O Slavii

Slávistický víkend (15. - 16.5.)

A tým končí pokaženou sezónu v Boleslavi, béčko se představí na Vyšehradě, prvoligové dorosty hostí Bohemians 1905 a ligové žákovské týmy čekají ve středu derby se Spartou.

A tým
Pozvánku na zápas v Boleslavi jako vždy zveřejníme zvlášť. Půjde o přímý souboj o sedmé místo, ke kterému Slavii dopomůže jen vítězství.
sobota 15.5., 17:30, Ml. Boleslav: Ml. Boleslav - Slavia (podzimní zápas 1:1)

B tým
Béčko už je v ČFL osmé a není bezprostředně ohrožené sestupem, ale pro klid do posledních zápasů by jistě z Vyšehradu a Plzně rádo přivezlo nějaké body.
neděle 16.5., 10:15, Vyšehrad: Vyšehrad - Slavia B (podzimní zápas 1:3)
středa 19.5., 17:00, Plzeň, Luční: Plzeň B - Slavia B (podzimní zápas 1:3)

A + C dorost
Těžcí soupeři čekají prvoligové dorosty. O víkendu hostí na Strahově Bohemians 1905 a ve středu jedou do Zlína. Starší dorost klokanů je předposlední a nutně potřebuje bodovat, mladší je jen o příčku výše. Dorosty Zlína jsou na tom obdobně, mladší je předposlední a starší jen o místo výše. A dorost Slavie je šestý a C dorost třetí.
sobota 15.5., 14:00, Strahov: Slavia A - Bohemians 1905 A (podzimní zápas 2:5)
sobota 15.5., 16:15, Strahov: Slavia C - Bohemians 1905 C (podzimní zápas 3:1)
středa 19.5., 14:00, Zlín: Zlín A - Slavia A (podzimní zápas 0:2)
středa 19.5., 16:15, Zlín: Zlín C - Slavia C (podzimní zápas 1:2)

B + D dorost
B dorost jede do Mostu, který také bojuje o udržení v české lize st. dorostu, utká se 13. a 6. tým tabulky. Mladší dorost si zápas v Mostě předehrál minulý týden.
neděle 16.5., 10:15, Most: Most B - Slavia B (podzimní zápas 1:4)

A + C žáci
A žáci už mají jistý titul v české lize st. žáků a zbylých šest zápasů mohou hrát v naprostém klidu. Naopak v případě ml. žáků se schyluje k velké bitvě o titul mezi Slavií a Spartou, o jejímž vývoji hodně napoví vzájemný zápas ve středu. V obou derby půjde o souboj první Slavie s druhou Spartou, st. žáci Chrudimi jsou poslední, ml. žáci devátí.
neděle 16.5., 13:00, Chrudim: AFK Chrudim A - Slavia A (podzimní zápas 1:4)
neděle 16.5., 14:45, Chrudim: AFK Chrudim C - Slavia C (podzimní zápas 2:5)
středa 19.5., 14:00, Eden: Slavia A - Sparta A (podzimní zápas 2:1)
středa 19.5., 15:45, Eden: Slavia C - Sparta C (podzimní zápas 1:5)

B + D žáci
Souboj o čelo tabulky čeká také v neděli B žáky, kteří hostí druhý Náchod-Deštné, ve středu pak žáci v předehrávce hostí opět v Edenu sedmý Liberec. V případě mladších žáků jde o souboje první Slavie s čtvrtým Náchodem a předposledním Libercem.
neděle 16.5., 13:00, Eden: Slavia B - Náchod-Deštné A (podzimní zápas 2:1)
neděle 16.5., 14:45, Eden: Slavia D - Náchod-Deštné C (podzimní zápas 3:2)
středa 19.5., 10:15, Eden: Slavia B - Liberec B (podzimní zápas 1:2)
středa 19.5., 12:00, Eden: Slavia D - Liberec D (podzimní zápas 10:0)

Ženy A + dorost
Ženské áčko bude pravděpodobně potřebovat zvítězit na Slovácku, aby si udrželo šanci na titul a stejně těžký soupeř čeká i dorostenky.
neděle 16.5., 14:00, St. Město: Slovácko - Slavia (předchozí zápasy 1:5, 0:4, 0:1)
neděle 16.5., 16:30, St. Město: Slovácko (dor.) - Slavia (dor.) (předchozí zápasy 1:4, 4:0, 3:4)

Ženy - žákyně
Žákyně o víkendu ligovou soutěž nehrají.

