Stadion Eden

Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

Pro některé fanoušky Slavie byl dnes v Edenu fotbal až na druhém místě. Primární bylo vyjádřit nesouhlas s plánovaným stěhováním Bohemians 1905 do Edenu, na to byla zaměřená téměř celá choreografie. Ve 30. minutě skoro celý kotel opustil hlediště. VIDEO UVNITŘ ČLÁNKU!

Vzhledem ke zprávám, které se v průběhu minulého týdne objevily v médiích o plánovaném stěhování vršovického rivala do Edenu a souvisejících prohlášeních o natírání sedaček na zeleno a požadovaných podmínkách pro Bohemians, se dal čekat dnešní protest fanoušků.

Na severní tribuně byly všechny sedačky pokryté zelenými papíry a ve 20. minutě kotel vyvěsil transparent "Kdo nechce Bohemku v Edenu, ať ve 30. minutě opustí hlediště". Zároveň slávističtí příznivci skandovali "Český fotbal pro fanoušky!". Ve 30. minutě se skutečně zvedla většina kotle a během dvou minut zůstalo na severní tribuně jen pár diváků. Na východní a západní tribuně se tak masový odliv nekonal, zvedlo se několik stovek fanoušků. Dá se to vykládat tak, že ostatním Bohemka v Edenu nevadí, a nebo že upřednostnili sledování fotbalu. Na prázdné severní tribuně se mezitím vyjímal transparent "Tohle chcete?". Nutno podotknout, že to byl zvláštní pohled na vylidněný a tichý kotel, poprvé za dva roky v Edenu.

Ve 48. minutě kotel strhal zelené papíry, lidé je zmuchlali v koule a házeli je dolů za pokřiku "fůj". V 66. minutě pak lidé v kotli rozvinuli další nápis "Slavia - Eden, Bohemka - Ďolíček, za tradici budeme bojovat".

Slávističtí fanoušci dnes jasně vyjádřili, co si o plánovaném přesunu Bohemky do Edenu myslí, otázka je, co v celé této záležitosti fandové obou týmů zmůžou.

K prostestům se po utkání vyjádřil Milan Černý. "V kabině jsme přesun Bohemky nijak zvlášť neřešili, jen starší kluci to možná rozebírali. Řekl bych, že to spíše více vnímají a prožívají fanoušci než my." Hráči nicméně během utkání odchod kotle na čtvrt hodiny pocítili.

Komentář Strašáka k protestu:
Jen připomínám, že v tomto boji není naším soupeřem Bohemka, ta do Edenu také nechce, ale jsou jimi zejména společnosti E-side a CTY a radnice Prahy 10. E-side má zájem na tom, aby Bohemians hráli v Edenu kvůli vyšším ziskům a zejména pak kvůli 300 milionům, které věnuje radnice Prahy 10 majitelům stadionu. CTY jsem využít pozemky pod Ďolíčkem na stavbu komerčního centra, byty a nevím, čím ještě. Radnice má zájem na tom, aby Bohemians hráli v Edenu také a to nejspíš kvůli nějaké "motivaci" od společnosti CTY, jinak si tento krok neumím vysvětlit. Zkrátka celé je to jen nechutný obchod, na který mají doplatit zase jen a jen fanoušci a někteří mocipáni si při tom nabalit kapsy. My však uděláme vše pro to, aby Bohemka zůstala v Ďolíčku a Eden byl jen a jen slávistickým stadionem!
Zbytek článku čtěte na www.slaviaultras.cz.

VIDEO k dané problematice:
Video z protestů zahrnuje obrázky na všechny choreografie a také ohlasy fanoušků ze všech čtyř tribun, přičemž ze severní je pouze jeden. Za názory nesou plnou odpovědnost dotazovaní, nechali jsme to tedy bez cenzury. Jsou tam tedy různé ohlasy.


Video k přehrání na youtube.com

Komentáře (129)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prostesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:04 |  
    0 0

    je to pekne, ale obavam se neproveditelne,..od pristi sezony tam budou asi hrat oba tymy a nic na tom nzmeni jakakoliv snaha fanousku!

    • Re: Prostesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      DrFe1     před 14 lety 18.04.2010 22:27 |  
      0 0

      I kdyby tak protesty bysme si mohli vybojovat alespoň co nejmíň ústupků Bohemce

      • Re: Prostesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:46 |  
        0 0

        ..ja myslim ze hlavne nasrat poradne dolezala:) protoze timto prijde o penize..

        • Re: Prostesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          ElvisPresley     před 14 lety 18.04.2010 22:52 |  
          0 0

          Čím?

          • Re: Prostesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:54 |  
            0 0

            ..tim ze by s bojkotovali zapasy,..jako dnes..a vice...

            • Re: Prostesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:03 |  
              0 0

              tak tak... průměr 11.000 spokojených Slávistů (který už byl) by mohl být lepší než 3000 naštvaných Slávistů a 2000 naštvaných bohemáků.... A já myslím, že například na prodeji permanentek se tohle může docela podstatně projevit

              • Re: Prostesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                Wommi     před 14 lety 18.04.2010 23:04 |  
                0 0

                ..tak co si budem povidat, jsou to preci jen velky penize do kasy,....:)

  2. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    slaviator     před 14 lety 18.04.2010 22:09 |  
    0 0

    "...zejména pak kvůli 300 milionům, které věnuje radnice Prahy 10 majitelům stadionu" - už chápete sakra (mirecek apod), co je to za svinstvo?

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:11 |  
      0 0

      ...tak radnice je nevenuje!!!

      a svinstvo to neni,..je to proste normalni obchod, byznys...kazdej rozumnej obchodnik by byl pro...

      fotbal pro nas je o srdci,..ale tady veli rozum!

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        skman     před 14 lety 18.04.2010 22:19 |  
        0 0

        nechapu proc by to mela dotovat radnice ze statniho a tedy z nasich penez. ne kazdy obcan CR, Prahy 10 je fanouskem klokanu.

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:20 |  
          0 0

          ..ale radnice nic dotovat nebude,..

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            skman     před 14 lety 18.04.2010 22:54 |  
            0 0

            ale mluvi se o vstupu do eside a zadarmo to nebude, proc ty penize rovnou nesplachnou v haj*lu

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:55 |  
              0 0

              ..ano..vstup je investice, nikoliv dotace...

              • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:00 |  
                0 0

                ovšem investice penězi daňových poplatníků - ve "prospěch" bohemky a...

                • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                  Wommi     před 14 lety 18.04.2010 23:14 |  
                  0 0

                  ..omyl..investice nikoliv v prospech bohemky, ale v prospech obyvatelu prahy 10:)

                  ..blizi se volby panove,...navic, preci je prijemnejsi, pokud obyvatele budou mit k dispozici vice peknych bytu, nez nejakej osklivej stadion, kam chodi stejne jen svoloc, chatra a Ti kteri tem normanim obyvatelum nerozumi.:)

                  • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                    beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:20 |  
                    0 0

                    naopak... tohle může na Praze 10 hodně lidí pořádně naštvat, protože doba je barbarská (ehm, pragmatická), a proto chléb a hry jsou velmi důležité... (do bytů se vejde jen velmi málo lidí). A letos jsou volby, takže předpokládaný účinek (zachránili jsme bohemku pro P10) by se taky mohl otočit v opačný. Dost možná to ovšem komusi může býti jedno, protože bude mít kapsu plnou a třeba bude i povýšen :)

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        spojka     před 14 lety 18.04.2010 22:22 |  
        0 0

        Jak "veli rozum"? Ty z toho neco budes mit? Tobe z tech penez za Dolicek necim prispejou? Mne teda ne, takze si muzu dovolit ten luxus nechat v tomhle pripade rozum stranou a vyjadrovat se jen srdcem.

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:25 |  
          0 0

          ...chtel jsem rici na jejich strane je rozum,..na nasi srdce, ale obavam se ze silnejsi stranou tentokrat srdce neni...

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      martin08     před 14 lety 18.04.2010 22:14 |  
      0 0

      ty voe, za 300mega si postavej ty 4 tibuny pro 8tisic postavej, i jim zbyde na to vystavet si kabiny... FAKT nechapu, a zacina me to pecne stava, co tam sedi za lidi v ty radnici P10.. kdyz sem staveli, to se na nas kazdej vysral.

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:17 |  
        0 0

        ...ale proc y to delali, kdyz muzou poslat bohemku do edenu, pak se prodaj prostory pod dolikem a budou byty, penize..a penize a penize....a vsichni budou spokojeny,..tdy krome fanousku,..no ale nakonec jak uz to tak byva,..fanousci umlknou a nakonec budou spokojeny vsichni

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 22:26 |  
          0 0

          zdá se, že jsi zvyklý přijímat špatná řešení...

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:40 |  
            0 0

            ..tak ja se snazim prijimat jen spravna reseni, aspon doufam,...musim rict ze mi to dost stve, dost jsem prozival stavbu edenu a "novou slavii"...nejak si ani nedovedu ted predstavit ze si koupim dalsi permici.
            Z jejich a racionalniho a pragmatickeho pohledu na vec, bohuzel jim rozumim (se vstupem bohemky do edenu)

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 22:51 |  
              0 0

              ale ano, tohle je srozumitelné... ale likvidace stadionu Bohemky za peníze daňových poplatníků, jimiž je umístěno klokaní vejce na pozemcích (stadionu) Slavie je neskutečný svinstvo - a to říká rozum. A taky, že nemá cenu být naštvaný na Bohemáky, ale že pes je zakopán na P10. A že ti ONI je jen několik velmi málo lidí, kteří udělají prasárnu vůči hodně lidem - a to je taky svinstvo. Prostě - svinstvo je svinstvo je svinstvo - a vždy bude. Byznys nebyznys.

              • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:59 |  
                0 0

                ..to mas pravdu,...pes neni zakopan je na desitce..ale nekdy t duvody mohou byt opravdu pragmaticke...a pokud se do "nich vzijes", treba i vice pochopitelne (ted mam na mysli vstup bohemky do hrani v edenu)....
                to co se deje s dolickem, to je prasarna maximalniho kalibru!!!..ale holt..vydelavat se musi a cty penize potrebuje!:)

                • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                  beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:06 |  
                  0 0

                  Ano, to věřím... :) ale to přece ještě neznamená, že by nás měl OOravec svými problémy tolik otravovat... :)))

                  • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                    Wommi     před 14 lety 18.04.2010 23:18 |  
                    0 0

                    ..no on tim evidentne otravuje spise MC 10, kteri se ale otravovat nenechaji,..a ve prospech obyvatel sve obce se rozhodli udelat pro ne ten spravny krok:)..a v edenu bude Bohemka nejmene jeden rok!!

                    pro nas kteri bedlive sledovali stavbu to ma jeden pozitivni dopad, a to ten ze konecne uvidime eden zase blize jeho dostavbe:))

                    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                      beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:23 |  
                      0 0

                      a bohemka blíže krachu :) ostatně, jsou vůbec členy svazu? a jsou vůbec "pravá" bohemka? a jsou to klokani nebo roztoči?

