O Slavii

O derby internacionálů je velký zájem

Příští úterý se v Edenu představí řada známých fotbalistů, které dobře známe z ligových trávníků posledních dvaceti let. Zároveň se s vrcholovou kariérou rozloučí Vladimír Šmicer. Na utkání už je prodáno přes 4 tisíce lístků!

Akci pořádá Slavia ve spolupráci se sdružením Czech team 96 pro Nadaci fotbalových internacionálů, pro kterou je určen i výtěžek celé akce. Ceny lístků jsou přijatelné, na hlavní západní tribunu a na východní tribunu stojí vstupenka 180 korun, na jih a sever 150 korun. Permanentkáři Sparty i Slavie mají slevu, lístek je bude stát 150, respektive 100 korun. Vstupenky je možné zakoupit u pokladen v Edenu, od pondělí do pátku od 9 do 18 hodin a také v sobotu, pokud vyrazíte na duel s Jabloncem. O utkání je velký zájem mezi novináři i fanoušky, bylo prodáno už 4 tisíce lístků.

Diváci se mají skutečně na co těšit, hlavní organizátor akce Pavel Kuka svěřil zodpovědnost za nominaci do obou týmů Vladimíru Šmicerovi, který pozval do týmu Slavie Patrika Bergera, Jana Suchopárka, Radka Bejbla, Radka Černého a své bývalé spoluhráče Robbieho Fowlera a Steva McManamana. Tým Slavie povede současný slávistický trenér František Cipro. V dresu Sparty se mohou představit Petr Kouba, Horst Siegl, Karel Poborský, Vratislav Lokvenc, Zdeněk Svoboda, Jiří Němec, Michal Horňák a možná přijde i Pavel Nedvěd. Sparťany bude koučovat Dušan Uhrin starší.

Zápas začíná 11. května v 18:30, čestný výkop provede Josef Masopust, utkání bude rozhodovat Lubomír Puček. Bude se hrát 2 x 40 minut a všechna uvedená jména slibují dobrý divácký zážitek a oživení fotbalových vzpomínek.

Slávistický fanklub pořádá soutěž o dva lístky do klubového patra na toto utkání, všechny potřebné informace najdete zde.

Komentáře (39)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O derby internacionálů je velký zájem

    rudahvjezda     před 14 lety 04.05.2010 19:11 |  
    0 0

    čekal jsem větší zájem, 4 tisíce je strašně málo :-/ já už dva lístky mám...

    • Re: O derby internacionálů je velký zájem

      spojka     před 14 lety 04.05.2010 19:20 |  
      0 0

      Taky moc nechápu označení čtyř tisíc prodaných lístků jako "velký zájem", spíš mi to přijde jako propadák. A jsem za to rád. Ačkoliv jsem původně jít chtěl, tak po událostech a výrocích Doležala z posledních dnů si rozlučku svazového kašpárka nového předsedy fanklubu repre ČR Šmicera (z pohledu fandů opravdu zásadní funkce...) a jeho rudých kamarádů na městském stadionu ve Vršovicích nechám rád ujít.

      Mimochodem vyjádření Petery. Doležale, uč se:
      „Ten hlas nejde přeslechnout. Když budu mluvit za sebe, tak Baník nikdy nepůjde proti svým vlastním fanouškům. Jsou chvíle, kdy prostě musíte naslouchat veřejnosti. Stejně jsme to udělali nakonec třeba v případě barvy dresů, kdy si příznivci vyžádali návrat k modro-bílé kombinaci. Teď musíme přimhouřit oko nad ekonomickým hlediskem instalace vyhřívání na Bazalech.“

      • Re: O derby internacionálů je velký zájem

        Artur (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2010 20:09 |  
        0 0

        Jen k Peterovi , tohohle člověka si vážím a opravdu ho Ostravě zavidím. A tim nemyslim jen tohle s Bazalama ,ale celkově je to člověk co má sport opravdu rád a ještě z něho dokaže dělat byznys.

