Fortuna liga

Sparta - Slavia 3:0

Slávisté vezou z derby na Letné třígólovou nadílku.

Sparta - Slavia 3:0 (2:0)

Branky: 27. Jarošík, 36. Krejčí, 66. Grajciar

Sestava Slavie: Čontofalský - Nitrianský, Cicman, Hubáček, Hloušek (62. Vlček) - Frejlach (46. Trubila), Petrák, Jarolím, Hurka - Blažek (85. Paprčiak), Pospěch

Lavička: Malina, Zákostelský, Prošek, Tusjak

Soupeři vyběhli na trávník ve slibovaných retro dresech, po focení je odložili, sparťanský trenér Martin Hašek si nasadil sluchátka a mikrofon a mohlo se začít. První poločas byl relativně vyrovnaný, úvodní minuty se hrálo spíše ve středu hřiště a ani jeden tým se do vyložené gólové šance nedostal. Horko začalo být před Čontofalského brankou po dvaceti minutách hry, nejdříve se ocitnul ve velké šanci Kweuke, ale míč byl předtím už v zámezí. O necelou minutu později se dostal Čontofalský ve vápně do souboje s pronikajícím Kadlecem a musel být několik minut ošetřován. Naštěstí jeho ruka nakonec byla v pořádku, za postranní čarou už se totiž mezitím rozcvičoval Patrik Malina, který byl kvůli zranění ramene Hanuše brankářskou dvojkou. Domácí tým poprvé skóroval ve 27. minutě, na centr Matějovského zprava si na zadní tyči naskakovali hned tři volní sparťani a Jarošíkovu hlavičku Čontofalský jen lehce tečoval do vnitřní tyčky. Slavia směrem dopředu nic nepředvedla, a tak opět udeřila Sparta. Ve 37. minutě využil Kweuke centr Matějovského, jeho hlavičku vyrazil Čontofalský jen ke Krejčímu a proti jeho dorážce byl bezmocný.

Do druhé půle nevýrazného Frejlacha nahradil Trubila a tak přibylo vtipných soubojů s Kweukem, v první půli Kweuke odskakoval od Hubáčka, ve druhé si párkrát pěkně odstrčil i Trubilu. Jestliže první půle byla celkem vyrovnaná, o té druhé se to říct nedalo, sparťané začali od začátku hrát hodně důrazně, a to hlavně ve středu hřiště, kde napadali rozehrávku. V zásadě se dalo jen čekat, kdy Slavia opět inkasuje. Vyprodaná Letná viděla třetí zásah domácích v 66. minutě, Kweuke lehce z úhlu přihrál před bránu Grajciarovi, jemuž stačilo už balón jen doťuknout. Čontofalský předvedl několik výborných zákroků a jen díky němu Slavia neodjela s větším brankovým přídělem. Slávisté opět nevstřelili branku, naposledy se jim to povedlo v lize přesně před měsícem proti Mladé Boleslavi. V dalším utkání budou chybět vykartovaní Blažek a Petrák.

"Byl jsem před zápasem optimistický, chtěli jsme Spartě utkání znepříjemnit. Bohužel Sparta je ve formě, na začátku jsme sice byli aktivnější, ale domácí využili naše zaváhání a vstřelili dva góly, když to bylo už 3:0, bylo prakticky po zápase," řekl slávistický kouč Michal Petrouš.

Komentáře (83)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta - Slavia 3:0

    vojtechusv     před 13 lety 26.09.2011 21:27 |  
    0 0

    Dyt´ strejda Petrouš říkal, že to zlomíme...:D

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      slavistajiri     před 13 lety 26.09.2011 21:28 |  
      0 0

      Však to zlomili :)

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      opicemag     před 13 lety 26.09.2011 21:31 |  
      0 0

      Třeba to konečně zlomí vaz jemu ve Slavii. I když pochybuji.

  2. Re: Sparta - Slavia 3:0

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 21:35 |  
    0 0

    Jestli Petrouše nepoloží ani takovýhle výkon (taktika, sestava, morálka), tak začínám mít o Slavii vážně strach.

  3. Re: Sparta - Slavia 3:0

    denydzlSKS     před 13 lety 26.09.2011 21:35 |  
    0 0

    Asi takhle...

    sparta: Švenger - Kušnír, Jarošík, Zápotočný, Pamič - Krejčí, Matějovský, Frejlach, Grajciar, Kadlec - Kweuke, Hloušek

    Slavia: Čontofalský - Hubáček, Cicman - Blažek, Hurka

    No a pak se ještě po hřišti toulali tři rozhodčí a pár dalších kluků, takže v tomhle složení nešlo vyhrát.

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      opicemag     před 13 lety 26.09.2011 21:39 |  
      0 0

      Smutné je to u toho Hlouška. Jak začínal a jak (v poslední) době končí. Ten nemá ani na béčko. Co se s ním stalo?

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        Slawek     před 13 lety 26.09.2011 22:24 |  
        0 0

        Bohužel nic. Kromě rychlosti nic jiného neměl. Má divizní úroveň Jablonce B, to je správně. Ale Pelta nám ho s Paskou půjčil a my za to zaplatili.

        • Re: Sparta - Slavia 3:0

          JS (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 23:15 |  
          0 0

          tomu oponuji, to co jste napsa, platí o Jandovi, asi už jste zapomněl, jak hrál Adam před přestupem pryč, když byl na vrcholu u nás.. rychlost, technika, ani důraz mu nechyběly..

          • Re: Sparta - Slavia 3:0

            Slawek     před 13 lety 27.09.2011 10:43 |  
            0 0

            Ne nezapomněl, dal z dálky gól Ostravě a jinak nic. Ale jo, hodně dobrý výkon ve Valencii. Jinak fakt nic. Rychlost má, ale ta sama o sobě nic neřeší, když v ní má problémy s míčem. Divizní hráč a před 20 lety ani to ne ! V K´lauternu ve všech zápasech známka 5, což je druhá nejhorší.