Komentáře (33)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

      LordEdmund     před 14 lety 14.05.2010 08:54 |  
      0 0

      špatně:-(

    • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.05.2010 09:03 |  
      0 0

      A tak opět začíná naše komédie. Dobro nechápe a zlo se směje..

    • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.05.2010 09:14 |  
      0 0

      Jo a ještě bych chtěl zareagovat na tuto větu pana Doležala: „Byli bychom rádi, kdybychom mohli kouče veřejnosti představit již na začátku příštího týdne, ovšem vývoj okolností tomu příliš nenasvědčuje. Nepanuje mezi námi shoda na konkrétních jménech,“

      Nedávno povídal o tom jak se z chyb poučí. Když zase vytruboval, že trenéra budeme jistě znát do 17.5., řikal jsem si proč to dělá? Proč si na sebe zase plete bič? Proč radši nedržel hubu, nebo neřekl, že co nejdřív po skončení ligy? Takže o jeho schopnosti se poučit silně pochybuji.. A když si představím jak prohlašoval, že za rok už to zase bude drtit a nic nás nezastaví.. ach jo!

    • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

      whitesnake01     před 14 lety 14.05.2010 09:19 |  
      0 0

      já tomu nevěřím, docela se divím jak to naše vedení dokáže ututlat a každý týden si novináři vymýšlejí nové zaručené informace, už jenom to, že odejde Doležal z vedení je nesmysl, uvidíme..... Ale Karla prosím ne!

    • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

      DrFe1     před 14 lety 14.05.2010 10:06 |  
      0 0

      Nezbývá než se modlit, aby to tak nedopadlo. Aby se tým pozvednul, tak v něm musí panovat dobré vztahy a nový trenér musí zapracovat na psychice, no a to je přesně to co KJ neumí ani v "klidných dobách" natož teď když ho hráči nesnáší. To nemůže dopadnout jinak než pokračováním tohoto marasmu, který je teď. Snad není Rosen úplnej magor a KJ nepřivede, doufejme ......

      • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

        janko (přítel SN)     před 14 lety 14.05.2010 10:22 |  
        0 0

        Spojka tady psal, že s příchodem KJ je spojen příchod peněz do klubu. To by mohl být jeden z důvodů proč se vrací.

    • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

      urs (přítel SN)     před 14 lety 14.05.2010 13:11 |  
      0 0

      Petržíla :)
      nebo
      Dovalil :)

      urs

  1. Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

    Tonda     před 14 lety 14.05.2010 10:43 |  
    0 0

    Osobně tedy doufám že se KJ vrátí. Pevně věřím tomu že je schopný ten tým znovu postavit na nohy. A to už příští sezónu.

    František Cipro s hráčema taky neudělal lepší výsledky, takže se moc nedá vymlouvat na psychyckou stránku věci. V poháru měli dokonalou šanci postoupit do finále a tam uspět. Vyřadili spartu - to co ale potom předvedli v Jablonci - to je podle mě srazilo - takže je vlastně srazil vlastní ubohý výkon. Je jasné že v tom týmu jsou slabší články, a někteří lepší zase nemají formu, ale v podstatě se ukázalo, že Franta Cipro není lepší Jarolíma.

    Takže pro mě osobně je návrat Jarolíma ke kormudlu jedna z mála pozitiv této sezóny. :)

    • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

      DrFe1     před 14 lety 14.05.2010 10:51 |  
      0 0

      No právě proto, že jde především o psychiku, tak může Jarolím těžko změnit něco k lepšímu, když sám tým do toho psychickýho srabu přived. Když to trochu přeženu, tak je to jako když by měl pachatel znásilnění vyléčit svojí oběť z traumat, které po tom znásilnění má ...... to jde velmi těžko nebo spíš vůbec.

