecnosti nemuzem resit kvality Divise, pac ho zna jen ten, kdo pravidelne chodil drive na becko nebo kdo sledoval zapasy Presova. Proto me fascinuje, kolik lidi ma na to jasny nazor. Stejne tak tezko hodnotit seneckeho, pro mluvi zapasy za repre, proti jeho vyska. Konecne nemuzem ani moc hodnotit kvality Romanovse, ktery nastoupil jen k par zapasum, z nichz nelze vyvodit nejakej jednoznacnej zaver o jeho kvalitach.. tedy vlastne nemam na ty brankare zadny nazor, ovsem reseni brankarsky otazky mi prijde hodne chaoticky...

          • Re: koncepce

            marek018     před 14 lety 08.02.2010 21:01 |  
            0 0

            však já jsem taky viděl Diviše chytat všeho všudy tak v 5 zápasech. Hodnotit ho můžou fakt jen lidi, co chodili pravidelně na zápasy béčka..Však taky nikde nepíšu, že je to druhej Casillas. Ale jde spíš o to, že nikdy nedostal ani takovou šanci jako Hanuš (a ten mě tedy přiliš nenadchl) a možná je to škoda..Navíc je to celý takový zvláštní logika a jsem docela zvědavý na léto,aby nám to nezbyl jen pořád zraněný Romanovs a nevyrovnaný Hanuš..

        • Re: koncepce

          quelhar (admin)     před 14 lety 08.02.2010 20:59 |  
          0 0

          Divis tu sanci nedostal predevsim proto, ze Vaniak ho do brany proste nepustil a byl jasnou a nezpochybitelnou jednickou. Proste mel smulu, ze dozral zrovna v dobe, kdy se z objektivnich duvodu do brany dostat nemohl. A tak musel bud chytat za B nebo chodit po hostovanich a asi nevidel u nas tu spravnou perspektivu. A pak tu jsou samozrejme jiste z minulosti jinych hracu dobre zname duvody, ktere take prispivaji k tomu, ze hraci ze Slavie odchazeji.

      • Re: koncepce

        Clarinet     před 14 lety 08.02.2010 21:04 |  
        0 0

        Jaký "nějakej pisálek na Slovensku"?? Podívej se do jakýkoli diskuze pod jakýmkoli článkem o odchodu Diviše do Prešova. Všude se nám Slováci posmívaj, že jsme jim prakticky zadarmo nacpali jednoho z nejlepších brankářů slovenský ligy. Tak si tyhle demagogický plky strč tyvíškam. Na to, aby dělal jedničku ve Slavii, má úplně stejně jako náš noname z Lotyšska.

        • Re: koncepce

          spojka     před 14 lety 08.02.2010 21:09 |  
          0 0

          Naštěstí na tom Slavie není tak zle, aby nakupovala na základě diskuzí pod článkama. Když si děláš názory na základě výkřiků desetiletejch dětí pod článkama, tak se pak nediv, že se všemu divíš. Ale z toho třeba vyrosteš.

          Neviděls nic a vykládáš nesmysly, jak by tu moh dělat jedničku. Já nejsem z Romanovse nijak odvázanej už proto, že brankář by měl mít odpovídající postavu, ale Diviš na něj prostě nemá.

          "Jeden z nejepších brankářů slovenský ligy"... no, to je teda pecka. Zajeď se někdy na tu jejich ligu podívat.

          • Re: koncepce

            marek018     před 14 lety 08.02.2010 21:14 |  
            0 0

            až na to,že v konfrontaci v pohárech i letos v zimní přípravě maj slovenský týmy oproti českým o něco navrch,že;)
            Navíc,když hrál za tak bídný tým,tak nemá špatné statistiky,ne?
            Nějak se mi vaše argumentace nezamlouvá..

            • Re: koncepce

              spojka     před 14 lety 08.02.2010 21:18 |  
              0 0

              Mně ta vaše taky ne. Není vám divný, že když je to údajně taková hvězda, tak nesežene nic lepšího, než Prešov? O nabídkách z Ruska, Turecka nebo druhý anglický ligy mluvil ve slovenskejch novinách jen on sám, nikdo jinej o ničem nevěděl.

              • Re: koncepce

                Clarinet     před 14 lety 08.02.2010 21:20 |  
                0 0

                Aha. Nejenže to není dobrej brankář, ještě je to lhář. :D

              • Re: koncepce

                marek018     před 14 lety 08.02.2010 21:25 |  
                0 0

                ještěže zde moc diskutérů jako vy není, ten váš demagogický styl je opravdu špatný, nepracujete hmatatelnými s argumenty, zbytečná diskuse. Adios

                • Re: koncepce

                  spojka     před 14 lety 08.02.2010 21:30 |  
                  0 0

                  Demagogii používáte vy - viz hned váš první příspěvek o "vyštvání" Diviše. Nazdar.

          • Re: koncepce

            Clarinet     před 14 lety 08.02.2010 21:16 |  
            0 0

            Možná by ses mohl snažit diskutovat, a ne jen jako arogantní idiot znevažovat názory druhých. K prvnímu odstavci se pro jeho stupiditu nebudu vyjadřovat.

            Na základě čeho mi tu říkáš, co jsem viděl a neviděl? Opět fail.

            Myslíš si, že je naše liga vážně o tolik lepší? :))

            • Re: koncepce

              spojka     před 14 lety 08.02.2010 21:24 |  
              0 0

              Nejdřív tu vykřikuješ něco o "strkání demagogickejch plků někam", a když ti někdo odpoví přesně tvým stylem, tak bys najednou rád diskutoval a označoval lidi za idioty? Vzpamatuj se.


              Mně nezajímá, co jsi viděl nebo neviděl. Stačí si přečíst tvůj argument o diskuzích pod článkama, kvůli kterejm se ti děti na Slovensku smějou. Každej prostě máme svoje způsoby... někdo si přečte komentáře pod článkem, někdo se na ten fotbal radši podívá.

              Jinak ano, česká liga je vážně lepší. Zajeď si někdy na fotbal třeba právě do Prešova nebo Senice.

              • Re: koncepce

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 21:30 |  
                0 0

                mne by treba zajimalo, z ceho usuzejes, ze romanovs je lepsi nez divis. v jakem zapase te romanovs tak presvedcil a divis tak zklamal? konkretne prosim... ja treba fakt nevim, ani jeden toho za slavii moc neodchytal ani u romanovse nemuzu rict, ze by podal vylozene presvedcivej vykon.

                • Re: koncepce

                  spojka     před 14 lety 08.02.2010 21:39 |  
                  0 0

                  Mně Diviš vyloženě nezklamal, ale ani v béčku, ani na hostování v ČFL, ani v přípravě mě nikdy nepřesvědčil, že by měl na to teď chytat ve Slavii jako jednička. A ty donekonečna opakovaný zvěsti z Prešova mi přijdou úsměvný, zrovna tak jsou lidi, který ho tam chytat viděli a vidí v něm slušnýho gólmana, ale nic extra. Od jedničky ve Slavii bych prostě čekal víc. Dokonce víc, než je Romanovs, ale i ten mi prostě přijde jistější. Když chceš nějakej zápas, kde byl Romanovs OK, tak třeba letos na Kladně.

              • Re: koncepce

                Clarinet     před 14 lety 08.02.2010 21:31 |  
                0 0

                Co máš pořád s těma dětma?
                Opět mi tu podsouváš něco, o čem nemáš páru - na fotbale jsem pravidelně.
                A do třetice - otázka zněla, jestli se domníváš, že je naše liga O TOLIK lepší.