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      murko     před 13 lety 26.09.2011 21:39 |  
      0 0

      Urcite bych tam pridal jeste Petraka a tim Hubem bych si nebyl zas tak jistej. Jinak Hlouska vratte v zaruce Peltovi.

  4. Re: Sparta - Slavia 3:0

    mpik     před 13 lety 26.09.2011 21:39 |  
    0 0

    Psal jsem, že dostanem trojku. To je smutná nová realita. A je horší trojka od Sparty, nebo majitel Řebíček? Petrouš stejně (bohužel) zůstane. Smutný je i to, jak se v TV rozplývali nad výkonem Sparty. Takovej Jablonec nás drtil mnohem víc!!! Pohled na tabulku je naprosto tristní a světlo na konci tunelu nevidím. Zvažuji prodej permice. Mě se na tenhle fotbal fakt nechce chodit.

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      edenian     před 13 lety 27.09.2011 15:31 |  
      0 0

      Meli jsme super casy, ted mame proste blby, no. Permici neprodavej, nebud srab. Kdyz na tom byla Sparta jako my dnes, dostala od nas doma 4. Takze ja cenim, ze jsme nedostali bura. Hlavu vzhuru chlape.

  5. Re: Sparta - Slavia 3:0

    jiras     před 13 lety 26.09.2011 21:39 |  
    0 0

    Ať klidně čekají na toho pravého, ale ať na zbytek sezony přijde klidně i nějaký Levý. Být bez trenéra prostě nelze.

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 21:42 |  
      0 0

      To samé si teď řikám: dobře, mají někoho vyhlédnutého s kým chtějí spojit budoucnost (zřejmě ňáký kámoš nebo příbuzný) - nic proti. Neměli to ale nikomu řikat a přivést na zbytek sezóny trenéra se zkušenostmi. Tohle se nedá, to je totální chaos, který skončí sestupem..

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        naplavnik     před 13 lety 26.09.2011 21:55 |  
        0 0

        nemaluj čerta se sestupem, ale to "sedání" týmu jadnak tvrá, druhak nejsou vydět ani záblesky něčeho, co má vaniakovsky "hlavu a patu"... frejlach zbytečnej, hloušek jalovej, jarolím se se svou formou vrátil rok nazpět a pospěchovi podepsání smlouvy vyloženě neudělalo dobře...

        • Re: Sparta - Slavia 3:0

          naplavnik     před 13 lety 26.09.2011 21:56 |  
          0 0

          ježiš, já už z té hry začínám i "vydět"...

        • Re: Sparta - Slavia 3:0

          Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 22:01 |  
          0 0

          Jako jestli si mani nekdy sednout hubackovi nakopy,hlousek na beku,frejlach s jarolimem v zakladu,tak to snad ani videt nechci,spis se ale nikdy nedockam. takze pikud se nic mezmeni,hrajeme s budejkama,ostravou a zizkovem o sestup,to je muj nazor.

          • Re: Sparta - Slavia 3:0

            jiras     před 13 lety 27.09.2011 05:07 |  
            0 0

            Petrouš připomíná Kalouska, taky si nedokáže vysvětlit, proč jeho výsledky stojí za prd, že by byla chyba v něm si samozřejmě nepřipustí.

  6. Re: Sparta - Slavia 3:0

    naplavnik     před 13 lety 26.09.2011 21:49 |  
    0 0

    tak čekal jsem to vlastně ještě horší, chlapci z letné jsou ve velkém rauši... nicméně vzato z nadhledu, tenhle slavistickej kádr by neměl hnípat na třinácté šprušli.

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      Slawek     před 13 lety 26.09.2011 22:20 |  
      0 0

      Asi myslíš, že trochu výše, ale to těžko. Neovádají základní fotbalové prvky jako jsou přihrávky a zejména zpracování míče, které musí zvládnout nejpozději dorostenec. A pak ten užasnej chaos, kdy chybí jakýkoli náznak systému. Odešli dva hráči, dalším z dobrého jara se nedaří a nedá se na to dívat. Úkoly sportovního ředitele plní Platil a je to opravdu vidět. Jeho názory jsou k smíchu /to v lepším případě/ a nehodny Slávie. Kupuje hráče bez ladu a skladu, jen aby nějací byli a o jejich současném stavu nemá potřebný přehled a informace. Ani zda se do kádru hodí. Potom neporazíme Duklu a na Spartu si jedeme pochopitelně pro příděl a to to ještě dopadlo líp než jsem čekal. Ještě že sparťani nejsou schopni hrát naplno aspoň 80 minut. Nedivím se, že jsme v Převýšově prohráli, prohráli bychom zřejmě znovu. Tohle mužstvo je schopno prohrát s kdekým. Má divizní úroveň, některé opory už na ligu nestačí, resp. nejsou schopni tým v případě potřeby táhnout.

  7. Re: Sparta - Slavia 3:0

    no-nick     před 13 lety 26.09.2011 21:50 |  
    0 0

    Je smutný vidět Slavii takhle dole, ale doufat v jinej výsledek, ač jsem to stejně jako všichni dělal, bylo naivní. Jsme prostě fakt dole a bude to trvat dostat se zpět.

  8. Re: Sparta - Slavia 3:0

    vlchan     před 13 lety 26.09.2011 21:52 |  
    0 0

    Které zatracené n ě c o tak šíleně zblblo našeho vynikajícího trenéra a nalhalo mu zlom.