      No a to co se ukázalo nebo neukázalo s Ciprem bych hodnotil velmi opatrně. On převzal ten tým v zoufalém stavu a to že ho nedokázal pozvednout na dýl než na pár zápasů je pravděpodobně jeho vina pouze z části. Je otázkou jak by uspěl jakýkoliv jiný trenér. řekl bych že trenéra lze hodnotit až po delší době, až si přivede svoje hráče, absolovuje přípravu a má nějámý čas na sehrání ..... Jediné co lze říct, že Ciprovo působení v roli krizového manažera vyšlo tak na půl. Proti Spartě jsme celkem uspěli, ale zbytek už stál většinou za h..... jako s Jarolímem

    • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

      japhy     před 14 lety 14.05.2010 10:56 |  
      0 0

      No, nevím. KJ byl už před dokonaným odvoláním na to samý zralej dvakrát. Pokaždý dostal šanci to napravit, ale kam to dovedl, všichni víme. Pro mě je momentálně jeho možný návrat horší zprávou, než Klokan v Edenu. Uznávám, že to je předčasné, přeci jen ještě neznám hloubku zvířecího parazitování a KJ se opravdu může konečně dát do kupy, ale...

      • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 14.05.2010 11:52 |  
        0 0

        Nevím jak kdo, ale já nikdy od trenéra nechtěl, aby mi dodával pohodu a zlepšoval psychiku. Vždy jsme měli s týmem nejlepší výsledky pod trenéry, kteří nebyli měkcí, tým vedli přísně a vyžadovali kázeň. Přijde mi, že něktří jsou velmi útlocitní. Sakra, vždyť ti hráči jsou dospělí chlapi a nejsou to snad nějaké baletky. Každý hraje hlavně za sebe a ne za trenéra a touha po vítězství musí být sportovci dána, s tím se snad počítá, jinak se všechna ta dřina a odříkání nedá vydržet. V žákách a v dorostu jsem zažil trenéry s fyzickými tresty a různými formy psychického nátlaku a dodnes na ně v dobrém vzpomínám. Na ty "psychology", kteří chtěli vše "vykomunikovat" ani nepomyslím.

        Jarolímovi vyčítám tyto chyby. Podlehl tlaku okolí a zbavil se hráčů jako Marek Jarolím, v jisté chvíli pod tlakem okolností přestal věřit své cestě. S tím je spojené, že pomalu ustoupil od metody "biče a biče" a to se vymstilo. Cesta méně tvrdého trenéra vede do pekel, viz neúspěšná (pro mne jednoznačně) mise Franty Cipra. A za třetí se nepovedlo hledání nové brankářské jedničky. Vaniak opakovaně deklaruje, že tým jako Slavie potřebuje nového brankáře na x let. On sám mi připadá, jak typický představitel "staré" generace, skvělý na čáře, výborný postřeh, ale ti mladí brankáři jsou dnes daleko víc jedenáctým hráčem v poli a mnohem lépe čtou hru. Mnoho skvělých zákroků na čáře by nemuselo být, kdyby se před tím řešila situace z pohledu brankáře jinak.

        A na konec. Když čtu fňukání takového trenéra Koubka, že mu chybí jeden stoper a Lička, tak si říkám, jak by takový trenér pravidelně slzel při vedení Slavie.

        • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

          japhy     před 14 lety 14.05.2010 12:21 |  
          0 0

          Ale jo, já si taky myslím, že by trenér měl být hlavně pes. Je otázka, jestli to někdy nepřeháněl, to můžeme pouze spekulovat. KJ vyčítám hl. přestupovou politiku v posledních obdobích, absolutní neschopnost pracovat s větším kádrem( a sakra, pro příští sezonu bude menší :)), plus práci s mladíčky.

          • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

            quelhar (admin)     před 14 lety 14.05.2010 13:27 |  
            0 0

            No, posledni sezonu prave sly informace o tom, ze se KJ uklidnil a uz neni takovy pes, jako byl driv. Nejsem si teda moc jisty, jestli to melo nejaky vliv na vysledky nebo ne, ale i on sam priznal, ze se posledni dobou dost zklidnil.

        • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

          DrFe1     před 14 lety 14.05.2010 12:44 |  
          0 0

          Máš zřejmě dost zúženou představu o metodách zlepšování psychiky, to vůbec nemusí být formou "posezení u psychologa" . Metody jak správně nabudit tým a dosáhnout toho, aby si hráči věřili a dosahovali tak dobrých výsledků jsou různé. Může to být třeba i v té tvrdosti, nejenom v komunikaci. Většinou to bývá správně vyvážená kombinace více faktorů.

        • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

          hiker42     před 14 lety 14.05.2010 13:02 |  
          0 0

          já bych byl z návratu Jarolíma velmi zklamán. za jeho největší chybu považuju, že poté, co tým s vítězným duchem složil, jej rozkládal až nakonec úplně rozložil. Slavie se pod KJ stala šampionem v příchodech a odchodech hráčů, točil sestavou jako kolem štěstí, hráče nasazoval na zvláštní posty.. Pochybuju, že by si své chyby přiznal a poučil se z nich.

          • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 14.05.2010 15:40 |  
            0 0

            Každý úspěšný tým v českých podmínkách se okamžitě rozprchne. Bez ohledu na to, je-li to Slavia, Sparta, Baník, Liberec, Jablonec. S tím trenér nic neudělá a pochybuji, že je s tím schopno udělat něco nějaké vedení. Na úspěšné je vidět, dostanou se do hledáčku zahraničních klubů a ty jsou schopny i za hráče do svého béčka nebo na svou lavičku zaplatit takové peníze, že se kývne. Námi obdivovaný Tavares si v Německu sotva kopne, ale peníze jsou peníze. Trenér v českém klubu se musí připravit na to, že každou sezonu bude budovat nový tým, hráči se tady chtějí ukázat jen kvůli budoucímu přestupu do ciziny.

            • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

              hiker42     před 14 lety 14.05.2010 16:45 |  
              0 0

              chápu, že 60M za Švece, 120M za Necida, 50M za Tavarese, 65M za Šventa a naděje na 70M za Čelůstku a dalších 100M za Suchého se odmítnout nedají. to jsou odchody / obchody v realitě GL pochopitelné.
              ale můj příspěvek je o něčem jiném, podle mě se např. za peníze za Necida měl koupit jeden pořádnej prověřenej útočník - např. Hamdi Salihi dříve z Riedu (letos přestoupil do Rapidu za 15M). ale tady se holt nakupovala kvantita - viz Besta, Naumov atd. atd. a došlo to tak daleko, že kromě Vaniaka (do 50-ti ale zřejmě chytat nebude;-) ), Mateje (někdy), Ragueda, Hlouška, Míni a Grajciara (a do budoucna snad znovu TJ) máme průměrný kádr. jinýma slovama - nebýt Vaniaka, dá se říct, že potřebujeme akutně posily do brány, do obrany i do útoku.
              za druhé - nevím jak Vám, ale mě se moc nelíbilo, jak se letos točilo s brankáři, nebyl jsem moc happy např. ze stažení Hocina a následné ostudy s Lille.
              a za třetí - Švento není útočník, Hloušek není obránce, Čelůstka nepatří na levýho beka, Štěpán Koreš není střední záložník atd., ačkoli se nás KJ neustále snažil přesvědčovat o opaku.
              tohle jsem myslel mou první odpovědí.

              • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

                mirecek1111     před 14 lety 14.05.2010 17:20 |  
                0 0

                no minimálně za třetí máš pravdu, jenomže to se mělo už dávno vyřešit odchodem těch dvou přidržtašků z realizačního týmů a příchodem kvalitního asistenta, který dokáže říct svůj názor.
                Znova to vede k tomu, že za to nese zodpovědnost i "manažer" Doležal.

        • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

          urs (přítel SN)     před 14 lety 14.05.2010 16:57 |  
          0 0

          hezky jsi to napsal chlape :) palec nahoru :)

          trenérem to z velké části opravdu není :)))

          je to baletkama, které balet moc neumějí :)

          urs

  2. Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

    quelhar (admin)     před 14 lety 14.05.2010 10:50 |  
    0 0

    Ja bych jeste s hodnocenim pockal. Jednak mame vsichni zkusenosti s tim, ze co se jevi jako jasne dnes, muze byt zitra uplne jinak - viz ocekavane pusobeni Janu u acka atd.
    Jednak - i kdyby se vratil KJ, tak bych pockal na to, jakou vlastne funkci bude zastavat a jake spolupracovniky si vybere.

