Hráči Slavie

Slavia testuje Martina Voráčka

Na soustředění v Krkonoších se se Slavií připravuje osmnáctiletý útočník Písku Martin Voráček, který je v klubu na dvoutýdenních testech.

Martin Voráček je druhým mladým hráčem, kterého Slavia takto testuje, Jiří Vondráček z Náchoda se už dokonce fanouškům představil na přípravném turnaji v Čelákovicích, kde v zápase proti Mladé Boleslavi svým výkonem nezklamal. Stejně jako Vondráček, i Voráček už nastupoval v uplynulé sezóně v dospělé kategorii za třetiligový Písek pravidelně. Na podzim se například dvěma brankami podílel na vyřazení druholigového Třince z Ondrášovka Cupu.

S týmem už naopak není zkušený stoper Jiří Koubský, Slavia deklarovala, že si může najít angažmá, a sáhla po něm slovenská Trnava vedená trenérem Pavlem Hoftychem.

Smůlu má mladý levý záložník Luboš Tusjak, který svým výkonem v Čelákovicích proti Mladé Boleslavi fanoušky rovněž potěšil, bohužel si ze zápasu odnesl problémy s kotníkem a ze soustředění musel odjet. Jeho výpadek by však neměl být dlouhodobý.

V online rozhovoru na serveru idnes.cz trenér Michal Petrouš sdělil, že v pondělí by se měl začít s týmem připravovat perspektivní stoper.

Komentáře (75)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia testuje Martina Voráčka

    vojtechusv     před 13 lety 30.06.2011 11:30 |  
    0 0

    OT: Slyšel někdo reklamu na permanentky na Evropě 2?:-) Reklama s podtitulem "Standa Vlček a Zbyňd´a Pospěch pomáhají Slavii zpátky nahoru..."

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      wotlemburg     před 13 lety 30.06.2011 12:52 |  
      0 0

      Já ne.

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      slaviator     před 13 lety 30.06.2011 12:56 |  
      0 0

      já taky ne, ale slyšel jsem už dvakrát "Jsem Nešpor. Ne ten z Bohnic, ale ten z Bohemky. Kup si permanentku a já se budu snažit, aby mě trenér neposlal na tribunu"

  2. Re: Slavia testuje Martina Voráčka

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 30.06.2011 14:11 |  
    0 0

    Už teď máme vyhlédnutého jednoho perspektivního stopera. Od pondělí by s námi měl začít trénovat. Uvidíme, jak se bude jevit (On-line s Petroušem).

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      Ferguss     před 13 lety 30.06.2011 14:17 |  
      0 0

      Mám zkoušku z němčiny (na otázku ohldně jazykových znalostí). To vysvětluje mnohé.

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      opicemag     před 13 lety 30.06.2011 16:41 |  
      0 0

      Zajímalo by mě, o koho jde. Netuší to někdo?

      • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

        spojka     před 13 lety 30.06.2011 17:25 |  
        0 0

        Nic velkýho bych nečekal. Tipuji něco podobnýho, jako jsou ty útočníci z Náchoda a Písku.

        • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 30.06.2011 18:03 |  
          0 0

          Souhlasím se spojkou, kdyby to byl už zkušený stoper, tak Petrouš nenapíše: "Uvidíme, jak se bude jevit".

          • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

            slaviator     před 13 lety 30.06.2011 23:17 |  
            0 0

            Já tipuju Šimůnka.