      • Re: O derby internacionálů je velký zájem

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.05.2010 21:38 |  
        0 0

        No aby to nemělo o něco racionálnější důvody. Kolik by byl nájem ve Vítkovicích? Nedalo by to za těch 5 let, "než Baník postaví nový stadion", tolik jako to vyhřívání? Tady já cítím populismus, ale to jen můj subjektivní a ničím nepodložený názor, ale aspoň něco ;-)

        • Re: O derby internacionálů je velký zájem

          slimak     před 14 lety 04.05.2010 23:40 |  
          0 0

          ale prosim tě, tady si stačilo dát plusy a mínusy. .

          hlavne by se ale asi zhorsil obraz baniku, hral by na stadionu pro 7 tisíc, má přijít jankulovski, budou hrát poháry, chtej hrat na spici ligy i pristi rok..novou euforii a pripadnou novou vlnu uspechu by mohl prechod do vitkovic celkem zmrazit..navíc Petera ty peníze má..

          zde ale spojitost se slavii neni vubec na miste, pro nas se nic nemeni, mame kde hrat..spis je zde blizka spojitost s 1905

        • Re: O derby internacionálů je velký zájem

          slimak     před 14 lety 04.05.2010 23:40 |  
          0 0

          ale prosim tě, tady si stačilo dát plusy a mínusy. .

          hlavne by se ale asi zhorsil obraz baniku, hral by na stadionu pro 7 tisíc, má přijít jankulovski, budou hrát poháry, chtej hrat na spici ligy i pristi rok..novou euforii a pripadnou novou vlnu uspechu by mohl prechod do vitkovic celkem zmrazit..navíc Petera ty peníze má..

          zde ale spojitost se slavii neni vubec na miste, pro nas se nic nemeni, mame kde hrat..spis je zde blizka spojitost s 1905

          • Re: O derby internacionálů je velký zájem

            spojka     před 14 lety 04.05.2010 23:45 |  
            0 0

            Spojitost se Slavií vidím naprosto zásadní, resp. naprosto neskutečnej rozdíl v komunikaci směrem k fanouškům. Doležal nás totiž označí za naprosto zanedbatelných 17% rozpočtu...

            • Re: O derby internacionálů je velký zájem

              Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2010 06:37 |  
              0 0

              Nezlobte se pane Spojko, ale kde řekl pan Doležal nebo označil 17% ze vstupného jako zanedbatelné číslo do rozpočtu ??!! To je to co mi štve a zároveň na nás fanoušcích Slávie nejvíce, kydáte tady hnůj a napsal jste naprostou lež a ještě to spojujete se Slávií. Pan Doležal naopak řekl doslova: " ne nezanedbatelných 17%........", naučte se alespoň používat fér argumenty.
              Sokrates55

              • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                spojka     před 14 lety 05.05.2010 07:24 |  
                0 0

                Doležal řekl tohle:
                "Příjmy ze vstupného pro letošní rok, včetně evropských pohárů, činily pouze 17% objemu rozpočtu. V Německu, v Anglii,ve Španělsku a dalších zemích tvoří příjem ze vstupného 30-40% rozpočtu. Takže se ptám, kde je teda chyba."

                Nechci Vás obviňovat ze lži, ale "ne nezanedbatelných" tam nikde nevidím, spíš tam vidím slovo "pouze" a nesmyslné srovnání se zeměmi, kde vše - od přístupu k fandouškům - funguje jinak. Z používání fér argumentů mě již Doležal za dobu svého ředitelování vyléčil.

              • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                fiki     před 14 lety 05.05.2010 09:05 |  
                0 0

                Doležal svojí odpovědí o podílu vstupného ve výši 17% argumentoval na dotaz, jestli bylo nutné aby permice neplatila na klíčový zápas s Jabloncem v Ondášovce. Doležal říká ceny jsou nízké, činily pouze 17% objemu rozpočtu. V Německu, Anglii a Španělsku 30-40%. Jenomže v uvedených zemích jsou stadiony na zápasech plné. Ve Slavii je průměrná návštěvnost cca polovina kapacity. Pokud přepočteme vstupné na stejný základ tj. na plný stadion, pak by i ve Slavii tvořilo v rozpočtu dvojnásobný podíl tj. 34%. Jsme na stejném procentu, to znamená že i cena vstupného v Edenu je na podobné úrovni ( vzhledem k podílu na rozpočtu, ne kurzovým přepočtem). Argument, že na Slavii je vstupné levné vzhledem k podílu 17% na rozpočtu podle mne není od vedení férový. ( Jiná otázka je proč není i v Edenu vyprodáno, to však s výpočtem srovnatelné cenové základny nesouvisí).

                • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2010 09:24 |  
                  0 0

                  Ve slovu "pouze" nevidím význam zanedbatelný a hlavně jde o to, jak byla řečena v kontextu nízkých cen na ligu v oblasti permanetních vstupenek. Na doplňující otázku redaktora Aleše Rolla z Deníku Sport odpověděl Doležel, že příjem ze vstupného není pro něho samotného nezanedbatelný a fanouškům za to poděkoval. To byl přesný průběh otázek, pokud tedy chcete ta fakta.
                  Toť vše. Sokrates55

                  • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                    DrFe1     před 14 lety 05.05.2010 10:54 |  
                    0 0

                    Bavíme se o on-line rozhovoru na www.slavia.cz, co řekl Doležal deníku Sport netuším. Ovšem z toho rozhovoru na oficiálkách Slávie jasně vyplývá, že Doležal argumentuje v tom smyslu, že těch 17 pct má dokazovat, že jsou ceny vstupenek vlastně nízké. Na demagogii této argumentace správně poukázal přispěvatel fiki výše.

                    Zde doslovně přetiskuji otázku a odpověď z webu Slávie:

                    bajo3: Dobrý den, mám permanentku, mám to do Prahy více jak 180 km. Jaro z hlediska možnosti návštěvy zápasu bylo velmi špatné (všední dny, televize atd.) Navíc i Ondrášovka cup zpoplatněna pro permanentkáře, což se projevilo na návštěvě při zápase ze Spartou a ještě více s Jabloncem, kdy hráči potřebovali maximální podporu. Nelitujete svého rozhodnutí? Pavel ze Svitav

                    DOLEŽAL Petr: Permanentka se vztahuje na ligová utkání a když srovnáme jeji cenu s cenami ve vyspělých fotbalových zemích, tak je naše chování vůči permenantkářům velmi příznivé. Fanoušci nechtějí, abychom prodávali hráči, nechtějí, abychom zvyšovali vstupné, nebo chtěli peníze za semifinále Ondrášovky, tak je pak potřeba říct, z čeho vlastně má klub fungovat. Příjmy ze vstupného pro letošní rok, včetně evropských pohárů, činily pouze 17% objemu rozpočtu. V Německu, v Anglii,ve Španělsku a dalších zemích tvoří příjem ze vstupného 30-40% rozpočtu. Takže se ptám, kde je teda chyba, když má slávistický fanoušek možnost vidět ještě jedno derby se Spartou a nechce za něj dát 150 - 280 Kč.

                • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                  Jachym     před 14 lety 05.05.2010 11:44 |  
                  0 0

                  Ono zdvojnásobení počtu diváků sice znamená zdvojnásobení příjmů ze vstupného, ale ještě to matematicky neznamená zdvojnásobení podílu vstupného na celkových příjmech klubu. Jinak ale souhlasím, že argumentace vedení v tomto je scestná....

                  • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                    DrFe1     před 14 lety 05.05.2010 13:12 |  
                    0 0

                    To mě taky napadlo, ten procentní podíl se o něco sníží tím jak se navýší celkový rozpočet. Takže to máme vlastně 34/117= cca 29 pct podíl při zdvojnásobení počtu diváků. Ale to už je detail.

    • Re: O derby internacionálů je velký zájem

      lucky-pilda     před 14 lety 04.05.2010 21:33 |  
      0 0

      Vy jste vsichni ale opravdu extremni optimiste. Ja naopak cekal 4.000 - 5.000 jako konecne cislo navstevy. Uvedomte si, ze ackoli jde o zapas plny hvezd, tak ony hvezdy jiz vetsinou aktivne nepusobi, a navic je to pouze pratelak, kde nejde o body, o kterych fotbal je hlavne. Muzes mit goly, ale ty jsou jen prostredek, nikoli cil. Secteno, podtrzeno, vzhledem k tomu, ze je to utkani bez ultimatniho cile, je to jako na urovni koncertu ci divadla. Je to super, ale postrada to adrenalin, proto tak "malo" prodanych listku ...

