Fortuna liga

Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

Do druhé poloviny Gambrinus ligy Slavia vstoupí v pátek v 18:15. Do Edenu přijede Ostrava, utkání můžete sledovat na kanálu Nova Sport.

Slavia a Baník Ostrava. Jednoznačně dvě největší překvapení dosavadního průběhu Gambrinus ligy. Někdejší aspiranti na příčky nejvyšší hrají pouze o záchranu. Slavia je přitom o jeden jediný obdržený gól "lepší" než její páteční soupeř.

"Víme, že musíme nad Baníkem vyhrát a poskočit v tabulce. Každá příčka směrem nahoru je před zimní přípravou důležitá. V naprosto stejné situaci je ale i Baník a o to větší náboj bude utkání mít", říká před utkáním Michal Petrouš.

Do utkání jistě nezasáhnou Naumov, Vlček, Vyhnal a Janda. Nenastoupí ani Hloušek, který nechce uspěchat návrat na ligové trávníky. Ke zraněným přibyl i Petr Janda, naopak Jan Zákostelský je v pořádku.

Vstupenky na utkání se prodávají na jméno.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Zlámal - Kaufman, Čelůstka, Koubský, Hubáček - Hora, Belaid, Jarolím, M. Černý - Kisel - J. Černý

Komentáře (88)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

    ElvisPresley     před 13 lety 11.11.2010 01:57 |  
    0 0

    Kaufman na místo Jandy, Janda na místo Hory....

    • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

      Kunetice     před 13 lety 11.11.2010 07:27 |  
      0 0

      Kdo konečně posadí hubu???
      Je vidět že petroš byl kojen KJ.

      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 11.11.2010 19:11 |  
        0 0

        Až tady bude na konci podzimu statistika odehraných zápasů a zejména pak odehraných minut, obávám se, že Hubáček bude na prvním místě :-((

  2. Trapp

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.11.2010 12:43 |  
    0 0

    viz clanek na idnes. Situace kolem trappa me mrzi. Byt to neni buhvijaka hvezda, je to poctivej hrac, kterej bojoval a zejmena na stoperu byl spolehlivej.

    • Re: Trapp

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 11.11.2010 12:51 |  
      0 0

      K tomu článku, 23 hráčů áčko, 15 béčko se mi jeví dobře (týmy se koneckonců mohou leckdy prolínat), ale i spousta našich tzv. "zdravých" klubů jich určitě bude mít pod smlouvou více. Nezapomínejme, že pod smlouvou jsou i někteří talentovaní dorostenci.

      • Re: Trapp

        Jiri1     před 13 lety 11.11.2010 13:23 |  
        0 0

        Zdravim , smirte se s tim, ze nejen Trapp, Ragued, J Cerny, M. Cerny , Kisel uz tady na jare nebudou , takova je proste realita , kterou muze posunout jen vyreseni kauzy Enic, tim padem navrat nekterych sponzoru, odchod Tomasove atd. Utkani s Ostravou bude proto vice mene rozluckove a bude posledni domaci mozna i pro kouce Petrouse, presto ze Platil deklaroval neco jineho, ale v klubu ma slovo nekdo jiny , kdo si preje prichod silnejsiho kouce s perspektivou dalsich sezon.Utkani s Ostravou bude zvlastni , oba tymy nevideli premie dele nez pul roku, oba tymy meli v lete uplne jine ambice a oba tymy projdou v zime ocistnou kurou at si tomu rika Platil , jak chce.Opatreni na utkani ze strany poradatelu nebudou zadna , na budovani mobilnich zabran ci oddelenych sektoru nejsou penize , na sekurity az od zacatku zapasu,coz je velke novum, stadion bude pruchozi, do Prahy bude a to slovo je doslovne 200 C hacharu s kartou fandy, zbytek bude defakto tvrde vyhosten.......Bohuzel , ani Platil ndokaze rict vse natvrdo a tak je mozne, ze Slavii vidime doma naposled, podle kuolarovych zvesti se zatim nedari najit noveho majitele ani sehnat prachy na dluh Eniku. Cast byvalych Slavistickych reneru bude zrejme delat pro byvale Slavisty v jinych klubech a to nejen bafici , ale i treneri. Presto do Edenu zrejme pujdu jako ve stredu, kdy vyhrali nad Viktorkoua budu vychutnavat policejni manevry , ktere rozjede Pazska Policie proti najezdnikum ze Slezka.

        • Re: Trapp

          DrFe1     před 13 lety 11.11.2010 13:58 |  
          0 0

          Slávia doma naposled, to jako že půjdeme na Strahov ?

    • Re: Trapp

      quelhar (admin)     před 13 lety 11.11.2010 13:31 |  
      0 0

      Jaka situace kolem Trappa? Penize nedostava nikdo a jen manazer Trappa to rekl na plnou hubu. Jinak nrni zadny rozdil mezi nim a ostatnimi hraci.

      • Re: Trapp

        Jiri1     před 13 lety 11.11.2010 13:51 |  
        0 0

        zdravim, to je oficialni verse, ta druha rika , zwe v kabine jsou hraci, kteri maji i dalsi penize a hraci , kteri jsou vytipovani k odchodu a tam je s vyplatami problem, nekdo to resi shanenim jineho angazma , nekdo utrpne ceka , jak to dopadne a nekdo dela legitimni tlak a chce hrace s kontrektu vyvazat.