                A já mizím, tohle je ztráta času. :)

        • Re: koncepce

          marek018     před 14 lety 08.02.2010 21:11 |  
          0 0

          hezky řečeno:-) Informace lze vždy překroutit tak, abychom někoho očernili..Proto bych vzal v potaz statistiku-19 zápasů za Prešov 9 nul.To nezní zle:-)

          • Re: koncepce

            Clarinet     před 14 lety 08.02.2010 21:18 |  
            0 0

            To je dáno kvalitou slovenské ligy. Málokterý útočník se tam trefí do brány. Vůbec bych za tím nehledal Divišovy schopnosti. :))

        • Re: koncepce

          urs (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 22:48 |  
          0 0

          hele trosku prrr, objektivne tu psal nejaky chalan, že Diviš je dosti přecenovaný golman a v hledisti v Presove vzdy trnul při standartkách soupeře a vysokých míčích ods vápna obecně.. buďto si delal legraci, nebo nám chtěl naznačit, že takový brankář nemá ve slávii dlouhodobě šanci..
          nezlob se na mě, ale brankář, ot je především jistota, a ne že se všichni klepou strachy co zas vyvede..
          nijka tim nechi snižovat jeho kvalitu, ale bratr od vedle to měl zprostředkovaně půl roku na očích, tak si snad tu srandu nedělal..
          mimochodem.., jistotou Diviš v A týmu nikdy neoplíval.., kdyby jo, je dneska mezi tyčemy a nebavíme se tu o takovejch hovadzinach :)
          urs

    • Re: koncepce

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2010 20:50 |  
      0 0

      Popravde tomu taky moc nerozumim. Mozna je dobre mit 2 Romanovse... nebo treba je Senecky lepsi, tak bude chytat a za pul roku pujde.. a u Romanovse opet nebudem vedet, zda je to dobry brankar a ma na to, aby hral za slavii... a v lete budem s brankari na nule.. treba premluvime Vaniaka, no..:-).

      Nekdy skutecne prestupova politika slavie pusobi jako hra agentu o provize...

  7. Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

    Barlblog     před 14 lety 08.02.2010 23:44 |  
    0 0

    Je asi jasné, že Hanuš půjde někam hostovat. Pokud ne, tak celý tenhle obchod ztrácí význam a smysl. Já radši nebudu tipovat, co se KJ honí hlavou, ale Deniss má smlouvu do konce roku 2010. Vaniakovi končí těď v létě a asi už není proč to prodlužovat. Hanuš snad nebude přestupovat. Zbavovat se 2. mladého golmana je hloupost a doufám, že to nikoho nenapadne.

    Štochl se asi odpískal a musim říct, že je to dobře. Za hodně peněz, málo muziky.

    Má někdo informace o Belaidovi? Docela by mě zajímalo, jak se to vyřeší.

    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

      urs (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 00:00 |  
      0 0

      Hanuš na hostovačku, potřebuje hrát a ukázat co v něm je.. nejlépe pivní liga, ale reálně to vidim spíše na tu druhou, kde by chytat opravdu měl
      o Belaidovi nevím bohužel nic, snad neni nikde na "dýze" a tvrdě na sobě maká :-)

      zbožné přání otce myšlenky..

      urs

      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

        Barlblog     před 14 lety 09.02.2010 00:13 |  
        0 0

        Já chápu, že s Belaidem měli lidé z klubu trpělivost, ale dal bych mu poslední šanci. Duranski potřebuje posílit a zvyknout si na dospělý fotbal. Viděl bych ho spíš do B-týmu. Vasilijevič bude mimo dlouho a do hry se podle mě moc nedostane. Ten střed zálohy se musí řešit, to je nutnost. Výhoda Slavie spočívá v tom, že není potřeba někoho kupovat.

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 06:51 |  
          0 0

          Dobré ráno přeji Vám všem,
          v neděli jsem asi v 10hod. dopoledne napsal (u článku, že jsme zahájili přípravu na "Kanárech"), že nám trošku "zaostává" práce s brankáři. Příchod dalšího brankáře jsem očekával až po jaru. Ejhle, je tu. Pojďme to vzít tak, že v létě bude končit M.Vaniak (věřím, že se pro něho práce ve Slávii najde), Hanuš opravdu potřebuje hrát jako sůl a herní praxe je nenahraditelná (tím myslím, že by se mohl vychytat v druhé lize na host.... Čáslav??) a Diviš už je v Prešově, asi to byo už připravený. Tak nechme Seneckého se ukázat a pak to můžeme vyhodnotit. Pořád je to jen na zkoušku. Nikdo nejsme prorokem a víte jak se nám asi třikrát Romanovs pobouchal. Tak asi proto ten sichr......
          Sokrates55

          • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

            venator     před 14 lety 09.02.2010 09:48 |  
            0 0

            Přesně tak, nechápu proč je z toho většina z Vás tak hysterická. Prostě je to čistě oportunistické chování...byl k dispozici skoro zadarmo repre. golman tak ho zkusime s příslibem,že nebude v létě drahý, když se třeba osvědčí. Navíc Vaniak v létě končí, Hanuš půjde (by měl) max. v létě na hostování, Romanovs se může zranit jak víme i sám sebe navíc ověřený ještě úplně není, protože buď měl distanc nebo byl zraněný, ale potenciál ukázal.
            PS když jsem viděl včera večer titulek kdo do Slávie přichází tak nevím proč jsem zajásal "konečně nějakej ten ofen. záložník"....asi přání otce myšlenky:))

            • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

              quelhar (admin)     před 14 lety 09.02.2010 10:15 |  
              0 0

              To je prece poznat - vetsina neni hystericka kvuli samotnemu Seneckemu, ale kvuli Divisovi :o)

              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 10:42 |  
                0 0

                To tedy nevim kdo, myslim panove, ze nas malicko podcenujete, pochopitelne nejlepe se argumentuje, ze nekteri jsou hystericti kvuli nejake skupine odchovancu a kritizuji, protoze nezkousli, ze je KJ vyhnal ze slavie.

                Mam-li mluvit za sebe, nejsem vubec hystericky, je mi to vicemene jedno, kdo bude chytat. Z nasich brankaru znam pouze Vaniaka, jemu jedinemu naplno verim a vim, co od nej ocekavat, byt je jasny, ze uz bude koncit. Divis bohuzel nedostal zadnou sanci, proto nemuzu nijak posoudit, zda je to dobry golman pro slavii. Romanovse a Hanuse jsem videl v par zapasech, ani pruser, ani propadak.

                Vadi mi jina vec, a to, ze reseni tehle problemu vubec nevypada promyslene, koncepcne, ale nahodile a chaoticky. Nevim, jak si Kj predstavuje reseni otazky brankare do budoucna, soudim ale, ze nijak.. zrejme podle toho, jak se kdy vyspi a kolikrat jeste zmeni nazor. Bohuzel to pro slavii nevesti nic dobreho, nejde jen o brankare...