            A proč by ne, když Sparta se posiluje o hráče z Juventusu Turín a Interu Milán :)))

            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

              klimi     před 13 lety 30.06.2011 23:56 |  
              0 0

              To už je spíše "hotový" stoper než perspektivní ne? :)

              • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                slaviator     před 13 lety 01.07.2011 00:11 |  
                0 0

                Je ročník 87, pořád mu je jen 24, vem si že Gecov je mladší o 10 měsíců a je pořád označovanej jako "talentovanej hráč", Dočkal, Suchý podobně... A za celou loňskou sezonu neodehrál v Kaiseslauternu ani jede zápas, všech 52 co v bundeslize odehrál, odehrál ve Wolfsburgu. Na podzim měl zraněný třísla, teď by měl být fit...

                http://www.vfl-wolfsburg.de/8541.html

                Říkám, je to moje zbožný přání, ale nějakej smysl by to asi mělo

                • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 00:15 |  
                  0 0

                  Nejsi na nějakejch špatnejch stránkách? Připomíná mi to spekulace o Lokvencovi do Slavie před pár lety :-))

                  • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                    slaviator     před 13 lety 01.07.2011 01:05 |  
                    0 0

                    Když mluvíš o Šoulovi, tak ten teď běhá (rekreačně) maratony a půlmaratony :)

                  • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                    PetCC     před 13 lety 01.07.2011 09:42 |  
                    0 0

                    Pokud vím, tak Šimunek za áčko Sparty odehrál jen dva zápasy, takže se za sparťana ani moc považovat nedá. A já bych ho bral.

                • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                  klimi     před 13 lety 01.07.2011 09:42 |  
                  0 0

                  Je pravda, že s ním už asi Vlci nepočítaj, takže by byl dostupný za hubičku (Hubáčka?).
                  Uvidíme, já jen doufám, že to nebude nějaký stoper z ČFL apod., protože to jsme rovnou mohli nechat hrát Čepelák a spol. :)

  3. Re: Slavia testuje Martina Voráčka

    rekodlak     před 13 lety 30.06.2011 16:28 |  
    0 0

    K'lautern prý na Hlouška neuplatnil opci! Těžko říct jestli se teda bude hlásit na tréninku v Edenu nebo u pana nového čistého spasitele českého fotbalu inženýra Pelty.. ..nebo to udělaj' na polovic :-)

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      klimi     před 13 lety 30.06.2011 17:02 |  
      0 0

      Podle mě je blbost, že půjde do Jablek. Stejně pokud začne s náma trénovat, tak ho ale Pelta ještě do konce termínu střelí...

      • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 00:13 |  
        0 0

        Taky čekám tak nějak...

  4. Re: Slavia testuje Martina Voráčka

    Philliip     před 13 lety 30.06.2011 20:11 |  
    0 0

    Kalivoda nejspíš zpět do Slavie. Momentálně by měl být posila a hlavně je to srdcař.

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      klimi     před 13 lety 30.06.2011 20:23 |  
      0 0

      Nejspíš? To je tvoje přání, doměnka nebo máš info, že se o něm jedná?

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 30.06.2011 20:25 |  
      0 0

      Hoď zdroj ať je o čem se bavit. Jinak bych se ho vůbec nebál. Byl schopen hrát evropský poháry, takže rozhodně posila. Že je to náš kluk se netřeba bavit..

  5. Re: Slavia testuje Martina Voráčka

    koscheen (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 00:03 |  
    0 0

    eurofotbal.cz:

    30.06. Čelůstka prý míří do Trabzonsporu
    Ondřej Čelůstka se zřejmě rozloučí se Slavií. Mladý český obránce má namířeno do tureckého Trabzonsporu, kde se údajně již dohodl na smlouvě.

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      klimi     před 13 lety 01.07.2011 00:07 |  
      0 0

      Já nechápu, proč všichni lezou do toho Turecka ?!
      Dyť tam se snad ještě žádný Čech, který tam šel přímo z ČR neprosadil...

      No každopádně máme zřehně oba z U21ky prodané, tudíž je na čase shánět náhradu...

      • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

        mirecek1111     před 13 lety 01.07.2011 00:14 |  
        0 0

        no proč asi, peníze, peníze a ještě jednou peníze. A není se jim co divit, každý se chce zabezpečit.
        A navíc je to dobrá destinace pro úvahy typu, třeba se jednou vrátí. I když z Čelůstky mi přijde se žádný extra slavista ani nestal a ani bych se nedivil, kdyby za dva roky běham na Spartě ale Milan se určitě vrátí.

      • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

        slaviator     před 13 lety 01.07.2011 00:14 |  
        0 0

        Protože chtějí do ciziny a nikdo lepší než Turci český hráče dneska nechce, už ani ti Rusové ne... Ještě chvíli a budeme rádi za přestupy do Rumunska, Bulharska a Polska

        • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

          naplavnik     před 13 lety 01.07.2011 07:53 |  
          0 0

          Tak hlavně Turecko jako jedna z mála zemí Evropy (či poblíž Evropě) ekonomicky šlape, což se odráží i na fotbale. Jasně, z naší ligy se ještě hodně dlouho (jestli někdy vůbec) bude odcházet přímo do Španělska či Anglie. I když Čeldu jsem tipoval na bundesligu, nejaký Wolsburg, Hertha či tak. Neví někdo, za kolik by tam měl zmiznout?

          • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

            slaviator     před 13 lety 01.07.2011 08:41 |  
            0 0

            o tom jestli šlape nevím, ono je to děsně ošidný a růst HDP není žádnej opravdovej ukazatel ekonomiky - vzhledem k tomu, že se skládá ze čtyř složek (osobní výdaje na spotřebu + hrubé soukromé domácí investice + vládní výdaje na nákup statků a služeb + saldo obchodní bilance), tak když se stát nehorázně (a nesmyslně) zadlužuje, tak HDP roste... ale i když stát je rozumný hospodář a ve velké míře se zadlužují občané a žijí si nad poměry (jakože vydělávaj třicet tisíc měsíčně, ale za leasing na auto a hypotéku na barák vydávaj třicet a na jídlo a oblečení si půjčujou u Providendu...).

            Takže stačí do ekonomiky nalejvat peníze na dluh, žít si (občané, firmy, stát) nad poměry a HDP papírově roste... Nebyl by problém, aby ČR vydala dluhopisy za 200 mld a nakoupila za to nějaké věci, zbytečný, nad svoje poměry - HDP by vzrostlo o nějakejch 5-6 procentních bodů... Ale všichni bychom věděli, že roste víceméně neoprávněně, nezdravě...

            Takže bych neříkal, že Turecko jako jedna z mála zemí Evropy či zemí poblíž Evropy ekonomicky šlape, protože nevím, jaká je zadluženost Turecka a zda je to zdravá zadluženost a rozumně investovaná, v malé míře nebo ne... Ekonomicky v Evropě šlape hlavně Německo, a to je asi tak všechno... Ostatní se odvíjí od něho...

            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

              naplavnik     před 13 lety 01.07.2011 09:09 |  
              0 0

              no dobrý no, chytl ses zbytečně jen hdp, souhlas, to je jen jeden z ukazatelů ekonomiky... ono s těmi vládními výdaji je to složitější, funguje tam docela spolehlivě multplikátor, ale jen tak naokraj... na nějaký sofistikovaný rozbory nemám, ale mluvit o tom podrobně jsem nechtěl... jen mi šlo o to, že fotbal je součástí dění ve společnosti, a tedy daří-li se ekonomice, daří se i ekonomice fotbalu... jinak v tom turecku to jsou primárně ony první dvě složky co táhnou ten růst...

              • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                slaviator     před 13 lety 01.07.2011 09:30 |  
                0 0

                multiplikátor funguje, jen když vládní výdaje jdou do tuzemska... když se kupujou věci nebo služby v zahraničí, už to tak není...

                ok jinak, nevěděl jsem, jaký složení má ekonomika v Turecku

                • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                  naplavnik     před 13 lety 01.07.2011 10:08 |  
                  0 0

                  njn, to víš, turecký hospodářství :D

            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

              mirecek1111     před 13 lety 01.07.2011 11:03 |  
              0 0

              Německo je možná největší evropská ekonomika ale zadlužení Německa je cca 73% HDP, u nás je tak 35% HDP, to jenom údaje k těm tvým prvním dvou odstavcům..

              • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                slaviator     před 13 lety 01.07.2011 13:04 |  
                0 0

                Německo to má vlastně za cca 50 let, od 60., 70. let... My to máme za 20 :) Belgie má skoro 90 % HDP a není to rizikovej stát, my máme mám pocit už trochu víc než 35 %, to je údaj starej asi dva tři roky, teď máme přes 40, pokud se nepletu. A je rozdíl zadlužit se a investovat do infrastruktury, do školství, do vědy... a zadlužit se a "investovat" do důchodů, platu státních zaměstanců, sociálních dávek...

            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 11:20 |  
              0 0

              O turecké ekonomice moc nevím, ale díky vysoké porodnosti a nízkému věku dožití se neřítí rozhodně do takového demograficko-ekonomického průseru jako Západ, takže jejich role bude určitě ještě posilovat. Jak se to promítne do fotbalu, těžko soudit.

              • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                slaviator     před 13 lety 01.07.2011 13:06 |  
                0 0

                Turci maj výhodu, že jich asi 5-6 milionů žije v Německu (a většina se jich neintegruje do společnosti). Plus je pravda, že dělají nějaké reformy, vesměs díky jednání o vstupu do EU. Ale z asi pětadvaceti protokolů byl za ta léta uzavřen jeden jediný....

                • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 23:54 |  
                  0 0

                  Do Německa většinou chodí ti z těch nejchudších oblastí na východě, nelze je brát podle toho. Je to velká země mnoha tváří, podobně jako Rusko. S tím rozdílem, že Rusko hledí do minulosti, Turecko do budoucnosti.

                  Nějakými kapitolami EU stejně nikoho nenakrmíš - s evropskou listinou práv, která garantuje všelijakým recidivistům větší zastání, nežli slabým a bezbranným, s tou si mohou Turci vytřít zadek...

            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 11:23 |  
              0 0

              Jinak myslím, že západní společnost je samozadlužovací, to znamená, že i kdyby tady vláda udělala vyrovnanej rozpočet, stejně se ty dluhy přelijou do soukromého bankovního sektoru (jako se to stalo v Irsku). Podívejte se, jak tady vypadají skoro všechny reklamy na bankovní služby, lidi mají zadlužování kvůli této masáži hluboko pod kůží, takže už to ani nemůže běhat jinak.

        • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

          quelhar (admin)     před 13 lety 01.07.2011 09:38 |  
          0 0

          Jak jeste chvili? Polsko a Rumunsko uz jsou ted oblibene destinace - a to i reprezentantu (Magera, M. Hubnik, Sultes, ...) Jen do toho Bulharska zatim nikdo znamy neprestoupil.

          Jen at jdou Milan i Ondra do Turecka, rok si vydelaji a pak je tu mame zpatky. Teda Milana u nas, Ondra asi takovy slavista neni, aby pak nesel treba do Sparty.

          • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

            marek018     před 13 lety 01.07.2011 09:58 |  
            0 0

            a dokážete tipnout za kolik mohou přestoupit? Že mě to přijde dost ukvapené, raději bych s prodejem počkal a trošku vyšponoval cenu.. Btw, o přestupu za SKS jedná stále Platil? Aby to nedopadlo jako Hloušek, to byl trejd tisíciletí...

            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

              janko (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 10:22 |  
              0 0

              ...si jako myslíš že Natland s Řebíčken tam nalili prachy aby se dívali jak Platil uzavírá zase nějakou šaškárnu?

          • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

            slaviator     před 13 lety 01.07.2011 13:11 |  
            0 0

            Myslel jsem, že přestup do Polska bude ten strop jako dneska je pořád hodně občas to Rusko... a bude se přestupovat běžně do Gruzie, Azerbajdžánu... a do Polska budou hvězdy ligy

            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

              klimi     před 13 lety 01.07.2011 15:32 |  
              0 0

              Já spíše nechápu přestupy směr Kypr...

              • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                edenian     před 13 lety 03.07.2011 12:20 |  
                0 0

                Proste kdyz chces jet k mori...

