Fortuna liga

Statistické okénko - 18. kolo

Po prvním jarním kole a remíze s Brnem je jasné, že Slavii čeká perný boj o záchranu. Proto se budeme na jaře v této rubrice daleko více věnovat týmům, které budou bojovat o setrvání v lize.

Slavia celou zimu věděla, že vstoupí do jara jedním z klíčových zápasů - v Edenu proti patnáctému Brnu. Příprava tak v obou klubech do jisté míry směřovala právě k tomuto zápasu a nutno říci, že Brno se s ním nakonec vypořádalo lépe. Zatímco slávisty viditelně svazovala nervozita a nedokázali se vypořádat s očekáváními, které do nich trenér i fanoušci vkládali, hráči Brna se po patnácti minutách a vstřelené brance uklidnili a zbytek zápasu slávisty velmi trápili. Především rozdíl v tvrdosti a fyzických dispozicích byl markantní - útočníci Slavie se v soubojích prakticky neprosadili, naopak Došek s Rabušicem i střídající Kalabiška obraně Slavie zatápěli daleko více. Po Vlčkově vyrovnání byla jasně vidět snaha slávistů vstřelit rozhodující branku, jenže nervozita a zbrklost způsobila, že daleko nebezpečněji působili hosté. Ti si tak zaslouženě připsali první remízu v lize a zůstávají jen bodík za Slavií. Ta nevyhrála už pátý zápas v řadě. Navíc v odehraných 18 kolech jen dvakrát vstřelila více než jednu branku, a to právě v Brně a doma proti Budějovicím. Čisté konto udrželi slávističtí brankáři pouze třikrát.

Poslední v tabulce zůstává Ústí nad Labem, které prohrálo o víkendu popáté v řadě a na tříbodový zisk čeká od sedmého kola. Na záchranu (tedy na Slavii) nyní ztrácí už pět bodů a pokud brzy nevyhraje, stane se jeho situace prakticky neřešitelnou. Pro Slavii je to samozřejmě dobrá zpráva, protože to znamená, že se pravděpodobně bude prát s dalšími týmy jen o jedno další sestupové místo.

Příčku před Slavií po víkendu okupuje Hradec Králové, který přes prohru odehrál dobrý zápas v Plzni. Hradec na hřišti lídra neměl co ztratit a nakonec byl k bodům možná blíž, než sám čekal. Po závěrečném hvizdu však podle očekávání slavili vítězství domácí a Hradec tak z posledních čtyř zápasů bral jen bod a stejně tak Slavia na něj nyní ztrácí jen bod.

Apropo - vsuvka k Plzni, která vede tabulku. Ta nasadila do základní sestavy tři nové hráče - Neuwirtha, Trappa a Filla, naopak jen na lavici zůstala jedna z podzimních opor Kolář. Ani jeden z noviců nepředvedl zrovna přesvědčivý výkon a o třech bodech pro Plzeň rozhodli až střídající hráči. Můj osobní názor je, že se Plzeň nevydala dobrou cestou, když fungující podzimní tým oslabila o Radu a Navrátila a přivedla tři nové hráče. Proč narušovat něco, co prakticky celý podzim šlapalo jako hodinky?

Bod před Hradcem se nacházejí České Budějovice, které v závěru přípravy zdrtily Ml. Boleslav a o víkendu měly velmi blízko k výhře nad Teplicemi. Zápas s mnoha šancemi na obou stranách nakonec skončil remízou, ovšem Budějovice daly jasně najevo, že mají dobrou formu a bude velmi těžké se před ně v tabulce dostat. A to přesto, že bodovaly po třech prohraných zápasech v řadě. Jejich soupeř z Teplic na tom v tomto ohledu není o moc lépe, z posledních pěti zápasů má jen dva body.

Bodově stejně jako Budějovice, tedy dva body před Slavií, je Příbram, která remizovala s Mladou Boleslaví a mohla dokonce vyhrát, kdyby proměnila některou z dobrých šancí. Branka však nepadla a výsledná remíza byla už čtvrtá z posledních šesti zápasů Příbrami. Ta v 18 odehraných kolech vstřelila jen jedenáct branek, ovšem obranu má jednu z nejlepších v lize.

Do problémů se sestupem se namáčí také Slovácko, které doma podlehlo Bohemians 1905 a na Slavii má náskok jen tří bodů. Moravský klub bývá obvykle doma silnější než venku, jenže poslední čtyři domácí zápasy prohrál. Naopak Bohemians jsou prakticky za vodou, co se týče sestupových starostí. Vyhráli počtvrté v řadě a 25 bodů jim dává slušný klid na práci pro zbytek jara.

Baník vstupoval do jara se silnými vyjádřeními trenéra, ale tvrdě narazil, proti Spartě si prakticky neškrtl a mohl být rád, že inkasoval jen dvakrát. Devatenáct bodů nepřináší do Ostravy kdovíjaký klid. To Sparta vyhrála pošesté v řadě, z toho čtyřikrát venku a dává najevo, že titul je pro ni naprostou prioritou. Její souboj s Plzní může skončit dlouho nevídanými bodovými zisky na konci ligy.

