O Slavii

Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

Přinášíme vám vyhodnocení průzkumu názorů čtenářů Slávistických novin na téma nového trenéra Slavie. Jméno trenéra, který dostal od čtenářů největší podporu, se dozvíte uvnitř článku.

V anketě jsme zaznamenali celkem 100 plných platných hlasů, které obsahovaly šest různých jmen reálných trenérů Slavie a kromě toho dalších pět neúplných hlasů, které jsme také započítali. Nejvíce kladných hlasů - 138 - získal současný trenér reprezentace do 21 let Jakub Dovalil. Na druhém místě v počtu kladných hlasů se umístil se 125 hlasy Zdeněk Zeman, v současnosti bez angažmá a třetí skončil trenér Plzně Pavel Vrba s 97 kladnými hlasy. V počtu kladných hlasů následují Jaroslav Hřebík (reprezentace do 18 a 19 let), František Komňacký (Jablonec) a Vladimír Weiss (reprezentace Slovenska).

V počtu negativních hlasů suverénně "vyhrál" bývalý trenér české reprezentace Petr Rada, v současnosti bez angažmá, který posbíral 227 záporných hlasů. S odstupem následuje další bývalý trenér české reprezentace František Straka, v současnosti rovněž bez angažmá, s 60 zápornými hlasy a skupina trenérů s počtem záporných hlasů mezi 41 a 30 - Miroslav Beránek (bez angažmá), Stanislav Griga (bez angažmá), Karel Jarolím (bez angažmá), Josef Pešice (bez angažmá), Zdeněk Ščasný (bez angažmá) a Jaroslav Hřebík (reprezentace do 18 a 19 let). 

Celkovým vítězem, tedy po odečtení záporných hlasů od těch kladných, se stal Jakub Dovalil, který neobdržel ani jeden záporný hlas. Druhý skončil Zdeněk Zeman, který kromě 125 kladných hlasů obdržel 11 záporných a třetí Pavel Vrba (3 záporné hlasy). Velký počet záporných hlasů odsunul Jaroslava Hřebíka na šesté místo, před kterého se dostali méně kontroverzní trenéři František Komňacký a Vladimír Weiss.

Mezi nejvíce kontroverzní, kteří sbírali hlasy jak kladné tak záporné, patří kromě výše zmíněného Jaroslava Hřebíka, který by takovou kategorii suverénně vyhrál, také Karol Marko bez podepsané smlouvy na další sezónu s 16 kladnými a 10 zápornými hlasy, Dušan Uhrin mladší trénující na Kypru AEL Limassol s 19 kladnými a 7 zápornými hlasy a Vlastimil Petržela bez angažmá s 12 kladnými a 9 zápornými hlasy.

V průzkumu padlo celkem 36 různých jmen českých nebo slovenských trenérů a ojediněle se objevily také návrhy na zahraniční trenéry. Je tak vysoce pravděpodobné, že budoucí trenér Slavie se mezi nimi nachází a po jeho jmenování uvidíme, jakou měl podporu mezi fanoušky několik dní před svým nástupem.

Celkové výsledky ankety shrnuje následující tabulka:

Jménokladnézápornésoučet
Dovalil1380138
Zeman12511114
Vrba97394
Komňacký47245
Weiss30030
Hřebík493019
Lavička15015
Uhrin19712
Kozel12012
zahr.707
Marko16106
Morales404
Petržela1293
Šmicer303
Procházka303
Soukup202
Psotka202
Janů211
Večeřa101
Tobiáš101
Radolský110
Hoftych01-1
Cipro02-2
Levý02-2
Bílek04-4
Chovanec05-5
Uličný06-6
Csaplár310-7
Brückner311-8
Hapal615-9
Ščasný133-32
Jarolím538-33
Beránek741-34
Griga139-38
Pešice038-38
Straka560-55
Rada0227-227

Komentáře (96)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2010 20:27 |  
    0 0

    Z Teplic odešel asistent Klucký a podle efotbal.cz se v kuloárech spekuluje, že Klucký možná v létě obnoví letitou spolupráci s Petrem Radou u některého z prvoligových klubů.

    Nechci strašit, ale.. ;-)

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 20.05.2010 20:29 |  
      0 0

      tak nestraš!

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2010 21:06 |  
        0 0

        Bonzovat se nemá, a říct se to musí! ;-)

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2010 21:07 |  
          0 0

          samozřejmě ", ALE říct se to musí" ..no nic, já muzikant.

          • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

            ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 20.05.2010 21:13 |  
            0 0

            a ty nebonzuj! :)

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      slaviator     před 14 lety 20.05.2010 21:13 |  
      0 0

      ANO: 0. NE: 227. Snad Rada nepřijde, když to tu neodklikl ani Doležal či Zlámal. :-)

  2. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    slaviator     před 14 lety 20.05.2010 21:18 |  
    0 0

    Já osobně hlasoval teda pro Komňackého, Weisse a Vrbu, tzn pro 4., 5. a 3. v celkovém pořadí. Dovalila bych si uměl totiž představit spíše jako asistenta k někomu z nich než hned z fleku jako hlavní trenéra, Zemana bych bral spíše na post sportovního ředitele než na post hlavního trenéra, přeci jen na postu manažerském by nám mohl snáze vytrhnout trn z paty (vnitřní reorganizací Slavie). Ale v zásadě, jestli by přišel někdo z prvních deseti v téhle tabulce výše, tak (Dovalil, Zeman, Vrba, Komňacký, Weiss, Hřebík, Lavička, Uhrin ml., Kozel, zahr.) tak by to nebylo špatné a mohli bychom být asi celkem spokojeni. Obávám se, aby nepřišel spíše někdo z té opačné desítky (Rada, Straka, Pešice, Griga, Beránek, Jarolím, Ščasný, Hapal, Brückner, Csaplár)... :-(

