Fortuna liga

Slavia - Jablonec 0:3

Slávisté doma naprosto propadli při bránění centrovaných míčů a utrpěli debakl od Jablonce. Fanoušky naštval nejen výkon slávistů, ale také arogantní chování hráčů Jablonce a trojice rozhodčích.

Slavia - Jablonec 0:3 (0:2)
Branky:
 28. Pekhart, 36. Lafata, 74. Zábojník 

Slavia: Zlámal - Janda (46. Kaufman), Čelůstka, Koubský, Hubáček - Hora, Jarolím, Ragued, Koreš (61. Belaid) - Kisel, M. Černý

Slávisté se v zápase museli obejít bez Pavla Vyhnala, kterého na hřiště nepustilo svalové zranění. V záloze naopak nastoupili po delší době v základní sestavě Štěpán Koreš a Hocine Ragued, Petr Trapp zůstal jen na lavičce, stejně jako Tijani Belaid. V úvodu utkání měl míč více na kopačkách Jablonec, který se snažil prosadit nakopávanými míči, slávisté naopak hrozili z brejků. Nejprve pálil Kisel nad, v další akci Hora poslal přízemní centr, na který těsně nedosáhl Kisel a Koreš už byl ve velkém úhlu a Špita nepřekonal. Po jednom z rohů potom hlavičkoval Koubský nad. Zatímco na hřišti probíhal poměrně vyrovnaný zápas bez větších šancí, sudí Adam si rychle vysloužil nepřesnými spornými výroky nepřízeň publika i hráčů v sešívaných dresech. Vzhledem k jeho pověsti to mohlo překvapit jen málokoho. Nebezpečně vypadal závar před Špitovou brankou v 27. minutě, slávisté ovšem nezakončili. A tak z první šance udeřil soupeř - po situaci, kdy se zdálo, že minimálně jeden hráč soupeře byl ve dvoumetrovém ofsajdu, padla branka, kterou vstřelil Pekhart - 0:1. Odpovědět mohl Koreš, ovšem špatně míč zpracoval a místo průniku do vápna střílel zdálky a nepřesně. Zodpovědnost na sebe zkoušel brát i Kisel, ale jeho střely postrádaly nebezpečnost. Jestliže první branka byla sporná, o druhé nemohlo být pochyb. Tentokrát hlavičkoval do brány Lafata a při oslavě branky Pekhart nezapomněl slávistickému kotli ukázat, že jeho srdce už opravdu Slavii nepatří - 0:2. Na druhé straně střílel opět Kisel, Špit jeho střelu zneškodnil. V závěru poločasu předvedl málo uvěřitelnou věc Lafata - v době, kdy se hra odvíjela před bránou Špita se do hry dostal druhý míč na polovině hřiště, Lafata jej místo odklizení do autu nakopl směrem k vlastní bráně a akci Slavie tak přerušil. Netřeba dodávat, že vášně, které chování hostujících hráčů vzbuzovalo prakticky od začátku utkání, tím rozhodně neutišil. Nic zajímavého se už do konce poločasu nestalo a tak se šlo do kabin za něpříznivého stavu pro domácí. Opět se naplno projevil rozdíl mezi Slavií a týmy, které jsou v prvních patrech tabulky - sešívaní si dokázali připravit několik zajímavých akcí, ovšem nedokázali je nebezpečně zakončit, soupeř naopak vstřelil dvě branky ze tří svých šancí.

Do druhé půle nahradil Jandu, který byl v první půli ošetřován, Josef Kaufman. Hned zkraje poločasu znovu převědčil Milan Černý fanoušky, že není útočník - dostal míč od Kisela do uličky, ale ve vápně se utopil v kličkách a nezakončil. Na druhé straně zlikvidoval Zlámal tutovku Pekharta a takřka vzápětí Piták dloubákem přehodil nejen Zlámala, ale i jeho bránu. Hned po svém nástupu na hřiště zkoušel střelu Belaid, bránu minul. Po nezáživné střední fázi druhé půle, kdy fanoušky zaujaly snad jen dlouhé auty Kaufmana, přišel zničehonic třetí gól hostů, který vstřelil opět hlavou po vysokém centru ze standardky Zábojník. Slávistům nebyla dopřána ani jediná čestná branka, dvě vteřiny poté, co do brány dopravil míč Milan Černý, si asistent rozhodčího vzpomněl, že viděl ofsajd. Zápas tak skončil výsledkem 0:3.

Komentáře (128)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec 0:2 v 1. pol.

    Alanor (admin)     před 13 lety 05.11.2010 21:03 |  
    0 0

    První gól s ofsajdu rozhodně nebyl. Ještě metr blíž brance než Pekhart se zapomněl expert Hubáček...

    • Re: Slavia - Jablonec 0:2 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 13 lety 05.11.2010 21:09 |  
      0 0

      Videl jsi to v TV? Tady ze stadionu se zdalo, ze jeden hrac (asi ne Pekhart) byl aspon metr za zady vsech a o tom, ze se nezapojil do hry, se neda vubec mluvit.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:2 v 1. pol.

        tantalos     před 13 lety 05.11.2010 21:13 |  
        0 0

        Zatímco obrana vyběhla, Hub se tam loudal kousek od čáry. Byl to zase jeho gól. Kolik ještě? Tahleta "spolehlivá opora" a "univerzální obránce" už by měl být dávno vykopnutý. Jeho pomalost a lenost je strašný průser Slavie.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:2 v 1. pol.

        Alanor (admin)     před 13 lety 05.11.2010 21:18 |  
        0 0

        Na tipovani.cz ukazovali záběr ze strany, byl to jasně regulérní gól. Celá obrana vyběhla, Pekhart metr za nima a ještě o další metr zpět úplně mimo dění Hubáček.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:2 v 1. pol.

          quelhar (admin)     před 13 lety 05.11.2010 21:20 |  
          0 0

          OK, dik.

  2. Re: Slavia - Jablonec 0:2 po 1. pol.

    DKNL     před 13 lety 05.11.2010 21:08 |  
    0 0

    hrůza.

  3. Re: Slavia - Jablonec 0:3 v 2. pol.

    FrancoisMerlin     před 13 lety 05.11.2010 21:58 |  
    0 0

    Někde udělali soudruzi z NDR chybu. Moc Petrouše nechápu a jeho nekonečný točení se sestavou a dovolim si tvrdit, ze kdokoliv z fora Slavistickych novin by slozil lepsi sestavu. Proc hraje hubacek, zlamal, ragued(asi 10 zapasu nehral), Kores a LJ od zacatku a nehraje Belaid, Dembele, Vyhnal, Jaakola?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3 v 2. pol.

      goop     před 13 lety 05.11.2010 22:09 |  
      0 0

      myslim, ze v soucasne situaci je dost jedno, kdo nastoupi. Belaid hru naprosto neozivil. Jaakola se mi libi, ale taky asi 10 zapasu nehral. Vyhnal je zraněnej a nevim, jestli Dembele by to vytrhl, když všechny goly jdou na vrub obranny rade. A to ze nejsme schopni zakoncit je problem neexistujiciho utoku.