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      Kactus     před 13 lety 26.09.2011 22:28 |  
      0 0

      dyt zlom to byl, ted jiz nepadame volne s padakem, ale padak jsme urizli a ritime se do riti, nebo kam

  9. Re: Sparta - Slavia 3:0

    rudahvjezda     před 13 lety 26.09.2011 21:59 |  
    0 0

    no tak za něco stáli čontofalský, hub, hurka, blažek a pospěch. zbytek bídnej. ale celkově vzato - přišlo mi, že makaj, ale nemaj na to. podle mne mimo jiné proto, že chybí nějaká herní tvář a nemaj jasno, co maj vlastně hrát.

    jo a seděl jsem na hlavní tribuně a přál bych to zažít i nějkterejm hráčům. možná by pochopili, proč nenávidíme spartu...

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      AKI     před 13 lety 26.09.2011 22:07 |  
      0 0

      Tak tos asi koukal na jiný zápas... Hub, ač v minulosti jsem ho tu dost obhajoval, tak dneska z 20 přihrávek pouze 1 našla adresáta - byla po zemi, zbytek nákop s hlavou do země jednokam.... to se na mě nezlob,ale to nemá s ligou už nic společného. Jak to tak shrnout... výrazně horší nejen ve hře s balonem,ale hlavně bez balonu a ne o krok,ale mnohdy o dva kroky pozadu, fyzička nulová, přihrávka nám jde možná na treninku a hra tělem, to je katastrofa... a ještě se necháme vykartovat a nakopat, smutný to pohled. Nejhorší je, že si za to můžeme sami.... :( AKI

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      DrFe1     před 13 lety 26.09.2011 22:13 |  
      0 0

      Zcela upřímně vyjadřuji obdiv, že za téhle situace, vlezete na tak nepříjemný místo, kde se dají předpokládat jen samé opravdu těžko zkousnutelné výjevy. Jste buď masochista nebo hrdina :-) Přiznávám popravdě, že já na tohle nemám.

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        rudahvjezda     před 13 lety 26.09.2011 22:20 |  
        0 0

        Spis uz jsem jinam nesehnal listky. Sedel jsem sice uplne na kraji hned vedle naseho kotle, ale i tak to bylo fakt strasidelny...

        • Re: Sparta - Slavia 3:0

          slaviator     před 13 lety 27.09.2011 04:26 |  
          0 0

          já byl na protilehlé v sektoru nad půlící čárou a okolo samý rudý dresy, žádnej slávista, děs

  10. Re: Sparta - Slavia 3:0

    jirfil     před 13 lety 26.09.2011 22:05 |  
    0 0

    Dovolte mi, abych ze svého pohledu zhodnotil nejen dnešní derby, ale i dění ve Slavii v poslední době.
    Nejprve tedy k zápasu:
    Myslím si, že dnešní zápas (ač se mi to neříká lehce) splnil očekávání většiny alespoň trochu ve fotbale se orientujících lidí, ač my slávističtí fanoušci jsme stále ve skrytu duše doufali v zázrak a omílali frázi, že derby nemá favorita. Pokud mohu hodnotit výkon našich hráčů, tak dnes dle mého názoru snesl přísnější měřítko pouze Čontofalský, který chytal famózně a za žádný z gólů nemohl, naopak několika dalším výborně zabránil. Mile mě překvapil Honza Blažek, který bojoval, jezdil po zadku a i když se mu úplně nedařilo, nedá se říct, že by cokoliv vypustil, nebo se nesnažil. První poločas byl dobrý Hurka. Nitrianský střídal lepší okamžiky s opravdu hroznými chybami. Jinak šeď, šeď, průměr, spíše podprůměr až hrůza a děs. Sparta vyhrála naprosto zaslouženě a můžeme jí k dnešnímu výkonu pouze pogratulovat.
    Nyní bych se vyjádřil k vedení a celkově k dění ve Slavii:
    Po ovládnutí klubu panem Řebíčkem mne (jako i spoustu jiných Slávistů) přepadla euforie z toho, že konečně máme jasného vlastníka. Samozřejmě si nedělám iluze odkud náš zázračně zbohatnuvší exmininstr dopravy schrastil stamiliony na nákup akcií, nicméně jsem si říkal, že když už ty nakradený prachy vrazil do Slavie, budiž mu za to dík. Taky si za ně mohl koupit vilu na Maledivách (pokud už ji nemá) a na klub, kterému podle svých slov fandí už od dětství, se z vysoka vyprdnout. Bohužel s odstupem času se mi zdá, že to s klubem zas tak růžově nevypadá. Pokud slávistický fanoušek čekal nějakou koncepční práci, musí stisknout zuby a trpět. Začalo to podržením ve funkci pana Platila, který se netají svými sympatiemi k našemu úhlavnímu rivalovi a který prý snad skončí sám po sezóně. Navíc každý majitel klubu logicky chce, aby na fotbal chodilo co nejvíce diváků, pan Platil ale sám navrhl, aby hrála Slavie do konce minulé sezóny bez diváků, což ligové orgány vyslyšely a přihodili k tomu i jeden zápas letošní sezóny. Pokračovalo to několika ultimáty pro hlavního trenéra Petrouše, aby nakonec byli odvoláni oba asistenti (a nakonec z odvolání bylo přeřazení k „B“ mužstvu), přestupovou politikou konče. Stále nemohu pochopit angažování Hlouška, který je u nás na hostování bez opce a je pouze stínem Hlouška minulých sezon, nebo Frejlacha, který seděl na lavičce i v posledním týmu tabulky?
    Holt mít sešívaný srdce je řehole...

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      jirfil     před 13 lety 26.09.2011 22:48 |  
      0 0

      Na druhou stranu musím vyzdvihnout slávistické fanoušky, kteří neůnavně i za rozhodnutého stavu skandovali chorály a podporovali, zatímco sparťani se jako obvykle zmohli jen na občasné let's go sparta (ačkoli si myslím, že ani polovina těch bezmozků neví co to znamená) a posměšné a rasistické jude slavia.