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      urs (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 08:47 |  
      0 0

      Je potřeba riskovat :) stejně jako ve volbách :)) copak maj neustále přednost starý známí firmy??

      ani nápad, chce to novou krev :-P

      urs

  3. Trenéři

    Mac     před 14 lety 20.05.2010 21:21 |  
    0 0

    Zajímavé výsledky. Zaujal mě neúspěch Beránka (-34), který byl v minulých letech dost často na SN chválen a vyzdvihován - hlavně ve srovnání s KJ.

    A vsadím se, že kdyby se anketa udělala zhruba před měsícem, předtím než se jméno Dovalil objevilo v médiích jako horký kandidát, vzpomněl by si na něj málokdo. Do té doby se totiž v diskusích skoro vůbec neobjevoval. Tady je vidět ta síla médií. ;-)

    • Re: Trenéři

      DrFe1     před 14 lety 20.05.2010 23:46 |  
      0 0

      A Rada by taky těžko dostal takovou "sodu" kdyby ho Sport nezmínil jako hlavního kandidáta na trenéra. Je to tím, kdo je zmíněn, že by snad mohl Slávii trénovat. Kdyby se např. objevil článek, že se vedou rozhovory s Bílkem nebo se Sieglem, tak by jistě i Radu překonali :-)

      • Re: Trenéři

        Urbie     před 14 lety 21.05.2010 00:36 |  
        0 0

        právě proto jsem třeba nedával hlas Vrbovi nebo Komňackýmu, kde nevidim jedinej motiv aby šli od rozdělaný práce zachraňovat Slavii. Bohužel asi není náhodou, že nejhorší desítka je většina bez angažmá a tak asi bude jednodušší je získat než tu TOP 10, kde většina někdě trenuje a podle mě nemaj duvod chodit do Slavie.

  4. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    Stahler     před 14 lety 20.05.2010 21:37 |  
    0 0

    Chválím toho,kdo tuhle anketu vymyslel a zrealizoval,byl to dobrý nápad a ukázalo se,že fanoušci nejsou většinou tak hloupí a fotbalu rozumí.Výsledek,kterého dosáhl třeba Petr Rada hovoří naprosto jasně.A i u dalších jmen se ukazuje zdravý rozum,když nepočítám nesmysly typu Mourinho apod.Ti,co ho ve Slavii chtějí,ať ho třeba potom platí,já bych se nezlobil,trenér je to výborný...No kdyby se stal novým trenérem třeba právě Rada,považoval bych to za jasnou sabotáž...Osobně bych uvítal Komňackého,ale i Dovalil by mohl být dobrá volba,jen nevím,jak by si poradil se skutečností že trénuje český velkoklub,na to nebyl dosud zvyklý.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      PetCC     před 14 lety 20.05.2010 22:13 |  
      0 0

      Člověče, ty bys mohl jít do politiky. Jak jsi přišel na to, že "fanoušci nejsou většinou tak hloupí a fotbalu rozumí"? To, že výsledky ankety odpovídají tvému názoru přece neznamená, že máš pravdu i ty. :-)
      Podobné vývody ze statistik dokáží někteří politici taky vytvořit. :-)

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        Stahler     před 14 lety 20.05.2010 23:17 |  
        0 0

        Do politiky se opravdu,ale opravdu nehrnu.Mezi tou špínou bych se tam necítil dobře.No a tu zmínku o fanoušcích sem dávám záměrně z toho důvodu,že když někdo,kdo se o fotbalové dění zajímá pouze okrajově je mediálně masírován velmi často příběhy o tom,že fotbaloví fanoušci jsou jen tupé stádo hovad,tak tahle anketa ukázala,že umějí i přemýšlet.Jsem rád,že výsledky dopadly velice slušně.Umíš si představit,co by si veřejnost myslela o tom,kdyby se ukázelo,že chceme především Petra Radu?Veřejnost by si myslela,že jsme nemyslící tupí tvorové a proto mám z výsledku radost.Doufám,že vedení Slavie vezme tuhle anketu alespoň trochu v potaz a zamyslí se pořádně nad tím,co si myslí fanoušci.

  5. Kotrba

    Mac     před 14 lety 20.05.2010 21:44 |  
    0 0

    Během posledního měsíce se objevilo obrovské množství různých jmen trenérů a pořád se objevují další, teď jsem si vzpomněl na Kotrbu. :-)) Ten by asi taky dostal spoustu záporných hlasů.

    • Re: Kotrba

      quelhar (admin)     před 14 lety 20.05.2010 21:52 |  
      0 0

      No, nejvic zapornych hlasu dostavaji treneri, u nichz akutne hrozi, ze by Slavii trenovat opravdu mohli. Myslim, ze by si malo lidi vzpomnelo i na Radu, kdyby se o nem pred par dny nenapsalo, ze je jednim z kandidatu.
      Kazdopadne to, ze Rada dostal 72% maximalniho mozneho poctu zapornych hlasu a ani jeden kladny, je velmi vypovidajici i vzhledem k tomu, ze vzorek 100 lidi - a to jen tech, kteri maji pristup k internetu a byli ochotni se zaregistrovat a zahlasovat - asi neni uplne reprezentativni. Myslim, ze je to pomerne velky signal, ze by mel Rada obrovsky tezkou pozici a po nepovedene sezone a Bohemce v Edenu by to byla pro slavisticke fanousky dalsi velka rana. Nicmene nedelam si prilis velke iluze, ze bychom mohli cokoli ovlivnit.