Ve zbylém zápase Jablonec jasně porazil Liberec 3:0 hattrickem Lafaty a spolu s Olomoucí a Boleslaví je teď nejžhavějším kandidátem na třetí místo v lize, tedy poslední, které zajišťuje poháry.

Celkově kolo skončilo bilancí 2-3-3 a padlo průměrných 21 branek.

Komentáře (95)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 12:02 |  
    0 0

    Díky za parádní shrnutí, ostatně jako vždycky ;-)

    Jinak jsem si přečetl tenhle článek http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/102171/svoboda-sedi-na-trech-zidlich-liga-je-neregulerni.html

    A fakt je mi na blití z toho co se v českém fotbale (a vlastně i společnosti) pořád děje. Nemám už vůbec chuť ztrácet s naším fotbale čas. Radši budu sledovat okresní přebor, kterej sice začíná až na konci března a každej druhej rozhodčí je tam podplacenej ale na druhou stranu tam zase o nic nejde, takže si člověk ten fotbal může užít a mnohdy je i lepší než ten ligovej..

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      quelhar (admin)     před 13 lety 01.03.2011 12:19 |  
      0 0

      No jo, Sparticka to ma osefovany natvrdo...

      Jinak k diskuzi o spekulacich o majiteli - viz take novy clanek na Sportu: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/102173/kellner-nebo-e-side-kdo-kupuje-slavii.html - prekvapuje me, ze nikdo zatim nezminil moznost, ktera kombinuje obe varianty: Kellner koupi E-Side a E-Side koupi Slavii. To docela dava smysl v souvislosti s tim, ze E-Side chce stavet tu hokejovou "multifunkcni" halu. Doted se vsude psalo, jak je E-Side zadluzena a najednou ma byt investorem dalsi haly? To spis napovida tomu, ze tam prisel novy kapital.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        paweza (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 12:23 |  
        0 0

        Tahle možnost mi přijde, podle všech spekulací na fórech a článků na webu, jako nejpravděpodobnější..

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 12:34 |  
        0 0

        S tím souhlasím, akorát se nevyznám v tom přihlašování do ČMFS a zakládání SK Slavia Praha Limited. A také je mi divné, že je možné založit si vlastní "značku" totožnou s jinou. pouze přidáním navíc jednoho slova..

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        janko (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 12:52 |  
        0 0

        Mne to taky napadlo. Tady se totiž všechny spekulace točí okolo koupě Slavie a jako druhý krok co bude se stadionem. A ono to vypadá, že to kupec otočil. Nejprve stadion a pak nějaký tým co mu na něm bude hrát...:-)

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Wommi     před 13 lety 01.03.2011 13:00 |  
        0 0

        tu myslenku kellner-e-side-slavia uz jsem zmninoval v predchozich diskuzich, kdyz se objevil clanek a v nem info ze to koupi pres 3. subjekt.

        Jeste mi ted napadla kacirska myslenka pri cteni zpravy na offiko, ze se slavka distancuje od aktivit e-side.

        CO kdyz e-side chce koupit bohemku?!?!?!...hraje na jejim stadione a tak by nebylo do veci ji koupit:)...

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          janko (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 13:05 |  
          0 0

          Taky mne to napadlo...

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      bongor     před 13 lety 01.03.2011 12:26 |  
      0 0

      Jenže teď jsem někde četl,co se počítá jako podplácení a co ne.Tak Tě mohu Kmotře uklidnit a klidně choď na ten okresní přebor,protože
      1500-Kč se počítá pouze do všimného a není to podplácení-co si taky za jeden a půl litru koupíš?Jinak ovšem má Quelhar dobrý postřeh,zejména na Bazalech Baňýk zcela zklamal všechny milovníky
      naší božské sralty a skutečně tam chachaři byli pouze za blbce.
      Ještě se musím podívat na ten Kmotrovej odkaz,co se zase děje,ale věř mi ,mě už nepřekvapí vůbec nic

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Jiri1     před 13 lety 01.03.2011 12:28 |  
      0 0

      Zdravim, tady nejde v zadnym pripade o novinku, okamzite po zmizeni Krize ho nahradil Svoboda pry prechodne a nakonec stejne jako Dolezal zustali ve sve funkci dodnes , Ja treba nechapu , jak Dolezal haji nase zajmy , spis mam zpravy , ze haji sve zajmy , jen sve. A zase to neni pravda , ze sedi na 3 zidlich, na Sparte ho zastupuje Sahula a to temer ve vsem. A snad bych Vam rek, ze je na Praze jeden z mala lidi, ktery pro fotbal sehnal alespon nekolik melounu , predchozi predsedove ho spis vyuzivali ve vlastni prospech nebo svych klubu. Jinak mne zase v prenosech CT zaujali pani rozhoci, keri moc nestrani nejsou a zrejme hraji svou vlastni ligu a samozrejme i to, ze televizni prava zase asi budou meni sve majitele, do hry se vic vlozi televize Nova.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        bongor     před 13 lety 01.03.2011 12:54 |  
        0 0

