Fortuna liga

Slovácko - Slavia 1:3

V rámci dvanáctého kola vyválčila Slavia další tři body na hřišti Slovácka. Trefili se Blažek a dvakrát Janda.

V úvodu utkání se oba týmy nejprve potýkaly s nepřesnostmi, nicméně již po čtyřech minutách šli do vedení sešívaní po brance Jandy, kterému předložil tutovku Blažek. A právě ex-liberecký forvard byl tím, kdo po přihrávce Trubily zvýšil vedení na 2:0. Slávisté tedy po patnácti minutách hry vedli 0:2 a tím pádem se dostali do výborné pozice pro zbytek utkání. Tomu také první poločas odpovídal. Ani jeden tým se nedostával do vyložených příležitostí. Poklidný průběh prvního poločasu tak narušil svou druhou brankou v zápase Petr Janda. A když dělovka Doška proletěla nad břevnem Čontofalského branky, oba týmy šly do kabin za stavu 0:3 pro Slavii.

Do druhého poločasu vstoupili aktivněji sešívaní, kteří zahrozili již po čtyřech minutách střelou Hurky. Pokus mladého útočníka však mířil vysoko nad. V pětašedesáté minutě zahrozili i domácí. Ondřejka potáhl míč po levé straně hřiště, poté obešl bránícího Latku, vyhnul se Nitrianskému a snížil na 1:3. Branka Ondřejky jakoby Slovácko povzbudila a svěřenci trenéra Soukupa poté uzamkli Slavii na vlastní polovině. V šanci se postupně ocitli Ondřejka a dvakrát Valenta, nicméně ani jeden z nich nedokázal slibnou pozici zužitkovat.

Slavia si tedy připsala tři body za výhru na hřišti Slovácka a posunula se opět o něco blíž ke středu tabulky.

Slovácko - Slavia 1:3

Branky:
56. Ondřejka - 4. Janda, 14. Blažek, 34. Janda
ŽK: Ondřejka - Trubila, Hloušek
Sestava Slavie: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Hubáček, Hloušek - Hurka (69. Milutinovič), Janda, Jarolím, Trubila - Blažek (64. Vlček) - Pospěch (77. Cicman)

Komentáře (118)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

    opicemag     před 12 lety 30.10.2011 18:33 |  
    0 0

    Copak se v tom druhém poločase zbláznili? To je hrůza. Jak to v tom prvním vypadalo nadějně (z herního hlediska, výsledek skvělý), tak v tom druhém je to zase hrůza a děs.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

      japhy     před 12 lety 30.10.2011 18:55 |  
      0 0

      To jim zase někdo poradil def. taktiku. Slavie tohle nikdy neuměla, přesto se o to pořád někdo pokouší

      • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

        PetCC     před 12 lety 30.10.2011 19:21 |  
        0 0

        Ono když několik hráčů nemá kondici na celý zápas, tak to pak druhou půli vypadá takhle.
        Třeba Hurka ještě na celý zápas určitě nemá, ale jinak byl dneska vynikající. A pak tu je několik hráčů, kteří neměli se Slavií letní přípravu a je to znát. Taky Slovácko to vůbec nevzdalo a makalo až do konce co to šlo.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

          Horis79     před 12 lety 30.10.2011 20:21 |  
          0 0

          Mám takový dojem, že pan motivátor nabudil tým na druhej poločas, který stál za to, ještě, že Slovácko je slabé mužstvo. Když si čtu komentáře, tak by se někteří lidé měli zamyslet. Pan Straka mužstvo trénuje 3 zápasy. Hráli jsme zatím s velice podprůměrnými soupeři. Příští týden se ukáže, jak na tom mužstvo opravdu je. Na každý pád je jeho přítomnost ve Slavii pro mě nepřípustná a doufám, že Slavii opustí, co nejdříve....

          • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 30.10.2011 20:33 |  
            0 0

            Me teda Slovacko jako podprumernej souper nepripada.

            • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

              PetCC     před 12 lety 30.10.2011 20:49 |  
              0 0

              Souhlasím. Ale to dnešní vítězství jenom vrací body hloupě ztracené na Žižkově.

              • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

                Horis79     před 12 lety 30.10.2011 21:10 |  
                0 0

                to jsme klesli opravdu hluboko, když pro nás není Slovácko podprůměrnej soupeř... ale na druhou stranu chápu jména jako Hlúpik, Kordula, Jeleček, Daníček nahánějí strach

                • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

                  martyni (přítel SN)     před 12 lety 30.10.2011 21:17 |  
                  0 0

                  nevim, jestli jsi si toho vsiml, horisi, ale my jsme opravdu klesli hodne hluboko..

                • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

                  vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 30.10.2011 22:03 |  
                  0 0

                  A koho mame my tak nadprumernyho?Musime si zvykat ze jsme sotva prumer alespon v techto casech.

              • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

                honzah (přítel SN)     před 12 lety 30.10.2011 23:15 |  
                0 0

                Já bych řekl takhle - našim možnostem odpovídá z probíhajícího čtyřbloku tak 7 bodů. Tj. čekal jsem dvě povinné výhry nad Žižkovem a Budějkami + tak 1 bod z těžkého dvojzápasu Slovácko V - Plzeň D. Takže remízu s Plzní a řeknu, že poslední dobou hrajeme, na co momentálně máme.

                • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

                  PetCC     před 12 lety 31.10.2011 11:26 |  
                  0 0

                  Před těmito 4 zápasy jsem 7 bodů bral jako odpovídající současnému stavu. Takže to vidíme stejně.

  2. Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

    opicemag     před 12 lety 30.10.2011 18:56 |  
    0 0

    Shrnutí.
    První poločas skvělý.
    Druhý poločas příšerný. To bylo na facku (pokuty).
    Z hráčů tradičně velmi dobrý Čontofalský, pomalu se zlepšuje i Hloušek, Janda dal dva góly.
    Nevím, co by se stalo, kdyby se zranil Pospěch. Sbírá ve předu hrozně míčů a přihrává je dalším. Jak odstoupil, náš útok zcela zmizel. Vlček na to nemá postavu, věk ani schopnosti. Nikdo podobný Pospěchovi tam není.
    Královec na naší straně, co se to děje? Druhý Jandův gól byl z offsidu a vůbec mi přišlo, že pískal trochu pro nás. Ale nijak výrazně.
    Vítězství je samozřejmě vynikající, stejně jako tři vstřelené góly. Ale ten druhý poločas...

    • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

      lassiter     před 12 lety 30.10.2011 18:59 |  
      0 0

      Kdyby se zranil Pospěch, nestalo by se nic. Hráli bysme to, co poslední čtyři měsíce, když je na hřišti.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

        opicemag     před 12 lety 30.10.2011 20:48 |  
        0 0

        To není pravda. Sice nedává góly a v koncovce je dost ukvapený, leč je jediný, kdo se na hrotu schopný podržet míč a někdy ho i přesně přihrát nebo vrátit. Od přihrávek přes něj začíná většina našich akcí, které nejdou přes křídlo.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

      Gino     před 12 lety 30.10.2011 19:03 |  
      0 0

      Ty jsi taky pripad. V prvnim polocase jsme je preneli a v druhem uz hrali jen to, co nam stacilo. Nezapomen, ze nekoukas na premiere league, ale na gambac ligu. Tenhle pristup je tu zcela standardni, tak nebud vydesenej a uzivej si vitezsvi, ktere tady na SN nikdo necekal ;)

      • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

        Kmotr (přítel SN)     před 12 lety 30.10.2011 19:09 |  
        0 0

        Stihl jsem až druhý poločas a to nemělo z naší strany ani s gambáč ligou nic společného. O to víc, že jsem se vrátil z vlastního amatérského zápasu, který se hrál na tisíckrát horším hřišti a takovej antifotbal by jsme nehráli ani o jedné nohze. To bylo to fakt šílený. Brrrr...

        Jinak tři body super, aspoň po výsledkové stránce se to snad uklidní..

      • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

        fanfaron     před 12 lety 30.10.2011 19:26 |  
        0 0

        Slavie: 1.poločas výtečně, 2.půle hrůza, strašná hrůza, nejstrašnější hrůza i na poměry GL.

        Slovácko - 1.poločas - hrůza, 2.poločas velmi dobře.

        Královec: 1.poločas - výtečně, 2.poločas - výtečně :-)

    • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

      Slawek     před 12 lety 30.10.2011 19:56 |  
      0 0

      Hloušek se nezlepšuje vůbec, nevím podle čeho tak usuzuješ. Už aby si ho Pelta vzal zpět. Měl by nám za jeho hostování ještě zaplatit.

  3. Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

    piero (přítel SN)     před 12 lety 30.10.2011 19:04 |  
    0 0

    Musím souhlasit, dnes to bylo utkání dvou různých poločasů.V prvním se mně líbil Hurka, Trubila, Blažek a dřel s efektem Janda.Komu to moc nešlo byl Hloušek a také Jarolím s Pospěchem umí zahrát lepší. Ostatní si uhráli v prvním poločase své. Ve druhém šli všichni s výkonem dolů a nepovedlo se motivátorovi příliš střídání.Standa se vyloženě trápí a že nastoupil Milutinovič nebylo ve hře příliš vidět.Snad tato výhra pozvedne sebevědomí hráčů a začnou si více věřit, neboť podle mě byl druhý poločas právě o trom, že se báli o výsledek.Zapoměli na heslo Pepi Bicana " Dejte jim co se do nich vejde "!!!

    • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

      PetCC     před 12 lety 30.10.2011 19:24 |  
      0 0

      No on by hlavně problém, že na střídání vlastně nebyla rovnocenná náhrada. Nepočítám Cicmana, to je stoper a do zálohy šel z nouze.
      Snad už bude v pořádku Petrák, příště bude potřeba, protože Hurka bude nejspíš pryč s reprezentací.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

      bongor     před 12 lety 30.10.2011 19:28 |  
      0 0

      No jo Pepi, ten to mohl říkat a sám se podle toho řídil.Mně se už od začátku podzimu zdá,že naše fyzička je hodně slabá.Hloušek se mi v první půli líbil taky,s Trubkou tam pěkně vařili.Čonto,celá obrana,taky dobrý.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

        PetCC     před 12 lety 30.10.2011 20:53 |  
        0 0

        Stačí, že s fyzičkou nestačí dva, tři hráči a nemáme adekvátní na vystřídání. Pak jde souhra a držení míče hodně dolů. Zdálo se mi, že třeba tolik v druhé půli nestačil Nitrianský, stejně jako doma s Boleslaví.
        Ale Janda ukázal, že je na tom výborně i v devadesáté minutě. A to byl několik týdnů mimo.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

          bongor     před 12 lety 30.10.2011 21:29 |  
          0 0

          Jandyse obdivuju ,co všechno vydrží a vždycky jsem tvrdil,že má všechny předpoklady hrát na špičkové úrovni.Ale právě že to často přežene,do všeho vlítne jako utrženej vagon a tak je často napůl mrzák.Fyzičku má na dva zápasy.Zato jak říkáš,někteří ,hlavně Pospěch vydrží poločas a jsou na odpis.A skutečně za ně nikoho nemáme,tak to jde do háje.Potřebujeme přes zimu pořádně potrénovat ale stejně sehnat pár rovnocenných náhradníků za základ

          • Re: Slovácko - Slavia 0:3 po 1. poločase

            PetCC     před 12 lety 31.10.2011 11:31 |  
            0 0

            Naštěstí Hurka a Petrák dokázali kvalitně do ligy naskočit, což nám hodně pomohlo. Snad bude brzy v pořádku i Koreš.
            Zatím to nevypadá, že by se někdo z mladých do áčka blížil. Kdyby se do konce roku ještě jeden hráč dokázal zapojit, bylo by to skvělé.
            Ono taky ,kdyby jsme neměli pořád několik hráčů základu týmu zraněných, tak by ani nikdo další třeba nebyl. Ale s tím se nedá moc počítat :-)

  4. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 30.10.2011 20:10 |  
    0 0

    3:1 na slovacku, to je fakt hruza.. strasnej fotbal.. :-). Ale vazne, no tak druha pule byla bidna, ale nejsme nyni nejaky top tym, od kteryho lze ocekavat krasny fotbal 90 minut... byt bych si to samozrejme pral.. myslim si, ze je hodne znat, ze se uzdravili janda s trubilou, rozehrava se blazek a hurka hraje konecne na svem miste a nabyva sebevedomi.. navic latka vzadu, mame lepsi hrace nez jsme meli na zacatku sezony, proto by to melo byt lepsi..

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      bongor     před 12 lety 30.10.2011 21:34 |  
      0 0

      To je skvělá holka,doufejme,že jí to vydrží co nejdéle.
      Suprově hraje,v hlavě to má srovnaný.Když jsem ji viděl hrát,tak jsem si říkal,to musí být jistě slávistka.A taky že je.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        urs (přítel SN)     před 12 lety 30.10.2011 22:52 |  
        0 0

        :)

  5. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 00:18 |  
    0 0

    Toho Jandu by to fakt chtělo prodloužit, pracuje se na tom?