      • Re: O derby internacionálů je velký zájem

        slimak     před 14 lety 04.05.2010 23:43 |  
        0 0

        tak tak, navíc na žádnou takovou akci u nás nepřišlo moc lidí..vzpominam si rozlucku Kuky na strahove(kde byla celkem plna jen hlavni tribuna) a na lonsky zapas, kdy to taky ty 4 tisice nebyly (ackoliv bylo krasne a prave jsme vyhrali titul)

    • Re: O derby internacionálů je velký zájem

      SForever1     před 14 lety 05.05.2010 12:32 |  
      0 0

      Převzato z ofiko webu. Absolutní souhlas s každým slovem.
      dlouho jsem odolával, nechtěl jsem se radši vyjadřovat, ale prostě jsem to nevydržel. Slavii fandím víc než 20 let. Patřím ke skupině lidí, která dokáže pro Slavii hodně vydržet, Je mi úplně jedno, že lístky na Budějovice jsou za třista, že je Slavia osmá, jsem dokonce zastáncem Karla Jarolíma, protože si opravdu vážím toho, co se Slávií dokázal (byť mu to ke konci lehce přerůstalo přes hlavu), ve všem co se týče SKS jsem hledal jen to pozitivní a několikrát jsem se kvůli tomu dostal i do konfliktů, protože Slavia je pro mě opravdu něco speciálního a nesnáším jakoukoli neúctu k ní. Být slávistou se u nás dědí po generacích, člověk se jím rodí a po čase pochopí, že je to velká pocta. Pro Slavii jsem dobrovolně obětoval hodně. Zažil jsem s ní mnoho dobrého i zlého. Mám okolo 150 výjezdů doma, nepočítaně pohárových utkání v zahraničí, řadu kamarádů, na který se můžu spolehnout, dovolím si tvrdit, že jsem byl u všech důležitých okamžiků novodobé histrie a jsem na to také patřičně hrdý. Bohužel jsem i u tohoto jistojistě nejhoršího. Chápu, že je Vám úplně jedno, jaké my máme pocity a věřím, že si opravdu myslíte, že tohle opět vydržíme a překousneme, ale věřte mi, že tentokrát jste se přepočítali. Nic pro nás není svatější než Eden. Chodili tam naši dědové na Bicana a Pláničku, naši tátové na Frantu Veselýho a my na Pavla Kuku a Vláďu Šmicra a díky pár umrdancům jako jste vy a vaší nezměrný neúcty k tradicím a chamtivosti tam naše děti chodit už nebudou. Něco Vám řeknu. Když se stavěl Eden, veřím, že stejně jako já se nepočítaně fanoušků denně koukalo na online kamery ze stavby, mělo opravdu upřímnou radost z toho, jak stadion roste a že se toho stadionu snad nakonec opravdu dožijeme. Bohužel jsme nevěděli, že jsme jen trapným obecenstvem ve vaší hře. Chodili jsme na Strahov, protože jsme žili v naději, že jednou budeme mít náš krásnej stadion. Měli jste v ruce obrovskou zbraň v podobě tisíců nadšených fanoušků nabažených dvěma tituly a schopnými v tu chvíli udělat cokoli pro Slavii. Věřím, že kdybyste se jakkoli zmínili, že hrozí v blízké době ukradení NAŠEHO stadionu pro budoucí generace, že by se v té euforii vybralo tolik peněz, že byste se divili a možná by to všechny stmelilo natolik, že by jsme nebyli jen ubohých 15% rozpočtu, ale třeba i těch 40%, protože Eden je pro nás něco svatého. Ale pochopil jsem, že vy jste se opravdu o ničem zmiňovat nechtěli, protože Vám se tahle situace moc hodí. Pane Doležal, vy nejste Slavia, vy nejste ta značka, kterou jste se furt tak oháněl, to jsme MY. Vám jde akorát o zisk z nechutných machinací kolem další tradice jakou nesporně je ďolíček. Není Vám ze sebe špatně, když hlásáte jak tady vítáte klokany, že alespon nemusejí na Strahov? Můj děda by vám nakopal prdel, můj 65-ti letej táta, kterej čekal na staion 50 let, aby si ho užil 2 sezony taky a já bych Vám jí nakopal taky, protože mě jste zničil to, na co jsem se celej život těšil. Mám dva malé syny (3 a4) a už teď chodí do Edenu, nechtěj nikam nosit nic jinýho než dres, u Sparty si odplivávají a i toho posranýho cheeseburgra za odměnu nechtějí od jinud než z Edenu. Jsou to malé děti, kteří už teď chápou sílu toho bejt slávistou a já jsem z toho byl nadšen. Bohužel, to jediné, co bylo vždycky po desetiletí naše místo, byť tam stál starý dřevěný Bradford Eden jste vy a Vámi podobní zmrdi zničil pro celé další generace. Jako fotr od rodiny jsem se už celkem zklidnil, ale myslím, že se budete ještě divit ( a nejen Vy), do jakýho vosího hnízda jste tímhle píchnul a jaké budou reakce nás opravdu srdcařů, protože pošlapání tradice neseme velmi nelibě. Tohle se totiž opravu nemělo stát. Omlouvám se za délku, ale už jsem to fakt nevydržel.

