Fortuna liga

Příbram - Slavia 1:1

Po mizerném výkonu, který nenesl ani ligové parametry, bere Slavia bod za remízu v Příbrami, jedinou branku vstřelil Hora.

Příbram - Slavia 1:1 (1:0)
Branky:
7. Klesa - 51. Hora

Slavia: Zlámal - Janda, Čelůstka, Koubský, Hubáček - M. Černý, Belaid (67. Trapp), Jarolím, Hora - Vyhnal (74. Hloušek), Kisel

Trenér Michal Petrouš postavil do základní sestavy Koubského, který se vrátil po karetním trestu a nahradil Trappa, a také Jarolíma, který nahradil Dembélého. Ten hrál dopoledne za B tým v Mladé Boleslavi. Jinak se sestava oproti vítěznému zápasu proti Budějovicím nezměnila. Zápas začal pro Slavii nejhůř, jak mohl. Hubáček lehce ztratil při rozehrávce míč, následoval centr Divíška z kraje hřiště a nedůsledná obrana Klesy, který poměrně pohodlně skóroval - 1:0. O chvíli později připravil Hubáček další šanci Mackovi, ten naštěstí vystřelil slabě a nepřesně. Slavia odpověděla sérií standardních situací zahrávaných Belaidem, nejblíž šanci byl po jednom z rohů Kisel, ale obrana před ním stačila míč ukopnout do zámezí. Koubský poté po dalším centru hlavičkoval sice na bránu, ale jen do míst, kde stál připravený jeden z obránců. O pár minut později vysunul pěkně Janda Horu, jehož zpětná přihrávka nenalezla nikoho ze slávistů. Ve 25. minutě se po chybě domácí obrany do šance hnal Vyhnal, jenže byl příliš pomalý a nedostal tak možnost ohrozit branku Příbrami. Po další chybě domácích střílel Hora z rohu vápna jen do náruče Hrušky, jinou možnost neměl z ještě většího úhlu ani na druhé straně Huňa. V 36. minutě to zkusil z hranice vápna Janda, přestřelil. Závěr poločasu jen dokumentoval naprostou bezmoc slávistů - neschopnost vyřešit situace jeden na jednoho a mnoho odevzdaných míčů dlouhými nákopy, v čemž exceloval především Hubáček. A tak jako šance vypadala i dalekonosná střela Belaida, kterou bychom za normálních okolností ani nezmiňovali. Domácí nemuseli předvést ani průměrný výkon a přesto prakticky nepustili bezradnou Slavii k zakončení a sami skórovali z jediné šance. Výkon Slavie si zasloužil pořadný rámus v kabině.

Pokud nějaká bouřka přišla, příliš to na hřišti poznat nebylo. Přesto však Slavia poměrně brzy vyrovnala, když se míč tak trochu náhodně dostal k volnému Horovi, který zakončil chladnokrevně - 1:1. Po několika nedůrazech při bránění mohli jít domácí znovu do vedení, Divíšek naštěstí míč pořádně netrefil. Slávisty vstřelená branka nepovzbudila, naopak domácí přidali v nátlakové hře, připravovali si zajímavé situace a slávisty vůbec nepouštěli na dostřel k vlastní brance. Po pyrotechnické vložce, kdy kotel Slavie naházel několik světlic do Zlámalova vápna se ke hlavičce po rohu dostal Koubský, ale těsně přestřelil. Závěr zápasu se pak zvhrl v komedii, kdy se oba týmy předháněly v tom, kdo udělá větší minelu. Jednu z největších vyrobil Huňa, když z metru netrefil prázdnou bránu. Akce vznikla po hrubce Hlouška, který přihrál míč Klesovi přímo do běhu. Na druhé straně si minelu připsal golman Hruška, když nezkrotil jednoduchý míč, ovšem slávisté nebyli schopni jej za to potrestat brankou. Remíza tak byla vcelku logickým vyústěním tragikomického večera v Příbrami.

Komentáře (111)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. pol.

    thc     před 13 lety 30.10.2010 16:02 |  
    0 0

    Můj tip Příbram 0:2 Slavia

    • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. pol.

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 16:10 |  
      0 0

      spatnej tip.. no zrejme taktika, kdyz vedeme, tak nam to nejde...

      • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Ravik     před 13 lety 30.10.2010 16:13 |  
        0 0

        Hubáček je jelito :-(

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. pol.

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 16:16 |  
          0 0

          nj, ale proc to hrajem vzadu jeden na jednoho?

        • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Khadgar     před 13 lety 30.10.2010 16:22 |  
          0 0

          No jelita jsou vzadu všichni, jelikož evidentně nekomunikujou a pak nevědí, kdo má hrát balon.

          • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. pol.

            thc     před 13 lety 30.10.2010 16:28 |  
            0 0

            hahahahah to sou komedianti D D

            • Re: Příbram - Slavia 0:0 v 1. pol.

              YsoEz     před 13 lety 30.10.2010 16:54 |  
              0 0

              mam vsazenou remizu tak snad zaberou a skonci to 1-1...

  2. Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

    japhy     před 13 lety 30.10.2010 16:14 |  
    0 0

    Zatím to vypadá, že je lepší hrát v 10, než Huba v sestavě :(

  3. Jarda Černý, kapitán z pohárového zápasu,

    Jachym     před 13 lety 30.10.2010 16:25 |  
    0 0

    není tentokrát ani na lavičce? Jinak zápas opět slávistická klasika. S tímto kádrem, trenérem, vedením a ekonomickými možnostmi to je boj o holé bytí v první lize...

  4. Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

    opicemag     před 13 lety 30.10.2010 16:26 |  
    0 0

    Poznatek: ani jeden náš hráč není schopen udělat jakoukoli kličku.

    • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 16:46 |  
      0 0

      hlavne hrac s micem je casto sam proti dvema, nespolupracujeme.

      • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

        opicemag     před 13 lety 30.10.2010 16:48 |  
        0 0

        Přijde mi, jakoby dnes vůbec neměli žádný zájem hrát. Ale vůbec. Že by ještě pořád nedostali žádné peníze?

        • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

          eomer (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 16:50 |  
          0 0

          předpokládám, že ne

        • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 16:54 |  
          0 0

          jj, hrat za slavii je patrne pekna pruda..

        • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

          jiras     před 13 lety 30.10.2010 17:00 |  
          0 0

          Už jsem to jednou psal, ale znova - tím že potopí Slavii do ještě větších sraček si ty prachy rozhodně nepřiblíží.

          • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 17:10 |  
            0 0

            hele strelec..:-)

            • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

              Nemo     před 13 lety 30.10.2010 17:12 |  
              0 0

              Udelal to pěkně vypálil kam chtěl, a rozhodně bych neřek jak píšete v článku , že se k němu míč dostal náhodně.

              • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

                quelhar (admin)     před 13 lety 30.10.2010 17:14 |  
                0 0

                Dobre, nahodne se dostal ke Kiselovi, ktery mu prihral. Mozna jsme meli v umyslu to nakopnout dopredu a spolehat se na to, ze se to nejak poodrazi do sance, ale nic vypracovaneho to fakt nebylo.

                • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 1. pol.

                  Nemo     před 13 lety 30.10.2010 17:23 |  
                  0 0

                  o.k. )

  5. Re: Příbram - Slavia 1:0 v 2. pol.

    eomer (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 17:10 |  
    0 0

    gooooooooooooooool. Druhá rána mezi tyče a gool. To je produktivita :-)

    • Re: Příbram - Slavia 1:0 v 2. pol.

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 17:18 |  
      0 0

      uspokojeni...

  6. Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Ravik     před 13 lety 30.10.2010 17:19 |  
    0 0

    kua ten Vyhnal vepředu nepodrží jedinej míč. Zlatej Vlčák.

  7. Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Nemo     před 13 lety 30.10.2010 17:25 |  
    0 0

    Pěkně je tam kropěj, dobře jim tak. Sem pro aby se to tak dělalo všude.

    • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Wommi     před 13 lety 30.10.2010 17:27 |  
      0 0

      ..no ja bych tu byl jeste tvrdsi a nechal je tam vymlatit policajtama!

      • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Jakubisko     před 13 lety 30.10.2010 17:28 |  
        0 0

        sleduju to jen jedním okem, co se tam děje tak zločinného? znásilňují děti a pojídají fekálie?

      • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Khadgar     před 13 lety 30.10.2010 17:28 |  
        0 0

        Ty tomu nerozumíš, teprve teď se začne pořádně fandit... Oni to pyro nedělaj kvůli sobě, to je všechno pro fotbal !!!

        • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

          Wommi     před 13 lety 30.10.2010 17:30 |  
          0 0

          ..jasne a proto ho hazej na hriste,..co bys rikal, kdyby rozhodci prerusil zapas a treba to kontumovali?!..rozhodci si u nas obhaji vse...

          • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

            tolsimir     před 13 lety 30.10.2010 17:32 |  
            0 0

            ooo par z nich to zacalo hazet ne na hriste, ale jen na hraci plochu za branku z duvodu, aby nebyli bezduvodne postrikani hasicema (tyhle svetlice stejne cca za 45 vterin dohori a uhasit se vicemene nedaji). To je hrozny, to je na zbicovani

            • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

              Khadgar     před 13 lety 30.10.2010 17:32 |  
              0 0

              Malé vápno, jojo, to je za brankou :D

            • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

              martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 17:37 |  
              0 0

              :-))). jasne, upadly jim na hriste, omylem jim vypadly z kapsy.. :-)). ano, hrozne to neni, jen to na fotbal nepatri!

              • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                tolsimir     před 13 lety 30.10.2010 17:39 |  
                0 0

                podle tebe to na fotbal nepatri, podle nekoho jo

                • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 17:45 |  
                  0 0

                  podle nekoho mozna jo, ale je to zakazany, takze ten nekdo se mejli.. podle nekoho je treba dobry jezdit jednosmerkou v protismeru.. smula..

                  • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                    Jakubisko     před 13 lety 30.10.2010 17:49 |  
                    0 0

                    Že je něco zakázaný, tak to hned neznamená že je to nebezpečný chytráku. Nebo ty jsi snad nikdy nikde neporušil zákon / pravidla?

                    • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 18:06 |  
                      0 0

                      tak samozrejme ze jo, ale neni to vec, kterou by si mel clovek obhajovat nebo na ni bejt pysnej. Nevim, esli je to nebezpecny, nektery pyro jo, jiny treba ne, nevyznam se v tom. Vsichni vedi, ze to je zakazany a ze klubu hrozi pokuty. Bylo by tedy ferovy, aby ten, kdo to udelal, tu pokutu za klub zatahl. Nebo ne? Umyslne skodit klubu je hloupost. Jestli je to pyro, od kteryho neco muze chytit, je to jeste vetsi hloupost. Cokoli hazet na hriste je tuplovana hloupost. Preberte si to, jak chcete.

                      Ja se obavam, ze ve skutecnosti je problem jinde. Ti, co to tak desne obhajuji, jsou toho nazoru, ze pyrem delaji nejaky uzasny predstaveni, tu pravou atmosferu, kterou budou vsichni obdivovat... bohuzel, nikoho to nezajima a z toho plyne frustrace a vzajemny nepochopeni. Nalijme si cisteho vina, aktivni fandeni je fajn, pokud je v ramci pravidel a nikoho neobtezuje.. to dulezity se hraje na hristi, ne v hledisti! Hvezda se timhle z nikoho nestane!

