O Slavii

Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

Tento text jsem sepsal proto, abych si sám sobě udělal jasno, kdo a co hraje jakou roli v současné krizi Slavie. Snad pomůže v orientaci i jiným. Obsahuje moje osobní názory a informace z doslechu, které si se mi nepodařilo dopátrat.

K tomu, abychom se dopátrali počátku problémů, je potřeba vrátit se do roku 1997. Slavii tehdy kupuje britská společnost ENIC, která koupila několik týmů po celé Evropě. Mezi nimi byly například Tottenham Hotspurs, Valencia CF a další. Bohužel informace o tom už jsem nedopátral, ale šuškalo se, že ENIC chtěl založit panevropskou fotbalovou ligu, ze které by těžil z televizních práv. Zatrhla to však UEFA, která se nadnárodním ligám, vedle svých oficiálních evropských pohárů brání. ENIC se postupně začal klubů zbavovat, až nakonec zůstala jen Slavia a Tottenham.
V čele Slavie ponechal ENIC Ing. Vladimíra Lešku. Toho snad podle legend poslal do Slavie samotný Petr Kellner těsně před tím, než PPF koupila Slavii po Korbelově éře. Měl zmapovat situaci a do sídla Prvního penzijního nahlásit, zda se Slavia vyplatí. Leška prý byl situací a stavem v klubu zděšen, ale varování přišlo pozdě, smlouvy již byly podepsány. Vzhledem k tomu, že pan inženýr a houslista v jedné osobě byl jediný, kdo se ve Slavii vyznal, zůstal v čele klubu nejen po dobu panování PPF, ale i po přesunu pod britská křídla.
Po krachu nápadu s celoevropskou soukromou ligou začal ENIC z fotbalu ustupovat. Jedním z důvodů zřejmě mohlo být i pravidlo UEFA nepovolující utkání dvou týmů se stejným většinovým majitelem proti sobě v evropských pohárech. Pravidlo má zajistit ochranu před spekulacemi a "přenecháním" zápasu týmu, který má větší šanci majiteli vydělat peníze.
ENIC však nebyl zrovna ideálním majitelem. Po třech letech přestal do Slavie investovat a dále poskytoval (velmi ochotně a na zavolání) peníze do Prahy pouze formou půjček. (Reflex 19/2011, str. 14). Kdo se alespoň trochu orientuje ve sportu, ví, že sport je ztrátová záležitost a že pro Slavii byl podobný přístup de facto likvidační. Proč ENIC Slavii neprodal? Zřejmě čekal na dostavbu stadionu, která se natahovala. Nebudu se vracet k celé historii plánů a výstavby, ale minimálně v roce 1997 to vypadalo, že stadion bude stát do pár let. ENIC tedy mohl oprávněně předpokládat, že klub s novým stadionem bude podstatně hodnotnější. Pokud je tato úvaha správná, je s podivem, proč si ENIC Slavii lépe nepohlídal.
Ing. Vladimír Leška nebyl fanoušky příliš oblíben. Sliboval přestupy hráčů jako hotové, které přitom neměl podepsané (například drnovický Grygera), Slavia přicházela o hráče, kteří měli amatérský status (Labant), slavný je jeho výrok o otevření stadionu 19. října 2005 v 18.30 hodin: "Je možné, že se jedno číslo změní, ten čas výkopu." To, že se stadion v té době ani nezačal budovat  víme.
Kolem stadionu alespoň pro mě zůstává nejvíc otazníků. Vladimír Leška sám v jednom z posledních rozhovorů jako šéf Slavie zmiňoval, že od ENICu měl jediný úkol, a to postavit stadion. Současně se začátkem výstavby také z vedení Slavie odchází a stává se šéfem Stadionu Eden a po jeho dokončení mizí slávistům z očí úplně. Ve vedení Slavie ho nahradili pánové Rosen a Doležal. Tomáš Rosen je podnikatel a zarytý slávista, angažovaný mimo jiné v hokejové Slavii. Petr Doležal přišel do Slavie z Českomoravského fotbalového svazu, kde byl šéfem právního oddělení a jedním z jeho kousků je posvěcení vzniku Bohemians 1905 a tím pádem vzniku současných ctyř nebo kolika Bohemek.
Z toho pohledu, že šéfem výstavby se stává Leška, tedy zřejmě byla výstavba i v této fázi pod kontrolou ENICu (nebo si to aspoň mysleli). Výstavba začíná na podzim 2006 s tím, že majitelem bude společnost E-SIDE. Prý kvůli tomu, aby se oddělily případné problémy Slavie od stadionu a opačně. Akcionářská struktura společnosti měla kopírovat strukturu Slavie. Jinými slovy - z pohledu fanoušků to měl být ENIC. Jenže v té době bylo, jak se ukazuje až nyní, vše jinak.

V září 2006 se Slavia v Poháru UEFA potkala s Tottenhamem. Vzhledem k výše zmíněnému pravidlu by se spolu ani neměly utkat. Přesto UEFA na zápasu nevidí problém. Kde tenkrát zaspala média a fanoušci mi zůstává záhadou. Už v květnu převedl ENIC 61 % ze svých 99,81 % akcií na společnost Key Investments. Pochybná společnost sama o sobě, která mimo jiné stála za zbohatnutím expremiéra Grosse. Akcie však zůstaly v trezoru v Londýně a KI se zavázala, že nebude podnikat nic, co by poškodilo ENIC. Zajímalo by mě, jak by se na tohle tvářila UEFA. KI už ale v té době nehrála rovinu a jednala (alespoň podle advokátního zástupce ENICu) ve prospěch pánů Doležala a Rosena, resp. firmy QFT Assets, v jejímž představenstvu seděli oba zmínění pánové a pan Antonín Franc, bývalý řidič Františka Chvalovského a podezřele blízká osoba kontroverzního podnikatele Petra Sisáka, který stále bohatne, ačkoliv snad žádná firma pod ním nepřežila. Majiteli jsou pak Petra Doležalová, manželka pana Petra Doležela, a Isaac Investment Group, jejímž majitelem je  Petr Sisák. Z tohoto pohledu tedy nemohl mít ENIC, pokud tedy opravdu akcionářská struktura E-SIDE, tedy vlastníka stadionu, kopírovala strukturu klubu, úplnou kontrolu nad výstavbou stadionu nebo se také výstavby stadionu vůbec neúčastnil, čímž by ale přišel o případné zhodnocení klubu. Poslední zprávy z médií spíše ukazují na druhou variantu. To však okamžitě evokuje otázku - jakou roli v tom hrál Leška? Je možné, že pouze chtěl splnit to, co slíbil, tedy stadion, a zmizet hned poté ze scény nebo hrál nějakou další roli?
Jak se dnes ukazuje, stadion v Edenu byl financován KI, která peníze získala od starostů Prahy 6, 10 a 13. Ti, snad s představami Stanislava Grosse topícího se v penězích, svěřili KI několik set milionů korun s tím, že je společnost zhodnotí, ale ta je okamžitě investovala do stadionu (o zhodnocení nemůže být ani řeč). V té době zřejmě někoho napadlo, že po spojení Slavie a stadionu v Edenu naroste jejich hodnota více, než je součet jejich hodnot. Vznikl tedy plán, který se naplnil na počátku roku 2008. Byla svolána Valná hromada s předem stanoveným programem - zvýšení základního kapitálu SK Slavia Praha. Ten byl zvýšen o cca 600 milionů korun na zhruba 1 miliardu o majetková práva vázaná ke kmeni pojištěnců (hráčů fotbalového klubu) z uzavřených pojistných smluv (Slávistické noviny, Informace o Valné hromadě 2008). Skutečná hodnota smluv však byla podle ENICu přibližně 5 milionů (Sport, Za Slavii jednal i Sisák). ENIC, ačkoliv pozvánka na valnou hromadu byla doručena Matthew Collecottovi, který společnost dříve zastupoval, na Valnou hromadu vyslal pouze právníka bez hlasovacího práva, s tím, že nestihl pro pana Collecotta zajistit potřebné dokumenty, ačkoliv on sám o dva týdny dřív se Slavií o Valné hromadě jednal.
Na samotné Valné hromadě byl odhlasován návrh díky drobnému akcionáři, který získal přibližně 3 % akcií od KI. Ta hlasovat jako předkladatel nemohla a další drobní akcionáři neměli dostačnou sílu na zvrácení hlasování. Zároveň snad došlo k rozhodnutí o vydání nových akcií, čímž se "trezorové" akcie v Londýně staly bezcennými. Akcie vzniklé úpisem z pojistných smluv získala Falkonida a. s., za kterou stála společnost Natland Group.
Enic se stále považuje za majoritního vlastníka. Na to, že tím uznává porušení pravidel UEFA, se už neohlíží. Britské soudy potvrdili, že ENICu dluží řidič Franc přes sto milionů, což je částka, která do pohádky o zbohatnutí několika městských částí moc nepasuje.
Plánem v této fázi tedy zřejmě bylo - poslat současnou SK Slavia Praha a.s. do konkurzu, převést licenci na novou Slavii, spojit ji se stadionem a prodat. To však kvůli tvrdé mediální masáži a s odkazem na zbabraný převod licence (licencí?) mezi Bohemkami, ČMFS odmítl. Navíc k případnému nástupnictví a dědictví licencí a členství ve Svazu se přihlásila SK Slavia Praha o.s opírající se o platné stanovy Svazu.
Vhodné je zmínit i pana Ivana Haška, šéfa českého fotbalu. I jeho úloha je poměrně nejasná. Jednak je údajně blízkým přítelem bývalého předsedy Františka Chvalovského a pak na právním oddělení svazu sedí opět Petr Doležal, který byl v první polovině roku 2010 ze Slavie svým šéfem Rosenem odvolán. Vzhledem k tomu jaké úlohy v celém propletenci hraje, se zdá odvolání více než nepravděpodbné a spíše měl jít čistit cestu na druhou stranu - tedy zařídit další "Bohemku". Ve Slavii ho nahrazuje bývalý policista Miroslav Platil, snad kdysi zaměstnanec Petra Macha, šéfa Sparty a podnikatele, který si odpykal trest za daňové úniky. Do Slavie jej dosadil jeho přítel Tomáš Rosen. Ten však záhy Slavii také opouští, snad proto, že nechce mít nic společného s Petrem Sisákem. Prý o něm nevěděl, což není příliš pravděpodobné, protože na jednáních s ENICem, se kterým se majitelé Slavie chtěli v roce 2009 vyrovnat, prý byli přítomni oba pánové.