  4. Re: Slavia - Jablonec 0:3 v 2. pol.

    utrzeny_ze_retezu     před 13 lety 05.11.2010 21:59 |  
    0 0

    Co je to za kokota, ten odborník na telefonu nebo jak si to řiká, prej jasnej ofsajd... To teda nevim co bere

  5. Re: Slavia - Jablonec 0:3 v 2. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 22:01 |  
    0 0

    Mít na hřišti 11 Kiselů, vedeme ligu.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3 v 2. pol.

      goop     před 13 lety 05.11.2010 22:11 |  
      0 0

      Dnes se nedarilo ani Kiselovi - a bylo to videt. Nevim, rekl bych takovej typickej zapas - blbec. Nic nam nevychazelo. Naopak Jablonci to tam pekne spadlo. Klukum nelze uprit snahu, ale proste to dnes neslo. Rozhodne lepsi nez zapas v Pribrami.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3 v 2. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 22:13 |  
        0 0

        Nedařilo, ale snažil se neskutečně, kdyby všichni takhle bojovali od začátku, neprohrajem 0:3. Každopádně hrozně jsme nehráli jen dneska, hrozně hrajem už 2 sezony

  6. Re: Slavia - Jablonec 0:3 v 2. pol.

    Khadgar     před 13 lety 05.11.2010 22:03 |  
    0 0

    4-6-0 dotažený do dokonalosti. Přišel jsem domů na druhej poločas a jsem rád, že jsem neviděl ten první. Dvojitou dávku bych asi nedal. Už tomu chybí jenom svalový zranění Kaufmana.

  7. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    Bejbl     před 13 lety 05.11.2010 22:31 |  
    0 0

    Co předvedl Pekhart po gólu?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      Alanor (admin)     před 13 lety 05.11.2010 22:36 |  
      0 0

      Také bych rád věděl.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        martin08     před 13 lety 06.11.2010 09:23 |  
        0 0

        ze byl byl prorvanej radosti? a bezel k lajne a na kolena.. klasika. Jak kdyz necka pokori spartu..

  8. Strašáku, vy jste hovada!

    tantalos     před 13 lety 05.11.2010 22:32 |  
    0 0

    Zápas byl hrozný, takhle bezzubě, nekvalitně Slavia jako nyní, nehrála Slavia už celá desetiletí, co na ni chodím.
    Ještě otřesnější byl ale náš kotel, který skandoval na Pekyho, že je hovado.
    Peky ukázal to, o čem slavistická hovada ve vedení, ale i ve Slavistických novinách pochybovala - že je výtečný koncový hráč.
    Peky sám říkal, že se mu ze Slavie nechtělo, ale že jedním z důvodů bylo to, že byl ve Slavii nevítaný, že ho tady někdo nechtěl. Proto je rád, že odešel a má šanci ukázat, co umí.
    Nadávat by se tedy mělo těm, kdo ho neudrželi a kdo ho prakticky vyštvali. To, že byl příliš drahý, je sprostá výmluva - ještě v létě Slavia koupila asi pět hráčů.
    Nejen on, ale Baggio ukázali, že jsou o dvě třídy lepší než to, co Slavia má.
    Hovada jsou ti, kdo je ve Slavii nechtěli - přitom kdo má zdravý rozum, musel vidět, že Hub nemá na ligu už dva tři roky, ale přesto Baggia prodaj...
    Mně těší, že slavističtí odchovanci valej, a nejen oni, ale i Karel Piták. I on je starý slavista - narozdíl od těch hovad, která Slavii likvidují...

    • Re: Strašáku, vy jste hovada!

      sharp     před 13 lety 05.11.2010 22:51 |  
      0 0

      Nikdy jsem si to nepomyslel, že se to může stát, ale musím s Tantalem souhlasit na 100% . Odešel jsem dnes ze zápasu po druhém gólu. a) z důvodu tragického výkonu b) kvůli debilnímu skandování na Pekyho. Do dnešního dne jsem byl optimista a čekal, kdy přijde zvrat. Bohužel, mám dojem, že nepřijde a druhá liga nás nemine.

      • Re: Strašáku, vy jste hovada!

        slaviator     před 13 lety 05.11.2010 23:23 |  
        0 0

        v nejhorším případě se přijde na to, že nějaký kluby před náma řádně "nezaregistrovaly" (přitom registrace proběhla v pořádku, akorát je po registraci řádně nezaevidovaly...) hráče a odečte se jim dostatek bodů, aby skončily za náma

    • Re: Strašáku, vy jste hovada!

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 22:54 |  
      0 0

      Pekhartovi se nenadavalo za jeho vykon,gol nebo cokoliv jineho ale za to ze je bezcharakterni sr..č..(radost po prvni golu kdy si dojel pred hlavni tribunu po kolenou a po druhem golu gestikulace k domacimu kotly;) )

      • Re: Strašáku, vy jste hovada!

        tantalos     před 13 lety 05.11.2010 22:58 |  
        0 0

        A to podle tebe se má Rosenovi omlouvat, že ho vyhnal a místo něj nakupoval různé Madouy, Soukouny a jak se ten Argetinec jmenoval?

        • Re: Strašáku, vy jste hovada!

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:03 |  
          0 0

          To se vubec neřeší! Pro tebe je super kdyz se ti vysmiva odchovanec do ksichtu ze ti dal gol ze te posle do druhy ligy? Kalivoda dal gol odešel na pulku a byl klid , Pekhart sjede po kolenou až před pani Zikovou(ktera v tom sektoru opravdu sedi). Pekhart pro me skoncil ma v hlave velkej bobek.

          • Re: Strašáku, vy jste hovada!

            tantalos     před 13 lety 05.11.2010 23:10 |  
            0 0

            Jak to, že se to neřeší... Kaličovo gesto bylo sice hezké, je to odchovanec, který dostal ve Slavii mnoho šancí, ale nemůžeš chtít od Pekyho, aby byl snad Rosenovi vděčný za to, že mu ukázali, že je neschopný a že nestojíé za nic.
            A že odpověděl kotli za nadávky, vůbec se mu nedivím.

            • Re: Strašáku, vy jste hovada!

              Jakubisko     před 13 lety 05.11.2010 23:14 |  
              0 0

              Ty jsi vážně retard. Nevím jestli ti to uniklo, ale na tom stadionu nebylo 4000 Rosenů a pochybuju že by měl osobní antipatie ke všem fanouškům Slavie.

            • Re: Strašáku, vy jste hovada!

              Artur (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:15 |  
              0 0

              Vždyt v pohode zacni fandit Jablonci , nema smysl se s tebou bavit kdyz absolutne nechapes o co jde a meles si porad svoji proti Rosenovi (jako by jsme byli jeho obhajci) . Dobrou noc slavisto co si necha sr*t na hlavu.

            • Re: Strašáku, vy jste hovada!

              GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:41 |  
              0 0

              Nejde o Rosena jde o nás, těch 4k co trpělo při zápase. Pro mě je ta krysa mrtvá! Kalivoda ole!

              • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                harry     před 13 lety 06.11.2010 09:03 |  
                0 0

                kdyby na mně nějací smradi z kotle tvářící se jako jediný správní fans tohle řvali tak je taky pošlu někam...

                • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                  Jakubisko     před 13 lety 06.11.2010 09:47 |  
                  0 0

                  A nemáš takhle náhodou pocit, že to na něj lidi začali řvát až potom, co se zachoval jako hovado? Trošku si pleteš příčiny s důsledkama.

        • Re: Strašáku, vy jste hovada!

          slaviator     před 13 lety 05.11.2010 23:14 |  
          0 0

          No, tak jako omlouvat se Rosenovi nebo komukoliv jinýmu ne, ale jestli to slavil tak, jak to slavil, tak s nějakou nevolí fanoušků počítat musí no. Tohle se týmu, kde ještě před šesti měsíci hrál, nedělá...

          • Re: Strašáku, vy jste hovada!

            Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:19 |  
            0 0

            souhlas tohle se děje i v anglii, prostě když hráč se ti směje že ti dal gol ( ted nechci rikat ze to bylo takle s Pekhartem , to nevím ) tak je jasné ze se to fanouskum nebude líbit, všichni mu určitě přejem a fandíme protože je to odchovanec ale tohle se prostě nedělá. To nevypovídá nic o fanouších , takle by se zachovali fanoušci všude na světě.