  11. Záloha

    Mike     před 13 lety 26.09.2011 22:06 |  
    0 0

    Záloha ve složení Matějovský, Hušbauer, Grajciar a Krejčí nás neuvěřitelně válcovala. Na jména se samozřejmě nehraje, ale největší tragédií je, že kromě Matějovského to jsou hráči, kteří začínali jako náhradníci a s námi si lehce poradili. I když hašek není žádný trenér, na rozdíl od našeho kašpárka něco do nich dostal. Kdyby mi někdo před začátkem sezony řekl, že tato záloha nás smázne, tak bych se mu vysmál.

  12. Re: Sparta - Slavia 3:0

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 22:07 |  
    0 0

    Taky jsem si vsiml,ze jsme masteileli nejmene branek ze vsech tymu.budr za to mekdo zodpoveny?tusim,ze ne.jak je ve slavii zvykem..

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      tantalos     před 13 lety 26.09.2011 22:42 |  
      0 0

      Jo, vyhoděj uklízečku.

  13. Rok Petrouše

    Mac     před 13 lety 26.09.2011 22:15 |  
    0 0

    Jenom připomenu, že loni zhruba touhle dobou skončil Karel Jarolím, takže Petrouš nás trénuje rok, což už je dostatek času. I když se kádr hodně proměnil, přeci jen by za tu dobu měla být vidět určitá stopa trenéra, nějaké herní návyky atd. Výsledek jsme viděli - nejen dnes, ale v posledních x zápasech.

    Nejhorší je ta fyzička, druhé poločasy máme výrazně horší - Mladá Boleslav, Jablonec, Dukla i Sparta nás po změně stran přehrávali někdy až neskutečným způsobem. :-( Je to prostě strašný chaos, hrůza, marnost nad marnost.

    • Re: Rok Petrouše

      Kactus     před 13 lety 26.09.2011 22:30 |  
      0 0

      no, dyt stopa byla videt, totalni chaos

  14. Re: Sparta - Slavia 3:0

    Stahler     před 13 lety 26.09.2011 22:49 |  
    0 0

    Kdyby sudí měli odvahu tak ten zápas ukončili a my bychom vyhráli kontumačně 3:0.Pyra bylo hodně,i na hřišti a navíc ještě rudí spustili ten jejich oblíbený pokřik jude Slavie.Škoda,výhra 3:0 kontumačně by se hodila když to na hřišti stálo podle očekávání za hovno.

  15. proč je slavia na sestup

    JS (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 23:14 |  
    0 0

    když mužstvo má podle jmen docela kvalitní? absolutně ŽÁDNEJ náznak koncepce, herního stylu, taktiky!!!!!!! nenacvičené herní situace, neschopnost si přihrát a tvořit hru, neschopnost vůbec NIC a přitom jsou na tom hráči alespoň technicky dobře (o fyzičce by se dalo spekulovat, ale kdo připravuje před sezonou kondiční trénink?)... ten tělocvikář prostě napíše soupisku pro zápas a řekne: "hrajte, jak nejlíp dovedete", což na ně pak řve i z lavičky: "Dělejte, hrajte!".. co je tohle za trénování? tohle neni hodina tělocviku, klokane!! pokud to nedokážeš pochopit sám, měl by ti to někdo vysvětlit nejlépe při vyhazovu, to by ale v křesle GŘ nesměl sedět ten sparťanskej fízl! vedení nám řeže pod sebou vlastní větev..

    • Re: proč je slavia na sestup

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 23:29 |  
      0 0

      Podepisuji...
      Přece tým Čontofalský - Nitrianský, Kaufman, Hubáček, Trubila/Hurka - Blažek, Jarolím, Petrák, Frejlach/Janda, Hloušek/Koreš - Pospěch musí něco odehrát. Kruci s aspoň průměrným trenérem to je tým v pohodě na 5 místo!

  16. Petrouš trpí schizofrenií

    tantalos     před 13 lety 26.09.2011 23:20 |  
    0 0

    Vracím se k výroku, že něco Petroušovi říká, že to zlomíme. Jak známo, lidé trpící schizofrenií trpí bludy, tvrdí, že slyší záhadné hlasy a ty jim namlouvají různé hlouposti.
    Petrouš připustil, že mu kdosi cosi říká, neupřesnil, jestli jsou to mimozemštané, nebo jestli má v mozku anténu a přijímá kosmické vlny. Fakt je, že tvrdit, že to zlomíme v situaci,kdy je mančaft úplně dole, proti mužstvu, který je v laufu, je evidentní blud.
    Možná jde jen o ataku, která se dá léčit, ale především by se měl pan trenér nechat hospitalizovat a pravidelně užívat předepsané léky.

    • Re: Petrouš trpí schizofrenií

      JS (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 23:23 |  
      0 0

      slyšení hlasů bývá i náznak nástupu alzheimera, statisticky ovšem výskyt této choroby u lidí mladších padesáti let je nicotný.. buď je petrouš rarita, anebo opravdu patří za mříže do bohnic

    • Re: Petrouš trpí schizofrenií

      Navar (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 23:25 |  
      0 0

      Asi tak. Nechápu, jak máme něco změnit tým bez nasazení, elánu, entuziasmu, kondice a koncepce.

    • Re: Petrouš trpí schizofrenií

      urs (přítel SN)     před 13 lety 27.09.2011 00:23 |  
      0 0

      anebo by to už chtělo OPRAVDOVÉHO odborníka jako trenéra :)

  17. Re: Sparta - Slavia 3:0

    Navar (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 23:23 |  
    0 0

    Takže pánové, nechtělo se mi, nechtělo, ale zase jsem blbec na zápas vyrazil. Jako vždy za posledních 13 let...
    Člověk vždy vnímá hlavně to poslední utkání, ale mám pocit, že tak špatně jsme snad na Letné ještě nehráli (možná 5:1 za druhého účinkování Cipra bylo stejně hrozné).
    Nemá cenu tady hodnotit utkání, byla to jednoduše katastrofa.
    Chci se ale vyjádřit k tomu, co čtu výše, tedy že kádr na víc nemá. Absolutně s tím nesouhlasím. Možná jsem zaslepený, ale kádr má v pohodě na horní polovinu tabulky, klidně na nějaký čtvrtý, pátý flek. Hráci jako Čontofalský, Kaufman, Janda, Petrák, Jarolím, Hloušek, Koreš, Blažek, Pospěch, Hurka, až se vyléčí Latka svou kvalitu mají a teď jde o to, aby je někdo donutil odvést maximum. Podle mě je chyba v trenérovi a možná atmosféře v klubu. Jinak si to neumím představit.