Platil má podle oficiální verze snížit náklady klubu, kde byl nastavený rozpočet na částky, které neodpovídají českým poměrům. Ano, s tím se dá do určité míry souhlasit, ale pokud se podíváme například na Spartu, i tam překračují výdaje zisky a to mnohonásobně. Navíc u Slavie zůstává otázkou, kam se zisky z úspěšných sezon ztratily a přihlédneme-li k výše zmíněné majetkové struktuře, cesta peněz se zdá být jasná. Náklady se sice snížit podařilo, ale za to nebyl pan Platil schopný rozkrýt strukturu majitelů, což se zdá být velmi nepravděpodobné. Zřejmě v tuto chvíli nastoupil plán "B". Nechat to celé padnout, po nás potopa, hlavně, že na nás nikdo nic nemá. Jenže! Je dost možné, že v této chvíli nastupují Kalouskovi cifršpioni (Reflex 19/11), kteří si došlápli na jednotlivé pražské obvody, které do KI a tím pádem do Edenu investovaly peníze. Za těmito transakcemi stojí na straně mětských částí například David Vodrážka a další významní přažští politici z ODS. Situaci zřejmě chtěla zachránit sama o sobě Praha 10 majetkovým vstupem do stadionu a možná v tom určitou roli sehrál i Ďolíček. Nicméně spoustě politiků najednou jde o jejich kariéry. Nastupují tedy dva subjekty na záchranu Slavie. Jednak Viamont Aleše Řebíčka, bývalého ministra za ODS (!!!) a náš starý známý Natland Group Tomáše Hrdličky a Romana Janouška, pražských politických kmotrů. To, že Slavia z dlouhodobého pohledu přesahuje možnosti obou společností je veřejným tajemstvím. Majitelem Slavie se tak stane zřejmě Natland Group, která získala Sisákovy akcie (a pokud odhlédneme od ENICu, tak snad možná i většinu), prý je na cestě k dohodě s ENICem a s dalšími věřiteli. Zajímavá je taktéž informace, že jednání se na straně Natland účastnil i jistý Pražák, snad člen středního managementu PPF. To by mohlo naznačovat, že po oproštění se od problémových podnikatelů v pozadí, Slavii převezme právě tento gigant.
Pozitivním na celém problému v současnosti je, že krach současné Slavie s tím, že převod na nikoho jiného není možný, se nehodí. Nehodí se politicky. Na jednu stranu to znamená, že dávno nejde o fotbal a jeho fanoušky, ale na stranu druhou v této hře jde o tolik, že by vedlejším efektem záchrany pražských politiků měla být i záchrana Slavie.

Komentáře (143)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    rekodlak     před 13 lety 17.05.2011 12:42 |  
    0 0

    Vynikající článek! Díky za něj..

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      bene     před 13 lety 17.05.2011 21:14 |  
      0 0

      to nemá chybu....tak to je.... tak to cítím a tak to již delší dobu prezentuji....

  2. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 17.05.2011 13:02 |  
    0 0

    Ad Pražáci: za Natland jednal právník Pavel Pražák. Ve středním managementu PPF je Karel. Já osobně to pořád moc růžově nevidím. Dokud se nedohodnou s Enicem, můžou si pražští kmotři atd leda vytřít.. A jestli Enic bude chtít hodně, klidně nechají Slavii padnout..

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      capi (přítel SN)     před 13 lety 17.05.2011 15:12 |  
      0 0

      Jenže Enicu v tom lítá přes 100 milionů a zas takový grandi to nejsou, aby si mohli dovolit odepsat 3,5 milionu liber. Nehledě na to, že si najali jednoho z nejdražších právníků v Praze.

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      slaviator     před 13 lety 18.05.2011 08:26 |  
      0 0

      Kmotře, ENIC se bude chtít dohodnout, věř tomu.

  3. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    martin (přítel SN)     před 13 lety 17.05.2011 13:32 |  
    0 0

    Omlouvám se za kritiku, ale je tam velmi mnoho nepřesností, ani se mi je nechce jmenovat. Raději bych se staral, jestli už Platil poslal to odvolání proti neudělení licence.

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      mart     před 13 lety 17.05.2011 13:49 |  
      0 0

      pravda, ale vezme-li v uvahu, ze se autor evidentne soustredi na poslednich asi pet odstavcu, a predchazejici cast pouziva vlastne jako rozsireny uvod + osoby a obsazeni, je to dobre.
      Licence by byla ovsem lepsi, ... to souhlasim :)

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      gulihan     před 13 lety 17.05.2011 14:05 |  
      0 0

      a můžete vyjmenovat alespoň tři (pro Vás zásadní) konkrétně? mně se to zdá vcelku přesné, i když tedy přiznávám, že ten Pražák na konci mě trochu zvyklal... předem díky

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        jane (admin)     před 13 lety 17.05.2011 14:25 |  
        0 0

        Nehral Leska nahodou na klavir? :)

        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

          rekodlak     před 13 lety 17.05.2011 14:27 |  
          0 0

          Leška je dirigent!

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            gulihan     před 13 lety 17.05.2011 14:59 |  
            0 0

            díky, to všechno vysvětluje :)

            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

              jane (admin)     před 13 lety 17.05.2011 15:14 |  
              0 0

              Vazne, ma vystudovanou konzervator, klavir a varhany. Ne, tak ja myslim, ze jsou nepresne treba veci tykajici se Natlandu a Falkonidy, uz jsme vysvetlili, ze to byla ready made firma a tak v jejim pozadi Natland nestal tak, jak to je mozne chapat z tohohle nazoru.