    Ať tak či onak, chtělo by to v zimě koupit toho Hanouska z Dukly, to je kluk šikovnej :-)

    A spíše jen orientačně: Benjamin je v Ostravě na přestup, anebo na hostování?

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      PetCC     před 12 lety 31.10.2011 11:32 |  
      0 0

      Tak hráčů na stopera teď máme vcelku dost.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 11:34 |  
        0 0

        No, když si shrnu to jeho poslední utkání, tak ,,určitě jen orientačně´´ :-))

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      qazwerty     před 12 lety 01.11.2011 13:16 |  
      0 0

      Tak Mára Hanousek je odchovanec Slavie....:)

  6. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    podol (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 05:28 |  
    0 0

    To nejdůležitější-3 body, bylo splněno.Zejména první poločas,
    to byla SLávia jasně lepší,asi maximum,na co dnes máme.Ten druhý sice nic moc,ale vítězství jsme udrželi.Neviděl bych to
    v celkové slabé fyzičce,spíše v uspokojení,které za stavu 3:0
    přijde na každé mužstvo.Bicany,i s jeho filozofií bohužel v mužstvu nemáme.Z hráčů nezklamal nikdo,vyzdvihl bych výkony Jandy,Hurky,Trubily(škoda té 3.žluté)a zejména Latky.Ten šéfuje
    s přehledem obraně,vedle něj se daří lépe i Hubovi.Zlepšil se
    Blažek,snad mu gól dodá sebevědomí na příště.Pospěch na
    sebe váže pozornost obrany,dnes bych mu vytkl několikrat
    sobectví,mohl přihrát lépe postavenému hráči.Pořád je co zlepšovat,ale hráčům za vítězství patří dík.Po dlouhé době
    jsem mohl jít spokojeně spát.Podol

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      urs (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 07:19 |  
      0 0

      hloušek má tušim 4 žlutý kartónky, tak jsem zvědavej jak to strakapoud sesmolí na příště - to zas bude asi na hubovi a cico pujde vedle latky..
      ať tak či tak, včera mi hra v tom prvnim dějství udělala radost a čert vem ty podělaný události posledních měsíců - já si už pomalu začínam pohrávat s myšlenkou, že angažování sparťana byl snad skoro geniální tah - ač je to asi fakt trenérská nula, tak si nelze nevzpomenout na některé naše diskutérské povzdechy z dob minulých, kdy jsme si pohrávali s myšlenkama té vzpupné spartánské zarputilosti a nutnosti za každou cenu vyhrát ( to maj na toaletný snad vrozený), a že bychom něco v tom smyslu potřebovali taky..
      časy se snad začínaj zlepšovat soudě dle výsledků a předvěděné hry Plzně, Liberce a v neposlední řadě i tý Bolky, která ty vyčpelí polobohy taky tak hezky vyprovodila :)

      uf.., tomu řikam pojednání

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        quelhar (admin)     před 12 lety 31.10.2011 09:34 |  
        0 0

        I podle mych zaznamu ma Hlousek ctyri zlute, navic bude chybet Hurka, ktery je s reprezentaci U19 (je to jediny hrac v nominaci, ktery hraje pravidelne prvni ligu). Taky se bojim toho, ze se Hub zase presune na leveho beka, presto by se to snad dalo vyresit posunem Trubily do obrany, jenze pak zase vznika dira v zaloze (na obou stranach)...
        Ale myslim, ze Straka se vrati k stare dobre variante s krajnimi beky Dostalem a Hubem a krajnimi zalozniky Nitrianskym a Trubilou, na stoperu bude, jak pises, Cicman.

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 10:31 |  
          0 0

          ... kazdopadne je videt, ze krajni beci jsou skoro nejdulezitejsi posty v tymu.. jak nefunguji a neutoci, tym nehraje.. varianta s Hubem a Dostalem je hrozna.. otazka je, zda lze vymyslet neco lepsiho.. mozna by bylo lepsi nechat nitrianskeho a na druhou dat trubilu, dopredu standu, proska nebo kdo tam jeste zbyl..

          jinak jsem si vsiml, ze posledni 4 goly byly opravdu pekne, po peknych kombinacich..:-).

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            quelhar (admin)     před 12 lety 31.10.2011 11:01 |  
            0 0

            Prosek bude taky s U19 pryc, takze to bohuzel taky neni varianta. A Standa, no, vsichni tak nejak tusime, ze uz to proste neni ono. Leda sahnout pro nekoho mladsiho do becka. Uvidime, jak si s tim Straka poradi.

            • Re: Slovácko - Slavia 1:3

              opicemag     před 12 lety 31.10.2011 11:30 |  
              0 0

              Prostě potřebujeme přes zimu přivést tak dva (spíše) tři hráče. A pokud možno ofenzivní (klidně všechny tři).

              • Re: Slovácko - Slavia 1:3

                quelhar (admin)     před 12 lety 31.10.2011 12:00 |  
                0 0

                Nepochybuji, ze z Paskovy staje k nam prijde par hracu. Pujde jen o to, jestli budou opravdu uzitecni, nebo je bude Straka chtit jako podekovani Paskovi, ze mu pomohl k angazma ve Slavii. At zije koncepce mladych hracu!

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        Jarda66     před 12 lety 31.10.2011 11:34 |  
        0 0

        Takovej malej dotaz, co je s Kaufmanem??? Ten by se na toho beka hodil...

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          PetCC     před 12 lety 31.10.2011 16:14 |  
          0 0

          Minule si obnovil zranění svalu a zřejmě ho letos už neuvidíme. Toho potkalo slávistické prokletí dokonale.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      SForever1     před 12 lety 31.10.2011 10:46 |  
      0 0

      Ano správně, Franta tatarák si zaslouží metál, nebo alespoň fotku v Synotvtip aréně - je tam teď místo po Bicanovi.
      Vždyť ten kabrňák dokázal "doma" porazit Budějky v deseti a rozmetal Slovácko (hlavně v druhý půli to byl konzert).
      Neuvěřitelný některý komentáře tady.
      Jdu blejt velebnosti

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 11:01 |  
        0 0

        Myslim, ze jmeno straka v tomhle vlakne nikdo nezminil, krome tebe..:-)). mozna quelhar, ale nikoli v souvislosti s vykony tymu..

        tedy nevim co ti vadi, fakt je, ze z hlediska podzimni vykonnosti byly posledni dva zapasy nadprumerny a vstrelili jsme pekne goly.. diky posilam, nekterym uzdravenym hracum a vcelku normalni sestave par veci zafungovalo.. jina vec je, ze celkove podzimni vykonnost byla tak zoufala, ze je celkem snadne zahrat lepsi zapasy..

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          Huzgi (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 11:11 |  
          0 0

          Jak je na tom Koreš? Ten ještě na Plzeň nebude? Asi by dost pomohl.