  18. "trenér"

    JS (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 23:28 |  
    0 0

    Jenže v úvodních patnácti až dvaceti minutách jste místy byli dokonce lepší. Jak si ten obrat k horšímu vysvětlujete?

    Že jsme po dvaceti minutách odpadli, to si vysvětlit nedovedu. Nejspíš to bude v psychice. Opakujeme hráčům, aby při prvním nezdaru nevěšeli hlavy, ale zbytečně.

    ... "nevěš hlavu" je dokonalá forma motivace z jakéhokoliv neúspěchu.. být hráč a slyšet toto otřepané sousloví, okamžitě ožiju a začnu hrát jako bůh...

    • Re:

      opicemag     před 13 lety 27.09.2011 00:07 |  
      0 0

      On je tak blbej, až je mi ho (skoro) líto. Jak něco takového může trénovat prvoligový tým?????????????? To že někdo někdy hrál (průměrně na české poměry) fotbal, z něj nedělá trenéra. Kéž by byl alespoň průměrný trenér...

  19. Hloušek je Peltova pomsta

    tantalos     před 13 lety 26.09.2011 23:30 |  
    0 0

    Vzpomínám si, jak ještě na staré tribuně v Edenu před mnoha lety byl Pelta málem inzultován - prostě byl vyhnán. Následkem toho si Leška pořídil osobní stráž a zanedlouho se Slavia stěhovala na Strahov.
    Proč o tom mluvím? Hloušek je jeden z nejlepších českých fotbalistů, ale výkony, které odvádí, signalizují, že neskousl nucený odchod z Německa. Tam ho chtěli, ale pelta za něho žádal 2M éček. Evidentně se tedy Adam rozhodl, že si odchod vynutí. Bude hrát tak mizerně, že ho všichni rádi pustí, Když to pelta zjistil, poslal ho do Slavie, ať to nek.rví Jablonci, ale Slavii. Vyřešil tím několik potíží jednou ranou. Nechal AH, ať se za něj pomstí, zároveň donutil Slavii, aby Hlouškův truc platila. Nedivil bych se, kdyby te%d Platil ještě zaplati Němcům, aby si hi vzali a nás ho zbavilil

    • Re: Hloušek je Peltova pomsta

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 23:50 |  
      0 0

      Problém je, že Klautern je skoro v insolvenci, stejně jako byla Slavia před půl rokem. Takže ti si hlouška mohli dovolit maximálně zadarmo, a i tak by neměli na jeho plat.

    • Re: Hloušek je Peltova pomsta

      opicemag     před 13 lety 26.09.2011 23:57 |  
      0 0

      I kdyby trucoval, tak k čemu mu to bude? Pokud by se potencionální zájemce podíval na video z jeho posledních zápasů, koupil by ho maximálně jako klauna, který paroduje fotbal.

    • Re: Hloušek je Peltova pomsta

      slavistajiri     před 13 lety 27.09.2011 07:05 |  
      0 0

      Hloušek je slávista a není to obránce!!! takže asi tak

      • Re: Hloušek je Peltova pomsta

        AKI     před 13 lety 27.09.2011 19:54 |  
        0 0

        z formy může být každý... ale on neudělá krok navíc a o rychlosti ani nemluvim.... škoda ho, byl to talent :(

  20. Re: Sparta - Slavia 3:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.09.2011 23:55 |  
    0 0

    Sledováno v TV, zkusím hodnotit (jako ve škole), ale asi to nebude příliš objektivní.

    Čontofalský 2 // Nitrianský 2-, Cicman 2, Hubáček 4, Hloušek 5 (62. Vlček 4-) // Frejlach 5 (46. Trubila 4-), Petrák 1, Jarolím 3, Hurka 2 // Blažek 2 (85. Paprčiak nehodnocen), Pospěch 2-

    Výsledek podle očekávání (dával jsem žolíka, poločasy tipoval opačně), výkonnostní rozdíl ještě větší. Měli jsme štěstí, že sparťané si v závěru vychutnávali ovace tribun a nesnažili se nás zatlouci tak důsledně, jako Jablonec...

    No nic, teď se zase můžou všichni pár dní usmívat na optimistickém tréninku...

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      tantalos     před 13 lety 26.09.2011 23:57 |  
      0 0

      Až na to že Nitrianský se podepsal na prvních dvou gólech, takže 4-

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        Khadgar     před 13 lety 27.09.2011 00:05 |  
        0 0

        Ten to dnes asi psychicky nezvládl. Dopředu se vyloženě bál chodit a když už tam byl, tak se míče alibisticky zbavoval. To je obecně problém současné Slavie. Nikdo na sebe neveme zodpovědnost. Snad se Latka projeví opět jako vůdce.

        • Re: Sparta - Slavia 3:0

          rudahvjezda     před 13 lety 27.09.2011 07:57 |  
          0 0

          Petrák 1???? za co?????

          • Re: Sparta - Slavia 3:0

            slamacek (přítel SN)     před 13 lety 27.09.2011 08:20 |  
            0 0

            za mladi ? :-) ale kluk se snazil... ten rekl bych patril mezi lepsi..