        Tak jsem si ten odkaz pročet a zanesl na můj word pod název "podvody sparty".Ten chlívek mám už tak přeplněný,že praská ve švech,takže jak jsem si myslel Kmotře,tak to pro mě nebylo žádné překvápko.To pro nedovtípného pana Hrdličku ano,nebo spíš dělá hloupého.Zdá se mi že bolševikovi všichni už zase vzorně zobou z ruky,takže všechno se vrátilo do starých správných kolejí,jak předpovídal Chovaněc.Sparta se brzy vrátí tam kam patří,řekl tento velký trenér asi před 2 roky.Ano,my jako bychom úplně zapomněli na usnesení myslím 11.sjezdu KSČ o vedoucí roli strany a jejích věrných.
        Toto usnesení nikdo doposud nezrušil,takže platí.Slavia jej dvakrát hrubým způsobem porušila a za to ji teď stihne trest v podobě pobytu ve 2.lize.I když doufám,že se to bolševikovi nepodaří,tak při pohledu na naše plejery v utkání s Brnem se mi to nezdálo až tak nemožné.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          doors     před 13 lety 01.03.2011 13:09 |  
          0 0

          Já nevím, to že nemáte rád Sraltu, to Vás šlechtí, všechna čest Nicméně neustále spojování s KSČ, bolševiky je už poněkud omšelé, nevtipné a opakující se. Sralta těží z minulosti, je jen naší chybou, že jsme nebyli schopni si v posledních 20 letech vybudovat stejnou pozici jak na hřišti ( kde s enám to, přes poslední 2 roy podařilo). tak v zákulísí.
          Jinak pokud kluby s tím většinou souhlasily, zak je to jejich rozhodnutí, v souladu se stanovami a Deník Sport je přitroublý, když mluví o neregulérnosti. Je to demokratické rozhodnutí vyjádřené většinou. Ano, jdou Sraltě na ruku apod., jsou to přizdisráči a pod, ale to je tak vše. Nepomáhejme si berličkami.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          bongor     před 13 lety 01.03.2011 13:34 |  
          0 0

          Ono je to Doorsi tak,že pokud zapomeneme na to,jak nás desítky let
          rudí poráželi a uráželi,tak se to za chvíli vlastně zlegalizuje a všechno bude v nejlepším pořádku a umožní jim to pokračovat jako by se nechumelilo.proto to často připomínám,i když ani mně to není dvakrát příjemné.

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            doors     před 13 lety 01.03.2011 14:06 |  
            0 0

            Pozor, zapomenout, to nikdy!!! Rudí byli protekčním klubem, to je bez debat. Ale já se prostě nerad "hnípu" v minulosti. Znovu opakuji, měli jsme 20 let na to, aby jsme byli sebevědomým a silným klubem s potřebnou "váhou" v zákulisí. Mohli jsme a měli jsme rudý zatlačit, měli jsme i lepší startovací podmínky (Korbel), ale celým výsledkem je, že když se nedaří, tak vyjde v Rexlexu článek o tom, jak za bolševiků byla povinnost fandit Spartě. Rázem je slavistický národ spokojený, protože za vše můžou rudý a bolševici. Že my jsme podělali v tomto ohledu 20 let, o tom je ticho. Přitom jsme měli 2x tak hezky sportovně našlápnuto ( v 96 a před 2 lety). Ale zase se zvedneme, o to já se nebojím.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 13:00 |  
      0 0

      Sparta může všechno

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Jiri1     před 13 lety 01.03.2011 13:09 |  
        0 0

        mozna jdu s krizkem po funuse , ale docela bych Vam doporucil ofive web a prohlaseni vedeni klubu

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          bongor     před 13 lety 01.03.2011 13:25 |  
          0 0

          Ono už je to i tady nahoře.Ale s těma soudama,ke kterým to chtějí případně dávat se to má tak:I když uděláš z Královce,Fraňka a dalších rudomilů jednoho člověka a pošleš ho pískat derby,tak nenadělá tolik podrazů jako naše soudy v jedné cause.Takže můžeme čekat,že se tady budou pohybovat subjekty SK Slavia Praha,Slavia Londýn.E side Slavia a potom se bude tak 20 let soudit,kdo je ta pravá Slavie.

  2. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Viking     před 13 lety 01.03.2011 13:24 |  
    0 0

    To oficiální prohlášení klubu jaksi nechápu. To směřuje proti členství Eside v ČMFS? Dává to nějaký smysl?

    Jestli je samotný Eside (o němž samozřejmě nikdo neví, kdo ho vlastní), resp. jako prostředník mezi uvažovaným novým majitelem a současnými akcionáři kritizován za členství, je to od Platila hloupé a nelogické vyjádření.

    Nový vlastník navíc členství nepotřebuje, to už SK Slavia Praha a.s. má.