            • Re: Strašáku, vy jste hovada!

              slaviator     před 13 lety 05.11.2010 23:21 |  
              0 0

              Obávám se, že udělat tohle v Itálii, tak si na něj tifosi po zápase počkaj před stadionem ...

              • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                tantalos     před 13 lety 05.11.2010 23:37 |  
                0 0

                Obávám se, slaviatore, že tifosi by si počkali na někoho jiného...

                • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                  slaviator     před 13 lety 05.11.2010 23:50 |  
                  0 0

                  vždyt Rosen za nic nemůže, to bylo všechno Doležalova chyba... a dodnes na nás leží Doležalova deka! :-)

              • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                tantalos     před 13 lety 05.11.2010 23:47 |  
                0 0

                Jo, jenomže Adebayor běžel proti kotli, kdežto Peky k tribuně prominentů...

                • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                  GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:54 |  
                  0 0

                  ehm kam že byl jsi tam? :/

        • Tantalosi

          edenian     před 13 lety 06.11.2010 00:16 |  
          0 0

          Rosen Pekharta nevyhnal. On ho nekoupil, to je rozdil. Protoze na nej nemel. Jednoduche. A hlavne, dvakrat se ho snazil ziskat ze Spurs kdyz hral v rezerve a nebo nehral vubec. A take je pravda, ze Pekhart tady hral velky kulovy. Dneskem se ovsem zaradil po bok Poboraka a je vyrizenej navzdy. A jestli sis vsiml, Karlovi Pitakovi se od kotle / nejen/ dostalo, co si zaslouzil. To jsem velmi ocenil. A vubec bych se o kotel zvlaste dneska vubec neotiral. V tom marasmu fandili porad, respekt.

          • Re: Tantalosi

            slaviator     před 13 lety 06.11.2010 00:20 |  
            0 0

            tak co jsem teď slyšel, tak někdo (a bylo to víc lidí...) na něj pořvávalo, že je hovado, už při rozcvičce... proč?

      • Re: Strašáku, vy jste hovada!

        Slawek     před 13 lety 05.11.2010 23:10 |  
        0 0

        Pekhartův gól byl z ofsajdu, Adamův výkon jasně tendeční, což se projevilo zejména při šanci na konci půle a také při neodpískané penaltě na začátku zápasu. Mimochodem stejný zákrok na Žičkově trestal Paták bez zaváhání. Jinak hrůza a dobré vykročení za druhou ligou.

      • Re: Strašáku, vy jste hovada!

        Me2d     před 13 lety 05.11.2010 23:25 |  
        0 0

        Rosena sem netahej, měl by mít trochu úcty k fanouškům Slavie. Nau ulici ať na něj klidně plivne, ale tyhle gesta si měl odpustit.

        • Re: Strašáku, vy jste hovada!

          tantalos     před 13 lety 05.11.2010 23:41 |  
          0 0

          Ale on neběžel jásat ani k severní, ani k východní tribuně, ale k vedení... Navíc to prvním gólu jásal jen jako obvykle...

          • Re: Strašáku, vy jste hovada!

            GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:46 |  
            0 0

            To není pravda, loni pokud se nepletu dal taky a jeho reakce byla v klidu. Po to co předvedl dnes si zaslouží jen tu kudlu! :/

            • Re: Strašáku, vy jste hovada!

              tantalos     před 13 lety 05.11.2010 23:48 |  
              0 0

              To by Slavia byla brzy mistr, protože bys povraždil všechny, kdo jí dali gól - a letos je jich hodně

              • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:52 |  
                0 0

                Tobě opravdu nevadí ta jeho nechutnost, co by jinde neprošla jen tak? To opravdu musíme nechat po sobě nechat plivat každou krysou? jsem sice Slavista a tedy i masochista ale prostě jednou kalch přeteče.

                • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                  slaviator     před 13 lety 06.11.2010 00:17 |  
                  0 0

                  tak počkej, jestli je pravda, že na něj řvali už při rozcvičce a i v průběhu zápasu.... Tak to pak mění situaci. Já měl za to, že oslavil gol skluzem a až POTOM na něj začli pokřikovat, že je hovado... a ne už při rozcvičce... Jestli už při rozcvičce, tak se moc nedivím, že slavil tak, jak slavil...

                  • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                    Wommi     před 13 lety 06.11.2010 08:59 |  
                    0 0

                    ...zvlastni ale je ze v rozhovoru ve sportu nerika, ze by delal neco proti fanouskum:)....ono pokud neco delal, bohuzel jsem nvidel, dosel jsem az na druhou puli,..tak je blby se k necemu takovymu priznat:)

                    • Re: Strašáku, vy jste hovada!

                      slaviator     před 13 lety 06.11.2010 09:46 |  
                      0 0

                      prej to bylo kvůli předzápasovýmu rozhovoru... ehm..? nechápu, ale to měl říct, jak sice v Jablonci ted narozdíl od Slavie dostává příležitost, jak trenér mu dává důvěru, on to sice splácí góly... ale přesto ho strašně mrzí, že není ve Slavii, kde na něj polovina fanoušků nadávala už při angažmá, trenér byl despota co mu nedával důvěru a vedení se totálně pomátlo..? :-/ Tak v tom případě je hovado i Kuka, kterej říká otevřeně, že ve Slavii je to vedený pěkně na sračku...

    • Re: Strašáku, vy jste hovada!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 00:20 |  
      0 0

      Kdo je Baggio? Jablonský? Přijde mi, že hraje více pátého záložníka než čtvrtého obránce, i když se z hlediska vracení od prvního kola přeci jen trochu polepšil. Ale lepší něco než nic - Hubáček je dopředu nepřesvědčivej odvždycky, a navíc v posledních době to hodně voře i vzadu.

      • Re: Strašáku, vy jste hovada!

        tantalos     před 13 lety 06.11.2010 01:16 |  
        0 0

        Ano, Baggio je Jablovo nickname

        • Re: Strašáku, vy jste hovada!

          steev (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 15:29 |  
          0 0

          Hovado si předevšim ty tantale!

  9. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 22:33 |  
    0 0

    Ještě bych chtěl dodat, že nejsmutnější je, že nejvíc ze všech slávistů bojuje nejvíc bývalej sparťan

  10. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    opicemag     před 13 lety 05.11.2010 23:01 |  
    0 0

    Myslím, že většině hráčů bude 2. liga výkonostně svědčit. Co k tomu říct. Jen doufám, že Kisela prodáme/pustíme. Tohle si totiž nezaslouží. Co dnes předváděli Hubáček, Hora, Koreš, obrana a vlastně skoro celý tým, to je tragédie.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      MarHud     před 13 lety 05.11.2010 23:24 |  
      0 0

      Tuhle jsem se díval na tabulku a nějak jsem Vás tam nemohl najít klucíí sešívaný,hehehehe.A k tomu ještě ten dnešek:-))))).Kdo za to může tentokrát?Možná Mach anebo že by Rezeš?:-)))).At žije ACS!!!!!!!!!!