                      Byli jsme pysny na nas kotel za to, jak se v edenu dokaze drzet pravidel a vymyslet zajimavou a vkusnou podporu. Zda se, ze vse jde ve slavii do haje, ted se chlapci rozhodli, ze vsude venku budou jezdit delat slavii ostudu a zpusobovat ji pokuty.

                      • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                        Jakubisko     před 13 lety 30.10.2010 18:27 |  
                        0 0

                        V Edenu se od loňského jara odpaluje pyrotechnika taky, kdybys tam chodil tak bysis toho všimnul...a když je pravidlo debilní (a pravidlo o totálním zákazu pyrotechniky podle mě debilní je), tak se klidně budu chlubit tím, že ho porušuju. Stejně jako se někdo chlubí tím, že dělá konopnou mast na hemoroidy, i když ho můžou zavřít za šíření toxikomanie.

                        • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                          martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 18:39 |  
                          0 0

                          Srovnani kulha, konopnou masti nikomu neskodis..:-)). Naopak pyro muze skodit tomu, kdo stoji vedle tebe, popr. hracum, hodis-li ho jako dnes na hriste, pokud jsou to dymovnice, tak lidem, ktery nevidi na fotbal, a vzdy klubu, ktery plati pokutu. Nikdo z nej nic dobreho nema a opravdu nevidim jedinej duvod, proc by to pravidlo o jeho zakazu melo bejt debilni.

                          • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                            slaviator     před 13 lety 30.10.2010 20:37 |  
                            0 0

                            když je to v kotli, tak s tím musí člověk počítat, že bude pyro a bude smrdět, nebude chvíli vidět - když půjdeš po práci na fotbal, půjdeš v obleku, půjdeš na hlavní nebo protilehlou tribunu a nějakej ožrala ti hodí pivo za krk, tak pyro s tím nemá co dělat a budeš taky nasranej ale... Jinak souhlas, když je něco zakázaný, tak porušováním zákazu jednak škodí klubu, jednak tím legalizace nedosáhnou. Ale proč třeba nejsou povolený římský svíce osobně nechápu

          • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

            Khadgar     před 13 lety 30.10.2010 17:32 |  
            0 0

            Ježiš, ty nepochopíš srandu...nebuď do toho tak zažranej.

            • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

              Wommi     před 13 lety 30.10.2010 17:35 |  
              0 0

              sorry jen mi todle sere, doma se muzou posrat, ale u cizich delaj bordel.

              • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                Jakubisko     před 13 lety 30.10.2010 17:48 |  
                0 0

                Co to kecáš tyvole? Kdo se doma jako může posrat? Ti, co házej světlice venku tak se rozhodně nevztekaj když je někdo hodí doma.

                • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                  Wommi     před 13 lety 30.10.2010 17:55 |  
                  0 0

                  ..celej kotel se muze posrat, kdyz si nekdo dovoli delal cokoliv proti pravidlum v edenu!

                  • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                    tolsimir     před 13 lety 30.10.2010 17:55 |  
                    0 0

                    :D

                  • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                    Jakubisko     před 13 lety 30.10.2010 18:02 |  
                    0 0

                    Ehm? I kdyby to bylo 90% kotle (což není ani omylem), tak myslíš že v Příbrami 90% kotle hází světlice? V Příbrami je zapalovalo max. 20 lidí, teď mi najdi důkaz že těchto 20 lidí se může v Edenu posrat. Chytráku :P

                    • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                      Bejbl     před 13 lety 30.10.2010 20:55 |  
                      0 0

                      Tak buď frajer a přhlas se k tomu, že tu pokutu zaplatíš, hvězdo! Klávesnice snese všechno viď? Zatím tu jen urážíš.
                      Prostě pravidla jsou jasná, na fotbal žádné pyro. Koho baví pyro, tak ať si chodí to střílet někam jinam. Skvělá atmosféra se dá udělat i bez světlic a není třeba riskovat, že světlice odpálená nějakým "méně zodpovědným" trefí dítě na vedlejší tribuně.
                      A rozdíl v chování fanoušků na zápasech doma a venku není třeba komentovat....

                      • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                        Jakubisko     před 13 lety 31.10.2010 01:32 |  
                        0 0

                        Když někdo mele sračky typu "ti co teď házej světlice tak se v edenu můžou posrat", tak ano, nezbývá mi nic jiného než urážet. A raději bych na fotbale zakázal úplně všechno a budem tam chodit nazí, co kdybysme něco hodili na dítě na vedlejší tribuně. Vlastně by se měl zrušit i míč na hřišti, co kdyby tím trefili dítě na tribuně ;)

                        • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

                          Wommi     před 13 lety 31.10.2010 09:23 |  
                          0 0

                          NEBUD HOVADO!!!
                          pausalizujes stejne jako pausalizuju ja!!!

    • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

      tolsimir     před 13 lety 30.10.2010 17:27 |  
      0 0

      A co delaji prosim tebe tak hrozneho?

      • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Nemo     před 13 lety 30.10.2010 17:35 |  
        0 0

        Mě se to zdá adekvátní reakce na to když ani po několika výzvách pořadatelů nehodlaj přestat. Nikomu to extra neublíží a rozhodně lepší než tam posílat se někoho vybít. A voni taky určitě krapet schladnou.

        • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

          tolsimir     před 13 lety 30.10.2010 17:37 |  
          0 0

          ano, nikomu to neublizi. To ty svetlice taky ne. Tak proc to resit? Nehlede na to, ze v 5 stupnich byt pokropen je o zapalu plic

          • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

            Khadgar     před 13 lety 30.10.2010 17:40 |  
            0 0

            žádný světlice = žádná voda. Ale chápu, že pro vás kluky mladý nevybitý je těžký to pochopit.

          • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

            Nemo     před 13 lety 30.10.2010 17:42 |  
            0 0

            možná ublíží , možná ne. Každopádně když vědomě provádim zakázanou akci musim počítat s reakcí. Tak ať pak nikdo nebrečí , že má rýmu

  8. Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Wommi     před 13 lety 30.10.2010 17:25 |  
    0 0

    trapp misto belaida, hraje petrous na remizu?!:)

    • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

      opicemag     před 13 lety 30.10.2010 17:28 |  
      0 0

      V boji o záchranu je asi bod z hřiště konkurenta zlatý. Jinak si to neumím vysvětlit...

      • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 17:31 |  
        0 0

        plusovej bod..:-). tez jsem nepochopil

      • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

        Wommi     před 13 lety 30.10.2010 18:03 |  
        0 0

        ..asi jsi mel recht:)

  9. Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

    opicemag     před 13 lety 30.10.2010 17:41 |  
    0 0

    Čím to je, že mi hráči Příbrami občas techničtější než ti naši? A rychlejší?
    PS: K čemu vůbec kopeme rohy? Copak ani je nikdy netrénují?

  10. Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

    jiras     před 13 lety 30.10.2010 17:47 |  
    0 0

    Hubáček by měl vážně uvažovat nad změnou pohlaví, v ženské lize by se možná prosadil.

    • Re: Příbram - Slavia 1:1 v 2. pol.

      japhy     před 13 lety 30.10.2010 17:55 |  
      0 0

      To byl tak šílenej výkon, že se to snad ani nedá popsat. Jednoznačně na pokutu. O tom se mi asi bude zdát - zpracovat do klidu, poodstoupit a mrrrrd někam dopředu. Když už takhle musel nakopnout Jandys, tak to udělal v běhu a hlavně pokračoval v náběhu dopředu. A hlavně ten Hub to dělal pořád, do omrzení, jako přes kopírák. Magor.
      Ostatní byla standardní bída, ale Hub všem kraloval.

  11. Re: Příbram - Slavia 1:1

    Wommi     před 13 lety 30.10.2010 17:51 |  
    0 0

    ...muze mi nekdo vysvetlit, proc v evrope se stale hraje po 90 min. a drzi se tak nejak to pravidlo min. 30 sec za stridani, apod. proc u nas se zacala zase objevovat ta praxe, jako ze utece 90 a hned to fouknu?!...navic u nas, kde se cisteho casu musi hrat par minut pri tech vecnych zdrzovanich!

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      lassiter     před 13 lety 30.10.2010 17:55 |  
      0 0

      těžko říct, na arsenalu teď už šestá minuta nastavení...

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      edenian     před 13 lety 30.10.2010 18:22 |  
      0 0

      Protoze nemaj tolik sanitek, ktery by odvazely ty infarkty z hlediste.
      Ja to tady jenom ctu a je mi z toho blbe. Rozhodci ma v popisu prace chranit zdravi hrace. Takze mozna i zdravi divaka...

  12. Re: Příbram - Slavia 1:1

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 17:52 |  
    0 0

    Nuda, skoda ztracet cas debatou o tom.. ani jeden tym si nebyl schopen prihrat..

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      japhy     před 13 lety 30.10.2010 18:00 |  
      0 0

      No, řekl bych, že v kombinaci nás Příbram přehrávala. Dokázali vyhrávat souboje a dávat to svým. U nás prostě nebyla spolupráce, jen serie bojů o míč a jeho následné předání do dalšího souboje, většinou naslepo.
      Nechápu, Spartu doma přehráváme, Olmík taky, o tlaku proti Plzni ani nemluvě. Pak přijde UL, Příbram a podobný tragédi a my se jim přizpůsobíme

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      lassiter     před 13 lety 30.10.2010 18:03 |  
      0 0

      snad proto, že to nikdo neházel do hřiště do malýho vápna?

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      ravegis     před 13 lety 30.10.2010 18:12 |  
      0 0

      tolsimire ty jsi opravdu chudák. Ale pokud to máš tak rád, tak napiš kde bydlíš. Nakoupím nějakou pyro a půjdem si ji zapálit k Tobě domů. to bude super. Co říkáš?? :-D

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 18:15 |  
        0 0

        jasne, esli je to sichr bezpecny, tak jako hracka pro deti do deseti let dobry.. ty ale snad samy na zapasy nechodej, ne?

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 18:13 |  
      0 0

      nebud domyslivy, ve skutecnosti vetsine z tech, co to sleduji z dalky, je uplne ukradeny, jestli tam nejaky ohne jsou nebo ne, pokud je to teda pri zapase neobtezuje. Netleskali pyru.

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      dejfnn     před 13 lety 31.10.2010 20:41 |  
      0 0

      Jo, to byl tenkrát výbornej nápad zapalovat to nahoře nad kotlem, tleskal tomu hlavně můj kámoš, kterýmu žhavej kus z tohohle pyra spadl za krk a jen šála ho zachránila od vážnějšího zranění..

  13. Re: Příbram - Slavia 1:1

    Wommi     před 13 lety 30.10.2010 18:23 |  
    0 0

    ...aspon neco k fotbalu, libil se mi dost Janda, myslim, ze u nej by prerod v ofenzivniho beka mohl byt uspesny, sem tam nestiha, ale je na zacatku a docela myslim, ze se nekery situace snazi resit fotbalove
    ...nejvetsi pruser byl dnes mnou oblibeny Hubacek, kterej podelal co moh:(at uz dozadu ale bohuzel i dopredu - ono se to celkem ztracelo v ty hruze celku, ale i tak
    ..hra bez ladu a skladu, mezihra zadna, hra jeden na jednoho nic...nevim co se s nima deje,...uvidime jak se to bude vyvijet dal,..snad ten bod z venku bude dobrej!