  7. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    vlchan     před 12 lety 31.10.2011 11:19 |  
    0 0

    Pane Jando, předevšim blahopřeji k výbornému výkonu, dvěma brankám a dovoluji si reagovat na vaši připomínku, že je nanormální po vstřelené brance skandovat Straka ven! Též to považuji za nenormální, ale ve Slávii se událo za posledních pár roků tolik nenormálních a možná ještě horších věcí, že se tomuto skandování nelze divit.Je pouze na vás na hráčích, že tato cesta zvolená současným vedením je správná a čestná. Držím palce vám všem!!!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Jiri1     před 12 lety 31.10.2011 12:16 |  
      0 0

      Zdravim, to je pro mne opravdu velmi neprijemne prekvapeni, vyjadreni Jany povazuji za spatny vtip , mozna by mu mel nekdo pripomenout jeho vyjadreni jaky je Slavista , co rekl nekolikrat i o Sparte a co by nemel zapominat on ani vedeni, ze to rozhodne nebyli Slaviste , kteri hovorili o tm kam by nemohli jit pracovat a kteri servirovali Slavisticke pochutiny hracum. Ono, je to tak trosku Petre zrejme jinak ze , konci Vam smlouva, potrebujete hrat , aby jste se zviditelnil a dostal jeste par dobrych nabidek, ze proste sezeni na lavicce nahradniku , ktere Vam soucasny kauc naplanoval by bylo to posledni , co by jste mohl potrebovat. Treba Vam , ale soucasni majitele pridaji, treba bude jidassky tolar odmenou za Vase prohlaseni, ktere chapu spise jako provokaci vsem , kteri nechteji Straku a vsem , kteri jeste neztratili soudny rozum, propo pamatujete jeste na vase nesmiritelne postoje smerem ke konkurenci v dobe , kdy nas reznik Jara rezal na Strahove. Jikak to, ze Vam majitel plni smlouvu vcas a i par dni predem je jiste hlavne v Ceskem fotale velmi dobre, ale penize nesmi byt vse.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 12:24 |  
        0 0

        a co jako mame cekat? ze rekne, ze je proti strakovi a rebickovi? Strako tahni na spartu? Dokud Rebicek neproda klub, budu schvalne strilet vedle? Radej nebudu hrat a spokojim se v zime s prestupem do Budejovic, tam je taky pekne? Nebo na Duklu?

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          AlesJa     před 12 lety 31.10.2011 12:40 |  
          0 0

          to víš Jiří

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            Jiri1     před 12 lety 31.10.2011 13:05 |  
            0 0

            Podvejte , panove Petra Jandu dodnes povazuji za jeden z poslednich klenotu te slavne ery , vzhledem k tomu, ze jsem mel celkem zblizka moznoste sledovat jeho lidsky i hracsky vyvoj a jde o dost zasadoveho cloveka mne jeho reakce prekvapuji, priznam se , ze chapu treba Rebicka , ze za sve penize chce sveho trenera , ze chce nekoho o kom je na petset procent presvedecen, ale to neni pripad Jandy, ktery ma urcite nabidky celkem velmi slusne a je jasno , ze jde hlavne jen a jen o prachy, proste tato prohlaseni smerem k fandum jsou nejen zbytecna ale i i mimo misu, to ze Petrous Jandovi k srdci neprirostl se zde psalo nekolikra a je zbyecne tajit i to , ze Petrous zse tezko nesl bolestinske nalady hrace vcetne jeho vypadku vykonosti/viz ta slavna presterelka pri pripravnych utkanich/ . Z toho ale nesmi pramenit podobne kecy a tzv. zasadove postoje , po kterych nebude za pul roku ani vidu ani slechu.

            • Re: Slovácko - Slavia 1:3

              martyni (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 14:01 |  
              0 0

              tak jsme lidi, jandovi se s petrousem treba nemusel, za to straka mu zrejme v kariere spis pomaha.. pokud to tak je, nedivim se, ze takhle vystoupil..

              • Re: Slovácko - Slavia 1:3

                AlesJa     před 12 lety 31.10.2011 15:43 |  
                0 0

                PROBLÉM NĚKTERÝCH JE, ŽE MU AS VYHOVUJE SPARTAN

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        Jarda66     před 12 lety 31.10.2011 13:07 |  
        0 0

        Janda rozum neztratil, ale koukám že ty už asi jo... Co furt všichni máte??? Pořád jenom naddávat na vedení, na trenéry atd... Buďme rádi za Řebíčka, kterej investoval svoje peníze do slávie. Každýmu je jasný, že se mu ta investice nikdy nevrátí v našich podmínkách. U nás je sport prodělečná záležitost... A trenér??? Vzal takovýho, kterej byl volnej... Vyhověl fanouškům, když nechtěli Petrouše... A jako vděk má další nadávky, tak já nevím co víc by měl ten člověk dělat

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          Jiri1     před 12 lety 31.10.2011 13:15 |  
          0 0

          Opet tedy , narozdil od jinch jsem Rebicka nekadroval, nepsal jsem o jeho aktivitach , ani jsem ho neurazel , to ani Straku, uz vubec jsem nepovazoval za nutne lezt mu do zadku jako nekteri zdejsi ........ at uz organizovanim zbytecnych setkani ci dokonce verejnymi deklaracemi o vernosti, to ale neznamena , ze Straka , ktery jeste pred mesicem ani netusil co s nim bude a ktereho marne nabizeli hned nekolika klubum jako darkovy balicek se slevou je pro mne prijatelny, pokud prokaze trenerske schopnosti a nebude scenar ve Slavii totozny s temi , ktere zname z jeho poslednic ucinkovani tj. totalni devastace mysleni hacuru a antifotbalove mysleni , tak perosim ale na to jeste hodne casu.......

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          Jiri1     před 12 lety 31.10.2011 13:15 |  
          0 0

          Opet tedy , narozdil od jinch jsem Rebicka nekadroval, nepsal jsem o jeho aktivitach , ani jsem ho neurazel , to ani Straku, uz vubec jsem nepovazoval za nutne lezt mu do zadku jako nekteri zdejsi ........ at uz organizovanim zbytecnych setkani ci dokonce verejnymi deklaracemi o vernosti, to ale neznamena , ze Straka , ktery jeste pred mesicem ani netusil co s nim bude a ktereho marne nabizeli hned nekolika klubum jako darkovy balicek se slevou je pro mne prijatelny, pokud prokaze trenerske schopnosti a nebude scenar ve Slavii totozny s temi , ktere zname z jeho poslednic ucinkovani tj. totalni devastace mysleni hacuru a antifotbalove mysleni , tak perosim ale na to jeste hodne casu.......