    Takže to vypadá na nějakou partizánštinu Eside, ale s jakým cílem? Zmařit změnu majitele v SKS? Třeba akvizicí Střížkova, který po postupu do druhé ligy nemá stadion?

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Jiri1     před 13 lety 01.03.2011 13:32 |  
        0 0

        Zdravim, dava mi to logiku az moc, jde o dalsi obraz ve hre o Eden, pozemky , fotbalova prava , ja bch si dovolil smerem k panum, kteri uz zde vidi noveho vlastnika takovy maly , velky usklebek, vite treba o tom, ze kdyz Slavia neplati vcas a radne najem muze to byt duvod k ukonceni smlouvy , vite o tom , ze jista ohranicena prava Slavie muzou byt klidne silne omezena.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Wommi     před 13 lety 01.03.2011 13:40 |  
        0 0

        ..tenhle clanek od madla mi prijde slatanina obecne znamych propiranych a vyspekulovanych informaci...nevim, proste nekdy ty novinari nevi co by tak swesnazi splatlat za ucelem proslaveni se cokoliv.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          slaviator     před 13 lety 02.03.2011 12:00 |  
          0 0

          Tak mu to dopřej, chce si ještě užít, když Mádl v HN končí (snad skončil k 1.3 dokonce)

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      lassiter     před 13 lety 01.03.2011 13:30 |  
      0 0

      nejdřív Slavia, pak jedna Bohemka, a pak druhá, co bude dál? :-) mě to začíná bavit

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      bongor     před 13 lety 01.03.2011 13:30 |  
      0 0

      Tady je možné vše Viki,nic by nás nemělo překvapit.Tady se totiž už při tvorbě zákonů přemýšlí hlavně nad tím,aby se daly obalamutit a beztrestně obejít. A pak se divíme nad dírami třeba v zákoně o fotovoltaických elektrárnách,LTO ,náhradami škod při nečinnosti soudů a desítkách dalších.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Jiri1     před 13 lety 01.03.2011 13:37 |  
        0 0

        tak ono je to pomerne jasne , hraje se totiz nejen o majetkova prava na klub, ale treba o dalsi veci smerem ke stadionu , nebo pozemkum, ted jen bude hodne zajimave sledovat personaln obsaeni jednotivych roli, to nemuze bejt jen o Jedinakovi, Platilovi, Leskovi, Rosenovi Grosovi

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Wommi     před 13 lety 01.03.2011 13:38 |  
      0 0

      ...nakup bohemky...

      ..jinak co ja vim, enic neni vetsinovym vlastnikem e-side - jim je jeden cesky clovek, ale je to informace od zdroje, takze je treba to jako vzdy brat s rezervou.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 14:31 |  
        0 0

        Mě by zajímalo, kde by chtěl e-side sebrat peníze na koupi čehokoli, pokud by ho nekoupil někdo, kdo chce jeho prostřednictvím koupit Slavii???

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Wommi     před 13 lety 01.03.2011 14:58 |  
          0 0

          ...tak doposavad resil e-side vse jen uverovanim,..takze pokud by do nej nekdo vstoupil, hodne solventni, mohl by mit hotove penize a nebo alespon penize jako jistotu...

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Fallen (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 15:03 |  
            0 0

            ještě mě napadlo, zda Eside nevstoupil do ČMFS proto, aby se nemuselo rok čekat, kdyby Slavia nedostala licenci...

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 15:17 |  
              0 0

              No ale tak vzhledem k tomu distančnímu prohlášení je zřejmé, že se nepostupuje ve jednotně a ve shodě. Čili tam něco smrdí..

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                Wommi     před 13 lety 01.03.2011 15:20 |  
                0 0

                ....a nebo je to jen divadlo,...

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 15:23 |  
                  0 0

                  taky možnost..

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 15:34 |  
                    0 0

                    Však v našem klubu každej tejden přísahají na něco jiného.

  3. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Viking     před 13 lety 01.03.2011 13:39 |  
    0 0

    Zajímavé je v HN toto:

    "Pak je tu ale i druhý výklad: Slavia a ENIC (potažmo E Side) jsou nadále ve válečném stavu. A kromě toho, že E Side může Slavii honit po soudech, může jí jako člen svazu hrozit i arbitrážním řízením na fotbalové půdě, které je dlužníkům také velmi nepříjemné."

    Tohle mi přijde jako trefné. Enic u soudu prohrál první instanci o navýšení ZK a tak na vymáhání jde od lesa - stane se členem ČMFS, budu své pohledávky hlásit jako fotbalový subjekt a tím pádem tlačí ke zdi Slavii. Nemusí tímto totiž vůbec dostat licenci...

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      mirecek1111     před 13 lety 01.03.2011 13:52 |  
      0 0

      No jo, ale to nijak nesouvisí s tím, že nás dle slov Platila má do měsíce převzít nový majitel.
      Ono je to s tím založením klubu E-side divné, a třeba za tím i něco podobného je, ale to nemusí nijak souviset s případným novým majitelem a pokud to bude skutečně někdo okolo Kellnera tak se snad všechno okolo E-side a Enicu vyřeší raz dva..