                      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                        Wommi     před 14 lety 18.04.2010 23:28 |  
                        0 0

                        ...no na todle by jsi se mel obratit spise na dOLEZALA, TEN BY TO MEL VEDET,...on je nejpovolanejsi,..vzdyt to rozhodoval!:)

                        ..klokani, roztoci, kapr,..samej zivočich!

                        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                          beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:37 |  
                          0 0

                          jak jen ten klokan těma pacičkama smutně prosí... :)))

                          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                            Wommi     před 14 lety 18.04.2010 23:42 |  
                            0 0

                            ..no aby nas nakonec vsechny nestrcil nakonec pekne do kapsy,...

                            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                              beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:47 |  
                              0 0

                              jj, ten holport O...vce s Prahou 10 je pěkně nebezpečnej. Těch pár tisíc družstevníků má v podstatě jako rukojmí :) Jó, Slávisté, kteří přispěli na záchranu Bohemky, mohou hořce litovat. Klokan je holt zvíře zkur.vený!

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        slaviator     před 14 lety 18.04.2010 22:37 |  
        0 0

        Do Ďolíčku vrazí 300 milionů - nic z toho mít nebudou. Když ale z Ďolíčku za 300 milionů proinvestovaných v Edenu odsunou Bohemku a postaví na pozemkách CTY, Kříže a nejspíše i MČ P10 cokoliv jiného, budou z toho mít zisk...

  3. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    (host)     před 14 lety 18.04.2010 22:29 |  
    0 0

    Jen dodám, že těch 300 mil. by bylo investováno tak, že by Praha 10 majetkově vstoupila do esidu, čímž by se umazal dluh a podmínkou by bylo plnohodnotné účinkování Bohemky, proto se tam dostaví zázemí. Smutné na všem je, že pozemky patří Slavii (ne akciovce, ale občanskému sdružení), pokud se nepletu a byly pronajaty za symbolické peníze, protože se mělo jednat o stadion Slavie, nikoliv městský stadion!!!

    Richi

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      DrFe1     před 14 lety 18.04.2010 22:33 |  
      0 0

      Kde by se mělo dostavět to zázemí ? Přestavba kanceláří nebo vysloveně novostavba jižního křídla stadionu ?

      Pozemky patří SK Slávia Praha

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:37 |  
        0 0

        ..dostavba stadionu dle pocatecni dokumentace v jeho jizni casti!!!tam proste budou mit sve zazemi

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          DrFe1     před 14 lety 18.04.2010 23:13 |  
          0 0

          Tak to je dobrý, to se nastěhujou nejdřív v roce 2012. Nepřipadá mi to reálný.

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        slaviator     před 14 lety 18.04.2010 22:40 |  
        0 0

        jenže ač pozemky patří SK Slavii Praha, tak - pokud to není ve smlouvě ošetřeno, že bez souhlasu pronajímatele pozemku /či nájemce, SK Slavia Praha - Fotbal. a.s./ to není možné - tak majitel stadionu (E Side) nepotřebuje žádnej souhlas ani fotbalové Slavie, ani sdružení k dostavbě...

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          DrFe1     před 14 lety 18.04.2010 23:16 |  
          0 0

          Tak to je snad z logiky věci přesně naopak. Vlastník pozemku musí k jakékoliv zásadnější přestavbě či dostavbě dát souhlas. Když by se navíc jednalo o přístavbu tj. defacto nový objekt mimo půdorys stávajících budov, tak je úplně jednoznačné, že to bez souhlasu vlastníka pozemku nelze.

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            Wommi     před 14 lety 18.04.2010 23:19 |  
            0 0

            ..tak puvodne je v nakresu zakreslena i tato cast....

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            slaviator     před 14 lety 18.04.2010 23:27 |  
            0 0

            možná jsem dával na daným semináři z dějin českýho práva loňskej semestr malej pozor, ale mám pocit, že se tam pan doktor zmiňoval o to, že podle současné české právní legislativy NENÍ stavba součástí pozemku tak, jak je tomu běžné v právních řádech vycházejících z římského práva. A to bylo u nás takhle trochu jinak kvůli restitucím apod, onehdá případ Národního divadla, jehož budova (či spíše sklad nebo něco takového) stála na pozemku Voršilek - a teď co: je to majetek řádu Voršilek podle praxe "čí pozemek, toho dům" nebo ne? No a vyřešilo se to tehdy takhle šalamounsky, že se ta úprava trochu pozměnila a tak v současnosti neplatí "čí pozemek, toho dům". Takže vlastník pozemku souhlas dávat nemusí, pokud to není uvedeno výslovně ve smlouvě.

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              mirecek1111     před 14 lety 18.04.2010 23:44 |  
              0 0

              Já sice na stavebním právu spím, protože je to ale tak hrozná nuda, ale pozemek součástí stavby není no. aspoň zatím ne.

              • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                slaviator     před 14 lety 18.04.2010 23:55 |  
                0 0

                A i kdyby byl, nedivil bych se, kdyby chytré české hlavy vymyslely, že v případech jako je ten náš (když je pozemek dlouhodobě pronajat na 50, 100 let) stačí souhlas i jen původního vlastníka pozemku (státu, nověji případně kraje)...

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              DrFe1     před 14 lety 19.04.2010 00:36 |  
              0 0

              Já vím, že vlastnictví pozemků a budov na nich je odděleno. O to se taky nepřu. Nicméně se domnívám, že jestliže chce někdo budovu na pozemku stavět, dostavovat, zásadně přestavovat, tak souhlas majitele pozemku nepochybně potřebuje. To bysis jinak moh legálně jen tak postavit dům na sousedově parcele bez jeho souhlasu :-o a to ač je u nás v mnohém absurdistán, tak tohle snad nelze.

              • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                slaviator     před 14 lety 19.04.2010 08:23 |  
                0 0

                Jestli ti ten pozemek pronajme na 30 let treba, tak proc by sis tams nemohl postavit treba garaz? Dulezity by bylo, aby za 30 let byl ten pozemek v "puvodnim" stavu, pokud majitel pozemku nerekne jinak. To by mi prislo logicky - kdyz nekomu neco dlouhodobe pujcim, nemelo by me zajimat co s tim dela, melo by me zajimat, jak mi to vrati - a pokud to nebude pro me vyhodnejsi (napr postavena garaz na velkym pozemku, kdyz mam auto a zadnou garaz nebo i ta garaz se da prestavet pak celkem jednoduse treba i na nejakou dilnu..; vyvrta 20m hlubokou studnu s pitnou vodou, ...) a vyslovne s tim nebudu souhlasit, tak aby to jinak vratil do puvodniho stavu.

                Jak rikam, nevim jak to je, stavebni pravo jsem nemel, ale neprislo by mi to zase tak nelogicky, pro dlouhodobej pronajem (rekneme 20 a vice let).

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      Wommi     před 14 lety 18.04.2010 22:42 |  
      0 0

      ..snad lze jen doufat, ze by se mohlo neco najit, co by mohlo zabranit stavbe,nejaky souhlas majitele pozemku, apod.

  4. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    DrFe1     před 14 lety 18.04.2010 22:30 |  
    0 0

    Já děkuji ultras , že uspořádali takovýto pěkný a inteligentní protest. Je jenom škoda, že z tribun mimo kotel neodešlo víc lidí :-( Ale i tak to bylo působivé a snad se Doležalovi alespoň trochu rozsvítí a uvědomí si, že fanoušci (alespoň někteří) nezkousnou všechno a že by mohl prodat permic třeba o polovinu méně než vloni .....

  5. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 18.04.2010 22:53 |  
    0 0

    Ad 300 mil.-a kde by je vzali ? Podle mě je to stará informace. Při stavbě se mluvilo o jistém SPV vlastněného městem kde je sotva 80 mil.

  6. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    tantalos     před 14 lety 18.04.2010 23:28 |  
    0 0

    V tomto okamžiku bychom se měli především pokusit zjistit, kdo vlastně vlastní Eside. Jenom vlastník může rozhodovat o tom, jak s Edenem naloží. Vůbec bych se nedivil, kdyby Eden patřil té partě gaunerů, co chce stavět v Dolíčku další betonovou džungli. A nedivil bych se ani, kdyby v těch jejich mafiánských praktikách měl prsty i Doležal.
    Myslím, že by se stržení Dolíčku dalo zabránit nátlakem na politické strany před volbami. Pokud jde o Prahu 10, poměry jsou tam hrozivé a čistější ruce mají zřejmě i Jančík. Bém či Gross.
    V každém případě zničení zelené plochy a její nahrazení obytnými stavbami a garážemi zhoršuje životní prostředí v Praze 10, vede k zahuštění zástavby, zvýšení automobilového provozu, s tím spojených emisí a vzhledem k dobře známé špatné cirkulaci vzduchu v Dolíčku by se to dalo označit za pokus o ohrožení zdraví obyvatel Vršovic.
    Samozřejmě Vám na to vedení Prahy 10 odpoví, že to zahuštění zástavby slouží zdraví obyvatelstva a že do města sportoviště nepatří, případně že za Prahou vysázej dva stromečky, ale spojenými silami Bohemáků a Slávistů by se jim dalo dalo přinejmenším znepříjemnit. A kdyby se získaly některé politické strany proti projektu, mohla by to být docela legrace.

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:39 |  
      0 0

      a co nejvíc novinářů, tlak na Prahu 10 je asi nejlepší možná cesta...

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      slaviator     před 14 lety 18.04.2010 23:41 |  
      0 0

      To asi nezjistíš, kdo je vlastní.
      Jejich "sídlo" je ve třetím patře na 15 Hanover square v Londýně, kde je ve skutečnosti nějakej kaslík... A majitelem může být kdokoliv.

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        tantalos     před 14 lety 18.04.2010 23:47 |  
        0 0

        No jo, ale teď si představ, že by radnice Prahy 10 dávala dotaci na provoz stadionu někomu neznámému. Něco podobného tady bylo i kolem Opencard, nakonec se musel někdo přihlásit, že za tím stojí.

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          slaviator     před 14 lety 18.04.2010 23:52 |  
          0 0

          No a teď si představ, že CTY měla převést pozemek pod Ďolíčkem na dvě fyzické osoby, přičemž ani jeden podle toho, co je jejich "povoláním" (protože ten jeden z nich vzhledem ke svému značně pokročilému věku asi těžko někde maká). Jsou to bílí koně. Bílí koně v akci, jak z fotbalové Bohemky už podruhé vylejt desítky milionů.

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:53 |  
            0 0

            takže CTY tedy vlastní i pozemky pod Ďolíčkem?

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              slaviator     před 14 lety 18.04.2010 23:58 |  
              0 0

              podle toho, jak jdou info, tak vlastnilo - a už nevlastní. To nemění nic na tom, že nějakej skoro 90tiletej chlap, kterej má být jedním ze dvou majitelů těch pozemků, a druhej chlap je z hlediska náplně jeho práce dennodenně ve styku s jedním z bafíků svazu, že by tihle dva páni asi byli proti?

              • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                beetlejuice     před 14 lety 19.04.2010 00:00 |  
                0 0

                poctivý...