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 10:43 |  
                  0 0

                  tj. u Hanuse a Romanovse jsem chtel napsat neco jako ani pruser, ani buhvijak presvedcive vykony..:-)

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  quelhar (admin)     před 14 lety 09.02.2010 11:03 |  
                  0 0

                  Kdyz on ten prvni odstavec v hodne pripadech proste vypada jako pravdivy :o)

                  Jinak - i kdyby prisel Senecky na pul roku a umoznilo to poslat Hanuse na pulrocni hostovani do druhe ligy, tak je to porad pozitivni prichod, protoze umozni brankari, ktereho mame pod smlouvou, chytat. Pokud se navic Senecky ukaze jako kvalitni golman, ktery muze delat ve Slavii jednicku, muzeme se jej pokusit z Turecka koupit, klub o nej nestoji a tak by nase vyjednavaci pozice mohla byt solidni. Pred rokem a pred dvema se tu zive diskutovala moznost privest Kuciaka - slovenskeho brankare, ktery ma 2 reprezentacni starty - z klubu, ve kterem pravidelne chytal. Ted se muze naskytnout moznost ziskat brankare, ktery ma vice reprezentacnich startu z klubu, ktery o nej nestoji, ale je to spatne. Co z toho asi tak plyne?
                  Mimochodem, podobnou akci Slavia udelala pred dvema lety, kdyz privedla na hostovani Kubaska, aby mohla poslat do druhe ligy prave Divise. Take to byla podle mne smysluplna akce, kdy golman Slavie misto za tretiligove becko mohl chytat druhou ligu. Presto obcas nekdo napise Kubaska mezi nesmyslnymi prichody a chybami KJ a vedeni.

                  Ano, tohle nevypada promyslene a koncepcne. Nahodile se naskytla moznost ziskat pravdepodobne kvalitniho golmana. Proc ji proboha nevyuzit? Jen proto, at muzeme machrovat, ze mame koncepci? Nekdy mi toto magicke slovo, za kterym vsichni vidi jen a jen uspechy, uz leze krkem. Pritom vsichni vedi, ze fotbal neni jen o koncepci, ale o nahodach, o prilezitostech - jeden hrac se zrani, zaskoci za nej jiny, ktery se chytne, vstreli par golu a zustane na jeho postu - a take obcas o mezilidskych vztazich, jak si ktery klub umi naklonit agenta, ktery mu pak pujde na ruku (napr. Paska a Sparta)

                  • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 11:13 |  
                    0 0

                    Jak jsem psal, treba Senecky bude chytat, v lete ho nekoupime a zas budem bez jednicky.. zadelavame si na potize.. Romanovs s Vaniakem mohli vklidu jaro odchytat, aspon by se videlo, esli na to Romanovs ma. Chaos je ovsem ve vsem, tym se netvori podle toho, jake typy potrebujeme, ale kdo se kdy nahodne vyskytne.. bud podle rozmaru trenera, nebo je zatim neco jinyho. Rozumnych a promyslenych prichodu jako Hlousek je hrozne malo. Napr. do utoku jsme navrsili mensi rychle hrace, ale nemame hlavickare a silneho utocnika, co podrzi balon...

                    Kubasek prisel jen proto, abychom se mohli zbavit Divise.. je nad slunce preci jasne, ze KJ ho nechtel a proto mu nedal ve slavii zadnou sanci ani tehdy ani ted. Rikam, mne je to uz jedno, ale nerikejme, ze se Divis sel do Presova rozehravat pro slavii, kdyz po uspesnem hostovani sanci take nedostal. Kubasek byl jen kavka..:-))

                    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                      Filipos     před 14 lety 09.02.2010 13:55 |  
                      0 0

                      Dva lidé, dva různé názory :-)

                      Nicméně mě je bližší ten quelharův, zvláště s tím Kubáskem, protože Diviš přes Vaniaka neměl šanci. A teď budu taky rád když půjde Hanuš do druhé ligy a bude pravidelně chytat.

              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                slimak     před 14 lety 09.02.2010 10:48 |  
                0 0

                já teda hystericky opravdu nejsem. přijde mi jenom trochu zvlastni, kdyz tesne pred ligou prichazi golman, kterej evidentne nebude chtit sedet na lavce a jeste mozna prijde bez opce..nevidim v tom zkratka moc koncepci..

                co se tyce divise, tak nevim-proste jsem ho videl chytat asi 3x, i pro nej bude kazdopadne lepsi byt v presove, nez tady cekat furt na sanci..hanusovi by taky prospelo hostovani..

                ja nicmene verim romanovsovi a byl bych asi trochu zklamany, kdyby ted nechytal.mě zatím přesvědčil..a pokud by mu kryl záda Vaniak a trojkou byl třeba Berkovec, nevidim v tom moc problém...

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 10:55 |  
                  0 0

                  osobne jsem cekal, ze dostane prilezitost romanovs, abychom videlo, zda na slavii ma nebo ne a zda muze pristi rok chytat v poharech, pokud se do nich dostanem.. ted mozna zas ale bude chytat brankar, kterej je u nas jen na pul roku.. cert vi, co tim kdo zamysli..

              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 10:50 |  
                0 0

                a jeste jedna vec.. ze Divis nedostane ve slavii sanci, to uz prece je jasne davno, od chvile, kdy jsme ho s opci poslali do Presova. Tehdy jsem rikal, je to proto, ze KJ ho nechce a ve slavii nema budoucnost. Naopak ty jsi quelhare tvrdil, ze je to proto, ze se tam jde rozehrat a pripravit na budoucnost ve slavii, ze pry potrebuje hrat a kdyz bude podavat dobre vykony, muze se vratit. Ted po jeho uspesnem vystoupeni na slovensku tvrdis, ze to neni pro slavii dost dobry..doufam, ze ti to nepodsouvam, tusim, ze neco v tom smyslu jsi taky tvrdil.. kazdopadne se nechci vytahovat, ale tentokrat jsem mel pravdu..:-))) ..jo a taky bych rekl, ze bys nemel vse obhajovat za kazdou cenu, pak to takhle dopada..:-)))

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  quelhar (admin)     před 14 lety 09.02.2010 11:06 |  
                  0 0

                  Ne, ja netvrdim, ze neni pro Slavii Divis dost dobry (i kdyz jeho nepovedeny polocas v priprave proti Jihlave rozhodne nenahral tomu, abych byl o nem presvedceny :o)), ja tvrdim, ze u nas nechtel prodlouzit smlouvu a proto odesel. A nejspis tu smlouvu nechtel prodlouzit uz v lete. Viz soukroma zprava.

                  • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 11:17 |  
                    0 0

                    Muze byt, ale kdyby ho slavie chtela, tak prece nepujde dobrovolne do presova. Kdyby citil moznou budoucnost ve slavii, asi by nebyl takovy problem premluvit ho k prodlouzeni smlouvy, ne? Spekuluju, ale vidim to jako logickou pricinu a nasledek..:-)

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  venator     před 14 lety 09.02.2010 11:22 |  
                  0 0

                  Asi se všichni shodneme nebo aspoň většina,že brankářský post je poslední dobou řešený fakt chaoticky a týmu to rozhodně neprospívá. Romanovs zatají distanc dobře stane se (už nekomentuju proč by měla Slavie kupovat 30letého Lotyše,který nechytal pravidelně ani tam kde byl předtím místo toho než dát skutečnou šanci odchovancům), Vaniak začíná jako jednička, udělá chybu v prvním zápase s MB, která nebyla jen jeho a hned je odstavený,přestože předchozí roky chytal výborně tak ho trenéři nepodrží (divné,ale dobře), jde do branky Hanuš, přestože se týmu nedaří, on nezaviní žádný gol přímo tak je i on odstaven a instaluje se zpátky Vaniak pak je zase k dispozici Romanovs tak se zkusí on,ikdyž si nepamatuju,že by to Vaniak nějak výrazně podělal.Pak se zraní Romanovs,aby to bylo ještě složitější a zase se mění golman.....no jak má být brankář vklidu,když ví,že při prvním vypadnutí centru z rukavic (navíc z té zmíněné nervozity) jde zase na lavičku.
                  K Divišovi - nevím proč nedostal šanci na víc zápasů loni v létě když se vědělo,že má Romanovs distanc,ale asi na tréninku nevypadal "dobře". Já ho viděl párkrát za B-tým a výsledek: 3-4 zápasy co jsem viděl, 2-3 hrubky, které znamenaly jednou "závar" ("upadnutý" centr) jednou golovou šanci (špatné vyběhnutí) a jednou rovnou gol (podběhnutý roh).