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 15:28 |  
      0 0

      Vypada to tedy zamotane.. logicky mi z toho vychazi, ze bud je tu jeden investor, ktery pres eside kupuje slavii, nebo ze tu jsou dva zajemci o stadion, klub, popr. o pozemky okolo a souvisejici projekty, a ti ted mezi sebou bojuji, jeden koupil slavii a druhej eside.

      Prohlaseni slavie se da vykladat ruzne.. mlzeni, aby zatim eside a slavii nekdo nespojoval, vysledek vzajemneho boje, nebo zmatenost soucasnoho vedeni slavie.

      Tezko se v tom vyznat..

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Jiri1     před 13 lety 01.03.2011 15:30 |  
        0 0

        Co Vam vychazi je hezke. taky to muze znamenat konec zajmu jednoho solidniho investora, ktery se neni ochoten ucastnit her pane Rosna a spol.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          travel (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 18:48 |  
          0 0

          toho se nejvíc bojím!

  4. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    tolsimir     před 13 lety 01.03.2011 14:23 |  
    0 0

    Proc mi to jen pripomina clanek z lonskeho leta - Karel Jarolim Slavii nepovede?

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Wommi     před 13 lety 01.03.2011 17:27 |  
      0 0

      ..jak to soupli hned do archivu a vubec ne na prvni stranku:))

      ..skoda ze ten duranski jde s opci,...

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        PetCC     před 13 lety 01.03.2011 17:44 |  
        0 0

        Já používám odkaz přímo na archiv, hlavní stránku od změny webu nepoužívám.
        Odkaz na archiv používám všude, kde to jde. Mnohem víc mi vyhovuje řazení článků podle času.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 17:46 |  
      0 0

      To kdyby náhodou někdo přemýšlel, že by si to hodil. Tak to radši pojistili další "zprávičkou" ;-)

      Jinak vážně, Ondra myslím kdysi psal, že Krasniqi má ve smlouvě, že pokud nastoupí za A, musíme dát Hoffenheimu další prachy. Proč odešel Duranski je mi záhadou, co jsem ho párkrát viděl, byl to příslib. Možná chtěl pryč sám, možná za něj Bolka nabídla dost, nevím..

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Wommi     před 13 lety 01.03.2011 17:56 |  
        0 0

        ..jj o tom krasniim jsem slysel, ale prave mne prekvapuje ten duranski, co pamatuju, tak se o nem mluvilo docela slibne,...

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        koscheen (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 19:18 |  
        0 0

        Hoffenheimu ne, ten o nej mel ted zajem. Prisel z Mnichova 1860 i kdyz naposledy byl pry v Norimberku..

  5. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    janko (přítel SN)     před 13 lety 01.03.2011 20:49 |  
    0 0

    Tak dle dnešního vyjádření Platila ve zpravách na nově, by se měl představit nový majitel do konce týdne... tak uvidíme, každopádně z toho čekání už šedivím... minulý týden na první zápas, teď na tiskovku...

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      bongor     před 13 lety 01.03.2011 21:13 |  
      0 0

      Nevíte někdo,kde je na netu Chelsea-Manchester?

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          bongor     před 13 lety 01.03.2011 21:51 |  
          0 0

          dík dejve

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            mart     před 13 lety 01.03.2011 23:04 |  
            0 0

            To snad ani nemi mozny!!!! Penalta proti ManU????
            Fergusene, skakej, protestuj ty supaku!

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              mirecek1111     před 13 lety 01.03.2011 23:30 |  
              0 0

              No i MU měl kopat penaltu..aspoň si to myslím. Přece jenom to byla gólová střela, a Terry to srazil rukou.. Ale jinak jsem rád, já Fergusona taky nemám rád, hlavně za to odsuzovaní bohatých investorů viz. MC.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                mirecek1111     před 13 lety 01.03.2011 23:37 |  
                0 0

                Ale je pravda že hold umí no.. Protože kádr ManU se s kádry Chelsea a ManCity prostě nedá srovnávat a stejně je před nimi..
                Kdyby se poskládala sestava z těch tří týmů tak v ní hraje z MU tak možná Vidič a Rooney. A když jsem dneska viděl toho Luize tak možná ani ten Vidič už ne.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                bongor     před 13 lety 01.03.2011 23:57 |  
                0 0

                A potom že se připískává jen u nás!

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Markus     před 13 lety 02.03.2011 08:04 |  
      0 0

      Jestli se někdo snažil srazit cenu Slavie, tak byl úspěšný. Náš fotbal je ale o sponzorech a ti z vývoje posledních let zrovna dvakrát nadšení nejsou. Je to nějaké divné, buď záměr nebo bordel. Tak možná někdo bohatý zvenčí, kdo nemá přehled, jak to tu opravdu chodí. Nebude to ve výsledku přece jen ten bohatej Arab?

  6. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Kactus     před 13 lety 01.03.2011 23:38 |  
    0 0

    jen jedna moje poznamka - PETROUS VEN !