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 18:26 |  
      0 0

      Nejhorší na tom je, že Hubáček bude hrát příští zápas znova, pak další zápas a další ...

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 18:41 |  
      0 0

      Souhlas, janda jediny pozitivum. Hlavne tam neni zadna sehranost, jeden hraje s micem a ostatni cumi.. kdyz neudela obrance, tak ztrati mic, zadny kombinace,narazecky, nabihani..

  14. Re: Příbram - Slavia 1:1

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 18:25 |  
    0 0

    Ano a v Příbrami opět PRD a opět úžasnej výkon. Myslim, že po dnešku je jasný, že s KJ bychom hráli úplně stejně s tim rozdílem, že by nehrál Belaid.

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      opicemag     před 13 lety 30.10.2010 18:32 |  
      0 0

      Je-li to vskutku tak, pak problém asi nebude trenérem, ale hráči. Pokud hráči nebudou chtít běhat, přihrávat si, napadat atd., tak by je ani Mourinho či Guardiola nevybičovali k nějakým výkonům. Nebo na to prostě nemají (hráči). U některých to bude to první, u některých to druhé a někde asi budou platit obě varianty.

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 18:58 |  
        0 0

        Ale trenér by je měl vyburcovat k tomu aby se aspoň snažili a běhali. A to jsem tam dneska rozhodně neviděl. Ale je jasný, že někteří hráči na to nemaj, jenžezas nevidim problém v tom šoupnout Huba na lavici a zkusit místo něho někoho z béčka nebo dorostu. Rozhodně by nezahrál hůř než Hubáček dneska.

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        tantalos     před 13 lety 30.10.2010 22:03 |  
        0 0

        Nebo to bude tím, že trenér staví hráče, kteří nechtějí běhat, přihrávat si....

  15. Re: Příbram - Slavia 1:1

    Lachim     před 13 lety 30.10.2010 18:47 |  
    0 0

    To, že se nedaří a z výkonu je mi stydno se dá ještě pochopit, protože jsme všichni jenom lidi. Ale co by mě zajímalo je, jestli Petrouš dělá nominaci na zápas a sestavu ze své vlastní vůle a nejlíp jak dokáže nebo mu do toho někdo kecá. Jestli mu do toho nikdo nekecá, tak věřím, že přijde v zimě někdo jiný.

  16. Re: Příbram - Slavia 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 20:50 |  
    0 0

    Přátelé v sešívaném, zápas jsem neviděl, nebude dělat chytrého, nicméně soudě dle sestřihu na idnes.cz a komentářů zasvěcenějších si troufám tvrdit, že naše mizérie pokračuje a výhra nad ČB byla spíše výjimkou. Problém stejně jako někteří zde nevidím v trenérovi (trenérech), ale hlavně v hráčích, dovolil bych si ještě přidat, že hlavně v HLAVÁCH našich hráčů, protože valná většina z nich ten fotbal skutečně hrát umí, jen budou asi mít problémy s motivací a s tím na hřišti skutečně nechat vše.
    To bude asi i nejvýraznější rozdíl mezi námi a třeba takovou Plzní. Rozhodně si nemyslím, že by v Plzni měli nějak výrazně lepší hráče než my (a dokonce se domnívám, že naši kopálisti jsou možná i více talentovaní), jen jejich nasazení (byť naše poslední 2 zápasy jsem neviděl) je velmi rozdílné.
    Snad se zase i v tomto ohledu zadaří. Koneckonců remíza z Příbrami je v naší současné situaci de facto plus, ne? :-)

  17. Re: Příbram - Slavia 1:1

    tantalos     před 13 lety 30.10.2010 22:01 |  
    0 0

    Lachim položil oprávněnou otázku - rozhoduje Petrouš sám nebo mu do toho někdo kecá?
    Dosud Petrouš na mě působil jako člověk, který alespoň trochu fotbalu rozumí. Že by byl takový blbec, aby sestavil mančaft tak jako dnes, to se mi nechce věřit.
    Nicméně postavit mančaft tak, že jsou v něm jen Jandys, MČ ,Hora a snad i Vyhnal, kteří jsou ochotni makat a a do středu vedle sebe postavit "chodce" TJ a Synáčka, za nimi ještě línějšího Koubského -- to dokáže jen hovado. A to o Hubovi mlčím.
    Jelikož nepředpokládám, že by Petrouš byl opravdu tak velký idiot, je zřejmé, že mu někdo radí.
    Někdo, kdo má zájem na tom, aby Slavia zkrachovala, s ní i Eside, a na uvolněných prostorech se postavila nová nákupní centra, jelikož pozemky slouží jako zástava.
    Jelikož ve Slavii (po smrti A. Čepičky) není většího škůdce než Rosen, lze předpokládat, že mančaft byl stavěn tak, aby to co nejlépe přispělo k momentálně hlavnímu cíli - dovést Slavii do druhé ligy i sportovně.