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          beetlejuice     před 14 lety 18.04.2010 23:52 |  
          0 0

          Praha 10 před časem vyvětlovala důvody nepodílení se na stavbě Edenu nečitelností vlastnické struktury eside. Lze dohledat v archivu videí na fotbalzive. Jak by totéž zdůvodnila teď?

  7. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    slaviator     před 14 lety 18.04.2010 23:55 |  
    0 0

    Ten českej fotbal je stejně komedie, to jednou natočí v Hollywoodu a bude to trhák - jen za posledních 5 let těch námětů co je: Slavie čeká snad 60 let na pořádnej stadion, když ho postaví, tak vlastníkem je firma sídlící na 15 Hanover square v Londýně, kde má jen kaslík, majitelé té firmy neznámí a neznámí jsou vlastně i skuteční vlastníci Slavie. Pak se tam začne cpát klub, kterej pět let předtím krachnul, ale zachránili ho fanoušci - a novej majitel toho klubu se akorát z toho všeho snaží vytřískat co nejvíce peněz, takže převedl pozemky pod stadionem na dvě fyzické osoby. A do toho třetí tým, kterej se pře s tím "fanouškovským" o pravost a v boji za čistotu ve fotbale po deseti měsících vyjde s notářsky ověřenými výpovědmi a označuje je za důkazy, prachy které měly sloužit jako důkaz (otisky prstů) po deseti měsících vezme majitel klubu a vedoucí klubu v jedné osobě, kterej ale nemá přitom oficiálně ani korunu, takže na něj nemůže exekutor za jeho nesplacené podnikatelské aktivity (když spolu s majitelem jiného fotbalového klubu koupil příbramskou teplárnu pod cenou a dodnes za ní nezaplatil a prodal ji obratem Mostecké uhelné), odmítne nastoupit proti "fanouškovskému" týmu, ...

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      beetlejuice     před 14 lety 19.04.2010 00:04 |  
      0 0

      Ovšem jen v případě, že v tom bude hrát Nicholas Cage (Lešku), Danny DeVito (Kapra), Bruce Willis (Jardu) a Paris Hilton (Dášu Damkovou). Řepka by hrál sám sebe... marketingově obstojí...

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          beetlejuice     před 14 lety 19.04.2010 00:17 |  
          0 0

          ano, je to dostatečně brutální... :)))

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            slaviator     před 14 lety 19.04.2010 00:25 |  
            0 0

            Jinak tohle je taky brutální.

            http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/report?sysinf.vypis.CEK=51003&sysinf.vypis.rozsah=uplny&sysinf.@typ=transformace&sysinf.@strana=report&sysinf.vypis.typ=XHTML&sysinf.vypis.klic=a6c4c3ea8e8305b124422be189dc301e&sysinf.spis.@oddil=C&sysinf.spis.@vlozka=28813&sysinf.spis.@soud=M%ECstsk%FDm%20soudem%20v%20Praze&sysinf.platnost=16.04.2010

            Karel Kapr, r.č. 630109/..., firma LEFT s.r.o., předmět podnikání: - realitní kancelář ... Tak nakonec bude prdel, až CTY postaví jako devoloper na pozemkách co jsou pod Ďolíčkem byty nebo kancly a Kapr je pak bude pronajímat :-D

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              beetlejuice     před 14 lety 19.04.2010 00:27 |  
              0 0

              to řikam, Danny DeVito je dobrej představitel :)

              • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                slaviator     před 14 lety 19.04.2010 00:38 |  
                0 0

                No, a teď si vem, že ale jeden z hlavních postav musí být v americkým filmu černoch (a musí tam vlát americká vlajka na nějakým záběru). Tak koho přibarvíme...? :-))

                • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                  beetlejuice     před 14 lety 19.04.2010 00:40 |  
                  0 0

                  Jediná možnost. Karel Jarolím! :)

                  • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                    slaviator     před 14 lety 19.04.2010 00:56 |  
                    0 0

                    ... toho bude hrát Wesley Snipes? :-)

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              DrFe1     před 14 lety 19.04.2010 00:29 |  
              0 0

              A odkud máš informace, že je na tom Kapr něják zainteresován ?

              • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                slaviator     před 14 lety 19.04.2010 00:35 |  
                0 0

                OK. Větu "Tak nakonec bude prdel, až CTY postaví jako devoloper na pozemkách co jsou pod Ďolíčkem byty nebo kancly a Kapr je pak bude pronajímat" jsem měl napsat spíše "Tak nakonec bude prdel, jestliže to dopadne tak, že CTY postaví jako devoloper na pozemkách co jsou pod Ďolíčkem byty nebo kancly a Kapr je pak bude pronajímat"

                • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                  slimak     před 14 lety 19.04.2010 10:37 |  
                  0 0

                  no, spíš by bylo vtipnější, když kapr dolicek koupi, opravi a zacne tam hrat jeho střížkov nebo vejsadova bohemka..to by mě zajímalo, co by si bohemáci vybrali za klub a co by pak povazovali za pravou bohemku

  8. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    Urbie     před 14 lety 19.04.2010 01:12 |  
    0 0

    "Jen připomínám, že v tomto boji není naším soupeřem Bohemka" no ono to tak ale docela vypadalo (pokřiky "klokan to je zvíře zkurvený" apod.) Já jsem taky pro zachování Bohemky v Ďolíčku, ale zdá se to celkem jako neodvratná záležitost a když de o peníze, tak to fanoušci určitě nezvrátí.
    Ale jinak nemám nic moc výraznýho proti působení Bohemky v Edenu, a z pohledu Bohemky jako vedení klubu to je podle mě dost svízelná situace, protože s tim asi nemůžou moc dělat. A bud budou hrát v Edenu, nebo na Strahově a dopadnou jako Slavie

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      bongor     před 14 lety 19.04.2010 06:13 |  
      0 0

      Celá tahle akce nám připomíná,že u nás nyní probíhá náš "dřevní kapitalismus"V tomhle divadle,kde je vstup zdarma,ale výstup pouze ve spodním prádle,vystupují v hlavní roli bývalé kádry,přebarvené na různé módní barvy a z bývalého západu sem proudí zlatokopové,co staví na "nedotknutelných"zemědělských plochách a taky všude jinde,kde se jim zdá,že je ještě málo betonu a musí se to patřičně zaplácat.Nějaká Slavia nebo Bohemka jsou těmto pánům jedině pro srandu.

  9. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    Viking     před 14 lety 19.04.2010 07:10 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, jestli má občanské sdružení, které vlastní pozemky pod Slavií, nějak ošetřeno jejich využití co do využití stadionu.

    Propůjčili pozemky s tím, že tam bude stát stadion Slavie a ne městský stadion Milana Richtra. Tohle je slušnej vojeb ale těžko takhle tenkrát někdo uvažoval.

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      slaviator     před 14 lety 19.04.2010 08:27 |  
      0 0

      Asi tezko, vzhledem k tomu, ze od zacatku se pocitalo se dvema kluby... :-(

  10. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    Viking     před 14 lety 19.04.2010 07:16 |  
    0 0

    Jo na HP není o protestu ani zmínka, žádná fotka, ani slovo. Podle mě v tom naše vedení jede ruku v ruce s CTY a Eside a kecy Doležala o tom, že o ničem neví, jsou bulšit. Navenek se tváří, že s tím nic dělat nemůžou ale přesně tenhle jejich přístup mě neskutečně sere. Buď to jsou naprostí diletanti a podepsali nahovno nájemní smlouvu, nebo pěkný kurvy a naše prachy z permic si nezaslouží. Jak píše Strašák - bude se jezdit jenom na výjezdy a chodit na béčko s dorostem.

    Oni vážně asi neumí počítat, letos osmé místo, na stadionu Bohemka, to ty návštěvy a hlavně příjmy ze vstupného v příštích letech budou vypadat. Hlavně že má Doležal stáhnutou prdel z toho průseru na svazu a stará se víc o to, aby se to zametlo pod koberec.

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      Wommi     před 14 lety 19.04.2010 10:13 |  
      0 0

      ..Dolezal a slavia je z obliga, nemaji sanci to nejak zmenit (aniz bych je obhajoval)..takze se k tomu radeji nevyjadruji,...

  11. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    KING25     před 14 lety 19.04.2010 09:44 |  
    0 0

    Zajímavý pohled na situaci bohemky a případného stěhování k nám. http://www.doublefish.cz/bohemians1905/akce/100416.htm. Ztohoto článku plyne, že na záchranu dolíčku je už dost pozdě a nemá cenu proti tomu bojovat. Tomu už by opravdu jen pomohlo příchod nějakého bohatého rusáka. Takže bych to stejne viděl na to, že bohemka má před sebou tak maximálne rok existence. Jen se prostě bohemka vykope s dolíčku a pak příjdou i o ten bod číšlo 1 ve článku nakonci a maximálne v edenu ztráví jednu sezonu jako host. Předpokládám, že by se třeba mohlo něco protahovat se stavebním povolením například a nebo jiné průtahy by se určitě dali najít.

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      Wommi     před 14 lety 19.04.2010 10:12 |  
      0 0

      ...zajimavej clanek,...

      ..osobne to nevidim tak ruzove, jakoze by bohemka po roce upadla...naopak v edenu by na ni mohlo chodit vice lidi..takova ta jakoby euforie, co byla i u slavie prvni rok v edenu,..nakonec myslim, ze rada lidi by to prekousla.

      ..jediny faktor, ktery by bohemku mohl tahnout dolu, je nevyresena otazka ohledne tri bohemek,..ale myslim, ze i to by se dalo nejak nakonec vyresit, zejmena pokud by si sli na ruku s vejsadou.

      ..pak by taky asi trochu zalezelo na dalsim pristupu cty k bohemce..tedy po tom, co by se dostalo k pozemkum a tam postavilo byty s prispenim Pha 10....obavam se, ze jak z clanku vyplyva, cty by o klub moc zajem nejevila spise naopak (pokud by zde tedy nefungoval faktor eden(propagace klubu v nejlepsim stadionu:) v CR)

      ...JInak myslim, ze nejakym jedinym resenim teto situace, by tak mohlo maximalne byt obrovska medializace kauzy,..tlak na radnici (jaktoze chcete investovat?..mate na to?..proc?..nejsou dulezitejsi veci k reseni,...)...tlak na klub slavii..tlak na Bohemku,...a nakonec politicka aktivita...na podzim jsou komunalni volby..tedy vytvorit stranu,..ktera by mimo jine mela velky zajem na reseni teto kauzy a zkusit stesti,...:)

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      slaviator     před 14 lety 19.04.2010 10:50 |  
      0 0

      c, přijmout dočasný azyl někde (třeba v Edenu, bude-li to nutné), ale okamžitě začít jednat o výstavbě “Nového Ďolíčku” tam, kde o to bude zájem města (Stodůlky? Smíchov? Chodov?).

      jooo, to by to ale někdo musel zainvestovat, kdo ale?

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Wommi     před 14 lety 19.04.2010 11:03 |  
        0 0

        ..no ty asi ne Slavi(-...
        nekoho by proste museli najit, ale uprimne receno koho?..je to min miliarda korun ....to jen tak nikdo nema a neda...

        ..kazdopadne bych jim to pral, nejen kvuli tomu, ze by eden byl jen pro slavii, ale ze by to byl policek vsem tem hajz..m na magistrate, radnici...