      • Re: O derby internacionálů je velký zájem

        DrFe1     před 14 lety 05.05.2010 13:18 |  
        0 0

        Taky souhlasím. Doležal je zelenej zmrd totálně kálející na fanoušky Slávie.

        • Re: O derby internacionálů je velký zájem

          Tonda     před 14 lety 05.05.2010 14:32 |  
          0 0

          No já nevím, ale mělo by se dát jasně najevo, že tento způsob jednání s fanoušky se Doležalovi, potažmo celému vedení Slavie určitě vrátí. Nejsme zastánce násilí či tak podobně, ale nadruhou stranu v této věci nechci zůstat neaktivní . Pokud mají fanoušci svou slavii rádi, neměli by si tohle nechat líbit. Slavie patří fanouškům, kvůli nim tady je a nikoliv kvůli majitelům. To je můj názor. Beru že je potřeba mít klub finančně zajištěný. Chápu že občas je třeba dělat těžká rozhodnutí, a taky nějaký ten krok zpět. Ale nic z toho by nemělo stát mezi slavií a fanoušky. Současnou herní krizi fanoušci odpustí lehce - koneckonců je to i spestření slavistického života (sice nepříjemné, ale i to k životu patří, a občas je potřeba se dostat dolů aby se mohlo kráčet nahoru) ALE způsob komunikace s fanoušky - to je obzvlášť v tuto chvíli takový podraz od vlastního klubu(vedení), že se opravdu ukazuje že lze klesat ještě níže. Nikoliv po sportovních a ekonomických stránkách, ale i po "lidské" stránce. Nehodlám se pouštět do konspirací jak to všechno bylo dopředu naplánované s tou bohemkou, ale jedna věc na závěr - Něco na té naší Slavii začíná hnít. A hnije to zevnitř. My fandové asi ten hnis neumíme odstranit. Nebo ano?

          • Re: O derby internacionálů je velký zájem

            Jachym     před 14 lety 05.05.2010 16:06 |  
            0 0

            Ale můžeme, my ten hnis (E-side) nebudeme živit a podporovat. Budeme udržovat jenom tělo, tedy podporovat Slavii na venkovních zápasech.

          • Re: O derby internacionálů je velký zájem

            Ravik     před 14 lety 05.05.2010 16:11 |  
            0 0

            Slavia 1.2. 2006 kdy se do ní přišel Petr Doležal a Slavia současnosti jsou dost neporovnatelné subjekty. udělal se velký kus práce.

            Aniž bych mu chtěl dělat arbitra (nejsem insider jako většina zde diskutjících) tak si myslim, že takové kydání špíny si nezaslouží. Určitě se ted s naší Slavií děje spoustu špatného, všichni víme, že on rozhodně nebyl zastáncem KJ a tudíž sportovní propad mu vyčítat je asi nespravdlivé, za to je zodpovědný hlavně KJ.

            Akce klokan do Edenu jde mimo něj už úplně, to je hra o stovky milionů korun převážně do kapes radních MČP10 a CTY. Takže slova o tom, že Doležal zaprodal Slavii jsou vůči němu nemístné. To, že nenažranost radních a jim spřátelených firem znepřátelí slávisty s jejich klubem je na tom snad to nejsmutnější. Nechození do ochozů tento stav nezmění. Co jsme si na desítce zvolili v komunálních volbách to máme. Je to drsná doba...