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      Wommi     před 13 lety 30.10.2010 22:10 |  
      0 0

      ..tak musim rict, ze mi nasazovani hracu do zapasu taky docela prekvapuje..trepa to z trapp sedi na lavce, vzdyt zrovna on je snad jedinej schopnej (ted vedle jandy) vyvezt balon a on sedi,..misto nej hraje koubsky, kterej ve druhym polocase mel par dobrejch hlavicek, ale jinak je pred nasi branou neohrabanej a pred souperovou nevim, x-centru a bud to neumi nacvicit mezi sebou a nebo se on neumi posdtavit, kdyt on je vysokej, tak by moh docela davat goly,..a takhle je to i s jinymi,...ragued, kores (na viktorce hral slusne, tak bych tam do 2.pol. soup misto belaida, kterej byl dnes plonkovej..samozrejme ze se to mluvi a radi, ale zrovna dnesni slavka je prave v situaci, kdy se da nacvicpovat a experimentovat..kdy tedy jindy kdyt ne ted,..pak to zase treba jednou ude jak za jarolima,..snaha o kupovani extratrid a nedavani sanci vlastnim,...

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      Wommi     před 13 lety 30.10.2010 22:10 |  
      0 0

      ..tak musim rict, ze mi nasazovani hracu do zapasu taky docela prekvapuje..trepa to z trapp sedi na lavce, vzdyt zrovna on je snad jedinej schopnej (ted vedle jandy) vyvezt balon a on sedi,..misto nej hraje koubsky, kterej ve druhym polocase mel par dobrejch hlavicek, ale jinak je pred nasi branou neohrabanej a pred souperovou nevim, x-centru a bud to neumi nacvicit mezi sebou a nebo se on neumi posdtavit, kdyt on je vysokej, tak by moh docela davat goly,..a takhle je to i s jinymi,...ragued, kores (na viktorce hral slusne, tak bych tam do 2.pol. soup misto belaida, kterej byl dnes plonkovej..samozrejme ze se to mluvi a radi, ale zrovna dnesni slavka je prave v situaci, kdy se da nacvicpovat a experimentovat..kdy tedy jindy kdyt ne ted,..pak to zase treba jednou ude jak za jarolima,..snaha o kupovani extratrid a nedavani sanci vlastnim,...

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        Wommi     před 13 lety 30.10.2010 22:12 |  
        0 0

        sorry za dvoji poslani

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 30.10.2010 22:36 |  
        0 0

        TJ a LJ, to pravda moc nefunguje, vyjimka snad byly ty budejky. Hrozne chybi mi nejaka souhra, smysluplna kombinace.. vetsinu balonu nakopavame naslepo do souboje a tam o ne prichazime. hraci jsou za obranci, nenabihaji si (vyjimkou je snad janda, ten hodne ozil). Treba Mina nalevo porad hraje sam proti dvema hracum, nikdo nejde pomoct do kombinace.. klasika byl nas protiutok nekdy ke konci. kdy si pribramak nechal mic za sebou, Mina sel do rychlyho protiutoku a najednou koukam, ze jsou tam s hlouskem sami proti peti... kdyz nekdo vzpomnel tu plzen, tam to hosi hrajou trochu jinak..

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      bongor     před 13 lety 30.10.2010 22:46 |  
      0 0

      Tak v této republice je bohužel možné všechno,takže i na tomhle může být něco pravdy.Je tendence,že nákupní centra,která se v době kamenné stavěla na okrajích měst se začínají pomalu opouštět a začíná se stavět v centrech měst.Když se začalo mluvit o konci Dolíčku,taky málo kdo věřil a ejhle,tak dlouho to novodobým zlatokopům netrvalo.Ale abych neurážel zlatokopy,ti se živili poctivě,spíš by se ti páni,nebo soudruzi mohli přirovnávat ke zlodějům claimů.Přes to myslím,že finanční potíže Slavie jsou spíš dílem bossů,kteří mysleli,že mají oslíčku otřes se a tak dlouho oslíčka zaklínali,až zlaťáky došly.Jestli hráči nedostávají svoje peníze,tak se
      nedivím,že nehrají nějak s nadšením,ale to nemůžeme tvrdit,zatím si nikdo nahlas nestěžoval,nebo ano Jirko?
      Trenér Petržela je tak poloviční trenér,ale se současným stavem by nic nedokázal ani Mourinho,jak tu někdo správně uvádí.Trenér dělá tak 15-20%výkonnosti mužstva,ostatní musí zařídit hráči.Ti určitě nejsou horší než třeba plzeňáci,o sralťanech ani nemluvě,ale prostě se jim z nějakého důvodu nechce.Ten dnešní fotbal jsem před poločasem vypnul,byl to souhrn náhod,chyb a úplné absence nějakého herního systému.Můj oblíbenec Hub bohužel zvláště vynikal.Takzvaný "Synáček"byl přinejhorším průměrný,nikdo nebyl
      o mnoho lepší ,ani horší,snad mimo Jandyse.Má ale smůlu,že když otecko odešel,tak je teď první na ráně.Howgh

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        bongor     před 13 lety 30.10.2010 22:47 |  
        0 0

        Ještě bych dodal,že to je reakce na příspěvek Tantala,ono to omylem skočilo někam doleji.

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      lassiter     před 13 lety 30.10.2010 23:58 |  
      0 0

      Chápu to dobře, že celá situace měla proběhnout tak, že Rosen přišel za Petroušem a řekl mu ať hraje Koubský, protože on chce postavit v Edenu obchoďák?

      Až na Koubskýho/Trappa to bylo postavený stejně jako druhou půli s budějovicema, kdy jsme podle ohlasů hráli nejlepší fotbal za posledních několik zápasů.

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        Nemo     před 13 lety 31.10.2010 08:29 |  
        0 0

        Na tvojí otázku se dá říc jen, že to už by se z nás stávaly agenti jak za studený války :)

        Co se týká 2. věty nutno podotknout , že budějky byli hlavně druhou půly daleko nejtragičtější letošní soupeř.

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        edenian     před 13 lety 31.10.2010 11:02 |  
        0 0

        To jsi rekl hezky Lass., take jsem se snazil si takovou poradu pred zapasem predstavit :-)
        Ale je fakt, ze Budejovice sa nas v podstate nedotkly.