  7. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    lassiter     před 13 lety 02.03.2011 10:36 |  
    0 0

    Dneska je v hospodářkách rozhovor s p. Platilem. Říká, že snad do týdne se majitel představí, že je to česká firma, ale on jí nezná, že to není ENIC, není to Syner, a že kdyby to byl Kelner, tak by to bylo pěkné. Dále říká, že E-Side na nájmu nic nedlužíme, že neví, kdo vlastní E Side, ale ENIC to prý není... A že má rozjednáno několik sponzorů, kteří dychtivě čekají na vyřešení celé situace, aby nám mohli poslat peníze :-)

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 10:55 |  
      0 0

      :D

      To už známé. Nespočítaně krát se v nás snažili zvednout vlnu optimismu, aby nás pak zase mohli pěkně srazit do kolen..
      Já už čekám až to bude ofiko, nic jinýho mě nezajímá ale díky za info.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        travel (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 11:45 |  
        0 0

        Nerad bych Platilovi křivdil.ale na tiskovce řekl,že nemá mandát na to,aby jmenoval nového vlastníka a v tomto článku říká,že ho nezná.Začínám mít obavu,jestli vůbec nějaký nový vlastník je.

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Jiri1     před 13 lety 02.03.2011 11:00 |  
      0 0

      Zdravim, podobnych rozhovoru uz byly tuny, takze jen na okraj, lze tedy E-Side, vyplatilo se cca 1.5 mega za oba hrace , Duranski, Krasinskij, proc neustale prodavame hrace kdyz novy majitel chce zaplatit dluh Enicu, sponzori cekaji , oni spise prchaji a zadni vyznamni zatim nejsou. Je pravdou , ze zmenu prinese majitel z jineho sveta , tj zadny E- Side, zadny Sisak a pod. Je taky pravdou , ze pokud se vse neotoci v nejblizsi dobe , tak nam zdrhnou dalsi mladici vcetne tech ze zaku a nikdo je neudrzi.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 11:06 |  
        0 0

        Marťani! Já to celou dobu tušil.. To bude paráda až za nás budou hrát pětinohý obludy, to si v lize nikdo ani neškrtne..

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          DrFe1     před 13 lety 03.03.2011 12:23 |  
          0 0

          :-))

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      fiki     před 13 lety 02.03.2011 11:06 |  
      0 0

      A také říká, že neví jestli jsou akcie již převedené na nového akcionáře. Přitom podle stanov , a je to napsáno i v obchodním rejstříku, jsou akcie Slavie - které jsou na jméno - převoditelné jen s předchozím souhlasem představenstva. A to má nyní po rezignaci Rosena pouze dva členy, a jeden z nich je Platil, takže nejen že musí vědět jestli k převodu akcií už došlo, ale dokonce s ním musí vyslovit písemný souhlas. Takže klasický platilovský rozhovor (bohužel)......

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 11:15 |  
        0 0

        A na pozvánky na valnou hromadu není naprosto nutné psát jméno nového vlastníka. To je taky blbost. Platil se klasicky kroutí jako korouhvička.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          travel (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 11:52 |  
          0 0

          Já jsem to pochopil tak,že chce do obsahu napsat ,že se představí nový vlastník.Tím ho nechci vůbec hájit,navíc i toto může být zbytečný,spíš mám na Vás Ladislave dotaz a prosbu ,emůžete kontaktovat ten Váš zdroj informací?

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        Jiri1     před 13 lety 02.03.2011 11:15 |  
        0 0

        Platil je dobry krizovy ekonomicky manazer, jenze Pelta, Kostal, Hrdlicka maji jeste neco navic , perfektni vliv na svet rozhodcich, delegatu a znamosti na investice , to co odved Platil treba , kdyz policejni reditel Charvat byl dlouhodobe nemocny a on ho vlastne tri roky zastupoval, bylo skvele , snizeni dluhu Slavie super , ale chce to trochu i mysleni ohledne hracu, nelze prece tvrdit, ze bude jednat s Jarolimem o snizeni platu a vysledkem je odchod levnych , mladych hracu a ta nejvetsi zatez na finance zustava, tj Jarolim zhruba 3 mega rocne , Koubsky 2 mega rocne , Kisel 2.5 meg rocne, on jediny se zatim vyplatil.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 11:34 |  
          0 0

          Souhlasím s Vámi Jiří, že Platil je dobrý krizový manager, ale pro běžný chod kvalitního klubu se vůbec nehodí.
          A k těm rozhodčím, jeden nejmenovaný ligový klub ze Stř.Čech to dělá tak, že má bývalého rozhodčího, který pořádá golfový turnaj pro VIP a jsou pozváni i někteří vybraní rozhodčí. Zadarmo se najedí, napijí, dostají výslužku a často i vyhrají nějakou cenu. A když pískají ten nejmenovaný klub, hádejte komu straní ...