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          slaviator     před 14 lety 19.04.2010 11:19 |  
          0 0

          zas miliarda, to bych neřek, kdyby měli stadec pro nějakejch 8 tisíc, tak by to mohlo být do půl miliardy, třeba i k těm 300-400 milionům... a větší stadec než pro 8 tisíc nepotřebujou:-) Však já bych sakra i bral, kdyby MČ vzala těch 300 milionů co chce dát do E Side (ale spíše do Bohemians Real, jestli jsem to dobře pochopil z toho komuniké co je nahoře na hlavní straně odkaz, dole se o tom něco píše, že tam MČ chtěla vstoupit a vázne to...), a postavila dala jim to na stadion někde v MČ - v Michli, Strašnicích, Hostivaři, Malešicích... A zbytek financí by si museli Bohemáci sehnat. Pokud by dokázali postavit takovej stadion, kterej by je stál 400 milionů, museli by si teda vzít půjčku na sto... nebo sehnat "sponzora". Proč by to nemohlo jít takhle? MČ by se zbavila těch 300 milionů, které má asi přebytkové:-), pozemky pod Ďolíčkem by byly volné a Bohemka by zůstala v Pze 10 na novým stadionu a my bychom taky byli spokojení.

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            Wommi     před 14 lety 19.04.2010 11:49 |  
            0 0

            ..tak samozrejme vice penez umoznuje postavit nejen fotbalove prostory, ktere pak pri sve cinnosti generuji zisk, ktery se treba muze hodit pri splaceni stadionu,....ze vstupnyho ho nezaplatis,...ale samozrejme ze naklady by nemusly byt tak narocny..
            Ja myslim, ze hlavni problem je v tom, ze proste nikdo nehcce cpat penize do doliku a naopak rad se ho zbavi, aby tam nekdo jinej moh postavit nejaky baraky, na ktrejch si oba nahrabou...tam je zakopanej pes a nic jinyho v tom neni....!..takze tam ani neni snaha majitele bohemky a stadionu a MC 10 o znovuzrozeni doliku v doliku!

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        DrFe1     před 14 lety 19.04.2010 11:26 |  
        0 0

        Měli by přijmout variantu d)

        jednoznačně

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      Wommi     před 14 lety 19.04.2010 10:45 |  
      0 0

      ...takhle bych rekl ze je to naprosto trefne!

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Viking     před 14 lety 19.04.2010 11:27 |  
        0 0

        Český fotbal pro fanoušky!

        Hmm, a jaká byla atmosféra na Highbury a jaká je na Emirates... V novém spousta gaučáků, rodinky s dětmi, hnus fialovej, prostě nuda ve stylu hokejový NHL, sport jde těžce do pozadí. Highbury mělo atmo stejně jako Ďolík...

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          Wommi     před 14 lety 19.04.2010 11:46 |  
          0 0

          tak to mas pravdu,..ale to pozadi ty akce, to je humac...

          Na emirates se mi libi ten travnik,..to kdyz vidim eden, tak bych plakal.

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      DrFe1     před 14 lety 19.04.2010 12:07 |  
      0 0

      Vždyť je to jenom blábol. Mimo jiné se tam píše, že slávisti do toho nemají co mluvit ...... A to přirovnání k Emirates je taky pěkně mimo, protožre Emirates si Arsenal stavěl sám pro sebe, k nikomu se tam nevetřel jako parazit. Trefnější by bylo přirovnání, kdyby se k Arsenalu na Emirates měla nastěhovat třeba Chelsea a požadovala polovinu modrých sedaček atd. Už vidím jak by je fanoušci Arsenalu vítali s otevřenou náručí ......

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Wommi     před 14 lety 19.04.2010 12:15 |  
        0 0

        ale doktore, SKS do toho opravdu nema co mluvit..mozna tak sdruzeni, kteremu patri pozemek, ale je otazkou jaka je dohoda o pronajmu,...

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          DrFe1     před 14 lety 19.04.2010 12:26 |  
          0 0

          Tak když to bereš takhle, že jediným naším "právem" je držet hubu a krok, tak nemá cenu se o tom bavit. A i kdyby člověk přistoupil na tu tvojí "otrockou" tezi, tak jako spolunájemce do toho Slávia má co mluvit, když jsou tím dotčena její práva. Je evidentně rozdíl mít něco v nájmu sám nebo se o něco dělit a přizpůsobovat se někomu jinému.

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            Wommi     před 14 lety 19.04.2010 12:35 |  
            0 0

            a co tedy muzes jako najemce delat,..jeste jsem nevidel majitele, kterej by rek,..mily najemce, pokud se ti neco nebude libit, tedy v tom, co ja budu delat a bude to v souladu s pravem,...tak samozrejme rekni, ja ti vyhovim, neceknu ani slovo,..rad vse zrusim, jen ve tvuj prospech...

            ..samozrejme jako najemce nejaka prava mas,..ale vse je "odsad pocad"...navic v pripade, ze by se dostavelo to jizni kridlo,..myslim, ze jedinym omezenim je pouzivani stadionu, tedy travniku..ale uprimne receno, slavia na nem stejne netrenuje kazdy den...

            ..spis bych tu revoltu slavie videl v tom, ze fanousci se vymezi vuci klubu a to jej bude omezovat a tlacit k tomu, aby se on vymezil vuci e-side...tam bych ale rekl ze to konci, protoze SKS nema takovou silu a prestiz a paky, aby donutilo e-side ke zmene kroku...jo kdyby slavka byla prvni, hrala LM, mela plnej stadion,..tak mozna..ale ted..tym ve stredu tabulky, 8 tisic lidi ...nic moc:)

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          Jiri1     před 14 lety 19.04.2010 12:39 |  
          0 0

          Zdravim, zakladnim faktem proste zustava , ze i pres tvrzeni vedeni Bohemky o zatim nerozhodnuti kde se bude hrat jsou dohadovany konkretni veci jako prijeti novych zamestnancu E- Side ci nove rozdeleni provoznich misnosti, se stavbou novych se pry zatim nepocita. SKS , ale i Slavia skutecne mohou ovlivnt backoru, protoze veskera rozhodovaci prava ma E Side a nic ji v tom nemuze zabranit. Spravnym nazorem zustava , ze jiz pri stavbe se vice mene pocitalo spise s variantou 2 klubu trvale vyzivajicich stadion, najemni castka z fotbalu mela byt okolo 30 milionu rocne. E Side ma trvale problemy s provozem presto , ze snizila pocty zamestnancu i externich na minimum, casto je to pry temer na hrane , tak proste penize ze zisku nestaci. Konecne se take ukazala pravda o vlivu a totozne vlastnicke strukture Slavie a E Side , ktera byl avymyslenou lzi od sameho zacatku pro oblbnuti fandu Slavie. Mestka cast sice dliouhodobe pripousti moznost vstupu do spolecne spolecnosti spravujici stadion, nicmene rozpocet pro letosni rok s tim prilis nepocita a pred volbama obecnima se uz nic menit nebude. Po volbach by mohla na radnici vladnout velka pravicova koalice /asi nejpravdepodobnejsi scenar/, ktera ale prilis teto veci naklonena neni. Protest fandu byl sice hezky , ale protestovat by spise meli petici u spolecnosti E Side a na radnici Prahy 10, pritomni bafici Slavie a VIP hosti , kteri byli vcera na fotbale/moc jich tam nebylo/ nic nezmeni.I proto jsem zustal na svem miste , ono koupit si listek za 200 Kc . a pak jeste stat nekde v tunelu to jaksi neni dobra vec i kdyz na druhou stranu bych alespon nevidel vcerejsi truchlohru. Velmi zajimavy moment se skutecne rysuje i v jine variante na ktere pry usilovne pracuje svaz tj . na spojeni rozhadanych Bohemek , takze by se klidne mohlo stat , ze Jicha ze Strizkova bude spolumajitelem Bohemians 1905, ci alespon tichym spolecnikem, protoze bossove , kteri plati provoz Klokanu od Botice pry chteji po sezone odejit a i kdyz sportovni vedeni Bohemky c ele s Pribylem a Stejbrochem hledaji usilovne nove investrory , maji proste smulu, podle jejich not se kopat nebude . A pronajem na Viktorce Zizkov nic neresi, stadin nesplnuje podminky pri 1 ligu a s eho upravou se pocita prave az v pristich letech.

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            lassiter     před 14 lety 19.04.2010 13:21 |  
            0 0

            Tak na samém počátku skutečně mohly být akcionářské struktury shodné, dnes již to zřejmě neplatí. Vůbec anonymní struktura akcionářů jak Slavie tak e-side je něco, co se mi vůbec nelíbí a Slavii to podle mě poškozuje. I když popravdě nevím jestli víc, než kdyby byli vlastníci zveřejněni... Nepochybuju o tom, že lidi kolem Rosena ve Slavii nějaký podíl mají, ale i podle jeho slov je kromě ENICu ve hře ještě jedna skupina, která si nepřeje být jmenována...asi ta skupina, která poměrně absurdním způsobem připravila ENIC o akciový podíl, o nějž se nyní soudí.

            Podle toho, že pánové R+D s jistým panem Sisákem zakládají společné podniky (QFT Assets) a třeba i podle informací z tohoto článku
            http://www.motejlek.com/petr-sisak-byl-shledan-vinnym-ze-spachani-trestneho-cinu-soud-mu-ale-trest-neudelil
            se lze domnívat, že nějaký vliv mohou mít i lidé okolo Petra Sisáka, majitele Setuzy a Spolchemie. Ať je to tak či tak, kdyby měla být Slavia spojována s lidmi podobného ražení, bylo by to hodně smutné.

            Petr Sisák
            Podnikat začal hned v roce 1990, kdy dovážel do Česka rybí moučku. O rok později založil firmu s Františkem Chobotem, společně pak ovládli Ekoagrobanku, která byla vytunelována a skončila v nucené správě. Podobný osud měla i První slezská banka, po jejímž pádu dostal Sisák od soudu podmíněný trest celkem na 14 měsíců. V mezidobí se Sisák objevil také ve zkrachovalých CS Fondech či Zbrojovce Brno, velmi blízko měl k tzv. Nemethovým pohledávkám po zkrachovalé IPB. Spolchemii ovládl v roce 2005, v těsné spolupráci s Tomášem Pitrem, společníkem zavražděného kmotra podsvětí Františka Mrázka.