        • Re: Trapp

          quelhar (admin)     před 13 lety 11.11.2010 14:04 |  
          0 0

          Nevim, jestli nehraje zrovna kvuli tomu. Pote, co se Celustka presunul na stopera, je stoperska dvojice pomerne jasna a stabilni a Trapp se do ni nevejde, ve stredu zalohy se dava sance zase Belaidovi s Jarolimem. Abych rekl pravdu, tak me nenapadlo, ze by Trapp (ktery je navic lehce zraneny) nehral kvuli penezum.

          • Re: Trapp

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.11.2010 15:38 |  
            0 0

            myslim ze je lepsi nez celustka s koubskym.. viz jejich desivy vykony proti jablonci a jejich nasazeni proti zizkovu.. to mi neprijde normalni

            • Re: Trapp

              opicemag     před 13 lety 11.11.2010 17:00 |  
              0 0

              Zvlášť Koubský je hrozný. Vždyť on má skoro 2 metry a nevyhraje jedinou hlavu. A rychlý také není. K čemu pak je?
              Jo, občas ohrozí branku soupeře po rohu/standartce. Trochu málo na obránce.

          • Re: Trapp

            Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 19:23 |  
            0 0

            já bych řekl že Trapp je z našich stoperů nejlepší. co se týče rozehrávky i bránění.dokáže vyjet a založit akci narozdíl od nakopávaných balonů od Čelůstky

        • Re: Trapp

          Jiri1     před 13 lety 11.11.2010 14:06 |  
          0 0

          Dobra ironie , proste neni sam kdo nadava , nebo kde manazer podnikl proti klubu urcite kroky, patri do okruhu hracu , kteri chteji z klubu odejit a kteri dejme tomu maji financni problem,

          • Re: Trapp

            bongor     před 13 lety 11.11.2010 15:24 |  
            0 0

            To se dalo čakat,že za tím náhlým poklesem,nebo spíš pádem výkonnosti bude něco jiného než ztráta sportovní formy.S tím neudělá nic žádný trenér,kromě toho renomovaný trenér do klubu s těmito problémy nepůjde ani náhodou.Vypadá to vážně na ten Strahov a dojde na moje slova,že se klidně může stát,že se nám v Edenu usídlí
            rumun,zatímco se bude na Letný budovat "Národní"stadion za peníze daňových polatníků.Slavii a slávisty čekají těžké doby.Jsme na to zvyklí,nic nového pod sluncem.Jenže tentokrát to zavinili nějací pseudoslávisti,co si narvali šrajtofle a hurá někam do Karibiku.Potřebovali by pořádně nakopat.

            • Re: Trapp

              SKS70     před 13 lety 11.11.2010 16:07 |  
              0 0

              Já tomu nevěřím. Letná nemá dispozice k tomu, aby tam stál Národní stadion. Zase na druhou stranu nevěřím tomu, aby Tipsport vypsal tu sázku na Strahov, kdyby neměl nějaké zákulisní info. Toho Doležala nám byl čert dlužnej. Tady je vidět, že i s. Hašek naní zase tak úplně čistej, kdyby ano, mohl by si Doležala vzít zpátky na svaz, když ví, co to je zač? Jsme v hajzlu, já osobně si na to zvyknout nemůžu.

              • Re: Trapp

                Khadgar     před 13 lety 11.11.2010 16:11 |  
                0 0

                Ta sázka byla po pár dnech stažená, takže...

                • Re: Trapp

                  SKS70     před 13 lety 11.11.2010 16:14 |  
                  0 0

                  to nemuselo ale být kvůli tomu, že by se to nezakládalo na pravdě, stačilo třeba to, že na tu sázku byl "nálet"

                  • Re: Trapp

                    Khadgar     před 13 lety 11.11.2010 16:21 |  
                    0 0

                    Protiřečíš si. Pokud by měl Tipsport tak dobré info, že se něco bude dít, tak tu sázku nemusel stahovat. Obzvlášť když 100% sázek bylo na setrvání v Edenu. Nálet na to nebyl. Spíš to byl krok ke zviditelnění, protože to je věc, o který se logicky všude napíše. Těch X tisíc je pak nemusí trápit.

                    • Re: Trapp

                      SKS70     před 13 lety 11.11.2010 16:31 |  
                      0 0

                      já jsem myslel, pokud by byl nálet na Strahov, na co se ve skutečnosti sázelo nevím

      • Re: Trapp

        vavicek     před 13 lety 11.11.2010 16:04 |  
        0 0

        A co je teda tohle?

        "Někteří dostali jen část dlužné částky. Petr ani to."

    • Re: Trapp

      Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 21:07 |  
      0 0

      souhlasím s tebou.Trapp je poctivej hráč kterej nechá vždycky na hřišti všechno

  3. Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

    Wommi     před 13 lety 11.11.2010 17:34 |  
    0 0

    ..i kdyz je mi lito trappa, ze mu slavie nedava penize, jeho manazera bych nakopal a pokud bych nekdy mel slovo v edenu, tak tedle manazer by mi nesmel pres prah!..kazdej manazer podira ty svy ovecky jak muze, kdyz se slavka topila v penezich, rozhodne bych se nedivil, pokud on by rozhazoval Kj apod. jablicka, jak by moh..a ted, kdyz je slavie v kreci, tak si do ni pekne kopne!!!

    • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

      spojka     před 13 lety 11.11.2010 18:46 |  
      0 0

      Přesně tak. Pokud má Rosen nějakou hrdost, tak tenhle křivák by měl mít ve Slavii utrum a jeho hráči taky.