      • Re: Kotrba

        Ravik     před 14 lety 20.05.2010 23:36 |  
        0 0

        doufám, že bude platit vox populi - vox dei ... když už sem ten Socrates55 nechodí, což je sakra škoda

        • Re: Kotrba

          urs (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 08:51 |  
          0 0

          on zas přijde, ale až nám bude zase o dost lépe :)

  6. Grant

    Mac     před 14 lety 20.05.2010 21:47 |  
    0 0

    A čerstvá novinka: Izraelský trenér Avram Grant rezignoval na svůj post v Portsmouthu, který sestoupil z nejvyšší anglické soutěže.

    • Re: Grant

      PetCC     před 14 lety 20.05.2010 22:15 |  
      0 0

      Však se taky už před měsícem hlásil na Slavii, že by měl o místo trenéra zájem :-)

    • Re: Grant

      smisek     před 14 lety 21.05.2010 10:40 |  
      0 0

      Jojo tak to je zpráva která potěší,akorát si myslím že se nás spíše vůbec netýká... I když zase na druhou stranu si myslím že jestli zahraniční trenér tak si nemyslím že Avram by byl nejlepší volba. S Chelsea takový výsledky zase neměl a s Pompey nedokázal vůbec nic i když na to neměl kádr tak to letos byla jednozdačně ostuda Premiere leauge...

      • Re: Grant

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 21:02 |  
        0 0

        no pardon ale finále FA cupu který překvapilo celou anglii mi jako nic nepřipadá, zvlášt když byly jen kousek od vítězství, s hráčema co neberou platy a sou spíš podprměr anglický ligy a stýmem kterýmu odečetli body by se opravdu jen tak někdo v lize neudržel , zvlášt když přebíral mužstvo který bylo suveréně poslední, odvedl tam super práci a proto je ted mezi anglickými kluby velice žádaný, nemám strach že by si špinil ruce s českým fotbalem.

  7. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 20.05.2010 23:45 |  
    0 0

    No na mne jdou z výsledků té ankety spíš mrákoty :-). To že vyženeme trenéra, který získal dva tituly a většinově chceme trenéra, který ligu nikdy v životě netrénoval a jeho práci zná většina jen z novin (nevěřím, že respondenti objíždějí zápasy 21 a vidí je na vlastní oči) a na druhé místo dáme trenéra, kterého taky známe spíš podle jména než že bychom na vlastní oči viděli zápasy klubů, které vedl, mi připadá dost hazardní vůči jménu našeho klubu. Třeba Dovalil přijde a hned vytvoří vítězný tým a bude sklízet úspěch za úspěchem, ale to bude světový unikát, o kterém se bude psát na všech světadílech.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      DrFe1     před 14 lety 20.05.2010 23:51 |  
      0 0

      Zato Jarolím by byl jistota. Jistota neúspěchu. Ty dva tituly mu nikdo nebere a myslím, že je mu drtivá většina z nás za ně vděčná, ale opravdu to není poukázka na trénování "na věčné časy a nikdy jinak" navzdory tomu, že to dovedl úplně doprdele.
      Jinak celkem souhlasím, že se většina z nás rozhoduje spíš podle "doslechu" a částečně i podle většinového názoru. Skutečných znalců, tady asi tolik není. Já se mezi ně tedy rozhodně ani zdaleka nepočítám :-)

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        Khadgar     před 14 lety 21.05.2010 00:02 |  
        0 0

        Já si myslim, že bude ještě celkem veselo :) Letos to fakt nemáme jednoduchý, my slávisti.

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 00:55 |  
        0 0

        Nemyslím, že by se měl vrátit Jarolím. Jen komentuji, že místo zkušeného kouče, který přicházel jako špičkový trenér z ligy se zkušenostmi z ciziny a s úspěchy z Příbrami, ze Slovácka (koneckonců i z první štace u nás), nyní chceme trenéra, který vlastně ještě nikdy netrénoval (vést mládežnickou reprezentaci je úplně jiná disciplína). Před Jarolímem přicházel Csaplár s titulem z Liberce, dříve jinde hodně úspěšní Cipro, Pešice atd. Většinou do Slávie mířili trenéři, které jsme jinde viděli konat kvalitní práci. Najednou nám stačí trenér z "videa" :-) To mi přijde jako ambice obce fanoušků hodně při zemi...

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

          tantalos     před 14 lety 21.05.2010 01:17 |  
          0 0

          No, podstatné je, aby trenér víc myslel na úspěch Slavie než na to, jak uspokojit touhy agentky Novákové a nebyl ochoten obětovat postup do LM jejím zájmům..

          • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 01:50 |  
            0 0

            Tantale, jakéhokoli trenéra, který udělá dva tituly za sebou, vítám, bez ohledu na to, jestli uspokojí kohokoli včetně tebe. Vše ostatní je mi putna.

            • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

              tantalos     před 14 lety 21.05.2010 09:41 |  
              0 0

              Otázka je, jestli titul udělal trenér nebo hráči na hřišti a skutečnost, že vedení platilo své účty včas. V českých poměrech hraje klíčovou roli, jestli je v mužstvu dost ambiciózních kluků, kterým jde o to, aby se dostali dál. Na titulech mají podle mého názoru minimálně stejnou zásluhu Mára Suchý, Mickey Tavares, Necka, Jandys a Tijani, o zahraniční angažmá ještě bojovali i Vlček a Krajčík, ambice ještě měl i Brabec, který evidentně hrál podobnou vedoucí úlohu jako trenér, stejně jako Vaniak. A somozřejmě jsmě měli Śmícu, JEDNOHO Z NEJVĚTŠÍCH ČESKÝCH FOTBALISTŮ VŠECH DOB.
              KJ sám by nic nezvládl Byl to ale KJ, kdo zaplevelil tým různými Abrahamy, Vasiljeviči a pod, kteří měli vrchol již za sebou a chtěli si jen přivydělat, nekopy typu Cissého a pod, pro něž byl výdělek ve Slavii vrchol.
              A co bylo nejhorší, nositelů úspěchu se KJ zbavoval - vyhnal Šmícu a Brabce, odsunul Vaniaka

              • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

                Gino     před 14 lety 21.05.2010 09:46 |  
                0 0

                Nezapomeň, že nebýt KJ, tak Tavarese ani Belaida neznáš... možná nemáš ani Hlouška s Čelůstkou. Šmica skončil, protože noha už se HODNĚ horšila, řeči jeho věčně sežralýho tchána nesmíš brát vážně. A Brabce neměl rád kde kdo - speciálně za to jakou podělanou tužku hrál poslední dobou (včetně i velký části fanoušků). Zkus se na vše koukat z obou stran.

                • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

                  tantalos     před 14 lety 21.05.2010 10:13 |  
                  0 0

                  Otázka je, kdo vedl mužstvo. Byl to KJ nebo Brabec? KJ udělal tituly dva, Brabec tři. Toto tvrzení je sice poněkud demagogické, ale stejně pravdivé a platné, jako že "KJ udělal dva tituly".

                • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 11:09 |  
                  0 0

                  Tantalos to napsal pekne. Je sice pekne, ze KJ tyto hrace do slavie privedl, ano, jsme mu za to vdecni, ovsem to ho nezbavuje odpovednosti za to, jakym zpusobem uspesny tym rozpustil a zasadne oslabil. Vis snad primo od Smici, proc skoncil? Ze si jsi tak jisty.. nedavno tu byl odkaz na jeho vyjadreni v rozhlase... Ano, Brabec hral posledni mesice za slavii spatne, ale plnil funkci vudce tymu a osobnosti, ktera najednou obsazena neni a tym nefunguje..

                  • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

                    Gino     před 14 lety 21.05.2010 11:24 |  
                    0 0

                    Ty snad viníš KJ za to, že hráči byli prodání, protože Slavi a nemá peníze zřejmě je potřebovala? Myslíš si snad, že KJ byl ten, kdo se chtěl těchto úspěšných hráčů zbavit? Víš snad ty přímo od Šmíci, že skončil, protože ho KJ nestavěj na hřiště, nebo proto byl na něj KJ "zlej"?... Kluci moji, tohle nikam nevede :o)

                    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 11:37 |  
                      0 0

                      Nevycitam mu, ze nekdo byl prodan. Co mu vycitam, jsem uvedl uz nekolikrat. A nikam to nevede, protoze na otazku odpovidas otazkou...:-))

                      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

                        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 12:11 |  
                        0 0

                        Martyni, jsi ale téměř jediný, kdo tady pořád vrší jedno obvinění za druhým bez jediného důkazu. Fuj!

                      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

                        Gino     před 14 lety 21.05.2010 12:29 |  
                        0 0

                        Promiň, ale podle mého názoru kladu jenom stejně hloupé otázky jako ty a to právě z důvodu, aby sis to uvědomil. Nic ve zlém jinak :-)

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      slaviator     před 14 lety 21.05.2010 10:47 |  
      0 0

      Dovalil uz par let trenuje, byt ne seniorsky A tym... i tak ale tym muze byt uspesny, viz Barca - a nerikej, ze tam je to neco jineho, neni, protoze Barca nemela tak nabotej kadr jako Real a kdyby tam trenoval nekdo jako Zak nebo Rada, tak by nevyhrala....

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 11:34 |  
      0 0

      Zkus se na to podivat pragmaticky. Ma-li tolik pripsevatelu zasadni vyhrady ohledne KJ, odhledneme-li od trenerskych kreatur typu Rada, Kotrba, apod., nebudeme-li brat v uvahu spartany typu Griga, Straka, Scasny a vyloucime-li i zahranicni trenery, o kterych stejne nikdo z nas nema prehled, tak tech moznosti moc neni. Jeste je musime zuzit o trenery, ktery jsou vicemene nedostupni - Vrba, Komnacky, mozna i Weiss. Vysledky ankety jsou rozumne a logicke.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      martynko     před 14 lety 21.05.2010 16:01 |  
      0 0

      Huzgi, don´t worry, KJ si ještě nejspíš dosyta užiješ, zřejmě v roli "tichého trenéra" alias sportovního manažera. Rosen bez něj nedá ani ránu. Je možný, že i proto, co psal Jiří, totiž že KJ se v tý naší český fotbalový žumpě dost vyzná a v zákulisí vydá nejmíň za dva Pučky. Dobře si pamatuju těch památných 5 docela zvláštních penalt v 5 zápasech za sebou při prvním titulu. Každej tady nadává na rudý šmejdy, ale co se dělo na jaře při prvnim titulu, to už se radši zapomělo..