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              Jiri1     před 14 lety 19.04.2010 13:43 |  
              0 0

              Zdravim, vsichni vi , ze vlastnicke nitky , kde se jak rikas a jak se i obcas prezentuje medli majitele ci jejich podily jdou za skupinou okolo Pitra , propojeneho na byznys okolo jednoho vlastne uz nepolitika , ktery je ve svem mladem veku jiz duchodcem, Ale to hlavni o cem nechce nikdo dnes mluvit je , ze nikdo se stavajicich Slavistickych bosu a nejenom fotbalovych nema valny vliv na jakekoliv posuny v najmecj ci dokonce na jakekoliv byznysy se stadionem. teoreticky bychom se mohli dockat podobne absurdity jako v hokeji, ze Sparta se ma od noveho ligoveho rocniku prestehovat do Outuareny a Slavia , pokud urychlene nesrovna sve dluhy uz tam hrat nebude. Jinymi slovy , kdyby o to nekdo hodne stal, Eden by uz nemusel byt nasim domovem. jedina sance zustava bud v tom, ze realizace stehovani iBohemky bude zase odlozena , nebo , ze zvoli daleko levnejsi variantu , trenovat na pronajatem hristi Lokomotivy Vrsovice , kde ma Svoboda soukromy stadionek pro mladez a hrat treba na Strahove najem za zapas okolo 80 tisic Kc. bez sviceni ci na Viktorce/nemohli by tam hrat dlouho a vsechny zapasy/ nejem okolo 50 az 60 tisic za zapas.

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      YsoEz     před 14 lety 19.04.2010 13:50 |  
      0 0

      pristi sezonu cekam tak pod 4 tisice prodanych permanentek, jestlize vemu v uvahu kvalitu predvadene hry, 8. misto v lize, klokany v Edenu, a to ze Slavie je neustale v televizi v pondeli...

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Jiri1     před 14 lety 19.04.2010 14:30 |  
        0 0

        Zdravim, taky z toho nemam radost, uz ted je citit ubytek divaku, kteri nemaji permice a chodi na fotbal jen obcas, pocet hotove platicich divaku se snizil dle jednoho zdroje temer o 30 procent, duvody -nejdrazsi vstupne v Cesku, nejdrazsi obcerstveni vCesku a bohuzel casto , spatna propagace, chybejici promoakce i akce pro fanousky. Bohuzel mozna i to , ze budeme bez Evropskych poharu a snaha sroubovat ceny jednotlivych zapasu .O tabulce a i hernim projevu nema cenu mluvit, zase na druhou stranu si nemyslim, ze ultras ci hools vyzvou fandy v pripade , ze vEdenu bude hrat i komkurence od Botice k nakemu masovemu opousteni stadionu a budou sledovat zapas v televizi. Nepopiram, ze v kotli existuje silna skupina fandu , ktera nemiluje klid zbrani s vedenim ci ze svazem.

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          Wommi     před 14 lety 19.04.2010 14:43 |  
          0 0

          ..tak bohuzel, a to mi trochu mrzi, je proste ubytek fandu na fotbale z duvodu vykonosti muzstva, takovou ceskou klasikou..

          samozrejme jak pises jiri, faktoru je vic (drazsi vstupne, pondelky, apod.)

          ..ja si osobne myslim, ze pokud neco ma cenu ve vztahu k zmene pristupu ke kauze bohemka v edenu, tak je to jedine,...tlak na klub skrze akce fanousku, kdy klub prijde o penize,..coz je skrz navstevy edenu a pak jedian dalsi a to je nejaka iniciativa, ktera by sla do politiky a komunalnich voleb na podzim, ziskala by silne postaveni na P10 a postavila by se proti projektu,...

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            Jiri1     před 14 lety 19.04.2010 14:53 |  
            0 0

            Zdravim,no jo , ale mit v programu jako hlavni bod nebo jeden z hlavnich zachovani Slavisticke nadvlady na stadaku je tema , ktere vzrusuje tak 1 procento lidi z Prahy 10. Pred casem jsem tady cetl skoleni od Modrych ptaku, jak bradavice a oranzova skodi politice a potazmu sportu, ale je fakt , ze jsen konkretne na desitce vyjma kecu o stadaku a debilnich prohlidek stadionu pro ucely vedeni onvodu nejaky hlubsi zajem o Slavii ci Bohemians nepocitil a pomoc treba Slavisticke mladezi pri vyhledavani treninkovych ploch ci placeni najmu pres proklamace vedeni obvodu, ze jde precei o jejich deti ucty nesplat ia to hlavne v dobe , kdy klub otaci kazdou korunu, ale pozor netvrdim, ze by ti druzi pomohli.

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              Wommi     před 14 lety 19.04.2010 14:59 |  
              0 0

              Tak Jiri, samozrejme ze to asi neni uplne realne,...ale to byla tak jedina dalsi vec ktera mi napadala v souvislosti s touto zalezitosti,...kazdopadne jsem zvedavej, kam se to posune, tedy jestli je jeste vubec nejakej prostor, coz se obavam, ze neni.

              • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

                SForever1     před 14 lety 19.04.2010 15:25 |  
                0 0

                Slávisti!! Od roku 1945 kdy nám nacisti zapálili stadion toužíme všichni po důstojném stánku, který bude jen náš a bude připomínat slávu našeho klubu. Po letech v rozpadajícím se starém Edenu, výsměchu od sparťanů a ústrků od bolševika, po letech Strahovského vyhnanství
                se máme znovu přikrčit a dělit se o náš domov? My- slavná SLAVIA, nejstarší a nejslavnější klub u nás? Bojujme za náš EDEN. Kvůli minulost i budoucnosti.

  12. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    Viking     před 14 lety 19.04.2010 15:32 |  
    0 0

    Jsem zvědavej, jak si umělci z PRahy 10 zdůvodní, že poskytují veřejné prostředky naprosto netransparentní skupině Eside.

    Stanislave Grossi, vystupte z přítmí!!!:-)

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      Wommi     před 14 lety 19.04.2010 15:45 |  
      0 0

      ?..jaky umelci?

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Wommi     před 14 lety 19.04.2010 15:54 |  
        0 0

        aha..ted mi cvaklo:)..treba verejnym zajmem:)

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        slaviator     před 14 lety 19.04.2010 17:08 |  
        0 0

        Ringo Čech, woe :))

  13. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    Wommi     před 14 lety 19.04.2010 16:56 |  
    0 0

    niže jen pro zajímavost z jednání MC Praha 10 z minuleho roku, jak se projednaval stadion....celkem zajimave nazory, zejmena ostatnich majitelů stadionu,..Bohuzel se obavam, ze to asi k nicemu nebylo


    Stenografický záznam

    jednání 14. zasedání zastupitelstva městské části Praha 10, konaného dne 16. dubna 209 v zasedací místnosti Úřadu městské části Praha 10.

    Záznam pořídil: Ing. Oldřich Ptáček, Střimelická 22, Praha 4-
    Spořilov II, 272763229, mobil 732954661

    (Jednání svoláno na 13.00 hodin.)

    Starosta městské části Praha 10 Mgr. Vladislav Lipovský (dále jen předsedající): Dobrý den!

    Vážené dámy, vážení pánové, vítám vás na 14. zasedání zastupitelstva městské části Praha 10.

    Vzhledem k tomu, že je přítomno 24 zastupitelů, jsme usnášení schopní a můžeme začít jednat.

    Nejprve je nutné, abychom schválili program dnešního jednání, který jste dostali elektronickou poštou a posléze i písemně, a to včetně dodatků.

    Dovolil bych si navrhnout dvě změny programu:

    - jednak materiál, který jste dostali na stoly, a to „Návrh na změnu rozpočtu pro rok 2009 a převod finančních prostředků na hlavní město Prahu pro TSK, rekonstrukce a opravy chodníků“ s tím, že ho chceme zrealizovat poměrně rychle, protože se jedná o opravy chodníků, které byly vybrány dokonce občany městské části. Tento materiál navrhuji zařadit jako bod číslo 48, takže bodem číslo 49 by následně byly „Dotazy a informace členů zastupitelstva“;
    - jednak vzhledem k tomu, že zde vidím zástupce Bohemians 1905 a informace pana radního Rognera o jednání s vlastníky je zařazena v programu jako bod číslo 9, abychom zde návštěvníky nezdržovali, navrhuji zařadit tento bod jako bod číslo 1 programu, takže další body až do bodu číslo 8 posunout a následně bychom pokračovat podle předloženého návrhu programu.

    Má někdo nějaký další návrh, přeje si někdo nějaký bod předloženého programu doplnit, vyřadit?

    O slovo se hlásí pan Ing. Malypetr.


    Pan Malypetr: Mám protinávrh, a to ponechat uvedené číslování, bod číslo 9 projednat jako bod číslo 1 a následně pokračovat podle navrženého programu.


    Předsedající: Děkuji. Návrh pana Ing. Malypetra považuji za velice rozumný, přikláním se k němu, takže bod číslo 9 bychom projednávali jako první v pořadí tak, abychom ho projednali co nejdříve.

    Kdo s takto upraveným programem dnešního jednání souhlasí, ať zvedne ruku. (26)
    Kdo je proti? (Nikdo.)
    Kdo se zdržel hlasování? (Nikdo.) Děkuji.

    Návrh byl přijat.

    Dále je třeba určit ověřovatele zápisu.

    O ověření prosím paní PhDr. Křížkovou a pana dr. Hoška. (Oba jsou přítomni a s návrhem souhlasí.) Děkuji.


    Přistoupíme tudíž k projednávání prvního bodu schváleného programu, kterým je bod pořadové číslo

    9.

    Informace o jednání s vlastníky Bohemians 1905 o záměrech dalšího využití stadionu v Ďolíčku.


    Předávám slovo panu radnímu Rognerovi.


    Pan Rogner: Dobrý den! Děkuji za slovo.

    Rád bych vás informoval o materiálu, který se týká informace o jednání s vlastníky Bohemians 1905 o záměrech dalšího využití stadionu v Ďolíčku. Tímto úkolem mě pověřilo zastupitelstvo v prosinci minulého roku.

    Oslovil jsem všechny vlastníky fotbalového klubu Bohemians 1905, tak jak mi bylo uloženo. Jednal jsem s nimi osobně a kladl jsem jim otázky, na které mi následně odpovídali. Otázky jsou sice uvedeny v důvodové zprávě, ale krátce je zmíním.

    Nejdříve však představím vlastníky, abyste věděli, s kým jsem jednal.

    Vlastníky fotbalového klubu Bohemians 1905 jsou:

    - CTY GROUP, a. s.,
    - CU Bohemians, o. s.,
    - Družstvo fanoušků Bohemians,
    - JUDr. Pavel Fráňa,
    - Mgr. Jiří Diensbier a
    - Ing. Emil Buřič.

    Všem jsem kladl otázky, které se týkají

    - představy o budoucnosti stadionu v Ďolíčku,
    - zachování stadionu a možnosti fotbalového klubu Bohemians 1905 hrát zde nadále fotbal,
    - představy o finančních nákladech na úpravu stadionu pro první ligu,
    - ochoty investoval potřebnou částku pro úpravu stadionu pro první ligu,
    - představy o modelu případné spolupráce s městskou částí, která by vedla k zachování možnosti pro fotbalový klub Bohemians 1905 zde hrát fotbal,
    - případných překážek mezi městskou částí a CTY v úsilí zachovat fotbalový klub Bohemians 1905 v Ďolíčku,
    - toho, jestli vidí lepší cestu k zachování fotbalového klubu Bohemians 1905 ve stěhování do Edenu.