  18. Re: Příbram - Slavia 1:1

    Khadgar     před 13 lety 31.10.2010 13:29 |  
    0 0

    Už jsem psal někdy minule, jestli do toho Petroušovi náhodou někdo nekecá, resp. jestli trenér nemá určité příkazy...Sice je chvályhodné, že J. Černý nebyl včera ani v nominaci a že Vomáčka se zabydlel v B-týmu, ale toho Jarolíma nepoberu. Stejně tak Hubáčka - může být Palko tragičtější?

    Tip na zimní odchody:
    z důvodu výše platu: Ragued, Belaid
    z důvodu věku a vyššího platu: J.Černý, Vomáčka, Vlček(?)
    z důvodu vyšší smlouvy a alespoň nějaké zpeněžitelnosti: Janda, Trapp
    z důvodu zpeněžitelnosti: M. Černý, možná Dembelé (Hloušek asi ne, vzhledem k formě po návratu)

    Do toho Kisel dostane nabídku z rakouský ligy a Horovi se ukončí hostování.
    A s kým že to teda budeme pak hrát? S klukama z Hlučína a z béčka. Lukáš Jarolím bude samozřejmě kapitán a David Hubáček zůstane stálicí. Sestava bude:
    Zlámal - Kaufman, Čelůstka, Koubský, Hubáček - Koreš, Vaněk, Jarolím, Duranski, Hloušek - Vyhnal.

    To všechno samozřejmě platí pouze za předpokladu, že bude zájem aby se po podzimu ještě hrálo...

    Jak někdo psal, že náš kádr se kvalitativně od tý Plzně neliší, tak měl samozřejmě pravdu. Hráči Plzně ale běhají, naši ne. Na tu ligu v podstatě to běhání stačí. Včera šla taky Příbram přehrát jednou přihrávkou do běhu a sprintem, škoda že to naši udělali jenom asi 2x.

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      opicemag     před 13 lety 31.10.2010 15:50 |  
      0 0

      Doufám, že to s těmi odchody není pravda... To bychom se pak mohli rovnou přihlásit do druhé ligy (tedy myslím Milana, Dembelého, snad i Belaida, Jandu, Trappa, ostatní klidně ať jdou).

      Přijde mi, že naši hráči nějak dlouhodobě neběhají. Vážně nevím, čím to je... Vždyť i oni musí chápat, že bez pohybu, náběhů, sprintů se moderní fotbal hrát nedá.

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      slaviator     před 13 lety 31.10.2010 21:14 |  
      0 0

      "Funkci má opustit například sportovní ředitel Šrámek. " - hlavně že ale podepsal nedávno "na poslední chvíli" to memorandum o KD Eden...

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 13 lety 31.10.2010 22:42 |  
        0 0

        Nemusis byt ani znaly pomeru, abys uhodl, kdo si podpis takoveho memoranda na Slavii i Bohemians vynutil.

        • Re: Příbram - Slavia 1:1

          Gordon (host)     před 13 lety 31.10.2010 23:02 |  
          0 0

          ze by to byl tygr? nebo radnice? .))

          • Re: Příbram - Slavia 1:1

            slaviator     před 13 lety 31.10.2010 23:05 |  
            0 0

            Přibyl!

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      tantalos     před 13 lety 01.11.2010 10:14 |  
      0 0

      Dalo se to čekat. Není to rozhodnotí černobílé, žádný z těch lidí není asi jednoznačně špatný nebo dobrý, což platí hlavně o Šrámkovi, jenže výsledky hovoří jasně. Ve srovnání s Říčkou je to břídil, i když do práce mu hrozně kecal KJ.
      Ale jediný, pro koho nenajdu dobré slovo, je samozřejmě Rosen, neboť on nese nejvyšší odpovědnost za všechny ty ostudy a pošpinění dobrého jména Slavie.
      Nejde jen o to, že Slavia mohla mít Kadlece nebo Vydru, ale těch zajímavých jmen bylo hodně. Třeba Rambo Rabušic, ten by se teď hodil.
      Musíme doufat, že se omezení financí nedotkne výchovy těch několika opravdových nadějí, které teď v mladeži jsou.

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        Viking     před 13 lety 01.11.2010 10:32 |  
        0 0

        Jenom blbec šáhne na něco, co dlouhodobě funguje (mládež).

        Se Šrámkem souhlas, nepostřehl jsem, že by z jeho pera vylezlo třeba něco jako sportovní koncepce na roku 200x - 2020, přestupy do áčka dělá vždycky trenér po konzultaci s Rosenem a mládež si dělá přestupy víceméně sama. Šrámek je jenom figurka, která občas něco podepíše:) Tady prostě na Říčku nikdo nemá a asi není ani zájem, aby v budoucnu někdo měl.

        Když už budou dělat čistku tak další kandidáti jsou pro mě Držmíšek (kde ale náhrada musí přijít, to místo obsazené být musí) a celá partička okolo marketingu...

        • Re: Příbram - Slavia 1:1

          Gordon (host)     před 13 lety 01.11.2010 20:53 |  
          0 0

          oddeleni marketingu jeslti se to da takhle nazyvat, nemelo nikdy ani zacit fungovat, lepsi by uz bylo dat Zikovy 250 listku zadarmo, aby to roznesla po skolach...