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        martynko     před 14 lety 21.05.2010 16:42 |  
        0 0

        + jak je všeobecně známo, Slavia má k němu ještě dost velký finanční závazky mj. vyplývající z ukončení trenérského angažmá, a kdo by v situaci Slavie chtěl platit dva trenéry najednou, že.

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 21:06 |  
          0 0

          jednoznačně Zeman , ohánět se dvěma tytuli je v porovnáni se Zemanem směšné, u toho trenéra nevěřím v okamžitý úspěch a výsledky , ale věřím že by nás mohl nasadit na tu správnou kolej, zavést kvalitní metody a udělat tu opravdu něco velkého, on ty zkušenosti na to má , to proti němu nemá žádný jiný český trenér a asi ani nikdy mít nebude, navíc praktikuje kombinační útočný fotbal kerý nebyl slavii nikdy cizí.

  8. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    Barlblog     před 14 lety 21.05.2010 01:21 |  
    0 0

    http://cze.worldfootball.net/spieler_profil/zdenek-zeman/

    Lze snadno dohledat výsledky a kádr, který byl k dispozici. Je vidět transfer politika atd.

    Základní osu Lazia, která byla na přelomu tisíciletí tak uspěšná, přivedl on. Stačí se podívat na minuty co odehráli...

    Souhlasím s tebou, že Zeman nezná prostředí a nikdo z nás jeho práci osobně neviděl, proto jsem navrhnul to "english" řešení. Jen bych chtěl dodat, že musíme všechno hodnotit v souvislostech. Jako Beránek nevyhrál ligu se Slavii, protože to nebylo košer a Sparta měla vše pojištěné v zákulisí, tak v Italii vládla dlouhou dobu klika kolem Moggiho a Berlusconiho, která Serii A řídila obdobně.

    Jestli chceme náročného trenéra, který nás v tréninku, přípravě a pojetí fotbalu přiblíží k Západní evropě, tak je Zeman velmi dobrou možností, zvlášť v kombinaci s nějakým mladým začínajícím trenérem srdcařem, který by se mohl hoodně přiučit.

    Každopádně otázka trenéra by se měla vyřešit rychle, aby se mohl začít čistit kádr.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 01:58 |  
      0 0

      Jsem pro rozseknout vše co nejdřív, nejlépe ihned. Jestliže Marko říká, že nezná trenéra u nás, který Slavii odmítne a jestli se Zeman nabízí sám, tak nerozumím tomu, proč už tu nějaký trenér není.

      Ten odkaz není moc dobrá vizitka, za posledních 10 let nevydržel nikde ani celý rok a to je dost podezřelé????

      Trenéra potřebujem určitě náročného a přísného, o tom vůbec nediskutuji. Spíš ještě více přísného než KJ, na české fotbalisty nic jiného neplatí.

      Beránkovi se hlavně rozhádala kabina a nebylo to jenom u nás. Po příchodu Csaplára se třeba takový Kuka nechal slyšet, že ho fotbal znovu začal bavit.

      Čekám rozuzlení každý den a nepřekvapilo by mne, kdyby vedení vytáhlo ještě úplně jiné karty.

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 13:57 |  
        0 0

        Nevydržel nikde ani jeden rok z jediného důvodu, v Serii A mu 70procent manažerů, šlapala na paty, protože věděl až moc a narozdíl třeba od Lippiho se nebál mluvit do novin atd.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      bongor     před 14 lety 21.05.2010 07:19 |  
      0 0

      Určitě si nikdo,kdo se zajímá o fotbal ,nemyslí,že se podvádí pouze
      u nás.Jenže třeba v Itálii,kterou uvádíš,se trestalo a to tvrdě, hodně vysoko.Odnesli to Juve,asi měli ostatní delší prsty.O Zemanovi jsem často slýchal,že je to dobrý trenér,velmi tvrdý k hráčům a tvrdý i k vedení.Souhlasím s názorem,že se jinak trénovat nedá,než nasadit
      tvrdý kurs,ale to neplatí jen u nás.Otázkou je jen,jestli by se z toho tady u nás nezbláznil.Kádr nic moc a vedení zřejmě taky ne.

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 14:03 |  
        0 0

        Věř mi, že když se z toho nezbláznil v zadluženym Lecce, tak by to zvládnul i tady.

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 21:10 |  
          0 0

          navíc v Lecce předváděli opravdu pěkný fotbal a tu dobu si pamatuji, jeslti chceme zkusit slavii posunout západním směrem , chceme aby to tu fungovalo jako v kvalitních ligách tak máme jedinou volbu, netvrdím a dokonce si ani nemyslím že to vyjde, přesto bych to rád zkusil a chtěl bych vidět jako trenéra Zemana, klidně bych zkousnul další sezonu bez ničeho kdybych viděl že se to směřuje správným směrem, on je jediná možnost jak ještě přičichout k západním praktikám.