    Z odpovědí, které následně krátce uvedu, v podstatě v této době vyplývají tři teoretické varianty, které by vedly k tomu, aby se rekonstruoval stadion v Ďolíčku:

    - první varianta je, že Bohemians Real jako současný vlastník pozemků a stadionu bude financovat rekonstrukci podle projektu „Ligové stadiony 2012“;
    - druhá varianta je, že Bohemians Real prodá pozemky a stadion a nový majitel provede rekonstrukci stadionu;
    - třetí varianta je, že do Bohemians Real vstoupí další akcionář a získané prostředky budou investovány do rekonstrukce stadionu.

    Nyní krátce představím jednotlivé názory všech vlastníků, protože tento materiál je poměrně obsáhlý.

    Podle mě by se tyto odpovědi daly rozdělit do dvou částí:

    - v první části je názor většinového vlastníka fotbalového klubu, kterým je CTY. Ten je takový, že minimální investiční náklady na rekonstrukci stadionu jsou v řádu 250 milionů korun, přičemž CTY, respektive Bohemians Real, nemá dostatečné finanční prostředky na investice ani provoz;
    - ve druhé části CTY, respektive Bohemians Real, nemají možnost financování z cizích zdrojů vzhledem k současnému i předpokládanému vývoji na finančním trhu.

    Pokud jde o případnou spolupráci s městskou částí, CTY říká, že je možný kapitálový vstup do Bohemians Real a závazek zajištění finančních prostředků na rekonstrukci.

    Pokud jde o poslední důležitou věc, která se týkala stěhování fotbalového klubu do Edenu, zde vidí klady ve stěhování Bohemians do Edenu v tom, že

    - je to hotový stadion, který splňuje požadavky projektu „Ligové stadiony 2012“ a téměř okamžité zahájení zápasů první ligy,
    - snížení provozních nákladů,
    - investice do vybudování tréninkového centra,
    - odstranění problémů s dopravou, parkingem, hlukem atd.

    Jako zápor stěhování do Edenu vidí nepochopení ze strany Družstva fanoušků.

    Druhou částí názorového spektra jsou odpovědi všech ostatních vlastníků fotbalového klubu, kteří se v podstatě liší od odpovědí většinového vlastníka Bohemians 1905 a upřednostňují zachování fotbalového klubu v Ďolíčku a rekonstrukci stadionu.

    Částka, kterou vidí jako potřebnou pro rekonstrukci stadionu, se pohybuje

    - v první fázi kolem 15 – 20 milionů korun, což je částka, která je potřebná k tomu, aby fotbalový klub mohl na tomto stadionu hrát první ligu;
    - ve druhé fázi v řádu 120 – 150 milionů korun, které by bylo možné rozdělit do dalších let, což by byly další investice.

    Krátce bych to pro občany a návštěvníky zastupitelstva zrekapituloval, protože vy máte materiál před sebou.

    Odpovědi Mgr. Petra Svobody za CU Bohemians.

    Klady:

    - domnívají se, že okolí stadionu by mohlo být využito pro občany Prahy 10;
    - že Bohemians 1905 dělá pozitivní reklamu Praze 10.

    Věci, které vidí jako problematické:

    - stadion Eden není určen pro dva fotbalové kluby,
    - stěhováním do Edenu by Bohemians 1905 ztratila jeden titul, atmosféru;
    - nastaly by problémy v rozvoji klubu a se získáváním sponzorů.

    Odpovědi Družstva fanoušků Bohemnians jsou jednak v příloze číslo 1, jednak v příloze číslo 2 a na konci se k nim ještě vrátím.

    Tyto odpovědi jsou podobné,

    - částky se naprosto odlišují do toho, jakou má představu většinový vlastník CTY;
    - vidí možnost spolupráce s městskou částí vstupem městské části do Bohemians Realu.

    Zápory:

    - stěhování v Edenu,
    - zvýšení klubových provozních nákladů,
    - snížení zisku ze vstupného,
    - problémy se získáváním dalších sponzorů, přičemž stěhování Bohemky do Edenu vidí jako definitivní zánik Bohemians.

    Pan JUDr. Fráňa

    - vidí možnost komerčního využití plochy v okolí stadionu,
    - možnost přesunu do Edenu vidí jenom v donucení, a to pouze na dobu rekonstrukce stadionu.

    Mgr. Jiří Diensbier odpovídá podobně:

    - vidí možnost dobudování tribuny podél Sportovní ulice a tribuny za brankou směrem k sokolovně,
    - rozložení na etapy,
    - stěhování vidí jako ztrátu atmosféry a ztrátu sponzorů.

    Ing. Buřič

    - vidí možnost rozvoje stadionu a okolní lokality v přestavbě stadionu a v dostavbě okolí, například falešným průčelím do Vršovické třídy,
    - upřednostňuje setrvání Bohemians v Ďolíčku.

    Ještě bych uvedl, že zmiňuje, že takovouto existenci dvou fotbalových klubů, pokud by došlo ke stěhování Bohemians do stadionu v Edenu, nelze srovnávat se západními kluby, protože jejich pozice je v rovnocenném postavení tamních klubů, zatímco tady Slávia a Bohemians 1905 by byly konkurencí a vedlo by to jenom k radikalizaci nesmířených fanoušků a ke sportovní stagnaci.

    V příloze číslo 2 jsou podrobně rozvedeny možnosti rekonstrukce stadionu tak, jak je vidí Družstvo fanoušků Bohemians. Jsou tam uvedeny v jednotlivých bodech a je to vlastně textová část něčeho, co připravili pro účel tohoto materiálu pro zastupitelstvo městské části.

    Tolik ve stručnosti k tomuto materiálu. Předpokládám, že se k tomu budeme moci vrátit v diskusi a probrat další věci, které se týkají podstaty tohoto materiálu.

    Pokud máte nějaké dotazy, nebo se budete chtít v diskusi k něčemu vrátit, je to možné. Děkuji.


    Předsedající: Otevírám diskusi. Nejdříve mohou v diskusi vystoupit zastupitelé, potom přihlášení z řad veřejnosti a prosím pana kolegu Rognera, který se tomu věnoval velmi intenzivně, aby tuto diskusi řídil.


    Pan Rogner: O slovo se hlásí pan dr. Hulínský. Prosím.


    Pan Hulínský: Vážený pane starosto, vážený pane radní, zastupitelé a zastupitelky!

    Na začátku bych asi měl říct, že jsem ve střetu zájmu, protože podporuji Bohemians, moje děti za ni historicky hrály, jeden ještě hraje, tzn. že chci, aby Bohémka hrála tam, kde hrála posledních 80 let, protože tam i patří. (Potlesk přítomných návštěvníků.)

    Co se týká vašeho materiálu, byl jsem poměrně překvapen, když jsem ho nyní měl možnost na stole, stejně jako ostatní zastupitelé, prolistovat. Pan starosta říkal, že jste tomu věnoval spoustu práce, ale z toho materiálu to opravdu vidět není.

    Tento materiál se jmenuje „Informace o jednání s vlastníky“, ale my jsme tu přece před několika měsíci hovořili o tom, že chceme najít řešení, že nechceme jenom jednat s vlastníky.

    V samotném obsahu materiálu, který má dvě přílohy, jde o názory vlastníků a vyjádření Družstva fanoušků, které mimochodem je také spoluvlastníkem, ale vy nám v podstatě žádné řešení v tomto tisku nenabízíte. Jsou to jenom informace o tom, jak vám kdo odpověděl na vaše otázky.

    Kdybyste se tady býval před třemi měsíci zeptal, jestli si fanoušci přejí, aby Bohémka hrála tam, kde hraje dodnes, troufám si říct, že by vám bývali všichni odpověděli, že ANO.

    Když se zeptáte majitelů, jestli mají finanční prostředky na přebudování, patrně vám odpoví, že NE.

    Já tudíž v tomto materiálu postrádám jakýkoliv návrh řešení. Je v něm jenom shrnutí toho, co vám někdo odpověděl na otázky, ale to zcela jistě nebylo předmětem jednání tohoto zastupitelstva. Zastupitelstvo od vás chtělo najít řešení a předložit návrh na řešení.

    Vy v návrhu usnesení uvádíte: „Zastupitelstvo bere informaci o jednání s vlastníky Bohemians 1905 o záměrech dalšího využití Ďolíčku na vědomí.“

    To se mi opravdu zdá být hodně málo a já bych si přál, aby se v radě našel někdo jiný, pokud to nebudete zrovna vy, protože jste se toho zhostil tak, jak jste se zhostil, kdo by opravdu předložil zastupitelstvu návrh řešení tohoto problému, protože to by byla ostuda celé Prahy 10, kdyby Bohemians skončila, kdyby toto mužstvo, které patří mezi pět historicky nejúspěšnějších v historii, mělo z Ďolíčku odejít. To zkrátka možné není. A není možné, aby odešlo z Prahy 10.

    Rád bych vás proto požádal, abyste doplnil nějaký váš osobní návrh do usnesení, jak byste celou záležitost chtěl řešit.


    Pan Rogner: Děkuji. Následně bych se k tomu vyjádřil.

    Dalším přihlášeným do diskuse je pan Mraček, občan Prahy 10, takže o jeho vstoupení není nutné hlasovat. Prosím.


    Pan Mraček: Děkuji za slovo. S pane Rognerem jsem absolvoval všechna jednání s majiteli stadionu, přesněji řečeno klubu Bohemians 1905, takže vím, že tato jednání směřovala k tomu, jakým způsobem by bylo možné klub zachránit.

    Jak už zmiňoval můj předřečník, jednou z možností je, kdyby městská část vstoupila do stadionu, ovšem tento postup, kdy by městská část byla tím, kdo bude vyzývat majitele stadionu k tomu, aby odprodal buď celý nebo část svého podílu, by nebyl zcela standardní.

    Uvědomme si, že vlastně majitel stadionu a částečně i klub se do této situace dostal tak, že na zastupitelstvu městské části byl podán návrh, aby městská část majetkově vstoupila do stadionu v Edenu. Zde na jednání zaznělo, že jednou z motivací tohoto kroku by bylo, že by Bohémka mohla hrát v Edenu.

    Proto jsme při jednáních sondovali i možnost, že by městská část své peníze, které nejsou primárně určeny na podnikání, vložila i do stadionu v Ďolíčku. Ptali jsme se všech majitelů, jestli by to pro ně bylo přínosné, a i majitel Bohemians Real, společnost CTY, deklarovaly, že pokud by tady byla ochota vstoupit, určitě by byla možnost, o které by se dalo jednat.

    Nevím přesně, jestli to neporuší nějaké zvyklosti, a proto jsem si připravil návrh usnesení. Pokud by v tom byl problém, požádal bych někoho ze zastupitelů strany Zelených, aby si osvojil usnesení, které teď přečtu na mikrofon. (Byl by to problém.)

    „Městská část deklaruje ochotu jednat o variantách stadionu v Ďolíčku za předpokladu, že vlastník stadionu osloví městskou část a předloží variantní řešení spolupráce a vstupu do stadionu v Ďolíčku.“

    Děkuji a tento návrh předávám návrhové komisi.


    Pan Rogner: Dalším přihlášeným do diskuse je pan Jiří Hlinka. Vzhledem k tomu, že není občanem Prahy 10, je nutné, abychom o možnosti jeho vystoupení hlasovali.