                  • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                    slimak     před 14 lety 09.02.2010 11:35 |  
                    0 0

                    joo, brankaři v hokejovy i fotbalovy slavii jsou řešený dosti chaoticky

                  • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                    dalislavista     před 14 lety 10.02.2010 19:35 |  
                    0 0

                    "...jak má být brankář vklidu,když ví,že při prvním vypadnutí centru z rukavic (navíc z té zmíněné nervozity) jde zase na lavičku."
                    Tak tohle mi silně připomíná pozici Belaida. Dokud měl důvěru- hrál parádně. Ale po nevydařeném zápase na lavičku. Když pak zase dostal šanci, bál se něco vymyslet, aby nekazil. A hra byla nanic. Alibistická.
                    Jenže jak měl být v klidu když věděl, že po chybě půjde zase na lavici?

  8. Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

    Viking     před 14 lety 09.02.2010 10:56 |  
    0 0

    Už letí Štefan! Servus hoši:-) Kdepak, Satinský rulez!

    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

      Jiri1     před 14 lety 09.02.2010 14:04 |  
      0 0

      Zdravim, prichod golmana je pozitivni zpravou, Senecky je velmi kvalitni golman, ktery mel v Turecku az neuveritelnou smulu . Vyplazu stejne jako Brabec videl pred delsi dobou a vlastne se nikdo ani moc nemel k tomu aby ho udrzel. Je pravdou , ze Slavia vyuzila teto situace a co se tyce finance notne tlaci na pilu. Dolezalovo heslo, levny golman , dobry golmam je bohuzel spise neresenim stabilnosti tohoto postu v nasem klubu, kdy nejen Senecky , ale treba i Kopic to berou jako jakousi prestupni stanici a reseni sve momentalni krizove situace, A to uz nemluvim o situaci, kdy skutecne muze kvuli Brabcovi dojit k arbitrazi, nechame to tam dojit.

      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

        Barlblog     před 14 lety 09.02.2010 14:50 |  
        0 0

        Zdravim te Jiri1. V kapitalismu už to tak funguje, že se firma snaží ušetřit. Fotbalisté by si měli uvědomit realitu dnešních dní. Na volném trhu jsou mraky hráčů, kteří mají nereálné požadavky.

        Kopic samozřejmě odejde v létě. Zvlášť pokud bude hrát. Ten celý jeho příchod se realizoval jako "přestupní stanice" v situaci, kdy nemáme obránce. Hráč i klub si pomůžou navzájem. Pokud bude ochota a spokojenost z naší strany, bude se jednat o přestupu. Hledat v tom něco jiného je hloupost a demagogické vytahování informací, které už víme od začátku ledna. U Seneckého se to dolaďuje, ale vzhledem k jeho karieře neočekávám, že by u jeho dveří stáli zástupci 50 klubů. Opět se to dořeší v létě, a promiň, tvoje spekulace s tím nic neudělají.

        Co se arbitráží týká, žádné překvapení. Ví se o tom, že klub má pohledávky vůči hráčům. Asi nebudu daleko od pravdy, když to tipuju nad 10 milionu Kč. Ale tohle přesně souvisí s jinou věcí. Dávali jsme hráčům naprosto nesmyslné podmínky. Takovéto silné smlouvy můžeme dávat jen prověřeným a kvalitním hráčům, kde je vysoká šance, že na nich budeme stavět, nebo je prodáme.

        Pokud je pravda to o Ivanovičovi, Vasilijevičovi, Brabcovi, Abrahámovi a Toleskimu. Tak je to pochybení. Ve fotbale samozřejmě něco nevyjde, ale klub jako Slavie si nemůže dovolit tolik přehmatů. Stojí to prachy, jak se říká na Wall Street. Takže já naprosto chápu snahu Doležala, smlouvy srazit na minimum, nebo alespoň převést peníze do výkonostních bonusů.

        Stejně si myslím, že to píšeš jen proto, aby idiot jako já reagoval. :-)

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          Jiri1     před 14 lety 09.02.2010 15:02 |  
          0 0

          Zdravim te , tak idiot nejsi, obcas mam pocit , ze tve nazory jsou prilis nakloneny Slavii, to hlavni co je problem, ze soucet dluhu vuci soucasnym i byvalym hracum je vyrazne vyssi nez castka o ktere spekulujes a blizi se spise nekolika desitkam milionu. S temi smlouvami i s tim dalsim souhlas , ale treba natlak na hrace dokazi delat i jine kluby a mnohem civilovanejsim zpusobem, alespion pokud jde o penize.

          • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

            Barlblog     před 14 lety 09.02.2010 18:34 |  
            0 0

            Tak jsem slávista, musím být řácky nakloněn. Ty nejsy nakloněn? :-)

          • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

            Barlblog     před 14 lety 09.02.2010 18:37 |  
            0 0

            nejsi

  9. Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

    Tugarin     před 14 lety 09.02.2010 14:50 |  
    0 0

    Už jsem to psal jednou, pod jiný článek, ale ještě jednou si to dovolím zopakovat, neboť to tématicky patří sem...

    Diviše jsem sám neviděl, ale můj bratr minulý rok pracoval v Prešově, chodil tam na ligu a na mou žádost zaměřil zejména na Diviše....

    Dle jeho charakteristiky se jedná o nepříliš vyváženého brankaře, který sice občas předvádí fantastické zákroky při chytání gólových šancí, ale v rámci "obvyklé" brankářské práce, t.j. jistota při centrech, rozích, čtení hry, vybíhání atd. nepůsobí zrovna jistě....Svým chytáním mu připomínal Kozáčika, nejprve chytí velkou šanci a za chvíli potom se zastaví uprostřed vyběhnutí a začne couvat....

    Ač můj bratr není slávista (a navíc patří do tábora největšího rivala) tak se vyjádřil v tom směru, že Diviš na jedničku ve Slávii nemá...

    A ještě na okraj, opět zprostředkovaně, zazářit ve slovenské lize v bráně, není údajně v současné době zrovna těžké...Momentálně tam není žádný výrazný brankář....

    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

      Jiri1     před 14 lety 09.02.2010 14:58 |  
      0 0

      Zdravim, on Divis asi fakt neni zadny zazrak, je ale spolehlivy a navic ma obrovsky vstah ke Slavii, dokonce se traduje prihoda, kdy ho nekdejsi bafik Krce , kde byl na hostovani nusel mirnit v pouzivani symbolu naseho klubu pri zapasech na dresu i dalsich soucastech obleceni. A pral zasadnena Slavii, tedy kustod Petrak to zajistoval. Jenze i on ma smulu jaklo jini hraci Slavisticke lihne. Nezalibil se Jarolimovi a takmuze byt panbu , ale s tymu se proste bude pakovat, cetl jsem neco o castce 15 milionu, podle jinych pramenu jde spise o castku polovicni.