  9. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    edenian     před 14 lety 21.05.2010 10:41 |  
    0 0

    Qelhare, musim rict zes to pekne vymyslel. Jen jsem se nestihl zucastnit :-)
    Dal bych Janu-Kozel...a Ricka zpatky, co si budem namlouvat,ze jo.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      quelhar (admin)     před 14 lety 21.05.2010 11:25 |  
      0 0

      Me prekvapilo, jakou to melo odezvu a rikal jsem si, ze nez to nechavat otevrene dele, tak zverejnim vysledky jeste pred jmenovanim noveho trenera, coz muze byt prakticky kdykoli. 100 hlasujicich lidi je tolik, ze i kdyz treba par zahlasovat nestihlo, tak by to na vyzneni vysledku nic nezmenilo.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      jack09     před 14 lety 21.05.2010 11:15 |  
      0 0

      no nadhera. A KJ manazer a Rada jako prvni kouc, co vic si prat ze...

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        Filipos     před 14 lety 21.05.2010 11:24 |  
        0 0

        Nééé, Radu ne. Jestli má dělat Jarolím GSM, tak ať dělá hlavního trenéra někdo mladej (Dovalil nebo Kozel).

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

          Gino     před 14 lety 21.05.2010 11:29 |  
          0 0

          Souhlas... když už nechtějí na GSM Zemana, tak ať jde nějakej mladej jako zrovna ten Dovalil.

          • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 11:44 |  
            0 0

            Chapes to? Pokud bude GSM Jarolim, tak nemuze byt trener Dovalil nebo nekdo takovy.. trener musi byt nekdo, kdo nema vztah ke slavii a kdo bude svolny k ruznym kseftickum..

            • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

              EdCable     před 14 lety 21.05.2010 12:34 |  
              0 0

              Svolny k ruznym kseftickum je u nas ve fotbalovem prostredi kazdy, pouze ne kazdy ma prostredky jako jsou u nas nebo ve Sparte

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      Gino     před 14 lety 21.05.2010 11:28 |  
      0 0

      Tak to je vostrý :o)

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      Aloha     před 14 lety 21.05.2010 11:36 |  
      0 0

      Tak pokud se tam sejdou tyhle dva tak si permici nekupuju 100% to je uplne ta nejhorsi varianta co muze byt

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      rekodlak     před 14 lety 21.05.2010 11:36 |  
      0 0

      To nemůže být pravda!!!! Takovýho lampasáckýho netrenéra přeci nikdo nemůže myslet vážně!!!!

      V minulým životě jsem musel bejt strašlivá svině, když teď za trest fandím Slavii..

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 11:43 |  
        0 0

        Rosen musel zesilet.. A co se Rady tyce, pokud na nej ukazuje KJ, tak jen podporuje fakt, ze jemu o slavii a slavisty uz davno nejde.. uff.. Platil - Rada - Jarolim, nic takl prisernyho ve slavii snad nebylo ani v jejich nejtezsich dobach..

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

          hiker42     před 14 lety 21.05.2010 11:51 |  
          0 0

          Platil, Rada, Jarolím jištěný Pučkem...TO JE PEKLO

          • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 11:55 |  
            0 0

            zda se, ze slavii ovladla MAFIE. Jen ucast Rosena nechapu.. bud je jeji soucasti, nebo si to neuvedomuje, nebo ho maji v hrsti..

            • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

              hiker42     před 14 lety 21.05.2010 12:48 |  
              0 0

              z dokumentů dostupných na netu se dá ledacos vyčíst. mj. to, že ty dvě český skupiny akcionářů Slavie jednají ve shodě, protože se obě nechávají zastupovat spol. Key Investment na valných hromadách. dále se nepochybně shodly na umenšení podílu ENICu ve Slavii z 39% na 16%... a dále se minimálně shodnou na tom, že veřejnost z nějakýho důvodu nesmí vědět, kdo vlastní skoro půlku Slavie (viz rozhovor Rosena ve Spartu v listopadu 2009). a společný postup Rosena a těch "Nounejmů" u tak závažných rozhodnutí, jako je nový GŘ, sportovní manažer a trenér tam bude také.

              • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 13:30 |  
                0 0

                Nj, to je jasny.. otazka je, co tim vsim sleduji..

                • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

                  martynko     před 14 lety 21.05.2010 16:08 |  
                  0 0

                  Tohle nebude asi vhodnej job pro Zemana...

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      quelhar (admin)     před 14 lety 21.05.2010 11:38 |  
      0 0

      11:30
      Slovenský trenér Karol Marko končí u fotbalistů Příbrami. Povede Banskou Bystricu, která ve slovenské lize skončila třetí a bude hrát kvalifikaci Evropské ligy.

      Takze tolik k jednomu z udajnych kandidatu.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      venator     před 14 lety 21.05.2010 11:43 |  
      0 0

      Vyplní se nejen nejhorší varianta z naší ankety tzn. Rada, ale bude to ještě horší, protože nás povede "RADOLÍM" a kam nás tohle duo povede to radši ani nechci domýšlet...když bude mít KJ víc času na kšeftování tak to v létě odejde hráčů ne deset ale min. patnáct a dvacet přijde :(
      Tipuju, že nejpozději po dvou porážkách za sebou tzn. max. v září bude Rada odvolaný a na jeho místo se přesune hádejte kdo....

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        quelhar (admin)     před 14 lety 21.05.2010 11:52 |  
        0 0

        Minimalne s posledni vetou nesouhlasim - naopak bude v KJove zajmu tam Radu udrzet co nejdele, protoze pripadny hnev kvuli spatnym vysledkum pujde na Radu a ne na KJe.