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            Jiri1     před 13 lety 02.03.2011 12:01 |  
            0 0

            Ladislave , on to tak dela v podstate kazdy klub , jen to terba bije mene do oci, zname jsou treba Puckova setkani s kamarady ktere platila spriznena firma hadejte na jaky klub, samozrejme , ze i nejaka Severoceska romance , kdy treba potrebujete opravit auto, postavit barak , nebo sehnat vlivneho znameho na urade je taky znama. a v Praze je znam pripad rozhodcho , ktery si tak oblibil mladez Slavie , ze na laine sekundoval po nekolik let temer kazdy vikend , al u nej slo spis o snahu se najst , napit a to co kolegve nezkonzumovali pak sbalit po jejich dchodu do tasky.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              qazwerty     před 13 lety 02.03.2011 13:14 |  
              0 0

              A jméno toho pana rozhodčího začíná na B ?

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 13:15 |  
                0 0

                Ne, ne, iniciály má P.J.

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 13:24 |  
              0 0

              Jiří, to já vím, že se dějou různý věci i jinde, ale tohle vím stopro a taky, který rozhodčí tam byli a je zajímavý porovnat, kolikrát ten "nejmenovaný klub" řídili a s jakým výsledkem.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                Jiri1     před 13 lety 02.03.2011 13:53 |  
                0 0

                Zdravim, asi jste oba v obraze , to vite , ze dostat se do ligy neco stoji, no a ten pan co o nem pisete Ladislave , to je zajimava figura po vsech strankach , nezlobte se , znam ho , dokonce jednou jsm s nim mel to do cineni a vzpominam na to usmevem dodnes.

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 14:04 |  
                  0 0

                  Jen pro jistotu Jiří - křestní jméno je Pavlín.

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    Jiri1     před 13 lety 02.03.2011 14:15 |  
                    0 0

                    no , dela vedoucho muzstva b v Jablonci, samozrejme , ze j cinny i v dalsich vecech okolo tohoto klubu , ale popravde v MB se prilis neangazuje , leta se nesnasel s vedenim vzlaste se panem Generalnim a sekretatem, ten vsak zvedl kotvy a od jara zmeni jeviste , ted bude ucinkovat na Siskove a ma se potarat o jejich postup do igy.

                    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 14:49 |  
                      0 0

                      Jo, je to tak rok a půl stará informace. A v obraze tak Jiri, jako vy určitě nejsem, to se jen jeden od nás chlubil, že tam dělal Pavlínovi pravou ruku a vykecal všechno.

                      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                        Jiri1     před 13 lety 02.03.2011 16:20 |  
                        0 0

                        Tak to asi nejsou o tom panovi az tak tajne informace , taky nesedim v centru deni , ani nemam zazracne kontakty, snad uz bych se chtel vic venovat v klidu nasi fotbalove Slavii, vse dalsi uz mne zcela uprmne spis vadi.

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  slaviator     před 13 lety 02.03.2011 20:25 |  
                  0 0

                  Dostat se do ligy stojí tři miliony, aspon teda dřív.

                  Můj táta dělal hlavního rozhodčího, a prostě už v tom pražským přeboru se před těma dvaceti lety mazalo... No, pískal tam taky jistý rozhodčí Č. mající nějakou firmu na autoskla či co, během asi dvou let si tehdy koupil postup až do profiligy...

                  Nebo jeden jistý rozhodčí v současné době, mající nějakej hotel nebo hotely... Píská druhou, občas snad i první ligu, píská dorosty - zápas co zápas neuvěřitelná minela, člověk si někdy připadá jak na ochotnickém divadle. Asi už víte, o kom mluvím..

  8. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    capi (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 12:28 |  
    0 0

    Obávám se, že kupcem bude někdo z okolí lidí, kteří se již teď pohybují kolem stadionu. Hovoří se o Pojišťovně Maxima. To by pak bylo špatné, ale nechci podněcovat pesimismus. Nicméně vše, co se kolem Slavie děje ani trochu nesvědčí o tom, že by kupcem byl silný a seriozní subjekt, jehož cílem by bylo klub výrazně pozvednout ze současné situace.
    Mimochodem - z jiného soudku - napadlo mě, že na post defenzivního záložníka, který LJ nemůže venku hrát ani náhodou, by nebyl špatný Hubáček. Byl by tam podle mě podstatně platnější než na levém beku...

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      Jiri1     před 13 lety 02.03.2011 13:29 |  
      0 0

      Takze zitra bude jasno, priznam se Vam, ze mne nebavi ani reagovat, tech versi umyslne sirenych vselijakymi redaktory , ale i zevnitr klubu je skutecne hodne , jedna mne vsak zaujala, klub si vlastne koupi v uvozovkach byvaly vlastnik velmi dobre utajeny ........, k tomu ma i ten Vas prispevek hodne blizko., jen nevim z ceho by Maxima ty dluhy zaplatila.

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        klimi     před 13 lety 02.03.2011 14:02 |  
        0 0

        Zítra? Zítra bude nějaká tiskovka nebo jak?

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 14:36 |  
          0 0

          Prý ano, ale ještě nic není jisté, takže se může stát, že i ne :-).
          Klasické.