            • Re: O derby internacionálů je velký zájem

              Viking     před 14 lety 05.05.2010 16:25 |  
              0 0

              Tady jde především o to, že na nás absolutně kálejí. "Oni to vydrží, stejně zase přijdou a budou kupovat hnusný klobásy a předražený pivo". Chovají se k nám jako k nějaké onuci co všechno zkousne a vydrží.

              • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                Ravik     před 14 lety 05.05.2010 16:45 |  
                0 0

                souhlasim, že komuniakční kanály od vedení k fanouškům jsou plný hnisu jak psal Tonda... ale stěhování Klokana je hodně vysoká hra a Slavii bohužel absolutně neovlivnitelná. Taky souhlas, že vyjádření Doležala byla dost debilní... možná chtěl mluvit jako diplomat, možná to je jeho názor... i mezi slávistama je spousta lidí, kterým to zas tolik nevadí... ty do Edenu chodit budou a na když bude dobrý fotbal a výsledky tak budou chodit i třeba nejzarytější odpůrci stěhování.

                Na podzim jsou komunální volby, nevolte Hrdličku a jeho grupu a třeba někdy v budoucnu nové složení radnice na nový Dolíček Bohemce přispěje. ježiš lidi vždyt je to tak průhledný. Bohemka by klidně mohla hrat ještě dva roky na svým (vyhřívanej trávník by zaplatila Fortuna) ale volby klepou na dveře je nutné rychle jednat. Tradice jdou stranou, musim si ještě nahrabat...

                • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2010 18:55 |  
                  0 0

                  Dobrý podvečer,
                  znovu budu reagovat na pana Spojku. Kde řekl Doležal, že 17% je bezvýznamný podíl? Dokázat si něco paušalizovat k obrazu svému dovede kdekdo.... Krásně jste utekl od merita věci. Pro mne slovo ve významu "pouze" není možné nahradit slovem "bezvýznamný". Další výpady o zmrdu zeleném už ani nehodlám komentovat.
                  Je mi naprosto cizí, abych někomu vnucoval svůj názor. Poslední dobou mám pocit, že pokud chci napsat něco o tom, že mám Slávii od narození v srdci a chci jí fandit bez urážení kohokoliv, kdo to dělá jinak než bych si přál, tak dopadnu jako Quelhar, který je obviněn z toho, že až příliš to moderuje "prodoležalovsky". DrF1 tu prachsprostě nadává, ale asi je to podle něho vpořádku, to je přeci argument, který je objektivní že. Mám pocit, že se sem už tak nějak nehodím. Všechno dobré je smeteno a je to nahrazeno hrubostí a urážkami.
                  Kolikrát už jsem zažil dobu odchodů, kdy se člověk dostane do situace, že není kde brát. Ten pocit teď mám tady na těchto stránkách. Proto se sluší na závěr poděkovat. Já si na Slávii budu chodit dál, tak jako celé půlstoletí před tím. Nejsem nadšen Klokanem v Edenu a také mne to bolí, ale umím si vyhodnotit, že platit se musí a tohle prostě neovlivní ani Doležal, ani Rosen a ani žádný jakýsi tajemný "Gross" v pozadí. To je vše. Žádný patos v tom prosím nehledejte, prostě umím fandit tak, jak umím a tak si to budu dělat dle toho, jak to cítím.
                  Vláďovi ta derniera určitě vyjde a tak mu přeji hodně dalších úspěchů.
                  Nashledanou v Edenu.
                  Sokrates55

                  • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                    spojka     před 14 lety 05.05.2010 19:07 |  
                    0 0

                    Opět špatně. Výpady o "zeleném zmrdovi" jsem nikde a nikdy nenapsal. Za to mi Doležal opravdu nestojí. Ačkoliv po jeho argumentaci, kdy invazi klokana do Edenu vysvětluje fandům Slavie tak, že je to přeci skvělé pro fandy Bohemky, se některým lidem nedivím, že Doležala takto nazvali.

                    • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                      janko (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2010 19:20 |  
                      0 0

                      Ale no tak spojko, kdo čte diskuzi pozorně tak ví kdo to řekl. Taky cítím, že diskuze v rámci slušnosti a s určitou dávkou noblese se z těchto stránek vytrácí. Je to smutné, ale je tomu tak.