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        edenian     před 13 lety 06.11.2010 00:02 |  
        0 0

        Mach a Rezes? To je tvoje historie :-)

        • Re: Slavia - Jablonec 0:3

          DrFe1     před 13 lety 06.11.2010 00:25 |  
          0 0

          Fotka Sparty v dresech s nápisem HZDS na prsou, kde ty kašpaři učinkovali na nějáký Mečiarově předvolební taškařici, ta mi vždycky zvedne náladu :-)

  11. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    slaviator     před 13 lety 05.11.2010 23:20 |  
    0 0

    V zimě musí přijít trenér, pod kterým budou hráči cedit krev mezi zubama. Trenér, pod jehož vedením hráči v zimní přípravě vydejchaj patero plic a v lize budou jezdit po prdeli od hvizdu píštalky do hvizdu, nejen od první do 90.minuty, ale prostě do skončení zápasu, i kdyby rozhodčí nastavoval deset minut... Trenér, kterej má ligový zkušenosti. Trenér, kterej by se smířil s tím, že ve Slavii nejsou prachy, ale věděl by, že Slavie potřebuje pomoc. Ideálně trenér-klubista. Dejte to kurňa Petrželovi. Když to nebude chtít, tak Hřebíkovi.

    A v zimě "hlavně" prodejte Hlouška, Dembelého, M.Černýho a Belaida a nechte tu L.Jarolíma, J.,Černýho (pokud mu končí smlouva v zimě, využít opci, okamžitě...!!!) a Hubáčka. A ať chytá Zlámal, kterej je tu na hostování, a ví se, že na přestup nebudou prachy - a Jaakolu ideálně pošlete v zimě na hostování do Hlučína.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:25 |  
      0 0

      Na jaře nastoupi do brany Zlámal!! Ale Ondra !! :-)

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        slaviator     před 13 lety 05.11.2010 23:28 |  
        0 0

        ty si z toho děláš srandu, ale ještě si to tu někdo přečte a postaví ho tam...!

        • Re: Slavia - Jablonec 0:3

          tantalos     před 13 lety 05.11.2010 23:39 |  
          0 0

          Bojím se, že nejlepší brankář, kterého seženeme, bude Zlámal, ale Boby...

          • Re: Slavia - Jablonec 0:3

            GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:48 |  
            0 0

            No bohužel, asi i lepší než mlaďoch :/

            • Re: Slavia - Jablonec 0:3

              Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 05.11.2010 23:51 |  
              0 0

              hlavně musí zůstat Hubáček na beku :) ty voe ja du do kolen , viděl bych to na rychlí křídla L.Jarolíma a J.Cernyho , pevne stoperske duo Koubsky Vomakca, do utok opět nikdo :P sakra ztoho mancaftu si de fakt jen delat srandu , uprimne je mi lito M.Cernyho, Hlouska a Kisela, tem upřimně přeji lepší angažmá , tohle si prsote nezaslouží.

              • Re: Slavia - Jablonec 0:3

                slaviator     před 13 lety 06.11.2010 00:07 |  
                0 0

                tak proč myslíš, že Rosen a spol založili SK Slavia Praha Limited se sídlem v Londýně? SK Slavii Praha - Fotbal, a.s. nechaj krachnout a SK Slavia Praha Limited pak odkoupí licenci..? :D

          • Re: Slavia - Jablonec 0:3

            slaviator     před 13 lety 05.11.2010 23:49 |  
            0 0

            nebo Vaniak pod injekcema... :-/

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      edenian     před 13 lety 06.11.2010 00:05 |  
      0 0

      1. Proc by sem mel chodit nejakej trener ?
      2. Rychlost neni vec zimni pripravy.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        slaviator     před 13 lety 06.11.2010 00:22 |  
        0 0

        ad 1 - protože Petrouš na to nemá, nemá a nemá... Chybí mu zkušenosti, sestavu staví jak by ji stavěl Jarolím, taktiku má jako kdyby ji ordinoval Jarolím...

        ad 2 - rychlost ne, ale fyzička ano...

        • Re: Slavia - Jablonec 0:3

          Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 00:28 |  
          0 0

          průser je že Radu už nám vyfoukli a Žáka asi neukecáme :P

          • Re: Slavia - Jablonec 0:3

            slaviator     před 13 lety 06.11.2010 00:35 |  
            0 0

            jo, žák v divizním litvínově bere pravidelně plat... ale franta kopač by to vzal :P nebo kotrba :P

            • Re: Slavia - Jablonec 0:3

              marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 05:11 |  
              0 0

              Kotrba ne, ten vede mládež v ČB a je spokojenej viď

  12. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 00:31 |  
    0 0

    To je tedy utrpenim, co.. nevim, proc jsem se na dnesni zapas tesil.. vlastne posledni 2 roky hrajem furt to samy, neni na co chodit, az na par vyjimek je to stejny, bezradnost v zaloze, neschopnost kombinace, pomaly prechod do utoku s prihravkami do sirky, neschopnost soupere prekvapit, obejit, vykombinovat.. pocinani ve vapne k placi.. utok nulovej.. Dnes tedy vykon nekterych hracu vskutku druholigovy, Kores, Hora, Jarolim, Celustka, Koubsky.. u Korese a Hory me to tedy zvlast mrzi, Kores fakt hroznej, Hora na Jablonskyho nemel, nevyhral snad jediny souboj. Co predvadi stoperi, je hruza, proc nehraje aspon Trapp.. Mina se v utoku trapi, jedini, kdo snesou prisnejsi meritka, jsou Kisel a Janda.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 00:36 |  
      0 0

      Trapp se aspoň snaží, byť záloha mu sluší líp než obrana, ale v naší situaci je nutno látat obranu. Tady se těžko radí co vlastně dělat...

      Jinak v první půli mi přišlo, že to není taková ta ,,houslická Barcelona´´, mělo to tah, ale většinou to zhaslo na nějaké nepovedené přihrávce. Druhá půlka už byla agónie, možná jen na ty Kaufmanovy auty měli hodit ještě ve větším počtu, třeba by tam něco dotlačili...

  13. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 00:32 |  
    0 0

    Pokusím se o hodnocení naší sestavy školními známkami, ale žádný velký expert nejsem

    Zlámal 3 - Janda 2- (46. Kaufman 2-), Čelůstka 4, Koubský 4, Hubáček 4 - Hora 4, Jarolím 2-, Ragued 2, Koreš 3- (61. Belaid 2-) - Kisel 1, M. Černý 2

    Poznámka 1: Z jabloneckých hráčů mě už delší dobu fascinuje Lafata - má výborný výběr místa (předvídavost) a umí výborně načasovat výskok, takže i při menším vzrůstu je platným hlavičkářem.

    Poznámka 2: Nemělo by se při neustálém láteření o špatném útoku zapomenout na slabou obranu. Zatímco vepředu jsme, hlavně díky Kiselovi, alespoň ligovým průměrem, obdržených gólů má více (pokud se nepletu) jen Brno a Ústí. Obrana je taková umouněná, z nouze poslepovaná, i když někteří hráči mají herně aspoň trochu na víc. Na druhou stranu, dlouhodobě to bez útočníků může být horší a horší, jelikož se může stát, že Kiselovi uteče na pár měsíců štěstíčko, a budem nahraný totálně.