      Trappa mi líto rozhodně není. Proč by mi taky mělo být líto člověka, který se přímo podílí na té bídě, kterou Slavie poslední měsíce předvádí? Vždyť ten člověk hrál zoufale už v době, kdy plat dostával. Zoufalá technika, rychlost ani nezmiňuji, s tím jeho kachním způsobem běhu se ani rychle pohybovat nejde. Jeho angažování jsem nepochopil nikdy. Vlastně pochopil - zřejmě provize pro Chovance a Jarolíma.

      Vrcholem je hláška o tom, jak to má Trapp těžší, protože platí leasing na auto, sociálku a ještě se bude ženit. Pokud si tahle plzeňská "hvězda" pořizuje auta, na který nemá, a v 25ti letech si nedokázal během fotbalový kariéry vytvořit nějakou slušnou rezervu, tak má nejen problém nejen v nohách, ale nejspíš i v hlavě.

      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

        Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 19:21 |  
        0 0

        mě by zajímalo co ty jsi za debila! už v předchozích článcích se do Trappa pořád navážíš.copak ti něco udělal?ty když nedostaneš 4 měsíce výplatu a šéf by si z tebe dělal takovou prdel tak by si byl v klidu?já se mu vůbec nedivím a věřím tomu že nehraje hlavně kvůli tomu.jinak si myslím že teď patří momentálně mezi ty lepší který máme a je z našich stoperů nejlepší! a že si proti němu tak zaujatej mě mrzí.každý máme své oblíbence ale tohle je fakt moc.

        • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

          spojka     před 13 lety 11.11.2010 19:31 |  
          0 0

          Místo těch výkřiků o debilech si radši přečti, co píšu, když už tě zajímá, co mám proti Trappovi. Proti Trappovi mám prostě jeho výkonnost, která je od jeho příchodu do Slavie slabá, většinou zoufalá. Že tobě přijde nejlepší, to je tvůj problém. Jiným zřejmě tak dobrý nepřijde, když sedí. Že nehraje kvůli výplatám je jen tvůj výkřik, který není ničím podložený.

          Zaujatý proti němu nejsem a nenavážím se do něj pořád, natolik mě opravdu nezajímá. Píšu o něm snad podruhé.

          Trapp evidentně není sám, kdo ve Slavii nějaký čas nedostal výplatu, ale je jediný, kdo posílá agenty brečet do novin o svatbách, sociálkách a autu na leasing.

          • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

            Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 19:46 |  
            0 0

            nic není ničím podložený!a proti Trappovi si zaujatej.na jaře byl naším nejlepším střelcem a to z pozice stopera nebo defendera a navážel si se do něj pořád!a že teď nehraje je na 99% tím že se nebál jako jediný ozvat.navíc ten článek v novinách není od něj.takže pravda může být někde uprostřed...a co vím od známého který má o Slavii skoro vždy dobré informace tak to v kabině žere skoro všechny.nechci ti nadávat do debilů,za to se ti omlouvám ale buďme trochu slušný.

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              spojka     před 13 lety 11.11.2010 19:59 |  
              0 0

              V pohodě, nic se neděje, beru, že jsem to napsal tvrdě, ale ten člověk přišel do Slavie za velké peníze a dostal odpovídající smlouvu (Chovanec z něj sice dělá chudáka, ale ona třeba polovina Raguedova platu bez ohledu na výkony není nějaká almužna). A za to už od svého příchodu podle mě předvádí naprosto neodpovídající výkony.

              A při jeho výkonech vytáhne jeho manažer do novin veškerou špínu, místo aby to řešil standardní cestou, která je na to určená (svaz).

              Jedna věc je ta, že hráč jeho kvalit se tu nikdy neměl objevit (můj názor), a to, že ho sem přivedli a ty peníze mu nabídli samozřejmě není jeho chyba. Ale potom je taky třeba počítat s kritikou. A podle mě je prostě na Trappových výkonech hodně věcí ke kritizování.

      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

        slaviator     před 13 lety 11.11.2010 21:49 |  
        0 0

        Na jak dlouho máš rezervu Ty? Jestli nedostali někteří hráči ještě ani prémie za druhej titul (!!!!!!!!) a od srpna nedostávaj někteří vůbec (!) žádnej (!!) plat, ono to taková sranda nebude...

  4. Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 11.11.2010 18:54 |  
    0 0

    Já bych to zkusil takto: Jaakkola - Kaufman, Koubský (případně Čelůstka), Ragued, Palko (případně J. Černý) - Janda, L. Jarolím, Dembélé, M. Černý - Kisel, Hora.

    Výrok dne: ,,Rukopis trenéra Jarolíma je na mužstvu dodnes patrný. Hra Slavie má nějaké znaky, kterých se můžeme chytit´´ - Karol Marko.

    • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

      spojka     před 13 lety 11.11.2010 19:04 |  
      0 0

      Sestavu bych viděl podobně, snad jen Kisela místo Jarolíma, Jarolíma na lavici a do útoku kohokoliv (třeba Pázlera). A Trappa poslat s béčkem. Povinně.