  3. Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

    Eskaes     před 14 lety 14.05.2010 17:27 |  
    0 0

    souhlasím s názorem, že na české (ale nejen) hráče platí tvrdá ruka. Teda za předpokladu, že chcetě dosahovat dlouhodobých výsledků. Bratříčkování nebo slušnost vyústila vždy ve ztrátu autority a fatální rozpad týmu a samozřejmě konec trenéra v klubu. Osobně bych ale také nebyl pro příchod KJ do stejné pozice, z níž odcházel. Kdyby dostal prosti sobě protiváhu, krotitele , byla by to podlě mě už jiná. Na druhou stranu při hypotetické volbě mezi Beránkem a KJ jsem jasně pro KJ.

  4. Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

    stampi     před 14 lety 14.05.2010 21:07 |  
    0 0

    Budu trochu provokativní, ale žel bohu pravdivý... jestli se vrátí KJ, tak Slavia právě přišla o jedno permanentkáře... klokany i se skřípěním zubů ještě nějak rozdejchám, ale Karla fakt ne!!!!!!!!!! Karle díky za LM a 2 tituly (i když jsem Tě nechtěl jako trenéra už před 5 lety a neskutečně na Tvůj příchod nadával...), ale buď trochu soudnej a nech SKS žít svým vlastním životem... Dovalil, Petržela, Vrba či Komňacký jsou v současnosti lepší volbou

    • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

      bongor     před 14 lety 14.05.2010 21:56 |  
      0 0

      Tvrdost na hráče být musí.Někteří z nich ale mají normální lidskou vlastnost a tou je přeceňování vlastní osoby.Když si někdo myslí,že ta tvrdost přesáhla hranice jeho platu,tak se prostě zasekne a někteří sebou strhnou i pár ostatních.Když budeš brát deset tisíc měsíčně,tak tě těžko někdo přesvědčí,že za ty peníze musíš makat jak šroub.U fotbalistů je to stejné,ale jejich stupnice leží o řád výš.
      Za současné situace bych Karlovi neradil,aby se vracel,právě proto,že si ho hodně cením.Nemá to zapotřebí a jen by přicházel o zbytek nervů.Teď jsme viděli,že výměna trenéra nijak neprospěla,i když Franta je velký slávista a odborník na svém místě.Těch změn se musí udělat mnohem víc,především v kádru a asi i ve vedení klubu,protože jestli někdo trval třeba na uvolnění Čelůstky na hostování za situace,kdy odešel Sucháč,tak to byl hazard a základ průšvihu.

      • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

        stampi     před 14 lety 15.05.2010 08:39 |  
        0 0

        Bongore, Tebe si podobně jako Sokrata zde na SN velice vážím. Příspěvky Vás obou mají hlavu a patu a je z nich cítit, že byste pro SKS cedili krev (asi podobně jako já...). Ale názor na KJ mám jiný. Ano, finance, které hráči berou, jsou pro nás obyčejné smrtelníky nepředstavitelné. Jenže sám velký KJ má nadstandartně řešenou smlouvu + tradiční bonusy od hráčských agentů... tento nešvar je třeba z českého fotbalu co nejdříve dostat pryč. Proč má nastupovat ten a ten a ne hráč z momentálně lepší formou???
        Naprosto však s Tebou souhlasím, že změn do příští sezony je potřeba udělat více než dost... jasně určit přestupovou politiku, ukázat proč máme vlastní skauting a farmu v Hlučíně či se zaměřit na práci s fanoušky.
        Jo a když už jsme u těch přestupů, dovolím si zde napsat pár mých v současnosti alespoň trochu "finančně reálných" posil - Dvořák, Pilař a mladý Černý z Hr. Králové, Hyčka z Ústí a pak pochopitelně Mahmutovič z Teplic (i když ten už je pro nás asi hodně drahej)...
        PS: ve středu jsem byl na "Lokádě" na 3. lize a velice jsem se kochal kopací technikou Tomáše Kuchaře - přenesení hry a zahrávání standartek je přesně to, co nám chybí. Kuchtík je stále výbornej "režisér" celé hry, ale na ligu by už to bohužel nestačilo (myšleno jeho rychlost a ochota se vracet do obrany)...

        • Re: Slávistický víkend (15. - 16.5.)