    Kdo souhlasí s tím, aby pan Jiří Hlinka vystoupil v diskusi, ať zvedne ruku. (27)
    Kdo je proti? (Nikdo.)
    Kdo se zdržel hlasování? (Nikdo.) Děkuji.

    Jiří Hlinka může vystoupit. Prosím.


    Pan Hlinka: Dobrý den! Pane starosto, místostarostové, dámy a pánové, doplnil bych své předřečníky o to, že bych se pokusil přiblížit to, čemu jsme se s aktivitou „SOS Ďolíček“ a družstvem fanoušků Bohemians věnovali uplynulé tři měsíce.

    Celé tři měsíce jsme věnovali právě tomu, co zmínil pan dr. Hulínský, a to hledání konkrétního řešení, které je neodmyslitelně spjato s podobou Ďolíčku.

    Před třemi měsíci jsme se loučili deklarací, kdy na stole byl pouze návrh nového stadionu, ve vzduchu visela částka 450 milionů korun a vypadalo to tak, že všechno by vlastně mohlo ztroskotat jenom na tomto objemu.

    Celé ty tři měsíce jsme jednali s urbanisty, s architekty, s osobami povolanými a z těchto diskusí jednoznačně vyplynulo, že cesta je, jak už bylo řečeno panem dr. Rognerem, v postupné rekonstrukci, která by mohla být „rozkročena“ od dílčí, parciální stavební úpravy v řádu 15 – 20 milionů, až po nákladnější, dokonce i miliardové řešení, kde by se počítalo i s možností vybudování podzemního parkování.

    Neříkám, že jsme proti této variantě, nejsme v tomto směru kompetentní, ale zmínili jsme ji jenom z toho důvodu, abychom ilustrovali, jak významný Ďolíček je, jaké synergické funkce se k němu vztahují, a odmyslíme-li si citovou, emocionální nebo i sentimentální polohu, je zde i jednoznačně racionální a ekonomická, která mluví ve prospěch tohoto stadionu. Tolik jenom na okraj.

    To ale znamená, že v tuto chvíli máme od renomovaného architektonického studia na stole zhruba 5 - 6 variant, které, bude-li zájem na vaší straně a pokud se nám je podaří projednat i interně tak, abychom vám je mohli předložit včetně architektonických črt a určitých ověřených rozpočtů, pak rozhodně budou dosti kvalifikovaným podkladem pro to, po čem tady volal pan Hulínský, a tudíž konkrétním řešením.

    Za nás je toto konkrétní řešení v podstatě jasné. Vidíme cestu jednoznačného vstupu městské části i z toho důvodu, že stadion v podstatě plní svou občanskou funkci a jak už jsem říkal před třemi měsíci, je to jednoznačný emblém Prahy 10 a my jako fanoušci Družstva Bohemians budeme pro posilování této image dělat absolutní maximum.

    Tolik na okraj a budou-li ještě doplňující otázky, rozhodně je rádi zodpovíme. Děkuji. (Potlesk návštěvníků.)


    Pan Rogner: Děkuji. Zatím posledním přihlášeným do diskuse je pan Lukáš Přibyl. Máte slovo.


    Pan Přibyl: Dobrý den, dámy a pánové! Jmenuji se Lukáš Přibyl, jsem ředitelem Bohemians 1905.

    Předně chci říct, že nejsem akcionář ani majitel klubu, jsem pouze zástupce klubu, který je pověřen tento klub vést a vyvíjet každodenní provozní činnost, nicméně si myslím, že i z tohoto pohledu jsem oprávněn se k tomu minimálně vyjádřit. Jsem u každodenních diskusí týkajících se stadionu jak s majiteli, tak jsem byl i v kontaktu s panem Rognerem a i s dalšími členy zastupitelstva či radními, takže jsem o těchto věcech hodně „navnímal“ a tudíž bych si dovolil říci svůj pohled, který, věřím, bude reprezentovat i pohled Bohemians.

    Z tohoto důvodu chci především poděkovat městské části Praha 10 a všem, kteří se na tom podílejí, za to, že se vůbec tomuto problému věnují, protože my, kteří fandíme Bohémce už dlouhá léta, víme, že na Praze 10 se dlouho tomuto problému nevěnovala pozornost, a jsem velmi rád, že se městská část vůbec tímto problémem zabývá a že vnímá, že má ve svém teritoriu dva velmi slavné kluby, které mají svou identitu, což vyjadřuji názory fanoušků.

    Můžu říct, že na Bohemians máme prodáno pět tisíc permanentek, z toho 70 % občanům Prahy 10, na Slávii je prodáno přibližně 7 – 8 tisíc permanentek, z toho, jak jsem se dozvěděl, je 80 % z Prahy 10, a drtivá většina fanoušků Bohémky i Slávie si přeje, aby na Praze 10 zůstaly stadiony dva, tzn. aby svůj stadion měla Bohémka i Slávie.

    Chtěl bych říci, že po každodenních kontaktech jak s majiteli, tak s městem, cítím ze strany majitelů určitou zdrženlivost směrem k investicím do stadionu, protože je předkládán argument, že to není vůle města a že tudíž zcela proti městu jít nelze.

    Z tohoto důvodu bych byl rád, kdyby se město zamyslelo nad tím, jestli by snad nějaký signál směrem k majitelům Bohemians Real, případně k celé Bohémce, tzn. k Bohemians 1905, nemělo vyslat v tom smyslu, že je tady vůle, a já jsem od mnohých z vás slyšel, že tato vůle tady je, aby Bohémka měla svůj stadion na Praze 10 a Praha 10 to podporuje. O tom, jakým způsobem to bude, by už byl krok číslo dvě.

    Byl bych ale rád, kdyby tady mohlo nějakou oficiální formou zaznít i to, že Praha 10 podporuje stadion Bohemians 1905 na Praze 10, a následně by už bylo druhým krokem, jakou formou to bude, a především mezikrok, tzn. interní diskuse uvnitř Bohemians 1905 a Bohemians Real, aby oni přišli s nějakým návrhem, jakým způsobem by to mohlo být, případně jak do toho město zapojit politicky, případně i finančně.

    Tímto děkuji a berte to, prosím, jako podnět k další diskusi. (Potlesk ze strany návštěvníků.)


    Pan Rogner: Děkuji. Další přihlášky do diskuse nemám, takže si dovolím odpovědět panu dr. Hulínskému.

    Děkuji mu za jeho slova, nicméně si myslím, že jsem svůj úkol splnil dobře. Jednal jsem se všemi vlastníky, zjišťoval jsem jejich názory, záměry na využití stadionu v Ďolíčku, což bylo podle mého názoru hlavním smyslem této informace.

    Předkládat jakákoliv další řešení je samozřejmě věcí dalšího jednání, ke kterému směřuje i návrh usnesení, který si zřejmě osvojí kolega Mrkvička. Myslím si, že bychom měli být v kontaktu s vlastníky stadionu a ve smyslu tohoto usnesení měli bychom dále jednat.

    Tím odpovídám na otázku, jestli jsem splnil úkol daný zastupitelstvem. Myslím si, že ano a jsem přesvědčen o tom, že další jednání směřující k tomu, aby Bohemians zůstali v Ďolíčku, budou dále pokračovat.

    O slovo se hlásí pan dr. Hulínský.


    Pan Hulínský: Své vystoupení bych rozdělil do dvou částí.

    Za prvé jste určitě kus práce odvedl tím, že jste se se všemi sešel a se všemi jste podiskutoval. To, co jsem vám vytýkal, je, že v materiálu, který byl rozdán na stoly, tzn. v rozporu s jednacím řádem pro přípravu materiálu do zastupitelstva jsme ho nedostali 7 dní předem, chybí návrh řešení. To je to, co jsem vytýkal tomuto vašemu materiálu, který máme na stolech, protože jsme neměli možnost o něm diskutovat, než kdybychom ho dostali v řádném termínu.

    Byl bych rád, aby tady vznikl návrh na usnesení v tom duchu, že bychom měli vyzvat vlastníky, aby zastupitelstvu Prahy 10 předložili návrh na řešení, aby Bohemians v Ďolíčku zůstali.

    Jestliže jste tento návrh nebyl schopen předložit po těchto diskusích vy, jako zastupitelstvo bychom požádali vlastníky, aby ho předložili, protože to, co navrhuje váš kolega ze strany Zelených, je, že se tam říká „když oni nás vyzvou, budeme o tom jednat“.

    Možná bychom se měli chopit této iniciativy, protože Praha 10 nemá na svém území tolik možností, na které by mohla být tak hrdá jako na svou Bohémku. To znamená, že je potřeba se na to podívat i z historického hlediska, protože Praha 10 a Bohemians k sobě opravdu patří.

    Byl bych proto rád, kdyby se do tohoto usnesení dostala i nějaká iniciativa zdejšího zastupitelstva, nejenom zmínka o tom, že se tím do budoucna budeme někdy zabývat, a to jenom za předpokladu, že nás k tomu někdo vyzve.

    Dávám proto v úvahu, zda by bylo možné do připraveného návrhu usnesení toto nějak zakomponovat, protože by to určitě bylo dobře. Nebo pokud fanoušci mají nějaký vlastní návrh na usnesení, rád si ho osvojím.


    Pan Rogner: Chápu to tak, že nemáte žádný vlastní návrh na usnesení.

    Předložili jsme návrh na usnesení, se kterým se ztotožňujeme. O slovo se hlásí pan kolega Mrkvička.


    Pan Mrkvička: Dobrý den! Předkládám návrh usnesení ve znění:

    „Zastupitelstvo městské části Praha 10 konstatuje, že za předpokladu, že vlastník stadionu v Ďolíčku osloví městskou část a předloží jí možné varianty spolupráce na rekonstrukci stadionu, deklaruje městská část ochotu o těchto variantách jednat.“


    Pan Rogner: O slovo se hlásí pan Mgr. Diensbier, ale o možnosti jeho vystoupení budeme muset hlasovat.

    Kdo je pro, aby pan Mgr. Diensbier mohl vystoupit v diskusi, ať zvedne ruku. (24)
    Kdo je proti? (Nikdo.)
    Kdo se zdržel hlasování? (2) Děkuji.

    Prosím, pane magistře, máte slovo.


    Pan Diensbier: Cestou (k mikrofonu) jsem byl členy zastupitelstva vyzván, abych řekl kdo jsem.

    Jak už tady zaznělo z úvodní informace, já sám jsem minoritní akcionář Bohemians 1905 a zároveň jsem místopředsedou představenstva Družstva fanoušků Bohemians.

    Chtěl jsem ale jenom reagovat na výzvu k upřesnění návrhu, který tady byl předložen.

    Možná, že jasnější a ostřejší stanovisko v usnesení by bylo, že městská část vyzývá nebo žádá Bohemians Real, a.s., a Bohemians 1905, a.s., o předložení variant spolupráce s městskou částí Praha 10 k zajištění setrvání Bohemians 1905 na stadionu v Ďolíčku, aby to bylo formulováno jako jednoznačná výzva k předložení variant spolupráce městské části a Bohemians 1905 a Bohemians Real jako vlastníka stadionu.


    Pan Rogner: O slovo se hlásí pan dr. Hulínský.


    Pan Hulínský: Já si to osvojuji.