              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                Wommi     před 13 lety 17.05.2011 15:24 |  
                0 0

                U teh ready-made bych chtel jen upozornit, ze temer vzdy se po zakoupeni klientem zmeni veskere parametry spolecnosti, tj. firma, predmet podnikani, spolecnici, jednatel, apod. a zejmena i adresa sidla, coz mam povit, jak jsem se dival, zde je to stale konevova ulice, jako u jinych spolecnosti motajicich se okolo slavie nyni.

                Samozrejme muze byt dohoda o vyuzivani stejne adresyvlastne jako korespondencni, ale nevim, nevim,..:)

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        martin (přítel SN)     před 13 lety 17.05.2011 17:42 |  
        0 0

        např. ENIC nikdy neměl Valencii, ale kromě Slavie a Tottenhamu měl AEK Atheny, FC Vicenza a FC Basilej. Stejně tak Leška houslista. Je toho více. Mně je to celkem jedno, já se nechci hádat. Jsou mnohem podstatnější věci.

        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

          smichov_1     před 13 lety 18.05.2011 11:25 |  
          0 0

          Uvedl jsi 2 naprosto nepodstatne veci. Jestli Leska byl houslista ve Valencii nebo saxofonista ve Vicenzi je pro Slavii jedno.

  4. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 17.05.2011 16:36 |  
    0 0

    Z diskuze na superslavia.com
    radar: Mám zprávy od kamaráda, co je velký kámoš s Ivo Ulichem, který opravdu potvrzuje to, že by se do toho na poslední chvíli měl vložit Kellner s PPF. A dnešní zprávy to maličko naznačují.

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      tolsimir     před 13 lety 17.05.2011 17:30 |  
      0 0

      ja musim rici, ze jsem dostal minuly ctvrtek take zpravu o kellnerovi od cloveka, co dnes pracuje v tiskovem oddeleni sparty a drive pracoval v jednom nasem deniku, ale do jake miry to je pravda, to netusim

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      travel (přítel SN)     před 13 lety 17.05.2011 18:34 |  
      0 0

      Ladislave,že by přece jen vyšlo to,co si všichni (předpokládám) přejem a tím by vyšla Vaše předpověď? I když nevím,jak moc se dá příspěvkům na superslavia.com důvěřovat.

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 08:43 |  
        0 0

        Uvidíme Travele, ale ono je v naší situaci celkem "jedno" kdo bohatý to bude. Samozřejmě Kellner je nejlepší varianta, nejen proto, že je Čech, ale i nejbohatší Čech a hlavně on primárně na nás nechce vydělat (prodělat určitě taky ne), ale on se chce ukázat ve vlasti a ztotožnit se s ní. To někteří rozumní a velmi bohatí lidé dělají. Takže bylo by to nejlepší, co by nás mohlo potkat a my jako fanoušci si to snad i zasloužíme po těch peripetiích ...

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      slaviator     před 13 lety 18.05.2011 08:30 |  
      0 0

      Uvidíme, uvidíme. Já jsem pořád co se týče PPF optimista /můj zdroj je ve vedení jednoho z největších obchodních partnerů PPF/

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 08:50 |  
        0 0

        Slaviatore, já jsem optimista co se týče PPF od začátku, kdy jsem sem dal info od svého zdroje. Vím, jak tihle lidé pracují a ani bych se nedivil, kdyby firma, kterou hledali, aby je přechodně zastupovala, byl Natland.

        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

          slaviator     před 13 lety 18.05.2011 08:51 |  
          0 0

          Já jsem taky optimista celou tu dobu, doufám, že se to nepos...e a že to vyjde.

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 10:04 |  
            0 0

            Já se musím přiznat,že u mě se to dosti měnilo.Bylo období,kdy jsem tomu hodně věřil (PPF),ale bylo i období,kdy jsem měl velké obavy o existenci fotbalové Slavie (o "novou" Slavii jsem nestál).Ani nyní si netroufnu říci,jak to všechno dopadne,nebo Vy o profi licenci nepochybujete? Já v ní doufám,ale domluvit se s Enicem nebude vůbec jednoduché,navíc je tu ten časový faktor.

            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 10:34 |  
              0 0

              Podle mne, musíme doložit akcionářskou strukturu Slavie, bezdlužnost vůči hráčům a zaměstnancům, plus vůči státu (daně) a doložit rozpočet na rok. To je vše. Dluh ENICu, to je spor mezi akcionáři Slavie, to je soukromá záležitost a nikomu do toho nic není (to s licencí nemá co dělat). To jen novináři tomu nerozumí nebo cíleně škodí, to spíš. Jako včera, když vyšel článek: "Slavia se odvolala až 12 dnů poté..." I malé děcko ví, že nezáleží na tom, kdy je o něčem rozhodnuto, nýbrž kdy je to právně platné. V našem případě, když jsme to rozhodnutí převzali. Ale když chce někdo škodit, tak si důvod vždycky najde ...

              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 10:42 |  
                0 0

                S tím Enicem,že to nemá s profi licencí nic společného,to je pro mě novinka.

                • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                  slaviator     před 13 lety 18.05.2011 10:58 |  
                  0 0

                  doložit se musí bezdlužnost vůči fotbalovým subjektům...

                  a nemusí to ani být bezdlužnost, stačí, když je dohoda o splátkovém kalendáři... nebo když to řeší třeba arbitrážní komise...

              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                martyni (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 10:46 |  
                0 0

                Spis je otazka, zda bez dohody s enicem do toho pujdou. A ta musi byt ucinena hned, aby nesplaceli dluhy jen tak..

                • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 10:52 |  
                  0 0

                  Samozřejmě, že ten ENIC musí vyřešit a je to klíčové pro budoucnost Slavie. Já jen tvrdím, že spor akcionářů je soukromá záležitost daného subjektu a nevztahuje se na licenční řízení o udělení profilicence.

                  • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                    janko (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 11:02 |  
                    0 0

                    Tak podle dnešního deníku sport se stále v Londýně jedná (info z úterý večer). Ačkoliv nikdo to nechce komentovat, tak dle těchto novin se to zadrhlo na "odstupném" pro Enic. Z původních 90 mil. to navýšili na 120 mil. a na to Natland + "pan tajemný" nechtěli hned kývnout....

                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 11:21 |  
                      0 0

                      kdyby slo jen o to, jestli 90 - 120, tak se snad dohodnou nekde mezi a klapne.. tak doufejme..

                      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 11:43 |  
                        0 0

                        Martyni, myslím, že nejde jen o peníze, co dlužíme ENICu, ale o odkup všech akcií ENICu (toť otázka, kolik jich vlastně mají) a až se to podaří, tak se automaticky zastaví všechny soudní spory a bude konečně vymalováno.

                        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                          martyni (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 11:53 |  
                          0 0

                          no, sport jsem nečetl, asi těch 90 - 120 je možná jen za tu pohledávku vůči slavii.. samozřejmě jsem to myslel společně i se všemi akciemi, co Enic drží, nemám představu, kolik za to mohou chtít.

                          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                            janko (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 11:58 |  
                            0 0

                            Já ten článek pochopil jako "odstupné za akcie", tzn.další peníze k těm již dlužným....

                            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                              mart     před 13 lety 18.05.2011 12:09 |  
                              0 0

                              take to tak chapu.
                              Cili za 12 dni se nam par veci zlepsilo. :D
                              X
                              Odhad ze 6.5.11
                              slusna palka.
                              100m + dluh ENICU
                              200m provoz (jeden rok!)
                              50m dluhy jinym subjektum, Hraci, Poradatele, Miss Tomasova...
                              200m Sisakovne
                              800m+ stadion
                              +.... xxxx M vypalne ENICu za mimosoudni dohodu o vlastnictvi
                              X
                              Proti tomu odhad z 18.5
                              80M+ dluh ENICu (vlastne jejich prostrednikovi)
                              200M provoz, ale mozna min
                              50m dluhy jinym subjektum, Hraci, Poradatele, Miss Tomasova...
                              Sisakovne se vymenilo za Francovne a bylo tudiz o hodne levnejsi :)
                              a Vypalne ENICu se nam zkonkretizovalo na zhruba 100M
                              podle prubeznych zprav se pripadna koupe stadionu uplne nepovede, neb by zrejme vedla k poprave (prip uvezneni) nekterych radnich.... takze tam bude treba vyckat. Ostatne Nadpolovicni vetsina by ve stadionu stacila... a to by mohlo za nejakejch 400M byt..
                              Nevim, jestli bych nemel zacit byt trochu vic optimisticky, ale radeji ne, abych to nezesrabil :)

                              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 13:08 |  
                                0 0

                                U stadionu je klíčové, kdo koupil pohledávku banky za 600 mega a navýšil o to základní jmění E - Side ? Jo a ještě se stavební firma domáhá 200 mega.