        A trochu optimismu nakonec - vzhledem k tomu, ze od tohoto slozeni nikdo nic cekat nebude, tak muzeme byt vsichni jen prijemne prekvapeni. Cesky fotbal je tak sileny, ze se klidne muze stat, ze budeme hrat o titul.

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 11:58 |  
          0 0

          Ja osobne nevim, jestli budu mit chut se o to zajimat.. Rosen a Jarolim, kteri odmitaj spolupracovat se slavisty, ale uprednostnujou spartansko lampasackou mafii, to je pro me opravdu silny kafe... to neni slavie. Zlatej Leska s Dolezalem dohromady.

          • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

            quelhar (admin)     před 14 lety 21.05.2010 12:08 |  
            0 0

            Znovu se vracim k Dolezalovym slovum - pokud se bude hrat dobry fotbal, tak se hodne lidi na stadion prijde i pres Radu, Bohemku, Platila atd.

            Jaka je sance, ze se dobry fotbal hrat bude, o tom tu muzeme vest sahodlouhe diskuze, ale ukaze se az na hristi a vzhledem k nevypocitatelnosti ceskeho fotbalu to tedy rozhodne vyloucit nelze. A to podotykam, ze stejne jako vetsina ostatnich jsem dal tri zaporne hlasy Radovi a kdyby bylo na mne, tak by ve Slavii v zivote nepracoval.

            • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 12:16 |  
              0 0

              Ano, stat se muze vselicos.. ale pokud by prisli tihle dva, ztracim duveru v to, ze lide, kteri slavii vedou, to s ni mysli dobre. Ukaz mi jedineho slavistu, kterej by chtel, aby ve slavii pracoval Rada s Platilem! Vsadim se, ze krom Rosena nikoho nenajdes. Proc? Protoze nikdo neuveri, ze takovym lidem bude na slavii zalezet a ze by pro ni mohlui udelat neco dobreho. Minulost tehle lidi je v naprostym rozporu s hodnotami a tradici slavie. Netvrdim, ze ve slavii musi pracovat samy slavisti, muzou tam byt i profesionalove, ale pak se snad vyzaduje nejaky charakter a odbornost.. tohle je proste peklo, jak napsal hiker.

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

          Wommi     před 14 lety 21.05.2010 13:40 |  
          0 0

          ..to ale leda pokud by ten titul nekdo zaPLATIL!!!

        • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

          martynko     před 14 lety 21.05.2010 16:17 |  
          0 0

          Tak tenhle vtip se Ti moc nepovedl

  10. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    harry     před 14 lety 21.05.2010 11:33 |  
    0 0

    Rosen se asi musel zbláznit nebo je toho na něj trochu moc...
    Jarolím jako GM a Rada jako trenér-to je snad pravdu pouze kachna

  11. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    Pavlik     před 14 lety 21.05.2010 11:43 |  
    0 0

    Aktuální zpráva-ten bezpečnostní manažer svazu Platil skutečně míří do Edenu,tyhle spekulace se jeví jako pravdivé(viz idnes).V tom případě opravdu věřim tomu a ono to tak vypadá,že Karel Jarolím bude ten zastřešující a pod ním bude Rada a Klucký.Všechno nasvědčuje této variantě.

  12. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    LordEdmund     před 14 lety 21.05.2010 12:04 |  
    0 0

    Tak Platil asi odborně horši než Doležal nebude. Bude to asi jen klasickej zlatokop, kterej se motal kolem Macha a jeho sralty když tam cejtil prachy a teď jen využívá známosti s Rosenem, aby se přiživil na Slavii.Nemám z toho vůbec dobrý pocit:-( Hlavně jestli opravdu hrozí návrat KJ ke sportovnímu úseku. Bude si prakticky vše řídit sám,od prodejů , nákupů hráčů, po sestavy, akorát hněv fanouśků spadne na toho troubu co to vezme a bude vysedávat s hráči na lávce. v tom případě je uplně jedno jestli to bude Fergusson,Zeman, nebo Rada.

  13. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    rekodlak     před 14 lety 21.05.2010 12:13 |  
    0 0

    S kým máte tu čest:

    http://www.novinky.cz/krimi/58248-policista-s-vazbami-na-macha-rezignoval.html

    Např. "Platila od května vyšetřuje kvůli stykům s Machem Inspekce ministra vnitra. Šetření inicioval sám Mach, který předal policistům důkazy o tom, že údajně Platilovi půjčoval výhodně peníze, daroval miliónový pozemek nebo hradil luxusní dovolené. Mach po Platilovi nyní požaduje vrácení půjčky 4,5 miliónu korun.

    Platil v médiích popřel, že za dary nabídl Machovi nějakou protislužbu související s jeho působením u policie. Tvrdil, že ho s Machem pojilo přátelství.
    "

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 12:20 |  
      0 0

      Hnus...ja proste nemuzu vydejchat, ze slavii maji ovladnout takovy gauneri.

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        tantalos     před 14 lety 21.05.2010 12:39 |  
        0 0

        Evidentně vrána k vráně sedá.

  14. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    DrFe1     před 14 lety 21.05.2010 12:44 |  
    0 0

    Pane Bože, zač nás trestáš ? ? ? ! ! !

  15. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    Viking     před 14 lety 21.05.2010 12:48 |  
    0 0

    PLATIL, JAROLÍM, ROSEN, RADA VEN!!!!!!