    Pan Rogner: S technickou poznámkou se hlásí pan starosta.


    Předsedající: Já do této debaty vstupovat nechci, pouze se domnívám, že by bylo vhodné přerušit jednání na pět minut k tomu, aby se návrh usnesení mohl upřesnit.

    Prosím autory návrhů usnesení k tomuto bodu programu, aby návrh usnesení upřesnili a předali ho návrhovému výboru, abychom o něm mohli následně hlasovat. Děkuji.

    Přerušuji jednání na pět minut.

    x x x

    Předsedající: Dámy a pánové, po poradě předsedů jednotlivých politických klubů jsme se dobrali k velmi stručné deklaraci a prosím proto pana Ing. Malypetra, aby ji přečetl.

    Berme to, prosím, jako další protinávrh, o kterém budeme hlasovat jako o prvním.


    Pan Malypetr: Celý návrh usnesení k bodu číslo 9 by tudíž zněl:

    „Zastupitelstvo městské části Praha 10

    I. bere na vědomí

    informaci o jednání s vlastníky Bohemians 1905 o záměrech
    dalšího využití stadionu v Ďolíčku;

    II. deklaruje

    ochotu jednat s vlastníky stadionu Bohemians 1905.“


    Předsedající: Děkuji. Má ještě někdo nějaký další návrh na doplnění? (Nikdo.)

    Dávám proto hlasovat o upraveném návrhu usnesení tak, jak byl předložen panem Ing. Malypetrem.

    Kdo s tímto návrhem souhlasí, ať zvedne ruku. (29)
    Kdo je proti? (Nikdo.)
    Kdo se zdržel hlasování? (Nikdo.) Děkuji.

    Návrh byl přijat.




    Dalším bodem schváleného programu dnešního jednání je bod pořadové číslo

    10.

    Návrh na prodloužení termínu uloženého v bodě III/2.1 usnesení zastupitelstva městské části Praha 10 číslo 11/1/2008 ze dne 4. 12. 2008 k informaci o záměru na účast městské části Praha 10 při využití multifunkčního areálu na Praze 10 – stadionu Eden.


    Na jednání zastupitelstva v prosinci jsme podali informaci o případném využití multifunkčního areálu stadionu Eden. Součástí této informace byla i možnost majetkové účasti městské části Praha 10 v nové akciové společnosti, do které by byl jeho vlastníkem vložen stadion Eden.

    V současné době očekáváme konkretizaci výše uvedené nabídky, a proto vás žádám o prodloužení termínu.

    Otevírám diskusi k tomuto materiálu. (Nikdo se nehlásí.)

    Uzavírám diskusi a prosím pana Ing. Malypetra o předložení návrhu usnesení k tomuto materiálu.


    Pan Malypetr: Budeme hlasovat o návrhu usnesení k bodu číslo 10 beze změny.


    Pan Zoufalík. Děkuji. Kdo s tímto návrhem souhlasí, ať zvedne ruku. (27)
    Kdo je proti? (Nikdo.)
    Kdo se zdržel hlasování? (Nikdo.) Děkuji.

    Tento materiál byl přijat.

  14. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    spojka     před 14 lety 19.04.2010 17:11 |  
    0 0

    Mail Oravce (předseda představenstva CTY - majitele Bohemky). Je to docela síla, když to tak, čtu tak nechápu, jak P10 odůvodní investici do týhle díry. Jsou na zrušení!

    Doporučuji Vám před souzením a obviňováním pochopit několik faktů:
    A)
    naše společnosti v roce 2007 investovali celkem :
    B1905 25mio Kč
    Bohemians Real 75mio Kč
    Každý rok přispíváme do rozpočtu klubu (přes Barvy a Laky)

    B) naším záměrem bylo zhodnotit tyto investice a zároveň pomoci klubu

    C) dnes je situace jiná

    B1905 - ztráta 60mio Kč a velice reálná hrozba prohry konkursu (peníze za přestup = O Kč a naopak úhrada ztráty)

    B1905 - základní jmění společnosti je 10mio Kč proti závazkům ve výši 60mio Kč = představenstvo by mnělo podat samo konkurs na společnost

    Bohemians Real - konkurs ohrozil naší investici = akcie společnosti jsou zapsané do konkursní podstaty FC Bohemians

    B1905 dnes dluží na nájmu přes 12mio Kč...

    Závěr:
    - vedení B1905 v čele s ředitelem by mnělo snižovat náklady, zvyšovat výnosy a minimalizovat ztráty z nepovedených obchodů/investic.

    - vedení B1905 by už konečně mnělo říct pravdu o stavu klubu a
    nemlžit projekty o vyhřívaním trávníku. Do dnešního dne nic
    nepředložili, takže ani nejsme schopni se vyjádřit či udělat kroky pro setrvání v Dolíčku...

    S úctou,
    Ondrej Oravec

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      slaviator     před 14 lety 19.04.2010 17:20 |  
      0 0

      tak na to se nedá říct snad nic, než "hehe"

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      DrFe1     před 14 lety 19.04.2010 18:01 |  
      0 0

      Komu to ten Oravec píše ? A kdes to vzal ? (jde mi o to jestli je to pravé)

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        spojka     před 14 lety 19.04.2010 18:38 |  
        0 0

        Je to pravé, dneska to někdo zkopíroval na diskusním fóru Bohemky (www.bohemians1905.cz). Je tam i odpověď toho pána a další reakce Oravce, kde docela komicky popisuje, že on se vstupem do B1905 nikdy nesouhlasil a teď to musí řešit... :-) Docela sranda na to, že jde o předsedu představenstva firmy jako CTY. I když je sama CTY prej na tom dost hrozivě.

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      jane (admin)     před 14 lety 19.04.2010 18:09 |  
      0 0

      Mnělo? OMG.

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        quelhar (admin)     před 14 lety 19.04.2010 18:12 |  
        0 0

        Je to snad Slovak, co se snazi psat cesky, to by ho mohlo omlouvat...

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      quelhar (admin)     před 14 lety 19.04.2010 18:49 |  
      0 0

      Tohle je mimochodem dalsi cesta, kterou by se dalo ubirat ve snaze zabranit pusobeni Bohemky v Edenu- nejakym zpusobem tlacit na to, ze B1905 by mel byt davno v konkursu a nemela by mu byt vubec udelena prvoligova licence, uvest to do verejneho povedomi.

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Wommi     před 14 lety 19.04.2010 18:54 |  
        0 0

        ..tak pravda je ze statutarni organ by mel, v pripade, ze je spolecnost v urcite situaci, konat..jinak by pripadne za sve nejednani mohl nest odpovednost,..:)

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        spojka     před 14 lety 19.04.2010 18:58 |  
        0 0

        To je fakt. Nevím sice, jaké jsou podmínky pro případné ne/udělení licence, příp. licence s výhradou, ale takhle by zdravý klub vypadat určitě neměl. Otázka je, jak moc se dají tyhle čísla pro účely udělení licence zkreslit a hlavně, jakej má na tom zájem svaz. Pokud je pravda, že i sám Hašek se bojí jít proti těm cca sedmi tisícům jejich fandů (jak říká "veřejnosti"), tak si bohužel dokážu představit, že jim Rýznar jako licenční manažer prostě tu licenci dá a tyhle informace bude ignorovat.

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        spojka     před 14 lety 19.04.2010 19:09 |  
        0 0

        Je zajímavý, že zdejší slídilové - Saiver, lidi ze Sportu atd. - zneužijou kdeco, ať už video s pokřikem smrt spartě nebo zde prezentovaný statistiky, ale s tímhle jaksi nemají zájem "jít ven"...

  15. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    Wommi     před 14 lety 19.04.2010 17:21 |  
    0 0

    ..hezky to povidal ten strasak na ct2...!

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      Jakubisko     před 14 lety 19.04.2010 17:26 |  
      0 0

      bohužel moc prostoru nedostal, ale aspoň něco...

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      slaviator     před 14 lety 19.04.2010 17:26 |  
      0 0

      A ten Holas či jak se jmenuje, má snad něco proti klobáskám a pivu v Edenu? :-)

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Wommi     před 14 lety 19.04.2010 17:30 |  
        0 0

        ..tak to je klasika,..pokud by dali do kupy dolicek, tak by tam nakonec taky prodavali jidlo podobnym zpusobem jak v edenu,...jde o tradice a postupny vyvoj...nakonec by si taky zvyknul:)

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          slaviator     před 14 lety 19.04.2010 17:33 |  
          0 0

          Tak za tu cenu ještě aby si nezvykl (((-o

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      Wommi     před 14 lety 19.04.2010 18:41 |  
      0 0

      ..ale todle je pomerne stara a znama zalezitost...

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.04.2010 18:49 |  
        0 0

        Však já to vim, je tam i datum ;-)

        To jenom pro ty, jako já, kteří si to nedokázali "živě" představit..

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          Wommi     před 14 lety 19.04.2010 18:51 |  
          0 0

          ..no jo..slyset toho pana radniho,..mi vre krev v zilach!

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 19.04.2010 18:52 |  
      0 0

      Tam ale není nic objevného- to snad každý věděl. Problém je jinde. Ze začátku bylo deklarováno ( a možná to tak bylo), že E-side kopíruje vlastnickou strukturu Slavie, což pravděpodobně není pravda a to je ten průšvih. A když se to stavělo tak to mělo být na 1/3 a nebylo co řešit.

      • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

        Wommi     před 14 lety 19.04.2010 18:57 |  
        0 0

        ..no jo..ale co by byl vklad slavie?...pozemek?nejaky financni vklad?..to by slo, ale chtelo by to nejakou blokacni minoritu,...

        ..co se tyka vlastnictvi,..e-side leda kopiruje slavii v pripade treti osoby, ty znami to nejsou!

        • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

          slaviator     před 14 lety 19.04.2010 19:02 |  
          0 0

          zatracenej kapitalismus, zůstat tu bolševik, tak nějaký čachry jako akcie na jméno by nebyly a bylo by jasné, čí to je.. :)

          • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

            Wommi     před 14 lety 19.04.2010 19:05 |  
            0 0

            ..hele todle je bohuzel mylka,..tim ze se zmeni ten obchod a nebude moci delat akcie na majitele, tim se nic nezmeni...koupim si na kypru spolecnost..bla..bla..limited..a ta bude mit podil ve slavii:)..bez se zeptat na Kypr..kdo je bla bla limited..nic ti nereknou..:)..ale vlk se nazral a koza zustane cela.

            • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

              slaviator     před 14 lety 19.04.2010 19:38 |  
              0 0

              však já vím, to bylo takový pošťouchnutí :) to je jako klidně můžou být daně 99%, ale nikdo je nebude platit, buď vůbec, nebo se formálně odstěhujou do zahraničí.

  16. Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

    DrFe1     před 14 lety 19.04.2010 19:22 |  
    0 0

    Alespoň že ten Baník právě vyhrál, bolševici to ještě nebudou mít tak jednoduchý.

    • Re: Protesty proti Bohemians 1905 v Edenu

      bongor     před 14 lety 19.04.2010 21:41 |  
      0 0

      baňyk,baňyk!Doufám,že to rumunovi znechutěj.