      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2010 15:28 |  
        0 0

        Takže podle tebe nejdřív "neni žádnej zázrak" (čili to, že odešel nebereš jako chybu), a pak i kdyby hypoteticky chytal sebelíb, tak by měl smůlu protože Karel? Podle tebe by u nás měli zůstávat hráči jenom proto, že rádi používají symboly našeho klubu? Já tě fakt nechápu..

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          Jiri1     před 14 lety 09.02.2010 15:49 |  
          0 0

          Zdravim, v nasi situaci by byl Divis urcitou jisrotou , nicimene , nicim vice, jenze tato jistota by znamenala nutny odchod Hanuse na hostovani a to bohuzel kvuli vlivum v pozadi nejde. A Divisuv vstah ke Slavii jsem nepopsal proto, ze bych chtel i nechtel , ale vzpomel jsemi na tuto historku pri setkani s jednim velkym Slavistou, ktery delsi cas pracoval pro Krc ve funkci organizacniho pracovnika.

      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

        tantalos     před 14 lety 09.02.2010 16:01 |  
        0 0

        On Diviš ani nějaký zázrak ještě být nemůže. Dokonce se obávám, že Senecký je momentálně pro Slavii lepší volba.
        Brankář potřebuje sebedůvěru. Zvlášť, je-li mladý a trenuje ho málo psychicky stabilní osoba.
        Ale když jednou za uherák Divišovi laskavě dovolej zakopat si v mrazu proti partě nazdárků a Hošek mu to podá húř než psovi kost, Diviš je v šoku, na tak amatérské balony není zvyklý, a tak odkopne jen nejistě.
        Quelharovi to stačí, aby potom dlouhé týdny ajvajoval, jak ho ten Diviš nepřesvědčil, že asi není ten pravý, aj vaj vaj vaj... Prostě ho odepíšoi, i když ho pořádně neviděli.
        Senecký je naopak dospělý brankář.
        Na Slavii mu moc nezáleží, když ho pořádně nezaplatěj, půjde zase o dům dál. Slavia ho kupovala, jako dav babek vlítne do supermarketu, když mají slevy.
        Potíž je, že špičky, a jistě ani pan Rosen, nenakupují v supermarketu ve slevě. Protože co je laciný, bývá dvakrát placený.
        Slavia nemusí rozhazovat 90 M ročně za sedm, osm "levných" hráčů v každém přestupním termínu. Stačí jedna dvě opravdové posily, plus kvalitní, solidně opečovávané béčko a dorost..

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          Konraad     před 14 lety 09.02.2010 16:59 |  
          0 0

          Hele a kde se píše, že Slávie Seneckého koupila?

        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

          Barlblog     před 14 lety 09.02.2010 18:44 |  
          0 0

          A je to tady. Musíš uznat, že Diviš byl ve Slavii poloviční. Nevím, jestli to bylo kvuli tlaku, nebo KJ. Do brány ho nepustil Vaniak a teď by ho nepustil Romanovs. Diviš není jistý golman. Určitě má potenciál. Možná se výrazně zlepší, ale Slavie má hned několik kvalitních a perspektivních golmanů. Jak psal Quelhar. Pokud odejde Hanuš na hostování jen díky tomu, že příjde Senecký, není to špatný kup. A pokud se Senecký prosadí, kdo ví, třeba zůstane déle.

          • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

            tantalos     před 14 lety 09.02.2010 22:14 |  
            0 0

            Diviš dostal šanci jen jednou, proti Ajaxu. Jinak za tři roky v áčku mu dovolilii sedět na lavičce 27 minut. (Mně nepřišlo, že by se tam nějak moc vrtěl)
            http://fotbal.idnes.cz/db_fotbal.asp?hrac=3002910
            Jak můžeš tvrdit, že byl nejistý?
            Diviš je podobně jako jiní kluci jeho generace trestaný za to, že je odchovanec. Ve Slavii by se neprosadil ani Petr Čech, kdyby byl odchovanec
            O jeho kvalitách prokazatelně svědčí pouze počet jeho nul ve slovenské lize.

            • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

              Barlblog     před 14 lety 10.02.2010 01:29 |  
              0 0

              V ačku šanci nedostal, to je pravda. Ale v bečku se toho nachytal dost. Věř mi, bydlím na Břevnově, juniorku jsem docela sledoval.

              Osobně si myslím, že Romanovs je lepší golman. Komplexnější. Diviš mě může vytřít zrak, ale zatím nemá na to, aby chytal za Slavii. Nároky jsou tady jiné než v Prešově, potažmo Corgoň lize. Je uplně jedno, jestli za to může Jarolím, tlak většího klubu, nebo sudičky. Diviš byl ve Slávce vždy nervozní. Nebyla z něj cítit jistota, jakou mám třeba u Vaniaka. Ve Slavii máme hodně mladých golmanů. Talentovaní jsou taky. Golman není náš aktuální problém. Kdyby odcházel nadaný záložník, nebo utočník, tak bych asi mluvil jinak.

              Počet nul na slovensku má nulovou hodnotu. Jde o projev hráče a přínos pro tým. A i kdyby Diviš na slovensku kouzlil a byl nejlepším golmanem světa, pořád je to mnohem slabší liga, než naše. Baník, Sparta, Slavia, Mladá Boleslav, teď už i Plzeň a lehce i Liberec. Všechny tyhle mužstva by na slovensku hrála prim. Rovnat se může jen Źilina a Slovan Bratislava.

              Přišla obchodní nabídka a my ji využili. Možná se časem chytíme za hlavu, ale to je sport, to je život. V danou chvíli je to správné rozhodnutí.

              Co se odchovanců týká. Můj kamarád hrál za Kladno. Prošel kategoriemi až do B-týmu. Měl treninky s Jeslínkem, Gecovem, Dočkalem. I on tehdy tvrdil, že Dočkal je "velkej borec". To se nepovedlo. A VŠICHNI v klubu to uznali. Co se Gecova týká, viděl jsem ho mnohokrát za Bečko. Neměl šanci se prosadit přes Tavarese, Švece, Ragueda a i Trappa. Ti hráči jsou lepší než on. To je objektivní. Gecov byl nadbytečný a v danou chvíli byl jeho odchod rozumný. Pro klub i pro něj. Bratři Dejmkové jsou to samé. Vrzal a Šmíd taky. Nečas tu mohl zůstat, ale díky manažerovi se strašlivě zabrzdil. Naše Jablonecká kolonie vznikla kvůli Vandasovi. To nemůžeš jako zástupce klubu moc ovlivnit. Ti mladí kluci se nechali zlákat. A i v jejich případě tvrdím, že to nejsou hráči pro Slavii.

              Nechci tu hájit KJ. Já vím, že to mnohdy dělal a dělá špatně. Neumí jednat s lidmi a z toho pramení spousta problémů. Na druhou stranu mě vadí tvoje demagogie a střídání stran, jen abys mohl kritizovat. Já nevím, jestli to myslíš vážně, nebo tomu opravdu věříš, a ani mě to nezájímá. Nechci tě měnit, je tu zábava :-)

              Navíc teď konečně nastává tvoje doba, kdy se budeme spolehát na odchovance. Viva la (Kevin La)france, viva la slavia.