            • Re: Sparta - Slavia 3:0

              Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 27.09.2011 08:57 |  
              0 0

              Hale měl neskutečně zkažených přihrávek a to nejde. Na druhou stranu je pravda, že v tomhle chaosu někomu přihrát přesně je taky umění..

              • Re: Sparta - Slavia 3:0

                denydzlSKS     před 13 lety 27.09.2011 10:32 |  
                0 0

                To bych mu nevyčítal...ono když neni komu přihrát, tak se holt víc kazí..
                Už jsem si toho všimnul na Dukle. V jednu chvíli jsem měl pomalu infarkt z Hubáčka, jak má na stoperu míč a čumí co s nim...po 5ti vteřinách jsem si uvědomil, že on ani nemá jinou možnost...v tu chvíli byl v pohybu snad jen Vlček s Proškem(a to proto, že se rozběhávali za lajnou)..
                Nikdo nechce míč..

                :-((

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        Slawek     před 13 lety 27.09.2011 10:39 |  
        0 0

        Správně !

  21. Re: Sparta - Slavia 3:0

    japhy     před 13 lety 27.09.2011 02:15 |  
    0 0

    Jak už psal někdo nahoře, takhle nás Sparta dlouho nemotala. I když, v dnešní době si nás vodí kdekdo, takže se není co divit.
    Hlouška OKAMŽITĚ vyrazit, jedno kam. Samozřejmě spolu s Petroušem. Zbytek bych ponechal, ten tým rozhodně není špatnej.
    Nechápu, co Petrouše vedlo, aby dal Hlouška na beka, tím ho zazdil ouplně. Kde je kombinace? 90% všeho začne nákopem a pak se zjišťuje, co by s tím šlo dělat. To se prostě nedá sledovat. Z 8 lig. zápasů jsme v 5 z nich VŮBEC neskorovali, je tohle normální???

  22. Re: Sparta - Slavia 3:0

    natalino     před 13 lety 27.09.2011 07:16 |  
    0 0

    Většina z Vás má problémy s Petroušem... Zápas jsem také viděla, byla jsem na stadionu.. chodím na Slavii.. ale musím podotknout, že v současné době není v týmu hráčská kvalita !!! Není z čeho vařit.. vedení kupuje posily, ale nejsem si jistá, že by to byly kvalitní posily... herní projev je mrtvý bez šancí natož zakončení... Nikdo mi nevyvrátí názor, že v současné podobě Slavie můžeme být spokojení max s umístěním kolem 12tého místa. Chybí kvalita - ikdyž se hráči v tomto zápase snažili, proto Spartě neměli šanci uspět. Však to byla jedna max dvě přihrávky a konec !!! Nebyli schopný kloudné kombinace. Občas mi připadalo jako nakopávaná u dětského fotbalu. Pardon omlouvám se dětem, páč např. ty které trénuji já.. jsou schopný kombinovat víc jak 2 příhrávkama, dokonce jdou i do zakončení.
    Trošku mě mrzí, jak se vše opět hází na trenéra. Ikdyž přijde někdo jiný než Petrouš - co udělá s týmem, který prostě nemá kvalitu Slavie, ti hráči nemají na to reprezentovat takový klub. A nové koně mu nikdo nekoupí - páč na kvalitní hráče nejsou peníze. Takže ten nový bude vařit ze stejného materiálu jako Petrouš. Jsou tam mladý kluci bez zkušeností, potřebují sbírat zkušenosti a to ze zápasu na zápas neumí nikdo. Situace je tragická, ale mělo by se to začít řešit koncepčně z vedení. Jenoduché s jednonohýma se liga nevyhrává - za to trenér nemůže, ti kluci víc neumí a nedokáží. Tohle je jejich max !!! Lepší varianta je vyměnit kádr.... Kačka

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      tantalos     před 13 lety 27.09.2011 07:22 |  
      0 0

      Milá Kačko,
      Převýšov má jistě ještě horší kvalitu kádru, ale přesto nás převálcoval. Protože má trenéra a koncepci, ne pár idiotů místo sportovního vedení.

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        skman     před 13 lety 27.09.2011 08:06 |  
        0 0

        ja myslim ze takovy prevysov nema o koncepci ani poneti :D, takovy zapas ze Prevysov vyhraje je spis jak sance ze uhadnes cislo od 1 do 10 na ktere prave myslim...

        • Re: Sparta - Slavia 3:0

          Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 27.09.2011 08:37 |  
          0 0

          No tak to se právě pleteš. My jsme totiž v takových sračkách, že by nás Převýšov mohl porazit klidně znova. Taky nevyhráli náhodně o gól ale dali nám trojku jako včera Sparta..

          Kdepak, pod Petroušem se to nikam neposune, to vidíš až pár výjimek každý a taková jednota nebyla ani za KJVCD. Jenže jak ho dostat od kormidla když ta bohemácká krysa nemá kousku cti natož soudnosti a sparťan Platil ho samozřejmě podrží, protože takhle mu to vyhovuje. Má někdo ňáký nápad?

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      Barlblog     před 13 lety 27.09.2011 08:47 |  
      0 0

      Omlouvám se, ale to co tvrdíš, není pravda.

      Náš kádr je kvalitou na podobné úrovni, jako týmy na čele. Jinde je Plzeň a Sparta.

      Vezmeš-li si každou řadu, zjistíš, že je zde velké množství kvalitních hráčů, kteří jinde, ale i u nás a pod TRENÉREM, hráli kvalitní muziku. Ať už je to Cicman, Frejlach, Hloušek, Blažek, záměrně vybírám jen ty, kteří mohli nastoupit.

      Je nebetyčná LEŽ, když Petrouš vypráví o nezkušenosti kádru, on se nehorázně vymlouvá, už jen za tohle typické čecháčkovství by měl letět, proč?