                      • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                        spojka     před 14 lety 05.05.2010 19:29 |  
                        0 0

                        Slušnost se z diskuze vytrácí úměrně tomu, o jakých věcech a výrocích se diskutuje. A ty výroky ředitele Doležala vůči fanouškům slušné nejsou a noblesní už vůbec ne. Jeho chování dosáhlo takové míry arogance, na kterou prostě někteří lidé, pro které Slavie znamená hodně, už nejsou schopní nebo ochotní reagovat slušně, protože nereagují na slušného člověka.

                        Vemte si jeho odpověď na dotaz na možnou spolupráci s bývalými slávisty, např. s Pavlem Kukou. Chcete mi snad tvrdit, že Doležal nepochopil, na co se tazatel slušně ptá? Že si opravu myslel, že tazatele zajímá to, že Pavel Kuka organizuje nějaký pouťák? Připadá vám Doležalova odpověď fér, když už se pan Sokrates tak dožaduje férové komunikace?

                    • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2010 19:33 |  
                      0 0

                      Poslední moje reakce tady na SN,
                      pane Spojko, naučte se číst a dokázat rozlišit, kdy hovořím k Vám, ukončím větu a v novém odstavci se věnuji výrazu "zelený zmrd". To jen pro pořádek a Váš výraz "opět špatně" toho je důkazem. Zatím jste vůbec neodpověděl na mou položenou otázku. Teď o to už ani nestojím, protože Vy překrucujete pořád dál. Popřeji Vám hodně zdraví a to už jsou moje poslední slova na SN.
                      Sokrates55

                      • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                        DrFe1     před 14 lety 05.05.2010 19:36 |  
                        0 0

                        To je ale je ale dost zbabělý útěk. Fér by bylo, přiznat že jste se mýlil a navážel se do pana spojky neprávem., protože až na detaily měl v podstatě sdělení pravdu.

                      • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                        spojka     před 14 lety 05.05.2010 19:44 |  
                        0 0

                        A opět špatně. Výpad o "zeleném zmrdovi" rozhodně neuvádíte v novém odstavci, ale v tomtéž odstavci, v jakém reagujete na mě. Stejně tak nikde nevidím, kde by Doležal mluvil o tom, co jste zmiňoval vy, a to že 17% podíl je nezanedbatelný. Zrovna tak neuváděl, že je zanedbatelný, ale slovo "pouze" signalizuje, že se mu zdá malý.

                        Nicméně se bavíme o kravinách. Ta podstata, která vám uniká, je úplně někde jinde, a to v celkovém chování a vystupování Doležala směrem k fanouškům i veřejnosti. A nejde jen o formu (za kterou se po Doležalových výstupech na TK k ne/odvolání KJ a ve studiu fotbal musí každý slávista stydět), ale po mlčení kolem klokanů jde i o obsah.

                      • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                        Kactus     před 14 lety 07.05.2010 19:43 |  
                        0 0

                        Se nenechte otravit od tady tech dvou ...

                  • Re: O derby internacionálů je velký zájem

                    DrFe1     před 14 lety 05.05.2010 19:33 |  
                    0 0

                    Prosím vás, vždyť jste to byl vy, kdo by měl přiznat chybu, že se mýlil s výkladem Doležalových tvrzení. Výše jsem vám dokonce doložil doslovné znění otázky a Doležalovi odpovědi. Ale na to jsem se žádné vaší reakce nedočkal .....
                    S tou reakcí na spojku, zřejmě máte pravdu, že Doležal opravdu nemluvil o bezvýznamném podílu, ale "pouze" o 17 pct. Ale to se točíte na detailech. Podstata sdělení Doležala byla jasná: Fanoušci přiuspívají málo a ceny lístků jsou nízké. To nám chtěl Doležal sdělit a demagogicky to přirovnával k Německu a zapomněl do toho zahrnout rozdílný počet fanoušků naštěvujících zápasy v ČR a SRN.

                    A to že jsem nazval Doležala zeleným zmrdem sice není nic krásného, ale myslím si že většina slávistů moje emoce v tomto extrémním případě pochopí. Zas tak často tady takhle silná slova nepadají. Ale tentokrát je to ze strany vedení Slávie tak silná káva, že se asi málokdo kromě vás bude divit tomu, že někomu z nás něco takového ujede.