              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                tantalos     před 14 lety 10.02.2010 10:30 |  
                0 0

                Co se demagogie týče, připouštím, že občas ve vzteku rozdám pár podpásovek.
                Co ale není pravda, je střídání stran- Vystřídal jsem je jen jednou, z příznivce KJ se ze mě stal v lednu 2008 jeho odpůrce. Důvod: opce na Dočkala a Váchu, prodej Gecova, podivný odchod neplánovaný, příliš narychlo Švece a jeho střídání Abrahamem a nepotrvrzená informace, že s opcí měl odejít i Necka.
                Od té doby soustavně kritizuji, co považuji za chyby tria R+D+J.
                Podle mě šéfují Slavii jako rodinka opilých obyvatel romské národnosti. Když přijdou přídavky, lítaj mastný papíry z oken, pak ale...
                Cituji Rosena ve Sportu 3.2.2010: V letním přestupovém období jich (hráčú) přišlo asi čtrnáct... Pokud jsme u dvou či tří došli k poznání, že nejsou pro Slavii přínosem, je to poměrně přirozená věc..."
                Čtrnáct hráčů znamená půlka mužstva. Opravdu přínosem byli Hloušek a Čelůstka. S výhradami snad i Ragued a Krajčík.
                Nejhorší ale na tom je, že Rosen bere jako normální, když před kvalifikací do LM vymění půlku mančaftu.
                A kvůli platbám vyhozeným není na premie hráčů
                Nekoncepčnost je všude: podivné vlivy podivných agentů a agentek, nemožné smlouvy Ivanovičovi, vůbec nákup Dense, snaha převychovavat "lbad boys" jako Pudil, Abraham, Besta...
                Navíc se domnívám, že se příliš mnoha "prokoučování" dopouští i KJ - nejhorší případ Tiraspol doma.
                Vadí mi, že ve Slavii nedokázali být dost slušní a uspořádat pro Šmicera lepší rozloučení než je obejít stadion v přestávce, a ani to neohlásit předem.
                Vadí mi neuvážená střelba od boku typu _ Skácel musí přijít ještě před soustředěním na horách, jinak na něj kašlem. A pak se koupí Senecký, kterého vlastně ani tak moc nepotřebujem.
                Prostě to chce, aby R+D+J mysleli hlavou...

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  Wommi     před 14 lety 10.02.2010 10:38 |  
                  0 0

                  heh..toto je snad poprvé, co s Tebou Tantale souhlasím:)

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.02.2010 10:56 |  
                  0 0

                  Zajimava debata, panove. Ja si myslim, ze tu vyhodnou situaci po postupu do LM a dostavbe stadionu jsme z dlouhodobyho hlediska trochu prosustrovali. Sice se zadarilo ziskat jeste jeden titul, coz neni malo, ale meli jsme na vic. Hlavne se nepodarilo nejak smysluplne budovat kadr, ktery by za neco stal. Misto toho jsme kupovali kdekoho, hraci prichazeli, odchazeli, agenti byli spokojeni.. bohuzel podle me podobna chyba, jakou udelala sparta po ucastich v LM... tym ztratil tvar a slavie penize..

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  socolik     před 14 lety 10.02.2010 12:05 |  
                  0 0

                  Ja pridam jeste jedno tema co me osobne silne vadi. Komunikace s medii a fanousky. Napr. reditel pro komunikaci zde rekne, ze Sport je bulvar (coz ma pravdu, ale on to proste rict nesmi); p. Rosen se medialne pere za p. Pucka; p. Dolezal oznami, ze problem s dluhem je jen splatkovy kalendar o 100M (tomu proste neverim - 100M jsou male a pro Slavii ziskatelne penize); o stadionu nevime vlastne nic jen spekulace; kdyz nechceme nejakeho hrace zacneme vyjednavani o prodeji tim, ze daneho hrace oznacime v mediich jako neschopneho a lineho; KJ novinare spise urazi nez cokoliv jineho; p. Dolezal prohlasi, ze hracum dluzime, protoze je to nejlepsi zpusob jak se jich zbavit a dalsi...
                  Vysledkem je mizerny medialni obraz celeho klubu. My zde samozrejme muzeme vse hodit na novinare a byt spokojeni "hrdinskym bojem" proti vsem, ale media proste sleduje kazdy - novy hraci, sponzori, fanousci. Ve vysledku zde financne ztracime mozna vice nez nekolika nepovedenymi nakupy.

                  • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                    Barlblog     před 14 lety 10.02.2010 12:15 |  
                    0 0

                    Sport je bulvár. Slušné lidi Bulvár nezajímá. Já to nečtu, ani nekupuju. Správná cesta je s nimi jednat jen pokud je to nezbytně nutné. To naprosto schvaluji.

                    Souhlasím s tebou, že musíme najít jiné medium, které se bude starat o naši propagaci. Spolupracoval bych se "seriozními". MF Dnes atd.
                    Víc bych rozšířil splupráci třeba s fotbalovými weby.

                    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                      socolik     před 14 lety 10.02.2010 12:21 |  
                      0 0

                      Nejsem vubec zastancem Sportu! Ale presto nesouhlasim. Slavia potrebuje vsechny velky media. Nova je taky bulvar, Prima taky, MFDnes a genius bulvaru Filip Saiver... Fotbalove weby maji v podstate nulovy vyznam.

                      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                        socolik     před 14 lety 10.02.2010 12:22 |  
                        0 0

                        Jeste doplnek. Dulezite je take to co nasi sefove rikaji a ne kde. Medialni "hlouposti" rikaji vsude.

                  • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                    Viking     před 14 lety 10.02.2010 13:55 |  
                    0 0

                    Ještě bych doplnil - ve slušné společnosti firma nezatajuje, kdo jí vůbec vlastní. Nedokážu si představit, že by třeba AC Milán, Liverpool nebo Manchester tajil svoji akcionářskou strukturu.

                    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                      socolik     před 14 lety 10.02.2010 14:41 |  
                      0 0

                      Pridam k tomu posledni poznamku. Pamatuji rozhovory kde bylo jasne receno (nevim zda p. Dolezal nebo p. Rosen), ze vlastnicka struktura Slavie kopiruje vlastnickou strukturu E SIDE. Moc velka skoda, ze v tomto neni jasno a nekdo nerekne pravdu jak to teda vlastne je.

                      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                        Wommi     před 14 lety 10.02.2010 14:47 |  
                        0 0

                        ..no tak tuto strukturu samozrejme muze kopirovat..onen tajemny vlastnik skryvajici se za KEY INVESTMENTS..muze ve finale byt vlastnikem i e-side v VB a tedy i jejich org. slozek v CR

                        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                          socolik     před 14 lety 10.02.2010 15:14 |  
                          0 0

                          To je ale presne ono. Panove Dolezal a Rosen reknou, ze jsou majitele. Reknou, ze eside je na tom stejne. A pak se resej, ze tohle na stadionu nejde pac o tom nerozhodujou ono. Tezko tam hledat nejakou pravdu.

                    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                      Wommi     před 14 lety 10.02.2010 14:42 |  
                      0 0

                      ..on je mozna trochu problem, ze treba majitelem at uz slavie a nebo i stadionu muze byt nejaka osoba, ktera by trenba nebyla rada, kdyby se o ni vedelo ze je majitelem slavie,..protoze by se treba mohly propirat financni veci a ta osoba treba nemusi mit vse v poradku:)

                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                  Barlblog     před 14 lety 10.02.2010 12:07 |  
                  0 0

                  Tantale, nikdo se s tebou nehádá o tom, že se udělali chyby. Já jsem tu několikrát psal o tom, že se mi práce KJ nelíbí. Souhlasím, že se prošustroval náskok, který jsme měli po CH.L.