                                • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                  mart     před 13 lety 18.05.2011 13:30 |  
                                  0 0

                                  ....tak s tim Hochtief je to (trochu) sporne. Je sice pravda, ze se jim dluzi pres 200M, ale na druhe strane (pry) ve smlouve bylo jednoznacne penale z prodleni, ktere pry dosahovalo neskutecne vysky. Nekde sem slysel ze je to temer k tem dvema stum M!!
                                  Co se tyce te pohledavky, ano tam to nesporne dulezite je "KDO" to ted vlastni. Ja douvam, ze Vy to vite :). (pokud to Vy vite, je to v dobrych rukach, ... tak sem to myslel. Nepredpokladam, ze by se Vam sveroval i nyni nejoblibenejsi slavisticky Zloduch:)
                                  Ja to nevim.

                                  • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 15:10 |  
                                    0 0

                                    Marte, o tom Hochtiefu vím, E-Side dokonce požaduje o pár miliónů víc. A k tomu Zloduchu, moje zdroje nejsou ze Slavie, ani se tam s nikým z vedení neznám. Jo, tak před 15 lety, to byla jiná situace.

                                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 18:25 |  
                                      0 0

                                      pred patnacti lety, Ladislave? tak to by mohly byt vskutku dobre zdroje..:-)

                                      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 20.05.2011 15:34 |  
                                        0 0

                                        Pardon martyni, už neumím ani počítat, ještě malinko dřív, začátek 90.let, když byl v čele ještě Epstein, prostě éra za Borise Korbela.

                • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                  slaviator     před 13 lety 18.05.2011 11:02 |  
                  0 0

                  Uvidíme. Bez dohody s ENICem ale do toho asi opravdu nepůjdou. Ale ENIC je "pojištěn" i pro případ, že bychom šli do konkursu, proto to převedli tu pohledávku na ten Debt ..., protože coby akcionář by byli jinak v konkursním řízení v nevýhodné pozici. Takže zase nikdo ze strany Slavie nemůže na ENIC tlačit "bud se domluvíme, nebo to hodíme do konkursu a nedostanete nic"

                  • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 11:24 |  
                    0 0

                    Dobře, ale licenci by nám udělit měli, když to průběžně konzultovali s ČMFS, tak jen ignorant by nesplnil konkrétní požadavky. (A naopak, pokud nám licenci nedají, tak by to byl už jasný cílený konkurz). A po udělení licence, třeba s výhrady, můžou v klidu jednat dál s ENICem a nebude je tlačit čas. Oni se nakonec dohodnou.

                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                      travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 16:07 |  
                      0 0

                      Ladislave,možná,že pro udělení licence není třeba vypořádání se s Enicem,ale mám obavu,že pokud se Natland s nimi nedohodne na výši,tak zřejmě dá od Slavie ruce pryč a licenci pak nemůžem dostat,protože nebudou uhrazeny potřebné dluhy,dále nebude doložena majetková struktura,fin. zajištění na příští sezonu.Těžko čekat ,když se nedohodnou,že bude Natland +(?) do Slavie investovat stamiliony,protože by to znamenalo,že by tím ztratil s Enicem jakýkoliv vyjednávací prostor a Enic by si mohl diktovat podmínky.Takže jedinné řešení vidím,že se musí v těchto dnech dohodnout a pak by to mělo dobře dopadnout.

                      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 16:37 |  
                        0 0

                        Travele, nebojte, oni se dohodnou.

                        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                          capi (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 17:14 |  
                          0 0

                          Přesně tak. Je to hra nervů. V ní ale je enic ten, co může všechno prohrát, ne Natland. Bohužel pak by prohrála i současná Slavia.

                          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                            travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 17:52 |  
                            0 0

                            Ještě,že jste se Ladislave uzdravil,ten Váš optimismus je "nakažlivý".Takže budu věřit,že to dobře dopadne,jinak bych pouze doufal.

                            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 18:13 |  
                              0 0

                              Při jednání to máte jako při mariáši nebo jestli znáte karetní hru blboun, musíte si rozmyslet, jaké karty máte v ruce a určit si strategii a té se držet. A jak říká capi, Natland nemůže nic ztratit, ENIC všechno. Oni se dohodnou. Horší je, co do té doby ještě Platil napáchá, než tam dají nějakého schopného managera.

                              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 18:59 |  
                                0 0

                                Karetní hru blboun neznám,ale ve vedení Slavie jich bylo a možná ještě je hodně.

                                • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 10:24 |  
                                  0 0

                                  To jste mě Travele dostal a hlavně mi velmi zvedl náladu.

                                  • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                    travel (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 12:39 |  
                                    0 0

                                    To jsem rád,že aspoň jednou jsem i já Vám zvedl náladu,díky.

  5. ENIC

    Mac     před 13 lety 17.05.2011 18:47 |  
    0 0

    Zajímavý článek, měl bych k němu pár poznámek. Nejdřív k ENICU. Málo se mluví o tom, že ENIC v roce 1997 získal Slavii velmi levně! Cena mistra ligy a semifinalisty Poháru UEFA ze sezony 1995-96, vrchního dodavatele reprezentantů (stříbro z Eura 1996) byla značně podhodnocena - že by Leškou? Přesnou cifru si už nepamatuji, byla okolo 120 milionů (quelhar a spol. to jistě někde najdou ;-), ale dodnes si pamatuji titulek: Slavia levnější než Poborský.

    ENIC vlastnil AEK Atény, Vicenzu, Glasgow Rangers a až později se soustředil na Tottenham, ale na nás v podstatě kašlal. Transparentů a hesel typu Smrt ENICu, ENIC ven, E-nic, Kde ENIC tu nic bylo na Strahově hodně. :-) Takže resumé - ENIC nebyl dobrý majitel.

    • Re: ENIC

      smichov_1     před 13 lety 18.05.2011 11:28 |  
      0 0

      Ano, sam jsem takove transparenty maloval. Z tehdejsiho pohledu to byl spatny majitel. Z dnesniho pohledu - vynikajici!

  6. Praha 13

    Mac     před 13 lety 17.05.2011 18:56 |  
    0 0

    A dále bych se chtěl jako občan Prahy 13 vyjádřit k KI a naší radnici. Vodrážka v posledním vydání STOPu (Stodůlecký Posel, noviny Prahy 13) přiznal barvu - zjevně pod tlakem médií. Potvrdil, že Praha 13 dala Key Investments 200 milionů korun, protože jim, cituji: "nabídla zhodnocení vložené investice minimálně ve výši 3,5 % p.a.". ;-) Výsledek - po urgencích a jednání přes právníky dostala Praha 13 zpátky zhruba 50 milionů. Zbytek samozřejmě už neuvidí. :-(

    Ovšem pokud je pravda, že za ty peníze byl postaven Eden, tak se nezlobím, protože by to byla konečně pořádná investice. :-))

    • Re: Praha 13

      mpik     před 13 lety 17.05.2011 19:05 |  
      0 0

      Vodrážka by měl jít do basy! Jako obyvatele Prahy 13 mě štve nejen očekávaná ztráta 150 mio, ale i mnohé další prasárny (např. povolení několika výškových staveb navzdory peticím obyvatel). Takže ač srdcem Slávista, Vodrážku bych hnal vidlema!