    Poznámka 3: Není náhodou ten neustálý pobyt Zlámala v brance nutnou podmínkou onoho ,,samaritánského (bezplatného) hostování´´?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      slaviator     před 13 lety 06.11.2010 00:40 |  
      0 0

      ad 2 - do dnešního kola inkasované goly: Slavia, Teplice, Budějky 18; Liberec, Ostrava, Bohemka 20; Slovácko 23; Ústí 27; Brno 30... Takže golu inkasovalo víc 6 klubu, 2 stejně jak my... takže taky to byl ligovej průměr... o to je to smutnější, že ty další týmy dokážou z minima vytěžit maximum

  14. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    japhy     před 13 lety 06.11.2010 02:23 |  
    0 0

    Až do teď jsem proti Petroušovi nic neměl, alespoň přestal stavět všechny dědky dohromady. Nakonec se ukazuje, že vylil pouze JČ, LJ nehrál asi jen kvůli zranění. Bohužel. A nevidět hrůzostrašnou hru Huba, to je taky celkem umění. Hrát tam místo něj může prakticky kdokoliv(Kaufman, Čelůstka, někdo z B). Tudíž vyfláknout se na hráče a sehnat pořádnýho trenéra, něco jako Petržela na Bohemce. V naší situaci totiž není nepostradatelný hráč, neexistuje nikdo, bez koho bychom se neobešli. Petrouš na to nemá, zatím to může být tak max. dobrý asistent.
    Bože, dva roky po LM, a takovej propad. Nakopat někoho do koulí a pověsit na ten "obří" stožár před Edenem.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      slaviator     před 13 lety 06.11.2010 02:33 |  
      0 0

      ten stožár má normální parametry, i ta vlajka.... akorát jinde jich je pět vedle sebe a ne jedna osamocená třicet metrů od stadionu

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        Wommi     před 13 lety 06.11.2010 09:07 |  
        0 0

        ..myslim zaplatpanbuh za tu vlajku,..ale o kvalite slacistickeho managementu svedci to, ze vlajka je tam, a nikde o tom ani radku...vzdyt to byla jedna z podminek bojkotu a oni o tom nenapisou nkde ani alovo..chapu, maj jine problemy a vic nez dost:)..ale v krizi proste clovek musi umet uplast z hovna bic!!!

        ..jinak k petrousovi a hracum, nejak mi to neda ale myslim, ze proste ty sestavy nedela podle jen svyho presvedceni,..myslim, ze do toho stale mluvi "jarolim" (at uz mysleno on, jeho muzi, agenty, apod.) a nebo vedeni, protoze pokud maj blbe napsany smlouvy s hraci, tak je to jediny donucovaci prostredek, jak s temi hraci manipulovat..treba trapp, psalo se ted o nem ze ma vuci sk pohledavky a remca, no tak co udelam,..nebude hrat, tudiz se nemuze prodat, nebude mit premie za hru, apod.

        ..jak uz receno, je az k placi, jak muzstvo, ktery hlavne hralo peknej fotbal (a vyhralo ligu a dostalo se do LM) se behem dvou let propadlo do takovejch hoven...a slavia je na pokraji propasti, v prdeli,...a tri hlavni vinici tohoto propadu jsou v pohode.
        I kdyz je to velka chyba vedeni (rosen a dolezal), osobne velmi zazlivam tento sjezd do pekel jarolimovi, protoze to co se z nej stalo, to je hnus!

        • Re: Slavia - Jablonec 0:3

          quelhar (admin)     před 13 lety 06.11.2010 11:38 |  
          0 0

          No nevim, ale o vlajce byl clanek na oficialkach, kdyz se tam povesila. Co vic bys jeste chtel?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      tolsimir     před 13 lety 06.11.2010 10:02 |  
      0 0

      I kdyby na nej pri rozvicce nekdo rval (jako ze Jablonec se rozcvicuje uplne mimo kotel ze ktereho pak ten hlavni pokrik vzesel), tak to prece vubec neomlouva co udelal po tech golech. To, ze neudelal nic neni vubec pravda

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        vavicek     před 13 lety 06.11.2010 10:04 |  
        0 0

        A co opravnuje kotel, aby na něj řval? Nic. Pekhartova reakce byla naprostao adekvátní.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:3

          tolsimir     před 13 lety 06.11.2010 10:07 |  
          0 0

          Adekvatni reakce od hrace, ktery prosel Slavii treba maximalne dve sezony, treba ano. Ale odchovanec by si tohle dovolit proste nemel, tim spis, kdyz o sobe tvrdil jaky je to slavista.. Jaky to rozdil oproti Kalivodovi.

          • Re: Slavia - Jablonec 0:3

            vavicek     před 13 lety 06.11.2010 10:29 |  
            0 0

            Pekhart odchovanec není. A v A tymu strávil jeden rok.

            • Re: Slavia - Jablonec 0:3

              slaviator     před 13 lety 06.11.2010 10:33 |  
              0 0

              A v béčku tři roky (ve 13 přišel ze Sušice, v 16 šel do Spurs). Je to takový diskutabilní, zda je nebo není odchovanec.

              • Re: Slavia - Jablonec 0:3

                vavicek     před 13 lety 06.11.2010 10:53 |  
                0 0

                Jako odchovance beru někoho, kdo přišel do Ačka z mládeže nebo přes Béčko. Pekhart přišel do A týmu z Anglie.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        Wommi     před 13 lety 06.11.2010 10:31 |  
        0 0

        ..hele a co tedy udelal,...?..ja prisel na druhou puli a porad se to tu rozebira, ale nikdo snad poradne nenapsal, co se stalo

  15. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    Viking     před 13 lety 06.11.2010 10:45 |  
    0 0

    1. Nemít Kisela, tak jsme jasně poslední. To jsme to dopracovali když nás nad druhou ligou drží 33-tiletý sparťan.

    2. Po včerejším zápase jednoznačně požaduju, aby ARCIZMRD Karel Jarolím měl doživotní zákaz vstupu do Edenu. Včerejší zápas byl jen vyvrcholením toho, do jakých sraček nás dostal. Takhle zpludrovat klub jediným člověkem se jentak nevidí.

    3. Nadávky do hovad měly včera směřovat na Rosena s Jarolímem. Tyhle kurvy prodali nebo vyštvali do jednoho ty, kteří si s náma včera vytřeli prdel na dvě doby.

    4. Rosene, do prdele, místo lososa v klubovém patře bys měl radši věnovat nějakou zlatku, aby se pískala alespoň rovina.

    5. Po včerejšku vidím více pravděpodobnou variantu, že až do posledních 2-3 kol se bude hrát o záchranu. Zaplaťpánbůh za Brno a Ústí, které ale podává aspoň fotbal, na který se dá koukat.

    6. Ten bojkot kvůli Bohemce byl vlastně o hovně což?:)))

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      Wommi     před 13 lety 06.11.2010 10:56 |  
      0 0

      ...to je zajimavy, s bodem cislo 2 naprostej souhlas,...presne jsem si to na ty tribune uvedomil, ale uplne do mrte!!!..a kdyz si vzpomenu na to, jak v rozhovoru rikal, ze jeho odpovednost byla, ale preci jen malinka, jako trosku, sportovni!!!...kdyby nasili nebylo trestne, tak ho potkat v ty frustraci, asi bych se neudrzel!!!:(..bohuzel

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      vavicek     před 13 lety 06.11.2010 11:02 |  
      0 0

      Ja si pořád myslím, že na jaře bude mnohem lépe. Jarolím je špatný trenér, který měl kdysi štěstí a Petrouš trenér není. Důležité bude, aby přišel někdo, kdo je schopen naučit tým bránit. Jestlí příde někdo jako třeba Levý nebo Beránek, tak půjdeme nahoru.

  16. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 11:01 |  
    0 0

    Mrkněte se na pozápasové rozhovory na slavia.cz (stream, tištěný rozhovor) s LJ. Tady se geny rozhodně nezapřou, úplně stejné glosy, jako když mluvil KJ. Aspoň má KJ jistotu, že mu paní JJ (Jaroslava Jarolímová - to je hustý, že) nezahla jako on jí :-))

    Jinak bych se LJ zastal, pořád je lepší než třeba JČ. Dokáže se aspoň občas rozběhnout a přenést hru. V té naší bídě to je aspoň tak na hranu základu (nebo na orla na Petroušově minci, když se z té sebranky losuje sestava).