            • Re: O derby internacionálů je velký zájem

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.05.2010 10:49 |  
              0 0

              Souhlas s Ravikem v prevazne casti.. akce klokan v edenu je kseftem mestske casti a CTY, slavie k tomu sotva mela co rict a docela verim, ze v tom nejede, aspon doufam.. ze to dolezalovi nevadi, je podle meho legitimni nazor, ostatne i tady je cast diskutujicich slavistu, ktery to nevidi az tak fatalne.. vcetne me, i kdyz radost z toho nemam.. uprimne, myslim, ze tam budou jako hoste, zadne zelene sedacky a podobne nesmysly se doufam konat nebudou.. pokud stadionu pomuze splacet dluhy a treba se nebudou muset konat nektery koncerty nicici travnik.. prosim.. jina vec by byla, pokud by klokan v edenu nic neplatil a e-side se slavii by byla namocena do kseftu s MC P10. Snad tomu tak neni a plati prvni varianta. Bojkotovat eden mi prijde nesmysl, ano, ted o moc vic nez driv pocitujeme, ze to neni nas stadion, ale to je fakt, slavie ho proste nepostavila. Ovsem i nadale je to stadion urceny pro slavii a slavie tam patri a bude patrit, je porad stejne krasnej a pokud se nestane neco nepredvidatelnyho (zelene sedacky, logo klojana na prucely, apod), neni duvod mit nostalgii po strahovu a bojkotovat ho.. Ja nemam penize na to, abych eden pro slavii koupil, predpokladam ze ani my vsichni dohromady, takze bohuzel si nemuzem myslet, ze e-side bude delat jen to, co budeme chtit...

              K roli Dolezala.. jiste od jeho nastupu se udelal kus prace.. a taky hodne chyb.. nemam uplne jasno v jeho hodnoceni.. myslim, ze s tim 17% podilem to nemyslel tak, jak rika spojka, ale rekl to dost blbe, neumi mluvit na verejnosti.. ano, taky mam pocit, ze na fanousky trochu kasle, nebo ze s nimi neumi komunikovat.. ostatne fakt, ze 2 roky po otevreni edenu se pocet fanousku stale snizuje, je manazerska chyba vedeni stejne jako fakt, ze uroven kadru sla hodne dolu.. obavam se, ze vedeni i KJ chtelo na uspechu rychle vydelat (snad vedeno i nutnosti vyrovnat se s enicem) - relativne vysoke vstupne, prodeje hracu, mozna (nevim jiste) ksefty s manazery.. tahle cesta ovsem vede k upadku..je treba pokracovat jinak.

  2. Re: O derby internacionálů je velký zájem

    Wommi     před 14 lety 05.05.2010 18:50 |  
    0 0

    ty ve, kam se ta slavka ztratila v druhym polocase?!

    • Re: O derby internacionálů je velký zájem

      slaviator     před 14 lety 05.05.2010 18:59 |  
      0 0

      Já měl před zápasem nutkání střelit tam na Plzeň dva litry, říkal jsem si, že jsme ve srabu a že my snad prohrajem i s tou Plzní co nevyhrála v lize asi měsíc. Když dal Ivanovski gol, tak jsem byl rád, že jsem si nevsadil. Teď mě to štve. Slavia, to je k smíchu už jenom. Škoda, že jsem se bál to tam hodit, jakej moh bejt kurs? Kolem dvou?

      • Re: O derby internacionálů je velký zájem

        Wommi     před 14 lety 05.05.2010 19:01 |  
        0 0

        ja nechapu co se s nima stalo, prestali hrat a vsechnu iniciativu nechali plzni

        • Re: O derby internacionálů je velký zájem

          slaviator     před 14 lety 05.05.2010 19:23 |  
          0 0

          asi si vsadili :) Jako já nechci nic říkat, ale jestli si vsadíme poslední dva zápasy proti nám, tak asi vážně na tom neproděláme, měl jsem to udělat už dneska :)

  3. Re: O derby internacionálů je velký zájem

    Viking     před 14 lety 05.05.2010 19:22 |  
    0 0

    Ten Beránek by byl tedy príma trenér...