      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

        Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 19:26 |  
        0 0

        sestava: Jaakkola-Kaufman,Koubský,Trapp,Čelůstka-Hora,Dembele,Belaid,J.Černý-M.Černý,Kisel.momentálně nic lepšího k dispozici není

        • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

          Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 19:49 |  
          0 0

          a hlavně že musíš poznamenat že Trapp musí povině s béčkem.ale nejsi proti němu zaujatej

          • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

            spojka     před 13 lety 11.11.2010 20:01 |  
            0 0

            To už byla jen reakce na rozhovor Chovance. Stejně jako ty nevěříš, že Trapp nehraje kvůli výkonnosti, tak já nevěřím, že Trapp předem nevěděl o tom, co se chystá Chovanec pustit do novin.

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              bongor     před 13 lety 11.11.2010 20:22 |  
              0 0

              Ať je to tak nebo tak,někdy mi to tady připadá jako manželský hádky.Vyčítá se kde co,ale stejně se nic nevyřeší a skuteční viníci,se smějí,až se popadají za břicha ,ztloustlý z peněz Slavie.
              Ten Chovanec by se měl Slavii vyhýbat obloukem a jestli má naše prevoschoditelstvo nějaký zbytek cti,tak by ho měli vygumovat.
              Ono už to jeho jméno je podezřelý.....

              • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                spojka     před 13 lety 11.11.2010 20:26 |  
                0 0

                Tvoje podezření je oprávněné, jsou to bratranci :-)

                Bohužel skuteční viníci jsou opravdu jinde - viz Pedrův příspěvek pod dalším článkem. Jenže uhodit dotazem přímo na svazáka Doležala, na tom žádný pisálek jaksi nemá zájem.

                • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                  slaviator     před 13 lety 11.11.2010 23:30 |  
                  0 0

                  ad 1) jsou to bratranci, ale rádi se nemaj

                  ad 2) jasný, za všechno může zlý Doležal, a hodný Rosen tomu musel s hodným Jarolímem přihlížet...

  5. Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 11.11.2010 19:10 |  
    0 0

    Jak by asi náš team komentoval Míra Bosák?

    1) David Hubáček má k modernímu levému krajnímu obránci blízko asi jako tučňák patagonský k předsedovi Valného shromáždění OSN.

    2) Ragued - ten, než by kopnul míč směrem dopředu, to radši oběhne náměstí.

    • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

      spojka     před 13 lety 11.11.2010 19:37 |  
      0 0

      Je na stoperu výrazně lepší, než Čelůstka nebo Koubský? Není.
      Je v záloze výrazně lepší, než Ragued nebo Dembelé? Není.

      Po tomhle rozhovoru by si v áčku už rozhodně kopnout neměl. A to bez ohledu na výkonnost.

      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

        Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 19:51 |  
        0 0

        a zase se k tomuto musíš vyjadřovat!nemůžeš to nechat bez povšimnutí. je na stoperu lepší než Čelůstka a i Koubský a v záloze je fotbalovější než Ragued(stačí se podívat do statistiky danej gólů)

      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

        vavicek     před 13 lety 11.11.2010 19:54 |  
        0 0

        Trapp je rozhodně lepší defenzivní záložník než Jarolím. Ragued ani Dembele moc nehrajou. Nicméně je celkem jedno, kdo z nich bude hrát. Hra zůstane chaotická tak jako tak.

        • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

          spojka     před 13 lety 11.11.2010 20:04 |  
          0 0

          O tom, že je Trapp lepší než Jarolím, jsem nic nepsal. Tady bychom se shodli. Ragued ani Dembelé sice moc nehrajou, ale fotbalově jsou úplně jinde než Trapp. Ano, hra zůstane chaoticka tak jako tak.

          • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

            Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 21:06 |  
            0 0

            každý na to máme jiný názor ale Trapp je fotbalově jinde než nějakej Ragued.Dembele je fotbalovej a věřím že něco dokáže.a o Jarolímovi asi nemá cenu psát

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              spojka     před 13 lety 11.11.2010 21:25 |  
              0 0

              Jestli fakt myslíš vážně to, že Trapp je fotbalově jinde (vejš) než "nějakej" Ragued, tak vážně nemá smysl se o tom dál bavit. Pokud tedy nemyslíš jinde jako níž.

      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 11.11.2010 20:53 |  
        0 0

        Chovanec by si kopnout neměl to máš recht. Místo zmíněných obránců a záložníků by občas mohl naskočit Petr Trapp, ten hraje srovnatelně s nimi :-))

        • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

          spojka     před 13 lety 11.11.2010 21:14 |  
          0 0

          Pokud bude hrát srovnatelně s nimi, ať hraje. Problém je v tom, že toho za celou dobu svého působení ve Slavii nebyl schopen. A to ani v době, kdy měl peníze na účtu včas.

          • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

            Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 22:56 |  
            0 0

            a zase ho tady napadáš..

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              spojka     před 13 lety 11.11.2010 23:01 |  
              0 0

              Jak napadáš? Kritika jeho výkonů snad není napadání. Pokud by hrál kvalitně a na úrovni odpovídající nákladům na jeho angažování, tak by se trvale prosadil do sestavy - to se mu od jeho příchodu nepovedlo, putoval ze zálohy do obrany a zpátky, byla snaha se ho zbavit (jenže nikdo nechtěl zaplatit tutéž cenu, kterou za něj zaplatila Slavie). To podle mě není ukázka nějaké kvality.

              Už mlčím.

              • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 23:07 |  
                0 0

                a kdy se ho chtěli zbavit?KJ na začátku minulé sezony a on sám do Sparty nechtěl co vím a za měsíc už hrál stabilně.že se pak přesunul na místo stopera kde nás po odchodu Suchýho tlačila bota a on se jevil jako nejlepší alternativa s tím už nikdo nic neudělá.pak dával i góly.neříkám že je to nějakej výjmečnej fotbalista ale co tady o něm píšeš je jen kritika na jeho hlavu.jak už jsem psal i po nějakých zápasech i po zápasech který se mu fakt povedli,tak si tady na něj nadával.jak jsem už jsem psal,každý tady máme své oblíbence.

                už taky mlčím.jestli jsem tě nějak urazil nebo něco takovýho,tak se ti omlouvám.nemyslel jsem to tak zle.ale v tomhle se ho musím trochu zastat.

                • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                  spojka     před 13 lety 11.11.2010 23:19 |  
                  0 0

                  To je v pohodě, nic se neděje.

                  Každý máme svoje oblíbence, přiznávám, že Trapp mezi moje nikdy nepatřil, protože ani v Plzni jsem ho nikdy neviděl zahrát tak, abych si přál ho vidět ve Slavii. Navíc jsem na tyhle plzeňské posily (Trapp, Jarolím) víc alergický, protože pokud vím, tak přicházely za naprosto šílených podmínek pro Slavii. A ty přestupové částky by jen potvrzovaly nesmyslně vysoké platy, které měli ve Slavii tyhle hráči dostávat.

    • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

      Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 19:52 |  
      0 0

      souhlas.

  6. Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 11.11.2010 20:51 |  
    0 0

    Chudák Trapp, jeho manažer si trochu pustil pusu na špacír a on to tady dostává ze všech stran. To jako věříte více tomu sedmilháři z vedení? Něco si mohl tenhleten Chovanec odpustit, ale co se dá dělat. To by mě taky zajímalo, zda si vedení odložilo výplatu.

    Taky mě štvou ty výmluvy na Tiraspol. S tou loňskou výkoností bychom bez Tafatova laps(us)u holt vypadli o předkolo později a všechno by bylo stejné.

    Dříve se říkalo: ,,Ještě jeden Nejedlý a už bysme nejedli.´´

    Teď bych řekl: ,,Ještě jeden Mirek Platil a už bych se nedoplatil.´´

    • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

      Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 21:05 |  
      0 0

      já bych řekl že Trapp tady dostává konkrétně jen od jednoho pisálka.já s ním souhlasím.nedostat v práci 4 měsíce výplatu tak se jim na to vyseru ať pracuju kde pracuju,ať hraju kde hraju.je v tom bordel,to souhlasím.

      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

        spojka     před 13 lety 11.11.2010 21:20 |  
        0 0

        Kdyby jako chlap řekl: "Plat jsem neviděl 4 měsíce, seru vám na to a dávám vás k arbitráži, která tady od řešení těhle případů je", tak neřeknu ani slovo. Ale brečet do novin, vytahovat svatby, leasingy nebo nájmy, to je prostě ubohost.

        Nevidím, že by tu Trapp něco dostával nebo schytával. Pokud tobě přijdou jeho výkony ve Slavii kvalitní, je to tvůj názor. Podle mě hraje už od svého příchodu špatně.

        A pokud věříš Chovancovi, je to tvoje věc. Nakonec věřit se dá čemukoliv, ty pisálku :-)

        • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

          slaviator     před 13 lety 11.11.2010 21:53 |  
          0 0

          kdyby nás dal k arbitráži, tak bys zase psal, že dávat k arbitráži tým ve kterým jsem, se nedělá...

          • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

            spojka     před 13 lety 11.11.2010 21:57 |  
            0 0

            Jak nedělá... tak jsou tady snad nějaký standardní postupy ne? Psal jsem tady snad něco proti dvěma lidem, který to arbitráží řešili? Nepsal. Jenom Trapp (Chovanec) místo na svaz, běžel do novin.

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 22:39 |  
              0 0

              jenže jestli jsem to pochopil dobře tak Trapp několikrát oslovil naše vedení a upozorňoval je na to.a žádná reakce z jejich strany nebyla a jestli jsem to taky dobře pochopil tak se snaží ukončit smlouvu ve Slavii.já bych řekl že lže hlavně pan Platil,když říká do novin že hráčům se dluží vlastně jen platy za dva měsíce.a co vím od známého tak Trapp nemá smlouvu vyšší jak 100 tis.a když to budeme rozepisovat tak třeba nájem v Praze se pohybuje přes 10 tis,odečteme dph,pak několik tisíc zdravotní,sociální a nějakej ten leasing tak budeme na 30 tis.pak když vám nepošlou 4 měsíce výplatu a musíte vše platit tak se tomu vůbec nedivím.ale každý má na to svůj názor a chci vidět někoho z vás že by vydržel z úspor třeba 6 měsíců......

              • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                spojka     před 13 lety 11.11.2010 22:46 |  
                0 0

                Já myslím, že jak dlouho by kdo vydržel žít z úspor, je věc každého z nás a s nějakým Trappem to vůbec nesouvisí. To bychom se zase museli bavit o svatbách, podnájmech a autech na leasing... Kolega to popsal dole velmi dobře. A co se týče Trappova platu, tak já mám zase jiné informace, podle kterých bych si tu tvojí částku musel vynásobit zhruba třemi.

                • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                  Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 22:54 |  
                  0 0

                  jo takže má nakonec možná víc než Ragued:-)
                  ale Ragued přeci za ty prachy jaký má odvádí taky náležitě svojí práci.

                  kdyby neměl nic naspořenýho tak by se tohle všechno začalo dít asi mnohem dřív ne?

                  konec diskuze k tomuto tématu.stejně si každý myslí svý a nakonec s tím stejně nikdo z nás nic neudělá:-)

                  • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                    spojka     před 13 lety 11.11.2010 22:57 |  
                    0 0

                    Mně to vychází tak na polovinu toho, co má Ragued.

                    Souhlas, bohužel to nikdo z nás nevyřeší.

              • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                Khadgar     před 13 lety 11.11.2010 23:03 |  
                0 0

                Pochybuju, že by Trapp šel před dvěma lety do Slavie pokud by měl dostat plat nižší než 100 tis. Můj velmi umírněný odhad je níže, realistický se bude shodovat se spojkou.

        • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

          Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 22:45 |  
          0 0

          tak ty jsi asi jeden z mála komu to tak přijde.každý má své oblíbence.už se nebudeme hádat:-)

          každý má nárok na svůj názor nebo postřeh:-)

      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

        Khadgar     před 13 lety 11.11.2010 22:18 |  
        0 0

        Pokud nedostal 4 měsíce výplatu, tak má nárok na vypovězení smlouvy. Proč to neudělá? Proč to neudělají ostatní hráči ve stejné situaci? Nebude to náhodou v tom, že by si pak museli hledat jiné angažmá a s platem by museli výrazně dolů? A u českého angažmá samozřejmě se stejnou nejistotou výplaty? Hm? Když pan Chovanec říká A, tak by měl říct i B.

        A trochu hypotetických počtů. Kolik může mít Petr Trapp měsíčně, dejme tomu že 180k? Odečtěme DPH, pojištění, leasing, nájem - zbývá přes 100k. Předpokládám, že výdaje na domácnost nebudou polovinou zbývající částky. Petr je u nás skoro 2 roky, předtím měl nějakou mzdu v Plzni. Pokud si z těchto prostředků není schopen udělat dostatečnou rezervu a všechno utratí, tak to není v pořádku. Samozřejmě, nedostat 4 měsíce výplatu je nepříjemné, ale doprdele uvědomte si že výplatu 3 měsíce nedostanou i lidi, který berou třeba 18tis. čistýho. A taky platí nájem, domácnost, děti a po těch třech měsících bez peněz je čeká pracák a hledání nový práce... Takže ať tady někdo z našich fotbalistů nedělá chudáčky, který nemaj pomalu co do huby.

        • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

          Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 22:41 |  
          0 0

          a nebudeme se radši bavit o tom jak to zejtra ti naši kluci budou válet nebo jestli to bude zase propadák jako třeba s Jabloncem?snad se nám podaří taky už zase zvítězit i v lize!

          • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

            spojka     před 13 lety 11.11.2010 22:49 |  
            0 0

            Já bohužel nevidím jediný důvod, proč by to měli "válet" jinak než s Jabloncem. A jediný, kdo se nad tím bude rozčilovat, jsme my.

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              Kouttt     před 13 lety 11.11.2010 22:55 |  
              0 0

              tak teď s tebou souhlasím:-)

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.11.2010 23:58 |  
              0 0

              tak tak.. kazdopadne si myslim, ze hraci nejsou podle vykonnosti, ale podle jinych kriterii.. samozrejme z trappa udelal hvezdu KJ, kdyz se obchod uskutecnil, tak uz ho nezajimal a posilal ho do sparty.. nakonec bych rekl, ze v ty bide trapp nebyl nejhorsi a na stoperu nedelal takovy silenosti jako celustka s koubskym.

        • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

          slaviator     před 13 lety 11.11.2010 23:36 |  
          0 0

          nárok na vypovězení smlouvy, proč to neudělá? třeba proto, že se chce v první řadě domluvit?

          jinak i kdyby měl někdo milion měsíčně, bude si dávat prachy na běžnej účet? nebo si tam nechá nějakou rezervu, aby mohl tři až šest měsíců vyžít, a zbytek buď vloží alespoň na termínovanej účet nebo zainvestuje do podílů nebo akcií? Jak moc je tenhle majetek likvidní? A proč by vlastně to pak měl, když mu přestane čtyři měsíce zaměstnavatel platit, proč by to měl prodávat, pouštět? Vždyť průser je ten, že mu neposílaj plat, a je jedno zda má sto tisíc měsíčně nebo třista... a právě tím spíše, že jestli je rozumnej, tak ty prachy má investovaný a ne uložený na běžným účtu se skvělým úrokem žádná celá nic nic prd...

          • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

            Khadgar     před 13 lety 12.11.2010 00:11 |  
            0 0

            Tak když je teda tak chytrej, tak by měl počítat i s tím, že v české lize se platy opožďují a mohou přijít problémy :P Vždyť to tak měl i v Plzni. Je hezký, že Trappa znáš z Mostu, ale obhajuješ ho špatně.
            Spíš bude háček v tom, že Trapp má přestřelenej plat, takže by v případě vypovězení musel jít s penězma dolů. A nějaká super nabídka ze zahraničí na stole asi taky nebude, protože to by pan Chovanec držel hubu a počkal si v klidu do zimy na arbitráž.