  8. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Horyna13     před 12 lety 31.10.2011 12:49 |  
    0 0

    Ostuda Slavie, fanoušci s nízkým IQ. Nepomáháte, ale škodíte.
    viz: Klasická děkovačka ovšem neproběhla. Jsme na tom takhle s našimi příznivci domluveni. Dokud se oni budou urážlivě vyjadřovat na adresu trenéra Straky a členů slávistického vedení, tak se na tom nic nezmění. My totiž za koučem i klubovým managementem stojíme,“ tvrdil Janda.

    Hodně ho mrzelo, že bezprostředně po jeho gólech skandovali fandové Slavie Straka ven! „To je přece naprosto nenormální situace,“ posteskl si.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Jiri1     před 12 lety 31.10.2011 13:08 |  
      0 0

      Nejsem si vedomy, ze bych stal proti klubovemu vedeni, to tedy mohu prohlasit zcela natvrdo, ale proste Straka do Slavie nepatri i kdyby vyhral titul, je to stene jaka by asi byla reakce na Rehaka ve Sparte, kyby se treba Kretinsky zblaznil , ale to zcela urcite nehrozi.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        Jarda66     před 12 lety 31.10.2011 13:15 |  
        0 0

        Jeslti slávii straka pomůže a pozdvedne ji, souhlasím aby ji trénoval... Nejde mi o jméno, ale o předvedenou hru a výsledky... Pokud tohle dokáže Franc, má právo slávii trénovat...

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          Jiri1     před 12 lety 31.10.2011 13:17 |  
          0 0

          Nezlob se moralni pravo nema , po tech vsech vylevech jaky je Spartan a kam by nikdy nevlez a ceho se stiti, ale tvuj vyklad povazuji za mozny.

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 15:32 |  
          0 0

          Slavii by mohlo pozvednout X dalších lepších trenérů, ketří by nedělili fanoušky. Straka je pro mě nepřijatelný bez ohledu na výsledky

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        bongor     před 12 lety 01.11.2011 22:33 |  
        0 0

        Ale nemůžeme Jirko srovnávat Straku s Pavlem Řehákem.
        Pavel je vyhlášený sparťanobijec a po Frantovi Veselém byl vždy mým nejoblíbenějším hráčem,právě pro svoje postoje a tvrdou hru v zápasech s bolševikem.Ten by do sralty nešel ani za deset mega měsíčně.
        Franz je pro mě popleta,který ani neví komu fandí,Narodil se podle vlastních slov jako slávista a Slavii taky fandil.Potom asi chtěl všechny přesvědčit,že se dá přebarvit všechno na světě a nutil se do
        fandění rumunovi.Asi sám sebe přesvědčil,kdo ví.
        Teď je u nás.Byla to prvotřídní blbost ho angažovat,ublíží to oběma stranám.Ale teď se s tím momentálně asi nedá nic dělat,nejlepší bude dohrát podzim,stejně už je sezona v p*deli a potom se uvidí.
        Jandys je slávista,vždyť tady vyrost a mockrát nás o tom přesvědčil.
        Teď chce jít do světa,je to velká škoda,protože on jako jeden z mála má na to,mužstvo pozvednout.Nebýt jeho zranění byl by lepší než Necka a dávno by kopal v Německu,tam by se uplatnil nejlíp.Jestli mu Petrouš a Straka vyhrožovali,když neprodlouží,tak je to od nich obou pěkná sviňárna.On nezavinil,že se to tady tak rozesralo a nemá čas na to,aby trpělivě čekal,jestli se to zase nějak dá dohromady.Straky se zastal,protože cítí ,že současný stav není normální,on je ve svém chování zrovna tak přímočarej,jako na hřišti.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 15:34 |  
      0 0

      Věř mi, že křepčící Straka na naší lavičce mě dělá mnohem hůř než Jandovi pokřik Straka Ven

  9. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 14:43 |  
    0 0

    tak zacneme vyhravat a zase budem jen slavit a slavit a nic nevidet? to uz tu bylo, vzpominate?
    dvakrat vyhrajem a najednou je straka nas zachrance, spasitel? pro me jim nikdy nebude!!! pro me je klubismus neco vic nez jen napsany slovo! proto si vazim napr. Kalivody a jinych opravdovych slavistu!

    nevim kolik z vas, kdyz jede okolo letny si odplivne. ja tam tudy moc nejezdim, ale me posledni dva prujezdy jsem si odplivnul a pratele muzu vam rict, ze to je nepopsatelny pocit! kdo to nepoznal asi bez potizi muze prijmout pany jako platil a straka.

    ja je prijmout nemohu a proto Platil VEN, Straka VEN!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 15:13 |  
      0 0

      nekdo rekl anebo naznacil, ze je "spasitel" nebo "zachrance"? nebo to pises preventivne, kdyby se nahodou jeste jednou nebo dvakrat nedejboze vyhralo, aby tu nekdo nenapsal nahodou neco pozitivniho?

      vskutku nejsem fanda sparty, platila a straky uz vubec ne.. ani nejsem zvykly slavit vitezstvi, kdyz vidim, ze jinak jde vse do haje.. presto bych se primlouval za to, vzit trochu rozumu do hrsti.. a znam tedy lepsi pocity nez plivnout na stadion sparty..

  10. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    harry     před 12 lety 31.10.2011 15:34 |  
    0 0

    Tak alespoň k něčemu je nám SynotTip dobrý....

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      tantalos     před 12 lety 31.10.2011 15:40 |  
      0 0

      Taky jsem mu děkoval.

  11. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    tantalos     před 12 lety 31.10.2011 15:39 |  
    0 0

    V zájmu objektivity:
    1. Straka tentokrát základní sestavu nepodělal, postavil ji nejlíp, jak to šlo. Nepoakoval své chyby z utkání proti Šiškovu. Podle mého názoru také správně střídal Blažka, který měl fyzičku tak zhruba na 40 minut, potom blbě poslal do šance Doška. Jinak Blažek se ukázal v poměrně dobrém světle, je vidět, že umí, když chce.
    Sporné však bylo střídání Pospěcha, podle mě měl jít dolů už po svém zranění na začátku 2. půle, v dlouhém období, kdy byl ošetřován, Slovácko získalo převahu, od té doby si už Slavie nepřihrála. Ciocman měl přijít na hřiště dřív, asi místo Jarolíma, protože DZ jako kdyby neexistoval.
    2. Jandovi bych jeho výroky nezazlíval, byl by hloupý, kdyby si pokazil další kariéru tím, že by se za Straku nepostavil. A nepochyboval bych, že by se mu v opačném případě Platil a spol pomstili.
    3. Vítězství Slavii umožnila mimořádně laxní obrana Slovácka v první půli, mimořádný výkon Trubily, velmi dobří Janda a Hurka a skvělý Latka, proti kterému si Došek skoro nekopl, a tím prakticky vynuloval soupeřův útok.
    4. Víc uvidíme při utkání s Plzní. Budeme mít určitou výhodu, protože Plzeň bude mít v nohou Barcu a vůbec její reprezentanti už mají nárok na únavu. Za úspěch byl bral i naši porážku o jeden gól.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      AlesJa     před 12 lety 31.10.2011 15:45 |  
      0 0