  19. Re: Příbram - Slavia 1:1

    opicemag     před 13 lety 01.11.2010 10:51 |  
    0 0

    http://fotbal.idnes.cz/jsem-z-hlouska-zklamany-poslu-ho-do-rezervy-rozhodl-trener-slavie-petrous-1un-/fotbal.asp?c=A101101_103535_fotbal_par

    To je blboun (Petrouš). Měl ho poslat do rezervy poté, co se vrátil po zranění a nemyslet si, že hned bude oporou. Tohle není nejlepší řešení. Adamovi to na psychice určitě nepřidá. Samozřejmě že se měl nejprve rozehrát v béčku, ale ne takhle. Navíc by to toho béčka museli snad všichni, co hráli v Příbrami.
    Tohle podle mě nezvládnul.

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      Khadgar     před 13 lety 01.11.2010 11:01 |  
      0 0

      Přesně tak. Po bitvě je sice každý generál, ale těžko jsme od Hlouška mohli čekat nějakou spásu. Navíc když je stavěnej na hrot... Teď už za sebou mohl mít 2-3 zápasy za béčko a mohlo to být nadějnější. Takhle to akorát nasere, protože těch hráčů do rezervy je v áčku asi tak 7. A to jsem mírnej.

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        DrFe1     před 13 lety 01.11.2010 11:37 |  
        0 0

        Souhlas s Vámi oběma. Petrouš se mimo jiné mohl a měl vyjádřit daleko víc diplomaticky a ne vykřikovat, že ho Hloušek zklamal. To je vůči hráči rozehrávajícímu se po vážném zranění pořádná sprosťárna. Mě v tomhle zklamal Petrouš.

        • Re: Příbram - Slavia 1:1

          lassiter     před 13 lety 01.11.2010 11:46 |  
          0 0

          No tak je otázka, jestli je to práce Petrouše anebo novinářů z mladé fronty. Na oficiálních stránkách, ve sportu a všude jinde se Petrouš o Hlouškovi vyjadřuje celkem normálně a skoro se mi nechce věřit, že kdyby ho takle natřel, tak by se toho třeba v senzacechtivém sportu nechytli...

          • Re: Příbram - Slavia 1:1

            lassiter     před 13 lety 01.11.2010 11:50 |  
            0 0

            pro srovnání tedy citace ze sportu:

            * Čtvrt hodiny odehrál po zranění opět Adam Hloušek. Kdy naskočí od začátku?

            „Já tvrdím, že ještě nemá takovou jistotu a asi by bylo lepší, kdyby hrál od začátku zápasy v béčku. Tohle mu nic nepřinese, už je to druhý zápas. Teď si to vyhodnotíme a rezerva pro něj bude asi opravdu lepší. Postupně se do toho musí dostat. Je na něm vidět, že je tam psychický blok, hlavně na pohybu. Nechceme, aby mu tohle ještě víc ublížilo.“

            • Re: Příbram - Slavia 1:1

              DrFe1     před 13 lety 01.11.2010 12:52 |  
              0 0

              Tady se vyjádřil diplomaticky, tak jak to má podle mě být. Je tedy otázka co vlastně kde řekl a co si novináři případně vymysleli :-o

              • Re: Příbram - Slavia 1:1

                marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 01.11.2010 16:03 |  
                0 0

                Na oficiálkách OZ říká, že je to novinářema překroucený a posunutý, Petroušovo vyjádření znělo takto:
                "Po pohárovém utkání s Ústím, kdy to oživil a dařilo se mu, jsem myslel, že půjde jen nahoru. Teď dvakrát za sebou střídal, já stále tvrdím, že nemá tu jistotu. Nejde třeba o pokaženou přihrávku, ale o pohyb, souboje. Pro něj by bylo lepší, kdyby pár zápasů hrál za rezervu."

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.11.2010 19:23 |  
      0 0

      Na levém kraji obrany by to Hlouškovi slušelo (když už je Palko systematicky diskriminován), hlavně tam už nepatří Hubáček.

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        Viking     před 13 lety 01.11.2010 21:11 |  
        0 0

        Tak on nechodí naplno do osobních soubojů a my ho dáme na beka? Zajímavé... Ač sport na Nově bývá zkreslený, dnes tam několik vypuštěných osobních soubojů a startů na balon ze strany Hlouška ukazovali. Ten nemá nyní na hřišti ještě co dělat, ani v třetí lize...

  20. Re: Příbram - Slavia 1:1

    DrFe1     před 13 lety 01.11.2010 13:08 |  
    0 0

    Něco pro pobavení:

    NEHODA: "Odchod Jarolíma vnímám jako neuvážený krok. Když už mu slávistické vedení dalo v létě další šanci, mělo ho udržet minimálně do konce podzimu. Tím spíš, že Slavia hrála podstatně líp než na jaře.

    Jmenování Petrouše beru jako z nouze ctnost, možná tu hrálo roli i finanční hledisko. Jako trenéra Petrouše neznám, každopádně je ve složité situaci. Jsem přesvědčený, že v zimní přestávce přijde do Slavie nový trenér."

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/liberec-si-zmenou-kouce-pomohl-zato-v-ostrave-se-ukvapili-mini-nehoda-12n-/fotbal.asp?c=A101101_101344_fotbal_mn

    • Re: Příbram - Slavia 1:1

      Jachym     před 13 lety 01.11.2010 14:40 |  
      0 0

      A to já si myslel, že pan doktor Nehoda na rozdíl od svého bývalého spoluhráče Vízka své rozumy nerozdává po požití vyšší míry alkoholu...

      • Re: Příbram - Slavia 1:1

        Viking     před 13 lety 01.11.2010 18:44 |  
        0 0

        Nehoda vždy hodnotí hráče, mužstva nebo trenéry podle toho, jak se mu to momentálně hodí a za jakou stranu kope.

        • Re: Příbram - Slavia 1:1

          MarHud     před 13 lety 01.11.2010 18:58 |  
          0 0

          Ale no tak hoši.Snad by jste se mezi sebou neškorpili?Hehehehe.At žije ACS!!!!!!