                  Na odchovance jsem reagoval. Drtivá většina hráčů odešla buď proto, že by se nedokázali prosadit, nebo pod vlivem agentů. Švec odešel, protože za něj přišla velmi lukrativní nabídka. Ve Slavii hrál celkem pravidelně, ale limitovala ho zranění. Nebyl to špatný transfér. U Váchy mě také velmi mrzí opce v Liberci. Mnoho z nás tady ví, jakou má kvalitu. Nevím jak vysoká ta částka je a doufám, že Liberec skončí v této sezoně bídně, právě, aby nemohl uplatnit opci.

                  Co se nutnosti posílit týká, tak i ve Slavii vědí, že potřebujeme kvalitního záložníka v nejlepších letech, od kterého by se mladí mohli učit. V našem případě by to mohl být i cizinec, nejlépe francouzsky mluvící. Oni to vědí, ale nemají prostředky.

                  Senecký přichází proto, aby se mohl uvolnit Hanuš na hostování a nemusel sedět na lavičce v období, kdy potřebujeme v bráně jistotu a zkušenost. Všude nemůžeš mít mládí. Musí to být mix. Vaniak v létě odejde a Romanovs má smlouvu do Prosince. Já osobně si myslím, že KJ bude Romanovse stavět jen do doby, kdy nezlomí Seneckého, aby tu zůstal. V létě se to protočí naplno, Senecký bude jednička, Hanuš po hostování dvojka a Romanovs bude trojka. Počká se do zimy a Deniss půjde o dům dál. KJ mu tak vrátí to jeho zatajování, které ho muselo naštvat(mě by to taky naštvalo) a vyřeší Golmanský post elegantně. Podle mě s tím vedení takhle počítá. To je ta koncepce. ALE! Pokud Hanuš neodejde na hostování, chytím se za hlavu a budu kritizovat jeho příchod, s tebou. :-)

                  KJ je kvalitní trenér. Má kontakty a přehled o zahraničí. Bohužel nemá dobrou povahu. Dělá si všechno po svém a řeknu to otevřeně, kdybych já měl na starost klubovou pokladnu, tak bych si od něj nenechal srát na hlavu. Doležal s Rosenem to s volností přehnali. Nikde to nefunguje tak, že 1 člověk dělá všechno. Fotbal je týmový sport. Jak už jsem psal. Chtělo by to člověka s respektem druhých. Který nejlépe s KJ hrál a má s ním korektní vztahy. Někdo, kdo obrousí hrany. Ve Slavii by se neztratil ani psycholog. Mají ho všechny kvalitní mužstva, jen my u nás si myslíme, že jsme chytřejší. Mentální příprava je velmi důležitá. Udělal bych i funkci sportovního vedoucího A-týmu. Tenhle člověk by se staral o přípravu, konzultoval by příchody a odchody a musel by mít vazby na zahraničí. TO je ale náhoda! Máme Bejbla, Kuku, Ulicha, Kubíka a další.

                  V žádném klubu to nefunguje ideálně. Jsou tu problémy, do kterých nevidíme. Souhlasím s tebou, že by se mělo upozorňovat a snad i radit, když už nás Lord Doležal čte. Bohužel ty dost často spojíš nesouvisející problémy. Spousta lidí ti vyvrátí tvoje teze a ty stejně jedeš dál jako kolovrátek. Stačí číst a mnohdy příjdeš na to, že lidé s tebou i souhlasí ve spoustě věcí, ale vadí jim forma, která ten kvalitní obsah zničí. Bereš spekulace, jako bernou minci a to není dobře.

                  • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                    EdCable     před 14 lety 10.02.2010 14:02 |  
                    0 0

                    Ti, co maji na starosti klubovou pokladnu, poslali napr. pryc Celustku a velky kormidelnik z toho nadsenim nezaril. Ono to nebude tak uplne jednoznacne.
                    Jinak bych si skoro tipnul, ze pryc posleme Vaniaka, jenom pro tu legraci:-)

                    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.02.2010 14:29 |  
                      0 0

                      No mozna mu s tim celustkou naznacili, ze s vyhazovanim penez je konec, to by byla lepsi varianta.

                      Vyhodit Vaniaka by bylo presne ve stylu KJ. Je to silna osobnost a u Kj na tom nikdy nebyl moc dobre.. viz jeho stridani s Vorlem nebo posledni zasek, kdy po jednom nepovedenem vybehu sel misto nej chytat Hanus. Ale snad se to nestane.

                      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                        Barlblog     před 14 lety 10.02.2010 14:40 |  
                        0 0

                        Docela se toho obávám. Byl by to slušný nesmysl.

                        • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                          martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.02.2010 15:14 |  
                          0 0

                          Hm.. na slavia.cz rika pribyl, ze neni jasne, kdo odejde. tedy teorie o tom, ze je to jasne kvuli hanusovi, aby mohl na hostovani, jsou asi predcasny.. no ja nechtel bejt moc utocnej, tak spis jsem napsal, ze verim, ze se to nestane, byt u KJ by me to neprekvapilo.. on by to tady zas nekdo omluvil a vysvetlil, ale kdyby jediny smysl prichodu mel byt ve vyhnani Vaniaka, bylo by to solidni svinstvo..

                          • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                            steev (přítel SN)     před 14 lety 10.02.2010 15:26 |  
                            0 0

                            Tak doufám že se tyhle obavy nepotvrděj, ikdyž u KJ člověk nikdy neví.Je jasný že někdo odejde ale já bych to viděl na Hanuše.Potřebuje chytat a hostování by bylo idealní.Martin by si rozhodně takovej odchod nezasloužil.

                          • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                            quelhar (admin)     před 14 lety 10.02.2010 15:31 |  
                            0 0

                            Mimochodem, kdyz uz mluvite o Vaniakovi a jeho "vyhnani" - Martin se nikdy netajil tim, ze po skonceni kariery by se chtel vratit do Olomouce, kde ma rodinu. Me by teda taky mrzelo, kdyby Martin Vaniak po skonceni kariery ve Slavii uplatneni nenasel (trener brankaru acka je malo pravdepodobna pozice, ale prace u becka nebo u dorostu, proc ne). A je treba mit na pameti, ze v lete uz chce Vanous definitivne koncit.

                            • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                              martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.02.2010 15:50 |  
                              0 0

                              No tak nebylo by trochu nedustojne byt vyhozen pul roku pred planovanym ukoncenim kariery? Namisto dekovani, oslav, rozlucky v edenu? No jasne, kdyz nema dustojny konec kariery ani Smica, tak co vlastne po slavii chtit, ze...