    Nejhorší je, že zatímco Příbram nebo Bohemka prostě můžou říci ,,Hrajeme o záchranu, moc od nás nečekejte.´´ a potom hrát aspoň safety-first, tak u nás se musí aspoň část zápasu hrát otevřeně (kvůli jménu Slávie), potom dostanou nějaké blbé góly a projedou to. A nakonec po zápase (kvůli jménu Slávie) musí předstírat všichni odhodlání, jak se coby velký klub odrazí ode dna a příště budou tři body. Tak si trochu myslím, že kvůli téhle ,,hře na velkoklub´´ jsme prohráli třeba remízový zápas se Spartou, a našlo by se toho možná víc...

    Všimněte si toho slovního obratu (nejenom ve Slávii) - místo ,,vyhrajeme´´ se říká ,,uděláme tři body´´ - protože v téhle kapr lize se spousta tříbodových výsledků snad ani výhrou nazvat nedá. Popravdě řečeno, kdo si myslí, že třeba za výhru 1:0 je třeba odměňovat třikrát více, než za remízu 2:2? Berte to jako filozofickou vložku, tenhle poslední odstavec. Současné Slávii to může být celkem šumák.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      opicemag     před 13 lety 06.11.2010 11:37 |  
      0 0

      Ad filosofická vložka. Já bych byl pro nula bodů za remízu 0:0. To by myslím spoustu týmů donutilo hrát ofenzivněji. A všude, v LM, mistrovství světa, prostě všude.
      Jinak Jarolím nehrál včera hůře než ostatní, určitě hrál lépe než Hubáček, Hora či Koreš (co ten chlapec včera předváděl, to se jen tak nevidí). O obraně ani nemluvě.
      Ale obávám se, že naše situace se nezplepší, pokud do Slávie někdo nenacpe jen 200 miliónů na pokrytí všech možných dluhů a ještě nepřivedeme nějaké hráče. Včera s Jabloncem se jasně ukázalo, že bez útočníků to prostě nejde. Včera nebyl na hřišti ani na lavičce jediný útočník!!! Jablonec nehrál nějak úžasně, ale když se dostal do šance, tak jí proměnil. My taky nějaké šance měli, ale bez útočníků se fotbal opravdu hrát nedá.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        quelhar (admin)     před 13 lety 06.11.2010 11:40 |  
        0 0

        Ono se hraje tezko, kdyz mas ctyri utocniky zranene a Hlousek, ktery by tam snad taky mohl hrat, na tom jeste neni dobre po zraneni. Ne, ze by vetsina z tech zranenych mela obrovsky prinos pro muzstvo, ale fakt je ten, ze proste uz neni kde brat.

        • Re: Slavia - Jablonec 0:3

          opicemag     před 13 lety 06.11.2010 11:45 |  
          0 0

          Ale i kdybychom měli zdravé útočníky, jaký by v tom byl rozdíl.
          O Naumovi se vědělo, že bude dlouhodobě zraněný, s tím nemohl nikdo soudný počítat.
          A zbývá Standa, Vyhnal, Zákostelský. Ani jeden není schopen (zatím) vstřelit gól. Standa to má již za sebou a ti dva jsou mladí a zatím ani jeden nijak zvlášť nepřesvědčili (i když Vyhnal by nemusel být marný, ale góly narozdíl třeba o Necida či Kadlece nedává).

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        slaviator     před 13 lety 06.11.2010 11:46 |  
        0 0

        nebo v první minutě by padly na obou stranách goly, "překvapivě" po chybách brankářů ... v první minutě by to bylo už 1:1... a byla by jistota, že nikdo nedostane nula bodů...

        • Re: Slavia - Jablonec 0:3

          opicemag     před 13 lety 06.11.2010 11:53 |  
          0 0

          Tak by to být nemohlo. Protože kdyby to udělal jeden tým první, tak pro ten druhý by to bylo moc velké pokušení to neudělat. A pak by to bylo 1:0. A vyhrávající tým by neměl žádný důvod, proč chtít remízu. Myslím, že na něčem takovém by se kluby těžče dohadovali (Dáme remízu 1:1. Protože kdyby to jeden tým porušil a vyhrál, ten druhý by se asi těžče přiznával, že se na výsledku dohodli a žaloval by ho či co).

          • Re: Slavia - Jablonec 0:3

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 12:36 |  
            0 0

            Neznáš teorii her. Takovéhle dohody se vyplácí ,,většinou dodržet´´. V modelových hrách je nejvýhodnější strategií (realizuje se to v kolech) spolupracovat a podrazit až v posledním kole.

            To znamená, že kdyby se Slávie s Baníkem dohodla na téhle strategii před 3 lety, tak by to oba celky dokázaly klidně hrát 3 roky po sobě, ale příští víkend by to samozřejmě preventivně nezahrál ani jeden - může totiž jít právě o to ,,poslední kolo hry´´, když jsou teď oba nad propastí.

            Hezký by byl model - výhra 3 body (pokud je 1:0, tak jen 2 body), remíza 1 bod, prohra 0 bod. Ale možná by se to obcházelo, že by se zahrálo právě na těch 1:1, aby se zvedla bodová prémie ve hře. Možná by taky šlo udělat pravidlo, že při výsledku 1:0 kope každé družstvo na konci 1 penaltu, to by byla docela sranda.

            Ale asi nezbude než zůstat u stávajícího systému, přeci jen fotbal je konzervativní sport, i když nějaké penalizace výhry 1:0 se snad kdysi před 100 lety zkoušely...

            Motivace tříbodového systému je, aby se oba týmy snažily za nerozhodného stavu rozhodnout, ale stejně to moc nefunguje. Možná dávat za výhru 4 body, to už by třeba mnohým pohlo více směrem dopředu.

            Spíše je to blouznění po včerejším traumatickém zážitku :-((

            • Re: Slavia - Jablonec 0:3

              slaviator     před 13 lety 06.11.2010 12:49 |  
              0 0

              ... nebo za výhru dávat 3 body, za prohru 0. Po remíze penaltový rozstřel - vítěz 2 body, poraženej 0... Než hrát na remízu a nemít nakonec žádnej bod, bylo by lepší rozhodnout co nejdřív a vyhrát...

              na druhou stranu...

              jeden tým povede 3:0, poleví, dá si pak vlastňáka, soupeři pískne rozhodčí pět minut před koncem pencli a v nastavení náhoďákem srovná na 3:3, v rozstřelu bude úspěšnější a bude brát 2 body, ten první žádnej...

              ale já bych ti risknul...

              výhra 3 body, výhra po rozstřelu 2 body, prohra a prohra po rozstřelu 0

              • Re: Slavia - Jablonec 0:3

                slaviator     před 13 lety 06.11.2010 12:50 |  
                0 0

                nebo prdlajs, ještě víc zvýhodnit klasickou výhru - takže výhra 3 body, výhra po rozstřelu jen 1 bod...

                • Re: Slavia - Jablonec 0:3

                  PetCC     před 13 lety 06.11.2010 20:31 |  
                  0 0

                  K tomu, aby se nehrálo ne 0:0, 1:0 nebo 1:1 jsem už před pár měsíci jeden návrh udělal. A to ten, že by za sezónu měl každý klub za tyto 3 výsledky plný počet bodů jen 10x (možno snížit) a za každý další zápas s tímto skóre by získal o bod méně.
                  Příklad - když by klub ve 20. kolo bude mít 10 zápasů s těmito výsledky, tak až do konce sezóny by za vítězství 1:0 dostal jen 2 body a za remízy 0:0 a 1:1 by nezískal ani jeden bod.