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 15.05.2010 09:39 |  
          0 0

          Další Černý? :-)

  5. Peníze

    Mac     před 14 lety 14.05.2010 21:42 |  
    0 0

    Důležitou roli holt hrají peníze, KJ má smlouvu ještě na rok a nemáme na jeho jednorázové odstupné. A platit 2 trenéry si dovolit nemůžeme. To je vina vedení - i Doležala, že KJ prodloužili smlouvu. Navíc trenéry jako Vrbu či Komňackého bychom museli draze vykupovat ze smlouvy, pokud by k nám vůbec chtěli. A jestli s sebou KJ přinese nějaké sponzory či jinou formu peněz, což se šušká a já tomu věřím, viz. kdysi Umbro, tak po finanční stránce je příchod KJ nejlepší variantou.

    • Re: Peníze

      mirecek1111     před 14 lety 14.05.2010 22:20 |  
      0 0

      ale nedovedu si přestavit, že by to bylo v totožné formě jako ještě před pár týdny.
      Nejvhodnější by zřejmě byla varianta s tím jedním velkým "kapošem" ale též minimálně jedním trenérem, co dokáže podat svůj názor. Obdobně jako to je u dej bohu budoucího vícemistra.
      To s tím Vrabcem a Řehákem musí skončit proboha.
      A Doležal, musím říct, že už víc než na nového trenéra čekám na to, že skutečně odejde.

      • Asistenti

        Mac     před 14 lety 14.05.2010 22:37 |  
        0 0

        Souhlas, realizační tým by měl odejít - trojici Řehák, Vrabec, Přibyl stejně končí smlouva, nepletu-li se? A k nim přidat Držmíška. Oponentura KJ musí být, to je snad vedení jasné.

      • Re: Peníze

        mart     před 14 lety 15.05.2010 10:07 |  
        0 0

        k poslednimu radku. Jsou dve famy. Jedna tvrdi, ze urcite prijde Kubicek.
        Druha tvrdi, ze urcite neprijde :D

        • Re: Peníze

          mirecek1111     před 14 lety 15.05.2010 11:11 |  
          0 0

          já bych ho bral, proč ne. Schopný je. A co se týče konkrétně jeho jména "Kubíček" Vždycky jsme byli v opozici tak co..

        • Re: Peníze

          bongor     před 14 lety 15.05.2010 11:18 |  
          0 0

          Fáma to je tvor,který se lehce stvoří,strašně rychle "množí"a pronikne všude.Může být hodně nebezpečná,pokud je vypuštěná z klece a začne nekontrolovaně působit na kde koho,i na jinak rozumné lidi.
          Řekneš si třeba,to je pěkná blbost,ale semínko v tobě stejně uvízne a začneš přemýsšlet ,jestli na té blbosti není přeci jen trochu pravdy.
          Velmi masivně fámu využívají naše politické strany,hlavně před volbami.
          Někdy se dá fáma klasifikovat jako trestný čin pomluvy,jenže málokdo
          si dá tu práci,aby lítal po protokolech za policajty a státními úředníky.
          A tak když si teď vymyslím úplně cokoliv,tak se to ke mně dostane do několika dnů nazpátek,většinou v ještě radikálnější podobě.
          Já třeba nevěřím,že KJ stavěl hráče podle přání jejich manažerů a ne podle jejich aktuální formy.Myslím,že si ve Slavii vydělal dost ,aby takovéhle věci,co ho mohly připravit o dobrou pověst a dobrý flek dělat nemusel.

          • Re: Peníze

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.05.2010 11:30 |  
            0 0

            Problém je, že v naší společnosti není od roku 1948 dobrá pověst nic, co by ti bylo ku prospěchu. Takže odkazovat se na dobrou pověst je dle mého názoru zcestné. Tady si lidi řikaj: "no tak jsem na tom taky něco vydělal, a co má bejt". Samozřejmě Karel neposadil na lávku jasného hráče základní sestavy, ale když se rozhodoval mezi "stejnýma" dvěma, které nasadit, tak určitě vybral toho, z kterého něco bude mít. Ideální příklad je Hanuš. Vaniak na začátku sezony sice nevypadal extra jistě (ale pořád dobrej a zkušenej, navíc problémy kolem Romanovse) a tak Karel okamžitě sáhl po Hanušovi, u kterýho to prostě mohlo být maximálně půl na půl, víc ne. A to je velký riziko, který rozhodně neměl KJ podstupovat. Ale maličkosti rozhodli. A ty maličkosti často bývaj právě ty benefity, který ti z toho plynou. Bohužel je to tak. Jak se u nás s oblibou říká: Hloupý, kdo dává, hloupější, kdo nebere..