      úplný souhlas

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      PetCC     před 12 lety 31.10.2011 16:20 |  
      0 0

      4) Proti Plzni výhodu nevidím, protože nám zase dva (důležití) hráči hrát nebudou, takže tentokrát budeme vůbec rádi za 11 zdravých hráčů.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        vlchan     před 12 lety 31.10.2011 18:46 |  
        0 0

        Já mu je zazlívám. nemusel se na toto téma vůbec vyjadřovat. Omlouvá ho jedině to, že dostal takovéto prohlášení nařízeno.

  12. Tavares, Raqued, Belaid

    venator     před 12 lety 31.10.2011 16:31 |  
    0 0

    OFF TOPIC
    Nevím co mě to napadlo zrovna dneska, ale koukal jsem kde skončili naši ex-Slávisti.
    Míša Tavares byl ještě na jaře na hostování v Anglii v Middlesborough. Tuhle sezonu jsem nezjistil jestli zůstal v Hamburku.
    Hocine Raqued hraje první tureckou ligu vcelku úspěšně, když v 9 zápasech nechyběl skoro ani minutu.
    Tijani se v Hullu neprosadil resp. neohřál (287min. ,bez golu) a "skončil" v Apoelu Nikosie kde taky prakticky nehraje, ale všichni víme, že je to úspěšný účastník Ligy mistrů.
    To jsou informace ve vztahu k "věčným" dohadům zde ohledně ne/kvalit cizinců resp. dokazuje to, že cesty fotbalových hráčů jsou nevyzpitatelný:)

    • Re: Tavares, Raqued, Belaid

      opicemag     před 12 lety 31.10.2011 17:00 |  
      0 0

      Bohužel to, že je někdo hvězda v české lize, neznamená, že se prosadí venku (ať je to cizinec či ne). Česká liga je hrozně pomalá, navíc především naši hráči, vychovaní v česku, mají mizernou techniku. Tavares byl u nás hvězda 1. kategorie a venku nic (spíče nic) moc. Ale třeba i Suchý a Necid. Venku nepropadli, ale hvězdy 1. kategorie se nestali. Zatímco tady byli naprostá špička, venku patří spíše k průměrným hráčům, co si své odvedou, ale takových jsou stovky dalších.

      • Re: Tavares, Raqued, Belaid

        Vhoo (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 17:20 |  
        0 0

        přesně , otázka by měla být " kdo se z našich hráčů z GL venku prosadil za posledních pár let" opravdu nevím o nikom kdo by i venku nějak zazářil.

        • Re: Tavares, Raqued, Belaid

          opicemag     před 12 lety 31.10.2011 17:28 |  
          0 0

          Možná trochu Kadlec. Ale i on není hvězda jako býval Nedvěd.

          • Re: Tavares, Raqued, Belaid

            bongor     před 12 lety 01.11.2011 08:50 |  
            0 0

            Méďa na sobě strašně makal,proto se z dobrého vyšvihnul na vynikajícího fotbalistu.Jasně,bez talentu by to nešlo,ani kdybys trénoval 24 hodin denně.

        • Re: Tavares, Raqued, Belaid

          Artur (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 20:54 |  
          0 0

          To je právě ten problém , u nás chybí jedna generace kvality... snad se to ted zmeni : myslim ze Gebre z Liberce by mohl jit do velkeho klubu a myslim ze na prosazeni v Evrope ma Jiracek. jinak nikoho moc nevidim....

          • Re: Tavares, Raqued, Belaid

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 21:30 |  
            0 0

            Jiráček - dobrý hráč, určitě, ale na velkoklub to nevidím.

            • Re: Tavares, Raqued, Belaid

              Artur (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 22:00 |  
              0 0

              Velky klub nemusi byt notně velkoklub, uvidime ,přeju mu to...

      • Re: Tavares, Raqued, Belaid

        urs (přítel SN)     před 12 lety 31.10.2011 21:55 |  
        0 0

        já si nemyslím, že máme v GL špatné fotbalisty - samosebou moc jich "top" neni (ti, kt. by se asi bez větších potíží v některé lepší lize prosadili), ale pořád tu jsou..
        nejvíce jich je dle mého názoru soustředěno právě v Plzni a Liberci a dokonce i ve slávii jsou lepší hráči - rozuměj nad průměrem ligy..
        pokud mám mluvit o týmu z toaletný, tak tam nevidim nikoho příliš zázračného - snad jen toho jarošíka, ale ten už je pomalu za zenitem..
        a možná mladého kadlece, kt. mi ale přijde jako machr a s tim díru do světa neudělá..

        býti hvězdou neni zdaleka jen o talentu jako o pracovitosti a ochotě na sobě neustále makat :)

        toť z mé strany vše a pokud bych si mohl vybrat do budoucna nějakého tv-komentátora na post našeho trenéra, beru zelího ;)

        • Re: Tavares, Raqued, Belaid

          bongor     před 12 lety 01.11.2011 08:48 |  
          0 0

          Zelí je taky můj velký oblíbenec.Výbornej útočník,bez bázně a hany,přesvědčený slávista a sympaťák.
          Hvězdy v GL?Samozřejmě celá sralta.Výhodou je,že oni si to o sobě opravdu myslej.
          U nás je hvězda Laty a taky Jandysovi do toho moc nechybí,budoucí hvězdy Koreš,Petrák a i ten Hloušek se může zase zvednout.Má na to.
          Včera jsem měl diskuzi s kamarádem Sparťanem o jejich mužstvu.
          Říkal,že zahrajou tak pětkrát za rok a zbytek,že je k nekoukání.
          Tak jsem krotil jeho optimismus,kde by těch pět sebrali.
          Nakonec jsme se shodli,že nejlepším řešením pro sraltu by bylo,aby se vrátila stará komise rozhodčích,žádné hráčské změny.
          Oni totiž hošíci,když někdo píská rovinu,tak neuměj zahrát nikdy.
          Strašně je to rozhodí a je po suverenitě.