      • Re: Praha 13

        Mac     před 13 lety 17.05.2011 19:19 |  
        0 0

        Souhlas, naše radnice si asi jako většina ostatních pěkně nahrabala. Je pravda, že zastavěli každou volnou plochu, co tady byla a u budov razí heslo, čím výš tím líp. :-( Nicméně celkově se Praha 13 obrovsky zvedla a z periferie se stala zajímavou částí Prahy. Žiju tu rád. :-)

        • Re: Praha 13

          Viking     před 13 lety 17.05.2011 19:50 |  
          0 0

          Za 3,5% šlo zhodnotit peníze skrz české státní dluhopisy. Můj ty bože, to si ten kretén nemohl vymyslet aspoň něco lepšího?

        • Re: Praha 13

          edua     před 13 lety 18.05.2011 09:41 |  
          0 0

          Jsem na tom obdobně jako vy. I mně, jako dalšímu obyvateli Prahy 13, není lhostejná "ztráta" 150 mil. Kč. Někdo by za to měl pykat.

          Ale bydlí se mi tu na Hůrce krásně:-)

    • Re: Praha 13

      lados     před 13 lety 18.05.2011 21:31 |  
      0 0

      Vůbec nejde jen o Prahu 13, ale taky o Prahu 6 a Prahu 10, kde se na poslední schůzi zastupitelstva mluvilo o dluhu KI vůči Praze 10 ve výši cca 218 mln kč. Myslím, že už i některým členům koalice dochází, že z dosud malého ohýnku může být slušný požár, protože KI peníze zkrátka nemá, alespoň ne teď a bůhví, jestli v budoucnosti mít bude. Je ale zajímavé, že značný díl peněz z pohledávek jednotlivých městských částí šel do dluhopisů "E-side", což je kryto hodnotou stadionu v Edenu. Horší to asi bude s těmi penězi, které byly použity na koupi dluhopisů "Viachem". Bohužel se pořád nemohu zbavit dojmu, že pořád jde hlavně o pozemky pod "Ďolíčkem" a jejich komerční využití těmi "potřebnými" (čti spekulanty). Doufám, že se mýlím...Je fakt, že po tom nedohraném pohárovém utkání s Olomoucí možná i někteří politici pochopili, že jim všechny levárny už neprojdou...

  7. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 17.05.2011 20:10 |  
    0 0

    Jen jedna připomínka, Leška vystudoval klavír a ne housle pokud se nepletu?

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      lassiter     před 13 lety 17.05.2011 20:45 |  
      0 0

      takže čepice, trika a deštníky :-) to je slint

  8. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 17.05.2011 21:31 |  
    0 0

    Já zatím moc optimistický nejsem. Osobně jsem předpokládal, že před posláním odvolání prezentují, že se dohodli s Enicem, že poslali peníze hráčům a dalším zaměstnancům a že teď teda věří, že to na svazu dopadne. Takhle to vypadá, že se ještě nedohodli a na svaz zase pošlou jen sliby. hráči na tiskovce mluvili, že peníze by měli přijít tenhle týden.. hm, taky nic moc zpráva. No prostě nevím nevím..

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      Ferguss     před 13 lety 18.05.2011 08:41 |  
      0 0

      Nám fanouškům Platil nakecal lecos a popravdě doufám, že jedna z prvních věcí, kterou nový majitel udělá, že ho vymete. Nicméně pokud slíbil hráčům, že prachy budou tak opravdu byly.

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 08:48 |  
        0 0

        To si myslím, že se teda hodně pleteš a nevím z čeho vycházíš.. teda nepleteš se, ty prachy opravdu byly, ale až po několika termínech, tak jako s investorem atd. Takže dokud hráči neprohlásí "máme to na účtech" nevěřím ničemu, natož Platilovi..

        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

          Ferguss     před 13 lety 18.05.2011 09:15 |  
          0 0

          Možná si to blbě pamatuju, ale pokud to nebylo obecné "peníze budou" ale byl zmíněn konkrétní termín, tak skutečně přešli, nicméně moje paměť už není co bývala:)
          Bože, jak já se těším až tomuhle člověku zamáváme.

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 10:31 |  
            0 0

            Asi tak :-)

  9. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    polivka     před 13 lety 17.05.2011 21:47 |  
    0 0

    sakra to je dlouhé, vůbec se mi to nechce číst

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      Papol     před 13 lety 17.05.2011 22:16 |  
      0 0

      Tak to nečti...

  10. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    tupoleff (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 12:44 |  
    0 0

    nominace 21 je v zásadě SKS :hanuš - (čelůstka), suchý, hošek, vácha - černý, dočkal, gecov, kovařík - pekhart, (hloušek); a to tam není Necid a mezi náhradníky jsou ještě valenta a dejmek... holt dobrej ročník. Tak ať se jim daří

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      Viking     před 13 lety 18.05.2011 13:24 |  
      0 0

      Jj, Doležal s Rosenem za ty provize mlaskají ještě teď.

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        Jiri1     před 13 lety 18.05.2011 14:31 |  
        0 0

        Zdravim, Ricka ma asi z nominace radost i kdyz uz dnes zije jinymi problemy treba svym odchodem z Chelsea v lete , s odchodem Platila ci potrestanim Dolezala ci Rosena prilis nepocitejte , i plati , Ze jde o podnikatelske rizikO a Platil je vsemi zaieresovanymi povazovan za velkeho kabrnaka, jednani v Londyne zatim nevypadaji a to nejen kvuli pozadovane castce , Natland chce udajne od Eniku zreknuti se dalsich financnich naroku a to se Anglicanum prilis nelibi. Vyvoj bude jeste zajimavy , cele se to meni v jedine v boj o prachy , nikomu nejde prilis o Slavii snad s vyjimkou Kellnera , ktery ale nechce vypadat jako blbecek. V teto souvislosti je zajimava mala zpravicka z komunalni politiky v Praze, nejmenovani politic maji strach z pripadneho vysetrovani jiste investcni spolecnosti, ktera kra chuje a je spojovana I S NAMI A TAK PRY UDELAJI MOZNE I NEMOZNE PRO ZACHRANU NASEHO KLUBU,.TAK TO JSEM OPRAVDU ZVEDAV.

        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 14:57 |  
          0 0

          Jiří, info, že Říčka končí v Chelsea je na tuti ? Zrovna jsem totiž přemýšlel, koho dobrého do čela sportovního vedení Slavie a jako číslo jedna mi vycházel Říčka, ale hned jsem to samozřejmě zavrhl, protože takový peníze jako Abramovič mu nedáme.

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            janko (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 15:05 |  
            0 0

            No mne to také napadlo... neví se náhodou proč odchází?

            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

              jane (admin)     před 13 lety 18.05.2011 15:13 |  
              0 0

              Ano, je to jasne. Odchazi, protoze konci Frank Arnesen. A jinak - Ricka neni clovek, kteremu by slo primarne o penize. Je to srdcar a slavista a verim, ze ho jeste ve Slavii uvidime.

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 14:36 |  
        0 0

        Já bych doplnil ještě Jarolíma.

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 15:24 |  
            0 0

            Klasickej bulvár, zopakuje všechno co každý ví, a vymyslí si, že se nemůžou dohodnout o 30 mega. Navíc, kdyby se našel takovej sebevrah, co by pouštěl info z probýhajícího jednání, tak by novinářům řekl, kdo je ta "tajemná" firma, ale oni vědí houby s octem. Navíc Hartmanna znám ještě ze studií na gymnáziu, takže bez komentáře ...

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            LordEdmund     před 13 lety 18.05.2011 15:25 |  
            0 0

            "Nečitelná vlastnická struktura, neuhrazení dluhů"..pan PLatil nedoložil oproti prvnímu pokusu NIC NOVÉHO.To bude ofiko verze odvolací komise. A jestli se dočkáme vyjádření klubu, tak něco jako" Nepodařila se dohoda Enic - Netland.Ale stále jednáme. Enic zvýšil požadavky a blablabla..Rád bych se mejlil, ale ten članek v Deníku Sport nevypadá na moc optimistickej výhled.