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              slaviator     před 13 lety 12.11.2010 01:09 |  
              0 0

              Jo. Má přestřelenej plat. Stejně jako ostatní hráči ve Slavii. To je omluvou mu neplatit NIC celé čtyři měsíce? A vůbec, jakto že některým hráčům se ještě dluží prémie za obhájenej titul..? :-o

              Ono s opožděným platem se ve fotbale počítat asi musí. Ale aby někomu dlužili nějaký peníze přes rok a půl, nevím nevím. Ale zapadá to do koncepce neplatit dluhy nikomu. A nejlepší bude, že jestli se na Slavii vyhlásí konkurs, tak konkursní správce neuspokojí všechny věřitele a Trapp místo třeba milionu (jestliže nedostal čtyři měsíce ani korunu a jak tu někdo tvrdil, že má 300 měsíčně, tak to je skoro mega a čtvrt dlužná částka!) dostane třeba jen dvě stě tisíc...

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              slaviator     před 13 lety 12.11.2010 01:13 |  
              0 0

              Jinak místo Trappa dosaď klidně další hráče. Ale je zvláštní, že někteří hráči na tom jsou líp, že někteří během těch čtyř měsíců narozdíl od Trappa peníze viděli. A tím teď nemyslím Hubáčka coby klubovýho pokladníka když vybíral prachy od Kisela či Hory za první start, první gól, ... :-)))

        • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

          Gordon (host)     před 13 lety 11.11.2010 23:53 |  
          0 0

          Dekuji za prispevek, kdyz jsem si cetll jak tu nekteri delaji z trappa chudaka, a potom nekdo prohlasi, jak je tezky vyzit se 100 000 ,to si rikam v jake realite autor prispevku zije...
          Prijde mi logicky ze kdyz vim, ze prachy se muzou zpozdit nebo je nemusim dostat nekolik mesicu, tak si budu setrit neco na horsi casy....

          • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

            slaviator     před 13 lety 12.11.2010 01:18 |  
            0 0

            vyžít se dá i s třeba patnácti tisíci, někdo nedokáže vyžít ani s milionem měsíčně. Ale proč by si někdo, kdo má plat XXX měsíčně, měl nechat srát na hlavu když mu zaměstnavatel neplatí čtyři měsíce ani floka a vypadá to, že navíc ani není snaha ze strany zaměstnavatele se domluvit alespoň na splátkovém kalendáři? Ragued bere půl mega měsíčně základní plat plus má prémie 40 tisíc za remízu, 100 tisíc za výhru. A protože nejsou prachy, tak nehraje a ten dluh vůči němu narůstá měsíčně "jen" o půl mega místo o "půl mega plus sem tam nějakej bonus když náhodou bychom bodovali" a Platil ho chce v zimě udat zadarmo. ZADARMO! Místo toho, aby ho udali třeba za tu částku, kterou mu Slavia dluží, tedy aby jeho přestup vydělal na dlužnou částku vůči němu... A jakou asi ale může mít Ragued na druhou stranu cenu, když nehraje a ještě o něm ředitel prohlásí, že ho chce v zimě udat zadarmo... Tak je snad chyba v Trappovi? Nebo v Raguedovi? Nebo ta chyba je někde "vejš"?

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              slaviator     před 13 lety 12.11.2010 01:21 |  
              0 0

              ...jinak jestli je teda správnej hrubej odhad, že Slavie dluží Trappovi cca mega až mega a čtvrt (jestli je pravda, že čtyři měsíce nedostal ani korunu a jestli je pravda, že má 300 tis měsíčně), tak přece kdyby hrál, tak bychom ho za mega a půl až dva v zimě snad udali, a opět, vydělalo by se alespoň na dluh vůči němu. Za kolik ho prodáme takhle? Budeme rádi, jestli "přestoupí" zadarmo někam jinam. No, nebo dopadne jako Erich Brabec.

            • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

              quelhar (admin)     před 13 lety 12.11.2010 09:14 |  
              0 0

              Chyba je v tom, ze jediny, kdo to taha do novin, je Trappuv agent. Vsichni vedi, ze Slavia momentalne nema na vyplaty a mimo jine se ceka taky na to, jake zisky budou ze zimnich prodeju.

              Kdyby byl Trapp jediny, kdo nedostane ani vindru a vsichni ostatni brali platy pravidelne, tak by to byl duvod si stezovat. Ve chvili, kdy nedostava nikdo nic (a jediny, kdo tvrdi opak je Chovanec - jemu se zcela jiste sveruji hraci jinych agentu, jake vyplaty dostaly, to zrovna), tak je to podivne.

              • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                martin (přítel SN)     před 13 lety 12.11.2010 09:55 |  
                0 0

                Tady se dva dny bavíme Trappem, ale bavme se vizí Slávie do budoucna. Co se může stát? Neodstanem profi licenci a budeme hrát ČFL místo béčka, který stejně spadne do divize. To vidím jako nejpozitivnější možný vývoj. Snad poté Slávii prodají někomu, kdo to pomaličku bude dávat dohromady, provní rok ČFL vyhrajeme a postoupíme do II. ligy, kde budeme 2 roky, takže Gambáč ligu zase začneme hrát v ročníku 2014-2015, snad se toho ještě dožiju. Ale bude to klub čistej, pokud to někdo zase totálně nepodělá. Slávie je věčná, ale taky prokletá a ty dva krásný roky si budeme muset vyžrat nějakou pořádnou bídou, jejíž podoba se rýsuje. Rýsuje se ale i naděje, že to dál nepovedou absolutní diletanti, jako nyní.

                • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                  quelhar (admin)     před 13 lety 12.11.2010 10:07 |  
                  0 0

                  To se stat asi muze, ale porad verim, ze tak daleko to nedojde.
                  Spis bych cekal, ze se v zime udela nekolik prestupu, aby se zajistilo preziti klubu minimalne do leta. Mezitim se dokonci minimalizace nakladu na provoz. Acko se udrzi v lize, u becka uvidime, ale ztracene to tam rozhodne taky jeste neni.

                  Behem jara se nejak dohodne vedeni s Enicem, pripadne nekdo majetkove do Slavie vstoupi a pomuze tenhle problem vyresit. V lete se posklada levny kadr z mladych hracu, doplnenych nekolika starsimi, odehraje se sezona ve stredu tabulky a dalsi sezonu zautocime na pohary. No a porad jeste neni vylouceno, ze treba vyhrajeme na jare Ondrasovku a budeme hrat pohary, i kdyz uznavam, ze postup pres Teplice a nasledne Olomouc/Jablonec se nejevi v tuto chvili prilis pravdepodobne. Ale duben je jeste daleko a stat se do te doby muze ledacos.

                  • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                    martyni (přítel SN)     před 13 lety 12.11.2010 10:29 |  
                    0 0

                    Zajimalo by me tedy, jestli problemem slavie je hlavne dluh vuci enicu, ze tedy slavie setri tech 100 mega a proto neplati, nebo se dostala do tyhle zoufaly situace bez ohledu na ten dluh, tedy 100 mega ani nahodou nema a se zaplacenim nepocita a stejne je totalne v haji kvuli hospodareni v predchozich letech.. to by bylo hodne napovazenou.. a svedcilo by to o tom, ze slavii nekdo skutecne vytuneloval nebo hospodaril zcela trestuhodne..

                    • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                      slaviator     před 13 lety 12.11.2010 11:13 |  
                      0 0

                      ENICu se nic platit nebude!

                  • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                    hiker42     před 13 lety 12.11.2010 11:09 |  
                    0 0

                    za slušný peníze odejde leda Míňa do Ruska (Zenit?). zbytek spíš než přestupy budou odchody.

                    jinak to co předvedl Platil ohledně Hocina - to je.. takhle posrat přestup. takhle lhát a pomlouvat hráče.

                    • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 12.11.2010 11:24 |  
                      0 0

                      Presne, to nepochopim.. Ragued je vyborny hrac, pokud ma prilis vysoky plat, nejrozumejsi bylo ho nasazovat, aby se ukazal a pak ho zpenezit.. fakt tohle nechapu, timhle pripravil slavii o spoustu penez.. snizovat cenu vlastnich hracu, to vskutku umime..

                  • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                    martin (přítel SN)     před 13 lety 12.11.2010 12:15 |  
                    0 0

                    Tak to co jsi popsal je ideální varianta, výborné řešení. Tomu ale po posledních událostech neumím věřit, vždyť to vše se dalo řešit dříve a nepodařilo se to.

                    • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                      quelhar (admin)     před 13 lety 12.11.2010 12:24 |  
                      0 0

                      Protoze drive se - jak se zda - jednalo diletantsky a rozhazovalo se, kde se dalo... Ted to vypada, ze mame reditele, ktery nejen mluvi, ale take kona, proto tomu vnitrne stale verim.

                      Viz treba clanek na idnesu - prodejem Celustky a M. Cerneho muzeme ziskat treba az 80M CZK, coz muze zaplatit vsechny dluhy hracum, nekterym jinym klubum, kterym dluzime, a mit financni rezervu na dalsiho pul roku (ted samozrejme nemluvim o platbe Enicu).

                      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                        slaviator     před 13 lety 12.11.2010 12:35 |  
                        0 0

                        Nemáme dluhy jen vůči hráčům. A nemyslím, že by oba šli dohromady za 80 milionů, když je prodáme oba dohromady za padesát, ještě asi budeme rádi.

                      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                        hiker42     před 13 lety 12.11.2010 12:38 |  
                        0 0

                        optimismus je opium lidstva.

                        mě zase, s ohledem na to, co se ve Slavii dělo od ledna 2008, příjde daleko pravděpodobnější, že Rosen a spol. rychle prodají, co se dá (Čelůstka, M.Černý, TJ), utržené peníze šikovně "rozpustí" a pak tradá.

                      • Re: Slavii čeká důležité utkání proti Baníku Ostrava

                        martyni (přítel SN)     před 13 lety 12.11.2010 14:26 |  
                        0 0

                        Reditel mluvi, kona, ale co je cilem jeho snazeni, buhvi.. nemam vudov necemu verit.. jeho ukol je evidentne setrit, tak to dela, jestli je ucelem zachrana nebo likvidace klubu, tot otazka.. treba bylo hlavni padouch dolezal, okradl slavii a rosena a ted se to ostatni snazi zachranit.. no, moc pravdepodobne mi to nezni...Rosen byl hlavni sef i predtim, tedy ma odpovednost a byl to on, ktery platila dosadil.. s jakym ukolem, tot otazka pro Rosena.. predne je velmi nestastne, ze Rosen - jako hlavni postava tyhle tragedie, se slavistickou verejnosti vubec nemluvi.. pokud ma dobre umysly, mel by se k tomu postavit celem a vsem slavistum vysvetlovat.. pak by se mohla obnovit duvera, jinak.. fakt nemam duvod ani chut verit..