                  • Re: Slavia - Jablonec 0:3

                    slaviator     před 13 lety 07.11.2010 15:27 |  
                    0 0

                    tak by hnedka si v uvodu zápasu nastříleli dva goly a v pátý minutě by to bylo 2:2.. a boda by za remízu dostali, kdyby vyhrál ten jeden pak, tak by dostal tři.. :))

                    jako nejlepší vidím za vítězství 3 body, za prohru 0. po jakékoliv remíze rozstřel, vítěz rozstřelu 1 bod, poraženej 0... týmy by tak byly nucený hrát ofenzivně, protože hrát na remízu by nepomohlo - vždyt by mohli v rostřelu vyhrát a mít bod, ale taky prohrát a nemít nic... takže by to museli valit na výhru...

            • Re: Slavia - Jablonec 0:3

              EdCable     před 13 lety 06.11.2010 14:49 |  
              0 0

              Kdyz budes hrat se souperem o zachranu, tak otevrit hru by taky znamenalo riziko mu darovat 4 body. Proto nefunguje tribodovy system nijak zasadne lepe nez fungoval dvoubodovy. I kdyz by mozna stalo za drobnou analyzu vysledku, jestli drive bylo remiz vic ci mene, abych tady nekecal.

  17. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    Barlblog     před 13 lety 06.11.2010 11:58 |  
    0 0

    Po dlouhé době jsem se odhodlal.

    Chtěl bych říct jen to, že nejsem rád, že jsem měl pravdu. Nebudu se vyžívat v citacích, "já to říkal", "my jsme to říkali".

    Sportovně jsme na tom špatně. Vypadla nám mladá generace odchovanců, protože jsme s nimi prostě nepracovali. Místo toho, aby dostal šanci jeden, dva a nijak nás to nepoškodilo, momentálně si vybírá daň jejich nezkušenost a nevyhranost, což logicky vede ke strašnému kolísání formy a k typickým českým řečem, že Koreš by nehrál ani ve výběru kanceláře zmíněného diskutéra.

    Jeikož se hasí chyby minulosti, tak si nikdo nevšímá, že se sekají nové. Chaotické nasazování hráčů z mládeže do A-týmu, což je může fotbalově poškodit. Omezování rozpočtu mládeže. Což je krok hodný ekonomických analfabetů v jejichž době žijeme. :-)

    Šetřit by se mělo primárně na těchto hráčích: Vlček, Vomáčka, Lukáš Jarolím, Hubáček, Jaroslav Černý.

    Se všemi ostatními lze pracovat. Nechci se dočkat toho, že si zatleskáme k odchodu Dembeleho a Ragueda, oslavíme vydělané + ušetřené peníze a zbydou nám tu nezměnitelní, pomalí a bohužel fotbalově nevyužitelní hráči. Jen když se ušetří...

    Tím jsem chtěl poukázat na starou pravdu, že v krizi více než kdy jindy platí: "Dvakrát měř, jednou řež".

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      Jiri1     před 13 lety 06.11.2010 12:23 |  
      0 0

      Zdravim, napsal jste to podle meho temer presne , jenze co dal a co se smlouvama hracu , ktere bezi a maji bezet jeste treba par let a co s jejich platy , ktere v prumeru cini pres 2.5 milionu rocne , zkuste se zbavit takoveho hrace bez vyrovnani, na arbitrazi Va vynesou , jiste posunete to cele treba o pul roku , ale presne pisete vyplatis e to. Pro mne vrchol drzosti predstavuje v kontextu s predvadenymi vykony vyrok Vlcka , ze je vlastne vse v poradsku a ze jich je malo.. Ja osobne bych se zbavil temer vsech, protoze mily Stando podobne hrace jako ty majdu za polovicni penize a jeste budou bojovat , aby si flek udrzeli, pryc je totiz doba , kdy mancafty nabizely 2 melouny rocne a vysoke premie vseho druhu, treba za to, ze jsi vysedel dulek na stridacce a pokud se nam podari zbavit tohoto tzv. skveleho tymu a privest par sikovnych a hlavne srdcovitych hracu, tak ti garanrtuju, ze na tom neprodelame. A ani rozhodci to neovlivni . A argument , ze neberete pravidelne , znam tym, ktere letos napodzim nevideli ani k. a hraji jak o zivot.

  18. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    FrancoisMerlin     před 13 lety 06.11.2010 13:14 |  
    0 0

    Žene se klub do záhuby. Při nastoleném trendu pokus-omyl určitě ano. Jediné co funguje a výsledky to prokazujou, je mládež. Tak se omezí.
    Cizinci jsou pro současný fotbal nutností a přinaší do národních fotbalů pestrost a jiné fotbalové pojetí. Sparta by byla bez Wilfrieda a Kweukeho asi tam, kde jsme my. Skauting Slavie dokázal vytypovat dobré hráče, ale ty neprisli, protoze dostali prednost zkuseny legionari, kteri prisli dohrat karieru. Skauting se rusi a cekaji nas zase prichody neoverenych playeru od uplatnych agentu, jeden z duvodu tak kde jsme.
    Po lednovem vyprodeji nam v tymu zbytou drahy hraci, ktere se nepodarilo udat, lazari, nezkuseny mladici, navratilci z Hlucina a David Hubacek. Bohůžel tato sestava jiste nebude stacit na 1. ligu a myslim si, ze druha liga bude docela orisek. Ale derby budeme hrat tak jako tak :-). Myslim si, ze i s beckem Sparty budeme mit velky problemy.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 22:36 |  
      0 0

      Ano, ovšem je otázka, jestli ten (údajný) pětinásobný růst mládežnického rozpočtu ze 6 mio ročně na 30 mio ročně přinesl také pětinásobný efekt. Šetřit se musí asi všude, ale obecně by mělo platit, že mládež je prioritní oblastí, kde by ty investice měly být stabilní a dostatečné.

      Ke skautingu (sledování hráčů na Slovensku sem pochopitelně neřadím): Ano, skauting má smysl, ale největší perspektivu má pro nás na Balkáně než v Africe nebo dokonce tlouštíkovské Brazílii. Oddělení skautingu mělo zůstat, ale měl by to dělat někdo povolanější než zasloužilý (byť velice kvalitní) trenér Cipro. I v dorostu teď vyčnívají Marič a Krasniqi, tak to asi nebude náhoda.

      Všichni samozřejmě víme, že fatální chybou během let mistrovských bylo vytrejdování tehdejšího béčka, čímž se zlikvidovalo přirozené doplňování týmu zdola. Teď na to budeme doplácet ještě v příští sezóně.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        slaviator     před 13 lety 07.11.2010 12:58 |  
        0 0

        Souhlas, scoating měl smysl, na Balkáně, ale klidně i ve východní Evropě (Rusko, Bělorusko, Ukrajina, Pobaltí) a klidně bych si uměl představit i Dálný východ, jsou tam šikovní čutálisti (Japonsko, Korea). Ale Balkán a východní Evropa by měly být prioritní.

  19. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    slaviator     před 13 lety 06.11.2010 14:18 |  
    0 0

    dneska Hlučín tři červený karty, Vaněk už v prvním poločase "za urážku sudího" - ehm, to mu jako Vaněk řek, že je to černá p...a?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      bongor     před 13 lety 06.11.2010 14:39 |  
      0 0

      Jestli je Pekhart odchovanec,když přišel ve 13 letech?Určitě je.O to horší je,že se z něho stal namyšlenej hlupáček,což předvedl teď v Edenu.Že umí kopnout do míče na tom nic nemění.Tady ho někdo postavil na úroveň Poboráka.Má plnou pravdu.Mně osobně vaděj takový rádobyborci víc než třeba Řepka ze Sparty.Poborský s jeho "že takové mužstvo jako máme my nepatří do ligy",Brabec s jeho vlezdoprdelismem sraltě a teď tenhle exot z Jablonce,který se vysmívá našim fandům,Do stejné branže patřil třeba letenský Matušovič,sparťani se s ním nikdy nesmířili a taky tak dopad.Doufám ,že něco podobného potká i tohoto bývalého slávistu.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 22:40 |  
        0 0

        Mě Brabec nic neudělal, Tobě ano? Krachnul mu klub (možná 2x), tak se šel zajistit. Postupoval bys na jeho místě jinak?