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            Jiri1     před 13 lety 18.05.2011 15:28 |  
            0 0

            Zdravim, Ricka i ostatni bafici a treneri to ocekavaji jako tutovku po nevydarene sezone proste jim bylo naznaceno, aby s dalsim pusobenim v Chelsea prilis nepocitali, co s nim bude zatim stary lisak nikomu nechce prozrait , ale do Slavie ci jineho Ceskeho klubu se nevrati, spis to vypada na jeho praci na volne noze pro kluby z Ruska a pod. V Anglii take zrejme nezustane. Jeho spojeni se Slavii neni prilis realne kvuli jednani naseho vedeni pri prodeji Necida , ktery v podstate zprostredkoval a za ktery do dnesniho dne nevidel ani K.Navic mu klub nevydal ani permici natoz VIAIP, coz treba na Duklu ale i do Jablonce samozrejme ma, kdyz si vzpomne.

            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

              jane (admin)     před 13 lety 18.05.2011 15:40 |  
              0 0

              Na volne noze tedy nezustane urcite. BTW napis, za kolik chtel tenkrat Dolezal prodat Necida, a kdyby do toho Ricka nezasahnul, tak za kolik by ho Jablonec koupil. At se vsichni pobavi...

              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                Jiri1     před 13 lety 18.05.2011 15:54 |  
                0 0

                Bude proste pracovat jako nezavisly skaut , ma obrovske konexe vsude v Evrope , jeho sluzeb nevyuziva jen Chelsea..........Tu kausu s Necidem jsem slysel primo od nej a nechci to rozpitvvat, proste svinstvo.

        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

          travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 16:16 |  
          0 0

          S tím Jarolímem reaguji na Vikinga.

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      tupoleff (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 16:55 |  
      0 0

      koukám, že sem zapomněl sem na čmovše.. čilli v nominaci z 25i 10 odchovanců, 2 nakoupenci, a necid navíc... to je půlka. v sks dnes je míňa, hanuš a čelo... Mezi 15 náhradníky Valeš, Valenta, Dejmek a Vaněk. všichni pryč. takhle to vypadá, že v roce 2008 po titulu před slávií skutečně ležela růžová budoucnost ;)

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 17:06 |  
        0 0

        Je to hrůza,zbavit se na naše poměry takového počtu dobrých ráčů a až na vyjímky za "hubičku". Hlavní viníci Doležal a Jarolím,tím nechci zbavovat zodpovědnosti Rosena,ale jeho chyba byla,že dal Jarolímovi neskutečné pravomoce a ten je zneužil.

        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

          capi (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 17:46 |  
          0 0

          Rosen je hlavním viníkem současného stavu. On přivedl a držel KJ stejně jako Doležala. Byl u všech prasáren atd. To, že je velký slávista, ještě neznamená, že ho to nějak ospravedlňuje. Není divu, že se po nějaké době přišel podívat na fotbal doma, až když se hrálo bez diváků.

            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

              capi (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 17:52 |  
              0 0

              Možné to klidně je. Otázka ale je, kde ty peníze jsou??? Na druhou stranu si nedokážu představit, že Janda a Milan Černý jdou do Sparty - v tom jsem klidný. Na to jsou oba moc velký slávisti. Čelůstka ale v létě odejde tak jako tak.

              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 17:59 |  
                0 0

                Pokud se Janda prodá,tak mi to vadit nebude,ale pokud by měli jít Černý a Čelůstka do Sparty za 25 melounů,tak Platil opravdu není normální.

                • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                  martyni (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 18:37 |  
                  0 0

                  no.. Ladislav nam to tu o Platilovi rika uz nejakou dobu.. ovsem pokud je pravda to s hlouskem.. - a asi jo, kdyz pres jeho prodej slavie nemela na dohrani sezony - tak se nelze divit nicemu.. pokud Platil skonci, bude to spis uleva nez co jineho..

                  • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                    janko (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 18:47 |  
                    0 0

                    Řekněte mi, že to není pravda. Nedovedu si představit, že tihle dva srdcaři by šli do tý zkurve*ý díry. Bože to nééé.... Říká se že chcípající kobyla nejvíc kope, že by to na něj platilo? Přece není normální pokud to chce někdo převzít, že by si tam nechal dělat takovéto zvěrstva..... Ať už tenhle šílený sen skončí....

                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                      travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 18:53 |  
                      0 0

                      Taky jsem si kolikrát říkal,že to vše je sen,že to nemůže být pravda,bohužel to je skutečnost.

                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 18:54 |  
                      0 0

                      kazdopadne to, co se delo ve slavii za Dolezala, Jarolima, Rosena, Sisaka, ale i za Platila, je proste totalni silenost a hruza, at uz je neco pravda a neco ne. Na neco jsme zde upozornovali, ale malokdo si asi dovedl predstavit rozsah tech silenosti.. kombinace amaterismu a zlodejiny. Je z podivem, jake ti hajzlove meli stesti, ze se tym dostal do LM a ze se vsechno ty dva roky seslo tak, ze byly dva tituly.

                      Myslim, ze bychom si vskutku zaslouzili, kdyby vysly Ladislavovy predpovedi a ten nekdo prisel a udelal ze slavie normalne fungujici klub.. ne, nejsou treba tituly, je treba zacit s obycejnymi vecmi..

                      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                        janko (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 19:01 |  
                        0 0

                        Prostě zoufalost. To že by Slavia spadla někam do pražskýho pralesa bych nesl těžce, ale časem bych se s tím vyrovnal, ale tohle.... snad ti kluci mají natolik Slavii pod kůží že by ho s tím poslali někam... Snad se někdy dožijeme úplně obyčejného normálního fungování....

                      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                        travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 19:04 |  
                        0 0

                        Ano s obyčejnými věcmi,jako vyhodit zbývající hajzly.

                      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                        slaviator     před 13 lety 18.05.2011 21:07 |  
                        0 0

                        to co se tu děje předčí i nejděsivější Jiřího vize

  11. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    Wommi     před 13 lety 18.05.2011 21:26 |  
    0 0

    ...vyse se vdla debata ohledne stadionu a dluhu vuci hochtief,..nedavno jsem cetl rozhovor s architektem stadionu, p. Kotikem, ktery rikal, ze se z druhe ruky doslechl, ze snad e-side se domluvil s hochtief a prostor za vychodem, kde mela byt parkovaci hala mu za vymazani svého dluhu prenechala pro jeho stavebni aktivity,....

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        slaviator     před 13 lety 18.05.2011 21:55 |  
        0 0

        Stadion není ani po třech letech dostavěný. Trápí vás to?
        „Není to dobrá vizitka nejen pro mě, ale i pro samotný stadion. Je to škoda. Jsou to věci, které by se daly zvládnout, šlo by to udělat.“

        Co všechno dnes ještě v Edenu chybí oproti původnímu projektu?
        „Komfort pro hráče zůstal v podstatě stejný, omezily se spíš doplňkové věci. Mělo tam být víc prostor pro kanceláře a obchody, nepostavily se byty za východní tribunou. Mělo tam být také víc restaurací a malinko lepší zázemí pro diváky. A chybí i parkovací dům za východní tribunou.“

        Je vůbec zájem stadion dokončit?
        „Je tam trochu zádrhel. Podle informací, které mám ale z druhé ruky, vyřešil investor svoje závazky vůči Hochtiefu (stavební firma – pozn. red.) tím, že jim dali část pozemků za východní tribunou. Takže teď už to není ani tak na společnosti E Side, ale spíš na Hochtiefu, jestli do toho půjdou.“

        Když už mluvíte o dluzích, nejste i vy mezi věřiteli E Side?
        „Já už jsem na to rezignoval. Byl jsem mezi věřiteli Hochtiefu. Oni to totiž ke konci šikovně přehodili na dodavatele.“

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      travel (přítel SN)     před 13 lety 18.05.2011 21:54 |  
      0 0

      Tomu nerozumím,pozemky má přece E-side od Slavie pronajatý.

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        Wommi     před 13 lety 18.05.2011 23:11 |  
        0 0

        ..to ano, ale myslim, ze by to mohlo byt mysleno tak, ze proste hochtief ma moznost tam neco postavit, misto e-side, ktera tam planovaa byty a arkovaci dum...tedy pozemek by v obou pripadech zustal SK Slavia, ale budova(y) na nem by patrily e-side resp. hochtief, proste zamer byl asi takovy, aby si hochtief na nem neco postavil a behem 100 let nebo jak dlouho to muze mit si "vzal" zpet svoji pohledavku vuci e-side

        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

          jane (admin)     před 13 lety 19.05.2011 09:22 |  
          0 0

          Divala jsem se do katastru a myslim si, ze podle nej pozemky za vychodni tribunou nejsou pronajaty Eside. Kazdopadne na nich neni psane zadne zastavni pravo jako u stadionu, coz si myslim, ze by bylo, kdyby je Eside skutecne pronajate mel.