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      naplavnik     před 13 lety 01.07.2011 08:03 |  
      0 0

      O těhle věcech mnoho nevím, ale dokážu si představit, že Jarolím dost razil svou představu o podobě přípravy a málokdo mu byl asi ochotný oponovat. Navíc jak je o Jarolímech známé a na některých i viditelné, tahle rodinka jsou spíše kulturisti a kondičně na tom hodně dobře, takže pokud KJ ordinoval takové dávky, které by si dával sám, tak někteří s tím prostě museli mít problémy. Pro jakékoliv tréninky platí: je třeba trénovat správně, nikoli tvrdě.

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      lassiter     před 13 lety 01.07.2011 10:10 |  
      0 0

      ten rozhovor je od Netschera (a pravda i od toho novináře) takový divný, držel hubu tenkrát, má ji držet i teď

      • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

        EdCable     před 13 lety 01.07.2011 23:29 |  
        0 0

        No ja nevim, ten novinar to porad tlacil do konfrontace proti Jarolimovi, Netscher se tomu snazil branit. Ale co mel taky jineho rict na takove dotazy? Je jasne, ze za takovym mnozstvim zraneni v priprave muselo byt neco v treninku. A jak se ukazalo v letosni zime, tak bezky to opravdu nebyly. Jinak me zaujala hlavne pasaz tykajici se rozdilu mezi treninkem v letnich krajich bez zimni pauzy a u nas. To tady mnozi nechteji slyset.

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      janko (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 10:42 |  
      0 0

      ...no to raději ani ne. Hrát proti nim není nic příjemnýho...

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      koscheen (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 12:01 |  
      0 0

      proti nim jsem parkrat hral:) oni to fakt nemaj v hlave v poradku, ted zmlatili rozhodciho..

      • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

        janko (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 13:21 |  
        0 0

        ...koscheen ty jsi z okolí DC? :-)

        • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

          slaviator     před 13 lety 01.07.2011 15:01 |  
          0 0

          Jestli můžu mluvit za Martina (koschena), tak je z takovýho malýho městečka v jednom výběžku na severu coby kamenem dohodil od DC :)

          • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

            janko (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 15:32 |  
            0 0

            ...takže Šluknovský výběžek, to zase tak blízko není..:-)

        • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

          koscheen (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 16:37 |  
          0 0

          Rumburk, ale hraju za křečany, letos sme hrali o soutez vys, ale minule dve sezony sme s nima hrali - jednou sme se prali a dvakrat mi zabijeli rodinu, potazmo nejaky ty klasicky nadavky - to ani neresim, oni jsou fakt problemovy a aspon bude klid, lec si myslim ze je ze strachu nechaj hrat..

          • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

            koscheen (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 16:39 |  
            0 0

            jo a neni to FC ROMAN, nybrz FC ROMA..

  6. Re: Slavia testuje Martina Voráčka

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 10:49 |  
    0 0

    Tak to vypadá, že Petrouš Koreše na beka klidně šoupne, když se s Turbínou něco stane, viz. Mareš do Vlašimi..

    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

      quelhar (admin)     před 13 lety 01.07.2011 11:07 |  
      0 0

      Tak to se dalo cekat, ze Mares a nejspis i Palko odejdou, kdyz nesli do pripravy s ackem...

      Kdyby se Trubila zranil, tak spis cekam na levem beku Kaufmana a na stoperu nekoho jineho. Ze hral v Celakovicich leveho beka Kores, to bych si spis vysvetloval absolutnim nedostatkem defenzivnich hracu.

      • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

        Barlblog     před 13 lety 01.07.2011 11:36 |  
        0 0

        A nevíš náhodou proč nešli do přípravy? Hostování jdnoho z nich bych pochopil, potřebují hrát, ale takhle, kdo bude alternovat Trubilu?

        • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

          quelhar (admin)     před 13 lety 01.07.2011 12:44 |  
          0 0

          Nevim, Mares toho uz na jare moc neodehral, asi s nim proste nebyla spokojenost...
          Palko je jiny pripad, v becku jasna volna na leveho beka, proc nesel do pripravy s ackem opravdu nevim. Je mozne, ze bude pokracovat v B tymu, jeste neni zas tak stary, aby tam byt nemohl, i kdyz to je rocnik 90, tedy o rok starsi nez avizovane rocniky 91, 92, ktere by mely za juniorku hrat pristi sezonu.

          Opravdu nevim, kdo bude alternovat Trubilu, ale pravdou je, ze v obrane muze hrat treba Kaufman uplne kdekoli, Hubacek prinejhorsim jako zaskok taky vlevo...

          • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

            lassiter     před 13 lety 01.07.2011 12:46 |  
            0 0

            otázka je, kdo bude alternovat Kaufmana s Hubáčkem...

            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

              quelhar (admin)     před 13 lety 01.07.2011 12:59 |  
              0 0

              Hubáček s Kaufmanem ;o)
              A Zákostelský. A nový perspektivní stoper, který se k týmu přidá v pondělí... :o)

              • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                marek018     před 13 lety 01.07.2011 13:42 |  
                0 0

                mně tedy přijde, že naše obrana je v katastrofálním stavu. Čelůstka odejde na 100% a já v sestavě nevidím jediného ortodoxního stopera. Hubáček to uhraje, ale už také není nejmladší a nejrychlejší, sázet vše na Kaufyho je taky kravina, když rok a půl promarodil. Navíc nemáme žádný post zdvojený, když budu brát Kaufmana spíše jako alternativu na stopera.
                Domnívám se, že pokud nepřijdou dva stopeři, kteří mohou z fleku hrát ligu a nějaký univerzál na kraje, tak na to pekelně dojedem. Zranění a karty přijdou, to je fotbal a vícero lidí tu už psalo, že Simič, Čepelák atd na ligu ještě nejspíš nemají.

                • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                  lassiter     před 13 lety 01.07.2011 14:39 |  
                  0 0

                  Hele já myslim, že Petrouš a spol. to vědí taky. To že nikdo nepřichází je spíš otázka peněz a podle mě to bude tak, že jakmile se někdo prodá, tak za ty peníze nebo jejich část se to doplní.

                  • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                    marek018     před 13 lety 01.07.2011 14:43 |  
                    0 0

                    no Latka je volný už teď a o něm Petrouš neuvažuje. To mi moc hlava nebere.

                    • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                      Barlblog     před 13 lety 01.07.2011 14:56 |  
                      0 0

                      Jestli odejde Čelůstka, tak nás čekají 2 stopeři určitě, bez toho to nejde. On není volný jen Latka, ale i Klein, Huber ale třeba částečně i Kuděla z Třince, což je silový typ stopera.

                      Myslím, že je to jasná situace. Kupovat někoho na kraj obrany je nesmysl, pokud si tu talentované kluky, třeba jako Palka, necháme.

                      Já říkám kdokoliv z čtveřice výše zmňovaných + "třeba nějaký perspektivní stoper".

                      • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                        marek018     před 13 lety 01.07.2011 15:04 |  
                        0 0

                        Klein je volný? tomu bych dal klidně 2x těch omílaných 100k měsíčně a radši zúžil kádr. Ale on je rudej, ne? Ten by asi do SKS moc nadšeně nešel.. Ale Huber, Latka, to jsou adekvátní posily.. Třinečáka neznám..

                        • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                          Barlblog     před 13 lety 01.07.2011 15:25 |  
                          0 0

                          U Kleina bude problém ve smlouvě, vedení to asi nebude chtít dát. Z tohoto pohledu by asi byla nejshůdnější varianta tan Huber. (Ten je ale taky "rudý" - :-) Ale to je skoro každý...)

                          To, jestli je Klein rudej nevím, každopádně Chovanec s Haškem rozjeli obchody alá Jarolím, doplatí na to, ale než se to stane, mohli bychom jim odlehčit od pár nechtěných hráčů. Klidně ať jsou to sparťani.