    • Re: FC United of Manchester

      Barlblog     před 13 lety 06.11.2010 16:38 |  
      0 0

      Ale má, chce to jen trochu odvahy.

      Mě se zdá snaha vybudovat nový klub hezká, ale mnohem radší bych vybíral peníze na odkup akcií SKS. To realizovatelné je. Kdyby se udělala kampaň alá Desítka pro domácí a podařilo se sehnat zapalené sponzory(podnikatele) + rozumný ekonomický příspěvek ve výši minimálně 1000Kč, pak bychom mohli mít v relativně krátké době, během jednoho kalendářního roku, desítky milionů Kč.

      Pokud bychom to postavili na anglickém právním modelu sportovních fan. družstev a počkali na převzetí, od nějakého externího subjektu, pak bychom v rámci prodeje klubu mohli získat nezanedbatelné procento.

      Chce to jen chtít a né na tyhle návrhy odpovědět, že to nejde. Ale taky co jiného čekat...

      • Re: FC United of Manchester

        Wommi     před 13 lety 06.11.2010 16:45 |  
        0 0

        ..ja jsem neco podobneho navrhovalo v souvislosti s tim, ze kdyby se udelalo druzstvo fanousku a shromazdilo cca 100 mio. dalo by se jednat s ENICem o odkoupeni jejich pohledavky vuci klubu, mozna by je to zajimalo a navic by treba mohli prodat pohledavku za mene penez, a pote by druzstvo svoji pohledavku uplatnilo vuci SKS a idealne by vstoupilo do spolecnosti. Myslim si, ze v dnesni dobe, kdy je SKS ve stavu v jakem je, tato castka by mohla odpovidat docela vysokemu procentualnimu vlastnictvi klubu.

        • Re: FC United of Manchester

          Markus     před 13 lety 07.11.2010 09:56 |  
          0 0

          100 mega od fanoušků? Kdysi jsem se zůčastnil akce Fans for Kresta, přispívalo mnoho bohatých lidí motajících se kolem motorsportu, ve výsledku to stejně nestačilo ani na jednu sezonu ve světové rally a zachránila to až medializace a přilákání sponzorů. Vybral se jen zlomek částky, o které mluvíš. Co si pamatuju, běžní fandové rally přispívali do litru. Z toho mi vychází, že by museli přispět asi tak 100 tisíc věrných fanoušků Slavie :) Navíc tehdy o šlo podporu jednoho sportovce, bylo to osobní. Je třeba si uvědomit, jako formu společnosti má v moderním světě fotbalový klub. Už to není amatérský sportovní klub, ale profesionální firma a tak je třeba k věcem přistupovat. Včetně toho, co platí v celém byznysu. Motivuje se penězi, podílem na zisku, růstem kvalifikace ... Na nějaké věrnosti klubu apd. se už dávno nehraje, konvence jsou v hranicích daných profesionálním přístupem, nic víc.

      • Re: FC United of Manchester

        slaviator     před 13 lety 06.11.2010 18:46 |  
        0 0

        lepší model je spíše Barcelona nebo Real... než ten anglickej :)

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      Wommi     před 13 lety 06.11.2010 19:56 |  
      0 0

      ...ja tedy nevim ale proc by mohli byt slavisti nasrani z rozhovoru s pekhartem pred zapasem,...muj jediny dojem byl, ze je mu moc lito ze byl odejit ze slavie...tedy spis nez nesranej jsem s nim citil, notabene tim spis, kdyz jsem mel i drive zpravy o tom, jak pekhart mel hodne slozity vztahy v kabine zejmena s KJ.

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 20:08 |  
      0 0

      Jsem rad ze se to uz zacina vysvetlovat, mezitim se rozbehl kolotoc proti fanouskum co si to vubec dovolili. Jsem z toho celej den nejakej zklamanej ( samozrejme v ramci mezí ) . Jestli je to cele jenom nedorozumeni budu jenom rad, a veril bych tomu ze nedorozumeni to je , jak jsi napsal Tomas je opravdu mladej a kazdemu obcas rupnou nervy. Osobne me vic nastvalo oslavovani prvniho golu nez gestikulace ke kotly. Čekam verejnou omluvu fanouškum Slavie a vse bude ok.

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        spojka     před 13 lety 06.11.2010 20:21 |  
        0 0

        Já naopak myslím, že teď už každému musí být jasné to, že Pekhart opravdu h....o je a ke všemu ještě prolhané. Po zápase brečí do novin, lže o tom, že směrem k fandům žádná gesta nedělal a nic neřval. Přitom už i v televizi byly vidět záběry, že po gólu toho druhého burana směrem ke kotli gestikuluje a pořvává. Totéž mimochodem zopakoval i po zápase.

        Nedorozumění to tedy není, moc dobře věděl, co dělá a ty jeho smsky jsou jen zoufalou snahou to nějak okecat.

        Měl možnost do novin říct, jak to skutečně bylo. Jenže to by de facto přiznal, že je to, co na něj lidi křičeli. Od takového duševního mrzáka se omluvy nedočkáme.

  20. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 06.11.2010 19:04 |  
    0 0

    V ostrave dobra atmoska, co? pyro nepatri do rukou fanousku ani policajtu...:-)

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      slaviator     před 13 lety 06.11.2010 19:10 |  
      0 0

      nastavení 22 minut.. :-))

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        DKNL     před 13 lety 06.11.2010 20:08 |  
        0 0

        Tam je snad válka !

        • Re: Slavia - Jablonec 0:3

          DrFe1     před 13 lety 07.11.2010 13:53 |  
          0 0

          Něják nechápu co se tam děje. Proč se část kotle pere před stadionem namísto fandění při zápase ? To je nějákej protest proti něčemu ?

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      mart     před 13 lety 07.11.2010 11:59 |  
      0 0

      Ano, prave sem to docet, a vidim to podobne. Kdo by to byl rek, ze nam jednou bude neco vysvetlovat Honza Berger..., ale asi neni daleko od pravdy.
      Jest k tomu pokerovanymu, namachrovanymu frajerovi "z Jablonce". Nemyslim si, ze je traba ho nazyvati hovadem, i kdyz se tak treba chova. Mozna na to proste a jednoduse nema, a mozna mu to jen ujelo. Kdyby se chtel ....(nevim jesti by chtel) neco priucit od tech anglanu, tak at se podiva na MOTD za vcerejska (BBC1). Mozna, ze az uvidi jak se chova Séamus Coleman (i kdyz podle jmena nejspis ircan), tak se mu trosku rozsviti (mozna ne?). A to navic ten kluk byl v Blackpoolu jen na rok na hostovani.
      Jo, lide sou ruzne....

    • Re: Slavia - Jablonec 0:3

      DrFe1     před 13 lety 07.11.2010 14:07 |  
      0 0

      Zajímavý rozhovor, díky za odkaz

      • Re: Slavia - Jablonec 0:3

        bongor     před 13 lety 07.11.2010 16:48 |  
        0 0

        No zajímavý to je.A kdo by to do něj řek.Je to jen sparťan,ale má z80% pravdu

  21. Re: Slavia - Jablonec 0:3

    Viking     před 13 lety 08.11.2010 08:01 |  
    0 0

    Na vedení nadávejte, ne na Pekharta. Ten jenom jinými slovy řekl, že není rád ve Slavii, protože to někdo poslal do piče...