          • Re: Tavares, Raqued, Belaid

            urs (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 14:44 |  
            0 0

            já mam taky kamarády sparťany, ale o fotbale se s nima s pokorou bavit opravdu nedá - neustále mi předhazují slávii jako klub bez stadionu, vedení a jako jeden velkej mafiózní produkt :))

            takže se s nima raději o fotbale nebavim a kecáme o ženskejch :)

            pak je vše v nejlepšim pořádku ;)

            btw. koreš už je pro mě minimálně hvězdička a u adama jsem viděl pár záblesků, kde si začal snad znova rychlostně věřit (minule na Slovácku).. bohužel to byly jenom takový náznaky, protože jakmile se rozeběh, tak následně už brzdil..
            :(
            to nechápu, ale do hlavy mu nevidim.. každopádně je to pokrok a ještě ho budu bedlivě sledovat :))

            • Re: Tavares, Raqued, Belaid

              bongor     před 12 lety 01.11.2011 22:41 |  
              0 0

              Co myslíš ursi,že ze mě mají radost,kdaž jim říkám takovéhle věci?Určitě by se taky raději bavili o děvkách,ale mají smůlu.Jejich dlouholeté podrazy a podvody jim připomínám dnes a denně.

              • Re: Tavares, Raqued, Belaid

                urs (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 22:51 |  
                0 0

                já na to už zkrátka nemám trpelivost, ale to je povahou :)
                tak jen houšť ;)
                jak povídá s oblibou jarda bosák :))

    • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

      vojtechusv     před 12 lety 01.11.2011 09:26 |  
      0 0

      Na cizinu nemá...

      • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

        opicemag     před 12 lety 01.11.2011 09:36 |  
        0 0

        Techniku určitě ne. Ale má bojovnost, maximální nasazení, neuhne ze souboje. Samozřejmě to není na španělskou či anglickou ligu, ale v Rusku, Rakousku, Turecku apod. by se klidně mohl prosadit.
        Nevíte jak se vede Dočkalovi v Norsku? Byla mu věštěna velká budoucnost a co si budem nalhávat, to Norsko není.

        • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

          vojtechusv     před 12 lety 01.11.2011 09:40 |  
          0 0

          Abych řekl pravdu, tak jsem Jandu až tak nesledoval, ale nepřijde ti, že strašně stagnuje celou kariéru? Navíc jeho chatrný zdraví....
          Možná to Rakouško a Belgie třeba, ale žádná díra do světa to nebude.

          • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

            spojka     před 12 lety 01.11.2011 09:45 |  
            0 0

            O to přece 99% fotbalistům vůbec nejde. Jde jen o to aspoň dva tři roky vydělávat venku v eurech, je jedno jestli na hřišti nebo na lavici.

            • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

              Vhoo (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 09:55 |  
              0 0

              přesně, navíc jemu to i přeju, neměl tu na růžích ustláno, většinou na něj všichni nadávali že na to nemá , přesto vždy bojoval a snažil se , na to rakousko , belgii a další to určitě je, ovšem pokud je pravdivá ta informace že za něj slavia chtěla 20 tak je to další selhání božského Platila

              • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

                slamacek (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 10:13 |  
                0 0

                podle me na cizinu ma. a ja jen doufam, ze nam jeste ukaze!

    • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

      tantalos     před 12 lety 01.11.2011 10:14 |  
      0 0

      Celý případ je velmi ilustrativní.
      Především ukazuje, jak pár zm.dů (petrouš, straka a platil) dokáže vydírat hráče, který ve Slavii dlouho dřel a zasloužil se třeba o Ligu Mistrů.
      Jeho úspěch na Slovácku zároveň ukzuje, k čemu AŘ potřebuje ředitele se sparťanskými zkušenostmi.

      • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

        Jachym     před 12 lety 01.11.2011 11:26 |  
        0 0

        Proboha, jak ho Straka dusí???????????? Zařadil Jandu do základu a ten pod jeho působením vstřelil za dva zápasy tolik ligových gólů jako snad za celou předchozí kariéru.

        • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

          Jiri1     před 12 lety 01.11.2011 11:36 |  
          0 0

          Jde o to , ze Janda , ktery vubec neskryval ze chce z klubu vypadnout a kteremu bylo jasne sdeleno, ze teda pujde asi do becka, najednou srdceryvne vyjadruje svoji podporu vedeni a trenerovi, ktery ho vlastne ani tak moc nechtel , ale protoze nemel s kym hrat , tak ho byl nucen postavit, proste nechapeme ten obrat hrace, ktery jasne potrebuje hrat, aby se zviditelnil a urval neco lepsiho treba v Rusku ci Holandsku

          • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

            martyni (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 11:55 |  
            0 0

            nevim, co je na tom nepochopitelneho.. jde mozna o zasadni chvile v jeho kariere..

            • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

              Jiri1     před 12 lety 01.11.2011 12:31 |  
              0 0

              A proto zaacne poklonkovat lidem se kterymi uz za 2 mesice nebude mit nic spolecneho, to mi k nemu nesedi, zaver si stejne udela kazdy sam, muj je jasny, prichod Straky byl pro nej vysvobozenim , protoze ten nedela rozdilymezi mladymi a starymi a navic, narodil od Petrouse ma mandat k vyhozeni treba i |Vlcka, kdyby to neslo jinak, to proste Petrous nemohl udelat.

              • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

                wotlemburg     před 12 lety 01.11.2011 13:17 |  
                0 0

                Pán je Poslední spravedlivý? Škoda, že nejde zjistit co bys dělal ty na jeho místě.

                • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

                  Jiri1     před 12 lety 01.11.2011 13:33 |  
                  0 0

                  Ale Ja to netvrdim, rikam jasne , ze proste nechapu jeho pohnuky a rikam, ze uz vi kam by mohl zamirit, ty kecy o otukavani a pod. jsou jen kryci mlhou.

                  • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

                    staroslavista     před 12 lety 01.11.2011 15:52 |  
                    0 0

                    Jiří tak vy víte kam zamíří Janda, to je teda dobrý, zvláštní tedy je že před chvílí Janda popřel že nic takového neřekl a o smlouvě se jedná. Jak to dopadne je tedy otázka.

    • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

      capi (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 13:27 |  
      0 0

      Jestli je skutečně pravda, že na jaře odmítli nabídku za Jandu na 15 milionů Kč a přitom ve stejné situaci (tj. hráči bez výplat a klub bez peněz a s minimální nadějí na profesionální licenci) prodali 60% Hlouška a dva nadějné hráče Peltovi za 10 milionů, přičemž část z nich nám teď Pelta dokonce splácí Adamovým hostováním, tak je to jen další důkaz neskutečného způsobu, jakým Platil řídil Slavii. Ten člověk měl už být dávno pryč a měl by i sedět. Jednoznačně to ukazuje na to, že jediný úmysl (a zřejmě i úkol), který ve své pozici měl, bylo dorazit zbytkovou hodnotu Slavie tak, aby se vypudil ENIC a někdo ji velmi levně koupil a zahladil stopy všech nepravostí v minulosti...

      • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

        Artur (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 14:37 |  
        0 0

        To mi k panu Platilovi vůbec nejde dohromady.... :))

        • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

          bongor     před 12 lety 01.11.2011 22:42 |  
          0 0

          Mně to jde dohromady náramně dobře,je to veš ve slávistickém kožichu.

      • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

        vizzir     před 12 lety 01.11.2011 14:37 |  
        0 0

        Kua ja porad nechapu, proc tech 10mega nevytahl Rosen nebo nektera z jeho firem. Vzdyt on sam tam Platila dosadil a necha ho delat ksefty s Peltou? a jeste takto nevyhodne?
        To jsou porad reci o Slavii, ulice Slavisticka a sidlo typu Abramovice a pak to takto dopadne? Muze mi nekdo vysvetlit, proc to proste nevzal aspon jako investici? Dela to i Kretinsky a dalsi...

        • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

          Artur (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 14:54 |  
          0 0

          Protože tu od začátku něco nehraje , jen se stále neprovalilo co....:-(

          • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 15:23 |  
            0 0

            A až to praskne..., to se budeme asi divit.

            • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

              capi (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 15:53 |  
              0 0

              Jenomže ono to nepraskne, pokud někdo nebude chtít, aby to prasklo. A žádný takový v té partičce ve vedení a kolem něj mě nenapadá...

              • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

                Eluin (přítel SN)     před 12 lety 01.11.2011 18:23 |  
                0 0

                Časem všechno praskne (ale to už tu možná nebudeme naživu).

    • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

      jane (admin)     před 12 lety 01.11.2011 20:08 |  
      0 0

      Z of.webu: Petr Janda nám dnes volal a ptal, co to deník Sport vydal, že nic takového nikomu neříkal. O smlouvě se pravděpodobně jedná, žádný výstup nemáme. Samozřejmě budeme ihned, co se něco dozvíme, informovat.

      • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

        opicemag     před 12 lety 01.11.2011 20:30 |  
        0 0

        To by bylo skvělé. Sice bych mu cizinu přál, ale přeci jen bych ho raději viděl ve Slavii...

        • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

          bongor     před 12 lety 01.11.2011 22:44 |  
          0 0

          To bych si tak oddech,i když Petrovi přeju jen to nejlepší a to v současnosti bohužel tady u nás nevidím

          • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

            tantalos     před 12 lety 02.11.2011 01:38 |  
            0 0

            Evidentně může dostat za takové výroky ostrou pokutu, a tak je dementuje. Nicméně článek se hlavně opírá o slova agenta, a ten může říkat co chce. Jediný přímý citát PJ je z léta a není ani jasné, komu jej řekl. Pokud Má Petr šanci přijít k penězům, přeju mu to, pro Slavii udělal hodně

    • Re: Proč to Jandysovi tak šlo?

      Gordon (host)     před 12 lety 02.11.2011 01:49 |  
      0 0

      Cele me to prijde jako nejaka vychytrala kamuflaz a taktika na zvyseni smlouvy a platu od agenta... Pro me za me, at za slavii nehraje, protoze jeho vykony mi zrovna excelentni neprijdou, ale at odejde aspon za prestup a ne zadara, jak tim strasej....

  13. Re: Slovácko - Slavia 1:3

    Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 02.11.2011 11:29 |  
    0 0

    Pikantní na celé záležitosti s Jandou je to, že v sezoně, kdy jsme hráli Ligu mistrů dostalo naše tehdejší vedení největší nabídku právě na Petra (po výhře na Ajaxu) a to hodně přes 100 mega a po určitém váhání ji odmítlo ... A teď pokud neprodlouží, tak jde zadarmo. Ale na druhou stranu, za služby, které Slavii odvedl a za věrnost klubu, si určitě zahraniční angažmá zaslouží.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      Jakubisko     před 12 lety 02.11.2011 11:44 |  
      0 0

      Stejně by těch 100 milionů skončilo někde v propadlišti dějin, tak to je v podstatě jedno :)

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 02.11.2011 14:00 |  
      0 0

      Presne tak, zase odvedl slavii sluzby jako maloktery hrac.. stravil tu dlouhou dobu a slavii se nepochybne vyplatil.. ono je stejne otazkou, kde by tech 100 mega skoncilo..

      Jinak mi prijde vcelku pochopitelne, ze hrac stoji za vedenim klubu, pokud mu umoznuje hrat a plati mu. Nevidim v tom zadny moralni poklesek.. jsou mnohem horsi veci, ktere lide delaji za penize a za dobrou karieru.. mimochodem, kolik milionu lidi bylo za komunistu ve strane?..kvuli praci a kariere.. to je prosim z meho pohledu zlo a moralni dilema, ktere je hodne zamysleni! Nikoliv to, co resime nyni u hracu.. ono je to snadne, jsme jen fanousci, o nase penize a kariery nejde.. neriskujeme vubec nic!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:3

      bedva (přítel SN)     před 12 lety 02.11.2011 14:10 |  
      0 0

      Nebylo to tenkrát spíš kvuli tomu kolenu, se kterým šel pak na operaci? Kvuli tomu by pak stejně v tom klubu neprošel zdravotní prohlídkou.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:3

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 03.11.2011 11:58 |  
        0 0

        Ne, ne, prostě tu nabídku tenkrát neakceptovali, měli tehdy "velký voči" a i veliký plány (poprvé v Lize mistrů). A takovéhle nabídky se už zpravidla neopakují ...

        • Re: Slovácko - Slavia 1:3

          quelhar (admin)     před 12 lety 03.11.2011 12:33 |  
          0 0

          Zrovna Janduv pripad je nazorna ukazka toho, proc vetsinou kluby po nabidkach blizicich se ke sto milionum skoci a hrace prodaji...

          Osobne jsem moc zvedavy, jestli treba Sparta uz neprovahala prodej Kadlece, ktery posledni mesice minimalne stagnuje.

          • Re: Slovácko - Slavia 1:3

            vizzir     před 12 lety 03.11.2011 17:17 |  
            0 0

            hlavne jsme provahali s Hlouskem. V dobe jak se resil Celustka do Palerma tu byla nabidka na 80 mega nekam do Francie a resili jsme tu, ze to je malo atd. pak prislo zraneni atd... u tohoto clovek nikdy nevi. sparta dostala za rosu tech 500 mega taky akorat vcas, pak padlo medialni imperium v nemecku....