          • Re: Statistické okénko - 18. kolo

            janko (přítel SN)     před 13 lety 02.03.2011 15:40 |  
            0 0

            No to by měli vědět místní redaktoři zda se nějaká tiskovka svolává, nebo? Technický dotaz na redakci. Jakým způsobem a jak časně dopředu oznamuje vedení Slavie že pořádá tiskovku? Je pro to nějaké pravidlo?

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              quelhar (admin)     před 13 lety 02.03.2011 15:43 |  
              0 0

              Vetsinou prijde od Soni Nouzakove den nebo dva dny predem email o datu a mistu konani tiskove konference.

              • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                quelhar (admin)     před 13 lety 02.03.2011 15:44 |  
                0 0

                A mimochodem zadna zprava o udajne zitrejsi tiskovce k nam tedy nedorazila a kdyby dorazila do jinych medii, tak bych cekal, ze budou plna clanku o tom, ze zitra se konecne prolomi mlceni.

                • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                  Jiri1     před 13 lety 02.03.2011 15:48 |  
                  0 0

                  zitra by se mela podle interniho zdroje uzavrit jednani, o tiskovce jsem vsak taky slysel, jinak jak pise Eluin ,

                  • Re: Statistické okénko - 18. kolo

                    quelhar (admin)     před 13 lety 02.03.2011 15:57 |  
                    0 0

                    Vsak jo, ja tohle nijak nerozporuju, jen jsem chtel napsat, ze nic oficialniho zatim neni a vsichni si muzete byt jisti, ze jakmile k nam dorazi oficialni zprava o konani tiskove konference, tak ji okamzite sdelime :o)

            • Re: Statistické okénko - 18. kolo

              slaviator     před 13 lety 02.03.2011 20:28 |  
              0 0

              většinou to chodí den předem, ale klidně může přijít pozvání na tiskovku i čtyři hodiny před, pokud je mimořádná...

              Pamatuju si, že jednou mi z jednoho pražského prvoligového týmu (Střížkov v době 1.ligy) přišla pozvánka na tiskovku, která se měla konat půl hodiny po odeslání toho mailu. Asi nechtěli, aby tam někdo přišel.. :)

  9. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    Gino     před 13 lety 02.03.2011 14:17 |  
    0 0

    Je to strašně neobjektivní, ale stejně zamrzí, že Slavia tam ani není... ani v první 400...

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      bongor     před 13 lety 02.03.2011 18:40 |  
      0 0

      Mně se to zdá naprosto objektivní.Copak nevidíš skvělé výsledky božských?Vždyť málem porazili i tu Žilinu,vyřadili Palermo,co dostává
      sodu v italské lize,byli lepší než céčko Liverpoolu na toaletné a jak je to dlouho co výborně vzdorovali i tomu Thunu?Co soupeř,to hvězda!
      Naproti tomu co my?Za posledních 10 let jsme byli jenom sedmkrát v evropských pohárech,jen dvakrát jsme vyhráli ligu,co bysme chtěli?
      Já znám dokonce i toho ,který ty žebříčky sestavuje.Je to solidní člověk,sice se už deset let léčí v Horních Beřkovicích,tvrdí totiž ,že je převtělení Macha, ale jinak je úplně zdravej,akorát tu svěrací kazajku mu musej několikrát denně utahovat,aby se nevysmek

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        slaviator     před 13 lety 02.03.2011 20:29 |  
        0 0

        Neobjektivní je i ligová tabulka, bongore :)

  10. Re: Statistické okénko - 18. kolo

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.03.2011 13:13 |  
    0 0

    Sestava na zápas v Liberci? Zkusil bych to takhle:

    Vaniak - Čelůstka, Vomáčka, Koubský, Mareš - Janda, Dembélé (46. Jarolím), Kisel, Trubila - Pospěch, Vlček (46. Hora).

    • Re: Statistické okénko - 18. kolo

      klimi     před 13 lety 03.03.2011 14:02 |  
      0 0

      :D Nechápu, jak tam můžeš psát čas střídání, co kdyby byl Dembelé a Vlček nejlepší na hřišti???

      • Re: Statistické okénko - 18. kolo

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.03.2011 15:14 |  
        0 0

        Pokud se bude Standa cítit na celý zápas, tak odehraje celý zápas. Anebo může odejít v 15. minutě.

        Ten poločas je můj odhad, samozřejmě bych ho stáhnul až ve chvíli, kdy na mě mávne rukou. (Kdybych byl Petroušem, jak ostatně říká Mrazík: Kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses Petroušem.)

        Mezi Dembelém a Jarolímem jsem váhal, tak jsem to řešil střídáním. Ale opět jde jen o přibližný model. Taky tam ten nenasazený může nahradit hořícího Trubilu, anebo se situace ještě trochu změní dobrou formou Milana Černého, ale na to bych tuhle sobotu ještě nesázel.

        • Re: Statistické okénko - 18. kolo

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.03.2011 15:15 |  
          0 0

          ... kdy na mě VÝZNAMNĚ mávne rukou (a zároveň zavrtí hlavou) :-D