                          • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 15:30 |  
                            0 0

                            Takže kdyby pustili Řepku a on chtěl k nám a my na něj měli tak by jsi ho tady vítal s otevřenou náručí? Tak to já fakt ne. Ať sem chodí klidně někdo, kdo prošel Spartou, ale ať sem nechodí nikdo od nich rovnou a už vůbec ne někdo, kdo vykřikuje jakej je to rudoch. Tuhle tvojí filosofii opravdu neuznávám. Takže za mně z letný nebrat, jedině body..

                            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                              janko (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 15:34 |  
                              0 0

                              Kmotře souhlas.

                              • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                                janko (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 15:53 |  
                                0 0

                                Zkusím si to zaspekulovat.
                                Ondra u nás končí to je fakt. Čekalo se to od jara, teď se o tom píše a na stránkách Turků už je to taky uvedený. V pondělí má dle Petrouše dorazit perspektivní stoper. Kdo to bude to si netroufám vůbec říct, ale tipnul bych si, že to nebude nikdo z těch výše uvedených.
                                V ten okamžik budeme mít Huba, nově příchozího, Zákostelského, který se na stopera přeškoloval celé jaro a v případě nouze Kaufmana, kterého by v tom okamžiku nahradil Dostál. V případě ještě větší nouze a okamžité potřeby šáhnou do B-týmu bez ohledu na to, že tam nikoho nevidíme.
                                Jak již bylo řečeno, sezona bude stabilizační, čemuž rozumím tak, že peníze za odchody se dílem použijí na chod klubu, dílem na zbytek dluhů a jen minimální částkou na posily. Nečekám žádná velké jména, páč chlapci z Natlandu na mne nepůsobí dojmem, že by pouštěli byť jen jedinou korunu zbytečně....

                            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                              marek018     před 13 lety 01.07.2011 15:36 |  
                              0 0

                              ono taky, kdy naposled se posila z Letné vyplatila... Abrahám nebo Volešák to rozhodně nebyli..

                            • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                              Barlblog     před 13 lety 01.07.2011 15:47 |  
                              0 0

                              :-) Vadil ti Kisel? Ze začátku možná trochu ano, ale hlavně na podzim nám všem zavřel ústa. Nikdo sem nechce zvát fanatika(y) typu Řepky, ten by stejnak nepřišel, ale zavřít kvalitnímu fotbalistovy dvěře jenom proto, že ho vychovali, nebo nedej bože dokonce koupili na Letnou a on tam hrál/nehrál, je úplně stejně hloupej fanatismus, který nikomu nepomůže. Nikdo nechce stavět tým na sparťanech, ale příklad Berger hovoří za vše. Pokud nespí se sparťanskou šálou, ale je to normální rozumnej kluk, proč si zavírat dveře?

                              • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                                Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 01.07.2011 16:18 |  
                                0 0

                                Hale dle mého názoru je otázka tradice a cti. Ano, jsou to věci, které racionálnímu uvažování spíše překážejí, ale na druhou stranu jsou to hodnoty, které si v dnešní době nekoupíš a které z lidí (klubů) dělají ty správné persony, za kterými se ti chce jít a věnovat jim svůj život..

                                Případ Kisel je to o čem jsem mluvil. Já ho mám spojenýho hlavně s Libercem a přišel jsem z Austrálie. Epizodka ve Spartě je malichernost. To samý třeba ten Klein, pro mě hrál vždy za Teplice a teď byl někde buhví kde. Tak ať klidně přijde, když sem bude chtít. Jestli si někde vykládá v hospodě, že fandí Spartě je mi šumák. To bude jeho boj. Ale aby k nám chodil někdo přímo z Letný? To fakt ne, jeden Abrahám a zkoušet to kvůli jednomu Bergrovi před x lety?

                • Re: Slavia testuje Martina Voráčka

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 03.07.2011 11:01 |  
                  0 0

                  Plzeň taky neměla v obraně zrovna zdvojené posty a vadilo jí to nějak? :-))