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            Wommi     před 13 lety 19.05.2011 10:29 |  
            0 0

            ..aha..no ja to ted nekontroloval, takze pripominka je to dobra, taky se podivam:)

  12. Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

    slaviator     před 13 lety 19.05.2011 01:23 |  
    0 0

    ad článek ve Sportu ( http://isport.blesk.cz/clanek/top-sport/105531/sef-sparty-kretinsky-slavii-pujcil-25-milionu.html)

    tak řekněme z hodně dobrýho zdroje mám potvrzeno, že ta nabídka ze strany Křetinského opravdu na 25 mega za předkupní právo na ty tři jmenované hráče proběhla - ale světe div se, Platil to odmítl! Takže to s tím Natlandem, snad, opravdu vypadá vážně a snad to vážně myslí i s tím odvoláním.

    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

      travel (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 08:08 |  
      0 0

      Dík za informaci, tak,aby to ještě dobře dopadlo.

      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

        travel (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 08:17 |  
        0 0

        Ještě bych doplnil,tohle holt měla být sparťanská výpomoc,jak o ní mluvil v televizi Svoboda.To by člověk blil,místo výpomoci,by nás voškubali hajzlové.Už ,aby to skončilo.

        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

          jane (admin)     před 13 lety 19.05.2011 09:23 |  
          0 0

          Ale vzdyt on to tam Svoboda primo rekl, ze to bylo jasne, jak to mysli.

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            travel (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 09:36 |  
            0 0

            SDS,nemáte nějaké zajímavé a jisté info,jak se to vyvíjí,čas rychle plyne.Díky předem.

            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

              jane (admin)     před 13 lety 19.05.2011 09:41 |  
              0 0

              Bohuzel vime jen to, co ostatni z novin.

          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

            Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 09:39 |  
            0 0

            jo , navíc by mohl nastat problém že podle mě minimálně M.Černý by prostě za ně nehrál ( možná jsem idealista ) takže by na něj měli práva ale smlouvu by jim třeba nepodepsal.

            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

              Jiri1     před 13 lety 19.05.2011 10:01 |  
              0 0

              Zdravim, ses opravdu idealista , konkretne Cerny je fakt nemusi, ale dovolim si citovat jednoho z mladsich hracu, prachy potrebujete , nemuzu vsude rikat pockejte , neberu, proste te ujistuju , ze treba i Pekhart , ktery jeste loni prohlasoval, ze do Sparty ani nahodou letos rad zamiril z Jablonce , kde se bere dle nalad sefa Pelty do Sparty kde Repka, Brabec a spol tohle nepripusti.Podle mych zprav jednani v Londyne zatim udajne uvazla na majorite Eniku za kterou chteji pry take zaplatit a do toho se nikomu nechce.

              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                Jiri1     před 13 lety 19.05.2011 10:03 |  
                0 0

                A jeste dovetek, Slavia oficialne nabidku Sparty nezamitla , momentalne se hraje o vyssi castek ktere nabidnou jini zajemci , ale pozor nejmene u jednoho z hracu je to trosku komplikovane nejakym podilem ci co.

              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                Wommi     před 13 lety 19.05.2011 10:11 |  
                0 0

                ..tak u toho Pekharta je to dost specificke, co ja vim, tak tam na vykoupeni z totemu dostal pelta penize od kretinskeho, takze si myslim, ze to bylo i domluvene, ze se rozehraje v jabkach a pak pujde do sparty, ktera ho v pripade potreby vyuzije pro boj o titul nebo ho pak treba i koupi...

                Jo Pelta je vubec velkej hrac..co jsem ted od znamyho o nem slysel,...v podstate tu dela fotbalovej trh on a co se tyka slavie, je to jako kdyby byl financni a sportovni reditel on:)))

                • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                  slaviator     před 13 lety 19.05.2011 10:22 |  
                  0 0

                  ostatně Pelta prej, jak psal někdo v diskuzi na ofiškách, má být spolu s Natlandem v Londýně....

                  • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                    Wommi     před 13 lety 19.05.2011 10:26 |  
                    0 0

                    ..to sice nevim, ale pokud jo, tak je to pikantni:)

                    Musim rict, ze by mi docel zajimalo, jestli to vsude v cizine chodi stejne jak u nas..jestli jo, tak je to hnus, velkej hnus...

                    Je vlastne dost smutny, ze takovej clovek, kterej byl namocenej, byt se mu to neprokazalo, tady takhle pusobi,..na druhou stranu, kdo z tech vsech lidi okolo fotbalu se pohybujicoich neni namocen,..myslim, ze vsichni. Bohuzel hezka myslenka na vycisteni fotbalu pred vstupem haska byl jen cirej idealismus!!!!:(

                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                      slaviator     před 13 lety 19.05.2011 10:42 |  
                      0 0

                      to jo, na druhou stranu ctěme presumpci neviny, i když je to někdy těžký.... ale odsouzenej nebyl, tak ji ctěme...

                      jinak toto mi přijde zajímavý ohledně KI:

                      Potíže firmy pak vyvrcholily minulý týden, kdy vrátila licenci obchodníka s cennými papíry a potvrdila, že je kvůli dluhu v exekuci. Radnice Prahy 13, ale i Prahy 10, která má u Key Investments 200 milionů, už na firmu podaly trestní oznámení a bojí se, aby o své peníze nepřišly.
                      Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/misto-key-investments-splaci-desitky-milionu-prazske-radnici-advokat-1zp-/ekonomika.aspx?c=A110519_094314_ekonomika_vem

                      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                        Wommi     před 13 lety 19.05.2011 10:53 |  
                        0 0

                        ..no je dobre, ze se to konecne trochu rozdmychava..bohuzel zde v ceske kotline to zase dopadne nejak tak nijak:))..snad se ale jednou dockame a treba jednou nejakou poradnou rybu odsoudej!

                        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                          slaviator     před 13 lety 19.05.2011 11:04 |  
                          0 0

                          odsouděj, jsem možná naivní, ale jednou odsouděj....

                  • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 10:44 |  
                    0 0

                    Musím jen smát, když novináři nebo kdokoli jiný prohlásí, že má info z jednání ENIC - Natland. Na této úrovni si ani sekretářka nedovolí cokoli říct, protože by okamžitě dostala padáka. A jsou natolik dobře placeni, že to nikdo nebude riskovat a navíc, je to krajně neprofesionální. Dokud nedají sami prohlášení, tak všechno ostatní jsou jen spekulace autorů.

                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                      Wommi     před 13 lety 19.05.2011 10:56 |  
                      0 0

                      ..s novinari osuhlas - je to tedy pakaz a bohuzel uz i ti "seriozni" pisou nesmysly, blaboly nebo nejaky uvahy-neuvahy....dost smutny obrazek!

                      U toho dalsiho,..obavam se, ze zde v CR je mozny snad uz vsechno,..az jsem vzdycky prekvapen, jak se z ruznych jednani dostavaji informace ven, at uz zamerne nebo to proste nekdo provali - profesionalita je v CR cizi slovo

                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                      Jiri1     před 13 lety 19.05.2011 10:58 |  
                      0 0

                      Tak tady si s Vami dovolim vrcholne nesouhlasit, byli lide , kteri presne predpovedeli sled udalosti ve |Slavii a nebyli to zadni ucastnici jednani, ale velmi dobre informovane osoby , chcete li pratele nejuzsiho vedeni, konecne Natland ,ten asi neni neznamou, rekl bych navrat , ale trochu jinak.

                      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 11:03 |  
                        0 0

                        Špatně jste mě pochopili nebo jsem se nepřesně vyjádřil. Mluvím jen a pouze o jednání v Londýně ENIC - Natland. Tam je pár lidí z obou stran a nevěřím tomu, že kdokoli z nich něco řekne, ani to není v jejich zájmu.