      Václav Kadlec 1992 - Blažek 1988
      Matějovský 1981 - Jarolím 1976
      Hušbauer 1990 - Frejlach 1985
      Grajciar 1983 - Petrák 1992
      Krejčí 1992 - Hůrka 1993 / Hloušek 1988

      V jiných řadách je to podobné, Sparta měla dokonce o trochu mladší sestavu. Naše záloha a celý tým, by se správně měli pohybovat do 5. místa, cokoliv jiného je neschopnost realizačního týmu. Dále mě překvapuje, že všichni zastánci trenéra argumentují tím, že: "tam jsou hráči a on do toho nekope". To je možná pravda, ale tvoje zmíněné argumenty podřezávají Míšovi větev. Hráči jsou a budou mnohdy lepší technicky, než Sparťané, je KRAVINA mluvit o tom, že na to takový Petrák, Hůrka, Prošek, Koreš a jiní nemají. Je KRAVINA mluvit o tom, že technicky a kombinačně nadprůměrný Frejlach je blbá posila. Hráči si nepřihrají proto, že nemají absolutně žádné návyky a pokud of. kombinace a přípravu útoků trénují, o čemž pochybuji, pak je to ještě horší, protože to znamená, že si nic neodnášejí.

      Uvedu několik příkladů z nedávných zápasů.

      Převýšov - Hráčsky jsme měli Divizi přejet, realita v kombinacích byla jiná, hráči postupovali na branku a nebyli schopni ani tradičního trojúhelníku, nebo 3+2 postavení s náběhem, většinou to končilo střelou, nebo to končilo...

      Jablonec - Háči šli několikrát do přečíslení, ve třech - čtyřech lidech, přihrávku si dali jednou a opět to končilo střelou za vápnem.

      Naprosto nemohoucí Duklu, kerá si zasloužila 4ku, jsme nebyli schopni dostat pod větší tlak.

      A nyní na Spartě. Podívej se na to v televizi, ta hodně napoví. Individuálně, technicky, jsme byli vyrovnaným soupeřem, viz. Blažek, nebo Hůrka, který na to asi nemá... :-)

      Bhužel, šance nebyli žádné. Jarolím místo toho aby to sklepnul na volného hráče na vápně, stříli z otočky. Blažek má dva spouhráče na přihrávku, ale ti to týmově a kombinačně zazdí, protože o sobě nevědí. Nevědí, jak mají zakládat kombinace, nevědí, kdo je za co zodpovědný a hlavně KDE!, když už hrajeme zónu. Jediným řešením Petrouše je, poslat na trávu všechno "nejlepší" co má k dispozici a doufat, že to pokřikem "Hrajte" ukočíruje. Současný tým je podle jmen minimálně vyrovnaný s tím jarním. Jediným rozdílem je Kisel a částečně Vaniak. Ve včerejším zápase hráči bojovali = Vaniak a jeho svěží vítr. Teď bychom potřebovali někoho, ko rozumí taktice, tréninkovým jednotkám a řízení týmu alespoň stejně, jako Kisel.

      To, že nejsou volní trenéři je naprostá blbost a další polopravda a manipulace Platila. Stačí hledat a jednat korektně.

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 27.09.2011 08:55 |  
        0 0

        Přesně ale mám obavu, že si to vytrpíme až do hořkého boje o záchranu. Pořád bude slyšet ty samé výmluvy a v létě nám představí někoho, kdo nám vyrazí dech. Ale obávám se, že ne v dobrém. Seženou totiž někoho na poslední chvíli, protože toho co chtěli zapomněli dostatečně včas oslovit a on už podepsal jinde nebo tak něco, prostě slávistická klasika..

        Tajně doufám jenom v jedno. Že Řebíčkovi se konečně rozsvítí. Na druhou stranu je otázka jestli je to vůbec on, kdo o Slavii rozhoduje, myslím si že ne..

        • Re: Sparta - Slavia 3:0

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 27.09.2011 09:33 |  
          0 0

          Souhlasím, poté, co klub de facto získal Řebíček jsem doufal v trochu koncepčnější práce. Nejde mi do hlavy, že když do něčeho investoval tolik peněz, tak je mu jedno, že tým vede trenér bez koncepce. To jsou vyhozené peníze (ke kterým sice přišel bůhvíjak, ale stejně...).

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        Fanis     před 13 lety 27.09.2011 11:42 |  
        0 0

        Naprosto souhlasím s Barblogem. I když se mi všechny posily nelíbí, pořád si myslím, že hráčsky už je na tom v čechách líp jenom Sparta, Plzeň a asi Jablonec, ale podle mě bychom klidně mohli hrát tak 5. místo. To, že tam nejsme je podle mě spíš zásluha trenérů, než slabého kádru. A i když je jasné, že se k nám trenéři asi úplně nepohrnou, nevěřím, že by nebylo možné sehnat lepšího trenéra než MP (,ale museli bychom chtít...)

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      Slawek     před 13 lety 27.09.2011 10:36 |  
      0 0

      Leč Kačenko v současném vedení Slavie nikdo takový, kdo by to uměl řešit tak, jak správně říkáš, koncepčně prostě není. Platil sotva si čuchl k určitým požitkům plynoucích z funkce už rozumí všemu a tak to vyhodnotil, že by to mělo být takto. Toto je jeho koncepce. Že to není koncepce vůbec žádná, jen chaos, to ještě logicky nemohl poznat. Až mu to někdo řekne, může být pozdě. Ale kdo mu to řekne ? On kdekomu nevěří

  23. Re: Sparta - Slavia 3:0

    Viking     před 13 lety 27.09.2011 07:24 |  
    0 0

    Tělocvikář VEN!!!

  24. Re: Sparta - Slavia 3:0

    rek     před 13 lety 27.09.2011 07:43 |  
    0 0

    Všiml si někdo, že kdyz hraje Frejlach, tak je to stejný, jakoby tým hrál v deseti lidech ? A kdyz k tomu připocteme Hlouska na beku, tak je vymalováno.