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      ElvisPresley     před 14 lety 21.05.2010 13:05 |  
      0 0

      ROSEN(a) PLATIL JAROLIM :-)

  16. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    Nax     před 14 lety 21.05.2010 13:26 |  
    0 0

    Nevim, tohle se mi vubec nelibi.

  17. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    whitesnake01     před 14 lety 21.05.2010 13:47 |  
    0 0

    tohle je na provaz.... to nezvladnu jestli je to pravda

  18. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    Viking     před 14 lety 21.05.2010 14:13 |  
    0 0

    Nevím kdo vlastní Slavii, kdo vlastní ve skutečnosti stadion, jaký bude trenér, jaká bude role KJ, jaké bude postavení Betonky v Edenu.

    A do tohodle mám vrazit zase 3500 za permici?:-)

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      martynko     před 14 lety 21.05.2010 16:12 |  
      0 0

      Odpovím Ti za Doležala: Těch šest písmen názvu klubu ti nestačí?? :-//

  19. :))

    japhy     před 14 lety 21.05.2010 14:15 |  
    0 0

    Když jsem se zmiňoval, že mě otázka trenéra trápí daleko víc, než Klokan, myslel jsem, že budu osamocen. Zjišťuju, že jsem se asi mýlil. Tak nás čeká další perné období :( Vůbec co se týče sportu, je poslední doba nějaká temná.

  20. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 14:34 |  
    0 0

    Neříká se mi to lehce.. ale zlatej klokan v edenu, jestli přijde tohle trio.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 15:03 |  
      0 0

      to teda..

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      BARTjan     před 14 lety 21.05.2010 15:32 |  
      0 0

      trochu jsem nechápal tu hysterii kolem klokana asi tím, že jsem mimopražský, ale jestli Slavii bude působit skvadra Platil-Puček-Jarolím-Rada, tak přestávám Slavii fandit, protože tyhle lidi nejsou hodni Slavii (asi vyjma Jarolíma) a styděl bych se podporovat klub s takovým vedením... tohle by byl opravdový pád na úroveň Sparty nebo možná ještě hůř... prostě to nedám... Tohle není Slavia!!!

  21. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    lassiter     před 14 lety 21.05.2010 15:15 |  
    0 0

    Hm, samá funkcionářská a trenérská esa. Jen jestli to není od pánů z vedení jen taková taktika... nejdřív pohrozí různými Platily a Rady a potom fanoušci přijmou návrat KJ na lavičku jako mnohem přijatelnější řešení, ne-li vysvobození :-) Na druhou stranu s panem Radou bychom se mohli každý pátek dočkat na oficiálních stránkách ankety, jestli chcem hrát v sobotu na jednoho nebo na dva útočníky, což by taky mělo něco do sebe :-) Pana Platila neznám, to co jsem se o něm dočet mi jako dostatečná kvalifikace pro ředitele Slavie nepřijde..., což tedy platí i o panu Pučkovi, dalším kamarádovi pana Rosena. Čert ví, podle čeho je vybírá. No, pokud se tak stane, těžko si představit pro oba pány těžší startovní pozici.

    • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

      janko (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 15:49 |  
      0 0

      Chlapi klid, co šílíte? Shrňme si to.
      Minulý týden mediální masáž, že KJ je zpět na 100 %. V úterý zasedne představenstvo, vydá stručné vyjádření, že KJ ne, a že nebudou další vyjádření. Den klid a pak idnes do toho jde znova s tím, že rada, KJ a platil. A znovu bouře. Proboha proč? Dokud nepromluví Rosen nebo Doležal tak jen bulvár mlží. Já jsem nikdy na žádném jednání představenstva nebyl, ale nemyslím, že ti tři pánové se štěkají kdo bude trenér a mají přitom okolo 20 čumilů kterým je do toho hubec a jem přihlížejí. A pochybuju, že hned potom Rosen volá do MF.
      Radu nechci, platila neznám, asi to bude taky típek, nedělá na mne dobrý dojem, takže ne, ale nemyslím si že je Rosen takovej sebevrah, aby sem toho lampasáka přitáhl. A i kdyby k tomu došlo, tak na něj bude takovej tlak, že ten srab to neustojí. Je to naprosto jednoznačný, nikdo z nás ho nechce. Docela si dokážu představit jak se řve po první plichtě ,,Rada ven,,. Ne, ten kdyby přišel, tak nevydrží do švestek.
      A odchod Doležala? Jak jako? Všude se tvrdí, že je jedním z majitelů. To on jako řekne ,,dobrý, dej tu mojí židli platilovi, já jdu,, Majitel? Si to představujou novináří nějak jednoduše....

      • Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.05.2010 16:04 |  
        0 0

        Majitel? Tady nikdo neví kdo je majitel.. to je právě ten bordel..

  22. Média

    Mac     před 14 lety 21.05.2010 16:18 |  
    0 0

    Problém dnešních médií je mimo jiné to, že prezentují drby a spekulace jako jistá fakta. Na idnesu je titulek: "Doležal ve Slavii končí, nahradí ho svazový bezpečnostní manažer Platil". Takový titulek bych dal až po tiskové konferenci Slavie, která by to oznámila. Teď bych tam dal aspoň "údajně končí", nebo "má ho nahradit".

  23. Re: Kdo by měl vést Slavii - vyhodnocení ankety

    slaviator     před 14 lety 22.05.2010 20:55 |  
    0 0

    ufffff