                        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                          slaviator     před 13 lety 19.05.2011 11:07 |  
                          0 0

                          Při určitým scénáři to v jejich zájmu být může - jak v zájmu ENICu, který může vytvářet pouštěním infa zdání, že oni se snažili domluvit, ale kvůli Peltovi/Řebíčkovi/Sisákovi/... to nevyšlo...

                          A naopak, ze strany Natlandu že se dohodli na 90 mega, ENIC zvýšil pak požadavek na 120, oni to třeba akceptovali, a ENIC to zvýšil zase o něco vejš... A prostě to teda nevyšlo a tak papa bez licence.

                          Je to vysoká hra s vysokejma číslema, myslím, že ale oběma stranám se pokud mají určitý scénář může hodit sem tam něco vypustit ven...

                          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                            martyni (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 11:13 |  
                            0 0

                            Mnohem pravdepodobnejsi mi prijde, ze ty cisla vypousti nekdo, kdo o tom lautr nic nevi.

                            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 11:28 |  
                              0 0

                              Souhlasím s Martynim, klasický příklad je článek ve Sportu. Hartmann tam píše, (Sport má však jiné informace. Podle nich vázne dohoda mezi společnostmi ENIC a Natland na ceně, za kterou by obě strany byly ochotné obchod mezi sebou stvrdit. Rozdíl prý činí 30 milionů korun. ENIC si měl údajně říct o 90 milionů, ale v Londýně zvýšil sumu na 120 milionů. To se Natlandu prý zdá moc.) Pokud připustím, že to je pravda a mají tam někoho, tak by jim ten dotyčný na prvním místě řekl, kdo je ta tajemná firma, co si ji přivedl Natland.
                              A to nevědí, uvádějí tajemný investor … Navíc je to právně ošetřeno, aby to nebylo žalovatelné (prý, údajně).

                              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                slaviator     před 13 lety 19.05.2011 14:15 |  
                                0 0

                                Mě když něco řekne jakýkoli zdroj a mám to jen od jednoho zdroje, tak tak říkám "prý".

                          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 11:16 |  
                            0 0

                            ENIC se musí domluvit, pokud Slavia krachne, tak o vše přijdou.

                            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                              Jiri1     před 13 lety 19.05.2011 11:27 |  
                              0 0

                              Tim si prave nejsem tak jistej, jim se otviraj netuseny moznosti treba v zalobe na stat, ci v tom co naznacuji ataku na majetek byvalych vlastnku, kde zrejme vsechno neprobihalo zrovna dle zakonu. A pozor ve Slavii behaji stale miliony a zdaleka nejde jen o prvni tym ci juniorku.

                              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 11:37 |  
                                0 0

                                Jiří, je velký rozdíl, jestli dostanete peníze na "dřevo" (na účet) nebo se budete zdlouhavě soudit. V prvním případě je máte HNED a můžete je dál investovat - budou dál vydělávat. Nemáte žádné náklady, starosti, ztráta času, vážou se na to zaměstnanci ... Navíc u soudů nemáte nikdy jistotu, že vyhrajete ...

                                • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                  Jiri1     před 13 lety 19.05.2011 11:53 |  
                                  0 0

                                  Tak obecne je to jak rikate , jenze z Edenu i dnes zni , ze naroky Eniku na majoritni podil neuznavaji, dale lze temer vyloucit , ze penize budou hned , v neposledni rade bych Vas rad upozrnil, ze mam velmi neprijemny pocit , ze mu jde jeste o neco jineho nez jen 90 ci 120milionu, v tom pripade by nabidku uz davno bez vahani prijal. Snad nakonec, oba vime , ze za Natlanndem nekdo stoji, tato investicni skupina proste nema penize na takovy projekt jako je Slavia , kde jen do konce leosniho roku bude treba hotove zaplatit okolo 250 milionu a jednou z variant je prave Kretinsky a spol. v nejakem spojeni s PPF.

                                  • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                    travel (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 13:07 |  
                                    0 0

                                    Jiří,Vy nám chcete tvrdit,že Kellner ,pokud má zájem Slavii vlastnit, by byl ochoten do toho jít s Křetínským?Vždyť je to na hlavu postavený,Křetínský vlastní Spartu?Tak jaký by to byl pro Kellnera spojenec,přece tomu sám nevěříte.Možná,že se o to Křetínský snaží,protože má zřejmě strach,kdyby Kellner Slavii od Natlandu koupil,tak že by Sparta nebyla finančně nejsilnější,to je opravdu možný,ale že by o to stál Kellner (samozřejmě za předpokladu,že Slavii chce) tomu nevěřím.

                                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                      Jiri1     před 13 lety 19.05.2011 13:27 |  
                                      0 0

                                      Verte mi , ze tanecky na Slavii jsou skutecne nebyvale, zajmy nekterych clenu vedeni nevyzpytatelne a snaha oskubat ci z toho neco v budoucnosti mit jsou ve hre vic nez si myslime a sestava o ktere se mluvi pri jednani v Londyne to jen potvrzuje. jinak Kretinsky je zahackovany i v jinych klubech ne jen ve Sparte, takze Plzen je take soucasti jeho financni politiky a nejen ji.

                                    • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                      Wommi     před 13 lety 19.05.2011 13:52 |  
                                      0 0

                                      ..nevidim duvod, proc by nemohl kreta spolupracovat ve sportu s kellnerem, kdyz to dokazou i v byznyse:)

                                      • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                        travel (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 14:01 |  
                                        0 0

                                        Ať spolupracují třeba se Sazkou,ale nedovedu si představit spolupráci ve Slavii K+K,když vlastní Spartu.O co by Kř. asi tak ve Slavii šlo?

                                        • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                          Wommi     před 13 lety 19.05.2011 14:12 |  
                                          0 0

                                          ..no zakladni otazkou zde je, jestli je to vubec pravne mozne, nekde jsem vycetl, ze v ceske lize by to melo byt jako v poharech, jeden majitel nesmi vlastnit dva kluby,...

                                          Pokud by to mozne bylo, tak duvody jsou nailedni,..preci by se tim dala naramne ovladat liga,..jednou ja, jednou ty,..atd,...:)

                                          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                            Jiri1     před 13 lety 19.05.2011 14:17 |  
                                            0 0

                                            Uz se tak skryte stejne deje , to neni o tom, ze vlastni jen jeden klub

                                          • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                            slaviator     před 13 lety 19.05.2011 14:18 |  
                                            0 0

                                            Martine, v český lize nesmí mít nikdo ve dvou klubech majoritní podíl, ale klidně může mít v jednom majoritní a v jiným minoritní... A klidně, v době existence anonymních akcií, může vlastnit majoritně klidně i pět týmů.... :)

                                            • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                              Wommi     před 13 lety 19.05.2011 14:48 |  
                                              0 0

                                              ..no ja prave tak nejak, byt nepotvrzene vim o jednom, co vlastni vice:), taky podle toho to taky vypada

                                              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 15:27 |  
                                                0 0

                                                A jaké kluby to jsou, jestli se můžu zeptat ?

                                                • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                                  Wommi     před 13 lety 19.05.2011 16:56 |  
                                                  0 0

                                                  ..hehe..no...muj milovany klub a mb

                                              • Re: Kdo je kdo a co je co v současné Slavii

                                                travel (přítel SN)     před 13 lety 19.05.2011 15:32 |  
                                                0 0

                                                Ano souhlasím,že lze v jednom klubu mít majoritu a v dalších minoritu.Ale nechápu proč by měl mít Kellner zájem,aby Křetínský měl ve Slavii minoritu,vždyť to nemá zapotřebí(po fin. stránce).Jestli Křetínský sahá financemi Kelnerovi po kolena,tak je to hodně.A pokud by byla pravda,co píše Jiří,že Kelner by byl ochoten vlastnit Slavii i s Křetínským,tak bych to bral od Kelnera,jako neferovou hru.Na druhou stranu se mi zdá,že už jsme myšlenkama nějak daleko a to ještě nemáme profi licenci...