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 27.09.2011 08:08 |  
      0 0

      Absolutne nechapu, z jakeho dovodu frejlacha postavil. to same hlousek na beku. myslim,ze je cas aby petrousovi nekdo vysvetlil,ze jeho cas se ve slavii naplnil,kdyz to nedokaze pochopit sam...

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        Viking     před 13 lety 27.09.2011 08:22 |  
        0 0

        Frejlacha vyštípali z Liberce hráči protože měl ve smlouvě že musí hrát ačkoliv byl úplně marnej, stejný hovno hrál v Baníku - takže skvělý předpoklad, že toho žebráka koupíme my.

        • Re: Sparta - Slavia 3:0

          Barlblog     před 13 lety 27.09.2011 08:54 |  
          0 0

          Bože, nechci Frejlacha hájit po derby, hrál špatně, ale tyhle bulvární řeči bez potvrzení?? V Liberci před odchodem moc nehrál. V baníku byl nejlepším záložníkem a pak se svezl s bídnou formou. Stejně jako Svěrkoš, Marek, Lukeš a další. Jsou tohle špatní hráči??

          • Re: Sparta - Slavia 3:0

            edenian     před 13 lety 27.09.2011 15:33 |  
            0 0

            Zadnej hrac samozrejme takovou blbost ve smlouve nema.

  25. Kaufman

    pinochet     před 13 lety 27.09.2011 08:22 |  
    0 0

    Nevíte proč nebyl ani na lávce? Je to jasně náš zatím nejlepší obránce.

  26. Re: Sparta - Slavia 3:0

    qazwerty     před 13 lety 27.09.2011 08:42 |  
    0 0

    Radši k zápasu a ani k situaci ve Slavii nebudu nic psát, ptž bych se neustále opakoval...Prostě není vidět žádný posun k lepšímu a jenom si neodpustím zareagovat na debaty v otázce trenér a mužstvo...Trenér pracuje s takovým kádrem jaký má k dispozici a podle toho má skládat náplň tréninků, určovat taktiku a sestavu na jednotlivé soupeře a toto platí všeobecně....Takže pokud toto trenér nezvládá a nemá k tomu další vlastnosti jako jsou intuice, cit, základy psychologie, výborná komunikace, přirozená autorita, vůdcovství, které z něj přímo sálá, tak to není trenér, ale jen majitel trenérské licence, kterou někteří lidé nezískávají na základě svých dovedností a schopností...

  27. Re: Sparta - Slavia 3:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 27.09.2011 10:25 |  
    0 0

    Kde je Kaufman? Kde je Koreš?

    • Re: Sparta - Slavia 3:0

      opicemag     před 13 lety 27.09.2011 11:00 |  
      0 0

      Koreš je určitě zranený. Kaufman byl také myslím zraněný, ale měl být v pořádku...

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        Viking     před 13 lety 27.09.2011 11:04 |  
        0 0

        Kaufmana určitě Petrouš šetřil, aby se mu něco nestalo až budeme hrát důležitější zápasy.

        • Re: Sparta - Slavia 3:0

          quelhar (admin)     před 13 lety 27.09.2011 11:10 |  
          0 0

          Jojo, ty teprve prijdou, Budejky, Zizkov a hlavne souboj o posledni misto s Banikem...

          • Re: Sparta - Slavia 3:0

            Viking     před 13 lety 27.09.2011 13:34 |  
            0 0

            To bych blil, to samé na jaře Pospěch, nepošleme do derby nejsilnější sestavu a stahujeme kalhoty dokud je brod daleko...

      • Re: Sparta - Slavia 3:0

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 27.09.2011 23:15 |  
        0 0

        Kam ty kucí ušatý pro ty úrazy choděj?

  28. Re: Sparta - Slavia 3:0

    capi (přítel SN)     před 13 lety 27.09.2011 10:32 |  
    0 0

    S pokřikem "Derby je naše" pobíhal včera po zápase po letenských chodbách Miroslav Platil. Aleš Řebíček vystoupil na pozápasové tiskové konferenci s prohlášením "Slavia jednoznačně podporuje snahu Sparty a Jablonce ovládnout Gambrinus ligu".
    Zdá se vám to přehnané? Mě už ani ne. Pokud trenér po zápase prohlasí, že bude ještě chvíli trvat, než začne Slavie vyhrávat, protože je to teprve chvíli, co vstala z mrtvých. Dělá si z nás srandu? Vždyť, když tedy podle něj byla na smrtelné posteli, tak jsme vyhrávali na jaře jeden zápas za druhým. A z té jarní sestavy odešli 4 hráči (z nich minimálně na pozici brankáře máme srovnatelnou náhradu). Trenér dostal hráče, na které si ukázal (Blažek, Frejlach, Hloušek - o něm jsem měl značné pochybnosti už při příchodu). Ani jeden z nich není ten mladý nezkušený, naopak se u všech dá říci, že jsou to ti "hotoví" hráči. Přesto ale hra nemá vůbec žádný systém a to jak v defenzívě (stačí se podívat, jak jsme dostali některé goly), tak zejména v přechodu do útoku, který je tragický. Záloha byla kromě Hůrky a částečně Blažka absolutně bez pohybu, Pospěch úplně odříznutý. Přes Hlouška šly oba goly a v druhé půli, kdy se přesunul do zálohy, tak už nebyl vidět vůbec. K tomu evidentně celému týmu schází fyzická připravenost a bez ní se nic v dnešním fotbale uspět nedá. Není divu, že nás pak přehrávají mužstva jako Dukla či Bohemians. Ale obávám se, že vzestup Slavie není (minimálně krátkodobým) cílem a Platil, Petrouš a spol. pro to udělají vše.
    Přemýšlím, zda si chci kazit prý hezký víkend tím, že si ho zkrátím a pojedu se podívat na tuhle bídu s Olomoucí a to přesto, že mám dvě permice.