                              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                                EdCable     před 14 lety 10.02.2010 15:59 |  
                                0 0

                                Tak se Smicou se jeste neco mozna chysta:-)

                              • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                                quelhar (admin)     před 14 lety 10.02.2010 16:10 |  
                                0 0

                                Ty voe, vy jste se s tantalem snad domluvili, ne?
                                Takze ad Smica: Smica se rozhodl z vlastni vule v polocase zapasu s Plzni ukoncit karieru. Nikdo to neocekaval. To bylo 9. listopadu, za tyden uz letel s reprezentaci do Emiratu. Od te doby jsme hrali doma 2 (slovy dva) domaci zapasy, ligu s Brnem a EL s Janovem. Co se dalo udelat, se udelalo - v polocase jednoho z techto dvou zapasu probehla rozlucka na hristi, kolecko kolem stadionu, atd. - zabralo to prakticky cely polocas. Co sis jako predstavoval? Ze Slavia v rozjete sezone behem mesice zorganizuje nejaky rozluckovy pratelak Smica tym vs. Slavia? Nebo v lednu usporada takovy zapas? Kolik lidi by na nej asi tak prislo, kdyz je venku porad minus pet? Uznej, ze to asi neni zrovna dvakrat realne a idealni Takze se na podzim udelalo, co se dalo, tedy rozlucka o polocase domaciho zapasu. No a Dolezal v online rozhovoru naznacil, ze se muzeme v lete tesit na poradne rozlouceni se Smicerem.
                                Tak mi sakra rekni, co melo vedeni ohledne Smicra udelat lepe? Jako ja beru, ze vedeni dela chyby a kiksy, ale omlatit jim o hlavu zrovna tohle, to mi prijde tezce nefer. Kdyz kritizujes nedustojny konec Smicera, tak prosim napis, jak mel byt dustojnejsi.

                                A ad Vaniak - tak jednak ho zatim nikdo nevyhodil, pokud jsem si dobre vsiml. Je otazkou, nakolik to je nebo neni realne, ja to treba vubec nedokazu odhadnout a prirozenejsi mi prijde se pokusit najit hostovani pro Hanuse. Tudiz se tu dostavame opet do roviny prachsprostych spekulaci, tedy tam, kde se vyzivaji jini lide. Ja mam radsi fakta. Presto, pokud bych se do tehle roviny pustil, tak predpokladam, ze pokud by uz vedeni (nebo KJ) s Vaniakem nepocitalo, tak by se jako dospeli lide domluvili, Vanousovi by bud nabidli, at ukonci karieru hned a nabidli mu misto u nejakeho dorostu nebo becka (s tim, ze pokud bychom se dostali do krize s golmany, tak by jeste mohl zaskocit, tedy registracku by nesplachoval do kose), nebo by zjistili, ze pro nej v tuto chvili ve Slavii v realizacnich tymech dorostu a becka misto neni a Vanous by nejspis odjel do Olomouce za rodinou. Tezko si predstavit, ze by ho nejaky tym chtel na pul roku na hostovacku jako jednicku a tezko si predstavit, ze by ho tam Slavia pustila. Kazdopadne ocekavam, ze v lete pri definitivnim louceni Smicera probehne take definitivni louceni s Vaniakem a probehne tolik ocekavane dekovani, oslavy a rozlucka.
                                Co je vic nedustojne, delat trojku nebo ukoncit karieru a prejit na jinou pozici at uz ve Slavii nebo v jinem klubu?

                                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                                  EdCable     před 14 lety 10.02.2010 16:12 |  
                                  0 0

                                  Ja to s Vaniakem nadhodil jako vtip pro odlehceni a po par prispevcich je z toho realna varianta. Krasne se ukazuje, jak vznikaji famy "jedne pani" :-)

                                • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.02.2010 16:39 |  
                                  0 0

                                  nj, to je fakt, ze dolezal mluvil o ty rozlucce, tak uvidime.. vaniak rikal, ze trojku bude klidne delat.. tak asi by bylo nedustojne, kdyby najednou prisli s tim, ze ani jako trojka uz byt ve slavii nemuze, pac jsme si poridili na ten 4 mesice jinyho brankare...mimochodem neberu to jako fakt, dokonce jsem tvrdil, ze verim, ze se to nestane. Naopak spekulace odmítám, ovšem včetně té, že jde o to, aby Hanuš mohl na hostování..:-)

                                  • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                                    Barlblog     před 14 lety 10.02.2010 17:10 |  
                                    0 0

                                    Hanuš je spekulace, ale pořád je to nejlogičtější spekulace.

                  • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                    tantalos     před 14 lety 10.02.2010 16:28 |  
                    0 0

                    Bariblogu, hodně z toho, co jsi napsal, bych s klidem podepsal. Především bychom se shodli na potřebě sportovního ředitele, možná šéftrenéra
                    Můžeme vést spory o tom, jestli je Gecov lepší než Trapp, o čemž já jsem přesvědčen, protože se mi Trapino zdá být příliš málo konstruktivní, ale to je jen věc názoru.
                    Ano, jsou problémy, do kterých nevidíme, a možná je opravdu vidím zkresleně, pomýleně. Ale domnívám se, že klub 21. století by neměl toho tajit zase tak moc. Dobrá komunikace nejen s médii, ale i s fanoušky, by měla být samozřejmostí. ale zůstala někde před rokem 1989. Když nastupoval Zlámal, zdálo se, že se informovanost zlepší. Teď mi někdy připadá jako soudruzi na ÚV, kteří taky neměli rádi, když se o něčem mluvilo.
                    Co nám evidentně chybí je i komunikace s cizinou - dřív na to býval jeden bafuňář. Kdybychom ho měli, případ Dens by se nestal.
                    Neříkám, že R+D+J dělají všechno špatně. Dokonce bych te'd vedení pochválil, že nepustilo Starého, protože Trubila na levem beku mi připadá jako časovaná bomba.

                    • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                      Barlblog     před 14 lety 10.02.2010 17:32 |  
                      0 0

                      Teď jde o to, jestli by to bylo realizovatelné. Nedělám si iluze. :-)

                      Souhlasím, že rezervy jsou. Na druhou stranu si musíme uvědomit, že Zlámal dělá všechno sám. Nemá vůbec volný čas a stará se nad rámec svých poviností. Není to chyba jeho, ale spíš nadřízených, že nejsou schopni zajistit finančně a personálně. Ondra Zlámal a to minimu lidí s ním, pracuje velmi dobře. Ostatně teď se objevuje několik článků za den, což je uctyhodné.

                      Samozřejmě se neshodujeme ve spoustě věcí. Mám jiný názor na publikování příchodů a odchodů. Nesouhlasím s tím, že by se rozhovory měli dělat až po určité době. Hráč nemusí odpovídat na tradiční "kraviny". Chtěl bych se dozvědět něco o něm. Předchozích angažmá. Jak to funguje v zahraničí... Po určité době by následoval druhý rozhovor, třeba duální. Kopic + Tecl, Grajciar + Senecký (oba jsou myslím z Nitry) atd. ALE! Moc dobře vím, že Zlámal má 1000 lepších nápadů, ale nemá na ně čas. To je hlavní problém.

                      Jinak za Starého jsem taky rád, je to můj oblíbenec. Navíc si myslím, že odchovanci teď musejí cítit šanci se někam ve Slavii dostat. Zvlášť pro levonohé obránce bude místa dost.

                      • Re: Do Slavie přichází Štefan Senecký

                        socolik     před 14 lety 10.02.2010 19:43 |  
                        0 0

                        Ja jsem dneska zde psal asi jako nejvetsi kritik komunikace. I kdyz jsou veci kde p. Zlamal podle me mohl postupovat jinak tak pro nemu absolutne nic nemam. Naopak povazuji ho za jeden ze zazraku SKS. Ten clovek opravdu odvadi neskutecne prace. Jsem presvedcen, ze on proste jen nema moznosti delat neco jinak.